Inspektor za oružje opovrgava američke tvrdnje o kemikalijama u Siriji

Dijeljenja

Scott Ritter je nedvojbeno najiskusniji američki inspektor za oružje iu ovom intervjuu s Dennisom J. Bernsteinom iznosi iskrenu procjenu tvrdnji američke vlade o uporabi kemijskog oružja.

Dennis J Bernstein

U 1980-ima, Scott Ritter bio je časnik u Korpusu marinaca Sjedinjenih Država, specijaliziran za obavještajne poslove. Godine 1987. Ritter je dodijeljen Agenciji za inspekciju na licu mjesta, koja je sastavljena da ode u Sovjetski Savez i nadgleda provedbu Sporazuma o nuklearnim snagama srednje klase. Ovo je bio prvi put da je inspekcija na licu mjesta korištena kao dio procesa verifikacije razoružanja.

Ritter je bio jedan od začetnika u razvoju tehnika i metodologija inspekcije na licu mjesta. S ovim jedinstvenim iskustvom iza sebe, Ritter je 1991. godine, na kraju Zaljevskog rata, pozvan da se pridruži Posebnom povjerenstvu Ujedinjenih naroda, koje je Vijeće sigurnosti zadužilo da nadzire razoružanje iračkog oružja za masovno uništenje. Od 1991. do 1998. Ritter je služio kao glavni inspektor za oružje i vodio je brojne timove u Irak.

Prema Ritteru, u sljedećem intervjuu za Flashpoints Radio s Dennisom Bernsteinom od 23. travnja, tvrdnje SAD-a, Britanije i Francuske da je sirijska vlada prošlog mjeseca upotrijebila kemijsko oružje protiv civila izgledaju potpuno lažne.

Dennis Bernstein:  Nedavno ste govorili o korištenju kemijskog oružja u Siriji. Možete li opisati svoj slučaj?

Scott Ritter: Mnogo je sličnosti između sirijskog i iračkog slučaja. Obje zemlje posjeduju oružje za masovno uništenje. Sirija je imala vrlo velik program kemijskog oružja.

Godine 2013. dogodio se incident u predgrađu Damaska ​​zvanom Ghouta, istom predgrađu u kojem se odvija trenutna kontroverza. Optužbe su bile da je sirijska vlada koristila nervni agens sarin protiv civilnog stanovništva. Sirijska vlada je to demantirala, ali kao rezultat tog incidenta međunarodna zajednica se udružila i prisilila Siriju da potpiše Konvenciju o kemijskom oružju, proglasivši cjelokupnost svojih skladišta kemijskog oružja i otvorivši se za razoružanje inspekcijama Organizacije za Zabrana kemijskog oružja. Rusija je odabrana da bude jamac suglasnosti Sirije. Suština je da je Sirija imala oružje, ali je do 2016. potvrđeno da je 100% usklađeno. Cjelokupni sirijski program kemijskog oružja je eliminiran.

Ritter: Samo izmišljaju.

U isto vrijeme dok se odvijao ovaj proces razoružanja, Siriju je zahvatio građanski rat koji je rezultirao humanitarnom krizom. Preko pola milijuna ljudi je umrlo. To je rat u kojem se sirijska vlada sukobljava s nizom antirežimskih snaga, od kojih su mnoge islamske prirode: Islamska država, Al Nusra, Al Qaeda. Neke od ovih islamskih frakcija su u blizini Ghoute od 2012. godine.

Ranije ove godine, sirijska vlada pokrenula je ofenzivu za oslobađanje tog područja od ovih frakcija. Bile su to teške borbe, tisuće civila je ubijeno, uz masovno bombardiranje iz zraka. Vladine snage su prevladavale i do 6. travnja izgledalo je kao da se militanti spremaju predati.

Odjednom su se pojavile tvrdnje da je došlo do napada kemijskim oružjem. To nije bio a masivan napad kemijskim oružjem, bacao je jednu ili dvije takozvane "bačvaste bombe", improvizirane naprave koje su sadržavale spremnike plinovitog klora. Prema militantima, između 40 i 70 ljudi je ubijeno, a do 500 ljudi je oboljelo. Sjedinjene Američke Države i druge nacije prihvatile su ovo, rekavši da je ovo pozitivan dokaz da je Sirija lagala o svom programu kemijskog oružja i da Rusija stoji iza zadržavanja kemijskog oružja u Siriji. To je slučaj koji su SAD napravile za lansiranje svog raketnog napada [14. travnja].

Mnogo je problema s ovim scenarijem. Opet, zašto bi sirijska vlada, u trenutku pobjede, upotrijebila kemijski napad ubodom iglom bez vojne vrijednosti? To nije ništa dodalo vojnoj kampanji i izazvalo je gnjev Zapada u kritičnom trenutku, kada su pobunjenici molili za zapadnu intervenciju.

Mnogi, uključujući i rusku vladu, smatraju da se radi o izrežiranom događaju. Nitko nije iznio čvrste dokaze da se napad dogodio. Nedugo nakon što su se pojavile tvrdnje o napadu, cijeli grad Douma zauzela je sirijska vojska, dok su pobunjenici evakuirani.

Mjesta koja su navodno napadnuta pregledali su ruski stručnjaci za kemijsko oružje, koji nisu pronašli tragove bilo kakve aktivnosti kemijskog oružja. Isti inspektori koji su nadgledali razoružanje Sirije mobilizirani su da se vrate u Siriju i izvrše istragu. S radom su trebali započeti proteklog vikenda [21.-22. travnja]. U Damask su stigli dan nakon raketnih napada, ali još uvijek nisu bili na mjestima. Sjedinjene Države, Francuska i Velika Britanija priznale su da su jedini dokaz kojim su opravdali ovaj napad bile fotografije i videovrpce koje su im poslale pobunjeničke snage.

Jako sam zabrinut zbog toga što Sjedinjene Države izvode napad na suverenu naciju bez čvrstih dokaza. Što duže čekamo, što je duže potrebno da inspektori dođu na gradilište, to ćemo više tvrdnji dobiti da su ga Rusi sanirali. Vjerujem da je posljednje što su Sjedinjene Države željele bilo da inspektori dođu na lice mjesta i provedu forenzičku istragu koja bi otkrila da se kemijski napad zapravo nije dogodio.

DB: To je poput čišćenja policijskog mjesta zločina prije nego što potražite dokaze.

MR: Sjedinjene Države zapravo nisu bombardirale mjesto koje je napadnuto. Bombardirali su još tri objekta. Jedan je bio u predgrađu Damaska, velikom gradskom području. Generali su rekli kako vjeruju da su tamo bile velike količine nervnog otrova. Dakle, što da radimo u zgradi u gusto naseljenom području gdje vjerujemo da je pohranjen nervni agens? Dižemo ga u zrak! Da je tamo doista bilo nervnog otrova, to bi rezultiralo stotinama ili čak tisućama smrti. Ta činjenica da nitko nije umro dosad je najjasniji dokaz da tamo nije bilo nervnog otrova. Sjedinjene Države to samo krile, izmišljaju.

Jedna od tragedija je da više ne možemo vjerovati našoj vojsci, našim obavještajnim službama, našim političarima. Oni će proizvesti bilo koji narativ koji im je potreban da opravdaju akciju koju smatraju politički korisnom.

DB: Nije li također slučaj da je bilo problema s optužbama da je Sirija koristila kemijsko oružje 2013., a zatim ponovno 2015.? vjerujem The New York Times morali povući svoju priču iz 2013.

MR: Pustili su priču o tisućama ljudi koji su umrli, tvrdeći da je to sigurno učinila sirijska vlada. Kasnije se pokazalo da je broj mrtvih daleko manji i da su korišteni sustavi naoružanja vjerojatno bili u posjedu pobunjenika. Bio je to slučaj pobunjenika koji su organizirali kemijski napad kako bi natjerali svijet da intervenira u njihovu korist.

Sličan scenarij odigrao se prošle godine kada je sirijska vlada bacila dvije ili tri bombe na selo i odjednom su se pojavili izvještaji da su selom širili nervni otrov sarin i plin klora, ubivši desetke ljudi. Snimljene su video vrpce mrtvih, umirućih i patljivih ljudi što je Trumpa natjeralo da intervenira. Inspektori nikada nisu izašli na teren. Umjesto toga, oslanjali su se na dokaze koje su prikupili pobunjenici.

Kao inspektor za oružje, mogu vam reći da je lanac nadzora svih uzoraka koji će se koristiti u istrazi apsolutan. Morate biti na licu mjesta kada se uzima, mora imati potvrdu da je u vašem posjedu do laboratorija. Svaki prekid u lancu nadzora čini te dokaze beskorisnim za legitimnu istragu. Dakle, imamo dokaze koje su prikupili pobunjenici. Snimali su se kako obavljaju inspekciju, u trenažnim odijelima koja ih uopće ne bi zaštitila od kemijskog oružja! Kao i gotovo sve što ima veze s ovim pobunjenicima, i ovo je bio inscenirani događaj, kazališni čin.

DB: Tko je podržavao ovu konkretnu skupinu pobunjenika?

MR:  S jedne strane, imamo stvarne borce, Armiju islama, fundamentalističku skupinu koju podupire Saudijska Arabija, a koji su izuzetno brutalni. U borcima su ugrađene razne nevladine organizacije obučene i financirane od Zapada, poput Bijelih kaciga i Sirijsko-američkog medicinskog društva. Ali njihov primarni fokus nije spašavanje, u slučaju Bijelih kaciga, ili medicinska skrb u slučaju Sirijsko-američkog medicinskog društva, već proturežimska propaganda. Mnoga izvješća koja su došla iz Doume potječu od ove dvije nevladine organizacije.

DB: Spomenuli ste "lanac nadzora". To je ono što je bilo najsmješnije kod slanja inspektora. Prva stvar koju biste željeli napraviti je uspostaviti lanac nadzora i utvrditi mjesto zločina.

MR: Bio sam sudionik Zaljevskog rata i proveli smo najveći dio tog rata vodeći veliku zračnu kampanju protiv Iraka. Ja sam bio jedan od ljudi koji je pomogao da se napravi popis meta koji je korišten za napad. Svaki cilj je morao imati svrhu.

Pogledajmo što se dogodilo u Siriji [14. travnja]. Bombardirali smo tri cilja, istraživački centar u Damasku i dva bunkera u zapadnoj Siriji. Tvrdilo se da su sve tri mete bile uključene u sirijski program kemijskog oružja. Ali potvrđeno je da je sirijski program naoružanja razoružan. Pa o kojem programu kemijskog oružja govorimo? Tada su američki dužnosnici rekli da je na jednom od tih mjesta pohranjen nervni agens sarin i oprema za proizvodnju kemikalija. To je vrlo konkretna izjava. Sad, ako je prošle godine potvrđeno da je Sirija razoružana, sa svim ovim materijalom eliminiranim, o čemu oni pričaju? Kakve dokaze imaju da išta od ovog materijala postoji?  Samo izmišljaju.  

Inspektori OPCW-a u Siriji 2013. (Foto UN-a)

Da sam bio član te inspekcije, mogao bih vam sa 100% sigurnošću reći što se na tom mjestu dogodilo. Optužbe nisu bile tako davno, postoje vrlo dobre forenzičke tehnike koje se mogu primijeniti. Mogli bismo napraviti obrnuti inženjering te stranice i reći vam što se točno kada dogodilo. Recimo da je inspekcijski tim ušao i otkrili smo da postoji nervni agens sarin. Sada, američka vlada može reći, ne bi trebalo biti nikakvog nervnog otrova sarina u Siriji, stoga možemo reći da Sirijci imaju tajnu sposobnost sarina. Ali ipak ne znaš gdje jest, pa sada morate reći da mi procjenjujemo da jest mogao biti u ovom bunkeru.

Bombardirali smo prazne zgrade. Nismo degradirali sirijske sposobnosti kemijskog oružja. Riješili su se toga. Bili smo među narodima koji su potvrdili da su razoružani. Upravo smo stvorili ovu fantomsku prijetnju ni iz čega kako bismo mogli napasti Siriju i kako bi se naš predsjednik mogao smatrati predsjedničkim, kao vrhovnim zapovjednikom u vrijeme kada je njegov kredibilitet bio napadnut na domaćoj fronti.

DB: Nevjerojatno. To pomaže razjasniti situaciju. Naravno, ostavlja nas i prestravljenima jer smo tako daleko od istine.

MR: Kao američki građanin koji je slučajno opunomoćen znanjem o tome kako rade inspekcije oružja, kako se donose odluke u vezi s ratom, razočaran sam do nevjerice.

Ovo nije prvi put da nam je predsjednik lagao. Ali lagali su nas vojni časnici koji bi trebali biti iznad toga. Tri vrhunska časnika marinaca stala su pred američki narod i bezočno lagala o tome što se događa. Lagao nam je Kongres, koji bi trebali biti narodni predstavnici koji osiguravaju provjeru protiv prekoračenja izvršne vlasti. A lagali su nas i korporativni mediji, hrpa plaćenih glasnogovornika koji bez pitanja ponavljaju ono što im vlada kaže.

Tako Donald Trump može reći da u Siriji ima kemijskog oružja, generali papagajski ponavljaju njegove riječi, Kongres tupo kima glavom, a masovni mediji to uvijek iznova ponavljaju američkoj javnosti.

DB: Jeste li zabrinuti da bismo u ovom trenutku mogli završiti u vatrenom ratu s Rusijom?

MR: Prije tjedan dana bio sam jako zabrinut. Ako ću odati pohvalu Jimu Mattisu, to će biti zato što je prihvatio želju Trumpa i Boltona da stvore veliku krizu s Rusijom zbog navoda o korištenju sirijskog kemijskog oružja i uspio je to razvodniti tako da napravi predstavu za američki narod. Unaprijed smo upozorili Ruse, nije bilo žrtava, digli smo u zrak tri prazne zgrade. Potrošili smo četvrt milijarde dolara novca poreznih obveznika i moramo se potapšati po leđima i svima reći koliko smo sjajni. Ali izbjegli smo bespotrebnu konfrontaciju s Rusima i danas sam mnogo smireniji u vezi s potencijalom vatrenog rata s Rusijom nego što sam bio prije tjedan dana.

Dennis J Bernstein voditelj je emisije “Flashpoints” na radio mreži Pacifica i autor Posebno izdanje: Glasovi iz skrivene učionice. Audio zapisu ovog intervjua i audio arhivi možete pristupiti na www.flashpoints.net.

131 komentara za “Inspektor za oružje opovrgava američke tvrdnje o kemikalijama u Siriji"

  1. Abe
    Svibanj 2, 2018 na 12: 33

    Kao i obično, Higgins je zauzet retvitanjem "moje najnovije"
    https://twitter.com/EliotHiggins/status/990564909959319552

  2. Abe
    Svibanj 2, 2018 na 12: 16

    Lažni “građanski istraživački novinar” Eliot Higgins sa stranice za dezinformacije Bellingcat Atlantic Councila ponovno vodi svoj tipični mali propagandni rat na Twitteru
    https://twitter.com/EliotHiggins/status/990569464654647296

  3. Stingelin Valentin
    Svibanj 1, 2018 na 16: 50

    Zgrožen sam golemim lažima koje se izmišljaju kako bi se opravdale takve glupe "kažnjavačke" radnje. Ali u vremenu u kojem većinu ljudi uglavnom zanimaju sportski događaji, zabava, seks i ekstremni krimi-filmovi, možete biti sigurni, vjeruju svim političkim sranjima kojima ih hrane.
    Ista je stvar bila i s trovanjem Skripala i njegove kćeri. Naravno da je to morao narediti Putin, jer su pronađeni otrov, sasvim sigurno, mogli proizvesti samo Rusi. Ali što čujem od “www.zerohedge.com”, forenzički švicarski laboratorij je navodno identificirao njegovo britansko i/ili američko podrijetlo. Stoga Rusija mora biti kažnjena dodatnim sankcijama. Što kažete na ovo?

  4. Svibanj 1, 2018 na 06: 42

    Američki vojni establišment očito je svjestan ruskog naprednog naoružanja koje je nedavno najavio Vladimir Putin. Putin se ne hvali, previše je suzdržan i staložen. Na Unz Reviewu postoji zanimljiv članak o novom ruskom oružju. Toplo preporučujem čitanje ovog članka. Može se pronaći i na mom Facebooku.

  5. Svibanj 1, 2018 na 05: 23

    Za SVE su krivi Roachildtovi!

  6. Travnja 30, 2018 na 14: 22

    Isto je i sa Sjevernom Korejom. Sjeverna Koreja nema mogućnost proizvodnje nuklearnog oružja. Možda imaju znanje?? Rusija i Kina su im davale stare rakete koje su curile za lansiranje. Također vjerojatno novi za testiranje, a ne u svojim zemljama koje bi prekršile ugovor. Sada dolazi VELIKA PREVARA! (???)

  7. Travnja 30, 2018 na 10: 53

    Ritter navodi:
    Ranije ove godine, sirijska vlada pokrenula je ofenzivu za oslobađanje tog područja od ovih frakcija. Bile su to teške borbe, tisuće civila je ubijeno, uz masovno bombardiranje iz zraka. Vladine snage su prevladavale i do 6. travnja izgledalo je kao da se militanti spremaju predati.

    Volio bih znati kako je zaključio da su tisuće civila ubijene. Iako se u velikoj mjeri slaže s ovim člankom, Ritter bi trebao biti svjestan koliko i bilo tko u pogledu vještog propagandnog stroja koji teroristi mogu pokrenuti. Iritira me što on sirijsku vladu naziva 'režimom'. Više od polovice stanovništva odobrava njegovu vladavinu, što je puno više nego što bi bilo koja 'legitimna' vlada stekla na Zapadu.

    • Kerry
      Travnja 30, 2018 na 19: 29

      To zato što je ubio drugu polovicu... one koji vjeruju da je ovo režim. Sa svakim vođom bilo koje nacije koji je ubio svoje stanovništvo na način na koji je to učinio treba se pozabaviti…kao što je rečeno…to je humanitarna kriza!

      • MEexpert
        Travnja 30, 2018 na 21: 51

        “Građanski” rat proizvela je SAD?CIA?IZRAEL. Njih treba kriviti za ove smrti, a ne Assada.

  8. Marija
    Travnja 30, 2018 na 10: 18

    Hvala što ste dali drugu verziju događaja. Mi u SAD-u očajnički trebamo biti informirani iz drugih izvora osim naših glavnih medija.

    • P.McEleny
      Svibanj 5, 2018 na 17: 21

      Gledajte vijesti RT-a, budući da ste u SAD-u, možda ćete ih morati staviti na internet ili ako ne uspijete na YouTubeu, ali dobit ćete daleko uravnoteženije vijesti nego u Americi ili ovdje u Velikoj Britaniji. Ne vjerujte glupostima njezinoj ruskoj propagandi, nemam interesa da me lažu i postoje neki cijenjeni novinari i veliki broj stručnjaka i analitičara iz vaše i moje zemlje među ostalima koji neće doći na mainstream kanale vijesti, RT čak poziva na gosti koji se suprotstavljaju svojim stavovima i zapravo sjede oko rasprave i debate, vjerujte mi da se istina obično pojavi, vrlo osvježavajuće, ali pogledajte ga brzo prije nego što bude zabranjen kao i sve ostalo "rusko" . Zapravo je internacionalno.

  9. Abe
    Travnja 29, 2018 na 19: 18

    Stephen J. Green autor je dviju dugih istraga o američko-izraelskim odnosima – Zauzimanje strana: američki tajni odnosi s militantnim Izraelom (1984.) i Živjeti pod mačem: Amerika i Izrael na Bliskom istoku (1988.).

    Prije petnaest godina, Green je primijetio da su “Negdje oko 2002.-2003., SAD prihvatile izraelsku sigurnosnu politiku, a ostatak svijeta postao je Zapadna obala i Gaza. Odlučeno je da će Irak biti prvi test."

    Put do jednostranog prvenstva
    Autor Stephen Green
    https://www.counterpunch.org/2003/04/15/the-road-to-unilateral-pre-emption/

    Green je iskreno primijetio:

    “Država Izrael desetljećima prakticira pravo prvenstva u svom najopasnijem obliku – jednostrano pravo prvenstva. Ako Amerika nastavi primjenjivati ​​ovu doktrinu, otkrit ćemo, kao što je to učinio Izrael, da je ona destruktivna za naše najvažnije vanjske odnose, te međunarodne zakone i institucije koje podržavaju te odnose. Bushova administracija je to učinila u ime unutarnje sigurnosti i otkrit će, kao i Izrael, da je unilateralna prevencija antiteza unutarnje sigurnosti... to je zapravo put u izolaciju.

    “U nadolazećim mjesecima, dok se borbe i kaos nastavljaju u Afganistanu i Iraku, a Bush, Cheney i Rumsfeld hitno iznose argumente za prenošenje rata u Siriju i Iran, Amerikanci će se pitati kako, zašto i na čiji poticaj smo poduzeli ovaj put. Započet ćemo s javnim razgovorom o pojedinačnim licima jednostranog prevencije – nizu viših pomoćnika u izvršnoj vlasti, posebice u Pentagonu, Bijeloj kući i State Departmentu. Ovi pojedinci dijele radikalno stajalište o ulozi Amerike u svjetskim poslovima i vrlo bliske intelektualne, emocionalne i financijske veze s desničarskom strankom Likud u Izraelu.

    “Ironično, nekoliko od ovih pojedinaca koji su pokrenuli slučaj za jednostrano pravo prvenstva u ime nacionalne sigurnosti SAD-a, i sami su se suočili s službenim istragama zbog kršenja američkih zakona o nacionalnoj sigurnosti tijekom posljednja tri i pol desetljeća. Strana vlada uključena u svaki slučaj bila je Država Izrael.”

    Sada je više nego ikad hitno potreban taj "javni razgovor" o američkom jednostranom prevenciji.

  10. Brady
    Travnja 29, 2018 na 16: 16

    Uz navedene zlouporabe, zašto nam je vodovod zatrovan fluorom? Fluorid ima koristi za mlade, ali samo u lokalnoj primjeni. Gutanje fluorida nema nikakve koristi za bilo koga i privlači druge metale da se skladište u tijelu, posebno u mozgu, što dovodi do demencije i Alzheimerove bolesti. Pitajte svog stomatologa, neće znati jer se na stomatološkom fakultetu uči da je korisno, isto kao i Federalne rezerve u poslovnim školama – da regulira gospodarstvo. Ništa nije dalje od istine jer nije ni federalni ni rezervat. Privatna korporacija u 70% stranom vlasništvu.

    • Michael LeVesque
      Travnja 30, 2018 na 03: 23

      Na stranu…

      Fluorid je aktivna komponenta plina sarina. To je halogen koji izbacuje jod i šteti štitnjači. To je enzimski disruptor koji ometa biološko djelovanje enzima. On je glavna komponenta globalnog zatopljenja s dramatično većim učincima od ugljika. To je otrov klase 5 s većom toksičnošću od arsena. Uzrokuje zubnu fluorozu kod većine mladih u područjima fluoridacije slabeći zubnu caklinu čineći je tanjom i lomljivijom. Hvali se u stomatološkim školama do te mjere da su emocionalne reakcije zasjenile znanstvene dokaze štete zubima. I što je najvažnije, sada je posvuda u okolišu u količinama koje štete divljim životinjama i vegetaciji. Sve se temelji na upitnim podacima koji pokazuju da je zubni karijes beznačajan u odnosu na fluor, dok dobra prehrana i smanjenje jednostavnih ugljikohidrata stvara dobre zube. Tisuće industrijskih, kemijskih i farmaceutskih uporaba i samo jedna pozitivna uporaba za opću potrošnju - karijes - i to je laž! Ali fluorid je prešao iz statusa toksičnog otpada u proizvod i više nije pod pravilima EPA-e.

      Što se tiče Izraela i njegovog puta do vlasništva nad imovinom, čini se da je jedini izvor koji tvrdi da je vlasništvo Biblija. Čini se da nedostaju povijesni dokumenti o vlasništvu. Što se tiče velikog događaja od 9. rujna koji nam je donio Patriot's Act i mržnju prema Muslimanima, čini se da ukazuje na vladinu odluku da se sruše sve zgrade Svjetskog trgovačkog centra i da one nestanu, što ukazuje na neki novi oblik energetskog oružja koje se dijelilo u način da se koristi nekoliko razloga koji NISU u općem interesu društva. Judy Wood treba pohvaliti na njezinoj znanosti da donese kritičku analizu onoga što se dogodilo s tornjevima.

    • Makro
      Travnja 30, 2018 na 16: 32

      Zatim ćete nam svima govoriti samo da pijemo alkohol od žitarica i čuvamo dragocjene tjelesne tekućine.

  11. Jovan
    Travnja 29, 2018 na 09: 09

    Ova (priča) nema nikakve veze s upotrebom kemijskog oružja.. već ima veze s LAŽIMA (kao što je Irak 2oo3) kako bi se opravdao napad/invazija..

    nevjerojatna je potpuna TIŠINA u zapadnom PROcionističkom msm-u – kada se ljudi (žrtve – napada za koji se tvrdi) sazivaju (u Haqueu) kako bi ih se saslušalo. – što se zapravo dogodilo tog 7. tra. u Doumi..

  12. Martin – švedski državljanin
    Travnja 29, 2018 na 03: 56

    Ako nisam krivo shvatio, u ovom članku od 27. travnja stoji da inspektori još nisu obišli mjesta navodnih napada.
    Ipak, na početnoj stranici OPCW-a stoji da su takvi posjeti bili 21. i 25. travnja, a da su uzorci prikupljeni 25. travnja.
    https://www.opcw.org/news/article/opcw-fact-finding-mission-visits-second-site-in-douma-syria/

    Inače, gospodin Ritter je naravno autoritet i njegovi zaključci su ključni.

    • Abe
      Travnja 29, 2018 na 12: 37

      Razgovor s Ritterom održan je 23. travnja 2018.:

      “Prema Ritteru, u sljedećem intervjuu za Flashpoints Radio s Dennisom Bernsteinom od 23. travnja, tvrdnje SAD-a, Britanije i Francuske da je sirijska vlada prošlog mjeseca upotrijebila kemijsko oružje protiv civila izgledaju potpuno lažne.”

      Najava OPCW-a objavljena je 25. travnja 2018.:

      „Misija za utvrđivanje činjenica (FFM) poslana je u Damask 14. travnja 2018. kako bi prikupila činjenice u vezi s prijavljenom uporabom kemijskog oružja u Doumi, Sirska Arapska Republika 7. travnja 2018. Sigurnosni aranžmani za raspoređivanje tima na različite lokacije u Doumi izradio je Odjel za sigurnost Ujedinjenih naroda (UNDSS) u suradnji sa sirijskim vlastima i ruskom vojnom policijom. Zbog sigurnosne situacije tim je uspio posjetiti Doumu tek 21. travnja. Tim je također intervjuirao neke ljude povezane s incidentom u Doumi, koji su dovedeni u Damask.

      “Danas je tim FFM-a posjetio drugu lokaciju u Doumi. Također je prikupio uzorke na ovom mjestu. Ti će uzorci biti vraćeni, zajedno s drugim uzorcima, u OPCW laboratorij u Rijswiku. Oni će biti razdvojeni i poslani na analizu u laboratorije koje je odredio OPCW.

      “U međuvremenu, rusko izaslanstvo pri OPCW-u obavijestilo je Tehničko tajništvo OPCW-a da će 26. travnja organizirati brifing za države stranke u Den Haagu. Delegacija bi dovela neke Sirijce da govore o prijavljenom incidentu u Doumi.”

      U međuvremenu, lažni “stručnjak za kemijsko oružje” Dan Kaszeta sa stranice za dezinformacije Bellingcat dao je puno izjava za tisak. Na primjer:

      “Kemijski stručnjaci rekli su Middle East Eyeu da bi opetovana odgađanja mogla dovesti do toga da dokazi iz navodnog kemijskog napada 'odnese u vjetar'.

      "'U ovom trenutku ne možete dokazati klor, čak i ako iskopate mrtva tijela,' rekao je Dan Kaszeta, stručnjak za kemijsko oružje u Strongpoint Securityu, za MEE u petak.

      "Klor - za koji je Bellingcat zaključio, putem informacija iz otvorenih izvora, da je 'najvjerojatnije' korišten u jednom od zračnih napada - teško je pronaći nakon napada jer je to plin, rekao je Kaszeta."

      Članak u Middle East Eyeu obmanjujuće napisan, spominjući "stručnjake" kako bi implicirao podudarnost više mišljenja dok je, zapravo, Kaszeta "stručnjak" i za "Strongpoint Security" (njegov vlastiti posao) i za Bellingcat (stranicu za dezinformacije kojom upravlja Kaszetin dugogodišnji suradnik, Eliot Higgins). Higgins je ranije skrenuo pozornost na Kaszetu putem bloga Brown Moses.

  13. Tim
    Travnja 29, 2018 na 03: 14

    Unatoč svom uvjerenju, Ritter je učinio dobar posao za koji mu treba odati priznanje.

    Trolovi su plaćeni (novcem poreznih obveznika) ili zašto bi se uopće trudili objavljivati ​​bilo gdje.

    Je li postojala veza između presude i njegovog rada kao inspektora za oružje? Nikad nećemo saznati. Prilikom prvih prekršaja nije oštro kažnjen. Možda su se zakoni promijenili u procesu i porota je bila uvjerena te je sudac odlučio izreći strožu kaznu. Čini se da bi probacija, ovisna o obveznoj terapiji, bila bolja, ali ne znam uspjeh takvih programa.

  14. Blago - Šaljivo
    Travnja 28, 2018 na 18: 59

    'Inspektor za oružje opovrgava američke tvrdnje o Siriji o kemikalijama'
    ———————————————————————————–

    Za vatrogasce koji su radili u ruševinama Svjetskog trgovačkog centra, budućnost uključuje povećani rizik od raka

    KAREN KAPLAN
    APR 26, 2018

    Za vatrogasce koji su radili u ruševinama Svjetskog trgovačkog centra, budućnost uključuje povećani rizik od raka
    Vatrogasci se probijaju kroz ruševine Svjetskog trgovačkog centra. Rad ih je vjerojatno povećao izglede za razvoj određenih vrsta raka, prema novom istraživanju.

    Prošlo je gotovo 16 godina otkako su radovi na čišćenju službeno završili na nultoj točki New Yorka, ali zdravstveni učinci za spasioce i radnike na oporavku još uvijek su vidljivi.

    Dvije studije objavljene u četvrtak u časopisu JAMA Oncology sugeriraju da su vatrogasci koji su došli u donji Manhattan nakon napada na Svjetski trgovački centar 11. rujna 2001. suočeni s povećanim rizikom od raka - i da će tako biti i u godinama koje dolaze.

    ()

    Postoji vrlo jasna povijest naše višestruke upletenosti u korištenje kemikalija (agent orange), kao i podmetanje kemikalija i predaja kemijskih sredstava našim imenovanim diktatorima u mnogim, mnogim dijelovima svijeta.

    Reagan je to učinio 1983. kada je Saddam bio naš "prijatelj" koji je po našem nalogu vodio rat protiv Irana.

    – Molimo vas da ne zaboravimo neobične bolesti koje su pogađale američke vojnike tijekom Prvog zaljevskog rata
    bolest od osiromašenog urana koji smo koristili kao i otrovna cjepiva koja smo ubrizgavali u naše muškarce i žene.

    U odnosu na kancerogenu prašinu kojoj su bile izložene naše prve službe
    među kojima je vrlo vjerojatno mogao biti i Explosive NANO-THERMATE.

    Moje srce ide uz sve koji su patili i sada one koji i dalje pate, 17 godina nakon tog SVJETSKOG RATA Stvarajućeg Događaja koji se nastavlja nepostiđeno i nesmanjeno u svom neciviliziranom svjetlu SMRTI, UNIŠTENJE (kultura) I RASELJAVANJA (društvenog poretka). —- Užasan svjetski uvod u legalizirano MASOVNO UBOJSTVO koje smo proglasili "Globalnim ratom protiv terorizma"!

    Kako "MAGA" mora biti za uspavane Amerikance da shvate da je naša vlada potajno surađivala s našim "prijateljima", Saudijcima, da STVORE ovaj GWOT jednim činom dizanja u zrak Svjetskog trgovačkog centra... ! (DAR KOJI SE NEPRESTANO DARUJE... ?)

    Koliko još Arapa mora umrijeti i/ili IZGUBITI SVOJE MJESTO U ŽIVOTU KOJI SU POZNAVALI !!! ?

    KOLIKO ĆE PROIZVOĐAČA ORUŽJA VIDJETI REKORDNE ZARADE OD SMRTJI NEVINIH LJUDI ??? !

    • Blago - Šaljivo
      Travnja 28, 2018 na 19: 29

      ? Policija Hillary Clinton brutalizirala i ostavila krvarećeg Raya McGoverna, 'Dakle, ovo je Amerika!'

      '
      Kemičar Kevin Ryan navodi energetske materijale kao potencijalni uzrok bolesti prvih hitnih službi 9. rujna

      Autor Jerry Mazza
      18. veljače 2011.

      — izvadak

      O činjenici da su brojni vatrogasci i drugi hitni radnici i dalje obolijevali, neki od njih smrtno, mnogo se raspravljalo u medijima. Ali glavni mediji nisu postavili goruće pitanje: zašto su osobe koje su prve reagirale razvile rak i druge smrtonosne bolesti koje nisu trebale biti uzrokovane požarima u zgradama Svjetskog trgovačkog centra i njihovim urušavanjem? Ova misterija 9. rujna još uvijek nije riješena.

      Sada je Kevin Ryan, kemičar koji je godinama proučavao 9. rujna, došao do mogućeg rješenja—da tornjevi blizanci nisu srušeni samo zbog sudara aviona i požara koji su nastali. Umjesto toga, te su zgrade srušili “energetski materijali”—materijali koji uništavaju zgrade i koji također mogu uništiti ljudska tkiva.

      U svom eseju koji predstavlja novo istraživanje, Kevin Ryan povezuje prisutnost ovih energetskih materijala s bolestima i tvarima koje se nalaze u tkivima i organima bolesnih osoba koje su reagirale i onih koji su već umrli.

      Ryanov članak predstavlja novi izvor kontaminacije unutar okruženja Svjetskog trgovačkog centra, koji bi mogao poslužiti kao bona fide znanstvena potvrda i kao osnova za pravnu dokumentaciju štete nanesene onim hrabrim muškarcima i ženama koji su imali samo jednu misao—o spašavajući živote, a nesvjesno žrtvujući svoje.

      Ryanov izvanredan rad podupire nedavno usvojeni, HR 847, zakon o Jamesu Zadrogi, nazvan po policajcu koji je umro nakon 9. rujna, ostavljajući ovaj zakon, ovo nasljeđe koje je potpisao predsjednik Obama, kako Ryan piše, “u nastojanju da pruži usluge i kompenzacija za one čije je zdravlje bilo ugroženo izlaganjem otrovnoj prašini i plinovima na Ground Zero.”

      Ryan dodaje: „Međutim, ovi ljudi koji prvi reagiraju također trebaju pomoć da shvate kako su njihove bolesti nastale tako da se mogu napraviti poboljšanja u liječenju. Kao odgovor na ovu potrebu, zabrinuti građani trebali bi razmotriti moguću korelaciju između dokaza o energetskim materijalima u WTC-u i izloženosti okoliša koja je, čini se, uzrokovala toliko bolesti kod onih koji su prvi reagirali.”

      http://www.intrepidreport.com/archives/505

  15. Robert Emmett
    Travnja 28, 2018 na 16: 30

    “Jedna od tragedija je da više ne možemo vjerovati našoj vojsci, našim obavještajnim službama, našim političarima. Izmislit će bilo koji narativ koji im je potreban da opravdaju akciju koju smatraju politički korisnom.” = nutgraf

    I koliko dugo ovo traje? Primjećujem, unatoč spominjanju drugih troslovnih organizacija, nema nijedne o onoj koja odgovara slovima 3, 3, 9. Pitam se zašto je to tako? Sad, gdje je moja bijela kaciga, ona s kamerom na instrument tabli? Mislim da sam ga ostavio negdje nakon probe.

  16. Travnja 28, 2018 na 16: 16

    Međutim, izjava Scotta Rittera da je Sirija bila zahvaćena građanskim ratom 2011. nije točna. To je proxy rat, potaknut stranim interesima, uglavnom SAD-a i Izraela. Ne bismo to trebali zvati građanskim ratom.

  17. Robin Morritt
    Travnja 28, 2018 na 15: 23

    Dobro je rekao Scott Ritter. Bravo.

  18. Travnja 28, 2018 na 14: 31

    Osjećam isto što i ti, Johne, odgojeni smo na propagandi. Mogu se vratiti u djetinjstvo shvaćajući koliko je od onoga u što su mi rekli da vjerujem zapravo suprotno. Bilo je velikih istraživača koji su pisali za knjige i časopise prije nego što su nas alternativne stranice poput CN-a još više probudile u lažima. Kako bih volio da sam zadržao svoje primjerke časopisa Ramparts! Prestao sam slušati BBC i NPR otkad su raširili neprestanu propagandu o Assadu i Siriji. Što se tiče ovog prekida o skandalu od strane “just sayena”, znamo da ima dosta podbadanja koje su zakuhali FBI i drugi u “autoritetu”.

  19. Dana Glenn Carros
    Travnja 28, 2018 na 14: 06

    A sada čekamo kakve će zaokrete sadržavati konačno izvješće. Za mene je odlučeno da Rusi nose bijele šešire, a mi ljudi smo sjebani.

  20. Stari Hippy
    Travnja 28, 2018 na 12: 56

    Do istog sam zaključka došao prije otprilike tjedan dana. Ovo je bio propagandni trik za izmišljeni razlog za eskalaciju napetosti s demoniziranim Rusima. Pretražio sam izvješća stvarnih ljudi u području navodnog napada. Neka od tih izvješća su nestala od prvog prijavljivanja. Cenzura za korespondenciju s velikim (lažnim) narativom. Amerikanci su, nažalost, izigrani i to opasna igra. Zanimljivo kako se 'bijele kacige' uvijek pojavljuju odmah nakon navodnog napada. Nekoliko me stranica nazvalo heretikom ili apologetom al-Assada. Njihovi propagandisti jako dobro rade svoj posao, što je žalosno.

  21. Abe
    Travnja 28, 2018 na 12: 23

    Opisujući nedavni incident u Doumi, Scott Ritter navodi da je “ispuštena jedna ili dvije takozvane 'bačvaste bombe', improvizirane naprave koje su sadržavale kanistere plinovitog klora”.

    Zapravo, tijekom “prljavog rata” Izraelsko-saudijsko-američke osovine u Siriji, ne postoji niti jedan slučaj izravnog dokaza da je bilo koja od takozvanih “bačvastih bombi” “ispuštena” iz bilo kojeg helikoptera ili zrakoplova s ​​fiksnim krilima.

    Iz rupe na cesti (Khan Shaykhun, travanj 2017.)
    do rupe na krovu (Douma, travanj 2018.)
    takozvani “dokazi” o kemijskim incidentima zbog navodnih “zračnih bombi” više su puta opovrgnuti.

    Na primjer, u nedavnom incidentu u Doumi, video je objavila "aktivistička" skupina koju podržava Zapad

    https://www.youtube.com/watch?v=9JmAOWmkFvk

    Bellingcat je prikazao video u odjeljku "Ispitivanje streljiva" u svom široko objavljenom članku od 11. travnja 2018. pod naslovom "Istraživanje otvorenog koda o navodnim kemijskim napadima u Doumi 7. travnja 2018.".

    Komentirajući video, Bellingcat je ustvrdio: "Vanjske modifikacije na gornjem cilindru su posebno zanimljive jer su u skladu s modifikacijama viđenim na drugim plinskim cilindrima korištenim u drugim prijavljenim napadima klorom iz zraka."

    Međutim, Bellingcatovo “Ispitivanje” ignoriralo je činjenicu da je navodna “bačvasta bomba” prikazana u videu očito prkosila nekoliko zakona fizike.

    Nakon navodnog 'propadanja' kroz rupu u betonskom krovu stambene zgrade, improvizirani metalni sklop 'repa' nije oštećen. Također, čarobna "bomba s bačvom" očito je lebdjela vodoravno nekoliko stopa preko spavaće sobe kako bi se odmarala na krevetu s glavom na jastuku.

    To je ono što prolazi kao "Ispitivanje streljiva" od nabrijanog "Bellingcatovog istražnog tima".

    • Abe
      Travnja 28, 2018 na 17: 41

      U članku iz lipnja 2017. u časopisu American Conservative, Scott Ritter se pozabavio "različitim narativom" koji su tada "iznijele vlade Sjedinjenih Država, Velike Britanije, Francuske, a podržavale su ga Bellingcat i Bijele kacige".

      http://www.theamericanconservative.com/articles/ex-weapons-inspector-trumps-sarin-claims-built-on-lie/

      Raspravljajući o nedostatku čvrstih dokaza i definitivnog dokaza o tome tko je odgovoran za kemijski incident u Khan Shaykhunu u Siriji u travnju 2017., Ritter je istaknuo "izmišljenu priču koju promoviraju Bijele kacige".

      Ritter se također osvrnuo na "glasne" napore "Eliota Higginsa kojeg su, putem njegovog bloga Bellingcat, naširoko citirali mediji u SAD-u i Ujedinjenom Kraljevstvu kao izvor informacija koje impliciraju sirijsku vladu u tom navodnom kemijskom napadu u travnju".

      Ritter je izjavio da “Nedostatak smislenih informacija utemeljenih na činjenicama koje bi poduprle tvrdnje Bijelih kaciga i onih koji ih podržavaju, poput američke vlade i Bellingcata, postavlja ozbiljna pitanja o održivosti najnovijih izjava Bijele kuće o Siriji i optužbe da se priprema za drugu rundu kemijskih napada.”

  22. Travnja 28, 2018 na 11: 11

    Nažalost, u razgovoru između gospodina Rittera i gospodina Bernsteina nisu razmatrani uvelike različiti narativi o tome koliko je "uspješna" bila kampanja ilegalnog bombardiranja. Predsjednik Donald Trump tvrdio je da je svih više od 100 projektila pogodilo njihove mete, dok Sirijci tvrde da je 70 eliminirano korištenjem proturaketnih obrambenih sredstava – od kojih je značajan broj ispaljen na razne strateški važne aerodrome. Ako je sirijski narativ onaj koji odražava stvarnost, analiza gospodina Rittera je nedovoljna u procjeni razloga i namjera onih koji su naredili napad, krajnje je netočna jer sugerira da su američko/Mattisovo-ruska vojska zajednička “inscenacija” događaja, i posebno s obzirom na neuzimanje u obzir štete i opasnosti koja je nastala ako su sve rakete doista pogodile svoje namjeravane mete.

    Možda čitatelji Consortium Newsa mogu pomoći u razjašnjavanju ovih i drugih važnih, relevantnih, preostalih pitanja dok se g. Ritter i g. Bernstein dogovore za provođenje dubljeg i temeljitijeg 2. dijela ovog intervjua.

    • Orobiti
      Travnja 28, 2018 na 16: 57

      Rusi imaju projektile koji nisu pogodili cilj. Sirijci imaju ostatke projektila koji su oboreni. Očito slijedi da nisu svi projektili pogodili svoj cilj.

    • Travnja 28, 2018 na 19: 27

      Hvala ti.

  23. Michael Kenny
    Travnja 28, 2018 na 11: 02

    Kao što pokazuje posljednji komentar gospodina Rittera, sve je ovo katastrofa za Trumpa, a samim time i za Putinove američke pristaše, ali, u najboljem slučaju, nije od nikakve koristi za Putina. Da bi se Trump mogao “potapšati po ramenu”, neke stvari moraju biti istinite. Prvo, čenički napad mora se stvarno dogoditi. Drugo, američki raketni napad mora da je napravio znatnu štetu. Treće, nije moralo biti nikakvog dosluha s Rusima. Bez ičega od toga, a na sve je bačena ozbiljna sumnja, Trump je još dublje upao u ruševnu baruštinu Russiagatea i može se spasiti samo tako da Putinu nanese odlučujući poraz, ako ne u Siriji, onda negdje drugdje, u Ukrajini, jer primjer. Dakle, što se više ispostavlja da je afera u Siriji bila prijevara, to se Trump više gura prema "ratu pucanja" o kojem govori gospodin Ritter.
    Što se tiče Putina, on je još uvijek zaglavljen u Siriji kao i uvijek. Putin se povlači, Assad pada. Assad pada, Putin je diskreditiran u očima svojih starijih pristaša sovjetske generacije kod kuće i također pada. Još gore, ako se ispostavi da je Trump bio žrtva prijevare, a ne dio nje, tada će Putin poniziti predsjednika SAD-a tako što mu se djetinjasto našalio. Glavni Trumpovi pristaše, plavi ovratnici Amerike, odgajani su da vjeruju, i doista vjeruju, da je SAD najveća država na svijetu. Nije ih briga za Ukrajinu ili Siriju, ali im je stalo da SAD ponižava strana sila, bila to Rusija, Sjeverna Koreja, Kina, Iran ili bilo tko drugi. Ako je Putin napravio budalu od Trumpa, podrška za "stavljanje njega na njegovo mjesto" će rasti, osobito ako se smatra da Trump postavlja Sjevernu Koreju i Iran na njihova mjesta.

    • Grgur Herr
      Travnja 29, 2018 na 18: 41

      “Prijevara” u Siriji, koja traje već neko vrijeme, je ideja da Sjedinjene Države pokušavaju promicati “demokraciju”, braniti ljudska prava i boriti se protiv “terorizma”. U sva tri aspekta je sasvim suprotno. SAD i njegove saudijsko-izraelske i europske kohorte vode prljavi rat protiv naroda Sirije kako bi uništili neovisnost posljednjeg preostalog bastiona arapskog nacionalizma i socijalizma.

      Putinove “američke pristaše” smo mi koji se slažemo s njegovim poštovanjem i privrženošću međunarodnom pravu, nacionalnom suverenitetu i ljudskim pravima. U onoj mjeri u kojoj bi se predsjednik Trump pridružio tim vrijednostima, imao bi i našu podršku. Ali to očito nije slučaj s Trumpom - ne postoji "prošireno" osim u vašoj zamršenoj mašti. Nikada nije bilo nikakvog "dosluha" koji je navodna bit Russiagatea - postojao je samo mogući interes za miroljubivim pregovorima koje je Trump možda nekoć smatrao pragmatičnim i razumnim. Ali Trumpa su brzo "razriješile" te ideje moćne frakcije koje su zahvatile američki vanjskopolitički establišment i žele nastavak ratnog profiterstva i iskorištavanja tržišta.

      Povratak u Siriju. "Prijevara" o korištenju kemijskog oružja dio je propagandne smicalice protiv sirijske vlade—pokušava predstaviti svijetu sliku Assada kao barbarskog čudovišta. Ako je Trump ušao u tu prijevaru, ne znam što bih vam rekao, gospodine Kenny – ali to sigurno nema nikakve veze s Putinovim ciljevima zaštite sirijskog suvereniteta i suzbijanja širenja kaosa i terorističkih uporišta na Bliskom istoku ( podzemlje Ruske Federacije). Putina ne zanimaju dječje šale ili "poniženja". To nije “igra”...to je ozbiljna borba za stjecanje razuma i ljudskog dostojanstva.

      Trebali biste se nadati g. Kennyju da će se "igranje" guranja Trumpa u otvoreni sukob s nuklearnom supersilom pokoriti razumu i senzibilnosti "dijeljenja" svijeta u kojem ćete živjeti, a ne arogantnom inzistiranju na dominaciji punog spektra.

      • Realista
        Travnja 30, 2018 na 02: 37

        Ovaj tip Kenny pojavljuje se ovdje s vremena na vrijeme, uvijek željan da se osramoti svojim brojnim non sequiturs i logičkim zabludama. Hvala što ste se potrudili da ga podučite.

        • Ray Raven
          Travnja 30, 2018 na 08: 51

          Ovaj Kenny ne može dobiti upute.
          Najbolje da se Kenny ostavi da uvene i umre zbog nedostatka pažnje (na kraju krajeva, on žudi za pažnjom, otuda i njegovo pojavljivanje ovdje)

  24. Samo Sayen
    Travnja 28, 2018 na 10: 29

    Ogromna, ogromna pogreška Consortium Newsa što su počeli citirati Scotta Rittera. A njegove prošle osude za svatko zna što nisu najveći razlog. Ovaj tip nije bio inspektor za oružje, niti ugledan izvor vijesti desetljećima. On više nije igrač i ne zna ništa više od nas.

    Sve što on ima je njegovo ime, njegovo će ime Consortium Newsu učiniti mnogo više štete nego koristi. Molim vas, za svoje dobro, razmislite još jednom.

    • mike k
      Travnja 28, 2018 na 11: 16

      Hvala, ali ne hvala što pokušavate ocrniti CN zbog objavljivanja misli Scotta Rittera.

      • Samo Sayen
        Travnja 28, 2018 na 12: 06

        Apsolutno smeće. Ovo nije razmaz. Sve što radim je da iznosim očito.

        Scott Ritter je možda bio netko prije dvadeset godina. Sada, on nije ništa više od osuđenog seksualnog predatora.

        https://www.timesunion.com/local/article/Ritter-gets-prison-time-2237126.php

        To bi mogla biti nezgodna istina za CN i neke od njihovih čitatelja. Ali to je istina.

        • Smjesta
          Travnja 28, 2018 na 12: 46

          Smeće. Nema sumnje da "Just Sayen" i njegova kratica "Iwasjustthinking" znaju tko je smjestio prijevaru "honeypot" kako bi osudio Rittera i ne mogu to pustiti.

          • Samo Sayen
            Travnja 28, 2018 na 13: 18

            Umjesto da me vrijeđate, pročitajte članak. Da se to jednom dogodilo, sigurno biste to mogli odbaciti kao "prijevaru s medom".

            Ali ovo se nije dogodilo samo jednom. Scott Ritter je tri puta uhvaćen kako nagovara maloljetnice na seks.

            Dobio je drugu priliku i pustio ga je. Ponovno je uhvaćen, pružena mu je treća prilika. I opet je to učinio.

            Zbog toga je otišao u zatvor. Zato je on osuđeni seksualni prijestupnik.

            Za dobro gospodina Rittera, i za dobro svih maloljetnih djevojaka s kojima dolazi u kontakt, nadam se da je dobio liječenje dok je bio u zatvoru. Za njega će to biti doživotna borba da ne ponovi prekršaj.

        • WC
          Travnja 28, 2018 na 16: 24

          Pročitao sam članak i on je kriv, bez obzira što bi pahuljice ovdje željele misliti.

          • robjira
            Travnja 28, 2018 na 17: 12

            Dakle, koristeći sličnu logiku u hipotetskoj situaciji, kad bih naišao na članak koji je uvjerljiv zvučni “dokaz” o nečemu što ste možda učinili ili niste učinili u prošlosti, trebam li stoga jednostrano proglasiti vašu krivnju? I trebam li stoga očekivati ​​da će drugi prihvatiti moju kolovošku izjavu kao neku vrstu potvrđujućeg apsoluta?
            Posjet onome što označavaju inicijali vaše ručke uvelike će vas osloboditi onoga čega ste očito puni.

          • WC
            Travnja 28, 2018 na 17: 23

            Dakle, po vama on nije kriv, bez obzira što je priznao djelo? Reputacija mu je narušena, svidjelo mu se to ili ne.

          • robjira
            Travnja 29, 2018 na 18: 59

            Nije se pojavilo ništa što bi ukazivalo na to da je "priznao" svoje kazneno djelo; najbliže bi bilo njegovo naznačavanje da nije bio svjestan policajčeve “dobi” tijekom razgovora. Ali kakve veze ima cyber indiskrecija s člankom ili Ritterova stručnost s temom?
            Ritterovi pravni travailles stara su priča koja seže do Hooverove vladavine ljigavosti. Zapravo, čak i ne morate ići tako daleko u prošlost; Joseph Wilson i Valerie Plame, Julian Assange, Chelssea Manning samo su neki od nedavnih primjera kako se naši Gospodari ponašaju prema onima koji se usuđuju ponašati kao pristojna ljudska bića. Uvrijeđen zbog Ritterove indiskrecije? Svakako bacite svoj prvi, čisti kamen. Ali sebi i zabrinutim građanima činite veliku medvjeđu uslugu zamagljivanjem Ritterovog vrijednog doprinosa, posebno u ovako nesigurnim vremenima kao što su ova.
            Kad ljudi ne mogu podnijeti čak ni prihvaćanje nečijeg informiranog mišljenja zbog nekog percipiranog (i relativnog) moralnog propusta, pomislim na svoju omiljenu analogiju tome; Richard Wagner. Guy je bio zajedljiv i neljubazan fanatizam, idoliziran od strane viših NACISTIČKIH dužnosnika. Ali to ne sprječava ljude da hrle u Bayreuth kako bi čuli ciklus Ring, zar ne?
            Ovdje se suočavamo s trenutkom "svi na palubi", što se tiče opstanka civilizacije; budite dio rješenja i nemojte pomoći "luđacima" (kako ih naziva Ray McGovern) da nas odvedu preko ruba.

          • WC
            Travnja 29, 2018 na 21: 18

            Ritterova poruka može funkcionirati za vas i druge, ali ako mašete njime pred javnošću općenito, prljavština će izaći na vidjelo i njegova će poruka nestati.

            To što nije mogao držati kljun u gaćama – pogotovo kad je znao da ima vrlo javnu ličnost – pokazuje razinu gluposti koju ne treba zanemariti.

        • ranney
          Travnja 28, 2018 na 17: 16

          “ništa više od osuđenog seksualnog prijestupnika” – pa, Just Sayen, ne znam ništa o tebi, ali bio bih spreman kladiti se u dobar novac da si ti, kao i svaki čovjek na ovom svijetu stariji od 10 godina, napravio pogreške ili učinili stvari na koje nisu ponosni. Ali što god da je neka osoba učinila NIJE ukupan zbroj toga tko je ta osoba! Činjenica da to želiš učiniti tjera me da se zapitam što skrivaš. Ili ste možda samo neokonski bot poslan da izazove probleme.

          Scottu Ritteru kažem Bravo! i hvala vam na vašoj iskrenoj procjeni onoga što se danas događa. Razumijete kako sustav funkcionira i moramo čuti o tome. Potrebna je velika hrabrost za to, pogotovo jer znate da će uvijek biti gmazova poput Just Sayena koji će iznijeti “žalac” koji je upotrijebljen protiv vas..

        • Tim
          Travnja 29, 2018 na 03: 39

          Ako komentirate, onda je CN uspješan u izvlačenju riječi! Ali tvoji komentari su non sequitur.

        • Tom F
          Travnja 29, 2018 na 20: 37

          Just Sayen koristi klasičan "pucaj glasniku" pristup informacijama koje JS ne želi da čujemo. Već znamo za navodne prekršaje Scotta Rittera i oni nemaju nikakvog utjecaja na stvar koju imamo. Pravo pitanje je zašto netko s vašim razboritim stavovima vreba na ovoj stranici. Suočite se s porukom Scotta Rittera ili nam prestanite gubiti vrijeme.

        • Svibanj 1, 2018 na 03: 15

          @ Just Sayen: “Scott Ritter je možda bio netko prije dvadeset godina. Sada, on nije ništa više od osuđenog seksualnog predatora.”

          Molim vas ljudi, ostavite ovo. Just Sayen je trol koji se skriva iza očitog pseudonima.

          Ovo je klasični ad hominem napad, što je logička zabluda. https://www.logicallyfallacious.com/tools/lp/Bo/LogicalFallacies/1/Ad-Hominem-Abusive (.) Kakve veze ima osuda kao seksualnog predatora s pitanjima pokrenutim u članku? Ništa; nema nikakvog utjecaja; stoga je napad zabluda kojom upravlja trol.

    • Travnja 28, 2018 na 12: 29

      'Sve što ima je njegovo ime' – On također ima informirano mišljenje koje je slučajno potkrijepljeno dokazima koje imamo.

    • Henrik Oelund
      Travnja 28, 2018 na 16: 32

      Dakle, vaš argument je da mu se ne može vjerovati kao bivšem šefu UN-ove inspekcije oružja, jer je masturbirao na web kameri.
      Jer seksualni prijestupnici ne znaju ništa o nervnim otrovima, sarinu i lažiranim napadima.
      Što ako je bio lopov?
      Bi li i to bilo zabranjeno?
      Ili nije volio mačke? Ili jeli pseću juhu kao cijela Južna Koreja?
      Tvoj argument je jadan.

      • Realista
        Travnja 29, 2018 na 01: 20

        U Americi seks ima prednost nad svakim drugim mogućim obzirom u svim stvarima. Primijetite da su njihovi politički neprijatelji pokušali oklevetati skoro svakog predsjednika bez obzira na stranku, čak i Lincolna i Jeffersona, pričama o sumornoj prošlosti. Praksa se sada proširila na slavne i javne osobe u gotovo svim područjima, a imajte na umu kako se optužba uvijek smatra delegitimnom za sve što su ikada rekli ili učinili u svom području stručnosti – po kratkom su postupku otpušteni bez ikakvog zakonskog postupka i poslani u Coventry . Barem gospodin Cosby može biti zahvalan što je doista dobio suđenje. Nemojte me tumačiti kao da branim njegove prezrene postupke, ali jedino što mu prestižna sveučilišta nisu uzvratila u lice je novac koji im je donirao.

        Usvojite načela "Samo Sayena" i morali bismo odbaciti sve što je dobitnik Nobelove nagrade za znanost ikada doprinio ili imao reći o svom području proučavanja ako ikada bude optužen za seksualni prijestup. To je jednostavno glupo. Ljudska bića, osobito ona inteligentna i uspješna, sigurno su sposobna podijeliti svoje postupke na dijelove – potražite definiciju ako nikada niste čuli taj izraz, JS.

    • Travnja 28, 2018 na 20: 42

      Znate li bolje?

    • Ian Berman
      Travnja 29, 2018 na 09: 41

      Samo Sayen, što se promijenilo u procesu inspekcije WMD-a od 1998., kada je Ritter dao ostavku u znak protesta protiv CIA-e koja je proces inspekcije WMD-a u Iraku uključila u špijuniranje samog Iraka? Sugerirali ste da su njegove vještine i sposobnost analize zastarjeli. Kako to? Bio je precizan 2003. Što se od tada promijenilo?

      Nadalje, s obzirom na to da njegovu sposobnost u ovom polju smatrate prošlošću, što nije bilo u redu s njegovom analizom u ovom intervjuu? Sigurno možete ukazati na ono što je netočno u njegovoj analizi. Koje su njegove fatalne mane?

      Sve što ste dosad napisali je atentat na karakter. Da, Ritter je napravio greške za koje je platio, i on ih spremno priznaje tijekom vrlo teškog dijela svog života, ali to ne umanjuje njegove stručne vještine u analizi informacija i prezentiranju svojih nalaza u područjima struke.

      Odgovorite ako želite, ali nemojte odgovarati s "povjerenjem" i drugim suvišnim točkama kada nemate ništa drugo za reći o kritičnim stvarima koje su vam pri ruci.

    • Ian Berman
      Travnja 29, 2018 na 09: 45

      [Je li Just Sayen američki oblik Hasbare, ponavlja nepovezanu poantu kako bi skrenuo pažnju s problema? Ponovno objavljivanje iz podteme]

      Samo Sayen, što se promijenilo u procesu inspekcije WMD-a od 1998., kada je Ritter dao ostavku u znak protesta protiv CIA-e koja je proces inspekcije WMD-a u Iraku uključila u špijuniranje samog Iraka? Sugerirali ste da su njegove vještine i sposobnost analize zastarjeli. Kako to? Bio je precizan 2003. Što se od tada promijenilo?

      Nadalje, s obzirom na to da njegovu sposobnost u ovom polju smatrate prošlošću, što nije bilo u redu s njegovom analizom u ovom intervjuu? Sigurno možete ukazati na ono što je netočno u njegovoj analizi. Koje su njegove fatalne mane?

      Sve što ste dosad napisali je atentat na karakter. Da, Ritter je napravio greške za koje je platio, i on ih spremno priznaje tijekom vrlo teškog dijela svog života, ali to ne umanjuje njegove stručne vještine u analizi informacija i prezentiranju svojih nalaza u područjima struke.

      Odgovorite ako želite, ali nemojte odgovarati s "povjerenjem" i drugim suvišnim točkama kada nemate ništa drugo za reći o kritičnim stvarima koje su vam pri ruci.

  25. mike k
    Travnja 28, 2018 na 10: 18

    Koliko bi života moglo biti spašeno da se poslušalo hrabro govorenje istine Scotta Rittera? Kako se Bushovi zločini mogu usporediti sa zločinom bez žrtava za kakav je optužen Ritter? Ne bih se iznenadio kada bih saznao da su operacija uboda i nepotrebno oštra kazna imali veze s osvetom protiv ovog zviždača.

  26. John Syed
    Travnja 28, 2018 na 10: 17

    Zapadni saveznici su postigli svoj cilj testiranja oružja bez obzira na to je li Sirija koristila kemijsko oružje ili ne. To je uzrokovalo gubitak pola milijarde dolara novca poreznih obveznika što je omogućilo otkrivanje nekih tajni našim sofisticiranim
    oružje.

  27. Tim
    Travnja 28, 2018 na 09: 33

    Pa, moram reći da je jedan od mojih heroja Scott Ritter koji govori istinu. Nadam se da bi mnogi od tih najviših dužnosnika, političara, vojske, Trumpa u SAD-u, Britaniji i Italiji itd. mogli završiti na popisu najtraženijih zbog suučesništva u ratnim zločinima i drugim zločinima i lažnog svjedočenja na sudovima. Možda samo postanu 'ostani kod kuće' poput Busha koji bi bio uhićen da je otišao u određene dijelove Europe. Haha! To se stvarno moglo dogoditi, a istina tjera strah u srca krivaca!

  28. Samo sam razmišljao
    Travnja 28, 2018 na 09: 03

    Nisam siguran da bih otišao po informacije o bilo čemu tipu koji je osuđen (kao g. Ritter) za navođenje maloljetnica na seks.

    • Sam F
      Travnja 28, 2018 na 09: 16

      Ovaj komentar je dopušten, ali ne i moja zapažanja o College of Policy Debate za suzbijanje MSM propagande?
      Što se događa s procesom moderiranja CN-a?

      • Samo Sayen
        Travnja 28, 2018 na 11: 09

        Zapravo, komentar koji vas je uvrijedio bio je činjeničan. Odvojite malo vremena i pregledajte ovaj članak: https://www.timesunion.com/local/article/Ritter-gets-prison-time-2237126.php

        Možda je gospodin Ritter bio na liječenju dok je bio u zatvoru. Možda je sada rehabilitiran. ne znam Ali to ne mijenja činjenicu da je više puta optužen i osuđivan za navođenje maloljetnica na seks.

        • Sam f
          Travnja 28, 2018 na 12: 39

          Vaše osobne optužbe ne zamjenjuju dokaze i argumente o toj temi.
          Vaši pokušaji podrivanja smisla članka krajnje su neprimjereni.

          • Travnja 28, 2018 na 20: 45

            Ovdje ovdje!

          • Ray Raven
            Travnja 30, 2018 na 09: 02

            Kao odgovor Iainu Railtonu
            Svakako, "čuj, čuj".

        • Blago - Šaljivo
          Travnja 28, 2018 na 21: 04

          “Ali to ne mijenja činjenicu da je više puta optužen i osuđivan za navođenje maloljetnica na seks.

          + = “Neka onaj koji je bez grijeha baci prvi kamen?”

          Ako važemo Činjenice, Ritterovi seksualni zločini su pčelinji ubod kada se vagaju na vagi MILIJUNA normalnih ljudi koji pate unutar stvarnog gubitka svog ljudskog postojanja. Zamislite ženu koja rađa MRTVOĐENO dijete — možete li zamisliti Strašnu bol? Zamislite muža i oca koji vide ostatke svog sretnog doma nakon pucnjave s bombama i mecima kalibra 50 koje isporučuje neki 'vanzemaljac' s nekog cijelog 'Drugog' svijeta. (kao kad su europljani otkrili "ameriku")

          Povijesna komparativna bilanca mogla bi biti,
          vaganje Riddersovih navodnih seksualnih zločina protiv

          Svrgavanje stabilne vlade
          kako je dizajnirao i planirao
          TAJNI SASTANAK CHENEYA
          I IZVRŠNICI AMERIČKIH NAFTNIH TVRTKI
          PRIJE Y2K IZBORA.

          {vratite se i osigurajte činjenice,
          ne lažne priče hranjene žlicom}

          Komparativno mišljenje; u smislu DOBITI i GUBITKA,
          “BILANS” JE VRLO U KORIST “SPOILERA”
          -------

          Koliko si drugih nacija može priuštiti UPRAVU ZA BRANITELJE?
          Zašto bi vam trebala Uprava za branitelje u svijetu mira?

          Ratovi su konstrukcija ljudi s nasilnim ciljevima/idejama moći.
          (Zao čovjek otvrdne svoje lice / ali čestit utvrđuje svoj put.)

          • Abbybwood
            Travnja 28, 2018 na 21: 41

            Proteklih nekoliko tjedana gledam YouTube videozapise Jimmyja Dorea i on ima nekoliko posebno koji naglašavaju da je tadašnji državni tajnik John Kerry na žaru u vezi s tim “tko” financira naše ratove na Bliskom istoku i “koliko” su spremni potrošiti na svrgavanje Assada, Husseina, Qaddafija itd.

            Na snimci se Kerry zapravo nasmije i kaže: “To su velike količine novca. Oni (Saudijska Arabija/Katar) kažu da će platiti koliko god je potrebno da uđemo i učinimo Siriji, Iranu itd. ono što smo učinili drugim zemljama”.

            Pravo iz konjskih usta.

            Predlažem svima da pregledaju Doreove videozapise u proteklih nekoliko tjedana kako bi vidjeli isječak vlastitim očima.

            Dodajte ovome strategiju neokonzervativaca o “promjeni režima u sedam zemalja u pet godina” koju je general Wesley Clark opisao Amy Goodman (ovaj plan mu je otkriven u Pentagonu nekoliko dana nakon 9. rujna), i svi možemo brzo shvatiti da naša vlada niti ne pokušava tajiti koji su naši ciljevi:

            Potpuna vojna svjetska dominacija.

            I američki narod vjeruje da su svi ovi ratovi za donošenje "demokracije" u te zemlje?! Ha! Sve je to radi globalne korporativne moći i profita, zbog čega u ovoj zemlji imamo samo JEDNOstranački sustav. Je li još netko primjetio da je koja stranka pod kontrolom još uvijek potpuno korumpirana jer je Kongres u VLASNIŠTVU multinacionalnih korporacija, Pentagona i američkog Intela? Čak su i MSM alati istog tima!

            Trebamo treću progresivnu stranku SADA bez DOGOVORA s republikancima ILI demokratima!

    • Travnja 28, 2018 na 09: 35

      Upravo sam mislio, točno taktika koja se koristi za diskreditaciju dobavljača nezgodnih informacija. Nemojte napadati poruku, u ovom slučaju to je teško učiniti, ali napadajte glasnika. Kakve, zaboga, ima veze traženje seksa od maloljetnice, ako je istina, s kemijskim oružjem. Planirao sam spomenuti da je ista taktika korištena da ga se diskreditira u vezi s Irakom ranije.

      • Samo Sayen
        Travnja 28, 2018 na 10: 43

        Nije li prošlost gospodina Rittera “nezgodna činjenica”?

        • Jake G
          Travnja 28, 2018 na 11: 53

          Vi: “1+1=3”
          On: “1+1=2”
          Vi: "1+1=4!"

          • Ray Raven
            Travnja 30, 2018 na 09: 07

            Touche.
            Ali "vi" (postoje dvije verzije u ovom komentaru - ista osoba za koju sumnjam) ne razumije matematiku (da, matematiku, ne matematiku), stoga vaša jezgrovita logika pada na gluhe uši.

        • Travnja 29, 2018 na 09: 08

          Samo Sayen, i rekao si to dosta vremena, zar ne? U svakom slučaju, čini se da Ritter shvaća što se događa, a njegovo se mišljenje čini valjanim i vrijednim saslušanja. Samo sayen, zašto ne reći opet ne, to ne može biti, jer on ima neke nepovezane mane? i nastavi to govoriti dok ne pomodriš u licu.

    • Samo Sayen
      Travnja 28, 2018 na 10: 34

      Consortium News se dobro bori, ali to nije način na koji se to radi. Kakav god kratkoročni poticaj za "prepoznavanje imena" gospodin Ritter mogao donijeti bit će nadoknađen činjenicom da svaki čitatelj može izvršiti provjeru u 30 sekundi.

      Čine veliku, veliku pogrešku baveći se gospodinom Ritterom.. Nadam se da vaš komentar nije cenzuriran.

      • Travnja 28, 2018 na 20: 48

        Koje su činjenice dokazane o kemijskom napadu?

    • Ana
      Travnja 28, 2018 na 13: 57

      Ne idi onda. Assange također nije čist iz vaše perspektive. Ali Cheney, Blair, NYT sluge CIA-e i Kaganov klan ratnih profitera su dobri. — Stvarno dobro za ljude poput vas i druge hasbariste kao što je "Just Sayen."

  29. Gu_the_francuski
    Travnja 28, 2018 na 09: 01

    želio bih znati kako su pobunjenici uspjeli napraviti ovaj "čin kazališta". Bellingcat dokazuje da je u zgradi bilo mnogo mrtvih tijela koje može precizno locirati, a Bellingcat također može precizno locirati video snimljen na krovu zgrade, gdje se nalazi kemijsko oružje. To je ista lokacija. Trebali biste vidjeti da: https://www.bellingcat.com/news/mena/2018/04/11/open-source-survey-alleged-chemical-attacks-douma-7th-april-2018/.
    Dakle, pitanje je: kako su pobunjenici uspjeli ubiti sve te ljude, s nekim nevjerojatnim detaljima na tijelima koji pokazuju kemijski napad? Volim Rittera, ali sam razočaran što tako malo govori o videozapisima pobunjenika. Za sve to treba naći objašnjenja...

    • Ana
      Travnja 28, 2018 na 14: 05

      Jeste li svjesni da je Bellingcat bivši prodavač ženskog donjeg rublja, što mu je jedina pouzdana ekspertiza, te da je miljenik rusofobnog Atlantskog vijeća?
      Nakon što su ga profesionalci u SAD-u i Velikoj Britaniji ismijavali, Bellingcat ostaje važna figura za hasbariste - iz očitih razloga. https://consortiumnews.com/2017/04/25/the-risk-of-brushing-aside-intelligence/
      https://www.veteranstoday.com/2016/09/14/leaked-report-blows-lid-off-bellingcats-systematic-lying-in-mh17-investigation/
      Pretpostavljam, ziokoni postaju nervozni.

    • David G.
      Travnja 28, 2018 na 16: 12

      Nažalost, sigurno nije nedostajalo mrtvih tijela dok je Sirijska arapska vojska preotela Istočnu Ghoutu od američkih dobrih prijatelja, selefijskih strijelaca. Videozapis te tužne stvarnosti, upakiran sa sebičnim tvrdnjama džihadista ili njihovih "NVO" pomoćnika, nije baš uvjerljiv dokaz da su žrtve uzrokovane drugim oružjem osim uobičajenim, nezabranjenim.

    • Orobiti
      Travnja 28, 2018 na 17: 04

      Pokazalo se da je bilo bombardiranje i da je veliki oblak prašine gušio civile koji su se skrivali u podrumima. Ljudi su otišli na liječenje i iznenada ih je uhvatila lažna uzbuna koju su pokrenule Bijele kacige vrišteći napad plinom, prskajući ih vodom i fotografirajući. Nažalost, žrtve su činjenica svakodnevnog života i gomilanje tijela ne bi bilo teško. Objavljeno je mnogo slika i videa koji pokazuju istinu. Obavljen je razgovor s liječnicima. Nitko nije svjedočio kemijskom napadu.

  30. mike k
    Travnja 28, 2018 na 07: 43

    Scott Ritter je jedan od mojih heroja, jer je stao u odbranu istine dok je bio pod ogromnim pritiskom da laže.

    • Samo Sayen
      Travnja 28, 2018 na 10: 42

      Biste li bili heroj nasamo s 15-godišnjom djevojčicom?

      • robjira
        Travnja 28, 2018 na 11: 03

        Mora da je teško tipkati s čarapama na rukama…samo kažem. ; )

        • Samo Sayen
          Travnja 28, 2018 na 12: 08

          To je legitimno pitanje.

          Biste li ostavili bivšeg robijaša, višestruko osuđivanog čovjeka za navođenje maloljetnica na seks, samog s 15-godišnjom djevojčicom?

          • Smjesta
            Travnja 28, 2018 na 12: 52

            Biste li ostavili operativca koji smišlja prijevare s honeypotom samog s 15-godišnjom djevojčicom?

          • Ana
            Travnja 28, 2018 na 14: 07
          • arijbor
            Travnja 28, 2018 na 16: 58

            A robjira također postavlja valjano pitanje, na koje dosad niste odgovorili; je li vam sada, ili vam je ikada bilo teško tipkati s čarapama na rukama?

          • Orobiti
            Travnja 28, 2018 na 17: 07

            Jadno je stalno objavljivati ​​svoju konflaciju. Kako osuđeni seksualni prijestupnik automatski biva označen kao lažac na lažnim kemijskim napadima? Njih dvoje nisu u srodstvu.
            Koliko si plaćen za trolanje? Mogu li dobiti takav posao?

  31. David
    Travnja 28, 2018 na 07: 34

    Je li Assad dobar ili loš? pogledajte isječak ovdje i odlučite. Volim čuti neke komentare
    isječak: https://www.youtube.com/watch?v=byg0uwtb8_o&lc=z13diprikk3nsxoax04ce5mbapbljrtwcd4.1502599788247888&feature=em-comments

    • Ana
      Travnja 28, 2018 na 14: 08

      Zašto ne ostavite suverenu državu Siriju na miru? Osobito ako uzmemo u obzir da je vaša umjetna i ratnohuškačka država Izrael teokracija apartheida.

      • David
        Travnja 28, 2018 na 19: 48

        Ja sam za to

      • Travnja 28, 2018 na 20: 54

        To nije fer!

  32. tk
    Travnja 28, 2018 na 05: 48

    To me podsjeća na isti argument kada je zapad okrivio pokojnog Sadama i napao zemlju Kad god SAD, UK, Francuska kažu nešto o arapskom svijetu, trebali biste prvo posumnjati u njihovu zlonamjernu namjeru prije nego počnete u to vjerovati. Sve nevolje u svijetu stvaraju zapadne sile. .

  33. Travnja 28, 2018 na 02: 52

    To je ono što bi trebalo svirati ili zvučati za MSM, 60 minuta ete itd…. apsolutno gađenje američke vanjske politike i vojne agresije treba istaknuti masama. Sramota za CNN, WP, NYP, WE, FOX, DRIVE, BBC, UK EXPRESS, GUARDIAN, TELEGRAPH i sve druge smrdljive novine na planeti koje podržavaju Bijelu kuću/pro-UK parlament.

    • john wilson
      Travnja 28, 2018 na 04: 25

      Bojim se, Kurt, nije važno koji su dokazi izneseni da bi se pokazalo da je to bio namješteni napad, Zapad će to uvijek zanijeti i nastaviti s istim lažima. Da ste vidjeli Sirijce koji su se pojavili pred OPCW-om kako pričaju svoju očito iskrenu priču i zatim čuli zle medije MSM-a kako govore da su računi lažni, razumjeli biste ovo. Možda bi Rusi i sirijska vlada trebali organizirati vlastiti lažni plinski napad i vidjeti što Zapad ima za reći o tome. Ipak, čak i da se takav film snimi i da se djeca kasnije vide na zabavi, MSM bi samo rekao da se to dogodilo. Osobno mislim da se nešto čudno događa s MSM-om, posebno s takozvanim nezavisnim BBC-jem. Jednostavno nije moguće da novinari i urednici ne vide što se događa.

      • mike k
        Travnja 28, 2018 na 07: 41

        Jednostavno je Johne: ljudi iz medija su plaćeni da lažu. Od vlasnika do svih koji za njih rade, njihov posao je da bez pogovora prenose laži koje im daje naša vlada, koju kontrolira duboka država.

        Ali znate da………..

  34. Travnja 28, 2018 na 02: 39

    Napokon možemo vidjeti da se SAD budi zbog svoje korupcije u medijima Bijele kuće i nekim senatorima.

  35. protjeran s glavne ulice
    Travnja 28, 2018 na 02: 37

    Članci poput ovog koji otkrivaju da su jenkijevske tvrdnje u vezi sa Sirijom očito sranje su neophodni i pomažu dokumentirati stvarnost koja je u suprotnosti s neistinama koje iznose zagovornici režima. Ipak, usprkos svim naporima ljudi dobre volje i usprkos golemim dokazima, režimski propagandni wurlitzer i dalje igra na izbacivanje lažnih priča koje je lako opovrgnuti, ali koje su opasne jer im budale i dalje vjeruju zbog njihove službene neprimarnosti. U međuvremenu, mogli bi dovesti do kobnog rata s nuklearnim protivnikom.

  36. Allan Millard
    Travnja 28, 2018 na 01: 59

    Nadovezujući se na moj post o Robertu Fisku, trebao bih dodati da mi u Kanadi nismo puno bolji od Amerikanaca kada su u pitanju pošteni mediji. Imamo javnu radioteleviziju, Canadian Broadcasting Corporation, ali uzalud sam ih pokušavao uvjeriti da pogledaju alternativne vijesti i (informirane) izvore mišljenja. CBC nije daleko od Washingtonskog grupnog mišljenja kada je riječ o Siriji, Rusiji, Iranu, Ukrajini itd.

    • protjeran s glavne ulice
      Travnja 28, 2018 na 02: 40

      Slažem se. CBC i komercijalni emiteri koji se natječu s njima šire apsurdnu propagandu o Siriji, Rusiji, Ukrajini, Iranu i drugdje. Zato neprežaljeni predstavnik kolaboracionističke obitelji može nastaviti obnašati dužnost ministra vanjskih poslova s ​​vrlo ograničenom zabrinutošću oko te činjenice.

    • Realista
      Travnja 28, 2018 na 03: 21

      Što je s Trudeauom? On je trebao biti osvježavajući liberalni protuotrov konzervativnom Harperu kojeg su Bushijevci regrutirali na stranu divlje neokonzervativne vanjske politike i pogubne neoliberalne fiskalne politike. Trudeau se odmah pridružio rigoroznoj Rusofreniji koju je pokrenuo Obomber. Moglo bi mu biti i prezime Clinton. Sjećam se da je, prije Harpera, Kanada izbjegla većinu fiskalnih zamki i kriza u bankarstvu, investicijama, nekretninama, protoku novca i povećanju prihoda koje su karakterizirale SAD tijekom godina mjehurića 00-ih i iznenadnog sloma '08. Harper je naposljetku doveo (ili dopustio) Kanadu u isti čamac, a Trudeau se čini samozadovoljnim da potone s tim brodom. Za vrijeme Bushove administracije, mnogi od nas američkih liberala hvalili su Kanadu jer nije dopustila da se ugasi svjetlo istinske slobode i demokracije u Sjevernoj Americi. Sada se čini da se "svjetla gase" za sve. Promatram Trudeaua kao isto lažno razočaranje kao i Obamu. Kanada čak izručuje AWOL američke vojne antiratne otporaše. U čemu bih mogao pogriješiti?

      • robjira
        Travnja 28, 2018 na 11: 06

        Trudeau očito pati od Tariqa Alija koji je opisao kao "Obamin sindrom".
        http://tariqali.org/archives/1640

      • nazadna evolucija
        Travnja 28, 2018 na 22: 36

        Svijet je zapravo samo "jedan" - jedna središnja banka (svi se međusobno dogovaraju i slažu se), jedni mediji (svi se dogovaraju oko narativa), jedno mišljenje o ratovima, globalizaciji, multikulturalizmu, imigraciji, Rusiji itd.

        Justin Trudeau nije njegov otac. Bio je profesor drame. Neki vodiči ga pažljivo usmjeravaju, poput Busha mlađeg, a on ponavlja ono što mu kažu da kaže. On nema pojma.

        Pierre Elliot Trudeau bio je jedan od najnačitanijih i najinteligentnijih ljudi koji su ikada vodili vladu. Sigurno je griješio, ali NE bi – nikad – trpio laži i blaćenje Rusije, Sirije i Irana. On bi progovorio i složio bi se s gotovo svima ovdje u Konzorciju. Zapravo je imao principe, danas ih je teško pronaći. Čini se da njegov sin nije ništa naučio od svog oca o vanjskoj politici.

        Ovdje je Trudeau stariji kako razgovara s novinarima, izbliza i osobno. Zamislite da vidite ovako nešto danas!

        https://www.youtube.com/watch?v=XfUq9b1XTa0

        Njegov sin, Justin Trudeau, odustao bi u roku od nekoliko sekundi. Ne bi znao što bi rekao.

        • Realista
          Travnja 29, 2018 na 00: 48

          YouTube i CBC zabranili su ovaj video u Sjedinjenim Državama. Cool grah, a?

          • Grgur Herr
            Travnja 29, 2018 na 10: 17

            Sranje je potaknuti moju znatiželju samo da mi se uskrati pristup. Nije cool grah.

            backwardsevolution – ako biste mogli dobiti priliku objaviti citat ili dva, ili srž onoga što je Trudeau stariji rekao novinarima davno, moja zahvalnost i hvala. Stvarno bih volio znati što moje nježne američke uši trebaju spriječiti da čuju.

          • T
            Travnja 30, 2018 na 15: 45

            > YouTube i CBC zabranili su ovaj video u Sjedinjenim Državama.

            I u Njemačkoj, i tko zna gdje još…

          • Svibanj 1, 2018 na 03: 44

            Općenito govoreći, možete zaobići državna ograničenja na web-sadržaj pomoću web-preglednika tor. Vidjeti https://www.torproject.org/projects/torbrowser.html.en

          • Henrik Oelund
            Svibanj 1, 2018 na 09: 56

            I u Europi. Zamislite moj šok.

        • Dave P.
          Travnja 29, 2018 na 03: 48

          nazadna evolucija –

          Slažem se s tobom u potpunosti. Pratio sam Pierrea Eliota Trudeaua od 1950-ih. Bio je intelektualac, vrlo načitan; nikada ne bi dopustio da padne tako nisko kao svi sadašnji čelnici Zapada, uključujući Justina Trudeaua. U pravu ste za Justina Trudeaua.

          Nažalost, gotovo sve institucije na Zapadu tonu sve dublje i dublje u ovu smrdljivu kanalizaciju svakojakih laži, dezinformacija i drugih protuzakonitih radnji. Nema više integriteta u većini državnih i privatnih institucija i njihovih članova. Većina političkih lidera je kupljena, a oni koji nisu, boje se progovoriti. Ako i progovore, odmah će biti ocrnjeni u medijima s ovom ili onom etiketom i pobjeći s položaja – i zato idu i dižu ruke u kongresnim dvoranama baš kao članovi politbiroa u Sovjetskom Savezu.

          Gledajući sve zapadne Kapitole, nigdje se ne vidi ni tračak svjetlosti. Teško je zamisliti kako će sve završiti.

    • john wilson
      Travnja 28, 2018 na 04: 31

      Imamo istu čudnu stvar ovdje u Velikoj Britaniji s BBC-jem, Allene. Samo mi nije jasno kako školovani novinari, novinari i urednici ne vide što se događa. Kao što sam rekao u svom postu, stvarno postoji nešto prilično čudno u ovoj situaciji. Čini se da se svi oni nenormalno boje čak i samo prijaviti bilo što što je u suprotnosti s Vladinim izvještajem, a kamoli davati bilo kakve komentare o izmišljenim napadima kemijskim oružjem.

      • Vivian O'Blivion
        Travnja 28, 2018 na 08: 55

        Možete jednostavno otpisati BBC što se tiče nepristranog novinarstva.
        BBC je bio meta i infiltriran od strane Britansko-američkog projekta (zajedno s Laburističkom strankom, dakle Novim laburistima).
        Ono što sada dolazi u prvi plan u Ujedinjenom Kraljevstvu kao cjelini kao posljedica Salisburyja (ne postavljajte pitanja), Sirije (to je bio Assad wot dun it) i potpisanog primjerka Jeremyja Corbyna Mein Kampfa (dobio ga iz besprijekornog izvora ) opće je poznato nama koji izbjegavaju salatu još od BBC-jevog potpuno nepristranog izvještavanja o sucu Indyju 2014. (i svih njihovih izvještavanja o škotskoj politici od tada).

  37. Allan Millard
    Travnja 28, 2018 na 01: 52

    Iznenadilo me što Ritter nije spomenuo dva nedavna izvješća Roberta Fiska u The Independentu. Fisk, koji je više od 40 godina djelovao iz Bejruta, odmah je bio na terenu u Doumi i u biti potvrđuje da nije bilo napada kemijskim oružjem. Nitko nije umro. Nakon zračnih napada FUKUS-a na “tri prazne zgrade” – tu Ritter griješi – Fisk je otišao u istraživački centar u Damasku koji je bio uništen. Dokazi koje je pronašao i čuo podupiru Ritterovu tvrdnju da Sirija nije imala CW program u tom istraživačkom centru. Fisk napominje da je OPCW svake godine potvrdio Siriju kao slobodnu od CW-a, uključujući i prošli studeni. Pozivam čitatelje CN-a da slijede Fiska. Samo proguglajte njegovo ime i The Independent.

    Ako netko ima nekoliko slobodnih sati, pročitajte Fiskovu knjigu (oko 1237 stranica) o “Velikom ratu za civilizaciju”. Riječ je zapravo o sjevernoj Africi te zapadnoj i središnjoj Aziji, regiji koju mnogi pogrešno nazivaju “Bliski istok”.

  38. Abe
    Travnja 27, 2018 na 23: 01

    Dezinformacije koje su proizveli lažni “građanski istraživački novinar” Eliot Higgins i lažni “stručnjak za kemijsko oružje” Dan Kaszeta s Bellingcat bloga Atlantskog vijeća sa sjedištem u Ujedinjenom Kraljevstvu došle su do Trumpove “procjene” incidenta u Khan Shakhunu od 11. travnja 2017. Bijele kuće.

    Kaszeta je entuzijastični zagovornik svih tvrdnji o Siriji bez dokaza "izraelske obavještajne službe".

    Izraelska "procjena" od 19. travnja 2017. koju su predstavili anonimni vojni dužnosnici uključivala je tvrdnje bez dokaza da su sirijski vojni zapovjednici naredili napad na Khan Shaukun uz znanje predsjednika Assada i "procjenjuju" da Sirija još uvijek ima "između jedne i tri tone" kemijskog oružja.

    Izvješće Associated Pressa o brifingu izraelske vojske uključivalo je intervju s Kaszetom, koji je rekao da se izraelska procjena čini "konzervativnom". Kaszeta je tvrdio da bi se “jedna tona sarina lako mogla upotrijebiti za izvršenje napada razmjera napada iz 2013. godine. Također bi se mogao koristiti za otprilike 10 napada slične veličine kao nedavni napad na Khan Sheikhoun”.

    Još 2013. godine Kaszeta je iznio slične tvrdnje izraelskih obrambenih dužnosnika bez dokaza.

    Sada u 2018., lažni “stručnjak” Kaszeta prodaje preporuke politike, potičući izravne američke vojne napade. i pokušaj argumentacije za "potpuno lišavanje zračnih snaga Assadovom režimu"
    http://www.politics.co.uk/comment-analysis/2018/04/10/how-to-dismantle-assad-s-chemical-weapons

    “Prisutnost ruskih zrakoplova neizmjerno komplicira ovo pitanje”, spominje Kaszeta u postrani.

    • inkontinentni čitač
      Travnja 28, 2018 na 13: 35

      Dobri bodovi..

      Naravno, nitko u MSM-u nije voljan istražiti istraživanje i razvoj i zalihe kemijskog i biološkog oružja koje drže SAD, Ujedinjeno Kraljevstvo ili Izrael, ili sklonost tih nacija da ih koriste - ili dijeliti njih i njihovu proizvodnju sa svojim terorističkim opunomoćenicima.

      • Blago - Šaljivo
        Travnja 28, 2018 na 21: 06

        točno.

  39. Abe
    Travnja 27, 2018 na 22: 59

    Dezinformacije koje su proizveli lažni “građanski istraživački novinar” Eliot Higgins i lažni “stručnjak za kemijsko oružje” Dan Kaszeta s Bellingcat bloga Atlantskog vijeća sa sjedištem u Ujedinjenom Kraljevstvu došle su do Trumpove “procjene” incidenta u Khan Shakhunu od 11. travnja 2017. Bijele kuće.

    Kaszeta je entuzijastični zagovornik svih tvrdnji o Siriji bez dokaza "izraelske obavještajne službe".

    Izraelska "procjena" od 19. travnja 2017. koju su predstavili anonimni vojni dužnosnici uključivala je tvrdnje bez dokaza da su sirijski vojni zapovjednici naredili napad na Khan Shaukun uz znanje predsjednika Assada i "procjenjuju" da Sirija još uvijek ima "između jedne i tri tone" kemijskog oružja.

    Izvješće Associated Pressa o brifingu izraelske vojske uključivalo je intervju s Kaszetom, koji je rekao da se izraelska procjena čini "konzervativnom". Kaszeta je tvrdio da bi se “jedna tona sarina lako mogla upotrijebiti za izvršenje napada razmjera napada iz 2013. godine. Također bi se mogao koristiti za otprilike 10 napada slične veličine kao nedavni napad na Khan Sheikhoun”.

    Još 2013. godine Kaszeta je iznio slične tvrdnje izraelskih obrambenih dužnosnika bez dokaza.

    Sada u 2018., lažni “stručnjak” Kaszeta prodaje preporuke politike, potičući izravne američke vojne napade. i pokušaj argumentacije za "potpuno lišavanje zračnih snaga Assadovom režimu"
    http://www.politics.co.uk/comment-analysis/2018/04/10/how-to-dismantle-assad-s-chemical-weapons

    “Prisutnost ruskih zrakoplova neizmjerno komplicira ovo pitanje”, spominje Kaszeta u postrani.

  40. Joe Tedesky
    Travnja 27, 2018 na 21: 56

    Cijela ova afera zvuči kao da SAD i njegovi saveznici Francuska i Britanija sada rade s točke ad-lib očaja. Dodajte sirijsko bombardiranje napadom kemijskim oružjem trovanju oca i kćeri u Salisburyju Skirpalu, i imat ćete mnogo aljkavosti s njihovim pogubljenjem s njihovim lažnim zastavama. Gubi li Carstvo svoju preobraćeničku prednost?

    • David
      Travnja 28, 2018 na 07: 12

      Možda traljavo. Ali više se ne moramo oslanjati na mainstream medije i možemo dobiti alternativne vijesti poput ove stranice. U danima 4 kanala, radija i novina, bilo je malo. Natrag i lijevo, natrag i lijevo

    • Al Pinto
      Travnja 28, 2018 na 07: 16

      Je li to "ad-lib očaj" ili radnja s predumišljajem? Na temelju događaja koji su se odvijali tijekom posljednjih desetak godina, pobjeđuje smišljeno.

      Prilično je uvijek isti scenarij, bez obzira na vrstu događaja; Ukratko:

      1. Vlada navodi zločin protiv čovječnosti, napad kemijskim oružjem, prijetnju SAD-u itd.
      2. MSM prijavljuje događaj, “otkriva dokaz” i uvjerava mase da se nešto mora poduzeti
      3. Vlada poduzima unaprijed smišljenu akciju

      Znajući da mase samo čitaju naslove, oni padaju u red i najviše podržavaju akciju. Ako ne uspiju podržati akciju, MSM ionako izvješćuje o širokoj potpori. Sve dok se MSM slaže s vladom, pjeni se, ispiraj, ponavljaj…

  41. Jeff
    Travnja 27, 2018 na 21: 14

    Zašto bi takva vlada imala kredibilitet na svjetskoj sceni? Zašto bi druge zemlje djelovale na temelju tvrdnji američke vlade? I, konačno, zašto bi druge zemlje podržavale američku agresiju protiv bilo koje zemlje zbog tako loše definiranog i besmislenog sranja kao što je "maligni utjecaj"?

    • Sam F
      Travnja 28, 2018 na 08: 51

      Ekonomski utjecaj SAD-a, te gospodarskom snagom kontrola institucija drugih bivših demokracija.

  42. Ivy Mike
    Travnja 27, 2018 na 21: 11

    Kad sam bio tinejdžer u 60-ima, moj tata, ljubičasti veteran iz Drugog svjetskog rata koji je volio svoju zemlju, često mi je govorio: "Ne vjeruj novinama, vojsci ili vladi, lagat će te kad god mogu dobiti." Ali u godini koja je prethodila napadu predsjednika Cheneya na Irak mislio sam da sam možda lud, a onda sam počeo čitati što su Scott Ritter i drugi imali za reći i moj stari tata je bio u pravu. Pokojni veliki Jeff Huber koji nam je jako nedostajao skrenuo me u svijet geopolitičkog govorenja istine.

    • Harpo Kondriak
      Travnja 28, 2018 na 01: 14

      Sve je ovo vrlo obeshrabrujuće. Osim ako nemate vremena (kao umirovljenik ili nezaposlen) i resursa (internet) za osnovno istraživanje, nikad ne biste znali da postoje vrlo uvjerljivi alternativni narativi i oni mnogo uvjerljiviji. Prije kasnih 1990-ih, ionako bi bilo vrlo malo dostupnih alternativnih izvora vijesti (kratkovalnih?). Drugim riječima, vlada laže koliko god hoće, iz nama ostalima nepoznatih razloga, a razloga za optimizam je malo. Bez obzira na to koliko su laži očite, tisak će ih jednostavno izbjegavati objaviti. Čak i da cijeli svijet zna istinu, naši mediji nas izbjegavaju rasvijetliti.

      • Realista
        Travnja 28, 2018 na 02: 44

        U svom kratkom komentaru dotakli ste se mnogih istina.

        Prosvjetljenju o Vijetnamu trebale su godine da uđe u javnost, budući da su novine i noćne vijesti na mreži bile jedini kontakt s tim debaklom. Ludost iračkog rata bila je očita prije nego što se uopće dogodio, barem u očima onih kojima je pristup istinama nedopušten u korporativnim medijima, uglavnom zbog interneta. Sjećam se da sam ispisivao online članke i slao ih svojoj obitelji i prijateljima koji nisu imali internet ili e-mail. Sada je povezanost gotovo univerzalna, ali laži i lažni narativi koje nudi ratni huškač "establišmenta" postali su neprestani i potpuno pretjerani, i vjerojatno je većina Amerikanaca još uvijek temeljito uvjetovana kliknuti petama i pozdraviti sve što je rečeno u " obrana” “boga i domovine”.

        Kada je zadnji put naša savezna vlada napravila "zaokret" u odnosu na bilo koju politiku koja je istinski razbjesnila osjetljivost većine javnosti? Mogao je biti rat u Vijetnamu, jer izgleda da saveznici ne mare za naše mišljenje o zaustavljanju bilo kojih drugih ratova, rasipanju naših sve manjih prihoda, nagomilavanju dugova dok prijeti bankrotom, tiskanju bala valute za dar investitorskoj klasi, davanju kriminalni banksteri koji su srušili ekonomiju karticu "izlazak-slobodan" dok su zaplijenili malog čovjeka, ignorirajući našu raspadajuću infrastrukturu, štedeći obrazovanje i javno zdravstvo i prijeteći socijalnim programima kao što su Medicare i Social Security.

        Cijela jedna generacija koja tek odrasta porobljena je golemim dugovima za studentske kredite, čak i dok poslovi za koje su se školovali njihovi kapitalistički tlačitelji rado otpremaju u inozemstvo, držeći ih ovisnima o svojim roditeljima daleko iznad onoga što je osobno zdravo ili funkcionalno za društvo. , što svi dobro znamo, ali čini se nemoćnim učiniti bilo što jer su poluge vlasti u potpunosti u vlasništvu tih istih tlačitelja. Inače, stariji čovjek u svojim 70-ima trebao bi zavidjeti snažnom mladiću u svojim 20-ima koji pravi sjajne planove za cijeli život koji se protežu daleko u budućnost, ali koliko sam puta čuo od svoje kohorte da nam je zapravo drago što smo stari u takvoj situaciji svijet. Takvo razmišljanje, temeljeno na vrlo stvarnim iskustvima i metastatskom pesimizmu, ne sluti na dobro ovoj zemlji.

        • Preskoči Scotta
          Travnja 28, 2018 na 06: 43

          Realista-

          Sigurno ste još jednom uspjeli. Ja sam samac, ali moji prijatelji su sada bake i djedovi, i kada gledam ovu malu djecu, osjećam samo sućut prema njima zbog svijeta u kojem odrastaju. Skrivali smo se ispod svojih stolova tijekom kubanske raketne krize, ali to je ništa u usporedbi s opasnostima s kojima se suočavaju na svom putu pred sobom, i sramim se vlastite generacije što sam im ostavila takav svijet. Idealizam 60-ih ugušen je diskom i kokainom, te filmovima poput “Top Guna”. Zla kopilad su pobijedila.

        • mike k
          Travnja 28, 2018 na 07: 27

          Vaš pesimizam je sasvim realan. Osim problema koje ste nabrojali, trujemo zrak, vodu, tlo i vlastito tijelo. Industrijska civilizacija uništava život na planetu, a čini se da nema pomaka u zaustavljanju našeg sve većeg kolapsa i konačnog izumiranja vrsta.

          • Travnja 28, 2018 na 21: 17

            Još nitko nije spomenuo lažljivu i lopovsku farmaceutsku industriju!

      • john wilson
        Travnja 28, 2018 na 07: 16

        Stisnut si, Harpo, možeš li zamisliti s čime su se izvukli prije interneta? Čovjek se zapita je li išta što su nam MSM rekli prije interneta ikada bila istina.

Komentari su zatvoreni.