Izvješće Neovisni veteranski dopisnik s Bliskog istoka Robert Fisk citira liječnike u Doumi koji kažu da su žrtve patile od udisanja prašine i da je pripadnik Bijelih kaciga izazvao paniku lažno vičući: "Plin!" u trijažnom centru. Bijele kacige su potom autobusima odvezene s drugim džihadistima, kako objašnjava Caitlin Johnstone.
Od Caitlin Johnstone
Sada nam je rečeno (i uvjeravam vas da ovo ne izmišljam) da ako Organizacija za zabranu kemijskog oružja ne pronađe dokaz da je sirijska vlada izvela napad kemijskim oružjem u Doumi prošlog tjedna, to je zato što je Rusija sakrila dokaz.
"Naše razumijevanje je da su Rusi možda posjetili mjesto napada," izvješća Američki veleposlanik Kenneth Ward. "Naša je zabrinutost da su ga možda petljali s namjerom da osujete napore misije OPCW-a za utvrđivanje činjenica da provede učinkovitu istragu."
Pretpostavljam da je ideja da ovaj međunarodni istražiteljski tim na najvišoj razini, kojem je zapadni svijet dao ogroman kredibilitet, može biti osujećen tako što će se Rusi pojaviti s Hooverom i raspršiti Febreze u zrak kao tinejdžerka kad se mama vrati kući? Nisam siguran, ali s obzirom na ogroman nedostatak dokaza koje smo vidjeli u prilog priči o establišmentu Douma i sve veća gomila dokaza u suprotnosti s tim, sigurno zvuči sumnjivo.
Sada kada je sirijska vlada ponovno zauzela predgrađe Douma koje su okupirali džihadisti, zapadnim je novinarima dopušteno da čačkaju okolo i počnu postavljati pitanja, a za sada to ne izgleda sjajno za propagandni stroj.
Prašina, a ne plin
The Nezavisne Robert Fisk ima objavljeno izvješće što potvrđuje priču koju mnogi zapadnjaci već danima odbacuju kao propagandu Kremlja nakon razgovora s liječnikom iz bolnice u području gdje se trebao dogoditi napad u Doumi. Dr. Assim Rahaibani rekao je Fisku da je ono što je zapravo bilo izbijanje respiratornog distresa među stanarima prašnjavog tunela bez kisika izgledalo kao posljedice napada kemijskim oružjem kada je pripadnik Bijelih kaciga počeo vikati o napadu plinom u ispred hrpe video kamera. Svi su se uspaničili i počeli se polivati vodom, ali u videu, prema Rahaibani, "ono što vidite su ljudi koji pate od hipoksije - a ne trovanja plinom."
Ovo je izvješće neovisno potkrijepio izvjestitelj iz Jedna mreža američkih vijesti imenom Pearson Sharp, koji dao detaljan prikaz o svojim intervjuima s dužnosnicima, liječnicima, kao i mnogim civilima na ulici Sharp kaže da je namjerno odabrao nasumično kako bi izbjegao optužbe za pristranost. Mnogi nisu ni čuli da se dogodio napad kemijskim oružjem, a oni koji su govorili da ga je inscenirao Jaysh al-Islam. Osoblje u bolnici, uključujući i pripravnika koji je bio očevidac incidenta, ispričalo je istu priču kao i Fiskovo izvješće. (Fisk je također izvijestio da su se Bijele kacige u Dumi pridružile džihadistima u autobusima sirijske vlade na putu za pokrajinu Idlib.)
Slabljenje naracije
Sve veće samopouzdanje s kojim se iznose ovi neodobreni narativi i sve veća nelagoda koju pokazuju lojalisti carstva poput veleposlanika Warda ukazuju na slabljenje narativa u široj propagandnoj kampanji protiv Assadove vlade i njezinih saveznika, ali nemojte zadržavati dah zbog toga. gdje se Fox News i BBC okreću i počinju postavljati kritična pitanja vladama koje bi trebali pozvati na odgovornost.
Novinari koji su unapređivali narativ establišmenta o Siriji ne namjeravaju početi izvještavati da su cijelu priču o Siriji vratili unazad i da su promicali verziju događaja proizvedenu u korist agendi CIA-MI6-Mossad. Nećeš vidjeti CNN, koji je prošle godine inscenirao lažni intervju po scenariju sa sedmogodišnjom sirijskom djevojčicom za proizvodnju podrške za eskalaciju protiv Assada, odjednom se okrenemo i počnemo pitati je li nam ispričana cijela priča o tome što se događa u Siriji.
Pažljivo ih promatrajte. Pogledajte kako nepokolebljivo ignoriraju rastuće brdo dokaza i nastavljaju promicati program promjene sirijskog režima koji je zapadni imperij radeći na tome desetljećima. Gledajte ih kako odbacuju sve dokaze koje ne mogu zanemariti kao propagandu Kremlja i mijenjaju priču kad god stvari počnu izgledati loše za njih. Oni koji jašu na vrhu vala medija establišmenta predaleko su otišli u mrlju da bi ikada priznali pogrešku i promijenili se. Najmanji među nama ne namjeravaju prestati graditi tunel javne stvarnosti koji ih prikazuje kao heroje istine, sve to srušiti i početi razvijati narativ koji ih u najboljem slučaju čini budalama, a u najgorem zlikovcima. Neće se dogoditi.Na našu sreću, nema potrebe. Internetska cenzura još je daleko od toga da zatvori vrata našoj sposobnosti umrežavanja i dijeljenja informacija, a bili smo vrlo učinkoviti u sijanju skepticizma među masama. Ratni propagandisti nisu ni približno tako dobri u svom poslu koliko žele vjerovati, i možemo ih pobijediti.
Potreban pristanak
Oni tako naporno rade na proizvodnji podrške za rat jer im je potreban taj pristanak. Ako oligarsi pokušaju pokrenuti rat protiv neposlušne nacije uz vrlo jasno protivljenje javnosti, razbit će iluziju slobode i demokracije na kojoj je izgrađeno cijelo njihovo carstvo, a onda će biti razotkriveni. Korporatistička oligarhija uspjela je isplesti svoju mrežu dominacije jer je njezino ugnjetavanje dosad ostalo skriveno, a izopačenost prikrivena humanitarizmom. Ne mogu se razotkriti kršeći glasno NE iz javnosti jer će inače mase shvatiti da je sve što su vjerovali o svojoj zemlji, svojoj vladi i svom svijetu laž.
Oni to neće riskirati. Možemo ih prisiliti na povlačenje iz otvorenog rata kruženjem činjenica i informacija i održavanjem zdrave razine skepticizma u javnosti. Gledajte ih kako se migolje, pomiču vratnice i mijenjaju narative, pokažite i vičite o tome kad god se dogodi. Možemo dobiti medijski rat protiv propagandista. Istina je na našoj strani.
Ovaj se članak prvi put pojavio Srednji.
Caitlin Johnstone je novinarka, pjesnikinja i pripremateljica utopije koja redovito objavljuje na Srednjem. Pratite njen rad dalje Facebook, X / Twitter, ili nju web stranicu. Ona ima podcasta i nova knjiga Woke: Terenski vodič za pripremače utopije. Ovaj je članak ponovno objavljen uz dopuštenje.
SAD može učiniti priče o kemijskom oružju "stvarnim" kad god poželi. Trump je iznenada imenovao Boltona otprilike dva tjedna prije navodnog napada "kemijskim oružjem". Je li to imenovanje slučajno? https://youtu.be/0AKL8VTrO4g
U ovom trenutku ne bih rekao da je Trumpu prošlo da pošalje šifrirane riječi Bijelim kacigama kako bi započeli svoju igru prijevare. Prošli put, šifra je bila "nema promjene režima u Siriji". Dan kasnije, napad kemijskim oružjem. Ovaj put je bilo "povlačimo se iz Sirije". Dan kasnije, napad kemijskim oružjem.
Trumpove riječi o nesmjeni režima i povlačenju iz Sirije nikad nisu izrečene bez napada kemijskim oružjem.
Te riječi mogu biti samo zamjena za Hollywood's Slateboard Clapper za "Action"?
Toliko je očito da novinari i voditelji PBS-a ne mogu početi govoriti istinu o Siriji. Njihov jednostrani narativ i krivo predstavljanje zaključavaju ih u još više istog. Oni se pokoravaju političkoj agendi onih koji promoviraju američki imperij.
Hvala ti Caitlin što uporno izvještavaš o onome što mi intuicija govori da je istina. Laknulo mi je što imaš mladost, a ja nemam energije. I ja vjerujem da moramo nastaviti utjecati na javnost da prihvati alternativne činjenice o korupciji i što je još važnije, o zlu koje pokreće SAD i njihove saveznike u njihovoj težnji da kontroliraju svijet. U najmanju ruku, alternativne vijesti usporavaju ono za što vjerujem da je konačni pad moje zemlje.
Lijepa slika, Caity
Bilo je apsolutno smiješno kada su TV vijesti prikazivale te masne muljave kugle, pobunjeničke bijele kacige koji su polivali djecu vodom, prokleto ih skoro udavivši, a jedan idiot je davao djetetu dozu iz inhalatora za astmu, kao da lijekovi za astmu mogu liječiti Kemijski agens, bio je tako jadno lažan i izmišljen da je bilo čudo da itko može povjerovati u ovaj jasno inscenirani događaj? Također, kanal RT prikazao je snimku medicinskog osoblja i kasnije ga intervjuirao i koji je potvrdio da su se ti pobunjenici pojavili u Hitnoj pomoći, nitko nije znao tko su oni i preuzeli su ih, sa crijevima u rukama i izmislili cijelu stvar! Sramotna stvar je kako glume May, Macrona i Trumpa kao lakovjerne zapadne naivčine, jer svaki put kad su blizu gubitka, sve što moraju učiniti je lažirati kemijski napad, a onda su Ujedinjene zračne snage ISIS-a kombinirane zračne snage SAD, Ujedinjeno Kraljevstvo i Francuska, samo će naletjeti poput anđela smrti u zraku, da dijele pravdu u ime radikalnog islama i Alaha? Kako divno i nije ni čudo što su Bijele kacige osvojile Oscara za najbolju glumu u lažnom dokumentarnom maskenbalu?
?
Pinto moje značenje je: bilo koji objekt za koji se može pozitivno identificirati da dolazi iz dotičnog okruga.
Recite bilo koji osebujni ili jedinstveni arhitektonski detalj krhotine. Zgrada ili ulični znakovi.
Očekujem da postoji utvrđeni protokol.
Draga Caitlin, hvala ti na tvom članku!
Daje malo nade. Nadam se zajedno s tobom da se sve više i više ljudi budi za istinu.
Vi i vaši kolege dajte im priliku – a dajte i miru.
Srdačan pozdrav od Wolfganga iz Stuttgarta / Njemačka.
Za neke od nas koji proučavamo svjetske poslove, postaje sve očiglednije da se prave i odlučujuće bitke koje se vode u modernom svijetu vode za srca i umove stanovništva, uključujući njihove elite na vlasti. Primjer ovog specifičnog područja psihološkog natjecanja jesu napori neokonzervativaca da uvjere nositelje vrhunske moći u svoje ideje i preporuke za djelovanje. MSM su primjer onih koji pokušavaju voditi i utjecati na mase. Dakle, informacijski ratovi i psiholozi te medijske kampanje su ono gdje je usredotočena ključna akcija koja mijenja povijest. Ne razumjeti ovo i izgubiti se u razmišljanju da su ekonomske brojke, bruto vojna snaga, zemljopisni položaj, itd. jedini stvarni čimbenici koji određuju povijesne ishode, ostavlja čovjeka loše pripremljenog za loše opremljene, ali vjerski nadahnute seljačke vojske koje pobjeđuju svoju navodno nadmoćnu protivnici.
Ispada da su priče koje sami sebi pričamo glavne odrednice naših namjera i sposobnosti. Naši mitovi rađaju našu stvarnost. Na najvećoj razini generalizacije možemo reći da je svjetska povijest bojno polje između Dobra i Zla, koje se vodi u umovima i dušama muškaraca i žena posvuda. Većina nas trebala bi duboko razmisliti o tome da bismo to razumjeli i utvrdili ima li ikakvu valjanost. Nemojte prebrzo zaključivati da je ovo jedina dimenzija naše povijesti na ovom prekrasnom planetu. Samo kažem da je u ovom sve više materijalističkom dobu to važna dimenzija koju treba uzeti u obzir. Zasigurno su oni koji žele kontrolirati naše umove vrlo svjesni i aktivni u ovoj sferi.
Izvrsna točka mike k, a nedavni primjer koliko je to aktivno je nedavna knjiga Maxa Boota koja opisuje kako bi, da je Amerika slijedila razmišljanje Edwarda Lansdalea, možda bio bolji ishod u Vijetnamu. Nevjerojatan! Ne mogu se sjetiti nijedne osobe odgovornije za našu trenutnu atmosferu od pukovnika Lansdalea.
Dat ću link za one koji ga ne poznaju.
Evo linka Lansdale...
http://spartacus-educational.com/COLDlansdale.htm
Da se vratim na Jimbov komentar, upravo sam na drugoj web stranici pročitao članak o izvješću Roberta Fiska, a ovdje ga je citirao Caitin, i slažem se s tobom, Jimbo, zašto se Fisk osjećao prisiljenim ubaciti u svoje navodno objektivno izvješće tu izjavu o Jeffersonijanskoj demokraciji a Assadova vlada kao “nemilosrdna diktatura”? Nije korisno, prilično štetno.
Budući da je Fisk klijent MI6, ograničeno druženje.
Bijele kacige su propagandne TV jedinice koje su nedavno dobile holivudskog Oscara za svoj rad u Siriji.
https://www.youtube.com/watch?v=s2dpyR1kEP4
Evo najnovijih vijesti od Craiga Murraya i čitanje odjeljka s njegovim komentarima uvijek je važno na njegovoj stranici...
https://www.craigmurray.org.uk
Više informacija na linku ispod.
———————————————————————————–
Izaslanik pri OPCW-u kaže da je Rusija pronašla sudionike insceniranog videa 'kemijskog napada' u Siriji
Ruska politika i diplomacija
16. travnja, 20:16 UTC+3
http://tass.com/politics/1000124
Više o guračima propagande na linku ispod.
-------------------
https://www.strategic-culture.org/news/2018/04/16/british-propaganda-and-disinformation-imperial-and-colonial-tradition.html
Hvala Stephen J, Wayne Madsen je već dugo vremena pouzdan izvor…
Primijetite kako Lavrov, Putin i Maria gotovo uvijek koriste frazu "...naši zapadni partneri..." Ovo je humana i potpuno racionalna gesta u njihovo ime. Ne griješite, Lavrov, Putin i Maria dobro znaju da ih Washington-Zio-Saudijski militaristi preziru i žele ništa manje nego vratiti Rusiju natrag u njen vazalni status kojim vladaju kvislinzi sa Zapadnog Wall Streeta.
Lavrov, Putin i Maria koriste ohrabrujuću retoriku b/c dobro znaju da bi stvari lako mogle izmaknuti kontroli kada se radi o krvožednim ratnohuškačkim sociopatima kao što su Bolton, Netanyahu, princ klaun MBS, Lindsay Graham, McCain, Pompeo, Pence itd. Oni' budite što je više moguće diplomatski kako biste otklonili mogućnost nuklearnog rata.
To što općenito koriste umirujuću semantiku mali je pokušaj u njihovo ime da ohlade kavu i smanje napetosti.
To što Putin i drugi ruski glasnogovornici koriste uljudne i pozivajuće izraze govoreći o Carstvu i njegovim kriminalcima, dokaz je njihovih pravih namjera, a to su mir. Oni ostaju moralno na visokoj razini usprkos porugama ratnih huškača. Prava snaga Rusije nalazi se u njihovom povratku dubokoj i istinskoj duhovnosti, koja odbija koristiti pokvareni jezik svojih protivnika, i neprestano ih poziva da sjednu i pronađu mirna rješenja za naše probleme. Zamislite da su Rusi odabrali koristiti agresivan i prijeteći jezik kojemu se prepuštaju agenti Carstva? To bi brzo moglo dovesti do radioaktivne pustoši.
Oni koji žele da Rusija bude "tvrđa" prema Imperiju, traže od nje da igra istu slijepu igru koju Imperij pokušava isprovocirati. Zlo se neće pobijediti nadmašivanjem većim zlom.
I dodao bih ime pokojnog Vitalija Čurkina.
U ruskom ministarstvu vanjskih poslova očito su inteligentni, obrazovani ljudi, kao i vrlo kompetentni diplomati.
Oni se ne busaju u prsa koliko je Rusija “velika” ili “iznimna”, ali jasno pokazuju svoje interese i namjere. I Putin i ljudi iz vrha ministarstva obrane djeluju prema istim načelima u svojim izjavama.
Kao rezultat toga, nedavni raketni napad bijesa od strane Grand Old Imperial Cluba pokazuje da oni *konačno* (ne prerano), možda obraćaju pozornost na ono što Rusija govori. Agresija – iako je sama po sebi bila uvreda – gotovo je paradoksalno pokazala kako disciplinirani ruski pristup djeluje u zapadnoj kampanji kaosa. U idiotskoj američkoj terminologiji, ruske “crvene linije” su poštovane.
Ovo je dobar znak za budućnost, iako ne umanjujem trajnu opasnost.
Da, vjerujem u njih da će spriječiti nuklearni rat.
Da, nastavi tako, prijatelju.
“Propaganda zvjerstva” je sjajan izraz za korištenje u razgovorima za buđenje ljudi, Paul Merrell, hvala. Kad sam pročitao o zarobljavanju britanskih, američkih, izraelskih operativaca od strane SAA u Ghouti, pomislio sam ne bi li bilo sjajno pokazati ih zapadnom svijetu? Nema te sreće, njihovo je oslobađanje bez sumnje tajno dogovoreno.
Dobar članak.
-----------
Moramo zapamtiti da nama upravljaju ratni zločinci (bivši i sadašnji) laganje, ubijanje i širenje propagande je njihova jača strana. Njihova razaranja pokriva većina korporativnih medija.
http://graysinfo.blogspot.ca/2016/10/are-corporate-media-propaganda-pushers.html
Da je Josef Goebbels nacistički propagandist danas živ, hvalio bi ih:
“Učinkovit propagandist mora biti majstor umjetnosti govora, pisanja, novinarstva, plakata i letka. Mora imati dar da koristi glavne metode utjecaja na javno mnijenje kao što su tisak, film i radio kako bi služio svojim idejama i ciljevima, prije svega u doba napredne tehnologije.” Josef Goebbels, nacistički propagandist.
Durham NC je postao prvi američki grad koji je zabranio izraelsku vojnu obuku svoje policije. Očigledno postoje koordinirani programi putem vlade i nevladinih organizacija za obuku policije na lokalnoj razini od strane Izraela! Opseg utjecaja Izraela u životima Amerikanaca doista oduzima dah. Ovo je bilo od R*T*, zašto mu ne vjerujete ni riječ, kaže Ministarstvo istine. Dat ćemo serum istine, hvala.
Povezano:
hxxps://twitter.com/_mohsenshebli/status/971398818884440065?lang=en (s fotografijom).
Vidi također;
A Jaunger, Vojnici međunarodne koalicije zarobljeni od strane sirijske vojske, Inside Syria Media Center (2. travnja 2018.), hxxps://en.insidesyriamc.com/2018/04/02/international-coalition-soldiers-captured-by-syrian-army /
[1] Kafr Batna je u Istočnoj Ghouti. SOHR je izvijestio da je sirijska vojska preuzela kontrolu nad tim gradom 17. ožujka 2018. Anon., Strahovi za živote civila nakon što su režimske snage napredovale u jugozapadnom džepu Istočne Ghoute pod jakim vatrenim pokrovom, SOHR (17. ožujka 2018.), hxxp://www.syriahr.com/en/?p=86977
Znam, backswardevolution, ova lažna(e) predstava je apsolutno izluđujuća, ali iza nje stoje novac i političke marionete koje licitiraju svojim gospodarima novca. Ovaj članak povezuje ekonomske i geopolitičke točke o kojima ne raspravlja lapdog tisak.
Počeo sam se pitati je li Trump zapravo bio namještaljka od samog početka, da su izbori duopola bili kabuki teatar za mase, i želio sam da Clinton izgubi zbog svog militarizma. Uz lobiranje i Citizens United, oteti Vrhovni sud i Kongres, sve je pod kontrolom moći novca. Sva ova priča o demokraciji očito je sprdnja. Pompeo je počeo kao kandidat za čajanku iz Kansasa, doma Koch Industriesa, a podupire ga Kochov novac. U članku se ističe antiruska propaganda kao dio te geopolitičke politike moći Velike šahovske ploče, a prije svoje smrti čak je i Brzezhinski zagovarao ublažavanje antiruske retorike.
Mikeov članak pokazuje koliko je UN postao beskoristan. Kakva razlika budući da sam odrastao i ušao u svijet odraslih u danima JFK-a! Uistinu vrlo tužno…i vjerujem da će SAD na kraju “platiti piperu”, kako je moja majka govorila.
Hvala ti Jessika, zato je sat stao kod JFK-ovog ubojstva. Ne postoji ništa fundamentalno tako veliko u američkoj demokraciji što može nadvladati državni udar…
Jessika – “Počela sam se pitati je li Trump zapravo namještaljka od samog početka, da su izbori duopola bili kabuki teatar za mase, a htjela sam da Clinton izgubi zbog njezina militarizma.”
Ta mi je misao povremeno prolazila kroz glavu. Uhvatim se kako se pitam "što ako?" Zatim je odbacujem dok još jedan dio slagalice ne padne na mjesto, a onda mi ta misao ponovno ulazi u um. Povremeno sam se čak zapitao nije li Putin sudjelovao u zabavi. Britanski, francuski, američki i ruski proizvođači oružja prodaju tonu oružja. MIC se bogati sa svim ovim ratom. Svjetsko gospodarstvo visi o niti, pa bi ovo mogao biti način da se održi protok novca. Samo ne znam.
Sjedim oko 60% na Trumpovoj strani, 40% misli da je sve to možda bolesna igra (kao što ste rekli, kabuki teatar) samo da nas prevare. Zaokuplja nas zauzimanjem strana kako ne bismo vidjeli širu sliku, a mediji profitiraju dok raspiruju mržnju.
S druge strane, ako je Trump još uvijek nacionalist, ako još uvijek vjeruje da su zaustavljanje ratova, smanjenje NATO-a, osiguranje granica i ponovna izgradnja Amerike od najveće važnosti, onda njegovi postupci predstavljaju nešto zlokobnije. Možda ga ucjenjuju? Možda neke stvarno nastrane fotografije? "Učini to, Trumpe, ili ćemo prosuti čašu" tipa stvari?
Odmazdni udari u Siriji bili su vrlo ograničeni; samo su tri zgrade pogođene i nitko nije poginuo. Isto kao i Trumpov štrajk prošle godine. Čak kažu da su Rusi opet bili upozoreni na predstojeći udar. Ako upozoravate svog takozvanog neprijatelja, što se onda dovraga događa? Volim misliti da im je Trump rekao da je to sve što će učiniti, ali tko zna što se dogodilo. Do sada je lajao i nije grizao – ili vrlo malo.
Čini se da svaki put kad Iran, Rusija i Sirija pokušavaju vratiti cijelu Siriju, uključujući i sjeveroistočni kut, zapadni saveznici prizivaju neku lažnu zastavu ili zgodno trovanje, nakon čega slijede usmjerena bombardiranja, samo kako bi im dali do znanja da Zapad namjerava držati taj dio Sirije na neodređeno vrijeme, pa se nemojte ni truditi misliti drugačije.
Tako da sam zapeo u sredini s tobom, Jessika.
Britanski parlament trenutno raspravlja o (nezakonitom) napadu SAD-a, Francuske i Ujedinjenog Kraljevstva na Siriju. Svi oni tvrde kao dokazanu činjenicu da je Assad odgovoran za navodni napad kemijskim oružjem. Potpuno su besramni.
Upravo sam završio s čitanjem članka Common Dreams Jonathana Cooka koji izvještava o izvješćivanju Roberta Fiska. Kad pomislim na Roberta Fiska, pomislim na Seymoura Hersha na samom vrhu popisa integriteta i kompetencija. Ono što je Robert Fisk imao za izvijestiti je i nečuveno i jezivo. Navodni incident Bijele kacige koja je stvarala paniku i snimala je izuzetan po tome što podupire sve prethodne tvrdnje o ponašanju Bijelih kaciga. Tebi, Caitlin, moram zahvaliti što si citirala izvješće Roberta Fiska i izvrstan članak Jonathana Cooka.
Citat iz izvješća Roberta Fiska iz Independenta:
"Istodobno, inspektori Organizacije za zabranu kemijskog oružja (OPCW) trenutačno su blokirani da sami dođu ovamo na mjesto navodnog napada plinom, navodno zato što nisu imali ispravne dozvole UN-a."
Zašto bi Rusija i/ili Sirija blokirale pristup kad novinar može sam lutati okolo? Zamislimo se na trenutak da inspektori nisu imali dozvolu, što nije istina. Ali čak i da jest, Sirija i/ili Rusija mogu dopustiti inspektorima bez dozvole, nije njihova odgovornost za dobivanje dozvola. To mi nema previše smisla...
Što se tiče OPCW-a, UN ne dopušta, smeće...
Ovu vrstu misije prije polaska mora odobriti UN-ov Odjel za sigurnost i zaštitu (DSS) i osigurala je potrebnu dozvolu za putovanje u Doumu.
Citat iz dnevnog brifinga UN-a, prvi u odjeljku Pitanja i odgovori::
“Pitanje: Hvala, Steph. Rusi su rekli da je odgoda u dolasku OPCW [Organizacije za zabranu kemijskog oružja] u Doumu posljedica nepostojanja neke vrste sigurnosne dozvole UN-a. Možete li razjasniti ako... je li UN dao to dopuštenje?
Glasnogovornik: Naravno. UN je dao potrebna odobrenja OPCW timu za nastavak svog rada u Doumi. Nismo im uskratili nikakvu dozvolu.”
Izvor: h**ps://www.independent.co.uk/voices/syria-chemical-attack-gas-douma-robert-fisk-ghouta-damascus-a8307726.html
Osim ako UN nije uključen u ovu dimnu zavjesu, ovo nema smisla...
Što se tiče odgode, to je vjerojatnije jer su SAD samo nekoliko sati prije toga pogodile objekt u kojem su istražitelji OPCW-a trebali raditi. Znanstveno-istraživački centar za poljoprivredu u Barzeh Jumrya mjesto je na kojem OPCW visi kada provodi istrage u Siriji. Centar, za koji je OPCW nedavno potvrdio da nema kemijskih ratnih otrova i oružja, primio je 73 krstareće rakete u petak navečer prema Pentagonu. Ali razmjeri vidljive štete sugeriraju da su samo 3-4 projektila pogodila centar, koji je bio skupina od tri male zgrade. Pogledajte fotografije "prije" i "poslije" na hxxp://www.moonofalabama.org/2018/04/syria-pentagon-hides-attack-failure-70-cruise-missiles-shot-down-.html
Mislim da je vjerojatno da su SAD ciljale centar jer bi svi uzorci koje su uzeli Rusija ili Sirija vjerojatno bili pohranjeni u tom centru. (Centri za poljoprivredna istraživanja obično su opremljeni objektima za skladištenje i analizu uzoraka na ostatke pesticida ili drugih kemijskih onečišćenja.)
Hvala Paul,
Vaše objašnjenje zvuči uvjerljivo, ali nije odgovorilo na moje pitanje, niti je vremenski okvir odgovarao.
Istražitelji OPCW-a dobili su odobrenje za ulazak u Siriju prošli petak 04.13.18. Odletjeli su u Bejrut, neki od njih stigli su prošli petak, gdje su se sastali sa sirijskim i ruskim predstavnikom kako bi dogovorili logistiku za njihov rad. Istražitelji su trebali stići u subotu, što su Sirija i/ili Rusija zaustavile. Kao razlog kašnjenja, vjerojatno ste ga naveli, nemaju dozvolu UN-a za ulazak u zemlju. Rusko ministarstvo vanjskih poslova i predstavnik pri OPCW-u to su više puta izjavili.
Htjela sam reći da to jednostavno nije točno, istražitelji su prije odlaska u misiju dobili ovlaštenje UN DSS-a. Zašto bi Rusija, koja mora biti svjesna da je dano ovlaštenje UN DSS-a, ponavljala isto što kaže drugačije?
Moguće je da je Barzeh Jumrya bila dogovorena lokacija, gdje je OPCW planirao objesiti svoju kapu, a zbog činjenice da je uništena tijekom savezničkog napada, druga lokacija je morala biti dogovorena sa zemljom domaćinom. To je svakako razumljivo. Ali zašto su Rusi izjavili da nemaju dozvolu UN-a za ulazak u Siriju? DSS ovlaštenje je za zemlju, a ne za određenu lokaciju. Zašto jednostavno ne izjavite da je početna lokacija uništena i da smo u procesu pregovora o drugoj lokaciji s istražiteljima OPCW-a? Samo mi je teško shvatiti zašto Rusija stalno ponavlja istu stvar. I da, svjestan sam da će istražitelji OPCW-a sutra biti u Doumi...
Što se tiče "bilo kakvih uzoraka koje je uzela Rusija ili Sirija" pohranjenih u uništenom centru, pa... Kakav uzorak, kako uzeti uzorak navodnog kemijskog napada koji se nije dogodio?
Uzorci koji su bili negativni na zabranjene kemikalije.
@Bannana…
Znači, imaju uzorke odobrenih kemikalija? Moglo bi se samo uzeti šaku pijeska/prljavštine za negativan uzorak. Što to govoriš?
RT javlja da je glasnogovornik Sirije rekao da je Barzeh medicinska ustanova.
Molimo pročitajte ovaj članak povezan. Recite mi onda koji narod uništava moral i vladavinu pravednih zakona u svijetu? Vaša ocjena CN tečaja ovisit će o vašem odgovoru!
https://www.strategic-culture.org/news/2018/04/17/how-us-has-virtually-destroyed-un.html
To je naravno SAD i zato se treba vratiti dovoljno daleko u prošlost da se pravno utvrde krivci kako bi im se moglo suditi. Hvala mike k…
Moje zadovoljstvo(?) Bob. Naravno ovo je izraz najgore moguće vijesti.
Iza svih zadivljujućih detalja našeg kolapsa, postoji uistinu zastrašujuća propast naših najdragocjenijih vrijednosti, gubitak naših duša. Vidjeli smo kakvi su se užasi mogli pokrenuti kada je ovaj moralni pad zarazio Njemačku. Sada sve to ponovno vidimo, s Amerikom i njezinim vlastitim bolesnim snovima o svjetskoj dominaciji koji prednjače.
Institut Ron Paul ima vrlo važan članak:
“Kako su SAD okupirale 30% Sirije koja sadrži većinu svoje nafte, vode i plina” Whitney Webb, izvorno objavljeno na Mintpress News, a preuzeto je i na drugim mjestima na webu.
Ovdje vrlo dobro objašnjena geopolitika za multinacionalne kompanije kao osnova za propagandnu kampanju za nastavak izigravanja ljudi, pokazuje zašto SAD neće uskoro odustati od svoje namjere da podijeli Siriju.
Jessika – izgleda kao odličan članak, ali me razljutio nakon čitanja prvih nekoliko odlomaka, pa ću pričekati do sutra da me kvačicom označi. Evo poveznice:
https://www.mintpressnews.com/how-the-us-occupied-the-30-of-syria-containing-most-of-its-oil-water-and-gas/240601/
Nafta, voda i plin, i prekida svaki budući iranski/irački/sirijski koridor. Novac, moć i kontrola.
Za one od vas koji niste stigli poslušati monolog Tuckera Carlsona od ponedjeljka, 9. travnja 2018., evo ga: “Tucker Carlson Goes on Epic Rant Against War in Syria”. Obavio je tako dobar posao i nije birao strane.
https://www.youtube.com/watch?v=U0niyl-vDBk
Caitlin, sjajno!
Zašto tamo ne pošalju američke dopisnike iz inozemstva? Moramo ponovno uspostaviti Doktrinu pravednosti koju je Reagan ukinuo 1988. To je dovelo do jednostranog korporativnog glasnogovornika koji danas prolazi kao medij. Više od 80% istraživačkih novinara dobilo je otkaz tijekom 15 godina. razdoblja i stranih novinskih ureda su eliminirani.
Zapravo, postoji američki reporter u Siriji:
https://www.facebook.com/luke.murray.14/videos/1621628087928675/
Unfettered Fire – “Doktrina pravednosti – bivša savezna politika u SAD-u koja zahtijeva od televizijskih i radijskih emitera da iznose suprotna stajališta o kontroverznim pitanjima od javnog značaja.”
Apsolutno si u pravu za ovo, Nesputana Vatro! Ni na koji način govorne glave ne bi trebale biti u stanju neprestano pružati samo jednu stranu medalje. Osobno, ne znam ni kako to rade. Vrlo neetično.
Nesputana vatra – Paul Craig Roberts je rekao:
“Danas novinari više ne moraju provjeravati izvore jer u Americi više nema novinarstva. Kada je Clintonov režim u skladu s Dubokom državom koja je Clintonove učinila superbogatima dopustio da 90% neovisnih i raznolikih američkih medija bude koncentrirano u rukama šest političkih kompanija, bio je to kraj novinarstva u Americi. Sve što sada imamo je ministarstvo propagande koje laže za život. Svatko u američkom novinarstvu tko govori istinu ili je odmah otpušten ili, u slučaju Tuckera Carlsona u Fox Newsu, napadaju ga vanjski prestituti u pokušaju da prisile Foxa da ga zamijeni. Pitam se koliko će proći prije nego što se neka žena pojavi i ustvrdi da ju je Tucker Carlson seksualno uznemiravao.”
Zakon o telekomunikacijama iz 1996. pod Billom Clintonom bio je posljednji čavao u lijes.
Michael Hastings ubijen DARPA tehnologijom.
Je li to bila prašina ne mijenja činjenicu da su posljedice inscenirane kao kemijski napad. Čitateljima bi moglo biti zanimljivo da su jednočlana skupina Sirijskog opservatorija za ljudska prava i njegovi suradnici protiv Assada u Siriji zapravo izašli i rekli da nije bilo kemijskog napada te su također uvelike potvrdili rusku procjenu pogodaka projektila. kao ispravno. Čak ni ovaj mrzitelj Assada i zapadni prijatelj koji podupire mantru da je za sve kriv Assad itd., ne vjeruje u najnoviju farsu koju Zapad pokušava nazvati činjenicom.
Dobro ispranog mozga povjerovat će svemu što im se kaže, koliko god apsurdno i nerazumno bilo.
Uz sve to, jedno pitanje grupi od 3 državna-terorista (SAD/UK i Francuska) bi bilo: ” Zašto bombardirate objekt, pretvarate se da znate da je to proizvodni pogon za kemijsko oružje, koji se nalazi u veliki grad? Je li moguće da ste namjerno izračunali smrt stotina nevinih ljudi?…samo pitanje!
Ili ste točno znali da je to potpuno nevojni laboratorij, kao što je dokazao OPCW?
Na dan napada dežurni liječnici razgovarali su na arapskom. Engleski titlovi na videozapisima jasno pokazuju da NITKO koga su liječili nije patio od kemijskog trovanja bilo koje vrste. Neki su ljudi bili liječeni od onoga što su liječnici opisali kao "udisanje dima" ili vjerojatno točnije, udisanje prašine iz razbijenih zgrada. U svakom slučaju, učinak je ograničenje unosa kisika, što uzrokuje "hipoksiju". Svo ispuštanje crijeva i korištenje inhalatora za astmu bilo je posljedica kaosa izazvanog panikom ili orkestrirane dramatike Bijelih kaciga.
Samo upamtite, ako ikada dobijete dozu sarina ili VX-a, bit ćete u nesvijesti i mrtvi prije nego što padnete na tlo, stoga nemojte ni brinuti o tome da se polijete crijevom, a svatko tko vas pokuša tretirati kao što je prikazano u videozapisima brzo će umrijeti pridružiti vam se u raju sa ili bez 72 djevice.
Spomenuo si točno pravu stvar. Uvijek je zanimljivo vidjeti kako ljudi izbjegavaju postaviti najjednostavnija pitanja…Hvala
Ali obećali su nam djevice! (Kad bolje razmislim, nisu rekli da bi mogli biti stari i ružni……….)
Realist – vrlo dobro rečeno. I kada su u petak navečer bombardirali ta takozvana skladišta kemijskog oružja, zašto nije bilo masovnih žrtava od tog bombardiranja? Kemikalije bi sigurno bile ispuštene u zrak. Djeca u osnovnoj školi mogu izmisliti uvjerljivije priče nego što su ovi klaunovi ikada mogli.
Mislim da vaše podsmješljive dosjetke čine čitanje zlih sranja koje ste prisiljeni prijaviti malo podnošljivijim.
Nastavi se boriti.
Mala dobro izrađena grickalica začini gulaš, ha? Slažem se; inače stvari postanu previše tamne i mi tjeramo one koje želimo probuditi.
Hej Jimbo, slažem se s tobom u tvojoj kritici te Fiskove izjave. To nema nikakvog smisla. Također bih želio dati rekvizite žici 21. stoljeća. Obavljaju izvanredan posao pokrivajući Siriju. Prije nekoliko godina KSA je provela istraživanje u Siriji i, na njihovo užasavanje, otkrila da je Assadova popularnost 75%.
Hvala Caitlin na ovom izvanrednom članku. Također cijenim Roberta Fiska, Pearson Sharp i RT što su nam pomogli da dođemo do dna ovoga. Neka kiša više istine. Neka pada jaka kiša. Da citiram Leeja Campa iz Redacted Tonight: NASTAVITE SE BORITI!
Ovdje u CN-u se doista borimo za istinu. A to je ključno potrebna borba. Ako mi šutimo, tko će stati u obranu istine? Kakvu god kritiku dobili od drugih za naš trud, ne smije nas odvratiti od obrane istine u ovom svijetu koji se davi u lažima.
Pročitajte povezani članak Roberta Fiska i bilo mi je olakšanje što je ponudio dodatnu potvrdu onoga što čitatelji CN-a već znaju o tome kako glavni mediji i naše vlade lažu o Siriji, ali bio sam zatečen pred kraj članka kada je rekao ovo:
“Sirija se ne ponaša kao Jeffersonova demokracija – kako cinično volim reći svojim arapskim kolegama – i to je doista nemilosrdna diktatura...”
Je li Sirija doista nemilosrdna diktatura? Možda se čini grickajućim, ali Patrick Henningsen istaknuo je u svom nedavnom podcastu kako čak iu mnogim izvješćima koja su zapravo kritična prema akcijama zapada često postoji kopanje po Assadu, što je neopravdano jer ako vidite intervjue s Assadom, on ispada ravnodušan i vrsta i njegova popularnost kod Sirijaca je vrlo velika. Možda je to Fiskov i drugi način da prikažu neku ravnotežu ili ponude neko malenasto obrazloženje za početak ovog sukoba. Ako nam Fisk govori istinu, on je zamazuje nekom laži.
Robert Fisk da bi njegov članak bio objavljen u “Independentu” mora tako pisati o Assadu. Primijetio sam da tu nije uključio Putina kao još jednog nemilosrdnog i zlog diktatora – što je gotovo obavezno u skoro svim vijestima ili drugim člancima o Rusiji u MSM-u – na Zapadu.
Gledajući intervjue Bashara Assada, oftalmologa obrazovanog u Ujedinjenom Kraljevstvu, i njegove supruge sunitske muslimanke Asme Assad rođene u Ujedinjenom Kraljevstvu i obrazovane, čini se da su oni jedini obrazovani, sekularni i demokratski par među svim bliskoistočnim diktatorima. Uz vrlo blagu osobnost, čini se da je osoba koja će vjerojatno biti sretnija kao liječnik; umjesto toga on je gurnut u ovu ulogu šefa Sirije. Uz stalno uplitanje Zapada, Izraela i Saudijske Arabije, uključujući naoružavanje džihadista, u toj zemlji već jako dugo vremena, on je činio najbolje što može da održi Siriju na okupu i sekularnu naciju. Bez njega, Siriju bi najvjerojatnije zauzeli Headovi helikopteri i bila bi u potpunom kaosu.
Dave P. – potpuno se slažem s tobom. Gledao sam mnogo Assadovih intervjua (pa čak i njegove supruge). Dobro govore, obrazovani su, suosjećajni, ali ono što me je zaista zadivilo je ljubav koju gaje prema svojoj zemlji i njezinom narodu. Žao mi je naroda Sirije i Assadovih. Kao da se vratio na školsko igralište, okružen nasilnicima.
Demonizirati Assada je sranje. Gadaffi je dobio isti lažni tretman. Svaki vođa kojeg SAD ne voli zbog svog neovisnog stava automatski je "diktator". Putina nazivaju diktatorom. Naš vlastiti glupi sustav vladavine jednog čovjeka mogao bi se nazvati diktaturom - "demokratskom", naravno.
Oni bivaju demonizirani tek nakon što izađu iz pravila SAD-a, prije toga da SAD-u nijedan zločin nije bitan.
nazadna evolucija –
Ponekad se čini tako beznadno. Cijela zapadna civilizacija sada je potpuno degenerirana - njezino vodstvo, vladajuća elita, novinari, akademska zajednica. . . Svim tim lažima, dezinformacijama i potpunim smećem hranjeno je stanovništvo 24/7 u SAD-u i EU, već toliko godina. Je li među njima ostalo poštenih ljudi? U svakom domu, ako djeca odrastaju u takvoj atmosferi, možete misliti što će im se dogoditi. Stanovništvo se ne razlikuje od djece. Nema nade za obnovu. Europa je gotovo jednako loša kao i ovdje. Kakvu god neovisnost i moć UN i njegovi organi imali, uglavnom su nestali počevši od vremena kada je NATO bombardirao Jugoslaviju tijekom 1990-ih. . Vjerujete li stvarno da je OPCW sa sjedištem u Haagu neovisan! Najvjerojatnije će sami podmetnuti dokaze u Siriji. Isto vrijedi i za Međunarodni sud u Haagu.
Nije se to dogodilo preko noći. Potpuna kontrola financija, medija i zabave odvijala se postupno, tijekom mnogih desetljeća – sve je to bilo planirano. A isto tako i polagano ispiranje mozga stanovništva i erozija etničkih/društvenih, kulturnih i moralnih temelja zapadne civilizacije. Da, na djelu su i druge sile, ali njihov utjecaj nije toliki.
Nisam u društvenim znanostima, moje obrazovanje je tehničko. Ovo su samo moja zapažanja, osvrćući se na naš društveni krug, prijatelje i moju brojnu rodbinu s obje strane i svoj dom. Rijetki su među njima koji još znaju analitički razmišljati. Umirovljena sredinom sedamdesetih, moja supruga već nekoliko godina gleda Rachel Maddow i druge na MSNBC-u, CNN-u, MSNBC-u, Judy Woodruff na PBS-u. I većina umirovljenika radi isto u svojim domovima – gledajte ove glavne kanale uključujući FOX. I možete zamisliti učinak! Osim povremenog filma i drugog dobrog programa, i sam sam prestao gledati TV već nekoliko godina.
Postoji mali segment stanovništva poput onog koji čita članke na CN-u, web stranici Ron Paula i na nekolicini drugih alternativnih stranica s vijestima, koji još uvijek mogu vidjeti obje strane novčića i donositi racionalne prosudbe. Možda tamo može započeti obnova.
Ispravak. Ono što sam mislio je: ” . . . Ima li poštenih ljudi među Strukturom vlasti, vladajućom elitom?”
Dave P. – velika dreka. Ono što me čudi je da će se, kada razgovarate s ljudima koji su nesvjesni onoga što se događa u svijetu, i dalje svađati s vama, iako ne znaju o čemu govore. Ako spomenete Assada, oni kažu "tko?" Ako spomenete lažne zastave, misle da govorite o zastavicama na gradilištu. Ako spomenete Gadafija, oni nemaju pojma što je učinio za svoje građane. Ipak, sjedit će tamo i raspravljati da je ono što je američka vojska učinila moralo biti ispravno, inače to ne bi učinili. Aaaaaah!
“Nije se dogodilo preko noći. Potpuna kontrola financija, medija i zabave odvijala se postupno, tijekom mnogih desetljeća – sve je to bilo planirano. A isto tako i polagano ispiranje mozga stanovništva i erozija etničkih/društvenih, kulturnih i moralnih temelja zapadne civilizacije. Da, postoje druge sile na djelu, ali njihov utjecaj nije toliki.”
Savršeno rečeno!
Da, "zli Assad" i "zli Putin" su iz iste knjige. Većina ljudi dobiva samo vijesti od MSM-a, umjesto da zapravo sluša intervjue i govore, a zatim prosuđuje sama. Rijetki smo usamljeni ovdje u našoj "zvučno izoliranoj zoni slobode govora".
Demonizacija neprijatelja je drevni oblik propagande, kao i propaganda zvjerstva. Vidjeti https://en.wikipedia.org/wiki/Atrocity_propaganda
Paul E. Merrell, JD – „Propaganda zločina je širenje informacija o zločinima koje je počinio neprijatelj, koje mogu biti činjenične, ali često uključuju ili sadrže namjerne izmišljotine ili pretjerivanja. To može uključivati fotografije, video zapise, ilustracije, intervjue i druge oblike prezentiranja informacija i izvještavanja. Često se koristi kao dio kampanja psihološkog ratovanja, kao i za prikupljanje podrške javnosti protiv stvarnih zločina, a razlikovanje ove dvije primjene može biti vrlo teško.”
I zapravo postoji izraz za to! Svaki dan naučim nešto novo. Hvala, g. Merrell.
@Dave…
“Da bi Robert Fisk objavio svoj članak u “Independentu”, mora tako pisati o Assadu.”
Ako bi to bio slučaj, zašto se Independent ne bi usprotivio ostatku članka? Više zvuči kao glupost…
“Da bi Robert Fisk objavio svoj članak u “Independentu”, mora tako pisati o Assadu.”
Izvrsna točka Dave P.!
Fisk je sposoban za dosta podmuklih aluzija. Nema veze sa Sirijom: ni Ujedinjeno Kraljevstvo ni SAD ni na koji način ne sliče "jeffersonovskoj demokraciji". Jefferson je bio čvrsto spreman protiv središnjih banaka, stalnih vojski, stranih ratova, velikih razlika u bogatstvu, pa čak i velikih gradova. Rekao je da će Amerikanci jednom kad se skupe u gradovima postati korumpirani kao i Europljani. Bio je snažan zagovornik prava država i protivio se centralizaciji vlasti od strane savezne vlade SAD-a. A tijekom osam godina dok je služio kao predsjednik, ne samo da nije primao mito ni naknade ni od koga, nego je čak slao i osobne darove od prijatelja i obitelji – objašnjavajući da korupcija počinje malim i da je jedini način da budeš čist ne prihvaćati ništa .
Da je Jefferson danas mogao vidjeti SAD, počeo bi vrištati i nastavio sve dok ga ne bi odvukli u Guantanamo.
Tom Welsh – Jefferson zvuči kao zadnja osoba koja je imala imalo razuma. Nema središnje banke, prava država, decentralizacija? To je pametan čovjek.
Fiska čitam već nekoliko godina. Živi u Bejrutu više od 20 godina i opsežno je izvještavao iz Sirije, osim iz drugih zemalja o kojima obično izvještava. Točan je i nijansiran, i uvijek priznaje kada je pogriješio. Sada je to nijansa (koja je ovih dana tako manjkava). Kao što ne morate biti obožavatelj Putina da biste BS-a na Russiagateu nazvali smećem, tako ne morate biti trut establišmenta da biste prepoznali da građanske slobode nikada nisu bile previsok prioritet za sirijsku vladu. Ne možete prepoznati da je SAD policijska država, a da ne priznate da ima puno društva u tom pogledu. Mukhabarat (Sirijska državna sigurnost) dugo je bio na lošem glasu (vjerojatno je zato SAD izvanredno vraćao ljude u Siriju na mučenje od strane istog Mukhabarata). U iznenađujuće iskrenom priznanju, visoki dužnosnik sirijske vlade rekao je da su "pogreške napravljene" od strane osiguranja na početku prosvjeda (vjerojatno misleći na incidente mučenja mladih ljudi zbog antivladinih grafita).
Da, sirijska vlada trenutačno je žrtva makinacija globalne kapitalističke elite… ali ne mislim da će itko od njih uskoro biti ozbiljno razmatran za nagradu za pravi život.
Mislim da je Robert Fisk mnogo puta u svojim člancima iznio vrlo dobre stavove – nisam ga kritizirao. Što se tiče mučenja u Siriji, mislim da da bismo donijeli ispravnu prosudbu, moramo usporediti Siriju s drugim ME državama – u KSA gdje još uvijek sijeku glave ili udove homoseksualaca, nevjernih žena i drugih sitnih zločina. Isto vrijedi i za Zaljevske države. Egipat je prilično loš; tisuće su nestale ili čame u zatvorima nakon svrgavanja prvog demokratski izabranog predsjednika u povijesti Egipta; pod vojnim diktatorom postavljenim nakon puča.
Kada su SAD pod Bushom nakon 9. rujna slale te zatvorenike u Poljsku, Rumunjsku, Egipat i Siriju među ostalim zemljama na mučenje; Mislim da je sirijska vlada pogriješila što je u tome sudjelovala. S druge strane, sjetite se čuvene Bushove deklaracije Ili ste s nama ili ste protiv nas. Nema sredine. I ne treba zaboraviti što se dogodilo u Abhu Gharaibu, i drugim zatvorima u Iraku za vrijeme okupacije, a navodno smo vrlo civilizirano društvo. Mučenje u bilo kojem obliku je zlo, tko god ga činio. Žalosno je vidjeti kako čovječanstvo tone na tu razinu. Ali tu smo sada.
Jedan pokazatelj je postotak sirijskih građana koji se žele vratiti u svoju zemlju.
"'Naše razumijevanje je da su Rusi možda posjetili mjesto napada,' izvještava američki veleposlanik Kenneth Ward. 'Naša je zabrinutost da su ga možda petljali s namjerom da osujete napore Misije OPCW-a za utvrđivanje činjenica da provede učinkovitu istragu.'”
Koliko ja razumijem, kada su Rusi stigli u Doumu, sakrili su dokaze u drvenu lutku, a zatim su tu lutku stavili u sličnu – ali malo veću – lutku. I onda su ponovili postupak *još nekoliko puta*. Kakve šanse imaju istražitelji protiv te vrste ruske podlosti?
Najbolji smijeh koji sam danas imao. Dinamit.
Bravo David G.
Sakupljanje dokaza, ha? Kukavički!
Zaista veliki David G! Hvala ti što si mi dan započeo dobrim smijehom.
Dobar! Jeste li vidjeli izvještaj na BBC-ju prošli tjedan koji prikazuje Jeremyja Corbyna kako se igra s ruskim lutkama? Bila je to stara snimka – tako očito crveno mamčenje da sam se glasno nasmijao!
Nevjerojatno je Nancy. I kao što svi obožavatelji CN-a znaju, neki od najboljih i najpametnijih iz liberalnog establišmenta i inteligencije dijele neprestanu rusofobiju i kupuju izravno na nju.
Sve bi to bilo tako komično da nije stvarno zastrašujuće.
Da, kao da misle da je sve ovo igra za njihovu zabavu. Toliko je smijeha i smijuljenja kad god se Trumpa omalovažava. Pretpostavljam da se zbog toga liberali osjećaju oh-tako-superiornima.
Problem je što su pijuni u njihovoj igri stvarni ljudi koji bi jednog dana mogli ustati protiv svog ludila.
Enigma unutar zagonetke.
Ah da, još jednom je opravdan dobro izbrušeni skepticizam CN pisaca, čitatelja i postera.
Kada će nam 'Prop or Not' dati naše rekvizite?
Kao što smo i sumnjali - bila je to još jedna lažna uzbuna
Dobro razmišljanje Caitlin.
Ništa tu nije iznenađujuće, još se nitko nije usudio prijaviti da je prašina koja je ubila i još uvijek ubija tisuće onih koji su bili na donjem Manhattanu 9. rujna 11. bila privatna imovina u vlasništvu uskoro milijardera Larryja Silversteina. Konzorcij, iz nekog neobjašnjivog razloga, odbija gledati na ovo masovno ubojstvo kao na masovno ubojstvo, masovno ubojstvo s predumišljajem koje su izveli uobičajeni osumnjičenici za specifičan ishod i reakciju usprkos NEOPHODNIM dokazima koji dokazuju kontrolirana rušenja na sve tri zgrade. Dakle, može se samo zaključiti da se Konzorcij boji ove teme, odbija dopustiti raspravu o fizici i motivima, već bi se radije držao kao da JE IZNAD zavjera iako su zavjere i sukobi uobičajeni. To sugerira da i sam Konzorcij treba ići na popis za praćenje sa svim ostalim kontroliranim oporbenim stranicama.
Lee Anderson – bilo je nekoliko članaka o 9/11 u Consortiumu, ali, u pravu ste, ograničenog su opsega. Razgovarao sam sa svojim sinom o tome i on tvrdi da dok se javnosti ne dopusti pristup svim dokazima, možete čitati dok se krave ne vrate kući, ali nikada nećete doznati istinu – ili ste barem pobijedili ne mogu to dokazati.
Odgovorio sam mu da sve što morate pogledati je zgrada br. 7. Ta zgrada definitivno NIJE srušena u požaru (a, naravno, nisu bile ni druge dvije zgrade). Slučaj zatvoren.
Ovo je dobar intervju bivšeg zaposlenika NIST-a, samo u slučaju da ga nikad niste vidjeli:
https://www.youtube.com/watch?v=RJ_jQgIEnI8
Postoje određene teme kojih se nitko s reputacijom ne želi dotaknuti - čak ni Chomsky. 9/11 je jedan od njih.
Daj mi odmor. Želiš li ozbiljno da vjerujemo da je vlada koja je bila ili previše neupućena ili previše nekompetentna da podmetne čak i jedno oružje za masovno uništenje u cijeloj iračkoj naciji nakon što je bila pod vojnom kontrolom kako bi poduprla njihovo sranje, bila istovremeno toliko nadmoćna da besprijekorno su izveli daleko najsofisticiraniju operaciju lažne zastave u cijeloj povijesti ljudske rase i nisu bili uhvaćeni stotinu puta sa spuštenim hlačama? Štoviše, kao dio spomenute lažne operacije, TAKOĐER su uspjeli opremiti dvije najviše zgrade na svijetu za kontrolirano rušenje u potpunoj tajnosti? Oh čekaj, oprosti, moja greška. TRI zgrade. Jer ne daj Bože da zaboravimo na navodni pištolj koji se dimi u zgradi br. 7. Uostalom, kako bi ova lažna zastava uopće mogla biti učinkovita ako je samo uništila tornjeve blizance i srušila zrakoplov na peterokut? Očito to ne bi bilo dovoljno da ostvare svoje ciljeve i potaknu ratnu groznicu, pa se naravno ova manijakalna kabala morala pobrinuti da zgrada br. 7 je također uništen. I ja se sjećam 9. rujna i kako smo u početku svi sjedili na ogradi, ne baš sigurni je li to bila tako velika stvar. Tek nakon rušenja naše voljene zgrade br. 11 da smo izgubili naše kolektivno sranje.
Lee & backwardsevolution: Imate li vas dva magarca-klauna uopće pojma koliko glupo zvučite? Ozbiljno, pogledate li se itko od vas barem povremeno u ogledalo i pomisli "vau, ja sam luda za šišmiš?" Ne, naravno da ne znaš. Jer umjesto da ZAPRAVO kritički razmišljaju o bilo čemu, ljudi poput vas provode sve svoje vrijeme tapšući jedni druge po vašim zajedničkim leđima zbog toga što su tako briljantno prodorni i neustrašivi govoreći istine. Kad bismo samo mi ostali, jadne zatucane duše, mogli slijepo povjerovati nekoliko nasumičnih YouTube istinoljubaca o 9. rujnu i zbaciti jaram MSM-a, čovječanstvo bi konačno postiglo svoju žuđenu utopiju.
Draxx – ima mnogo vrlo inteligentnih ljudi koji vjeruju točno u ono što Lee i ja radimo, ali možete vjerovati što hoćete. Ovaj tip je sigurno vjerodostojan:
https://www.youtube.com/watch?v=RJ_jQgIEnI8
Ne, žao mi je što sam tako nepolitički korektan. Ali ne postoje inteligentni ljudi koji vjeruju u ono što Lee i ti radite. Samo pretjerano lakovjerne, retardirane ovce vjeruju u ono što ti i Lee radite.
Netko može oprostiti drugima što su dopustili vlastitom preživljavanju.
Lee, s tobom sam. Svi visoko specijalizirani argumenti o 911 su zanimljivi, ali iscrpljujući! Kada sve što trebate učiniti je gledati kako zgrade "ostavljaju vlastiti trag". Činjenica da su SVE novinske organizacije ili pobjegle od ove očite izdaje ili su se nagomilale na dnevnom redu "diskreditacije" pokazuje koliko je dugo i potpuno ova nacija bila u ropstvu korumpiranog korporativnog preuzimanja naše zemlje. Izluđuje me!
Više puta čujemo za "napade kemijskim oružjem" koje izvode sirijske snage, uglavnom nepotvrđene iz neovisnih izvora. A zapadne nacije pozivaju na poduzimanje drastičnih mjera protiv "okrutnog Assadovog režima". Iako nikada nije ponuđen nikakav dokaz, svi smo svjesni masovnog bacanja Agent Orangea od strane “svetijih od tebe” SAD-a u Vijetnamu, što je do danas rezultiralo mnogim smrtima i malformacijama novorođenčadi. Gdje je onda bio bijes? Tko je pozvao na drastične mjere protiv SAD-a zbog ovih kemijskih napada? Nitko, jer ne optužujete sami sebe.
Hans H Boeker – da, a tu je i osiromašeni uran iz Zaljevskog rata 1991., rata u Iraku i rata u Afganistanu.
“Dok je Pentagon nastavio tvrditi, protivno svim znanstvenim dokazima, da ne postoji opasnost od osiromašenog urana, američke trupe u Iraku navodno su dobile upute da izbjegavaju sva mjesta na kojima je to oružje korišteno – uništene iračke tenkove, eksplodirane bunkere, itd. — i da nose maske ako se moraju približiti. Mnoga zapaljena vozila vraćena su u SAD, gdje su zakopana na posebnim mjestima rezerviranim za opasno kontaminirane nuklearne materijale.
(Tisuće tona pijeska kontaminiranog osiromašenim uranijumom iz Kuvajta, onečišćenog osiromašenim uranijumom tijekom američkog uništavanja iračkih tenkovskih snaga u ratu 1991., uklonjeno je i otpremljeno na odlagalište otpada u Idahu prošle godine uz malo pompe.) Sumnjičavo, međunarodni zdravstveni dužnosnici bili su spriječeni ili opstruirani u provođenju medicinskih studija lokacija s osiromašenim uranijumom u Iraku i Afganistanu.”
Da ne spominjemo bebe koje su umrle ili rođene s deformacijama, ili vojnike i civile koji će bez sumnje patiti od posljedica ovog osiromašenog urana u godinama koje dolaze.
https://www.huffingtonpost.com/dave-lindorff/depleted-uranium-weapons_b_326547.html
Ubojice uvijek poriču svoje zločine. SAD je najveći globalni ubojica i najveći globalni lažov. Hvala što si ih pozvao, Dave, i budi.
Da za ovu temu i naši veterani znaju za ovdašnje podmetanje jer su i oni bolesni baš kao što je bilo u Vijetnamu s Agent Orangeom. Na braniteljskim organizacijama bit će da razotkriju nezakonite ratne zločine višeg vrha...
Američki bijeli fosfor na Faludži i cionistički bijeli fosfor u Gazi.
Ni napalm nije piknik.
"...nemojte zadržavati dah za dio u kojem se Fox News i BBC okrenu i počnu postavljati kritična pitanja vladama koje bi trebali pozvati na odgovornost."
Čudno, Tucker Carlson na Foxu bio je jedan od rijetkih glasova razuma u glavnim medijima u vezi s ovim nedavnim napadom. A Laura Ingraham također nije bila popustljiva.
Molimo pogledajte “Sirija i pobuna 'Deplorables'”, https://original.antiwar.com/justin/2018/04/15/syria-and-the-revolt-of-the-deplorables/
Hans Castorp – hvala što ste objavili taj članak. Bilo je dobro napisano. Javnost počinje shvaćati što globalizam zapravo znači i kako im nije koristio, a tek počinju otvarati oči na laži koje im govori njihova vlada.
Monolog Tuckera Carlsona prošlog ponedjeljka bio je izvrstan (postavit ću ga ponovno dolje). Volio bih da su svi mogli poslušati što ima za reći. Provjerio sam segment Laure Ingraham s pukovnikom i Sebastianom Gorkom. Gorka je postalo malo vruće ispod ovratnika i zvučao je kao idiot. Potpuno je prihvatio narativ neokonzervativaca da bi Assad, nekoliko dana prije pobjede, bio dovoljno glup da djeluje protiv vlastitih interesa i upotrijebi kemijsko oružje. Nikad više neću gubiti vrijeme slušajući tog tipa.
Ovo je doista rat između globalista i nacionalista.
Predložit ću da ekonomski globalizam nije faktor u ME, gdje SAD može kupiti ono što treba kao i svi drugi bez militarizma. Imali smo vrlo malu konkurenciju iz Rusije da bismo zabrinuli ekonomske globaliste, a SAD nije napao čak ni glavne konkurente. Globalizam je zapravo ekonomsko pitanje.
Čak je i KSA primala vrlo malo vojne potpore, i to samo radi zarade, sve dok nije počela slati džihadiste i novac da se bore za Izrael. Jedina američka frakcija koja je zabrinuta na Bliskom istoku je cionizam, i oni su očito ti koji stoje iza američkog militarizma na Bliskom istoku i uzrokuju ratove svojom kontrolom američkih masovnih medija i izbora.
Sam F – Ne mislim da se globalizam odnosi samo na “ekonomiju”. Naravno, SAD može kupiti naftu bilo gdje, a ako je ne može, samo će je uzeti. Imaju moć. Ali na kraju se sve svodi na ekonomiju, te moć i kontrolu.
“Globalizam: djelovanje ili planiranje ekonomske i vanjske politike na globalnoj osnovi.” To je prva stvar koja mi se pojavila na ekranu kada sam tražio "definicija globalizma". Vanjska politika je uključena u tu definiciju.
Trump ne želi rat, ne želi kontrolu nad Bliskim istokom. Želi zaustaviti ratove, okončati ili smanjiti NATO, vratiti radna mjesta, kontrolirati granice, pregovarati o sporazumima o pravednoj trgovini, ispraviti trgovinsku neravnotežu, obnoviti infrastrukturu i surađivati s drugim zemljama. Mogao bi se smatrati nacionalistom.
Globalisti su ti koji žele kontrolirati cijeli svijet kroz ekonomiju i vanjsku politiku; Rim od 360 stupnjeva.
Pojam globalizam sugerirao mi je neutralnu filozofiju primjenjivu bilo gdje, ali ne usredotočenu na Bliski istok. Geopolitički programi često uključuju ekonomske ciljeve, Brzezinskijevo "zauzdavanje" neekspanzionističke Rusije ili opći imperijalizam, a međunarodne financije imaju širok utjecaj. Budući da globalni stratezi zapravo ne napadaju Kinu niti su zabrinuti zbog Indije ili Brazila, a MIC želi militarizam bilo gdje, čini se da samo cionisti traže militarizam na Bliskom istoku ili konfrontaciju s Rusijom kako bi je tamo isključili. Nema sumnje da su globalni stratezi i MIC spremno regrutirani za takve regionalne sukobe.
Slažem se unazad. Globalizam je samo drugo ime za staru igru Imperija i njegove Oligarhije, RIM je potpuno točan, budući da mnogi od tih oligarha, raštrkanih diljem Europe i Britanije, potječu iz dinastičkih obitelji, od kojih neke vuku svoje krvne loze izravno do Oligarha koji su ostali na nogama nakon sloma starog Rimskog Carstva, koji su ga svojim karavanama prljave dobiti doveli do regije Venecije. A regiju MENA oni vide kao NJIHOVE carske provincije koje su oteli muslimanski uljezi koji su prekinuli pokušaj Istočnog Rimskog Carstva da ponovno osvoji izgubljene provincije kada je muslimanski pokret poput šumskog požara pogodio svjetsku pozornicu. Naravno, "Djeca" Starog Rimskog Carstva bila su nasljedno Sveto Rimsko Carstvo, zatim nacionalna Carstva Britanije, Francuske, Nizozemske, Španjolske, Portugala, Belgije i njihovi kolonijalni posjedi (Sjeverna Amerika, Južna Amerika, Srednja Amerika , Australija, NZ, "Francuska sjeverozapadna Afrika", britanska "vrpca" koja se protezala od Egipta do Južne Afrike, područje Bliskog istoka, nakon što je Osmanskom Carstvu u Prvom svjetskom ratu izvršila udarni udar i izrezala nove kolonijalne teritorije od njihove mrtve lešine, Indijski potkontinent, veliki dio Azije...Sjećate li se Nizozemske Istočne Indije, Francuske Indokine, Singapura, Hong Konga, Opijumskih ratova, Khyber prolaza?). Tu je i pitanje Synarchie Internationale, prethodnika fašizma i NACIZMA ("Svjetski oligarsi UJEDINITE SE! Nemate što izgubiti osim svojih jadnih Nacionalnih Carstava i steći Globalno Carstvo za svu vječnost!"). Oni preziru sve narodne pokrete, dirigiste (najuspješniji jer je poznat kao mješoviti ekonomski sustav koji kombinira javni i privatni sektor; poznat i kao američki sustav političke ekonomije koji je stvorio Hamilton, zagovarali Lincoln i FDR, usmjereni javni kreditni sustav, a ne spekulativni monetarni sustav), socijalistički, komunistički, anarhistički, lokalistički itd.
Sam F – Kina nema ništa za ponuditi, osim jeftine radne snage i nikakve kontrole okoliša. Te dvije stvari su NJIHOVA roba i američke multinacionalke su se prljavo obogatile na njima (zajedno s kineskim 1%).
Roba Bliskog istoka je nafta (nisu tamo zbog pijeska), a američke multinacionalne kompanije, zajedno s drugim naftnim i plinskim korporacijama na Zapadu, planiraju je imati. Kao što kažete, mogli bi ga lako kupiti, ali ono što ne mogu kupiti je potpuna kontrola, osim ako ne mogu odsjeći Rusiju, Iran, Irak i Siriju od razvoja sjevernog koridora prema Mediteranu.
Ako kontrolirate protok nafte (ili novca), možete ga zatvoriti u bilo kojem trenutku i tada kontrolirati CIJENU. Oni to rade cijelo vrijeme. Sankcionirati nekoliko zemalja (Venezuelu, Rusiju, Iran), zatim natjerati Saudijsku Arabiju i UAE da smanje svoju proizvodnju (iz bilo kojeg razloga, nije važno iz kojeg), čime se cijene povećavaju. Želite da cijene padnu kako biste kaznili Rusiju i Iran, natjerajte svoje prijatelje da bacaju naftu na tržište. Voila, cijena je pala.
To je još jedno oružje u kompletu alata, jednako snažno kao i svaka bomba. Oni žele posjedovati naftu i kontrolirati cijenu. Pokušajte im uzeti nešto novca od nafte i dati ga građanima svoje zemlje, i bit ćete zabijeni u zemlju.
Možda malo jasnije rečeno, kontrolu nad svakim od 535 članova američkog Kongresa.
backwardsevolution, mislim da ste u pravu što ovdje uvodite tu "složenost", jer mi je bilo jasno da je takozvana geopolitika u samom središtu naše američke dileme koja se vraća na svrstavanje zemalja nakon Prvog svjetskog rata i vjerojatno prije toga . Putin i Lavrov gotovo uvijek spominju važnost suverenih prava u pogledu pregovora, što je koncept koji su naši vojni i državni odjeli zamaglili. Zapravo, vraćajući se sve do indijanskog tretmana, Suverena prava su koncept koji Amerika nikada nije ispravno obradila.
Bob Van Noy – da, od samog početka to je bilo stjecanje i kontrola sve više i više teritorija, a onda ga gubitnici mogu iznajmiti natrag, ako budu imali sreće.
Da, i Michael Hudson je bio vrlo jasan u vezi s tim...
http://michael-hudson.com
Sam F, dijelim tvoj skepticizam o učincima ekonomije na naše ponašanje na Bliskom istoku. Uvijek sam se pitao što će nacije poput Iraka s puno nafte učiniti s njom ako nam je ne žele prodati. Mantra sve o nafti uvijek se činila kao zgodna dimna zavjesa. .
Ovo sam već rekao. Nije nafta sama po sebi, već tko će zaraditi novac. Na meti je svaka zemlja koja ne slijedi zapadni globalistički ekonomski model. Nafta se uvijek može nabaviti kasnije kada pravi ljudi dođu do novca. To je produžetak Perkinove "Ispovijesti ekonomskog ubojice". Sirijska Golanska visoravan ima naftu koju Izraelci dopuštaju vađenju tvrtke Genie Energy u vlasništvu SAD-a. Assad bi se vjerojatno nagodio s tim "zlim Rusima".
Skip, ne znam gdje vidiš veći profit od nafte u bliskoistočnom militarizmu. Smanjuje broj voljnih dobavljača, smanjuje posao vađenja, oštećuje objekte, stvara rizike itd.
1. SAD nema izgleda dobiti besplatnu naftu na Bliskom istoku, i nije već dugo vremena;
2. Sve naftne kompanije mogu kupovati naftu od bilo koga po istoj cijeni, ne jeftinije nakon napada;
3. Vrlo malo iračke nafte prodaje se SAD-u, a neprijatelji smanjuju dobavljače nafte s Bliskog istoka;
4. Golanska nafta jedina je nafta s Bliskog istoka u konkurenciji, a mogli bismo je kupiti iz Sirije da ih nismo napali. Dakle, jedini motiv tu je opet Izrael.
Mnogi kao motiv navode profit od nafte, ali profit je veći bez militarizma.
Ne vidim Perkinsov posao primjenjivim jer je zabrinut za dobit od zajmova.
No, kao što sam primijetio, nisam ekonomist, pa neću tvrditi da tu imam odgovore.
Možda vi ili drugi koji više proučavaju ekonomski globalizam to možete razjasniti.
'Herman – "Uvijek sam se pitao što će nacije poput Iraka s puno nafte učiniti s njom ako nam je ne žele prodati."
Oh, prodali bi svoje ulje nekome. Ako ima odgovarajuću cijenu, netko će vam ga uvijek uzeti iz ruku.
Uništavanje nacija koje ne prodaju naftu za američke dolare, kao što je planirano u Iraku, Libiji i Siriji, motiv je financijskog globalizma. Globalizam je "dominacija punog spektra".
Nema sumnje da tu postoji neka prednost, ali čini se da dobit od trgovanja naftom u američkim dolarima zapravo nije sredstvo komercijalne dominacije. Čini se da ne utječe na američki uvoz ili izvoz, trgovinsku bilancu ili BNP. Ako ne žele USD, prodaju manje nafte.
Možda je ključna točka da bez te trgovine USD postaje manje uobičajena rezervna valuta, manje će ih kupovati američke obveznice itd. Ali to nije jasno i čini se da uglavnom olakšava pogrešku nagomilavanja američkog duga.
Nisam ekonomist, ali smatram da su njihove tvrdnje vrlo sumnjive, posebno o pitanjima Bliskog istoka.
@ Sam F: “Globalizam je stvarno ekonomski problem.”
Globalizam bi bio nemoguć bez vojne sile potrebne za njegovu obranu i provođenje.
U slučaju Sirije, sumnjam da bi sama želja izraelskih desničara za prekidom bila dovoljan interes za vojnu intervenciju SAD-a. Ali Sirija je također na izboru za plinovode koji bi dopremali naftu i prirodni plin s Arapskog poluotoka i Irana na europska tržišta. Postoje svi razlozi vjerovati da je američki potez da pošalje takfiri plaćenike u Siriju 2011. bio zato što je sirijska vlada odbacila katarski plinovod i dogovorila se s Irakom i Iranom o izgradnji plinovoda "prijateljstva" umjesto da isporučuje iranski prirodni plin Europa. Zbog američke politike prema Iranu i interesa naftnih kompanija u katarskom naftovodu, to je dalo poticaj izraelskoj želji za kaosom u Siriji.
Tucker ima povijest činjenja upravo toga.
Harumph. Pretvara li se ovaj autor da prašina nije opasna? U svakom slučaju, Bog je sigurno želio napad, jer ti oblaci zagušljivih oblaka prljavštine u zraku ne bi se dogodili bez Njegovih jakih vjetrova. Pa tamo!
Pitam se na koliko će se to još načina "zavrtjeti". A što će naš bijesni mali ratni huškač u UN-u reći o tome? Vjerojatno ništa izravno, ali očekujem da će zahtijevati više bombi i više sankcija vrlo zlom Putinu.
Plus que ca change, plus que c'est la meme chose. Što više mijenjaju svoju priču, to je više isto sranje.
dobar!
Promašili ste njezinu poantu. Ne radi se o prašini, koju je vjerojatno uzrokovala eksplozija u zgradi, već o prirodi incidenta koji koriste Britanci, Francuzi i njihovi američki saveznici kako bi doveli dvije nuklearne supersile na rub ono nezamislivo. Može li biti jasnije?
Ali Assad je “ubio svoj narod plinom!™” (GHOP!™)
New York Times to zna kao apsolutnu činjenicu jer su čitali Twitter feed lažnog “građanskog novinara” Eliota Higginsa…
https://www.nytimes.com/2018/04/14/us/politics/syria-chemical-weapons-analysis.html
… i konzultirao se s tvrdokornim pro-izraelskim lobističkim think tankom, Washingtonskim institutom za bliskoistočnu politiku (WINEP).
WINEP je spin-off Američko-izraelskog odbora za javne poslove (AIPAC). WINEP stipendisti su često citirani kako zagovaraju eskalaciju akcije protiv Sirije i Irana.
WINEP snažno zagovara politiku "promjene režima" koju guraju druge proizraelske lobističke grupe kao što su American Enterprise Institute (AEI), Foundation for Defense of Democracies (FDD) i Židovski institut za pitanja nacionalne sigurnosti (JINSA),
Upravni odbor WINEP-a uključuje velikane kao što su Henry Kissinger, državni tajnik iz Nixonove ere, bivši senator Joe Lieberman, bivša državna tajnica Condoleezza Rice, profesori SAIS-a Michael Mandelbaum i Eliot Cohen, bivši savjetnik za nacionalnu sigurnost Robert McFarlane, urednik New Republica Martin Peretz, bivši predsjednik Odbora za obrambenu politiku Richard Perle, bivši ministar zračnih snaga James Roche, bivši državni tajnik George P. Shultz, bivši direktor CIA-e i poznati neokonzervativni aktivist James Woolsey te izdavač US News and World Reporta Mortimer Zuckerman.
Važni irački ratni jastreb Paul Wolfowitz prethodno je služio kao savjetnik grupe, kao i pokojni državni tajnici Warren Christopher i Lawrence Eagleburger, bivši diplomat Max M. Kampelman i znanstvenik CSIS-a Edward Luttwak.
A Higgins, pa, on je "ovjerio" hrpu videa bijelih kaciga, pa začepite svi!
Hvala na ohrabrenju Caitlin. Postane usamljeno ovdje dolje u rovovima s istinom, a čini se da nitko ne sluša. Ali ako nas neće spasiti iskapanje i objavljivanje istine, iskreno ne znam što hoće. Imamo protuotrov za otrovne laži koje se šire, samo ga moramo nastaviti pokušavati dostaviti ljudima kojima je očajnički potreban.
Da, vrlo dobro urađen i primjereno duhovit članak, s finim osudama cionističkih masovnih medija. Hvala vam.
Slažem se. U ovom trenutku u povijesti, takozvano “objektivno novinarstvo” rijetko se može naći. Glavna stvar je da je Assad još uvijek na vlasti, a Zapad je zbog toga ogorčen. U smislu politike moći, ovo također sugerira da Rusi mogu igrati ravnopravno sa SAD-om.
@phillip…
"U smislu politike moći, ovo također sugerira da Rusi mogu igrati pod jednakim uvjetima sa SAD-om."
Oni mogu? Kako onda objašnjavate "stand-down" naredbu tijekom savezničkog vojnog udara prošlog tjedna?
Kolika je kumulativna šteta učinjena Siriji? Možda slično manjoj šteti u prethodnom napadu?
Neke Youtube stranice imale su zanimljiv spin: Ovo je bio koordinirani napor Trumpa, Putina i Assada da zapravo udare na položaje pobunjenika pod pokroviteljstvom MI6/CIA-e, u nastavku Trumpove namjere da zaustavi ratove za promjenu režima i sruši Deep State IC ("isušiti močvaru"). Rusija se povukla, a Assad je napustio grad na nekoliko dana, kako bi pustio Trumpa da udari operacije Deep State u Siriji. Sirijske i ruske trupe nisu bile meta. Postoji globalni “Građanski rat” između “duboke države” (čitaj: “oligarha crnog plemstva i svih njihovih organizacija poput Synarchy Internationale, Okruglog stola Cecila Rhodesa, Bilderbergera, CFR-a, Davosa, Tavistocka, CIA-e, MI6, et al… i “štakorska” NACISTIČKA/FAŠISTIČKA imovina prokrijumčarena na zapad i u SAD”), i ustavne vlade tipičnog karaktera demokratske Republike. U ovom slučaju vojska stoji uz Trumpa i raspoređuje se protiv IC gnijezda izdajničkih zmija. Dobra priča i dobro se slaže, ali malo pouzdanih izvora vijesti, pa tko zna?
Zapovijed koju navodite vjerojatno je imala veze s činjenicom da je američka vojska bila u kontaktu s vojskom RF prije demonstracija (nazvati to udarom bilo bi previše velikodušno). Nadalje, već se nagađa da je Francuska upozorila i Ruse i Sirijce.
Što se tiče toga može li se Rusija natjecati sa SAD-om u politici moći ili ne, usporedite koga Rusi imaju na svojim najvišim diplomatskim položajima s kim SAD ima na svojim... pokušajte ne plakati ili se previše smijati usporedbi.
Kako objašnjavate da nijedan Rus ili Sirijac nije ubijen u ovom Trumpovom napadu za spašavanje lica, za koji se čini da vojno nije postigao apsolutno ništa, osim što je prisilio Rusiju da sirijskoj vojsci osigura moderan sustav protuzračne obrane?
@ Al Pinto: “Mogu? Kako onda objašnjavate naredbu o "odlasku" tijekom savezničkog vojnog udara prošlog tjedna?"
Kakav stand-down nalog? Ruska vojska je rekla da će odgovoriti *ako bilo koji Rus bude ugrožen udarima.* U napadima su pažljivo izbjegavani Rusi, stoga nema potrebe da Rusi odgovaraju kako bi ostali vjerni svojoj riječi.
Ali također je jasno iz informacija nakon udara da je ruska vojska bila u tijeku situacije i da je bila spremna odgovoriti ako se njihovo upozorenje ne posluša. Pružili su detaljne informacije o udarima koje je moguće izvesti samo s radara njihove protuzračne obrambene mreže.
Rusija, odnosno vodeća svjetska nuklearna velesila, kao i vlada Sirije, tvrde da imaju nepobitan dokaz da je podvala “Bijelih kaciga” inscenirana na poticaj gospođe Mayhem da zatruje američko-ruske odnose S obzirom da je dosje Blair o oružju za masovno uništenje rezultiralo smrću stotina tisuća i da su posljedice i ulozi mnogo veći sada u Siriji, ne bismo li imali kongresnu istragu o ulozi Britanaca i njihovog francuskog pudla, Macrona, u prevari predsjednika da ode natrag na svoje nedavno obećanje da će se povući? Predsjednik je s pravom osudio dosje "bivšeg" agenta MI6 Christophera Steelea kao laž, pa zašto onda jednako sumnjiv video "Bijelih kaciga" uzeti zdravo za gotovo?
jDD – svi znaju da je to laž. Sve je ovo distrakcija. Pročitajte članak koji je Jessika objavila niže na stranici.
Vi i ja to znamo, ali ne i američki narod. Istina mora izaći iz tame, kako WaPo voli reći. To nije smetnja, već prijetnja koja bi, lako pogrešnom procjenom, mogla dovesti do trećeg i konačnog svjetskog rata. Baš kao što je britanska pogrešna procjena dovela do prethodnih svjetskih ratova, samo što će se ovaj put voditi nuklearnim oružjem.
jDD – da, šteta što svi Amerikanci nisu na ovoj stranici, zar ne? Stvari bi se brzo promijenile da jesu. Znate, upozorili su Ruse unaprijed na bombardiranje u travnju 2017., a učinili su to i ovoga puta. Zašto nisu rekli američkom narodu da je to učinjeno? To bi ublažilo njihove strahove. Mnogi su ljudi bili zabrinuti zbog mogućnosti Trećeg svjetskog rata.
Gledajući unatrag, ne mislim da smo ikada bili blizu izbijanja rata. Kao što ste rekli, tama, neprozirnost čini štetu.
@JDD Mislim da Trumpu dajete previše koristi od svake sumnje. Morao je znati da je "plinski napad" neka vrsta prijevare, ali se srčano poigrao s prevarantima jer je to odgovaralo interesima i njega i/ili njegovih manipulatora.
Oprostite na ponavljanju jer sam slične komentare ostavio drugdje.
Ovo je važno izvješćivanje, što je razlog zašto su zajedljivi sarkazam i adolescentski, emotivni stil tako neprikladni. Jako me zanima sadržaj, ali mi ga je jako teško shvatiti ozbiljno.
Na koju oštru kritiku misliš?
Mislim da je Laualie mislio na realnu kritiku.
Mogu li predložiti da u potpunosti izbjegavate članke/eseje osim da ih preletite u potrazi za poveznicama na stilove pisanja koji vam više odgovaraju?
Oh, i preskakanje odjeljka s komentarima također bi mogla biti dobra ideja.
Sarkazam u odjeljku komentara je za očekivati i uživati. Nastavit ću čitati stvari ovdje i pozivati na promjene koje mislim da su važne.
Odlična ideja
@ Laualie: "...jedan sarkazam i adolescentski, emotivni stil su tako neprikladni."
Morate apsolutno mrziti čitanje Marka Twaina. Osobno sam zahvalan na informacijama i smatram da je malo humora izvrstan odmor od desetljeća čitanja pravnih spisa.
Uf! Taj Twain. Jaaaaako zlobno!
Ratna molitva
https://www.youtube.com/watch?v=sVYIRbmxHpc
Ljubav Twain. Došao sam ovdje zbog neovisnih vijesti i obrazovanog uvida, ali smatram da je stil gđe Johnstone odvratan. Kao novi korisnik CN-a možda očekujem pogrešnu stvar. Umorio sam se od stalnog lupanja Russia-gate-om u NYT-u i WaPo-u i tražio sam alternative. Pronašao sam neke doista sjajne članke od g. Parryja koji su prozivali one na vlasti i održavali profesionalni ton. Ton ovog članka, ne sadržaj, podsjeća na vanjski sadržaj zavjere koji vidim na previše mjesta.
Kao što sam rekao, možda pogrešno mjesto. Ali ja još ne idem.
Vaši komentari nisu relevantni za ovaj članak i kao takvi čini se da gotovo sigurno trolate u ime jedne ili više od mnogih strana koje su manje zainteresirane za istinu o ovom bizarnom incidentu.
Uopće nije trol. Smatram da je ono o čemu se izvještava izuzetno važno i mrzim vidjeti da se to pojeftinjuje psovkama i šalama i sarkazmom koji odvlače pažnju. Poštujem bilo čije mišljenje da je to prikladno i ugodno, ali ne slažem se. Kad je riječ o nečemu tako velikom, činjenice i obrazovani uvid mnogo su moćniji kada stoje sami.
Možda nisam dovoljno duboko kopao po prošlim doprinosima g. Parryja, ali ono što sam pročitao ističe se kao snažno i profesionalno.
Laualie,
Niste naveli niti jednu bitnu činjenicu. Ako imate opovrgavanje članka o Caityju, samo to recite. Ako je ZAMORAN, VEĆ! da čujete još jednu priču za MSM ——————— onda možete li zamisliti što su NBC, CBS, MSNBC, NYTimes, WaPo radili desetljećima.
CT pruža, prepun LINKOVA!, onima koji žele ostati otvorenog uma, drugačiju priču. Čini se da želite ugušiti ovu novu priču. Što je u redu. Ali ne možemo li se držati činjenica, mama.
Mogu li reći da je upotreba riječi "propaganda" od strane gđe Johnstone kontraproduktivna? Nadam se da će ova dobra stranica privući više čitatelja, uključujući ljude koji su u početku skloni vjerovati onome što vide/čuju u glavnim medijima. Mislim da im neće biti drago kad čuju da su njihovi cijenjeni izvori propagandisti. Upotrijebite tu riječ i očekujem da ćete ih izgubiti prije nego budete imali priliku iznijeti svoj slučaj.
Ovo je inače izvrstan članak. Volio bih da ga mogu pokazati određenim ljudima, ali neću jer se bojim da bi jezik predstavljao prepreku.
Potpuno se slažem s tvojim viđenjem tona. Radije bih da autor uvjeri izgradnjom nepobitnog slučaja umjesto da sugerira da je svako suprotno gledište potpuno smiješno i da ga zastupaju samo moroni.
Laflemm, upravo na to mislim. Vidim previše mjesta gdje TO što znamo postaje važnije od ONOGA što znamo.
Prezrivo postupanje koje glasnogovornici Carstva daju onima koji uspiju dobiti riječ istine u potrebi upravo je vrsta otkaza zbog kojeg je Caity slavljen. Neka bježe podvijenog repa i nose svoje smeće sa sobom.
Pripadaju im dionice, lica umrljana trulim rajčicama.