Dvadeset sedam pisaca, novinara, redatelja, umjetnika, akademika, bivših obavještajaca i demokrata u ovom pismu poziva vladu Ekvadora da omogući Julianu Assangeu njegovo pravo na slobodu govora.
IZOLACIJA JULIANA ASSANGEA JE UŠUTKIVANJE SVIH NAS
Ako je ikada bilo jasno da slučaj Juliana Assangea nikada nije bio samo pravni slučaj, već borba za zaštitu osnovnih ljudskih prava, to je sada.
Citirajući njegove kritičke tweetove o nedavnom pritvaranju katalonskog predsjednika Carlesa Puidgemonta u Njemačkoj, i nakon pritiska vlada SAD-a, Španjolske i Ujedinjenog Kraljevstva, ekvadorska vlada instalirala je elektronički ometač kako bi spriječila Assangeovu komunikaciju s vanjskim svijetom putem interneta i telefona.
Kao da osigurava njegovu potpunu izolaciju, ekvadorska vlada mu također odbija dopustiti da prima posjetitelje. Unatoč dvjema odlukama UN-a koje opisuju njegovo pritvaranje kao nezakonito i nalažu njegovo trenutačno puštanje na slobodu, Assange je zapravo zatvoren otkako je prvi put stavljen u izolaciju u zatvor Wandsworth u Londonu u prosincu 2010. Nikada nije optužen za zločin. Švedski slučaj protiv njega propao je i povučen, dok su Sjedinjene Države pojačale napore da ga kazneno gone. Njegov jedini "zločin" je onaj pravog novinara - govoreći svijetu istine koje ljudi imaju pravo znati.
Pod prethodnim predsjednikom, ekvadorska vlada hrabro se suprotstavila nasilničkoj sili Sjedinjenih Država i Assangeu je kao političkom izbjeglici dala politički azil. Međunarodno pravo i moral ljudskih prava bili su na njegovoj strani.
Danas, pod ekstremnim pritiskom Washingtona i njegovih suradnika, druga vlada u Ekvadoru opravdava svoje gušenje usta Assangeu izjavom da je “Assangeovo ponašanje, kroz njegove poruke na društvenim mrežama, dovelo u pitanje dobre odnose koje ova zemlja ima s UK, ostatkom EU i druge nacije.”
Ovaj cenzorski napad na slobodu govora ne događa se u Turskoj, Saudijskoj Arabiji ili Kini; u samom je srcu Londona. Ako ekvadorska vlada ne prestane sa svojim nedostojnim djelovanjem, i ona će postati agent progona, a ne hrabra nacija koja se zalagala za slobodu i slobodu govora. Ako EU i Ujedinjeno Kraljevstvo nastave sudjelovati u skandaloznom ušutkavanju pravog disidenta u svojoj sredini, to će značiti da sloboda govora doista umire u Europi.
Ovdje se ne radi samo o potpori i solidarnosti. Apeliramo na sve kojima je stalo do osnovnih ljudskih prava da pozovu vladu Ekvadora da nastavi braniti prava hrabrog aktivista za slobodu govora, novinara i zviždača.
Tražimo da se poštuju njegova temeljna ljudska prava kao građanina Ekvadora i osobe pod međunarodnom zaštitom te da se ne ušutkava ili protjeruje.
Ako nema slobode govora za Juliana Assangea, nema slobode govora ni za koga od nas - bez obzira na različita mišljenja koja imamo.
Pozivamo predsjednika Morena da sada okonča izolaciju Juliana Assangea.
Popis potpisnika (abecednim redom):
Pamela Anderson, glumica i aktivistica
Jacob Appelbaum, slobodni novinar
Renata Avila, međunarodna odvjetnica za ljudska prava
Sally Burch, britansko/ekvadorski novinar
Alicia Castro, veleposlanik Argentine u Ujedinjenom Kraljevstvu 2012-16
Naomi Colvin, Zaklada Courage
Noam Chomsky, lingvist i politički teoretičar
Brian Eno, glazbenik
Joseph Farrell, veleposlanik WikiLeaksa i član odbora Centra za istraživačko novinarstvo
Tereza Forcades, benediktinka, samostan Montserrat
Charles Glass, Američko-britanski pisac, novinar, televizijski voditelj
Chris Hedges, novinar
Srećko Horvat, filozof, Pokret za demokraciju u Europi (DiEM25)
Jean Michel Jarre, glazbenik
John Kiriakou, bivši časnik CIA-e za borbu protiv terorizma i bivši viši istražitelj Odbora američkog Senata za vanjske odnose
Lauri Ljubav, informatičar i aktivist
Ray McGovern, bivši analitičar CIA-e, predsjednički savjetnik
John Pilger, novinar i filmaš
Angela Richter, kazališni redatelj, Njemačka
Saskia Sassen, sociolog, Sveučilište Columbia
Oliver Stone, filmaš
Vaughan Smith, engleski novinar
yanis varoufakis, ekonomist, bivši grčki ministar financija
Natalia Viana, istraživački novinar i suvoditelj Agencia publica, Brazil
Ai Weiwei, umjetnik
Vivienne Westwood, modna dizajnerica i aktivistica
Slavoj Žižek, filozof, Birkbeck institut za humanističke znanosti
Plan? Puno se priča, ali gdje je plan za oslobađanje Juliana Assangea? Kažem da je ogromna gomila sličnih Julianu upala u veleposlanstvo i odvela ga dovraga odatle, nadamo se na mjesto potpuno nepoznato SAD-u. Zasigurno, ako postoje stotine dvojnika, postoji barem šansa da ga izvučete i odvučete pažnju trutovima dovoljno dugo da mu pomognu sakriti se negdje drugdje. Moramo prestati pričati i početi nešto raditi!
Tužno mi je vidjeti te uspješne i cijenjene dugogodišnje inteligentne i empatične ljude s ljevice (i drugdje, pretpostavljam, nisam upoznat s nekima od potpisnika), koji su svi prijatelji socijalne pravde, kako se okupljaju na 1. ) “zahtijevati da Ekvador” učini više, i 2) nakon svih ovih godina nečuvenog zatvaranja istinskog političkog heroja, izabrati prekid interneta kako bi se okupili i vodili ovaj juriš vrlo lake brigade. Prvo, vlada Ekvadora, usprkos svim nedavnim desnim potezima (kooptirani od strane velikih sila? [da]), ovaj mali Ekvador je za sve ove godine učinio više za Juliana Assangea nego što je ukupan zbroj svih ovih potpisnika učinio za Julian Assange svih ovih istih godina. Drugo, očajavam što ova posljednja uvreda Julianove tako dobro poznate duge patnje pokazuje koliko je slaba današnja takozvana ljevica. Ovo je vrhunac političke antiklime. Velika Britanija je okrutni i nepokolebljivi tamničar, Ekvador je još uvijek njegova jedina vitka linija života, njegov jedini zaštitnik za kojeg znam, a ovdje imamo odbor, nakon šest godina Assangeovog lažnog zatvaranja, njegovo tijelo i duh zatočeni su u britanskoj (da) Bastille, koji je spreman platiti njegov račun za Internet. Njegova sloboda? Lijevo?
Elizabeth Vos o važnosti Assangeova rada za alternativne medijske izvore na koje se oslanjamo:
https://disobedientmedia.com/2018/04/a-retrospective-look-at-the-work-wikileaks-made-possible-as-assange-remains-silenced/
I raniji (30. ožujka) komentar o ozbiljnosti situacije:
https://disobedientmedia.com/2018/03/op-ed-if-ecuador-withdraws-support-and-protection-from-julian-assange-it-will-be-a-tragedy/
Oba su vrijedna čitanja.
Neki bi se mogli sjetiti četvorice američkih vojnih veterana iz Vijetnama koji su išli na post u Washingtonu, DC kako bi se suprotstavili naoružavanju kontraša u Nikaragvi od strane Reaganove administracije. Bilo je to 1980-ih mnogo prije nego što je internet uzeo maha, a njihov post još uvijek je dao veliku izjavu koja je odjeknula po sveučilišnim kampusima i medijima diljem svijeta. Takva nenasilna akcija ispred veleposlanstva Ekvadora u Ujedinjenom Kraljevstvu najvjerojatnije bi postigla iste goleme rezultate u odnosu na svijest javnosti, možda čak dovela do oslobađanja Juliana Assangea i dugo očekivane potpune slobode.
Samo 27, što je zaista strašno. Pitanje koje bi se trebalo postaviti je zašto zašto samo 27. Ovdje je nešto jako, jako pogrešno. Ovo se ne zbraja.
Većina nas želi imati dobru zaradu, ali ne zna kako to postići. Na Internetu postoji mnogo metoda za zaradu golemih svota, ali kad god prijatelji pokušaju, uhvate se u prijevaru pa sam s tobom odlučio podijeliti pravi i zajamčena metoda za besplatnu zaradu goleme svote novca kod kuće, svi zainteresirani trebali bi posjetiti stranicu. Više sam nego siguran da ćete postići najbolji rezultat.
Puno sreće za novu inicijativu!
••••••••••••?!!!!!!!!!!!!!.
?????????????????????????
?————————————————————-????
gh
Samo 27? Sramota za homo sapiensa.
Poznato Nepoznato - Slažem se 100% s komentarima koje ste prethodno objavili. Za one zaposlene u vladi ili drugdje postoji stalni pritisak da se pridržavaju i ne prekoračuju liniju. Ako ne podržite stavove moćnika, vaša će karijera biti na dugom krivudavom putu koji vodi u mrak. Ipak, bolje je izboriti se za promjene i ostati vjeran svojim vrijednostima i načelima nego pokleknuti pred nepisanim pravilima. Mojim sugrađanima Amerikancima: Ne rasprodajte se. Ostanite vjerni svom moralnom kompasu. Ako smo budni i odlučni, mislim da je još uvijek moguće jednog dana postići kritičnu masu i napraviti promjene potrebne za spas planeta i naše vrste.
Justiz za J A. SADA
Gotov sam . Bok Joe Tedesky, ali primijetio sam da je rasprava postala muževnija i nestabilnija otkako je rp umro. Osobito sam primijetio Annieinu odsutnost, a neki drugi ženski glasovi su nestali. Joe, moj tata nije dobro, ali vodim ga u naš VA I Milwaukee WI Ne znam za ostatak zemlje, ali mogu reći ovo, VA, u Milwaukeeju, Wi je stvarno od pomoći. liječnici i medicinske sestre koji nam pomažu su najbolji. Čuvaj se Joe
Nikad nisam mislio da ću pronaći zaposlenika CIA-e kojem ću se diviti, a evo dvojice. Hvala vam što stojite u ime zviždača i slobode govora.
Mnogi od vas koji ste potpisali vratili ste mi barem malo vjere u ljudskost.
Dok se olovna zavjesa šutnje, propusta, laži, novca i drugih oblika tiranije vijesti spušta nad sve neukiju javnost, postoje oni koji će učiniti sve što mogu da nastave protok informacija. Volim vas sve.
Godinama je očito da državnu moć korumpiranog Carstva treba ograničiti. Dijeljenje/otkrivanje informacija nije ništa promijenilo.
Čini mi se nevjerojatnim da veleposlanstvo ne može vratiti diplomatsku prtljagu kući!
Koliko do najbliže kanalizacije?
Razumijem da diplomati sa sjedištem u Londonu vode trend prema brzim, oklopljenim,
dron zračni taksi, je li tako?
Ekvador se pokazao kao samo još jedna vazalna država.
Vrlo je tužno vidjeti g. Assangea i ne podržavati njegov cilj u vezi s Wekeleaksom. Da je predsjednik Correa bio na dužnosti, ne bismo razgovarali o gospodinu Assangeu.
Mislim da je širi problem za Assangea to što je on obilježen čovjek, čak i kad bi ga "pustili" iz ekvadorskog veleposlanstva. Postizanje bilo kakvog stupnja slobode uz sigurnost bilo bi nemoguće, s obzirom na neprijateljstvo koje je stvorio s TPTB-om. Njegova jedina nada bila bi plastična kirurgija, i nešto slično "programu zaštite svjedoka". On je pravi heroj i volio bih da ima puno više negodovanja od pisma sa 27 potpisnika. Na ulicama DC-a i Londona trebali bi biti milijuni ljudi koji zahtijevaju pravdu. Trump je tijekom kampanje izjavio da “voli” wikileaks. Trebao bi imati muda, dati mu posao (možda savjetnika za nacionalnu sigurnost) i počastiti ga ordenom slobode dok je već tu.
Dragi Skip: glavni razlog zašto “milijuni ljudi na ulicama DC-a i Londona koji traže pravdu” nisu prisutni je zato što su oni hrpa kukavica bez kičme koje su pokazale potpunu apatiju prema ovom slučaju.
Strategija postupanja s Assangeom je povlačenje njegove situacije sve dok javnost ne prijeđe na sljedeću temu i on ne bude zaboravljen. Mora tvitati kako bi ostao relevantan. Njegov opstanak ovisi o tome. Vrlo je obeshrabrujuće vidjeti koliko malo podrške dobiva.
Zamislite OVO naspram svjetske 'podrške' UGROŽENIM ljudima suočenim s nelegitimnim progonom.
http://www.atimes.com/article/hard-rains-gonna-fall-rohingya-refugees/
MORAMO SE PITATI, ŠTO JE PRAVDA???????????????
Trump je sam sebi odavno pojeo muda. Zato je tako jadna kukavica.
Mračni srednji vijek redux.
Budući da je politika na globalnoj razini sada podređena financijskim moćima,
bit će to financijski bojkot ovih sila koji ostaje jedini
pribjegavanje ovoj politici.
Ne samo da su korporacije dobile 'osobnost' - one također i jesu
ima pravo kupovati zakonodavce beskonačnim količinama novca. Kad jedan
brine pratiti ovaj nedemokratski tok sredstava, samo nekoliko korporacija
a institucionalni dioničari otkrivaju se na vrhu. Jedini jezik
te antidemokratske snage razumiju jesu povlačenje iz svojih
izvori prihoda. Ništa osim bojkota nema težinu
o promjeni.
Moć je još uvijek u torbici.
Bojkot Ekvadora. Ne putujte tamo. Otkažite godišnji odmor. Nemoj kupiti
Ekvadorski proizvodi. Sankcije moraju djelovati na oba načina – ne samo
nezakonito nametnute ovim financijskim ovlastima nacijama koje to ne čine
povinovati se njihovoj totalitarnoj ponzi shemi – ali i kao prvi odgovor
od strane građana koji su baza ovih društava.
Istina nikada ne smije šutjeti. Neka čovjek govori, svaka osoba ima pravo na to. Puno je važnije kada osoba govori istinu naglas, jer izgovorena istina ima vlastitu snagu.
Dobro je rekao Josh. Što mislite o stavu ljudi u Engleskoj kada njihova premijerka laže do zuba optužujući Rusiju da je otrovala dva Rusa, a pritom ne pruža nikakve dokaze? Ne bi li trebali nasilno zahtijevati od gđice May čvrste željezne dokaze da potkrijepe njezine tvrdnje o krivnji Rusije?
Miss ur tweets Julian Arrange!!
Zanimljivo je da nitko od onih koji su potpisali nije pokrenuo temeljna pitanja transformacije ekvadorske vlade u američkog vazala koja je započela još pod Coreom i ubrzala se pod novim predsjednikom koji je postao dobar prijatelj sa zapadnom oligarhijom i novi neprijatelj domorodačkog stanovništva koje ubijaju ili uhićuju protivljenje preuzimanje zemlje od strane stranih korporacija koje uništavaju prirodni okoliš rijeke Amazone i autohtona staništa.
Ubojstvo Chaveza označilo je ponovni brzi zaokret Bolivarska revolucija koja je zahvatila Južnu Ameriku, a zatim su domino pali, svi su ti čelnici ili uklonjeni s vlasti ili su podlegli pritisku SAD-a ili su se od populista pretvorili u diktatore dok su se u različitim stupnjevima preokretali neoliberalnim politikama, sve zahvaljujući uspješnim Obamine politike koju pomalo neredovito nastavlja Trump.
Ovaj čin začepljivanja Assangea, nije prvi, potpuno nepotreban budući da je Ekvador već odsjekao Assangea s interneta prije mnogo mjeseci, ali ometanje vanjske privatne žarišne točke koju su generirali samo njegovi pristaše za Assangea je čin neprijateljstva s ciljem guranja kao da bi mu uskratili vodu ili hranu.
Ovo je nehumano postupanje jer je njegovo stvarno zatvaranje bez osude osudilo UN, IS Euador je odgovoran u ovom trenutku, mučenje Assangea po nalogu Washigtona. Svaka peticija koja ignorira ovu točku zajedničke krivnje Ekvadora u cijeloj ovoj aferi jednostavno je lažno držanje.
Vjerojatno podnositelji peticije žele izbjeći otuđenje Ekvadora kritikom i samo žele prekinuti ometanje. Pitam se je li ometač izvan veleposlanstva, jer se čini da je to mnogo lakše organizirati. SAD/UK možda krive Ekvador da ih udalji od Assangea.
Inače, američki progon onih koji će provoditi bolivarsku revoluciju počeo je čim su pohlepni u tome mogli pronaći zaradu, prije meksičkog rata, nastavio se pod TDR-om i Wilsonom da osiguraju Panamski kanal, intenzivirao se pod Coolidgeom i Hardingom da osiguraju banane tako kritične za nacionalnu sigurnost SAD-a, i postale su službena politika u Hladnom ratu jer, naravno, nitko osim SSSR-a nije mogao stajati iza uklanjanja tamošnjeg siromaštva i bolesti. Američka politika prema Latinskoj Americi najjasniji je primjer vanjskopolitičke korupcije novcem izvan Bliskog istoka. Zaboga, ako tamo dopustimo socijalizam, uskoro će mase napadati naše zatvorene zajednice i zahtijevati pravdu u SAD-u!
Poanta je da budući da Veleposlanstvo Ekvadora ne osigurava sredstva komunikacije s Assangeom, ono bi trebalo odbaciti optužbe za bilo kakvo suučesništvo s Assangeovim aktivnostima na mreži, ali ometanje njegovih komunikacija je kriminalno, krši Povelju UN-a i Ženevske ugovore o migracijama i izbjeglicama.
U stvari, ometanje kratkog dometa mora biti instalirano unutra, izvana bi moralo biti mnogo jače i utjecalo bi na cjelokupnu komunikaciju Veleposlanstva i susjedne stanove u zgradi na koje ne utječe.
Ono što je međutim čudno da Assange nije nabavio hardver za svladavanje ovog napada, poput šifriranog satelitskog telefona i raznih komunikacijskih uređaja koji koriste električne žice u cijeloj zgradi, takav hardver može se kupiti legalno za manje od 50 dolara, a nekoliko stotina dolara za enkriptirani .
Pretpostavljam da to nije toliko tehničko pitanje, ali Assange je pristao da mu se privremeno začepe usta kako ne bi bio izbačen iz veleposlanstva i uhićen.
Assangea su napustili njegovi bogati lažni prijatelji inače bi bio slobodan u Ekvadoru ili drugdje.
Članak koji nećete vidjeti u korporativnim medijima na donjoj poveznici.
------------------------------
“Ponovni posjet Gazi je Soweto
Izrael je pretvorio Gazu u Soweto – dok je Izrael postao Južna Afrika – oko 1976. godine.”
autora Andrije Mitrovice
8 hours ago
https://www.aljazeera.com/indepth/opinion/gaza-soweto-revisited-180401063545790.html
Stephen J. – a za bijele farmere u Južnoj Africi, neke obitelji koje su obrađivale zemlju od 1700-ih, bivaju ubijene kako bi im se oduzela njihova zemlja. Novi premijer Južne Afrike rekao je da će poljoprivrednicima uzeti zemlju "bez naknade".
Južna Afrika se pretvorila u Izrael.
Dugo se nisam čuo s Andrewom Mitrovicom. Sjećam se da je bio pravi strijelac.
Naomi Klein, Glenn Greenwald, Amy Goodman, Sanders i Warren – gdje ste i zašto niste potpisali? Potpisao bih. Gdje mogu potpisati?
Sumnjam da će Klein ili Amy Goodman ikada potpisati, s obzirom na to da je prva kritizirala Assangea zbog objavljivanja e-poruka koje prema njoj "nisu vrijedne vijesti", a potonja je popila kool-aid na Russiagateu. Bio bi to politički promašaj za Sandersa ili Warrena, pa možete biti sigurni da neće progovoriti. Greenwald je ipak već progovorio o ovome tvitom na dan kada se to dogodilo, i u pravu ste, bilo bi dobro da je posudio svoje ime uz ovo pismo.
Slobodni tisak! Oslobodite Assangea!
George, čujem tvoju uzrujanost, ali moram reći da se ovo čini kao dobar primjer zašto se nitko ne želi pridružiti ljevici. Test čistoće koji primjenjujemo je smiješan. Gledao sam kako je rasturio feministički pokret 70-ih i rasturio je kampanju dr. Kinga kada je istupio protiv rata u Vijetnamu i gotovo sve njegove glavne pristalice bacile su ga pod autobus. Svakako poštujem vaše pravo da izrazite svoje mišljenje, ali na sličan način podržavam prava ovih vrlo pametnih i uspješnih žena da imaju mišljenje drugačije od mog. Samo želim znati zašto.
Nažalost, oni su lažni pastiri koji su zapravo alati sustava koji progoni istinoljube poput Juliana Assangea. Znam da je to teško prihvatiti, ali postalo je bolno očito u posljednjih nekoliko godina s farsom Obamine administracije.
Jessejean & Nancy-
Slažem se s Nancy i također bih želio odgovoriti na "... ali na sličan način podržavam prava ovih vrlo pametnih i uspješnih žena da imaju mišljenje drugačije od mog." Činjenica da su Naomi Klein i Amy Goodman pametne i uspješne žene, te da imaju značajnu medijsku eksponiranost, dodatno uznemiruje to što ne podržavaju Juliana Assangea. I ja stvarno želim znati zašto. Stvarno bih volio vidjeti Amy Goodman kako koristi Democracy Now! detaljno ispitati RussiaGate, zajedno s DNC i Podesta e-poštom koje je Wikileaks objavio. Činjenica da to nije učinila dovodi me do zaključka da je kooptirana novcem koji je dobila od Sorosa i drugih sponzora. Njeni dani govorenja istine vlasti su iza nje, a to je veliki gubitak za prave naprednjake. Ako ti se ovo čini kao nerazuman "test čistoće" Jessejeane, neka bude tako.
Pogrešna poveznica
oprosti :(
https://www.change.org/p/end-julian-assange-s-isolation-poner-fin-al-aislamiento-de-julian-assange
http://getup.to/yEC7CBkt1
https://www.getup.org.au/campaigns/core-member/assange/sign-the-petition
dosta rečeno
“Vjera u američku iznimnost teška je droga koje se treba odreći”.
Američka vjera u svoju iznimnu iznimnost droga je koja je u stalnoj opskrbi američke javnosti.
Na primjer, naš izvanredni MSM bio je ponosan što je mogao "odmah" odrediti i proglasiti
1. Tko je ubio JFK-a.
2. Tko je odgovoran za 9. rujna.
3. “Činjenica” da je Irak imao OMU itd. itd.
4. Bili smo napadnuti u Tonkinškom zaljevu 1964.
5. Sletjeli smo na Mjesec 1969
6 Mnogo više?
Tuga je što "jadno" MSM osoblje ima posao za zadržati, hipoteke za platiti, obitelji za prehraniti.
https://www.youtube.com/watch?v=DpPMoIv1lxI
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ………
Nevjerojatno je vidjeti Pamelu Anderson kao prvo ime na popisu.
Tijekom glumačkih dana smatrana je "samo bimbo".
Bravo za nju!!!!!!!!
Ona je dobra osoba koja svrati da ga vidi svaki put kad je u zemlji. Inače je na putu za Rusiju kao aktivistica za prava životinja. Ruski narod je voli.
Evo peticije za pomilovanje Assangea (možda ima i drugih):https://www.change.org/p/donald-trump-to-pardon-julian-assange
Sigurno je neko otkriće na dohvat ruke:
“William Butler Yeats, ovaj arhikonzervativac, bio je u pravu u dijagnozi XX. stoljeća, kada je napisao: '...Krvavom zatamnjena plima je popustila, i posvuda / ceremonija nevinosti je utopljena; / najboljima nedostaje svako uvjerenje, dok su najgori / puni strastvenog intenziteta.' (Drugi dolazak, 1920.). Ključ njegove dijagnoze sadržan je u frazi 'ceremonija nevinosti', koju treba shvatiti u točnom smislu 'doba nevinosti' Edith Wharton: Newtonova žena, 'nevina' na koju naslov upućuje, nije bila naivna vjernica u muževu vjernost – dobro je znala za njegovu strastvenu ljubav prema grofici Olenskoj, samo je to pristojno ignorirala i inscenirala vjeru u njegovu vjernost… U jednom od filmova braće Marx, Groucho Marx, kada je uhvaćen u laži, ljutito odgovara : 'Kome vjeruješ, svojim očima ili mojim riječima?'
“Ova naizgled apsurdna logika savršeno prikazuje funkcioniranje simboličkog poretka, u kojem je simbolička maska-mandat važnija od izravne stvarnosti pojedinca koji nosi tu masku i/ili preuzima ovaj mandat. To funkcioniranje uključuje strukturu fetišističkog dezavuiranja: 'Ja dobro znam da stvari stoje onakvima kakvim ih ja vidim / da je ta osoba pokvareni slabić, ali se prema njemu svejedno ponašam s poštovanjem, jer nosi oznake suca, tako da kad on govori, kroz njega govori sam Zakon'. Dakle, na neki način, zapravo vjerujem njegovim riječima, a ne svojim očima, tj. vjerujem u Drugi prostor (domena čistog simboličkog autoriteta) koji je važniji od stvarnosti njegovih glasnogovornika. Cinična redukcija na stvarnost tako izjalovi: kad sudac govori, u njegovim riječima (riječima Institucije prava) ima na neki način više istine nego u izravnoj stvarnosti osobe suca – ako se ograničimo na ono što tko vidi, jednostavno promaši poantu. Ovaj paradoks je ono na što Lacan cilja sa svojim les non-dupes errent: oni koji ne dopuštaju da budu uhvaćeni u simboličku prijevaru/fikciju i nastavljaju vjerovati svojim očima su oni koji najviše griješe.
Ono što ciniku koji 'vjeruje samo svojim očima' nedostaje je učinkovitost simboličke fikcije, način na koji ta fikcija strukturira naše iskustvo stvarnosti. Isti jaz na djelu je iu našem najintimnijem odnosu prema bližnjima: ponašamo se KAO DA ne znamo da i oni smrde, izlučuju izmet itd. – minimum idealiziranja, fetišizirajućeg odricanja temelj je naše suradnje. -postojanje."
Sa ili bez strasti: Što nije u redu s fundamentalizmom? – I dio
Autor Slavoj Žižek
http://www.lacan.com/zizpassion.htm
“Predsjednici ne mogu jednostavno narediti napad nuklearnim oružjem, morate imati nekoliko slojeva ljudi ispod sebe koji se slažu, pa je važno koga ćete imenovati u te slojeve ljudi sustava nuklearnog oružja. Ako su tih nekoliko slojeva ljudi poput Johna Boltona, onda je to zabrinjavajuće”. – Julian Assange (27. ožujka 2018.)
Detaljan intervju s Assangeom od strane talijanske istraživačke novinarke Stefanie Maurizi za la Repubblicu
http://www.repubblica.it/esteri/2018/03/27/news/julian_assange-192387103/?refresh_ce
https://stefaniamaurizi.it/en-wikileaks.html
Molimo dodajte moje ime: Laurie Dobson mirovna aktivistica i zagovarateljica prava, predsjednica, EndUSWars.com.
Prkoseći UN-u, ne postoji međunarodni pravni poredak.
Evo što bezakonje potiče, ili bolje rečeno podržava i previđa.
https://www.juancole.com/2018/03/israel-murder-protesters.html
Hladnokrvno ubojstvo.
A tu su i oni koji petljaju po Rusiji.
Slažem se s tobom Joe.
Da Dave, kriminalno je.
Pogledajte video na ovom linku.
http://theduran.com/brilliant-paul-joseph-watson-video-exposes-fake-news-media-warning-about-fake-news/
Dobar link Joe. Pokazuje da postoji jedan pisac s pristupom svim lokalnim mrežama vijesti, a oni samo ponavljaju što god im se da za čitanje. Podsjeća me na ovaj poster:
https://www.thesociologicalcinema.com/videos/the-art-of-manufacturing-consent
“Sjedinjene Države su pojačale napore da ga kazneno gone”
“pod ekstremnim pritiskom Washingtona i njegovih suradnika”
Dakle, gdje je pismo u kojem se prozivaju oni koji drže pištolj uperen u glavu i Assangea i Ekvadora zahtijevajući DA poštuju zakon i dekret UN-a? Očekuje li se da će Ekvador zauvijek sam obavljati sve teške poslove? Kada je Ekvador učinio dovoljno sam dok svijet stoji po strani i gleda ne poduzimajući ništa? Zar Ekvador nema pravo učiniti sve što može kako bi se zaštitio kad cijeli svijet zna da Društvo hodočasnika i svi ne poštuju ograničenja kako bi postigli svoje?
Hvala Consortiumnews na prilici da javno podržite čin slobode protiv tiranije. Ne događa se često u moderno doba da pojedinac ima priliku zauzeti javni stav protiv takve nepravde. Kao dijete koje je proučavalo povijest, često su me impresionirali pojedinačni pojedinci koji su se suprotstavljali nadmoćnoj moći, i računam da ako netko ne može imati hrabrosti suočiti se s takvom otvorenom nepravdom; tada je sve izgubljeno.
Točno tako Bob!!
I, TY svim ovim vrlo hrabrim ljudima koji su potpisali ovaj dokument!!
Julianov slučaj u Švedskoj bio je dvojben i naknadno je zakonski dokazano da se radilo o poslu u željeznici. A Ujedinjeni narodi su njegovo zatvaranje do te mjere nazvali lažnom, da čak zaslužuje odštetu za vrijeme zatočeništva. Dakle, tražio sam predstavnike NY Timesa, Washington Posta i Guardiana koji su možda također potpisali ovaj dokument. Činilo bi mi se prirodnim u ovim očiglednim okolnostima da ako imaju imalo dostojanstva i integriteta za građane svijeta, zajedno sa svojom obvezom prema integritetu svoje industrije, onda bi shvatili da imaju veliki udio u javnom govoru za sva naša prava na slobodu govora. (.. a ne samo svoje kad njima odgovara..) Jesam li nekako propustio njihova imena u 27 imena koja su navedena u ovom dokumentu?
.. Ili bih trebao zaključiti da je njihov propust da govore zato što: "Istina nije govor - novac je..."
Također se iskreno nadam da su Julian i njegova obitelj dobro (..zdravstveno, itd..). Svi su predugo patili zbog njegovog jednostavnog izvješćivanja o zločinima i korupciji u vladama koje opetovano i svake godine nisu slušale vlastite građane. (odnosno: građani su dosljedno glasali za mir..)
U okupiranoj Francuskoj tijekom Drugog svjetskog rata, uobičajeni izraz je bio ".. Daj mi svoj sat, i reći ću ti koliko je sati...." .. A posebno za ovu godinu s obzirom da je ovo stota obljetnica primirja, možda bismo trebali marširati dalje NY Times, WaPo i Guardian, zajedno s FOX-om, CNN-om itd., ne samo zbog nužnosti mira – već i zbog obveze i nužnosti istine prema javnosti.
..Ispravak u mom brzom tipkanju, mislio sam reći stalno, a ne godišnje.
Veliki post!
Doista bismo trebali marširati na korporativne medije. Također bismo trebali pozvati na masovni bojkot njihovih publikacija i emisija. Nesuradnja s imperijalnim strojem je najbolji način da se ugasi.
Zahvaljujući svima vama. Vrlo posebno…
Za čitatelje na ovoj stranici, čitao sam i preporučio ovu vrlo važnu knjigu koja uvelike objašnjava našu nevolju...
http://www.greanvillepost.com/2018/03/29/the-rape-of-russia-the-cias-yeltsin-coup-detat/
Sretan sam što čitam ovaj popis imena, koji uključuje nekoliko novinara i bivših insajdera koji nastoje pozvati moćnike na odgovornost. Ovo je jasan i blistav znak, kratko otvaranje svevidećem Oku. Šteta što je tako hrabar narod, koji se borio protiv divova da očuva sebe i svoju kulturu, popustio pred onim što se može zamisliti samo kao opaki pritisak. Ali, kako može biti drugačije u ovom vremenu u kojem se nalazimo? Tko će svjedočiti ovoj ogoljeloj predstavi koja govori, glasno kao svaki dereći magarac, da ćemo ušutkati sve koji nam se suprotstave? I koliko će ih to vidjeti na ovaj način, nakon što se treptaji laži potpuno pretvore u plamen? A što će ostati kad i ova kratka prilika prođe?
Radioaktivna prašina će ostati jako dugo……
Assangeov slučaj nedavno je dospio na sud u Britaniji i u biti se odnosio na sitne poslove kršenja jamčevine. Njegov nalog za uhićenje odavno nema moralnu valjanost jer ga Švedska više ne traži. Svaki razuman sudac bi to prihvatio, ali sudac u ovom slučaju nije. Zadržala je presudu na nekoliko dana i vratila se izravno na stranu britanske i američke duboke države. Pitanje je; je li se napala i tko se na nju navukao i zašto je kapitulirala?
john wilson – a slučaj nije imao nikakvu “pravnu” valjanost budući da su optužbe bile izmišljene. Sve žene, koje su obje imale sporazumni seks s Julianom Assangeom, željele su jamstvo da on nema sidu. Nikad nisu tvrdili da ih je silovao. Ovaj je sudac trebao odbaciti slučaj jer je Assange krivo optužen, ali, kao što ste izjavili, vjerojatno je dovedena do nje. Nadam se da će, kad se sve sabere, upravo ti ljudi koji su bili ključni u njegovom držanju ondje biti strpani u zatvor do kraja svojih zlih života.
Zar nema umirovljenih britanskih odvjetnika koji bi pomogli Assangeu? Sigurno mora postojati netko. Znam da mora postojati neki zakon o knjigama koji bi ga oslobodio.
Vjerojatno je uopće nisu "dobili". Budući da je bila dio establišmenta, bila je itekako svjesna da je Assange javni neprijatelj broj 3 (nakon Trumpa i Putina) i znala je da će je, ako mu se da sloboda, učiniti parijom među svojim vršnjacima i vjerojatno okončati svoju karijeru u javnoj službi.
Mislite li doista da obavještajne agencije moraju redovito slati nasilnike da "instruiraju" i prijete javnim zaposlenicima da izvršavaju njihove naloge? Svako radno mjesto ima pravila, kako pisana tako i nepisana. Radite na mjestu koliko god dugo možete i nepisana pravila se sama otkrivaju. Vrlo jednostavan primjer: zamislite redakciju bilo koje veće medijske kuće u Sjevernoj Americi ili Europi. Očekujete li vidjeti postere na zidu koji govore osoblju da Izrael uvijek predstavljaju u dobrom svjetlu? Šalje li uprava dopise uokolo govoreći novinarima kako da usmjere svoje izvještavanje? Ne, naravno da ne. Ako rade tamo, znaju točno koja je urednička linija i ako žele nastaviti raditi tamo, ne ljuljaju brod.
Obeshrabrujuće je vidjeti tolike ljude kako u svojim glavama smišljaju ogrtače s bodežima i eksplicitne zavjere kako bi objasnili gotovo svaki događaj ili situaciju koja uključuje državu i njezine odjele ili ministarstva. Ovo je intelektualna lijenost, oprostite, ne može se drugačije reći. Izravno snažno naoružavanje ljudi i izričito im se govori da slijede sumnjive ili nezakonite postupke zadnji što bi operativci duboke države učinili jer bi implicirali njih i njihove voditelje. Nije dobra strategija.
Vjerojatnije je da će pošteni ljudi s načelima i jakim moralnim kompasom i osobnim etičkim kodeksom biti izbačeni u procesu zapošljavanja i napredovanja. Ljudi koji dosegnu razine na kojima se od njih može očekivati da izvrše zahtjeve duboke države unaprijeđeni su na ta mjesta s razlogom. Znaju kakva su pravila i što se od njih očekuje te nemaju grižnju savjesti niti sumnju u zakonitost dužnosti koju obavljaju.
Naravno, niti jedan sustav nije savršen, stoga zviždači, oni koji otkrivaju informacije i drugi koji razotkrivaju korumpiranu prirodu establišmenta u njegovom očajničkom pokušaju da potkopa i uništi ljude i skupine koje smatra prijetnjama. Ali sumnjam da se značajna većina sudaca, agenata itd. pridržava i radi ono što se od njih očekuje. Nisu potrebne prijetnje, prisila ili ucjena.
Istina u većini slučajeva. Većina ljudske komunikacije o političkim odlukama koja nije strogo racionalna ili legitimno motivirana mogla bi se nazvati zavjerom, tako da nije daleko od bilo kakvog neprikladnog čina vlade. Dakle, teorije nisu nužno "intelektualna lijenost". U ovom slučaju, sigurno postoji zavjera SAD-a da izvrši pritisak na Ekvador i Ujedinjeno Kraljevstvo, kao što je vršila pritisak na sve druge zemlje od Drugog svjetskog rata da se slažu s njihovim tajnim ratovima i planovima. Nedvojbeno su deseci uključeni, uz podmićivanje i prijetnje.
Svi suci imaju pozadinski kanal utjecaja poznat odvjetničkim uredima. G. Wilson primjećuje da je sudac odgodio donošenje presude o manjim pitanjima i vratio se na stranu tajnih političkih odluka koje su suprotne očitom javnom interesu. Zvuči mi kao tajni posao vlade, kroz stražnji kanal do suca. Ali naravno da mnogi suci ne trebaju nikakav utjecaj da bi ih zadržao na krivom putu, kao što ste ispravno primijetili.
Poznato Nepoznato – Mislim da nitko ne govori o "krađenju lubanje ogrtačem i bodežom", mislim da nitko nije mislio da je sutkinja odvedena niz mračni hodnik i da joj je nož držan pod vratom. Ali kao što je rekla Anon, ona je odgodila prosudbu i vrlo je vjerojatno da se o tome posavjetovala s drugima, samo kako bi bila sigurna da njezini razlozi za prosudbu idu u pravom smjeru.
Ali slažem se s ovim tvojim komentarom:
“Vjerojatnije je da će pošteni ljudi s načelima i snažnim moralnim kompasom i osobnim etičkim kodeksom biti izbačeni u procesu zapošljavanja i napredovanja. Ljudi koji dosegnu razine na kojima se od njih može očekivati da izvrše zahtjeve duboke države unaprijeđeni su na ta mjesta s razlogom. Oni znaju koja su pravila i što se od njih očekuje i nemaju grižnju savjesti niti sumnju u zakonitost dužnosti koju obavljaju.”
Popustljive marionete o kojima govorite svjesne su taktike jake ruke s kojom bi se mogle suočiti ako se ne slažu s onim što vlasti očekuju od njih. Čak se i mafija radije oslanja na prijetnje; ali željezna šaka u baršunastoj rukavici koristi se dovoljno često da prijetnje budu učinkovite. Svatko zna što se događa s onim tko otvoreno prkosi autoritetu, a taj strah u pozadini njihovih umova određuje njihovo popustljivo ponašanje. Assange je jedan od poučnih primjera koji se koristi za ušutkavanje drugih potencijalnih zviždača. Ono što se događa njemu moglo bi se dogoditi vama implicitna je poruka.
Spot on nije mogao bolje reći
Ti si rekao! Ovo je svijet u kojem živimo. Psihološku ucjenu teško je dokazati. Iako je špijunski krug Debbie Wasserman Schultze u Kongresu vjerojatno bio prilično učinkovit.
Gotovo svi suci zanemaruju zakon u gotovo svim odlukama, tražeći samo izgovore za svoje predrasude.
Oni koji postanu suci su tribalisti: Židovi, Talijani i sutkinje nikada ne sude protiv osobe svoje vrste.
Oni su bijesni pristaše: Reputacije nikada ne osuđuju bogate, vladu, dužnosnike ili tvrtke protiv osoba.
Sutkinje se oslanjaju samo na tračeve drugih žena, pa su okružene stranačkim tračevima.
Svi oni traže samo novac, slijede i pokoravaju se novcu, poštuju samo novac i rade ono što novac kaže.
Gdje nema vrednovanja ili mjerila istine ili pravde, nema ni istine ni pravde.
Hvala Zlatu! za oligarhijsku kontrolu masovnih medija, i njezin veliki dar, moderni kult korupcije.
Svete vrijednosti Zapada – neznanje, sebičnost, licemjerje i zloba – dovode do njegovih iznimnih vrlina: laganja, varanja, krađe, maltretiranja, uznemiravanja i vandalizma. Slava zlatu!
Izvrsni komentari! Upravo na Anon.
Potrebno je izvršiti snažan pritisak na britansku vladu. Nemaju apsolutno nikakvog razloga držati Juliana Assangea kao taoca. Ne razumijem zašto cijelo stanovništvo Britanije ne maršira pred parlamentom i inzistira na njegovom oslobađanju. Što se dogodilo Britancima?
Nije samo Britanija. To je svijet. 99% od 99% je uništeno. Članovi 98% su poput onih uključenih u Matrix. Oni će se zapravo okrenuti protiv vas ako ih suočite sa slobodom i potrebom da se za nju bore. Vojska od 1% od 99% znači da globalni fašizam neće propasti - sve dok Bog ne uskoči. Ako ga radije izostavite iz slike, u redu. Ono što vam onda preostaje, ako je to bila stvarnost, su zavjese za čovječanstvo.
Pretpostavljam da ljudi u Ujedinjenom Kraljevstvu vide SAD kao nasilničkog velikog brata koji bi mogao biti koristan u nekoj budućoj krizi, koji se ne smije provocirati. Nema sumnje da njihovi masovni mediji nagovještavaju razloge za usklađenost ako u tome vide profit, kao u trgovinskim odnosima. Vjerojatno bi se mnogi bunili kad bi građani SAD-a to učinili.
Kao što se priča o trovanju Novichokom temeljila na nedavnoj epizodi Strike Back, možda je ovo pozornica za scenarij koji slijedi nakon najnovije epizode Taken: Sezona 2, Epizoda 9 Verum Nocet
Prvo prikazivanje: 30. ožujka 2018
Hart mora pronaći način da spriječi bivšeg novinara u egzilu da odaje imena državne imovine u inozemstvo prije nego nevini budu oduzeti životi.
“Bivši” novinar koji se spominje u epizodi je “Assange” lik, koji je ocrnjen jer je objavio imena operativaca koji su kasnije ubijeni. To se nije dogodilo u "stvarnom svijetu", ali narativ na TV-u je onaj u koji prole treba vjerovati i podržavati ga, tako da kada dođe do izvlačenja - vjerojatno u bliskoj budućnosti - narativ u MSM-u će se podudarati s narativom iz TV serija. Baš poput onih gadnih Rusa koji su bili odgovorni za Novichok u Uzvraćaju udarac.
Pričekajte da stigne film s brkatim herojem morža koji spašava Ameriku pobjedom u nuklearnom ratu. Tada ćete znati kako izgleda sljedeći plan.
Imam samo Netflix i čini se da svaka emisija koju proizvedu omane u nekom obliku propagande, ponekad potpuno izvan redoslijeda emisije. Čuo sam da oni koji zapravo vuku konce smatraju da su im zločini oprošteni ako svojim žrtvama unaprijed kažu što će učiniti.
Zove se "prediktivno programiranje". Kasnija pojava u stvarnom životu bilo kojeg
na fiktivnu situaciju tada će se odgovoriti kao na izvornu fikciju
događaj.
U potpunosti podržavam ciljeve ove peticije. S obzirom na političke i humanitarne implikacije Assangeova pritvaranja, čudno je da je skupljeno samo 27 potpisa. Mogu se sjetiti nekoliko značajnih pojedinaca koji su izrazili podršku Assangeu, ali čiji se potpisi ne pojavljuju na dokumentu. Je li to bio propust ili postoji neki drugi razlog?
Dogovoren. Čudno je i razočaravajuće. Pa opet, liberalna klasa je umrla. Ljevica čiji je dio bila još uvijek umire, a ljevica od nje brzo nestaje kako se izdaja pojačava. Je li netko vidio što se dogodilo Sibel Edmonds? Zastrašujuće.
Upravo sam pronašao ovo: “Ušutkavanje Assangea potaknulo povijesno desetosatno online bdijenje za #ReconnectJulian”:
https://disobedientmedia.com/2018/03/special-report-silencing-of-assange-sparks-historic-ten-hour-online-vigil-to-reconnect-julian/
Gornja peticija, na sreću, ne predstavlja ukupan zbroj prosvjeda onih s platformama.
“Danas, pod ekstremnim pritiskom Washingtona i njegovih suradnika, druga vlada u Ekvadoru opravdava svoje gušenje usta Assangeu...”
Iako su SAD, Ujedinjeno Kraljevstvo i prijatelji sigurno voljni i sposobni primijeniti "ekstremni pritisak" kada je to potrebno, administraciju ekvadorskog predsjednika Lenjina Morena možda nije bilo tako teško uvjeriti. Unatoč tome što je izabran iz iste stranke kao i njegov prethodnik Rafael Correa, Moreno se pokazao kao vuk u janjećoj koži po mnogim pitanjima izvan Assangeova statusa, izdajući svoj demokratski mandat u korist poslušnosti željama Washingtona.
Gdje je Sean Penn, Eddie Vedder, Javier Bardem, Susan Sarandon, Mark Ruffalo..WTF. Nikada neću vjerovati da ovi glumci imaju što ponuditi IZVAN zvučne pozornice. Da je John Lennon živ, sve bi ih nazvao PUS@&.
Stvarno sam razočarana Glennom Greenwaldom, Laurom Poitras, Edwardom Snowdenom, Naomi Klein, Amy Goodman.
Nitko od novinara koji rade za Pierrea Omidyara, koji pomaže nacistima, ne može me razočarati. Prvo bi morali imati integritet. Amy Goodman, koja gura Bijele kacige su heroji bullcarp, ne može me razočarati. Za to bi morala imati integritet. Ne sviđa mi se Naomi Klein (koja 'za sve' krivi Boga i kršćansku Bibliju), ali nisam spreman reći da joj nedostaje integriteta.
https://www.cnn.com/2018/03/28/europe/ecuador-julian-assange/index.html
Na koje prošle priče Juliana Assangea mislite? One izmišljene na msm-u? Reći g. Smithu?
Zachary Smith – vidi se vaš listić.
CNN-ov članak sugerira da se Assange "nije obvezao" na pisani sporazum, ali ne i da je prekršio takav sporazum. Možda nije nerazumno od Ekvadora tražiti da sebi ne pripisuje izjave koje ozbiljno utječu na odnose Ekvadora s inozemstvom bez njihova odobrenja, dok su pod njihovim diplomatskim pokrićem. Takve izjave mogu biti dane putem drugog osoblja ili volontera Wikileaksa, možda s nejasnim referencama na upravni odbor ..
CNN?! Stvarno?! Idite na @wikileaks na twitteru i možete vidjeti tweet u vezi s tvrdnjom o (nepostojećem) "sporazumu". Tvrdnja da taj “sporazum” postoji je lažna. Nema takvog "sporazuma/ugovora/obećanja itd." postoji. Zatražite da se kopija navedenog "sporazuma" objavi. Neće biti jer nema jednog Hvala.
Pretpostavljam da je ovo privremena mjera da se stvari malo ohlade. Što se ostalog tiče:
Dogovor je dogovor je dogovor. S obzirom na prošle priče o Assangeovom ponašanju, pretpostavit ću da je prekršio pisani sporazum.
Britanci su negativci u ovoj priči, a prema svim izvještajima koje sam uspio pročitati, britanska vlada je potpuno poludjela. Okrivljavanje Ekvadora samo skreće pažnju sa pravih ***rupa u ovoj priči.
To je dobra poanta. Peticija je trebala prozvati vodeću ulogu britanske vlade u Assangeovom okrutnom pritvaranju. Poticanje vlade Ekvadora da učini više je dobro i dobro, ali Ekvador je mala, siromašna i ranjiva zemlja u području u kojem Sjedinjene Države imaju dugu i prljavu povijest snažnog naoružavanja i brutalizacije 'disidentskih' država tako da svaljuju svu krivnju na sebe. na pragu Ekvadora pomalo je kratkovidan.
Pogledajte što se događa Rusiji (nuklearnoj sili) po pitanju imaginarnog “petljanja izbora”. Da Ekvador nije djelovao 2016. kada je Assangeu prvi put isključio internet, možda bi bio pogođen sličnim "sankcijama" kao Rusiji. Ili gore. Kad su komunikacijske veze konačno ponovno uspostavljene, čini mi se razumnim pretpostaviti da su nedavna izvješća točna o dogovoru da se Assange ponaša u budućnosti.
Problem Ekvadora je što nehotice igra ulogu zatvorskog čuvara. Korumpirani i prljavi Britanci su suučesnici u onome što se svodi na zatvaranje u samicu i mučenje Assangea. Assangeova mentalna stabilnost će patiti zbog njegovog maltretiranja. Zamislite Assangeovu situaciju da Ekvador nije intervenirao. Nijedna nacija nije savršena, ali u ovom slučaju Ekvador nosi Bijeli šešir. Prosvjednici bi trebali obraćati PUNO više pozornosti na crne šešire.
G. Smith: Nije bilo pisanog sporazuma, nije bilo dogovora (pisanog sporazuma). To je prema Wikileaksu, koji nam nikada nije lagao u vezi bilo čega na svojoj stranici.
Možete li nam dati link koji potvrđuje ono što govorite? Ne nalazim ga na stranici WikiLeaksa.
Kako bi bilo da date pismeni ugovor.
Wikileaks
Potvrđen račun
@wikileaks
Pratite @wikileaks
Tvrdnje Ureda za odnose s javnošću Ekvadora da urednik @wikileaksa @julianassange ima obvezu ne izvještavati niti komentirati kršenja ljudskih prava ili politička uhićenja, ili da se takvim izvješćivanjem miješaju u unutarnje stvari države, su lažne.
9:44 – 2. travnja 2018
Ovo ima sva obilježja operacije "duboke države" budući da će nove informacije o odnosu između Wikileaksa i Cambridge Analytice biti otkrivene. Za razliku od svog prethodnika Corree, koji je imao veću podršku građana, Moreno se može ucjenjivati.
Jeste li čuli za Cambridge Analyticu prije nego što su vam se obratili?
"Ne. Mnogi ljudi i organizacije uvijek pokušavaju kontaktirati WikiLeaks, a i mi pokušavamo kontaktirati mnoge od njih, kao što to rade sve ozbiljne medijske organizacije. Ono što ne radimo, osim ako ne postoji novinarsko partnerstvo, je da govorimo ljudima o našim nadolazećim publikacijama. Cambridge Analytica nije novinarska kuća, zato smo odbili njihov kontakt”.
Dakle, to vam je bio prvi kontakt.
"Da. Postoji organizacija koja je mnogo značajnija od Cambridge Analytice, a to je SCL Group, čiji je Cambridge Analytica dio. Grupa SCL radi mnogo za britanski vojni i obavještajni sektor i bila je uključena u brojne izbore u posljednjih 20 godina, hvale se u 60 zemalja. To je dijelom vladin, dijelom komercijalni posao. Još uvijek postoji važno pitanje koje treba riješiti, a to je koliko je aktivnosti SCL grupe na izborima u drugim zemljama u ime države Ujedinjenog Kraljevstva ili na neki drugi način subvencionirano od strane države Ujedinjeno Kraljevstvo, a koliko je jednostavno usluga na terenu operacije za političke stranke u tim državama”.
Ako vam nije dopušteno svjedočiti pred odborom britanskog parlamenta, hoćete li izaći u javnost s dokumentima?
"Vidjet ćemo. Budući da me Ujedinjeno Kraljevstvo nezakonito pritvorilo gotovo osam godina kršeći dvije presude UN-a, u značajnom sam sukobu s državom Ujedinjenog Kraljevstva i širim establišmentom koji upravlja državom.”
– Julian Assange (27. ožujka 2018.)
Detaljan intervju s Assangeom od strane talijanske istraživačke novinarke Stefanie Maurizi za la Repubblicu
http://www.repubblica.it/esteri/2018/03/27/news/julian_assange-192387103/
Hvala na poveznici, Abe.
Čini se da su nedavne optužbe SAD-a protiv Rusije zapalile oluju očitih i jedinstveno hrabrih akcija nekadašnje suzdržane i nevezane britanske vlade koja očito nije bila tako suzdržana i nevezana. Čini se da su se Britanci ohrabrili i pokazali su svoju ruku. Osjećaju se ugodno dopuštajući simpatičnom tisku pod utjecajem SAD-a da pokrene nove napade na Rusiju pretražujući ruske zrakoplove i optužujući Rusiju za ubijanje građana plinom. Čini se da jedva čekaju pronaći svaki izgovor da okrive Ruse za nedavne događaje.
Možda se osjećaju kao da su na rubu ponovne uspostave svog bivšeg globalnog hegemonskog carstva i imaju planove za kontrolu globalnog odgovora na novu terorističku prijetnju Rusije.
Britanci su uspjeli s kolonijama Novog svijeta u Sjevernoj Americi. Požnjeli su blagodati i kontrolirali kolonije Željeznom šakom. Proširili su se preko oceana i formirali carstvo na cijelom svijetu u kojem sunce nikada nije zalazilo nad engleskim carstvom.
Nisam siguran bih li vjerovao tim ljudima da se uključe u potjeru za pravdom. Stotine godina hegemonije otkrile su njihove druge ambicije da vladaju svijetom.
http://www.informationclearinghouse.info/48862.htm
Povijest East India Company trebala bi prosvijetliti one koji Britaniju vide kao miroljubivu Monarhiju o kojoj zapadni tisak ležerno izvještava s ljubavlju i divljenjem prema njenim simpatičnim mladim monarhistima.
https://www.theguardian.com/world/2015/mar/04/east-india-company-original-corporate-raiders
“Svi ti igrači, ti političari nisu ništa više od marioneta, oni ne služe ljudima, nema prave demokracije, oni služe bogatima i moćnima koji upravljaju svijetom, a to bi bili bankari koji kontroliraju ponudu novca. Bankari zarađuju ogromne količine novca... ratovi su im super i na kraju kontroliraju političare.
Psihopati upravljaju svijetom.” – Ken O'Keefe
Bila je to fantastična vezana priča, a budući da je knjiga trebala biti objavljena 2016., bjesomučno sam je tražio. Ispada da autor još uvijek radi na tome.
Hvala na savjetu!
A Cambridge Analytica se hvalila da je izmislila i nepostojeću “duboku državu” isključivo u izborno-propagandne svrhe. Sudeći prema Chumpskyjevom komentaru taj je izum još uvijek vrlo uspješan. “Deep State” je fantasmorgija.
Biste li više voljeli vojno-industrijski kompleks.
Hvala, Abe!
Dobro je moći čitati našeg briljantnog analitičara – a sada i političkog zatvorenika – Assangea.
npr.=
“Misliš li da ćeš ikada više putovati svijetom kao slobodan čovjek?
ASSANGE:
“To je stvar kulture i politike, na neki način ovisi o javnom mnijenju. Na određenoj razini sukoba sva pravila i standardi se ruše. Vidite to u slučaju sukoba u Iraku, na primjer, ali vrijedi i za vrlo visoke pravne slučajeve, gdje postoji državni interes. To vrijedi i za mene. Ono što bi trebao biti pravni proces pretvorilo se u politički proces, pa je zato stvar javnosti, jer moje proizvoljno pritvaranje je politička stvar”.
da, doista, Julian –
“Na određenoj razini sukoba sva pravila i standardi se ruše.”
ovom rečenicom Assange dekonstruira što se događa iu ovoj zemlji – imamo pravosudni sustav koji uključuje, IMO, Nürnberške konvencije – i usprkos tome počinili smo Abu Graib i Guantanamo.
Da ne spominjemo nejednaku primjenu vladavine prava ovisno o financijskim okolnostima, osim ako ACLU ili neki drugi dobrotvor ne uspije posredovati da osigura primjenu tih pravila.
Kao što Julian kaže, čak ni dobri zakoni neće zaštititi od moćnih političkih sila koje izgleda pronalaze način da izvrše svoj utjecaj...
Čini se vjerojatnim da i SAD/UK
1. instalirao ometač izvan veleposlanstva; ili
2. rade ometanje na obližnjim baznim stanicama i to prikrivaju pričom o ometaču.
Ako je tako, SAD/UK krive Ekvador u nadi da će izazvati razdor između Ekvadora i Assangea ili njegovih pristaša. Ekvador je sigurno pod prijetnjom SAD-a i možda se pretvara da surađuje sa SAD-om. Stoga je najbolje tužiti SAD/UK za ta kršenja.
Alternativni pristup internetu znači: (1) RF ili IR zraku između antena do obližnje zgrade ili modulirani laser; (2) Male satelitske antene za postojeće usluge; (3) diplomatskim kanalima ako se jednostavno pokušava prikazati kooperativnim sa SAD-om; (4) Kurir između veleposlanstva i pristupne točke.
Da, ljudi ga smiju vidjeti. Mogli bi mu isporučiti komplet elektronike koji se priključuje na njegovo prijenosno računalo. Postoje wifi ključevi s usmjerenim antenama, IR i laserski modemi itd. Sve što je potrebno je novac. Veleposlanstvo je u srcu Londona, pa bi ometanje SVIH obližnjih wifi pristupnih točaka (u Londonu ih ima na hrpu) bilo protiv zakona. Ometanje hspda/3G/4g jednako je nezakonito. To bi trebalo biti jednostavno poput usmjeravanja wifi usmjerene antene ili (3/4g antene) na prozor (i uz prijavu).
Gotovo je nemoguće utjecati samo na jedan uređaj s ometačem, osim ako ga on ne nosi na leđima, a također je gotovo nemoguće kontrolirati njegov trag.
Nadamo se da ste u pravu i da će se komunikacija uspostaviti.
Svima nam treba moć pera...
i ne volim cenzuru.
Zašto se ti moćni ljudi toliko boje curenja informacija?
Pokušavaju li samo sakriti nedjela?
Mislim, naši "lideri" bi trebali služiti ljudima koji su ih postavili na dužnost i plaćali im plaće.
Nije im dana dozvola da rade stvari u naše ime za koje se boje da će ih otkriti, jer da smo saznali za to, NE bismo se osjećali dobro usluženo…..
Samo kažem….