Korača na Trumpovoj paradi

Dijeljenja

Donald Trump je pozvao na vojnu paradu u Washingtonu, ali se koalicija mirovnih i pravosudnih skupina nada da će zaustaviti povorku prije nego se to dogodi, objašnjava Margaret Flowers u ovom razgovoru s Ann Garrison.

Autor Ann Garrison

Predsjednik Trump zatražio je od Pentagona da planira vojnu paradu u Washingtonu na Dan veterana, u studenom 11. Demokrati su osudili cijenu i autoritarne implikacije, a antiratne skupine planiraju suzbijanje. Razgovarao sam s Margaret Flowers, liječnicom, aktivistom Zelene stranke, i suosnivačicom internetske stranice pokreta Popular Resistance, koja je među onima koji organiziraju kontramar.

Posljednji put kad je vojska održala povorku u Washingtonu nakon Zaljevskog rata u 1991-u. Fotografija: AP

Ann Garrison: Margaret, ima li taj kontramar još ime, i što nam možete reći o koaliciji koja ga organizira?

Margaretova cvijeća: Do sada je ta koalicija upravo to nazvala "bez vojne parade". Naš cilj je da se toliko ljudi prijavi da dođu, da se Trump osjeća primoranim da ga otkaže. Ako se to ne dogodi, nadamo se da možemo mobilizirati više ljudi da dođu u Washington DC da mu se suprotstave nego što se Trump može mobilizirati kako bi ga podržao.

Što se koalicije tiče, a to je još uvijek prilično mlado, otkrili smo da niz organizacija s kojima se radi Popularni otpor organizira odgovore na vojnu paradu. ODGOVOR je dao poziv ljudima da se pojave. Veterani za mir i neke od njihovih savezničkih organizacija organizirali su tijekom tog vikenda veterane i marš autohtonog mira, s porukom da se vrati Dan primirja, što je u početku bio i dan boraca. Zanimljivo, ovo je sto godina od prvog Dana primirja, kraja Prvog svjetskog rata.

World Beyond War također je natjerao ljude da potpišu protivljenje paradi, pa smo pomislili: "Zašto ne bismo okupili sve te ljude i učinili ovo velikim prikazom protivljenja militarizaciji i kod kuće i u inozemstvu?" Imali smo naš prvi istraživački poziv prošli tjedan i otkrili smo da je bilo puno energije i puno jedinstva u našim porukama protiv američkog imperijalizma, militarizacije i mjera štednje za javne potrebe. Ljudi koji stoje iza ovoga sve su skupine koje se snažno protive korporativnoj duopolnoj ratnoj stranci i koje su radile na oživljavanju mirovnog pokreta u Sjedinjenim Državama.

AG: Neki od onih koji se identificiraju kao mirovni aktivisti nesumnjivo će reći da je ovaj marš reakcija na Trumpa, a ne na ratove i proizvodnju oružja koji nastavljaju eskalirati bez obzira tko je u Bijeloj kući. Koji je vaš odgovor?

MF: Sada kada je predsjednik Trump na vlasti, to je zabrinutost jer to je ono što Demokratska stranka i sama stranka čine kad su republikanci na vlasti. Oni koriste ova pitanja za vlastite ciljeve.

Zanimljivo je, i znam da ste toga svjesni, da Ženski marš nije bio marš protiv američkog militarizma. Među takozvanim kandidatima progresivne Demokratske stranke koji su sudjelovali u ovogodišnjim semestrima, nisam vidio nikoga tko ima jaku antimilitarističku platformu. Dakle, postoji mogućnost da će neke od tih grupa Demokratske stranke pokušati uhvatiti se u koštac s tim naporima i koristiti ih za vlastite svrhe, ali svi ljudi i skupine koje to organiziraju suprotstavljaju se korporativnoj ratnoj stranci.

Mislim da je za nas važno da jasno stavimo do znanja da Sjedinjene Države imaju dugu povijest militarizma, te da je ona eskalirala pod nedavnim predsjednicima. Obama je bio gori od Busha. Trump pokušava nadmašiti Obamu. Ne radi se o tome tko je u Bijeloj kući ili koja stranka ima većinu u Kongresu. To je da su Sjedinjene Države najveće carstvo na svijetu, a mi imamo vrlo jak vojni stroj koji zahtijeva konstantno hranjenje. Dakle, čak i ako se neki od tih članova Demokratske stranke potpišu, možda dodaju brojeve, ali nadamo se da neće razvodniti poruku.

AG: Ženska marka na Pentagonu, koja nije reakcija na Trump, nego na rat i militarizam, zakazana je za listopad 20-21, 51st obljetnica 1967 ožujka o Pentagonu u organizaciji Nacionalne mobilizacije za okončanje rata u Vijetnamu. Hoćete li se pridružiti ili podržati taj marš?

MF: Vrlo smo uzbuđeni zbog Ženskog ožujka na Pentagonu. Mislim da sam se, kao i vi, suzdržala od sudjelovanja u prethodnim Ženskim marševima jer su ih organizirali ljudi koji su bili dio strukture moći. Bilo je zanimljivo vidjeti što se s tim događa, jer ljudi na lokalnoj razini nisu izgledali kao da su zajedno s onima koji su vodili te marševe. No, opet, nije bilo jake antimilitarističke komponente za te marševe. Tako smo bili jako uzbuđeni kad je Cindy Sheehan najavila svoj Ženski martin na Pentagonu. Osjećao sam se kao: "Opa, sada ovdje je Ženski ožujak, u kojem ću se stvarno osjećati ugodno", pa je tako Popularni otpor bio jedna od ranih organizacija koja je to potpisala. Promovirali smo je na našoj web stranici i bit ću tamo, i podržat ćemo je na bilo koji način.

AG: Pretpostavljajući da Trumpova parada ide naprijed, nesumnjivo će se pojaviti ogromna količina međunarodne medijske pokrivenosti, a optika će biti mračna za veći dio svijeta ako nema vidljivog otpora. Hoćete li raditi na medijskoj strategiji s tim na umu?

MF: To je jedan od glavnih razloga zbog kojih smo se morali organizirati oko Trumpove vojne parade. Ljudi diljem svijeta pitaju nas: “Gdje je antiratni pokret u Sjedinjenim Državama? Vi momci ste agresori, pa zašto ne radite ništa o onome što vaša zemlja čini širom svijeta? ”Dakle, imati ovakvu vrstu energije oko ove vojne parade - ovog grubog prikaza i veličanja militarizma - prilika je za nas u Sjedinjenim Državama pokazati svijetu da postoji protivljenje američkom carstvu i agresivnim ratovima, uključujući i takozvane humanitarne intervencije koje toliko naprednika podržava. Osim prosvjeda u Washingtonu, upućujemo se i na naše međunarodne saveznike diljem svijeta i tražimo od njih da održe akcije i tog dana. I naravno, postoji mnogo međunarodnih medija u DC-u, a kad radimo akcije po raznim pitanjima, često dobivamo više informacija iz međunarodnih medija nego iz američkih medija. Tako ćemo definitivno doprijeti do njih.

AG: Mislite li da će kontraktoru biti dopušteno da se približi paradi Pentagona i jeste li smatrali da bi to mogao biti opasan prosvjed?

MF: Korist koalicijskih partnera koji su zapravo utemeljeni u Washingtonu DC je da mogu podnijeti zahtjev za dozvolu čim se pojavi potreba, a dozvole se izdaju na osnovi prvog dolaska, prvi put. Čim je predsjednik Trump objavio poruku da bi mogao imati vojnu paradu na Dan veterana, organizacije s kojima radimo brzo su se prijavile za dozvole u onoliko područja koliko su se mogli sjetiti gdje bi se takva parada mogla dogoditi. Tako ćemo imati dopuštenje da budemo blizu povorke, pa smo se čak i prijavili za njih prije bilo koje skupine koja bi mogla doći da je podrži.

Da li bi to moglo biti opasno: policija u DC-u prilično je naviknuta na borbu protiv prosvjeda, a većina njih razumije naše pravo prvog amandmana na slobodu izražavanja. To nije uvijek slučaj; policija je bila vrlo agresivna oko Trumpove inauguracije, ali mislim da bi mogli zažaliti zbog toga. Javnost je u velikoj mjeri s nama, a mnogi ljudi u vojsci se suprotstavljaju ovom grubom prikazu militarizacije, i to rasipanje novca i vremena. Ako postoji veliki odaziv, to je zaštitno. Malo je vjerojatnije da će se policija ponašati nepravedno ako ima mnogo ljudi.

AG: Mirovni pokret u potpunosti je izblijedio iz vida tijekom Obamine osam godina na vlasti, unatoč novim američkim ratovima u Libiji i Siriji, eskalaciji američkog rata u Afganistanu i širenju američkih baza i militarizma diljem afričkog kontinenta. Ako se mirovni pokret ponovno pojavi pod Trumpom, mislite li da bi mogao preživjeti izbor još jednog predsjednika Demokratske stranke?

MF: Bilo je teško vidjeti kako je antiratni pokret gotovo nestao dok je Obama bio predsjednik. Naravno, mi smo ionako prosvjedovali, a kad smo pomogli organizirati okupaciju Freedom Plaze u 2011-u, ona je uključivala vrlo jaku antiratnu komponentu. Bilo je razočaravajuće vidjeti da su se antiratni prosvjednici zbunili zbog demokratskog predsjednika koji je bio takav militarist. Stoga samo moramo nastaviti raditi na oživljavanju i rastu antiratnog pokreta ovdje, i pokušati pokazati da to ide preko političkih stranaka, da se demokrate i republikanci financiraju i lobiraju od proizvođača oružja i svih drugih elemenata vojno-industrijskog kompleksa. , Vojni proračun 2018-a je $ 700 milijardi, i samo raste. Sada pojede 57% naše diskrecijske potrošnje, ostavljajući samo 43% za obrazovanje, prijevoz, stanovanje i sve ostale naše ljudske potrebe.

Moramo pokazati da nas to čini manje sigurnima kao nacijom stvarajući više neprijateljstva prema nama širom svijeta i izolirajući nas u globalnoj zajednici. Drugi narodi napokon dobivaju više hrabrosti da ustanu i kažu da više ne žele da nas zlostavljaju ili kontroliraju. Tako to boli svaku osobu u Sjedinjenim Državama, kao i mase ljudi koji pate od svih žrtava i ozljeda i agonije uzrokovanih američkim ratovima. Bez obzira tko je na vlasti, moramo gurnuti Sjedinjene Države da povuku naše trupe na stranim obalama, zatvoriti naše 800 ili više vojnih baza, i preusmjeriti naše resurse na ljudske potrebe ovdje kod kuće i reparacije za svu našu štetu u svijetu.

AG: Kako slušatelji mogu pronaći više informacija i / ili se prijaviti da prisustvuju ili sudjeluju u planiranju kontrabarka 11-a u studenom?

MF: Upravo smo dobili web-lokaciju: Bez vojne parade.

Ann Garrison je nezavisna novinarka sa sjedištem na području zaljeva San Francisco. U 2014-u je dobila Nagrada Victoire Ingabire Umuhoza Demokracija i mir za njezino izvješćivanje o sukobu u regiji afričkih Velikih jezera. Do nje se može doći @AnnGarrison or [e-pošta zaštićena].

Margaret Flowers je liječnica i aktivistica Zelenih, mira, pravde i suosnivačica internetske stranice Popular Resistance. Do nje se može doći popularresistance.org or [e-pošta zaštićena].

93 komentara za “Korača na Trumpovoj paradi"

  1. Abe
    Ožujak 9, 2018 na 21: 00

    BobH, razumijem i slažem se sa stavom koji si artikulirao, uz neka pojašnjenja.

    Pojava “zionacističkih” plakata trebala bi biti kontraproduktivna za interese mirnog prosvjeda.

    “Cionazi” i slična poticanja koriste agenti izokrenute Hasbare (lažna zastava “anti-izraelski” / “anti-cionistički” i lažni “anti-židovski” / “antisemitski”) propagandni agenti za diskreditaciju stranica i pokreta istraživačkog novinarstva koji se protive Izrael i proizraelski lobi.

    Na primjer, tijekom proteklih nekoliko godina, “Mulga Mumblebrain” je vodio posvećenu “cionazi” retoričku kampanju u odjeljcima komentara na Truthdigu, Washingtonovom blogu, Sakeru i Consortium News.

    Pogledajte komentare CN-a na
    https://consortiumnews.com/2017/09/18/fake-arguments-for-killing-iran-nuke-deal/

    Zapaljiva Hasbara retorika ima za cilj prevariti, odvratiti, odvratiti i iskriviti suštinsku raspravu o geopolitičkim pitanjima vezanim za Izrael glasnim drekama o "cionazima" i "Židovima".

    Predvidljivo, kada ih se prozove zbog njihovih Hasbara aktivnosti, provokatori i trolovi se glasno žale da ih se na neki način krivo procjenjuje.

  2. Ožujak 9, 2018 na 19: 54

    Dopustite mi da razjasnim svoj stav jer vjerujem da je mnogo toga pogrešno protumačeno. Čini se da je sporna točka Izrael i nisam sugerirao da se to ne spominje, ali ako počnemo viđati puno "zionacističkih" plakata, vjerujem da bi to bilo kontraproduktivno za interese prosvjeda. To ne znači da ne bi trebali postojati plakati s količinom mrtvih u Gazi, na primjer, u usporedbi s količinom pomoći Izraelu; prodaja oružja Saudijskoj Arabiji u usporedbi sa smrtnim slučajevima u Jemenu, izdaci za rat u Iraku u usporedbi s brojem mrtvih, statistika glasovanja kongresnika u usporedbi s doprinosima njihovim kampanjama, troškovi dronova u usporedbi s brojem civilnih smrti u kolateralnoj šteti; doprinosi think tankova stranih vlada (i Aipac-a) itd. itd.. Želim reći da će ljudi učiniti vezu puno boljom ako je stave u $$$$s. I da, mislim da pojedinačni likovi odgovornih za ratno huškanje odvraćaju od cilja (svatko ima drugog kandidata).

    • Abe
      Ožujak 9, 2018 na 21: 07

      BobH, razumijem i slažem se s općim stavom koji ste artikulirali, uz nekoliko vrlo važnih pojašnjenja.

      Shvatite da je pojava “zionacističkih” plakata i drugih poticanja namijenjena kontraproduktivnim interesima mirnog prosvjeda.

      Epitet "cionazi" koji koriste agenti propagande Inverted Hasbara (lažna zastava "anti-izraelski" / "anti-cionistički" i lažni "anti-židovski" / "antisemitski") kako bi diskreditirali stranice i pokrete istraživačkog novinarstva kojima se protive Izrael i proizraelski lobi.

      Na primjer, tijekom proteklih nekoliko godina, “Mulga Mumblebrain” je vodio posvećenu “cionazi” retoričku kampanju u odjeljcima komentara na Truthdigu, Washingtonovom blogu, Sakeru i Consortium News.

      Pogledajte komentare CN-a na
      https://consortiumnews.com/2017/09/18/fake-arguments-for-killing-iran-nuke-deal/

      Zapaljiva Hasbara retorika koristi se za zavaravanje, odvraćanje, odvraćanje pažnje i iskrivljavanje suštinske rasprave utemeljene na činjenicama o geopolitičkim pitanjima povezanim s Izraelom s glasnim naklapanjima o "cionazima" i "Židovima".

      Predvidljivo, kada ih se prozove zbog njihovih Hasbara aktivnosti, provokatori i trolovi se glasno žale da ih se na neki način krivo procjenjuje.

      Iako već neko vrijeme nismo vidjeli nikakve “cionazi” Hasbara postove, komentari trolova o “Protokolima” i drugom izokrenutom Hasbara propagandnom smeću i dalje se pojavljuju kada se raspravlja o Izraelu ili proizraelskom lobiju.

    • Abe
      Ožujak 9, 2018 na 21: 11

      BobH, razumijem i slažem se s općim stavom koji ste artikulirali, uz nekoliko vrlo važnih pojašnjenja.

      Shvatite da je pojava “zionacističkih” plakata i drugih poticanja namijenjena kontraproduktivnim interesima mirnog prosvjeda.

      Epitet "cionazi" koji koriste agenti propagande Inverted Hasbara (lažna zastava "anti-izraelski" / "anti-cionistički" i lažni "anti-židovski" / "antisemitski") kako bi diskreditirali stranice i pokrete istraživačkog novinarstva kojima se protive Izrael i proizraelski lobi.

      Na primjer, tijekom proteklih nekoliko godina, posvećenu kampanju Hasbara “Zionazi” vodio je određeni trol u odjeljcima komentara na članke na Truthdigu, Washingtonovom blogu, Sakeru i Consortium News

      Pogledajte komentare CN-a na
      https://consortiumnews.com/2017/09/18/fake-arguments-for-killing-iran-nuke-deal/

      Zapaljiva Hasbara retorika koristi se za zavaravanje, odvraćanje, odvraćanje pažnje i iskrivljavanje suštinske rasprave utemeljene na činjenicama o geopolitičkim pitanjima povezanim s Izraelom s glasnim naklapanjima o "cionazima" i "Židovima".

      Predvidljivo, kada ih se prozove zbog njihovih Hasbara aktivnosti, provokatori i trolovi se glasno žale da ih se na neki način krivo procjenjuje.

      Iako već neko vrijeme nismo vidjeli nikakve “cionazi” Hasbara postove, komentari trolova o “Protokolima” i drugom izokrenutom Hasbara propagandnom smeću i dalje se pojavljuju kada se raspravlja o Izraelu ili proizraelskom lobiju.

    • Abe
      Ožujak 9, 2018 na 21: 15

      BobH, razumijem i slažem se s općim stavom koji si artikulirao. Ništa nije pogrešno protumačeno, ali je bilo potrebno razjasniti neke vrlo važne točke.

      Shvatite da je pojava “zionacističkih” plakata i drugih poticanja namijenjena kontraproduktivnim interesima mirnog prosvjeda.

      Epitet "cionacistički" koji koriste agenti propagande Inverted Hasbara (lažna zastava "anti-izraelski" / "anticionistički" i lažni "anti-židovski" / "antisemitski") kako bi diskreditirali stranice i pokrete istraživačkog novinarstva kojima se protive Izrael i proizraelski lobi.

      Na primjer, tijekom proteklih nekoliko godina, posvećenu Inverted Hasbara “Zio-nazi” kampanju vodio je određeni trol u odjeljcima komentara na Truthdigu, Washingtonovom blogu, Sakeru i Consortium News.

      Pogledajte komentare CN-a na
      https://consortiumnews.com/2017/09/18/fake-arguments-for-killing-iran-nuke-deal/

      Zapaljiva Hasbara retorika koristi se za zavaravanje, odvraćanje, odvraćanje pažnje i iskrivljavanje suštinske rasprave utemeljene na činjenicama o geopolitičkim pitanjima vezanim za Izrael s glasnim bijesnim naklapanjima o "cionacistima" i "Židovima".

      Predvidljivo, kada ih se prozove zbog njihovih Hasbara aktivnosti, provokatori i trolovi se glasno žale da ih se na neki način krivo procjenjuje.

      Iako ovdje na CN-u već neko vrijeme nismo vidjeli nikakve “cio-nacističke” Hasbara postove, komentari trolova o “Protokolima” i drugom izokrenutom Hasbara propagandnom smeću i dalje se pojavljuju kada se raspravlja o Izraelu ili proizraelskom lobiju.

    • Ožujak 10, 2018 na 08: 30

      Usput, nastojanja da se kooptiraju bilo kakve antiratne demonstracije vjerojatno će uložiti DNC-ovi vjernici za koje se može očekivati ​​da će biti vani s likovima Vladimira Putina kako propaganda bude sve veća:

      http://www.defenddemocracy.press/new-huge-anti-russian-provocation-ahead-of-russian-election/

    • Preskoči Scotta
      Ožujak 10, 2018 na 09: 19

      Bok BobH-

      Hvala za link. Zamjeram tvoju posljednju rečenicu "I da, mislim da pojedinačni likovi onih koji su odgovorni za ratno huškanje odvraćaju od cilja (svatko ima drugog kandidata)." Čini se da implicirate, možda pogrešno, da su bivši dužnosnici odgovorni za ratno huškanje, kada mislim da su ih MIC i Intelove agencije prisilile da dopuste ratnom stroju da nastavi nesmanjeno rasti. Oni koji su odgovorni su oni koji su našim bivšim izabranim dužnosnicima omogućili "izlet u drvarnicu", i mislim da bi bilo divno imati pojedinačne likove ovih ga**da i dati ih cijelom svijetu da ih vidi, nadamo se kao uvod u kazneni progon.

      • Ožujak 10, 2018 na 12: 23

        Ono što sam ovdje pokušavao izraziti jest da bi popularne likove villina mogle umanjiti stvarne antiratne napore i da bi demonstracije lako mogli privoljeti rusofobi ili oni koji su jednostavno protiv Trumpa (ili bilo koga), ali pretpostavljam da bi biti neizbježan u velikoj demonstraciji. Što se tiče bivših dužnosnika koje su agencije MIC i Intel "prisilile da dopuste ratnom stroju da raste bez prestanka", oni znaju tko su i što se dogodilo. Ako postoje likovi, odabrao bih ličnosti Duboke države, npr. Johna Brennena, Jamesa Clappera i dr. i stavite ih na plovak za sablast i imajte još jedan plovak za MSM. koji prikazuju popularne širitelje dezinformacija, npr. Rachael Maddow, Sean Haggerty, Megan Kelly. Drugim riječima, naglasite tko stoji iza svih ratova umjesto da se fokusirate na popularne zlikovce. Nekako sumnjam da je to ono što organizatori imaju na umu, ali to je popis želja. Kao i uvijek, Skip, cijenimo tvoj doprinos.

    • Abe
      Ožujak 10, 2018 na 13: 36

      BobH, razumijem i slažem se s općim stavom koji ste artikulirali, uz nekoliko vrlo važnih pojašnjenja.

      Pojavljivanje “zionacističkih” plakata i drugih poticanja je namjerno i ima za cilj da bude kontraproduktivno za interese mirnog prosvjeda.

      (Napomena: verzija ovog komentara je u moderaciji, pa se može pojaviti dvaput.)

      Epitet koji koriste agenti propagande Inverted Hasbara (lažna zastava "anti-Izrael" / "anti-cionist" i lažni "anti-židovski" / "antisemitski") imaju za cilj diskreditirati stranice istraživačkog novinarstva i aktivizam mirovnog pokreta koji se suprotstavlja od strane Izraela i proizraelskog lobija.

      Na primjer, tijekom proteklih nekoliko godina, propagandist Inverted Hasbara vodio je posvećenu retoričku kampanju u odjeljcima komentara na Truthdigu, Washingtonovom blogu, Sakeru i Consortium News.

      Pogledajte komentare CN-a na
      https://consortiumnews.com/2017/09/18/fake-arguments-for-killing-iran-nuke-deal/

      Izokrenuta Hasbara propagandna retorika koristi se za zavaravanje, odvraćanje, odvraćanje i iskrivljavanje suštinske rasprave utemeljene na činjenicama o geopolitičkim pitanjima vezanim za Izrael i političkog aktivizma kojem se Izrael suprotstavlja, s glasnim huškačkim naklapanjima o "zionacistima" i "Židovima".

      • Ožujak 10, 2018 na 14: 38

        Abe: U potpunosti razumijem vaše opomene o "obrnutoj Hasbari" i nemojte misliti da to nije cijenjeno. Nije mi bio cilj kritizirati organizatore prosvjeda koji vjerojatno imaju dobre namjere. Ovdje možemo samo ponuditi riječi upozorenja i ohrabrenja. (moj prvi odgovor je nestao pri ulasku).

  3. Ožujak 9, 2018 na 19: 29

    Lois, ... dopustite mi da pojasnim svoj stav jer vjerujem da je mnogo toga pogrešno protumačeno. Čini se da je sporna točka Izrael i nisam sugerirao da se to ne spominje, ali ako počnemo viđati puno "zionacističkih" plakata, vjerujem da bi to bilo kontraproduktivno za interese mira. To ne znači da ne bi trebali postojati plakati s količinom umrlih u Gazi, na primjer, pored iznosa pomoći Izraelu

  4. dahoit
    Ožujak 9, 2018 na 19: 24

    Macron je protiv rata? Njegove želje da ponovno ujedini Francuze? hahahaha. jeez. Stižu nagrade.

  5. Lois Gagnon
    Ožujak 9, 2018 na 15: 08

    Slažem se s gornjim komentatorima da bi ovaj marš trebao biti isključivo o militarizmu i šteti koju nanosi živom svijetu. Bit će puno demografskih botova koji će htjeti učiniti Trumpa fokusom demonstracija. Organizatori bi tu ideju trebali ublažiti od samog početka. Dopustiti im da gurnu svoj nepokolebljivi Trump je Putinova marionetska agenda na antiratni marš bilo bi kontraproduktivno blateći poruku i prikazujući svoje licemjerje koje je užasno pljuštalo s obzirom da su to ljudi koji su se prestali protiviti ratovima pod Obaminim nadzorom.

    Čak i ako to prorijedi redove ljudi koji se pojave, bitna je poruka. Rat je oruđe Carstva. To je neopravdano i mora se ukinuti.

  6. eeyp
    Ožujak 9, 2018 na 04: 55

    Ovo su opasna vremena. Ipak, trebali biste pokušati zadržati smisao za humor. Prilično je teško, znam.

  7. KiwiAntz
    Ožujak 9, 2018 na 00: 05

    Mogu li sada vidjeti naslove? “Rusiju i Putina kriviti za uplitanje i uplitanje u američko pokazivanje vojne moći? Treba li Rusiju okriviti za otkazivanje preleta letećih purana F35, ako bi netko mogao natjerati ove visokotehnološke kretene da lete? MSM je izvijestio da je slavni Vođa, Trump predsjednika Bonespura, napao Rusiju zbog okupljanja i mobilizacije masa da prosvjeduju protiv ovog prekrasnog prikaza američke beskrajne ratnohuškačke vojne moći? A dokaz je da je 3 x Rusa prisustvovalo paradi i 13 x mitskih ruskih agenata snimilo je slatke videozapise mačaka i objavilo ih na YouTubeu kako bi negativno utjecalo i sabotiralo američki narod i kišilo Trumpovu povorku? Ali hej, primajte svoje naslove vijesti sada, umjesto u studenom?

    • Joe Tedesky
      Ožujak 9, 2018 na 01: 35

      KiwiAntz Ti si kao glas izvana, kako je vani?

      Vaš bi vas komentar mogao natjerati da preskočite CNN i odmah dobijete posao kod Rachel na MSNBC-u. Tvoj sarkazam je njihova vijest, odnosno infotainment. Joe

      • CitizenOne
        Ožujak 9, 2018 na 01: 45

        Nema šale. Nije smiješno. Spremamo se za borbu s Rusijom. Sjedinjene Američke Države bezglavo kreću u borbu s Rusijom. Dezinformacije neće pomoći u izbjegavanju sukoba. Tvoja objava KiwiAntz mi nema smisla pa je molim da mi objasniš.

        • eeyp
          Ožujak 9, 2018 na 04: 53

          Mislim da se njegov post zove sarkazam. Ponekad sarkazam ima i zrno istine.

        • KiwiAntz
          Ožujak 9, 2018 na 18: 56

          Poenta koju sam želio istaknuti u svom komentaru nije trebala ispasti sarkastična, već kao jezičak na vagi, crnokomičarski pogled na ono što bi se moglo dogoditi ako američki prosvjednici uspiju iznuditi otkazivanje ove loše zamišljene parade koju je Trump predviđen za Dan branitelja 2018.? I to je loše zamišljeno, jer Dan veterana ima za cilj odati počast vojnicima koji su živjeli i umrli u ratu, a ne veličati MIC ili služiti taštini predsjednika Trumpa? Budući da se Rusija i Putin optužuju za gotovo sve što se loše događa u svijetu, moj je komentar bio hipotetski naslovni scenarij koji bi Fakestream Media mogao objaviti ako američka javnost uspije zaustaviti ovu vojnu paradu i tko bi vjerojatno bio kriv za nju otkazivanje (RUSIJA kao isprika?) Nadam se da ovo razjašnjava moj iskreni komentar i ne treba ga shvatiti doslovno?

          • Grgur Herr
            Ožujak 10, 2018 na 15: 01

            Smatrao sam to dobro napravljenom mini-svjetiljkom Fakestream medija. Nešto poput onoga što biste pronašli u The Onionu.

    • Preskoči Scotta
      Ožujak 9, 2018 na 08: 52

      Ovo je jedan od razloga zašto je važno da uspijemo rasvijetliti BS RussiaGate-a. Apsolutno ste u pravu da će blesavi u MSM-u pokušati prikovati antiratni marš na "zle Ruse", baš kao što su to učinili pokret Crni životi su važni, pokret Occupy, kandidati trećih strana, Berniejeva kampanja i bilo što drugo što postoji protivno agendi MIC-a i Wall St.

      • Abe
        Ožujak 9, 2018 na 15: 46

        Eliot Higgins i njegovi lažni "građanski istraživački novinar" sluge u Bellingcatu Atlantic Councila već su upotrijebili svoj Google vremeplov kako bi "potvrdili" da ti lažljivi Rusi stoje iza nadolazećeg protumarša.

    • Abe
      Ožujak 9, 2018 na 15: 38

      Humor noir iz KiwiAntza prilično je točan. Rachael Maddow već vježba, užurbano petlja po papirima i namršta čelo dok recitira unaprijed napisane naslove.

  8. CitizenOne
    Ožujak 8, 2018 na 23: 40

    Ako Macron odluči održati paradu koja označava solidarnost i ujedinjenje usred nedavnih terorističkih napada u Francuskoj, onda je to dobra stvar i to znači da je francuska vlada spremna braniti svoje građane.

    Ako Trump odluči održati paradu ni zbog čega drugog osim da proslavi sebe, onda je to loš razlog za paradu.

    Sve ovisi o razlozima zbog kojih vlast želi glorificirati svoje namjere. Sve je u namjerama, a ne u paradama. Parade ujedinjuju naciju i služe joj. To može biti iz dobrih ili loših razloga.

    Ali čini se da vrhovni zapovjednik baš voli parade jer veličaju vođu, a Trump se osjeća ugroženim pa planira paradu ispraznosti za sebe. Ovo je jako loš razlog za vojnu paradu.

    Ovakve “loše” parade smišljene su u želji sujetnih vlastodržaca koji svoju popularnost žele povećati silom, a ne povezivanjem s narodom kroz građanski diskurs.

    Možda Trumpov Twitter alat ne zadovoljava njegovu želju da kontrolira mase i stoga zamišlja neke stare alate za postizanje tog cilja. Ne znam. Ali jedno što znam jest da se u Americi vojne parade koriste za slavljenje žrtava naših oružanih snaga i njihove krajnje žrtve za našu naciju, a nikada za slavljenje civilnog vođe. Ovo se jednostavno nikad ne radi.

  9. Jose
    Ožujak 8, 2018 na 22: 13

    Ne znam za vas, ali ja vidim neobuzdani militarizam u ekonomskom smislu. Dopustite mi da citiram: "Čuveni dvostruki dobitnik Kongresne medalje časti, general bojnik Butler, kada je rekao: "Rat je reket... lako najprofitabilniji, sigurno najopakiji... On je jedini u kojem se profit računa na dolara i gubitke u životima... Provodi se za dobrobit vrlo malobrojnih, na račun vrlo velikog broja. Od rata nekolicina ljudi zaradi ogromna bogatstva... Proveo sam 33 godine i četiri mjeseca u aktivnoj vojnoj službi i tijekom tog razdoblja proveo sam većinu svog vremena kao moćan čovjek visoke klase za Big Business, za Wall Street i bankare. Ukratko, bio sam reketaš, gangster kapitalizma.” Nevjerojatno je bolje od ovog citata sažeti samu bit militarizma. Doista, rat je reket za dobrobit nekolicine.

  10. Jose
    Ožujak 8, 2018 na 21: 56

    Postoji još jedan zabrinjavajući aspekt militarizma ovdje u SAD-u: zove se korupcija; Na primjer, nedavno sam u godišnjem izvješću Project Censor pročitao sljedeći članak profesora Marka Skidmorea “Pronašli smo 21 trilijun dolara u prilagodbama tijekom tog razdoblja. Najveći dio je za vojsku. Uspjeli smo pronaći 13 od 17 godina i pronašli smo oko 11.5 trilijuna dolara samo za vojsku.” Prema njegovim riječima, “Pokušao sam nazvati i razgovarati s uredom glavnog inspektora kako bih razgovarao s ljudima koji su pomogli u stvaranju ovih izvješća. Nisam bio uspješan i prestao sam pokušavati kada su onesposobili veze.” Drugim riječima, F..k You. Ili malo drugačije rečeno “21 trilijun dolara neovlaštene potrošnje američke vlade otkrio je profesor ekonomije” Ovo me podsjeća na otvorenu i iskrenu izjavu tadašnjeg ministra obrane Donalda Rumsfelda priznajući da Pentagonu “nedostaje” samo 2.3 bilijuna (2,300,000,000,000 američkih dolara! ) u neevidentiranim sredstvima” Pitam se gdje je novac?

    • nazadna evolucija
      Ožujak 8, 2018 na 22: 13

      jose – “Pitam se gdje je novac.” Prikladno zakopan ispod ruševina 9. rujna.

  11. Radikalni pragmatičar
    Ožujak 8, 2018 na 20: 25

    Pozdravljam ovaj napor da se suprotstavi Trumpovoj ratnohuškačkoj paradi, ali gdje je bila antiratna ljevica kad se Barack Obama družio s odvratnim Saudijcima? I partnerstvo s "umjerenim" ludim džihadistima u Siriji koji odrubljuju glave djeci?

    Glavni dobitnik Nobelove nagrade za mir i patološki narcis Barack Obama podmazao je više od 115 MILIJARDI dolara u poslovima s oružjem između američkih trgovaca smrću i retrogradne, autokratske, kleptokratske, glavare kuće Saud.

    Obama je tada odobrio uništavanje Jemena pod vodstvom Saudijaca, koje su Saudijci proširili na raširenu glad i epidemiju kolere koja je ubila tisuće neboraca. I OBTW, kada su Saudijci trebali ponovno napuniti oružje nakon obilnog klanja, Obama je sretno ponovno otvorio Gun Store.

    Nažalost, ovo više miriše na inicijativu protiv Trumpa nego na inicijativu protiv Amerike kao globalnog policajca. Kad Demokrati ponovno preuzmu vlast i nastave bankrotirani model američkog Hegemona, imam osjećaj da će se ti isti zagovornici anti-parade povući natrag u okvire i ograničiti svoje aktivnosti na još smješnije proturusko batinanje u službi demokratske elite.

    • nazadna evolucija
      Ožujak 8, 2018 na 22: 08

      Radikalni pragmatičar – I ja pozdravljam marš, ali se slažem s vama da “ovo više miriše na inicijativu protiv Trumpa”.

      Pogledajte okvirni naziv, "Vojna parada bez Trumpa". Kad bismo izgrebali zadnje dvije riječi i ostali samo na “No Trump”, mislim da bi pravi motiv marša bio očit.

      94% Washingtona glasalo je za Hillary Clinton i mrze Trumpa. Većina njih vjerojatno također vjeruje u Russiagate ili da je u redu okružiti Rusiju bazama jer, kao, vjerojatno ih treba okružiti ili tako nešto. Vjerojatno su požurili kupiti dokumentarac o Bijelim kacigama. Ukrajina, Krim, Libija, Afganistan, Sirija, Irak, Jemen…..rah, rah.

      Vrlo selektivan bijes. Selektivnost je politika.

      • Joe Tedesky
        Ožujak 9, 2018 na 00: 14

        Moram se složiti s vama da marš mira ne bi trebao nužno biti usmjeren na bilo koju osobu, ili možda čak grupu ljudi. Nemojte me krivo shvatiti, nekoliko likova koji nose maske za lice poznatih političara može biti zabavno, ali napraviti mirovni marš o bilo kojoj osobi, što posebno nalazimo kod Trumpa, promijenit će narativ da bude o Trumpu, a ne o ratu. Zapravo bi se političarima samo olakšalo reagiranje ako bi se Marš mira istaknuo na krajnje definitivan način. Također, koncentriranjem na narativ o miru političari, a posebno Trump, zasigurno će shvatiti poruku. Premda će Trump to što je Trump to shvatiti osobno, a time što on radi ne morate ga osobno napadati jer će on odgovoriti istim tweetom. Da, samo Marš mira. Joe

        • Joe Tedesky
          Ožujak 10, 2018 na 00: 37

          Umjesto prosvjeda protiv Trumpove vojne parade, možda prosvjed 7. listopada, jer je taj datum bio dan kada su SAD ušle u Afganistan pod službenim nazivom “Operacija Trajna sloboda”. Iako postoje mnogi drugi datumi i mnoštvo drugih ratova, u kojima bi poštovanje datuma početka svakog rata bio podsjetnik na to što je zapravo rat. Nemojte ovo raditi samo o Trumpu, možete usmjeriti komentare na Bijelu kuću, ali nemojte ovo raditi samo o Trumpu, jer Trump je rezultat, a ne jedini uzrok toga kako je Amerika dospjela na ovo mjesto u kojem se sada nalazimo .

      • Preskoči Scotta
        Ožujak 9, 2018 na 08: 42

        Ne krivim Trumpa, ali baš kao i Obama i svi predsjednici nakon JFK-a, svaki razgovor o miru ili detantu tijekom kampanje odlazi u vodu kada oni dođu na dužnost. Trump je, baš kao i svi oni prije njega, ispunio 180 u svojoj kampanji obećanje da će smanjiti strano uplitanje i ratove agresije. To je rečeno, ako želite da marš bude dovoljno velik da bude primijećen i da ima utjecaj, morate imati mentalitet "velikog šatora", a to znači uključiti "nikad Trampove", i one koji su zaspali tijekom godina Obombera; i libertarijanci koji imaju drugačiji pogled na unutarnju politiku, ali se slažu s nama oko završetka ratova. Najvažnije je zaustaviti ratove.

    • Abe
      Ožujak 9, 2018 na 17: 58

      Obamin rekord tijekom njegovih osam godina na dužnosti učinio ga je jednim od najproizraelski orijentiranih američkih predsjednika od Harryja S. Trumana. Obama je dao znatno više novca i rasipao više oružja na Izrael nego bilo koji od njegovih prethodnika.

      Obama je proširio američku pomoć najdesničarskijoj, šovinističkoj, otvoreno rasističkoj koalicijskoj vladi u povijesti Izraela.

      Obamin oproštajni dar Izraelu bio je nevjerojatan paket vojne pomoći od 38 milijardi dolara za sljedećih 10 godina, povećanje sa sadašnjih 3.1 na 3.8 milijardi dolara godišnje. Bio je to najveći paket vojne pomoći jedne zemlje drugoj u povijesti.

      Režim apartheida u Izraelu i dalje je ovisan o okupaciji i aneksiji. Suočen s gotovo općom osudom, Izrael nastavlja širiti svoja ilegalna naselja na Zapadnoj obali. Sada imaju Trumpov blagoslov.

      Obama je bijesno zabijao čavle u lijesove Bushovih ratova u Afganistanu i Iraku, zatim je podržao terorističke napade na Libiju i Siriju, sve nepotrebne američke ratove za Izrael.

      Ali ne-ne-ne, pro-izraelski lobi i Hasbara propagandni trolovi uzvikuju, da se nisi usudio ikada spomenuti kočenje američkih ratova za Izrael.

  12. DougDiggler
    Ožujak 8, 2018 na 20: 07

    S obzirom da se parada održava na stotu obljetnicu završetka Prvog svjetskog rata, ovo bi trebalo pretvoriti u monumentalni prosvjed samom ratu i militarizmu. Ljudi mira trebaju preplaviti ulice DC-a i antiratni pokret će uskrsnuti. Moramo okončati rat ili će rat okončati nas.

  13. Ožujak 8, 2018 na 19: 56

    Iako mislim da je ideja antiratnog marša dobra, plakati koji napadaju ličnosti (bilo da se radi o Trumpu, Obami, McCainu ili Netanyahuu) uključene u promicanje rata bili bi kontraproduktivni za bilo kakve mirovne napore u ovom trenutku. Umjesto toga, volio bih vidjeti plakate koji pokazuju broj smrtnih slučajeva, i civilnih i vojnih, u svakoj areni sukoba, zajedno s brojem koji predstavlja trošak za porezne obveznike. Proračunski trošak je važan jer, suočimo se s tim, one koji istinski vjeruju u američku iznimnost neće biti briga ako ih to ne udari po vlastitom džepu. Bitno je da se to ni na koji način ne ispolitizira.

    • Tannenhouser
      Ožujak 8, 2018 na 20: 27

      Da, izravni napad na bilo koji entitet, posebno na izraelski lobi, samoubojstvo je za mir, tvoja ideja je dobra, BobH.

    • Abe
      Ožujak 8, 2018 na 22: 57

      Konvencionalna Hasbara propaganda tvrdi da je "samoubojstvo" za SAD i globalni mirovni pokret identificirati vezu između američkih ratova i Izraela, proizraelskog lobija i izraelskog uplitanja u američku vanjsku politiku.

      Izraelsko-prve "ličnosti", uključujući Hillary Clinton, Donalda Trumpa i republikance i demokrate u Kongresu, mogu se jasno identificirati kao ratnohuškački agenti.

      Mirovni pokret može lako ukazati na troškove poreznih obveznika i broj smrtnih slučajeva, kako civilnih tako i vojnih, u američkim ratovima za Izrael, kao i na opasnost od planova izraelsko-saudijsko-američke osovine za pokretanje novih ratova protiv Libanona, Sirije i Iran.

      Najveći strah propagandista Hasbare je od toga da će američki i globalni građani postati "politizirani" - uključeni u demokratsku političku akciju za zaustavljanje američkih ratova za Izrael. To je ono što je sadašnji bijes medijske propagande, uključujući gnjavažu "vrata Rusije", osmišljen da potkopa.

      I zato tim Hasbara nastavlja s toliko “dobrih ideja” zašto mirovni pokret ne bi trebao spominjati Izrael.

      • Ožujak 8, 2018 na 23: 43

        Abe: Nikad nisam rekao da mirovni pokret ne bi trebao spominjati Izrael. Ali ovdje govorimo o antiratnom maršu. Svi znamo da je cionistička manipulacija srž stvari. Unatoč tome, vjerujem da bismo samo razbjesnili disidentstvo ako bi anticionizam postao dio marša. Ponekad se ljude mora prepustiti da povežu stvari.

        • Joe Tedesky
          Ožujak 9, 2018 na 00: 03

          Bob jedna od tema ovdje na ovoj ploči za komentare o kojoj uvijek govorimo je 'Amerika gleda svoja posla'. Dakle, marš mira u znak prosvjeda protiv američke inozemne zapletenosti čini se vrlo prikladnim. Kasnije, ako bude potrebno, Amerikanci se mogu pozabaviti Netanyahuovim Izraelom, osim ako Izrael prvi ne dobije poruku od svih mirovnih marševa koji su se dogodili na Main St USA. Joe

          • Ožujak 9, 2018 na 09: 48

            "marš mira u znak prosvjeda protiv američkih inozemnih zapleta čini se vrlo prikladnim."...ovdje nema argumenta, Joe.. to je pitanje strategije.

          • Abe
            Ožujak 9, 2018 na 18: 52

            Intervju mirovnog pokreta Monty Python
            https://www.youtube.com/watch?v=AGrvQ1c5khU

            Mediji: Vaš pokret je... 'protivnik'... a? Znaš što mislim? Znaš što mislim? gurnuti gurnuti. gurnuti gurnuti. Znaš što mislim? Ne govori više... znaš što mislim?

            Mirovni aktivist: Molim?

            Mediji: Vaš pokret... je li, ovaj, 'protivi' se - a? Eh? Eh? Znaš što mislim, znaš što mislim? gurnuti gurnuti. Ne govori više.

            Mirovni aktivist: Pa, ponekad se protivi, da.

            Mediji: Kladim se da jest. Kladim se da jest. Kladim se da jest. Znaš što mislim? gurnuti gurnuti.

            Mirovni aktivist: Oprosti, ne pratim te baš.

            Mediji: Pratite me. Prati me. Sviđa mi se to. To je dobro. Kimanje je jednako dobro kao mig slijepom šišmišu, ha?

            Mirovni aktivist: Pokušavate li nešto prodati?

            Mediji: Prodaja, prodaja. Vrlo dobro. Vrlo dobro. Oh, opako. Opak. Ti si zao. Eh? Znaš što mislim. Znaš što mislim? gurnuti gurnuti. Znaš što mislim? gurnuti gurnuti. gurnuti gurnuti. Reci…ne…više.

            Mirovni aktivist: Ali…

            Mediji: Vaš pokret je to, eh... protivi se 'stranim zapletima'. Eh?

            Mirovni aktivist: Protivi se stranom uplitanju, da!

            Mediji: Kladim se da hoće, kladim se da hoće!

          • Abe
            Ožujak 9, 2018 na 20: 26

            "Kasnije, ako bude potrebno, Amerikanci se mogu pozabaviti Netanyahuovim Izraelom, osim ako Izrael prvi ne dobije poruku..."

            Svijet ne može jednostavno čekati više nepotrebnih, destruktivnih ratova, Joe, dok “Amerikanci” konačno ne prepoznaju “potrebu” da se “pozabave” utjecajem proizraelskog lobija u američkoj izbornoj politici i izraelskim uplitanjem u vanjsku politiku SAD-a.

            Amerikanci su snažno propagirani kako bi ih se spriječilo da uvide potrebu da se SAD prestane vojno baviti poslovima Izraela i Saudijske Arabije.

            Izraelu nije stalo do američkih mirovnih marševa u kojima se ne spominje Izrael. Dapače, vole ih upravo zato što nisu bitni.

            Ali Izrael je definitivno dobio poruku od globalnog BDS pokreta za bojkot Izraela, dezinvestiranje iz Izraela i međunarodne sankcije protiv Izraela zbog kršenja međunarodnog prava.

            Prije nego što izbije sljedeći (potencijalno nuklearni) izraelsko-saudijsko-američki rat osovine, vrijeme je da revitalizirani globalni mirovni pokret prigrli i proširi uspjeh BDS pokreta.

            Vrijeme je da mirovni pokret govori o činjenicama o američkim ratovima za Izrael.

            Sada se radi o mnogo više od ljudskih prava i protivljenja izraelskom režimu apartheida.

            Sada je riječ o kabali tri odmetničke države – Izraela, Saudijske Arabije i Sjedinjenih Država – koje prijete da će pokrenuti katastrofalne ratove za “promjenu režima” ​​koji mogu ubiti milijune i progutati planet smrtonosnom radioaktivnošću.

            Amerikanci snose jedinstvenu odgovornost zbog izdašne američke vojne potpore Izraelu i Saudijskoj Arabiji.

            Amerikanci moraju dobiti poruku o Izraelu, a svaki učinkoviti mirovni pokret mora govoriti o činjenicama o američkim ratovima za Izrael.

            Izrael i proizraelski lobi, njihovi medijski saveznici i Hasbara vojska čine sve što je u njihovoj moći da spriječe da poruka dopre do običnih Amerikanaca.

          • Joe Tedesky
            Ožujak 10, 2018 na 00: 28

            Abe, ono što želim reći jest da bi prosvjedi mirovnog pokreta bili dobri ako bi se usredotočili na prosvjed protiv američke umiješanosti u sve ove svjetske sukobe koji idu sve do Korejskog rata do danas. Ta jednoumnost je važna kako bi Amerikanci mogli prihvatiti odgovornost za Ameriku, i samo za Ameriku.

            Sad ako Amerika to učini. Ako se Amerika uhvati u koštac sa sobom da prihvati svoju ružnu praksu dodavanja i da u skladu s tim promijeni svoje ratne puteve, onda će to prihvaćanje istine sasvim sigurno dovesti do otkrivanja izraelskog miješanja u dodavanje. Zasigurno postoji mnogo nepoznate povijesti koju većina Amerikanaca treba otkriti o Izraelu, i to će se otkriti, ali Amerika prvo mora izaći pred pravdu.

            Posebno me zanima kamo saudijski prijestolonasljednik Mohammed bin Salman vodi svoju zemlju. Čini se da on to pokušava liberalizirati, a ja sam pročitao gdje je prijestolonasljednik uza zid svojom podrškom Izraelu po pitanju ovog glavnog grada Jeruzalema za Izrael. Ako je to tako, pitam se koliko će dugo Saudijska Arabija ostati saveznik Izraela.

            Ali Abe se vraća na marš mira i razotkriva Izrael, iako se utjecaji Izraela ne smiju zanemariti, jednostavno ne mogu shvatiti kako se dodavanjem ovoga maršu mira ovaj potez neće smatrati antisemitskim, jer bi ova rasistička optužba mogla preokrenuti cijeli fokus prosvjeda.

            Dobro je da ti i ja možemo razgovarati o tome. Joe

          • Abe
            Ožujak 10, 2018 na 02: 31

            Strategija mirovnog pokreta fokusiranja na američke nepravde iz prošlosti nije postigla ništa.

            Nijedan od američkih ratova 21. stoljeća nije izbjegnut ili čak značajno obuzdan, velikim dijelom zbog medijske ratne propagande, ali i zbog nespremnosti mirovnog pokreta da jasno navede razloge zašto su se SAD uključile u ove ratove.

            Otkako je rat u Afganistanu (2001. – danas) pozicionirao američke vojne snage u južnoj središnjoj Aziji, većina ratova 21. stoljeća u koje su uključene Sjedinjene Američke Države bili su ratovi za Izrael i izraelsko-saudijsko-američku osovinu, izravno i neizravno usmjeren na takozvane "neprijatelje" Izraela:

            Rat u Afganistanu (2001. – danas)
            Irački rat (2003. – 2011.)
            Rat u sjeverozapadnom Pakistanu (2004. – danas)
            Američka intervencija u Libiji (2011.)
            Američka intervencija u Iraku (2014. – 2017.)
            Američka intervencija u Siriji (2014. – danas)
            Rat u Jemenu (2015. – danas)
            Američka intervencija u Libiji (2015.–danas)

            Mirovni pokret koji odbija ispitati ekonomske i geostrateške razloge američkih ratova za Izrael znači obraćanje proizraelskom lobiju i izraelskom uplitanju u američku vanjsku politiku, izravno i snažno suprotstavljanje ratnim huškačima, te inteligentno informiranje javnosti svim mogućim sredstvima. sredstva.

            Potpuni izostanak ove analize i predani napor SAD-a i globalnog mirovnog pokreta da se suprotstave američkim ratovima za Izrael osigurava da će se izraelsko-saudijsko-američki ratovi osovine nastaviti do svog logičnog kataklizmičkog kraja.

        • Tannenhouser
          Ožujak 9, 2018 na 10: 59

          Da, baš kao što Ruska vrata svakim danom postaju šala za sve više i više ljudi zbog inzistiranja da su smislena bez dokaza. To je klasična priča o dječaku koji je vikao vuk. Koncentracija na to da više nema rata i da nema više njegove podrške drugim zemljama na kraju će dovesti do toga da se 'lobi' izjada vičući antisemite kad ih se uopće ne spominje.

          Ili svakako poslušajte savjet naših rezidenata Zioshephardsa i pokrenite mirovni pokret u rat i budite slomljeni prije nego što počnete.

          • Abe
            Ožujak 9, 2018 na 16: 04

            Još jedna strašna Hasbarina prognoza: "mirovni pokret" koji spominje Izrael "slomljen prije nego što počnete".

            Bojte se, jako se plašite, bez daha brblja drug “Tannehouser”.

            Svi bismo trebali zamisliti da će se ratnohuškački proizraelski lobi nekako magično "izvući iz sebe" ako mirovni pokret nikada ne šapne riječ Izrael.

            Jer čak i nakon 23 ovacije Kongresa, "ljudi moraju biti prepušteni da povežu stvari"
            http://mondoweiss.net/2015/03/netanyahus-consisted-standing/

            Nastaje urnebes.

      • Tannenhouser
        Ožujak 9, 2018 na 10: 50

        Ne Abe, rekao sam da je izravni napad samoubojstvo. Slažem se 100% s ocjenom BobH-a. Čak se i slažem s tobom i tvojim stavom uglavnom u svakom slučaju. Abe većina među nama nije voljna raditi ono što ti radiš, čak ni u (za većinu ljudi) anonimnom formatu. Čak i samo spominjanje Izraela će odbiti 85% ljudi, osim ako ih naravno ne pohvalite, tada ćete možda naći nekoga da vam se pridruži u razgovoru, većina će i dalje gledati kroz vas i izaći s pozornice lijevo. Ovo je stvarna i legitimna činjenica i opasnost. Ovo je činjenica Abe.

        Vaše inzistiranje na tome da je jedini način da izazovete lobi i izađete iz njega sve više i više izgledate kao Zioshephard.

        Počinjem misliti da je ono što radite dizajnirano da stvori beznađe, apatiju, pasivnost i konačno pristajanje na užase koje je stvorila i održava nacija apartheida. Koristite se metodama umetanja memeova infoloada koje je stvorio Mossad kako biste desenzibilizirali čitatelje na travestiju kakav je režim aparthejda bacanjem podataka o Ziodržavi pod krinkom borbe protiv nje. Ova metoda njeguje negativan samoojačavajući osjećaj apatije i beznađa. Vi vodite razgovore ovdje napadajući svakoga tko želi razmišljati izvan uske paradigme na kojoj inzistirate, ovo samo podržava i učvršćuje prešutno prihvaćanje statusa quo koji pogoduje naciji apartheida. Svaki nagovještaj preispitivanja valjanosti vaše dogme suočen je sa standardnim zapaljivim optužbama da je Hasbara trol, antisemit itd…itd, a sve je to uglavnom osnovni mossadov SOP za poništavanje rasprave. Ne nudite nikakva rješenja za zagonetku osim da ga napadnete što bi mu išlo pravo na ruku. Ukratko, bez obzira na to jeste li toga svjesni, sigurno se čini da ste Ziopastir.

      • Abe
        Ožujak 9, 2018 na 14: 21

        Hasbara: "Čak i samo spominjanje Izraela" je veliko ne-ne, bla bla bla...

        Posljednja Borgova poruka "otpor je uzaludan" od Hasbara trola "Tannenhouser" je tvrdnja bez činjenica da bi deklaracija mirovnog pokreta Nema više američkih ratova za Izrael nekako "išla na ruku".

        Nezadovoljan otrcanim retcima "damping podataka" i "nema rješenja" koji su izbljuvani prošlog prosinca,
        https://consortiumnews.com/2017/12/15/protecting-the-shaky-russia-gate-narrative/
        drug “Tannehouser” se vratio kako bi poništio raspravu o Izraelu s još većim hrpama Hasbara propagandnog blaćenja.

        Izraelsko-saudijsko-američke "operacije svijesti" ili operacije psihološkog ratovanja uključuju online vojsku plaćenih i dobrovoljnih Hasbara propagandnih trolova.

        Hasbara army online ima za cilj suzbiti bilo kakvo protivljenje američkim ratovima za Izrael.

        Hasbara trolovi ciljaju na istraživačke novinare i online komentatore koji iznose točne informacije i analize utemeljene na činjenicama o postupcima izraelske vlade, djelovanju proizraelskog lobija i ratnim naporima Izraelsko-saudijsko-američke osovine.

        Drug “Tannenhouser” samo inzistira na tome da “negativne informacije” – činjenice o izraelskom uplitanju u američku vanjsku politiku, djelovanju proizraelskog lobija i američkim ratovima za Izrael – nekako pojačavaju “apatiju” i “pasivnost” kada je istina upravo suprotno.

        Zapravo, Hasbara propaganda pokušava zanijekati, odvratiti, skrenuti i iskriviti činjenice o američkim ratovima za Izrael upravo zato što te informacije mobiliziraju ljude da djeluju protiveći se izraelsko-saudijsko-američkim ratnim naporima.

        Tvrdnje Hasbare o “Tannenhouseru” su na prvi pogled lažne.

        S još jednim izraelsko-saudijsko-američkim ratom osovine na obzoru, možemo očekivati ​​da ćemo se zabavljati s više Hasbara urnebesa, uključujući "prave i legitimne" lažne "činjenice" i slatke li'l namjerno pogrešno napisane izraze poput "Zioshephard" ( veljača 2018.) i “Hasbera” (prosinac 2017.), od ovdje poput druga “Tannenhousera”.

        • Abe
          Ožujak 9, 2018 na 16: 19

          Ispravak: “Tannenhouser” nije hakirao “Zioshephard” [sic] sve do ožujka 2018., očito nakon mjeseci borbe s “negativnim samoojačavajućim osjećajem apatije i beznađa” izazvanim đavolskim “metodama umetanja mema infoloada”.

  14. mike k
    Ožujak 8, 2018 na 18: 14

    Ako čekamo savršenu ideju da preokrene SAD, bit ćemo paralizirani. Istina, nitko ne zna koji će napor, ako uopće, biti presudan da se stvari promijene na bolje. Na neki način snimamo u mraku, ali barem snimamo……..

    • Abe
      Ožujak 8, 2018 na 18: 44

      Pucanje u mraku je izvrstan način da sebi pucate u stopalo ili glavu.

      Krajnje je vrijeme da američki i globalni mirovni pokret upali svjetlo i usmjeri se izravno na glavne protivnike mira: izraelsko-saudijsko-američku osovinu.

      Mirovni pokret bio je krajnje neučinkovit u suprotstavljanju američkim ratovima jer ignorira ključni lobi koji promiče američke ratove za “promjenu režima” ​​na Bliskom istoku: proizraelski lobi.

      Širenje rata “promjene režima” ​​do granica Rusije rezultat je povećanog ruskog angažmana na Bliskom istoku, a posebice ruskog protivljenja izraelsko-saudijsko-američkom terorističkom vojnom napadu na Siriju.

      • Znatiželjan
        Ožujak 10, 2018 na 03: 33

        Mogu li također dodati da neki zakonodavci sada pokušavaju prisiliti Al Jazeeru da se registrira kao strani agent, kao što su to morali učiniti RT i Sputnik.
        Igrom slučaja, Al Jazeera izlazi s 'tajnim filmom' o američko-izraelskom lobiju.
        Čini se da neki zakonodavci nemaju unutarnju svijest da razumiju današnji koncept, da zabrana filma obično daje veću izloženost, što je siguran sam suprotno od onoga što oni žele. Ne znam ništa o točnosti filmova, ali smatram da je naslov intrigantan, a poriv da se AL Jazzera registrira samo je još više uvijanja vijesti, bilo koje cijevi koja ne usmjerava teme razgovora o msm-u. Nadam se da će biti dobar i informativan film i da će ga mnogi imati prilike vidjeti. Dakle, nastavite zatvarati vijesti koje nisu napisane u DC-u muškarci i žene kako biste mogli kontrolirati poruku, koliko god užasna i puna laži bila.

        Također, za tebe, Abe, pokušavam ne govoriti o osobnim situacijama koje nisu povezane s mišlju ili mislima koje dodaju vrijednost temi, ili komentarom koji dodaje neki okus ili vijesti koje bi mogle biti od pomoći. Napravit ću iznimku: u prosincu sam bio nesretni primatelj hit and run-a. Mora da je moja glava jako udarila u prozor, više puta, jer sam otišao tako daleko u korov re: kako si udarao u svoj bubanj. Glava me boljela od tvojeg neprestanog bubnjanja. U svakom slučaju, spomenuo sam neke stvari koje nikad ne bih spomenuo na javnoj tribini, pa mi je zbog toga nedostajalo koherentnosti i fokusa, a naše tamo-amo još više zaglibilo u korov. Zaista nisam imao namjeru da to toliko skrenem s puta. Pretpostavljam da su mi ostale 2 1/2 moždane stanice nakon nesreće, a to bi mogla biti velikodušna procjena. U svakom slučaju, nisam trebao ništa napisati, ispričavam se što sam nastavio i sve više se udaljavao od bilo koje točke koju sam želio istaknuti. Prometna nesreća nije bila dobra. Ali neću dodati ništa vrijedno rasprave o Hasbari s tobom, jer si sasvim zadovoljan time što to spominješ čak i kada većina drugih misli ili se ruga vrijednostima parade. Ali nastavi, i ispričavam se svim čitateljima koji su mislili da nisam u pravu, ili su znali da jesam. Nadam se da su samo letimično prešli preko luđačkih dijelova.
        Nastavi.

        • Abe
          Ožujak 10, 2018 na 12: 53

          Žao mi je što sam ovdje zbog vaše vrlo nesretne nezgode, znatiželjni. Udari i bježi, definitivno nije dobro. Nismo sigurni koju ćemo ispriku čuti za druga “Tannenhousera”.

          Višestruki udarci glavom i pad na 2 1/2 moždane stanice bili bi razlog za sve vaše ludosti ovdje
          https://consortiumnews.com/2017/12/23/the-israel-gate-side-of-russia-gate/

          S obzirom na to kako se tvoji simptomi nastavljaju, znatiželjni, još si prilično daleko od grančice.

          Samo ćemo preletjeti način na koji udarate u potpuno isti bubanj u koji ste lupali prošlog prosinca.

          Nadam se da ćeš pronaći put iz svog tog korova. Bolje izbjegavajte parafraziranje Sartrea i BF Skinnera dok ne postignete neki privid koherentnosti. To bi moglo potrajati.

          • Znatiželjan
            Ožujak 12, 2018 na 01: 01

            Zapravo mogu to učiniti vrlo sažeto kada se samo 3-4 ćelije ponovno poravnaju. Bilo je istine u mojoj magli vjerovali ili ne, ali to je prošlost. Trenutačno osjećam da ponavljanje dogme ili definirane interpretacije teorije rasprave na kraju stvarno ne pomaže. Za mnoge intelektualce to se vraća na argument "koliko anđela sjedi na glavi pribadače", a semantika ili nomenklatura ne rješavaju varijable na terenu. Bilo da je nešto hasbarsko ili kalvinističko ne sprječava kalviniste da ubijaju svoje 'pogane' ili 'nevjernike' unutar svoje vjere. Židovska vjera ima stroga pravila braka izvan vjere ( Trumpova kći je dobar primjer) i pravila su stroga i fiksna. Reklame u Izraelu zabranile su čak i reklamu s Izraelcem i Palestincem u zagrljaju, a ona se nikada nije pojavila. Dinamika je daleko iznad nomenklature i minuskulnih definicija. Mora doći do opće rasprave o 'nagodbama' 'Kushnerovim novcem u novim naseljima' i neprijavljenim nuklearnim bombama, samo za početak. Bilo da je prst umočen u Hasbaru ili 30 drugih kultova i okusa dana, ove definicije još uvijek ne zaustavljaju sve veće širenje ilegalnih naselja, ilegalnih nuklearnih bombi, ilegalnih otrovnih plinova i ilegalnih

            igre moći u geopolitičke svrhe. Tvrdim vam da se vraćate na ovu destilaciju dogme ili teoretskog stava, ali ti stavovi nemaju zamah za stvarnu promjenu, stvarnu održivu promjenu koja bi zaustavila širenje Izraela. Za mene se to ne razlikuje od igranja kartaških igara i pušenja velike debele cigare, i destilacije cijelog sadržaja natrag na vašu priču o Hasbari.
            To bi moglo biti točno, moglo bi biti intelektualno, pa čak i točno, ali stavlja vas u poziciju, sličnu nekima od onih koji gledaju bombardiranje u Gazi, da samo sjedite u stolici na brdu i divite se bombama koje padaju u Gazi sa svog sigurnog mjesta, i navijaj ako je bijeli fosfor, i Bog nam pomogao, Napalm.
            Ne vidim da vaša redukcija ili sinteza u vezi s Hasbarom na bilo koji način pomaže u rješavanju krvoprolića i sukoba. Ako me možete uvjeriti da će Hasbara pomoći ovoj 16-godišnjoj tinejdžerici kojoj se sudi zbog šamaranja izraelskog vojnika nakon što je njezin brat neposredno prije toga dobio gumeni metak u mozak, možda ću obratiti pozornost. Inače je to odvraćanje pažnje od pozitivnijeg programa obuzdavanja intenzivnog Zio programa.
            Povratak s 4 moždane stanice
            Ali ću stati jer vjerujem da ste previše dogmatični da biste vidjeli veliku sliku izvan granica vaše špilje. Nastavite hvaliti ljude u svoj kult i udarajte ih kako hoćete. Nadam se da ga većina ljudi doživljava kao malo zrnce pijeska u velikoj pustinji. Mislim da sam se pokušao ispričati, a ti si samo zajedljivo odgovorio jer ne znaš kako komunicirati sa stajalištima drugih. Dakle, iako su mi preostale 4 ćelije i nadam se još nekoliko u nizu, smatram da nije vrijedno traženja. Kultovi dolaze i odlaze, a vaš kult, koliko sam vidio, nije riješio niti jedan izraelski problem. Oni se samo nastavljaju voziti, a vaš je posao odvratiti gomilu od stvari koje Izrael stvarno radi. Ne mislim da ste pošteni, ja odgovaram. Tata zauvijek
            p.s. Poslušajte sebe “Pitam se kakvu ćemo ispriku dobiti od 'Tannenhausera'. Kao da mu treba izgovor. Dakle, umjesto sućuti i empatije, mu post je bio izgovor. Abe ti si "vani"
            A sumnjam da se možeš vratiti. Neprijateljstvo je vaša vjera, a oprost, empatija i simpatija strani su vam koncepti. Sada kada znam da moji prijatelji znaju jednostavno ignorirati tvoje tripice.
            Povlačim, nemoj nastaviti jer si previše fiksiran, a uši i oči su ti zatvoreni.
            Ciao

          • Abe
            Ožujak 13, 2018 na 14: 11

            Gle i gle, naš jadni invalid "Radoznali" spektakularno se vraća potpuno retardiranoj propagandnoj nekoherentnosti Inverted Hasbara (lažna zastava "anti-Izrael" / "anti-Cionist").

            Još u prosincu 2017. i sada u ožujku 2018., smiješni Hasbara headbanger “Curious” nastavlja mrmljati u tri primjerka o “dogmi”.
            https://consortiumnews.com/2017/12/23/the-israel-gate-side-of-russia-gate/

            Zapravo, Izrael i proizraelski lobi koriste dezinformacije i propagandu za “obranu Izraela”.

            Odbacujući činjenično točne informacije o Hasbara propagandi kao puku "dogmu", naši drugovi iz vojske Invertiranih Hasbara trolova "Radoznali" i "Tannehouser" pretvaraju se da politička propaganda nema nikakve posljedice.

            “Radoznali” i “Tannenhouser”, i njihovi dvojnici iz Hasbara vojske trolova, koriste slične propagandne fraze i obmanjujuće pritužbe kad god se prezentira analiza zlodjela izraelske vlade ili utjecaja proizraelskog lobija utemeljena na činjenicama.

        • Abe
          Ožujak 10, 2018 na 13: 01

          Britanski novinar Asa Winstanley raspravlja o Al Jazeerinoj predstojećoj istrazi o američko-izraelskom lobiju

          https://electronicintifada.net/content/whats-al-jazeeras-undercover-film-us-israel-lobby/23496

          • Abe
            Ožujak 13, 2018 na 15: 34

            Kao što su opetovano pokazali drugovi “Tannenhouser” i “Radoznali” ovdje, Izokrenuta Hasbara (lažna zastava “anti-Izrael” / “anti-Cionist”) propagandna taktika trolova je spomenuti neko “izraelsko pitanje”, zatim promovirati iluziju da ništa može zaustaviti akcije Izraela.

            Trolovi obično koriste fraze kao što su "stvarno ne pomaže" i "nema rješenja".

            Zapravo, postoje praktična, ostvariva rješenja, a napori poput globalnog pokreta BDS (bojkot Izraela, dezinvestiranje Izraela i međunarodne sankcije protiv Izraela) stvarno pomažu zaustaviti izraelske akcije.

            Izrael i proizraelski lobi ogorčeno se protive pravim rješenjima i zauzeti su vođenjem sve očajnije Hasbara propagandne kampanje.

            Prepoznavanje i razotkrivanje konvencionalne Hasbare (otvoreno proizraelske/procionističke) propagande i Invertirane Hasbare (lažna zastava „anti-izraelska”/„anticionistička” i često lažna „antižidovska”/„antisemitska”) propaganda je bitan dio napora da se zaustave američki ratovi za Izrael.

            Zato se naši Hasbara vojni trolovi i dalje glasno žale na “dogmu”.

          • Znatiželjan
            Ožujak 15, 2018 na 04: 15

            uzbuna! Svaka se zemlja služi dogmom i propagandom, a ja također mrzim razbijati ovo jer niste u toku. Vaš trud u većini odjeljaka s komentarima samo je odvraćanje pažnje od samih bombi i metaka koji su poslani izraelskim "neprijateljima". Vaše definicije su samo lažna priča, koja koristi riječi umjesto djela. Povijest je puna vaših smetnji, a vaša želja da ciljate svakoga tko se ne slaže s vašim "Hasbarom" samo je intelektualna vježba semantike.
            Molimo vas da prestanete ciljati na pojedince s mišljenjem različitim od vašeg i upotrijebite svu sivu tvar koja vam je preostala da natjerate Izrael da objavi svoje nuklearne bombe i otrovne plinove, i dopustite ljudima Gaze da pecaju u vodama daleko od međunarodne granice, i neka Izrael da Gazi njihove dospjele poreze umjesto da ih drže protiv stanovništva, i riješite se zatvora na otvorenom, i recite svijetu o zetu američkog predsjednika koji koristi svoj položaj u vladi kako bi dodao naselja na zemlju ukradenu od Palestinaca.
            Ovo je samo početak, budući da vaša semantička "Hasbara" samo odvlači pažnju od problema o kojima se radi, kao da ste u kutiji na malom sveučilištu iz kojeg pljušte intelektualci. Povrh toga, napadate svakoga tko ne hoda vašom linijom u promjenjivom pijesku.
            Moj prijedlog je da se odustane od napada i da se nađe zajednički cilj sa svjetskom zajednicom, a to uključuje i izraelske nuklearke koje su neprijavljene i tajne, a religiozna država ne želi u svjetsku zajednicu. Oni su Tom "posebni" za takve trivijalnosti kao što je ova. Vi, slijediti intelektualni plan oko plana od jedne riječi je pogrešan, lažan, a uništenje je sada pretjerano. Molim vas, vratite se na vrlo intenzivne i tajne Izraela koje bi mogle dovesti do vrlo dinamičnog rata. Njihove nuklearne bombe također bi se mogle koristiti u svrhu lažne zastave koja bi mogla uništiti život na ovom planetu, što je daleko ozbiljnije od vaših riječi usmjerenih na plan.
            Molimo vas, ponovno se grupirajte i pomozite svijetu. Vaše smetnje su besmislene, zastarjele i pogrešne.
            Napadati ljude koji se ne slažu s tvojim stavovima je prolazno i ​​jednostavno niz ljutnje za koji ti je potrebno savjetovanje
            .

          • Abe
            Ožujak 15, 2018 na 09: 54

            Nezadovoljan "povratkom" od 4 moždane stanice, naš urnebesni i sada histerični drug "Znatiželjni" posrće u potpuno retardirani Preokrenuti Hasbara (lažna zastava "anti-Izrael" / "anti-cionist") propagandni trolovski overdrive.

            Glasno inzistirajući na tome da je spominjanje Hasbare - izraelske dezinformacije i proizraelske lobističke propagande - puka "semantika", "Curious" izbacuje cijeli popis "izraelskih pitanja".

            Naravno, naš “Radoznali” Hasbara propagandni trol ignorira osnovnu stvarnost:

            Dobro poznat čitateljima Consortium Newsa, neprestano ističem istraživačko novinarstvo utemeljeno na činjenicama i solidna istraživanja o izraelskom nuklearnom i kemijskom oružju, izraelskoj dugoj povijesti podrške terorizmu, nezakonitoj izraelskoj vojnoj okupaciji i naseljavanju palestinskog teritorija, izraelskom uplitanju u američku izbornu politiku , utjecaj proizraelskog lobija na vanjsku politiku SAD-a, globalni pokret za bojkot, sankcioniranje i dezinvestiranje iz Izraela.

            Osim toga, redovito razotkrivam i Konvencionalne i Invertirane Hasbara propagandne napore koje koriste izraelska vlada i proizraelski lobi kako bi odvratili pažnju od svog ratnog huškanja i kršenja međunarodnog prava.

            Naravno, naš "Radoznali" Hasbara propagandni trol vrti se sve očajnije, sada histerično inzistirajući da je razotkrivanje Hasbare na neki način "smetnja", "zastarjela" i "jednostavna [sic] linija bijesa"

            Nastaje urnebes.

          • Znatiželjan
            Ožujak 16, 2018 na 03: 08

            “invalid govori sve. Vi niste “jadni invalid”, niti dodatak rješavanju nekih vrlo ozbiljnih problema u svijetu, a Izrael je jedno od zala s kojim se svi suočavamo. Shvaćaš li zapravo koliko glupo zvučiš ponavljajući iste trikove iznova i iznova? Vaše intelektualno ja je nadmašilo praktično i one koji su budniji od vas. Vi niste ništa više od osobe koja je zapela u labirintu, s pretvaranjem da se svađate. Mislite li zapravo da ponavljanje istog smeća uvijek iznova zadržava neku razinu valjanosti? Ti i Goebbels imate vezu koju mrzim reći. kada riješite dio mržnje i oružja, i nasilja, možete biti dodatak društvu. Od sada ponavljate istu umornu nit neke umorne dogme.
            Naravno, Izrael koristi dezinformacije, kao i većina drugih zemalja. Jeste li vi Rip Van Winkle i upravo ste se probudili iz vrlo dubokog sna? imaš PUNO toga za naučiti u proteklim godinama dok spavaš.
            Pokušajte pomoći svijetu umjesto da ga povučete u svoj oluk "Hasbara" i njegovu idiosinkratičnu špilju. Pokušajte pomoći svijetu, to je sve što imam savjet za vas. Do nikad više.

  15. Abe
    Ožujak 8, 2018 na 17: 02

    Još jednom, američki mirovni pokret ulazi u konceptualnu i praktičnu slijepu ulicu izbjegavajući realnost američkih vojnih akcija na Bliskom istoku: Ratovi za Izrael.

    Na primjer, nije važno postoji li peticija Kongresu i ministru obrane koja poziva na uklanjanje svih američkih vojnih zrakoplova sa sirijskog neba, ako Sjedinjene Države nastave dopuštati nuklearno naoružanom Izraelu da leti svojim vojnim zrakoplovima američke proizvodnje iznad Sirije nekažnjeno.

    Središnje pitanje globalnog mira danas je proizraelski lobi koji drži američku izbornu politiku i izraelsko uplitanje u američku vanjsku politiku.

    Naravno, analiza američkog obrambenog stava je komplicirana stvar. Ali nije to tako komplicirano. Ono što je jasno jest da nema vojne ili geostrateške prednosti američke politike na Bliskom istoku.

    Operacije izraelsko-saudijsko-američke osovine ne donose nikakvu korist Sjedinjenim Državama.

    Prirodni regionalni partner Amerike na Bliskom istoku je Islamska Republika Iran, država koja, uz sve svoje nedostatke, nudi puno više pogodnosti za SAD nego Saudijska Arabija ili Izrael zajedno.

    Ali Izraelci i Saudijci predani su porazu savezništva ili čak normalizacije između SAD-a i Irana. Desetljeća propagandnih prijevara, smrtonosnog ratnog huškanja i nemilosrdnog političkog lobiranja potvrđuju ovu činjenicu.

    Vrijeme je da američki građanski mirovni aktivisti točno identificiraju i izravno prozovu proizraelske ratne huškače u medijima i politici koji su nam donijeli ove nepotrebne ratove i koji sada dovode svijet do ruba katastrofalnog nuklearnog sukoba.

    Naravno, bit će tu i uobičajenih optužbi za “antisemitizam”, a Hasbara legije će još više pobjesnjeti.

    Ali činjenica ostaje, američki mirovni pokret ne ide nikamo ako odbije zauzeti odlučan stav za istinu i nedvosmisleno izjaviti:

    Nema više američkih ratova za Izrael.

    • mike k
      Ožujak 8, 2018 na 18: 10

      Dobre točke Abe.

    • Tannenhouser
      Ožujak 8, 2018 na 18: 41

      Alternativno, on/oni (mirovni pokret) mogli bi jednostavno proglasiti da nema više rata niti da ga podržavaju. Nema potrebe da zavirujete u istinu koju govorite uvodeći Izrael u nju :)

      Što je s opcijom Samson Abe? Kao da pokušavate vratiti pastu za zube, zar ne, u ovom trenutku?

    • Abe
      Ožujak 8, 2018 na 18: 55

      Hasbara: “nema potrebe zaviriti” spominjanjem izraelskog ratnog huškanja ili uplitanja proizraelskog lobija u američku vanjsku politiku.

      • Tannenhouser
        Ožujak 8, 2018 na 19: 04

        Abe. Samo pokušavam izbjeći ono što kažete..."Naravno, bit će uobičajenih optužbi za "antisemitizam", a Hasbara legije će još više pobjesnjeti."

        Mirovni pokret bi mogao izbjeći ovu gužvu i još uvijek ostvariti ciljeve. Nije da se uopće ne slažem s tvojim osjećajima, slažem se 100%, ali oboje znamo da se antisemitska ploča baca jednako slobodno kao i tvoja neprestana i u ovom slučaju pogrešna Hasbara optužba, zar ne Abe?

        Pravo pitanje je kako se postupa sa opcijom Samson, budući da je to prava zagonetka za mir, zar ne Abe?

        Nećeš ili izgleda ne želiš prijeći tu granicu iz nekog razloga, Hmmmmmm

        • Abe
          Ožujak 9, 2018 na 22: 15

          Vaša izjava da je "opcija Samson" "prava zagonetka za mir" nema činjeničnu osnovu. To nipošto nije "pravo pitanje" niti se njime treba "pozabaviti" kako bi se zaustavili američki ratovi za Izrael. Iako su navodnici ispod pogrešno opisali ono što mora biti, očito je da je to srž vašeg osjećaja bez činjenica.

    • Abe
      Ožujak 8, 2018 na 19: 52

      Hasbara: "opcija Samson"... "opcija Samson"... "mora se riješiti"

      Izraz "Samsonova opcija" odnosi se na izraelsku prijetnju "bijesnog psa" da će upotrijebiti svoj arsenal nuklearnog oružja kako bi nanio nepopravljivu štetu cijelom svijetu.

      Prijetnja “Samsonova opcija” priziva se u Hasbara propagandi kako bi se sugeriralo da će protivljenje Izraelu rezultirati nerazmjernom, razornom odmazdom.

      SAD i globalni mirovni pokreti više se ne daju zastrašiti takvim Hasbarinim retoričkim taktikama.

      Doista, oronulost aparthejdske države Izrael odražava se u njezinom "Samsonovom kompleksu". Francusko-američki povjesničar Jacques Barzun opisao je fenomen:

      “Stari sustav dolazi do nečega što izgleda kao zastoj, tijekom kojeg se sve poznate stvari čine praznim ili pogrešnim. Očaj, ravnodušnost, opsjednutost okrutnošću i smrću, Samsonov kompleks želje da se cijelo zdanje sruši na vlastitu glavu i glave njenih retardiranih držatelja – te strasti obuzimaju duše mladih generacija i pretvaraju ih u nasilne pokretače promjena , ili razuvjereni skeptici i cinici. I od aktivista i od negatora dolaze nove ideje i ideali koji dopuštaju da se marš civilizacije nastavi. Ali također se može dogoditi da se ne pojavi dovoljno novih ideja, da nema oživljavajućih nada, a civilizacija se raspada u rastućem neredu, rastućoj frustraciji i uništenju bez mozga.”

      Oblikovanje američke vanjske politike za servisiranje izraelskog “kompleksa Samson” doseglo je svoj logični kraj – rub nuklearnog rata.

      Sada je globalna humanistika preostala opcija za preživljavanje, a kamoli mir i prosperitet, masovna mobilizacija za okončanje američkog rata za Izrael.

      Neprestana Hasbara propaganda nastoji spriječiti takvu mobilizaciju, posebice unutar mirovnog pokreta u Sjedinjenim Državama.

      • Tannenhouser
        Ožujak 8, 2018 na 20: 10

        Abe Moje riječi su bile 'kako' ne treba se baviti time. Vaše svođenje opcije Sampson na Hasbarin trik dok ste upravo prije toga priznali “Izraz “opcija Samson” odnosi se na izraelsku prijetnju “bijesnog psa” da će upotrijebiti svoj arsenal nuklearnog oružja za nanošenje nepopravljive štete cijelom svijetu. ” krajnje je smiješno. Netko bi mogao... ako ne zna bolje pretpostaviti da ste VI Hasbara trol, ili bolje rečeno Zioshepard jer je ta faza upravo ono što bi se očekivalo od stvarnog Izraelskog prvog čovjeka. Tvrditi da "SAD i globalni mirovni pokreti prestaju biti zastrašeni takvim Hasbarinim retoričkim taktikama." kada je upravo suprotno vidljivo svima koji to žele vidjeti, opet je smiješno. Pri svakom susretu dokazuješ da si suprotnost od onoga što tvrdiš. Zatim dalje nastavljate MOJU poentu s “Uistinu, oronulost aparthejdske države Izrael odražava se u njezinom “Samsonovom kompleksu”. Francusko-američki povjesničar Jacques Barzun opisao je fenomen:

        “Stari sustav dolazi do nečega što izgleda kao zastoj, tijekom kojeg se sve poznate stvari čine praznim ili pogrešnim. Očaj, ravnodušnost, opsjednutost okrutnošću i smrću, Samsonov kompleks želje da se cijelo zdanje sruši na vlastitu glavu i glave njenih retardiranih držatelja – te strasti obuzimaju duše mladih generacija i pretvaraju ih u nasilne pokretače promjena , ili razuvjereni skeptici i cinici. I od aktivista i od negatora dolaze nove ideje i ideali koji dopuštaju da se marš civilizacije nastavi. Ali također se može dogoditi da se ne pojavi dovoljno novih ideja, da nema oživljavajućih nada, a civilizacija se raspada u rastućem neredu, rastućoj frustraciji i uništenju bez mozga.”

        Oblikovanje američke vanjske politike za servisiranje izraelskog “kompleksa Samson” doseglo je svoj logični kraj – rub nuklearnog rata. ”

        Dakle, dragi moj Abe, što je to? Opcija Samson je Hasbara krevet ili gdje smo sada? Ne možete imati oboje.
        Iako sam siguran da ćeš pokušati.

        Opet, kako se nositi s ovom implicitnom prijetnjom svijetu? Na kraju krajeva, to je snažan motivator za 'Isreal firster', zar ne?

        • Abe
          Ožujak 9, 2018 na 15: 18

          Izrael bez prestanka želi imati oba načina: hvali se svojom nepobjedivošću, a prigovara o svojoj ranjivosti i potrebi za sve izdašnijom vojnom pomoći SAD-a

          Upućivanje na prijetnju “Samsonovom opcijom”, užasnu izraelsku strategiju nuklearnog genocida osmišljenu kako bi se spriječio navodni “drugi holokaust” konvencionalnog vojnog poraza Izraela (spaljivanjem židovskog stanovništva Moskve, Pariza, Londona i Rima), povraća se. od strane propagandista Hasbare kao retorički trik za preusmjeravanje rasprave o izraelskoj vojnoj agresiji i odvraćanje od učinkovitog političkog protivljenja američkim ratovima za Izrael.

          “Jaki motivator” za većinu onih “prvih Izraelaca” koji skaču na noge kako bi zapljeskali desničarskom izraelskom premijeru je njihova pohlepa za više novca proizraelskog lobija, a ne njihov strah od “opcije Samson” ili njihova strast za izraelski aparthejd.

          Unatoč tome, bez sumnje će uslijediti još Hasbara urnebesa od druga “Tannenhousera”.

      • Abe
        Ožujak 8, 2018 na 20: 33

        Za više Hasbara ludorija od druga “Tannenhousera” pogledajte CN komentare na
        https://consortiumnews.com/2017/12/15/protecting-the-shaky-russia-gate-narrative/

    • eeyp
      Ožujak 9, 2018 na 04: 40

      Ovaj odnos, započet 1947. godine i ranije, duga je, zaštićena reketacija. Vrijeme je da nam Izrael plati. To osjećam prema ljudima Jemena i Sirije, da ne spominjem Afganistan i Irak (i ​​druge). Teško je zamisliti kroz što svakodnevno prolaze. Mučno je znati da je naša zemlja uzrok svega toga. U jednom su trenutku oligarsi odlučili kontrolirati sve zemljine resurse i uvjerili vojsku koja je rekla “mi ćemo se za to pobrinuti”. Organizacija Sjevernoatlantskog ugovora je trešnja na vrhu.

  16. Rowland
    Ožujak 8, 2018 na 16: 44

    Uzimajući u obzir da šefovi država i vrhovni zapovjednici svojih oružanih snaga (kraljica za Ujedinjeno Kraljevstvo i generalni guverner za Kanadu) nose impresivne uniforme za odgovarajuće parade svojih snaga, bilo bi jednako prikladno za zapovjednika -zapovjednik američkih snaga da nosi uniformu za svoju predloženu paradu. Impresivan komad vojnog kroja pukovnika Gadafija mogao bi poslužiti kao dobar primjer za oponašanje.

    • David G.
      Ožujak 8, 2018 na 17: 04

      Slažem se od srca!!

      Osim pitanja parade, dugo sam smatrao da bismo općenito mogli smiriti Trumpa ako mu samo dopustimo da nosi neke epolete.

      Čitao sam kako je jedan Trumpov bivši kolega iz vojne škole, koji nije njegov obožavatelj, priznao kako je dobro nosio svoju uniformu. Trump je definitivno puno više u vojnom prikazivanju i prikazivanju nego u stvarnom vođenju rata.

      • Joe Tedesky
        Ožujak 8, 2018 na 19: 02

        Veliki vojni posao Kaisera Wilhelma bio je odabir vojnih uniformi. Radije bih vidio Trumpa u carskom rimskom Caesar Togou, ali tko sam onda ja? Joe

  17. Annie
    Ožujak 8, 2018 na 16: 05

    Kao što sam već rekao, bio sam vrlo aktivan tijekom stvaranja Bushovih ratova kao i mnogi drugi, a onda sam gledao kako umire i shvatio da je to više stranačka pripadnost nego antiratni stav. Ne za sve, ali za previše, možda većinu. Ljudi koji su mobilizirali druge na prosvjed tijekom Bush/Cheneyjevih godina bili su smrtno tihi tijekom Obaminog predsjedništva. Bilo je bijesno gledati. U početku, kad sam pročitao ovaj članak, mislio sam da je to više povezano s anti-Trumpom nego s iskrenim anti-ratnim prosvjedom, ali kako sam čitao dalje, vidim da gospođa Flowers ne igra po stranačkoj liniji. No, siguran sam da će mnogi ovaj marš mira doživjeti kao još jedan napad na Trumpa, a bit će i puno onih koji će marširati jer su više zgroženi Trumpom nego našim militarizmom.

    • David G.
      Ožujak 8, 2018 na 16: 22

      Imala sam isto iskustvo čitajući ovaj članak kao i ti, Annie, s obzirom na vjernost Margaret Flowers.

      Ali nadam se da shvaća da će trebati više od njezinih dobrih namjera da prosvjedi protiv parade ne budu tek dio beskrajnog Trump/anti-Trump cirkusa: ona i njezini kolege morat će napraviti pravi antiratni, anti -poruke carstva koje je nemoguće ignorirati, čak i uz rizik otuđenja MSM i Dem establišmenta.

      • Annie
        Ožujak 8, 2018 na 18: 46

        Slažem se, i da vam pravo kažem, pitam se kako će MSM to podnijeti. Znam da su tijekom Bushovih godina marševi, koji su bili diljem svijeta, u početku imali pokrivenost MSM-a, ali nakon kratkog vremena to je nestalo, a po mom mišljenju mediji su postali zagovornici tog rata. Sada su u škripcu, mrze Trumpa, ali vojnike i domoljublje ne mogu napasti. Mislim da o njoj neće biti puno prostora, budući da smo postali zemlja mobilizirana oko rata i imamo medije koji su suučesnici u tome. Između vrata Rusije, demokrata i takozvane ljevice koji bljuju toliko mržnje prema Trumpu da guraju ljude sve više prema desnici.

        • Joe Tedesky
          Ožujak 8, 2018 na 18: 57

          David & Annie, trebali bismo se pripremiti na najgore. Bilo koji marš za mir tijekom Trumpove vojne parade bit će zatvoren i zatvoren, ili će televizijske kamere pokazati samo što će to učiniti nekolicina razularenih zagovornika mira (ako su oni doista zagovornici mira), budući da je ova vrsta nepoštivanja naših predsjednika ogromna vojska počast će biti odmah slomljena. Nadam se da sam krivo shvatio, ali kao što rekoh, pomisli na najgore, a možda će se dogoditi ono najbolje. Joe

          • CitizenOne
            Ožujak 9, 2018 na 21: 47

            Potpuno se slažem. Često se u gomili nalaze biljke koje iznenada izazovu nasilje. Poput navodnih lažnih ožalošćenih na skupovima za ubijenu školsku djecu, stara izreka treba znati da je prikladna za te ljude. Puno je lakše regrutirati huligana da prekine marš mira nego što se može zamisliti. Zatim se mediji usredotočuju na tu sliku (pucanje novca) i naslovi glase "anarhisti razbijaju prozore i pale vozila dok se policija bori s pobunjenicima protiv Trumpa dok marš mira postaje nasilan. Moglo bi biti deset milijuna mirnih prosvjednika, ali jedna slika skinheada koji baca molotovljev koktel za koji je možda bio namješten da ga baci bit će glavna tema.

            Nakon toga Trump će izaći na svom bluebird expressu kako bi napao antiameričke kriminalce koji su pokušali omesti njegovu domoljubnu paradu i pozvao policiju da ih pokupi i zatvori.

            Ometanje nacionalne parade je loša ideja. Samo neka se dogodi, a mi ćemo zijevnuti i krenuti dalje.

          • Joe Tedesky
            Ožujak 10, 2018 na 00: 10

            Vaš komentar CitizenOne naveo me da se prisjetim Trumpovog odgovora na NFL koji je pokleknuo. Bože, je li Trump ikada promijenio priču o tome... vau. Dakle, kažete da bi se to moglo dogoditi s Maršem mira gledanim kroz MSM filter. Slažem se. Joe

  18. Rick Sterling
    Ožujak 8, 2018 na 15: 21

    Izvrstan intervju. Lijepo je čuti o ovim akcijama razotkrivanja i izazivanja američkog militarizma.

  19. Christian Chuba
    Ožujak 8, 2018 na 13: 16

    Slažem se s paradom sve dok su iskreni u vezi s njom... imaju helikoptere apache, A10, letjelice, topnička oruđa s fosfornim granatama ili vojnike u punoj ratnoj opremi, baš onako kako bi ih civili u Afganistanu/Iraku vidjeli. Samo se nemojte pretvarati da su poput toplih prijateljskih momaka iz Prvog svjetskog rata.

    • David G.
      Ožujak 8, 2018 na 14: 36

      Da budemo iskreni, trebali bi pucati na gledatelje

      • Annie
        Ožujak 8, 2018 na 15: 29

        David G. Bio sam s tobom do ovog komentara. Paljba po gledateljima, svaka čast. Ako ste protiv rata, trebali biste biti protiv nasilja u svim njegovim oblicima.

        • David G.
          Ožujak 8, 2018 na 15: 38

          Uvjerio si me. Ne želim više da vojska masakrira ljude u DC-u ovog studenog.

          • Realista
            Ožujak 8, 2018 na 16: 04

            Kako bi bilo da samo guščje korake?

          • Annie
            Ožujak 8, 2018 na 16: 26

            Šalio si se. Pravo?

          • David G.
            Ožujak 8, 2018 na 16: 53

            Annie, bit ću jasan:

            Kada sam napisao, "Da budem iskren u vezi s tim, trebali bi otvoriti vatru na gledatelje", odgovarao sam i referirao se na rečenicu Christiana Chube: "Dobro mi je imati Paradu sve dok su pošteni u vezi s tim..." .

            Nisam rekao, čak ni šaljivo, da sam “iskreno” želio da vojska puca na gledatelje, već da bi to bila *iskrena* manifestacija vojne stvarnosti, za razliku od pukog pokazivanja opreme.

            Zatim, kad sam rekao da si me uvjerio, da, šalio sam se, u pokušaju da (hm) razoružam svaku napetost s kolegom komentatorom.

          • Chris Chuba
            Ožujak 8, 2018 na 21: 05

            Zaboravio sam spomenuti jame od opeklina. Vrhunac parade trebao bi biti kad GI-ovi gomilaju gume, šatore, prazne kutije streljiva, spremnike dizela, ... i pale ih preko puta ulice od 1600 Pennsylvania Ave, uz divlje klicanje gomile.

            Naravno da se i ja šalim, ali me odbija kako se zavaravamo. Ovo nije 1. ili čak 2. svjetski rat gdje imamo vojsku kojom dominira pješaštvo u interakciji s lokalnim stanovništvom. Imamo male snage koje izvode izlete, napadaju i bježe i vraćaju se u bazu. Pa da, možda sam malo ogorčen. Ponašamo se kao da smo ušli u Pariz, a nismo radili ništa takvo. Živimo u zemlji mašte.

            Narod Jemena, Sirije i jako sumnjam u Irak/Afganistan nas mrze.

          • Preskoči Scotta
            Ožujak 9, 2018 na 08: 24

            Dobra bi alternativa bila gluma uličnog kazališta u kojoj hrpu ljudi, posebno žena i djece, obučete kao "zombi mrtve u ratu" u krvlju natopljene krpe s kojih otpadaju spaljeni komadi mesa i marširate ih u formaciji iza vojnika. u svojim lijepim čistim uniformama. Mogli bismo to nazvati "paradom žrtava" i uključiti neke sjajne transparente.

        • tina
          Ožujak 8, 2018 na 23: 11

          Annie, oni nažalost vjeruju u vojsku i nasilje. Ne vjerujem u to, ali hej, što ćete učiniti da se borite (da se razumijemo vojnom terminologijom) protiv te ideologije?

  20. dahoit
    Ožujak 8, 2018 na 13: 12

    Što su učinili protiv Obame? Uozbiljite se.

  21. David G.
    Ožujak 8, 2018 na 12: 50

    Pa, osjećam se bolje u vezi s kampanjom protiv Trump Parade nakon što sam ovo pročitao nego prije. Margaret Flowers to ovdje vješto zastupa i cijenim da je za nju ovo dio dosljedne antimilitarističke poruke na čijem je unapređenju cijelo vrijeme radila.

    Ali ipak, znate... u stvarnom životu neće li se ovo pretvoriti u samo još jednu personaliziranu Trumpovu oluju, potapajući antiratnu politiku pod općim gađenjem nad Zlim Richie Richom kao predsjednikom?

    Tako je lako zamisliti načine na koje bi proratni establišment mogao preuzeti medijske poruke – tako što bi, na primjer, osigurao da se pristaše marša osjećaju prisiljenima objasniti da unatoč protivljenju paradi oni i dalje stvarno "podržavaju trupe". I ne bih rekao mimo liberalnih MSNBC/NY Times tipova da iskoriste priliku da pitaju zašto je vojska dobila zadatak s glupom paradom kada su mogli "nešto raditi" u Siriji.

    Flowers i njezini kolege imaju pravo igrati kako oni to vide, ali kako bi bilo da njihove demonstracije jednostavno postave zahtjev da se izbace "SAD iz Sirije!", a ako se nitko ne pojavi, u redu, barem znamo na čemu smo .

    Što se same parade tiče, padaju mi ​​na pamet riječi HP Lovecrafta:

    “Ultimativni kaos, u čijem središtu se prostire slijepi idiotski bog [Donald J.] Azathoth, Gospodar svih stvari, okružen svojom floskulnom hordom bezumnih i amorfnih plesača, i uljuljkan tankim monotonim sviranjem demonske frule koju drže bezimene šape .”

Komentari su zatvoreni.