Čini se da je najava ruskog predsjednika Vladimira Putina u četvrtak o velikom tehnološkom napretku u sustavima isporuke nuklearnog oružja zatekla američku obavještajnu zajednicu nesvjesnu, izvještava Gilbert Doctorow.
Gilbert Doctorow
Jučerašnje dvosatno obraćanje predsjednika Vladimira Putina Saveznoj skupštini, zajedničkoj sjednici oba doma ruskog dvodomnog zakonodavnog tijela – plus veliki broj ruske kulturne, poslovne i druge elite – predstavljalo je njegovu platformu za nadolazeće predsjedničke izbore 18. ožujka. Ovo , umjesto sudjelovanja u televizijskim debatama na svim federalnim televizijama u kojima ovih dana radi ostalih sedam kandidata.

Ruski predsjednik Vladimir Putin drži svoje godišnje obraćanje Saveznoj skupštini u Centralnoj izložbenoj dvorani Manezh u Moskvi, Rusija, 1. ožujka 2018.
Ali kao što je slučaj s mnogim velikim prezentacijama Vladimira Putina, jučerašnji govor bio je upućen daleko široj publici od ruskog biračkog tijela. Mnogi od procijenjenih 700 novinara pozvanih da prisustvuju bili su strani dopisnici. Doista, moglo bi se razumno tvrditi da je govor bio usmjeren u inozemstvo, upravo u Sjedinjene Države.
Posljednja trećina obraćanja, posvećena obrani i predstavljanje po prvi put nekoliko velikih novih i tehnički neusporedivih ofenzivnih nuklearnih sustava oružja, utvrdila je tvrdnju Rusije da ima puni nuklearni paritet sa Sjedinjenim Državama, poništavajući povlačenje zemlje iz statusa supersile koje datira iz kolapsa Sovjetskog Saveza 1992. Neki ruski komentatori, u naletu nacionalnog ponosa, tvrdili su da je moć Sovjetskog Saveza sada obnovljena i da su nepravde iz 1990-ih konačno poništene.
Na svoj način, ovaj je govor bio jednako važan, možda i važniji od Putinova govora na Münchenskoj sigurnosnoj konferenciji u veljači 2007. na kojem je opširno iznio ruske pritužbe zbog globalne hegemonije SAD-a uspostavljene 1990-ih i posvemašnjeg zanemarivanja ili poricanja Nacionalni interesi Rusije. Taj govor bio je prekretnica u američko-ruskim odnosima koja nas je odvela u duboku konfrontaciju današnjice. Jučerašnji govor nije sugerirao početak nove utrke u naoružanju, već njen završetak, potpunom pobjedom Rusije i porazom SAD-a.
Putinovo obraćanje bilo je događaj "šoka i strahopoštovanja". Ostavljam drugima, kompetentnijima od mene u vojnoj tehnologiji, da komentiraju specifične sposobnosti raznih sustava koji su jučer predstavljeni. Bilo da su malog ili neograničenog dometa, bilo da se lansiraju sa zemlje ili iz zraka, bilo da se radi o balističkim projektilima ili krstarećim projektilima, bilo da lete kroz atmosferu ili plove tiho i velikom brzinom samim dubinama oceana, za ove se različite sustave kaže da su nepobjedivi za sve poznatu ili perspektivnu protuzračnu obranu u kakvu su Sjedinjene Države uložile velika sredstva otkako su jednostrano napustile ABM sporazum i krenule kursom koji bi narušio strateški paritet.
Od 2002. američka politika usmjerena je na omogućavanje prvog napada koji bi onesposobio ruske ICBM-ove i zatim učinio beskorisnim zaostale ruske nuklearne snage koje bi mogle biti ispaljene iz zraka. Nove ruske rakete visoke manevriranja i ultra velike brzine (10 Macha i 20 Macha) i podvodni nuklearni dron čine iluzornim svaki scenarij temeljen na nerazornom odgovoru na američku domovinu nakon američkog udara na Rusiju. U prolazu, novi sustavi također postaju beskorisni i pretvaraju se u mete cijele američke mornarice, sa svojim formacijama nosača zrakoplova.
Reakcije američkih i zapadnih medija na Putinovo obraćanje bile su različite. The Financial Times dao sve od sebe u neutralnom izvješćivanju, a na sredini svog tematskog članka dao je po jedan odlomak dvojici najautoritativnijih ruskih političara s posebnom stručnošću u odnosima sa Zapadom: Konstantinu Kosačevu i Alekseju Puškovu, obojici bivšim predsjednicima Odbora za vanjske poslove Dume.
Međutim, njihovi izvjestitelji i urednički supervizori bili su izvan svojih sposobnosti, nesposobni postići dosljedan stav o tome što Kremlj radi. S jedne strane Putinove izjave o ruskom “nezaustavljivom” nuklearnom oružju svedene su na “tvrdnje”, što upućuje na određeni skepticizam; s druge strane, posljedica je "poticanje zabrinutosti zbog nove utrke u naoružanju sa SAD-om". Oni ne mogu shvatiti da je utrka gotova.
The The Washington Post jučer je prilično brzo objavio poduži članak u svom internetskom izdanju. Neobično velik dio činili su citati iz Putinova govora. Urednički tekst govori sve u dodijeljenom naslovu: "Putin tvrdi da Rusija razvija nuklearno oružje koje može izbjeći obranu od projektila." Naglasak bih stavio na "tvrdnje" i "razvija se". Čini se da novinar i uprava novina nisu shvatili poantu: da je jedan od ovih sustava već raspoređen u južnom vojnom okrugu Rusije, a da drugi idu u serijsku proizvodnju. Ovi sustavi nisu popis želja, oni su čvrste činjenice.
The New York Times bila je karakteristično spora u objavljivanju članaka o razvoju događaja koji je zatekao njezino osoblje i upravu potpuno nespremne. U razmaku od nekoliko sati objavila je dva članka zaredom o obrambenom dijelu obraćanja Vladimira Putina. U oba, ali posebno u članku čiji su koautori novinari Neil MacFarquhar i David E. Sanger, naglasak je na "blefu".
Lako se pretpostavlja da je Putin samo održao predizborni govor kako bi probudio "domoljubne strasti Rusa" i tako učvrstio svoju nadolazeću izbornu pobjedu. Pisci se tješe tvrdnjom da "obmana leži u središtu trenutne ruske vojne doktrine", tako da su se "pojavila pitanja o postojanju tog oružja".
Ova nagađanja, posebno u New York Times Recite nam jednu stvar: da naši mediji namjerno ignoriraju jasne činjenice o Vladimiru Putinu. Prvo, da je uvijek radio ono što je govorio. Drugo, da je po prirodi vrlo oprezan i metodičan. Riječ "pažljivo" (?????????) stalni je element u njegovom govornom vokabularu. U ovom kontekstu, pojam "blefiranja" u stvari koja bi ugrozila rusku nacionalnu sigurnost i koja bi mogla koštati desetke milijuna ruskih života ako bi se blefirao - takav pojam je potpuna besmislica.
Želio bih vjerovati da Združeni načelnik stožera u Washingtonu neće biti tako vrtoglav ili površan u prosuđivanju onoga što su jučer čuli od gospodina Putina. Ako je tako, hitno će preporučiti svom predsjedniku da uđe u vrlo široke pregovore s Rusima o kontroli naoružanja. I oni će se vratiti svojim stožerima kako bi u potpunosti revidirali svoje preporuke u vezi s vojnom opremom i instalacijama koje Sjedinjene Države financiraju 2019. i kasnije. Naš trenutni proračun, uključujući trilijun ili tako nešto koji se izdvajaju za nadogradnju nuklearnih bojevih glava i proizvodnju više oružja niske učinkovitosti, bacanje je novca poreznih obveznika.
Međutim, što je još važnije, implikacije jučerašnjeg obraćanja Vladimira Putina su da je američka obavještajna služba spavala za volanom posljednjih 14 godina, ako ne i duže. Za zemlju je nacionalni skandal izgubiti utrku u naoružanju za koju nije ni bila svjesna da se događa. Glave bi se trebale vrtjeti, a proces bi trebao započeti odgovarajućim saslušanjima na Capitol Hillu. Iz razloga koji će biti jasni iz onoga što slijedi, među prvim svjedocima pozvanim da svjedoče trebali bi biti bivši potpredsjednik Dick Cheney i bivši ministar obrane Donald Rumsfeld.
U prošlosti bi takvo otkriće golemog sigurnosnog jaza s glavnim geopolitičkim i vojnim konkurentom zemlje dovelo do političkih predbacivanja i upiranja prstom. Ono što se jučer pojavilo daleko je veće od "raketnog jaza" kasnih 1950-ih koji je doveo Jacka Kennedya u Bijelu kuću u kampanji da vrati snagu američkoj političkoj kulturi i probudi je iz uspavanih Eisenhowerovih godina s njihovom samodopadnošću oko sigurnosnih pitanja i mnogo drugo.
Štoviše, jučerašnje lansiranje novog ruskog oružja koje mijenja svjetsku ravnotežu moći bilo je samo jedno u nizu izvanrednih ruskih postignuća u protekle četiri godine koja su potpuno iznenadila američko vodstvo. Objašnjenje je do sada bila navodna nepredvidivost Vladimira Putina, čak i ako apsolutno ništa što je učinio nije moglo predvidjeti netko tko je pažljivo pratio.
Jedan od glavnih primjera bilo je rusko zauzimanje Krima u veljači i ožujku 2014. bez ispaljenog metka ili ijednog smrtnog slučaja u okolnostima u kojima se 20,000 ruskih vojnika stacioniranih u njihovoj iznajmljenoj enklavi Sevastopolj suprotstavilo 20,000 ukrajinskih snaga na poluotoku. Zapadni mediji govorili su o ruskoj "invaziji" koja se nije svodila na ništa više od napuštanja ruskih trupa iz svojih vojarni. Rusi nisu koristili ništa egzotičnije od psihološkog ratovanja, staromodnih "psy-ops" kako se to naziva u Sjedinjenim Državama koje su do savršenstva izveli profesionalci, a sve datira iz vremena Von Clausewitza.
Zatim je Pentagon uhvaćen spuštenih gaća u rujnu 2015. kada je Putin na Općoj skupštini Ujedinjenih naroda najavio slanje ruskih ratnih zrakoplova u Siriju za kampanju protiv ISIS-a i podršku Assadu koja će započeti sljedeći dan. Zašto nismo ništa posumnjali? Je li to zato što se znalo da je Rusija presiromašna da izvrši tako zahtjevnu misiju u inozemstvu s preciznim ciljevima i rokovima?
Na istom ratnom poprištu Rusi su ponovno “iznenadili” Amerikance osnivanjem zajedničkog vojno-obavještajnog centra u Bagdadu s Irakom i Iranom. I dodatno je "iznenadio" NATO leteći u misijama bombardiranja sirijskog područja iznad Irana i iračkog zračnog prostora nakon što su mu uskraćena prava letenja na Balkanu. Uz tisuće vojnog i diplomatskog osoblja smještenog u Iraku, kako to da Sjedinjene Države nisu unaprijed znale ništa o ruskim sporazumima s iračkim vodstvom?
Moja poanta je da je zabuna oko toga kako protumačiti Putinovu objavu nove obrambene sposobnosti Rusije sustavni promašaj američkih obavještajnih službi. Sljedeće očito pitanje je zašto? Gdje je CIA? Gdje su obavještajni šefovi kad ne istražuju Trumpa?
Odgovor se sigurno ne nalazi u jednom ili dva elementa. Nije to ni kvar koji se nedavno razvio. Postoji dobra mjera zasljepljujućeg samozadovoljstva o Rusiji kao "propaloj državi" koja je zahvatila cijeli politički establišment SAD-a od 1990-ih kada je Rusija ležala na leđima. Čovjek jednostavno nije mogao zamisliti da će Kremlj odgovoriti izazovu svojih misija na Krimu, u Siriji, u razvoju najsofisticiranijeg visokotehnološkog naoružanja na svijetu.
I to nije samo sljepilo za stvari ruske. Temeljni je neuspjeh shvatiti da državna moć bilo gdje ne ovisi samo o BDP-u i demografskim kretanjima, već i o odlučnosti, domoljubnoj odlučnosti i inteligenciji tisuća istraživača, inženjera i proizvodnog osoblja.
Ovo konceptualno siromaštvo zarazilo je neke naše najbriljantnije realpolitičke politologe u akademskoj zajednici koji bi u načelu trebali biti otvoreni za razumijevanje svijeta kakav jest, a ne svijeta kakav želimo da bude. Nekako kao da smo zaboravili lekciju Davida i Golijata. Nekako smo zaboravili izraelske brojke od 4 ili 5 milijuna koji se vojno suprotstavljaju 100 milijuna Arapa. Bilo nam je nezamislivo da će Rusija biti David našem Golijatu.
Ali postoje objektivniji razlozi za potpuni neuspjeh američkih obavještajnih službi da shvate razmjere i ozbiljnost ruskog izazova američkoj globalnoj hegemoniji. Konkretno, moramo uzeti u obzir uništavanje naših ruskih obavještajnih sposobnosti u danima, mjesecima, godinama nakon 9. rujna.
Ima onih koji će s razlogom reći da je pad američkih obavještajnih sposobnosti prema Rusiji počeo već u drugoj administraciji Ronalda Reagana, kada je Hladni rat došao kraju i činilo se da stručnost Hladnih ratnika više nije relevantna. Sigurno je da je broju stručnjaka za Rusiju dopušteno da opadaju odlaskom.
Pa ipak, kada se dogodio 9. rujna, mnogi od onih na višim položajima u CIA-i došli su u Agenciju kao stručnjaci za Rusiju. Nedostatak CIA-inih vještina u poznavanju jezika i područja Bliskog istoka bio je očigledan nakon napada Al-Qaide na Tornjeve blizance koji je usmjerio preoblikovanje prioriteta za obavještajne službe. Jasno je da ovaj nedostatak i nužno reprofiliranje stručnosti nisu mogli biti dobri predznaci za daljnje zapošljavanje ostataka sovjetskog stola.
Ali još veći čimbenik u oštrom padu ruske stručnosti unutar američkih obavještajnih agencija bio je pomak od ovisnosti o zaposlenicima državne službe na korištenje vanjskih pružatelja usluga, tj. outsourcing obavještajnog rada. To je bilo potpuno u skladu s preferencijama američkog potpredsjednika Dicka Cheneya, koji je uveo outsourcing na generaliziran način kako bi se nosio s novim izazovima Rata protiv terorizma.
Isti fenomen zahvatio je američku vojsku, posebno početkom 2003. nakon invazije na Irak. Operativni sigurnosni zadaci američke vojske povjereni su tvrtkama koje osiguravaju plaćenike poput Blackwatera. Potpredsjednik je prekinuo normalne aranžmane nabave materijala radi brzog zadovoljenja hitnih terenskih zahtjeva: otuda nabava netradicionalnih, ali prijeko potrebnih flota za prijevoz oklopnih trupa i slično.
Nekoliko članaka u Consortium News i drugdje posljednjih mjeseci skrenulo je pozornost na fenomen outsourcinga inteligencije. No, što se događa, zašto i u čemu, jasno se znalo već prije desetak godina i nije obećavalo ništa dobro.
U određenom smislu, zajedničko svim tim promjenama u opskrbi obavještajnim podacima, opremom i vojnom snagom bio je mentalitet brzih rješenja i izravna politička intervencija u procese koji su u državnoj službi bili izolirani svojim birokratskim procedurama. Politička intervencija znači u konačnici Politizacija metode i ishode. Vjerojatnije je da će vanjska obavještajna služba zadovoljiti zahtjeve upravitelja nego da ima neki vlastiti intelektualni integritet i široku perspektivu.
Kako bih bolje razumio fenomen, upućujem čitatelja na izvanredan i dobro dokumentiran članak iz ožujka 2007. koji je objavio Europski strateški obavještajni sigurnosni centar (ESISC) pod naslovom “Outsourcing Intelligence: Primjer Sjedinjenih Država”.
Autor, znanstveni suradnik ESISC-a Raphael Ramos, govori nam da je u to vrijeme 70% proračuna američke obavještajne zajednice trošeno putem ugovora s privatnim tvrtkama. U vrijeme kada je pisao, rečeno je da je outsourcing najveći među agencijama koje su odgovorne Ministarstvu obrane. Tada se govorilo da jedna trećina osoblja CIA-e dolazi iz privatnih tvrtki.
Osim promjene prioriteta stranih obavještajnih službi koje su proizašle iz završetka Hladnog rata i početka rata protiv terorizma, još jedan čimbenik u promjeni strukture američke obavještajne službe bio je tehnološki uvjetovan. To se odnosi na moderne komunikacijske tehnologije, s mnogim start-upovima koji se pojavljuju u specijaliziranim poljima inteligencije signala i inteligencije slika. NSA je iskoristila ove nove pružatelje usluga kako bi postala pionir u outsourcingu obavještajnih podataka.
Druge agencije Pentagona koje su slijedile isti smjer bile su Nacionalni ured za izviđanje, odgovoran za svemirske obavještajne sustave i Nacionalna geoprostorno-obavještajna agencija, zadužena za proizvodnju geografskih obavještajnih podataka sa satelita. Dodajte tome promjenjivu obavještajnu praksu koja dolazi s razvojem interneta, koji daje prioritet inteligenciji otvorenog koda. OSINT bi mogao cvjetati u privatnom sektoru jer ne zahtijeva posebne sigurnosne provjere. To je uskoro činilo između 35% i 90% nabave obavještajnih podataka.
Kao što je gore navedeno, outsourcing je omogućio obavještajnoj zajednici da se modernizira, brzo stekne vještine i pokuša zadovoljiti hitne nove potrebe. No, sudeći prema rezultatima obavještajnih podataka u vezi s Putinovom Rusijom, čini se da model outsourcinga nije dao rezultate. Zemlja je letjela naslijepo dok je zauzimala neobične i nepodržive pozicije kako bi maltretirala svijet kao da uživamo punu dominaciju i da Rusija ne postoji.
Gilbert Doctorow, neovisni politički analitičar sa sjedištem u Bruxellesu, služi kao međunarodni promatrač na predsjedničkim izborima u Rusiji 18. ožujka. Njegova najnovija knjiga, Imaju li Sjedinjene Države budućnost? objavljena je u listopadu 2017. I meki uvez i e-knjiga dostupne su za kupnju na www.amazon.com i svim pridruženim Amazonovim web stranicama diljem svijeta.
Krajem 2014. Rusija je pokrenula stožer 'ratne vlade' kao dio velike vojne nadogradnje. To je trebalo zazvoniti na uzbunu o tome što je novi zapovjedni centar. Sada Rusija ima napredno oružje i napredni zapovjedni centar za najbolje raspoređivanje oružja.
Američka vojska je sputana financijskom propašću F35 i neutemeljenim uvjerenjem da se avioni mogu graditi s nedostacima i kasnije popraviti (konkurencija). F35 poznat je kao avion koji je pojeo Pentagon.
I Rusija i Kina imaju raketne obrambene sustave koji mogu otkriti i uništiti F35. Pretpostavljam da se vesele svaki put kad cijena F35 poraste, a nagađanja o njegovoj izvedbi snize.
Čini se da je Rusija također pretekla Amerikance u području elektroničkog ratovanja – pogledajte napad na USS Donald Cook.
"Vjerojatnije je da će vanjska obavještajna služba zadovoljiti zahtjeve upravitelja nego da ima neki vlastiti intelektualni integritet i široku perspektivu." Ne 'samo' vanjski izvođači. To je dijelom razlog zašto je program Phoenix u Vijetnamu bio katastrofa. Psihopati na terenu u Vijetnamu znali su što žele njihovi krvoločni gospodari i to su im dali, čak i kad neprijatelji koje su trebali uništiti nisu postojali. Unesite nedužne civilne zamjene. Naravno da je Phoenix (po uzoru na koji su današnji fuzijski centri napravljeni) bio katastrofa kako god ga raščlanili.
“...rusko zauzimanje Krima...” Glupost!
Neuspjesi obavještajnih agencija koje dr. Doctorow identificira doista imaju dugu povijest i možda su povezani s izvornom svrhom i lojalnošću tih istih agencija. Predstavljaju li te agencije narod Sjedinjenih Država ili odražavaju težnje elite koja je lojalna samo sebi? To bi moglo objasniti da se SSSR naziva carstvom zla dok mu se prodaje žito i daju financijski krediti da bi ga održali na životu. To također može objasniti neprekidno vojno, financijsko i političko pokriće dano državi Izrael, poznatoj i kao najveća kraljica socijalne skrbi u povijesti, tako da se rasistička naseljenička država Izrael ne mora sukobljavati sa 100 milijuna Arapa, već se usredotočiti na zlostavljanje , opljačkao i ubio tri milijuna Palestinaca, za koje su nam govorili pedeset godina da ne postoje.
Ne ide ti dobro u Siriji, zar ne, Pu.
Neuspjeh većine ljudi da vide stvarnost kada im se gurne u lice dio je problema... primjer:
“Pa ipak, kad je nastupio 9. rujna, mnogi od onih na višim položajima u CIA-i došli su u Agenciju kao stručnjaci za Rusiju. Nedostatak CIA-inih vještina u poznavanju jezika i područja Bliskog istoka bio je očigledan nakon napada Al-Qaide na Tornjeve blizance koji je usmjerio preoblikovanje prioriteta za obavještajne službe. Jasno je da ovaj nedostatak i nužno reprofiliranje stručnosti ne mogu poslužiti kao dobar predznak za daljnje zapošljavanje ostataka sa sovjetskog stola.”
Al-Qaeda nije imala ništa s 9/11...osim ako nije imala tehnologiju, resurse i mehanizme da pretvori više od 80% od dvije zgrade od 500,000 tona u prah - od vrha prema dolje. (pogledajte “Gdje su nestali tornjevi?” Dr. Judy Wood, BS, MS, Ph.D.)
Einstein je rekao: "Propitujte sve". Samo tako se može vidjeti stvarnost...što vodi do pravog razumijevanja – tko, što, kada, bili, zašto i kako.
Nakon desetljeća konzumiranja kontaminirane hrane i pića što očekujete? A tu su i cjepiva i lijekovi na recept. Dovraga, SAD je postao zombi nacija, kao i većina drugih zapadnih zemalja iz istog razloga.
Naslov vaše knjige glasi “Imaju li Sjedinjene Države budućnost?”. Odgovor je Ne!
Briljantna analiza!
ruski tip
Očekivano, majstorski doprinos Gilberta Doctorowa. Toliko iznenađenja za Pentagon i 17 “obavještajnih agencija” koje su potrošile više od godinu dana na jadne antiruske sitnice dok je sve ovo prošlo mimo.
Sjajan sažetak velikih promjena koje pravi, upućeni i pošteni promatrač može detaljno opisati.
npr. "U prolazu, novi sustavi također postaju beskorisni i pretvaraju se u sitting duck mete cijele američke mornarice, sa svojim formacijama nosača zrakoplova."
Ruskim otkrićima ne treba davati pretjeranu pompu, jer postoji mnogo načina da se uništi nosač zrakoplova. Čini se da su Kinezi upotrijebili drugi pristup - specijalizirani ICBM koji se spušta velikom brzinom. Naciljati taj ICBM za izravan pogodak glavni je problem za napadača, a ako se to dogodi, ne vidim nikakvu praktičnu obranu koja bi spriječila nevjerojatno oštećenje broda.
Moja uobičajena reakcija na hvalospjeve o “domoljubnoj odlučnosti” bila bi da odgovorim da je domoljublje posljednje utočište nitkova. Međutim, ovo je drugačije. Dok Rusi (i mnoge druge zemlje) imaju hrabrosti i domoljubne odlučnosti, naša je zemlja nazadovala do takve propale države da ništa osim zarađivanja novca nije važno.
Ali zašto se čuditi? Nije li ova država utemeljena na principu “života, slobode i težnje za zarađivanjem”?
Teško je zamisliti eklatantniju proputinovsku propagandu od ove! Toliko očigledno, zapravo, da odaje osjećaj panike gospodina Doctorowa. Činjenica da se političar napuhuje uoči izbora na kojima je kandidat nije ni šokantna ni zastrašujuća! Zapravo, teško da je to uopće vijest! To je samo normalna politika i g. Doctorow pokušava to prodati kao "šok i strahopoštovanje" jednostavno je glupo. Zaglavljen u Ukrajini, zaglavljen u Siriji, Putinove tvrdnje nam govore da on vjeruje da će prije ili kasnije morati voditi rat sa SAD-om, ali vjeruje da ga ne može dobiti. Stoga pokušava prestrašiti SAD, koristeći svoje američke pristaše kao propagandni relej. Kad bi tvrdio da Ruska Federacija zaostaje za SAD-om, morao bi objaviti program masivne vojne potrošnje (što je upravo taktika koju koriste američki političari!). Jasno, nema novaca za to, pa, “logično”, tvrdi da je Rusija već superiorna! Problem je već riješen! Ne mora trošiti novac koji nema. Logičan zaključak je da Putin vidi poraz koji mu gleda u lice.
SAD od 1994. godine razvija zrakoplove na nuklearni pogon i sada u svojim stabilnim vojnim letjelicama ima toliko napredne da će ih koristiti i otkrivati samo kao posljednje sredstvo, kako ne bi razotkrio zapanjujući napredak tehnologije.
Putin nema ništa protiv SAD-a, samo je tužno što su Poljaci SAD-a bili toliko korumpirani i ljigavi da su Rusiju učinili neprijateljem, a ne saveznikom, kao što vjerujem da su željeli biti.
Zrakoplovi na nuklearni pogon su hladnoratovska ideja, SAD su čak napravile i jednog bombardera na nuklearni pogon, sve dok netko pametan nije shvatio da dizanje nuklearnog reaktora u zrak, odakle može naglo pasti (recimo problemi s motorom), nije pametno. Mogućnost nesreće je ogromna.
Sljedeće: ono što je Putin želio prenijeti je ova situacija: imamo jednog tipa koji oštri veliku oštricu, očito namjeravajući prerezati tipa ispred sebe. Taj tip je rekao: gle, nema svrhe. Imam pištolj. A ako napadneš, bit ćeš mrtav. To je cijela poruka. Ali sumnjam da će razumjeti; jer ne možeš nekome nešto objasniti ako on ne želi razumjeti.
Outsourcing obavještajnog rada čini se toliko suludim da je teško shvatiti kako bi inače inteligentni ljudi mogli pristati na to. Sumnjam na pretjerivanje s čitanjem Ayn Rand. Samo jedan primjer: Edward Snowden. Nakratko je izravno radio za CIA-u, ali inače je govorio o izvođačima i njegov esprit d'corp se smanjio. Drugi aspekt je da je nešto lakše natjerati plaćenike da govore ono što želite da se kaže nego stalno osoblje.
Moj je dojam bio da je ozbiljna trulež proizašla iz nemogućeg cilja Busha Cheneyja. Oni koji su znali dovoljno protivili su se, ne zbog moralnih prigovora, već jednostavno zbog razumijevanja da izravna kontrola nad Afganistanom i Irakom ne može funkcionirati s obzirom na "kulturni jaz" - lokalno stanovništvo beznadno podijeljeno između onih koji preziru Zapad i onih koji ga mrze, i Amerikanaca na sličan način podijeljen između onih koji mrze muslimane i onih koji ih podržavaju, potrebna razina suradnje "ostaje nedostižna". Dakle, stvarni stručnjaci moraju otići. To je dodatno osudilo pothvat.
Što se tiče ruskih stručnjaka, mnogi su razvijali zgodne teorije poput "raketnog jaza" koje su zahtijevali političari i Vojno-industrijski kompleks. Žalosna Condoleeza Rice bila je obrazovana kao rusko/sovjetski stručnjak — zapravo, njezina stručnost bila je u pružanju mišljenja koja su točno odgovarala očekivanjima.
Međutim, ono što ovdje možemo vidjeti je jaz u “ljudskoj inteligenciji”, tj. regrutirano je premalo ruskih izdajica koji su znali za razvoj oružja. Razdoblja siromaštva u Rusiji nakon raspada Sovjetskog Saveza trebala bi biti izvrsna prilika da se pronađu takvi ljudi. Ali drugo objašnjenje je da je CIA zapravo znala, a donositelji odluka odlučili su to ignorirati.
Siledžija maltretirana. I što sada? Pregovori!!??
Općenito cijenim Doctorowove analize. Međutim, on još uvijek pije kool-aid u vezi 9-11, što mi čini malo sumnjičavim koga zapravo prijavljuje ili za koga radi. Pitam se kakav je njegov spin u vezi s 8. lipnja 1967.: USS Liberty.
Možete li biti konkretni? Što je s njegovim izvješćivanjem o slomu obavještajnih službi nakon 9. rujna što vam smeta?
Bob–
Ne mogu govoriti u ime Johna, ali reći ću vam što mislim. G. Doctorow navodi da je "CIA-in nedostatak vještina u poznavanju jezika i područja Bliskog istoka bio očigledan nakon napada Al-Qaide na Tornjeve blizance koji je usmjerio preoblikovanje obavještajnih prioriteta."
Iz ovoga izvlačim da gospodin Doctorow misli da je Al-Qaeda napala WTC i da je početni poticaj (iako, kako on navodi, ne "veći faktor") za konačni "slom" obavještajnih službi u odnosu na Rusiju bio osjećaj (podrazumijevano) da vas je 9. rujna uhvatio pomalo "nespremnog". Tako dobivamo "preoblikovanje prioriteta".
Analiza koja se odnosi na prioritete i resurse te eventualne probleme uzrokovane “outsourcingom” može vrlo lako biti točna. Ako je tako, za mene je nevjerojatno da naša obavještajna “zajednica” u 21. stoljeću nije bila u stanju hodati i žvakati žvaku u isto vrijeme. Zašto bi, zaboga, obavještajne agencije – koje imaju zadatak razumjeti svijet i njegov razvoj – imale nedostatak jezika i/ili čitavih regija? To je jednostavno pitanje postavljeno analizom "gubljenja" inteligencije u jednom području zbog percipirane potrebe da se "stekne" u drugom. Nije kao da govorimo o jednom pojedincu koji može postići samo toliko stručnosti.
U svakom slučaju, to na stranu, ne vjerujem da su otmičari dva komercijalna zrakoplova uspjeli izvesti gotovo čudesan pothvat uzastopnog preciznog navođenja tih zrakoplova u tornjeve. I to je samo jedan od mnogih apsurdnih aspekata "priče" o 9. rujnu. Dakle, po ovom pitanju, da, Doctorow je ili popio kool-aid, ili ga radije prebacuje u pisanom obliku o drugim stvarima za koje smatra da može biti učinkovit. Ne svađam se s Doctorowom ovdje, ali mislim da znam odakle John dolazi. Također mi nije bilo stalo do Davida i Golijata o čemu se Zachary tako dobro pozabavio, ali je inače bio vrijedan članak u cjelini.
Gregory: prije svega dopustite mi da vam se zahvalim na vašim uobičajenim oštroumnim razmišljanjima primijenjenim na ovu specifičnu temu. Što se tiče 9-11, zadržavam se na nekoliko teorija. Ono što me zasmetalo u primjedbi Johna Hawka bilo je konkretno ovo: "još uvijek pije kool-aid u vezi s 9-11, što me čini pomalo sumnjičavim o tome koga on zapravo izvještava". PRIJAVITI KOME?
Misli li on stvarno da Gilbert Doctorow podnosi izvještaj Putinu ili nekom ruskom agentu? Čini se da je to implikacija te opaske i apsurdna je, ne znam je li John Hawk “trol”, ali insinuacije ove opaske navode me da vjerujem da je to moguće.
Hvala ti Bob. Cijenim vaša razmišljanja.
Dogovoreno – čini se da se izražena ozbiljnost sumnje ne poklapa s prigovaranjem. Johnovo spominjanje Libertyja, kojeg je napao Izrael, čini se da ukazuje na moguću (i razumnu) sumnju da je Mossad bio umiješan u 9. rujna… ali ipak sugerirati da Doctorow možda radi za Izrael je malo previše.
AHHH da, Gregory, irelevantno spominjanje USS LIbertyja moglo je imati namjeru izvući antisemitske klevete i diskreditirati Doctorowovu analizu i web stranicu u isto vrijeme. Vrlo je moguće da je John Hawk John Hasbara.
Zašto su manjkavi u stranim jezicima? Jer Amerikanci općenito jesu. I te agente moraju nabaviti odnekud. Ono što čini problem još gorim je kako dobiti dovoljno stručnjaka za strane jezike koji nemaju razumijevanja za neprijateljsko društvo koje nadziru?
"Ono što čini problem još gorim je kako dobiti dovoljno stručnjaka za strane jezike koji nemaju razumijevanja za neprijateljsko društvo koje ispituju?" …od srca se slažem, Andrew. Simpatija i razumijevanje za drugu kulturu preduvjeti su za učenje drugog jezika, a obavještajci su više zainteresirani za subverziju; stoga se bilo tko iz "Doba Vodenjaka" mora promatrati sa sumnjom.
> kako dobiti dovoljno stručnjaka za strane jezike koji nemaju simpatije za neprijateljsko društvo koje nadziru?
Zbog toga velike sile već pola stoljeća financiraju istraživanje i razvoj strojnog prevođenja. A čini se da su rezultati koji su dovoljno dobri za većinu ovog posla sada stvarno na pomolu.
TS…strojno prevođenje ne može zamijeniti ljudsku analizu
Po mom mišljenju, jedina stvar koju stvarno znamo o službenoj priči o 9. rujnu jest da nije istinita. Stvarnost je još uvijek u magli, a možda će uvijek biti. Isto kao i ubojstvo Kennedyja, iako sam sada jako sklon vjerovati da je to bio posao CIA-e 11. Ali to je sve što može biti – čvrsto uvjerenje.
Pročitajte “The Dark Side Of Camelot” Seymoura Hersha. Kennedyjevi su izdali SVE. Pronalaženje krivaca, iz tog razloga, kao i iz razloga što je sada previše svjedoka mrtvo, bit će nemoguće – običnim smrtnicima.
Što se tiče Seymoura Hersha, nisam obožavatelj. Ali dao nam je mnogo. Sviđa mi se Douglas Valentineov pogled na njega: https://www.youtube.com/watch?v=_ZV_Xm7bsgo
Drugi izazov koji treba razmotriti je Kina. Alfred McCoy ovdje opisuje njegov potencijal:
http://www.tomdispatch.com/blog/176331/tomgram%3A_alfred_mccoy%2C_the_global_war_of_2030/
Sjećate li se svih predviđanja (uključujući i Baracka Husseina Obame) da će Rusija zapasti u "močvaru" u Siriji?
Zašto baš to? Sjećate li se kako su Iračani namjeravali svoje američke okupatore pozdraviti cvijećem i nazvati ulicu u Bagdadu po Bushu?
Sjetite se i Obaminog vrijeđanja Rusije kao neproduktivne zabiti, samo benzinske postaje. Što se tiče Hillary, njene uvrede su bile groteskne, onda ona krivi Putina što je ne voli!!
Bojim se da je ovdašnja struktura vlasti previše glupa da vidi da će rezultat pokušaja zadržavanja apsolutne vlasti biti eliminacija svega. Problem je upravljanje opadanjem kada entitet koji opada može više puta uništiti svijet. Gorbačov je upravljao ruskim padom, a da stvari nisu uništene. Mislim da ovaj put nećemo imati sreće.
"Jučerašnji govor nije sugerirao početak nove utrke u naoružanju, već njen završetak, s izravnom pobjedom Rusije i porazom SAD-a."
Bila bi greška da Rusija počne ovako razmišljati. Ovakav razvoj događaja samo će potaknuti Washington MIC na još veće napore. Ovaj put čak ne moraju smisliti lažni "procjep projektila". Uostalom, sve dok svaki zaposleni američki porezni obveznik ne bude u dužničkom zatvoru, resursi koje može pozvati su gotovo neograničeni.
A američki mediji? Razumljivo je da će, kao prvi odgovor na trzanje koljena, Putinove riječi pokušati protumačiti kao blef upućen ruskim glasačima. Na kraju krajeva, on je ništa drugo nego lažljivi lažnjak po svakom pitanju, prema njima. Međutim, na kraju, tražite da iskoriste Putinove riječi kao motivator u novom hibridnom ratu koji rade svoj dio da bi se pokrenuli protiv Rusije. Ove će riječi u 21. stoljeću biti pandan Hruščovljevom zloglasnom "pokopat ćemo vas". Samo još jedan "dokaz" koliko su Rusi doista opasno agresivni i zašto nam priliči svaki novčić u proračunu preusmjeriti na više naoružanja. Zašto se gnjaviti sa zdravstvenim, obrazovnim i socijalnim programima kad se Crveni spremaju započeti amfibijska iskrcavanja iz Bangora u Boca Raton? Zapravo, oni već žive u svim vašim digitalnim uređajima. Pogledajmo koje izdajice možemo pronaći kako se šuljaju unutar svjetske mreže. Ono što ovoj zemlji treba je žestoko batinanje "dvije minute mržnje" kako bi se ljudi usredotočili na cijeli dan!
Da, govor će iskoristiti političari u vlasništvu MIC-a da zahtijevaju veću vojnu potrošnju, što je uvijek namjera američkih prijetnji i provokacija. Teško je navesti stratešku obrambenu sposobnost bez navođenja prijetnje. Ali barem je to Putin izjavio mirno i bez naznaka agresije, za razliku od Kruševljevog 1956. koji je lupao cipelom o stol i vikao “Pokopat ćemo vas!” Putin je čekao da se američki MIC upravo nahrani svojim milijardama povećanja proračuna za laganje, varanje i krađu od naroda Sjedinjenih Država.
Realista,
Da, razmišljao sam o tome što ste upravo rekli. Cijela struktura moći SAD-a živi u nestvarnom svijetu. Možda nije bila dobra ideja da Putin sve to kaže. Ali što je drugo mogao reći, kako ih Zapad ruši. Oni slijede Rusiju, njihov cilj je potpuni nokaut.
Način da se Rusija (ili Iran) uništi jednim udarcem je usmjereni udar asteroida. Američki napori moraju se usredotočiti na preusmjeravanje asteroida kao oružja.
Vidim gdje bi to bilo usporedivo u smislu dodira sa stvarnošću s trenutnim strategijama.
Mislim da je na al Jazeeri objavljeno (svi izgledaju deprimirajuće slično ovih dana, ako idemo prema sadržaju) da su američki ratni planeri odgovorili s nečim u smislu "znali smo da rade na tome već neko vrijeme, i shvatili u našu trenutnu postavku." Ta je izjava otprilike jednaka "odmah ćemo pokrenuti istragu o izvješćima o civilnim žrtvama u najnovijem napadu bespilotne letjelice Hellfire u sjevernom NeverreatenedtheUSAstanu." Dok su SAD rasipale resurse na razvoj sustava kao što su F-22 i Edselov F-35, Rusija je jednostavno razvila osjetljivije radarske sustave za detekciju i navođenje projektila. Nova super klasa prijevoznika od više milijardi dolara? Učinkovita protunosačka raketa srednjeg dometa (koja dolazi na vodenoj liniji i već je u službi); kada su vaši izdaci jedna desetina troškova drugog tima, maksimizirate dobitak za novac i Rusija (i Kina) su učinile upravo to.
Na kraju, realistični (ako ih uopće ima...nadam se da barem postoje) ratni planeri moraju shvatiti da je ići na kraj s Rooskiesima nula; Kina također. Najmanje deset godina obje su uvele odgovarajuće protumjere relativno najboljim koje su SAD uvele u pogledu "obrane" od projektila, što je rezultat božićnog drvca Charlieja Browna SDI-ja Ronnieja Rayguna. Koliko trilijuna bogatstva je sliveno u ovu rupu? I ovo me podsjeća na značaj Putinovog naglaska na to da ruševine imaju čvrstu potporu u zlatu; tjera čovjeka da se zapita jesmo li nudili suptilno predviđanje budućnosti petrodolara.
Možda, samo možda će SAD shvatiti da možete gurati ljude samo toliko daleko prije nego što oni uzvrate. A SAD je gurao silnu gomilu ljudi uokolo.
Pitam se shvaćaju li ovdašnji vlastodršci uopće glupost situacije koju su sami stvorili… bravo, mjerne šipke.
(Trebao bih primijetiti da je Rusija bila potpuno u pravu da se takozvane "obrambene baterije" koje su SAD stacionirale u istočnoj Europi spremno pretvaraju u napadne baterije; otprilike 2 sata za zamjenu ubojnih sredstava i izradu softverske zakrpe)
Slažem se. SAD radi mnogo u cijelom svijetu. Ove posljednje optužnice koje je podigao Mueller protiv tvrtke i 13 ljudi sigurno krše zakon SAD-a, ali kakva šala u usporedbi s masovnim miješanjem tima SAD-a diljem svijeta. Podržavajući građanski rat u Ukrajini i državni udar i antirusko nasilje nad etničkim Rusima do te mjere da je Putin odlučio podržati ljude koji su istjerani iz zemlje, a zatim je cijelu stvar izvrtao kako bi izgledalo kao da je Rusija samo ustala i napala Ukrajinu za bez razloga i onda udario sankcije Rusiji itd.
Pretpostavljam da je ovo uplitanje SAD-a i uplitanje manje u odnosu na ono što može postići 13 ljudi zaposlenih u jednoj tvrtki koji koriste twitter i Facebook za objavljivanje bannera? ha?
Sada predlažemo više sankcija temeljenih na tucetu pekara s istoka protiv cijele jedne nacije i svih njenih naroda.
Svakoga bih smatrao potpunom neukošću ili nerazumijevanjem ili neučenjem bilo čega ako ne vidi ovu vrstu propagande i kazna za Rusiju je pljuska. Iznimnost SAD-a kaže da se SAD može (i miješa) u sve u što se prokleto želi miješati kad god poželi, čak i do rata, ali 13 ljudi u Rusiji na Twitteru dovoljno je za pokretanje novog hladnog rata.
No čini se da je šteta učinjena. Putin je već davno dobio poruku i prenio ju je Obama, a ne Trump.
Ne može se previše naglasiti kako su SAD lišile Rusiju tolikog gospodarskog partnerstva između dva gospodarstva kada je Obama potpisao sankcije protiv Rusije zbog "napada na Ukrajinu". Nešto što je bilo neistinito. Rusija je branila etničke Ruse koji su bili protjerani iz zemlje.
Ovdje ništa nije novo. Dvije zemlje stalno vode do vrata pakla svojim vojnim industrijskim kompleksima. Bila su to najbolja vremena, bila su to najgora vremena. Iznova i iznova do kraja.
Lol. Dobar post. Ah da, “politički projektirani” F-35, kojeg voli Bernie, 'socijalist' koji s njime želi otvoriti radna mjesta dok Saudijce potiče da se pozabave i bombardiraju, dok se činilo da su njegove riječi uzeli k srcu – u Jemenu.
Bok,
Zašto se moje objave ne pojavljuju? Nikada ne režem, ne psujem niti govorim uvredljivo. Dakle, što se događa?
Pojavljuju se vaši postovi o tome da se vaši postovi ne prikazuju.
Žao mi je zbog vaših poteškoća, g. Roy. Ozbiljno, jesam. To je rečeno, to je bilo smiješno, David G.
Presmiješno, Davide. Dobit ćeš ovo što očekujem.
Fwiw, objavio sam komentar na istu temu za koji se čini da je u trajnoj moderaciji, iz nepoznatih razloga, da nikada neće ugledati svjetlo dana. Dakle, imaš moje suosjećanje, Rob Roy!
Bilo mi je prilično iznenađenje što Putin tvrdi da Rusija ima brzi podvodni uređaj sudnjeg dana koji se ne može otkriti i koji je sposoban zbrisati velike dijelove čovječanstva. Nema sumnje da je ovo osmišljeno kako bi se suprotstavilo trenutnoj proturuskoj histeriji koja je zahvatila Washington u pozivu na novu proturusku obrambenu inicijativu i prijetila im se dodatnim sankcijama zbog nabrijane obavještajne procjene da je Rusija odgovorna za hakiranje izbora i utjecaj.
Nema sumnje da je histeriju podstakao MIC kako bi povećao proračun za obranu, suprotstavio se Trumpovom prijateljskom stavu prema Rusiji, kao i kako bi nas odvratio od našeg korumpiranog sustava financiranja izbora i kampanja. To je klasična obmana. Okrivite neku stranu vražju naciju za rezultate izbora kako biste sakrili prave razloge za rezultate, a to su korumpirani zakoni o financiranju kampanje i druge zlouporabe kao što su lažiranje i zakoni o glasanju. Dodajte tome učinak korumpiranih financijskih zakona kako biste omogućili masovne reklamne napade da pretvore ključne regije od okruga do država i dobit ćete učinak komercijalno financirane propagandne kampanje. Dodajte tome učinak konzervativnih novinskih kuća kao što su Fox i Sinclair koje pristrano izvještavaju i dobit ćete više propagande prerušene u pošteno izvještavanje. Sinclair je spreman požnjeti lavovski udio TV postaja ako doživi dvostruki udarac ukidanja ograničenja vlasništva za medijske kuće koje je ukinuo FCC Ajita Paija i predloženog otkupa Tribune Media od strane Sinclaira, što je sada moguće u novom dereguliranom okruženju.
Pokrenut iz Baltimorea 1971., Sinclair je izrastao u moćnu tvrtku koja posjeduje ili upravlja s gotovo 200 TV postaja. Spajanje s Tribuneom povećalo bi taj broj na 233, čime bi tvrtka postala najveća televizijska kuća u zemlji s dosegom od 72% kućanstava u SAD-u, iako bi Sinclair trebao prodati neke od tih licenci kako bi se uskladio s ograničenjima FCC-a o vlasništvu TV-a diljem zemlje.
Jačanje izgleda dogovora: promjena pravila odobrena od strane FCC-a u travnju koja je olabavila ta ista ograničenja.
Sinclair je postao poznat po tome što je inzistirao da će emitirati Ukradenu čast neposredno prije izbornog natjecanja između Busha i Kerryja. Početkom listopada 2004. objavljeno je da je Sinclair Broadcast Group naredio svim svojim postajama da emitiraju Stolen Honor u danima koji su prethodili predsjedničkim izborima 2. studenog. Ova su izvješća izazvala medijsku buru. Prema televizijskoj kritičarki Alessandri Stanley, bivšoj novinarki New York Timesa:
Ukradena čast: Rane koje nikad ne zacjeljuju, vrlo osporavani dokumentarac protiv Kerryja, Sinclair Broadcast Group ne bi trebao prikazivati. Trebalo bi ga u cijelosti prikazati na svim mrežama, kabelskim postajama i javnoj televiziji. Ovaj histrionski, često lažan i duboko tužan film ne nanosi puno veću štetu ugledu senatora Johna Kerryja nego što su to učinili negativni oglasi Swift Boat Veterans for Truth, koji su preplavili televizijska tržišta u gotovo svim državama swinga. Ali pomaže gledateljima da bolje razumiju bijes koji raspiruje nesretnu skupinu braće koja se protive kandidaturi g. Kerryja i njegovoj tvrdnji o herojstvu. … Ovaj film je vrijeme osvete, prilika da se kazni jedan od najpoznatijih antiratnih aktivista, g. Kerry, onaj koji je dobio zasluge za odlikovanje u borbi, a zatim je, kroz oči veterana u ovom filmu, otišao kući u diskreditirati muškarce koji su ostali.” Također je rekla da su slike Stolen Honora "grube, ali moćne". Također je jasno dala do znanja da Stolen Honor ima razne "iskrivljenosti... s namjerom da povrijedi g. Kerryja na izborima".
Svi ovi prošli i sadašnji događaji otkrivaju naciju koju je otela ultra bogata i ultra moćna desnica s elementima u vladi, konzervativnim medijima i lobijem obrambene industrije koji se svi urote kako bi novcem, monopolom preuzeli kontrolu nad izborima , propaganda i strah. Naravno da bi sve to željeli sakriti od nas s uslužnim medijskim sustavom i umjesto toga kriviti Putina za razloge našeg neuspjeha demokratskog procesa.
Stoga doista nije iznenađenje kada su Rusija otkrila da su razvili oružje sudnjeg dana od kojeg se ne možemo obraniti. To je planirana poruka da se antiruska propagandna država u SAD-u s lovom na vještice i žrtvenim jarcima Rusije u američkoj novoj eri McCarthyja dozove razumu. Putin nam govori da nećemo dobiti neki preventivni napad i da Rusija ima sredstva da se obrani od svake strategije SAD-a samo da osigura naše uništenje zajedno s njihovim.
Rusija je to nedvojbeno također smatrala potrebnim otkako su SAD napustile svoj sporazum o protubalističkim projektilima i aktivno razvijaju ovo oružje koje bi moglo umanjiti vjerodostojnost uspješnog ruskog konvencionalnog protunapada ICBM na prvi udar SAD-a.
Ukratko, naša vlada, naši mediji i naša vojna industrija pokušavaju sakriti korupciju našeg izbornog procesa antiruskim širenjem straha za vlastitu financijsku korist i kontrolu nad stanovništvom SAD-a putem novca, propagande i straha. Možda čak planiraju i pravi nuklearni rat. Tko zna?
Nadam se da će Putinova poruka naići na uši u establišmentu da ih upozori na glupost ideje o nuklearnom ratu koji se može dobiti. Jedno je sigurno da je Putin dovoljno zabrinut zbog nedavnih događaja ovdje da daje takve najave. Samo to bi trebalo signalizirati da je igra okrivljavanja Rusije dosegla novu i zastrašujuću razinu.
Možda će čak i Robert Mueller shvatiti da igra na ruku ratnim huškačima pa će ublažiti svoj lov na vještice koji do sada nije pronašao dokaze o tajnom dogovoru između Rusa i Trumpove administracije kako bi poništili izbore. Nadam se da je tako.
Link na oružje sudnjeg dana
http://www.businessinsider.com/putin-confirms-russian-doomsday-nuclear-weapon-in-annual-speech-2018-3
Evo što je Putin rekao o torpedu:
Uopće se ne spominju bilo kakvi aspekti "prljave bombe", iako je, naravno, svo atomsko oružje u nekom smislu "prljavo". Stvar je dovoljno zastrašujuća čak i ako unutra nema ništa više od nekoliko tona TNT-a, jer pretpostavljam da bi nosač zrakoplova bio trenutno uništen.
Slažem se CitizenOne da sva Muellerova buka koju šire CNN, MSNBC i o kojoj pišu poznati lažljivci kao što su NYT & WaPo/CIA nije ništa više nego odvraćanje pažnje od grijeha 'duboke' države nacionalne sigurnosti. Mogao bih dodati da se sve ovo događa iznutra jedne iznimno moćne nacije koja se hvali 'kako sama kreira svoju stvarnost'. '
“Ljudi poput vas još uvijek žive u onome što nazivamo zajednicom koja se temelji na stvarnosti. Vjerujete da rješenja proizlaze iz vašeg razboritog proučavanja uočljive stvarnosti. Svijet više ne funkcionira tako. Sada smo carstvo, a kada djelujemo, stvaramo vlastitu stvarnost. I dok vi proučavate tu stvarnost - razborito, kako hoćete - mi ćemo ponovno djelovati, stvarajući druge nove stvarnosti, koje i vi možete proučavati, i tako će se stvari posložiti. Mi smo akteri povijesti, a vi, svi vi, ostat ćete samo proučavati ono što radimo.” Carl 'Turd Blossom' Rove
Kako lijepo od Rovea, što je čuo takvu oholost i prijevaru u javnosti o tome kako naš američki sustav funkcionira, samo pokazuje koliko te elite stvarno misle da su izuzetne. Sve iz zemlje u kojoj se čak i holivudski scenaristi jako trude sakriti istinu o ponovno odigranim povijesnim događajima. A zašto ne iz zemlje iz koje će prosječni građanin, kada ga na uličnoj anketi pitaju protiv koga su se SAD borile tijekom Drugog svjetskog rata, dobiti odgovore poput 'je li to bila Francuska ili ne, možda je to bila Rusija' ili 'to je bio JFK ili njegov brat koji je to zaustavio'... toliko o kretenima iza ekrana s kojima treba raditi.
Ljudima je smiješno misliti da je FBI ispustio loptu pucaču iz škole u Floridi, a ljudi misle da je naša CIA potpuno promašila cilj s njihovim čitanjem o napretku ABM-a Kim Jung Una, kao što se činilo da je CIA-a ostala zaslijepljena Putinovom objavom ruske obrambe moć. Ali zašto ne dovesti u pitanje prioritete ovih kratkovidnih pogrešaka kada su šefovi na vrhu svake agencije više zabrinuti za njihovo usmjeravanje medijskog udara protiv neovlaštenog predsjednika duboke države… mislim što može biti važnije od ovoga?
No CitizenOne vi to znate tako dobro kao i bilo tko drugi. Naši su vođe stvorili vlastiti zamišljeni svemir. To je problem s Imperijem, a taj problem je što počinje vjerovati u vlastite laži.
Kao da nisi lud ako pričaš sam sa sobom, samo nemoj sam sebi odgovarati. Dobro razmislite o tome na ovaj način, SAD ne samo da sam sebi odgovara, nego također ne daje prave odgovore kada odgovara, ali nema problema jer je pitanje u početku bilo lažno….ali nemojte se bojati sunarodnjaci Amerikanci jer je sve lažno ionako vijest, pa nema veze. Što je onaj Einstein rekao o ludilu?
Još jednom sam uživao u vašem eseju CitizenOne. Joe
SAD su doista "oteli ultra bogati" koji novcem kontroliraju izbore i masovne medije. Bila je zrela za korupciju u svojoj stabilnoj izolaciji i neuspjehu da zaštiti alate demokracije od novca.
Roveovo uvjerenje je slavljenje zločina, uvjerenje oportunista tiranina da je novac=moć=vrlina bez obzira kako se do nje došlo. Ali među “akterima u povijesti” takvi oportunisti često završe mrtvi u propasti, njihova su imena sinonim za zlo za sva vremena. Čovjek želi da je računovodstvo bilo prije. Ali sve dok se oligarhija ne svrgne na bilo koji način, takva jadna moralna korupcija ne može se spriječiti, i to je zapravo temeljno uvjerenje koje podučavaju viša srednja i viša klasa.
Sam, Roveov citat je poput šefa kriminalnog sindikata koji drži hvalisavi govor na mafijaškom tromjesečnom večernjem sastanku 'Donova'. Joe
To se zove neokonzervativizam. Postojao je prije etikete. (Shadia Drury je stručnjakinja za to i napisala je nekoliko knjiga u kojima objašnjava neokonzervativizam.) I, kao što su neki pisci svjesni, možete nositi bilo koju političku etiketu koju želite i još uvijek biti neokonzervativac. Zbog toga su neki Hillary Clinton nazvali neokonom. Zapravo, neokonzervativizam je komplement neoliberalizma. Jedna je filozofija 'zmaja koji proždire', a druga je društveno-ekonomska sklonost zmaja koji proždire.
hvala Joe,
I ja uživam čitati tvoje eseje.
CitizenOne
Nadao sam se da će se dogoditi da će G. Doctorow biti autor ovog izvješća. On je više informiran o Rusiji nego bilo koji drugi zapadni pisac u okolici. Jedino se ne slažem s idejom "napada Al-Qaide na kule blizance". Jeste li danas vidjeli naslovnu stranicu NYT-a? Mislim na tiskanu verziju. Imao je sliku koja je izgledala kao kadar iz filma "1984". Bilo je zadivljujuće vidjeti jer je dizajniran za jeziv učinak. Lice/glava predsjednika Vladimira Putina projicirano je vrlo veliko usred sudionika skupa. NYT je punom brzinom naprijed sa svojim zlim ratnim uporištem. Kad ljudi konačno izglasaju Adama Schiffa, on se može zaposliti kao glasnogovornik NYT-a. Uklopio bi se u propagandni stroj. Možda mu njegov agent može dati postotak.
Adam Shiff je toliko odvratan da ga ne mogu gledati na TV-u. UGH!!
Ako možeš prevladati svoje gađenje na dvije minute, Mike – ovo je neprocjenjivo:
https://m.youtube.com/watch?v=SdOy-l13FEg
Ako je Schiff bilo gdje prikazan, njegovo zajapureno lice pokazuje njegove laži.
Stvarni obavještajni neuspjeh povezan s 9. rujna bio je naknadni... udica, konop i tonilo.
Nije bilo obavještajnog propusta. Bilo je planirano. ispred vremena.
... mislio je na "buy-in"
Još jedan poznati pisac o Rusiji vodi poduku o “Russiagate” u The Nationu i prikazuje se na RT.com: Stephen F. Cohen. Njegovo uklanjanje Richarda N. Haassa, predsjednika Vijeća za vanjske odnose, toliko je profinjeno da mu ne treba spominjati ime.
Prikazano na RT.com = ponovno tiskano.
Je li Stephen Cohen nedavno dao ostavku u Vijeću za vanjske odnose? Mislim da jest, ali osakaćeni Google neće dostaviti tu informaciju kad je tražim. Mislim da sam njega pobrkao s Rayem McGovernom. I znao sam da je Ray dobar momak. Još uvijek ne mogu vjerovati da sam to učinio. Možda je moj mali moždani udar napravio više štete nego što sam mislio.
Gregory Herr,
“Sada je vrijeme da ujak Sam nauči lekciju ili dvije. Ne možemo pregaziti svijet i rat će pregaziti sve. Dakle, odustanimo od ratnog posla i pokušajmo raditi na partnerstvu u dobroj vjeri u kojem svi pobjeđuju. Zar ne Donalde?"
Oni to rade tako dugo - taj "američki izuzetnost" na djelu; Ne mislim da će ikada naučiti biti za mir u svijetu. Nije to u američkim genima. To se može reći iz pisanja u novinama i izjava vladajućeg establišmenta.
Ovisnici o moći imaju samo jedan cilj: APSOLUTNU TOTALNU MOĆ NAD SVIM!
Zove se Mackinderova doktrina. Nakon Halforda.
“Želio bih vjerovati da Združeni načelnik stožera u Washingtonu neće biti tako vrtoglav ili površan u prosuđivanju onoga što su jučer čuli od gospodina Putina. Ako je tako, hitno će preporučiti svom predsjedniku da uđe u vrlo široke pregovore s Rusima oko kontrole naoružanja”…Naravno, i ja bih volio vjerovati u to. Jedno je jasno. Rusija je pod Putinom postala mnogo učinkovitija zemlja i to je vidljivo u drugim područjima, npr. medicini, poljoprivredi i industriji. SAD više nije u prednosti kao što je bio kada je Reagan natjerao Gorbačova u ekonomski kolaps kada si Rusija nije mogla priuštiti utrku u naoružanju. Pohlepa MIC-a sada se vratila da ga ugrize za dupe. Napuhani vojni proračun ne može se proširiti bez ozbiljnih ekonomskih posljedica i kao što su ovdje istaknuli G. Doctorow i drugi, vojni proračun je uvijek bio politička svinjetina koja je ignorirala strateške interese zemlje.
Kako se stvari okreću. Sovjeti idu naopako, a Putin je naučio lekcije. Sada ujak Sam ne može platiti račune i biva uhvaćen kako luta okolo za (privatni) profit, a ne za "svrhu". Rusija može biti ponosna da je "inteligencija tisuća istraživača, inženjera i proizvodnog osoblja" učinkovito pretvorena u pravu "obranu".
Sada je vrijeme da ujak Sam nauči lekciju ili dvije. Ne možemo pregaziti svijet i rat će pregaziti sve. Dakle, odustanimo od ratnog posla i pokušajmo raditi na partnerstvu u dobroj vjeri u kojem svi pobjeđuju. Je li tako Donalde?
” Dakle, odustanimo od ratnog posla i pokušajmo raditi na nekom partnerstvu u dobroj vjeri u kojem svi pobjeđuju.”…ahh Gregory .kada bi bilo tako!
Putinov govor neizravno je razotkrio veliku grešku koju neokonski globalisti ili NG uvijek iznova ne uspijevaju shvatiti u vezi s različitim kulturama, političkim uvjerenjima, jedinstvenim sustavima vjerovanja, diljem svijeta. Jedini usporedni primjer koji mogu dati da objasnim ovu NG filozofsku slijepu mrlju nalazi se u kršćanskom teološkom izrazu, sinkretizmu. Gdje, pogrešna tvrdnja uzima maha u svijesti nekih vrlo moćnih ljudi: da se globalno jedinstvo može postići ignoriranjem razlika u vjerama pod pretpostavkom da su SVA VJEROISPISOVANJA u biti ista (ili se takvima mogu učiniti). Ovo novo otkrivanje napredne vojne tehnologije, hardvera i držanja također neizravno sugerira da je naš vrh Pentagona cijelo vrijeme znao da će Rusija na kraju nadmašiti tehnologije Zapadnog Zapada i stoga će biti potrebno ogromno raspoređivanje (okruženje) kao kontra višim postignućima i posebice , uz puno manji budžet! hummmm. Čini se da su ova opažanja poštene hipoteze. Općenito govoreći, sve znanstvene discipline trenutno krče nove temelje na logaritamskoj, a ne na poznatijoj, linearnoj vremenskoj skali. Nadalje, čitatelji CONSORTIUMNEWS-a, nisu li Rusi prvi bili u svemiru?…
U prethodnom komentaru, koji sam (ovdje) redigirao iz izvornika: Rusi ne dolaze, ali NG-ovi i dalje inzistiraju na tome da dolaze. Na dnu cijele ove dinamike ponovno su zapadni banksteri s Zapada; MMF, Federalne rezerve, Svjetska banka i sustav fiatnih valuta "prevelik da bi propao" nastavljaju PROPASTI. To je u oštroj suprotnosti s Središnjom bankom Rusije, bez nama svojstvenih, složenih tržišnih nestabilnosti. Nestabilnost, koju naša strana sustava papirne valute jasno otkriva svima. Najjednostavnije rečeno, svakodnevno zatvaranje banaka, skrivena inflacija, spekulativni mjehurići, izmišljena statistika inflacije i tako dalje…Svi veliki ratovi u početku započinju ekonomskom nestabilnošću, nakon čega slijedi financijski kolaps, domaći nemiri i završavaju u punom (objavljenom) ratu obično s nekim drugim velika suverena sila kako bi se zemlja izvukla iz ekonomske neuspjeha(a). To je stvar povijesti i Rusi su toga itekako svjesni. Oni shvaćaju da kada SAD, špekulanti iz londonskog Cityja, sustavi federalnih rezervi zapadnog svijeta, iscrpe svaki zamisliv (i nezamisliv) način da prebace suverene i osobne dugove svojih nacija, GLOBALNI RAT MORA POČETI.
elmerfudzie,
Tvoja zadnja rečenica zvuči vrlo istinito. Cijeli scenarij je na toj tranjektoriji.
Prije toga doći će još jamstava. Zatim jamčevine. Neće biti lijepo.
“Posljednja trećina obraćanja, posvećena obrani i predstavljanje po prvi put nekoliko velikih novih i tehnički neusporedivih sustava ofenzivnog nuklearnog oružja,...” Bilo je olakšanje čuti Putina kako objašnjava ruske sposobnosti da se zaštiti od napada. Također ste trebali spomenuti ključnu primjedbu da Rusija neće prva napasti drugu zemlju (za razliku od našeg ludog kapitalizma katastrofe, hegemonističke nacije koja beskrajno prvo napada suverene zemlje...ilegalno.) Koja zemlja ima mudriju vladu?
Čuo sam/gledao sam cijelo obraćanje i kada je kamera snimala prisutne, bio je malo neugodan dojam da je u publici puno inteligentnih ljudi, pa sam navikao na idiotske odgovore gledajući naše izabrane dužnosnike. Ljudi su ondje pljeskali i smješkali se sa zahvalnošću kada se nešto nudilo za dobrobit ljudi.
Izvještavanje o dvije trećine obraćanja koje je bilo prije rasprave o sposobnosti Rusije poslužilo bi američkoj javnosti i njezinim saveznim, državnim i lokalnim vlastima s idejom zašto Rusi vole svog predsjednika. Putin je opširno govorio o univerzalnoj zdravstvenoj zaštiti, poboljšanju medicinskih tehnika, slanju medicinskog osoblja u vozilima da služi rijetko naseljenim regijama istočne Rusije. Govorio je o obrazovanju za sve i stvaranju škola još boljim nego što jesu (što je prilično dobro, BTW), plaćanju viših plaća učiteljima i zdravstvenim radnicima. Govorio je o važnosti kulture i umjetnosti te spomenuo što je učinjeno u Vladivostoku… nova opera, film, simfonijski i umjetnički teatar koji je izvanredan po svojoj širini. Zapravo, prošle su godine imali svoj prvi dvanaestodnevni Međunarodni filmski festival.
Njegov govor o brizi za dobrobit naroda posramio bi naš Kongres. Oni žele oduzeti Medicaid, socijalno osiguranje, javno obrazovanje umjesto da ga poboljšaju kao što to Putin radi u Rusiji.
Pa, molim vas, razgovarajte o tome.
Rečeno mi je da je moj komentar objavljen. Gdje je?
Pokušat ću ponovno.
“Posljednja trećina obraćanja, posvećena obrani i predstavljanje po prvi put nekoliko velikih novih i tehnički neusporedivih sustava ofenzivnog nuklearnog oružja,...” Bilo je olakšanje čuti Putina kako objašnjava ruske sposobnosti da se zaštiti od napada. Također ste trebali spomenuti ključnu primjedbu da Rusija neće prva napasti drugu zemlju (za razliku od našeg ludog kapitalizma katastrofe, hegemonističke nacije koja beskrajno prvo napada suverene zemlje...ilegalno.) Koja zemlja ima mudriju vladu?
Čuo sam/gledao sam cijelo obraćanje i kada je kamera snimala prisutne, bio je malo neugodan dojam da je u publici puno inteligentnih ljudi, pa sam navikao na idiotske odgovore gledajući naše izabrane dužnosnike. Ljudi su ondje pljeskali i smješkali se sa zahvalnošću kada se nešto nudilo za dobrobit ljudi.
Izvještavanje o dvije trećine obraćanja koje je bilo prije rasprave o sposobnosti Rusije poslužilo bi američkoj javnosti i njezinim saveznim, državnim i lokalnim vlastima s idejom zašto Rusi vole svog predsjednika. Putin je opširno govorio o univerzalnoj zdravstvenoj zaštiti, poboljšanju medicinskih tehnika, slanju medicinskog osoblja u vozilima da služi rijetko naseljenim regijama istočne Rusije. Govorio je o obrazovanju za sve i stvaranju škola još boljim nego što jesu (što je prilično dobro, BTW), plaćanju viših plaća učiteljima i zdravstvenim radnicima. Govorio je o važnosti kulture i umjetnosti te spomenuo što je učinjeno u Vladivostoku… nova opera, film, simfonijski i umjetnički teatar koji je izvanredan po svojoj širini. Zapravo, prošle su godine imali svoj prvi dvanaestodnevni Međunarodni filmski festival.
Njegov govor o brizi za dobrobit naroda posramio bi naš Kongres. Oni žele oduzeti Medicaid, socijalno osiguranje, javno obrazovanje umjesto da ga poboljšaju kao što to Putin radi u Rusiji.
Pa, molim vas, razgovarajte o tome.
“Posljednja trećina obraćanja, posvećena obrani i predstavljanje po prvi put nekoliko velikih novih i tehnički neusporedivih sustava ofenzivnog nuklearnog oružja,...” Bilo je olakšanje čuti Putina kako objašnjava ruske sposobnosti da se zaštiti od napada. Također ste trebali spomenuti ključnu primjedbu da Rusija neće prva napasti drugu zemlju (za razliku od našeg ludog kapitalizma katastrofe, hegemonističke nacije koja beskrajno prvo napada suverene zemlje...ilegalno.) Koja zemlja ima mudriju vladu?
Čuo sam/gledao sam cijelo obraćanje i kada je kamera snimala prisutne, bio je malo neugodan dojam da je u publici puno inteligentnih ljudi, pa sam navikao na idiotske odgovore gledajući naše izabrane dužnosnike. Ljudi su ondje pljeskali i smješkali se sa zahvalnošću kada se nešto nudilo za dobrobit ljudi.
Izvještavanje o dvije trećine obraćanja koje je bilo prije rasprave o sposobnosti Rusije poslužilo bi američkoj javnosti i njezinim saveznim, državnim i lokalnim vlastima s idejom zašto Rusi vole svog predsjednika. Putin je opširno govorio o univerzalnoj zdravstvenoj zaštiti, poboljšanju medicinskih tehnika, slanju medicinskog osoblja u vozilima da služi rijetko naseljenim regijama istočne Rusije. Govorio je o obrazovanju za sve i stvaranju škola još boljim nego što jesu (što je prilično dobro, BTW), plaćanju viših plaća učiteljima i zdravstvenim radnicima. Govorio je o važnosti kulture i umjetnosti te spomenuo što je učinjeno u Vladivostoku… nova opera, film, simfonijski i umjetnički teatar koji je izvanredan po svojoj širini. Zapravo, prošle su godine imali svoj prvi dvanaestodnevni Međunarodni filmski festival.
Njegov govor o brizi za dobrobit naroda posramio bi naš Kongres. Oni žele oduzeti Medicaid, socijalno osiguranje, javno obrazovanje umjesto da ga poboljšaju kao što to Putin radi u Rusiji.
Pa, molim vas, razgovarajte o tome.
prošao kroz dio o glasovanju-na-javnom-referendumu-kao-psiopsi, ali izvukao se s čepom za cionizam.. je li takozvani-izrael više od američke kolonije? “..War Reserve Stockpile Munition-Israel ..WRSA-I ..Izrael može zatražiti pristup ..treba odobriti američki kongres ..streljivo, pametne bombe, projektili, vojna vozila i vojna bolnica sa 500 kreveta. Ove zalihe nalaze se na šest različitih lokacija u cijeloj zemlji..”: https://en.wikipedia.org/wiki/War_reserve_stock
I sam sam se na to naježio, ali to je više "metafora" nego bilo što drugo. Autor mora objasniti svoju tezu na način koji će većina čitatelja razumjeti. “Jadni mali Izrael” nikada nije bio u stvarnoj opasnosti čak ni u najranijim danima. Osim ako "opasnost" ne definirate kao neuspjeh Prvog otimanja zemlje.
Ne postoji dokazani put do mira, osim otvorene komunikacije i dogovorene suradnje. Rat i nasilje nikada neće uroditi mirom, već samo više od istog. Putin i Kim Jong Un nastavljaju nuditi pregovore, SAD nastavlja govoriti samo o ratu.
Dobro je rekao Mike. Tako je jednostavno.
Čini se da je neamerički voditi razgovore, pregovore, pogotovo pokušavati shvatiti zašto bi se neka druga zemlja mogla osjećati ugroženom od američkih akcija.
Jedno iznenađenje za mene jučer je bilo saznanje da je Rusija dovoljno ozbiljno shvatila američku tehnologiju obrane od projektila da razvije sve te nove sustave kako bi je zaobišla. Zar Rusi ne shvaćaju da je cijela stvar primarno skupljanje golemog novca za obogaćivanje MIC-a, bez ikakve uvjerljive demonstracije sposobnosti da se zapravo obore projektili u stvarnom sukobu?
Ipak, pretpostavljam da ako će SAD nastaviti ulagati desetke milijardi dolara u proturaketnu obranu, desetljeće za desetljećem, Rusija ne može u potpunosti isključiti mogućnost da bi na kraju nešto uspjelo (ili barem dovoljno uvjeriti američke donositelje odluka da ohrabriti ih da učine nešto nepromišljeno).
Doista. Jedini problem iz ruske perspektive je taj što su razne bliskoistočne rakete presrele, ne ICBM, već sporije projektile manjeg dometa. Sumnjam da žele riskirati s najagresivnijom zemljom na svijetu.
Čini se da niste svjesni da postoji nekoliko vrsta raketne obrane. Neki od američkih tipova su prilično uspješni, a oni koji su gađali Rusiju bili su sposobni uništiti male snage preživjelih ICBM.
Složit ću se da je Profit za veliko oružje bio značajna snaga iza rada na ABM-u. NJIH nije briga radi li ili ne.
Čini se da sam dobro svjestan činjenice da testovi presretanja ICBM imaju dugu povijest vrlo mješovitog uspjeha pod umjetno opraštajućim uvjetima, i da je navodni uspjeh na bojnom polju kazališnih sustava poput Patriota i Iron Dome opetovano, autoritativno kritiziran od strane Theodorea Postola MIT-a.
U svakom slučaju, čini se da niste primijetili da sam u svom izvornom komentaru priznao da Rusi vjerojatno imaju dobre razloge za razvoj ovih novih sustava.
Mislim da postoji nekoliko stvari koje treba naglasiti.
1. Kao što je Putin istaknuo, sve je to izravna posljedica Shrubovog povlačenja iz ABM sporazuma. Nisu namjeravali napustiti SAD sa sposobnošću prvog napada.
2. Mediji (to ste vi) trebaju povezati točke za vaše čitatelje (čak i više nego što to čini ovaj članak) jer američka javnost ima povijesno sjećanje kao mušica, a dezinformacije američke vlade već su u visokoj brzini. Čuo sam članak NPR-a ovog jutra koji je govorio o sukobu ruske i američke vojske u Siriji s prizvukom da je ruska umiješanost tamo nelegitimna. Nikada nisu spomenuli da Rusija djeluje u Siriji po nalogu legalno izabrane vlade, dok SAD djeluje u Siriji kršeći međunarodno pravo i povelju UN-a.
3. Dok NATO pjeni na ustima zbog Putinova govora, ljude treba podsjetiti da je Rusija izričito odustala od upotrebe nuklearnih bombi osim ako nije napadnuta nuklearnim bombama i/ili postojanje Ruske Federacije nije ugroženo. Ne samo da SAD nije rekao da neće biti prvi koji će upotrijebiti nuklearne bombe, rekli smo da bismo ih mogli upotrijebiti kao odgovor na kibernetički napad.
4. Prema Međunarodnom institutu za strateške studije, 2017. godine SAD je potrošio 602 milijarde dolara na “obranu”, a Rusija je potrošila 61 milijardu dolara.
Idi shvati.
Sve izvrsne bodove, Jeff.
Re (1): SAD-ovo odbacivanje ABM-a jedva da je bila vijest u ovoj zemlji čak i kad je to učinio Bush. Nikada nije bilo dovoljno zapaženo da bi zahtijevalo liječenje "rupe u sjećanju". Gotovo je dirljivo vidjeti američku političku/novinarsku elitu iznenađenu što se Rusi zapravo toga sjećaju, a kamoli da su išta poduzeli po tom pitanju.
Re (3): Opća slika je da je novo rusko oružje namijenjeno ponovnom odvraćanju koje je prevladavalo prije povlačenja ABM-a, a ne ići okolo sa svim nedavnim američkim/NATO-ovim raspršenim agresijama, operativnim i verbalnim.
Re (4): Prisjećam se prije godinu dana podrugljivog medijskog izvještavanja o raspoređivanju nosača zrakoplova Kuznetzov u Siriji, u skladu s tvrdnjama da je on hripajuća stara zahrđala kanta. Dok SAD troši goleme svote na 10 skupina nuklearnih nosača sumnjive namjene i mogućnosti preživljavanja u borbi, Rusija je iskorištavala ono što je imala i usmjeravala svoje resurse prema svojim temeljnim obrambenim prioritetima.
Dogovoren. Postoji jedna pomoćna točka. Kao opće pravilo, obrana je jeftinija od napada.
Istina je da kada napad uključuje obranu, to je nužno skuplje. Ali tamo gdje mala nacija mora brzo zaustaviti napadača, obrana je skupa, na primjer, Francuska je nakon Prvog svjetskog rata potrošila velika sredstva na graničnu utvrdu Maginotove linije, koju su u Drugom svjetskom ratu njemački tenkovi jednostavno obilazili preko Belgije. Pobuna je također povijesno bila operacija s nižom tehnologijom i većim gubicima u usporedbi s protupobunjeništvom. Čini se da obrana od nuklearnog napada također može biti složenija i skuplja od napada, iako strateška ravnoteža čini usporedbu manje korisnom.
Budući da je uništavanje lakše nego gradnja, a zločin lakši od zaštite od zločina, često sam smatrao da je branitelj u nevojnim stvarima mnogo opterećeniji od počinitelja.
Pa, (a) Francuska se ne kvalificira kao mala zemlja, posebno. prije Drugog svjetskog rata i (b) Maginotova linija je loš primjer jer je to stvarno primjer vojske koja je bila spremna za borbu u posljednjem ratu, a ne primjer neuspješne obrambene tehnologije. Također se ne bih složio da je obrana od nuklearnog napada složenija i skuplja. Obrana od nuklearnog napada u osnovi uključuje radar i projektil. Zahtjevi za njih su strogi i netrivijalni, ali to je još uvijek samo radar i projektil. S druge strane, izrada nuklearne bojeve glave vrlo je skupa i složena. Morate pročistiti rudu i izdvojiti odgovarajući izotop. Za uran to je U235 koji je prisutan u manje od 1% cjelokupnog prirodnog urana. To se radi sa svim onim aluminijskim cijevima koje Iran (i SAD i …) koje su centrifuge koje odvajaju U235 od U238 zahvaljujući većoj težini U238 od 3 neutrona po atomu. Zatim ga trebate obogatiti što zahtijeva da izgradite nuklearni reaktor koji nije ni jednostavan ni jeftin. Zatim trebate dizajnirati bojevu glavu. To u suštini uključuje dizajniranje dvije ili više podkritičnih masa fisibilnog materijala (U235 ili Pu239) koje spajate zajedno pod okriljem eksplozije kako biste proizveli potrebnu gustoću za stvaranje kritične mase koja zatim raste (nakon što je stavite na projektil).
Uspjeh može biti malo nedostižan na strani obrane jer pokušavate pogoditi nešto što se kreće vrlo brzo i ne mora nužno slijediti lijepu glatku putanju, ali mislim da napad ima dosta troškova i složenosti.
Stvarno zanimljivo snimanje. Ono što me intrigira je način razmišljanja - način razmišljanja moći i dominacije traži model dominacije, koji proizlazi iz potrebe za poštovanjem - strukturiran i prikazan kao obrana. Ovaj način razmišljanja nema straha, upravo suprotno, zna da su drugi ugroženi. Način obrane temelji se na hitnosti i opravdanom strahu. Traže načine za prevladavanje, neutraliziranje ili izbjegavanje prijetnji. Usredotočujući se na neutraliziranje i suprotstavljanje stvarnim prijetnjama - zapravo ima velike šanse za razvoj sposobnosti učinkovitog napada. A to se posebno može dogoditi ako je protivnik samouvjeren i nema straha.
Zanimljivo pitanje, Jeff; troškovi obrane v. prekršaj. Obrana nije uvijek skuplja ili teža od napada, ali to je vjerojatno. Promijenit ću "male zemlje" u "obližnje zemlje" gdje je u slučaju Francuske skupi obrambeni perimetar spremno zaobiđen razvojem oklopnih divizija. Veličina također određuje vrijeme i prilike za rekonfiguraciju obrane kada obrana ne uspije. Obrambena tehnologija mora se suprotstaviti poznatoj napadnoj tehnologiji pa se često "bori u posljednjem ratu". Također uzmite u obzir da su američki ABM morali koristiti nuklearne bojeve glave jer mete stižu brzo okružene mnoštvom mamaca, tako da ciljanje nije dovoljno precizno.
Ali nepotrebni izdaci za napade poput proračuna američkog MIC-a daleko premašuju troškove odgovarajuće obrane, što je glavna točka. Ovi troškovi potiču neustavne ratove pod ilegalnim AUMF-ovima i moraju se zaustaviti. Kad bi se 80% američke vojske preusmjerilo na izgradnju cesta, škola i bolnica u zemljama u razvoju, vratili bismo istinsku sigurnost i krenuli prema jedinoj istinskoj međunarodnoj svrsi velikih sila, a to je humanitarnost.
Slažem se, Bianca, da je slabost počinitelja često nepažnja, dok onaj koji se brani mora biti pametan i tražiti slabosti u "suprotstavljanju stvarnim prijetnjama".
Kako autor kaže, korporativni mediji još nisu okupili svoje točke razgovora. Do sada od njih nisam vidio ništa osim nekoherentnosti.
BTW, jedan od razloga razlike u potrošnji je taj što je Rusija pažljivo izbjegavala izgradnju sustava tipa F-35. Siguran sam da su imali neuspjehe, ali nisam čuo ni za jedan u rasponu od sto milijardi do trilijuna dolara.
Pada mi na pamet da ne bi bilo nemoguće da Rusija dovede Sjedinjene Države do bankrota pokretanjem utrke u naoružanju... što bi bilo toliko ironično da prelazi u sferu smijeha
Točno! Imam oznaku stranice pod nazivom NPR watch. nikad ne posjećujem. Možda bih trebao. Ali opet, nikad ne gledam NPR. Ali dovoljno često slušam o njegovoj patetičnoj izvedbi!
Kad sam pročitao članak o Putinovom govoru, nisam mislio da je hvalio ruske vojne sposobnosti kako bi si osigurao pobjedu, budući da se u tom pogledu suočava s malim izazovima. Da budem iskren, samo se nadam da Rusija ima nuklearnu sposobnost koju on tvrdi, i vjerujem da ima, jer ne živim u strahu da će Rusija pokrenuti nuklearni rat, ali bojim se da mi hoćemo. Naša me oholost uvijek iznenađuje, pogotovo kada se uzmu u obzir naši brojni ratovi i mnogi neuspjesi, ali to ne sprječava našu želju da dominiramo svijetom.
Oni obuzeti opsesivnim ovisnostima ne smatraju da je stvarnost nepovoljna za njihove želje. Ovisnici o moći koji žele vladati našim svijetom učinit će sve da dobiju ono što osjećaju da moraju imati. Razgovaranje s njima ili navođenje moralnih razloga neće nimalo utjecati na njih. Oni su smrtonosno usredotočeni na predmet svoje ovisnosti: Ultimativna moć!
Ovisnost o moći, slažem se i zato me moja zemlja plaši. Prije nekoliko godina gledao sam mini seriju The Men Who Built America, koja je pokrivala živote Vanderbilta, Rockefellera, Carnegieja, Morgana, Edisona i Henryja Forda. Iako je namjeravani fokus ove mini serije bio pokazati kako su njihova industrijska carstva modernizirala naše današnje društvo, bilo je očito da su ti ljudi bili ovisni o moći, više od bogatstva koje su stekli, i malo ih je bilo briga za zlostavljanja koja su im nanijeli uglavnom doseljeničkom stanovništvu koje su koristili da ga dobiju. Ništa drugačije od pokolja koji nanosimo svijetu kako bismo produbili svoju dominaciju nad njim. Podsjeća me na roditelja zlostavljača, koji se prečesto predstavlja kao žrtva.
Annie, ne znam koliko imaš godina, niti me zanima, Povijest. Iranski ustanak 1979., osloboditi se šaha i postaviti Khomeinija iz Pariza. München 1980. Reagan 1980. 1953. svrgavanje Mossadegha, osobe koja je izabrana. Kermit Roosevelt, zajedno s braćom Dulles, doveli su do ove situacije, jer su vjerovali da "ne možemo dopustiti sovjetskom komunizmu" da uspije. 2018., uzmite lekciju iz povijesti. Kako bi se, Annie, osjećala da jednog dana tvoja zemlja bude uškopljena, lišena teritorija? Zar stvarno mislite da bi vaš vođa to podnio ležeći? Svaka zemlja ima svoj ponos, SAD nije ništa drugačije.
Tina, ne trebam lekciju iz povijesti od tebe, jer sam jako dobro upoznat sa svime što si spomenula, i to već dugo, ali ne vidim tvoju poantu u vezi s onim što sam rekao, što je bio odgovor mikeu K-ovi komentari, to je imalo veze s našom ovisnošću o moći.
Dobar uvid Annie. Živimo u nasilnom društvu, a svi psihološki mehanizmi te smrtonosne bolesti u punoj su mjeri prikazani svuda oko nas, kako bi ih mogli vidjeti oni koji imaju oči. Derrick Jensen ima puno dobrih uvida u ovaj sveprisutni sindrom. Vezana je za patrijarhat i autoritarizam. Na primjer, pitajte bilo kojeg katolika koji se oporavlja kako se religija koja se navodno temelji na ljubavi može transformirati u oruđe za zlostavljanje i navođenje svojih žrtava da sebe okrive za sve što im je učinjeno.
mike k, nisam baš upoznat s katoličkom crkvom budući da sam odgojen kao unitarac. Oba roditelja odgojena su u katoličkoj vjeri. Moj otac, vrlo verbalno uvredljiv čovjek, išao bi svake nedjelje u crkvu, a ja bih pomislila kako je to licemjerno. Moja majka se odrekla katolicizma. Međutim, iz osobnog iskustva znam da će zlostavljači uvijek kriviti svoje žrtve. Čuo sam ime Derrick Jensen u odnosu na zaštitu okoliša, ali ništa više o njegovim političkim pozicijama, ali moglo bi biti vrlo zanimljivo ovdje što on ima za reći. Hvala za referencu.
Da, potpuno si u pravu za te ljude i dodatak moći.
Sjećam se te serije. Ja sam to odbio gledati jer je cijela premisa bila laž, kao što sam siguran da i vi znate.
Ti oligarsi nisu bili ljudi koji su izgradili Ameriku. Oni su bili ti koji su se obogatili tlačeći radnike koji su izgradili Ameriku.
Više ne gledam Democracy Now, ali kad jesam, bila je dobra emisija o tome kako je Jeff Bezos kupio gubitaš Washington Post. Gost (zaboravite tko) primijetio je da je Jeff želio biti igrač. Jeff želi biti moćan i družiti se s moćnicima.
Dobro je rekla Annie.
Hvala Dave.
Moja velika nada za Trumpa je da će iskorijeniti neokonsku prljavštinu koja je zarazila državu. Moja nada je svakim danom sve manja.
“Ono što se jučer pojavilo daleko je veće od 'raketnog jaza' kasnih 1950-ih...”
Naravno da postoji: ovo postoji, za razliku od "procjepa projektila", koji nikada nije postojao.
Ako su SAD znale da nova raketna tehnologija znači da se održiva obrana ne može izgraditi okruživanjem drugih supersila projektilima, onda su SAD namjeravale takve projektile kao ofenzivnu prijetnju, kako su ih protumačile neprijeteće Rusija i Kina. Namjera te prijetnje bila je da ih se natjera na utrku u naoružanju, jer američki ratnohuškački tirani moraju izazvati incidente kako bi se predstavljali sa zastavom kao lažni domoljubi koji traže vlast i optuživali svoje moralne nadređene za nelojalnost. Dobra vijest je da je utrka rezultirala superiornim odvraćanjem, a ne provokativnim incidentima.
Sjećate li se relativno nedavnog eseja pod naslovom “Snovi o 'pobjedi' u nuklearnom ratu protiv Rusije”? Moj zaključak je da su SAD planirale organizirati situaciju u kojoj bi njihov novi "super fitilj" mogao desetkovati rusko oružje, a zatim počistiti sve preživjele mrežom proturaketne obrane koja se gradi oko te nacije. O potonjem je Putin govorio u svom govoru:
SAD su se pripremale da budu u stanju uništiti Rusiju a da ne budu povrijeđene nikakvom značajnom odmazdom. To je bilo očito svakome tko se potrudio pogledati, ali kao najzainteresiranije strane, Rusi su poduzeli korake kako bi shemu učinili nemogućom. Koliko ja mogu reći, učinili su upravo to.
Da, također sam pretpostavio da je namjera bila uvredljiva. Ako su američke obavještajne agencije znale da bi ABM "obrana" bila neučinkovita protiv novih sustava isporuke, onda imamo dokaz američke nuklearne agresije.
Vjerujem da ako se pobliže pogleda ono što se zna o našim trenutnim sustavima proturaketne obrane, teško bi bilo zaključiti da jesu ili su ikada bili učinkoviti.
https://consortiumnews.com/2017/03/10/dreams-of-winning-nuclear-war-on-russia/?print=print
Ili, kako se pokazalo, Rusija je - dajući obrani prioritet - uhvatila SAD nespremne. Američka proturaketna obrana prvenstveno je sustav osmišljen da podupre prvi udar. Dakle, sam sustav — kao instrument obrane — nije održiva obrambena strategija, niti adekvatna obrambena tehnologija.
To Rusiji zapravo daje ofenzivnu prednost. Međutim, pri ponovnom čitanju novih tehnologija čini se da se one suočavaju s nekim prijetnjama kojih nismo svjesni. To može značiti da neki novi planovi o naoružanju nisu toliko tajni, a Rusija ih je riješila. Sve u svemu - kada je Sjeverna Koreja ispalila projektil iznad Japana da bi sletio u Pacifik - nije bilo proturaketnog odgovora Japana. Zatim je ponovno ispaljen još jedan projektil. Opet nema odgovora. Odgovor - projektili nisu bili prijetnja - došao je naknadno, poništavajući ideju da je Sjeverna Koreja tako neposredna i velika prijetnja. Južna Koreja je sigurno u jednom trenutku odlučila uzeti pitanje svoje obrane u svoje ruke. I ne računajte na proturaketnu obranu da ga obranite.
Hvala!
Gilbert Doctorow predlaže kao djelomično objašnjenje zašto su američke obavještajne službe zatečene Putinovom objavom da se njihova stručnost u Rusiji smanjila od sovjetske ere, a posebno od 2001.
Ali to bi značilo odgovarajuće povećanje sposobnosti u drugim područjima. Pa ipak, čak iu označenim vrućim točkama novog stoljeća, SAD ima nevjerojatan dosje u stalnom iznenađivanju, bez obzira na nesagledive razmjere i financiranje svojih (takozvanih) obavještajnih operacija. Naime:
Tom Engelhardt je napisao (15. listopada 2015.):
“Shvaćate poantu. Kakvi god bili napori tog ekspanzivnog korpusa obavještajnih analitičara (i golemog obavještajnog zdanja iza njega), kad se bilo što dogodi na širem Bliskom istoku, u biti možete pretpostaviti da će službena američka reakcija, vojna i politička, biti 'iznenađenje' i da kreatori politike ostat će 'petljati' u močvari neznanja kako bi spasili američku politiku od neočekivanog. Drugim riječima, nekako, s onim što se smatra najboljom, ili barem najopširnijom i najskupljom obavještajnom operacijom na planetu, sa svim tim satelitima i bespilotnim letjelicama i nadzornim pregledima i izvorima, s mnoštvom analitičara, hordama privatnih izvođača i desecima milijardi dolara, s, ukratko, obiljem 'obavještajnih podataka', američki dužnosnici u području svojih ratova očito će se i dalje nalaziti 'nespremni'.”
http://www.tomdispatch.com/post/176056
budući da su ti ljudi iskoristili krizu (planiranu ili na neki drugi način) kao način na koji obavljaju stvari, treba se zapitati je li biti "uhvaćen nespreman" taktika.
točno, mislim da ljudi ne daju kredit SAD-u (dubokoj državi ili bilo čemu drugom) tamo gdje je kredit dužan. Obavljaju sjajan posao u stvaranju kaosa (kao glavni cilj), pa mislim da ipak nisu toliko neznalice. Siguran sam da ih Rusi ne podcjenjuju.
Američko “obavještajno” carstvo je hobotnica od 17 agencija, 850,000 zaposlenika i proračun od 100 milijardi dolara.
Nju više zanima potkopavanje demokratski izabranog predsjednika, spletkarenje i igranje svojih prljavih unutarpolitičkih igara nego obavljanje posla za koji je plaćena. Korumpirane i politizirane obavještajne organizacije gore su od pukog bacanja novca, gore od beskorisnosti, toliko su štetne da bi bilo bolje da ih uopće nema.
Ovo je samo posljednji u dugom nizu neuspjeha, a 9. rujna i raspad SSSR-a najeklatantniji su primjeri.
Otprilike isto bi se moglo reći za ogromni vojni proračun od 1,136 milijardi dolara (stvarna brojka za 2019.)
Da, izvrsno, ali neće pomoći. Rusija ima vojno/industrijski kompleks SAD ima industrijski/vojni kompleks. U američkom sustavu motiv profita određuje sve kako proizvedeno oružje tako i njegove količine. U Rusiji, zbog svih njihovih prošlih gubitaka zbog invazija, vojska ima posljednju riječ. Dok je prva nuklearna bomba bila američka (fisijska bomba), prva 'super bomba' bila je ruska, a prvi svjetski umjetni satelit i prvi čovjek u svemiru bili su Rusi. Ruski 'grijeh' je njegovo odbijanje primanja uputa američkih predsjednika. U tom smislu Rusija je ta koja predstavlja 'Val budućnosti' na planetu Zemlji.
I u skladu s vašim razmišljanjem, Rusija ima korporacije kojima upravlja država, a porezni obveznici su korisnici, ovdje imamo državu kojom upravljaju korporacije, a porezni obveznici su krava muzara.
To ste odnijeli s Putinove adrese? Čuo sam neoliberala kako govori. On želi 1. (kao u Kanadi, s katastrofalnim rezultatima) eksperimentalno nisku inflaciju (što koristi ulagačima na štetu šireg društva), 2. privatne farmaceutske tvrtke da pojačaju i pomognu Rusima da budu zdraviji (!), 3. poduzeća pomoći s potrošnjom na infrastrukturu, ako se sjećam (P3?, koji su privatizacija potajno), 4. veći BDP (kada, kao što naprednjaci znaju, 'kako' se to postiže, to je pitanje, a Putin je ljut ne samo zbog nuklearke nego za prodaju nuklearnih postrojenja i oružja 'svakome' tko ih želi kupiti!). On je barem nacionalist, u dobrom smislu. Radije bih imao njega nego svog premijera, gospodina Sunny Waysa. Ali on nije svetac, niti pravi 'zeleni' predsjednik, a kamoli socijalist.
Krim nije zarobljen. Njegovi su ljudi glasali za ponovno pridruživanje Rusiji nakon što je ukrajinska vlada svrgnuta uz podršku SAD-a i zamijenjena neonacistima koji su jasno dali do znanja da će se Krimljani suočiti s tonom pogroma osmišljenih da etnički očiste regiju.
Dogovoren. Progresivci, odnosno oni pravi koji paze, znaju to!
ljudi su glasali da se to dogodi da i siguran sam da je Gilbert svjestan svega toga,
ali činjenica da se samo sjećamo ili znamo za dio mirnog glasanja (sada gledajući unatrag)
svjedočanstvo je o velikoj vojnoj operaciji koja je prošla iza scene, glasovanje i volja naroda bili su i nikada nisu dovoljni.
Složiti
Duboka obavještajna država govori ljudima samo ono što želi da čuju, a korporativni mediji se dogovaraju kako bi osigurali da se to ne dogodi. To je funkcioniralo prije nego što su svi alternativni javni načini dobivanja informacija bili dostupni. Ono što ja vidim je kabala koja je ovisila o zastarjelim propagandnim metodama, a sada se mora motati okolo pokušavajući objasniti zašto tek sada učimo o ovome.
Također predviđam još strožu akciju slamanja tih alternativnih izvora informacija, jer je držanje ljudi u neznanju ključno za održavanje trenutne strukture moći. Stvari se raspadaju…
U onoj mjeri u kojoj postoji nešto poput 'duboke države', to su uglavnom razne agencije koje se bore za veće komade proračunskog kolača i pokušavaju se međusobno nadigrati, ujedinjene samo u cilju održavanja opravdanosti svog postojanja od kraj prvog hladnog rata. Sada, kao i tada, bit će veliki pritisak Kongresa i Bijele kuće da agencije objasne što su radile sa svim tim trilijunima poreznih dolara ako Rusija i Kina mogu razviti učinkovitu (i nadmoćnu) vojsku tehnologija sposobna kastrirati učinkovitost naše vlastite.
Kad sam na Googleu tražio cijeli tekst Putinova govora, nisam ga mogao pronaći. Morao sam otići na Sakerov blog da dobijem vezu. Valjda se onima koji kontroliraju google nije svidio govor……..
Na web stranici Kremlja na engleskom jeziku uvijek možete pronaći transkripte svih Putinovih govora i intervjua na engleskom jeziku. Transkript ovog govora je ovdje:
http://en.kremlin.ru/events/president/news/56957
Znao sam da se materijali relevantni za esej gospodina Doctorowa nalaze u zadnjoj trećini Putinova govora, ali nisam mogao odoljeti da ne preletim prve 2/3 njegovih primjedbi. Prošlo je dosta vremena otkako sam u ovoj zemlji vidio nešto slično. Pozvao bih ljude da prouče platforme demokrata i republikanaca iz 2016. nakon što pročitaju Putinov govor. Evo početka republikanske:
Glupa šablonska pregrada. Ima još puno toga o "nerođenima", drugom amandmanu i potrebi smanjenja poreza. Nije da je demokratska bila bolja.
Nije bilo ničega u glupim "platformama" za usporedbu s ovim:
Prokleta socijalizirana medicina! Veliki bolnički profit PUNO je važniji od "očekivanog životnog vijeka".
Hvala, Natylie...našao sam i pročitao (iako sam čuo Putinovo cijelo obraćanje na rt-u). Cijenim stranicu. Putinovo obraćanje bilo je najbolje obraćanje naciji koje sam ikada čuo. Njegovo suosjećanje s ruskim građanima duboko je i iskreno.
“Posljednja trećina obraćanja, posvećena obrani i predstavljanje po prvi put nekoliko velikih novih i tehnički neusporedivih sustava ofenzivnog nuklearnog oružja,...” Bilo je olakšanje čuti Putina kako objašnjava ruske sposobnosti da se zaštiti od napada. Također ste trebali spomenuti ključnu primjedbu da Rusija neće prva napasti drugu zemlju (za razliku od našeg ludog kapitalizma katastrofe, hegemonističke nacije koja beskrajno prvo napada suverene zemlje...ilegalno.) Koja zemlja ima mudriju vladu?
Čuo sam/gledao sam cijelo obraćanje i kada je kamera snimala prisutne, bio je malo neugodan dojam da je u publici puno inteligentnih ljudi, pa sam navikao na idiotske odgovore gledajući naše izabrane dužnosnike. Ljudi su ondje pljeskali i smješkali se sa zahvalnošću kada se nešto nudilo za dobrobit ljudi.
Izvještavanje o dvije trećine obraćanja koje je bilo prije rasprave o sposobnosti Rusije poslužilo bi američkoj javnosti i njezinim saveznim, državnim i lokalnim vlastima s idejom zašto Rusi vole svog predsjednika. Putin je opširno govorio o univerzalnoj zdravstvenoj zaštiti, poboljšanju medicinskih tehnika, slanju medicinskog osoblja u vozilima da služi rijetko naseljenim regijama istočne Rusije. Govorio je o obrazovanju za sve i stvaranju škola još boljim nego što jesu (što je prilično dobro, BTW), plaćanju viših plaća učiteljima i zdravstvenim radnicima. Govorio je o važnosti kulture i umjetnosti te spomenuo što je učinjeno u Vladivostoku… nova opera, film, simfonijski i umjetnički teatar koji je izvanredan po svojoj širini. Zapravo, prošle su godine imali svoj prvi dvanaestodnevni Međunarodni filmski festival.
Njegov govor o brizi za dobrobit naroda posramio bi naš Kongres. Oni žele oduzeti Medicaid, socijalno osiguranje, javno obrazovanje umjesto da ga unaprijede i prošire kao što to Putin radi u Rusiji.
Pa, molim vas, razgovarajte o tome.
Hvala!
mike k-
Google je sada gotovo beskoristan kao tražilica za ovu vrstu informacija. Oni su postali dio problema i apsorbirani su u ostatak MSM propagandnog stroja. Zadnje što žele je da ljudi čitaju Putinove govore i intervjue i sami prosuđuju tog čovjeka. Uskoro se neće raditi samo o namještanju tražilica, već će se svesti i na blokiranje stranica poput ove.
BTW, evo sjajnog članka Mikea Whitneyja koji baca svjetlo na demonizaciju Putina od strane MSM-a:
http://www.informationclearinghouse.info/48884.htm
Mike Whitney je izvrstan izvor informacija.
U šokantnom priznanju visokopozicioniranog mainstream medijskog operativca, glavni izvršni direktor News Corp. otkrio je da velike medijske korporacije tjeraju Google i Facebook da cenzuriraju alternativne medije unatoč činjenici da velika većina Amerikanaca ima malo toga nema povjerenja u establišmentski tisak. —
- http://www.greanvillepost.com/2018/02/25/its-about-profits-censorship-and-controlling-the-flow-of-information/
S obzirom na Googleovu politiku spuštanja bilo čega o Rusiji, trebali biste pokušati pretraživati na Yandexu – https://www.yandex.com/
Nema sumnje da je neuspjeh vanjske obavještajne službe djelomično posljedica nedostatka bilo kakvog mjerenja učinka, budući da je krajnji rezultat puko "povjerenje" u ono što šef kaže. Nema potrebe za prikupljanjem informacija ili pravljenjem točnih analiza
Bojim se da se slažem. Bahatost je stvorila stvarnu ranjivost, a pitanje je ima li odraslih u Vladi. Previše ih je na kratke staze, jure za bilo kakvim plodovima drveća političkog novca. I naviknut na narative — nije potrebno razmišljanje. Nezrelost, hinjena ili stvarna, depresivna je.
Dobro rečeno. Obavještajne mreže, vladine i privatne, nisu u sukobu, niti se bave velikim problemima. Ova ruska situacija nije nastala iz “samozadovoljstva”. To je sljedeća faza u velikoj izraelskoj superstrukturi i kontinuiranoj eroziji svih aspekata američke moći i utjecaja. Snage unutar SAD-a jednako su loše kao i utjecaji izvan SAD-a.
Donosi novo značenje konceptu planiranog zastarijevanja...
Moram priznati da sam duboko uzdahnuo čitajući Putinov govor. Možda to neće uzrokovati zabrinute znanstvenike da nam odmah daju još jednu minutu ili dvije dodatnog vremena na njihovom poznatom satu sudnjeg dana, ali osjećao sam se kao da je moj unutarnji sat za uništenje zastao i razmišljao o tome da se pomaknem nekoliko stupnjeva unatrag. Putin je entuzijastima prvog štrajka uputio vrlo pravovremenu poruku. Nadajmo se da im je ostalo dovoljno pameti da ga čuju.
Ako je američkim obavještajnim službama promaknuo veliki napredak Rusije u nuklearnom paritetu, pitam se što je još promaklo prvima. U svakom slučaju, Mike, slažem se s vremenom ovog monumentalnog obraćanja. Mislim da je gospodin Putin želio poslati poruku izravno tim kreatorima američke politike. ” Ovo nije ista Rusija iz 1990-ih koja je za predsjednika postavila američku marionetu {Borisa Jeljcina} koji je većinu svog mandata proveo pijan. Putinov me govor podsjeća na starogrčku religiju, Nemesis, božicu koja je odredila odmazdu protiv onih koji su podlegli oholosti i aroganciji pred bogovima. Bravo Mike.
Kakav čudan članak ovog Doctorowa. Čini se kao da je ovo napisao za Vijeće za vanjske odnose ili za
razni drugi entiteti Duboke države. Ostavlja dojam
da je on sav za Koncept dominacije punog spektra po
SAD-a i njegovih „čudnih i nepodrživih pozicija
maltretirati svijet”. On samo vjeruje da je SAD spustio loptu
u njihovim "inteligencijskim" sposobnostima i željama koje nisu imali
bio tako nesposoban. Ali kad bi SAD stvarno IMAO Full Spectrum
Dominacija, sve bi bilo divno za ogorčene
Gospodine Doctorow !!! I tako to ide……………
gospodine, predlažem da ponovno pročitate esej. Iz vaših primjedbi moram zaključiti da niste razumjeli u prvom prolazu.
I ja sam protiv američkog carstva, ali ne želim vidjeti da moja zemlja postane pseće meso za ostatak svijeta samo kako bi se omogućilo da se više giga dolara ubaci u privatiziranu obavještajnu službu.
Glave se moraju prevrnuti nad ovim očitim neuspjehom. Tijekom Drugog svjetskog rata SAD je ušao u rat s 2% beskorisnih torpeda. To je omogućilo Japancima da lako konsolidiraju svoju ekspanziju i uzrokovalo je desetke tisuća smrtnih slučajeva američke vojske da ih iskorijeni.
Tko je još platio ovaj neuspjeh?
NITKO! Počinitelji su se izvukli bez ikakvih šteta – iako zapravo nisu bili unaprijeđeni.
Odgovornost i pozivanje na odgovornost nisu omiljeno oduševljenje vlade Fed-a.
To tumačenje pokazuje da ne poznajete ni Gilberta Doctorowa ni consortiumnews.
To je najsažetiji i najtočniji način da se to izrazi.
da, ali to je dio onoga što je Gilbert opisao kao kulturu 'brzih rješenja' i nizak raspon pozornosti, dodao bih
donekle je bizarno da autor misli da su naše obavještajne informacije o sovjetskoj Rusiji tijekom Reaganove godine počele degradirati, lol. Čini se da je tada bilo stvarno jako loše. Pretpostavlja se da bi Rusija, budući da je otvorenije društvo u kojem obavještajne službe mogu lakše sakriti svoje plaće koje dobivaju iz CIA-e, samo poboljšalo našu sposobnost da znamo što smjeraju. Mislim da ne mogu prihvatiti ideju da Putin ima te uređaje, oni rade i mi to nismo znali bez barem malo skepse. Također..mogu li Trumpkinovi veliki planovi za vojnu paradu biti bilo kakva unaprijed planirana reakcija na objavu? Mislim Trumpkin je na neki način reakcionarni idiot...