Nunes: Počiniteljima FBI-a i DOJ-a moglo bi se suditi

Dijeljenja

Predsjednik obavještajnog odbora Predstavničkog doma Devin Nunes izjavio je da "DOJ i FBI nisu iznad zakona" i da bi se mogli suočiti s pravnim posljedicama za navodne zlouporabe FISA suda, izvještava Ray McGovern.

Napisao Ray McGovern

Bacajući rukavicu navodnoj zlouporabi Zakona o nadzoru stranih obavještajnih službi (FISA) od strane Ministarstva pravosuđa i FBI-a, predsjednik obavještajnog odbora Predstavničkog doma Devin Nunes (R-Kalifornija) izjavio je da bi moglo doći do pravnih posljedica za dužnosnike koji su možda doveli u zabludu FISA sud. “Ako treba da im se sudi, mi ćemo im suditi”, rekao je. "Razlog zašto Kongres postoji je da nadgleda ove agencije koje smo stvorili."

Devin Nunes daje intervju sa Sharyl Attkisson iz Full Measurea.

Nunes je zauzela ovaj vrlo neobičan stav bez ograničenja tijekom intervju s Emmyjem nagrađivanom istraživačkom novinarkom Sharyl Attkisson, koji je emitiran u nedjelju.

Attkisson je rekla da je pozvala i Nunesa i člana Obavještajnog odbora Predstavničkog doma Adama Schiffa (D-Kalifornija), ali da je samo Nunes pristala. Pitala ga je o Schiffovoj optužbi da je Nunesov cilj bio "izvesti pred sud FBI i DOJ". Ono što je uslijedilo bila je vrlo netipična otvorenost - iskrenost koja se inače smatrala prilično neprihvatljivom u pristojnim krugovima Washingtonskog establišmenta.

Umjesto da glumi diplomata i odbaci ono što je Schiff tvrdio kao Nunesov cilj, Nunes je zapravo rekao neka žetoni padnu gdje god stignu. Bez pardona je ustvrdio da bi ishod mogao biti kazneno suđenje. "DOJ i FBI nisu iznad zakona", odlučno je izjavio. "Ako počine zlostavljanje pred tajnim sudom koji dobiva naloge za američke građane, prokleto ste u pravu da ćemo ih izvesti pred sud."

Die Is Cast

Ulozi su vrlo visoki. Trenutačni i bivši visoki dužnosnici – i to ne samo iz DOJ-a i FBI-a, već i iz drugih agencija poput CIA-e i NSA-e, za koje dokumenti i svjedočenja pokazuju da su bili uključeni u davanje pogrešnih informacija kako bi opravdali nalog FISA-e za praćenje bivšeg dužnosnika Trumpove kampanje Cartera Pagea – mogu iznenada se nađu u znatnoj pravnoj opasnosti. Kao, teritorij zločina.

Ovo se nije smjelo dogoditi. Gospođa Clinton bila je naklonjena, sjećate se? Kad je dobiven FISA-in nalog za nadzor Pagea, samo nekoliko tjedana prije izbora u studenom 2016., činilo se da nema potrebe skrivati ​​tragove, jer, čak i da su te izvannastavne aktivnosti otkrivene, počinitelji bi se radovali dodjeli svjedodžbi radije nego pravni problemi pod Trumpovim predsjedavanjem.

Tako će noževi izlaziti. Uglavnom zato što će mainstream mediji uložiti velike napore – zajedno sa Schiffovim kolegama iz Demokratske stranke – da marginaliziraju Nunesa, može se očekivati ​​da će oni koji se nađu u opasnosti snažno uzvratiti.

Ako je prošlost presedan, oni će biti uvjereni da će se, sa svojim moćnim saveznicima unutar FBI/DOJ/CIA "duboke države", moći suprotstaviti Nunesu i pokazati njemu i ostalim predsjednicima kongresnih istražnih odbora gdje leži moć. Uvriježeno mišljenje je da su Nunes i ostali zagrizli mnogo više nego što mogu sažvakati. A izgledi ne idu u prilog ljudima, uključujući predsjednike odbora za nadzor, koji se protive sustavu.

Izdržljivost

S druge strane, vjerojatni počinitelji nisu naletjeli na predsjednika poput Nunesa četiri desetljeća, otkako su se kandidirali kongresmeni Lucien Nedzi (D-Mich.), Otis Pike (D-NY) i senator Frank Church (D-Idaho). teška, eksplozivna saslušanja o zlouporabama prethodne generacije duboke države, uključujući masovno domaće špijuniranje koje je otkrio suštinski istraživački novinar Seymour Hersh u prosincu 1974. (Zapravo, to je većinom razlog zašto su kongresni odbori za nadzor obavještajnih službi kasnije uspostavljeni i zašto je zakon FISA donesen je 1978.)

U ovom trenutku čovjek je u iskušenju reći plus ça change, plus c'est la même chose – ili što se stvari više mijenjaju, to više ostaju iste – ali to bi u ovom kontekstu bilo samo napola točno. Da, nitkovi će uvijek uzeti slobodu sa zakonom da špijuniraju druge. Ali ogromna je razlika danas u tome što mainstream mediji nemaju mjesta za one koji otkrivaju vladine zločine i zlostavljanje. A to će biti velika prepreka naporima Nunesa i drugih predsjednika odbora da informiraju javnost.

Jedan od očitih znakova nespremnosti medija da se ne dopadnu korporativnim gospodarima i službenom Washingtonu surova je stvarnost da Hershove najnovije eksplozivne istrage, u kojima je koristio veliki niz vladinih izvora kako bi istražio glavna pitanja, nisu uspjele pronaći dom ni na jednom engleskom jeziku -govorne novine ili časopis. U određenom smislu, ovo pruža ono što bi se moglo nazvati faktorom "izgradnje povjerenja", dajući izvjesnu sigurnost počiniteljima duboke države da će moći ovo prebroditi i da će predsjednici kongresnih odbora ponovno naučiti znati svoje (podređene) ) mjesto.

Mnogo će ovisiti o tome hoće li se najviši dužnosnici DOJ-a i FBI-a moći natjerati da preokrenu kurs i daju prednost zakletvi koju su položili da će poduprijeti i braniti Ustav Sjedinjenih Država od svih neprijatelja stranih i domaćih. Ovome se ne bi trebalo previše nadati, ali će zahtijevati neuobičajenu hrabrost da se iskreno suočimo s velikim nedjelima za koja se čini da su se dogodila - i pustimo da žetoni padnu gdje god mogu. Osim toga, to bi bila prava stvar.

Nunes projicira smireno uvjerenje da će jednom kada on i Trey Gowdey (R-Tenn.), predsjednik Odbora za nadzor Predstavničkog doma, objaviti dokumentarne dokaze koji pokazuju što su njihove istrage otkrile, službenicima DOJ-a i FBI-a to biti teško prikriti.

U ostalim vijestima…

U intervjuu s Attkissonom, Nunes je pokrio niz drugih značajnih pitanja:

  • Odbor zatvara svoju istragu o mogućem dogovoru između Moskve i Trumpove kampanje; nisu pronađeni dokazi tajnog dogovora.
  • Očigledno raširena praksa "razotkrivanja" identiteta Amerikanaca pod nadzorom. U vezi s tim, Nunes je rekao: “U prošloj administraciji razotkrili su stotine, i stotine, i stotine imena Amerikanaca. Razotkrivali su ih za ono što bih rekao, u nedostatku bolje definicije, za političke svrhe.”
  • Upitan o Schiffovoj kritici da se Nunes nedolično ponašao na, kako je rekao, "ponoćnom izletu u Bijelu kuću", Nunes je odgovorio da su te priče bile neistinite. "Pa, većinu vremena ignoriram političke gluposti u ovom gradu", rekao je. "Ono što ću reći je da su sve te priče od početka bile potpuno lažne."

Još od Watergatea ovdje u Washingtonu nije bilo tako visokog stupnja političkih napetosti, ali ulozi za našu Republiku ovaj su put čak i veći. Pod pretpostavkom da je zlouporaba sudskih postupaka FISA-e dokumentirana i da oni koji su odgovorni za brzu i opuštenu igru ​​uz potrebno opravdanje za pravne naloge ne budu pozvani na odgovornost, podjela ovlasti sadržana u Ustavu bit će ugrožena.

Nekakav rasplet može se očekivati ​​u narednim mjesecima. Ostanite s nama.

Ray McGovern radi s Tell the Word, izdavačkim ogrankom ekumenske Crkve Spasitelja u središtu Washingtona. Bio je analitičar CIA-e 27 godina i suosnivač je Veteran Intelligence Professionals for Sanity (VIPS).

161 komentara za “Nunes: Počiniteljima FBI-a i DOJ-a moglo bi se suditi"

  1. Abby
    Veljače 21, 2018 na 22: 58

    Pogledajte intervju Jimmyja Dorea s Williamom Binneyjem o zlouporabi naloga FISA-e i suda. To je intervju koji apsolutno otvara oči. Binney objašnjava koliko su sudovi FISA-e nezakoniti i koliko su neustavni.

    Na redovnom sudu obje strane moraju objasniti svoje obrazloženje, a zatim suci odlučuju što će učiniti. Na FISA sudovima to je samo jednostran razgovor i zato je neustavan.

    DEA i druge obavještajne agencije mogu dobiti FISA nalog i zatim proslijediti svoje podatke drugim policijskim agencijama. To ide ovako: DEA dobije nalog za špijuniranje dilera droge i otkrije da on prevozi drogu određenom autocestom. Rekao je lokalnoj policiji o tome, a onda će ga policajci zaustaviti i reći da je prebrzo vozio ili mu je bilo ugašeno stražnje svjetlo. Ovo se stalno događa. Čitali ste o tome.

    Sada se to izvodi pred suca koji također zna što se upravo dogodilo, ali umjesto da se kaže da su povrijeđena prava osobe, neka se farsa nastavi.

    Ozbiljno, ovaj video je vrijedan vašeg vremena za gledanje.

    caucus99percent ima video i raspravlja o njemu. Idi u posjet.

  2. Constitution4Ever
    Veljače 20, 2018 na 14: 20

    Kriminal na ovoj razini savezne vlade je sustavan i duboko ukorijenjen. Možda je vrhunac naivnosti uopće nadati se da će pravda biti zadovoljena.

  3. Bryan
    Veljače 20, 2018 na 13: 02

    Dobro izvješćivanje!

    Schiff se bezbrojno pojavljivao na TV-u rekavši da je vidio dokaze da je Trump bio u dosluhu s Rusima, ali nije mogao ulaziti u detalje, čime je blatio Trumpovo ime. Sada je narativ rusko miješanje!

    Schiffa bi trebao progoniti pravi tisak, ako ne i njega samog.

  4. Nuneskilla
    Veljače 20, 2018 na 12: 43

    Sličnijem Nunesu će se suditi za ometanje pravde.

  5. Toma
    Veljače 20, 2018 na 09: 31

    "Pod pretpostavkom da je zlouporaba sudskih postupaka FISA-e dokumentirana."

    Točno: "Pod pretpostavkom." Nikada nitko ko piše za Consortiumnews ne preispituje svoje pretpostavke ili dovodi u pitanje, čak ni na sekundu, da Nunes možda ima potpuno politički motiv za pritisak da se fokus pozornosti s Trumpa i Rusije prebaci na FBI i CIA-u. Naravno, oni imaju povijest sumnjivog (i još goreg) ponašanja, ali to ima i Nunes - a ima i Trump. Ideja da je "CIA Loša = Nunes & Trump Dobar" je pretpostavka koju je potrebno dokazati; uzimanje ideje da CIA = Loše znači Trump Dobar bez ikakvih dokaza za potonje, temeljeno isključivo na pretpostavci prvog, doista postavlja pitanje.

  6. Veljače 20, 2018 na 06: 10

    Hvala Ray; i hvala Vijesti o konzorciju. Neka informacije stižu. FSM {fake-stream-media} nikada ne bi objavio nešto poput gore navedenog od Raya.

  7. HopeLB
    Veljače 20, 2018 na 02: 31

    Voli te pravi domoljub Ray Mc Govern! I hvala!

  8. nazadna evolucija
    Veljače 20, 2018 na 01: 37

    Trolovi su ljuti, prijatelji moji. Vani su punom snagom, ali bezuspješno jer istina izlazi na vidjelo po cijelom gradu.

    • Nuneskilla
      Veljače 20, 2018 na 12: 44

      Ne, to je zato što se pojavljuje BS.

  9. Robert Schwartz
    Veljače 19, 2018 na 23: 17

    “...dokumenti i svjedočenja...davanje pogrešnih informacija kako bi se opravdao nalog FISA-e za praćenje bivšeg dužnosnika Trumpove kampanje Cartera Pagea...”

    Kao što su čak i republikanci konačno morali priznati, dokazi za takvu tvrdnju ne postoje, a Nunesov “dopis” ignorirao je činjenice zahtjeva FISA-e: savršeno legitimnog.

    Iznenađujuće je i razočaravajuće vidjeti kako Konzorcij daje vjerodostojnost ovim "lažnim vijestima".

    • nazadna evolucija
      Veljače 20, 2018 na 01: 34

      Robert Schwartz – kada ih je sudac oštro pitao o čemu se radilo o njihovim zahtjevima, siguran sam da su odgovorili iskreno (sarc). Siguran sam da su spomenuli da je Steeleov dosje plaćen od strane Clintonove kampanje i DNC-a, ili su izostavili ovaj sićušni, mali, sitni detalj? Siguran sam da su suca obavještavali da je dosje neprovjeren ili su i ovaj detalj izostavili?

      Nunes i Gowdy, u svojoj briljantnosti, traže da im se dostave prijepisi ovih sudskih postupaka FISA-e. Dobar potez! Pogledajmo što je ovom sucu otkriveno, a što je izostavljeno.

      Lažne vijesti, moje oko.

  10. istinito II you`s
    Veljače 19, 2018 na 23: 08

    prebiti tog ludog čovjeka, brzo

  11. Stiv
    Veljače 19, 2018 na 22: 01

    Klaunska gluma, Ray.

  12. Charles Browning
    Veljače 19, 2018 na 21: 26

    Ray, slažeš li se s Nunesom? Teško za povjerovati...iako (na neki način) dobivam tvoje bodove.

  13. Zaustavite Busha i Clintona
    Veljače 19, 2018 na 19: 34

    “Otkrili smo da su prekršili velik broj zakona, vršili nadzor nad konkurentom s nalogom temeljenim na lažnim dokazima, što je sve dovelo do izdaje gore od Watergatea. Ali mislimo da niti jedan razuman tužitelj ne bi podigao optužnicu...”
    — FBI

  14. Bob Van Noy
    Veljače 19, 2018 na 19: 18

    Hvala Paul E. Merrell, JD. Bio sam uvjeren od početka svega ovoga da je ovo linija prema Wikileaksu. Kad bismo samo mogli pokrenuti pravu istragu Sethovog ubojstva.

  15. Veljače 19, 2018 na 17: 59

    Povezane vijesti:

    Kim Dotcom: “Dopustite mi da vas uvjerim da DNC hack nije bio ni hack”, https://www.zerohedge.com/news/2018-02-18/kim-dotcom-let-me-assure-you-dnc-hack-wasnt-even-hack (Kim Dot Com tvrdi da osobno zna tko je preuzeo e-poštu DNC-a (Seth Rich) i njegovi su odvjetnici dvaput pisali Muelleru, nudeći svoje svjedočenje, ali se Mueller nikada nije javio).

    • Veljače 28, 2018 na 11: 27

      Dobro je vidjeti da se ti, Trumpkin, Newt Gingrich i Sean Hanity svi slažete oko Setha Richarda. Kad biste samo mogli uključiti Sethove roditelje...

      "Glasnogovornik obitelji (Richards) rekao je '"U ovom trenutku, samo ljudi s transparentnim političkim programima ili sociopati još uvijek održavaju zavjere Setha Richa."'

      https://en.wikipedia.org/wiki/Murder_of_Seth_Rich#Conspiracy_theories

  16. David Otness
    Veljače 19, 2018 na 17: 45

    Tužno je kako su se niti komentara na CN-u pretvorile u nalik na usijano vrijeđanje na YouTubeu, što je sasvim normalno. Čini se da se trolski podelement lutkarstva čarapa udomaćio i povukao diskurs prema dolje. Dobre stvari nikad ne traju.
    (Ali njima se može upravljati, zar ne?)

  17. mužjak nekih malih životinja
    Veljače 19, 2018 na 16: 37

    Nunes bi trebala biti u zatvoru. Ali njegov me ne zanima _____ ni o čemu osim što ja govorim mnogo.

  18. Jim
    Veljače 19, 2018 na 16: 20

    Moj pas, kakva sramota. Nunes će biti sretan ako izbjegne sve ovo bez da bude optužen za ometanje, a vi ćete biti sretni ako vaše izvještavanje o ovoj priči ne rezultira uništavanjem vaše ostavštine iz prethodnih radova.

    • BobS
      Veljače 19, 2018 na 16: 36

      Vještine maskiranja koje je Ray naučio u CIA-i dobro mu služe.

  19. BobS
    Veljače 19, 2018 na 16: 07

    “Saudi-Zio teroristička mreža”
    Dobro je što je Trumpova administracija - mislim na Jareda - na slučaju.

    • Joe Tedesky
      Veljače 19, 2018 na 17: 41

      Potpuno se slažem BobS, nije li opet sjajno osjećati se sigurno? Joe

  20. Veljače 19, 2018 na 15: 50

    Dok je psihološka operacija sjajne lopte, dima i zrcala poznata kao “Russiagate” počela raditi na isparenjima prije nego što se spremnik konačno osušio, glavno otkriće Clintonovih e-poruka WikiLeaksa u kojima se opisuje saudijsko/katarsko financiranje ISIS-a pada dalje u rupu u sjećanju. Ništa nije bolje od uspjeha…

    • Drew Hunkins
      Veljače 19, 2018 na 15: 59

      Dobra primjedba g. Alatalo. Teroristička mreža Saudi-Zio izvukla se s ubojstvom, doslovno i figurativno i naravno, teroristička mreža Saudi-Zio NIKADA se, NIKAD, nije miješala u BILO KAKVE izbore u Sjedinjenim Državama, ne nikada.

      (sarkazam)

  21. Drew Hunkins
    Veljače 19, 2018 na 15: 41

    “Mnogo će ovisiti o tome hoće li se najviši dužnosnici DOJ-a i FBI-a moći natjerati da preokrenu kurs i daju prednost zakletvi koju su položili da će podržati i braniti Ustav Sjedinjenih Država protiv svih neprijatelja stranih i domaćih. Ovome se ne treba previše nadati”

    Nemojte me krivo shvatiti, apsolutno volim McGovernove eseje, analize i članke, ali bojim se da je ovo gore spomenuto vrhunac naivnosti.

    • Zaustavite Busha i Clintona
      Veljače 19, 2018 na 19: 38

      Dogovoreno, ali OTOH oni će učiniti sve što moraju da ostanu na vlasti.
      Ako nekim čudom javno mnijenje bude toliko izraženo da misle da će biti izbačeni ili čak otići u zatvor za suučesništvo ako nastave štititi kriminalce, barem će krenuti protiv nekih suradnika na nižoj razini.

      Ne mislim da bi ih išta moglo natjerati da krenu za Hitleryjem (koji je iznad zakona) ili Comeyjem (zna previše o Hitleryju i mogao bi početi otkrivati ​​ako se osjeti ugroženim), ali možda neki od agenata niže razine koji su zapravo učinili nadzor će se suočiti s kaznom.

    • Smjesta
      Veljače 19, 2018 na 23: 19

      Takvi dužnosnici zapravo mogu imati takav ideal, koliko god ga povremeno izdali lupeži, frakcije i oni sami, tako da Rayev pristup poticanja osnovnih načela može biti učinkovit.

  22. mike k
    Veljače 19, 2018 na 15: 18

    Sve češći napadi na Raya, Nunesa i druge koji bockaju obavještajnu bandu, dokaz su da pogađaju neke osjetljive živce u dubokoj državi.

    • BobS
      Veljače 19, 2018 na 15: 22

      Koliko vam je pomoći da se ujutro obučete?

      • Joe Tedesky
        Veljače 19, 2018 na 17: 40

        Zašto BobS pomažeš Mikeu da se obuče ili voliš samo svlačiti ljude? Joe

      • Smjesta
        Veljače 19, 2018 na 23: 16

        Kakav odvratan karakter imaš, BS. Dobro je vidjeti da je to povezano s vašim idejama.

    • Veljače 24, 2018 na 12: 01

      Hej, i ja sam duboki stručnjak, moram ti reći da je ovaj tip Nunes zapravo vrhunski... Mislim, iako je bio dovoljno ljubazan da kolegu kojem je bilo neugodno špijunirati u kući nazove "Al Quedinim najboljim prijateljem u Kongresu", ali i dalje održava kredibilitet gotovo nulti kad su Trump i Rusija u pitanju. Sad kad je obavio ovaj važan posao za nas, gotovo ćemo ga sigurno optužiti za sve laži u kojima je uhvaćen!! :-)

      Ps...što kažete na Dana Roherbachera...izgleda da se njegovo ime konačno ponovno pojavilo: https://talkingpointsmemo.com/muckraker/rick-gates-lied-mueller-meeting-ukraine-manafort-mercury-rohrabacher

      -Will, dugogodišnja medicinska sestra na intenzivnoj nezi s onom iluzornom AACN Deep State Troll certifikacijom (DSTRN)…

  23. Nancy
    Veljače 19, 2018 na 14: 59

    Moram se zapitati postoji li u "obavještajnom" svijetu neuobičajena hrabrost koju Ray spominje da bi se otkrila i priznala njihova nedjela. Poznavao sam nekoga tko je imao intervju za CIA-u prije otprilike 20 godina i rekla je da je to bilo tako jezivo da je odustala od svake pomisli na posao.

  24. Veljače 19, 2018 na 14: 28

    Stvarno dobro, sokratski gadfly, tvoj blog dobro sažima naše trenutno političko stanje "neka ti je farsa"!

  25. BobS
    Veljače 19, 2018 na 14: 01

    Ray, zaslužuješ našu zahvalnost i divljenje za hrabre i savjesne stavove koje si zauzeo...nakon što si sigurno osigurao svoju mirovinu.

    • Antiratni7
      Veljače 19, 2018 na 16: 55

      Dobro je što su američke trupe legalne, pa nemate razloga za brigu.

      • Antiratni7
        Veljače 20, 2018 na 00: 17

        Ups! Mislio sam na "američke trolove"...

  26. Drew Hunkins
    Veljače 19, 2018 na 13: 51

    Potražite eventualnu priču o financiranju Nunesove kampanje. Nešto u čemu prevrnete sve kamenje i možete pronaći baš sve što tražite.

    Naravno, mediji establišmenta će tada postati toliko šokirani i bijesni i baviti se svim sitnim detaljima koje otkriju; Blitzer će imati sjaj u očima i bjesomučnu slinu oko usta dok bude ponavljao priču iznova i iznova, isto kao i Maddow i sve druge militarističko-ratnohuškačke novinske prostitutke.

    Sjećam se da se to dogodilo Ronu Dellumsu prije mnogo godina kada je g. Dellums počeo davati vrlo eruditske, herojske i kritičke antiimperijalne izjave s propovjedaonice nasilnika; sasvim sigurno, kopali su i kopali i kopali i došli do malo neprimjerenog financiranja kampanje da ga ocrne, sasvim dovoljno.

    To će se vjerojatno dogoditi Nunes.

    • Dave P.
      Veljače 19, 2018 na 14: 41

      Vrlo oštroumna zapažanja Drew. Nunes će se dogoditi točno kako si napisao. Dogodilo se to mnogima prije, u posljednja četiri desetljeća ili tako nešto.

      • Drew Hunkins
        Veljače 19, 2018 na 15: 39

        Sve je to tako izluđujuće i obeshrabrujuće Dave P.

  27. Veljače 19, 2018 na 13: 31

    Ray smiješno uspoređuje Devina Nunesa i njegov #NunesNothingburger s Otisom Pikeom, nastavljajući #twosiderism koji on i Caitlin nastavljaju pokazivati ​​po ovom pitanju http://socraticgadfly.blogspot.com/2018/02/rip-bob-parry-and-rip-consortium-news.html

    • Veljače 19, 2018 na 13: 32

      Ray, ako želiš napisati nešto konstruktivno o kritiziranju Muellera, napiši o zabrinutostima Prvog amandmana u vezi s njegovom optužnicom, koju već imam — time se izbjegava dvostranost jer znamo da Nunesa nije briga za 1A: http://socraticgadfly.blogspot.com/2018/02/internet-research-agency-butt-hurt.html

    • Deniz
      Veljače 19, 2018 na 14: 18

      “Istovremeno bi primijetio Putinovo trovanje Litvinjenka”

      Drago mi je da to već znate, budući da ostatak svijeta to samo sumnja, možda možete pružiti neke dokaze da i mi to znamo.

      • Preskoči Scotta
        Veljače 20, 2018 na 14: 21

        “Ako dovoljno često ponavljate laž, ljudi će povjerovati u nju, pa ćete i sami u nju povjerovati.” Joseph Goebbels

        Gadflyjev dokaz je da je to čuo 1000 puta na TV-u.

  28. Veljače 19, 2018 na 13: 28

    Devin Nunes NIJE ono što bih nazvao "vjerodostojnim izvorom". Zar ne možemo naći puno BOLJE mete za zlouporabe suda FISA-e od ove?

    • Veljače 19, 2018 na 13: 33

      Ray je fiksiran na ovo pitanje, Lydia, i nastavlja se baviti dvostranačjem. Zapravo postoje legitimne kritike Muellera, poput moje. http://socraticgadfly.blogspot.com/2018/02/internet-research-agency-butt-hurt.html

    • Deniz
      Veljače 19, 2018 na 14: 04

      Zašto Devin Nunes nije vjerodostojan izvor? Možete li pružiti neke dokaze kako bismo mogli raspravljati o ovoj temi?

      • Zaustavite Busha i Clintona
        Veljače 19, 2018 na 19: 43

        Potražite njegov birački zapis - on uvijek glasa za više nadzora i manje zahtjeva za naloge.
        Čudno je da bi na ovome izašao na pravu stranu. (Za njega je to vjerojatno čisto stranačko pitanje.)

  29. BobS
    Veljače 19, 2018 na 12: 38

    Ray, možda bi nekada mogao napisati o tome kakvu si ulogu odigrao u dostavljanju iskrivljenih obavještajnih podataka Reaganu koji su omogućili njegovo povećanje vojne potrošnje. Očigledno niste dali ostavku u znak prosvjeda budući da se u vašoj biografiji hvali "27 godina" u CIA-i (to je dio DUBOKE DRŽAVE!!!!, zar ne?).
    Koliku mirovinu skupljate?

    • Deniz
      Veljače 19, 2018 na 14: 02

      Imate li ikakvih dokaza koji podupiru vaše optužbe ili trebamo pretpostaviti da je ovo još jedan klevetnički komentar?

      • BobS
        Veljače 19, 2018 na 14: 15

        Kažete da je neki drugi Ray McGovern držao predsjedničke brifinge (a zatim kukao o lažnim obavještajnim podacima koji su pridonijeli Bushevoj ilegalnoj invaziji na Irak) koji su korišteni za dočaravanje iluzije sovjetske vojne moći?
        Ili nije bilo masovne izgradnje obrane u 1980-ima racionalizirane (imaginarnom) sovjetskom vojnom snagom?

        • Deniz
          Veljače 19, 2018 na 14: 28

          Hvala što ste nam ukazali na više o Rayevoj pozadini Hladnog rata; Proučit ću to dalje.

          • Smjesta
            Veljače 19, 2018 na 23: 12

            Bolje je izbjegavati hranjenje BobS trola; on dolazi isključivo da poremeti.

        • Grgur Herr
          Veljače 19, 2018 na 20: 14

          Dakle, upućeni ste u brifinge o kojima je riječ. Samo zato što je Reagan napuhao vojni proračun ne znači da ga je McGovern hranio lažnim obavještajnim podacima.

          S druge strane, dobro je objavljeno da je Cheney zavrtao ruke Langleyju, a Tenet mu je pristajao, a Rummy je također radio u pogledu Iraka. Imali smo i Dopis iz Downing Streeta i fijasko s Powellom i Valerie Plame. Ray je imao pravo što je bio ogorčen.

  30. Antiratni7
    Veljače 19, 2018 na 12: 35

    Ray, misliš li da je Trump sklopio dogovor: dopustit će eskalacije protiv Rusije, a zauzvrat će ga duboka država ostaviti na miru? Ako je tako, znači li to da će se ovo riješiti?

  31. BobS
    Veljače 19, 2018 na 12: 25

    Nije iznenađenje da se consortiumnews i Fox News natječu za/dijele istu dobnu/rasnu demografiju.
    Ovo je nekoć bila prilično lijepa četvrt.

  32. Veljače 19, 2018 na 12: 07

    Ionako je nemoguće dobiti cijelu Gorgoninu glavu u ovako korumpiranom sustavu kakav imamo. Zašto smo inače u takvom neredu? I GOP i Demokrati nisu služili ljudima, pa bismo stoga trebali odustati od pokušaja rješavanja bilo kakve zloporabe?

  33. Charles Misfeldt
    Veljače 19, 2018 na 11: 58

    Hoće li Nunes ili bilo koji konzervativac krenuti na tisuće nezakonitih radnji koje su počinili konzervativci??? NE! Nunes, kao i svaki konzervativni izdajnik u Americi (republikanac ili demokrat) treba biti procesuiran po svim zakonskim mjerama. Konzervativna agenda nije moralna niti ustavna.

    • BobS
      Veljače 19, 2018 na 12: 10

      Ali, ali, ali……što je s DEEP STATE!!!!?????

      • Joe Tedesky
        Veljače 19, 2018 na 13: 16

        BobS, koristiš li svoj glas Elmera Fudda za ovo?

        • Joe Tedesky
          Veljače 19, 2018 na 17: 35

          Oprosti BobS što sam mislio reći Porky Pig. Opet pazite. Joe

    • Deniz
      Veljače 19, 2018 na 12: 45

      Konzervativci s kojima se ne slažete su u tami, a liberali s kojima se slažete su u svjetlu.

      Ovo je iluzija primjenjiva na svakoga tko pogrešno izabere stranu umjesto da traži istinu ili laž na svim stranama. To je umni trik koji se beskonačno iskorištava.

      I meni je draža retorika ljevice, ali njihova je stvarnost daleko od njihovih čudesnih riječi. Kada nastupi duboka korupcija, heroja je malo i daleko, a zasigurno se cijela strana, tj. Rep ili Dem, ne sastoji od anđela ili đavola.

    • Wm. Boyce
      Veljače 19, 2018 na 12: 46

      Ne mislim da postoji "konzervativna agenda", osim samobogaćenja. I kakva je to fantazija o smanjenju vojnog proračuna kada budžet tog stvorenja traži tri puta više?

      Naravno, FISA sud je tajni sud koji rijetko odbija zahtjev, ali misli li itko od vas stvarno da je Devin Nunes neka vrsta ustavnog heroja? Evo dijela onoga što je rekao u intervjuu na toj poznatoj ljevičarskoj TV mreži “Fox News”:

      “Rep. Devin Nunes (R-Calif.) u petak je priznao da nije osobno pregledao zahtjeve za naloge za nadzor koji predstavljaju osnovu povjerljivog dopisa objavljenog ranije tog dana.

      Nunes je rekao da se oslanjao na recenziju člana odbora, zastupnika Treya Gowdyja (RS.C.).

      "Ne, nisam", rekao je Nunes Bretu Baieru iz Fox Newsa, na pitanje je li vidio prijave.

      U dopisu, koji je ranije tog dana objavio Obavještajni odbor Predstavničkog doma, navodi se da je politički motivirani materijal korišten kako bi se vladi podnijela molba za izdavanje naloga za praćenje američkog građanina.

      Nunes, predsjednik odbora, odbacio je novinska izvješća koja su ga optuživala da temeljne dokumente nije vidio kao "lažne".
      Objasnio je da je povjerenstvo sklopilo sporazum s Ministarstvom pravosuđa prema kojem bi samo jedna osoba mogla pregledavati dokumente.

      Nunes je rekao kako misli da bi Gowdy bio najbolji izbor zbog svoje prošlosti kao saveznog tužitelja, te da je Gowdy potom svoje bilješke i zapažanja podijelio s ostalim članovima.

      Zastupnik Adam Schiff (D-Calif.), vodeći demokrat u Odboru za obavještajne poslove Zastupničkog doma, početkom tjedna je spalio Nunesa jer nije pročitao sve materijale uključene u izradu dokumenta. Priznao je sporazum koji je Nunes spominjao, ali je osudio predsjednika jer je poslao nekoga drugog da pročita dokumente.

      "Predsjednik se nikada nije potrudio otići pročitati ove temeljne materijale", rekao je Schiff CNN-ovom Andersonu Cooperu u ponedjeljak. “Nakon mjeseci i mjeseci iznošenja te tvrdnje da su FBI i DOJ upleteni u neku vrstu zavjere, nije se čak ni potrudio pročitati materijale.”

      Da, doista heroj, i to onaj koji ne zna čitati.

      Evo poveznice na članak “The Hill” iz kojeg je došao citat:
      http://thehill.com/homenews/house/372119-nunes-admits-he-did-not-view-the-surveillance-warrant-applications-that-form

      • BobS
        Veljače 19, 2018 na 13: 09

        Uzimajući u obzir njihovo nepoštivanje zakona, kao i njihovo obožavanje autoritarizma (naravno, protiv pravih ciljeva), rekao bih da je više od "samobogaćenja" ono što pokreće konzervativce, kako drevne tako i moderne.

        • nazadna evolucija
          Veljače 19, 2018 na 14: 19

          BobS – da, kao što Uranium One i Clinton Foundation nemaju nikakve veze sa samobogaćenjem? Naravno da vjerujemo da su ova dva djela učinjena za dobrobit zemlje! Riiiiiight.

          • BobS
            Veljače 19, 2018 na 14: 26

            To ste pročitali?
            Iznenađujuće, čini se da vaše vještine kritičkog čitanja odgovaraju vašim vještinama kritičkog mišljenja.

          • nazadna evolucija
            Veljače 19, 2018 na 15: 05

            BobS – hvala na komplimentu.

      • Deniz
        Veljače 19, 2018 na 13: 58

        Možda je to problem, ali nije mi jasno što točno nije u redu s Nunesovim stavom da se oslanja na Gowdyja, nedvojbeno oštrog, preciznog tužitelja, da pregleda ispitani materijal. Gledajući i Nunes i Gowdyja na sesijama, vjerojatno bih, i rado, donio istu odluku. Politički ima smisla i da pokrivaju jedan drugoga, jedan je potrošni materijal i grije se – Nunes, dok drugi – Gowdy, vrhunska zvijezda stranke, koji je vjerojatno i vodio cijelu istragu, drži čiste ruke.

        • BobS
          Veljače 19, 2018 na 14: 09

          Uvijek stranačka “zvijezda gore” Trey 'BENGHAZI!!!' Gowdy je prošlog mjeseca najavio svoje povlačenje iz Kongresa zbog toga što mu je "muka od hiperstranačke pripadnosti".
          I da vam pokažem ovaj most koji prodajem...

          • Deniz
            Veljače 19, 2018 na 14: 32

            Zapravo, jako bih uživao u raspravi o transferima oružja od Libije do Erdogana do Al-Qaide preko Clintona. Ovo mi je zapravo jedna od najdražih tema. Zato imaj.

          • BobS
            Veljače 19, 2018 na 14: 47

            "Zapravo, jako bih uživao u raspravi o transferima oružja iz Libije Erdoganu u Al-Qaidu preko Clintona."
            To bi bila rasprava vrijedna vođenja. Međutim, nažalost, to nije bio onaj koji je slavni Gowdy (ili drugi republikanci) želio imati. Drugi republikanci poput zagovornika rata u Libiji Marca Rubija, čiju je kandidaturu za predsjednika podržao "neporecivo oštar, precizan" (licemjer svjetske klase) Trey Gowdy.
            Vidite kako to funkcionira?

          • Deniz
            Veljače 19, 2018 na 14: 54

            Mislim da se ista stvar događa na Russiagateu. Mafijaš Trump duboko je upetljan u veze s ruskom mafijom, ali to nije ono o čemu političari žele razgovarati. Pa govore o velikom zlu Putinu, koji je mnogo veći zarađivač. Pretpostavljam da te veze ruske mafije imaju velike veze s Izraelom.

          • BobS
            Veljače 19, 2018 na 15: 10

            “Mafijaš Trump je do grla u vezama ruske mafije…”
            I ako je sva ova druga buka neophodna da bi Mueller otkrio te veze, neka bude tako.
            Usput, jednako je vjerojatno da je i “veliko zlo Putin” povezan.

          • Deniz
            Veljače 19, 2018 na 15: 31

            Da, ali to je najgori mogući scenarij jer ima implikacije nuklearnog rata. Nije mi jasno zašto bi itko osim Hillary i nekoliko MIC-ovih debelih mačaka gurao takvu priču. Mislim da su Rusi Borg nije uvjerljiv dokaz.

            Upravo ste govorili o Rayu koji gura priču o hladnom ratu, pa očito vjerujete da se takve stvari događaju. Zašto mislite da je ovaj slučaj izuzetak?

          • BobS
            Veljače 19, 2018 na 15: 47

            Zapravo, pitanje je zašto bi se itko osjećao optimistično kada je u pitanju POTUS koji je vjerojatno kompromitiran od strane ruske DUBOKE DRŽAVE!!!! ?
            Osim rubova (kojih doduše ima mnogo u SAD-u, kao što vidimo na ovim temama), onih čija žeđ za moći nadilazi njihovu odanost zemlji (u SAD-u ih zovemo republikanci), onih koji su također kompromitirani od strane Rusa DEEP STATE!!!!, a ruski DEEP STATE!!!! trolovi.
            Oprostite, pretpostavljam da sam sam odgovorio na svoje pitanje.

          • Deniz
            Veljače 19, 2018 na 16: 50

            Ruska DUBOKA DRŽAVA!!!!, zanimljivo...

            Što je to točno? Ovo je potpuno nova priča, čestitamo.

            Ideja duboke države je da su moćni interesi pretvorili američkog predsjednika u šmokljan. Da, čini mi se prilično vjerojatnim.

            To uopće nije Putinov narativ. Putinov narativ je da on kontrolira sve, sve Ruse, američkog predsjednika, sve; samo nas Hillary, Rachel i ekipa pristojnih ljudi iz FBI-a predvođena Muellerom spašavaju od sigurne propasti u njegovim demonskim rukama.

            Dakle, kako kombinirati to dvoje?

          • BobS
            Veljače 19, 2018 na 17: 12

            Vaša naivnost vas stavlja u izrazito nepovoljan položaj kada igrate na internetu.
            Međutim, to što mislite da ne postoji stjecište elita/obavještajaca/vojske/birokracije/organiziranog kriminala u svim zemljama svijeta (posebice u onim propalim, kao što je nedavno bila Rusija) navodi me na pomisao da vas pogađa više od puke naivnosti.
            Usput, ako o tim stvarima želite razgovarati s Rachel Maddow ili Hillary Clinton (Mueller se čini malo škrtijim), teško da ćete ih ovdje pronaći. (vjerojatno imaju vlastite web-stranice, iako - pokušajte).

          • Deniz
            Veljače 19, 2018 na 17: 34

            Dakle, koji je vaš argument, da bismo trebali biti lojalni svojoj kriminalnoj obitelji, a ne njihovoj?

            Ili mislite da su Hillary, "Došli smo, vidjeli smo, on je umro" ili Mueller, koji nema što vidjeti ovdje na ozloglašenom događaju 9. rujna, vrsta ljudi koje bismo trebali braniti.

          • BobS
            Veljače 19, 2018 na 17: 40

            “Dakle, koji je vaš argument, da bismo trebali biti lojalni svojoj kriminalnoj obitelji, a ne njihovoj?”
            Ili bismo mogli prevrtati kamen po kamen.

            "Ili mislite da su Hillary, "Došli smo, vidjeli smo, on je umro" ili Mueller, koji nema što vidjeti o ozloglašenosti 9. rujna, vrsta ljudi koje bismo trebali braniti."
            Znate da je Usamljeni Ranger bio izmišljen lik, zar ne? Vjerojatno bi ga trebala prestati čekati.

          • Deniz
            Veljače 19, 2018 na 18: 19

            Mislim da postoji neka vrsta kompromisa oko prve točke.

            Drugi mi daje uspomene na razmišljanja Samuala Jacksona o svom poslu u Ezekielu 25:17.

      • nazadna evolucija
        Veljače 19, 2018 na 14: 25

        Wm. Boyce – “Objasnio je da je odbor sklopio sporazum s Ministarstvom pravosuđa koji bi omogućio da samo jedna osoba pregleda dokumente.

        Nunes je rekao kako misli da bi Gowdy bio najbolji izbor zbog svoje prošlosti kao saveznog tužitelja, te da je Gowdy potom podijelio svoje bilješke i zapažanja s ostalim članovima.

        Dobar potez, kao da pošaljete svoj najbolji hitac na Olimpijske igre, zar ne? Gowdy, karijerni tužitelj, oštar je kakav god bio i može nanjušiti štakora na kilometar udaljenosti. Mislim da je namirisao štakora.

      • mike k
        Veljače 19, 2018 na 15: 04

        Dugotrajno hvatanje za slamke da obezvrijedi Nunesa zbog njegovih hrabrih postupaka.

  34. BobS
    Veljače 19, 2018 na 11: 58

    I tanka koža, a Ray?
    U pravu ste, naravno - ruski analitičari u CIA-i napravili su sjajan posao 1980-ih.

    • Joe Tedesky
      Veljače 19, 2018 na 12: 01

      Ne BobS to si ti sa svojom debeloglavom taj koji ne shvaća. Samo tako nastavi BobS, jer ćeš na kraju reći nešto smiješno. Čuvaj se. Joe

    • Veljače 19, 2018 na 13: 34

      Ray se nastavlja baviti dvostranošću. On ignorira kopanje po legitimnim kritikama Muellera, kao što sam ja učinio. http://socraticgadfly.blogspot.com/2018/02/internet-research-agency-butt-hurt.html

      • BobS
        Veljače 19, 2018 na 13: 41

        Ray je izbrisao moj komentar koji ga je optužio za šiling za Reagana (i njegovu izgradnju obrane) iznošenjem obavještajnih podataka (u vezi s Rusijom) koje je Bijela kuća željela čuti.

  35. Veljače 19, 2018 na 11: 55

    Duboka država je vrlo, vrlo duboka, a mi smo "do koljena u velikom blatu" (Pete Seeger). Svatko zna da je američka duboka država bila temeljito ukorijenjena u Reaganovo vrijeme. Krajnje je vrijeme da se ova duboka državna korupcija ne stvrdne do betona. Ne podržavam nijednu stranku dok ne dođe do korekcije kursa, a Nunes daje valjane stavove u prilog korekciji. Hvala, Ray.

  36. Mjenica
    Veljače 19, 2018 na 11: 48

    Nekako su mnogi demokrati uvjereni da FBI/DOJ nisu učinili ništa loše u vezi s FISA-inim nalozima. I još uvijek su uvjereni da je Trump bio u dosluhu s Putinom. Ništa im neće promijeniti mišljenje, beznadno je.

    • Lois Gagnon
      Veljače 19, 2018 na 16: 17

      Doista je nadrealno gledati ljude koji sebe klasificiraju kao ljevicu kako potkopavaju ljevicu podupirući upravo one agencije čija je jedina svrha od samog početka uništavanje ljevice.

      Kao što je David William Pear rekao u OpEd Newsu, "Mislim da čak ni Orwell nema ovakvu scenu: anti-autoritarni disidenti podupiru autoritarnija sredstva za uklanjanje autoritaraca, što rezultira time da autoritarci imaju više kontrole kako bi iskorijenili disidente."

      Imam glavobolju.

  37. Michael Kenny
    Veljače 19, 2018 na 11: 26

    Sablasti su u panici! Kao i većina ostatka proputinovskog tabora! Uključujući Nunes! Napravio je veliku zbrku i sada se očajnički pokušava izvući iz nje. Memorandum je bio reakcija panike osmišljena kako bi se Trump oslobodio udice, ali zapravo predstavlja prešutno priznanje krivnje s Trumpove strane. Nitko ne pokušava prikriti dokaze za koje misli da će mu ići u prilog (ako to učini, ima budalu za odvjetnika!). Jedini razlog zašto bi Trump mogao osporiti Pageov nalog je taj što je kriv i vjeruje, ili zapravo zna, da će dokazi dobiveni nadzorom Pagea to dokazati. Stoga Nunes očajnički pokušava dići dimnu zavjesu odvraćajući pozornost od logičnih implikacija svog dopisa i tvrdeći da bi se dužnosnici FBI-a ili DOJ-a "mogli" suočiti s "pravnim posljedicama", čiju prirodu pažljivo izbjegava specificirati. G. McGovern uskače u taj pojas govoreći o "teritoriju kaznenih djela", također ne navodeći na koje kazneno djelo misli. Nunes kao da pokušava zastrašiti ljude koji su školovani pravnici (što sam Nunes nije!) i koji će stoga znati da su takve prijetnje pravna besmislica. Stoga, nakon što je izdao dopis u trenutku panike, sada ponovno paničari jer shvaća da se to eksplodiralo njemu i Trumpu u lice.

  38. BobS
    Veljače 19, 2018 na 11: 12

    Ray, ako ovo odražava kvalitetu vašeg rada dok ste bili u CIA-i, to objašnjava kako je Reaganova administracija uspjela upotrijebiti navodnu vojnu moć Sovjetskog Saveza koji je brzo propadao kako bi opravdala rastući deficit u američkim obrambenim izdacima (ne za razliku od Trumpa i republikanaca koji ignoriraju trenutni deficit kako bi značajno povećali obrambenu potrošnju).
    Jednom sranje, uvijek sranje, zar ne Ray?

  39. Joe Tedesky
    Veljače 19, 2018 na 10: 58

    Jedini način na koji bi se bilo kakav trag koji bi Nunes čak mogao početi magično činiti pojavio pred našim umornim očima dogodit će se samo, i ja kažem samo, pojavit će se jer će to biti dobro za TV gledanost. Provođenje ustavnog prava, mislim tko to još radi? Zašto danas u glavnom gradu naše nacije imamo ljude iz Kongresa koji pitaju suprotno od onoga na što je Ben Franklin upozorio nas dobre građane dok močvarna stvorenja govore: 'Ustav kako ga možemo izgubiti'. Znaš ovog Raya da ovi prevaranti i prevaranti u DC-u misle da je Ustav SAD-a toliko passé i tako prastaro kolonijalan da čuju Jeffersona kako govori, 'ignoriraj ovaj glupi dokument, bio sam pijan s Adamsom i Franklinom kad sam ga pisao. Sve je to bila velika greška.' Ili tako nešto, ali Ustavni zakon nam ne treba nikakav smrad. Ustavni zakon, sad se vrati na svoj honorarni posao. (Zvuk pucketanja bičem)

    Hey Ray, cijeli ovaj fijasko čini ono što je najvažnije u ovom novom američkom stoljeću, ovaj fijasko je zabavan i gledanost se vrtoglavo vrti...pa uz to što više može tražiti jedan crvenokrvni dobri Amerikanac...a sada mimoiđi daljinski za TV.

    • Joe Tedesky
      Veljače 19, 2018 na 11: 29

      Paul Craig Roberts možda je pogodio ovu stvar...

      https://www.paulcraigroberts.org/2018/02/18/cbs-contradicts-muellers-report/

      • blimbax
        Veljače 19, 2018 na 21: 21

        Paul Craig Roberts je napisao,

        Imajte na umu da nakon što je rekao da su Rusi optužen za miješanje u izbore, i potrošiti 5 minuta na ovo, na oznaci od 5 minuta i 20 sekundi za koju Rosenstein kaže da postoji nema dokaza da su Rusi imali ikakvog utjecaja[sic] na izbore! Dakle, ono što imamo je zamjenik glavnog državnog odvjetnika Sjedinjenih Država koji objavljuje optužnicu za što kaže da nema dokaza!

        Ako Robertsovu izjavu uzmemo zdravo za gotovo, on je možda nenamjerno pogrešno okarakterizirao Rosensteinovu izjavu. Prema Robertsu, Rosenstein je rekao da nema dokaza o utjecaju na izbore, ali iz toga ne slijedi da Rosenstein govori da nema dokaza o miješanju. Možda je došlo do "smetnji" koje nisu imale utjecaja. I, naravno, tu je pitanje, što se zapravo misli pod "ometanjem" u ovom kontekstu?

        Dijelim frustraciju koju mnogi komentatori imaju oko cijele priče o "Russiagateu", ali mislim da je važno biti oprezan u tome kako procjenjujemo ove izjave. Možda je sve to "nothinburger", ali važno je pažljivo i ispravno opisati stvari. U suprotnom, netko završi tako da nenamjerno postavi slamku koju će netko drugi srušiti.

        • Joe Tedesky
          Veljače 19, 2018 na 22: 25

          Dijelim stres koji činite blimblax koji trpite vi i svi koji ostaju na ovoj Russia-Gate platformi, ali način na koji se odvija ova istraga krivog čavla, uglavnom je iskrivljen medijskim izvještavanjem, vašim argumentom o tumačenju Rosensteinovih riječi šira javnost će biti kao da cjepidlači s ćelavcima... oni to jednostavno neće dobiti, i zašto, jer nisam siguran da velika količina Amerikanaca to sada dobiva. Isključili su ih davno kad FBI nije proizveo Trumpa da izvodi svoje hvaljene vodene sportove o Steele Dossieru u svojoj Moskvi Obamin predsjednički apartman… bolesno, da, ali to je istina. Nema slika, ne vjerujem ti.

          Osobno nikada nisam sumnjao u bilo kakav ruski utjecaj u smislu izjava ili eseja, ali ovakav doprinos mišljenja se može očekivati ​​od svake zemlje koja dobro razmišlja, ili nacije svijeta, ako želite. Osim toga, potrošnja Rusa nije bila ni blizu stvarnog dijela onoga što oba kandidata za predsjednika SAD-a troše na svoje kampanje, shvatite stvarno.

          U svijetu šifrirane špijunaže nemam nikakvog znanja, ali ako se Rusija dobro drži u tome, siguran sam da je SAD već tu da učini ono što mora kako bi obranio svoju šifriranu sigurnost. Dakle, to nije ništa, ali ovo suludo odvraćanje pozornosti od Russia-Gate-a izvorno je bilo način da se odvrati pozornost od toga da Hillary & Debbie zajebe socijalistu Sandersa... tada je Russia-Gate postao državni udar vođen MSM-om kako bi se Trump zbacio s njegovog izbornog predsjedničkog položaja.

          Mogli bismo raspravljati o tome kako bi Trumpa trebalo ispitati ili čak pokrenuti pod optužbom za opoziv, ali ne zbog ovog konkretnog miješanja Rusije u našu tako dobro čuvanu američku demokraciju. U stvari, mi Amerikanci ne trebamo nikakvu rusku pomoć u rušenju naše američke demokracije, jer smo mi Amerikanci to već učinili s Patriot Actom kao među nekoliko mnogih drugih stvari. Joe

    • Joe Tedesky
      Veljače 19, 2018 na 11: 59
    • Veljače 19, 2018 na 13: 35

      Ni Dems ni GOP uistinu ne mare za Prvi amandman. Ray neće pisati o tome. Imam, u vezi s Muellerovim optužnicama: http://socraticgadfly.blogspot.com/2018/02/internet-research-agency-butt-hurt.html

  40. Veljače 19, 2018 na 10: 52

    Nekako mislim da Nunes ili njegov odbor nisu sposobni vladati Frankensteinom. Njegovi "konstituenti"" to vjerojatno neće dopustiti i iako je čudovište sastavljeno od mnogih dijelova tijela, njegovi instinkti za samoodržanjem su strašni. Ipak, pozdravio bih svakoga tko se potrudi.

  41. mike k
    Veljače 19, 2018 na 10: 35

    Trump se počeo sukobljavati s ljudima iz obavještajnih službi, ali sada se dosta povukao. Nadajmo se da će Nunes i ostali izdržati i vršiti pritisak na ove prezrene kriminalce koji se skrivaju iza vladinih ovlasti. Kada dopustite ljudima da rade što god žele u tajnosti bez ikakvog nadzora, možete očekivati ​​da zlouporabe svoju moć. Osnovno pitanje do kojeg sve ovo vodi je “tko vodi ovu državu i donosi krucijalne odluke o ratu i miru, ili fašizmu i demokraciji”?

  42. Kim Dixon
    Veljače 19, 2018 na 10: 32

    Može li itko zamisliti Neocon WashPo, ili NYT (ili CBS, ili CNN, ili...) kako se bave stvarnim novinarstvom, dok ova priča napreduje?

    To, kao i predanost DNC-a DNC-u Russia Did It!™ kanaderu, osigurat će da prava otkrića ne odu nigdje.

    Poučno je pročitati komentare na bilo koji članak NYT-a o ovoj temi. Komentari su očito napisali inteligentni, dobro obrazovani pojedinci – koji ponavljaju antirusku propagandu Duboke države kao da su najgluplji od onih “Bolje mrtav nego crveni!” McCarthyisti 50-ih.

    Novi McCarthyisti su zapravo gluplji i autoritarniji od svojih tužnih prethodnika, jer su mogli probušiti laži dubokih država s 30 minuta online istraživanja, ali umjesto toga preferiraju tribalizam i neznanje.

    • Lois Gagnon
      Veljače 19, 2018 na 13: 01

      Imas pravo! Živim u području koledža 5 u Massachusettsu. Puno takvih tipova ovdje glume aktiviste. Odgovaraju vašem opisu. Ne mogu podnijeti biti u istoj prostoriji s bilo kim od njih. Možda su i s Marsa.

    • Nancy
      Veljače 19, 2018 na 14: 47

      Slažem se. Prosječna radna osoba ima više zdravog razuma od takozvane inteligentne, obrazovane klase. Pretpostavljam da njihovi stavovi odražavaju činjenicu da im je vrlo ugodno, financijski, sa statusom quo i da ne žele nikakve stvarne promjene.

  43. Pandas4peace
    Veljače 19, 2018 na 10: 24

    Gdje možemo dobiti pristup “nedavnim eksplozivnim istragama” Seymoura Hersha čak i ako su napisane na njemačkom?

    • Joe Tedesky
      Veljače 19, 2018 na 11: 10

      Sada ti pričaš.

    • Koka od trešnje
      Veljače 19, 2018 na 11: 57
    • Veljače 19, 2018 na 12: 11

      Probaj ovaj link:
      http://raymcgovern.com/?s=hersh+welt
      or
      jednostavno potražite na web stranici consortiumnews.com.

      zraka

      • BobS
        Veljače 19, 2018 na 12: 27

        Neki ljudi više vole Exelon.
        (pitaj Joea)

    • mike k
      Veljače 19, 2018 na 14: 54

      “Dana 25. lipnja 2017. njemačke novine, Welt, objavile su najnoviji članak Seymoura Hersha, suprotstavljajući se “mainstream” priči o kemijskom napadu Khan Sheikhoun u Siriji 4. travnja 2017..”

    • ranney
      Veljače 19, 2018 na 17: 30

      Hvala Panda4, na pitanju. Stalno slušam da nitko neće objaviti Hersha u SAD-u. Pa bi li mi netko MOLIM VAS objasnio zašto Konzorcij nije ili neće? Je li Hersh preskup? Je li njegovo istraživanje upitno? što se ovdje događa? Jesu li zakoni o autorskim pravima previše tajanstveni da bi se s njima mogli nositi ako se nešto objavi u njemačkim novinama?
      Mogu se sjetiti drugih "liberalnih" web novina ili časopisa poput Intercepta ili Counterpuncha za koje mislim da bi bili zainteresirani. Što se ovdje događa???
      Ray, možeš li objasniti ovo? Može li itko? Stalno slušam kako je nemoguće da Hersh ovdje bude objavljen, ali nikad ne čujem zašto.
      Nadam se da nam netko može dati odgovor. Nema smisla da cijenjeni novinar, kojem se drugi iz struke dive i poštuju, ne može ovdje naći BILO KAKVO oduška. Nešto se događa što nisu samo novine i časopisi za MSM i TV vijesti koje ga opterećuju. Molimo recite nam što je to.

      • Veljače 19, 2018 na 21: 35

        Ranney,

        Molim vas pogledajte ovo:
        https://consortiumnews.com/2017/06/25/intel-behind-trumps-syria-attack-questioned/

        Consortiumnews.com objavljuje i komentira sve što radi dobitnik Pulitzerove nagrade Sy Hersh. Problem je u tome što mu je ZABRANJEN pristup pubovima na engleskom jeziku - jednostavno zabranjen ... pa čak i isključen iz nekadašnjih "liberalnih" TV i radijskih programa. Amy Goodman, na primjer, UVIJEK je imala uključenog Sya kad je imao novu priču... sve do ove. Nije ga htjela dirati; ovih dana radije ide s "bijelim kacigama" ovoga svijeta. O Tempora, o Mores. tužno.

        Dakle, ukratko, problem je vrlo bazičan. Sy ne objavljuje sve dok ne otkrije svaki značajan detalj i, budući da je tako dobro povezan s mnogim dugogodišnjim, pouzdanim izvorima koje treba pregledati, potrebno je neko vrijeme za malu priču - kao i svima njima. A kad je spreman za objavu, čuje kako ljudi šapuću “Gubavac” dok se približava redakciji. Zbilja JESTE tako loše. Dugujemo zahvalnost uredniku op-eda u die Weltu.

        Btw: Glavna stranica Consortiumnews.com ima gumb PRETRAŽIVANJE koji smatram vrlo zgodnim. Pokušajte pretražiti Seymoura Hersha. Isto vrijedi i za lako pretraživu raymcgovern.com, moju web stranicu.

        Zraka

        • ranney
          Veljače 20, 2018 na 04: 39

          Hvala ti Ray na odgovoru. Sjećam se da sam čitao vaš lipanjski članak o Hershu koji je bio jako dobar. Ali još uvijek sam zbunjena. Zašto Consortium nije mogao jednostavno objaviti članak s Hershovim naslovom? Ili što se toga tiče, zašto ne bi mogla bilo koja od mnogih drugih publikacija? Želite li reći da su časopis "The Nation" i Katherine Vanden Hueval (pravopis) izgubili hrabrost zajedno sa svim radio i TV emisijama poput Amy Goodman itd. da su Counterpunch, web stranica Glenna Greenwalda i ostali u biti pokleknuli i odbijaju tiskati ili čak izvještavati o bilo čemu što piše? Što to govori o posljednjim liberalnim medijima? Ako je to istina, kome onda više možemo vjerovati?
          Pomisao je zastrašujuća!
          Kažeš ZABRANJENO. Ali tko ih je zabranio? Vlada? Ako je tako, što bi se dogodilo s, recimo, časopisom “The Nation” da su odlučili tiskati jedan njegov članak ili s Konzorcijem? Bi li ih zatvorili? Bi li bili kažnjeni? Što? Stvarno ne razumijem ovu igru.

        • Joe Tedesky
          Veljače 20, 2018 na 11: 09

          Hej Ray Paul Craig Roberts je toliko impresioniran tobom (i ja također) da te želi postaviti za direktora CIA-e. Pročitaj ovo…..

          https://www.paulcraigroberts.org/2018/02/19/david-nunes-president-ray-mcgovern-cia-director/

        • Veljače 20, 2018 na 11: 25

          često se objavljuje u časopisu Zero Hedge

    • David Otness
      Veljače 19, 2018 na 17: 37

      London Review of Books objavljuje Hershovo djelo. To je jedan izvor.

  44. Veljače 19, 2018 na 10: 00

    Iako se to radi iz pogrešnih razloga, svejedno se veselim vidjeti da su naše obavještajne agencije izvan kontrole postavljene na svoje mjesto. Da sam ja predsjednik i da moja stranka kontrolira oba doma Kongresa, bolje bi bilo da vjerujete da bih želio demontirati državu nacionalnog nadzora i smanjiti vojni proračun na "samo" 250 milijardi dolara godišnje.

    • mike k
      Veljače 19, 2018 na 10: 25

      O kojim "pogrešnim razlozima" govorite o Michaelu?

      • Veljače 19, 2018 na 10: 47

        Partizansko bodovanje i licemjerje. Nunes i drugi Drumpfovi lojalisti žele dobiti bitku protiv političkih suparnika koji žele potkopati njihov legitimitet. Nitko u Kongresu ne mari što obavještajne agencije zlorabe svoje ovlasti da špijuniraju obične građane, već im je stalo tek kad shvate da se te iste ovlasti zlorabe protiv njih samih.

        • Joe Tedesky
          Veljače 19, 2018 na 11: 09

          Michael, čujem te. Da, u DC-u je u tijeku svojevrsni građanski rat, i da, bilo bi divno riješiti našu birokraciju svega onoga što u njoj postoji, ali uzimanje k srcu dobrog savjeta Jiminyja Cvrčka bilo bi puno plodonosnije kad bismo ti i ja samo pjevali;

          'Kada poželiš želju
          Nema razlike tko ste
          Sve što vam srce poželi doći će vam”

          Sad će mi ta pjesma cijeli dan ostati u glavi...imaš li Journey? Joe

        • mike k
          Veljače 19, 2018 na 14: 46

          Hvala na pojašnjenju.

        • Coleen Rowley
          Veljače 19, 2018 na 15: 27

          Istina je da ljude općenito nije briga kada se loše prakse, politike ili nasilje nanose drugima, a ne njima samima. Naravno, to je glupo jer je samo pitanje vremena kada će se dogoditi "povratni udarac" (kako je CIA eufemistički označila kako se činjenje drugima na kraju bumerangom vraća počiniteljima). Vraćajući se na Crkveni odbor i kako se taj komadić odgovornosti konačno dogodio, krenulo je s mrtve točke tek kada su se Frank Church i drugi senatori našli na nišanu FBI Cointelproa; CIA-in “KAOS” i NSA-in “Minaret” nadzor. http://foreignpolicy.com/2013/09/25/secret-cold-war-documents-reveal-nsa-spied-on-senators/ (Do danas je otkriveno samo 7 od oko 1000 Amerikanaca na meti NSA-e tijekom Vijetnamskog rata, ali njihovi identiteti govore.)

          Agresorski ratovi nakon 9. rujna, masovno nadziranje, mučenje i drugi ratni zločini prodani su američkoj javnosti samo da bi bili naneseni strancima, tj. "mi se borimo protiv njih tamo, a ne ovdje." Ali povratni udar sada je pretvorio američke škole, trgovačke centre, radna mjesta, koncerte i crkve u ratne zone i malo po malo, operacije dezinformiranja, znanje i iskustvo o "promjeni režima" i druga sredstva neprestanog rata (lud posao stjecanja pune dominacije spektra nad ostatkom svijeta) okrenuti su prema unutra američkom narodu, uključujući i same moćne američke dužnosnike. Stoga bi se činilo da je dobro da su neki političari poput Nunesa konačno ugledali svjetlo baš kao i Frank Church - tek kada su sami počeli žeti negativne posljedice onoga za što su mislili da će negativno utjecati na druge, niže ljude.

          • BobS
            Veljače 19, 2018 na 16: 50

            “…povratni udarac sada je američke škole, trgovačke centre, radna mjesta, koncerte i crkve pretvorio u ratne zone”

            "povratni udarac" čini puno posla u toj rečenici, ako konkretno mislite na "ratove agresije nakon 9-11, masovno nadziranje, mučenje i druge ratne zločine". Kad god su incidenti imali političku agendu, najčešće su to bili domaći desničari. I naravno, sve njih je olakšao lak civilni pristup hardveru koji je izvorno razvila vojska (naša i sovjetska) za učinkovito ubijanje/onesposobljavanje velikog broja neprijateljskih boraca.

          • Grgur Herr
            Veljače 19, 2018 na 19: 30

            BobS ne razumije da blowback sažima više od "osvete". “Vječni rat” i sve što Colleen spominje što ide s njim imalo je utjecaja na društvo jer se nasilje glorificira kao “rješenje”, a osjećaji sumnje i antagonizma postaju dio mračne struje.

          • Sam F
            Veljače 19, 2018 na 22: 54

            Dobro rečeno, Colleen. Nadajmo se da Nunes ne samo glumi ulogu. Pitam se jesu li najveće tajne domaćeg špijuniranja sada toliko podijeljene i kontrolirane da samo oni koji najviše ovise o svojoj agenciji mogu prozviždati.

        • Annie
          Veljače 19, 2018 na 16: 23

          To se ne može usporediti sa špijuniranjem građana, što je nedopustivo, ali oni su pokušali potkopati predsjedničku dužnost, sviđao vam se Trump ili ne, a u isto vrijeme im je to omogućilo da proguraju svoju hladnoratovsku agendu. Sjećam se da je Clintonov voditelj kampanje izašao odmah nakon slanja e-maila u kojem je pisalo da su to učinili Rusi. I nije li Obama poslao puno onih ruskih veleposlanika da se pakiraju? Trebalo bi ih istražiti, kao i sam FISA sud. Možda bi Trump mogao biti diplomatskiji po tom pitanju da nije imao tu optužbu za tajni dogovor s Rusijom. Sada su se uvjerili da se nikad neće slagati s Rusijom. Ono što sada imaju je hrpa Rusa koji djeluju na svoju ruku koji su se navodno miješali u naše izbore i stvarali političke razdore, što je apsurdno, jer su za te gluposti uglavnom odgovorni demokrati, kao i FBI i DOJ. Bio sam demokrat, ali ne više.

          • Dave P.
            Veljače 19, 2018 na 16: 52

            Annie, u pravu si. Međutim, Coleen Rowely također je dala nekoliko vrlo dobrih zapažanja u svojim komentarima. Ali ima još toga, kao što su neki istaknuli u gornjim komentarima, u Washingtonu se vode unutarstranačke svađe kako bi se preuzela prevaga. Što se tiče vanjske politike, stanja nacionalne sigurnosti i nadzora, te drugih sličnih pitanja, obje su strane složne.

        • Grgur Herr
          Veljače 19, 2018 na 19: 42

          Ne bih u potpunosti odbacio ideju da se Nunesin osjećaj odgovornosti aktivirao time što je bila blizak svjedok nečega što je očigledno nedjelo. Ali moj je cinizam još uvijek ublažen uvjerenjem da su ljudi ponekad prisiljeni učiniti ono što je ispravno samo zato što je to ispravno. blesavo ja.

    • Virginia
      Veljače 19, 2018 na 10: 34

      I ja, Michael, da "… demontiram državu nacionalnog nadzora i smanjim vojni proračun na 'pukih' 250 milijardi dolara godišnje."

      Hvala Rayu McGovernu na još jednom dobrom članku s vezom na intervju. Dobro je čuti da će konačno zatvoriti istragu o Muelleru (Nunes je bila iskrena u vezi s tim, ...ne tu tu) i vjerojatno će istraživati ​​FBI i DOJ.

      Aplauz ide Davidu Nunesu. Nastavi s dobrim radom.

    • Abbybwood
      Veljače 19, 2018 na 16: 03

      Ali vidim gdje je Trump tražio gotovo TRILIJUN dolara za vojsku i dobio je.

  45. BobS
    Veljače 19, 2018 na 09: 52

    Intervju Devina Nunesa na Sinclair Broadcastingu?
    Isuse, Ray, pitaj svog liječnika o Ariceptu.

    • mike k
      Veljače 19, 2018 na 10: 23

      Što uzimaš BobS? Samo zato što trebate lijekove ne znači da Ray ili drugi ljudi trebaju.

      • Preskoči Scotta
        Veljače 19, 2018 na 10: 30

        mike k-

        BobS je klasičan trol: sav uvrnut i bez ikakvih racionalnih argumenata utemeljenih na dokazima. Najbolje ga jednostavno ne hraniti.

        • mike k
          Veljače 19, 2018 na 10: 41

          Desni Skip. Od sada ću samo ignorirati njegove komentare.

        • Veljače 23, 2018 na 12: 00

          Hej Skip, mislim da sarkazam koji pokazuje BobS ima za cilj propitivanje pamćenja Raya McGoverna u smislu tko je Devin Nunes, što je učinio u prošlosti, a što ima tendenciju ugrožavanja njegove vjerodostojnosti. Brzi pogled na njegov dosje otkriva da je on samo još jedan otkačeni anti-ekolog za sigurnosnu državu “konzervativac” iz škole Rona Johnsona. Razmišljao sam o tome da zalijepim neke stvari o prijedlozima zakona koje je susponzorirao ili podržao i hrpi drugih manje impresivnih stvari koje je učinio ili rekao, ali bilo bi besmisleno istraživati ​​umjesto vas. umjesto toga ostavit ću vas s ovim vrlo ilustrativnim stavkama:

          Nunes je u svojoj knjizi napisao da su članovi ekološkog lobija bili “sljedbenici neomarksističkih, socijalističkih, maoističkih ili komunističkih ideala”.

          U svibnju 2014. Nunes se našao na meti kritika kada je optužio kongresmena iz Michigana i republikanca Justina Amasha da je "najbolji prijatelj al-Qaide u Kongresu" zbog Amashovog navodnog glasanja o nadzoru Agencije za nacionalnu sigurnost (NSA) (nije iznenađenje, Amash je bio protiv neometani nadzor).

          • Preskoči Scotta
            Veljače 26, 2018 na 08: 20

            Htjeti-

            Ne morate biti obožavatelj Devina Nunesa da mislite da je u ovom slučaju u pravu. Čak i slijepa vjeverica kad-tad nađe orah. Puno više vjerujem Rayu McGovernu nego Bobu.

      • Grgur Herr
        Veljače 19, 2018 na 19: 09

        Uzima obrnuti laksativ.

  46. Preskoči Scotta
    Veljače 19, 2018 na 09: 38

    Hvala Ray na još jednom sjajnom članku. Može se samo nadati da je Nunes uspješna. Međutim, kao što kažete, MSM je sada suučesnik "duboke države", pa borba za pravdu postaje mnogo teža. Također treba imati na umu da se Schumerovih “šest načina od nedjelje” odnosi jednako na kongres kao i na predsjednika. Jedva da ikada gledam TV vijesti, ali nedavno sam bio podvrgnut tome, i vidio sam poplavu pahuljastih članaka o našim takozvanim obavještajnim agencijama. Volio bih vidjeti kako Trump drži govor (umjesto tweeta) izravno američkom narodu dajući im do znanja što su nitkovi poput Brennana, Clappera i ostalih namjeravali.

    • Joe Tedesky
      Veljače 19, 2018 na 11: 02

      "Redko ikada gledam TV vijesti", Skip Scott

      Da, ali ti si odličan skaut za glazbene umjetnike. Joe

    • Bob Van Noy
      Veljače 19, 2018 na 12: 35

      Da da da. Hvala Rayu McGovernu. Intervju sa Sharyl Attkisson bio je sjajan. Puno hvala za sve što činite!

    • Dave P.
      Veljače 19, 2018 na 14: 29

      Izvrstan i vrlo aktualan članak Raya McGoverna. Bezakonje, pohlepa, potpuna podređenost financijama Wall Streeta i drugim silama, ludilo i potpuna nehumanost prevladavaju u današnjoj vladajućoj establišmentu u Washingtonu. Obama, prevarant "nade i promjene" za čiji smo izbor, budući da smo demokrati, toliko naporno radili 2008., postao je najveći počinitelj ovog bezakonja i odgovoran za dodatno raspirivanje vatre u pokretanju novog Hladnog rata.

      Zaista je hrabro od Devina Nunesa dati ovaj intervju. Nije samo odgovornost pred zakonom u pitanju u SAD-u, već je cijeli svijet ugrožen onim što se događa u Washingtonu. Ali kao što su mnogi već pisali u komentarima o ovom potpunom moralnom sunovratu cijelog Zapada, bojim se da će se sve to gurnuti pod tepih. Moramo samo držati fige.

      Howard Dean je upravo jučer rekao da je Nunesu i ljudima poput njega mjesto u zatvoru. Možete li sada vjerovati, koliko nisko su pali ovi takozvani liberalni demokrati? Gledajući slike Adama Schiffa, Howarda Deana i ostalih u njihovom društvu, doslovno mi je muka u želucu. I postavlja se ono bitno pitanje: “nisu li ih roditelji u mladosti učili poštenju i moralnim načelima?”.

      • Abbybwood
        Veljače 19, 2018 na 15: 54

        Ali ono što je rekao vrlo je zbunjujuće.

        Prvo kaže da Kongres nema načina procesuirati DOJ/FBI za loše postupke, a zatim na kraju kaže da će Kongres morati procesuirati DOJ/FBI ako bude potrebno.

        Ili Kongres ima mogućnost procesuirati DOJ/FBI i izdati optužnice i postaviti velike porote ili ne.

        Netko treba saznati, ustavno, koje je rješenje kada DOJ/FBI na najvišim razinama postanu kriminalci.

        TKO ima ovlasti optužiti/osuditi te pojedince??

        • Sam F
          Veljače 19, 2018 na 22: 36

          Posebnog tužitelja (Muellerova pozicija) imenuje Pres ili AG.

    • Annie
      Veljače 19, 2018 na 15: 20

      Prema onome što sam čuo od nekoliko ljudi iz FBI-a, ne dolazite pred sud, već pred suca, jednu osobu, a poznato je da gube gotovo sve. Stoga bi i njih trebalo istražiti.

    • Realista
      Veljače 19, 2018 na 17: 02

      Nikada u životu nisam vidio takvu medijsku pristranost protiv sadašnjeg predsjednika, čak ni protiv Richarda Nixona kada su barem prakticirali pristojnost i glumili objektivnost, čak i ako su potajno navijali za njegovu smrt. Ponovit ću ovdje da ne zagovaram čovjeka, već pravičan proces prema našem ustavu, koji je od trenutka Clintonovog gubitka na biralištima postao travestija.

      • Dave P.
        Veljače 19, 2018 na 19: 56

        U potpunosti se slažem s tobom Realiste. Nisam Trumpov obožavatelj niti pristaša njegove agende, dapače, u mnogim stvarima sasvim suprotno od nje. Međutim, iznio je neke vrlo valjane točke o domaćem gospodarstvu i drugim pitanjima, te o potrebi da se prestanu intervencije u stranim zemljama, i snalaženju s Rusijom, i potrebi da se ponovno izgradi proizvodni sustav zemlje. Njega je narod propisno izabrao i trebao je dobiti podršku da nastavi s onim što je obećao. Ali nije se dogodilo. Sada ne bismo znali što je zapravo želio postići.

      • Sam F
        Veljače 19, 2018 na 22: 41

        Da, ni stranka ni mediji ne pokazuju brigu ni za Ustav ni za narod. Kao propagandna agencija, masovni mediji su prvenstveno odgovorni. Cionistička/WallSt/MIC oligarhija učvrstila je kontrolu nad masovnim medijima, tajnim agencijama i izborima, ali ne bez frakcija.

      • Nancy
        Veljače 20, 2018 na 11: 36

        Da, a kod Obame je bilo suprotno. Držali su ga u dječjim rukavicama i svakoga tko ga je kritizirao odbacivali su kao rasista. Doslovno se izvukao s ubojstvom i bezbroj drugih teških zločina i prekršaja. Ovo govorim kao netko tko je prvi put bio navučen da glasa za njega.

        • dahoit
          Veljače 20, 2018 na 14: 31

          Ista stvar ovdje; bio sam navučen.

          • Realista
            Veljače 20, 2018 na 15: 01

            Doista, dvaput me navukao njegov klizavi, varljivi jezik. Sljedeći put ću napisati "ništa od navedenog" ako nijedna stranka ne izađe s prihvatljivim kandidatom voljnim okončati sve ove ratove i svu ovu suludu vojnu potrošnju ODMAH.

    • Abby
      Veljače 21, 2018 na 23: 02

      Pogledajte intervju Jimmyja Dorea s Williamom Binneyjem o zlouporabi naloga FISA-e i suda. To je intervju koji apsolutno otvara oči. Binney objašnjava koliko su sudovi FISA-e nezakoniti i koliko su neustavni.

      Ovaj video je vrijedan vašeg vremena.

    • Veljače 23, 2018 na 11: 27

      Bitanga koja drži govor o nekim drugim bitangama… Siguran sam da bi to bilo prosvjetljujuće.

  47. Martell
    Veljače 19, 2018 na 08: 54

    "Nisu svi demokrati konjokradice, ali sve konjokradice su demokrate"

    • Zaustavite Busha i Clintona
      Veljače 19, 2018 na 19: 32

      Zašto mislite da John McCain, Lindsey Graham i George W. Bush (koji je javno objavio da je glasao za Hitlerya) nisu konjokradice?

Komentari su zatvoreni.