Ekskluzivno: Novoobjavljeni “Nunes Memo” otkriva kazneno djelo vrhunskih članova FBI-a i DOJ-a zbog lažnog predstavljanja dokaza kako bi se dobio nalog FISA-e i može implicirati druge obavještajne službenike, piše Ray McGovern.
Napisao Ray McGovern
Dugo očekivani Obavještajni odbor Predstavničkog doma prijaviti koji je danas objavljen identificira sadašnje i bivše visoke dužnosnike FBI-a i Ministarstva pravosuđa kao krivce za kazneno djelo lažnog predstavljanja dokaza potrebnih za dobivanje sudskog naloga prije nadzora američkih građana. Meta je bio savjetnik kandidata Donalda Trumpa Carter Page.
Glavne točke onoga što je nadaleko poznato kao "Nunesov memorandum", po predsjedniku obavještajnog odbora Predstavničkog doma Devinu Nunesu (R-Kalifornija), lijepo je sažeo bloger Publije Tacit, koji je primijetio da su sljedeći vrlo visoki dužnosnici sada odgovorni za optužbe za nepoštivanje suda; naime, sadašnji i bivši članovi FBI-a i Ministarstva pravosuđa koji su potpisali lažne zahtjeve Sudu za nadzor stranih obavještajnih službi: James Comey, Andy McCabe, Sally Yates, Dana Boente i Rob Rosenstein. Slijedi Publije Tacitov sažetak glavnih točaka:
- Sumnjivi, ali proslavljeni Steeleov dosje odigrao je ključnu ulogu u dobivanju odobrenja od FISA suda za provođenje nadzora Cartera Pagea prema bivšem zamjeniku ravnatelja FBI-a Andyju McCabeu.
- Christophera Steelea plaćali su DNC i FBI za iste informacije.
- Nitko u FBI-u ili DOJ-u nije otkrio sudu da je Steeleov dosje plaćen od strane oporbene političke kampanje.
- Prvi nalog FISA-e dobiven je 21. listopada 2016. na temelju priče koju je napisao Michael Isikoff za Yahoo News na temelju informacija koje je dobio izravno od Christophera Steelea — FBI nije otkrio u aplikaciji FISA da je Steele izvorni izvor informacija .
- Christopher Steele bio je dugogodišnji "izvor" FBI-a, ali je ukinut kao izvor nakon što je novinaru Mother Jonesa Davidu Cornu rekao da je imao vezu s FBI-em.
- FBI-evi potpisnici zahtjeva/obnova FISA-e bili su James Comey (tri puta) i Andrew McCabe.
- Potpisnici DOJ-a zahtjeva/obnova FISA-e bili su Sally Yates, Dana Boente i Rod Rosenstein.
- Čak i nakon što je FBI otpustio Steelea, ostao je u kontaktu sa zamjenikom glavnog državnog odvjetnika Bruceom Ourom, čija je supruga radila za FUSION GPS, izvođača koji je bio duboko uključen u Steeleov dosje.
Iz onoga što je Michael Isikoff izvijestio u rujnu 2016. čini se da su CIA i direktor Nacionalne obavještajne službe (kao i FBI) upleteni u širenje dezinformacija o Trumpu i Rusiji. Isikoff je napisao:
“Američki obavještajni dužnosnici nastoje utvrditi je li američki biznismen kojeg je Donald Trump identificirao kao jednog od svojih savjetnika za vanjsku politiku otvorio privatnu komunikaciju s visokim ruskim dužnosnicima — uključujući razgovore o mogućem ukidanju gospodarskih sankcija ako republikanski kandidat postane predsjednik, prema višestrukim izvorima koji su bili upućeni u problem. […]
“Ali američki dužnosnici od tada su primili obavještajna izvješća da se tijekom tog istog trodnevnog putovanja Page sastao s Igorom Sechinom, dugogodišnjim Putinovim suradnikom i bivšim zamjenikom ruskog premijera koji je sada izvršni predsjednik Rosnefta, vodeće ruske naftne kompanije, - rekao je izvor zapadnih obavještajnih službi za Yahoo News.”
Tko su bili "obavještajni dužnosnici" koji su informirali odabrane članove Zastupničkog doma i Senata? To će biti jedna od sljedećih cipela koje će ispasti. Vjerojatno ćemo u nadolazećim danima saznati da su John Brennan i Jim Clapper također pokušavali pomoći FBI-u u izgradnji lažnog slučaja protiv Trumpa, dodaje Tacitus.
Doista, zastupnik Greg Walden (R-OR), predsjednik Povjerenstva za energetiku i trgovinu Predstavničkog doma, već je naznačio da njegova otkrića u Nunesovom dopisu predstavljaju samo "jedan djelić vjerojatno mnogo većeg mozaika onoga što se događalo".
Mediji će odrediti što slijedi
Što se tiče kongresnika Adama Schiffa (D-Calif.), visoko rangiranog člana Odbora za obavještajne poslove Predstavničkog doma, sada je potpuno jasno zašto je išao toliko daleko, kao što je učinilo i cijelo vodstvo Demokratskog kongresa, da blokira ili ospori izvješće Odbora za obavještajna pitanja Predstavničkog doma.
Sve do otkrića sredinom prosinca tekstualne poruke između FBI-evi ljubavnici Peter Strzok i Lisa Page pretvorili su Ruska vrata u FBI/DOJ-gate, Schiff je bio na visokoj razini, često se skrivajući iza onoga što , kazao je “nije mogao reći” nama ostalima.
S obzirom na to da mediji, uključujući ono što su nekada bili progresivni mediji, u potpunosti podržavaju osobe poput Adama Schiffa, a FBI/CIA/NSA duboka država će vjerojatno učiniti sve što je potrebno, kocka je sada bačena. Čeka nas vrlo zanimljivo vrijeme u sljedećim mjesecima.
Ray McGovern radi s izdavačkim odjelom ekumenske Crkve Spasitelja u središtu Washingtona. Bio je analitičar CIA-e 27 godina i suosnivač je Veteran Intelligence Professionals for Sanity (VIPS).
Predlažem da pročitate ovaj članak prije nego što donesete bilo kakav sud
http://fpif.org/russiaburger-trump-russia-scandal-explained/
Eksperti:
“Nunes tvrdi, na primjer, da je FBI pratio savjetnika Trumpove kampanje, Cartera Pagea, na temelju pogrešnih, ispolitiziranih obavještajnih podataka. Nunes nadalje tvrdi da su ovi obavještajni podaci - dosje istraživanja opozicije koji je prikupio bivši britanski špijun Christopher Steele - bili kompromitirani zbog svojih veza s Demokratskom strankom i kampanjom Hillary Clinton.
------
Izvor informacija koje su stvarno potaknule FBI da otvori istragu u srpnju 2016. dolazi iz sasvim drugog izvora.
Došao je od Australaca.
Još u svibnju 2016., australski najviši diplomat u Ujedinjenom Kraljevstvu, bivši ministar vanjskih poslova Alexander Downer, imao je kasnonoćni razgovor sa savjetnikom Trumpove kampanje o skrivenom oporbenom istraživanju o Hillary Clinton. Informaciju je prenio svojim kolegama, koji su je zatim proslijedili FBI-u.
Trumpov savjetnik o kojem je riječ bio je “coffee boy” George Papadopoulos, zapravo savjetnik za vanjsku politiku s dovoljno utjecaja da uredi Trumpov prvi vanjskopolitički govor u travnju 2016. Papadopoulos je osjetio miris tisuća e-poruka koje su očito sadržavale prljavštinu o Hillary Clinton i koji su, zahvaljujući nekim iznimno uspješnim hakiranju, bili u posjedu ruske vlade.”
--------
Pročitajte sve o tome, kako je Australija proslijedila informacije o hakiranju DNC-a preko Papadopoulosa. Nizozemska obavještajna služba otkrila je rusko hakiranje i čak je od počinitelja dobila fotografije njihove vlastite sigurnosne kamere.
Sustav je krajnje korumpiran. Sjećate se kako je Clapper lagao Kongresu? I još uvijek zadržao posao? Na Clintonovima ima dovoljno prljavštine da ih se godinama smjesti u betonski hotel. Ipak ništa. Neoprani mogu kučkati, curiti i jaukati koliko hoće. Ništa se neće promijeniti dok Amerikanci ne iskuse ono što su ponudili svijetu, gotovo od početka genocida.
Očekujem kamione pune zvuka i bijesa do vrha.
Ne značeći ništa.
Koji je razlog dao Peter Strzok (je li ga itko ispitivao?) za promjenu formulacije Muellerovog izvješća, čineći da se čini da je Hillary bila samo "krajnje nemarna" umjesto "veliko nemarna" u svom rukovanju povjerljivim podacima? "Careless" ju je Mueller lagano udario po zglobovima. "Nehajna" bi dobila ozbiljnu kaznu u saveznom zatvoru. Zašto je Mueller dopustio promjenu formulacije? Tko je zapravo Strzok? Kakva je njegova veza s Clintonovima ili DNC-om? Zašto su mediji toliko šutjeli o njemu?
Čini mi se da se sjećam da je Julian Assange nagovijestio da će objaviti neke konačne informacije u vezi s ubojstvom Setha Richa. To bi sigurno bilo točno da je gospodin Rich bio izvor zloglasnih curenja informacija? Činjenica da je Assange dopustio da se glasine i nagađanja razmnožavaju i šire tijekom sveg ovog vremena (s obzirom na to da on doista zna tko je ili što je bio izvor) puno govori o njegovom integritetu i njegovom pravom odnosu prema "istini, gdje god ona može me dovesti...”
Republikanci su počeli financirati dosje. McCain je bio upleten u predaju. Pozdrav istrazi i Meulleru kojeg podržava. Republikanci u Senatu ne podržavaju Nuneza. Nunez je bio alat prošle godine za Bijelu kuću. Schiff i Dems su prljavština, naravno. Ne znam dovoljno da bih došao do vaših zaključaka. Ovi republikanci i Trump su hitna opasnost za republiku i ljudsku rasu, čak i gora od ljigavih demokrata. Cijela duboka država korumpirana? Apsolutno. Prekini sve za što sam, nisam praktičan ili na vrijeme u ovom trenutku dok fašizam maršira.
Je li slučajnost da je to u suprotnosti s pričama NYT Washington Posta?
zločine na vrhu FBI-a i DOJ-a treba smatrati odgovornima. Oni moraju platiti za svoja nedjela.
Neće mediji određivati što dalje. To je glupo. Jednostavno će gurati i gurati sve što im voditelji kažu.
Robert Parry nenamjerno je postavio zamku za Trumpove propagandiste koji preplavljuju odjeljke s komentarima na svakom mjestu na mreži. Robert s pravom smatra da sve ove izdaje, Iran-Contra na primjer, ali ima ih toliko, treba dobro istražiti i počinitelje treba odgovarati, a to se NIKADA ne čini.
Slažem se da Bill & Hillary Clinton trebaju biti u zatvoru. Sjećate li se Trumpovog podrugljivog refrena, “Zaključaj je!!”? Ja znam. I što se onda dogodilo kad je postao POTUS? Preventivno je pomilovao nju i Billa i rekao da idemo dalje baš kao što nas je Obama zamolio kad je preuzeo dužnost.
Naravno, ni Trump ni Obama ne odmiču dalje kada treba okriviti svoje prethodnike za trenutne neuspjehe. Zatim se osvrnu unatrag, ali kada se radi o pozivanju na odgovornost njihovih prethodnika, njihovoj istrazi i zatvaranju, pa, moramo gledati naprijed, a ne unazad. Smiješno, to - samo što nije.
Slažem se s Robertom Parryjem — moramo SVE OVE KRIMINALCE pozvati na odgovornost, a to uključuje Trumpa & Billa & Hillary & Baracka & Georgea & Dicka & Rummyja i značajan broj njihovih pomagača.
Politički tribalizam to sprječava i zato Duboka država tako često igra na tu kartu. To je njegov as u rupi i sada je sigurno u rupi, ali možda mu je bilo dosadno i osjeća da mu treba izazov. Iskopajmo rupu, uskočimo i vidimo možemo li se iz nje izvući svojim nevjerojatnim vještinama. Ako te nevjerojatne vještine ne uključuju moć levitacije, ne vidim kako se može izvući iz rupe koju je iskopao. Ovaj put.
Ovo je veliko: jednogodišnja vrijednost dnevnih unosa. 468 stranica rukom pisanih Hillary dnevnih bilješki. NEVJEROJATNA STVAR http://www.mrsclintonsdiary.com
#Politika #Hillary #Rusija #Clinton #Leak #Wiki #Podesta #Democrats #Assange #Haiti #FBI #Trump
Ono što je nevjerojatno zadovoljstvo je vidjeti GOP i konzervativnu bazu u Americi kako napadaju, a možda čak i uništavaju, same institucije koje su oduvijek štitile svoju fekaliziranu ideologiju.
Režu sebi nos da bi uprljali lice.
Nikada nisam vidio tako bizaran prikaz nihilizma.
Tko će popuniti vakuum vlasti kada se sve sruši?
Mule su iskoristile ljevicu u Iranu da preuzmu vlast. Ljevica ih je koristila kao snagu i kada je bivša struktura moći svrgnuta, ta je snaga ispunila vakuum moći i posljedično okrenula svoje ljevičarske saveznike protiv Šaha i progonila ih.
Ista stvar će se dogoditi u Americi samo u drugom obliku. Hoće li Vakuum moći ispuniti ljevičarski autoritarci ili fašistički autoritarci? Obojica su toliko bliski na političkom spektru potkove da su gotovo Blizanci.
Držite na oku The Power Vacuum.
Upoznao sam Raya u DC-u na VFP akciji. Volim Raya i sve što radi!
Čekam otkrivanje čvrstih dokaza o tajnom dogovoru između GCHQ-a UK-a i CIA-e/FBI-a/DOJ-a u ovoj zavjeri. Razotkrit će "poseban odnos" između političara SAD-a i UK-a kao korumpiran. Čini se da je zaključak o nedohvatljivom izvoru "inteligencije" osmišljen kao zaštita krivca, u slučaju otkrivanja.
Bilo je krajnje vrijeme da netko krene na posrnule demokrate. Tko će sada imati hrabrosti potpisati naloge?
Nadam se da će uskoro biti najavljena hapšenja. Inače će mediji ispuštati jednu za drugom govorljivu glavu kako bi rekli neinformiranoj i indoktriniranoj javnosti u što da vjeruje.
Hvala za ovo, Ray. Uvijek je dobro provjeriti stvarnost.
Hvala, Ray.
Zdravo Ray, jedan aspekt ovog skandala su nedostajuće i neispravne vjerodajnice za savezne "ogrtače" koji trenutno sjede na FISA sudu. Istražili smo neke, ali ne sve do danas. Svaki takav sudac mora imati POTVRDU SENATA, PREDSJEDNIČKO POVJERENSTVO, IZJAVE O IMENOVANJU i drugu PRISEGU. POVJERENSTVO mora biti supotpisano od strane zakonitog državnog odvjetnika. IZJAVE O IMENOVANJU mora izdati službenik s ovlastima za to, a također mora prikazivati važeći OMB kontrolni broj u gornjem desnom kutu. Bez prikazivanja valjanog OMB kontrolnog broja, taj je obrazac KRIVOTVORINA zbog kršenja Zakona o smanjenju papirologije. Nekim inače važećim IZJAVAMA O IMENOVANJU "administrirali" su službenici koji zauzvrat također nisu imali važeće vjerodajnice. Od sada pa nadalje, obratite pozornost na to kako novinari svih uvjerenja zanemaruju rješavanje ovih nestalih i neispravnih vjerodajnica. Također ćete htjeti znati da je Credential Investigation potvrdio nestanak vjerodajnica za 33 "ogrtača" Poreznog suda, i za svo osoblje Ureda za zatvore: nijedna vjerodajnica nije otkrivena za obje velike skupine!
Muka mi je od gledanja lica ovih mutanata duboke države. Orr i Smrdljiva Nelly posebno su odvratan par, ali s Jamesom ”Nisam znao da mogu tako visoko slagati izmet” Comeyjem, koji sada daje slobodne komentare o etici, cijela me stvar podsjeća na autističnu orgiju. Ove podljude treba liječiti čepićima s osiromašenim uranom!
Ti si idiot.
Uvijek je dobro vidjeti tvoj potpis Ray. Cijela ova stvar s Nunesom izgleda kao oluja u čajniku – ne mogu shvatiti zašto bi ikoga trebalo biti briga. Čini mi se da shvaćam da je Carter Page poslovni čovjek koji je vidio priliku za poslovanje u Rusiji, uključujući moguću priliku da pomogne Trumpu da izgradi Trump Tower u Moskvi ili tako nešto. Page je predstavljen nizu vrlo bogatih Rusa, koji su naravno poznavali Putina, baš kao što su naši milijarderi “oligarsi” poznavali naše predsjednike i važne senatore tijekom godina (postoji li doista razlika?). Kad je Trump doista izabran, sranje je pogodilo obožavatelja i cijela se Demokratska stranka ubrzala kako bi ispravila ovu užasnu pogrešku.
Pretpostavljam da Trump nije bio u dosluhu s Putinom ili bilo kim drugim, niti je Page, oni su radili na poslovnom dogovoru koji su prekinuli izbori koji su prošli na sasvim drugačiji način nego što su oni ili bilo tko očekivali. Jesam li blizu?
Ray, ako si odvojio vrijeme da pročitaš naše komentare, želio bih te zamoliti da možda napišeš članak o tome što misliš o Rusiji. Vi ste stručnjak i govorite ruski tako da iz prve ruke znate što se sada događa. Je li nam Rusija doista prijetnja na bilo koji način? Putina se neprestano kleveće kao oličenje zla. Ja to ne vidim. Ono što ja vidim, usprkos svim klevetama koje su mu upućene, je čovjek koji je uvelike sličan Obami – iznimno bistar, temeljit pragmatik, čovjek koji želi održati brod države stabilnim bez previše promjena (Obama je govorio o promjenama, ali stvarno nije djelovao na to). Neke stvari koje je Putin napravio nisu dobre, druge stvari izgledaju dobro (isto s Obamom). Propuštam li nešto unutarnje zlo u vezi s ovim čovjekom?
Recite nam, molim vas, što mislite, jer mi se čini da laži dolaze vruće i teške iz naših medija i plaši me što je toliko naših građana zahvaćeno ovim nizom masovnih laži. Kako se možemo izvući ako nemamo činjenica, a nekolicina ljudi kojima vjerujemo (ti si jedan od njih) neće potkrijepiti ili objasniti ono što znaju. Tvoj pogled na Putina i Rusiju bio bi od velike pomoći!
Trump je lažov i prevarant - svi to znamo. Zašto Mueller nije zatražio svoje porezne prijave? To mi se čini najboljim načinom da dobijem informacije da ga indiciram i pokrenem opoziv. Zašto to ne rade?
Ništa od toga nije dobro za radne ljude.
Duga je to priča. Dosta mi je toga. Ići na posao. Natjerajte demokrate da izgrade zid. Schumer može biti šef. Pelosi, praktična penjačica. Umirovi je. Prestara je da bi se bavila politikom. Ipak, i FBI i Demokrat su prevaranti.
Već sam pročitao nekoliko "izvješća", npr. Informirani komentar (Juan Cole) i drugih "progresivnih" npr. alternet, pretpostavljajući nedostatak vrijednosti bilo kojeg dopisa i Nunesa. Oni će nastaviti slučaj Russiagate bez dokaza umjesto da čak ispitaju nova otkrića. Trumpovi zločini su brojni, ali to samo pogoršava situaciju, budući da Trump sada potiče “svoje generale” da se pripreme malenim nuklearnim bombardiranjem neprijateljske Rusije.
Čini se da su Dems istinski vjerovali da će se Carter Page pokazati kao njihov dio otpora u tajnom dogovoru s Rusijom. Ispostavilo se da je to bio jedan i jedini "trag" koji su imali pa su iskopali sve što je vrijedilo i otkrili da, osim što je Amerikanac sa simpatijama za Rusiju, nije bilo NULA dokaza o bilo kakvom tajnom dogovoru. Naravno da je imao kontakte. Ali svi su mu ljubazno rekli da bi, naravno, kad bi uspio postići ukidanje sankcija, otvorilo mnogo poslovnih prilika. Duh. Sada tim Mueller pokušava pronaći nekog drugog simpatizera Rusije među Trumpovim savjetnicima. Hoće li ovo potrajati još godinu dana? Što duže traje, to bolje za Trumpa.
Prema dopisu koji je predvodio predsjednik Odbora za obavještajna pitanja Predstavničkog doma Devin Nunes, FBI je pokrenuo službenu istragu o Trumpovoj kampanji zbog pomoćnika za vanjsku politiku Georgea Papadopoulosa. "Informacije o Papadopoulosu pokrenule su FBI-evu protuobavještajnu istragu krajem srpnja 2016. od strane agenta FBI-a Petera Strzoka", navodi se u dopisu Nunesa.
Papadopoulos je izravno povezan s proizraelskim lobijem, desničarskim izraelskim političkim interesima i naporima izraelske vlade da kontrolira regionalne energetske resurse. Papadopoulosova LinkedIn stranica navodi njegovu povezanost s desničarskim institutom Hudson. Think tank sa sjedištem u Washingtonu, DC, dio proizraelske lobističke mreže militarističkih instituta za sigurnosnu politiku koji promiču američku vanjsku politiku usmjerenu na Izrael. Institut Hudson potvrdio je da je Papadopoulos bio pripravnik koji je napustio neokonzervativni think tank 2014. godine.
Godine 2014. Papadopoulos je autor autorskih članaka u izraelskim publikacijama. U autorskom tekstu objavljenom u Arutz Sheva, medijskom tijelu desničarskog religioznog cionističkog pokreta kojeg je prihvatio izraelski pokret "doseljenika", Papadopoulos je tvrdio da bi se SAD trebale usredotočiti na svoje "čvrste saveznike" Izrael, Grčku i Cipar kako bi "obuzdale" novonastala ruska flota”. U drugom tekstu objavljenom u Ha'aretzu, Papadopoulos je tvrdio da bi Izrael trebao eksploatirati svoje izvore prirodnog plina u partnerstvu s Ciprom i Grčkom, a ne Turskom.
U studenom 2015. Papadapalous je sudjelovao na konferenciji u Tel Avivu, raspravljajući o izvozu prirodnog plina iz Izraela s panelom sadašnjih i bivših dužnosnika izraelske vlade uključujući Rona Adama, predstavnika izraelskog Ministarstva vanjskih poslova, i Erana Lermana, bivši izraelski zamjenik savjetnika za nacionalnu sigurnost.
Izraelski planirani vojni napad na Libanon i Siriju ima mnogo veze s izvorima prirodnog plina, kako u podmorju Gaze, tako i na kopnu u okupiranoj sirijskoj regiji Golanske visoravni. Između brojnih kršenja Rezolucije Ujedinjenih naroda 242, Izrael je 1981. anektirao sirijsku Golansku visoravan.
Svi ovi KRIMINAlci bi trebali biti u zatvoru…..zajedno s Barackom Obamom, Hillary Clinton, Lorettom Lynch, Ericom Holderom…između ostalih…!! Svi bi trebali biti u zatvoru, a ako oni ne odu u zatvor, onda nitko ne bi trebao ići u zatvor za zločine koje su počinili…!!
U vezi s točkom 1:
Je li McCabeov citat izvučen iz konteksta? Mnogi kažu da jest. Ali čak i pod pretpostavkom da je McCabe točno to rekao, to što igra ključnu ulogu ni na koji način ne čini to jedinim dokazom predočenim FISC-u.
U vezi s točkom 2:
Pa što? Tko je platio izvješće ni na koji način ne osporava vrijednost izvješća. FISC bi zahtijevao popratne dokaze.
U vezi s točkom 3:
Opet, pa što? Bi li FISC vjerovao stranom špijunu na riječ i ne inzistirao na dokazima? Ne ako je FISC nadležan, a nema dokaza da nije.
U vezi s točkom 4:
Je li Nunes toliko naivan da vjeruje da se FBI samo dovukao do FISC-a i rekao da je g. Isikoff napisao članak, pa želimo preživjeti Carter Page, a sud je rekao OK?
U vezi s točkom 5:
Stoga, budući da je Steele razgovarao s Mother Jones, Steeleov dosje ne sadrži nikakve činjenice – nema vrijednih informacija? Glupost!
U vezi s tačkama 6 i 7:
Pa što? Tko ih je trebao potpisati?
U vezi s točkom 8:
Opet, pa što? Ova veza ni na koji način ne dovodi u pitanje vrijednost dosjea Steele. Čak i ako je Steele poslan izravno iz Beelzebuba, moguće je da njegov dosje sadrži korisne činjenice koje su dovele do još korisnijih činjenica.
Hannity svake večeri radi takav izvještaj.
FISA-in nalog za Cartera Pagea bio je samo noga u vrata za urotnike. Kad bi to imali, mogli bi ciljati bilo kojeg od njegovih suradnika, uključujući i samog Trumpa. Sa sutkinjom, naravno, nisu mogli biti potpuno iskreni jer je do izbora ostalo jako malo vremena.
Pretpostavljam da su tražili dokaze o sporazumu tipa "listopadsko iznenađenje" između Trumpa i Rusa i nisu ga pronašli. To bi bila otprilike jedina stvar koja je mogla izbaciti iz kolosijeka njegovu kampanju nakon što je preživio vjerodostojne optužbe za seksualno uznemiravanje, nevjeru, lažne poslovne dogovore, serijske stečajeve, izbjegavanje vojovanja, rasizam, varanje poreza itd., itd., itd. .
Hvala vam ljudi koji ste otkrili ovu užasnu tajnu koja je rak u našoj republičkoj naciji. Budući da imamo dva različita televizora u istoj prostoriji (za zvuk koristimo bežične slušalice), pomno sam pratio prikaz ovih događaja u glavnim medijima i više od toga. Budući da je moja supruga tipična Amerikanka, gleda sve osim FOX-a u vezi s temom Vijesti... tipično po tome što postoji polarizacija u ovoj naciji gdje su FOX NASPRAM Ostalih, posebno CNN-a, općenito "izbori".
Osim navedenog, i sam, kao umirovljenik i strastveni tragač za istinom, najviše vremena provodim u toj potrazi. Čineći to, pročešljavam alternativne medijske izvore na Internetu tražeći one stavove koji MSM-e stavljaju u sveukupno zdraviji kontekst koji nadoknađuje zlonamjerne laži iza izmišljenih neistina MSM-a koji tako bezočno neprestano tvrdi da predstavlja istinu i ništa osim istine .
Zbog toga mogu dobro razumjeti gdje prosječan građanin dolazi sa svojim stajalištima i kako branitelji i mrzitelji određenog uvjerenja "drže svoje" u obrani svojih "preferiranih" stajališta. Čini se da većina bira svoje istine kao što bi osoba gorljivo stajala iza sportskog tima ili svoje vjere. Svi ishodi su naši “Vođe”, koji stvarno rade za isti izvor koji svoju moć crpi dijeleći nas sve jedne protiv drugih.
Ali na kraju će istina izaći na vidjelo i uzbuđen sam što sada vidim da se to događa zahvaljujući "lažnim vijestima" alternativnih medija.
Koji je dio dosjea Steele diskreditiran? “Sumnjivi, ali slavni Steeleov dosje”. Što je dvojbeno?
Svaka mu čast, Mueller vodi FBI-jevu istragu bez curenja informacija….bez ostavljanja tragova za opovrgavanjem curenja informacija iz Kongresa/Republikanca kao što je ovo. Time se otvorio za lažne napade.
Ray McGovern sigurno mora znati da bi slijepa vjeverica mogla pronaći nezakonito i izdajničko ponašanje od strane Manaforta, Pagea, Stonea i Gatesa. (Ostavljajući Flynna u drugoj kategoriji budući da se čini da je njegova upletenost u te "štakorojebe" novija.
(iz Wikipedije: Ratfucking je američki žargonski izraz za političku sabotažu ili prljave trikove. Prvi su ga javnosti skrenuli pozornost Bob Woodward i Carl Bernstein u svojoj knjizi Svi predsjednikovi ljudi.)
LOL. Da imaju bilo što, procurili bi (kao što je bilo s Manafortom i Flynnom). Pee Gate, sastanak Trumpovog odvjetnika u Češkoj, podmićivanje Trumpa kada je pokušao izgraditi Trump Tower u Moskvi (nikada nije izgrađen), sudjelovanje Pages u nepostojećem rusko-katarskom naftnom sporazumu, doprinos ruskog bankara Trumpu (on je tužiti Buzzfeed) sve se pokazalo lažnim. Steele nije bio u Rusiji 16 godina i iako tvrdi da je sve svoje kontakte ostvario preko telefona, mnogi sumnjaju da su mu strane obavještajne agencije neprijateljski raspoložene prema Trumpovoj platformi “America First” dale većinu informacija. Bill Browder (također stranac) također se smatra glavnim izvorom, njegovo se ime spominje više puta u svjedočenju Fusion GPS-a koje je procurila Pelosi.
Bilo je zahtjeva FOIA da se objavi cijeli dosje, ali FBI odbija čak i službeno priznati njegovo postojanje.
Sjajan članak.
Snowdenovi dokumenti koje je objavio Wikileaks u vezi s priručnikom vladinog programa za "trolanje" pokazali su da vladina "obuka trolova" preporučuje da trolovi koriste određeni skup tehnika koji uključuje sljedeće:
“4 D: uskratiti, ometati, degradirati, prevariti.”
Promatrajući korištenje "4 D" u našim odjeljcima za online komentare, brzo se može vidjeti tko je vrlo vjerojatno vladin trol ili tko bi mogao biti obični idiot, ali "objavljuje kao vladin trol". Iz moje perspektive razlika između trolova i idiota je prilično zanemariva, ali "idioti" barem imaju opravdanje za svoje ponašanje.
Članovi Kluba lubanje i kostiju Sveučilišta Yale uživaju u ludilu. Mapirajte njihove društvene mreže! Pogledajte tko je najviše dobio od 9. rujna. Močvara je mračna. Močvara je duboka. Ono što Donald J. Trump pronađe, može zadržati ili zatvoriti.
A sada, Cartera Pagea "nadmašuje" Devin Nunez, navodi MSNBC. Stephen F. Cohen procjenjuje opasnosti koje predstavlja Russiagate (i, mogao bih dodati, politizaciju obavještajnih službi):
http://therealnews.com/t2/index.php?option=com_content&task=view&id=31&Itemid=74&jumival=21038
Diana – dva sjajna videa. Hvala što ste ih objavili. Devin Nunes je sada marioneta Kremlja? Vau, država je poludjela. I kao što je Stephen Cohen rekao, Trump ne može reći ništa pozitivno o Rusiji, inače je ocrnjen. Slažem se s Cohenom, ovo je opasna situacija.
Svima koji guraju ovu priču o Russiagateu treba provjeriti glave. Moja djeca su se spržila jer je Adam Schiff nesposoban? Ne mislim tako.
Real News Network ima dodatne informacije od Coleen Rowley i Maxa Blumenthala:
http://therealnews.com/t2/index.php?option=com_content&task=view&id=31&Itemid=74&jumival=21049%27%20style=%27color:
Wow, mislim, samo WOW, što se dogodilo Rayu McGovernu? Prije sam mislio da zna o čemu govori, ali ovaj članak je jebeno šokantan zbog neznanja o tome što se dogodilo.
Za početak, FBI-jeva istraga pokrenuta je razgovorom Trumpovog “stranog savjetnika Georgea Papadopoulosa s australskim visokim povjerenikom Alexanderom Downerom u londonskom baru u svibnju 2016., gdje se Papadopoulos hvalio obećanjem da će Rusi izbaciti prljavštinu o Clinton. Dakle, FBI je već istraživao što se događa s vezom Trumpa i Rusije mnogo prije nego što je dosje isplivao na površinu. Dosje je samo potvrdio nešto od onoga što su već znali pa, da, imao je vjerodostojnost kao i Steele, bivši britanski obavještajac s dubokim vezama i iskustvom u Rusiji.
U međuvremenu je Carter Page godinama bio na njihovom radaru pa je dosje bio samo jedan faktor u ovom nalogu. I nalog je iznesen pred suca još TRI puta i obnavljan, a svako obnavljanje zahtijevalo je VIŠE dokaza koji pokazuju da postoji potreba za nastavkom, tj. dosje bi možda bio u redu za nalog iz listopada 2016., ali od tada bi postojao biti dokaz da se prisluškivanjem dobivaju informacije koje opravdavaju obnovu.
A što je s frakcijom unutar FBI-a koja je radila na potkopavanju Clinton, kako se to uklapa u ovu smiješnu "zavjeru" da se sruši Trump? Kako to da ne istražujemo kako je FBI potkopao Clinton. Sjećate li se Comeyjevog pisma Kongresu u zadnji čas? Njujorški ured FBI-a za koji se pričalo da je oštrio svoje noževe kako bi ubio Clintona? A činjenica da je cijeli "skandal" s e-mailom Clinton bio potpuno izmišljena glupost, baš kao i Benghazi? Kako se to uklapa u ovu lažnu zavjeru?
Ili činjenica da je FBI rekao Steeleu i Glennu Simpsonu iz Fusion GPS-a da ozbiljno shvaćaju dosje i istražuju što stoji iza njega, ali su zatim rekli NY Timesu da su oslobodili Trumpa svih neugodnih ruskih veza. Ta se priča pojavila samo nekoliko dana prije izbora, raščistivši sve oblake sumnje oko Trumpa po tom pitanju. To je bio udarac jedan-dva: srušiti Clinton ponovnim otvaranjem istrage o e-pošti dok je Trump oslobađao bilo kakve nepoželjne ruske upletenosti. Ovo je zavjera "duboke države" da se povrijedi Trump??? Koji kurac pušiš?
I tek smo zagrebali po površini koliko je cijela ova stvar potpuno nepoštena, mogao bih nabrajati stranicama. Ali završimo s ovom bilješkom: osoba koja je bila koautor pisma Kongresu koje je gotovo sama ukinula Clintonovu šansu da bude predsjednik bio je Peter Strzok. Da, Strzok iz para spletkara koji "mrze Trumpa", "tajnog društva" o kojem eho komora reich-winga tjednima bljuje pljuvačke. Taj Strzok. Počinjete li shvaćati kakva je ovo lažna zavjera?
Završio sam s tobom, Ray, ovo je neoprostiv neuspjeh.
Obi-jonKenobi – nisi iz ovih krajeva i nikad nisi bio “s” Rayem. Ne zavaravate nikoga od redovitih gostiju ovdje.
Nemaš pojma koliko dugo čitam Mcgoverna, zar ne?
To je ono što sam mislio.
Čujem te.
Čitam Roberta Parryja jer su on (i Danny Sheehan) bili otprilike jedina dva pouzdana izvora uplitanja SAD-a u Srednju Ameriku.
Počeo s Rayem McGovernom ranih 2000-ih.
A ja sam pridošlica u cirkusu punom klaunova koji je prvi put čuo za “DUBOKU DRŽAVU!!!!” s Trumpovih odvratnih usana.
Dobar sinopsis, usput.
Čini se da pitanja koja postavljate ne daju FBI-u/DOJ-u da se otkače u onoj mjeri u kojoj pokušavaju svrgnuti Trumpa, ali njihovo ponovno pokretanje istrage protiv Hillary Clinton ostavlja me da se zapitam što je FBI/DOJ radio . Jesu li te pravne aveti pokušavale izigrati sustav? Je li moguće da su oni iz FBI-a/DOJ-a svojom prisutnošću suočili oba predsjednička kandidata? J Edgar se bez sumnje prevrće u grobu zbog toga koliko je njegov FBI uprskao ovu aferu... trebalo je biti lako ucjenjivati predsjednika, pa se WTF dogodio?
FBI je najmanje dva mjeseca pratio povjerljive e-poruke Wiener Laptopa. Postali su problem koji je trebalo raščistiti prije izbora tek kada je njujorška policija saznala za njih i to je procurila u tisak. Strzok je spasio HRC promijenivši Comeyina početna otkrića na njezinom tajnom poslužitelju e-pošte iz "Grasko nemarno" i tako ju spasio od mogućeg kaznenog progona. Da nije bilo zavjere, FBI i DOJ bi uhitili J. Edgara Comeya baš kao što su učinili Reality Winnera zbog neovlaštenog curenja vladinog dokumenta.
Pozdrav,
Excusez le côté hors sujet…mais je rebondis sur votre invite faites à “les Crises” au sujet de Décodex.
Je suis aux prises avec un décodex de particulier, très particulier, qui s'amusait à copy-rater des “pigeons” à qui il réclamait (sans jugement) de l'argent…..
Pour avoir osé dénoncer, nominativement ces pratiques je suis l'objet d'une assignation en Justice, à Paris (France) en attente du délibéré qui doit se faite ce 20/02/2018. Ce particulier avait devancé le monde puisque les faits remontent à 2010… dans leu “juge et partie”
Désolé je ne parle ni n'écrit l'anglais (ni l'américain)
J'ai beaucoup de lecteurs aux states (environ 80%) Certainement expatriés Français….
https://wp.me/p4Im0Q-2gQ
Pravda i odgovornost tih prijestupnika, posebno Jamesa Clappera i Comeya, te nekih u DNC-u, bili bi dragulji u kruni koji bi Amerikancima pokazali da su njih dvoje još uvijek primjenjivi na naš pravni sustav. Možemo se nadati i moliti. Duh Roberta Parryja bi zasjao nad ovim. Možda on nadahnjuje, zajedno s Ray M-om, Binneyjem i mnoštvom drugih hrabrih ljudi, novu generaciju napredne garde pisaca i mislilaca koji poznaju snagu riječi.
Pravda će stići ne samo za Johna Brennana, Clappera, pa čak i njihove prijatelje u protuobavještajnim odjelima, već i za "autoritete" prošlih desetljeća u SAD-u i Britaniji kada se otvore vlade Egipta, Saudijske Arabije, Izraela i Jordana svoje arhive sve do dana Pres. George HW Bush sklapa savezništvo s takvim međunarodnim operaterima kao što je "Bandar Bush" i kontinuirano savezništvo s Muslimanskim bratstvom tijekom Obaminog adm., što je sve nastavak intriga britanskih obavještajnih operacija kojima upravljaju "aristokrati", status kojem neki teže američkih političkih obitelji. Razmišljajući o čudnim savezima protiv plana Trumpovog saveza da se ne dopusti demografska promjena (plan Obama/Holder/Soros) koja bi rezultirala nedostatkom većinske utrke u SAD-u, zajedno s bijesom britanskih i američkih obavještajnih “gospodara” (s think tankovima kao što je Brookings Institute) o dinastičkim promjenama u Saudijskoj Arabiji koje oduzimaju kamen temeljac "obavještajno upravljanih" centara moći, događaji koji se odvijaju unutar Beltwaya i američkog pravosudnog sustava mogu se smatrati minornim u odnosu na ono što "događaji ” mogli bi uprizoriti “Gospodari svemira”, bilo u bankarskim centrima ili u špiljama u kojima se skrivaju obavještajci sa svojim smrtonosnim oružjem. Uloga „čuvara vrata“ u održavanju ravnoteže između suprotstavljenih sila bila bi vrijedna rasprave među onima s „znanjem iznutra“, koje ja nemam i nikada nisam imao tijekom dugogodišnjeg proučavanja povijesti. Služe li ljudi kao što su Mueller, Trey Gowdy, Paul Ryan, pa čak i visoki dužnosnici u Trumpovoj administraciji, "čuvari vrata"? Je li itko čuo što John P. Carlin radi da smiri vodu? Kako će američki državni odvjetnik za južni okrug New Yorka provesti predsjedničku izvršnu naredbu od 21. prosinca 2016.?
Nažalost, Predsjednička izvršna uredba od 21. prosinca 2017.!
Ne, NE smije se prepustiti medijima da određuju što će se sljedeće dogoditi.
Očigledne urotnike treba procesuirati UNAKOČ medijima.
Listovi poput Washington Posta, New York Timesa, CNN-a itd. bili su histerični u svojim nastojanjima da blokiraju dopis jer su upleteni u zavjeru dezinformacija Fusion GPS-a.
Oni imaju nulti kredibilitet.
“Dopis” su očito sastavili republikanski desničari, ali čak ni “ludaci” nisu uvijek u krivu. Adam Schiff i njegovi neokonski prijatelji jednako su ružni kao i svi republikanci, a njihovo ponašanje u ovoj stvari navodi osobu poput mene da posumnja da su zbog nečega jako zabrinuti.
Želim da Trump nestane jednako kao i većina drugih, ali želim da se posao obavi legalno. Ne pomoću demokratskog/velikog obavještajnog udara. Schiff bi bio JAKO zadovoljan postaviti Pencea u Bijelu kuću, jer bi se njegovim izraelskim gospodarima jednostavno svidio takav ishod.
Proveo bih neko vrijeme bacajući se na idiote u Kaliforniji koji su postavili Schiffa na dužnost i tamo ga zadržali – osim malog problema da političari iz Indiane u DC-u nisu puno bolji. Ove jeseni imat ću izbor između čudovišta s velikim "R" na majici i još jednog luđaka koji nosi "D". Oboje će raditi kako bi učinili što god Izrael želi, što god to Big Everything Wants, i uvijek tražeći način da napuste ured s debljim džeparcem/mirovinskim računom nego kad su došli.
A oni poput “Dan Maguire” izjavljuju da sam vrijedan prezira ako ne glasam za jednog ili drugog od korumpiranih i fanatičnih hakova.
nema drugih kandidata??
Zachary – “Memorandum” su očito sastavili republikanski desničari....”
Vjerujem da su dopis sastavili Devin Nunes i Trey Gowdy. Teško desnokrilni orah.
Ljudi kojima nedostaju vijci i matice su prokleti ljevičari. Ozbiljno, Schiff bi trebao biti u podstavljenoj sobi.
Što je sa Schiffom uopće lijevo krilo?
Žao mi je što ga nikad nisam upoznao, ali počeo sam se pouzdati u njega da bude glas razuma i razuma,
i točnost. Prvi put sam otkrio njegov rad tijekom obaranja Malaysia Flighta. I od tada sam pročitao sve što je napisao. Kad god se u mojoj inboxu nađe nešto od hm-a, obično to pročitam prije nego bilo što drugo.
Moja iskrena sućut njegovoj obitelji.
Sigurno će nam nedostajati, ali moja podrška web stranici se neće promijeniti.
Elias Kulukundis
Web stranica će se nužno promijeniti – to se ne može izbjeći. Nadam se da će se ono što je Robert Parry radio da obuzda trolove nastaviti, pa čak i pojačati. To je zato što već vidim odvažnije i ružnije ponašanje tih berserkera. Njihovi su ciljevi (bilo oni sami ili njihovi plaćeni) poremetiti urednu raspravu.
Da, i degradirati odjeljak za komentare toliko da razumni ljudi napuste izvrsna mjesta.
Stari trik, mislim da to zovu 'trovanje bunara'.
Neki od postova u ovoj temi izgledaju kao Correct The Record. Očigledno i neučinkovito, ali CTRollovi otkrivaju ono izvješćivanje koje žele zakopati, što je korisno.
Čekaj... Muellerov sljedeći potez.
Ostalo je udarac.
https://www.youtube.com/watch?v=VWhenvOZHTs
Da, ruska priča postaje sve zamršenija sa svakim tjednom "bombom", vraćajući se nedugo nakon izbora 2016.
Wow, toliko različitih teorija zavjere u tako kratkom rasponu komentara! Pitam se bi li netko mogao sastaviti nekakav dijagram za povezivanje svih igrača s nekom vrstom rangiranja na svakoj vezi koja bi mogla pokazati istinu od laži. To što se ovako nebulozan kratki dopis mogao uzdići u utvrđivanje početka 3. svjetskog rata ostavlja bez daha.
Možda bismo se svi trebali vratiti i koncentrirati na to tko je ubio Kennedyja. Moglo bi biti produktivnije.
Vaša hiperbola zamjenjuje jasno razmišljanje.
LOL. Smiješno je što to spominješ, ali nakon 54 godine još uvijek ne žele objaviti SVE dokumente i još uvijek redigiraju puno onih koje su učinili.
Sranje, Ray, REPUBLIKANSKI strategerizator poput Ricka Wilsona nazvao je Nunesov memorandum
“Prdež u uraganu.”
Čak je i Breitbart to objavio.
http://www.breitbart.com/video/2018/02/02/rick-wilson-memo-fart-hurricane-people-laughing-devin-nunes-like-hes-tommy-wiseau/
Nikad prije nisam čuo ime "Rick Wilson", ali nakon nekoliko trenutaka guglanja otkrio sam da on mrzi Trumpa, i to već DUGO vremena. Pa bih rekao da taj čovjek teško da je idealna osoba za korištenje kao nepristranog autoriteta.
Strateg GOP-a na udaru kritika nakon što je dao ovaj vulgarni opis Trumpovih obožavatelja 'Alt-Right' na MSNBC-u
20. siječnja 2016. 2:41 ujutro
Dobro sam lijevo i dijelim to mišljenje. Nakon više od godinu dana optužbi (od kojih je nekoliko zapravo bilo prilično kreativno, ali su sve na kraju pale pod težinom činjenica), tu još uvijek nema "tamo". Ali to ne sprječava predice da pletu nove niti.
Rick Wilson nije entitet.
Trolovi hrle na sjajno mjesto kao što je "CN" kao i komarci na vodeni put.
Volio bih vidjeti kako Ray govori o vezi Billa Kristola s “Dosjeom Trump”. Da, znamo za Hillary, Clinton Foundation i DNC. Ono što malo ljudi shvaća jest da su Bill Kristol i njegov zet iz “Washington Free Beacona” pokrenuli “Dossier Trump” na početku.
Ili još bolje, neka Ray poveže Trumpov dosje s prokletom djecom na koju Ray mora vikati da se klone njegovog prokletog travnjaka, i kako su cjepiva i fluorid u prokletoj vodi za piće ono zbog čega se ta prokleta djeca ponašaju kao mali vragovi.
To bi bio vraški članak.
Zovem DUBOKU DRŽAVU!!!!!!!!!!!
Žao mi je što vidim nekoga koga sam nekoć poštovao - udvostručio je glupost, g. McGovern. Koliko još dugo dok ne probudiš susjede svojim urlanjem na oblake?
Oh, oprostite- skoro sam zaboravio: DEEP STATE!!!!
Troll upozorenje, molim ne odgovarajte.
Smatram ga "trolom +"
Ili je on/ona napola odrastao, ili je nečiji plaćeni disruptor. U svakom slučaju, tako se treba kladiti.
BobS – jesi li to ti, Schiff?
James Comey napustio je Lockheed Martin kao vrlo bogat čovjek, a zatim se kroz tajanstven proces, skriven od običnog glasača, pridružio upravnom odboru britanske banke HSBC Holdings. Banka je dugogodišnji partner Zaklade Clinton, a Clintonovi su ponovno nagradili Comeyja kada ga je iznenada “imenovao” Barack Obama. G. McGovern, važno je pomno ispitati Obaminu predsjedničku evidenciju. Pregledajte pojedinosti o objavi Jamesa Comeyja u Upravnom odboru HSBC-a. Podići haubu i ispitati korporativnu arhitekturu HSBC-a. Čitatelji CONSORTIUMNEWS-a, imajte na umu da najmoćniji ljudi na svijetu, kao što su Tung Shun Wong JP, Stuart Gulliver, obojica članovi odbora The Hongkong and Shanghai Banking Corporation, koji imaju nadređenu stranicu ove podružnice? bankovnu korporaciju i tako kontrolirati sve glavne igrače u HSBC-u. Možda se pitate fizička adresa banke HSBC? 8 Canada Square London, Greater London. Ah ha! klika City-of-London! s ovlastima koje vladaju daleko iznad bilo kojeg sadašnjeg predsjednika SAD-a...POSTRANI: Čak ni draga stara kraljica Elizabeta ne može uplesati valcer bez dopuštenja - unaprijed! Pretpostavljam da su članovi odbora jednostavno dali svoja odobrenja Obami (nepoznat točan mehanizam) u vezi s g. Comeyjem i tako dalje! imenovan glavnim voditeljem FBI-a. Još jednom, recite zašto Comey? jer je novac Zaklade Clinton izravno povezan i s Comeyjem i s HSBC-jem. Oh! moji sugrađani Amerikanci, kada ćemo ikada dobiti taj razvod od Britanskog carskog carstva? Lyndon LaRouche i njegov glasnogovornik Lew Rockwell više su puta ponavljali i artikulirali ovu američku političku močvaru korupcije. Sljedeći korak je stvaranje velikog visokog zida, ne između Meksika i SAD-a, već između londonskih bankara i politike Washingtona!
Kakvo sjajno kopanje o Comeyu, HSBC-u i Clintonovima! Što novosti o Robertu Muelleru, koji je bio novoimenovani šef FBI-a tijekom 9. rujna i prema kojem je Collen Rowley bio vrlo kritičan? Čovjek sumnja da je i on uvelike dio Duboke države.
HSBC nadzire Hermitage Capital, hedge fond Williama Browdera, prevaranta 21. stoljeća i korumpiranog financijera kojeg su ruske porezne vlasti u odsutnosti osudile za utaju poreza prvoligaša. Čitatelji Consortium News vjerojatno će poznavati Browdera kao čovjeka koji stoji iza zloglasnog – i vrlo konfrontirajućeg s Rusijom – Magnitsky Acta, temeljenog na Browderovim lažima o tome što se dogodilo što je dovelo do tragične smrti Sergeja Magnitskog u ruskom zatvoru.
Voditelji emisije “Fault Lines” Garland Nixon i Lee Stranahan (zainteresirani istraživači – idite na kanal “populist.tv” na YouTubeu) obavili su izvrstan posao u razotkrivanju prijevare Williama Browdera, uključujući objavu Browderovog 7-satnog iskaza snimljenog videokasetom 15. travnja 2015. – gdje su činjenice koje potvrđuju Browderovu povijesnu prijevaru u potpunosti prikazane. Nixon i Stranahan također su intervjuirali Andreja Nekrasova, redatelja američko-europskog dokumentarca na crnoj listi “Čin Magnitskog: Iza kulisa”, koji uništava Browderov lažni narativ – kao i Alexa Krainera, autora “Ubojstvo Williama Browdera”, knjiga uklonjena, obrisana, cenzurirana ili na neki drugi način skinuta s Amazona nakon pravnih prijetnji Browderova pravnog tima.
Nixon i Stranahan obavili su izvanredan novinarski posao o ovoj iznimno važnoj stvari. Stranahan je s pravom opisao Browder-Magnitsky Act kao najvažniju priču na svijetu koju nitko ne pokriva. Posjetite populist.tv kanal na YouTubeu i širite istinu što je moguće šire među obitelji, prijateljima, suradnicima, medijima, političkim predstavnicima od povjerenja itd. i svima (ponavljam: svima) na vašoj e-mail listi. Prijevara Williama Browdera mora biti razotkrivena, a nezamislivo opasni Magnitskyjev zakon poništen i/ili ukinut. Nemoguće je prenaglasiti koliko je ova skandalozna priča važna u ovom povijesnom trenutku, niti je moguće prenaglasiti apsolutnu potrebu za brzom, snažnom i učinkovitom akcijom.
Hvala Vam.
Jerry, evo nešto što ide uz tvoj komentar. Ako ste ga već pročitali, možda će ga pročitati i drugi koji nisu, ali podupire vaše komentirane primjedbe. Joe
https://consortiumnews.com/2017/08/02/a-blacklisted-film-and-the-new-cold-war/
Jerry Alatalo, izvrstan komentar. Imat ću špicu na populist.tv
Jerry Alatalo –
Izvrstan post. No očito je da prijevara Williama Browdera neće biti razotkrivena niti da će protiv njega biti poduzete bilo kakve snažne i učinkovite mjere. William Browder je dio Strukture moći koji stvarno drži svu moć u zemlji. Samo donošenje Zakona Magnitsky kojeg je pedalirao ovaj prevarant William Browder pokazuje tko ima stvarnu moć.
Čak je i predsjednik Carter rekao u nekom intervjuu ne tako davno da SAD nije demokracija; to je sada plutokracija. Ali mi se i dalje pretvaramo da je demokracija. Sada smo daleko dalje od “1984” Georgea Orwella.
Kao i prošli predsjednik, Comey je spretan operater, lišen sine qua non, ne poznaje Ustav.
Ako je istina, to je razotkrivanje moći iza marioneta.
Elmerfudzie, nikad nisam znao za ove zamršene veze niti za Comeyjevo prethodno zanimanje s visokim financijskim valjcima. O tome se mora više znati. Hvala što ste spomenuli i Lyndona LaRouchea.
Memo je definitivno prenaglašeni hype koji nastoji preusmjeriti pozornost s onoga što je stvarno važno.
Jako sam ožalošćen što je Ray Mc Govern stavio svoje ime u ovaj članak. –Page kojeg su Rusi opisali kao „idiota” i nekoga tko je tražio bogatstvo bio je na radaru Obavještajne službe/FBI-a od 2013. ––mnogo prije Steelsovog unosa.
da su već imali vjerojatan razlog, ne bi trebali koristiti period Steeleovog dokumenta... vrlo je glup pothvat igrati brzo i slobodno sa sucem po pitanju naloga...kada on otkrije da ste ga izigrali...rezultati njegov bijes može biti TRENUTAN i žestok…može vas optužiti, uhititi i dovesti vas, u lisicama, pred njegovu klupu da odgovarate isti dan!!!
pozdrav
D
FISA nije ništa drugo nego smokvin list za špijuniranje svega i svakoga u stilu 1984. Mislite li stvarno da bi bilo koji sudac koji bi se sagnuo i sjedio na FISA sudu, učinio nešto takvo?
Kasnije ću provjeriti za odgovor.
Ray je analitičar pa čekam da se otkriju dijelovi slagalice. Kada ljudi poput Pagea izvrše zadatak, mislite li da nisu potrošni materijal? Svi oni imaju potencijalno negativan profil, tako da se oni, njihovi kontakti i njihovi podaci mogu učiniti lažnima ili neistinitima. Kad operacije budu uspješne, nikada ne biste čuli za ovog čovjeka.
Prepustit ću mnogim pametnijim komentatorima na CN-u da raspravljaju o relativnoj važnosti dopisa.
Ali jednu stvar koju primjećujem jest da NE otkriva nikakve izvore ili metode, što je bilo jedno od oštrih upozorenja koja su se čula s krovova o tome zašto dopis ne bi trebao biti objavljen. Sljedeći put kad uobičajeni osumnjičenici zavape o zaštiti nacionalne sigurnosti, možemo se sjetiti da se oni samo štite od neugodnosti.
“…pametniji komentatori na CN-u…”
Oksimoron.
ako su uvrede sve što imate za ponuditi...zašto ne odete twitterati sa svojim suradnicima na ProporNOT...ovo je mjesto za odrasle...
Vidio sam niz Bobsovih komentara — on je samo trol kojeg treba ignorirati.
Važnost dopisa je u tome što je to službeni kongresni dokument koji potvrđuje ono što mnogi govore već neko vrijeme, te se može citirati kao izvor.
Također, kao što kažete, vrijedna je pažnje reakcija demokrata ("mislim da se gospođa previše buni").
Možda će vlada, ako je dovoljno podijeljena i osvaja jedna drugu, propustiti svoju priliku za početak rata s Rusijom, DNRK-om ili na neki drugi način iz Drugog svjetskog rata, ili stvoriti još jednu 'libijsku katastrofu' — možda će nam kupiti malo vremena.
Prisjetite se Gandalfove strategije da spasi patuljke i Bilba natjeravši trolove da se međusobno svađaju sve dok sunčeva svjetlost ne izađe i ne pretvori ih u kamen. Treba nam sunčeva svjetlost.
tako želimo...:>)
trebamo odmor od bespoštednih laži....
Nasilnik nestao.
FISA je dobro poznata kao guma kada je u pitanju dobivanje naloga. Pa zašto bi FBI trebao lagati? Sugerirati da je neki zločin počinjen na temelju zahtjeva za tjeralicu čini se kao natezanje. I iako je uznemirujuće što je B
FBI želi prisluškivati telefon Amerikanca, to nije novost. Učinili su to s Martinom Lutherom Kingom i činilo se da im to nije smetalo. Dakle, što je novo?
Pa novo je da je republikancima stalo do procesa. To je novo. Također je novo da je odjednom toliko ljudi na ljevici protiv transparentnosti i za špijunske agencije zajedno s ratnim huškačima koji nas guraju u novi hladni rat. To je malo flip flop na pozicijama, ali gotovo sva retorika, to se nije promijenilo.
Pa zašto ne biste bili zabrinuti?
'Bruce Our' bi trebao biti Bruce Ohr, zar ne?
Ray, vjerujem i poštujem tebe i tvoj rad. Ovo se ipak čini pretjerano.
Trump je 30+ godina prao novac za rusku mafiju. Ima veze s mafijom. Cohn je bio njegov odvjetnik.
Angažirao je Coney Rosenstien Sessions i sada su to neprijatelji protiv kojih se bori i vrijeđa u javnosti.
Osim onoga što govorite, sigurno postoje dodatne informacije koje mijenjaju priču.
Trump je diktator u usponu. Ove institucije su prljave.
Trump i njegovi molitelji u Kongresu i medijima su najopasniji i zločinački i nadrealni.
Manje-više dijelim tvoje mišljenje. Pranje novca i ometanje pravde je modus operandi za Trumpa. Rusija i druge korumpirane vlade (Turska) prirodna su mjesta kroz koja bi Trump i njegovi prijatelji (Manafort) usmjeravali novac.
Osim toga, Steelea je prvi platio GOP, što izgleda nitko ne spominje.
Dok su Obama/FBI/CIA možda iskoristili korupciju koja je već bila u tijeku, nema ničeg neprirodnog u tome što je Trump pod istragom (iako se moram složiti da je tajni dogovor pogrešna optužba).
Plaćen prvo ne od GOP-a, već od oligarha nikad Trumpera Petera Singera iz Free Beacona. Također, zločin nije izmišljanje fikcije, već korištenje vaših prijatelja u vladi da je procure okolo i kupovanje sucu za nalog,
Što se tiče korumpiranih mjesta, ne postoji korumpiranije mjesto od United Scams of America. Mali ljudi poput Reality Winnera idu u zatvor zbog odavanja vladinog dokumenta, J. Edgar Comey je gradska zdravica zbog istog. Samo je jedna agencija Pentagona "izgubila trag" 800 milijuna dolara u prvoj reviziji ikad. SAD nikada nema problema s financiranjem "obojenih revolucija" ili naoružavanjem terorista svih vrsta iz izdvajanja iz "crnog fonda" koja se drže u tajnosti od američkog naroda. Javni radovi ovdje koštaju nekoliko puta više nego drugdje u svijetu (čak iu Rusiji) zbog svih koruptivnih obloga za MBWB ugovore, "izjave o utjecaju" i "troškove usklađivanja" koji se isplaćuju politički povezanim izvođačima i "konzultantima" svih vrsta.
slažem se,,,,problem je što ne istražuju Trumpa za ove grijehe….uglavnom zato što je većina Washingtona jednako korumpirana kao i on, i ne može dopustiti da pojam istrage korupcije nekome padne na pamet…russiagate je DNC i MIC kooperativni pothvat...točka...ekstravaganda dezinformacija lažne zastave...
“...problem je što ne istražuju Trumpa za ove grijehe”
Uh, glupane - ne znaš što Mueller istražuje.
(ti nisi Carter Page, zar ne?)
jesu li osobne uvrede sve što možete ponuditi malom čovječe?…mogli su imati Trumpa pod optužbama za korupciju prije nego što je inauguriran da je to bio plan…Trump je bio prljav godinama…
pozdrav
D
Dakle, odgovor je idiotski brat Cartera Pagea.
Hvala.
Upozorenje o trolu, molimo ne odgovarajte.
Zvučiš tako nevino, tako bespomoćno... Sada, možeš li nam reći nešto o Uraniumu One (nije li prvi muž dobio 500.000 dolara od Rusa, a obitelj Clinton obogatila se za 145.000.000 dolara?) i o Billu Browderu (iz obitelji Prvog komunista), porezni izbjegavač i prevarant koji se obogatio s ruskom mafijom i koji je postao glavni edukator američkog Kongresa o Rusiji? https://www.conservativereview.com/articles/clinton-inc-only-got-145-million-in-uranium-deal-linked-cash/
Šteta je u svakom slučaju, Uranium One ili Russia-Gate, Rusi iz toga izlaze (u američkoj verziji) i izgledaju prilično loše.
Zapamtite, uvijek ostanite na kursu, ne gledajte samo na ono što stavljamo pred vas i uvijek ostanite na kursu. Ovi kreteni misle na sve, zar ne?
Vidim da vojska trolova divlja šireći svoj FUD dok se utapaju u otrovnom mulju vlastitog stvaranja.
“Mediji će odrediti što slijedi.”
Ne može se dopustiti da dođe do ovog zaključka. Sada ne volim Trumpa i republikance, ali mnogo više osuđujem neobuzdane laži i duboku korupciju koja je desetljećima obilježila američku politiku, i konačno imamo priliku isušiti dio močvare i poslati neke njezine stanovnike u zatvor gdje im je i mjesto .
Tijekom dugih mjeseci kada smo bili podvrgnuti neprekidnoj mantri "Rusija je hakirana", zajedno s borbama za stolom, koliko smo često bili obaviješteni o vrlo stvarnom i opakom problemu potiskivanja glasača u ovoj zemlji?
Nema tamo u Nunesovom dopisu. Nedostaje mi Bob, ali bio sam zapanjen jednostranim, klecavim, pro-Trump-Putinovim govorom koji dosljedno izlazi iz Cona. Vijesti. tijekom prošle godine. Čovjek se zapita tko to plaća. Možda je vrijeme da vidite popis donatora.
Taj komentar je više nego sramotan. Većini nas ovdje zapravo je stalo do vladavine prava i naših ustavnih prava – da, i prava onih koji su dovoljno glupi da podrže Trumpa. I znamo da je svaki djelić Russiagatea čista PREVARA koju su izmislile podružnice DNC-a i željno je šire ratni zločinci Duboke države koji očajnički žele još jedan Hladni rat.
Slažem se, i to udvostručuje moje povjerenje u McGovernovu analizu. Mislim da bi samo bezazleni idiot ili kotačić duboke države – sa svim cinizmom i nedostatkom patriotizma koji to podrazumijeva – mogao ostaviti tako jadan komentar.
Neka FBI objavi podatke na kojima se dopis temelji, a onda možemo vidjeti što je što. Samozvani liberali koji brane svetost FISA informacija bili bi smiješni da nije tako prokleto licemjerno.
Svaka čast na tom komentaru.
Brinete li se za lobi koji je duboko upleten u antiameričke aktivnosti? Čini se da ste iznenađeni što su Amerikanci lojalni SAD-u i Ustavu SAD-a.
Tko su Schumerovi donatori? – ” Tijekom intervjua u siječnju 2017. na pouzdano etatističkom i ljevičarskom MSNBC-u, Schumer je rekao da je novoizabrani predsjednik bio “stvarno glup” kad je 'započeo svađu' s obavještajnom zajednicom. "Dopustite mi da vam kažem: vi se obračunavate s obavještajnom zajednicom - oni od nedjelje imaju šest načina da vam se vrate..." Schumer je prešutno priznao da je obavještajna zajednica moćnija od Kongresa, koji bi trebao imati odgovornost za nadzor." https://newstarget.com/2018-01-22-deep-state-war-with-trump-proves-the-people-have-lost-control-of-their-government.html
Anna, molim te, nastavi to vikati s krovova. Nikada nisam shvatio kako je Schumer dobio prolaz baš zbog te javne izjave.
Dobro je naglasiti da, budući da u budućnosti još uvijek postoji mogućnost tijekom intervjua, da će biti pozvan na odgovornost za ovu izjavu.
Upozorenje o trolu, molimo ne odgovarajte.
Ja sam jedan od donatora. Iako se slažem da nema ništa puno NOVO u Nunesovom dopisu, on se odnosi na zaključke suda FISA-e od 27. travnja 2017. Sudski dokument FISA-e, s kojeg je skinuta oznaka tajnosti i objavljen, “sadrži priznanja i FBI-a i DOJ-a da su agencije obmanule suda i lažno stečena dozvola za nadzor. FBI i DOJ krivo okarakteriziraju svoju obmanu suda kao "pogreške". Agencije sudu daju poboljšanja u svojim postupcima kako u budućnosti ne bi činili “pogreške”.
Zašto su FBI i DOJ požurili priznati FISA sudu? Razlog je taj što je direktor NSA-e adm. Rodgers otkrio njihovo nedopušteno špijuniranje, istražio ga i dao do znanja da prijavljuje malverzacije FBI-a i DOJ-a sudu FISA-e. Adm. Rodgers je također obavijestio predsjednika Trumpa.”
Prilično je nevjerojatno da MSM (i vjerojatno vi sami) niste shvatili ovo izvješće kada je objavljeno, i općenito su ga ignorirali do danas. Ipak, jasno pokazuje da su FBI i Obama DOJ materijalno obmanuli sud kada su tražili dopuštenje za nadzor Page Cartera (i njegovih 40 najbližih kontakata, i njihovih najbližih 40 kontakata redom, itd.). Rodgers je za to saznao i svoja otkrića prijavio sudu, što je dovelo do prijave. Dakle, trebali biste zahvaliti admiralu Rodgersu što je obavljao svoju dužnost!
Kada obavite dužnu pažnju i pročitate stvarno izvješće FISA-e, predlažem da se pripremite i napišete ispriku. Ali neću zadržati dah.
Peter, ako vam se ovdašnji komentatori čine jednostranima, možda je to zato što su oni kojima je dosta jednostranih mainstream medija pod kontrolom Elite pohrlili u CN tražiti činjenice. Prave činjenice! Ne lažne vijesti, takozvane činjenice.
Odvraćanje pažnje od lopte (igrači IC-a, Clapper, Comey, DNC likovi), a ne o Trumpu, pokazalo bi oštroumnost. Jeste li vidjeli Raya kako se zalaže za Trumpovu briljantnost? Ne.
Oh-Oh. Dao sam novac – trebam li se bojati kucanja na vrata usred noći? Ne – vjerojatno će samo voditi popis svih porno stranica koje posjećujem….
ray,
Izvrsno prekrivanje. Facebook zabranjuje vaše postove. Jutros je u Global Researchu objavljen odličan članak pod nazivom "Od Facebooka do policijske knjige". To je zastrašujuće. Jako sam cenzuriran, od članaka koje objavljujem s Globala, Consortiuma, Glenna Greenwalda, Mintpressa i Worldwide Socialist Websitea, do mojih vlastitih postova koji izazivaju narativ establišmenta o Ruskim vratima do komentara na postove drugih. Sveden sam na isticanje i kopiranje, lijepljenje vaših riječi na FB, a zatim provjeravanje mojih FB postova na FB-u mog sina da vidim vide li svjetlo dana. I za sada jesu
Čini se da je Zuckerberg dio Demokratske CIONISTIČKE stranke i aparata duboke države. Prije godinu dana mogao sam objaviti bilo što.
Danas ljudi objavljuju McCainovu izjavu u vezi s memorandumom s demokratskim biračima koji hrle uz nju kao da su to Isusove riječi dok McCain podupire priču o ruskim vratima. Ali demografski birači ne razumiju da McCain ima osobni interes u RATU protiv Rusije, putem svoje upletenosti u pitanje Ukrajine. Jedan od najvećih neokonskih ratnih jastrebova.
I otuda zašto su ruska vrata tako opasna: isprva su bila maska za primarne namještanje i izborne prijevare, a pretvorena su u još jedno oružje za masovno uništenje. A RAT je nešto što demokrati u potpunosti podržavaju i imaju u cijelom Obaminom režimu. Ali i republikanci. Još jedan čudan komentar dolazi od Paula Ryana koji je upozorio republikance da ne povezuju istragu s dopisom. Što??? Imamo ovu istragu zbog ovog lažnog dosjea koji su platili Clinton i DNC. Istragu o Muelleru treba odmah ZAUSTAVITI.
Mueller zna da je ovo prijevara, jer je i on dio nje, a ni to mu nije prvo zataškavanje. .
Molim vas, MOLIM VAS nastavite pisati o ovome što češće možete. Tako malo glasova za istinu, vrlo sam zahvalan.
Priznajem, nedostaje mi gospodin Parry i često razmišljam o tome što bi mogao napisati. …
Ako se može utvrditi da je dosje Steele bio glavna informacija korištena za dobivanje ovog naloga...prosudba i objektivnost tih strana bit će sumnjivi...a i njihovi motivi da to pokušaju također biti sumnjivi...
trebali bi postaviti Treya Gowdyja za specijalnog tužitelja prije nego što napusti Washington…to bi bio pravi spektakl!
pozdrav
D
da, FISA sud mi se čini previše tajnovitim – iako ga je 1978. osnovao Crkveni vijećnik – pa ga se moralo smatrati zaštitom od neopravdanog nadzora. Ali sve se, čini se, na kraju ispolitizira...
Priča pro Hillary tima u ovom trenutku (tj. MSNBC i sve teme za razgovor) preispituje je li Steeleov "dosje" bio KLJUČNA ODREDNICA u osiguravanju naloga FISA-e ili samo pomoćna - tko pazi na svu ovu tajnovitost? Koji pošteni, pošteni, apolitični nadzornik štiti državu od politizacije institucija, pogotovo kad su tako tajnovite?
Treba nam istina, a ne lov na vještice. Potrebni su nam poštenje i otvorenost, a ne politički rat iza scene.
Obavještajne agencije i policija uvijek su koristile poslušne suce za potpisivanje naloga. Najbolji trik je nabaviti ih neposredno prije nego što krenu igrati golf. Suci uvijek pretpostavljaju pravnu fikciju da im se ne laže i rijetko unakrsno ispituju podnositelje zahtjeva. Cijeli je sustav naloga korumpiran na svim razinama i pruža malo zaštitnih mjera protiv spletkarskih karijerista ili onih na svetoj misiji.
Ono što je zanimljivo o sucu koji je potpisao te naloge: nedavno se izuzeo...
Tucker Carlson upravo je intervjuirao Glenna Greenwalda iz The Intercepta koji je upućen u FISA sud. Rekao je da je sud FISA-e šala i da oni zapravo gube svaki nalog (98% vremena) koji im stigne.
"Nije točno", kaže bivši američki zastupnik Mike Rodgers, republikanski predsjedavajući Obavještajnog odbora Predstavničkog doma 2011.-2015.
Clifford Flath – Morat ću to još malo istražiti, pretpostavljam. Možda je slučaj da sudac postavlja pitanja o nalogu, ali u potpunosti očekuje da mu FBI govori istinu. Izostavljanje činjenice da su kampanja Hillary Clinton i DNC platili dosje na koji se oslanjao nalog ravno je prijevari.
Hvala, Clifforde.
Koliko se sjećam, više od 99% FISA zahtjeva se odobrava bez pitanja.
Oni ne prihvaćaju svrhu svoje javne funkcije i jednostavno je ne obavljaju.
Slično kao i 99% slučajeva Vrhovnog suda koji se nikada ne preuzmu.
I oni su odabrani kako bi osigurali takav stav.
Da, Greenwald je u pravu. Imaju nisku prepreku zbog vjerojatnog uzroka.
To je jedan od razloga zašto je bijes ovog dopisa tako izmišljen.
Kongres je upravo obnovio moć ovog programa za Trumpovog administratora, ali kada je to protiv njih, oni biraju tehnički dio koji čak nije ni relevantan da pokušaju potkopati isti sustav koji su upravo obnovili.
Memorandum je označen kao 'politički motiviran', ali to nije relevantno. Motivi za podnošenje razloga za FISA nalog nisu diskvalificirajući faktor. To je sama informacija.
A nalog je bio usmjeren na Cartera Pagea, a ne na Trumpa. A Page je imao mnogo stvari koje su zabrinjavale.
Bio sam razočaran načinom na koji je Ray ovo prihvatio. Ovdje postoje puno veći problemi koji su zasjenjeni. I igra u nešto što izgleda kao čisti propagandni hit nekih prilično besramnih propagandista.
Neprijatelj vašeg neprijatelja može izgledati kao prijatelj. Ali zlo je i dalje zlo.
Oprosti Ray. Ja sam veliki obožavatelj. Ali kućište koje ste napravili je prilično loše konstruirano.
Da, FISA je smokvin list za špijuniranje svih i svega u stilu 1984. Stranica je bila na meti još davne 2013. jer je imala i izražavala mišljenje drugačije od establišmenta. Valjda vam je to dovoljan razlog za “zabrinutost”?
Da se radilo o bilo kome drugom osim o Trumpu, to bi dovelo do saslušanja u stilu Crkvenog odbora – što nam očajnički treba.
Moj pas, kakav sjajan posao radiš za američke naciste koji sada upravljaju državnim brodom. Jesu li ti već poslali uštirkanu smeđu košulju? Što tvoji novi gospodari imaju o tebi? https://www.commondreams.org/further/2011/02/16/so-america-veteran-ray-mcgovern-bloodied-and-arrested-clinton-speech
Državna tajnica Clinton je sociopat. Poput njezina kikotanja na vijest o smrti Gadaffija, takva je i njezina ravnodušnost prema čovjeku koji je glas istine moći.
To je naš Ray!!! on hoda hodom
D
Trebali bi vam dokazi da tako nešto kažete, ali ja vidim samo ekstremističku optužbu.
Jasno znate da bi situacija bila daleko gora da su cionistički klintonisti Trumpa zamijenili Penceom.
Čak i osim logike Brucea/Drewa, koja je za mene besprijekorna, naspram nedostatka Jimove logike, ton Jimova odgovora trebao bi otkriti koliko je on nesposoban za koherentan odgovor.
To bi bio narančasti adut i njegove siledžije, da ignorantima kažem ono što je očito, tko je meta istraga koje Rayban nije uspio potkopati ni u načelu ni u praksi. On ne postiže ništa osim što nosi vodu za 4. Reich i zabavlja smeđekošuljaše dok spaljuje svoju ostavštinu...
Pogledajte moje komentare ispod. Za 10 minuta bit će brzi kviz.
Moj prvi dojam je da je ovaj dopis prenaglašena reklama.
Moj prvi dojam je ALARM.
Nedavno su obje stranke glasale za nastavak špijuniranja američkog naroda bez naloga. Dopis samo naglašava zlouporabu tih ovlasti. Nešto zbog čega bismo svi više nego trebali biti zabrinuti
Mislim da se slažem, a to vrijedi za obje stranačke strane. Nije li to samo blještavi objekt za gledanje umjesto pravog užasa totalnog nadzora, tajne države?
Dajem malo zasluga "Russia-gate-u" kao i mnogi ovdje, ali imam problema s vježbom o FBI-evoj ili CIA-inoj protuobavještajnoj službi koja promatra Cartera Pagea, koji se zapravo družio s nekakvim pravim ruskim agentima. Mislim, ne bi me bilo briga da FBI/CIA *nisu* radili to: smatram da su ruski "napadi" negdje ispod pčela ubojica na mom popisu gorućih problema s kojima se suočava SAD, ali ako ljudi iz kontrašpijunaže namjeravaju nešto učiniti , pretpostavljam da je moglo biti i ovo.
Što se dopisa tiče, ne vidim zašto bih uopće kupio golo partizanski pogodak osoblja Repub Housea, ili vitalnu važnost bilo koje od njegovih konkretnih optužbi, čak i ako na kraju imaju neku osnovu u istini.
Možda griješim u vezi s dopisom: iskreno, nisam bio dovoljno zainteresiran da bih savladao sve relevantne činjenice i argumente. Ali bio sam prilično razočaran nedavnim radovima Raya McGoverna na tu temu. Ne osjećam da nude mnogo kritičkom čitatelju koji samo pokušava shvatiti što učiniti od svega ovoga.
Budući da svi znamo — barem nekolicina nas koji nismo pili Kool-Aid i pronicljivi smo promatrači političko-ekonomske scene — da nema apsolutno nikakvih vjerodostojnih dokaza koji bi upućivali na hakiranje ili miješanje Kremlja u predsjedničke izbore 2016. favorizirati Trumpa, to znači da mora postojati frakcija naših elita koja je u potpunosti usmjerena na propagiranje svih misli ove grupe o vratima Rusije.
Vjerujem da sam identificirao dva ključna elementa naše vladajuće klase koji su predani ovom alarmantnom rusofobnom narativu:
1) Najveći dobavljači i krivotvorci su establišment DNC zajedno s Rachel Maddow, Mashom Gessen (odvratni intelektualni mišić koji stoji iza većine ovoga. Ipak, nerado odajem priznanje Gessenovoj što je dovela u pitanje Russia-gate, ali ona je inače nepodnošljivi i neprestani rusofob i Putinov napadač.) i DNC ulizice na MSNBC-u, CNN-u, NY Timesu, NPR-u i WaPo-u. Jednostavno ne mogu prihvatiti da su kandidirali odbojnog ratnohuškačkog kandidata s Wall Streeta koji je od svih ljudi izgubio od jadnog Trumpa. Dakle, oni moraju diskreditirati i delegitimizirati Trumpove izbore i predsjedništvo pod svaku cijenu.
2) Karijeristički militaristi iz Washingtona (javni i privatni subjekti) koji svoja promaknuća, proračune i ugovore zasnivaju na klevetanju Putina i Moskve. Ovi opasni sociopati bili su istinski prestravljeni kada je Trump zagovarao svojevrsno približavanje Rusiji. Jedno od vrlo, vrlo rijetkih pitanja u kojima je Trump zapravo imao pravo.
To što se ove dvije skupine spajaju na ovoj lažnoj gluposti Russiagate stavlja svijet na rub nuklearnog rata. Dokle će Moskva biti stoička boksačka vreća pred svim zapadnim dezinformacijama i provokacijama?
Ruski šahovski majstori čekaju da se SAD izvuče - stara priča za carstva u padu. SAD je ludo preopterećen.
Možda Putin preuzima stranicu od Mohameda Alija, "pleši kao leptir, bodi kao pčela".
netko bi mogao spomenuti neokonzervativce i neolibe i mossad/likud ako bi želio stvarno analizirati motive u američkoj vladi od 2001., ili 1993., ili 1963. to je ono što ima smisla u izjavi Ralpha Nadera da nije ono oko čega se strane ne slažu. problem je u tome oko čega se slažu.
i zašto je Trump, bez odobrenja AIPAC-a, takva egzistencijalna opasnost za RNC i duboku državu, usprkos svim njegovim lakrdijama i standardnoj republikanskoj krađi od strane i za bogate.
Izvrstan komentar. Dodao bih da se Rusi i Kinezi već neko vrijeme kreću protiv američkog petrodolara, a SAD im se sve više očajnički želi suprotstaviti na ovaj ili onaj način. Očekujte više priča o slabosti dolara.
Hvala na lijepim riječima Bruce. Jutros sam taj svoj komentar zapravo objavio u svojim lokalnim novinama. Pa sam zaključio da bih to jednostavno kopirao i zalijepio na CN.
Da, u pravu ste, natjecateljski BRICS i Novi put svile (Inicijativa Pojas i put) čiji su Kina i Moskva glavni zupčanici, glavne su prijetnje koje opažaju ljudi s Wall Streeta i Fortune 500.
Bravo za tebe, Drew! To što su vaše lokalne novine zapravo prihvatile i objavile ono s čime se slažem s Bruceom izvrstan je komentar.
Daje malo nade našoj demokraciji to što su vaše lokalne novine objavile vaš LTTE s obzirom na sve divlje politički motivirane spletke koje kruže okolo. Hvala!
Bravo, Drew! Kao i Evelync, slažem se da je, “zapravo da vaše lokalne novine prihvate i objave, s čime se slažem s Bruceom odličan komentar, … daje malo nade za našu demokraciju”
Masha Gessen samo je jedna od mnogih ziokona s akutnom rusofobijom. Drugi slučaj je Dmitri Alperovitch, "analitičar" iz CrowdStrikea, izdajnički nitkov koji je donio "stručni" zaključak da je DNC hakiran; Nakon zaključka uslijedila je smrt Setha Richa, najvjerojatnijeg pošiljatelja prljavih e-mailova DNC-a Wikileaksu. Imajte na umu da Rosenstein (DOJ) naizgled nije bio zainteresiran za ubojstvo Setha Richa, kao ni za Wienerove e-poruke, te za aferu Awan (vidi Debbie Wasserman-Schultz).
Tu su i dvije trešnje na vrhu smrdljive "pite" - Schumer i Pelosi. Schumer je otvoreno upozorio Trumpa da će sigurnosni aparat pronaći načina da ga uhvati ako Trump pokuša počistiti kuću: "Dopustite mi da vam kažem: vi se obračunavate s obavještajnom zajednicom - oni od nedjelje imaju šest načina da vam se vrate..." o tome na trenutak. Ovdje je jedan političar establišmenta priznao da je Duboka država moćnija od predsjednika Sjedinjenih Država, osobe kojoj obavještajna zajednica treba odgovarati (kao i američki narod). Schumer je također prešutno priznao da je obavještajna zajednica — sastavni dio Duboke države — također moćnija od Kongresa, koji bi trebao imati odgovornost za nadzor.” https://newstarget.com/2018-01-22-deep-state-war-with-trump-proves-the-people-have-lost-control-of-their-government.html
Schumer, prvi u Izraelu, poludio je zbog svoje arogancije i neodgovornosti.
Koji nered.
Schumer je subverziv za Izrael. Nemojte pričati o “dvostrukoj lojalnosti,” on je lojalan samo Izraelu.
Uvijek sam CS nazivao Sen.,IS.
USPJELI ste!!
Iznenađenje, iznenađenje, još jednom se Hillaryno ime magično pojavljuje kao kolovođa iza više kaznenih djela i prljavih trikova. Nikad nije bila više od ženskog Nixona s rodnom kartom i prljavim trikom u rukavu. Lukavi Dicky uvijek je izvodio neke prljave trikove sa svojim političkim protivnicima. Ponekad su to bile gadne podvale, ponekad zločini. Imao je čak i tim posvećen prljavim trikovima. Da je pobijedila na izborima, Hillary bi Nixona učinila amaterom.
Dobivanje FISA-inog naloga temeljenog na lažnim informacijama ozbiljan je zločin, ali hej, nakon što ste namjerno i opetovano pogrešno postupali s povjerljivim dokumentima, vodili reketarski lanac iz svog podruma i drsko opstruirali pravdu uništavajući inkriminirajuće dokaze, kakva razlika može više mali zločin napraviti?
Ovi kriminalni zavjerenici dali su lažne izjave jer nisu imali dokaza koji bi opravdali prisluškivanje. Samo su lovili nešto, bilo što, što bi mogli iskoristiti protiv Trumpa. Ono što bi Strzok nazvao "policom osiguranja".
Sav nezakoniti nadzor i stranački politički lov na vještice orkestriran od strane predsjednikovih najžešćih neprijatelja otkrili su točno nula dokaza o bilo kakvom dosluhu između Trumpa i Rusa. Russiagate nikada nije bio ništa više od ljage bez dokaza pripremljene kako bi se poništili izbori i skrenula pozornost s pravih zlonamjernika u DNC-u. O da, i ubiti sve nade u detant s Rusijom.
Sada je John Heilemann, na MSNBC-u, pokušao samog Nunesa prozvati ruskim agentom. Dosta s ovim ludilom, Russiagaters. Vrijeme je za strpljenje ili šutnju. A za neke od vas vrijeme je da odu u zatvor, ako vas drugi zatvorenici budu podnosili.
LOL, mora da se šališ. Zatvor? HRC je pobjegla od mnogo ozbiljnijih zločina još od svojih dana u Whitewateru. Reality Winner objavljuje vladin dokument i odlazi u zatvor. J Edgar Comey radi isto i tost je grada. Zatvor je za "male ljude".
Ništa se neće dogoditi, nitko ne ide u zatvor, a vojni proračun raste. SAD! SAD! SAD!
“) Najveći dobavljači i krivotvorci su DNC establišmenta zajedno s Rachel Maddow, Mashom Gessen (mučni intelektualni mišić koji stoji iza većine ovoga. Ipak, nerado odajem priznanje Gessenovoj što je dovela u pitanje Russia-gate, ali ona je inače nepodnošljivi i neprestani rusofob i Putinov napadač.) i DNC ulizice na MSNBC-u, CNN-u, NY Timesu, NPR-u i WaPo-u. ”
Dobro si shvatio.
I hvala što ste prozvali odvratnu Mashu Gessen. I ne zaboravi njenog brata.
Čini se da su ukrajinski nacionalisti.
evo još malo o mashi: http://www.moonofalabama.org/2014/11/masha-gessen-is-a-fact-challenged-state-propaganda-agent-.html
I Ian Masters se složio s publikom Russia Beara.
MIC i krilo demokratske stranke koje financira Wall Street očito najviše mogu dobiti velikom laži o ruskom dosluhu u mijenjanju ishoda izbora, te da je Rusija prijetnja (vojna ili drugačija) Europi. MIC-u je potreban konvencionalni neprijatelj tako da vlak za velike vojne artikle traje zauvijek. Stvarnost da Rusija ima gospodarstvo veličine Italije s 1/10 naših vojnih izdataka lijepo je zabačena.
Korporacija demokrati dobivaju batinu kojom mogu pobijediti Trumpa dopuštajući im da odustanu od stvaranja populističkog ekonomskog plana koji bi naštetio njihovim donatorima. DLC je sretan što je snažnije krilo političkog kondominijuma koji predstavlja duboku državu.
Zabavljači poput Colberta, Maddowa, Williamsa i AC-a zapravo su zaposlenici ovog trenutnog saveza. Mreže i naslijeđene publikacije koje propagiraju Russiagate, kao i uvijek, glasno su glasilo MIC-a, bolji pisci koji rade za njih zaslijepljeni su Trumpovim sociopatskim lakrdijaštvom da gledaju na njegove protivnike i praktički nemaju razloga gledati na situaciju otvoreno. Kombinirajte ih s neznalicama koje je lako pokolebati patriotizmom i rusofobima i dobit ćete spremnu vojsku koja će izbaciti laži koje su potrebne za svakodnevno osporavanje Rusije.
Ali kada Russiagate konačno i nepovratno bude razotkriven zbog lošeg cilja, ispaštat će demokrati, a ne moćna vojska. Što će onda učiniti?
“Bolji pisci koji rade za njih zaslijepljeni su Trumpovim sociopatskim lakrdijama da gledaju na svoje protivnike i nemaju praktički nikakvog razloga gledati na situaciju otvoreno. Kombinirajte ih s neznalicama koje je lako pokolebati patriotizmom i rusofobima i dobit ćete spremnu vojsku koja će izbaciti laži koje su potrebne za svakodnevno osporavanje Rusije. ”
Vrlo dobro rečeno.
Drew Hunkins –
Izvrstan post. Jako ste dobro saželi scenarij koji stoji iza ove gluposti Russia-Gate koja traje bez prestanka već gotovo dvije godine. Mučno je gledati ove demokratske zakonodavce – i neke republikance također – u Washingtonu kako iz dana u dan pljuju ovo smeće laži i dezinformacija. Zadivljen sam kako ova zastrašujuće najjača Sila ikada na Zemlji, a to su SAD, ima sve te intelektualno umanjene političke figure bez poštenja i integriteta izabrane u Kongres. Isto se odnosi i na medijske ljude u vlasništvu korporacija i visoke vladine dužnosnike. Budućnost ne sluti dobro za čovječanstvo na Zemlji.
Kako dalekovidan s obzirom da se približavamo 4. i 6. pečatu knjige koju je Bog napisao. Dan 666 ove administracije može biti prvi dan Danielovog 1. tjedna. Ne radi se o Trumpu. 70. će biti godina puna poslova.
Svaka čast na tvojim oštroumnim komentarima.
Točno tako!
Upravo tako. Svo pretvaranje o Trumpu i Putinu, a sada i Trumpov dogovor o nuklearnoj bombi za upotrebu protiv zlih Rusa najnoviji je i možda do sada najopasniji korak.
Hvala ti, Drew Hunkins. Dobro rečeno.
Mogao bih dodati da ne bismo završili s Trumpom, da je Obama obavio svoj posao u kojem je nevjerojatno podbacio... nema zdravstvene skrbi za sve, nema zaustavljanja ratova, nema jamstva za obrazovanje za sve, nema temeljitih zakona o oružju, nema podrške javnosti obrazovanje, nema popravljanja naše infrastrukture, nema jačanja financijskih propisa, nema prestanka ubojstava dronovima, ponovnog potpisivanja užasnog Patriot Acta, ovlaštenja za predsjedničke nove ratne napade, nema prozivanja ratnih zločinaca, nema rezanja suludih MIC fondova, nema rezanja Izraelsko financiranje itd. Bio je lažnjak. "Da, možemo" značilo je "ne, ne možemo." Sada kao rezultat imamo Trumpa, patološkog lažljivca i sociopata koji je takav nasilnik da jedva čeka pokazati svoju moć nuklearnim udarom na drugu zemlju koja nam nije prijetnja.
Što se tiče Russia-gatea, tamo nema i ovo sve neće otići nikamo jer nema gdje. JEDINA dobra stvar kod Trumpa je što nije želio promijeniti režim u Rusiji a la Hilary.
Očito je da službenike FBI-a i DOJ-a nije briga. Rosensteina treba otpustiti i imenovati posebnog tužitelja da istraži cijelu skupinu.
Točno ono što sam rekao tri stupca prije Rayeva u odjeljku s komentarima (članak Andrewa Spannausa). Također, tome bih dodao i određene “medijske” brojke.
Pročitajte sami dopis od šest stranica i vidjet ćete, ako znate detalje Watergatea, da je ovo na drugoj razini i puno gore.
i kad smo već kod toga, zašto fbi nije istražio "hakirane" dnc poslužitelje e-pošte umjesto da se oslanja na crowdstrike?
i točno tko, što, gdje, kada i kako je bio guccifer 2.0?
i objasniti zašto FBI nikada nije pogledao telefon ili računalo Setha Richa. to je nešto što stvarno želim objasniti jer čak i da je bila pljačka (ali ne iu bolnici?) sigurno je moglo biti nešto drugačije. i rich je, s gotovo sigurnošću, bio izvor za wikileaks, što je FBI istraživao.
oh kakvu zapetljanu mrežu pletemo.
Moje misli točno. Puno ljudi treba pješačenje.
Apsolutno! Poslušajte Seymoura Hersha o istrazi Setha Richa. Kako dopustiti Crowdstrikeu da istražuje kada imate neke od najboljih računalnih forenzičara u NSA-i? Ukupno BS.
Što se tiče implozije protiv eksplozije, moram se složiti da smo svjedoci implozije korumpiranih institucija.
Da, Jeff Montayne. Ovo su koraci koje je trebala slijediti prava istraga kako bi se otkrilo tko je odao te e-poruke Hillary-Podesta.
Za one od vas koji su gledali film “Snowden”, prisjetit ćete se da je razotkrio kako nadzor ne prestaje samo s jednom osobom. Ovaj bi nalog FISA-e rezultirao nečim poput ovoga: svaki poziv Cartera Pagea prisluškivan; zatim 40 kontakata svake osobe s kojom je razgovarao; zatim 40 kontakata svakog od tih pojedinaca, i tako dalje.
Zaista, ali gore je od toga. Nalog FISA-e omogućuje pregled svih prošlih komunikacija, a ne samo onih koje dolaze. Koje bi NSA sigurno imala i vjerojatno im omogućila pristup. Zamislite samo koliko je ljudi moglo biti uhvaćeno u zamku nadzora. Kao što ste rekli, Snowden je otkrio koliko dubok i širok lanac može biti. Čak i potpuno bezazleni kontakti mogu biti uhvaćeni u zamku, u tko zna koju podlu svrhu.
Što onda nameće pitanje: ako je nadzor bio toliko širok, da povrh svega što NSA zna (a zna mnogo), zbunjuje maštu pomisliti da uz sav taj trud nisu mogli doći ni do jednog inkriminirajućeg dokaza do sada protiv Trumpa. Mueller mora naletjeti na isti zid od opeke.
Pa, taj Trumpov momak možda je imao manje kontakata s Rusima nego ja tijekom godina!
U redu, ali Carter Page je prvotno bio proglašen FISA-om 2013., ne ovaj nalog, nego mnogo prije nego što su Trump i njegova kampanja bili na slici. Ova FISA 2016. započela je u listopadu, NAKON što ga je smijenila Trumpova kampanja; navodno je to bilo da ga se drži izvan kampanje. Page je prema vlastitom iskazu bio neformalni savjetnik Kremlja. Je li netko u Trumpovoj kampanji trebao voditi svoju bona fides?
Da, ne daj Bože da Trump angažira savjetnika koji je stvarno radio u Rusiji i imao mišljenje drugačije od establišmenta. Da, Page je 2013. podvrgnut FISA-i zbog protivljenja vanjskoj politici SAD-a, javno iskazujući to u javnosti, a također i Rusima (gdje je godinama radio). Od kada je razlika u polici OD STRANE PRIVATNOG GRAĐANINA razlog za nalog? Kako je Trump mogao znati? FISA bi trebala biti "tajna" - osim kada nekome odgovara da to otkrije.
Čak i da je Trump razgovarao s Putinom o izborima, jedina nezakonitost bila bi da je primio bilo što materijalno vrijedno od Putina jer se to može protumačiti kao nezakonit doprinos strancu u kampanji. Za usporedbu, HRC i DNC prali su novac Fusion GPS-u (tj. lažno se prikazuju u knjigama kao “pravne naknade”) koji su zatim kontaktirali Ruse za informacije o kampanji. Osim toga, velik dio informacija došao je putem kontakata s Billom Browderom čiji su otisci prstiju posvuda u "Dosjeu". (Browder se odrekao američkog državljanstva kako bi izbjegao porez na novac koji je prisvojio iz Rusije.) Zašto ovdje nema istrage o stranom utjecaju? Ili s Ukrajincima koji su prenijeli informacije Blumenthalu i natjerali Manaforta da pokrene Trumpovu kampanju? Ili na gotovo svaki drugi subjekt od AIPAC-a do Njemačkog maršalskog fonda koji uzima strani novac kako bi utjecao na vanjsku politiku SAD-a?
Dobrodošli u United Scams of America….
Ova stranica za “istraživačko novinarstvo” sada je stvarno skrenula s tračnica. Za sav dobar posao koji je Parry učinio unatrag... na kraju je bio hak. Postoji vrlo malo... blizu nule... "istraživačkog novinarstva" i puno slabih analiza i mišljenja ovdje na "CNN-u". Recite mi kako je to bolje od onoga što radi MSM? Nije... nije čak ni u ligi.
Sada je na Rayu McGovernu da podigne BS?
Čeka se da se super-klaunovi počnu spuštati ovdje. Pizzagate, svakako! Sjećam se.
Oprosti, Roberte… volio bih da imaš priliku to promijeniti prije nego što bude prekasno. POČIVAO U MIRU.
Shiv, Da — bolje prepustiti mišljenja i vlastite mentalne bitke i razmišljanja komentatorima, i pridržavati se “vijesti dostojne kvalitete i informacija” u člancima. Obavještavajmo CN o onome na što smo navikli i nadamo se da ćemo nastaviti čitati ovdje.
Hvala, Ray, kao i uvijek na tvom dobrom doprinosu.
Jeste li dobili taj podmukli u Big Houseu?
shiv….jeftini, prljavi mali nožić u leđa…prilično prikladan nadimak, stvarno!!!
pozdrav
D
Nije ono što ste htjeli čuti, zar ne?
Kao i većina onih koji su progutali Irak ima OMU, tako su i oni koji su progutali kampanju Rusija je to učinila..
I baš kao što nas iste obavještajne agencije koje su nas lagale u Iraku lažu iu Rusiji. Hoćete li i vi biti tamo navijajući za "šok i strahopoštovanje" nuklearne bombe establišmenta?
Rekli ste apsolutno ništa suvislo što bi uticalo na činjenice koje su ovdje predstavljene. I to me ne iznenađuje jer nema NULA činjenica koje podupiru ruska vrata BS.
Vaše "RIP" zvuči neiskreno kada Boba nazovete "hackom". Sve što mogu reći u odgovoru je da si "šmokljan".
Dobro za tebe, Pete, i tako neprikladno tako brzo nakon smrti gospodina Parryja. Mora znati da njegov sin pokušava održati ovu stranicu u čast svog oca. Neki su ljudi doista bešćutni i ravnodušni prema osjećajima drugih, ovdje se radi o narcizmu.
Za razliku od Shiva, neću tvrditi da je sam Parry u kasnoj životnoj dobi bio hak.
No, ovo je drugi McGovernov polu-hack komad zaredom.
Smatram da je kombinacija nevjerojatnog i frustrirajućeg da niti sam Ray, niti jedan komentator ovdje, ne mogu primijetiti kako spominjanje Papadopoulosa potkopava Nunesov dopis.
http://www.chicagotribune.com/news/nationworld/politics/ct-gop-memo-papadopoulos-20180202-story.html
I to ne spominje da je Nunes također bacila Rosensteina pod autobus.
Dodajmo tome da će CJ iz Oza sada očito biti redoviti poster ovdje, a ja bih mogao završiti s uklanjanjem Vijesti o konzorciju sa svog bloga.
I, ne, nisam demokrat. Nisam glasao za Dem za predsjednika ovog stoljeća.
Dakle, australski diplomat tvrdi da Papadopoulos tvrdi da malteški profesor kojeg poznaje tvrdi da je čuo da Rusija ima neke od Hillarynih e-mailova (za što su brojni bivši američki obavještajci tada nagađali da je to slučaj). A relevantnost ovoga za Carter Page i tajni dogovor je što?!!!
Caity "iz Oza" sada je jedna od najnadahnutijih postojećih političkih esejistica i bio sam oduševljen kad sam je vidio kako objavljuje na CN-u, koji je po mom mišljenju najbolje mjesto za informirane komentare o svjetskim pitanjima na cijelom webu.
A nisam ni demokrat, jer sam se odrekao svog 43-godišnjeg članstva kada nam je nacionalna stranka gurnula u grlo ratnog zločinca svjetske klase, serijskog lažljivca i potpuno lažnog slugu plutokracije Hillary.
Iz poveznice koju ste dali:
Papadopoulos nije bio intervjuiran do siječnja 2017. Steele je, za usporedbu, intervjuiran u listopadu 2016. Nije za vjerovati da bi pijani Papadopoulos koji je brbljao pred australskim diplomatom bio razlog za pokretanje istrage, a da s njim nije razgovarao šest mjeseca.
Do sada ste podržavali trolove, napadajući izvrsne pisce i komentatore ovdje bez ikakvih korisnih zapažanja. Link masovnih medija kao dokaz? Tamo je više mulja nego sokratovac. Liči mi na vaš stari potez pretvaranja da ste nezadovoljni bivši navijač. Ne zavarava nikoga. Znači, vi BobS ili Shiv podržavate sami sebe ili ste samo plaćeni od istog izvora da napadate svoje nadređene?
Robert Parry i Ray McGovern vladaju!
Slučajno se slažem s tobom, Dorsey. Gospodine Parry, već sam razgovarao. Ray McGovern je prije nekoliko godina imao zapaženu karijeru koja ga je dobro nosila posljednjih nekoliko godina. Jasno je da se pokajao za sve zbog čega je požalio tijekom tog vremena. Toliko je i izrazio. Čini mi se kao pošten čovjek koji je skroman i ljubazan; ne bojeći se staviti na kocku. Jednom su ga žestoko tretirali jer je šutke stajao mirno okrenut licem od HRC-a i držao govor... postupali su grubo i nepotrebno. Drugi put je stajao vani u redu kako bi prisustvovao govoru Davida Petraeusa i bio je napadnut i nije mu dozvoljeno unutra. Pokušaj zastrašivanja Amerikanaca koji su bolesni i zli ne djeluje protiv pravih domoljuba.
Govori kao pravi Gardner!
Ozbiljno?
Što je točno sranje u Rayevom sinopsisu činjenica? Sve što je učinio bilo je ponavljanje onoga što je poznato, zatim ukazivanje na nepoznato što je omogućilo zanimljiv razvoj posljedica.
Oh, možda razotkriva loše ponašanje demokratskih operativaca i time diskreditira narativ Rusija Rusija Rusija? Je li to parametar koji smatra da su Ray i CN zajednica sranje?
Shiv; na kraju, Robert nije bio hak. Bio je zabrinut za svoju reputaciju novinara s integritetom. Nažalost; TAJ koncern proizvodi vlastitu vrstu grupnog razmišljanja, pretvarajući stranice poput ove u "kontroliranu opoziciju". I ja sam napustio stranicu. Čak i Alex Jones daje bolje rezultate svojim brzim pristupom, povremeno ispravljajući neke stvari.
Neistraženi politički teritorij je mjesto gdje se nalazimo. Koliko dugo će demokratska vlast trajati? Dok se motke ne okrenu?
Kakvo je to isticanje demokrata o kojem govorite? Molim dokaze
Bingo tina, rekao si čarobnu riječ 'dokazi', a sada s uvođenjem Nunes Memo i Dem's i Repub's mogu zahtijevati 'gdje su dokazi' dok se krave ne vrate kući ili dok kabelske vijesti nestanu. Sada je to perilica. Joe
Zdravo Joe, stvarno mi je žao što si pao na to. Tajni je dokaz za ovaj dopis, a ne sam dopis, ali Schiff & banda, uključujući novog ravnatelja FBI-a, pokušavaju spriječiti objavljivanje ovog dopisa na temelju toga što otkriva državne tajne. Stoga ne mislim da ćete vidjeti “dokaze” koji bi vas uvjerili.
Baš je smiješno gledati sve ljevake kako se migolje i izmišljaju BS, uključujući g. McGoverna. To je dopis Odbora za obavještajne poslove, a ne “Nunesov dopis”, osim kao propagandni meme koji su u glavama ljevičara stvorili vlasnici ljevice. Glupost “američke ljevice” ravna se samo bezgraničnom korupcijom njezinih vlasnika.
Jedini način da se počne s vraćanjem vladavine prava u SAD-u je da se tih šest ljudi nađe iza rešetaka, a neki i na jako dugo vrijeme: Comey, McCabe, Yates, Boente, Rosenstein, Brennan i Clapper.
Ali čini mi se da bi glupani američkih demokrata radije postavili barikade nego riješili ovu stvar zakonito.
Sada znam da nitko neće u zatvor, ovo će se pretvoriti samo u još jednu izbornu smicalicu za republikance, a užasno korumpirana i propadajuća američka nacija bit će zadovoljna takvim kompromisom: nitko u zatvor, ali još nekoliko glasova Kongresa za republikance. Ali prava osveta svima vama će doći u obliku republikanaca koji će koristiti sličan pristup u budućnosti, nakon što spoje DoJ, FBI, CIA itd. itd. sa svojim korumpiranim pristašama (nemojte se ljutiti, osvetite se). I uvijek bi mogli povećati udio bezakonja za još nekoliko stupnjeva i od SAD-a napraviti diktaturu - jednu stranku zauvijek.
Već sam rekao i stalno ponavljam – vodi se utrka između američkog financijskog (moralnog, političkog itd. itd.) kolapsa – IMPLOZIJA i američkog uništenja cijelog svijeta i naše vrste – EKSPLOZIJA. Špijuniranje izborne konkurencije, s vašim poricanjem ili bez njega, ukazuje na imploziju pa me čini sretnim.
hoće li se ikome suditi čini se da uvelike ovisi o izvješću glavnog inspektora, koje treba izaći oko martovskih ida. ljudi s visokih državnih funkcija povremeno idu u zatvor: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_American_federal_politicians_convicted_of_crimes
mnogo toga ovisi o predsjedniku Trumpu i čini se da je on sklon pustiti žetone da padnu gdje god žele, za razliku od ranijih predsjednika koji su u biti štitili vlastiti tim (nixon je izuzetak jer su i njega na neki način "dobili".
Društveno raspoloženje također ima velik utjecaj i neprijateljsko je koliko sam ja to vidio. kada će demokrati shvatiti da bi mogli napasti georgea w. Bushovu administraciju 9-11 i pokretanje (sasvim lažno, posebno u slučaju Iraka) "sedam zemalja u pet godina" kako bi se pokazalo da nisu samo korumpirane?
“Glupost “američke ljevice” ravna se jedino bezgraničnom korupcijom njezinih vlasnika”
U potpunosti se potpisujem na to..
Nema američke ljevice.
Do sada nitko ne govori o admiralu Mikeu Rodgersu koji je otkrio FBI/DOJ kako špijunira Trumpovo osoblje. Ovaj 'Memorandum' je napravio Nunes, a to će opovrgnuti Dem-ovi svojom verzijom događaja. Oprostite, ali vidim da se ovo zaplelo u vrlo komplicirano klupko zabune, koje je u trenutku kada se prosječna osoba s ulice suoči sa svime ovime, kontroverza samo još jedan klin za produbljivanje podjela.
Vidim da Dem sada stoji iza osmice, na isti način na koji je Trumpova administracija držana tijekom protekle godine Muellerovom istragom. Kad govorimo o Muelleru, ako se sazna da je Mueller potpisao ugovor s Uranium One Dealom, tada ću početi vjerovati da će se ova kula od karata srušiti.
Kiza, vidim da cijela ova luda afera postaje pregovaračka sesija u pozadini između likova Duboke države s oh, ne znam nazvati drugu stranu Vladom u sjeni, Pentagonom, ali tko i što god čini drugu stranu. Drew Carey bi trebala biti toliko sretna da vodi epizodu 'Lets Make a Deal' koja je tako uzbudljiva.
Na kraju, vjerojatno ću zvučati glupo, ali stvarno ne vidim da će ovo postati događaj na kojem će biti zadovoljena prava pravda, a ljudima je bolje. Ovo će biti sjajan završetak prve sezone Reality TV showa predsjednika Donalda Trumpa. Nije da ništa od ovoga nije stvarno, ali je da je sve ovo izmišljeno i zamišljeno na način da se zaštite nedodirljivi, a niži ešaloni neka padnu na svoje mačeve jer gdje drugdje mogu pasti...to je sve. Joe
Izvrsna analiza, Kiza, [iako vjerujem da možda postoji “Nova era” za svijet koja puše s istoka.” Hvala vam što ste upali "vlasnike" s lijeve strane. Kao stari ljevičar, duboko zamjeram što ovu novu “ljevicu” kupuje i plaća ista Elita koja posjeduje obje “Stranke”.
Hvala Floydu Gardineru i ostalima, moja se poanta uistinu odnosi na obje stranke, ne samo na demokrate – obje imaju vlasnike i užasno su korumpirane. Ali ljudi odbijaju priznati ovo o svom preferiranom timu prevaranata, uvijek je kriva druga strana. Također, tako je nevjerojatno lako zbuniti stvari kada ljudi žele biti zbunjeni.
SAD su ponovno zapele u istom deja vu.
Da, ne postoji ljevica prema povjesničaru CIA-e Douglasu Valentineu. Postoji samo desnica i ultradesnica. Moram se složiti.
Kiza, Joe –
Kiza, tvoja nevjerojatno točna i pronicava opažanja/komentari podigli su dio zavjese da vidimo ovu šaradu koja se događa iza zavjese. Čini se da su do ovog memoranduma koji su napisali Nunes i Co. zajednički došli Moći koje vladaju kako bi umirile javnost i prevarile svijet izvan njega. Zaboravite na pravdu. Javnost neće vidjeti prave dopise i istinu. Trump je također dio ove šarade koja se odvija tamo u Washingtonu i drugdje u Naciji. Nema drugog izbora. Ionako nikada nije imao jaka uvjerenja; mora se spasiti. On zna posljedice ako ne nastavi. Cijela vanjska politika također je dio te šarade. Sve izjave Trumpa, Tillersona i drugih imaju za cilj da naizmjenično zbune, prevare i uplaše svijet izvan Zapada. To je dio procesa destabiliziranja percipiranih protivnika.
Financije i mediji Wall Streeta stvarne su moći koje vladaju zemljom. MIC, Deep State, drugi Vladini subjekti, a sada čak i Academia jednostavno su njihove podružnice. Kongres i drugi političari su marionete u njihovim rukama – podružnice Stvarnih sila koje vladaju. Tako su i medijska glasila, njihovi pozvani gosti i ostali znalci postavljeni na podije. Moralna degradacija i korupcija cjelokupne strukture Moći je potpuna. I vodi cijeli svijet tim putem, jer su CNN, MSNBC i drugi zapadni mediji po cijelom svijetu, u gotovo svim zemljama. Zapadni mediji i utjecaj prevladavaju svijetom.
Trebali bismo se zapitati sljedeće: Možda ovoliko Carstvo ne može voditi prava demokracija?
Hvala Dave P, kao i obično pokrećete neke sjajne teme za raspravu.
No, ono što mi je najzanimljivije je kako je kratak bio put od sveopćeg nadzora do korištenja ovoga kao alata za ostanak na vlasti, nije da ovo nije bilo tako predvidljivo. S obzirom na to kolika je to napast, univerzalni nadzor se nikada nije trebao poduzeti, čak i ako su provedene sve provjere i ravnoteže, a nisu – FISC je totalna šala. Loptica je sada u dvorištu republikanaca – oni imaju te alate na raspolaganju, oni su na vlasti i imaju presedan koji je napravila oporba. Da SAD nisu tako strašno podijeljene i da imaju odgovarajućeg Cezara (Trump nije ni dovoljno pametan ni dovoljno ujedinjen) mogli bi brzo plutokratsku kvazirepubliku pretvoriti u neku populističku diktaturu. Umjesto toga, vjerojatniji je građanski rat, barem u početku, dok se ne pojavi prikladno ujedinjujući vođa/diktator.
Čak i ako ne ispadne ovako, činjenica da su ti povijesno jedinstveni alati kontrole sada dostupni ostat će zlokobna i politika SAD-a više nikada neće biti ista. Tko god sljedeći primijeni alate, sigurno će podići ulog i neće dopustiti da bude uhvaćen kao što je upravo učinila šestorka veličanstvenih izgubivši izbore – amaterski prevaranti, zar ne, posao je tek napola obavljen?
Ali ljudi u SAD-u su previše zaokupljeni s MSM pomivanjem, kao što su "dokazi", moj tim je bolji od drugog tima, i bla bla da bi primijetio širu sliku: neki ljudi postaju prebogati i premoćni i postavljaju se stari kruh i cirkusne predstave za glupe mase.
Dave, sjećaš li se ljeta prije predsjedničkih izbora 2016. kako su demokrati bili toliko ljuti na Jamesa Comeyja jer je spomenuo Hillarynu provalu u računalo? Smiješno, kako vrijeme liječi sve rane, zar ne? Comeyjeva istraga o Hillary tjera me da se zapitam jesu li Comey & Co. namjeravali satjerati Hillary u kut. Drugim riječima, bez obzira na to tko će biti pobjednik predsjedničkih izbora 2016., novi bi predsjednik bio pošteno mjesto za intrige FBI-a.
Ne bih volio ništa bolje od toga da vidim kako ljigava stvorenja koja pripadaju močvari budu isprana i natjerana da snose posljedice za svoja prošla djela. Jedina stvar je, tražimo li kakva stvorenja, kad sve što se kreće u DC-u izgleda kao jezivo stvorenje? Bojim se da je teško razlikovati dobre dečke od loših stvorenja.
Opovrgavanja Nunesovog dopisa dolaze brzo i žestoko. Evo članka koji se zapravo povezuje na članak Raya McGoverna ovdje. To je opovrgavanje bivšeg agenta FBI-a.
https://www.zerohedge.com/news/2018-02-03/cia-fbi-agents-respond-nunes-memo
TV gledanost vrtoglavo pada zbog ovog Memoranduma i tako u Americi izdanja ove vrste zarađuju komercijalnim oglašivačima. Uglavnom do sada mislim da je ova ludnica u našem glavnom gradu kazalište i da na kraju neće biti ništa važno.
Vjerojatno bismo trebali razgovarati o tome da naše zemlje stoje u nuklearnom ratu ili o trgovinskim sporazumima oko kojih imamo toliko tjeskobe. Uz to, nadam se da su moji osjećaji pogrešni u vezi s ovim dopisom Nunes i Russia-Gate gdje se sudaraju. Joe
Liza, Dave P.; greška je zanemariti “druge igrače” na svjetskoj pozornici, koji vode i usmjeravaju rušenje ove opake globalne establišmenta. Stari Grci bolje su razumjeli ovaj fenomen nego mi moderni.
Pratite CNN u 3…2…1…
Washington, DC je korumpirana kultura…….nema rješenja……..
Bilo je krajnje vrijeme da Trump pozove McCarthyove lovce na vještice s čvrstim dokazima njihove prljave igre. Bilo bi lijepo kad bi mogli nastaviti s pravom istragom ubojstva Setha Richa. Demokratska stranka sada će se u potpunosti razotkriti kakva zapravo jest – hrpa lažnih prevaranata.
A navodno netaknuta "obavještajna" zajednica? Pokazali su se zbog gamadi kakva jesu.
Slučajni događaj, IMO. I po mišljenju Sy Hersha, također.
Imate li poveznicu za demonstraciju valjanosti te tvrdnje?
on/ona je u pravu što se tiče Sy Hersh misleći da je Seth Rich opljačkan, a ne pogođen: http://archive.is/lD4BV
no njegova stvarna smrt u bolnici, s obzirom na nisku težinu njegovih rana, posve je zasebna prilika za arkancidere da napadnu Setha Richa. sy hersh nije se izjasnio o tome u svom poznatom govoru, samo originalna ulična pucnjava, čini se.
samo da nas obavijesti o najmanje poznatom od potpisnika lažnih FISA naloga, "u prosincu 2012., glavni državni odvjetnik Sjedinjenih Država Eric Holder imenovao je Dana Boentea da služi kao državni odvjetnik SAD-a za istočni okrug Louisiane, položaj koji je obnašao do rujna 2013. Postao je vršitelj dužnosti državnog odvjetnika SAD-a za Istočni okrug Virginije na temelju Zakona o reformi upražnjenih radnih mjesta 23. rujna 2013. i na toj je poziciji bio do 15. prosinca 2015. U toj je ulozi sudjelovao u izricanju presude za bivši guverner Virginije Bob McDonnell. Izjavio je da, “Nitko nije iznad zakona... ni visoki javni dužnosnik, čak ni najviši javni dužnosnik [u Virginiji].
Podružnice DNC-a koje su smislile prijevaru s Gucciferom 2.0 kako bi inkriminirale Rusiju kao izvor izdanja WikiLeaksa DNC-a imale bi sve razloge da žele smrt pravog otkrivača. A ako su bili spremni pokrenuti novi Hladni rat kako bi opravdali Hillary, ugušiti nekog nižeg dužnosnika poput Setha bila bi obična trivijalnost.
AMEN!
Dogovoren!
Pravda za Setha Richa!
koja je definicija lažnog prevaranta? Bi li lažni prevarant bio poštena osoba? Kako je to uopće moguće, biti lažni prevarant, koji govori istinu?
“Fony” se ovdje koristi, vjerujem, kao imenica, a ne kao pridjev. Netko može biti i lažnjak i prevarant.
Ne razumiješ poantu, zar ne? Ili samo zamagljujete?
DA…!! Ubojstvo Setha Richa treba istražiti...!!