Nedavna otkrića "nenamjernog" brisanja elektroničkih podataka u FBI-u i NSA-i koji se odnose na navodna kaznena djela opisuju se kao "pogreška", ali dosadašnji rezultati obavještajnih agencija upućuju na moguće zločestije objašnjenje, objašnjava Ray McGovern u ovom tekstu -ed.
Napisao Ray McGovern
Proteklih dana saznali smo da su FBI i Agencija za nacionalnu sigurnost “nenamjerno” izbrisana elektroničke poruke koje se odnose na prijavljena kaznena djela, ali jedna štetna stvarnost i dalje postoji: nitko u FBI-u ili NSA-i vjerojatno neće odgovarati za te "pogreške".
To je tradicija duga 70 godina. Današnji nedostatak odgovornosti omogućen je (1) korupcijom u vrhu obavještajnih agencija; (2) pogodna tajnovitost iza koje se skrivaju njihovi vođe; (3) birokratske nedostojnosti i strukturne mane u sustavu; (4) popustljivost/suučesništvo većine “mainstream medija”; i (5) eunusi koji vode kongresne odbore za "nadzor", koji - povijest pokazuje - mogu biti maltretirani prijetnjama, uključujući ucjene, a la bivši dugogodišnji direktor FBI-a J. Edgar Hoover.
No, možemo se kladiti da ni FBI ni NSA nisu izbrisali svoje posjede o ključnim čelnicima Kongresa - uključujući čelnicu demokratske manjine u Zastupničkom domu Nancy Pelosi, koja se znala hvaliti svojim vrlo dugim stažem na mjestu šefice Odbora za obavještajne poslove Predstavničkog doma, samo da kasnije se žale da nas “oni [obavještajni službenici] cijelo vrijeme obmanjuju.”
Zapravo, NSA i CIA su izvijestili Pelosi o svim vrstama zločina, uključujući nadzor američkih građana bez naloga, što predstavlja kršenje Četvrtog amandmana, i mučenje.
Nedostatak odgovornosti obavještajnih službi stvorio je neku vrstu savršene oluje, omogućujući kaznena djela i manje nedjela koja su naredili oni koji sjede na vrhu obavještajne zajednice. Dok izvješća u tisku pokazuju da kongresni odbori za nadzor sada imaju "eksplozivne" dokumentarne dokaze - koji još nisu izbrisani - o takvim zločinima, ostaje za vidjeti hoće li odbori imati hrabrosti izvršiti svoju dužnost prema zakonu.
Čak i ako pokušaju, izgledi su protiv toga da će moći puno napredovati, suočeni sa čvrstim otporom čelnika obavještajnih agencija i potčinjenih/uplašenih "mainstream medija".
Rosemary Woods na steroidima
Oni od nas s malo sijede kose prisjetit će se zloglasnog, 18.5-minutnog prekida koji je "greškom" izazvala Rosemary Woods, dugogodišnja tajnica predsjednika Richarda Nixona, dok je transkribirala ključnu vrpcu Ovalnog ureda razgovora između predsjednika Richarda Nixona i njegove partnerice -in-crime-cum-šef osoblja HR Haldeman odmah nakon provale u Watergate. (Sama vrpca je tada uništena.)
Mlađi se ljudi možda sjećaju izvještavanja o video vrpcama s waterboardingom na CIA-inoj "crnoj lokaciji" u Tajlandu 2002., vrpcama koje su namjerno uništene 2005. po nalogu Josea Rodrigueza, šefa Uprave za operacije CIA-e u to vrijeme.
Woods je svjedočila da je greškom izbrisala dio vrpce. Nije snosila nikakve posljedice za svoju "pogrešku", a umrla je 2005. u 87. godini.
I na iznenađenje nikoga, Rodriguez je također doskočio na noge.
Službenici CIA-e isprva su tvrdili da su videovrpce uništene kako bi se zaštitio identitet ispitivača - čitaj mučitelja. Kasnije je otkriveno da je tadašnji izvršni direktor CIA-e, Kyle "Dusty" Foggo, napisao u e-poruci da je Rodriguez mislio da je "vrućina od uništavanja ništa u usporedbi s onim što bi bilo da su vrpce ikad dospjele u javnu domenu", dodavši da bi oni "trebali biti razorni za nas".
Foggo je završio u zatvoru zbog nepovezanog slučaja prijevare. Nažalost, niti jedan viši obavještajni dužnosnik koji danas slijedi (ne)poštovani pristup Foggo/Rodriguez vjerojatno neće završiti iza rešetaka, osim ako ovaj put Kongres ne pokaže neuobičajenu hrabrost.
Ray McGovern radi s izdavačkim odjelom ekumenske Crkve Spasitelja u središtu Washingtona. Nakon povlačenja iz 27-godišnje karijere analitičara CIA-e, suosnivač je Veteran Intelligence Professionals for Sanity (VIPS).
Obavještajne agencije prečesto prekoračuju svoje granice, poput špijuniranja građana bez naloga. Čini se da se to radi na mnogo načina koje su SAD kritizirale kada su ih počinili drugi režimi. Čini se da se to više radi da bi se narod opresivno kontrolirao nego da bi se zaštitio. Klasificiranje informacija prečesto se radi kako bi se sakrile stvari zbog kojih vlada izgleda loše, kao što su neke od zlouporaba u okviru operacije Spajalica vjerojatno bile neko vrijeme, dok nisu razotkrivene. Operacija Spajalica uključivala je dovođenje nacističkih bjegunaca u Sjedinjene Države i njihovo pomilovanje za razne ratne zločine. To je vjerojatno učinjeno jer je vlada htjela povećati svoju sposobnost dominacije i kontrole nad ljudima, iako je izgledalo kao da se radi o borbi protiv komunizma. Ali, mislim da se zapravo radilo više o statistima koji žele naučiti načine kako kontrolirati i dominirati nad drugim ljudima, kao što je psihološko "istraživanje" koje je provedeno pod MK-ULTRA. Agenti naše vlade i njihovi miljenici u psihijatriji i psihologiji vjerojatno su bili u dosluhu s nacističkim psihijatrima i psiholozima u tom "istraživanju", koje je moglo uključivati repliciranje "istraživanja" koje je rađeno u nacističkim koncentracijskim logorima. Posjetite web stranicu Saveza za zaštitu ljudskih istraživanja (www dot ahrp dot org) za više informacija.
Hahahahaha….. Ohh, Ray….. Imaš opaki smisao za humor. U današnje vrijeme tvojih zadnjih sedam riječi……. klasični.
Predsjednica Obavještajne kuće Nunes osvojila nagradu Rose Mary Woods!
Zbog iznimno, vrlo, vrlo sporog odgovora kongresmena Nunea na Twitter hashtag #ReleaseTheMemo, on je počašćen nagradom Rose Mary Woods. Svake godine Arhiv nacionalne sigurnosti nominira vladinu agenciju za nagradu Rosemary za najlošiju izvedbu otvorene vlade. Nagrada je dobila ime po tajnici predsjednika Nixona, Rose Mary Woods, koja je izbrisala ?18 1-2 minute ključne vrpce Watergatea. Prijašnji "pobjednici" uključuju Ministarstvo pravosuđa, Federalno vijeće direktora za informiranje, FBI, Ministarstvo financija, Zračne snage i CIA-u.
Samo se šalim. Ipak smo otvoreni za nominacije.
Dobre točke g. McGovern. Ali molim vas, odbacite novogovorni izraz "obavještajna zajednica". Kod njih nema ničega što je naklonjeno zajednici.
Hvala consortiumnews za ovu stavku. Toliko je krvavo očito da je to usrana postavka. Ovo je taj nespretni Mueller koji je oduvijek bio na vrhu FBI-a i dobio je zadatak da istraži Trumpa jer je bio previše mazan prema stranoj sili. Stoga odlazi i gomila svoj istražni tim s Trumpovim mrziteljima. Toliko je pun sebe da misli da se to nikad ne bi moglo saznati. Sada je cijelo tužiteljstvo tim imenovanjima zatrovano predrasudama. Ovaj Mueller nije mogao paziti na toaletnu maramicu.
Postoje puno važnija pitanja kojima se SAD trebaju pozabaviti, poput sklapanja mira sa svijetom, a ne rata. Kao i sklapanje prijateljstva s drugim nacijama, a ne s neprijateljima. Kao da gradi svoje društveno bogatstvo, a ne da ga presuši na naoružanju. Kao da Ameriku ponovno pretvori u građansko društvo, a ne u svadljivu, opako natjecateljsku zmiju jamu. Poput besplatnog obrazovanja i zdravstvene skrbi za sve plaćene od dividende mira. Vratite se u stvarni svijet u kojem su ljudi važni.
U Kanadi tajna služba desetljećima “gubi” ključne dokaze. Jedan ozloglašeni slučaj uključivao je izgubljene nadzorne vrpce u bombaškom napadu Air Indije, u kojem je poginulo više od 300 ljudi [nitko nije mislio da bi bilo dobro napraviti sigurnosne kopije?] U novijem procesuiranju za terorizam, CSIS, kanadska sigurnosno-obavještajna služba [ iz onoga što znamo o ovoj instituciji, niti jedan od elemenata njezina naslova ne čini se vrlo prikladnim], priznao da je namjerno uništio nadzorne trake i koristio njihove navodne prijepise kako bi osigurao osudu; umjesto da ukori krive agente CSIS-a i dogovori njihovo zatvaranje zbog uništavanja dokaza, u žalbenom postupku Vrhovni sud Kanade samo je potvrdio osudu za terorizam.
Razotkrivanje “Posljednjih ljudi u Alepu” – FSA teroristički psihijatar i propagandna kampanja nominirana za Oscara
https://clarityofsignal.com/2018/01/24/exposing-the-last-men-in-aleppo-fsa-terrorist-psyop-and-oscar-nominated-propaganda-campaign/
FBI-eva posljednja sramota pomaže u osvjetljavanju nekih od bezbrojnih CIA-inih 'fokalnih točaka' koje napadaju Ministarstvo pravde, kao što su Strzok i Rybicki. Ovi tajni agenti CIA-e upravo su potopljeni u mulj SES-a i odvedeni u korporativnu opskurnost. Nećemo stići nikamo dok se ljudi ne suoče s onim što nam je Fletcher Prouty rekao prije četiri desetljeća: najskriveniji ilegalni agenti CIA-e su oni unutar američke vlade. CIA nije izvan kontrole, ona je pod kontrolom. Jedini način za čišćenje CIA-inih krtica je uklanjanje CIA-ine nekažnjivosti. To je posao za vanjski svijet. Američka vlada je otišla predaleko. Ljudi moraju proći kroz vladinu glavu ugovornim tijelima, ovlaštenim tijelima i posebnim procedurama, posebno onima koji se bave CIA-inim najtežim zločinima pod univerzalnom jurisdikcijom: CAT da zaustavi CIA-ino mučenje, HRC da zaustavi CIA-ino ubojstvo i domaće oružane napade, VEREX da zaustaviti ilegalno CIA-ino ratovanje klicama, CRC da zaustavi CIA-inu trgovinu djecom i pedofilske ucjene.
Naša državna sigurnost/policija uvijek gube vitalne dokaze. Zato je tako malo Amerikanaca u zatvoru.
Osim ako nisi crn....
Samo želim da svi znate da nisam mogao ovdje objaviti referencu na RT članak. Jesam prije 2 dana i još je pod moderacijom. P: je li umjerenost stroža dok se Parry oporavlja? Nedostaje nam i želimo mu brz oporavak.
Što, nema spominjanja BushCo-ove e-mail buke tijekom iračkog boondogglea?
Što je to bilo, njih 3 ili 4 milijuna - za koje znamo?
Vjerojatno ih Big Dick Cheney još uvijek traži...
“Bez obzira na to koliko ste paranoični ili skloni uroti, ono što vaša vlada zapravo radi je gore nego što zamišljate”…..William Blum.
https://www.globalresearch.ca/us-has-killed-more-than-20-million-people-in-37-victim-nations-since-world-war-ii/5492051
Svijet kontrolira visoko inteligentna, mutirana, psihopatska podvrsta ljudi.
Kao i obično, McGovern je dobro shvatio. Sjećam se crtića Paula Conrada koji se pojavio dan nakon što je najavljen prekid od 18 minuta. Nixon je tvrdio da je "zlokobna sila" izbrisala vrpce, a Conrad je nacrtao crtanog vraga s Nixonovim nosom koji je potajno nestao s vrpcama. Kao što je McGovern izjavio, čini se da je ovo Rosemary Woods na steroidima, osobito zato što se točni datumi koji nisu navedeni izravno podudaraju s ključnim datumima u skandalu "Russiagate" koji je namješten. Budući da što god mislili o Trumpu, ovo je bilo ključno u strukturi moći koja je prijetila i kastrirala Trumpa, a budući da je kastrirani Trump veća prijetnja opstanku svijeta jer je vojna kontrola obrambeno povećana i nuklearni rat je postao vjerojatniji, ovo je daleko važnije nego izbrisane trake Rosemary Woods.
Pročitajte: Đavolja šahovska ploča: Allen Dulles odbio je objaviti materijal kada mu je to naređeno….danas kada se materijal objavi, često su zacrnjene stranice… nema nikakve transparentnosti….
"oni u svom posjedu imaju dopis koji..."...je na četiri stranice 'STROGO TAJNO!' izvješće koje su pripremili djelatnici Devin 'no agenda' Nunes na temelju njihove potpuno objektivne interpretacije istražnih spisa koje su pregledali 5. siječnja.
“osim Foxa..”
Pa postoji (hahahahahahaha) Breitbart.
Dopustite mi da rezimiram ono što imamo do sada:
Republikanci i predsjednik trčkaraju okolo praveći eksplozivne punjenja nuklearne razine koje imaju u svom posjedu memorandumom koji pokazuje nepobitan dokaz da je postojao neviđeni, izdajnički dogovor između Obamine administracije, obavještajne zajednice, FBI-a, Clintonove kampanje, DNC i DOJ da ilegalno špijuniraju i svrgnu propisno izabranog predsjednika i ne samo da su to potpuno ignorirale MSM vijesti, osim Foxa, nego niti JEDAN Dem nije iskazao interes za gledanje dopisa I odlučili su protratiti ZLATNA prilika koja se pruža jednom u životu da se potpuno uništi Republikanska stranka I predsjednik zahtijevajući da se memorandum objavi kako bi se američkom narodu pokazalo da je to samo drska, histerična laž. Što, naravno, po NJIMA i mora biti. I siguran sam da je to nekako povezano s podlim Rusima.
I da odvratimo pažnju od SVEGA OVOGA, FBI stoji tamo kao 21. verzija Keystone Copsa i daje svoju verziju "pas mi je pojeo zadaću".
Jesam li što propustio???
Stvari koje vas tjeraju da krenete hmmmmm……
#Releasethememo
To tjera čovjeka na razmišljanje o otkazivanju parade 4. srpnja.
Čini se da se autor ovog djela upravo probudio iz dugog sna Rip-Van-Winkle. Osjetljive e-poruke, dokumenti i špijunski materijal brišu se otkako je čovjek prvi put naučio pisati. Dok smo imali samo dokumentaciju, sjeckalice su radile prekovremeno i morale su se mijenjati svaki mjesec. Sada se tipka 'delete' istroši u roku od tjedan dana i raspadne u komadiće u roku od mjesec dana. Jedini razlog zašto išta izađe je taj što je količina toliko obimna da se stvari s vremena na vrijeme propuste. Cijela poanta tajnovitosti je skrivanje stvari, zato je i zovemo tajna služba itd. Kad bismo mogli pročitati sve stvari koje su “oni” izbrisali i rasturili, postali bismo kovčeg.
Ray McGovern – Greg Jarrett u večerašnjem programu Seana Hannityja rekao je u 18:28:
“Ako su dokazi stvarno uništeni, možda ih je prvi (prije nego što su uništeni) pribavio glavni inspektor, Michael Horowitz. I postoje neki pokazatelji - Ed Henry izvještava o tome - da je to slučaj. Ako je tako, neizbježno ćemo doći do dna uništavanja dokaza i ometanja pravde.”
Michael Horowitz izašao je prije nekoliko dana s izvješćem od 1.2 milijuna stranica. Možda je već snimio tekstualne poruke. Vidjet ćemo.
Kongresmen Matt Gaetz s Floride rekao je u 19:00 rekao:
“Sean, postavio si sjajan vremenski okvir, ali dolaze još štetnije činjenice. Znam da je to teško za povjerovati, ali vjerujte mi, iza ugla ćemo naučiti još više o tome koliko je ova istraga zaražena, posebno Muellerova sonda.”
Zatim poslušajte Sarah Carter malo dalje:
“Ako je Horowitz dobio te tekstualne poruke, a da oni nisu znali, i oni su se povukli…..ušli su i nekako to pokušali očistiti…..gledajte, morali bi otići u Sustav za upravljanje dokumentima u FBI-u. Morali bi imati nekoga unutra da im pomogne ovo počistiti."
https://www.youtube.com/watch?v=EI2SIpKgfS4
Breitbart i Devin Nunes?
Sean Hannity i Matt Gaetz?
Hahahahahahahahahaha.
Ucjene državnih službenika i zastupnika pravi su problem u demokraciji. Svi bismo trebali činiti ono što vjerujemo da je ispravno, ali kada se ljudi u hodnicima moći nađu okruženi mladim i aktivnim djevojkama i mladićima koji pokazuju svoje divljenje, onda je očito da dužnosnici koji se dosađuju ne mogu to zadržati u svojim hlačama i put do najčešći oblik utjecaja (reći ćemo vašoj ženi) iznenada se otvara.
Nije novo. Priča koju je iznijela LBJ-eva djevojka je da su njegova zla djela bila poznata JFK-u i da su vjerojatno bila uzrok odabira LBJ-a za potpredsjednika. Ucjena je vjerojatno dio mnogih imenovanja. Julije Cezar je žalio kako ne zna kome vjerovati. Bilo je isto tisućljećima. Zbog toga se pitam u što vjerovati. Je li Nixon doista bio loš čovjek ili nije pružio uobičajena sredstva za ucjenu pa su moćnici morali učiniti nešto iznimno da ga neutraliziraju?
Trump je bio u pravu za močvaru. Šteta je samo što mu nedostaje sposobnosti ili petlje da se nosi s tim.
RBHoughton – dobar post. Da, volio bih da Trump stane na loptu, ili, još bolje, Jeff Sessions. Svi vrište o tome koliko je taj tip neučinkovit.
Ali onda sam pročitao post nekoga tko je znao za Jeffa Sessionsa. Ovaj tip je rekao da radi tiho, iza scene (vjerojatno je tako pametnije). Rekao je da je na taj način podmukao i lukav. Možda, samo možda, Jeff Sessions se pretvarao da vrti palčevima, cijelo vrijeme znajući da Michael Horowitz prikuplja dokaze. Vidjet ćemo.
Paul Craig Roberts rekao je ovo o NSA-i:
“Glavna funkcija Uprave za nacionalnu sigurnost je prikupljanje prljavštine o članovima doma i senata, osoblju, glavnim suradnicima i saveznim sucima. Prljavština se koristi za šutnju o zločinima sigurnosnih agencija.
Mehanizam ucjenjivanja stavljen je u pogon čim su vijesti objavile da je Obavještajni odbor Predstavničkog doma prikupio dokaz da su FBI, DOJ i DNC stvorili Russiagate kao zavjeru za svrgavanje predsjednika Trumpa. Članovi Kongresa koji nemaju što skrivati tražili su da se dokazi objave javnosti. Naravno, bilo je za očekivati da će objavljivanje činjenica osuditi demokrati, ali republikanci, poput zastupnika Mikea Conawaya (R, Teksas), koji je i sam bio član odbora, pridružili su se nastojanju da zaštite demokrate i korumpirane FBI i DOJ od razotkrivanja. Skrivajući se iza zabrinutosti za nacionalnu sigurnost, Conaway se protivi otkrivanju tajnih podataka. "To bi bilo stvarno opasno", rekao je.
Kao što upućeni ljudi znaju, 95% podataka koji su klasificirani je u svrhe koje nemaju nikakve veze s nacionalnom sigurnošću. U memorandumu obavještajnog odbora Predstavničkog doma nema nikakvih informacija vezanih uz bilo kakvu sigurnost osim one Comeyja, Brennana, Clappera, Hillary, Obame, Muellera, Rosensteina, Petera Strzoka, Lise Page, DNC-a i prestitutskih medija. Logična je pretpostavka da je svaki član Kongresa koji se protivi informiranju američke javnosti o zavjeri Russiagatea za svrgavanje predsjednika Sjedinjenih Država ucijenjen od strane sigurnosnih agencija koje su planirale, organizirale i provele urotu protiv predsjednika Sjedinjenih Država. i američke demokracije.
Američka bezbrižnost u velikoj je mjeri omogućila sposobnost sigurnosnih agencija i njihovih medijskih kurvi da kontroliraju objašnjenja.”
Tako malo puta Močvara pokaže svoje lice. Ovo je jedan od njih, a to se dogodilo samo zato što nisu ni za milijun godina očekivali da će Trump pobijediti. Američki narod mora zahtijevati da svi dokazi izađu na vidjelo ili se mogu pozdraviti sa zemljom.
Link na članak Paula Craiga Robertsa o NSA-i:
https://www.paulcraigroberts.org/2018/01/21/nsa-blackmail-agency/
Fina poveznica nazadna evolucija. Hvala…
Možda ste tamo na nečemu. Sjetite se da je Nixona sam uklonio "Duboko grlo" koji je potvrdio izvor za Post (bez kojeg niti jedna od Woodwardovih i Bernsteinovih spekulacija ne bi bila objavljena). Sada znamo da je taj izvor bio agent FBI-a. Hmmm. Nixon je svakako zaslužio opoziv zbog ometanja pravde (snimke su to u biti dokazale, s tim da je 18-minutna praznina vjerojatno samo sadržavala dokaze bez ikakve sumnje), ali je li Duboko grlo bio herojski procurljivač ili izdajnički čuvar duboke države? Sada se čini da su 2016. godine osobe unutar FBI-a koristile upitni Steeleov dosje kako bi dobile FISA nalog za tajni upad u političke protivnike jedne stranke - u najboljem slučaju "izvanzakonita" metoda špijuniranja vašeg političkog protivnika u odnosu na korištenje grublja metoda fizičkog upada u protivnikove urede u Watergate Towersima — ali sa sličnim motivima i možda rezultatima. Dok se dokazi gomilaju, transkripti nestaju, a podaci su navodno nepovratni, a paralele su zapanjujuće, osim što u ovom slučaju tek trebamo vidjeti izvješće glavnog inspektora o miješanju FBI-a ili izvješće posebnog tužitelja o navodnoj povezanosti Trumpa i Rusije tajni dogovor. Zgrabite svoje kokice!
Ni sam nisam siguran, Oscar, ali postoje oni koji vjeruju da je Nixon platio cijenu za svoj put u Kinu i Rusiju, za potpisivanje EPA-e i uvođenje afirmativne akcije u naše društvo, plus Nixon se snažno borio protiv CIA i FBI. Iako ovo može zvučati kao samo još jedna teorija zavjere, zvuči i kao rješenje za političkog vođu koji je daleko odlutao iz rezervata. Ne znam, ali ova verzija Nixonove smrti, koju sam upravo opisao, svakako ima smisla. Joe
Senator Ron Johnson, predsjednik Senatskog odbora za domovinsku sigurnost, večeras govori o Tuckeru Carlsonu:
“Pokušat ćemo povratiti tih pet mjeseci vrijednih e-poruka/tekstualnih poruka jer je to prilično ključno vrijeme, između prosinca 2016. i svibnja. Užasno se puno toga dogodilo u smislu istrage FBI-a..."
Stoga će pokušati povratiti tekstualne poruke. Siguran sam da ih netko ima. U 18:50 u sljedećem videu:
https://www.youtube.com/watch?v=ZiQ7MwDtsYQ
Dobar komentar revolucije unatrag, možda neće oporaviti poruke. Važno je napomenuti da je Strzoc rekla Pageu da nisu snimljeni telefonima koje koriste. Pretpostavljam da je znao da postoje problemi sa sigurnosnom kopijom i osjećao je da su jasni sve dok kontroliraju memoriju poruka. Pretpostavljam da je dao sve od sebe da dobije jedan od ovih telefona, kao i ona. Prvi tekstovi koje vidimo u izvješćima bili su sa simova ili starijih telefona i vrlo je moguće da je promjena značila da imaju apsolutnu kontrolu. Ako izbrišete kontakt na telefonu, cijeli tekstualni niz nestaje. Kada ponovno uspostavite kontakt, nema priloženog niza starih tekstova. Kad bi oboje učinili to, eto! nema traga i nema sigurnosne kopije. Poznavanje ovog slijeda pomoglo bi u razumijevanju mehanike njihove igre.
FBI je uništen zbog toga, kao i NSA.
RogueNationUSA je republika kore od banane u nastajanju najmanje zadnjih 50 godina. Misija skoro izvršena!
Zbog toga nam trebaju Wikileaks i Julian Assange. Niti jedna medijska korporacija o tome ne izvješćuje i nitko ne plaća za uzvike, moja greška u zoni DC Justice-FREE. Samo nekoliko novinskih agencija kojima vjerujem. Vijesti o konzorciju su jedan. Uz nedavne članke Raya McGoverna, gubim svaku nadu u ČIŠĆENJE pokvarene krvi u DC-u. Hvala na pokušaju. Nadam se da ovo vodi posvuda.
Breitbartu i Foxu (hahahahahahaha) treba vjerovati, prema barem jednom od moroničnijih stalnih posjetitelja Consortiuma.
BobS, nije dao takav komentar. Sposobni ste za dobre komentare, a ako su puni poštovanja i dobro argumentirani, drugi će odgovoriti u skladu s tim. Problemi su prilično složeni. Nitko od redovitih komentatora ovdje nije "moron" i takve osude ukazuju na nespremnost za razmatranje alternativnih stajališta, što je preduvjet javne rasprave. Gubite svađu kada upotrijebite uvredu.
Niste kliknuli na poveznice, zar ne?
Seanu Hannityju i Tuckeru Carlsonu na (hahahahahahahaha) Fox Newsu.
Samo se pitam, koje veze? Nisam vidio ništa u vašim prethodnim komentarima na ovu temu. Samo puno hahahahahahaha.
Baš si smiješan!
Čekam da se memorandum Davida Nunesa objavi. Zašto, kada republikanci imaju kontrolu, ne glasaju za objavu ovog dokumenta? Vrlo važno, i očito je na istoj liniji o kojoj McGovern ovdje piše! — Lisice zadužene za obavještajni kokošinjac.
Čini se prilično zlobnim da su inkriminirajući dokazi uništeni, navodno kako bi se napravilo mjesta za više dokumenata. Vidjeti https://www.rt.com/usa/416682-missing-texts-fbi-trump/
Hvala još jednom, Ray. Nastavite s ovim izvrsnim doprinosima CN-u!
Virginia-
"Zašto, kada republikanci imaju kontrolu, ne glasaju za objavu ovog dokumenta?"
Rekao bih da je odgovor na ovo očit. Većina republikanaca je u dosluhu s Dubokom državom, bilo namjerno, bilo kao rezultat ucjene. Nekolicina onih koji pokušavaju omesti državni udar protiv Trumpa su komarci iza njih.
Trenutačni rat nije između demokrata i republikanske stranke, to je rat između "nikad trubača" (i duboke države) i koalicije libertarijanaca i naprednjaka koji bi željeli svoju zemlju natrag.
Tako je, Skip.
Evo i dobrog vremenskog prikaza onoga što se dogodilo: “Neobičan slučaj protuobavještajne službe – Bill Priestap…”
Bill Priestap je šef Petera Strzoka, a ipak nitko nije spominjao njegovo ime. Comey je prilikom svjedočenja pred Kongresom spomenuo Billa Priestapa (iako ne imenom). Comey je rekao da nije rekao Kongresu o istrazi protiv Trumpa jer mu je direktor protuobavještajne službe rekao da to ne učini. To bi bio Bill Priestap.
https://theconservativetreehouse.com/2017/12/15/a-curious-case-of-counterintelligence-bill-priestap/
Pročitao sam nešto od tog linka, i pitat ću vas ovu evoluciju unazad, kako znamo da ta mala Kabala likova već nije prekršila zakone, kao što je iznuđivanje, ili skrivanje svojih bojazni od svjetla dana, može li tamo jesu li utjecali na druge o kojima nemamo pojma?
Koliko klika ili drugih malih kabala postoji?
Intrigantan i makijavelistički, i iako postojan u svjetskoj povijesti, moramo ostati postojani u našim ciljevima da ga ostvarimo.
Opet, nadam se da će netko platiti cijenu, ali moja 'razina nade' nakon svih ovih razočaravajućih godina malo je smanjena. Joe
Smiješno (ne)kako je u trenutku kada je JFK ubijen u američkom Kongresu bila u tijeku istraga protiv Billyja Sol Estesa i Bobbyja Bakera koja je uplela LBJ u njihove korupcijske skandale, a onda magično nakon što je LBJ postao predsjednik, sve je nestalo.
Kako je moguće da je to što Elliot Abrams savjetuje bilo kojeg predsjednika dobra vijest, ali se u Americi uopće ne dovodi u pitanje kada to čini?
Nazovite to gubitkom kratkotrajnog pamćenja ili Orwellovskim po svojoj prirodi, ali nije zdravo za naciju imati tako iskorijenjeno znanje o aktualnim događajima, a kamoli bilo kakvo shvaćanje povijesti. Ipak je u redu, jer mi smo oni pravi…zar ne? Pogrešno, nikakva odgovornost nije u velikoj mjeri pomogla da nas dovedu na ovo mjesto u kojem sada živimo. Vođenje rata, i nove prijetnje ratom u krugovima UN-a i na drugim mjestima, ono je što vode isti ljudi koji su nas uhvatili zaglibio u ovu beskrajnu, bezumnu kulturu rata. Sve dok ovi ratni jastrebovi i ratni profiteri ne budu natjerani da plate za svoje ratne zločine, ništa se dobro neće dogoditi.
Hvala Rayu McGovernu, izvrsna tema i izvrsna prezentacija iste. Joe
Kao i uvijek, hvala ti Joe. Sjećam se da sam u Bay Roomu gledao jedini TV u našoj jedinici, dok je moj odjel bio u pripravnosti i ograničen na prostorije, dok je Johnson imao svoje prvo obraćanje naciji i pomislio sam da je generacija moga oca upravo ponovno preuzela kontrolu nad zemljom (A vrlo negativna misao), ali bio je potreban cijeli život da se u potpunosti shvati koliko je stvarnost zapravo bila negativna i pogubna.
Kladim se da možda 1 od 100 Amerikanaca razumije vaš komentar o Billyju Sol Estesu i Bobbyju Bakeru i njihovom odnosu prema Johnsonu i predsjedniku Kennedyju. Više je od ljutnje svjedočiti službeno sankcioniranom zločinu, koji dolazi u paketu s državnim beneficijama…
Ono što sve ovo dokazuje, Bobe, a ti to znaš, je da moć može manipulirati svojim posljedicama. To nije ništa novo u povijesti, kao što nije ništa novo u povijesti da mi građani pokušavamo uhititi ovu vrstu neograničene moći. Suprotstavlja se 'što je dobro za gusku, dobro je i za gusana'. Ne, to je više ono što je dobro za gusku, ovisi o tome kakvu robu imate na gusku, jer barem se tako čini s mjesta gdje ja sjedim.
Slažem se, barem što se tiče naše generacije Boba, LBJ je započeo novu eru. Ti i ja, Bob, bili smo uključeni u društvo, koje je manevrirano u lažnu stvarnost. Stvarnost u kojoj dobre dečke ubijaju loši dečki, a ipak se svi okupljaju iza loših dečki iz gomile naivne tko je zapravo povukao okidač. Gledajući unatrag, teško je vjerovati da smo svi nasjeli na ovu podlu laž o ubojstvu, ali jesmo.
Običavao sam jedva čekati gledati Zonu sumraka, ali naša je stvarnost čak i dalje od mašte Roda Sterlinga.
Dobro je vidjeti tvoj komentar Bobe. Joe
Hvala Joe, za one koji nisu upoznati s Billyjem Sol Estesom...
http://spartacus-educational.com/JFKestes.htm
I Bobby Baker:
http://spartacus-educational.com/JFKbakerB.htm
Hvala na linkovima; vrlo zanimljivi članci.
Postoji izmišljena Republika i vrlo stvaran totalitarni aparat nacionalne sigurnosti. Zanimljivo je da ovaj aparat nije pod kontrolom fiktivne vlade kao što pokazuju braća Awan.
"Iako novinska izvješća pokazuju da nadzorni odbori Kongresa sada imaju "eksplozivne" dokumentarne dokaze - koji još nisu izbrisani - o takvim zločinima, ostaje za vidjeti hoće li odbori imati hrabrosti izvršiti svoju dužnost prema zakonu."
Breitbart i Devin Nunes?
Hahahahahahahahaha.
Ray McGovern – izvrstan izvještaj. Hvala vam. NSA je prvo izašla s objavom da su izgubili dosjee iz Bushovog mandata, a potom je FBI izašao kao drugi sa svojom objavom o gubitku dosjea od Strzoka i Pagea.
Znam da je FBI rekao da više nemaju Strzokove i Pageove tekstove zbog neke tehničke greške, ali ne bi li NSA i dalje imala te informacije? Zar NSA, koja sve skuplja, ne bi mogla dati te tekstove?
Ili hoćete reći da početna objava NSA-e o "nenamjernom" brisanju elektroničkih podataka sada služi kao izgovor za NSA da kaže da su izgubili i Strzokove i Pageove tekstove?
“Nažalost, niti jedan viši dužnosnik obavještajne službe koji danas slijedi (ne)poštovani Foggo/Rodriguezov pristup vjerojatno neće završiti iza rešetaka, osim ako ovaj put Kongres ne pokaže neuobičajenu hrabrost.”
Mnogi članovi Kongresa su ljuti, ali, u pravu ste, vidjet ćemo hoće li ih biti dovoljno.
Kad sam vidio Roda Rosensteina kako ga kongresmeni žare pred nekim obavještajnim odborom, primijetio sam da ga uopće nije briga. Nije bio nimalo zabrinut ili uznemiren teškim pitanjima. Sada znam zašto. Rod Rosenstein zna da ako se Kongres počne previše približavati istini, dokazi se jednostavno "nenamjerno" izgube.
Ovo je Vlada u sjeni. Pravne države nema, a ja se pitam zašto sjedim ovdje jer sam tek sad shvatio da se nikad ništa neće napraviti.
Bilo bi lijepo da su stvarni podaci izbrisani podijeljeni u članku. Koje su informacije nenamjerno izbrisane? Od koga? Kada i gdje? Koja su kaznena djela počinjena? Molimo, obavijestite nas.
Michael Rhode – obrisani dosjei u FBI-u su tekstovi između Petera Strzoka i Lise Page iz razdoblja od 14. prosinca 2016. do 17. svibnja 2017. Peter Strzok je čovjek u FBI-u koji je rekao da, iako je sasvim siguran da će Trump ne pobijedi na izborima, ipak im je trebala "polica osiguranja" protiv njega. Ovi nedostajući tekstovi su nakon Trumpovog izbora i neki kažu da su ti ljudi (zajedno s ostalima u FBI-u i Ministarstvu pravosuđa) odgovorni za postavljanje Russiagatea kako bi se ocrnio predsjednik Trump.
Ako ste gledali mainstream medije i čitali New York Times ili Washington Post, sigurno niste čuli ništa o ovome jer oni to zataškavaju. Fox News je jedna od rijetkih novinskih kuća koje gule glavu i tjeraju izdajničke stranke na vidjelo (osobito Seana Hannityja). Sada brišu svoja nedjela.
Paul Craig Roberts je rekao:
“Točno je kako sam ti rekao. Russiagate je zavjera između FBI-a, DOJ-a i kampanje Hillary da se poništi izbor Donalda Trumpa. Počinili smo izdaju na najvišim razinama FBI-a, Ministarstva pravosuđa i Nacionalnog odbora Demokratske stranke.
Ako ste vjerovali jednoj riječi Russiagatea, sada se morate smijati ili plakati svojoj nevjerojatnoj lakovjernosti.
Ovaj skandal također bi trebao srušiti prestitutke medije koji su odradili prljavi posao za urotu protiv Trumpa.”
Bivši tužitelj, Joe diGenova, daje možda “najopsežniji pregled 'drske zavjere' Obamine administracije da oslobodi Hillary Clinton' i 'namjesti novom predsjedniku lažnoj ruskoj zavjeri'.”
https://www.zerohedge.com/news/2018-01-21/brazen-plot-exonerate-hillary-clinton-and-frame-trump-unraveling-says-former-fed
Ovo je izdaja.
"Ovo je izdaja."
U pravu si za promjenu. Naravno, izdaja je cijenjena republikanska tradicija.
Imali ste Nixona koji je dovodio u pitanje mirovne pregovore u Vijetnamu, Reagana/Busha koji se miješao u pregovore o taocima u Iranu, ovaj put je to bio glavni prač novca.
BobS – “U pravu si za promjenu.”
Da, i nisi u pravu, kao i obično.
Republikanski i demokratski kongresmeni/senatori samo su marionete na koncu. Isto sa skoro svakim predsjednikom. Mediji skrivaju, zamagljuju i lažu o tome što se događa, Hollywood to zamota u lijep paket koji mi možemo progutati, a sudovi gledaju na drugu stranu.
Vlada u sjeni vodi sve; svi ostali su bit igrači.
Zanima li vas uopće tko je glavni ili se samo želite nastaviti zajebavati?
Slijepo strančarenje od mnogih pravi budale – u sportu, markama automobila itd., ali prvenstveno u politici. Osim iz neznanja, ono mora izvirati iz neke duboko ukorijenjene nesigurnosti.
Ne mislim da je backwardsevolution okrivljavao Trumpa za bilo koja od otkrića FISA-e koja će izaći u javnost.
Da ne? Bože, hvala Joe.
Dobrodošao Bob.
Ovi oblici subverzije demokratskih institucija od strane ekonomske i informacijske moći su dvostranački, iako su ih više radili Reps dok su Dems bili populisti. Ustavotvorcima su ti oblici vlasti bili gotovo nepoznati, pa demokratske institucije nisu štitile od ekonomske i informacijske moći.
Trebali bismo prepoznati ove sheme subverzije kao izdaju, kada idu dovoljno daleko da predstavljaju rat protiv SAD-a, i kao subverziju u manjim slučajevima. Također bismo trebali donijeti izmjene i dopune kojima bi se financiranje izbora i masovnih medija ograničilo na pojedinačne priloge. Ne možemo učiniti te stvari jer gangsteri cionističke/MIC oligarhije već kontroliraju izbore i masovne medije.
Toliko je velik da je najveća vrijednost, možda je to što je prevelik da bi se srušio, moj je strah. Ovakav stav DC-a u određenim krugovima je ono što je spasilo Nixona od mračnije sudbine. Moj prijatelj koji je služio pod Peterom Rodinom rekao mi je kako cijeli Washington ima Skeltonove u svojim ormarima, pa razmislite kako je pravda zadovoljena.
Ja sam s tobom backwardsevolution. Želim vidjeti da se toj stvari s Vratima Rusije odmah otkine glava i otkrije kakvo ružno čudovište zavjere jest. Niti jedna nova administracija Bijele kuće ne bi se trebala susresti s tako podlom grupom pojedinaca. Pojedinci koji navodno predstavljaju vitalne urede za provođenje zakona, kakva dilema. Ovi ljudi, i da, ako to znači Clintonovi ili Obamini, trebaju popustiti s ovim otkrićima, onda mora biti tako kako jest. Sada, nakon što ste to rekli, nemojte gubiti san čekajući da stigne presuda o krivnji. Joe
Joe Tedesky – ubuduće ću se pitati, kad god vidim da stranka dovodi novog, relativno nepoznatog kandidata, što imaju o tom tipu. Možda što ga više imaju, on se brže penje kroz činove jer ne morate gledati i promatrati tipa da vidite možete li mu vjerovati; već mu držiš sjekiru nad glavom zbog kostura u ormaru. "Dovedite mi tipa s najviše prljavštine i taj će tip biti sljedeći predsjednik!" Ha.
Odgojen sam sa “Sve dobre stvari dolaze onima koji čekaju” i “Čini drugima ono što želiš da drugi čine tebi” i svim tim dobrim moralnim lekcijama, dok su ovi prevaranti odgajani sa “Sve dobre stvari dolaze onima koji dobiju tu prvi” i “Čini drugima ono što sebi nikada ne bi”. Naravno, oni i ucjenjuju ljude, samo za dobro.
Da, Joe, nadam se da će i oni otpuhati. Od Kennedyjeve smrti, nije bilo boljeg trenutka za razotkrivanje ovih tipova nego sada, pogotovo kada svi dokazi leže pred vama.
Ako se približe uplitanju nekoga moćnog i važnog (s imenom poput, recimo, Clintona, Obame ili Busha) u čin očigledne izdaje, očekujte da će neki katastrofalni svjetski događaj ometati daljnju istragu. Znate, ne možemo se svađati između sebe ako se borimo za opstanak američke demonokracije protiv Norka, Mula ili Rusa.
Onda se ljudi pitaju postoje li pedofili stvarno protjerani unutar naše vlade... hmmm, da pogodim ima li ih?
Ovdje poslušajte Joea DiGenova kako govori, i tko je tko, s kim je unutar zavjere Russia-Gate.
https://www.zerohedge.com/news/2018-01-21/brazen-plot-exonerate-hillary-clinton-and-frame-trump-unraveling-says-former-fed
U koliko se želite kladiti da nitko ne pati od ovog otkrića Russia-Gate-a? Osim nižeg osoblja FBI-a, očekujem da će većina gornjeg ešalona biti slobodna, a ova će zavjera biti samo još jedan klin između američke lijeve i desne podjele.
Vau! To sudsko mišljenje od 99 stranica bilo je težak posao. Ali, ozbiljno, jedini način da se dođe do potpuno objektivne i nepristrane odluke o tome što se dogodilo bio bi imenovanje skupine svemirskih vanzemaljaca da djeluju kao posebni tužitelji. Washington je tako nabijen kanonik uperen u svijet, s intenzivnim utjecajem koji koristi protiv svake druge zemlje na planetu, ne bih vjerovao vrhunskim odvjetnicima iz UN-a ili sucima Svjetskog suda da dobro obave posao. U pravu si, Joe, većina velikih zverki pobjeći će na slobodu.
Hej realistu, govorim o izvanzemaljskom životu koji prekida našu ljudsku zabavu (ne) u vođenju rata.
Pročitaj ovo…..
http://www.ufohastings.com
Nisam NLO entuzijast, ali u pravu si realistu, možda bismo trebali imenovati izvanzemaljce da djeluju kao posebni tužitelji. Samo ideja, zar ne? Joe
Joe, znam da bi trebao ubaciti "ROTFLMAO" kad god se pojavi izraz "NLO" da bi te smatrali zdravim, ali poput Jimmyja Cartera i Ronalda Reagana, vidio sam ih, i to više puta - što god oni bili . Ljudi rijetko podižu pogled.
O tome se brine, polako i metodično. Jača sila intervenira. Lansiranje projektila na Havaje koji je oboren je umirujući dokaz. “Oni” neće dopustiti termonuklearnom paklu da proguta ljude i planet (I ona je živo biće, koje “Oni” neće dopustiti da bude uništeno ljudskom ludošću). Nastavite gledati i ne brinite. Stari Grci nisu bili u pravu, a mi nećemo skrenuti previše s tračnica. Nije potrebna vjera, samo intuitivni zaključci nakon dugotrajnog čitanja i gledanja na YouTubeu (poput Intelovog analitičara), uz malu pomoć Onoga koji uvijek uspijeva staviti prave informacije na dohvat ruke.
Lansiranje projektila na Havajima? Zavaravaš me.
Projektil koji bi vas trebao zabrinuti je Musk vodi naš svemirski program.cionist.
Svatko drugi u bilo kojem drugom poslu bio bi otpušten zbog krajnje nesposobnosti. S druge strane, dovoljno je lako proizvesti sve dokaze koji su potrebni, pa, znaš, koji je tvoj problem?
Pozdrav svijete.
Špijuni su ološ kriminalci koji se pretvaraju da su heroji. Oni svoja zlodjela alibiraju kao počinjena iz ljubavi prema “Domovini” (trans. Otadžbina). Svi su oni željni mali nacisti.
Za što je kriva Rose Maryina beba?
Jako uzbudljiv. Upravo sam danas pročitao da su Strzok i Pageovi tekstovi nestali.
Vladavina prava u SAD-u nema smisla. Ovaj će zločin proći kroz povijest bez mnogo više komentara od onoga što su hrpa luđaka postali desničarski teoretičari zavjere.
U međuvremenu, leminzi marširaju preko litice bez puno najave. Bog blagoslovio SAD. Neka RIP.
“Vladavina prava u SAD-u nema smisla”.
Pa, njegovo je značenje sasvim drugačije od onoga u što nevini promatrač može vjerovati. I dosta kompliciranije.
Postoji pravna država – svojevrsna – i otprilike ovako funkcionira.
Zakon stvaraju zakonodavci koji su zapravo kupljeni i plaćeni od strane bogatih korporativnih interesa. Često je i sam zakon napisan od strane tih interesa i samo uveden od pitomog zakonodavca – koji ga možda nije ni pročitao.
Zakon se žestoko provodi protiv siromašnih, nepovezanih, a posebno protiv svakoga tko prijeti ljuljanjem broda. U mnogim slučajevima policija i druge agencije za “provođenje zakona” zapravo se ne zamaraju zakonom kao takvim; oni izdaju naredbe, i jao svakome tko se opire ili čak dovodi u pitanje njihovo pravo da izdaju naredbe.
Ako netko važan prekrši zakon, ma koliko flagrantno, uvijek se može naći rupa. Ako je potrebno, tužitelj će možda morati odlučiti, uz svu dužnu ozbiljnost, da kazneni progon “ne bi bio u javnom interesu”.
I tako to ide.
Postaje vrlo, vrlo teško osporiti takve izjave. Ako se ONI izvuku s ovim - kao što g. McGovern kaže da vjerojatno hoće - ideja o američkoj "demokraciji" postaje još veća prijevara nego što već jest.
Ljudi iz obavještajne službe također se zalažu za donošenje ekvivalenta Patriot Actu o steroidima.
Vidio sam samo republikance na stranici susponzora, ali sve što moraju učiniti je baciti kost demokratima da i njih uključe.
https://www.activistpost.com/2018/01/congress-quietly-pushing-bill-require-national-biometric-id-americans.html
Još lažnih vijesti, ponovno iz Ukrajine i još jednom — o holokaustu
11. 2018. XNUMX.
UKRAJINA | SAD | MEDIJE PAZITE
?
Dok se u nekim američkim medijima mnogo govori o "lažnim vijestima" u SAD-u, malenkost tema o kojima se raspravlja mogla bi doći u fokus u usporedbi s Ukrajinom, koja u posljednje vrijeme proizvodi prilično mnogo lažnih vijesti o holokaustu i elementarnim točkama u Povijest Drugog svjetskog rata.
Kao što smo izvijestili u listopadu, ukrajinski medij Radio Svoboda — ukrajinski ogranak ogranka RFERL-a koji financira američka vlada — objavio je sliku iz američkog Muzeja holokausta. To je slika poljskih Židova koji su deportirani u logor smrti. Postojao je samo jedan problem. Radio Svoboda je tvrdio da je slika iz 1949. Ukrajinci koji su deportirani u Sibir. Zapravo, krivotvorina Radio Svobode bila je toliko učinkovita da ju je i sam predsjednik Porošenko tweetao tvrdeći da prikazuje deportaciju Ukrajinaca. Svaka čast Porošenku, njegov ured ga je skinuo gotovo odmah nakon što smo na to ukazali.
Danas se pokazalo da je jedan veliki ukrajinski medij ponovno napao. U članku od 20. prosinca o užasima NKVD-a (sovjetska preteča KGB-a), medijska kuća "Ukrinform" također je posudila sliku iz američkog Muzeja holokausta, ovaj put ukrajinskih pomoćnih policajaca koji pucaju u židovsko dijete i majku - i lažno tvrdi zapravo je NKVD strijeljao ljude. Naslov u prijevodu glasi: “Zločini čehista: pogubljenje majke i djeteta od strane NKVD-a”.
Ukrinform se izvlačio tri tjedna dok ih ukrajinski židovski aktivist Eduard Dolinsky nije prozvao. I još jednom, puf, Ukrinform je skinuo sliku Muzeja holokausta, naravno bez isprike, komentara ili ispravka.
POVEZANO: Dotjerana fotografija u velikom muzeju u Lavovu; Falsifikat fotografije Radio Svobode u listopadu 2017
Ukrinform je ipak zaboravio jednu stvar: ništa nikada u potpunosti ne nestaje s interneta, pa sada postoji, za zapisnik, spremljena verzija izvornog članka koji prikazuje Ukrinformovu gnusnu krivotvorinu. Usporedite izvorni Ukrinformov članak iz prosinca (slika je prema dnu; kao PDF) sa stvarnom slikom iz američkog Muzeja holokausta ovdje i dolje.
http://defendinghistory.com/fake-news-from-ukraine-about-the-holocaust/92630
gore navedeno je samo jedan sastojak unutar MJEŠAVINE sponzora propagande, od kojih se hranimo na mnoštvu kuhara i prevaranata željnih profita koji rade/s/protiv/nas
niz varljive staze/ sa službenim ljudima poput Manuchina? vodi [nas] u "blagostanje" dok je cijeli njegov život proživio u potrazi za osobnim feudom za sebe? –
– KRADJA DOMOVA UMIROVLJENICIMA
putem njegove SHEME "Obrnute hipoteke".
u taboru Charlesa Keatinga //
profesionalni prevarant kojeg štiti senator John McCain
Svi borave u kategoriji BullSpit Artists/
Brinući se isključivo za sebe
i koliko dobro (b)jebaju tzv
- - - - - //////// Mi, ljudi \\\\\\\\
Trump je Bomba.
Teško da je mala stvar to što američke tajne agencije i masovni mediji rade zajedno kako bi kontrolirali institucije demokracije. Vaš primjer je samo slučaj prijevarne upotrebe ilustracija.
Vaša tvrdnja da američki mediji i institucije imaju "mješavinu" mnogih vrsta prevaranata pod kontrolom je varljiva. Postoje određene interesne skupine i ova ih web stranica vrlo dobro pokazuje.
Facious
Mnogo je mnogo holokausta u povijesti. Na primjer, kada su Španjolci stigli u Južnu Ameriku, tamo je živjelo 17 milijuna stanovnika, unutar 50 godina ostalo ih je samo 3 milijuna. Red veličine gori od židovskog holokausta. U Sjevernoj Americi Englezi i Francuzi bili su jednako uspješni u uništavanju civilizacije izvornih stanovnika. Ono što se događa na Palistinu je holokaust. (mi to zovemo etničkim čišćenjem), ali to je holokaust. U Australiji je bila ista priča. armenski holokaust uglavnom se ignorira. Jedini holokaust o kojem smijemo govoriti i koji se drži u središtu je židovski holokaust tijekom Drugog svjetskog rata. Zašto misliš da je to tako? Vjerojatno zato što je MSM u zapadnom svijetu u vlasništvu i pod upravom Židova i oni se brinu da se kotač koji škripi podmaže. Zašto se Židove smatra važnijim, svetijim od drugih rasa i civilizacija. Je li to zato što nas Židovi smatraju nežidovima, poganima ako hoćete, kao izmet, samo stokom koja služi židovskoj rasi? Dakle, naši životi nisu važni?
“Armenski genocid” je zapadni imperijalistički propagandni mit. Laži i prijevare ne razlikuju se od “lažnih vijesti” koje danas čujete. U stvari, Wellington House je tada vodio vrlo sličnu propagandu protiv Nijemaca i Osmanlija kao što su SAD činile protiv Saddama, Ghadafija i Al Assada danas; i s istom svrhom. To što je većina na Zapadu progutala te stalno ponavljane rasističke laži o dalekoj prošlosti nije iznenađujuće kada uzmete u obzir koliko ih danas guta slične laži.
Godinama to vičem s krovova.
Ismijavan i ismijavan.
Možda će sada ljudi povjerovati u priču.
Google “AnthraxSleuth”
Hvala Rayu McGovernu na ovoj analizi uništenja demokracije nedostatkom odgovornosti tajnih agencija zbog “(1) korupcije na vrhu … (2) pogodne tajnovitosti … (3) … strukturalnih nedostataka … (4) … suučesništva… "Glavni mediji;" i (5) eunusi koji vode... 'nadzorne' odbore”. Predložio bih da su eunosi gangsteri koji se pretvaraju da nisu sposobni obaviti svoj ključni posao za narod SAD-a.
Usporedba sa zloglasnim 18-minutnim odmakom u Nixonovim vrpcama je važna. Ako javnost i masovni mediji ne shvate ozbiljno trenutno brisanje kritičnih šest mjeseci e-pošte od 12. 16. do 5. 17., to će mjeriti stupanj ispiranja mozga i preuzimanja medija koji su u međuvremenu izvršile tajne agencije.
Svakako da je brisanje priznanje krivnje na najvišim razinama.
Znali smo o čemu se radi u razmaku od 18 minuta. Nakon čitanja ovoga i komentara, čini mi se da mi je promaklo. Što je izbrisano i koja se kaznena djela brisanjem prikrivaju? Tko je izbrisao koje podatke? Kako je izbrisano? S vremena na vrijeme mi nešto nedostaje, ali što mi ovdje nedostaje? Molimo podijelite informaciju.
"Molim vas podijelite informaciju"? Stvarno. Izbrisan je (iako vjerojatno NSA i OIG imaju kopije). Dakle, sve su to pretpostavke i nagađanja.
Ali ako je povijest ikakav pokazatelj:
“Bez obzira na to koliko ste paranoični ili skloni uroti, ono što vaša vlada zapravo radi je gore nego što zamišljate”…..William Blum.
Mi tu temu jednako dobro poznajemo. Agencija nije "izgubila" e-poštu iz najkritičnijeg razdoblja, okruženu e-poštom koja ukazuje na unutarnje nepravilnosti. Bilo bi zanimljivo saznati što FBI OPR (Office of Professional Responsibility) misli o naporima da se ometaju interne istrage. Ali vidio sam kako sam OPR prikriva agente 1980-ih.
Provjerite Conservative Treehouse za ono što je već poznato o zajedničkim naporima da se upotrijebi Ministarstvo pravosuđa, FBI, zajedno s privatnim izvođačima kao što su Fusion GPS i Crowdstrike, kako bi HRC-u omogućili da uništi sve njezine e-poruke, bude oslobođen krivnje, osigura imunitet za njezino osoblje koje je uništilo sve te dokaze i lagalo o tome, a zatim je razvilo i provelo plan za nezakonito nadziranje članova Trumpove kampanje, dajući pristup tom nezakonitom materijalu za nadziranje privatnom poduzetniku koji radi za FBI protuobavještajnu službu, nezakonito (iako privremeno) izuzeti od nadzora IG-a, zatim upakirao taj nadzor u informacije sadržane u dosjeu, dao to Christopheru Steeleu u prijevari pranja obavještajnih podataka, i poslao da to stigne u FBI, i da bude predstavljeno Fisa sudu, kao da se radi o pouzdanim stranim obavještajnim podacima , koja je potom postala "polica osiguranja" za uništenje Trumpa ako pobijedi, koju je u igru stavilo samozvano "tajno društvo" sa zadatkom da zaštiti Republiku od izbornog pobjednika. Nedavni video intervju Joea DiGenove vrlo je uvjerljiv.
Sam, masovni mediji su dio toga i oni to shvaćaju ozbiljno pazeći da javnost nikad ne sazna.
Da, američki masovni mediji su sigurno korumpirani, sada u vlasništvu ili pod potpunom kontrolom cionističkih oligarha, i služe svojim ciljevima u obmanjivanju ljudi. Dok Ustav ograničava definiciju izdaje na vođenje rata protiv SAD-a (ili poticanje njegovih neprijatelja), moramo proširiti definiciju rata kako bi uključila uništavanje demokracije korištenjem nedavno nastale ekonomske moći ili informacijske moći. Tada je jasno da kontrola masovnih medija od strane oligarhije i antidemokratski ugovori između masovnih medija i tajnih agencija predstavljaju izdaju. Oni koji su upleteni sigurno namjeravaju izdaju.
Vi dečki (bijelci u odnosu na privilegirane muškarce) ste komad posla. Perry optužuje tisak da prebrzo donose zaključke i promašeno vodstvo zemlje o Trumpovoj zavjeri s Rusijom, ali vi ste spremni skočiti na prvu teoriju zavjere o FBI-u. Izgubio si sav kredibilitet. Odrasti!
Trebao bi napraviti domaću zadaću.
Ovo će vam pomoći da počnete.
Osobni napadi bez mudrosti pokazuju vašu nesposobnost.
3-17
https://truepundit.com/exclusive-fbis-own-political-terror-plot-deputy-director-and-fbi-brass-secretly-conspired-to-wage-coup-against-flynn-trump-2/
5-17
https://truepundit.com/who-is-andrew-mccabe-acting-director-of-the-fbi-heres-what-you-need-to-know/
1-18
https://truepundit.com/fbi-official-fbi-agents-threatened-physical-harm-president-trump-missing-fbi-texts-frightening-communications/
https://truepundit.com/fisa-abuse-memo-unveiled-exactly-memo-according-intel-insiders/
https://www.dni.gov/files/documents/icotr/51117/2016_Cert_FISC_Memo_Opin_Order_Apr_2017.pdf
http://stateofthenation2012.com/?p=93380