Desničarski populisti iskorištavaju pitanje migracija i u Sjedinjenim Državama i u Europi, ali odbacivanje njihovih argumenata bila bi pogreška. Umjesto toga, potrebna je poštena procjena ekonomske politike i politike promjene režima koja potiče migraciju, izvještava Andrew Spannaus.
Autor Andrew Spannaus
Političke snage protiv establišmenta u Sjedinjenim Državama i Europi uhvatile su se za pitanje ilegalne imigracije, koju mnogi glasači vide kao prijetnju ekonomskom blagostanju i kulturnom identitetu, kao ključnu komponentu svojih izbornih strategija. Dok je Donald Trump zid s Meksikom učinio jednim od svojih prioriteta i zalagao se za zabranu imigracije iz niza muslimanskih naroda, u Europi brojne političke stranke godinama slijede ovaj scenarij.
Oslanjajući se na ekonomsku tjeskobu srednje klase, povezanu sa strahom da će biti potkopana radom s niskim plaćama i zabrinutošću u vezi s terorizmom i kulturnim promjenama, antiimigrantski osjećaji postali su ključno oružje desničarskih populističkih snaga. Te su se sile oslanjale na narativ vladajućih elita koje slijede svoje vlastite, ograničene interese, dok nastoje zadržati većinu društva politikama koje im oduzimaju i ekonomske mogućnosti i njihovo kulturno nasljeđe.
Osjećaj je značajan i raste, pridonoseći rastu potpore populističkim ciljevima u nizu nedavnih izbora u Europi – uključujući Njemačku i Austriju – kao i primjetnoj promjeni u stavovima prema imigraciji u posljednje dvije godine, čak i među više umjereni segmenti stanovništva.
Glavni čimbenik bio je nedavni porast migranata koji dolaze s Bliskog istoka i Afrike – uglavnom posljedica katastrofalnih ratova za „promjenu režima” koji su započeli invazijom na Irak 2003., do novijih sukoba u Libiji i Siriji – i rezultirajuća percepcija "invazije" koju je nemoguće zaustaviti i koja mijenja karakter Europe.
Međunarodne organizacije koje se izravno bave upravljanjem tokovima migranata bez dokumenata aktivno rade na borbi protiv ove percepcije. Naglašavaju ne samo važnost obrane ljudskih prava migranata prema međunarodnom pravu, već i da se čak i uz nedavni vrhunac – koji je 2015. premašio milijun, ali je prošle godine ponovno pao na ispod 200,000 – brojkama o kojima je riječ može upravljati.
Nadalje, na migracije ne treba gledati kao na prijetnju, već kao na priliku, ističu međunarodne organizacije.
Protupripovijedanje
O ovom se pristupu detaljno raspravljalo u Beču, u Austriji prošlog mjeseca, tijekom događaja za “Međunarodni dan migranata 2017.” pod pokroviteljstvom Organizacije za europsku sigurnost i suradnju (OESS) i Međunarodne organizacije za migracije (IOM), koja radi blisko s Ujedinjenim narodima o migracijama.
U otvaranju panel rasprava na visokoj razini 19. prosinca pod naslovom „Percepcija nije stvarnost; Prema novom narativu migracija”, glavni tajnik OESS-a Thomas Greminger govorio je o potrebi razvijanja protunarativa toj javnoj raspravi koja trenutno dominira. To uključuje isticanje pozitivnih doprinosa migranata u gospodarskom smislu, na temelju, primjerice, kruženja vještina i znanja među različitim zemljama.
Odmah nakon toga, Gervais Apparve, savjetnik za specijalnu politiku IOM-a, ušao je u trnovito pitanje odnosa između migracije i globalizacije. Apparve je započeo citirajući knjigu Thomasa Friedmana iz 2005. “Svijet je ravan” koja govori o nestanku prepreka trgovini, razmjeni resursa i prijenosu kapitala, stvarajući međusobno povezani svijet. Apparve je požalio da se ta povezanost još nije proširila na područje neograničene mobilnosti, koje je uglavnom samo područje dobrostojećih.
Ovim je komentarom predstavnik IOM-a nenamjerno razotkrio slabost u pristupu međunarodnih organizacija: uočenu vezu između migracije i ekonomske politike globalizacije u posljednjim desetljećima.
Globalizacija, migracija i paranoja
Postoji široko rasprostranjena i razumljiva reakcija protiv nestanka prepreka u područjima kao što su trgovina i prijenos kapitala, koje su imale negativne učinke za mnoge u zapadnom svijetu. Smanjenje propisa o trgovini i financijama često je dopuštalo velikim korporacijama da iskorištavaju jeftinu radnu snagu i daju prednost kratkoročnoj financijskoj dobiti ispred stabilnog ulaganja. Rezultat je bila utrka prema dnu u brojnim sektorima, što je za posljedicu imalo gubitak radnih mjesta, nestabilnost i siromaštvo (bivše) srednje klase.
Ipak, pokušaj stvaranja pozitivnog stava prema migrantima iz siromašnih područja povezivanjem njihove nevolje s globalizacijom može nenamjerno potaknuti strahove da je migracija dio namjernog procesa snižavanja životnog standarda širokih segmenata stanovništva, stvarajući konkurenciju za oskudne resurse među oni koji ne mogu pristupiti golemom bogatstvu koje je koncentrirano blizu vrha društva.
Čini se da organizacije koje se žele boriti protiv negativnih pogleda na migraciju oklijevaju prepoznati da cilj izgradnje pozitivne priče naglašavanjem koristi, a ne rizika, nije dovoljan. Doista, promjena negativnih pogleda bez suočavanja s temeljnim političkim i ekonomskim problemima koji potiču trenutna previranja mogla bi se pokazati nemogućom.
U političkom smislu odnos je očit. Suprotstavljanje političkim elitama, kao i “politička korektnost”, često je povezano s nepovjerenjem u ekonomsku politiku elita. Doista, gotovo sve populističke skupine koje promoviraju antiimigracijska stajališta također se oslanjaju na ekonomsko nezadovoljstvo. U Europi napadaju ekonomsku politiku Europske unije, baš kao što autsajderi napadaju Wall Street u Sjedinjenim Državama.
Iako su njihova rješenja oprezna, bilo bi pogrešno nazvati snage protiv establišmenta neiskrenima ili ih odbaciti kao nedostatke ozbiljnih političkih prijedloga. Umjesto toga, s pitanjima koja postavljaju treba se izravno pozabaviti.
Ako vlade ignoriraju probleme, one pridonose slici političke klase koja odbija priznati pogreške, slici koju desničarski populisti prelako iskorištavaju. Pristup elite zabijanja glave u pijesak potvrđuje kritike izvana da političari statusa quo izbjegavaju odgovornost i blokiraju promjene, što otvara vrata svakome tko učinkovito identificira probleme koje osjeća stanovništvo, bez obzira na to predlažu li valjane alternative ili ne .
Rasprava temeljena na stvarnosti
Što se tiče pitanja migracija, kretanje prema onome što međunarodna zajednica naziva "raspravom utemeljenom na stvarnosti", tj. izbjegavanje pretjeranih strahova koji potiču rasističke stavove i zatvorenost, bit će teško bez suočavanja s negativnim učincima ekonomske globalizacije u posljednjim desetljećima, kao kao i rezultate stranih intervencija i ratova za promjenu režima na Bliskom istoku i Sjevernoj Africi.
Kao što je nedavno izjavio švicarski parlamentarac i predsjedavajući ad hoc odbora za migracije Parlamentarne skupštine OESS-a Filippo Lombardi, kreatori politike moraju "iskreno procijeniti političke pogreške posljednjih godina", koje su destabilizirale toliko zemalja i stvorile uvjete za masovnu migraciju iz Afrike i Bliski istok.
“Samo takav pošten i odgovoran pristup može dovesti do rješenja krize s kojom smo sada suočeni”, , kazao je.
Nastojeći promijeniti cjelokupni pogled na migracije s negativnog na pozitivan, novi narativ međunarodne zajednice temelji se na nekoliko tvrdnji: prije svega, da su migracije sasvim normalne, postojale su oduvijek i da ih se ne može niti treba zaustaviti. Doista, ukupni broj migranata u Europu, uključujući one koji se sele zbog posla, studija ili obiteljskih razloga, ostaje na razini od preko dva milijuna godišnje; stoga bi se s nekoliko stotina tisuća nedokumentiranih dolazaka trebalo u potpunosti upravljati u ovom kontekstu.
Cilj koji su izrazili mnogi sudionici događaja u Beču, primjerice, jest eliminirati razliku između onih koji dolaze službenim kanalima i migranata koji dolaze bez dokumenata, putujući opasno kroz sjevernu Afriku i Sredozemno more. Ipak, ovo u ovom trenutku nije laka prodaja s javnim mnijenjem, budući da u potonjem slučaju trošak preživljavanja migranata pokriva javni sustav socijalne skrbi, u nadi da će oni na kraju biti integrirani u društvo i radnu snagu.
To nas dovodi do još jednog argumenta: da migranti zapravo daju pozitivan doprinos gospodarstvu, s niskim stopama nataliteta u mnogim europskim zemljama koje zaostaju ispod razine zamjene, a stanovništvo ubrzano stari. Priljev mlađih radnika iz drugih zemalja pridonosi rebalansu radne snage u demografskom smislu, čime se izbjegava situacija u kojoj omjer aktivnih radnika i umirovljenika postane toliko nizak da dovodi u pitanje održivost mirovinskog i socijalnog sustava.
Izvan narativa
Iako je starenje europskog stanovništva problem, ovdje opet postoje neke skrivene pretpostavke koje ukazuju na potrebu za dubljom promjenom politike, izvan puke "mijenjanja narativa". Demografska istraživanja potvrđuju da ljudi stupaju u brak i odgađaju rađanje djece dijelom zbog ekonomskih okolnosti. Poboljšanje financijskih izgleda mladih radnika ili njihovo izbacivanje iz redova nezaposlenih moglo bi imati brz utjecaj na stope nataliteta i kretanja stanovništva općenito.
Također je pomalo cinično tvrditi da siromašni imigranti daju pozitivan ekonomski doprinos na temelju činjenice da su voljni raditi poslove s niskom plaćom. Jedno je poticati plodnu razmjenu vještina i znanja među različitim populacijama ili slaviti različitost kao način obogaćivanja kulture; sasvim je drugo potkopati plaće osiguravanjem golemog broja očajnih radnika dostupnih u bilo kojem trenutku.
Ova kontradikcija vraća raspravu na ekonomske politike povezane s globalizacijom, stavljajući i europske radnike s niskim plaćama i migrante u isti čamac, da tako kažem. Izigravanje siromašnih migranata protiv nezaposlenih Europljana nije recept za društvenu kohezivnost; nego pokazuje dublje političke probleme s kojima se suočava zapadni svijet u cjelini.
Povratak na pristup koji se temelji na promicanju pristojnog životnog standarda čak i među onima koji rade radno intenzivne poslove, mogao bi uvelike doprinijeti smanjenju strahova u europskim zemljama u vezi s dolaskom migranata bez dokumenata. Proširivanje takvog pristupa na globalnoj razini, ozbiljnim zalaganjem za borbu protiv siromaštva u najnerazvijenijim zemljama diljem svijeta, također bi promijenilo jednadžbu za mnoge migrante, čineći migraciju izborom, a ne potrebom za preživljavanje.
Andrew Spannaus je novinar i strateški analitičar sa sjedištem u Milanu, Italija. Osnivač je Transatlantico.info, koji pruža vijesti i analize talijanskim institucijama i tvrtkama. Objavio je knjige “Perché vince Trump” (Zašto Trump pobjeđuje – lipanj 2016.) i “La rivolta degli elettori” (Pobuna birača – srpanj 2017.).
Rat je rezultirajuća, propala politika povezana s pohlepom i pohlepom.
Nevini trpe smrt i potpuno uništenje njihovog načina života, a rezultat su izbjeglice i siromaštvo koje migrira kako bi pobjeglo od njega.
U Drugom svjetskom ratu 2/3 smrtnih slučajeva bili su civili zahvaćeni ratom, Vijetnam i Bliski istok odražavaju iste brojke.
Nije “promjena režima ili globalizacija” ono što uništava i ubija ljude zarad ekonomskog ropstva. To je 1% vlasnika bogatstva za posjedovanje vlada i tajnih subverzivnih agencija koje su neophodne za stvaranje kaosa kroz prijevaru i laži neophodne za izazivanje rata.
Hvala, Joe. Mi smo zemlja useljenika, osim Indijanaca koji su nam prethodili! Volim etničke enklave i četvrti, i nadam se da će svaka od njih zadržati veći dio svoje izvorne kulture; jer stvarno je teško identificirati što je američka kultura. Hvala bogu za sve što su američki crnci doprinijeli glazbi i plesu — posebno starom bluesu, jazzu, rag-u i stepu. To JEST Amerika i bez nje, po čemu bismo bili poznati? To jest, osim grubog kapitalizma, ratova i promjena režima!
Jako lijepo od tebe što si komentirao, Joe. Njegujte svoju etničku pripadnost kao i svoju asimilaciju, kao što bi svi trebali. Možda će to biti ključno za zadržavanje.
Kako kažu, kad si u Rimu, čini kao Rimljani. Iako, morate priznati da smo mi Talijani osvojili ljubav Amerikanaca svojom ukusnom hranom… pizzom, tjesteninom i crnim vinom. To je talijanski. Ostani dobro Virginia. Joe
Tako je. Talijanska hrana, ...jedna od mojih omiljenih kuhinja svih vremena. Mogu ga jesti kad ništa drugo ne može! Zaboravio sam taj veliki doprinos Americi! Recite mi, je li pizza stvarno izmišljena tamo ili ovdje? Reći ću da su Amerikanci bili dobri u inovacijama. Kao Englez, Nizozemac i Irac, nisam odrastao s određenom kulturom. Ballroom i Elvis su bili u vezi toga! U kasnijim godinama počeo sam se jako zanimati za ono što svaka grupa nudi, ali ne želim da se nijedna dobra ugasi. Prije mnogo godina mislio sam da sam izmislio izraz "raznolikost u jedinstvu". Ipak, sviđa mi se — i raznolikost i jedinstvo.
I ups, nikako ne smijemo zaboraviti bejzbol!
Reći ću samo ovu Virginiju, o Talijanima i Pizzi. Na doček Nove godine 1971. još jedan mornar i ja šetali smo, a zatim još puno hodali ulicama Genove u Italiji dok nismo pronašli pizzeriju. Bila je to prekrasna pizzerija u zidanoj peći, ali kao jedina koju smo mogli pronaći u to vrijeme. Složio bih se da je pizza možda talijanska, ali njezina je popularnost definitivno američka. Zašto sam odjednom gladan za pizzu? Joe
Rajčice su bile jedna od namirnica “Novog svijeta” koju su konkvistadori donijeli u Europu. Krumpir i tikve također. Ali često sam se pitao kakva je bila talijanska kuhinja prije nego što je donesena rajčica.
Hvala vam, Andrew Spannaus, na ovom vrlo temeljitom članku koji potiče na razmišljanje. Vrlo je važna i rasprava koja je uslijedila. S obzirom da MSM obično ne omogućuje komentare i raspravu, to ovu stranicu čini još vrijednijom. I sam sam nacionalist, što ne znači da sam protiv svake imigracije. Ali jako sam žalostan što je ljudima koji nisu slični građanima zemalja u koje migriraju to dopušteno bez obzira na kulturu, uspostavljena društva, obitelji, etiku i običaje. Da, to će značiti raspad zapadnog društva ako se nešto ne poduzme da se to zaustavi. Ništa dobro ne može proizaći iz miješanja svih klasa ljudi zajedno. No čini se da elitni globalisti to imaju na umu dok za sebe rezerviraju mjesta najvećeg luksuza za međusobno druženje.
Virginia, ne trebaš se opravdavati što si nacionalist. Zašto, nacionalist bi mogao biti savršeni suputnik za novog useljenika da nauči američki način života. Vi, Virginia, samo želite da stvari ostanu u redu i bez sumnje vjerujete da treba poštovati i našu kulturu. Po mom mišljenju, u tome nema ništa loše.
Dobro vrijeme za priču, moja baka Talijanka zahtijevala je da njezina djeca govore engleski kako bi ona naučila taj novi jezik. Istu baku koja je nosila crno nakon što joj je muž umro, kćeri rođene u Americi na kraju su uvjerile da nosi boje umjesto jutarnje crne, jer to je ono što radimo sada kada živimo u Americi. Da, zadržali smo mnoge naše običaje, ali smo i postali Amerikanci. Prvo djeca polaskom u školu. Onda baka odlaskom na tržnicu, a papa odlaskom na posao. Sve je ispalo dobro i još uvijek imamo veze s našim izvornim talijanskim rođacima u Italiji.
Nema ništa loše u tome biti ono što jesi Virginia. Zapravo bi nam dobro došlo više Amerikanaca kao što ste vi, jer pokazujete ljubaznost u svojim mislima i poslužujete ih čiste savjesti. Joe
Bilo bi bolje da europski ljudi znaju što žele za budućnost svojih zemalja prije nego prepuste kritične odluke o imigrantima i izbjeglicama svojim političarima. Žele li biti Djed Božićnjak cijelom svijetu i lišiti svoju djecu i bake i djedove zajamčenih socijalnih programa kako bi podržali veliki priljev imigranata? Žele li rigorozno provoditi strogi egalitarni kodeks čak i nauštrb vlastitog etničkog identiteta i dugoročnog postojanja? Misle li da je imigracija iz bilo kojeg i svakog izvora rješenje za njihov negativni rast stanovništva i da će sustave socijalne skrbi držati u ravni s prihodima? Ili, žele li sačuvati vlastiti jedinstveni genetski fond i kulturne tradicije što je dulje moguće u budućnosti? Ima puno toga za razmotriti. Ako građani Njemačke, Švedske i Britanije žele širom otvoriti svoja vrata svima koji dolaze, tko sam ja da ih korim? Ne živim tamo, iako je značajan postotak mog genoma iz ovih mjesta. Isto tako, ne bih rekao Poljskoj, sadašnjem domu mojih kašupskih predaka na baltičkoj obali, da mora otvoriti svoje granice jer vlastnički Bruxelles inzistira na tome. Samo budite svjesni činjenice da demografi sada predviđaju da će Talijani postati manjina u vlastitoj zemlji do 2080. godine ako se migracijski trendovi i stope nataliteta ne promijene. Cijelo pitanje hoće li se golemi priljev crnih afričkih i bliskoistočnih doseljenika u Italiju asimilirati u talijansku kulturu, hoće li doći do uporne balkanizacije zemlje ili će talijansko stanovništvo biti prisiljeno prilagoditi se novopridošlicama, od kojih su većina islamisti , raspravlja se u ovom radu:
https://www.zerohedge.com/news/2018-01-18/incredible-shrinking-population-2080-italians-will-be-minority-their-own-nation
Jedno od glavnih načela globalizacije i Novog svjetskog poretka je povećanje "migracije". Cijela zapadna civilizacija bit će izgubljena.
Ovaj problem prisilne imigracije čini se kao da bi veliki infrastrukturni program riješio problem neželjene migracije. Na primjer, zašto ne obnoviti ono što smo pomogli uništiti na Bliskom istoku. Čini se da Kina ima pravu ideju sa svojim OBOR programom, a kada se provede, mnoge nacije koje su sudjelovale bit će bolje za nju.
Ne vidim kako će bilo koje drugo rješenje za ove lutajuće izbjeglice funkcionirati, osim ako ne popravimo ono što smo pokvarili. Također bih više volio da SAD istrgnu stranicu iz kineskog priručnika i izgrade infrastrukturu umjesto da cijelo vrijeme dižu stvari u zrak.
Možda sam previše pojednostavio ovaj problem, ali moje misli bi se činile barem vrijednima pregleda radi rješenja. Joe
U početku su Hillary Clinton i Sidney Blumenthal zajedno smislili uvjerljivu priču koja je Obamu nagovorila da bombardira Libiju. Gadafi je upozorio Zapad i ja ga citiram “Vi ste idioti, i gorjet ćete u paklu zbog tisuća migranata iz Afrike i zbog podrške Al-Qaidi. Bit će tako. Nikada nelažem. I sada ne lažem”, i tako su se njegova predviđanja obistinila! Drugo, očuvanje fiat sustava koji kontroliraju zapadni bankarski karteli (Federalne rezerve) natjeralo je Obaminu administraciju da uništi Gadafijeve planove za valutu potpomognutu zlatom. Bilo je robnih špekulanata koji su dodali svoj glas ratnoj mantri, na temelju poznatih, ali još uvelike neistraženih naftnih bogatstava, i treće, njegovo bi uklanjanje s dužnosti preplavilo EU jeftinom radnom snagom, čime bi se ukinuo zakon o minimalnim plaćama, radnim uvjetima i raspuštanjem značajan broj poslova srednje klase. Ta radna mjesta, sačuvana generacijama organiziranih radničkih štrajkova i rješavanja sporova. Konačno, po mom mišljenju, Gaddafi je bio taj koji je uspješno iskoristio duboke podzemne vodene resurse koji bi s vremenom mogli hraniti cijelu Afriku velikim usjevima žitarica uzgojenih u južnim područjima Libije. “Klika kulture smrti” koja čuva i promiče Malthusove ideje i vladine politike na zapadnom Zapadu smatra da je ovo nepodnošljiva situacija! RIP pukovniče, ipak niste bili tako loš glumac...
Da. Gadafi je izgradio "Veliku rijeku koju je napravio čovjek", što je bio projekt navodnjavanja koji je ulazio u golemi vodonosnik i pretvorio goleme dijelove pustinje Sahare u zeleno poljoprivredno zemljište. Kad smo služili kao zračne snage terorista i bombardirali Libiju, posebno smo ciljali taj sustav navodnjavanja. A onda smo, samo da bismo bili sigurni da će glad koju smo stvarali trajati desetljećima, bombardirali i tvornice u kojima su se proizvodili zamjenski dijelovi.
Prema tim e-porukama između HRC-a i Blumenthala, Sarkozy je bio taj koji je prvi predložio da je pravo vrijeme za uništenje Libije, ali očito je da je to bio grupni napor. Tri navedena cilja bila su:
1. Ukradi ulje
2. Ukradi zlato/srebro kako bi spriječio libijsku valutu pan-afričkog dinara pokrivenu zlatom
3. Spriječiti Libiju da uspostavi afričku razvojnu banku koja bi se natjecala s MMF-om/Svjetskom bankom. Zapravo, Rothschildova središnja banka osnovana je prije 'privremene vlade'. Oni imaju svoje prioritete!
Ukratko, pravi je cilj bio iskoristiti Gadafija da raskomada Europu, izazove kulturna i vjerska trvenja, golema pomjeranja stanovništva, raspad sindikata, terorističke akcije i zadrži USD na vrhu. Umjesto usvajanja politike pregovaranja s BRICS-SCO i njihovim konceptom košarice valuta (zlatnom podlogom), naši banksteri su izabrali upravo suprotan put. Bit će pakla za platiti za ovakvu vrstu gospodarskog vodstva, ako to doista jest. Po mojoj procjeni, isti Intelovi operativci koji su izveli Gadafijevo ubojstvo i uništenje Libije jednako su željni učiniti istu stvar ovdje u SAD-u - sve je počelo s ubojstvom JFK-a. Ovi tipovi su bezgranična, bezakonska, dobro financirana skupina visoko inteligentnih gangstera s jednim ciljem na umu, pretvoriti svjetske zemlje u homogenu, suverenu, masu osiromašenih ljudi bez gotovine da ostanu slobodni, samo s osobnom iskaznicom koje banksteri mogu obustaviti, bilo kada i iz bilo kojeg razloga.
Migracija je dio namjernog procesa snižavanja životnog standarda širokih slojeva stanovništva.
https://youtu.be/LPjzfGChGlE
nikad ne zaboravite: Afrika je bogata, imaju rijetke zemlje, naftu, dijamante, zemlju za uzgoj hrane itd., ali novac ne ostaje u zemljama, potkradaju ih korumpirani političari u suradnji s velikim korumpiranim tvrtkama i bogatim zemljama, i tako da afrički (itd.) ljudi nemaju novca za infrastrukturu kao što su bolnice i škole itd. Da bi se zadržao status quo, puno oružja i IT-a za suzbijanje ljudi i održavanje korumpiranih političara prodaje se tim zemljama.
Zašto ne razgovarati o tome s vremena na vrijeme? ljudi bježe od uvjeta, koje održavaju države i korporacije, koje plaču zbog ekstremne migracije...
ali oni to ne žele promijeniti. i loše uvjete treba uvesti…polako i ustrajno…vidjeti Grčku, to je sve što mogu reći.
i o eksploziji stanovništva: u europi natalitet opada zbog otrova (endokrini disruptori) i zato što žene imaju medicinsku pomoć i obrazovanje. dajte ovo ili dopustite da se novac njihovog bogatstva uloži u ovu vrstu infrastrukture i njihov natalitet će također pasti (ali poštedite ih endokrinih disruptora;).
Afrički kontinent mi je još uvijek velika misterija. Želio bih podijeliti neke reference koje sam prikupio na tu temu[0-28].
[0] 44. Afrika – TTC | Youtube
[1] Opća povijest Afrike, svesci 1-8 | Unesco
[2] Afričko iskustvo | TTC-Sjajni tečajevi
[3] Afrikanci | David Lamb
[4] Afričke velike civilizacije, epizode 1-4 | Youtube
[5] Izgubljena kraljevstva Afrike, epizode 1-4 | Youtube
[5] Borba protiv ropstva, epizode 1-3 | Youtube
[6] Drevna Afrika, uskraćena povijest | Youtube
[7] Čuda afričkog svijeta epizode 1-6 | Youtube
[8] Zlatna vremena drevne Afrike | Youtube
[9] Povijest Afrike, dijelovi 1,2,3.1,3.2,3.3 | Youtube
[10] Uzroci sukoba u Africi | Dokument za konzultacije | Web stranica britanske vlade
[11] Korijeni afričkih sukoba: uzroci i troškovi rata u Africi | Paul Tiyambe Zeleza
[12] Uzroci i dinamika sukoba u subsaharskoj Africi | Arthur T. Moe | 2009. godine
[13] 549 Sukobi u Africi: Značenje, uzroci, utjecaj i rješenje | Aremu | 2006
[14] Zašto ima toliko građanskih ratova u Africi? | Ibrahim Elbadawi| 2000. godine
[15] Prirodni resursi i sukobi u Africi | Abiodun Alao | 2007. godine
[16] Popis sukoba u Africi – Wikipedia
[17] Shaka Zulu, Crni Napoleon
[18] Burski rat 1899. – 1902. | Youtube
[19] Drugi burski rat – Prvi burski rat 1880. – 1881. | Youtube
[20] U Zululandu s Britancima tijekom rata 1879. | Charles Norris-Newman
[21] Cecil Rhodes | dr Jameson
[22] Lord Cromer: Biografija | HD staza
[23] Al Madhi i Britanija | Youtube
[24] Gordon od Kartuma | Youtube
[25] Kuhinjarica u Sudanu | GA Henty
[26] Život Lorda Kitchenera | George Arthur
[27] Umijeće mogućeg: TE Lawrence & Coaltion Liaison | Curtis Milan | 2001. godine
[28] Američko zapovjedništvo za Afriku | Sean McFate | 2008. godine
i Afričke unije koja bi uskoro mogla uključiti Haiti[29]:
[29] Priručnik Afričke unije | 2014
Odvojite 17 minuta da pogledate ovaj nevjerojatni TedTalk o Africi Mallence Bart-Williams:
https://www.youtube.com/watch?v=AfnruW7yERA
Nakon što smo saznali za oružje za masovno uništenje[1],
i složeno oružje financijskog uništenja[2,3],
učili smo o oružju masovne nastave[4]
Sada vidimo oružje masovne migracije [5]
O čemu su razmišljali državni dužnosnici i ugledni gospodarstvenici? [6]
Sada kada su republikanci potpisali za više 'pušaka'[7],
Demokrati inzistiraju na više 'maslaca'[8].
Nevjerojatno je gledati kako naši porezni dolari rade diljem svijeta,
dok se realne plaće smanjuju, cijene rastu, nacionalni dug raste, a porezni dolari nestaju[9,10].
Osobno sam spreman za promjenu poreznog režima (moju sjekiru za mljevenje) koja eliminira
porez na dohodak i porez na promet, nešto poput [11,12] s nekim gornjim ograničenjem nasljedstva,
već porezni prihodi koji se raspoređuju na razinu zajednice i potom
proširiti se kroz općinska i državna zakonodavna tijela na nacionalnu razinu,
tamo gdje lobiranje postaje decentralizirano, propagandni megafon se stišava
i više prilagođena pitanjima zajednice.
[1] Umirući veteran iračkog rata Tomas Young reagirao na šalu Georgea W. Busha o nestalom oružju za masovno uništenje | Youtube
[2] Financijsko oružje za masovno uništenje | Financije i tržišta kapitala | Youtube
[3] Svi plenarni ljudi | Youtube
[3] Prije nego što dijete pošaljete u državnu školu | Youtube
[5] Tko STVARNO stoji iza migrantske krize u EU? – Newsbud okrugli stol | Youtube
[6] Naši vođe su psihopati | Corbettov izvještaj | Youtube
[7] Paul Ryan hvali povećanje vojne potrošnje | Youtube
[8] Senator Bernie Sanders: Postoji široka podrška za kompromis | Youtube
[9] Catherine Austin Fitts: Pentagonu nedostaje 21 bilijun / DOD najavljuje reviziju pod Trumpom | Youtube
[10] Svinje lete dok Pentagon prolazi reviziju – #NewWorldNextWeek | Youtube
[11] APT porez | Youtube
[12] Porez na transakcije automatskog plaćanja | Wikipedia
Grete Mautner postavlja pitanje je li se Arapsko proljeće isplatilo, nakon svega što je donijelo 15 milijuna izbjeglica?
https://journal-neo.org/2018/01/21/what-are-the-results-of-the-so-called-arab-spring/
F William Engdahl izvještava o njemačkom nametanju ultimatuma višegradskim zemljama pri čemu višegradske zemlje moraju prihvatiti izbjeglice. Hoće li to dovesti do raspada EU?
https://journal-neo.org/2018/01/21/the-refugee-dilemma-germany-plays-economic-chicken-with-central-europe/
Apsolutno. Promjena režima koju su izvršili Bush, Obama i Clinton u Bosni bili su zločini protiv čovječnosti i ta tri Pepsodenta bi trebala biti u Haagu. Trump, njegova tweetlyness također, ali on zapravo nije kriv jer je on tako očito ispijena, hedonistička marioneta za MIC, NeoCons u tisku i obavještajnu zajednicu. Uostalom, mislio je da je bolji od ovoga. Ostvarenje fantazije iz djetinjstva da se postane predsjednik ne bi trebalo izgledati ovako, iako se uvijek događa. To nije u opisu posla, TO JE SAMO PILULA KOJU SVI MORAJU PROGUTATI.
Osvježenje je čitati članak (poput AS-a iznad) — na liberalnoj/progresivnoj web stranici kao što je CN — gdje se može raspravljati o nekim kritikama ekonomije trenutne imigracijske situacije BEZ da se ljudi reaktivno optužuju da su rasisti. Prečesto je optužba za rasizam jednostavno naivna reakcija na rasprave o imigraciji, ILI (kada to rade manipulativni političari) taktika koja odvraća pažnju od veće rasprave o preventivnim ratovima/promjenama režima/'vojnim akcijama/humanitarnim intervencijama ' — mnoge od strane SAD-a — koji BESAVJESNO STVARAJU toliki broj očajnih, najtežih izbjeglica. Dodatno, kao što je dobro navedeno u gornjim komentarima, postoje međuodnosi s globalizacijom, koja već smanjuje broj poslova na nižoj granici svijeta zapošljavanja (i na kraju na gornjoj granici, jer koliko će tvrtki nastaviti zaposliti skupe službenike u SAD-u kada — bez pravila koja bi ih spriječila — jednako lako mogu otići u zemlju 3. svijeta i obaviti iste zadatke?) u kombinaciji s automatizacijom.
S desničarskim 'konzervativcima' u nadmoći od početka vladavine St. Ronnieja 1980. i njihovom kasnijom asimilacijom gotovo svih demokratskih nacionalnih vođa, očito se krećemo prema gospodarstvu temeljenom na velikoj masi nezaposlenih/nezaposlenih ljudi, sa sve manjom vladom dostupne beneficije, s militarističkom vladom i neprogresivnim poreznim sustavom.
Jedna točka koja mi se nije svidjela u ovom članku bilo je naizgled opravdanje za rast europskog stanovništva pri kraju da je “…izbjegavanje situacije u kojoj omjer aktivnih radnika i umirovljenika postaje toliko nizak da dovodi u pitanje održivost mirovina i sustavi socijalne skrbi”. Mislim da bi većina pojedinaca u većini zemalja - AKO bi im se predstavili prednosti/nedostaci velikog priljeva nekvalificiranih (a time i niskih primanja) imigranata, naspram mirovinskih i socijalnih sustava, dali prednost nekoj vrsti DOMAĆEG rješenja (tj. viši porezi, i /ili malo smanjene beneficije) za razliku od 'imigracijskog rješenja'. Umoran sam od čitanja o tome kako se društva navodno moraju prilagoditi kapitalističkom sustavu umjesto obrnuto! Ekonomski sustavi su ljudska konstrukcija — nema ničeg 'prirodnog' ili 'urođenog' u vezi s njima, bio to kapitalizam, socijalizam, komunizam, fašizam ili koji god '-izam' odaberete — stvoreno je i njime upravlja ljudska intencionalnost. Te sustave moramo uskladiti s našim društvom, a NE obrnuto. Ne možemo nastaviti rasti/širiti našu populaciju kako bismo navodno osnažili ekonomski sustav, kada rast populacije već stvara uništavanje okoliša, globalno zagrijavanje i ratove za resurse.
Budući da imam obiteljski posao i sve prepreke koje dolaze s njim, jednom sam rekao svom tati, 'trebali bismo voditi posao umjesto da dopuštamo da posao vodi nas'. Ispostavilo se da je ovo zapažanje za naš obiteljski posao bio točan dan kada je zemlja za nas promijenila kurs, i tada smo počeli voditi posao umjesto da dopustimo da posao upravlja nama.
Eddie, dobro si rekao, jer je sve ovo u vezi s migracijom izbjeglica trebalo biti bolje osmišljeno. Na primjer, zašto to ne može biti problem UN-a, ili još bolje, zašto ne natjerati one koji su krivi za kršenje međunarodnog prava, s ilegalnim invazijama, na naknadu štete? Ne bi li bilo bolje financirati projekt obnove u ovim zemljama u kojima smo nezakonito prekršili njihov suverenitet našim invazijama? Ne bi li izbjeglica bila oduševljena povratkom u svoju domovinu i dobivanjem posla na obnovi svoje razorene nacije? Nemojte samo slati hranu, pošaljite sjeme, kako bi primatelj mogao uzgojiti vrt za cijeli život, umjesto da čeka da stigne kamion pomoći.
Napokon prestanite s igranjem na kartu rase kada netko izrazi zabrinutost ili pokaže tjeskobu zbog dolaska ovih neočekivanih i ne nužno željenih izbjeglica kada stignu.
Ako je kuća vašeg brata izgorjela, a vi mu ponudite da ostane s vama, koliko dugo bi se smatralo da bi se umorili od svog brata koji je ostao duže? Zar ne bi barem pomislio pomoći u obnovi njegove izgorjele kuće? Koliko dugo biste hranili svog brata izbjeglicu sve dok ne biste očekivali da će platiti kupnju hrane? Možda bi razmišljanje o ovome kroz svakodnevne primjere moglo barem pomoći da razumijemo sebe, ali pretvarajući ovo u crno-bijelo pitanje 'doslovno', svi gubimo nešto od vrijednosti koja se spaja.
Oh, još nešto, ti si bio taj koji je zapalio šibicu koja je spalila kuću tvog brata…zaboravio sam dodati taj dio.
Dobar komentar, Eddie, samo sam mislio da svoj komentar stavim iza tvog... bravo. Joe
Hvala Joe — to je dobra analogija koju si naveo o (namjernom) spaljivanju kuće tvog brata i različitim situacijama koje bi to stvorilo! Kao što ste primijetili, čak iu takvoj situaciji, koja uključuje krvne srodnike, strpljenje je na kraju i ljudi su živci istrošeni. Odrazili ste mnoge ideje koje ja (i očito brojni drugi na ovoj stranici) dijelim u vezi s izbjeglicama — većina nas liberala/progresivnih/pod koju god etiketu spadamo razumijemo njihovu situaciju, ali želimo vidjeti naše vlade prvo pokušajte SPRIJEČITI ležerno stvaranje ovih jadnih duša, koje očajnički žive u svojim šatorskim gradovima u katastrofalnim uvjetima. Kao što ste također ispravno primijetili, većina njih je bila/NIJE zainteresirana za emigriranje, već bježe spašavajući svoje živote od ratova koje naši vođe često potiču iz neobrambenih razloga. Ali prečesto naši američki čelnici žele bombardirati-bombati-bombati i uništavati infrastrukturu (što je naravno protiv povelje UN-a, kao i preventivni ratovi) u kampanji terora pod podmuklom varkom 'humanitarne intervencije', a zatim ignoriraju izbjeglice koje su sami stvorili ili pokušavaju krivnjom/prisiliti druge zemlje da ih prime. ("Mi smo učinili svoj dio i uništili velik dio njihove infrastrukture, sada VI možete apsorbirati stotine tisuća izbjeglica koje smo stvorili i nositi se s njima sljedećih 50 godina ili što god je potrebno da ih se kulturanizira.")
PS – Uvijek uživam čitati vaše komentare, posebno vaše reference na širok raspon iskustava koje ste imali i kako ih možete ispreplesti u koncepte.
Pametni ljudi rade gluposti, siguran sam da si ovo već čuo, Eddie. Kupio sam kuću u kojoj je odvod u garaži bio začepljen. Prethodni vlasnici, i on i njezini inženjeri, ugradili su pumpu, za ispumpavanje vode. Zatim sam došao i zamijenio odvod. Nije da sam pametniji, zapravo sam mislio da je pumpa dobra, ali nije riješila početni problem. Dakle, to je problem kada popravljamo, ili pokušavamo popraviti, sve oko temeljnog problema. Poput liječnika koji vas oslobađa stalne glavobolje radeći na vašim stopalima...zapravo bi to moglo funkcionirati, ali upotrijebite ovaj primjer radi kako se jako trudimo popraviti nešto, dok umjesto toga radimo na ključnim simptomima problem, a ne ono što ga uzrokuje.
Hvala na komplimentu Eddie, volim čitati sve ove komentare, ponekad čak i trolove može biti zabavno čitati …..ostani dobar Eddie. Joe
Freidmanova knjiga je sranje. Još jedna cionistička knjiga. Autora ovog članka bilo je sram uključiti je.
Nevjerojatno je da rasprava o imigraciji nije dotakla razloge krize, najprije globalizaciju, a zatim kaos koji je stvorila katastrofalna invazija promjenom režima koju promiče “Wolfowitzova doktrina”. Ajamu Baraka je o tome nedavno govorio u Black Agenda Reportu, rekavši da bismo ratne huškače trebali istjerati ispred nas i razotkriti ih kao uzroke krize, a grupe se počinju organizirati. Neka se Kristol, Perle, Wolfie, Cheney, itd. sami bore ako su toliko oduševljeni, ti kokoši! Dobar članak, krajnje je vrijeme da ovaj razgovor napusti područje opisa problema i prijeđe na korijen problema.
Plan NWO-a odvija se prema "planu" u SAD-u, Europi i dijelovima Afrike i ME. Plan američke vlade da stanovništvo zaokupi ratom, skandalima, zatvaranjima, rasizmom itd. funkcionira. Kao i plan za depopulaciju Sjeverne Amerike koji nitko ne vidi. Scenarij je dosad već udžbenik – šok trupe i strahopoštovanje su policijska država i lažne zastave, sva odlagališta nuklearnog otpada i reaktori koji cure dobar su početak, ali najbolji je bila sabotaža u Fukushimi koja je zatrovala Pacifik i poslala oblake radijacije u atmosferi tjedno. Naravno, oružje klimatskih promjena napravilo je ogromnu štetu jer je pomoglo tim oblacima zračenja da dođu do država onoliko brzo koliko se taj polarni vrtlog može gurnuti, a da ne spominjemo da stvaraju tsunamije. ” Rad očitanja” u većini naših većih gradova su van ljestvica, ali to nećete znati osim ako ne znate gdje pronaći ta očitanja – pogledajte što je Černobil učinio ljudima zahvaćenim oblakom i Xs do 100. Fukushima imao 3 kineska sindroma i još uvijek povraćaju. Rat je počeo prije nekoliko desetljeća, a Amerikanci su u najfatalnijem poricanju svojih života. Ovo su moje misli – i ovo su činjenice – nije zabavno.
Što više ljudi nastavi raspravljati o temama poput globalizacije, imigracije, outsourcinga poslova, raspravljati o nužnosti beskonačnih ratova, pitati se zašto postoje izbjeglice, to će elita više zatezati vijke na internetu. Ovo se već događa i bit će samo gore. Oni ne žele da ljudi raspravljaju o tim pitanjima. Ovo je njihov teren i nitkovi ovdje nisu poželjni.
“Više od 100 nevladinih organizacija (NVO) i vladinih agencija diljem svijeta pomaže u nadzoru YouTubea zbog ekstremističkog sadržaja, od takozvanog govora mržnje do videa regrutiranja terorista.
Svi oni imaju ugovore o povjerljivosti koji zabranjuju Googleu, YouTubeovoj matičnoj tvrtki, da javnosti otkrije njihovo sudjelovanje, rekao je Googleov predstavnik za The Daily Caller u četvrtak.
Nekolicina skupina, uključujući Anti-Defamation League i No Hate Speech, europsku organizaciju usmjerenu na borbu protiv netolerancije, odlučile su izaći u javnost sa svojim sudjelovanjem u programu, no velika većina ostala je skrivena iza ugovora o povjerljivosti. Većina grupa u programu ne želi biti javno povezana s njim, prema Googleovom glasnogovorniku, koji je govorio samo u pozadini.”
Ne moraju navesti razlog zašto ste isključeni. “Misaona policija” je ovdje!
Evo veze za gornji članak:
https://www.zerohedge.com/news/2018-01-20/google-has-actual-secret-speech-police
Globalizacija tržišta rada možda je odigrala određenu ulogu u nedavnom valu useljavanja u Europu, ali to nije bila glavna motivacija te politike.
Ima istine u ideji da je poslovna elita poticala imigraciju jer je željela jeftinu radnu snagu koja bi se mogla izigrati protiv slabo plaćenih europskih radnika. Međutim, čak i oni pobornici globalizacije radije bi imali kontroliraniji protok strane radne snage od naglog priljeva koji se dogodio prije par godina.
Jednostavno nije bilo moguće osigurati potrebnu obuku, rad i jezične vještine koje su bile potrebne milijunima “tražitelja azila” koji su se preselili u Njemačku u tako kratkom vremenskom razdoblju. Umjesto integracije u tržište rada, postali su marginalizirani i teret gospodarstva. To je nešto što poslovna elita uglavnom ne voli.
Pravi razlog zašto je kancelarka Merkel otvorila vrata svim imigrantima u rujnu 2015. vidi se u onome što se tada događalo u Siriji.
Opasnost da tvrdokorni islamisti poput IS-a i Al-Nusre preuzmu vlast bila je tolika da je čak i vođa američkih kurdskih saveznika Saleh Islam upozoravao da bi svrgavanje Assada bilo katastrofa. Do kraja tog mjeseca, Assadova pozicija postala je toliko slaba da se Rusija osjećala prisiljenom poslati svoje snage da ga podrže, po prvi put nakon prve četiri i pol godine rata.
Dakle, učinak Merkeličine akcije bio je ispuštanje mnogih najproduktivnijih i najkorisnijih ljudi iz Sirije, upravo u trenutku kada su joj bili potrebni za svoj opstanak. Za većinu zapadnih vlada politika "Assad mora otići" bila je važnija od katastrofe koja bi mogla uslijediti nakon njegovog svrgavanja.
Zbog toga je objavio da ne postoji gornja granica broja tražitelja azila kojima je dopušten ulazak u Njemačku. Mamila je Sirijce koji su bili produktivni i obrazovani i koji su tražili dobar posao, ili koji su željeli izbjeći vojnu službu u ratnoj zoni.
Naravno, pristaše Merkel – pa čak i mnogi njezini pseudo-liberalni kritičari – rekli bi da je djelovala iz čisto humanitarnih razloga. To je vrlo malo vjerojatno, s obzirom na to da nikada nije pokazala veliku brigu za žrtve svih drugih ratova koje je podržavala. Nikada nije imala previše entuzijazma za multikulturalizam, koji je prije opisala kao "mrtav" i ništa više od obmane.
Ispravak mog komentara. Mnogi od starijih izbjeglica su nepismeni i neće pronaći put do tržišta rada. Što se tiče imigranata bez dokumenata, posebno iz podsaharske Afrike: Jesu li oni doista svi pristojni ljudi koji samo žele zaraditi za život? Tko zna što su radili u svojim domovinama? Jesu li oni bili masovni ubojice ili mučitelji? Tko to zna? Ako nema ovjerenog identiteta, nikad se neće saznati. A sve masovne migracije u prošlosti nikad nisu prošle bez krvoprolića. Europljanska migracija u Ameriku, Vikinzi, Mongoli u Europu, Rimljani, Arapi u Sjevernu Afriku i još mnogo toga .To je ljudska priroda.Otkad je čovječanstvo počelo hodati planetom vode se krvave borbe za resurse i uništavanje okoliša.Tko to stvarno i iskreno želi promijeniti.Možda postoje ljudi koji to žele promijeniti ali tko počinje?
Theo – da, ne možete imati slobodnu imigraciju I državu blagostanja. Ne ide jer ako daš poticaje, ljudi će doći po njih! Prije mnogo godina, kada su Europljani došli u Sjevernu Ameriku, nije bilo socijalne države. Vaša etnička zajednica vam je možda pomogla, ali to je bilo to. Posla je tada bilo napretek, tvornice su brujale, a tražila se samo niskokvalificirana radna snaga, što su ovi imigranti i bili.
Danas je potpuno drugačija igra s loptom. Niskokvalificirani imigranti natječu se s niskokvalificiranim građanima za sve manje radnih mjesta, a veća ponuda od potražnje drži plaće niskima. Izvrstan za posao.
Imigranti koji dolaze iz Afrike su ekonomski migranti. Pokupili su ih brodovi nevladinih udruga (vjerojatno novac Georgea Sorosa) odmah uz obalu Libije, a zatim ih odvezli u Italiju. Ovo je dobro orkestrirana operacija. Opet, vlade bi to mogle zaustaviti, ali ne trude se jako, zar ne? Samo se pretvaraju da to žele zaustaviti.
Knjiga Thomasa Friedmana “Svijet je ravan” spominje se u gornjem članku. To je ono što oni žele, jednu svjetsku vladu, bez granica, bez kulture, bez tradicije, niske plaće. Novi feudalizam.
Važna je tradicija i kultura, osjećaj domovine i pripadnosti. To je ono što se prenosi s koljena na koljeno. Brinem se da nećemo znati što imamo dok to ne nestane.
Ovi ljudi (globalisti/internacionalisti) moraju biti zaustavljeni.
Hvala backwardsevolution na vašem odgovoru. Apsolutno ste u pravu u vezi s europskim imigrantima i socijalnim beneficijama. Brat mog djeda bio je mornar na brodu koji ga je napustio kada je stigao u New York 1910.! . Napustio ga je i ušao ilegalno na američko tlo. Odmah je otišao vlastima govoreći da želim ostati u Americi što moram učiniti. Nemam ništa, ali imam 18 godina i jak sam. Pitali su ga ima li problema s morska bolest. Rekao je ne. Rekli su mu da se pridruži mornarici. I to je ono što je učinio. Nakon službe dobio je američko državljanstvo. Oženio se, dobio djecu i zaslužio sebi put u američko društvo. I kao što možete zamisliti, nije bilo uvijek lako.Ali nikada nije došao u sukob sa zakonom.Tijekom depresije u tridesetima bio je aktivan član sindikata rudara.Postao je pravi plavi Amerikanac radničke klase.Nikada nije posjetio Njemačku.Ti su imigranti bili prilično drugačiji od onih koji dođi sada. Ne pitaju što mogu učiniti za tvoju zemlju. Dođu ponekad čak i nasilno i kažu tu smo i želimo socijalnu pomoć pristojan smještaj besplatno vrhunsku zdravstvenu skrb i moraš se pomiriti s našim načinom života kao što je ili ne. Postojala je čak i takozvana šerijatska policija u jednom od naših gradova koja je maltretirala muslimanske ljude koji nisu živjeli u skladu s pravilima Kur'ana. Trebaju li nam stvarno ovakvi ljudi? Ne bismo trebali ratovati u dalekim zemljama. Ne bismo trebali izvoziti dijelove piletine u Afriku (visoko subvencionirane) koje nitko ne želi jesti u Europi i uništiti lokalnu farmu i poljoprivredu. Trebali bismo se posvetiti poštenim trgovinskim poslovima sa siromašnim zemljama koje ne bismo trebali prodati oružje onome tko ga ikada plati. Zar to ne bi bilo sjajno? Ali to je pusti san. I da, masovna migracija je doista veliki posao. Čak i ovdje u Njemačkoj. Za građevinske poduzetnike, privatne zaštitarske tvrtke, ugostiteljske tvrtke koje opskrbljuju velike izbjeglice kampovi itd.Ali to je porezni novac a ne privatni novac.
Autor se skriva iza prividne novinarske neutralnosti koja je sve samo ne. Kada govori o očitoj ravnodušnosti elita prema problemima koje stvaraju otvorene granice ili njihov stav o promjeni režima koji je u korijenu većine masovnih migracija s Bliskog istoka u Europu u posljednjih nekoliko godina, on se skriva. Stvarnost je stvarna ravnodušnost od strane elita. Populisti su u pravu. I nema znakova da ta ravnodušnost prema stvarnosti na terenu jenjava. Prije nekoliko tjedana na svojoj tiskovnoj konferenciji s turskim predsjednikom Erdoganom, koji je bio u posjetu, Emmanuel Macron vrlo je precizno objasnio da stoji uz SAD u tome da se sirijska kriza okonča tek nakon Assadovog odlaska. Drugim riječima, Francuska stoji rame uz rame sa SAD-om u promjeni režima i odbija priznati da su Rusija, Iran i Turska sada jamci ustavnih promjena u Siriji.
Jedna je od ironija našeg doba da stvar europskih ili američkih radnika brani konzervativna desnica. Jednom su u Sjedinjenim Državama postojali radnički sindikati s određenim političkim snagama koji su podržavali ograničenja imigracije. Republikanci, kao stranka šefova, zauzeli su suprotan stav. Sada su radnički sindikati u SAD-u uglavnom mrtvi. Čudi me zašto puno jači europski sindikati šute o ovom pitanju.
Autor također očito slijepo vjeruje u prednosti kulturne raznolikosti. Tu se slaže s elitama i njihovom političkom korektnošću. Na terenu to ne izgleda tako lijepo, pogotovo u Europi. Uglavnom muslimanski sastav posljednjeg imigrantskog vala stvara stvarne, a ne lažne probleme u cijeloj Europi jer Europa prolazi kroz krizu identiteta, a neobuzdani ateizam ubija najistaknutiji i najtrajniji element u nacionalnom i europskom identitetu.
Gilberte, uključit ću se u razgovor ako nemate ništa protiv podržati svoju misao o kulturnoj raznolikosti.
Shvatio sam da je jedina velika prednost koju Amerika ima to što ona uistinu jest "lonac za taljenje". Naravno, biznis je to iskoristio kroz niske plaće i opasne uvjete na radnom mjestu i to mora biti stalna borba između radnika i vlasnika/uprave. Moj je cilj ovdje ukazati na često iznenađujuće prednosti miješanja kultura.
Poljoprivreda je primarni posao u kojem živim zbog lokalnih uvjeta. Imamo izvrsno poljoprivredno sveučilište koje je uglavnom podržano "industrijskim standardima" (čitaj kao korporativna poljoprivreda ili učinkovitost). Iako se ne može poreći mnoge inovacije proizašle iz akademskog istraživanja, bilo je i katastrofa poput neukusne hrane. Zbog Vijetnamskog rata primili smo veliku populaciju izbjeglica, a s njima je došla i njihova duga povijest poljoprivrednih vještina. Tijekom vremena, i često ilegalno, pokazali su prednost male, održive poljoprivrede koja je pomogla vratiti "okus" koji je bio potisnut korporativnim uzgojem. Taj je uvid sada prihvatila akademska zajednica i odgovoran je za novi osjećaj održivosti. Uistinu win/win scenarij.
Zanimljiv članak. Ali kada govorimo o izbjeglicama koje dolaze u Europu, govorimo o izbjeglicama koje dolaze u Njemačku. To je njihova ciljna zemlja zbog našeg raskošnog sustava socijalne skrbi. Svaki šesti korisnik socijalne pomoći je izbjeglica (obitelj) koja je stigla nakon 2015. godine. Osim skandinavskih zemalja nijedna druga europska zemlja nije primila toliko izbjeglica kao Njemačka. Baltičke zemlje su primile izbjeglice, ali tamo nisu htjele podnijeti zahtjev za azil jer socijalna pomoć nije bila tako raskošna. Razumijem da postoji berba trešanja. Tko bi t ako imaju priliku? Ali da bismo razumjeli tjeskobe ljudi, treba znati da su mnoge starije izbjeglice nepismene i da će pronaći put do tržišta rada. Među migrantima nema mnogo liječnika, znanstvenika ili inženjera. Ovdje u Njemačkoj već smo paralelna društva u muslimanskoj zajednici gdje se šerijatsko pravo ilegalno prakticira. To su zatvoreni krugovi kojima su njemačko pravosuđe i policija potpuno izgubili pristup. A to nitko ne želi. Za autsajdere koji se ne moraju nositi s ovim izazovima lako je ukazati prstom. Ovo upiranje prstom uglavnom dolazi iz zemalja koje uopće nemaju izbjeglica. Veliki izazovi tek dolaze. Priuštivo stanovanje, na primjer, infrastruktura za zapošljavanje i tako dalje. A porezni obveznik s niskim dohotkom to mora snositi. On to sigurno nije zabavljen.Bogata elita žanje dobrobiti i svaljuje ogroman teret na ostale.Populisti nažalost imaju koristi od toga.Reći da se s ovim izazovima može upravljati lakše je reći nego učiniti.I usput: Njemačka se nije pridružila koaliciji voljan u ratu u Iraku niti je bio dio bombaškog pohoda promjene režima u Libiji.
Njemačka je još uvijek sputana tom Hitlerovom ružnoćom i užasom, inače bi i oni bili na klanju. Unatoč tome što su najbogatija zemlja u Europi, njihov vojni proračun iznosi samo 1.2% BDP-a, oko trećine američkog. Čak i jadna Grčka troši 2.8% na financiranje vojske (vjerojatno za zaštitu njemačkih bankstera).
Hvala Teo što si to tako dobro rekao. Još jednom Njemačka uzima sranja od ljudi koji su previše glupi da se pogledaju u ogledalo. Njemačka je ostala izvan, kao što ste rekli, lažnog "Rata protiv terorizma" započetog ovdje u SAD-u. Dvaput neizabrani “predsjednik” i njegov zli blizanac Cheney dvojica su poznatijih poticatelja ovoga. Za više imena pročitajte “Another Nineteen” Kevina Ryana. Uvijek sam govorio da sve jadne izbjeglice protjerane iz vlastite domovine (gdje bi radije živjeli) smjestite na višestruka imanja W. i Cheneya. Neka ih ova dva zla govana gledaju svaki dan. A kad njih dvoje preminu, jadne izbjeglice zadržaće imovinu.
Hvala geeyp na tvom odgovoru. Znaš kad sam šezdesetih išao u školu učili su nas da nijedan njemački vojnik više nikada ne smije kročiti na strano tlo. Obrana počinje na našim granicama, a ne na primjer u Afganistanu. I to predavanje traje do danas. Osobito su stariji ljudi prestravljeni kad čuju da su njemačke trupe uključene u vojne operacije u inozemstvu. Dobro se sjećam kada su NATO trupe počele bombardirati Srbiju devedesetih uz podršku njemačkih mlaznjaka. Moj otac je bio ogorčen. Kako se usuđuju. Mi jednom došli kao agresori i bombardirali Srbiju i sada to opet radimo. Rekli su da moraju stati na kraj zločinima. Ali njemačka vojska ne bi trebala biti dio toga. Nemamo pravo. I to je nepisani sporazum u Njemačkoj.
Saveznici i Sovjeti bili su puno gori od nacista. Znam da ovo ne treba pisati, ali to je gola istina. Njemačka nikada nije bombardirala gradove kao što su SAD radile u Njemačkoj, Njemačka nikada nije godinama zatvarala zarobljenike na livadama kao što su to činili Amerikanci. Njemačka nikada nije ubila desetke milijuna ljudi kao Sovjeti. Njemačka nikada nije bacila nuklearnu bombu kao što su to učinile SAD dva puta, na zemlju koja se htjela predati. Njemačka nije izmislila radne logore kao Englezi.
Njemačka je bila jedina zemlja s pristojnim gospodarstvom, dobrim smještajem i mnogo radnih mjesta, na užas Britanije i Francuske. Čak i sa svojim ogromnim kolonijama, njihov je narod živio mnogo siromašnije od Nijemaca, što pokazuje koliko je njihovo vodstvo moralo biti korumpirano. Bojali su se da će njihovi građani zahtijevati ono što je već bila norma u Njemačkoj.
Uništivši najveću europsku vojsku Amerikanci su de facto dva puta osvojili Europu.
Imam popis koji me podsjeća da ne "odgovaram" GW Deniersima, ali ovaj prošireni post mi je pokazao da neki od njih žive u ga-ga zemlji i na druge načine. Ne mogu zamisliti kroz kakve je krivotvorine ta osoba prošla da bi mogla ignorirati/iskriviti stvarnost na toliko mnogo načina.
Antares, pročitajte MAJSTOR ŠPIJUNA Frantiseka Moriveka, češkog špijuna koji je otkrio što je Njemačka radila prije Drugog svjetskog rata iu njega. Zapravo, svima preporučujem ovu fascinantnu knjigu. Na primjer, Morivek iznosi lažne zastave koje je Njemačka postavila, a kakve danas vidimo kopirane, kao u takozvanim “Asadovim kemijskim napadima na vlastite građane Sirije”. Nema šanse, Jose!
Theo – potpuno se slažem s tobom. "Za autsajdere koji se ne moraju nositi s ovim izazovima lako je uprijeti prstom." Da, i ne pokazuju! I ne bacaju li svoje sugrađane pod autobus dok to rade! Oni uzdižu važnost nedržavljana u odnosu na svoje sunarodnjake. Kao da misle da što glasnije zavape za različitošću (a što je raznolikija, to bolje!), to će više bodova skupiti na stepenicama do neba ili tako nešto.
Sviđa mi se što je Trump napravio. Sviđa mi se što je upotrijebio riječ "s*rupa" jer je to bacilo ključ u posao i natjeralo sve da sjednu i slušaju. Andrew Klavan je u svom članku pod naslovom “O grubosti i istini” rekao:
“Ulazi predsjednik Donald Trump. On je gruba i gruba osoba. Govori kao tip iz Queensa za nekretnine na gradilištu. A budući da nema dobre manire, nepromišljeno krši pravila kojima je ljevica nastojala zapušiti usta onima koji se s njima ne slažu. U tom pogledu često uspoređujem Trumpa s Randleom Patrickom McMurphyjem, galamljivim, neodgojenim propalice iz briljantnog romana Kena Keseyja Let iznad kukavičjeg gnijezda. McMurphy dolazi u ludnicu kojom upravlja ugodna, nasmijana noćna mora glavne sestre po imenu Ratched. Medicinska sestra Ratched, iako se pretvara da je duša majčinske brige, zapravo je kastrirajući, ušutkavajući tiranin. Njezina pravila lijepog ponašanja, navodno oblikovana za dobrobit svih, zapravo su sustav mentalnog ropstva. Sve McMurphyjeve istaknute karakterne mane odjednom postaju herojske u kontekstu njezine potlačenosti. Samo njegovo ratoborno neznanje o tome što čini dobro ponašanje može preokrenuti baršunasto gušenje njezine vladavine.
Za medicinsku sestru Ratched čitajte Hillary Clinton, CNN, New York Times, Sveučilište Yale, Twitter i Google/YouTube – sve nježne ministre pristojne šutnje i prisilnog nepoštenja. Ako se drskost Donalda Trumpa poput bika sruši kroz kristalnu ludnicu njihovog ljevičarstva – dobro. Bilo je i vrijeme."
Promjena režima i rat tjeraju izbjeglice u bijeg. Nije dovoljno stalno priznavati ovu činjenicu; moramo djelovati da to zaustavimo. Jedina osoba koja je htjela zaustaviti ratove bio je predsjednik Trump. Je li ljevica, koja tvrdi da joj je toliko stalo do izbjeglica, podržala predsjednika Trumpa? Ne oni nisu. Pljuju Trumpu u lice, a i Rusiji i Siriji. Svezali su Trumpa u čvorove oko Russiagatea. U njihovim nelogičnim umovima, bolje je uništiti zemlje i dovesti izbjeglice nego slušati Narančastog lakrdijaša kako zaustavlja ratove. Idi shvati!
Ali ne vjerujem da su izbjeglice uopće bile nepoželjne od strane njemačke vlade. Zapravo, Merkel se praktički prevrnula pokušavajući ih uvesti. Sjećam se da sam čitao članak u kojem je pisalo da Merkel ne miče usnama bez prethodne konzultacije s poslovnim čelnicima. Kao što ste rekli, "Bogata elita žanje dobrobiti i svaljuje veliki teret na ostale."
Isto je s drugim zemljama koje su ih primile (Švedska, Norveška, Francuska, itd.) Mislim da je jasno da te izbjeglice nisu željeli poslovni čelnici, da im nisu htjeli koristiti, imali bi tenkove na ulicama sprječavajući dolazak izbjeglica. Nikako ne bi to dopustili da se na njima ne može zaraditi novac. Elita nema naviku biti dobronamjerna uzalud.
Većina izbjeglica koje sam vidio na vijestima bili su mladi vojno sposobni muškarci. Mislio sam da bi ostali braniti svoju zemlju, ali nisu; umjesto toga krenuli su prema zemljama s najboljim beneficijama. Čitao sam priče o američkim i europskim nevladinim organizacijama u Siriji, Turskoj i drugim zemljama koje su nagovarale izbjeglice da pobjegnu u Europu, savjetujući ih kamo da idu i kako da tamo stignu. Pitam se koliko će ti novi građani biti sjajni kada okrenu leđa vlastitoj zemlji i potraže zemlje s najboljim pogodnostima.
Predsjednik Trump želi zaustaviti globalizaciju i vratiti radna mjesta. Pokušava li mu pomoći ljevica, koja je nekad bila stranka rada? Ne, ljevica je očito sada stranka koja podržava outsourcing dobro plaćenih poslova i navija za masovnu imigraciju niskokvalificirane radne snage iz zemalja Trećeg svijeta. Smisli opet! Osim toga, visokokvalificirana radna snaga također se dovodi iz Indije i drugdje jer će raditi za manje u tehnološkim industrijama, oduzimajući radna mjesta američkim građanima.
Školski sustav trpi jer pola razreda ne govori jezik. Socijalne službe su napete, hitne su pretrpane, smještaj je… ostalo već znate. Da ne govorimo o fizičkom nasilju, bandama, silovanjima, gubitku postojeće kulture. Nema vremena za asimilaciju prije nego što dođe sljedeći val.
To je strašan nered, a nastaje upravo zato što se elita na tome bogati. U njihovim glavama mi niti ne ulazimo u njihovu jednadžbu.
Tu elitu treba zaustaviti. Ratovi moraju prestati. Uništene zemlje treba ponovo izgraditi, na novčić Zapada, a onda ljude treba vratiti u zemlje koje nesumnjivo vole, u njihove vlastite kulture.
Ti si bez sumnje moj najdraži Trumpov pristaša. Iako mi je teško prihvatiti mnogo toga za što se Trump zalaže, ili barem na maloprodajni način kako on izlazi, stajao bih rame uz rame s tobom brate zbog smisla koji imaš dok opisuješ naše svjetovno stanje. Podrazumijeva se, kako zbog projektiranog masovnog utjecaja, ili zbog toga kako uvijek ispadne da smo dosljedno MSM podijeljeni jedni od drugih. Ova strategija 'podijeli pa vladaj' je ono što nas građane drži razdvojenima, pa stoga ne možemo doći do razumnih rješenja za praktične probleme.
Uvijek si nastojim pročitati vaše komentare unazadevolucija, pa vas molim da nastavite. Joe
Joe Tedesky – “Vi ste bez sumnje moj najdraži Trumpov pristaša.” Ha! To je zato što sam JEDINI Trumpov pristaša ovdje!
Hvala ti, Joe. Kako si ti drag čovjek, uvijek tako pažljiv i ljubazan. Volio bih da je netko poput tebe predsjednik, ali vjerojatno bi te otjerali, pa mi je drago što nisi. lol
Nije toliko da sam pro-Trump. Ja sam samo protiv Močvare. Na svoj grub način tjera ljude da se ljute i raspravljaju o temama o kojima inače ne bi razgovarali. IMO, ovo je dobra stvar.
Čuvaj se, Joe.
Smiješno, a moja mi žena ne dopušta da bježim, plus zašto bih uopće želio živjeti u tom otpadu Bijele kuće? Također, nije samo to što ste vi jedini Trumpov pristaša ovdje, već ste definitivno jedinstveni na svoj način povratne evolucije. Joe
Desno. (ili lijevo?) MSN je izdajica, svjedoci podrške demokrata. Vjerujem Trumpu kada kaže da je "lažne vijesti".
Godinu dana nakon Trumpove predsjedničke dužnosti, a većina ljudi i dalje vjeruje pričama MSM-a. I to mi je doista nevjerojatno.
“Ljevica” koja je bila meta brutalne državne politike 150 godina sada željno guta svaku kap koju im Alphabet agencije povrate u usta.
Trumpovi pristaše, koji ZNAJU da nam MSM laže i manipulira nama o svemu, još uvijek potpuno vjeruju MSM priči o Trumpu.
I Trumpovi mrzitelji i Trumpovi podržavatelji potpuno vjeruju da je on “autsajder” kojeg se “establišment” gnuša i koji je prvo pokušao spriječiti da dođe na vlast, a od tada je “otpor” protiv njega.
U međuvremenu, NIŠTA se nije promijenilo (osim ekspanzije i eskalacije neoliberalnih ekonomskih politika i neokonskih ratnih vanjskih politika).
A Trumpovi pristaše koriste iste argumente koje su Obamini roboti koristili prethodnih 8 godina da negiraju ili čak brane dosljednost američke politike bez obzira na to koja stranka kontrolira Kongres ili spava u Bijeloj kući. Čak koriste potpuno iste teme za razgovor, poput "On igra 4-D šah koji ti ne razumiješ."
Kad uđem u stanje uma Georgea Carlina u kojem znam da nitko od nas ne može učiniti ništa, pa se samo zavalim i uživam u predstavi, to može biti prilično duhovito. Ali stalno se sjećam užasa koji pogađaju ljude dok tipkam, i sve većih užasa koji će nas zasigurno uskoro posjetiti na "Zapadu", i to umanjuje zabavu.
Hvala na uvjerljivom napadu na pseudohumanitarizam i zanimljivoj obrani Trumpa.
Još uvijek nisam našao obranu njegovih nemarno agresivnih izjava, desničarskih stajališta o pobačaju, prodaji oružja i podređenosti Izraelu i KSA, potpori promiskuitetnog nadzora, niti njegovom odbijanju da jednostavno napusti Bliski istok i radi s Rusijom i Kinom bez obzira na masovni mediji lažu.
Da, “elitu treba zaustaviti. Ratovi moraju prestati. Zemlje koje su bile uništene trebale bi se ponovno izgraditi, na novčić Zapada” i predlažem da dok obnavljamo SAD i osiguravamo punu zaposlenost, prenamijenimo našu vojsku za velike humanitarne projekte koji će donijeti sigurnost i smisao životima građana SAD-a. To neće biti skuplje od našeg sadašnjeg ratnog huškanja, za koje se može iskupiti.
Sam F – slažem se. Trump je daleko od savršenog. Šteta što nije znao više o vladi i politici prije nego što je krenuo u ovo, ali s druge strane možda je to i dobro jer da je imao više znanja, sasvim sam siguran da bi dosad bio mrtav . Stalno mu popuštam jer mislim da namjerno radi gluposti (Iran, Jeruzalem) kako bi sklopio saveze. Ne možete se boriti protiv svih odjednom. To je moje razmišljanje, u svakom slučaju. Da, vjerojatno je naivno. Paul Craig Roberts rekao je sljedeće:
“Nepažljivi ljudi pogrešno su okarakterizirali Trumpa kao kandidata vladajuće oligarhije od prvog dana. Odbacuju ideju da je bio iskren u vezi s bilo kojim golom. Mnogo je velikih problema s njihovim odbacivanjem Trumpove iskrenosti. Jedan je da ako je on bio oligarhov kandidat, zašto je sav njihov novac otišao Hillary? Drugi je da ako je Trump bio neiskren u pogledu normalizacije odnosa s Rusijom, zašto su vojno-sigurnosni kompleks, posebno CIA i FBI, izmislili Russiagate i zašto se Russiagate koristi u pokušaju da se opozove Trump ili da ga se otjera s dužnosti ako Trump je oligarhov kandidat? Prestitutski mediji su u vlasništvu oligarha. Ako je Trump kandidat oligarha, zašto prestitutski mediji pokušavaju otjerati Trumpa s položaja? […]
Ako je Trump stvaran, uhitit će Muellera, Comeyja, Brennana, Hillary, Obamu, DNC i slomiti medijske monopole prestituta u tisuću komadića. Također bi mogao uhititi senatore i zastupnike koji sudjeluju u kampanji svrgavanja izabrane vlade Sjedinjenih Država. Abe Lincoln osigurao je presedan protjerivanjem američkog predstavnika i uhićenjem 300 sjevernih novinskih urednika.
Ako predsjednik Trump ne uspije poraziti plan onih koji tjeraju svijet u nuklearni rat s Rusijom (i Kinom), on će biti američki predsjednik koji je iznevjerio čovječanstvo i ugasio život na zemlji.”
Link za gornji članak:
https://www.paulcraigroberts.org/2018/01/18/the-twitter-president/
Sam – puno se stvari događa iza kulisa, kao što sam siguran da si svjestan. Postoji tajni dokument na četiri stranice koji opisuje izdajničko ponašanje FBI-a, Ministarstva pravosuđa i DNC-a. Ako se to otvori, stvari bi se mogle brzo promijeniti. Evo opet Paula Craiga Robertsa:
“Točno je kako sam ti rekao. Russiagate je zavjera između FBI-a, DOJ-a i kampanje Hillary da se poništi izbor Donalda Trumpa. Počinili smo izdaju na najvišim razinama FBI-a, Ministarstva pravosuđa i Nacionalnog odbora Demokratske stranke.
Ako ste vjerovali jednoj riječi Russiagatea, sada se morate smijati ili plakati svojoj nevjerojatnoj lakovjernosti.
Ovaj skandal također bi trebao srušiti prestitutke medije koji su odradili prljavi posao za urotu protiv Trumpa.”
Link za drugi članak:
https://www.paulcraigroberts.org/2018/01/19/explosive-finding-corruption-top-level-fbi-doj/
Hvala, Back, na komentarima. Slažem se.
Njemačko odbijanje da sudjeluje u Iraku i Libiji dobro je primijećeno u Švedskoj i, sasvim sam siguran, općenito hvaljeno i viđeno kao preuzimanje europskog vodstva, zalaganje za uobičajenu pristojnost.
Ako se ne varam, vjerujem da je Švedska sudjelovala u libijskim operacijama, a Njemačka u Siriji (i Švedska, ali u manjem obimu). tužno!
Može se primijetiti da dok je Švedska primila ogroman broj izbjeglica (grad Sodertalje, sa 70,000 stanovnika, primio je više izbjeglica iz Iraka nego cijeli SAD – što govori puno o oba entiteta), susjedna Danska ne prihvaća oko nule. Finska je slična.
Nesposobnost Europe da podijeli posao primanja izbjeglica pokazuje slabost EU-a i pomaže u podjeli Unije. Opet, ovo bi moglo odgovarati planu neokonzervativaca?
Naravno, u MSM-u se ne tiska niti emitira ni riječ o tome što je uzrokovalo priljev. To bi služilo planu Rusije!
Vjerojatno nije zamislivo i nije konstruktivno prisiliti sve zemlje EU da preuzmu sličan ili pravičan udio izbjeglica. Ako je, recimo, poljsko mišljenje čvrsto antiimigrantsko, vjerojatno je mudrije ostaviti vremena da se raspoloženje promijeni i poraditi na tome u razumnoj mjeri.
Opće rješenje ostaje zaustaviti operacije promjene režima.
Hvala na izvrsnom članku!
Smatram da je potrebno sveobuhvatno razumijevanje situacije. Čini se da tradicionalna odgovornost prema bližnjemu socijaldemokracije (ili možda feudalizma) u Europi vene, pa tako i povjerenje u elite i društveni ugovor.
Naravno, operacije promjene režima, užasni radni uvjeti, nepoštena trgovina su nečuveni i moraju se zaustaviti.
Migracija se okrivljuje za sve nevolje srednje klase, ali najveća prijetnja srednjoj i radničkoj klasi sigurno je automatizacija. Gubitak poslova i dobrih plaća navodno uzrokovan imigrantima blijedi u beznačajnost u usporedbi s automatizacijom. Teško je zamisliti koliko je radnih mjesta izgubljeno kao rezultat robotske automatizacije u posljednjih pedeset godina. Poslodavci su prekinuli svaku priliku da radnike u svim klasama zamijene robotskom infrastrukturom i nastavljaju to činiti ubrzanim tempom. Promjena režima znači zadržavanje ratnih dolara i preuzimanje kontrole nad svjetskim resursima. Ponekad sam znao što bi se dogodilo da su oni čiji je režim osporavan samo pristali dobrovoljno kapitulirati i tako učinili potrebu za ratom nepotrebnom. Vojna industrija bi otišla i plakala u svojoj juhi!!
Ovo se ne može poreći. Ali budući da roboti još nisu ni izumljeni za neke poslove, au svakom slučaju jedva da su besplatni, još se ne mogu usporediti s ljudima za jednokratnu upotrebu u mnogim situacijama. Zato Big Dirty i ostali još uvijek žele poluotvorene granice. Potonje će značiti da postoji dovoljno ovrha tako da će jedan telefonski poziv dovesti "ovrhe" da uklone teškog ili sada beskorisnog ilegalca koji je prethodno bio zaposlen na gradilištu.
Automatizacija bi trebala biti odlična. Od ljudi se ne bi trebalo tražiti da se muče na ponavljajućim i opasnim poslovima koje strojevi mogu obavljati umjesto nas. Kad sam odrastao 1950-ih, "pametni ljudi" su isticali da produktivnost vrtoglavo raste, što će dovesti do prekomjerne proizvodnje. Ali kad bi kapitalisti samo otpustili "višak radne snage", tada bi se tržište za te proizvode urušilo.
Dakle, rješenje koje je dosljedno lebdjelo bilo je da ćemo svi raditi kraće dane i manje dana tjedno kroz manje godina života. Ali, svejedno bismo bili isto plaćeni. Tako bi tržište ostalo snažno, a proizvodnja bi bila usklađena s potražnjom.
No, psihopatskih 0.01% odlučilo je samo zadržati sok cijeđen iz plodova našeg rada i resursa, tako da danas sve više ljudi radi više sati više godina kako bi zaradili manje.
Isto rješenje s kojim sam odrastao i dalje je jedino održivo. Ali 0.01% strahuje da bi takav sustav smanjio njihovo bogatstvo i moć. Oni su, naravno, točni.
Neće dati svoju moć i bogatstvo. Moramo pronaći način da to uzmemo. A to što roboti mogu obaviti velik dio posla onda bi bila sjajna stvar
Ljudi će imati više vremena da budu kreativni, da njeguju svoje obitelji i voljene, da se uključe u tu "potragu za srećom" koja je bila temelj stvaranja SAD-a.
Imigracija ljudi iz zemalja s niskim prihodima u industrijalizirane zemlje s H1-B i drugim vizama nije rješenje. Diljem Europe i SAD-a postoje korporacije koje koriste programe viza za smanjenje plaća radnika. Američke plaće stagniraju već 20 godina PO DIZAJNU GLOBALISTA!
Najbolji put je: 1) prestati ometati zemlje ratovima i 2) razviti snažna gospodarstva u siromašnim zemljama. Istina je da su UN i MMF i BIS i globalisti krivi jer je plan sve vrijeme bio da se građani svijeta otjeraju u siromaštvo kako bi ih se "kontroliralo" - jer sociopati globalisti misle da su bolji od drugih ljudi.
Do danas su globalisti desetkovali industrijalizirane nacije i tjerali građane u modernim zemljama u siromaštvo koristeći stagnaciju plaća i korištenje kreditnih provjera za otpuštanje kvalificiranih kandidata koji su patili od globalističkih bankarskih besmislica tijekom posljednje recesije, dok su nositelje viza doveli u zemlju s savršenom kreditnom sposobnošću bodove pa su "kvalificiraniji" od Amerikanaca (Europljana) koji imaju bolje obrazovanje - sve za uništavanje obitelji i manje plaće.
Opioidna kriza i stopa samoubojstava u SAD-u djelomični su ishod ove zle ekonomske i useljeničke politike. Drugi je dug američkih obitelji. Globalisti su krivi. Oni nisu glupi. Oni TOČNO znaju što rade - pokušavaju uništiti industrijalizirane zemlje kako bi doveli svjetsku vladu i kontrolirali stanovništvo kroz siromaštvo.
Ali imam novosti - njihov plan neće uspjeti. Vrijeme ovog velikog zla počinjenog čovječanstvu se bliži kraju. Ispostavilo se da ljudi nisu toliko glupi koliko su se nadali. Hvala Svemogućem Bogu.
Bok Lucy, tvoj post ima puno pohvala, ali tvoj zadnji odlomak i spominjanje svemogućeg Boga nalik je životu u zemlji kukavice oblaka. Što se tiče Boga, čini se da mu je ozbiljno nedostajala njegova briga za ljudsku vrstu otkako su ljudi prvi put hodali zemljom! Što se tiče toga da ljudi nisu glupi, pogledajte oko sebe, živimo u oceanu ogromne gluposti i čini se da se ova nevolja pogoršava, a ne poboljšava. Jedino što imamo je nada, ai nje nedostaje.
Johne, slažem se, i iako vjerujem u Boga, ali ne u židovsko-kršćanski pogled na Boga, budući da sam unitaristički univerzalist, međutim Lucy vjeruje da će nas njezin Bog spasiti i mislim da to treba poštovati.
Neslaganje ne mora nužno značiti nepoštovanje. Skok s "Ne slažem se s tvojom idejom" na "Ti si glup" ne treba poduzeti.
Poštovana da.
Prihvaćen kao legitiman argument apsolutno ne.
Molimo vas da jednom povremeno pogledate u zvijezde i upamtite - između njih je mnogo crnog i "materija" koju vidite svojim očima čini samo 5% svemira, što znači da je 95% svemira nepoznato. Nadnaravne sile postoje, ali vaše "oko" mora biti otvoreno.
90% svjetske populacije vjeruje u više sile. Pitam se zašto? Je li to zato što su svi ti ljudi ludi - ili je to zato što shvaćaju da je ovaj život test. Dobro i zlo postoje. A zlo se očituje u postupcima onih koji zatvaraju oči pred beskućništvom, ratom, seks trgovinom, pedofilijom, ropstvom i siromaštvom koje donosi globalizam.
Zemaljski resursi ne pripadaju bogatima – oni pripadaju Bogu – tj. vanzemaljcima koji izvode eksperimente nad vrstama na ovom planetu – i moraju se ravnomjerno raspodijeliti.
Svemogući Bog postaje nestrpljiv s onim što se događa na ovoj planeti i eksperimentalni vremenski prozor se zatvara – stoga će se hici upozorenja pojačati – https://www.cbsnews.com/news/asteroid-expected-closest-pass-earth-40-years/ – ali svaki prosinac neće biti isti.
Nemojte se zavaravati, oni koji sjede na vrhu vlada diljem svijeta željeli bi da njihova populacija ne vjeruje u “Boga”, ali oni znaju bolje – iskusili su Boga vlastitim očima i čuvali su tajne od onih koje smatraju inferiornima.
Istina je tamo.
Ne mogu se više složiti s tobom, Lucy. Općenito ovdje u CN-u naši se različiti pogledi neizmjerno i duboko poštuju, kao što bi i trebali biti. To je jedna stvar koja ovu stranicu čini doista posebnom. Postoji temeljni moralni kodeks koji ne dopušta ruganje ili ismijavanje, iako trolovi ponekad zasluženo budu prozvani. Hvala što si se oglasila, Annie.
Dobar komentar John. Naše kulturno vjerovanje u Boga koji će nam sve učiniti lijepim, ako smo samo dobri u poslušnosti njemu, nije od pomoći u preuzimanju odgovornosti za naše nevolje, od kojih su mnoge naše vlastite stvari, i čekaju naše inteligentne akcije popraviti ih. Ova pogrešna vjera u nepostojećeg "Boga" samo služi da nas drži u neznanju i neučinkovitosti. Ovim se ne poriče mogućnost Više sile s drugačijim atributima od mitova iz davnine, koji nažalost nastoje ovjekovječiti djetinjstvo čovječanstva.
Teško je povjerovati da lijevo orijentirani medij objavljuje članak u kojem se zalaže za desničarsku rasnu propagandu kao legitimnu polaznu točku („Desni populisti iskorištavaju pitanje migracije iu Sjedinjenim Državama i u Europi, ali odbacivanje njihovih argumenata bilo bi pogreška").
No, ono što je još alarmantnije je povijesni revizionizam na kojem se članak temelji, točnije potpuno brisanje činjenice da je trenutni migracijski val rezultat ubilačkih tendencija libijskih i sirijskih režima, što je izraženo masakrima nakon arapskih Proljetni prosvjedi koji su u Siriji rezultirali suradnjom s ruskim ekspanzionizmom i podrškom tiranskom Assadovom režimu druge generacije.
Za osobu koja je već govorila o Hillary kao o "glavnoj političarki" ovo se vjerojatno čini razumnom procjenom.
Nije to procjena, nego povijesna činjenica.
zamijenite "izmišljotinu" s "činjenicom" i doći ćete do nečega
“Ubilačke tendencije” libijskog režima? Tek među 54 Libijci imaju najviši životni standard
afričkih naroda. Nema potrebe za arapskim proljećem. Sada je Libija propala država, zahvaljujući NATO-u. Dakle, budite ponosni na usranu državu KOJU podržavate.
Kad bi samo Europljani zajedno s nama Amerikancima prestali ubacivati sebe u tajne promjene režima NVO-a, i prestali napadati svaku naciju koja se ne čini da se baš uklapa u sheme naših bankara, onda bi ovo suzdržavanje od kaosa bilo dobro mjesto za početak kraj borbe migranata u potrazi za sigurnim domom.
Još jedno dobro mjesto za početak bilo bi stvaranje dovoljno stvarnih radnih mjesta, kako bi se zaposlili ne samo migranti, već i naturalizirani građani. Potreba zapadne nacije da odustane od offshoringa i počne saditi industrijsko sjeme kod kuće koje će samo cvjetati i rasti, na način da većini osigura odgovarajuće zaposlenje. To će također pomoći da se statistički pad rasizma smanji na neželjenu, ali neizbježnu nisku brojku.
Problem migracija, samo je dio većeg problema. Taj problem proizlazi iz Novog svjetskog globalnog poretka koji samo želi obogatiti svoju malenu skupinu elita, dok ostalih 99% to čini bez toga. To je neodrživo, a ako se ne učini, onemogućit će procvat jednakosti, jer je to recept za društvene nemire.
Prestanite trošiti svaki cvjetni dolar i euro na rat, i počnite ulagati u svoje domovine, a zatim pogledajte kako će to funkcionirati da mir i spokoj napreduju. Što možete izgubiti, nuklearni rat?
Pa, ono što ste rekli bilo je sažeto i do točke, dok sam ja smatrao da je članak pomalo lutajući. Spomenuli ste u prethodnom postu da ste imali baku Talijanku, kao i ja, i mnogo godina nakon njezine smrti zainteresirao sam se za njezino podrijetlo što vas je odvelo niz mnoge staze. Risorgimento je srušio burbonske vladare Sicilije i ujedinio zemlju, ali je doveo do represivnijeg režima, sjeverne Italije, ergo masovnih migracija u Ameriku. Nekad ovdje talijanski imigranti korišteni su za smanjenje plaća većinom irske radničke klase u New Yorku. Talijani su prelazili kolone i korišteni su za potkopavanje sindikata. Od industrijske revolucije jedna je skupina suprotstavljena drugoj kako bi obogatili svoje nadzornike. S globalizacijom ista stvar, ali na širem planu. Ljudi su uvijek bili sumnjičavi prema imigrantima, i to iz istih konkurentskih razloga. Predrasude također ulaze u sliku budući da su Talijani, južni Europljani, smatrani inferiornima u odnosu na one iz sjeverne Europe, a danas se predrasude ponovno pojavljuju, ali danas su usmjerene prema muslimanima, crncima i latinoamerikancima. Postojanost te dinamike čini me da se ništa neće promijeniti, a biologija i opstanak također igraju svoju ulogu.
Vidio sam video isječak na Facebooku sa skupa održanog u Poljskoj i oni su bili odlučni održati Poljsku kao kršćansku naciju. Ovdje nema muslimana, ali ako poznajete povijest Poljske, podijeljene nacije, pokorene nacije, također znate da i to igra značajnu ulogu. Većina postova je protiv Trumpa i pomislili biste da će on sam uništiti Ameriku, najveću naciju, iznimnu naciju i naciju koja ne čini ništa loše na svijetu. Previše Amerikanaca gleda na ono što se sada događa bez razumijevanja naše povijesti, bilo da se radi o staroj ili novoj povijesti.
Još jedan video isječak bio je intervju koji je napravio CNN s Lindsey Graham koja je počela govoriti o imigracijskoj politici koja je skrenula u je li Trump rasist, a ratni huškač Graham je rekao da nije, ali da je bio ulični borac, tko te voli ako Sviđa ti se. Graham je rekao, da Papa nije bio dobar prema njemu, on ne bi bio dobar prema Papi, ali da je Putin bio dobar prema njemu, on bi bio dobar prema Putinu. Donio sam malo povijesti koja je pomogla u stvaranju "usranih" zemalja o kojima je Trump govorio, i imigracijskih problema s kojima se sada nosimo, a to se nije cijenilo, zapravo je postalo šala u objavi jedne osobe. Drugi je rekao da svaka zemlja radi podmukle, podmukle stvari. Dakle, ako spominjete višestruke ratove na Bliskom istoku koji su uništili cijele zemlje, ubili više od milijun ljudi i raselili milijune, to se smatra podmuklim i podmuklim. Odustajem.
Intimnost, ljubomora i strah od nepoznatog nikada neće napustiti ljudsku prirodu, ali Annie da rukovodstvo nije više zabrinuto za profit nego za rješavanje bilo koje stvari, ili barem pokušajima rješavanja bilo kojeg problema osim vođenja rata, ne bi je li ovo divan svijet?
Zašto uopće imati vodstvo, kada vodstvo samo stvara kaos? Ponekad često mislimo da je Deep State Chaos Making zavjera, i da jest, ali zapitajte se koliko su puta genijalci jednostavno tako glupo pogriješili i učinili nešto tako ozbiljno glupo?
Svidjelo mi se što si napisala, postaješ povijesna i detaljna...uživala sam Annie. Joe
Da su ti imigranti i izbjeglice tako dobri ljudi, bismo li ih pobili dva milijuna? Obama dobio Nobelovu nagradu za mir! Sigurno ne kažete da je ispravno ubiti milijun ili više civila u našem ratu protiv terorista, ali također bismo trebali prihvatiti te iste ljude u naša društva (tako da će se plaće naše radničke klase još više smanjiti)? Opsežnim pokoljem naše nesposobne militarističke vlade (Bush/ Cheney/ Obama/Hillary/sada Trump), namjerno stvaramo uznemirene, osvetoljubive, ogorčene ljude; zašto bismo riskirali da itko od ovih ljudi uđe u naša zapadna društva?
Kao prvo; “MI” nismo učinili ništa protiv drugih ljudi svijeta. Naša vlada je zapravo izvučena iz ruku građana. Kao što je Karl Rove rekao; sad smo carstvo. Drugo; imperijalna elita smatra zapadne nacije jednakom prijetnjom svojoj vladavini, kao i nacije MENA-e (govorimo o novom Rimskom Carstvu), stoga su kaos i status propale države politika za SVE dotične nacije, MENA i transatlantski zapad. Postoji učinkovit protuotrov za ovu situaciju, koji zahtijeva intervenciju moćnije sile. Progoni se. Ipak, neću govoriti o tome jer će to samo biti moderirano na ovoj web stranici "kontrolirane opozicije establišmentu".
Ogroman je priljev u Europu. Ovo iznosim kao činjenicu, bez vrednovanja.
Može li biti da je Europa pristala preuzeti “odgovornost” za obnovu zemalja koje su uništile SAD (i Ujedinjeno Kraljevstvo – koje preuzimaju odgovornost za vođenje ratova) i primiti rezultirajući val imigranata? To bi se moglo odnositi na Afganistan, Irak i Siriju.
Posljedica je i destabilizacija EU, te podjela između EU i Rusije. Neokonska politika?
U mojoj zemlji (Nizozemskoj) ljudi su odlučili imati manje djece. To se dogodilo u vrijeme Rimskog kluba (limtis za rast) zajedno s osjećajem odgovornosti prema onome što je još ostalo od naših malih prirodnih područja. Mi smo mala zemlja s velikim brojem stanovnika, pa je to imalo smisla. Tako mi se uvijek činilo. Međutim, vrlo je čudno da se to dogodilo u svim zapadnoeuropskim zemljama u isto vrijeme. Gdje smo natjerani da imamo manje djece?
Zatim je došlo masovno useljavanje. Od tog vremena vlada nije činila ništa osim napada na vlastiti narod. Bili smo previše lijeni za težak posao. Ali ako ljudi imaju manje djece, bit će i manje radnika. Tada su nam rekli da sijedimo, ali to nam je bila namjera. Onda nas optužuju za rasizam i ksenofobiju. Oni to mogu reći jer su oni ti koji upoznaju ljude s drugih kontinenata. Naravno, izgledaju i ponašaju se drugačije, tako da je lako ciljati na nas. Sada dolaze s ropstvom. To se doista događalo sve dok nakon tisuća godina nije zaustavljeno kada su bijeli muški kršćani stekli moć, ali oni će to šutjeti. Popis se nastavlja.
To je zamjena naroda.
Bio mi je prilično težak esej za dešifriranje, ali vjerujem da se gospodin Spannaus i ja uglavnom slažemo po ovom pitanju. Problem koji vidim s njegovim zaključkom je taj da ne mogu zamisliti da bi bilo koja od svjetskih elita učinila i najmanji napor da pomogne bilo kome osim sebi.
Svijet u kojem građani svih nacija imaju ugodan životni standard znači da neće biti puno poticaja za mnoge ljude da napuste svoje domove i odu u mjesta gdje su običaji drugačiji i jezik nepoznat. Gdje ima ikakve zarade u takvoj stabilnoj situaciji?
Pogledajte industrije koje žele stalni priljev očajnih ljudi voljnih raditi opasne i slabo plaćene poslove. Oni su odbačeni radnici – ozlijede se, otruju ili razbole i za njih nema nikakve pomoći.
https://cis.org/Business-and-Labor-Immigration-Contrasting-Views-Leaders-vs-Rank-and-File
Andrew Spannaus, hvala.
Izliječiti problem na njegovoj najdubljoj razini znači napasti njegovu srž - Nürnberška načela:
Planiranje, priprema, započinjanje ili vođenje napadačkog rata ili rata kojim se krše međunarodni ugovori, sporazumi ili jamstva;
Suučesništvo u počinjenju zločina protiv mira, ratnog zločina ili zločina protiv čovječnosti... zločin je prema međunarodnom pravu.
https://en.wikipedia.org/wiki/Nuremberg_principles
Na ovo se sve ostalo može povezati. Neka vrsta “zaustavite rat protiv čovječanstva”, ali ne hrpa parola, već jednostavna i jasna izjava zašto se ovo i naše osiromašenje ne mogu odvojiti.
Recimo, problem nuklearnog oružja, kako da ga se riješimo ako nismo kaznili počinitelje agresivnog rata? Kako možemo zaustaviti masovno uplitanje u život Afrike, ako strane države i korporativni agenti rata nisu čak ni javno prokazani (Ruanda na primjer, ali malo traženja naći će se puno krivaca).
Andrew, apsolutno si na pravom putu s ovim, molim te, piši više.
Rat i pljačka.
Bilo je lako predvidjeti da će naš Globalni rat protiv terorizma stvoriti milijune očajnih izbjeglica. Ratovi UVIJEK stvaraju izbjeglice.
Lako je bilo predvidjeti da će ekonomska pljačka zemalja bogatih resursima od strane neokolonijalnih sila koje su osiromašile građane tih zemalja stvoriti ekonomske izbjeglice, koje traže olakšanje za sebe i svoje obitelji. Povijest je puna primjera.
Kad su SAD i Francuska bombardirali Libiju, Gadafi ih je upozorio da je libijska vlada jedina koja sprječava "poplavu" ekonomskih izbjeglica iz Afrike da prijeđu Mediteran, ali oni su ipak odlučili uništiti Libiju.
Kada je Erdogan odlučio otvoriti granice Turske, članice NATO-a, prema EU, bilo je očito da će velik broj ratnih izbjeglica ući u EU.
A karta u ovom članku pokazuje da su gotovo sve izbjeglice ušle u Europu iz Libije ili Turske.
A kada se Europa još uvijek muči s globalnom ekonomskom krahom 2008., a europski se ljudi bore s brutalnim mjerama "štednje" koje provodi MMF, bilo je lako predvidjeti da će već rastući nacionalistički, desničarski pokreti eksponencijalno rasti kao mase očajnika stranci su stigli kako bi se natjecali za poslove i pomoć s domaćim stanovništvom.
Lako je bilo predvidjeti da će "konzervativci" zahtijevati da se ti migranti izbace, a "liberali" da budu dobrodošli i da im se daju stvari.
Činilo mi se da je cilj bio uništiti Europu od samog početka. A kada se nemir dovoljno poveća, tada će mase koje pate pozdraviti Globalni fašistički svjetski poredak.
Dopustite mi da dodam i ovaj citat Barbare Lerner Spectre, Židovke rođene u Americi koja je "učinila aliju" u Izraelu, a zatim se preselila u Švedsku kako bi radila na podučavanju Europe da bude multikulturalna. Napomena: rekla je ovo 2010. godine, PRIJE “Izbjegličke krize.”??” Mislim da postoji oživljavanje antisemitizma jer u ovom trenutku Europa još nije naučila kako biti multikulturalna. I mislim da ćemo biti dio te transformacije koja se mora dogoditi. Europa neće biti monolitna društva kakva su bila u prošlom stoljeću. Židovi će biti u središtu toga. Europa mora napraviti veliku transformaciju. Oni sada prelaze na multikulturalni modus, a Židovima će se zamjerati zbog naše vodeće uloge. Ali bez te vodeće uloge i bez te transformacije, Europa neće preživjeti.”