Ekskluzivno: Američki mainstream mediji konačno imaju svoj "pušač" na vratima Rusije - inkriminirajuće informacije od mlađeg Trumpovog savjetnika za kampanju - ali bliži pogled otkriva ozbiljne probleme s "dokazima", piše Robert Parry.
Robert Parry
Specijalni tužitelj Robert Mueller podigao je vatru protiv predsjednika Trumpa optužnicom protiv Trumpovog bivšeg voditelja kampanje za nepovezane financijske zločine i otkrivanjem izjave o krivnji niže rangiranog savjetnika za vanjsku politiku za laganje FBI-u.
Dok je dugogodišnji republikanski fiksator Paul Manafort, koji je pomogao u vođenju Trumpove kampanje do nominacije za GOP u ljeto 2016., bio veliko ime u vijestima u ponedjeljak, glavni mediji više su se usredotočili na sudske dokumente povezane s Georgeom Papadopoulosom, 30-godišnjim članom kampanje pomoćnik koji tvrdi da je čuo da Rusija posjeduje e-mailove Hillary Clinton prije nego što su postali javni na internetu, uglavnom putem WikiLeaksa.
Iako bi se činilo da to podupire priču o ruskim vratima – da je ruska obavještajna služba “hakirala” demokratsku e-poštu i da je predsjednik Vladimir Putin naredio da se e-poruke objave kako bi se potkopala Clintonova kampanja – dokazna nit koja se provlači kroz Papadopoulosov račun ostaje slabašna.
To je dijelom zato što je njegov kredibilitet već potkopan njegovim priznanjem krivnje za laganje FBI-u i činjenicom da sada ima motiv pružiti nešto što tužitelji možda žele u zamjenu za popustljivost. Osim toga, tu su rekla-kazala i osporena kvaliteta Papadopoulosovih navodnih informacija, od kojih su se neke već pokazale lažnima.
Prema sudskim dokumentima, Papadopoulos je upoznao profesora međunarodnih odnosa koji je tvrdio da ima "značajne veze s dužnosnicima ruske vlade", a profesor je u tiskovnim izvješćima identificiran kao Joseph Mifsud, malo poznati akademik povezan sa Sveučilištem Stirling u Škotskoj.
Prvi kontakt navodno se dogodio sredinom ožujka 2016. u Italiji, s drugim sastankom u Londonu 24. ožujka kada je profesor navodno upoznao Papadopoulosa s Ruskinjom za koju je mladi pomoćnik u kampanji vjerovao da je Putinova nećakinja, što je tvrdnja za koju su Muellerovi istražitelji utvrdili da nije nije istina.
Trump, koji je tada bio pod pritiskom jer nije imao vanjskopolitički tim, uključio je Papadopoulosa kao dio popisa sastavljenog da popuni tu prazninu, a Papadopoulos je sudjelovao na sastanku kampanje 31. ožujka u Washingtonu na kojem je predložio sastanak između Trumpa i Putin, mogućnost koju su drugi viši suradnici navodno oborili.
Doručak 'Email'
Ali Papadopoulos je nastavio njegov domet u Rusiju, prema sudskim dokumentima, koji opisuju najeksplozivniji sastanak kao doručak 26. travnja u Londonu s profesorom (Mifsud) koji je navodno rekao da je bio u Moskvi i “saznao da su Rusi dobili 'prljavštinu' o tadašnjoj kandidatkinji Clinton”. i posjedovao je “tisuće e-mailova”. Glavni mediji zaključili su da je Mifsud morao misliti na kasnije objavljene e-poruke.
Međutim, Mifsud je rekao The Washington Postu u e-poruci prošlog kolovoza da nije imao "apsolutno nikakav kontakt s ruskom vladom" i opisao je svoje veze s Rusijom kao isključivo akademske.
U intervju za UK Daily Telegraph nakon otkrića u ponedjeljak, Mifsud je priznao da se sastao s Papadopoulosom, ali je osporio sadržaj razgovora kako je naveden u sudskim dokumentima. Točnije, zanijekao je da zna bilo što o mailovima koji sadrže “prljavštinu” o Clintonu, a tvrdnju da je Papadopoulosa upoznao s “ruskom državljankom” nazvao je “podsmijehom”.
Prema Telegraphu intervju, Mifsud je rekao da je pokušao dovesti Papadopoulosa u kontakt sa stručnjacima za Europsku uniju i upoznao ga s direktorom ruskog think tanka, Russian International Affairs Council.
Bio je to potonji kontakt na koji su se sudski dokumenti vjerojatno pozivali rekavši da je 4. svibnja ruski kontakt s vezama u ministarstvu vanjskih poslova pisao Papadopoulosu i Mifsudu, izvješćujući da su dužnosnici ministarstva "otvoreni za suradnju", poruku koju je Papadopoulos proslijedio višem dužnosniku kampanje, pitajući jesu li kontakti "nešto s čime želimo napredovati".
Međutim, čak je i članak u The New York Timesu, koji je od početka agresivno gurao "skandal" oko Rusije, uočio rupe u dokazima koje su uslijedile od te točke.
Scott Shane iz Timesa napisao: “Još uvijek nedostaje ključni detalj: je li i kada gospodin Papadopoulos rekao visokim dužnosnicima Trumpove kampanje da Rusija posjeduje hakirane elektroničke pošte. Čini se da potraga mladog suradnika za dubljim povezivanjem s ruskim dužnosnicima, iako je on tome agresivno težio, nije dovela nikuda.”
Shane je dodao, “sudski dokumenti detaljno opisuju kako je g. Papadopoulos nastavio izvještavati visoke dužnosnike kampanje o svojim naporima da organizira sastanke s ruskim dužnosnicima, … dokumenti ne govore izričito je li i kome proslijedio svoje najeksplozivnije otkriće – da su Rusi imali ono što su smatrali kompromitirajućim e-mailovima o protukandidatu g. Trumpa.
“JD Gordon, bivši dužnosnik Pentagona koji je radio za Trumpovu kampanju kao savjetnik za nacionalnu sigurnost i pomogao organizirati sastanak o vanjskoj politici 31. ožujka, rekao je da nije znao ništa o otkriću gospodina Papadopoulosa da je Rusija dobila demokratsku e-poštu ili o njegovom produženom potraga za sastancima s Rusima.”
Razlozi za sumnju
Da je tužitelj Mueller imao izravne dokaze da je Papadopoulos obavijestio Trumpovu kampanju o Clintonovoj e-pošti, pretpostavili biste da bi dokaz bio uključen u objave u ponedjeljak. Nadalje, budući da je Papadopoulos obasipao kampanju vijestima o svom angažmanu u Rusiji, mogli ste očekivati da će reći nešto o tome koliko su Rusi bili od pomoći u objavljivanju demokratskih e-mailova.
Nedostatak potkrepljujućih dokaza da je Papadopoulos svoje vruće vijesti putem e-mailova prenio dužnosnicima kampanje i Mifsudovo inzistiranje da ne zna ništa o e-mailovima normalno bi pokrenulo ozbiljna pitanja o Papadopoulosovu vjerodostojnosti u ovoj najključnijoj točki.
Barem za sada, te praznine predstavljaju velike rupe u priči. No, službeni Washington je toliko dugo bio toliko očajan za "dokazima" o navodnom ruskom "miješanju u izbore", da je profesionalni skepticizam bio nepoželjan u većini medija.
Postoji i druga strana priče koja se rijetko spominje u američkim glavnim medijima: da je osnivač WikiLeaksa Julian Assange opetovano zanijekao da je primio dvije serije ukradenih demokratskih e-poruka – jednu o Demokratskom nacionalnom odboru i jednu o Clintonovu predsjedniku kampanje Johnu Podesta – od Rusa. Iako je sigurno moguće da su Rusi koristili izreze za prosljeđivanje e-poruka, Assange i njegovi suradnici su sugerirali da je DNC e-pošta barem došla od nezadovoljnog insajdera.
Također, bivši američki obavještajni stručnjaci su ispitivali je li barem jedna serija otkrivenih e-poruka mogla doći iz inozemnog "hacka" jer je velika brzina preuzimanja tipičnija za lokalno kopiranje datoteka na memorijsku karticu ili flash pogon.
Ono što mi je prije nekoliko mjeseci rekao obavještajni izvor je da su ruske obavještajne službe sudjelovale u pokušajima hakiranja kako bi otkrile osjetljive informacije, baš kao što to rade obavještajne službe SAD-a i drugih država, te da su demokratske mete bile uključene u ruske napore.
Ali izvor je rekao da je zbunjujuće pitanje bilo je li Kremlj tada naredio objavljivanje podataka, nešto što ruske obavještajne službe obično ne žele učiniti i nešto što bi u ovom slučaju riskiralo odmazdu od očekivane pobjednice izbora 2016., Hillary Clinton.
Ali takva pitanja i sumnje očito nisu dobrodošli u glavnim medijima SAD-a, od kojih je većina prihvatila Muellerovo prihvaćanje Papadopoulosove priče kao dugo očekivanog "pušaka" ruskih vrata.
Istraživački novinar Robert Parry razbio je mnoge priče Iran-Contra za Associated Press i Newsweek u 1980-ovima. Možete kupiti njegovu najnoviju knjigu, Ukradena priča u Americi, bilo u ispišite ovdje ili kao e-knjiga (od Amazon i barnesandnoble.com).
Robert Parry želi nastaviti raditi ozbiljan posao izvještavanja. Razmatrajući svaki pojedini djelić i ispitujući u njemu mogućnost neke istine. Ali... kad ima toliko smiješnih i dokazivih neistina u cijeloj hrpi smeća pred Rusijom, kako itko razuman može zaključiti bilo što osim da su sve to besmislice. Kako ne mogu napraviti karijeru analizirajući te gluposti, jednostavno sam davno zaključio da je to samo hrpa laži. Sada se već s određenom pouzdanošću mogu zaključiti osnovni obrisi onoga što se dogodilo, tako da su sve nove sitnice doista nebitne.
Također bih željela pojasniti da sam kao 56-godišnja baka koja živi u središtu ničega, Flyover Country NEKADA bila gorljivi republikanac, ali sam se zapravo nekako potajno nadala da će se Biden kandidirati i dala sam Sandersu saslušanje 2016., ali je završilo glasao za Trumpa jer sam u potpunosti prezirao Clinton. Sada sam tako potpuno razočaran i zgađen onim što sam vidio i čuo prošle godine da se molim da se zemlja samo otvori i proguta cijeli Washington, DC. Dobro rješenje za cijeli nefunkcionalni nered.
Imam pitanje. Ako se glupa histerija dogovora Trump/Rusija koja je godinu dana izjedala ovu naciju i višestruke istrage koje je iznjedrila temelji samo na onom glupom, 12 milijuna dolara vrijednom, Clinton/DNC, ruskom propagandom ispunjenom Fusion GPS dosjeu, bi li ta činjenica ovo torpedirala cijelu izložbu pasa i ponija i zatvoriti je? Jer ako hoće, postoji članak koji je napisao David Corn iz Mother Jonesa od 31. listopada 2016. pod naslovom “Veteran špijun dao je FBI-u informacije o navodnoj ruskoj operaciji kultiviranja Donalda Trumpa
Je li biro istražio ovaj materijal?"
http://www.motherjones.com/politics/2016/10/veteran-spy-gave-fbi-info-alleging-russian-operation-cultivate-donald-trump/
U ovom članku Corn detaljno opisuje svoj sastanak s "bivšim zapadnim obavještajcem" koji je očito Steele, opširno citira dokument koji je očito sada temeljito diskreditiran (??) Fusion GPS Dossier (za koji je Hillary prije nekoliko dana tvrdila da nije postao javnosti do siječnja 2017.) i pruža pozitivan dokaz da je Harry Reid bio u kontaktu s Comeyjem i najvišim dužnosnicima u zajednici nacionalne sigurnosti početkom kolovoza 2016. raspravljajući o detaljima dosjea i zahtijevajući od FBI-a da započne istragu Trumpove kampanje na temelju na podatke u dosjeu. Ono što je također jasno iz članka je da se tinta na dosjeu jedva osušila i da su Clintonovi miljenici radili na njemu, a kada je FBI vidio dosje u kolovozu 2016., pokrenuli su istragu o Manafortu i Gatesu. Ovo je, naravno, vrtoglavo slavio Clintonov krug 2016. kao dugo iščekivano "listopadsko iznenađenje" koje je Reid obećao. U 2017., to je krajnje osuđujuće.
Sada, navodno Devin Nunes i Trey Gowdy tragaju uzduž i popreko za ovakvim dokazima jer su obojica jasno dali do znanja da traže dokaze da su FBI i/ili DOJ koristili taj diskreditirani dosje kao osnovu za pokretanje svojih istraga i ako su učinio, te istrage su DOA. Ne čini li to ovaj članak??
Toliko komentatora izgleda kao da bi bili kod kuće i objavljivali u informacijskim ratovima.
Mislim da mnogi ljudi misle da Papadopoulosova "proaktivna suradnja" znači da je bio ožalošćen.
Sve je u krivim e-mailovima
*Clintonova e-pošta.* Ne DNC e-pošta. Ne e-poruke kampanje. Ne Podesta e-pošta. Kontroverza koja je bjesnila u 7 mjeseci *prije* što je Papadopoulos navodno čula o tisućama Clintonovih e-mailova odnosila se na tisuće koje je izbrisala i vjerojatnost da je njezin server hakirala ruska obavještajna služba (i mnogi drugi), koja ih je možda sve dobila. Sada bi to moglo biti zaboravljeno ili previdjeno, ali tada je to bila glavna vijest (osobito na desnici). A Papadopoulos ili njegov kontakt samo su vratili nadaleko poznate naslove kao mamac za sastanak. Ovdje nije bilo inkriminirajućeg uvida o tajnoj cyber operaciji koja se dogodila 2016. Sve je o 2015. i prije.
Pam i Russ Martens pišu (na svojoj web stranici “Wall Street On Parade”):
“Saga Rusija-Trump: I Murdoch Empire i NYT imaju zaprljane ruke”:
http://wallstreetonparade.com/2017/11/russia-trump-saga-both-murdoch-empire-and-nyt-have-soiled-hands/
Hvala, evelync. Dobar link.
novi uvodnik/članak: Guardian: Pokrenuo sam Occupy Wall Street. Rusija me pokušala kooptirati – Micah White
https://www.theguardian.com/commentisfree/2017/nov/02/activist-russia-protest-occupy-black-lives-matter
Mislim da jednostavno moramo prihvatiti realnost da će se stvari odvijati kao u prošlosti. Svijet se liderima čini preopasnim da bi ga prepustili vladavini prava i demokraciji. Čini mi se da je najbolje što možemo učiniti ono što Parry radi, piše pravi povijesni časopis i živi od mrvica koje padaju s gospodareva stola. Zato podupirem njegove napore s nekoliko mrvica koje mogu odvojiti.
Od početka Zuckerbergova carstva mislio sam da je Facebook idiotski izgovor da se ljudi uplete u trivijalnosti, čak me i ime odbilo. Sada Twitter planira proširiti tweetove na 280 znakova, kao da 140 nije dovoljno loše. Nažalost, Twitter može lagati, ali i odbijati laži, isto za Facebook i Google.
Ozbiljno, ovo je društvo postalo nezalijepljeno i kao što Lois kaže, "Nije lijep prizor". Loši izbori dovode do pada američkog carstva. Postoji zanimljiv članak od prije tjedan dana na Zero Hedgeu, “Kineski uspon, američki pad”, o kineskom lansiranju petroyuana i želji drugih zemalja da se oslobode dominacije dolara. Ima grafikon koji prikazuje dominaciju carstva od Portugala u 15. stoljeću, zatim Nizozemske, a zatim Španjolske, zatim Francuske, Velike Britanije i konačno američkog carstva, spremnog da ga zamijeni Kina.
John Hersey predvidio je uspon Kine (iako pod drugačijim okolnostima) prije mnogo godina u svom epskom djelu “Bijeli lotos”.
Želio bih reći da prestajemo s guglanjem na internetu. Nikada nisam "guglao". Naravno, Google je uključen u vaše povezivanje kada možda kliknete na neke veze. To naizgled ne možete izbjeći. Također nemam ni Face ni Twitter. Kad bi svi mogli izbjeći to učiniti sada, možda bismo mogli pokazati svoj prezir tim entitetima koji prešutno pristaju na Feinsteina, et. al. Dosta mi je toga da se kriminalna obitelj Clinton izvlači gotovo jednako kao i kriminalna obitelj Georgea HW.
jojp-
To je jako dobar prijedlog. Ne hranite zvijer. Duckduckgo je dobra alternativa googlu. A prihodi facebooka i twittera temelje se na dodacima, pa nemojte ni tamo ići, jer se pokazalo da popuštaju TPTB-u. Amazon je također jedan od onih koje treba izbjegavati zbog Bezovih veza s CIA-om.
fwiw, pojašnjeno na drugom mjestu, besplatna ili neplaćena prljavština je dar i nezakonita; plaćeno za prljavštinu nije
Uobičajeni modus operandi yankee pravnog sustava je natjerati sitnije da govore zgodne laži kako bi zarobili glavne mete sustava, stoga je istina da možete optužiti sendvič sa šunkom u yankee sustavu. Čini se da je to slučaj Papadapoulos. U drugim vrstama slučajeva angažiraju se zatvorski cinkaroši koji govore potrebne laži. Pravna osnova Muellerovih kaznenih progona može se pokazati kao sumnjiva legalnost, osim što, naravno, nijedna struktura moći neće poreći "legalnost" svoje prisilne sposobnosti, jer bi to na kraju negiralo legitimitet takve struktura moći.
Zanimljiv Helmerov članak o Manafortovoj prijevari - smatram da je Helmer vrlo temeljit istraživač s nevjerojatnim izvorima informacija.
Ovaj je račun izvanredan jer ukočenost oligarha obično nije siguran i isplativ put do bogaćenja. Manafort mora imati neku ozbiljnu "kirsha" (zaštita visoke razine), ali to se dogodilo 2008. kako bi Ukrajinci mogli pružiti potrebno pokriće.
http://johnhelmer.net/oleg-deripaska-and-paul-manafort-the-hustler-hustled/
“krisha”
plašite se .. od Slate/Dahlia Litwick ... očito je Manifortu i Gatesu uskraćena povjerljivost odvjetnika i klijenta (ne potpuno bez presedana, ali ćemo u ovom slučaju reći dvojbeno, zastrašujuće) - ovo je slučaj financijskog kriminala ... nema nužnih okolnosti, ne " kriminalac" kao što je "nasilni kriminal" ili neposredna opasnost za bilo koga ... (sumnjam da se "boje" da će biti izbačeni iz odvjetnika, izmanevrirani)
http://www.slate.com/articles/news_and_politics/jurisprudence/2017/10/why_a_judge_ruled_paul_manafort_isn_t_entitled_to_attorney_client_privilege.html
Ne pitajte me zašto, ali sumnjam da će se ovo ludilo povući još 3 godine. Ako tako dugo živimo. Ne bih imao ništa protiv da sam mislio da će to spriječiti insajdere da ne nanesu najveću štetu nama i svima drugima na planetu, ali siguran sam da će iskoristiti distrakciju da se izvuku sa što više kriminalnog ponašanja. Imperij koji se urušava nije lijep prizor.
Da, i od samog početka klintonovci su ovu situaciju počeli vrtjeti u antirusku priču. Najvjerojatnije će proći godine prije nego što se pretjerana propaganda i kontrapropaganda iz 2017. razriješi.
Moram se zapitati o ukrajinskoj zakladi Nuland/Kagan ... kao što sam se počeo pitati u posljednjih nekoliko dana ... jesu li postojeće (vrlo vjerojatno stranačke) istrage o Manafortu koje sežu godinama unazad, korištene da bi se pomoglo ukidanju Trumpa prošlog ljeta ... radovati se kada je Manafort podnio ostavku bilo prilično neproporcionalno (s obzirom da je bio na poslu samo 3 mjeseca), moguće osvetoljubivo (ali bez obzira na što?) osobito s obzirom na različite interese Bidena, McCaina i Podeste u toj istoj maloj ukrajinskoj bari (Krim, Krim , Krim!!!!!)
Sumnjam da je Clinton sama napisala sve te rusko-trumpove razgovore... i mit o Putinu kao vojno agresivnoj/egzistencijalnoj prijetnji također se javlja i vraća se na Ukrajinu (jer Sirija stvarno nije neka vjerodostojna baza moći/sfera utjecaja, dok je poslastica NATO zemljama “zlatna” i “evergreen”).
Ozbiljno je impresivno kako su želje naroda Krima (i istočne Ukrajine) odbačene, izbrisane..
Fwiw, moja misao u to vrijeme, bila je da je Clinton "punila pumpu" (proizvođački pristanak) za izuzetno asertivan vanjskopolitički napad izvan vrata na Rusiju/Putina... (sada je taj kukavni Obama bio s puta ) …
U svakom slučaju, da, Clintonova anti-Putin/Ruska kampanja i Trump/Ruske novčane veze — iirc — započele su puno prije navodnog hakiranja DNC-a… spajanja… ponovnog tkanja “narativa”?
ozbiljno ... .iskreno ... nemam nikakve ruske "veze", ali upravo sam otkrio da Lavrov, prema RT-u, sugerira da Mueller ispita Manifortove veze s Ukrajinom
https://www.rt.com/news/408371-lavrov-ukrainian-trace-us-investigation/
Uvijek je bilo znatiželjno koliko Manifortovih “ruskih veza” nije bilo “ruskih” … Ukrajina, Khazikstan, drugi sateliti bivšeg SSSR-a s vlastitim oligarsima …
Treba napomenuti da je Manifort jedno prezira vrijedno ljudsko biće koje (vrlo uspješno i za puno novca) radi PR posao za "loše ljude" ... dok SAD službeno, uspješno, uvjerljivo, radi isto za financijske i druge usluge (KSA , Duerte, čak i Sadam Husein, iranski šah) …
Susan – potpuno se slažem s tobom. Istu sam stvar pomislila prošlog studenog i bila sam sigurna da bi nas prva žena predsjednica uvela u žestoki rat s Rusijom prije Božića ako bude izabrana. Volio bih vidjeti Roberta Velikog kako radi kompletnu analizu ruskih vrata, počevši od Libije, Sirije, Ukrajine (i Nulandove), uključujući Sinove Podeste samo da vidim kako web objektivno izgleda. Stavite Killeryja i Saudijsku Arabiju u središte te mreže i hej sad, mogli bismo otpustiti Muellera bez gubitka istine.
Nije tako smiješno - ali - uglavnom sam prihvatio da će Hilary Clinton biti sljedeća predsjednica ... da je neuspjeh nekog porasta otpora Obami sugerirao da će "demokrati" ratificirati Obamu (koliko god on bio razorno razočaravajući) ... i kick- sve gore... biti više intervencionalist, više agresivan u lice.
Nikada mi nije palo na pamet da je Sanders bio nešto više od psa ovčara, koji je držao tu ljupko idealističnu "djecu" Obamine vojske u njihovim plavim košuljama, sprječavao ih da prebjegnu iz Plavog tima.
Nedostatak anketiranja postaje uočljiv, imho. Slavoj Žižek postao je glavna točka (barem u svemiru SAD-a/UK-a) ... jer (imho) postavlja neugodna pitanja u vezi s pomirenjem dugogodišnjih ideala sa stvarnošću (političkom i fizičkom) ... Dok "mi" imamo svoje razlike, ja sam užasnut široko rasprostranjenom de-platformizacijom... koja (za razliku od demografskih podataka na Facebooku i Twitteru) nije prikazana na grafikonu i zanemarena... ta cenzura zanemarivanjem, ravnodušnošću, tihim nedostatkom obzira.. erozijom čak i intelektualnog pretvaranja znatiželje i/ili otvorenog uma.
Američki mainstream mediji suprotstavljaju se Trumpu, što je vrlo razumljivo, ali teško je shvatiti zašto su tako totalno neuravnoteženi i neupitni. Naravno, postoji minutni broj poput Foxa, ali izvori koji počivaju na lovorikama kao centar i lijevi centar (prema definiciji SAD-a) napustili su svaku objektivnost. Realisti su svedeni na vas i Intercept je sve što je ostalo. Čak se i Truthout i RSN, Buzzfeed i većina drugih ponašaju kao da će Hillary i dalje biti predsjednica – ili možda jest. Svaki dan čitam Guardiju, ali ona je samo odraz NYT-a. Također i Le Monde koji je više usmjeren na Europu, ali se u velikom dijelu njegova izvještavanja vidi klintonovska Amerika.
Ne razumijem zašto i kako su se MSM okrenuli propagandnim strojevima.
Večeras sam gledao BBC-jeve svjetske vijesti na kabelskoj. Potpuno su u vreći tog smeća da je Putinova tvornica trolova ili netko (posljednji od boljševika, možda) postavljajući mali broj oglasa na Facebooku s navodno ruskih IP adresa (moguće CIA-e, ako mene pitate) zatrovao umove više od stotinu milijuna Amerikanaca – vjerojatno uvjeravajući svakoga od njih da glasuje za Trumpa navodno protiv vlastitih interesa i dobre procjene. Svoj imidž i reputaciju ovom idiotskom narativu posuđuju nekadašnji ugledni novinari, informatičari i akademici. Očito se cijela nacija danas poslijepodne prije Kongresa poučila Putinovoj izdaji. Tako tvrde vještaci. Ovo je grupno razmišljanje kakvo nikad prije nisam vidio u svojih 70 godina na ovoj planeti. Vrlo je uznemirujuće što više od 90% Amerikanaca može biti toliko kontrolirano i zavedeno, čak i oni s relevantnom stručnošću i unutarnjim uvidom u činjenice.
Anonymot –
Nema više slobodnih i poštenih medija – novina i televizije – u ovoj zemlji, pa tako ni u zapadnoj Europi. Mediji i ljudi koji za njih rade zaposleni su kod vlasnika koji rade ono što im oni kažu. A vlasnici u ovoj zemlji i većina medija u zapadnoj Europi također su u vlasništvu Zio-NeoConsa. Moramo si utuviti u glavu da sada živimo u dobu “Kraja povijesti”. Dobro je pročitati članke vezane uz “Kraj povijesti” objavljene 1989. i kasnije. "Doba razuma" je završilo - moglo bi biti zauvijek osim ako ga nekako ne uskrsnemo.
Ovo je sada prešlo dalje od pitanja "hakiranja" i Russia-gate-a do metapitanja o tome tko će sljedeći biti optužen i za što... brzo prelaze na "to nije navodni zločin (zavjera**), to je paravan -up” teritorij što bi sugeriralo da je Flynn sljedeći što bi/moglo promijeniti igru.
Kako Clintoni nije opozvan zato što je imao seks s Lewinsky, već zato što je lagao tijekom svjedočenja…. Trump bi mogao biti svrgnut ako više njegovih pomoćnika bude spremno posvjedočiti da je "sudjelovao" u "navodnoj zavjeri"
** Nedavno je spomenuto da riječ/pojam "dosluh" nije legalan... Dosluh nije zločin, gotovo svaka komunikacija "može" biti dosluh - zavjera za počinjenje zločina može biti/je (iako je obično zločin koji se procesuira, a ne zavjera — vidi također kazneni progon za terorizam na temelju, na primjer, priprema osobe da otputuje u zemlju X kako bi se borila za džihad, ili raznih osuda za “materijalnu potporu” za beznačajnu “potporu”, vodootporne čarape tko? )
Sjetite se također da je pušteno u javnost da se FBI-eva istraga privodi kraju... prije zatvaranja — i da će kongresne istrage vjerojatno biti ometene optužnicama i pravnim savjetima koji će biti privedeni.
Prilično sumnjam da bi Manafort (pametan biznismen) upleo/pomiješao svoje poslovne poslove s nesmotrenim i ljigavim Donaldom Trumpom... čak i da je kupio stan u Trump Toweru.
Manafort je doveden da se nosi s delegatima na konvenciji, kako bi spriječio pobunu ili drugu sramotu od frakcije Never Trump. Učinio je to, sa svojim dugogodišnjim vezama u vrhu GOP-a i bog zna čime još. Relativno sumnjam da ima ikakvog oružja kojim bi mogao trgovati u nagodbi o priznanju krivnje... i sumnjam da ima elitne prijatelje i podupiratelje koji će osigurati da se on (i obitelj) zbrinu ako bude osuđen, i — s obzirom na prirodu elitna kaznena gonjenja — može mu se poništiti presuda nakon žalbe i/ili mu se dopustiti — nakon što čvrsto odbije da ga se “pretvori — da plati goleme novčane kazne u zamjenu za priznanje krivnje.
imajte na umu također da, kao što je do sada navedeno, Trumpov tim nikada nije tražio prljavštinu od Rusa - radije je to bilo dobrovoljno ili stavljeno ... u odnosu na sastanak u kolovozu, vjerojatno kao mamac da se "pobijedi" sastanak ... i ponuđeni "dar" prljavštine nikada nije ni prihvaćen ni primljen...
Nisam siguran postoji li ikakva realnost implikacije neke zakonske odgovornosti za prijavu takve "ponude" prljavštine... i da, "licemjerje" Steelea koji traži i plaća prljavštinu Kremlja može rezultirati još jednom "istragom" opet o "dosluhu"
Cijela ova specijalna istraga je kao iz Kafkinog djela. Započinje s neutemeljenim politički motiviranim optužbama oporbene stranke, napreduje do lova na vještice kako bi se očajnički pronašli bilo kakvi dokazi protiv glavne mete (Trump), a kada se ta rupa pokaže suhom, sklanja se prema pokušaju prevariti i uhvatiti u zamku periferne svjedoke (Papadopoulos) u davanju kontradiktornih izjava zbog kojih mogu biti optuženi za "laganje" federalnim agentima. U suprotnom politički ili poslovni suradnici cilja (Manaforta) mogu biti pod pritiskom i optuženi za nepovezana kaznena djela. Ta se optužnica zatim može upotrijebiti kao sredstvo da se optužena osoba natjera da okrene dokaze (postoje li oni ili ne) protiv primarne mete u zamjenu za smanjene kazne ili čak pomilovanja. Ako je ovaj koristan alat i dalje u pokušaju da zadovolji svoje nove gospodare, koga briga? Misija izvršena. Prije nego što ovo završi, bit će više klokana na slobodi u američkim sudovima nego na australskom kontinentu. Amerika je uistinu svjetionik slobode, demokracije i, iznad svega, PRAVDE kojem se cijeli svijet treba diviti. Kako posve iznimno! Državu u kojoj čak i njezinog izabranog predsjednika mogu progoniti kao običnog uličnog kriminalca ako to odgovara onima koji vladaju iz sjene. Pogledajte državni udar okupljen uz samo dim i ogledala, nejasne optužbe i taktiku jake ruke protiv svjedoka. Naravno, Trump je glupi arogantni kreten, ali likovi nakon njegovog skrivanja pokušavaju ukrasti ostatke naše ustavne "demokracije", republike ili kako god to već nazvali, koje još uvijek posjedujemo.
Ovako to ide. Činjenica da se, unatoč postojanju petog amandmana, takav "zakon" smatra legalnim, što čini zločinom "lagati" isključivo na temelju riječi vladinih operativaca, bez prisege potrebne za odgovornost je sama po sebi znak da vladavina prava više ne postoji. Došao sam do tog zaključka kada je zakon korišten za osudu Marthe Stuart, iako je nisu mogli osuditi na temelju tradicionalnijih zakona.
Ahh da Parryjeva tjedna komična obrana 'čovjeka s planom'. Pomalo razočaran – mislim obično su njegove kolumne naslovljene s PUČ PUČ PUČ.
Da vidimo sada. Robert Mueller je hak, ne pušta jadnog Parryja u svoj najuži krug i začudo ne otkriva niti objavljuje tko točno i što istražuje. I sve što je naučio tijekom takvih. I Parry uzima svoje tjedne snimke. Prilično jadno.
"vjerodostojnost je već potkopana njegovim priznanjem krivnje" ??????? To je prilično komično, zar ne?
Parryjeva obrana Pape je nevjerojatno amaterska – trebao bi početi pisati scenarije za TV drame. Prema Parryju, Mueller bi trebao iznijeti svaki dokaz koji ima, trebao bi cijeli svoj slučaj suditi u svojoj optužnici iu javnom kazalištu. I imajte sve dokaze u roku od 30 dana od istrage ili odustanite. Ili još bolje samo uključite Parryja u svoj tim tužitelja. Ali to ne bi išlo – Parry je od prvog dana bio Trumpov branitelj broj 1. Dovraga, trebalo je da Trump hvali KKK u Charlottesvilleu da Parryja čak i zacvili od bijesa.
Ova stalna budalaština djeluje kao očajna osoba koja je potpuno izvan petlje, ili još bolje rečeno kao čovjek s patološkom kivnošću – gotovo uvijek protiv NYT-a i WAPO-a.
Nemam problema s prozivanjem bilo koje osobe i medija. Ali Parry čita kao Hannity ili sam Trump. To je neugodno i nije vrijedno papira.
Cionističko upozorenje – ADL je jedina istina u komentaru.
Ne bi li njegov naziv trebao biti ZDL – “Cionistička obrambena liga”.
Guy se ne slaže, a vi ga nazivate 'cionistom'. Mislite li iskreno da ovo podupire vaš slučaj protiv Russiagatea? Jednostavno zvučiš kao antisemit, a pritom daješ više streljiva izraelskoj vladi da je upotrijebi protiv onih koji se protive palestinskoj okupaciji.
Možda je on samo tip koji se ne slaže s gospodinom Parryjem. Jeste li ikada pomislili na to?
Pogledajte “ADL” nestašluke u komentarima CN-a ovdje:
“'Meki državni udar' na Trumpa, skriva se naočigled”
https://consortiumnews.com/2017/06/08/soft-coup-on-trump-hiding-in-plain-sight/
“ADL” već neko vrijeme širi teoriju zavjere o Rusiji i bizarne klevetničke besmislice.
S obzirom na važnu ulogu DNC-a unutar proizraelskog lobija u Sjedinjenim Državama i s koliko entuzijazma vodeće ličnosti proizraelskog lobija (uključujući i židovske i kršćanske cioniste) promiču teoriju zavjere o ruskim vratima, “Cionistička obrambena liga” služi kao točan naziv.
Desni i lijevi cionistički "momci" vrlo su zauzeti "neslaganjem" s činjenicama i stvarnošću.
To je činjenica. Nema ničeg "antisemitskog" u tome.
Hvala, Abe. Cijela ova "antisemitska" smicalica je tema koja se previše koristi za opravdanje vrlo stvarnih zločina protiv čovječnosti od strane izraelske vlade. Većina Židova nema više kontrole nad Izraelom i Netanyahuom nego ja nad Trumpom i američkim ratnim strojem, a kao što ste ispravno istaknuli, cionisti su i kršćani i Židovi. Pretpostavljam da bi me ljudi mogli nazvati "antiamerikancem" zbog vjere u mir i pravdu, a to bi imalo otprilike jednako smisla. Dobro ste povezali vezu između Russiagatea i cionističkog cilja da iskoriste "ruski bauk" kako bi zadržali dolare svoje ratne mašinerije, i njihove geostrateške planove, kako u SAD-u tako iu Izraelu.
ADL, dobrodošao na stranicu.. Mislim da ćete, kada počnete čitati i članak i komentare, početi shvaćati kako odgovoriti na članke. Napadanje glasnika i ignoriranje poruke nije nešto što većina komentatora radi. Mislim da možete puno naučiti. kao što ja imam.
Još jednom, imamo troll tag tim na djelu.
Drug “ADL” smatra “komičnim” da neovisno istraživačko novinarstvo iznosi činjenice.
Predvidljivi odgovor druga "Billa" je pretpostaviti da je "ADL", netko poput njega koji se "ne slaže", automatski točan.
I između “ADL” i “Bill” nema niti jedne činjenice.
Razumijemo.
“Posebni tužitelj za Rusiju Robert Mueller podigao je vatru protiv predsjednika Trumpa optužnicom protiv Trumpovog bivšeg voditelja kampanje za nepovezane financijske zločine i otkrivanjem izjave o krivnji niže rangiranog savjetnika za vanjsku politiku zbog laganja FBI-u.”
Pa, postoji zavjera protiv Sjedinjenih Država, optužba protiv Manaforta, što bi moglo značiti gotovo sve poput zavjere za utaju poreza koja bi se uklopila u pranje novca ili bi to mogao biti pokušaj da ga se poveže sa sumnjivim Papadapoulosovim narativom. Papadapoulas je optužen samo za laganje FBI-u, a ne za bilo što što bi se moglo nazvati "dosluhom". Možda je to bio sporazum o priznanju krivnje ili možda znaju da slučaj zapravo ne postoji.
*Trump je uhvaćen na snimci kako razgovara o hakiranju DNC-a sa samim Putinom i smije se o tome kako će Trumpu zajedno osigurati mjesto predsjednika.*
Robert Parry, vjerojatno: “Iako se čini da ovo podupire priču o Russiagateu, mediji to prenapuhuju, a što ako se radi o lažnoj snimci? A što je s Hillary!?”
Ti si stvarno stand-up tip, čovječe, i cijenim tvoje novinarstvo, ali mislim da si malo pristran po ovom pitanju.
To ne znači da niste u pravu u vezi s netolerancijom MSM-a na rasprave i skepticizam. To je apsolutno točno. Ipak, mislim da je prilično jasno što se ovdje dogodilo i da je DNC doista hakiran. Možda se nikada neće pravno dokazati, ali budimo realni. Upravo tako ovo izgleda.
Račun-
Složio bih se da su DNC vjerojatno hakirali, a možda čak i hakirali Rusi. Svaka vlast koja je za to sposobna hakira. Oni traže informacije. Ali ključno pitanje je je li ruska vlada opskrbila Wikileaks? Jesu li htjeli utjecati na naše izbore? Unatoč vašim podmuklim početnim nagađanjima, nema dokaza za takav scenarij, a mnogo je logičnije nagađanje upućenih ljudi poput Williama Binneya da je nezadovoljni insajder u DNC-u bio taj koji je OTVORIO e-poruke.
Hej Skip, tvoj me komentar naveo na razmišljanje o tome kako bismo trebali naručiti studiju kako bismo vidjeli koliko su sve te zemlje utjecajne na naše američke političare. Mislim na popis svake zemlje prema njihovom redoslijedu gotovinskog mita i utjecaja, a onda da vidimo koja nacija ima SAD tako vezane za svoje duboke džepove. Nešto mi govori da bismo, kad bismo napravili ovaj popis nacija prema njihovom utjecaju, tada vidjeli da je Rusija najmanja briga Amerike. Što misliš? Joe
Da, Joe, mislim da smo potpuno zeznuli koga naša vlada bira za saveznike i čiji utjecaj toleriramo. Posebno Izrael i Saudijska Arabija. Navodno smo demokratska republika koja cijeni slobodu i jednaku pravdu za sve, a ipak se udružujemo s glavarima i vladom koja ubijanje nevinih naziva "košenjem trave". Oni su nam prijatelji, a Rusija nam je neprijatelj?
Preskočiti-
U svakom slučaju, posumnjajte u Trumpa, ali nemojte misliti da ćete tako saznati istinu. Trump nije ništa bolji od demokrata. Gledajte, iskreno me nije briga jesu li Rusi hakirali ako se nećemo pozabaviti drugim stranim uplitanjem, ali također neću sjediti ovdje i tvrditi da nije očito da su to učinili. To je samo sljepilo. Mislim, gotovo svi na bilo kojem položaju znaju reći da se to dogodilo, a reakcija u tim krugovima je pretpostavka da je neki kreten koji se ne slaže automatski točan. William Binney dolazi iz istog svijeta u kojem mu deseci drugih stručnjaka proturječe. On nije u boljem položaju da zna od njih. Zapravo, on je u lošijoj poziciji, jer je 'bivši' obavještajni profesionalac i kao takav nema pristup povjerljivim podacima kao što to imaju sadašnji profesionalci.
Samo zato što je IC lagala o Iraku ne znači da je stoga lagala o ovome. Odvojeni slučajevi koji zahtijevaju posebnu istragu. Ako se otkrije da je IC lagao o ovome, prozvat ću to. Trenutno se čini da su na tragu nečemu. Doduše, oni zapravo ne mare za to pitanje. Koristi se u političkoj borbi protiv Trumpa, ali činjenice ostaju iste.
Samo stvarno ne mislim da neki ljudi shvaćaju kako optika nekih skeptika izgleda ostatku političkog svijeta ovdje. Mislim, imate ljude koji se ne slažu s Russiagateom i izražavaju to protivljenje na RT-u. RT Ne zato što su 'ruski propagandisti' nego zato što žele izraziti svoje stavove. Ipak, kako to izgleda? Čini se da ne znate o čemu se radi, a Rusi vas koriste da upiru prstom u Sjedinjene Države za političku korist, što se upravo i događa.
Zašto se to događa? Jer MSM neće voditi ljude poput Binneyja. Ali također neće voditi ljude poput Alexa Jonesa. To ne znači da je 'super muška vitalnost' Alexa Jonesa odjednom legitimna droga. Svakakvim ljudima je uskraćena MSM platforma jer jednostavno ne znaju o čemu govore, a onda odu na RT i ponašaju se kao da imaju neku superiornu istinu. Ne, samo su pogrešno informirani/nebitni. Sve rubno nije žrtva zavjere.
Naše su institucije duboko pogrešne, ali bez njih uopće nemamo načina razumijevanja događaja kao vanjski promatrači. Bojkotiranje institucija i svega što govore i hrle u ruske medije ne rješavaju niti jedno od ovih pitanja. Jednostavno stvara nove podupirući instituciju iz strane zemlje koja po prirodi toga što je strana institucija ima na umu ruske, a ne američke interese. Ima isto toliko smisla koliko i Rusi koji pokušavaju popraviti svoju zemlju odlaskom na Radio Liberty i prigovaranjem.
Jednostavno ne shvaćam.
Račun-
Vaša analiza je prepuna pogrešne logike. Trump je očito imao posla s određenim Rusima, ali to je puno drugačije od ruske vlade koja nastoji potkopati legitimitet naših izbora. Sami to vrlo dobro uspijevamo s krajnje korumpiranim dvostranačkim sustavom, financiranjem kampanje, glupim formatima debate, MSM kontrolom narativa, itd. Mnogi članci na ovoj stranici duboko zadiru u sva ova pitanja. Poistovjećujete Williama Binneyja s Alexom Jonesom? William Binney nije nebitan. Većina inteligentnih analitičara s imalo integriteta očišćena je iz tih institucija još za vrijeme W-a i Cheneya. James Clapper lagao je Kongresu i nije platio cijenu. Želim reći da nas naše pogrešne institucije drže podalje od istine. Jedini način razumijevanja događaja kao vanjski promatrač je odlazak na stranice poput ove koje se suprotstavljaju MSM propagandi. Kažete da je očito da su Rusi hakirali. Mislite li na rusku vladu? Molimo dostavite dokaze. Natjerati hrpu lakeja da stalno ponavljaju istu laž bez dokaza, kao što to radi naš MSM, ne pretvara laž u "očitu" istinu. Bilo je mnogo detalja u mnogim člancima na ovoj stranici i drugima koji se u potpunosti bave nedostatkom bilo kakvog stvarnog dokaza.
Također se čini da dolazite sa stajališta koje automatski pretpostavlja zle namjere Rusije, a ne da oni samo žele da se prema njima postupa pošteno u međunarodnoj areni. Čitam Putinove intervjue i govore radije nego klevete koje izbacuje naš MSM i ne vidim nikakvu zlu namjeru. RT omogućuje da se čuju glasovi koji su isključeni iz našeg MSM-a. Ne vidim problem u tome. Istina je istina, bez obzira tko je pripovijeda. Smiješno je misliti da to na neki način ruši našu demokraciju. Ako išta, čine nam uslugu. PBS je podrio našu demokraciju uređujući intervju Jill Stein kako bi isključio sve njezine važne točke.
https://www.youtube.com/watch?v=nvqdl_CGCGk
Ništa od ovoga ne pišem da bih branio Trumpa. Čovjek mi se ne sviđa, a za njega sigurno nisam glasao. Ali ne sviđa mi se činjenica da niti jedan predsjednik od kada je JFK ubijen nije uspio održati bilo kakvo značajno obećanje u kampanji. Ratni stroj se samo kotrlja, bogati postaju sve bogatiji, a istina se gazi. Naše obavještajne službe postale su rep koji maše psom.
Sada ti isti nitkovi koji kontroliraju naš MSM žele kontrolirati internet i ušutkati one koji govore istinu.
Jedini dio tvog komentara koji ima imalo istine je tvoj posljednji redak - jednostavno ne shvaćaš.
Preskočiti-
Ne pretpostavljam zle namjere Rusije. Slažem se da provode ono što misle da je njihov nacionalni interes. I to nekako ovisi o njima. U tom svjetlu, međutim, nije nevjerojatno da su Rusi hakirali. Priznanje toga ne znači da podržavam novi Hladni rat, ili mrzim Putina, ili mislim da su Rusi zli.
Što se tiče svega ostalog što ovdje pišeš, ok. Zaronit ću dublje i vidjeti propuštam li nešto. Nemam slijepu lojalnost američkoj vladi. Stalno ga kritiziram, uključujući licemjerje. Možda to ne radim dovoljno.
Vau. Koje je vaše mišljenje na BBC-ju?
Propagandni trol “Bill” predstavlja se kao “samo tip koji se ne slaže”
Drug “Bill” inzistira na tome da je svatko tko se ne slaže s njegovim tumačenjima bez činjenica, a koja su slučajno identična tumačenjima grupnog mišljenja bez činjenica u glavnim medijima, na neki način kriv za “sljepoću” i “netoleranciju prema raspravi i skepticizmu”.
“Bill” neprestano koristi propagandnu retoriku “optike skeptika”.
Fraze poput "prilično je jasno", "budimo realni", "točno kako ovo izgleda", "točno što se događa", i njegov potpis, "samo nemoj shvatiti" osmišljene su kako bi skrenule pažnju s potpunog odsustva činjenica. -temeljeni dokazi iz DNC-a, privatnih tvrtki za "kibersigurnost" ili vladinih "obavještajnih službi".
Baš kao i mainstream mediji, drug “Bill” ne može iznijeti niti jednu provjerljivu činjenicu.
Baš kao i MSM, "Bill" samo inzistira na tome da je njegova miljena teorija zavjere "ono što se ovdje dogodilo".
"Bill" je jednostavno "o tome" o čemu god grupno mišljenje "institucije" bile "o tome".
Karijerizam “cijenjenih” komentatora masovnih medija, novinara i govorničkih glava mogao bi odvesti svijet u nuklearni rat. Mnoge od ovih kurvi točno znaju što rade. Mnogi od njih znaju da Kremlj nije pokušao "hakirati" izbore ili se na neki drugi način umiješati u izbore, ali oni guraju javnost ponavljajućim besmislicama uvijek iznova i iznova.
To što inače liberalni, inteligentni ljudi vjeruju u ovu opasnu skupinu jedna je od nevjerojatnijih stvari kojima sam svjedočio.
Ljudi su napustili sposobnost kritičkog razmišljanja. Inače su inteligentni ljudi lišeni vještina kritičkog razmišljanja kada je riječ o velikom zločestom Trumpensteinu i užasno je vidjeti kako se sve to odvija.
Napadnite Trumpa iz pravih razloga, NE zato što želi približavanje Moskvi i usudio se predložiti da Washingtonsko carstvo treba malo obuzdati.
Vjerujem da bi stvarno postojao "zakon i red" u Americi, bilo bi masovnih uhićenja onih na vlasti i njihovih saveznika, (prošlih i sadašnjih) za ratne zločine i zločine protiv čovječnosti. Nažalost, ono što vidimo je: "Poziranje zla"
---------------------
24. rujna 2017.
Postavljanje zla
Poziranje zla je prizor za vidjeti
Isporučitelji ratnih zločina o kojima treba reći
Odjeveni u skupa odijela, ovi su dobro odjeveni ratni zločinci
Muškarci i žene bez imalo morala i principa
Takozvani "vođe" ljudske rase
Stvarno su prokleta sramota
Osvajači zemalja u ilegalnim ratovima
One su jučerašnje i današnje ratnohuškačke kurve
Milijuni su mrtvi zbog njihovih zvjerskih ratnih zločina
Milijuni su izbjeglice zbog svoje prljave zabave
Stvaranje ratova je ono što ti ratni perverznjaci rade
Plaćeno obaveznim porezima od mene i tebe
Financijeri i pomagači terorista također
Ovi izdajnički zlikovci stvaraju još više pakla
Oni su licemjeri koji govore o "vladavini prava"
Njihove lažljive riječi trebale bi vam zapeti u želju
Zemlje su uništene i bjesne građanski ratovi
Ovako se plaćaju korporativni kanibali
Opskrba oružjem smrti i katastrofe
Ubijanje nevinih žrtava puno brže
Irak, Libija, Sirija, Jemen i druge zemlje također
Jesu li paklene rupe uništenja uzrokovane ovom nečastivom posadom
Oni paradiraju svjetskom pozornicom i drže neukusne govore
Kad bi stvarno većina tih kriminalaca trebala biti na optuženičkoj klupi
Sudi se za ratne zločine i zločine protiv čovječnosti
Umjesto toga, oni su slobodni i šire svoje ludilo
Izazvali su smrt i razaranje i goleme nemire
Koliko će ljudi još podnijeti ovo držanje zla?…
[više informacija na poveznici ispod]
http://graysinfo.blogspot.ca/2017/09/the-posturing-of-evil.html
Tvoje su pjesme jake, Stephen. Oni su poslastica za ljubitelje istine.
“George Papadopoulos, 30-godišnji pomoćnik u kampanji koji tvrdi da je čuo da Rusija posjeduje e-mailove Hillary Clinton prije nego što su postali javni na internetu, uglavnom putem WikiLeaksa.”
S poštovanjem: Nitko osim gurača "vrata" Benghazija ne mari za e-poštu Hillary Clinton.
S druge strane, procurjeli DNC-ovi e-mailovi i vrlo vjerojatno procurjeli Podestini e-mailovi ozbiljno su zabrinuti, budući da pokazuju da se DNC urotio protiv Sandersove nominacije.
Ukratko: koga briga što Papadopoulos ima za reći o Hillarynim e-mailovima, oni zapravo nisu predmet tvrdnji “ruskog hakiranja”.
Budući da "oni" (Papadopoulos) nikada nisu vidjeli e-mailove (ili bilo koje e-mailove), nemoguće je znati koja je tranša e-mailova (navodno) ponuđena ... i postoji nekoliko poznatih zbirki/curenja/hakiranja, kao i možda još nepoznate zbirke... čineći ga još mutnijim.
Kao što treba imati na umu, čak i ako je "insajder" preuzeo i odao e-poštu, to ne isključuje hakiranje ... a hakiranje ne isključuje curenje ... (ili više curenja ili hakiranja).
Caitlin Johnson lijepo raspakira — često pogrešne — pretpostavke o datumima sastanaka koje se odnose na objavljene e-poruke... https://medium.com/@caityjohnstone/why-george-papadopoulos-is-as-insignificant-as-paul-manafort-b964ff3d3d37
Ona nas također podsjeća da je prvi veliki WikiLeaksov deponij “Clintonovih e-mailova” bio rezultat zahtjeva FOIA...
um se malo vrti (s obzirom na očiglednu beznačajnost ovih bacanja/curenja informacija u javnosti), ali:
Bilo bi zanimljivo da su fantomski e-mailovi koje su “Rusi” navodno nudili u veljači/ožujku ista “prljavština” navodno ponuđena na tom sastanku u kolovozu...
Glupost onih koji još uvijek tuku mrtvog konja zbog Trumpove "šale" o tome da su Rusi možda locirali/hakirali kako bi pronašli 35,000 Clintonovih e-mailova je izvan svake izdržljivosti... a ipak i dalje postoji.
Dokle će ovaj BS trajati! Možda bismo mogli stvoriti narativ o tome kako se Sjedinjene Države miješaju u izbore na globalnoj razini; ne moramo kopati tako duboko!
Kao i obično dobar članak
BS će se nastaviti dok ne nađemo dovoljno načina da ga zaustavimo. Ova stranica je jedan od načina. Istina je protuotrov za laži.
Ruska vrata: još jedna propaganda Podijeli pa vladaj (D&C). Evo nas opet! Dobar izvještaj.
Pogledajte @ dobro istraženo https://isgp-studies.com/ objašnjava kako masovno ugrađene kriminalne mreže koriste nevjerojatne ovlasti i resurse plaćene vlade da uskrate kvalitetu života i duševni mir 99% onih kojima vlada ne primaju plaću (u osnovi građani koji su ugostili građane koji su bili opčinjeni videom). Predlažemo da pažljivo proučite ISGP stranicu; često ga spominju jer otkriva bogatstvo organiziranih kriminalnih aktivnosti i pokazuje koliko teško obećava biti održavanje integriteta u vladi usmjerenog na ljudska prava. Dok vladu ne revidiraju oni kojima se upravlja i ako se državne tajne bilo koje vrste iz bilo kojeg razloga ne eliminiraju, napredak se nikada neće dogoditi.
____Abeovo citiranje Engdahla => “mogli bismo se naći u još jednom ratu za naftu na Golanskoj visoravni, u ovom ratu koji uključuje Siriju, Rusiju, Iran, libanonski Hezbollah s jedne strane i Izrael i 68 nacija Rexa Tillersona 'anti- ISIS koalicija' s druge strane, još jedan besmisleni rat oko kontrole nad naftom.”” sugeriraju da se Tillerson ozbiljno shvaća, kao što bi trebalo nadolazeće iščekivanje da anti-Assadovi (ratoborni sirijski osvajači) i dalje planiraju koristiti lažne operacije otrovnim plinom srušiti Assada i uništiti Siriju, čini se da je ovaj put u SAD-u podržan okupirani Allepo, Sirija (vidi. https://friendsofsyria.wordpress.com/ ). Sve se vrti oko nafte i plina; pogledajte morske luke LNG nafte i plina u Americi. onda se zapitajte ….. tko, gdje, zašto i kada i što će se dogoditi s privatnim ulaganjem od 100 trilijuna dolara ako LNG poslovni plan propadne? ). Ništa se neće promijeniti sve dok čovječanstvu koje je zadivljeno dvorištem videa ne bude omogućeno da vidi činjenice izvan lažne narativne propagande. Može li rješenje za bolju vladu i eliminaciju rata biti jednostavno kao osigurati da svatko na svijetu ima jednostavan, točno preveden pristup nepristranim, pouzdanim vijestima i informacijama? vjerojatno ne, bilo bi potrebno neko sredstvo da se stvorenja iz štale natjeraju da to shvate.
U optužnici se ne navode sastanci te vrste koje treba dokazati.
To ipak sugerira da je tip surađivao protiv drugih, također "proaktivan" u vezi s tim, kao što je ozvučeno.
Govori nam da očekujemo više, određene vrste. To je stvarna važnost, a ne ono što piše.
Mislim da postoji jasan dokaz da je Trumpov tabor posegnuo za Rusijom. Druga je priča jesu li Rusi išta učinili da pomognu Trumpu (npr. hakiranje DNC-a). Više nego vjerojatno ne.
Od kada je “posezanje Rusiji” zločin? Ovo je samo Orwellova riječ koja demonizira BS.
Lagati federalnom istražitelju je. Suprotno uvriježenom mišljenju, glupost je zločin.
Andrew, koliko si dobio?
Upravo mike k. Upravo sada trebamo golubove u Washingtonu (ako ih uopće ima) koji se svim silama trude uspostaviti dijalog s Moskvom. Nedavno je imbecilni Pence bio na nuklearnom lansirnom mjestu u Minotu ND govoreći medijima i nazočnom osoblju o tome kako bi trebali biti potpuno spremni za lansiranje! Ovo je apsurdno i opasno ludilo.
Washington je praktički preuzet od strane militarističko-cionističke kabale koja je trenutno mrtva u destabilizaciji odnosa među nuklearnim silama. Demonizacija Kremlja u vrijeme kada glavni mediji raspiruju atmosferu lova na vještice oduzima dah.
To što se liberali — u svojoj mržnji prema velikom zločestom Trumpensteinu — slažu s tim zastrašujućim grupnim mišljenjem jedna je od iracionalnijih i nevjerojatnijih dinamika kojima sam svjedočio u svojim desetljećima praćenja političko-ekonomske scene.
Mrzite Trumpa iz pravih razloga. Ne nasjedajte na Paula Singera, Billa Kristola itd. al., orkestrirana propagandna kampanja.
Fitzgerald je rekao da je znak pravog intelektualca istodobno imati dva suprotna gledišta u svom umu i zadržati sposobnost funkcioniranja.
Ups iskrivila je moj zadnji odlomak:
imati dva suprotna stajališta u svom umu istovremeno i zadržati sposobnost funkcioniranja.
Urednik se kaje zbog pogreške.
Drew Hunkins –
Nadam se da ste vi i vaši dobro.
Ne zaboravite da je budući predsjednik Pence zanosna glava.
Happy Halloween!
U istini i za pravdu,
John W. Wright
Pence je jednako loš ili gori od Trumpa po gotovo svakom pitanju.
Ratno huškanje i blaćenje šefova stranih država: Pence je gori od Trumpa.
Progresivno/regresivno oporezivanje: Pence i Trump su otprilike jednaki.
“Slobodna” trgovina: Pence je gori od Trumpa.
Davanje cijele trgovine Gospodarskoj komori: Pence je malo gori od Trumpa.
Zaštita okoliša i potrošača: Trump i Pence su otprilike jednaki; Pence bi zapravo mogao biti malo gori budući da je zanosni pravi vjernik mjesečev šišmiš.
Zapanjujuće je vidjeti kako moji liberalni prijatelji padaju na sve te rusofobne gluposti. Mueller je doista u lovu na vještice. Pokušaj to reći svojim Maddowovim liberalnim kolegama ispranog mozga, šmeš.
Jurite Trumpa iz pravih razloga! Ne za lažne gluposti koje svijet stavljaju na nuklearni udar!
Trump im je pružio vrlo dobar razlog da ga opozovu kada je prošlog travnja naredio napad na Siriju kršeći i međunarodno pravo (napad na suverenu zemlju koja nije predstavljala prijetnju SAD-u) i američki zakon (uporaba vojne sile bez ovlaštenja Kongresa). Ali ne, svi su odobrili ovu nezakonitu radnju!
Dmitri –
Nadam se da ste vi i vaši dobro.
AUMF iz 2001. dar je koji se nastavlja davati, budući da Bush, Obama i sada Trump smatraju da je carte blanche počiniti ratne zločine bilo gdje gdje postoji "terorist".
Kongres je onemogućio kontinuitet vlasti i samo se poslušno smiješi, kima glavom i kaže "ljudi, ovdje se nema što vidjeti".
“Da kad god bilo koji oblik vladavine postane destruktivan za ove ciljeve, pravo je naroda promijeniti je ili ukinuti, i uspostaviti novu vladu, polažući svoje temelje na takvim načelima i organizirajući svoje ovlasti u obliku koji im odgovara najvjerojatnije će utjecati na njihovu sigurnost i sreću.”
Moja omiljena pojedinačna rečenica iz Deklaracije neovisnosti nikad nije bila prikladnija.
Vrijeme je, braćo i sestre…
U istini i za pravdu,
John W. Wright
Johne, moja je zadnja rečenica uvodnog odlomka; ali u kombinaciji pružaju izvrstan vodič lijep za ljude bilo koje vlade kojoj su robovali:
“Ali kada dugi niz zlouporaba i uzurpacija, s uvijek istim ciljem, pokaže plan da ih svede pod apsolutni despotizam, njihovo je pravo, njihova je dužnost, zbaciti takvu vladu i osigurati nove stražare za svoju budućnost sigurnosti. –” Čitaj, ne samo da je njihovo pravo, nego “'njihova dužnost', da zbace takvu vlast, ……”
Dodajte gore navedenom budući da nisam iskoristio dodijeljeno vrijeme za uređivanje: početni odlomak također pokazuje dobro razumijevanje ljudske prirode kada između vašeg omiljenog i mog favorita stoji: „Vlade koje su dugo uspostavljene ne bi se trebale mijenjati zbog lakih i prolaznih razloga; i prema tome sve je iskustvo pokazalo da je čovječanstvo sklonije trpjeti, dok su zla podnošljiva nego da se isprave ukidanjem oblika na koje su navikli.” Ovo mi govori da ćemo patiti iznad točke u kojoj je patnja podnošljiva, ali da ćemo na kraju nešto poduzeti. Ali most između naroda i njegove vlade na kraju će se rastegnuti do točke pucanja. Ali kao i ljudi, vlada će se oduprijeti promjenama i odreći se vlasti izvan točke mirnog rješenja, stoga dolazi do nasilnog razotkrivanja.
Potpuno točno Drew.
Čini se da je cijela ova stvar demokratska verzija tvrdnji o "rođenju" kojih su se neki republikanci držali godinama. Pretpostavljam da sam u krivu, ali da imaju čvrste dokaze, vidjeli biste to trideset puta dnevno kao kad su prikazivali kule blizance kako padaju trideset puta dnevno.
Katastrofa u Portoriku dovoljno je dobar razlog da se krene na Trumpa, ali pretpostavljam da bijelu demokratsku elitu nije briga za Portorikance više nego Trump.
Stjepan –
Nadam se da ste vi i vaši dobro.
Ovo, baš kao i "pad" tornjeva blizanaca, golema je psihijatrija američkog naroda, i to od strane istih frakcija duboke države, koje su sada okupljene protiv Trumpa.
Iako je Trumpovo nedjelovanje u Puerto Ricu očito neetično, nehumano i vrijedno prezira, nisam siguran da pruža temelje za opoziv. Što imaš na umu?
U istini i za pravdu,
John W. Wright
Drew Hunkins – Da. Vrlo istinito.
Sa svjetske socijalističke web stranice:”
31 listopada 2017
Prije tri mjeseca, World Socialist Web Site objavio je svoj prvi ekspoze u kojem je dokumentirao Googleovu crnu listu WSWS-a i drugih ljevičarskih web stranica. Upozoreno je da su Googleove radnje dio opsežne kampanje, koordinirane s američkom vladom, medijima i obavještajnim agencijama, za cenzuru interneta.
Razdoblje od ovog početnog razotkrivanja pokazalo je da se ova kampanja razvija nevjerojatnom brzinom, jer Demokratska stranka, u suradnji s velikim medijskim kućama, koristi neutemeljene optužbe o ruskom "hakiranju" izbora 2016. kako bi pokrenula akciju kriminalizacije političke oporbe unutar Sjedinjenih Država . Ono što je uključeno je ništa manje nego najveći napad na Prvi amandman od Drugog svjetskog rata
http://www.wsws.org/en/articles/2017/10/31/pers-o31.html
Da, naša sloboda govora je pod ozbiljnim napadom oligarhijskih fašističkih tlačitelja unutar Amerike. Plaše se istine više od svega.
Izvuče se sardina i velika riba otpliva. Čini se da ova priča sugerira ili veliku drskost od strane Clintonove kampanje ili glupost potaknutu očajem. Da bi dopustili Muellerovoj istrazi da se nastavi dok su sjedili na brdu mita, tajnih dogovora i drugih malverzacija (tj. uran prodan Rusiji za između ostalog pola milijuna ravno u Billov džep)... sve to, stvarno prilično nevjerojatno .
Dobili smo dva jednako loša kandidata na izborima 2016., a obojica su bili/jesu gorljivi pobornici Izraela. Kako se to dogodilo? A Paul Manafort je optužen za navodno uspostavljanje odnosa sa stranom vladom koji nije bio obuhvaćen Zakonom o registraciji stranih agenata (FARA).
Kad smo već kod FARA-e, kada će netko u američkoj vladi ili potpuno korumpiranom i potkupljenom američkom Kongresu zahtijevati da se Izrael i AIPAC registriraju pod FARA-om? A zatim: Kada će započeti istrage o nekim od doista izdajničkih djela i zakona koje vodi ovaj strani agent zvani AIPAC: — poput njegovog miješanja u zaštitu slobode govora u US Bill of Rights, i ovo najnovije: Nešto o stanovnicima nekog grada u Teksas prisiljen potpisati obećanje lojalnosti u znak podrške Izraelu kako bi dobio sredstva za obnovu svog pogođenog krajolika...??? Ulaže li Izrael novac za projekte pomoći u katastrofama u Americi? Ako je tako, kako je do toga došlo?
Knomore,..."Sardina se izvuče i velika riba otpliva"...mislim da predviđate što će se vjerojatno dogoditi...ako/kada se dogodi, Wikileaks bi mogao ispustiti drugu cipelu, ali Mueller mora završiti svoju istragu čak i ako je krenuo u lažnom smjeru.
“Kada govorimo o FARA-i, kada će netko u američkoj vladi ili potpuno korumpiranom i potkupljenom Kongresu SAD-a zahtijevati da se Izrael i AIPAC registriraju pod FARA-om?”...izvrsna poenta...i Saudijska Arabija bi se također trebala registrirati pod FARA-om, jer njegovo zlokobno financiranje američkih think tankova.
“Da će dopustiti Muellerovoj istrazi da se nastavi...” Govorio sam hipotetski iz Clintonove perspektive s obzirom na to da su bili do kraja u svim vrstama koruptivnih postupaka.
Ali duboko sam zabrinut za Izrael i ono što radi ili pokušava učiniti ovoj zemlji. Ono što sam ovdje spomenuo samo je vrh ledenog brijega. Bojim se da ako se ne probudimo i ne počnemo boriti oko stvari koje su uistinu bitne, kao što je pravo Izraela ili AIPAC-a da odlučuju tko predaje, a tko ne predaje na američkim sveučilištima, kakvo pravo imaju miješati se u odabir naši predstavnici u Kongresu, kakvo nam pravo imaju govoriti o čemu mi kao Amerikanci smijemo, a o čemu ne smijemo razgovarati...ili koga smijemo ili ne smijemo bojkotirati? Židovi su početkom 1930-ih bojkotirali njemačku robu - bio je to vrlo uspješan bojkot koji je nanio značajnu štetu njemačkom gospodarstvu. Ali dopušteno nam je znati i razgovarati o samo jednoj strani priče koju Izrael i AIPAC žele da čujemo.
Knomore et al….Prijedlog:..mi ovdje često propovijedamo zboru. Iako ga smatram terapeutskim, počeo sam davati povratne informacije MSM-u koji protestira protiv vijesti pod utjecajem korporativnih medija i lobiranja kao što je AIPAC. Jučer sam poslao e-mail PBS-u u kojem sam ih opominjao da mijenjaju mitove bez davanja platforme suprotnom gledištu. Vjerujem da je važno izbjegavati zapaljivi jezik kako vas ne bi odmah odbacili kao "ruske trolove", ali vrijedi pokušati.
George Papadopoulos izravno je povezan s proizraelskim lobijem, desničarskim izraelskim političkim interesima i naporima izraelske vlade da kontrolira regionalne energetske resurse.
Papadopoulosova LinkedIn stranica navodi njegovu povezanost s desničarskim institutom Hudson. Think tank sa sjedištem u Washingtonu, DC, dio proizraelske lobističke mreže militarističkih instituta za sigurnosnu politiku koji promiču američku vanjsku politiku usmjerenu na Izrael.
Institut Hudson potvrdio je da je Papadopoulos bio pripravnik koji je napustio neokonzervativni think tank 2014. godine.
Godine 2014. Papadopoulos je autor autorskih članaka u izraelskim publikacijama.
U autorskom tekstu objavljenom u Arutz Sheva, medijskom tijelu desničarskog religioznog cionističkog pokreta kojeg je prihvatio izraelski pokret "doseljenika", Papadopoulos je tvrdio da bi se SAD trebale usredotočiti na svoje "čvrste saveznike" Izrael, Grčku i Cipar kako bi "obuzdale" novonastala ruska flota”.
U drugom tekstu objavljenom u Ha'aretzu, Papadopoulos je tvrdio da bi Izrael trebao eksploatirati svoje izvore prirodnog plina u partnerstvu s Ciprom i Grčkom, a ne Turskom.
U studenom 2015. Papadapalous je sudjelovao na konferenciji u Tel Avivu, raspravljajući o izvozu prirodnog plina iz Izraela s panelom sadašnjih i bivših dužnosnika izraelske vlade uključujući Rona Adama, predstavnika izraelskog Ministarstva vanjskih poslova, i Erana Lermana, bivši izraelski zamjenik savjetnika za nacionalnu sigurnost.
Nadolazeći planirani vojni napad Izraela na Libanon i Siriju ima mnogo veze s izvorima prirodnog plina, kako u podmorju Gaze, tako i na kopnu u okupiranoj regiji sirijske Golanske visoravni.
Između brojnih kršenja Rezolucije Ujedinjenih naroda 242, Izrael je 1981. anektirao sirijsku Golansku visoravan.
Geopolitički istraživač F. William Engdahl raspravljao je o energetskim resursima Golanske visoravni, Izraelu i Trumpu
http://www.williamengdahl.com/englishNEO30Mar2017.php
Engdahl primjećuje "mogli bismo se naći u još jednom ratu za naftu na Golanskoj visoravni, ovom ratu koji uključuje Siriju, Rusiju, Iran, libanonski Hezbollah s jedne strane i Izrael i Rex Tillersonovu 68-nacionalnu 'koaliciju protiv ISIS-a' s jedne strane druga strana, još jedan besmisleni rat oko kontrole nad naftom.”
“Američki kreatori politike su više puta izjavili da prije izravnog nastavka rata s Iranom, Sirija i Hezbollah prvo moraju biti oslabljeni. Rat s Libanonom bi stoga mogao biti sredstvo za izravno uvođenje u izravan sukob s Teheranom ili kao sredstvo pripreme za rat u bliskoj ili srednjoj budućnosti.
“Trenutni mir i stabilnost nasuprot stalnom i neprestanom ratu
“Ono što je jasno jest da je ruska intervencija u Siriji 2015. zajedno s rastućim utjecajem Irana u regiji unazadila pokušaje SAD-a i njegovih partnera da ponovno uspostave kontrolu nad Bliskim istokom koju su tražili od Hladnog rata. S novom multipolarnom koalicijom regionalnih i globalnih sila u nastajanju, američke snove o hegemoniji bit će sve teže ostvariti […]
“Libanon je u prošlosti bio bojno polje koje su SAD koristile kao vektor prema većem regionalnom sukobu. Njegova sposobnost ili nesposobnost da ponovno tamo stvori sukob, izravno ili preko Izraela, i sposobnost ili nesposobnost tog sukoba da izravno uvuče Iran, Siriju i druge igrače, odredit će izglede za širu američku agendu u regiji.”
Libanon sljedeći u američkom ratu na Bliskom istoku
Od Ulsona Gunnara
http://landdestroyer.blogspot.com/2017/10/lebanon-next-in-us-war-on-middle-east.html
Lažni tim "građanskih istraživačkih novinara" u Bellingcatu zaokupljen je slučajem s više svog prepoznatljivog "kreativnog guglanja".
Ovaj put je to fotografija Papadopoulosa u Londonu
https://www.bellingcat.com/news/americas/2017/10/31/new-george-papadopoulos-photograph-actually-years-old/
Propagandna operacija “online istrage” na stranici Bellingcat uvelike uključuje odjeljak s komentarima na stranici.
Ne očekujte da će Bellingcat provesti bilo kakvu stvarnu novinarsku ili suštinsku istragu. Funkcija stranice Bellingcat Atlantic Councila je služiti kao propagandni kanal za “lažne vijesti” i “alternativne činjenice”.
Abe –
Nadam se da ste vi i vaši dobro.
Hvala za gornju informaciju. Ovo se vrlo dobro uklapa s mojom radnom hipotezom da se Papadopoulos insinuirao u Trumpov tabor kako bi stvorio budući skandal u ime frakcije Mossad/Likud unutar duboke države.
Samo još jedan primjer koliko je Trumpov tabor bio i ostao loše vođen. Jednostavna provjera trebala je poslati velike crvene zastave i spriječiti Papadopoulosa da dobije čak i stolicu za dječjim stolom za kolačiće i mlijeko.
Svakim danom nastavlja se pokazivati da je Trumpu mnogo, puno, daleko preko glave.
Siguran sam da će Mossad/Likud frakciji duboke države biti mnogo ugodnije s bjesomučno pro-izraelskim ponovno rođenim kršćanskim cionistom Penceom u Ovalnom uredu.
U istini i za pravdu,
John W. Wright
“Ključna praznina” u dokazima odnosi se na navodni ruski dogovor s Trumpovom kampanjom. Međutim, otkrića o Papadopolousu pružaju osuđujuće (iako glasine) dokaze da Rusija stoji iza hakiranja elektroničke pošte.
/Ključna praznina u dokazima odnosi se na navodni ruski dogovor s Trumpovom kampanjom. Međutim, otkrića o Papadopolousu pružaju osuđujuće (iako glasine) dokaze da Rusija stoji iza hakiranja elektroničke pošte./
Hm, dobro…
“Ključna praznina” u dokazima odnosi se na optužbe da je hakiranje DNC-a bio unutarnji posao razočaranog pristaše Bernieja Sandersa. Međutim, otkrića o Sethu Richu pružaju osuđujuće (iako glasine) dokaze da je DNC naredio njegovo pogubljenje.
lol
Ubojstvo Setha Richa?
Braća Podesta pojavljuju se na svakom koraku istrage dok se lobisti "dogovaraju" i s Rusijom i s Ukrajinom?
Zaklada Clinton i prodaja smrtonosnog oružja Saudijcima?
Isporuka oružja ISIS-u koju je dogovorila CIA pod nadzorom Clintonove? http://www.theamericanconservative.com/articles/how-america-armed-terrorists-in-syria/ https://www.globalresearch.ca/logistics-101-where-does-isis-get-its-guns/5454726
Ugovor o Uranu s Rusijom? – Uključujući 500.000 dolara “naknade za govor” za promiskuitetnog Billa – sjećate se Lolita Islanda, Dershowitza i Epsteina?
Molimo vas da svoje “proklete (rekla) dokaze odnesete negdje drugdje. NEMA dokaza da je Rusija hakirala bilo što što je predstavljeno – samo klevete i aluzije. Ova stranica daje prednost pravim DOKAZIMA.
Jonathan Marshall –
SAD već sedam desetljeća otvoreno napadaju i uništavaju zemlje, uključeni su u svrgavanje izabranih vođa – ponekad ih ubijaju – uključeni u destabiliziranje zemalja za promjenu režima, miješajući se u njihove izbore. Zar su zaboravili što su učinili na izborima u Rusiji 1996. i Rusiji tijekom 1990-ih. A ovdje raspravljamo o tridesetogodišnjem Papadopoulosu koji se sastaje s nekim opskurnim profesorom koji raspravlja o Rusiji ili bilo čemu; i beskrajno raspravljamo o e-pošti Hillary-Podesta i DNC-a – tko je to objavio? Koliko nisko je pala ova država? Zar ne možemo vidjeti?
Sramotan je spektakl kojem svjedočimo u ovoj zemlji. Čovjek se osjeća bolesno čitajući i slušajući o cijeloj toj trivijalnoj gluposti. Ipak, cijeli politički establišment i mediji su već više od godinu dana natopljeni ovom kanalizacijom. Nikakve riječi ne mogu opisati potpuni moralni kolaps zemlje; urušavanje integriteta institucija prava i pravde – što god je od toga ostalo. Nema više ni poštenja, ni istine, ni dostojanstva – kod novinara i ostalih u medijima, političara i ostalih visokih državnih dužnosnika.
Dave P, sviđa mi se i dijelim ovu veliku sliku. Cijenim ovakve web-lokacije (i kvalitetu ovakvih komentara) da to pokažu. Sve više ljudi uviđa šupljinu mainstream shell gamea. Dobra vijest je da ako vidimo da je igra školjke gubitnička igra, mi smo izvan nje. Ti "autsajderi" su slobodni, ako se toga mogu uhvatiti.
Judy Woodruff je među najgorim prijestupnicima. Ne mogu je više gledati/slušati.
Je li istina da je ona članica Vijeća za vanjske odnose? To sam negdje pročitao.
irina –
Nadam se da ste vi i vaši dobro.
Da, kraljica propagandnog televizijskog sustava bila je bivša članica CFR-a, kao i mnogi drugi. CFR ima tu neobičnu naviku rotiranja ljudi na popisu članova i izvan njih, vjerojatno u jadnom pokušaju da zbuni ljude i pruži neku vrstu "uvjerljive poricanja". Možda jednostavno ne žele imati sve svoje članove odjednom, jer bi to bilo previše očito čak i za najmanje pronicljive.
Brza provjera Wikipedije pokazuje da je navode kao sadašnju članicu CFR-a, pa pretpostavljam da više nije previše zabrinuta za udrugu.
Ona je stvarno dobra u svom poslu širenja propagande, zapravo jedna od najboljih. Mogu razumjeti zašto ti je teško gledati/slušati je.
Psihologija propagande doista je podmukla.
Američki narod je narod s najviše propagande i ispranog mozga na svijetu. Nijedna druga zemlja nije ni blizu, ali ljudi se bude.
Najbolje što svi možemo učiniti je razgovarati s ljudima o svemu ovome, postavljati pitanja i potaknuti ljude na razmišljanje.
U istini i za pravdu,
John W. Wright
Vrlo zanimljivi komentari brate john. Propagandni sustav emitiranja – točno na mjestu.
Prošlog studenog, odmah nakon Trumpove izborne pobjede, Judy Woodruff bila je toliko zabrinuta da će mir s Rusijom izbiti svakog trenutka nakon Trumpove inauguracije da je zamalo imala suze svaki dan tijekom prezentacije za Newshour. Jednog je dana u emisiji imala Chucka Hadleya (šefa NSC-a za vrijeme GW Busha) i Madam Albright. Razgovarala je s njima o groznom zlikovcu Putinu i opasnosti da se predsjednik Trump pomiri s Rusijom. Par je razgovarao s Judy Woodruff o prezentaciji video emisije koju su pripremili za prikaz kongresmenima i senatorima kako bi ih pripremili za borbu protiv Trumpove namjere da se pomiri s Rusijom. U emisiji je mjesecima gledala te stručnjake u borbi protiv sklapanja mira s Rusijom. Nakon što je Trump potpuno kastriran, Judy Woodruff donekle se vratio mir.
Jeste li slučajno vidjeli intervju Judy Woodruff s Jill Stein? Ovdje je nelektorirana verzija Jillinog odgovora na Woodruffovo posljednje pitanje.
https://www.youtube.com/watch?v=nvqdl_CGCGk
brat john ima pravo - Propaganda Broadcasting System.
Počinjemo uviđati gađenje prema ljudima koji vode vladu SAD-a od strane mnogih građana poput vas. Možemo li "mi" spasiti dovoljno da "svoju" zemlju održimo cijelom; ili, mora li ovo biti kraj ali s novim početkom. Možda sud koji će procesuirati cijelu gomilu, demokrate i republikance, za zločine protiv čovječnosti, poznate i kao ratni zločini, i zločine protiv svojih građana, poznate i kao pronevjera, može spasiti "nas". Druge dvije grane su nas sigurno iznevjerile.
Roberte, napravio si toliko izvrsnih izvješća. I naravno da ste u pravu kada ste skeptični - i postavljate dobra pitanja. Ali čovječe, sumnja bi trebala biti paravan, a ne čekić. Pišete više kao branitelj nego kao tražitelj istine.
Je li slučaj Rusija/Trump možda prenaglašen? Da. Ali sve ga je teže odbaciti.
s poštovanjem,
Nijednoj iskrenoj osobi nije bilo teško opovrgnuti otrcane laži Russiagatea. Zašto imaš problema s tim Michaelom?
Ovo svakim danom postaje sve prljavije i prljavije.
Kao odvjetnik, mogu vam reći da je svjedočenje očevidaca najgore svjedočenje koje možete imati, iz raznih razloga:
1. Ljudi često griješe ono što vide (Pogledajte 12 Angry Men iz 1959., ovo je dobar primjer)
2. Ljudi lažu zbog vlastitih interesa
Bez potkrepljujućih dokaza, u obliku posrednih ili izravnih, teško je povjerovati u ono što se iznosi.
Ali važno je napomenuti da svako dobro kritičko razmišljanje zahtijeva otvorenost prema novim dokazima.
S obzirom na ovo, nije dovoljno prevariti mladog pomoćnika.
Kritičko razmišljanje ovih je dana u nedostatku. Upravo sam napustio predavanje (navodno) o cirkumpolarnim društvenim pitanjima,
jer mi je profesorica rekla da je 'predavanje namijenjeno mladima' i nije očekivala da će se oni uključiti
u kritičkom mišljenju, ono što je zapravo tražila bila je 'kondenzirana regurgitacija teksta'. (Koristila ih je
točne riječi, koje sam prije upotrijebio da je prozovem na njezinom užasno groznom ispitu). Jao ! Tu nisam imao pojma
bio dobni uvjet za kritičko mišljenje! (Utvrdio sam da su moja mala djeca prilično dobra u tome i držao sam ih podalje
školu kako ne bi izgubili tu sposobnost.)
Kada ljudi završe u mjehurićima društvenih medija, oni se angažiraju s 'efektom povratne informacije u zrcalu', koji onemogućuje
otvorenost za nove dokaze potrebne za kritičko mišljenje. Ono što smo nekada nazivali Catch-22 na neki način. . .
Danny Weil –
Da. Gledali smo 12 Angry Men s Henryjem Fondom u glavnoj ulozi prije samo dva tjedna. I jedan i drugi tvoj komentar, vrlo istinit i relevantan u ovom slučaju.
Izveli smo tu predstavu u srednjoj školi oko 1970. (verzija 12 ljutih žena, budući da je bilo puno više
žene nego muškarci zainteresirani biti u njemu). Jednostavnim insceniranjem uspjeli smo ga odnijeti na drugo visoko područje
škole za izvedbu. Bila bi to dobra predstava za uskrsnuće! (S promjenom imena u 12 Angry Citizens).
Izvrsni članak.
Ponovno. Trump dobrovoljno uskače u vruću stolicu pokušavajući diskreditirati ili odbaciti važnost nekoga tko je radio za njega. Ova taktika može se svidjeti njegovim predanim pristašama, ali samo postavlja jer se njegove tvrdnje i izjave o irelevantnosti Papadopolousa mogu opovrgnuti. Ono što bi trebao tražiti je istina o e-mailovima
Nevjerojatno je koliko često ljudi budu optuženi za laganje tako što ih se natjera da povjeruju da će ih nečinjenje dovesti u nevolju. Ono o čemu lažu vrlo često nije njegov zločin nego laž. , .
Gdje su braća Podesta? http://theduran.com/category/latest/ Obojica su iznimno relevantni i, za razliku od sitne priče o nesretnom momku Papadopolousu, uključenost braće Podesta u lobiranje za Rusiju i Ukrajinu dobro je dokumentirana. Uključenost je bila znatna.
Također, zašto nema vijesti o aferi Awan-Wasserman, najvećem upadu u nacionalnu kibernetičku sigurnost ikada?
Gdje je Mueller nakon smrti Setha Richa? Dems nikada nije osigurao nikakvu nagradu za pronalaženje ubojica Setha (Assange jest), ali Dems je pronašao novac i pravnu pomoć kako bi zaštitio Awana i Debbie Wasseman. Kao što ste napisali, “još jednom,” odlučujući su na strani ubojica, perverznjaka i lopova (vidi Clintonovu zakladu i 6 trilijuna dolara koje je “izgubio” Pentagon).
Ono što trenutno vidimo u DC-u je napad Dullesove CIA-e na sve što je ostalo od vladavine zakona u ovoj zemlji.
RussiaGate je opasna igra (čak nije ni igra) razmaženih i nesposobnih "odlučivača" kojima je Trump neprijatan.
Tajni dogovor s Rusijom je IZDAJA...
Izvucite glavu
Ovi republikanci su do svojih XXX u tome
OBITELJ AGALAROV JULIAN ASSANGE RINAT AKHMETSHIN STEVE BANNON CAMBRIDGE ANALYTICA SAM CLOVIS MICHAEL COHEN JAMES COMEY OLEG DERIPASKA MICHAEL FLYNN RICK GATES JD GORDON MERCER OBITELJ SERGEY KISLYAK JARED KUSHNER COREY LEWANDOWSKI SERGEI MAGNIT SKY PAUL MANAFORT DON MCGAHN DEVIN NUNES CARTER PAGE GEORGE PAPADOPOULOS BRAD PARSCALE MIKE PENCE PREVEZON HOLDINGS REINCE PRIEBUS ROD ROSENSTEIN DANA ROHRABACHER DMITRY RYBOLOVLEV SARAH HUCKABEE SANDERS FELIX SATER JEFF SESSIONS CHRISTOPHER STEELE ROGER STONE DONALD TRUMP JR. RUSKA BANKA VEB NATALIA VESELNITSKAYA
Herman Ako Clintonova kampanja i DNC mogu tvrditi da se ne sjećaju kako je istraživanje opozicije Fusion GPS financirano milijunima dolara, zašto onda nije jednako vjerojatno da je Trump imao malo ili nimalo kontakta ili interakcije s niskim zaposlenik na razini poput Papadopoulosa? Prošlog smo tjedna čuli da nije važno tko je financirao Fusion GPS jer je normalno da kampanje rade oporbena istraživanja čak i ako su iz Rusije. Ipak, kada je Trump Jr. održao sastanak kako bi učinio isto, to je označeno kao izdaja. Pretpostavljam da ove idiosinkrazije ne utječu na prosječnog liberalnog potrošača MSM-a, ali su problem za Trumpove pristaše i dobar razlog zašto su ga izglasali u Bijelu kuću.
Slažem se s vama, samo mislim da Trump griješi kada napada članove svog osoblja ili kabineta. Neka to učini netko drugi. Diskreditiranje ljudi je upalilo, ali s Trumpom trenutni odgovor je usredotočenost na njega, a ne pomaže napad na svoje. Ne, vjerujem da je cijela bruka oko Ruusiagatea lažna, a ako se Rusija i miješala u našu politiku, licemjerno je od nas koji smo daleko gori. Mislim da je članak Stephena Cohena koji sam nedavno pročitao da smo se petljali u više od stotinu zemalja i nastavljamo to činiti dok se činio šokiranim da bi nam netko to učinio, u slučaju da se to dogodi.
Herman,…
“Nevjerojatno je koliko često ljudi budu optuženi za laganje jer su natjerani da povjeruju da će ih nečinjenje dovesti u nevolju. Ono o čemu lažu vrlo često nije njegov zločin nego laž. “,,,točno, pada mi na pamet značenje riječi “je” Billa Clintona. Što se tiče izvora "ruskog hakiranja", čini se da bi se moglo svesti na akademski trač.
Prihvaćanje kriminala do najsitnijih detalja: http://therealnews.com/t2/index.php?option=com_content&task=view&id=31&Itemid=74&jumival=20340
“Unatoč pozivima na jedinstvo od strane predsjedavajućeg DNC-a Toma Pereza, njegova imenovanja u DNC-u jako su favorizirala lobiste i pristaše Clintonove. Nijedan Sandersov pristaša nije imenovan u Odbor za pravila i statut DNC-a… U listopadu 2016. Wikileaks je objavio e-poruke koje su otkrile da je Donna Brazile dojavila Clinton kampanji da raspravlja o pitanjima i proslijedila plan koji je dobila od kampanje Bernieja Sandersa Clinton kampanji. CNN je otpustio Brazilea nakon otkrića, ali DNC je nastavio zapošljavati Brazilea kao konzultanta.”
Vidite, DNC nastavlja zapošljavati Brazilea kao savjetnika za kriminal.
Donna Brazile govori sve? Ili nastavlja podmetanje. DNC i dalje odbija dopustiti FBI-u da ispita navodno hakirane tvrde diskove. Možda sadrže fakturu od Fusiona poslanu Johnu Podesta.
https://www.amazon.com/Hacks-Inside-Break-ins-Breakdowns-Donald/dp/0316478512
Da vam skrenem pažnju sa malih riba: http://www.zerohedge.com/news/2017-10-31/pat-buchanan-exposes-other-plot-bring-down-trump
Uživati:
“Priča počinje u listopadu 2015.
Zatim je Washington Free Beacon, neokonska web stranica, angažirala tvrtku istraživača pod nazivom Fusion GPS da izvrše duboko istraživanje Trumpova osobnog i profesionalnog života - i da ga izvedu. Spinoff The Weekly Standarda Billa Kristola, Beacon vodi njegov zet. A njegov tata Warbucks je GOP oligarh i hedge fond milijarder Paul Singer.
Od listopada 2015. do svibnja 2016. Fusion GPS iskopavao je prljavštinu za neokonzervativce i one koji nikada nisu bili Trumperi. Do svibnja je, međutim, Trump porazio sve suparnike i bio siguran republikanski kandidat. Tako je Beacon posustao, a Fusion GPS je pronašao dvije nove krave muzare za financiranje svog ronjenja u zemlju - DNC i Clintonovu kampanju. Kako bi prljavi posao držali podalje, obojica su angažirali stranačku odvjetničku tvrtku Perkins Coie. Plaćen 12.4 milijuna dolara od strane DNC-a i Clintonove kampanje, Perkins je iskoristio dio te gotovine da plati Fusion GPS-u.
Ovdje počinje biti zanimljivo.
U lipnju 2016. Fusion GPS angažirao je britanskog špijuna Christophera Steelea, koji je bio na čelu odjela za Rusiju u MI6, da otkrije bilo kakve veze između Trumpa i Rusije. Steele je počeo kontaktirati stare poznanike u FSB-u, ruskoj obavještajnoj službi. A Rusi su ga počeli hraniti zapanjujućom prljavštinom o Trumpu koja bi, ako se potkrijepi, mogla ubiti njegovu kandidaturu. Među optužbama je bilo da se Trump družio s prostitutkama u moskovskom hotelu, da ga je Kremlj ucjenjivao, da je postojao dokazivi dogovor između Trumpove kampanje i Rusije.
U dopisima od lipnja do listopada 2016. Steele je to proslijedio Fusion GPS-u, koji je to proslijedio glavnim američkim novinama. No kako to novinari nisu mogli provjeriti, odbili su to objaviti. Steeleov konačni proizvod, dosje od 35 stranica, opisan je kao prepun "nepotkrijepljenih i podlih optužbi". Međutim, Steeleovo istraživanje dospjelo je i do FBI-a Jamesa Comeyja, koji je očito bio toliko zaokupljen njime da je ured razmatrao plaćanje Steeleu da nastavi s njegovim radom.
O ovom "zapanjujućem" razvoju, kolumnist Byron York iz Washington Examinera citira senatora Chucka Grassleya:
“Ideja da bi FBI i suradnici Clintonove kampanje platili g. Steeleu da istraži republikanskog kandidata za predsjednika uoči izbora postavlja... pitanja o FBI-evoj neovisnosti o politici, kao io korištenju Obamine administracije agencije za provođenje zakona i obavještajne službe u političke svrhe.” Pitanja se počinju gomilati.
Kakav je bio odnos FBI-a s britanskim špijunom koji je bio toliko upleten u rusku obavještajnu službu?
Je li FBI iskoristio informacije do kojih je Steele iskopao kako bi proširio vlastitu istragu o “dosluhu” Rusije i Trumpa? Je li FBI proslijedio ono što je Steele iskopao Bijeloj kući i Vijeću za nacionalnu sigurnost?
Je li Obamina administracija koristila informacije iz dosjea Steele kako bi opravdala razotkrivanje imena Trumpovih dužnosnika koja su uhvaćena u legitimnim elektroničkim prisluškivanjima?
U svjedočenju pred Odborom za obavještajna pitanja Senata, predsjednik Clintonove kampanje John Podesta i predsjednica DNC-a Debbie Wasserman Schultz tvrdili su da nisu znali da je Perkins Coie angažirao Fusion GPS ili britanskog špijuna da iskopaju prljavštinu o Trumpu. Ipak, kad je Podesta svjedočio, odvjetnik koji je sjedio pokraj njega u prostoriji odbora bio je Marc Elias iz Perkins Coiea, koji je angažirao Fusion GPS i dobio plodove Steeleova tajnog rada.”
Još jednom: “Predsjednik Clintonove kampanje John Podesta i predsjednica DNC-a Debbie Wasserman Schultz tvrdili su da nisu znali da je Perkins Coie angažirao Fusion GPS ili britanskog špijuna da iskopa prljavštinu o Trumpu. Ipak, kad je Podesta svjedočio, odvjetnik koji je sjedio pokraj njega u prostoriji odbora bio je Marc Elias iz Perkins Coiea, koji je angažirao Fusion GPS i dobio plodove Steeleova tajnog rada.”
Nije li ovaj izgled mnogo kompromitirajućiji od navodne upletenosti nečega što nema pojma Papadopolous?
Braća Podesta i H. Clinton su kriminalci; postoji gomila dokaza - ne "navodnih" i "možda" i "s visokim stupnjem povjerenja" - već čvrstih dokaza o njihovim kriminalnim aktivnostima.
Anna – Izvrsni komentari. Vrlo točni zaključci.
Anna,…sve su tvoje točke dobro prihvaćene,,,dobro ste spojili točke!
Anna, pišeš to bolje od većine novinara, i da, nevjerojatno je kako ovi navodi u aferi Russia-Gate nadmašuju čvrste dokaze pronađene u dosluhu Hillary i Bill pay for play kick back s Rusima. Iako, ako zadržite brojčanik kanala na CNN-u ili MSNBC-u, mogli biste biti začarani da je Trump izdajica i da je kriv za izdaju na sudu javnog mnijenja koji svake večeri sudi 45. predsjedniku, ako želite gledati . S druge strane, ako gledate FOX, sigurno ćete početi vrištati 'zaključajte je'. Osobno smatram da su Hillary i Bill krivi za podmićivanje u vezi s njihovim poslovima s Uranium One i smatram da je njezino kršenje sigurnosti neoprostivo za ono što je učinila sa svojim privatnim računalnim poslužiteljima. Također ne mogu shvatiti kako je Crowd Strike dao prednost u odnosu na FBI da ispita Hillaryne izbijeljene tvrde diskove u njezinim ilegalno korištenim računalima. Zatim imamo ljude iz Trumpa koji izgledaju poput lovaca na autograme slavnih koji stoje na pogrešnim vratima pozornice i čekaju da im se potpiše program igre, samo da bi propustili svoju omiljenu slavnu osobu, jer su, naravno, čekali na pogrešnim vratima. Zapravo, što više izlazi o tome kako su Trumpovi ljudi pokušali dobiti nešto o Hillary od Rusa, to su glupiji oni čak i pokušavaju.
Ni u čemu od ovoga nema dobrih igrača. Čak ne mislim da ova svađa ima ikakve veze s prosječnim Amerikancem. Ovo je borba koja se vodi unutar američke vlade u opadanju. Imperij se urušava posvuda oko ovih pohlepnih budala koji sebe nazivaju vođama, a kada dolar postane samo još jedan komad bezvrijednog papira, za to neće biti kriv nitko osim trenutnih vođa koji sada vode USofA.
Da, roba je unutra i nazvali ste je kako jest; naša vlada je, i bila je, korumpirana u mnogim predsjedničkim administracijama i kongresima. SJEDINJENE DRŽAVE su neuspjeli eksperiment demokracije i sami smo krivi. Građanstvo koje nije zainteresirano niti odgovorno za postupke svoje vlade zaslužuje smrt. Sprovod nije daleko ako itko ostane na njemu, a ovaj put uči iz povijesti. U međuvremenu strpajmo sve ove ljude u zatvor; počevši od Clintonovih.
Preskočite ako mi, ljudi, ikada dobijemo priliku 'zatvoriti je' ili 'osporiti ga sada', jer bismo tada mogli obnoviti svoj politički sustav, tada bismo trebali identificirati točno što je pošlo po zlu s našim starim/ trenutni sustav upravljanja koji sada imamo, i krenite odatle.
Kad bih birao samo jednu riječ za ono što je srušilo moćnu američku vladu, vjerojatno bih rekao da je ta riječ 'novac'. Ne novac poreznih obveznika za financiranje ovih groznih ratova, već novac kao lobisti i mito.
Naravno, postoje i drugi razlozi i riječi koje možete upotrijebiti da opišete propadanje Amerike. Kao što je s 'gerrymanderingom' ili 'nobid ugovorom', jer ništa ne prikazuje favoriziranje bolje od ta dva opisa političke neslaganja.
Dodajte ovom postu bilo koju riječ ili izraz koji vam se sviđa, i vrlo je vjerojatno da će svaka nova riječ biti relevantna kao i sljedeća za uzrok velikog propadanja Amerike. Tužniji dio u svemu ovome je da je sve ovo moglo biti puno drugačije, da su nakon Drugog svjetskog rata SAD izabrale drugačiji put. Uza sve što je Amerika imala ponuditi svijetu, zašto je Amerika mogla biti najveća nacija ikada na ovoj planeti zvanoj Zemlja, a da nije ni pucala, da smo birali umjesto rata, izabrali smo meku diplomaciju, i dobro smo mislili dok smo se približavali svijet s detantom.
I Skip, u pravu si, dvostrukim standardima treba odmah stati na kraj, a odgovornost se mora poštovati kao jedinstvena dužnost koju svi moraju poštovati. Joe
Dobre primjedbe, Skip i Joe; Slažem se.
Jesi li ti Rus?
Također i što je najvažnije, trebao bi biti nakon onoga što je bilo u onim mailovima koji opisuju kriminalne radnje, dogovore, prisilu i sveukupnu korupciju u DNC-u za koju su se mnoge glave već kotrljale nakon što su politički giljotinirani.
Selektivna potraga za istinom je potraga za lažima.
"Selektivna potraga za istinom je potraga za lažima".,...da, Kalen, čini se da je lukavstvo dio istražnog procesa!
Da imamo pouzdane medije, zviždači ne bi morali ići na wiki leaks kako bi iznijeli svoje priče, zar ne? Dakle, vlada mrzi Wiki leaks zbog curenja važnih informacija.