Hillary Clinton krivi druge za prošlogodišnji izborni poraz, nikad ne priznajući da su mnogi Amerikanci - i demokrati i republikanci - njezinu javnu evidenciju smatrali užasnom, o čemu Dennis J Bernstein raspravlja s Johnom Pilgerom.
Dennis J Bernstein
Zbog neuspjeha korporativnog tiska da u potpunosti izvijesti o političkim neuspjesima Hillary Clinton tijekom njezine karijere, glasačima je bilo teško shvatiti koliko je opasno moglo biti njezino predsjedništvo, iako su mnogi demokratski glasači priklonili Bernieju Sandersu, a dovoljno je Amerikanaca glasalo protiv njezine posljednje studenog kako bi Donaldu Trumpu donio tijesnu pobjedu u Elektorskom kolegiju.

Američka državna tajnica Hillary Clinton sastaje se sa saudijskim kraljem Abdullahom u Rijadu 30. ožujka 2012. [Fotografija State Departmenta]
U intervjuu, s Pilgerom ulazim u karijeru Clinton kao jastrebove američke senatorice koja je nastavila svoj intervencionizam kao državna tajnica, ne samo da je glasala za rat u Iraku 2002., nego je štitila puč 2009. u Hondurasu i vršila pritisak na "promjenu režima". ” rat u Libiji koji je nekada prosperitetnu zemlju pretvorio u propalu državu. Također se nasmijala vijestima o silovanju i ubojstvu svrgnutog libijskog vođe Moamera Gadafija 2011.
Dennis Bernstein: Hillary Clinton predstavljena je u australskim medijima kako bi govorila o svojoj novoj knjizi i očito kako bi okrivila bilo koga i svakoga za činjenicu da je izgubila izbore od Donalda Trumpa.
John Pilger: Zapravo, intervju o kojem sam pisao vođen je u New Yorku, ali ga je emitirala Australian Broadcasting Corporation na njihovom vodećem programu o aktualnim događajima pod nazivom “Four Corners”. Anketarica je bila Sarah Ferguson, koja je bila poznata kao voditeljica teških intervjua. Mislio sam da je to izvanredan prikaz pokušaja Clintonove da se opravda nakon svih ovih mjeseci.
Kad sam nedavno bila u New Yorku, pročitala sam dosta intervjua koje su novinarke vodile s Hillary Clinton u kojima je ona prikazana kao feministica i stoga sve ostalo treba ostaviti po strani ako ne i oprostiti. Na to se naišlo u intervjuu sa Sarah Ferguson. Počinje s "vaša se bol činila gotovo visceralnom, opišite nam svoju bol." Bilo je to kao da je pozvana da leži na kauču terapeuta umjesto da je intervjuiraju. Ovo je prošlo kroz intervjue s Clintonom koje su dale novinarke. Cjelokupno pitanje politike identiteta sada ima takvu snagu da se korumpirani političar koji je prevario i zlorabio biračko tijelo može smatrati mučenikom.
Na primjer, u intervjuu nema ništa o tome zašto je obične Amerikance koji su možda glasali za Trumpa opisala kao "nepopravljive i vrijedne žaljenja". Ništa o tome kako je zaradila od govora u Goldman Sachsu ukupno oko 670,000 dolara, pokazujući vrstu pohlepe koja je uznemirila obične ljude u SAD-u.
I naravno, tu je središnje pitanje e-poruka koje je procurio WikiLeaks, a koje pokazuju koliko je Clinton bila upletena u cijeli nasilni, korumpirani svijet Zaljeva i džihadizam. Upravo ljudi koji podupiru džihadizam, posebno Saudijska Arabija, donirali su velike iznose Zakladi Clinton. Svega toga nema u ovom i drugim intervjuima. Pokazuje kako moć politike identiteta može zasjeniti činjenice. Bila je čak i fotografija koju sam vidio u New Yorku na kojoj je reporterka s rukom grlila Clinton, tješeći je.
Dennis Bernstein: Osjećaj koji imate dok gledate kako se cijela stvar odvija je da je ovo tisak na cijelom terenu kako bi se odvratila pozornost od sadržaja objavljenih e-poruka.
John Pilger: Vrlo je lako odvratiti pozornost od nečega ako to jednostavno ne spomenete. Uvijek sam smatrao da je najokrutniji oblik cenzure cenzura propuštanjem. Cijelo zločesto stanje Clintonovih i Zaklade Clinton jednostavno je izostavljeno iz ovih intervjua. Hillary Clinton se može izjasniti kao poseban slučaj za sebe jer je žena i feministica.
Dennis Bernstein: Nakon ovog intervjua s Australian Broadcasting Company, producent je nazvao Juliana Assangea "Putinovom kučkom".
John Pilger: Producent je ponovno tweetao troll poruku kako bi reklamirao intervju s Clinton, a posebno komponentu u kojoj ona kleveće Juliana Assangea. Morate upamtiti, ovo je državni emiter u Australiji, koja je zemlja Juliana Assangea. Assange je istaknuo da je ABC-jev kodeks trebao spriječiti ovu vrstu pristranosti. Bio je to posebno loš intervju, ali je u određenom smislu bio i vrlo tipičan. Omogućio je osobi velike moći i borbe da bez izazova kaže sve što želi.
U svemu tome nije bilo riječi o Libiji. Libija je bila Invazija Hillary Clinton. Bila je to Hillary Clinton ta koja se pred kamerama veselila jezivom ubojstvu pukovnika Gadafija. U ovoj zločinačkoj invaziji SAD-a i NATO-a umrlo je 40,000 ljudi. Ništa od toga nije spomenuto, nikakva solidarnost s poginulim ženama. Nema solidarnosti sa ženama koje će patiti zbog državnog udara u Hondurasu, koji je Clinton potpisala kao državna tajnica. Jednostavno napraviti iznimku od žena poput Hillary Clinton zato što je ona žena i bila bi prva žena predsjednik Sjedinjenih Država čini mi se vrlo moćnim oblikom cenzure kojeg bismo trebali biti svjesni.
Dennis Bernstein: Hillary Clinton smijali na Gadafijevo ubojstvo pred kamerama. Mislila je da je to smiješno. Hvalila se kako je održala puč u Hondurasu zbog protivljenja svih predsjednika u Srednjoj Americi, što je sada dovelo do toga da je Honduras svjetska prijestolnica ubojstava.
John Pilger: Njezina ozloglašenost trebala bi biti jasna u svijesti javnosti. Ona je na videu i govori: “Došli smo, vidjeli smo, umro je.” Gadafi je javno ubijen nožem. Njegov konvoj, koji je pokušavao pobjeći iz Libije, presretnut je samo zato što su zrakoplovi NATO-a identificirali gdje se nalazi. Likovala je zbog ubojstva ovog čovjeka. Trebali bismo prosvijetliti ljude o korumpiranoj i vrlo nasilnoj prirodi pojedinaca kao što je Hillary Clinton. Iznevjerili smo javnost ako prihvatimo te stereotipe o politici identiteta. Sigurna sam da postoje mnoge feministice koje Hillary Clinton i ono što je učinila smatraju užasnim. No, mediji ovu ženu i dalje predstavljaju kao nešto sasvim drugačije od Trumpa. Grotesknost Trumpa omogućila je mnogim liberalima u Sjedinjenim Državama da ostave po strani činjenicu da je Hillary Clinton doista utjelovljenje korumpiranog sustava.
Članak koji prati cenzuru su dvostruki standardi. S Hillary Clinton, to su užareni dvostruki standardi. Mnoge su se feministkinje glupo složile s njezinim pozivom da podrže invaziju na Afganistan 2001. pod premisom da će to osloboditi žene u Afganistanu od talibana. Zapravo, to je vrlo malo promijenilo položaj žena, ali je izazvalo mnogo patnje u toj zemlji.
Ono što vidimo je važno pitanje – politika identiteta – koje se koristi kao paravan za nasilne invazije na druge zemlje. U australskom intervjuu voditelj intervjua joj je postavio pitanje: "Koliko je štete vama osobno napravio Julian Assange?" Njezin je odgovor bio da ima dosta povijesti s njim jer je bila državna tajnica kada je WikiLeaks objavio mnogo vrlo važnih informacija iz našeg State Departmenta i Ministarstva obrane. Ono što je Clinton propustila reći, a što ju je voditelj intervjua propustio pitati, jest da je 2010. WikiLeaks otkrio da je Clinton naručila tajnu obavještajnu kampanju usmjerenu na vodstvo Ujedinjenih naroda. Ova obavještajna operacija, koju je potpisao Clinton, tražila je stvari poput lozinki kreditnih kartica i forenzičkih detalja o komunikacijskim sustavima koje su koristili službenici UN-a. Bilo je to u svakom slučaju potpuno nezakonito špijuniranje.
Dennis Bernstein: Postoje svi pokazatelji da je ove ključne e-poruke procurio netko iz središnjice Demokratske stranke tko je bio uzrujan što su Hillary i demokratsko vodstvo potkopali ponudu Bernieja Sandersa za nominaciju.
John Pilger: Imao sam dugi, snimljeni intervju s Julianom Assangeom prije godinu dana i izravno sam ga pitao odakle su došli Podestini e-mailovi, jesu li došli iz Rusije, a on je rekao ne. Čini mi se da postoji velika vjerojatnost da su ti e-mailovi rezultat onoga što ste upravo opisali. Clinton je stvarno prekinuo teren ispod Sandersa. Znamo da su e-poruke potpuno autentične. Oni razotkrivaju Zakladu Clinton i njenu pohlepu te koliko je Saudijska Arabija bila važna Hillary Clinton. Nakon što su Saudijska Arabija i Katar velikodušno donirali Zakladi Clinton, Clinton je kao državni tajnik odobrio najveću prodaju oružja u povijesti, otprilike oko 80 milijardi dolara. Kao rezultat toga, ukupna prodaja američkog oružja u svijetu udvostručila se. To je veliki biznis, to je veliko ratovanje i rekao bih da je to velika korupcija.
Dennis Bernstein: Nije pretjerano reći da je bila ratni huškač, da je bila netko tko je prigrlio rat.
John Pilger: Da, bila je. Sve ankete tijekom predizborne kampanje prošle godine pokazivale su da su Clinton i Trump dva od najomraženijih kandidata koji su se ikada kandidirali za predsjednika. Pretpostavljam da je sjećanje ljudi na to pomućeno užasnom prisutnošću Trumpa.
Dennis Bernstein: Svatko tko je zabrinut za položaj Palestinaca mora se prisjetiti operacije Lijevano olovo—koja je ubila oko 2,200 ljudi, uključujući oko 500 djece, u bombardiranju škola i bolnica. Kad su Clinton upitali o tome, rekla je: "Izrael ima pravo braniti se."
John Pilger: U usporedbi s Barackom Obamom i Hillary Clinton, Trump je pomalo slabić. Nakon što je Obama izabran i prije inauguracije, bio je na odmoru na Havajima gdje se susreo s članovima svog tima Ministarstva nacionalne sigurnosti i obrane i odobrio podršku izraelskom napadu na Gazu. Tako je Obamin prvi vanjskopolitički čin bio odobravanje izraelskog napada na narod Gaze. Mislim da je doista vrlo naivno pitati se hoće li političar poput Clintona ikada učiniti nešto što zahtijeva snažna načela i osjećaj za socijalnu pravdu. Moramo vidjeti te ljude onakvima kakvi jesu. I Clinton i Trump su simptomi sustava i ljudi se moraju početi koncentrirati na sustav i kako ga promijeniti.
Dennis J Bernstein voditelj je emisije “Flashpoints” na radio mreži Pacifica i autor Posebno izdanje: Glasovi iz skrivene učionice. Audio arhivi možete pristupiti na www.flashpoints.net.
Najbolja emisija na KPFA-i u dugo vremena. Napokon priča o relevantnosti, činjenicama i istini.
Obojica Clintonovih živjela su životom koji nije vrijedan življenja. Oni to ne bi znali jer su obojica psihopatski zombiji. Nekako su se navigirali dalje kroz nedovoljno opsluženu poziciju "istaknutosti" koristeći sva potrebna narcistička i demagoška sredstva.
Uronjeni su u otpad psihopata. Omogućuju ih svi ostali dok više ne služe svrsi. Vrh ove hrpe izvanzemaljskih grabežljivaca unutar vrste daleko je iznad njih. Potražite one koji povlače konce u starim, starim obiteljima i bankarskim divovima. Uvijek, Cui Bono?
Uz sve spletke Vladimira Putina u korist Donalda Trumpa, kako je Trump uspio doći na drugo mjesto među glasačima? Kako je Trump dobio manji postotak glasova od Romneya?
Izborni kolegij nikada ne bi trebao suditi o američkim glasačima jer zastupanje birača nije nimalo strašan posao. Ne bi bilo Trumpa kao predsjednika da ova nacija ima jednakost glasača.
Imenujmo ga. Psihopatija. Ovo je patokracija u kojoj živimo. Ona je savršen primjer kako netko izgleda/ponaša se. Glupa prezentacija koja isporučuje jezive i zle poruke. Nedostatak savjesti. Nemogućnost osjećanja empatije. Većina elita odgovara ovom obrascu. Molimo pogledajte rad dr. Roberta Harea o psihopatiji. Proučite ga. Ovdje smo. http://www.hare.org
“Mnoge feministice glupo su se složile s njezinim pozivom da podrže invaziju na Afganistan 2001. pod premisom da će to osloboditi žene u Afganistanu od talibana.”
Nisam obožavatelj Hillary, međutim, mislim da je ovo pogrešno. Daleko je važnije kako je Baby Bush iskoristio dugogodišnje napore američkih feministica u ime afganistanskih žena. Grupa pod nazivom "Feministička većina" podizala je veliku svijest o stanju rodnih pitanja u Afganistanu, čak i dok su interesi obitelji Bush pozivali i zabavljali članove vladajućih talibana u Teksasu u nadi da će osigurati pristup nalazištima nafte u Kaspijskom moru dostupan kroz Afganistan. Talibanski vođe uskratili su im taj pristup – što je jedan od velikih razloga zašto je Cheney smatrao napade 9. rujna božjim darom.
Nakon 9. rujna, kao dio Bush-Cheneyeve propagandne kampanje da se javnost natjera da afganistansku intervenciju učini mnogo više od puke progone i hvatanja Osame, natjerao je Lauru Bush da održi govor o ženama u Afganistanu, čudno preokrenuvši kontinuiranu okupaciju, režim promjene, a napor izgradnje države u neku vrstu feminističkog projekta. Tim je potezom svakako ušutkana svaka kritika operacije “promjene režima”. Koja bi se feministkinja uopće mogla raspravljati s krajem duboko ženomrzca talibanskog režima?
Dakle, bitno je da što god je Hillary radila kako bi pridobila feminističku potporu za invaziju, postalo je beznačajno u kontekstu mnogo veće Bush-Cheneyeve propagandne kampanje za dobivanje potpore za rat koji još uvijek traje 16 godina kasnije.
Okupacija Afganistana od strane Sjedinjenih Država i saudijski utjecaji onemogućili su bilo kakvu reviziju ili ponovnu procjenu “Talibana” tijekom posljednjih 15 ili više godina. 2001., čak i prije 09. rujna, bili su pošast za sve ljude ispravnog razmišljanja — dižući u zrak Bude i kamenujući žene i zabranjujući svu rekreaciju, većinu umjetnosti i održavajući masovna pogubljenja, popularno posjećujući sportske stadione. Nevjerojatno užasno, teško ga je sada procijeniti u svjetlu svega što je od tada došlo, uključujući, ali ne ograničavajući se na ISIS.
Kao i s "Al-Qa'edom", stvarni identitet "Talibana" se promijenio... vladajuća šura, vijeće svećenika koje je "upravljalo" Afganistanom (koje se pojavilo nakon odlaska Sovjeta i godina kasnije (djelomičnog) poraza ratni gospodari) nije vojska Afganistanaca protiv okupacije čiji je identitet džihadista (barem po mom mišljenju) nejasan, dok se ISIS nedavno uselio (uz financiranje/odobrenje KSA?) regrutirajući neke afganistanske talibane i osiguravajući organizaciju za migrante džihadistička vojska / vojnici koji se povlače iz Sirije i Iraka (pretpostavljam)
Žene Afganistana su dobro prošle, glumeći zapadnu krivnju, ali neaktivnost nad talibanskim zločinima u feministički cilj (čak i ako je RAWA brzo zažalila zbog okupacije — nije pomogla i pogoršala je stvar (možda 2005.?) —
Nikada nismo bili tamo da oslobodimo žene Afganistana. Poput Iraka, postojao je sve veći popis "svih dobrih stvari" koje bi proizašle iz promjene režima i odgovarajućeg međunarodnog razvoja slobodnog tržišta i odgovarajuće demokracije.
Mršave udovice, napuštene od obitelji, kamenovane do smrti zbog prostitucije bile su uvjerljiva slika... kao i rastuća glad i zabrana obrazovanja za žene... bilo je "dovoljno stvarno" ... ali gledajući unatrag vjerojatno ne samo "talibanski" ...
Vaša zadnja rečenica je puna osuda Hillary. Nije znala ništa o vanjskim poslovima niti ju je bilo briga za njih. Imala je 2 žice na violini i obje su bile vrlo osobne.
Bush & Heartless trebao je izgovor da odu u Afganistan kako bi obnovili proizvodnju heroina. Zlostavljanje žena od strane talibana bio je jedini valjani izgovor kojeg su mogli smisliti u to vrijeme i, naravno, bio je povezan s žicama pod naponom u Americi.
Pa, stara djevojka uvijek želi držati svoje prste u svakom kolaču, da tako kažem. To je dio njezinih ženskih prava, LGBT prirode. Još uvijek posjeduje DNC i misli da će izabrati ženu kandidata za 2020. Uništila je Sandersa i Warrena time što su je podržali. Ne želi/ne može dotaknuti jedinu izuzetnu ženu na političkom ekranu, Tulsi Gabbard.
Hillary i Trump dvije su mrlje u američkim dosjeima, ali postoje i drugi od Nixona/Reagana do Busheva. Obama je po tim standardima bio samo mrlja.
Pilgerov posljednji § je apsolutno na meti. Niti jedan od ova dva pokvarena, nesposobna egomanijaka neće otići dok se sam sustav ne promijeni. Ali čemu?
John Pilger je smiješni seronja koji nije radio ništa pošteno desetljeće ili dva
Fuster, John Pilger izvrstan je, ugledan novinar i ličnost. Odvojite sat ili dva i pregledajte neke od njegovih dokumentaraca, objavljenih prije manje od četiri godine (ne prije desetljeća). Posjetite njegovo nedavno izlaganje' @ https://newint.org/features/2016/12/01/bikini-was-just-the-beginning/ i https://www.counterpunch.org/2014/03/11/human-radiation-experiments-in-the-pacific/ Za osamdesetogodišnjeg momka, sve što mogu reći je - ima puno snage I - Pravu hrabrost!
Fuster je desničarski trol koji je beskrajno opsjedao rasprave na stranici TruthDig kad sam tamo jednom komentirao. Nemojte gubiti dah raspravljajući s njim, on voli pretvarati niti u šibice za bacanje kakice. Živio borac za slobodu John Pilger!
Ja sam radije lijevo, Tony, ali ti nisi toliko dubok mislilac i ne uspijevaš razaznati što pokušavam priopćiti.
a to što zapravo ne razumiješ zapravo nije tvoja krivica.
Sigurna sam da se trudiš
hvala na prijedlogu, elmer, ali prilično sam upoznat s njegovim radom i ništa od toga posljednjih godina nije bilo vrijedno lokve ustajalog piva. njegovi politički stavovi jednostavno su pogrešni i plitki i u prevelikoj su mjeri obojili njegov rad.
Pilger je nekoć bio izvjestitelj, a sada je samo autor mišljenja.
više volim pravu, duboku i iskrenu reportažu i ponosan sam što sam otac izvjestitelja koji je lijevo orijentiran, ali pošten i ne pokušava izvrtati stvari kako bi odgovarao njegovoj ideologiji.
da je on takav novinar koji se bavi solidnim istraživačkim novinarstvom i pošteno služi javnosti nije samo moje mišljenje. mišljenje je i Pulitzerovog odbora
Tjedno, čak i svakodnevno, postoji dovoljno dokaza da Clintonov tabor putem DNC-a još uvijek kontrolira jednu od dvije glavne američke političke stranke... oni ne prave kompromise sa Sandersovom pobunom, niti se čini da su predani izradi živahne poruke koja bi zamijenila Clintonovu obećanu “ više od istog” jer “Amerika je već velika” … postoje milijuni Amerikanaca koji osjećaju da su “Amerika” oni i da su oni (i zemlja) umanjeni … oni izgledaju slijepi za uzlaznu ulogu neoliberalnih prioriteta u njihovim sve strašnije okolnosti, bez radosti.
Poput Trumpa, Clinton je dobro etabliran "brand" s moćnom markom... a stranačka klupa (iako je privlačnija i bolje obrazovana od gotovo desetak mladih republikanaca koji su izgubili od Trumpa 2016.) plitka je i često iznenađujuće ranjiva... dijelom zato što stranka je užurbano jela-svoje-mlade kako bi ukorijenjenim figurama DNC-a dala još jedno desetljeće, još jedan ciklus, još jednu priliku.
Upamtite također da bi Clinton, da je pobijedila, vladala s još manje mandata u Kongresu (brojevi ne ideje) koji je kočio Obamino “vodstvo” izvan odreda/deklaracije.
Hvala na točnom komentaru, Susan Sunflower. Prečesto mi je očito da iskrene laži imaju više krivo percipirane i pretjerano izvješćivane moći od Stvarne činjenice u našim izmišljenim prikazima Narativne činjenice (kći Mikea Huckabeeja) na “Briefingu za tisak”.
Susan, draga ženo, Sandersova pobuna nije uspjela. pristaše Sandersa (a ja sam bio jedan) uglavnom NISU izvučeni iz običnih redova Demokratske stranke.
Sam Sanders nije baš popularan, nikada nije bio politički utjecajan i ne čezne za javnom službom, tako da nema stvarnog razloga zašto bi redoviti demokrati željeli prepustiti vlast njegovim sljedbenicima.
Smatram da je stranačka reforma nužna i poželjna, ali za to će se morati pojaviti neki novi lider.
Sandersova stvar je gotova
i koliko biste drugačije opisali "Obaminu vojsku" ... čiji su veterani, pretpostavljam, uglavnom činili "Sanderovu vojsku" ... oni nisu bili glavni demokrati ... oni su uglavnom bili prvi glasači (bez obzira na njihovu dob) koji su bili izvučeni prema radikalnoj "optici" Obame ... kandidata koji nije DNC ... Kampanja i popularnost Johna Edwardsa doista ne bi trebali biti izbrisani iz 2008. Pretpostavljam da su njegovi pristaše "bez problema" prešli Obami (kao ne-Clintonu).
Dobivanje i ZADRŽAVANJE glasova “nezadovoljne mladeži” (bez obzira na to koliko je Obamina kampanja mogla biti astroturfirana **) trebao je biti posao broj 1 za stranku koja je propadala i borila se na svim razinama (državna, kongresna, izvršna) …
Ali kao što ističete, poput Sandersa, poput Obame, "nisu pravi demokrati" i oni (za DNC) nisu bili samo potrošna roba, nepoželjni. … “radikala” koje su demokrati pokušavali očistiti od 1960-ih …
Susan, demokrati nisu pokušavali očistiti 'radikale' u 60-ima. “radikali” su pobijedili…..i umjesto toga Dixiecrats su očišćeni.
a to je bilo dobro kao i za Partiju jedno vrijeme.
ali radikali su bili dobri ljudi ali ne tako dobri političari……. i završili smo s inteligentnim, dobrodušnim i ne baš kompetentnim Jimmyjem Carterom.
a Carteru se nikada neće oprostiti što je bio tako ušljivi političar amater da je uzrokovao da postanemo opterećeni grabežljivom, podmitljivom, nepoštenom i prilično zločinačkom skupinom svinja koja je bila Reaganova administracija.
Reagan je bio genijalan, dobrodušan čovjek bez mozga koji je bio samo nasmiješena marioneta, frontmen kriminalne kabale.
to što je Reaganu bilo dopušteno da se vrati privatnom životu na kraju svog predsjedničkog mandata, a nije umjesto toga optužen, imalo je užasne posljedice
Hillaryne "feministkinje" uvijek su bile zainteresirane samo za jednakost žena na Wall St.-u iu DC-u; dvorane moći. Drugim riječima, njihova briga nikada nije bila jednakost za žene slabijeg imovinskog stanja, samo za žene moćne triperice poput Hillary da imaju priliku nama ostalima smrdjeti onoliko pustoši koliko i muški klub.
Hillary Clinton smatra Lynn Rothschild (znate ... iz međunarodne bankarske dinastije Rothschild) jednom od svojih najboljih prijateljica. Razmislite dugo i duboko o toj činjenici, a zatim shvatite pravi temeljni uzrok agresorskih ratova (znate ... gnusan i brutalan fenomen koji je točno opisan kao "Najveći zločin" na Nürnberškom procesu).
Od 1993. do 1995. Lynn Forester de Rothschild donirala je svim saveznim trkama Billa i Hillary Clinton od 1992.
Od 1993. do 1995. Rothschild je služio u Savjetodavnom vijeću za nacionalnu informacijsku infrastrukturu predsjednika Billa Clintona. Od 1998. do 2000. bila je članica Savjetodavnog odbora američkog ministra energetike.
Rothschild je bila glavni donator i član odbora za platformu Demokratskog nacionalnog odbora 2008. Prenijela je podršku republikanskom kandidatu Johnu McCainu kada je Barack Obama pobijedio Clinton, postavši manja slavna osoba na kabelskoj televiziji u to vrijeme jer je napala Obamu u nizu intervjua .
U intervjuu iz 2015. Rothschild je rekao “Volim Johna McCaina. .?.?. On je jako dobar prijatelj i osoba kojoj se stvarno divim.”
Rothschild sjedi u upravnom odboru Instituta McCain, think tanka sa sjedištem u Washingtonu, osnovanog 2012. u suradnji sa Sveučilištem Arizona State.
https://www.mccaininstitute.org/staff/lynn-forester-de-rothschild/
Trenutačni izvršni direktor Instituta McCain je Kurt Volker, bivši zaposlenik senatora McCaina koji je kasnije služio kao nasljednik Victorije Nuland kao veleposlanik SAD-a pri NATO-u, a trenutno služi kao specijalni predstavnik SAD-a za Ukrajinu. Volcker je viši savjetnik u Atlantic Councilu od 2009.
U ljeto 2016., dok su Bill i Hillary Clinton bili u Martha's Vineyardu slaveći Billov 70. rođendan, Hillary je svojim privatnim avionom otišla 20 milja do Nantucketa gdje su Rothschildi organizirali prikupljanje sredstava od 100,000 dolara po osobi za Clintonovu predsjedničku kampanju.
Ugodne interakcije Rothschilda i vodećih proizraelskih senatora Clintona i McCaina pokazuju kako odnosi između političke klase, korporativne klase i bankarske klase nadilaze stranačku politiku. Kao što je George Carlin rekao: "To je veliki klub, a ti nisi u njemu."
Donald Trump ima tri pozitivna aspekta: on nije Hillary Clinton, on nije Mike Pence i on unosi pomutnju u svoju stranku korumpiranih ratnih huškača koji vole štednju. Živjeli borci za slobodu John Pilger i Julian Assange!
Bok Tony-
Dodao bih i četvrto - Njegovo poništavanje obećanja da je "Amerika na prvom mjestu" u unutarnjoj i vanjskoj politici povuklo je zavjesu s oligarha duboke države i otkrilo tko zapravo vodi predstavu svakome tko obrati malo pozornosti. Kao rezultat toga, povećala se naša šansa za pravog reformatora i kraj našeg korumpiranog dvostranačkog sustava 2020. Jedini razlog zašto je uopće izabran je što su ljudi zasićeni lažima, ratnim huškanjem, korporativnim podvalama koje ništa ne čine prosječnom građaninu. Ponekad je najmračnije pred zoru.
Zdravo, SS, počeo sam očajavati zbog osnivanja treće strane koja će osporiti duopol. Posljednji predsjednički izbori iznijeli su dva najomraženija kandidata od građanskog rata, a ipak Zelena stranka (u anketi nešto ispod tri posto 2000.) nije uspjela postići jedan posto. Nažalost, očekujem da se ništa neće puno promijeniti dok se naša Potemkinova ekonomija i fiat valuta ne slome (to bi moglo biti uskoro) i dok se politički špil ne promiješa. Bog zna što će uslijediti nakon toga.
Bok Tony-
Možda ste u pravu. Jill Stein je uvijek bila slab karakter, po mom skromnom mišljenju. Ross Perot se približio, a i on je bio prilično slab. Mislim da smo mogli doći do prekretnice da Bernie nije odustao i umjesto toga otišao u Greens. Potreban nam je netko tko će nas prevesti preko praga od 15% da bismo sudjelovali u raspravama. Tada su sve oklade isključene. Međutim, dijelim vaš osjećaj očaja i ne podcjenjujem koliko je daleko TPTB spreman ići kako bi se držao vlasti.
“Bivši katarski premijer: Katar, Saudijska Arabija, Turska i SAD dogovarali su se i koordinirali kako bi financirali Al Qaidu i uništili Siriju.
ZEROHEDGE IZVJEŠĆE: Assad nije bio ništa više od “plijena” za lov, koji je za cilj imao uništenje Sirije.“ http://theduran.com/former-qatar-prime-minister-qatar-saudi-arabia-turkey-and-usa-colluded-and-coordinated-to-fund-al-qaeda-and-destroy-syria/
“…javno priznanje dosluha i koordinacije između četiriju zemalja radi destabilizacije neovisne države, [uključujući] moguću podršku Nusri/al-Qaidi.” Važno je da će “ovo priznanje pomoći u izgradnji slučaja za ono što Damask vidi kao napad na njegovu sigurnost i suverenitet. To će biti osnova za zahtjeve za naknadu štete.”
Kako se rat u Siriji polako gasi, čini se da se novi izvorni materijal pojavljuje gotovo svaki tjedan u obliku svjedočanstava najviših dužnosnika uključenih u destabilizaciju Sirije, pa čak i povremenih curenja e-pošte i dokumenata koji dodatno opisuju tajne operacije promjene režima protiv Assadove vlade. Iako velik dio ovog sadržaja služi za potvrdu onoga što već odavno znaju oni koji nikada nisu prihvatili pojednostavljenu propagandu koja je dominirala glavnim medijima, detalji i dalje padaju na svoje mjesto, pružajući budućim povjesničarima jasniju sliku prave prirode rata .”
Ukratko, na vidjelo izlaze imena većih i manjih ratnih zločinaca/ratnih profitera. Aleluja. Nije uopće loše znati izvore lagodnog života potomstva kriminalaca/profitera. Odštetni zahtjevi moraju biti usmjereni prema konkretnim ratnim huškačima i dobavljačima oružja.
Anna, stvarno, ne misliš valjda ozbiljno da će bilo koji sud u Americi ili bilo kojoj drugoj zapadnoj zemlji dopustiti Assadu da ih tuži? OPCW je upravo poslušao naredbe Washingtona i odlučio Assadovu vladu proglasiti krivom za korištenje kemijskog oružja i to, bez obzira na činjenicu da za to nema niti jednog dokaza. Što se tiče izazova protiv države, sudovi u SAD-u kao iu Britaniji nisu tu da dijele poštenu pravdu, oni su tu da odlučuju u korist države. Uvjeravam vas da Assad neće nikoga tužiti za bilo kakvu naknadu. On će zauvijek pokušavati spriječiti zapadne teroriste da opustoše njegovu zemlju. Možete biti sigurni da Jenkiji još nisu odustali od zauzimanja Sirije.
Gubitnik Trump ne može prestati kriviti Obamu i Clinton za svaki glupi potez koji napravi…..odjebi od ovoga bs
Svatko tko sumnja da žene mogu biti mrske, zločinačke i zle poput muškaraca – treba samo pogledati Hillary Clinton za dokaz. Ona je doista jedan od najodvratnijih ljudi koji danas žive.
Clinton'&Obama” krvavi spomenik Libije: http://www.voltairenet.org/article198534.html
“Strašni prizori odvijali su se na ulicama, mostovima i zgradama snaga sigurnosti gdje su demonstranti počinili neopisive zločine protiv čovječnosti. Pripadnici snaga sigurnosti, vojno osoblje i policajci su zaklani dok su im rezali grkljane, vadili srca iz tijela i rasjecali tijela na komade u pravoj predstavi brutalnosti i divljaštva.
Belhaj je dobro poznat CIA-i i zapadnim vladama. CIA ga je uhitila nakon bijega iz Kandahara, ispitala i izručila Libiji 2002. godine pod optužbom za terorizam. [15] Godine 2009. on i članovi LIFG-a pušteni su iz zatvora prema Zakonu o općem oprostu. [16] Dosje o terorizmu Belhadja govori sam za sebe. 1994.-97. naredio je pokolj 225 ljudi i naredio ubojstvo njemačkih turista, Stevena Bakera i njegove supruge Manuele Spiatzier 1997. Usprkos tome, preuzeo je visoku poziciju u Libiji. Bio je ministar obrane, odgovoran je za sigurnost Tripolija, generalni direktor libijskih zatvora i izravno odgovoran za ćeliju Al-Senussi. Imajući na umu Belhadjev kriminalni dosje, ICC je izrazio uvjeravanje da je Al-Senussi u sigurnim rukama i podržao njegovo suđenje u Libiji.
NATO i male zaljevske zemlje ignorirale su terorističke aktivnosti Belhadja i prepoznale ga kao političkog i vojnog vođu te prije svega poslovnog čovjeka. Posjedovao je najveću TV postaju u Sjevernoj Africi, najveću zrakoplovnu kompaniju u Libiji, tvornicu cementa, nekretnine u Španjolskoj i Turskoj te privatnu zračnu luku u Tripoliju. Međutim, ova je zračna luka korištena za usmjeravanje i prijevoz terorista iz Libije u Siriju. Ti su teroristi financirani u iznosu od 160 milijardi dolara u 2010. godini.”
Belhaj i drugi odgovorni su za zlouporabu libijske imovine i stavljanje točke na plan razvoja Libije vrijedan 200 milijardi dolara prema Svjetskoj banci. Belhaj je jedan primjer raskošnog života gospodara rata gdje su obični libijski građani bili bačeni u ozbiljno siromaštvo.”
SAD/NATO su prepoznali gospodina Belhaja kao svog partnera (u zločinima). Imajte na umu da je njegova zračna luka “korištena za usmjeravanje i prijevoz terorista iz Libije u Siriju. Ti su teroristi financirani u iznosu od 160 milijardi dolara u 2010. godini.” Govor o novcu.
U pravu si, Anna, a tu je i pitanje 150 tona zlatnih poluga i slične količine u srebru koje je Gadaffi namijenio za panafričku valutu koja će konkurirati dolaru. To je naravno bio razlog zašto su ga Amerikanci ubili. Čini se da nitko ne zna što se dogodilo s ovim zlatnim i srebrnim polugama, pa ako ga Jenki nisu opljačkali i sada sigurno sklonili u američki rezervat, onda ga možda Belhaj ima i koristi ga za izazivanje terora po cijelom Bliskom istoku .
Stvarno ne vidim zašto itko više priča o Clinton, ona je gotova, zar ne? Sigurno se ovaj zli Sotonin izrod neće idući put kandidirati za predsjednika? Ako je to slučaj, sigurno bi DNC trebao tražiti novog kandidata i staviti ga u središte pozornosti. Pitam se kako bi Clinton prošla ako Clinton uspije uspjeti postati kandidatkinja za sljedeće predsjedničke izbore? S obzirom na to da je Trump tako veliki glupi stari prdonja, ona bi mogla pobijediti, a onda nam Bog pomogao svima!!
Pitam se hoće li se Trump uopće kandidirati za drugi mandat. Dobro se zabavio i podigao svoj “brand”. Vjerojatno je vrijeme da krenemo dalje. Killary postaje prilično dugo u zubu i ne izgleda baš zdravo, a pokazalo se da nosi previše prtljage, pa pretpostavljam da ćemo dobiti neku novu lažnu feministicu odobrenu od strane tvrtke da je zamijeni. DNC i RNC će nastaviti s filtriranjem svih "nepoželjnih", a MSM će nastaviti nositi svoju vodu. Nesreća njegove kraljevske narančastosti bila je jednokratna. Naša jedina nada je da dovoljno ljudi postane sito da istinski reformator može potaknuti treću stranu i prikupiti 15% potrebnih za Nacionalne rasprave. I bolje mu je da ima dobro provjerene tjelesne čuvare.
Preskočiti “Pitam se hoće li se Trump uopće kandidirati za drugi mandat. Dobro se zabavio i podigao svoj “brand”.
To je standardni MSM meme, ali "izvor" Trumpova uspona je duboki bunar bijesa i frustracije koji nije široko shvaćen. Morate se vratiti u 2008. kako biste vidjeli sve propuštene signale, mnoge je propustio i sam Obama:
2010.: Izbor Scotta Browna
2010: Demokrati gube Dom
2011.: Obama nagovara Trumpa na večeri dopisnika
2012: Republikanac iz establišmenta gubi od Obame
2014.: Eric Cantor gubi svoju Malu školu
2015: John Boehner gubi mjesto predsjednika
2016: Trump izabran za predsjednika
2017.: Flake / Corker / Hatch napuštaju Senat
Frontline: Podijeljene američke države (I i II dio)
h**ps://www.youtube.com/watch?v=O8ZV2iuSa94
h**ps://www.youtube.com/watch?v=3VNK8hejHnA
Obama je uvijek mislio da će republikanska “groznica puknuti”, ali ono što je svima promaklo, uključujući i republikansko vodstvo, Republikanska stranka se prepravljala i još uvijek nije dovršila proces. To je 3 sata mučenja kroz tu Frontline seriju, ali vrijedi.
Ne tvrdim da nije “duboki izvor bijesa” ono što je dovelo do Trumpa. Slažem se u potpunosti. Ali Trump ima raspon pažnje kao šestogodišnjak. Duboki bunar bijesa iznjedrio je i Bernieja Sandersa, ali ga je DNC uspješno osujetio. I te druge pojave su znakovi “dubokog bunara bijesa” koji spominjete, ali svaki put se oligarsi dviju velikih stranaka uspiju oporaviti. Nisam gledao seriju Frontline, ali mislim da nismo toliko podijeljeni kako mnogi misle. Mnogi su s lijeve i zdesne zasićeni TPTB-om i traže rješenja za rješavanje sve veće ekonomske podjele i vječnih ratova. Međutim, uz moć čuvara vrata i propagandnog stroja, mislim da će jedini mogući put biti kroz treću stranu s velikom podrškom u javnosti, i stvarno dobrog kandidata koji okuplja trupe i govori istinu moćnicima. Tek kad vide revoluciju na horizontu, oligarsi će se pomaknuti i milimetar.
Slažem se sa svime time, ali uz uvjet da demokrati namjerno ne poslože stvari tako da Trump ostane “najmanje loša” opcija na biračkom mjestu. Ovdje mi na pamet pada Joe Biden, a isto bi to učinila i druga Hillaryjeva kandidatura.
Ove činjenice ja i mnogi naprednjaci imamo već neko vrijeme, ali nikada ih nismo vidjeli da su predstavljene u mainstream medijima.
Potpuno se slažemo da su vaša procjena i činjenični prikaz Clintonovih zlonamjernih i kriminalnih radnji cenzurirani propustom glavnih medija.
Hvala na ovoj raspravi između gospođe Pilger i Bernsteina. Clinton će biti u centru pažnje sve dok je tu, a za nju je jadan trik kriviti druge i koristiti se politikom rodnog identiteta za podjele.
Njezin dugi dosje dovoljno govori ako je ikome stalo do razaznavanja istine, a ne slike. Unatoč brbljanju o ljudskim pravima, njezina ljudska prava su katastrofalna. Ona i Nicholas Sarkozy snose ogromnu odgovornost za tragediju razbijanja Libije od strane NATO-a i ubojstva Gaddafija, pretvarajući je od uspješne afričke nacije u propalu državu, a sve temeljeno na laži. Milijuni su umrli zbog toga, a Libija je veliko destabilizirajuće područje i za Bliski istok i za Afriku. To što je niti jedan zapadni novinar ne može pozvati na to pokazuje kako imaju zapovijed za marš.
Slušajući Johna Pilgera pomislio sam da samo zato što mrziš Trumpa ne moraš voljeti Hillary. Zapravo odbacite Hillary i sastavite pravu stranku za ljude od strane ljudi, a zatim idite i srušite sve Trumpove koje želite...vlast narodu! Wow, nisam to rekao od šezdesetih.
S tobom sam, Joe. Super komentar.
Postoje dvije skrivene sile koje rade iza scene, one su snažna podloga za većinu naših gorućih političkih i ekonomskih problema, to su tehnokracija i autokracija. Tehnokracija silom otvara vrata bez obzira na to što stoji iza nje, a autokracija uništava sve što nam je drago; samopoštovanje, individualnost, sloboda mišljenja, demokracija, jednakost i visok životni standard. Postavite si važno pitanje, odakle dolaze ovi politički hakovi u usponu? Narančasti Trump? njegovi močvarni prijatelji (stvorenja), Obama iz Illinoisa, stvarno? takozvane zvijezde u usponu poput Hitleryja (moj omiljeni nadimak za nju) nisu samo stvorene iz ničega. Njihova prisutnost na domaćoj i međunarodnoj pozornici izravan je rezultat tih nastojanja mračnih sila, a njihov plan skriven je od očiju javnosti. Primjera je mnogo: Vijeće za vanjske odnose (CFR), militantne težnje neokonzervativaca koje nekako tvrdoglavo ostaju na mjestu: Richard Perle, Zbigniew Brzezinski, Richard Haass, Morgan Freeman, nekoliko moćnih cionista u Sjedinjenim Državama koji podržavaju slične Benjamina Netanyahua, klika Mauricea Stronga i svi oni besprijekorno rade zajedno, pažljivo dotjerujući “Hitlerjeve” u visoke urede. Dodajte ovom nasilnom miljeu, zamah same tehnokracije, ona zasjenjuje najveći dio naše prilično naopake ekonomije - vojno-industrijski kompleks. I istok i zapad imaju priličan udio autokrata i onih tehnokracijskih "proboja" koji se pojavljuju sa sve većom redovitošću, ne slijede nikakav poseban obrazac, ali mogu iznenada promijeniti kurs koji političari koji ostaju u očima javnosti , moraju preuzeti i već su međusobno stavili svoje potpise na. Na primjer; Iran/JAPOC. Tehnokracija također nastavlja mijenjati bojno polje, čak i gdje i kada, ili ako se može primijeniti novi "štap" zarad političko-ekonomske kontrole, kao što su ruski ECM moduli s uređajima za elektroničko ometanje tehnologije "Khibiny". Inače, ovu tehnologiju Magrav izvorno je otkrio nuklearni inženjer rođen u Iranu Mehran Keshes. Ima i drugih primjera; brže lasersko odvajanje urana koji se može fisirati od preostalih jezgri reaktora, posebno zabrinutost ako dođe do "probijanja" dalje od dogovorene, miroljubive civilne uporabe nuklearne energije (koje se jako strahuje na Zapadu) opet, u Iranu i Sjevernoj Koreji. Ostale potencijalne izmjene kao što je tehnologija oplođivača, koje se možda upravo sada događaju u Yongbyonu, sjevernokorejskom reaktoru? Čak i sumnja koje su točne mogućnosti novog oružja visoke tehnologije; Shahab-3, kineska hiperzvučna jedrilica DF-ZF.. i drugi ovdje spomenuti su razvoji koji mogu baciti našu militariziranu kulturu i gospodarsku ekonomiju u pustoš. Da, još uvijek imamo komandnu ekonomiju (nepromijenjenu od kraja Drugog svjetskog rata). Ako je ikad postojala jedna briga koja izvlači tepih ispod naših današnjih autokrata, onda je to fraza "vrhunski". Odgovor našim neprijateljima na novi “Željezni mač” protiv brončanog je da ih nasmrt preplašimo… SAVJET: mi smo malo ludi pa se ne petljajte s nama. Ove (luđačke) stvari sugerirao je nedavni članak CONSORTIUMNEWS-a. Sada imamo objašnjenje zašto-zašto tim Hackovima, tim uznemirujućim osobama poput Hitlerya, Trumpa, Morgana Freemana i sličnih, dopuštaju skupo vrijeme u programu i daju im prestižne položaje, upravo zato što znaju kako prestrašiti sve! Nadalje, autokrati ništa (drugo) nisu prepustili slučaju, njihov "in house" izbor za senatore i predstavnike sada se može ubrzati s ogromnim svotama crnog novca, istom valutom koju je naš Vrhovni sud uspio protumačiti kao "slobodu govora".
Program F-35 Joint Strike Fighter imao je prilično težak tjedan
To je primjer bacanja novca na projekt koji je dobar samo za bogaćenje gomile već bogatih korporacija i pojedinaca.
h**p://www.thedrive.com/the-war-zone/15550/the-f-35-joint-strike-fighter-program-has-had-a-pretty-rough-week
Iran diplomira mnogo inženjera. Siguran sam da loši do prosječni rade drugi posao, ali što se događa s najboljima? Prošlo je šest godina otkako je Iran zarobio dron RQ-170. Tko ga sada ima? Što su Iranci dobili u zamjenu? Postoji li ikakva veza s tim i "stealth" lovcem na kojem Iran tvrdi da radi? Fotografije Qaher-313 koje objavljuju su smiješne, ali rade li na stvarnoj? S obzirom na napredak Irana (i Kine) u anti-stealth radaru, oni imaju mjerilo za mjerenje svog napretka! Sjeverna Koreja čini nevjerojatan napredak s nuklearnim bombama i projektilima dugog dometa. Dio toga dolazi od strane tehnologije, naravno, ali u kojoj mjeri Iran pomaže? Što Iran dobiva zauzvrat?
Spomenuli ste lasersko odvajanje izotopa. To je druga tema o kojoj više nitko ne govori. Gotovo svatko s potrebnim vještinama mogao bi to učiniti, i to bez ostavljanja mnogo savjeta.
Svijet je sve opasnije mjesto, a sve što SAD može učiniti je pokušati dobiti još jedan rat za Izrael. Veće i bolje smanjenje poreza za super bogate. Smislite još jedan način da siromašne ljude učinite još siromašnijima. Tretirajte nas sve kao Palestince i dovedite američku infrastrukturu u isti oblik kao portorikanska.
Zachary Smith, pretpostavljam da se sažeta verzija mojih prilično dugih izjava može sažeti na sljedeći način: Bio to Clinton, Trump ili Bernie, čini se da tehno-krate i njihove birokracije preuzimaju područja pregovora koja su nekoć bila strogo rezervirana za diplomate i političare . U početku su sjevernokorejski, a nedavno i iranski dogovori sklopljeni na temelju savjeta tehničara i tehničkih procjena, tako da se nova tehnokracija ponovno pojavila. Stvarno se ne mogu uvjeriti da zabavljači (Trump) ili izvrsne izvedbe te glumice, Hitlery, s njezinim drekama i buncanjima ne mogu zamijeniti novu razinu poštovanja koju imaju tehnički stručnjaci i njihovi prateći birokrati. Na primjer; Inspektori IAEA (dogovor s Iranom) ili UN-ove promatračke misije u Siriji UNSMIS. Općenito govoreći, čini se da čak i te nevladine organizacije obavljaju više stvari od svih najboljih zajedno...
Zaboravili ste Kissingera. Ima Trumpovo uho, nažalost.
Pretpostavljam da je to savršeni sažetak kapsule. Trump je grozan. Užasno, čak i neopisivo. Ipak, kada se napravi bilo kakva usporedba, Hillary ga uspijeva istisnuti u kategoriji "gorih".
Ovih dana poludim kad god čujem najnovije vijesti o globalnom zatopljenju. Kad bi se samo Orange Blowhard razumio. Razviti mozak ili tako nešto. Ali onda razmišljam o tome kako bi Hillary bila jednako loša, samo bez bezumnog drekanja.
To je razlog nesreće. Zajebali smo koji god od dva dopinga osvojio prošlog studenog. Otprilike sve što mogu učiniti ovih dana je nadati se da će se dogoditi nešto neočekivano dobro. Male šanse, ali mogu se nadati.
h**ps://avionod.files.wordpress.com/2009/04/then-a-miracle-happens.gif?w=490
Usput, stvarno izvrstan razgovor.
Zachary On ne izvlači stvari protiv AGW-a iz šešira. On i njegovi pristaše samo žele razuman odgovor na ovakve stvari:
h**p://www.wsj.com/video/opinion-journal-how-government-twists-climate-statistics/80027CBC-2C36-4930-AB0B-9C3344B6E199.html
h**ps://www.youtube.com/watch?v=nIEGo8E9s_8
h**ps://www.forbes.com/sites/larrybell/2013/02/05/in-their-own-words-climate-alarmists-debunk-their-science/#3b7329a368a3
Trebalo bi biti dovoljno lako razvrstati/raspravljati, a posebno je neophodno to učiniti ako govorite o promjeni energetske ekonomije cijelog svijeta. Ali sve što dobivate je ista stara strategija: "etiketiranje i omalovažavanje" - kao "poricatelji znanosti" - ako je to najbolje što AGW strana može učiniti, sretno s tim... Trump je rezultat.
*I je li to doista daleko od pretpostavke? Imate stranu koja je voljna lažirati demokratske izbore i smisliti lažnu priču o Vratima Rusije i treba im vjerovati da će pošteno izvijestiti o klimatskim rekordima? To traži puno.
/Grotesknost Trumpa omogućila je mnogim liberalima u Sjedinjenim Državama da ostave po strani činjenicu da je Hillary Clinton doista utjelovljenje korumpiranog sustava./
To otprilike sažima sve. S liberalne strane izbori su bili o "grotesknosti", a s druge strane o "politici". Koliko god Trump bio groteskan, određena je klasa ljudi napokon, nakon desetljeća traženja, pronašla kandidata koji će ih doista poslušati.
Ljudi su se jednostavno umorili od standardne liberalne smicalice:
Nikada nemojte raspravljati o politici: umjesto toga označite protivnika kao fanatika, rasista i homofoba.
Zatim preoblikujte izbore kao one o netrpeljivosti i rasizmu nasuprot suosjećanja i tolerancije.
Zapravo, što je Trump groteskniji to ga njegovi ljudi više vole. Podržavati ga je kao zabiti šiljak u krajnje korumpiran sustav koji ne reagira, a zatim uživati u pokolju uzrokovanom njegovim poremećajem.
Posljednji put, djeco, sutra je trik ili poslastica u većini zajednica (u nekim krajevima se održava 31. listopada), a Hillary Clinton nije predsjednica. Još jednom, Donald j Trump je predsjednik. HRC je građanin kao ti i ja. Sada, možemo li nastaviti s NIGER!!!!!
a privatni e-mailovi? Prestani pričati o Clinton, i počni pričati o Trumpu. On je vaš predsjednik. Suoči se s njim i prestani pričati o HRC-u.
Mislim da Pilger samo govori da treba krenuti za Trumpom i osigurati istinsku i stvarnu promjenu, samo odbaciti Hillary. Drugim riječima, Tina izgradi novu platformu, ali nipošto je nemoj graditi oko Hillary ili ljudi poput nje. Pilger želi da ljudi počnu doživljavati ove naše političare onakvima kakvi jesu. Mislim da je Pilger doista zaprepašten što Hillary daje te intervjue, a još uvijek nema teških pitanja o njezinoj prošlosti. Ovdje Pilger ulazi u dubinu stvari, ali čujem ga kako govori da vidite ovu ženu onakvu kakva ona jest. Zatim, nakon što je preboliš, kao što kažeš Tina, hajmo se stvarno sabrati i sastaviti građansku platformu oko koje se većina nas može složiti, a zatim idi na Trumpa koliko god želiš. Htjela sam ti reći svoje mišljenje, Tina. Polako. Joe
Neću prestati pričati o Hillary Rodham Clinton sve dok ne bude iza rešetaka u narančastom kombinezonu.
Njezinih je zločina mnogo, ali možda će SADA Sessions krenuti u lov na ugovor s Uranium One i platiti da se poigrava sa Zakladom Clinton (ogromna međunarodna dobrotvorna prijevara) u iznosu od 145 milijuna dolara!
Nadam se da ću doživjeti da vidim nju i njezinog muža i sve one koji su povezani s njihovim zločinima optužene, stavljene u lisice i prošetane.
Ona je odvratno ljudsko biće. Muško ili žensko nema značaja u ovim stvarima.
Kaganizacija Ukrajine, koja je započela pod Clintonovim nadzorom, prelazi u sljedeću, neonacističku fazu: http://www.fort-russ.com/2017/10/mosiychuk-assassination-attempt.html
“… pokušaj atentata na Mosiychuka [bivšeg zamjenika zapovjednika zloglasnog neonacističkog Azov Battalija] početna je faza eskalacije sukoba između nacista i židovskih oligarha na čelu s predsjednikom Porošenkom, eskalacije koja prelazi iz političke u "vruću" ili naoružanu fazu. Ironično, upravo je židovski oligarh Kolomoysky taj koji financira operacije takvih nacističkih revolucionara. Doista, sve "ukrajinske revolucije", kao što je dobro poznato, izvedene su židovskim novcem i kroz ruke ukrajinskih nacista. Po svemu sudeći, sam Mosijčuk je jedna od ključnih osoba u pripremi nacističkog državnog udara.”
Ima li reakcija marljivog ADL-a? Ima li kakvih informacija iz AIPAC-a? Kolomoysky je izraelski državljanin i stup židovske zajednice u Ukrajini. On već nekoliko godina financira ukrajinske neonaciste; Kolomoysky je također umiješan u obaranje MH17. I dalje nema interesa američkog Kongresa pod izraelskom okupacijom? Nevjerojatno.
U Kanadi, neonacistički simpatizer i ponosni potomak suradnice ukrajinskog nacista Kristiya Freedland odlučuje o kanadskoj vanjskoj politici; politike su agresivno neprijateljske prema Rusiji.
U SAD-u su “žrtve” holokausta iz Kagansovog klana kovale zavjeru i provodile suradničke projekte s ukrajinskim neonacistima. Zanimljiva vremena.
Samo da ponovim –– “sve “ukrajinske revolucije” izvedene su židovskim novcem i kroz ruke ukrajinskih nacista.” A židovski osvetnici su zauzeti borbom protiv BDS-a… – Imbecili. Pogledajte Ukrajinu!
Hey Annie go on the Saker, the Saker nedavno se u iscrpnom članku pozabavio situacijama s kojima se susrećemo u Ukrajini i svijetu. Saker je govorio o onome što ste ovdje napisali. Joe
Zašto bismo ignorirali ono što Clinton ima prema ovoj zemlji. To je ono što svi demokrati žele učiniti je zaboraviti. Pa što ako su prekršili zakone, u redu je, ništa strašno! HRC, Mueller, Podesta, svi moraju platiti… Hoće!
Iz vašeg komentara očito je da ste trol ili iz ShareBluea, ili iz jedne od drugih propagandističkih grupa povezanih s Davidom Brockom koji su se infiltrirali u odjeljke s komentarima na internetu, počevši od HRC-ove kampanje. Vidio sam ovu temu za razgovor: "prestani pričati o Hillary" koja se ponavlja ad nauseum zadnjih nekoliko tjedana. Ovo ističem kako drugi komentatori ovdje ne bi gubili vrijeme pokušavajući vas urazumiti, budući da ste očito plaćeni trol.
kao što je Timothy odgovorio Zadivljen sam da netko može zaraditi 7869 dolara u četiri tjedna na
Računalo . saznajte ovdje…
Moj otac, vrlo nasilan čovjek i starog stava o potrebi žena za obrazovanjem, učinio je sve što je mogao da me spriječi da idem na koledž iako nije morao platiti ni centa, budući da sam ja išla na koledž na stipendiju. Budući da dolazim iz te sredine, uvijek sam se smatrala feministicom. Prkosio sam mu! Međutim, dobro poznavajući Clintonino podrijetlo u smislu njezine borbenosti, nedostatka empatije, podsjeća me na mog oca. Glasovanje za nekoga na temelju spola ne razlikuje se od glasanja za nekoga na temelju jednostavno boje njegove kože. Zanimljivo je, a ovdje nije spomenuto, da kada se natjecala protiv Obame u predsjedničkoj kampanji 2008. većina žena koje poznajem glasala je za Obamu, kao i ja, iako nam je Madeleine Albright prijetila paklom i prokletstvom.. Isto je prijetila ženama u 2016., i to iz usta nekoga tko je smatrao da je smrt pet stotina tisuća djece u Iraku toga vrijedna. Cijela stvar više nije političko oruđe koje koriste neke žene da se popnu na političkoj ljestvici i u najboljem slučaju odvratno oruđe.
Da, Annie, čini se da ima tvrdu jezgru feminističkih sljedbenica i znatno veći broj sljedbenica koje je vide kao manje od dva zla, neku vrstu protuotrova za Trumpa. Ona se predstavlja i kao ženski uzor i kao žrtva; čudna dihotomija koja joj je u prošlosti uspijevala. Nažalost, obrazovanje je postalo sekundarno pitanje za žene kao i za muškarce jer fakulteti sve više postaju središta za osposobljavanje za karijeru bez obzira na pitanja koja su tako vitalna u civilnom društvu.
Sigurna sam da su mnoge žene glasale za nju za razliku od Trumpa, “manjeg od dva zla”, ali većina nije. Međutim, u kampanji 2016. jako se igralo na rodni identitet. Sjetite se da se također natjecala protiv Bernieja Sandersa, a Albrightova primjedba je bila “…da žene koje glasaju za Bernieja Sandersa kupuju kartu u jednom smjeru za “posebno mjesto u paklu”. Postalo je alat za natjeravanje žena da glasaju za kandidata na temelju njihova spola, politike identiteta, što u mojoj knjizi ne funkcionira dobro. To što se predstavlja kao ženski uzor i žrtva ponovno koristi svoju ženskost kao alat za manipulaciju biračima. Ako ste prava feministica, zastupate se kao ljudsko biće i ne koristite svoj spol kao sredstvo za postizanje svojih ciljeva.
Da, Annie, osim Albrightovih primjedbi, mogu se sjetiti sličnih seksualno pristranih preporuka koje dolaze od Glorije Steinem... zrcalne slike bezumnih preporuka koje su mnogi muškarci davali Trumpu.
Ne poznajem Boba. Dvojica muškaraca koje poznajem i koji su glasovali za Trumpa stvarno žive na rubu, financijski govoreći. Glasovali su za njega želeći vjerovati da će stvarno poboljšati stvari. Ima mnogo muškaraca i žena koji su se nadali istome, i ne mogu ih kriviti zbog toga, iako mu nisam vjerovao u tom pogledu. Svakako ne vjerujem da će ga Republikanska stranka koja predstavlja 1% najboljih u ovoj zemlji podržati, ako je uopće želio poboljšati živote ovih ljudi. Steinem se vraća u šezdesete godine, kada je postojala značajna nejednakost između muškaraca i žena, posebno na radnom mjestu i na državnim pozicijama, a nema sumnje da još uvijek postoji. Sumnjam da je Steinem prijetio paklenom vatrom i prokletstvom kao Albright. Za Hillary da se koristi kao žena opsjednuta svijetom kojim dominiraju muškarci graniči s apsurdom. Uostalom, čak je natjerala Obamu da podupre svoju želju da zbriše Gadafija, a Obama se usprotivio mnogima u Pentagonu koji su izrazili rezervu prema takvom napadu, a njezina podrška bili su Rice i Powers.
Mislite li stvarno na spol, a ne na rod? Nemam pojma o HRC-inom spolu, ali koliko mi je poznato, ona je spolno ženski.
U mojim knjigama, u današnje vrijeme, nema mnogo heroja na koje se može ukazati, ali John Pilger definitivno jest.
Ako nemate ništa protiv da to kažem; a izgleda i ti!
Sigurna sam da ste svjesni da je stjecanje uvida potrebnog za samoispitivanje teško dobivena bitka.
Govorenje istine navodno je uvjeravanje da u nama Homo sapiensima još ima neke mudrosti.
JP je personifikacija tragača za istinom. Bez sumnje!
U mojim knjigama, u današnje vrijeme, nema mnogo heroja na koje se može ukazati, ali John Pilger definitivno jest.
Ako nemate ništa protiv da to kažem; a izgleda i ti!
Sigurna sam da ste svjesni da je stjecanje uvida potrebnog za samoispitivanje teško dobivena bitka.
Govorenje istine navodno je uvjeravanje da u nama Homo sapiensima još ima neke mudrosti.
JP je personifikacija tragača za istinom. Bez sumnje!
“Uvijek sam smatrao da je najokrutniji oblik cenzure cenzura propuštanjem. “…tako, Dennis…naravno, treba imati na umu da Rupert Murdoch kontrolira dobar dio australskog tiska. Pitanja o mekoj lopti bila su više poput gruda snijega, ali ostaje za vidjeti koliko će Hillaryina javnost ostati zasnježena.