Što je Hillary Clinton znala?

Dijeljenja

Ekskluzivno: S otkrićem da je kampanja Hillary Clinton pomogla platiti izvorne optužbe protiv Donalda Trumpa u Rusiji, postavlja se novo pitanje: što je Clinton znala i kada je to znala, izvještava Robert Parry.

Robert Parry

Otkriće da su kampanja Hillary Clinton i Nacionalni odbor Demokratske stranke pomogli platiti zloglasni “Dossier Steele” tvrdnji iz druge ruke o odnosima Donalda Trumpa s Rusijom nije iznenađujuće, ali je vrijedno pažnje s obzirom na to koliko je dugo trajala misterija o financiranju.

Bivša državna tajnica Hillary Clinton.

Još jedno blago iznenađenje je da bi Clintonova kampanja imala izravnu ulogu u financiranju, a ne da bi održavala neposredan odnos s dosjeom tako što bi neki “prijatelj kampanje” izvršio plaćanja i dao Clintonu više poricanja.

Umjesto toga, čini se da se kampanja oslanjala na svog odvjetnika, Marca E. Eliasa iz Perkins Coiea, i na ugovor o povjerljivosti kako bi osigurala određenu izolaciju između Clinton i zapanjujućih tvrdnji dosjea koje su vjerojatno pomogle informirati Clintonovu optužbu u posljednjoj predsjedničkoj debati da je Trump Rus. “Marioneta” predsjednika Vladimira Putina. Doista, koliko je Clinton osobno znao o dosjeu i njegovom financiranju ostaje intrigantno pitanje za istražitelje.

Naposljetku, činjenice o tome tko je naručio dosje istjerane su sudskim pozivom republikanaca u Kongresu koji su tražili bankovne podatke Fusion GPS-a, oporbene istraživačke tvrtke koja je angažirala bivšeg britanskog obavještajca Christophera Steelea da sastavi oporbeno istraživanje, poznato kao "oppo", protiv Adut.

Kao dio pravnog spora oko tog sudskog poziva, odvjetnička tvrtka Clinton/DNC, Perkins Coie, napisala je pismo oslobađajući Fusion GPS od svog ugovora o povjerljivosti.

Nakon tog pisma, The Washington Post izvijestio u utorak navečer da su Clintonova kampanja i DNC pomogli financirati Steeleove napore s odvjetnikom Eliasom koji je zadržao Fusion GPS u travnju 2016., a s Fusion GPS-om koji je tada angažirao Steelea.

Post je izvijestio da su "ljudi upoznati s tim" otkrili taj nacrt dogovora, ali još uvijek nisu htjeli otkriti koliko su Clintonova kampanja i DNC platili Fusion GPS-u. Jedan izvor mi je rekao da je ukupni iznos iznosio oko milijun dolara.

'Smeće za gotovinu'

Ironija u vezi s ulogom Hillary Clinton u financiranju optužbi o Trumpovoj povezanosti s Rusima, uključujući tvrdnje da je skakutao s prostitutkama u moskovskom hotelu s pet zvjezdica dok su ga ruski obavještajci potajno snimali, jest da se Clintonov tabor nakostriješio kad je Bill Clinton bio tema republikanskog "oppoa" koji je protiv njega iznio sramotne optužbe. Clintonovi su takve optužbe odbacili kao "gotovina za smeće".

Predsjednik Bill Clinton, prva dama Hillary Clinton i kći Chelsea paradiraju avenijom Pennsylvania na dan inauguracije, 20. siječnja 1997. (fotografija Bijele kuće)

Unatoč tome, baš kao što su zavjereničke optužbe o Clintonovima dovele do istrage Whitewatera i gomile drugih navodnih "skandala", koji su opteretili predsjedništvo Billa Clintona, Steeleov dosje - poznat i kao "Prljavi dosje" - pružio je kartu koju su istražitelji pratio tekuću istragu o predsjedniku Trumpu u Rusiji.

Slično kao i one Clintonove optužbe, Steeleove optužbe imale su sumnjivu evidenciju točnosti, pri čemu istražitelji američke vlade nisu mogli potvrditi neke ključne tvrdnje, ali, kako mi je rečeno, vjeruju da su neke ipak istinite.

U 1990-ima, iako su srž optužbi za nedjela u vezi s Clintonovima i njihovim ugovorom o zemljištu u Whitewateru propali, dugotrajna istraga na kraju je otkrila seksualni odnos Billa Clintona sa pripravnicom Bijele kuće Monicom Lewinsky i dovela do njegovog opoziva u Zastupničkom domu iako je bio oslobođen. na suđenju u Senatu.

Neki demokrati otvoreno su se nadali opozivu predsjednika Trumpa, a mnoge od tih nada vezali su za Rusiju.

Također nema sumnje o značaju dosjea Steele u poticanju skandala oko vrata Rusije.

Kad je zastupnik Adam Schiff, istaknuti demokratski član Odbora za obavještajna pitanja Predstavničkog doma, ponudio nešto što se svodilo na tužiteljstvo uvodna izjava u ožujku, njegova besprijekorna 15-minutna priča o navodnoj suradnji Trumpove kampanje s Rusijom slijedila je trag Steelea, koji je radio za britanski MI-6 u Rusiji i prisluškivao bivše kolege i neimenovane izvore unutar Rusije, uključujući navodno vodeće osobe u Kremlju.

Steeleove metode

Budući da Steele nije mogao sam ponovno ući u Rusiju, svoje je izvještaje temeljio na višestrukim pričama od tih anonimnih Rusa koji tvrde da su čuli neke informacije od svojih kontakata u vladi prije nego što su ih proslijedili Steeleovim suradnicima koji su ih potom dali Steeleu koji je sastavio ovu mješavinu glasina i navodno unutar droge u "sirovu" inteligenciju izvješća.

Luksuzni hotel Ritz-Carlton u Moskvi

Osim anonimnog pronalaska izvora i financijskih poticaja izvora da iskopaju prljavštinu, Steeleova su izvješća imala i drugih problema, uključujući nemogućnost FBI-evih istražitelja da potvrde ključne elemente, poput tvrdnje da su prije nekoliko godina ruski obavještajci tajno snimili Trumpa kako prostitutke mokre po njega dok je ležao u istom krevetu u moskovskom Ritz-Carltonu koji koriste predsjednik Obama i prva dama Michelle Obama.

Ta primamljiva poslastica bila je uključena u Steeleovo uvodno izvješće njegovim novim klijentima, od 20. lipnja 2016. Očigledno, pokazalo se neodoljivim u pobuđivanju apetita Clintonovih insajdera. Također u tom prvom izvješću bili su osnovni obrisi Russia-gatea.

Ali Steeleovo lipanjsko izvješće također je odražavalo aspekte telefonske oznake ovih optužbi: “Razgovarajući s pouzdanim sunarodnjakom u lipnju 2016. izvori A i B, viša osoba ruskog ministarstva vanjskih poslova i bivši ruski obavještajac na visokoj razini još uvijek aktivan u Kremlju, redom, ruske su vlasti najmanje 5 godina njegovale i podržavale američkog republikanskog predsjedničkog kandidata Donalda TRUMPA.

“Izvor B je ustvrdio da je operaciju TRUMP i podržavao i režirao ruski predsjednik Vladimir PUTIN. Njegov je cilj bio posijati neslogu i nejedinstvo unutar samog SAD-a, ali posebno unutar Transatlantskog saveza koji se smatrao neprijateljskim interesima Rusije. … Što se tiče specifičnosti, Izvor A je povjerio da je Kremlj nekoliko godina hranio TRUMPA i njegov tim vrijednim obavještajnim podacima o njegovim protivnicima, uključujući demokratsku predsjedničku kandidatkinju Hillary CLINTON. …

“Kremljova operacija kultiviranja TRUMPA također se sastojala od toga da mu je ponudio razne unosne poslove razvoja nekretnina u Rusiji, posebno u vezi s nogometnim turnirom Svjetskog kupa 2018. koji je bio u tijeku. Međutim, do sada, iz nepoznatih razloga, TRUMP nije preuzeo ništa od toga.”

Osim anonimnosti i kvalitete tvrdnji iz druge ruke, postoje očiti logični problemi, posebice činjenica da pet godina prije kampanje 2016. gotovo nitko ne bi pomislio da Trump ima ikakve šanse postati predsjednikom Sjedinjenih Država.

Možda je postojao i običniji razlog zašto je Trumpov hotelski ugovor propao. Izvor upoznat s tim pregovorima rekao mi je da se Trump nadao da će dobiti polovicu udjela u projektu od 2 milijarde dolara, ali da se rusko-izraelski investitor Mikhail Fridman, osnivač ruske Alfa banke, opirao jer Trump nije bio voljan uložiti značajnija ulaganja osim vrijednost brendiranja imena Trump.

Ipak, moglo bi se pretpostaviti da bi se dogovor dogodio da je navodno svemoćni Putin htio platiti oko milijardu dolara svom zlatnom dečku, Donaldu Trumpu, za kojeg je Putin predviđao da će postati predsjednik za pet godina, ali nije t.

Unatoč dvojbenoj kvaliteti Steeleovih informacija iz druge i treće ruke, čini se da je izvješće iz lipnja 2016. impresioniralo tim Clintona. I nakon što je mamac zagrizen, Steele je nastavio proizvoditi svoja izvješća puna zavjere, ukupno najmanje 17 do 13. prosinca 2016.

Uokvirivanje istrage

Izvještaji nisu samo očarali Clintonove političke operativce, već su utjecali i na procjene osoba koje je predsjednik Obama imenovao u američkoj obavještajnoj zajednici u vezi s navodnim ruskim “miješanjem” u predsjedničke izbore.

Predsjednik Donald Trump polaže zakletvu 20. siječnja 2017. (Snimak zaslona s Whitehouse.gov)

Ipak, pažljiva analiza Steeleovih izvješća otkrila bi ne samo očite činjenične netočnosti, kao što je stavljanje Trumpovog odvjetnika Michaela Cohena na sastanak s ruskim dužnosnikom u Pragu (kad Cohen kaže da nikad nije bio u Pragu), ali i onu vrstu općeg širenja zavjere koju glavni američki mediji obično vole ismijavati.

Na primjer, Steeleova izvješća pričvršćuju niz američkih političkih stavova o ruskoj manipulaciji, a ne ideju da Amerikanci mogu sami doći do razumnih zaključaka. U jednom izvješću od 14. rujna 2016., Steele je tvrdio da je neimenovani viši dužnosnik u Putinovoj predsjedničkoj administraciji (ili PA) objasnio kako je Putin koristio navodnu operaciju ruskog utjecaja za stvaranje otpora Obaminim pacifičkim trgovinskim sporazumima.

Steele je napisao da je Putinova namjera bila “odgurnuti kandidata CLINTONA od politike predsjednika OBAME. Najbolji primjer za to je da su se oba kandidata [Clinton i Trump] sada otvoreno protivila nacrtima trgovinskih sporazuma, TPP i TTIP, koje je Moskva ocijenila štetnim za ruske interese.”

Drugim riječima, Rusi su se navodno umiješali u američku predsjedničku kampanju kako bi okrenuli vodeće kandidate protiv Obaminih trgovinskih sporazuma. Ali koliko je to vjerodostojno? Trebamo li vjerovati da su američki političari – od senatora Bernieja Sandersa i Elizabeth Warren preko bivše državne tajnice Hillary Clinton do predsjednika Donalda Trumpa – bili prevareni od strane Kremlja da se suprotstave tim kontroverznim trgovinskim sporazumima, koji su također široko nepopularni američki narod koji je umoran od trgovinskih sporazuma koji ih koštaju poslova?

Naravno, otkriće da su Clintonova kampanja i DNC pomogli platiti Steeleovo oporbeno istraživanje ne mora nužno diskreditirati informaciju, ali sugerira mogući financijski poticaj za Steelea i njegove suradnike da seksaju izvješća kako bi Clintonov tabor ostao u prilici natrag po još.

Istraživački novinar Robert Parry razbio je mnoge priče Iran-Contra za Associated Press i Newsweek u 1980-ovima. Možete kupiti njegovu najnoviju knjigu, Ukradena priča u Americi, bilo u ispišite ovdje ili kao e-knjiga (od Amazon i barnesandnoble.com).

146 komentara za “Što je Hillary Clinton znala?"

  1. Kevin Beck
    Studenog 5, 2017 na 12: 44

    Ovo je bio novi način za vođenje političke kampanje: angažirati odvjetničku tvrtku da organizira izvođenje prljavih trikova, a zatim neka ta odvjetnička tvrtka zaštiti detalje pozadinskog ureda pozivajući se na povjerljivost odvjetnika i klijenta.

    Osim što je takav plan izravno loš, prema pravilima Savezne izborne komisije, a time i kršenje federalnog zakona.

    Dobar pokušaj, HillBillies. Nitko vas (Clinton Crime Cartel) nikada nije optužio da slijedite bilo kakve zakone.

  2. Susan Suncokret
    Listopada 30, 2017 na 14: 19

    Ova je priča tako namjerno zbunjena i zbunjena ... shvatite da nitko ovo neće vidjeti ... ali ...
    Upravo sam shvatio da "Steele" nikada nije radio na GOP "Trump/Russian" oppo istraživačkom dosjeu ... koji je također bio
    nije usredotočen na Trumpa ili Rusiju … (GPS oppo istraživanje je bilo prema SVIM kandidatima).

    FWIW, FBI-jeva istraga o Manafortu, neuspješno, seže godinama unatrag … časopis Atlantic kaže 2014. … kada su postojali (vrlo) veliki bankovni transferi, neki s off-shore računa, za nekretnine, koji se sada očito smatraju vjerojatnim pranjem novca (klasično) — što je možda i bilo…

    • Kevin Beck
      Studenog 5, 2017 na 12: 50

      Točno. Sve u optužnici protiv Manaforta odnosilo se na aktivnosti koje su se dogodile prije nego što je Donald Trump uopće najavio svoju kandidaturu za predsjednika. Nema razloga da se njegova moguća kriminalna aktivnost uopće povezuje s predsjednikom Trumpom ili čak prošlogodišnjim izborima.

      Ali primijetit ćete da sva novinska izvješća navode: "Bivši voditelj Trumpove kampanje Paul Manafort." To je jednako glupo kao reći da je John Podesta "bivši kriminalni suzavjerenik", jer je djelovao kao Hillaryin voditelj kampanje, iako nije imao izravnu vezu s Hillarynom umiješanošću u Whitewater i svim drugim kriminalnim nedjelima u kojima je sudjelovala dok je Arkansas First Dama.

  3. Susan Suncokret
    Listopada 29, 2017 na 15: 36

    Nejasno, ali "ako" je Manafort pod optužnicom, očito (Buzzfeed/NY Post) radi se o bankovnim transferima (smrdi na pranje novca) iz 2012. i 2013. ... kad je radio za Janukoviča prije puča (2014.) i, naravno , svaki kontakt s DJT.

    https://www.buzzfeed.com/jasonleopold/fbi-probe-of-paul-manafort-focuses-on-13-suspicious-wire?utm_term=.wn3nX5A3j#.au3do8A3N

    Kako razočaravajuće za vojsku Clintonove stranke ako uopće primijete da se čini da nema nikakve veze s izborima, uključuje nepovezanu istragu za koju mislim da je započela prije dosta vremena

    Manafort je preuzeo vodstvo Trumpove kampanje u svibnju 2016. i bio je prisiljen podnijeti ostavku samo tri mjeseca kasnije, usred intenzivnog medijskog nadzora njegovih veza s notorno korumpiranim bivšim ukrajinskim predsjednikom Viktorom Janukovičem, kojeg je podržavao Kremlj. Politički operativac desetljećima, 68-godišnji Manafort radio je za republikance poput predsjednika Ronalda Reagana i Georgea HW Busha, kao i za strane čelnike poput bivšeg predsjednika Filipina Ferdinanda Marcosa.

    Ispao je kao središnja figura u istrazi posebnog tužitelja Roberta Muellera o mogućem dosluhu između Trumpove kampanje i Rusije, dijelom zbog brojnih Manafortovih veza s istaknutim Rusima i njegovog rada s Janukovičem. Manaforta navodno također istražuju savezni tužitelji u New Yorku zbog pranja novca, ali iz te istrage nije bilo službenih optužbi. FBI je ljetos pretražio njegov dom tijekom racije prije zore, navodno u sklopu Muellerove istrage. Manafort je dosljedno tvrdio da je nevin.

    odrezati

    Manafortove sumnjive financijske transakcije prvi su označili službenici Ministarstva financija još 2012. godine i proslijedili ih FBI-evoj jedinici za međunarodnu korupciju i Ministarstvu pravosuđa na daljnju istragu 2013. i 2014. godine, rekao je bivši dužnosnik Ministarstva financija koji je radio na tom pitanju za BuzzFeed News. Opseg Manafortovih sumnjivih transakcija bio je toliko golem, rekao je ovaj bivši dužnosnik, da su agenti za provođenje zakona izradili niz "obavještajnih izvješća" o Manafortovom financijskom poslovanju. Dvojica službenika za provođenje zakona koji su radili na slučaju kažu da su pronašli crvene zastavice u njegovoj bankovnoj evidenciji još od 2004. godine, te da su dotične transakcije iznosile više milijuna dolara.

    Ako je u pitanju Manafort, gledanje MSNBC-a koji to pokušava prikazati kao "opravdanje" ili dokaz tajnog dogovora može biti zabavno (ili samo mučno)

  4. tina
    Listopada 28, 2017 na 20: 48

    sada sve zajedno, 1, 2, 3, HRC nije predsjednik., nije ni Jimmy Carter, ni George Herbert Walker Bush, ni William Jefferson Clinton, ni George W Bush, ni Barak Obama. Ljudi, probudite se, DJT je vaš predsjednik.

  5. Virginia
    Listopada 28, 2017 na 16: 32

    Vidi li netko ovo u MSM-u? Ne izgleda tako iako je Washington Post objavio vijesti, vjerujem. FOX, naravno, o tome izvještava; ali neki drugi MSM?

    • Susan Suncokret
      Listopada 28, 2017 na 18: 07

      Priča o financiranju gop-a nalazi se na prvoj stranici NYT-a s 950 komentara... MSNBC, David Corn i drugi kažu da je priča o financiranju DNC-a, naravno, stara vijest, svi su znali i svi rade istraživanje OPPO-a, tako da je to bezveze...
      Ne iznenađujuće uklonjeno s većine stranica "ispravnog razmišljanja" kao što je Salon nakon što je Marcotte to proglasio - doslovno - više od tekuće goleme desničarske zavjere koja nikada neće umrijeti ... kao što VRWC meme nikada neće umrijeti ... Clinton mora napustiti pozornicu ...

      Vjerojatno će trebati nekoliko ciklusa da se nova stranka učvrsti ... osim ako se ne dogodi neka velika promjena i netko dođe da glumi spasitelja ... Bog nam pomogao, očito je Biden u intervjuu prije neki dan rekao da nije isključio kandidaturu ... . Čini se da su odlučni povećati poniženja. ... On je jastreb, vrlo vjerojatno gori od Hillary. …

  6. Robert Emmett
    Listopada 28, 2017 na 12: 50

    Ovo Steeleovo nadmetanje je, blago rečeno, odvratno. Nisam mogao ni završiti članak. Trenutačna reakcija: beskrajna kampanja koja odgovara beskrajnom ratovanju. Zašto? Isti razlog. Zato što je mnogo isplativije za sve uključene, a posebno za medije koji su “zabilježeni”, bez prestanka brbljati, optuživati, zlorabiti, zbunjivati, zlostavljati, odbijati, nego zapravo raditi na vladanju za bilo što poput najvećeg dobra od 350 milijuna duša u ovoj zemlji, a kamoli u ostatku svijeta, koji su toliko spremni da ga razbiju - siguran sam da je SAD-u predodređeno da ga "vodi". Morali biste imati mrtav mozak, ispran mozak ili namjerno zaglupljen da povjerujete bilo čemu što izađe iz usta političara i njihovih odvjetnika, ili takozvanih ozbiljnih ljudi u brbljivoj klasi, o ovoj “priči”. Pitanje: u kojem trenutku deset tisuća brbljavaca počinje zvučati poput Neronovih gusla?

    • Susan Suncokret
      Listopada 28, 2017 na 14: 02

      Ironija/paradoks je da je navodna namjera Kremlja/Rusije bila potkopati povjerenje koje Amerikanci imaju u svoje institucije, tisak, vladu itd. Trump, svojim vlastitim djelovanjem (tvitovima i lažima) nema kredibilitet kao nositelj politike … Tisak i ankete uvijek su iznova bili u krivu. (Sjetite se kako su rekli da nikako ne može dobiti nominaciju, a još manje pobijediti bez otkrivanja svog poreza na dohodak... nagovarali su se mjesecima, ali nije baš hodao po vodi, učinio je oboje. Laži i/ili propusti tolikih članova uprave s obzirom na kontakte "s Rusima" možda su podigli bunar ... ne.toliko.

      Tisak je postao još jedan karnevalski lajavac koji obećava uzbuđenja i jezu koje, poput neizbježnog rata s Korejom, Iranom i/ili Rusijom, kao da stalno preduhitri neka novija sočnija priča - sve je "glavna vijest" jednake težine... osim kada priče misteriozno, neobjašnjivo nedostaju/ignoriraju se.

      Tim Clinton i DNC imaju dugotrajne probleme s vjerodostojnošću, imho, upravo su ih torpedirali uskraćivanjem svoje IZRAVNE poveznice financiranja s dosjeom (i vjerojatno inzistirajući na tome da ništa nisu znali)... Očigledno je bilo stvarnog kategoričkog poricanja te veze, a samo financiranje bilo je čudno financijski prijavljeni kao pravni troškovi (plaćeni odvjetnicima koji su angažirali GPS koji su angažirali Steelea).

      Irelevantnost izvornog financiranja/financiranja GOP-a sada je jasna ... a ipak ti "republikanski korijeni istrage" također su bili dio "priče o podrijetlu" ... Steele, Rusija nisu bili dio te istrage/izvješća GOP-a, niti Trump jedini fokus... Bože, lagali su nam i o tome.

      Budući da se sve ovo dogodilo u okruženju u kojem nam je rečeno da je FBI (odjel pravosuđa, Obama i svi ostali) već bio zabrinut zbog ruskog političkog/medijskog uplitanja u izbore i Trumpovih (i Manfortovih) ruskih veza (čak i godinama unazad) , ideja da ova "privatna istraga" nikada nije otkrila FBI-jev radar u izbornoj godini ponovno je nevjerojatna, osim ako se FBI ne pretvara da je nesposoban kao što se CIA pretvara da jest.

      Potkopati povjerenje Amerikanaca u njihove institucije... vraški posao, Brownie, ali izgleda da nam nije trebao nepotreban strani utjecaj, a kamoli kampanja dezinformiranja ili zavjera.

  7. Susan Suncokret
    Listopada 28, 2017 na 11: 43

    Samo ću ovo objaviti ovdje — pod pretpostavkom da New York Times barem provjerava činjenice/provjerava arhive kada piše ove "sažete" FAQ.

    Tko je još znao za istraživanje gospodina Steelea tijekom kampanje?

    Dužnosnici iz Clintonove kampanje i DNC-a rekli su da nisu bili svjesni da je Perkins Coie omogućio istraživanje u njihovo ime, iako je odvjetnička tvrtka koristila njihov novac za plaćanje. Čak je i gospođa Clinton saznala za istraživanje g. Steelea tek nakon što je Buzzfeed objavio dosje, prema dvojici suradnika koji su o tome razgovarali s njom. Rekli su da je razočarana što istraživanje - kao i činjenica da FBI istražuje veze između suradnika gospodina Trumpa i Rusije - nije objavljeno prije dana izbora.

    Ali vijest o dopisima i njihovom sadržaju kružila je političkim i medijskim krugovima Washingtona prije izbora. U podnescima britanskog suda, odvjetnici gospodina Steelea rekli su da su on i Fusion GPS izvijestili novinare iz raznih medijskih kuća, uključujući The New York Times, o njegovom istraživanju koje je počelo u rujnu 2016.

    Ipak, o istraživanju, pa čak ni o postojanju dosjea mediji nisu izvještavali, osim časopisa Mother Jones, koji je danima prije izbora objavio priču u kojoj se opisuje dosje, njegovo podrijetlo i značaj, a izostavljaju podla tvrdnje. .

    Clinton kaže da nije znala za dosje sve dok nije objavljen na Buzzfeedu u siječnju 2017. (iako ga je uveliko kupovao već u rujnu 2016. irrc od strane Steelea, a kopije su kružile širom svijeta - sa ili bez čijeg dopuštenja)

    Smiješno, ali ne smatram vjerodostojnima niti Clintonovu tvrdnju niti tvrdnje njezine kampanje da “ništa ne zna”.

  8. Susan Suncokret
    Listopada 27, 2017 na 22: 18

    Skrbnik ima članak koji identificira republikanskog "anđela" koji plaća za OPPO — Free Beacon/

    Free Beacon je angažirao tvrtke treće strane za provođenje istraživanja o nizu institucija i pojedinaca od pokretanja stranice 2012., rekao je Continetti, napominjući da je također angažirao tvrtke da pomognu u istraživanju Clinton prošle godine.

    "Sav rad koji je Fusion GPS pružio Free Beaconu temeljio se na javnim izvorima, a nijedan radni proizvod koji je Free Beacon primio ne pojavljuje se u Steeleovom dosjeu", napisao je u objavi na stranici objavljenoj u petak navečer.

    Dakle, nije jasno (osim otiska Fusion GPS-a) kada i kako i zašto se izvorni GOP dosje pretvorio u Steeleov dokument i kako se Steele uključio. (Zvuči kao da je Beacon zadržao "vlasništvo" nad prvim dosjeom ... pitam se je li ga itko iz tima Clinton vidio - uključujući Steelea.

    'Drugdje, 'konzervativci' vjeruju da se FBI urotio/dogovarao držeći ove informacije u tajnosti i žele (ali naravno) da se Comeyjeva glava i Clintonovi istraže zbog 'dosluha' s Rusijom.

    Da, čini se da Clinton nastavlja punom parom u svojoj potrazi za uništenjem Demokratske stranke...

    • Susan Suncokret
      Listopada 27, 2017 na 23: 35

      CNN izvještava da je prva zapečaćena optužnica iz Muellerove istrage izdana i da bi mete mogle biti u pritvoru već u ponedjeljak.

  9. Listopada 27, 2017 na 14: 26

    Mislim da ne znamo tko je iz Rusije stvarno bio uključen u posao Uranium One s Rosatomom; o tome se slabo raspravlja. Sve što znamo je da je kanadski rudarski magnat, Frank Giustra, veliki doprinos Zakladi Clinton, sklopio posao. Uopće ne znamo za Putinovu umiješanost, samo da su bili umiješani rukovoditelji ruske nuklearne industrije. Ovo opet spada pod članstvo “Crkve Blažene Uznesenja” (ima vrlo brojno članstvo). Ljudi donose zaključke prebrzo preko listanja vijesti i naslova ne znajući nikakve pojedinosti osim onoga što im je rekla neka glava koja govori, a danas je to obično stranački.

    • Susan Suncokret
      Listopada 27, 2017 na 15: 00

      Nije li radijska šutnja u vezi s Zakladom Clinton fascinantna? Kad su posljednji put viđeni, predavali su sve udruge u iščekivanju izbora Hillary Clinton ... i bilo je vjerodostojnih izvješća da je FBI istraživao neke probleme s izvješćivanjem u vezi (iirc) s netočnim raspolaganjem sredstvima ... ne osobito "kriminalnim", ali kršenjem zakona upravljanje dobrotvornim institucijama (kako ih spriječiti da se iskoriste za pranje novca ili preusmjere kao sredstva za bljuzgavicu — sjećanje mi je nejasno). Postojale su male šanse da se podignu optužnice ili da se zatvori (jer je to dobrotvorna organizacija koja pomaže ljudima - nešto što treba izbjegavati obeshrabrivanje među bogatima, ali ... cvrčci).

      Chelsea se zaposlila (mislim s punim radnim vremenom) negdje drugdje (kada je očito planirala da tatinu ostavštinu učini svojim životnim djelom). Bill Clinton je još bio vani i veselio se, zadnji put sam se pitao što smjera.

      Bilo je nekoliko ljudi koji su pokušavali pretražiti web stranicu kako bi saznali koliko projekata zaklada financira ili sufinancira (preuzimajući zasluge) i kako izgleda njihov napredak (i ​​bilance). Web stranica je bila toliko zbrkana da je bilo iznimno teško pronaći čak i projekte kojima se javno hvalilo.. Usprkos svim njihovim prosvjedima jer je temelj bio bitan - kritičan - uslijedilo je obavljanje svih vrsta "dobrih" projekata koji utječu na milijune tijekom kampanje. objavom da su ga cijelo vrijeme namjeravali zatvoriti tijekom predsjedavanja HRC-om i da su bili u procesu toga (još u kolovozu 2016. tijekom Judicial Watcha FOIA dump) — radio tišina i nedostatak ažuriranja su uočljivi. …

  10. Susan Suncokret
    Listopada 27, 2017 na 13: 40

    Čini se da je službeni demokratski odgovor ovdje da su “svi znali cijelo vrijeme, ovdje se nema što vidjeti, pomaknite se, nisu li Trumpovi pristaše (jer se samo Trumpovi pristaše protive) smiješni” … nastavljajući s laganjem i samodopadnim ismijavanjem da su angažiran u kampanji.... Pretpostavljam da tim Bush nije jedini koji "stvara svoju stvarnost" ...

    Očito se pokazalo da je “dosluh” teško dokazati i istrage se možda privode kraju... Politico pita što će učiniti ako ne mogu dokazati slučaj. Mogu se — u stilu Kena Starra — pretvoriti u istragu o financijama i pranju novca i nadati se da nitko neće primijetiti... Mislite da će uspjeti?

  11. Listopada 27, 2017 na 09: 16

    Slažem se s Dannyjem Weilom, Samom F. i ostalima koji iznose širu sliku: obje su stranke korumpirane, oligarhija je čvrsto na vlasti, a carstvo propada. Kao što je Danny rekao, "nitko ne zna koliko će smrtni hropac biti loš". U ovom trenutku ne može se braniti niti jedna strana, ali infotainment se nastavlja dok se uništavanje ustavnih prava nastavlja.

  12. F. Scott Kimmich
    Listopada 26, 2017 na 18: 16

    To nije iznenađenje i pripada Hillarynom nedostatku predanosti istini. Curenje DNC-a koje ona naziva ruskim hakiranjem je drugo
    primjer njezina nedostatka vjerodostojnosti i spremnosti korporativnih i Wall Street elita da se udruže s oligarsima u našoj vladi kako bi Rusiju optužili za vlastita nedjela.

    • Susan Suncokret
      Listopada 26, 2017 na 19: 01

      Utjecaj, koji paradoksalno, sada kada je njezina politička budućnost i sadašnja “moć” upitna, nekako nastavlja prevladavati... sve čudnije i čudnije.

      Prije nego što je Clinton izgubio, nažalost, nisu mogli dati dosje besplatno ... iako je čak i tada MSM bio "u torbi" za Clinton ... bio je potreban njezin poraz da nekako (??) otvori brane ljudima koji su bili voljni obećati svoje odanost dosjeu i golema ruska zavjera o uplitanju... je li to / je li to jednostavno karijerizam, nakon što je mračna stvarnost Trumpa kao predsjednika zavladala? Izmišljena načela ili duboko ukorijenjena politička lojalnost... naprosto karijerizam, sumnjam da to uključuje išta više od budućih izgleda za posao i brige o nečijem "trajnom dosjeu" ... dijeli li netko čekove (payola)? Kako to funkcionira u ovim neoliberalnim danima?.

      O da, ne mogu ni izmjeriti dubinu svog pesimizma... Osjećam potrebu "svjedočiti", ali nisam siguran u čemu je stvar... Samo u tišini, samoći i sigurnosti mogu govoriti o tim stvarima... Gušim se kad pokušavam govoriti, naglas, u stvarnom životu, od osobe do osobe — kao nešto iz "Invazije tjelesnih kradljivaca" prečesto sam otkrivao nekoga za koga sam mislio da je siguran saveznik, zapravo, poslušno je popio Koolaid i udoban otvoren bez alternative POV.

  13. Corey
    Listopada 26, 2017 na 16: 55

    Ovi ljudi su nevjerojatno pohlepni i pokvareni. Riskirali bi nuklearni rat samo kako bi svoje vlastite razotkrivene malverzacije pomeli pod tepih.

  14. Susan Suncokret
    Listopada 26, 2017 na 14: 57

    Ako je ikome trebao dokaz da Clinton "je n'regret rien" nikada neće naučiti i da se potpuno ne kaje, ova epizoda još jednom pokazuje njezino oslanjanje na prijevaru "zazidavanjem" / šutnjom, kao i aroganciju da misli da bi se mogla izvući s tim... što radila je više od godinu dana. Kad je Steele dao dosje FBI-u (krajem kolovoza, irrc), je li im rekao tko mu je potpisao plaću? Očito su "konzervativci" ogorčeni što je FBI sudjelovao u ovoj šaradi - iako je Brennan rekao da se nikada nije potrudio pročitati to jer nije bilo vrijedno čitanja i ... čekajte to ... nikada nije bio temeljni dokument njihove istrage o Trumpovom ruskom veze koje su započele prethodnog proljeća ... iako se netko (ja) može zapitati o komunikaciji/suradnji CrowdStrikea s FBI-em i nakon hakiranja/phishinga e-pošte “prethodnih proljeća”.

    Nije ni čudo što je Clinton bio bijesan na Comeyja - odbio je surađivati ​​- a Obama je odbio učiniti mnogo ... Mora da je bila sposobna za vezanje ... je li vidjela natpis na zidu kada Comey ne samo da je odbio uništiti Trumpa, nego je odbio i drugi sudski poziv u vezi s Weiner/Abedinovim računalom držati u tajnosti (čak i ako je prije njegove objave to bilo javno nagoviješteno i ne baš tajno jer... pa, njujorški ured FBI-a mrzio je Clintonove).

    Toliko toga nikada nećemo saznati ... kao je li itko u izvršnoj grani GWB-a vjerovao u WMD ... i/ili je li itko u izvršnoj grani Obame vjerovao da je Benghazi proizašao iz onog lošeg, lošeg youtube "filma" ...

  15. Listopada 26, 2017 na 06: 03

    Nije li važna priča da politički čelnici SAD-a više ne mogu imati kontakte s Rusima, a da te kontakte duboka država ne koristi kao opravdanje za praćenje njihovih aktivnosti?

    • Sam F
      Listopada 26, 2017 na 10: 24

      Važna je priča da političari mogu uzeti mito kako bi potkopali interese i Ustav SAD-a kako bi podržali izraelsku krađu zemlje i genocide, te optužili svoje protivnike za lojalnost izmišljenim stranim čudovištima, kao što su upozoravali Aristotel i Platon. To otkriva golemu korumpiranost svih grana federalne vlasti i masovnih medija.

  16. Marty
    Listopada 26, 2017 na 05: 16

    Kakva je razlika u ovom trenutku!

  17. Potajno
    Listopada 26, 2017 na 01: 54

    Trump je germafob. Stoga je vjerojatno izbirljiv s partnerima u krevetu.

    Osim toga, Putin je prevario Clintona i Obamu da preuzmu kontrolu nad 20% američkih izvora urana kao dio pomoći u pregovorima oko sporazuma s Iranom.

    S Clintonom je imao lakšeg partnera – Trump je nepoznanica. Može platiti da se igra s Clintonima.

    Clintonovi su, međutim, opasni. Mogli biste reći, ovaj, psihopati.

    Pokušajte ovo

  18. Bill Cash
    Listopada 25, 2017 na 22: 41

    Zanimljivo je s koliko ste zabrinutosti prihvatili ovu priču o Hillary dok ste Trumpu nudili toliku zaštitu

    • Potajno
      Listopada 26, 2017 na 01: 55

      Istina je afirmativna obrana.

    • Preskoči Scotta
      Listopada 27, 2017 na 07: 06

      Račun-

      Vidim da si zaokupljen mišlju da svatko tko napada Hillary mora voljeti Donalda. Jeste li ikada pomislili, makar na sekundu, da su možda oboje loši?

  19. tina
    Listopada 25, 2017 na 22: 31

    Oh, oh, želim znati, oh, oh, evo nas opet,…. hvala vam neonska drvca. Kada će ovo prestati? Možemo li dokazati da je HRC ubio te 4 osobe u BENGHAZHI!!!!!! možemo li dokazati da je JARVANKA koristila privatne poslužitelje e-pošte? Možemo li dokazati da je DJT ubio ta 4 časnika/vojnika u NIGERU!!!!!!! NIGER!!!! Ali Niger? Jarvankine E-POŠTE! Ovoj zemlji stvarno nije dobro. Želim Jarvankinu ​​e-poštu i želim znati svaki detalj o našoj misiji u Nigeru. Zašto su 4, računajte ih ČETIRI, pripadnika vojske napadnuti iz zasjede i ubijeni/

  20. Danny Weil
    Listopada 25, 2017 na 22: 05

    Mislim da ljudi sada moraju zastati i shvatiti da je Çity on the Hill', Amerika, gotova. Američko stoljeće, kako je Luce nazvala vlasnica časopisa Time, 20. stoljeće sada ubrzano propada.

    Pada mi na pamet Rim. Svako Carstvo koje je propalo udvostručilo je stvarne uzroke svojih neuspjeha.

    Amerika, pretjeranim širenjem svog imperijalističkog vojnog dosega, nikada se ne može oživjeti. zemlja će doživjeti bankrot, nasilne nerede, ratno stanje, policijski sat, jaku vojnu prisutnost u civilnom životu i još više siromaštva, gladi, boli i patnje.

    Svim Carstvima kraj. Nije lijepo i treba vremena.

    Amerika tetura naprijed još od Vijetnama kada smo probili banku. Bit će samo gore.

    Slično kao kada se voda prokuha: ona se zapravo mijenja i postaje para i kada situacija dođe do katastrofalne i kvalitativne promjene, više se ne može vratiti.

    Žao mi je današnje omladine, zemlje koju smo im ostavili i ljage na svijetu što je Amerika postala.

    Morat će se mrtvo obračunati u društvu sastavljenom od psihopata i sociopata, nasilja i kruha i cirkusa.

    Clintonovi, Trumpovi, prazna odjela poput Obame će doći i otići, ali samo društvo se raspada.

  21. Listopada 25, 2017 na 21: 39

    Morate krenuti dalje. Drago mi je kao i svima što HC nije pobijedio, ali to je bilo tada, a ovo je sada. Jasno je da je Trump apsolutni užas čija je okrutnost, sebičnost i ravnodušnost prema čovječanstvu izvan nedavne usporedbe. Hillary je jučer, Trump je sada. Počnite koristiti svoje vještine da se riješite ovog čudovišta i ostavite Hillary tamo gdje joj je i mjesto, na smetlištu povijesti.

    • Preskoči Scotta
      Listopada 26, 2017 na 09: 15

      Ed, načelno se slažem, ali pitanje je kako dalje. Ako izbacimo Trumpa (iz bilo kojeg razloga), dobit ćemo Pencea. Jedna pozitivna stvar koju vidim kod Trumpa je ta da je razotkrio (nenamjerno) stisak duboke države. Kao i Toto, povukao je zastor. Ako uspijemo preživjeti sljedeće četiri godine, mislim da imamo bolje šanse nego ikad dobiti nekog pravog reformatora na dužnost. To je veliko "ako", ali s Penceom se duboka država vraća u podzemlje, a carstvo se kotrlja dalje.

      • evelync
        Listopada 26, 2017 na 09: 53

        Ne želim da Trump ostane, ali u pravu si, Skip Scott! – Trump se stalno eksponira u javnosti da ga svi vide, dok strašni Pence glumi sve do prsluka i zato je još opasniji.

        Ovo dugo potrebno javno razotkrivanje malverzacija i nedjela ima svijetlu stranu za našu demokraciju ako potakne dovoljno ljudi da pomisle - "hej, većina nas bi mogla napraviti bolji izbor za ovu zemlju od korumpiranih kretena koji ovdje rade takav nered kod kuće iu ostatku svijeta desetljećima…….”
        pusta želja……

  22. Listopada 25, 2017 na 21: 16

    Mislim da je sada razumno pretpostaviti da je Mother Jones dobio Steeleov dosje iz HC-ovog tabora. To ipak nije bila tako sjajna vijest. Nagrada za tajnu snimku na kojoj Romney kleveta siromašne? Ipak, ne vidim zašto se diže tolika buka oko priče da je HC platio dosje. Bilo je dobro poznato kada je prvi put objavljeno da je Steelea u početku financirala republikanska stranka protiv Trumpa, a onda kada je dobio nominaciju da je to proslijeđeno demokratima. Što očekujete da će se dogoditi? Velika stvar oko ničega…….

    • Susan Suncokret
      Listopada 25, 2017 na 21: 23

      ne, ooops, oprostite, ne, Steeleova istraga je proslijeđena Clintonovom financiranju kada je kandidat GOP-a (koliko ja znam nije pozitivno identificiran/priznat) odustao prije LIPNJA 2016. ... a Steele je tražio plaću ( je li tražio Clintonovo financiranje je još jedno pitanje.

      • Susan Suncokret
        Listopada 25, 2017 na 21: 50

        prijelaz je očito bio u travnju prema članku Vanity Faira ... pustit ću vas da pogledate kada su počeli unosi u dossier-as-shopped/kako je objavljeno na Buzzfeedu.

    • Danny Weil
      Listopada 25, 2017 na 22: 18

      Sve te vijesti ne uspijevaju spriječiti glupost američke kulture. Ljudi moraju shvatiti da većinu od 330 milijuna Amerikanaca ne samo da ih nije briga, nego i ne znaju dobro čitati ni pisati. Nepismenost je veo koji ljudi nose, na vlastitu štetu, mogao bih dodati.

      • Susan Suncokret
        Listopada 26, 2017 na 15: 07

        Njih nije briga — RT (nije moj omiljeni izvor ankete) pokazuje da više od polovice Amerikanaca misli da su istrage "loše" za zemlju (ali onda, irrc, većina Amerikanaca nije odobravala pokret za građanska prava još u davna vremena, uključujući mnogi konzervativni Afroamerikanci koji su se bojali da će to razbjesniti rasiste, a/i ne postižući ništa, s obzirom na dugu povijest neuspjeha pokušaja da se Jim Crow obori na sudu)…

        Je li bilo detaljnih anketa za koje nikad nisam čuo? Pretpostavljam da ove istrage imaju godine na svom metru prije nego što se izjednače sa smiješnošću Whitewatera - i - Benghazija. Katastrofa u Benghaziju bila je vrijedna ozbiljne istrage/preispitivanja... pretvorila se u medijski cirkus za republikansku klupu u usponu. (Zanimljivo kako je 8 godina Obamine administracije podiglo tako malo mladih demokrata u usponu).

  23. Listopada 25, 2017 na 21: 15

    Nema sumnje da Clintonovi znaju o čemu govore o "gotovini za smeće". I ako do sada nije očito da je ovaj dosje neutemeljeno smeće, što se još može reći? A Hillaryna tvrdnja da se Benghazi dogodio zbog videa na youtubeu… da, još smeća. Što kažete na to da prijeđete na priču o stvarnom tajnom dogovoru kao u dogovoru s Rusijom o Uranium Oneu dok je Hillary bila državna tajnica, i ruskom plaćanju zakladi Clinton.

  24. Carl Schubert
    Listopada 25, 2017 na 21: 08

    Jedino što znam je da takvo zlo ispredaju u svim državama svi političari. Grabež za moći ne poznaje granice da bi je stekao. Moć i novac je ultimativni afrodizijak. Ne treba to oprostiti, ali tako je promašaj. Nažalost!

  25. Sababu A. Sanyika
    Listopada 25, 2017 na 20: 24

    MIR U…
    Glasovanje za Trumpa bilo je jednostavno nakon pregleda Clintonove problematične neetičke i nemoralne povijesti, a da ne spominjemo činjenicu da su građani SAD-a spremni dati prvu lojalnost izraelskom režimu nad našom nacijom bez ikakvih rezervi.

    Ovo otkriće prljavog poslovanja kako bi se bacio ljagu na Trumpa svakako nije iznenađujuće s obzirom na to da se Clinton često povezuje s drugim optužbama za nedjela.

    Glasovanje za kvalificiranu ženu bilo bi gotovo automatsko, ali Hillary se jednostavno nikada nije kvalificirala za visoke osobne standarde.

    Ono što je zaista zabrinjavajuće je to što je Clinton dobila onoliko glasova koliko i ona unatoč tome što je imala dovoljno loših karakternih referenci da izazove čvrsto odbacivanje izbora za prvu predsjednicu. Presedan bi jako dugo zaprljao kandidatkinje i istinski osudio i osudio našu naciju za moralnu posrnulost.

    SAD je izabrao vjerojatno najgoreg predsjednika ikada u Donalda Johna Trumpa. Gotovo odmah krenuo je izdati one koji su glasali za njega radeći suprotno od onoga za što se zalagao. On se pokazao kao najgori od washingtonskih močvarnih štakorskih političara. Činjenica je da je on sam kralj močvarnih štakora.

    Naša nacija ima vrlo dubok moralni problem koji se mora ispraviti ako želimo preživjeti kao dostojanstvena nacija.
    MIR U…MIR VAN…

    • Listopada 25, 2017 na 21: 19

      I što? Glasati za Trumpa? Gdje živiš?

    • Danny Weil
      Listopada 25, 2017 na 22: 16

      Nacija neće preživjeti na duge staze. sva carstva umiru, pitanje je koliko će smrtni hropac biti jak, tko će morati osjetiti potres

    • Bill Cash
      Listopada 25, 2017 na 22: 43

      Očito niste čitali ništa o Trumpovoj prošlosti. Preporučujem knjigu Davida Caya Johnstona o Trumpu. Dobro poznaje Trumpa više od 30 godina.

    • Sam F
      Listopada 26, 2017 na 10: 07

      Nijedan oligarhijski kandidat nije bio vrijedan razmatranja. Duboki moralni problem SAD-a uzrokovan je ekonomskom kontrolom masovnih medija i izbora. Ustav je napisan prije nego što su postojale gospodarske koncentracije veće od plantaža i malih brodova, koji bi se danas smatrali malim poduzećima. Potrebne su ključne izmjene i dopune kako bi se masovni mediji i izbori zaštitili od ekonomske moći, kako bi se nadzirali dužnosnici i njihove obitelji i suradnici tijekom njihovih života te kako bi se poboljšale kontrole i ravnoteže. Ali sada su oni alati demokracije koji dopuštaju mirne promjene izgubljeni za oligarhiju.

      Mirna promjena je nemoguća, osim ako ne uključuje ekonomski rat za izolaciju i kolaps američke ekonomije. Ali to ovdje neće biti mirno, jer tiranija daje moć samo sili. SAD mora rekapitulirati razvoj demokracije.

  26. Susan Suncokret
    Listopada 25, 2017 na 20: 22

    Znate li da je večerašnja prva linija prvi od dva dijela — u odnosu na protivljenje Vladimira Putina protiv SAD-a??
    uh.
    MSNBC poručuje svojim gledateljima da je sve ovo sekundarno, da nije zabrinjavajuće u usporedbi, ako ne i sa SADRŽAJEM dosjea ... implikacijama da je Trump bio ... čekaj to ... ili bio u tajnom dogovoru (kao u izdaji) ili je primarno bio ucijenjen od strane Rusije ili nešto ... ne obraćaj pozornost na čovjeka iza zastora ...

    • Lois Gagnon
      Listopada 25, 2017 na 21: 17

      Liberalni korporativni mediji prešli su Rubikon u punu propagandu vladajuće klase koju kontrolira država. Ovi bezumni androidi koji prolaze kao novinari ne bi prepoznali provjerljivu činjenicu da ih udari u lice. Niti imaju ikakve želje.

    • David G.
      Listopada 25, 2017 na 21: 34

      Jučerašnji hit NY Timesa na RT-u također je bio poslastica.

      Moj najdraži dio bio je onaj gdje je pisalo da "konzistentno negativne priče" o Hilary uključuju "često izvještavanje o e-porukama koje su ruski operativci ukrali od voditeljice kampanje gospođe Clinton".

      Laži izgrađene na lažima.

      • Susan Suncokret
        Listopada 25, 2017 na 21: 46

        da, kap-kap-kap proizvodnja pristanka nije čak ni suptilna, ali — reći ću cinično — s “idealizmom milenijalaca” ne mora biti … to je pravo pavlovljevski … Goebbels se smiješi …

      • Bill Cash
        Listopada 25, 2017 na 22: 45

        Morate voljeti Breitbart, Fox propagandu i Trumpa.

        • smjesta
          Listopada 26, 2017 na 09: 54

          Zašto ne ponuditi razumljiv i koristan argument ako ga imate.

  27. RW Ryley
    Listopada 25, 2017 na 20: 08

    Još jedna stvar koju bih želio točno znati je li Debbie Wasserman Schultz uključena u ovu nabavu Op Researcha.

    • Danny Weil
      Listopada 25, 2017 na 22: 13

      Nije bitno. imena se mijenjaju, ali igra je i dalje ista.

      Carsko čarobnjaštvo sada je osiguralo smrt Republike.

  28. Listopada 25, 2017 na 19: 53

    Suočimo se s tim, Ill and Kill su bili najbolji prokleti republikanci koje su demokrati ikada kandidirali. Od rezova preko socijalne skrbi do kriminalizacije crnačke mladeži, svi su bili usmjereni na to da zemlju uspostave. Zbog toga sam nazvao Billa Clintona-glavnog utajivača poreza. Pogledajte Marca Richa na wikipedia.org. I nemojmo zaboraviti usrani članak o primarnom blogu na http://www.dopewardrugpeace.wordpress.com. Dems je vodio gubitnika i izgubio. . . I tako je i anketirano. Oprosti.

  29. James
    Listopada 25, 2017 na 19: 37

    "Očito sam prva osoba u kampanji koja je ikad održala sastanak kako bi čula informacije o protivniku", tweetao je Donald Trump Jr. “Nikamo nisam otišao, ali sam morao slušati.” “Vijesti? Kampanje svih vrsta skupljaju prljavštinu na protivnike”, tweetao je Jeffrey Lord, koji je bio dužnosnik u Reaganovoj administraciji i najgorljiviji je zagovornik Donalda Trumpa na CNN-u. “To se zove 'protivna istraživanja' kao 'opozicija'. HRC i Dems su učinili Trumpu.”

  30. Listopada 25, 2017 na 19: 24

    Ovo mi se ne čini kao nova priča, nego kao podgrijani stari hamburger. U vrijeme kada je Steeleov dokument postao javan, objavljeno je da je istraga protiv Trumpa započela financiranjem republikanaca poput Johna McCaina, ali kada je Trump dobio nominaciju za GOP, odustali su od toga i proslijeđeno Dems-u. Ovdje nema priče. Krenuti dalje.

    • Susan Suncokret
      Listopada 25, 2017 na 19: 51

      Steele je dosje kupio mnogim ljudima - uključujući Davida Corna u Mother Jonesu i Kurta W. u Newsweeku, očito kao neko neovisno financirano oporbeno istraživanje koje je naručio Clintonov anđeo ... bez otkrivanja da je to zapravo financirala DNC/Clintonova kampanja ... ostavit ćemo pitanja kada će Clinton/kampanja saznati za sadržaj, ali ovaj članak sugerira da su možda primali tekuća ažuriranja … tj. strategija kampanje je (in)oformljena istraživanjem.

      Sjetite se da je Clinton očajnički željela da Trump osvoji nominaciju vjerujući da je on najlakši od republikanskih kandidata za poraz... djelomično je uspjela zadržavajući "šokantna otkrića" kao što je pussygrab vrpca ... čak i ovaj dosje, koji se samo kupovao NAKON što je Trump osvojio je nominaciju i bio Kandidat ... (također imajte na umu da je Gloria Allred rekla da ima pola tuceta žena spremnih javno objaviti kako ih je Trump pipkao od proljeća, kada je Clintonova kampanja dobila pussygrab traku) ...

      IMHO, nuf je rekao ... "ruski utjecaj" nema ništa na "utjecaj Clintona" - Clinton je imala moćnu prljavštinu koju je mogla upotrijebiti na Trumpu ... ali je čekala da on postane službeni pobjednički republikanski kandidat ... ups, šteta, tako tužno.

      • David G.
        Listopada 25, 2017 na 21: 14

        Hillary je Zlatokosa: ona želi svoje protivnike *baš kako treba*.

        Htjela je Bernieja u utrci kako nominacija ne bi izgledala kao krunidba i kako bi pokazalo da se demokrati zalažu za nešto. Ali kad mu je počelo ići previše dobro, bio je kriv za lèse-majesté.

        Željela je da Trump bude jak na predizborima, ali se onda šokirala kada se njegov zamah nastavio u generalnim izborima.

      • Bill Cash
        Listopada 25, 2017 na 22: 46

        Vjerujem da je Corn bio svjestan da je početno financiranje došlo iz republikanskog tabora i da su ga pokupili demokrati.

        • Susan Suncokret
          Listopada 25, 2017 na 22: 59

          Predloženo je da su GPS/Steele financirali analogni analogni uređaji braće Koch. Kochovi nisu "Republikanska stranka", afaik, otuda sugestija da je došlo do namjerne obmane o podrijetlu dosjea. Ispostavilo se da je Clintonov “anđeo” DNC.

        • Susan Suncokret
          Listopada 26, 2017 na 15: 35

          evo kukuruza na tu temu (od jučer) —

          http://www.motherjones.com/politics/2017/10/how-republicans-are-jumping-on-the-new-steele-scoop-to-distract-from-the-trump-russia-scandal/

          dvosmisleno izražava ono što su "svi" znali ... i tvrdi da je to "razlika bez razlike" i — imho čudno — sada sugerira da je dosje koji je odbio otkriti svijetu nekako potvrđen, otkupljen — čineći njegovu priču o podrijetlu nevažnom ... što nije iznenađujuće i MSNBC meme...

          Netko treba pitati Steelea je li dosje — kako ga je on kupio, kako ga je ponovno objavio/procurio Buzzfeed — zapravo potpun i/ili neuređivan ... i također o ranijem radu (prljavštini) financiranom od strane GOP-a koji je uvjerio Nacionalni odbor Demokratske stranke da odabere povećati istragu i naknade za njegove usluge.

          FBI je također plaćao Steeleu - dok njegovo ime nije postalo javno - netko treba razgovarati s ljudima iz Comeyjeve ere o toj odluci i sukobu interesa/stranačkim zaštitnim zidovima koji su uključeni. (moglo bi se pitati i Obamu). Ovo je naizgled bilo relativno kratko - mjesec ili dva - kasno ljeto/rana jesen 2016. Nakon što je Clinton oslobođen zbog servera, prije nego što je FBI pokrenuo istragu Weinera i prije nego što im je to prijenosno računalo ispalo, otvarajući mogućnost da je "nestali e- mailova” i moguće druge informacije mogu se naći na tom neporemećenom, netaknutom, tvrdom disku. Nikada nisu tražili/zahtijevali pregled svih osobnih elektroničkih uređaja — ups)

  31. Realista
    Listopada 25, 2017 na 18: 52

    Sa svim curenjem novca vani, nevjerojatno je da su Clintonovi bili u stanju ovo toliko dugo držati pod zatiskom. I ne samo to, nego okrenuti ploču i iskoristiti "dosluh s Rusijom" za diskreditaciju Trumpa.

    Dakle, što će se sada dogoditi? Pretpostavljam da je njen javni život gotov. Čak bi i smiješna turneja knjige trebala biti gotova, a svi predujmovi koje je primio lažni autor vraćeni izdavaču.

    Može li se kazneno goniti? Ili je doista "sve pošteno u ljubavi, ratu... i politici?" Richard Nixon nije dobio prolaz. Naravno, gospođa Clinton nema javnu dužnost koje bi se lišila i moglo bi se činiti okrutnim poslati je uz rijeku u njenim 70-ima.

    Sretan rođendan, Hillary. Kakva kozmička šala, zar ne?

    Razbila je neku vrstu staklenog stropa. Sada je tamo gore s Faustom, u smislu dogovora s Vragom.

    Možemo li se sada vratiti ozbiljnoj poštenoj diplomaciji s Rusijom i okončati neke od međunarodnih kriza koje su svijetu u naslijeđe ostavili Obomber i Killary?

    • Listopada 25, 2017 na 21: 46

      Nevjerojatno da su Clintonovi to mogli prešutjeti? Mediji su joj postavljali pitanja na debati... ovaj, glavni mediji su joj u džepu, misliš možda? — „držati ga pod poklopcem“ bilo je lako, korporativni mediji dio su „otpora“ što je još jedan razlog zašto je to takva farsa i preziru ga mnogi… znali su istinu i nisu je objavili, a mi smo vidio i Weinsteina....

  32. Al Pinto
    Listopada 25, 2017 na 18: 36

    Ne radi se o tome što je HRC znao, više o tome tko može pružiti dokaz da je HRC znao…

    Po svemu sudeći, HRC je bio izoliran na najmanje tri razine od autora izvješća. Niti je to platila izravno, DNC je platio vjerojatno iz donacija za RHC. Uvjerljivo poricanje čini se istinitim za HRC u ovom slučaju….

    • Susan Suncokret
      Listopada 25, 2017 na 21: 36

      možete reći da ste sanjar ... da, vi ste jedini ... naravno nikad nećemo saznati jer ... pa, znate za Clintonov odnos s transparentnošću ... zato su potrošili (prema današnjem izvješću) preko milijun dolara dolara na Steeleov dosje/istragu...

      Moram se zapitati kada/jesu li plaće prestale stizati ili su prebačene na nekog drugog "dobročinitelja/platitelja"...

      Tako sam umoran od Clintonove “magle rata” … želim da David Corn i Kurt Eichenwald govore iskreno … većina “uglednih” novinara nakostriješi se na sugestiju da ih se (na prokletom mjestu) koristi kao “stenografe” koji se okreću i pišati im po trbuhu u zamjenu za naklonost moćnika (u ovom slučaju „Clintonove stranke“ od koje se — kako su nam u nedogled govorili — očekivala pobjeda…

      Postoji priča — preumorna da bi je pronašla, nisam se pozabavio njome — da je novac sa Steeleovog “računa” DNC naveo kao “pravne usluge”...

      Vanity Fair ima tik-tak
      https://www.vanityfair.com/news/2017/10/hillary-clinton-donald-trump-dossier

      Pretpostavljam da će odgovoriti na neka od mojih pitanja...

    • Susan Suncokret
      Listopada 25, 2017 na 22: 18

      ovisi o tome kako nam je rečeno kako definirate (raščlanite) "seksualne odnose" ... i sve ostalo ... "uvjerljivo poricanje" je novi "no quid pro quo" mislim ... Učite svoju djecu dobro, doista, uvijek i zauvijek

      • Listopada 26, 2017 na 10: 27

        Ovisi o tome koja je definicija "jest".

  33. orangutan
    Listopada 25, 2017 na 18: 22

    Smiješno, u svojoj potrazi za “činjenicama o tome tko je naručio dosje”, Parry nikad ne spominje (kao što to čine druge novinske organizacije) da je rad izvorno naručio republikanac.

    • Susan Suncokret
      Listopada 25, 2017 na 18: 34

      Možda se Steele može ponovno označiti dvostrukim agentom (one goleme desničarske zavjere) koji je podmetnut kako bi diskreditirao Clintona pomoću lažnog dosjea... Clinton je opet žrtva!!!

    • Litchfield
      Listopada 25, 2017 na 21: 57

      Da, zna.
      “U konačnici, činjenice o tome tko je naručio dosje istjerane su kongresnim republikanskim sudskim pozivom koji je tražio bankovne podatke Fusion GPS-a, oporbene istraživačke tvrtke koja je angažirala bivšeg britanskog obavještajca Christophera Steelea da sastavi oporbeno istraživanje, poznato kao “oppo”, protiv Trumpa.”

  34. Susan Suncokret
    Listopada 25, 2017 na 18: 19

    Zamislite da su Clinton/Clintonovi prijatelji angažirali nekoga drugog da kopa po Trumpovim financijama ... umjesto da traže "ruske utjecaje" ... možda bi čak pronašli Trumpa kako pere ruski novac ... umjesto toga dobili su prvenstveno neutemeljene glasine ...
    razočaravajući povrat ulaganja, mislite li dobro?

    Kao što sam rekao, mislim da je Trump i prevarant i ozbiljno prljav ... a ovaj dosje Clinton je poslao sve lovačke pse da jure nešto povezano s Rusima na drvetu ... vraški posao ...

    • Lois Gagnon
      Listopada 25, 2017 na 21: 01

      Moje misli točno. Sa svim materijalom koji Trump daje demokratima za rad, oni su dovoljno idiotski da naprave rusku zavjeru koja bi očito završila u raskrinkavanju i time pomogla političkom protivniku kojeg su pokušavali diskreditirati. Način da uništite vlastiti kredibilitet.

      • smjesta
        Listopada 26, 2017 na 09: 30

        Da, kratak popis njegovih bankrota i portreta građana u nevolji koje su povrijedili pokazao bi nedostatak principa. Demonizacija Rusije ostat će zapamćena u povijesti kao klasični gambit tirana.

    • David G.
      Listopada 25, 2017 na 21: 02

      Nadam se da će Mueller, usprkos tome što je poslan u rusku potjeru, ipak izaći s nizom optužnica povezanih s Trumpovim doživotnim ljigavcem.

      Trump zapravo nikada nije morao proći nijednu službenu istragu manje podatnu od one Komisije za igre na sreću New Jerseyja. Prema zakonskim kriterijima, trebali su mu oduzeti licence još 1990-ih (osobno ga bankrotirajući).

      • Listopada 25, 2017 na 21: 43

        Nadam se i za Clintonove...

      • Litchfield
        Listopada 25, 2017 na 21: 55

        Da je barem Trump jedini ljigavac
        Što je sa stvarnom ljigavošću demokratske kampanje i
        Zaklada Clinton?
        Da ne spominjemo trag pitanja koji prati Clintonove od njihovih početaka u Arkansasu?
        Recenzija What Happened postavlja ideju da je knjiga zapravo priča o tome kako moć kvari naš politički sustav. Mislim da je korupcija Hillary Clinton započela u Little Rocku. Sada je izašao film o Barryju Sealu, s Tomom Cruiseom u glavnoj ulozi. Može li itko ovdje povezati točke između Sealove veze s općinskom zračnom lukom Mena Mountain i Clintonovih i Bushevih?
        Oni koji su poludjeli zbog Trumpovih ljigavosti trebali bi biti pošteni.
        Je li Trumpova ljigavost gora od Bushevih i njihovog odnosa s nacistima?
        Što je čak i s gospodinom Čistim Obamom?
        Što je s mafijašem Joeom Kennedyjem koji se nagodio s mafijom da Jack bude izabran?
        Itd. itd. itd. Postajem prilično bolestan i umoran sam od opsjednutosti Trumpovom ljigavošću.

        • Susan Suncokret
          Listopada 25, 2017 na 22: 54

          bilo je sugestija o suradnji "nakon tebe, moj dragi alphonse" između stranaka duopola prije ... nedavnog naleta republikanaca koji su se odlučili ne kandidirati ... i apsurdne odluke McCain&CO da odaberu Palin najočitije ... McCain je ušao u povijesne knjige kao predsjednički kandidat (uz njegov opsežni drugi životopis), ali Palin je bila prilično sigurna da će republikanska podrška biti dovoljno slaba da izgubi.

          Kao što smo vidjeli previše oštro u ovoj posljednjoj godini - nakon njezina pada - Clinton ima izuzetno malo toga za ponuditi (i vjerojatno nikad nije osim nekakvog "bogom određenog" uvjerenja da je ona bila ta koja je bila prva američka predsjednica s duplim X - jer davno je predviđeno ... i, nekako, "feminizam" ... toliko izgubljenog zamaha održavajući "san o predsjedništvu Hillary Clinton" živim - zamrznut u jantaru - beskrajni CPR ... i još uvijek se ne odriču tog duha Little Rock Hillary.

        • Max Aubry Scoville
          Listopada 26, 2017 na 10: 43

          William Jefferson Clinton bio je državni odvjetnik, zatim guverner Arkansasa kada je CIA unosila drogu preko Mene. Nemoguće je da nije znao što se događa s obzirom na prometnost kroz područje i trajanje zahvata te pritužbe stanovnika tog područja na sve to u to vrijeme.

          Što se tiče zašto su demokrati ignorirali Trumpove veze s ruskom mafijom: oni namjeravaju ratovati s Rusijom. Hillary je vodila kampanju na politici zone zabrane leta iznad Syire, što je naglasila u trećoj debati. General Joseph Dunford, predsjednik Združenog stožera, u svjedočenju pred Kongresom sredinom rujna 2016. izjavio je da bi takva zona zabrane leta značila rat s Rusijom. Omalovažavanje Rusije bilo je dio ratnog huškanja.

          Navođenje Trumpa kao partnera ruske mafije stavilo bi ga u suprotnost s Putinom, koji je polako, ali postojano dovodio ruske mafijaše na petu tijekom godina. To bi potkopalo slučaj Putinove suradnje s Trumpom i rezultirajućeg uplitanja - i Putinovog "kriminalnog" ponašanja. Ako se pažljivo pogledaju Putinove primjedbe o Trumpu, vidjet će se da su rijetke i vrlo površne, da uopće nisu "potvrda" kako su ih mnogi označili.

          • Max Aubry Scoville
            Listopada 26, 2017 na 11: 01

            Nadalje, ako je Trump želio detant s Rusijom, to je doista bilo za njegovu vlastitu korist. Najvjerojatniji scenarij je ponuda da se što veći dio sankcija protiv Rusije ostavi kroz moguću izvršnu akciju u zamjenu za Putinovo dovođenje na petu mafijaša s kojima je Trump upleten i kojima je dužan. To objašnjava zašto je Kongres donio zakon kojim se sankcije uklanjaju iz djelokruga izvršne vlasti. Sada Trump ne može djelovati, čak ni kad bi bio u poziciji povući dogovor s Putinom.

            Zapamtite, Donald Trump je 2002. godine dugovao više od 3 MILIJARDE dolara sedamdesetak banaka u New Yorku i nijedna njujorška banka s njim više nije htjela poslovati. Obratio se bankama povezanim s ruskom mafijom u Rusiji i na Cipru.

            Razumno je pretpostaviti da se njegov dug od tada samo povećao, otuda i njegovo odbijanje da objavi svoje porezne prijave, koje bi otkrile ne samo njegov dug, već i njegove vjerovnike.

            Što se tiče Trumpovih veza s ruskom mafijom, pogledajte nizozemski dokumentarac (dva četrdesetpetominutna segmenta) 'Sumnjivi prijatelji Donalda Trumpa'. Emitirana je početkom svibnja u Nizozemskoj i postavljena na Youtube, odakle je nestala. Ponovno objavljeno, opet nestalo i tako dalje. Ipak je još uvijek dostupan na Youtubeu. U Hew Hess Hayu, NIJEDNO se ne spominje u glavnim ili čak alternativnim medijima koje sam vidio. Ipak, nizozemski novinari koristili su se isključivo izvorima dostupnim javnosti.

            https://www.youtube.com/watch?v=1nf0K713Zv4

            Posebno je zanimljiv Bayrock, tvrtka koja je izgradila Tump Soho Tower, a čiji je DJT: vlasnik 50%. Dokumentarac prikazuje Trumpsa tijekom intervjua za BBC tijekom kojeg ga se pita o tome, s obzirom da je Bayrock bio (još uvijek je, teoretski) pod istragom za reketiranje, pranje novca itd. Budući da je Trump polovični vlasnik, nijedna se odluka ne može donijeti bez njegovog pristanka jer druga polovica nema 51% koji je inače potreban za donošenje odluka. Dakle, njegova suodgovornost. Trump je izjavio da on nije vlasnik, da je to isključivo stvar licenciranja. Novinar BBC-ja inzistirao je na tome da se Trumpovo ime nalazi u javnom dokumentu kojim se osniva tvrtka. Trump je ustao, rekao novinaru da ima gomilu ljudi koji ga čekaju i izašao. Vi izračunajte.

          • Preskoči Scotta
            Listopada 26, 2017 na 15: 21

            Maks.

            Hvala puno na ovim komentarima. Sve što navodite ima savršenog smisla. Što se tiče prljavih ruskih poslova, jedva čekam sljedeće poglavlje u poslu s Uranom. Pitam se hoće li ga PTB zgnječiti. Zadnji put sam čuo da Sessions neće povući NDA. Pitate se što imaju o njemu?

      • Danny Weil
        Listopada 25, 2017 na 22: 12

        Ne držite prste. Kapitalizam umire diljem svijeta i SAD će ostaviti prvi veliki leš.

  35. HLT
    Listopada 25, 2017 na 17: 57

    Što će se dogoditi s nedavnim sankcijama protiv Rusije koje su odobrene na temelju optužbi za Rusiju? U normalnim okolnostima SAD bi ih se odrekao i ispričao Rusiji što su ih krive informacije dovele u zabludu. Ali nešto mi govori da se to neće dogoditi....

    • Irina
      Listopada 25, 2017 na 18: 34

      To je jako dobro pitanje!

      U međuvremenu je pravni centar Campaign podnio žalbu jer je DNC
      pogrešno prijavio korištenje sredstava utrošenih na dosje kao 'pravne usluge':

      http://www.campaignlegalcenter.org/document/fec-complaint-hillary-america-dnc-failure-disclose

    • Karl Sanchez
      Listopada 25, 2017 na 19: 31

      Ne, nije, i Rusija zna da nije; stoga smo vidjeli eskalaciju retoričkog tona u vezi s vjerodostojnošću SAD-a. Na primjer, jučer, 10. 24. 17., rusko Ministarstvo vanjskih poslova izdalo je izjavu u kojoj objašnjava zašto je stavilo veto na predloženi UNSCR u vezi sa sirijskim kemijskim oružjem; evo ključnog izvatka:

      “Amerikanci su odlučili nastaviti s preuranjenim glasovanjem o nacrtu suprotno osnovnoj logici i dugo utvrđenim procedurama Vijeća sigurnosti. Očito su se vodili vlastitim promišljanjima koja su daleko od svrhe uspostave JIM-a. Već je postalo njihov zaštitni znak bezglavo srljati, grubo i drsko nametati svoj stav drugima ne trudeći se iznijeti niti jedan razuman argument. To jasno vidimo u tome kako se američkom društvu nameću optužbe o ruskom miješanju u unutarnje poslove SAD-a. Iste se metode koriste iu međunarodnoj areni. Damask se neutemeljeno optužuje za zločine, a Moskva se tereti za navodno pokriće. Lažu bez srama. Zgrabili su JIM, OPCW i Vijeće sigurnosti za gušu, a njihovu nepopustljivost ne ublažava međunarodno pravo, diplomatska pravila pa čak ni zdrav razum.”
      [Naglasak dodan.] http://www.mid.ru/en/foreign_policy/news/-/asset_publisher/cKNonkJE02Bw/content/id/2920164

      Rečenica, "Oni lažu bez srama" [Naglasak dodan] bilo je sporo da se konačno izgovori–Putin i Lavrov su sigurno imali nekoliko prethodnih prilika to reći, nedavno na konferenciji Valdajskog kluba–ali sada je to vani i vjerojatno će se ponoviti na impresivniji način, najvjerojatnije u lice lažljivca dok kamere i mikrofoni sve to snimaju.

      • David G.
        Listopada 25, 2017 na 20: 46

        Vau. Hvala što si to podijelio, Karl Sanchez.

        Čini se da je Rusija konačno umorna od *udovoljavanja* SAD-u u nadi da će uslijediti razumnije i kooperativnije ponašanje.

    • Litchfield
      Listopada 25, 2017 na 21: 48

      “zavedeni” krivim informacijama.

  36. Susan Suncokret
    Listopada 25, 2017 na 17: 20

    Još jedno pitanje koje zaslužuje odgovor je je li Steele "kupovao" dosje uz znanje i dopuštenje Clintonove kampanje ... tko "posjeduje" autorska prava na tako kupljen i plaćen dokument? (Tada sam sumnjao da je Steeleov odlazak u podzemlje/radio šutnja teatralan, ali tko je ponudio/zahtijevao scensko umijeće?

    Laži o anonimnom finansijeru dosjea vjerojatno su imale za cilj da ga učine privlačnijim za novinare koji bi se oduprli prljavom festivalu koji je financirao Clinton ... bez obzira na to, još uvijek nisu zagrizli mamac ... (podsjeća me na krivotvorine u Nigeru koje su prepoznate KAO krivotvorine od strane izvjestitelja proslijeđene su im ... ali ih je Cheneyjev ured za posebne planove i dalje smatrao "autentičnim" i "prokletim" ... uf mučno)

  37. David G.
    Listopada 25, 2017 na 16: 39

    Odmaknuvši se od detalja, jesam li sam u razmišljanju:

    OBOJE da je Trumpov konstruktivan pristup Rusiji (ili je možda bio, s obzirom na sve diplomatske svađe ove godine) njegova jedina iskupljujuća značajka, i da je antiruska opsjednutost američkih elita nevjerojatno opasna i zloćudna,

    I TAKOĐER da, budući da je Trump Trump, njegova nevoljkost da napada Rusiju vjerojatno izvire iz najgorih motiva, kao što su strah i pohlepa, bilo da su povezani s pranjem novca ili navodnim "dogovorima" u Rusiji ili vodenim sportovima u hotelskim sobama?

    • Susan Suncokret
      Listopada 25, 2017 na 16: 48

      Trump je zadužio generale ... a on nema bazu znanja ili čak "bolje" savjetnike da ponudi čak i alternativni pogled na svijet (Bannon je bio protuteža, jedva "bolji") ... to je strašno. Pogledajte Stephena Cohena u podcastu Showa Johna Batchelora... okidači iz Drugog svjetskog rata se množe i tko dovraga zna čiji će glas Trump sutra slušati.

      Veća "tragedija" povijesno je to što nema koherentne opozicije ... demokrati su još uvijek opsjednuti unutarnjom politikom, i još uvijek užurbano i uspješno čiste svoje "ljevičare" ... DLC/DNC bell jar ostaje ... stari.

    • Listopada 25, 2017 na 17: 43

      Trumpov konstruktivan pristup rusiji svodi se na zarađivanje novca za Trumpa

      • Brad Owen
        Listopada 26, 2017 na 04: 11

        NIJE BITAN motiv. Kooperativno prijateljstvo bilo bi rezultat i PRIJETNJA sinarhističkoj oligarhiji. kužiš Uzmi ga.

    • Litchfield
      Listopada 25, 2017 na 21: 46

      U potpunosti se slažem s vašom prvom točkom.
      Zbog toga je morao biti oboren.
      Zašto bi bilo koji američki predsjednik trebao "udarati" po Rusiji????

      Međutim, Trump je politički početnik i želi spasiti svoje predsjedništvo.
      Dakle, sve što može smisliti je pristati na napad.
      U svakom slučaju, on je sada okružen huntom, tako da je on zapravo samo tvitajuća figura koja, čini se, ne razumije istinsku moć svog ureda.

    • Danny Weil
      Listopada 25, 2017 na 22: 11

      Bojim se da ne možete vidjeti trulež. Prožimajuće je. Amerika se nikada ne može oporaviti. To će za dvadeset godina biti trećerazredna vlast.

  38. Robert
    Listopada 25, 2017 na 16: 27

    Tipično izvrstan sažetak i analiza Roberta Parryja. Pretpostavljam da će korporativni mediji brzo izgubiti interes za ovu priču kako bi mogli ponovno preuzeti svoju glavnu ulogu antiruskih izazivača straha.

    • Listopada 25, 2017 na 21: 09

      Smatram da je nepošteno da je Robert Perry propustio spomenuti da je antitrumpovski republikanac (najvjerojatnije Jeb Bush) pokrenuo klupko oko Fusion GPS-a

      • Listopada 25, 2017 na 21: 41

        Ta strana koja je prva angažirala Fusion nije imala nikakve, nulte, veze s Steeleovim angažmanom odakle je izašao "prljavi dosje" koji JEST problem - pa koga briga? To nema nikakvog utjecaja na predmetno pitanje – ta je "lopta" umrla i ništa od tog dijela Fusion "posla" nije sporno - samo ono što se dogodilo nakon što je odvjetnik DNC-a koji je financirao napad na Trumpa ušao i Steele ….Trump je problematičan, ali biti tako defanzivan za Clinton je pretjerano, ona je napravila karijeru pokušavajući uništiti sve protivnike/prijetnje – „erupcije bimboa” itd. – i ovakva stvar je normalna za njezin tečaj i zatim lagati o tome….Samo naprijed i voli je — srećom dovoljno u zemlji nije i ne sprečava je da bude izabrana….Nadalje, njezina lukavstva dala su nam Trumpa jer je mislila da ga može lako pobijediti i učinila sve mogla je privući pozornost na njega i učiniti ga republikanskim kandidatom, a to je dokumentirana činjenica, učinila je to—u vrijeme kada su ga u biti ignorirali—željela se suprotstaviti Trumpu i njoj i njezinoj ekipi više nego itko ( “Rusi”…) dali su nam predsjednika Trumpa….možda se može ponovno kandidirati 2020. kako bi zadovoljila svoje die hard fanove i ponovno izabrala Trumpa…..

      • Litchfield
        Listopada 25, 2017 na 22: 31

        Parirati.

      • Brad Owen
        Listopada 26, 2017 na 04: 07

        I Bushes i Clintons igraju za tim Sinarhista protiv svih autsajdera, uključujući i Trumpa. TO je ponijeti.

      • GM
        Listopada 26, 2017 na 10: 35

        Nije Robert “Perry”

        Parirati. Hvala.

      • Preskoči Scotta
        Listopada 26, 2017 na 15: 14

        Shvaćam zašto si otišao u mirovinu, čak ni ime ovog autora ne možeš točno odrediti.

  39. Susan Suncokret
    Listopada 25, 2017 na 15: 56

    Upravo sam bio zapanjen spoznajom da je moć Clintonove vojske — potaknuta dubokim uvjerenjem u ogromnu desničarsku zavjeru — gotovo sigurno imala i nastavlja imati na naše medije... prelako je to zamisliti, poput "moralne većine" ili “čajanka” prije njih, pozivi na telefonske centrale i pisma uredniku stvarajući behemota (društvenih medija) koji daleko nadmašuje stvarnost.

    U filmu/dokumentarcu Weather Underground, jedan aspekt života pod zemljom i društvene izolacije potrebne da bi ostali sigurni bilo je njihovo postojano uvjerenje da u "pokretu" i neposrednoj mogućnosti narodne revolucije, čak i kad su mnogi ljudi počeli "krpati ograde" i vraćanje u zemlju … gledanje u pupak i rad za svijet poboljšavajući sebe (fascinantna priča o kojoj sam nedavno čuo prilično malo — istina? Nisam posve siguran). (Slično tome, mislim da su Al-Qa'eda i društvo, koji su dobili veliku potporu javnosti u arapskom/muslimanskom svijetu, možda vjerovali – u svojoj izolaciji – da je njihov pokret jači i da je klima zrelija da se narodni pokret izbaci nevjernici).

    Iako su ga drugi preporučili prije nekoliko dana, također preporučujem Rensinovu fauxnaif recenziju “What Happened” … (sljedeći komentar)

    • Susan Suncokret
      Listopada 25, 2017 na 15: 57

      Osvrt na ono što se dogodilo autora koji inzistira da nikad nije čuo za Hillary Clinton ili izbore 2016.
      https://amp.pastemagazine.com/articles/2017/10/what-happened-review-so-long.html

      • Litchfield
        Listopada 25, 2017 na 21: 44

        Vrlo zanimljiv esej. Nadam se da su ga svi pročitali.
        Hvala. Jedina recenzija knjige Što se dogodilo koju sam pročitao i, mislim, jedina koju moram pročitati.

      • Preskoči Scotta
        Listopada 26, 2017 na 08: 54

        Hvala Susan. Super poveznica.

      • GM
        Listopada 26, 2017 na 10: 34

        Izvrstan komad. Hvala vam

  40. Susan Suncokret
    Listopada 25, 2017 na 15: 37

    Ova vijest — da je Clintonovu kampanju izravno financirala (za razliku od bogatih prijatelja kampanje) — trebala bi biti bomba i vjerojatno neće uspjeti zapaliti… da, to je vrsta “fudanja” kojom se Clintonovi odavno bave, kao da je američko pamćenje tako kratko i da je cinično prihvaćanje prljave prakse ukorijenjeno. Bilo je iznenađujuće mnogo ljudi koji su mislili da je provala u Watergateu također - čak i tada - posao kao i obično.

    Netko bi trebao podsjetiti američku javnost (koja je postala tako samodopadno uškrobljena i pritisnuta u svojoj zagovorenoj pristojnosti) i na Donalda Segrettija i na Leeja Atwatera... i druge.

    Ostaje pitanje - što je ona znala o sadržaju dosjea i koja je bila njezina uloga u širenju “vijesti”. Moj je dojam u rujnu/listopadu 2016. bio da je Clintonova kampanja očekivala bombastične vijesti, vjerojatno optužnice koje se nikad nisu materijalizirale. (Objašnjava li to zašto je traka za hvatanje maca na kojoj su sjedili od proljeća konačno, ali tako nespretno puštena?)

    Clinton je mislila da je dosje njezin as u rupi (prije i nakon neuspjeha u objavljivanju poreza na dohodak posrnulo je, a vrpca pussygrab nije uspjela torpedirati njegovu kampanju) … više Clintonovih pogrešnih procjena … nitko nije želio javno pripisati svoje ime i ugled dosje Steele (iako je Trump po svim računicama trebao završiti gubitnik), zašto (osim što je smeće)

    • retlaw
      Listopada 25, 2017 na 17: 40

      Mislim da si u pravu, suzy… neće se uspjeti zapaliti jer je to veliki burger bez ikakvih razloga

      • Susan Suncokret
        Listopada 25, 2017 na 18: 42

        Osnovna tvrdnja o ovom dosjeu bila je — od početka — da su ga naručili “bogati Hillaryni prijatelji”, uz jaku sugestiju da je učinjeno neovisno o kampanji... ono što su znali o sadržaju ili napretku/opsegu istrage bilo je prepušteno nagađanju ... čini se da su istraga u tijeku i nadolazeća prljava "bomba" oblikovali kampanju (druga pitanja su manje seksi ili uzbudljiva, a dosje je pravi as u Rupa.)

        Neka netko pozove Davida Corna i pita ga što mu je rečeno o Clintonovim saznanjima o dosjeu i njegovom sadržaju.
        Pogledajte i kako se zove na Newsweeku.

        • Listopada 25, 2017 na 20: 16

          vjerojatniji scenarij je da su ga - od početka - naručili "bogati prijatelji" Jeba Busha

          • Susan Suncokret
            Listopada 25, 2017 na 20: 54

            kakva god bila ta udruga (koji kandidat nije otkriven/prihvaćen), završila je prije lipnja kada su Clintonovi preuzeli vlast i taj kandidat napustio teren...
            da, nagađalo se da bi to mogli biti Bushevi, ali nisam vidio da je potvrđeno.

            Unosi dosjea, kako ih je procurio Buzzfeed, koliko se sjećam, započeli su u lipnju... je li Buzzfeedovo "curenje" dosjea u kupovini bio "cijeli dosje" koji je sastavio Steele — uključujući sadržaj prije lipnja — drugo je pitanje koje postavljam rijetko viđeno pitano ili odgovoreno,

            mnogo manje ako su “Clintonovi anđeli” prethodno dobili posao preuzimanja plaćanja za Steeleov istraživački rad, ali nisu imali vlasništvo da ovlaste Steelea da to “kupi” novinarima.

            Mislim da nema razloga za pretpostavku da Buzzfeedova kopija dosjea (kako je kupljena novinaru) nije uređivana od strane Steelea i drugih.

            Ne znam je li vjerojatno da je "novom šefu" (Clintonovu anđelu) dopušteno posjedovanje istrage koju je financirala Republikanska Republika prije lipnja ... dobro pitanje ... nadamo se da ćete (i ja) dobiti odgovor.

    • Petar Pan
      Listopada 25, 2017 na 20: 13

      Došao iz Busha

    • Danny Weil
      Listopada 25, 2017 na 22: 10

      Malo tko mari, malo razumije, malo sudjeluje i manje se obrazuje.

  41. Andrija
    Listopada 25, 2017 na 14: 04

    Ono što ne razumijem je zašto je Hillary plaćati bivšeg britanskog agenta košer, a Trump tražiti prljavštinu od Rusa nije. Je li jedina razlika bivši naspram sadašnjeg?

    • Preskoči Scotta
      Listopada 25, 2017 na 14: 34

      Britanija se smatra saveznikom, zli Rusi se (nepravedno) doživljavaju kao protivnici. Baš kao što se tolerira očiti strani utjecaj izraelske vlade na naše izbore, ali zli Rusi potkopavaju našu demokraciju psićima.

      • retlaw
        Listopada 25, 2017 na 17: 41

        nepravedno druže?

        • smjesta
          Listopada 26, 2017 na 08: 31

          Vaš komentar nije ništa više od glupe optužbe one vrste koju je članak diskreditirao. Navedite dokaze i argumente ili učite od drugih.

        • Preskoči Scotta
          Listopada 26, 2017 na 09: 29

          Da, rekao bih nepravedno. Za razliku od većine, nisam umočen u propagandu MSM-a i umjesto toga biram čitati Putinove govore i intervjue i temeljiti svoj sud na njegovim vlastitim riječima. Propaganda koju naš MSM izbacuje ima za cilj zadržati našeg bauk za MIC kako bi mogli nastaviti pljačkati našu riznicu i omogućiti našim multinacionalnim korporacijama da nastave silovati, pljačkati i pljačkati ostatak svijeta. Bože sačuvaj da bismo naučili voditi mir u multipolarnom svijetu. Zar ti Rusi ne znaju da je sve NAŠE?

        • Listopada 26, 2017 na 10: 19

          Dakle, opravdajte.

      • Litchfield
        Listopada 25, 2017 na 21: 12

        Točno. To je upravo ono što mi je dobra prijateljica, diplomantica Harvarda, rekla kad sam sumnjao u dosljednost njezinog stava o 'uplitanju' i kupovanju 'inteligencije' itd.
        Britanija i Izrael su saveznici; Rusija je protivnik.
        Dakle, u redu je da naši “saveznici” utječu na naše izbore. . .?
        Dakle, taj su meme bez pogovora prihvatili vrlo inteligentni ljudi koji svaki dan čitaju NYT.

        Evo pitanja: miješamo li se u utjecaj na britanske i izraelske izbore, u smislu doniranja golemih suma novca i također uvođenja lažnih narativa u vijesti o kampanji itd.? Ne mislim tako. Kao prvo, činjenica da su naše kampanje tako duge i tako nevjerojatno skupe stvara *priliku* za takvu korupciju, koja potječe iznutra i izvana.

        • Sam F
          Listopada 26, 2017 na 08: 58

          Kad bi naše vladine agencije pokušavale korumpirati demokraciju negdje drugdje, to ne bi bilo ništa manje kriminalno nego što žele kontrolirati našu.

          Vašu prijateljicu možda treba podsjetiti da je njezino rezoniranje tautologija, pretpostavljajući njihov zaključak da određene nacije moraju biti saveznici, a druge neprijatelji. Obično je društveni pritisak prema konformizmu uzrokovao takve ljude da prihvate uvjerljiv narativ, umjesto da ispitaju dokaze i snose cijenu rasprave protiv vlastite vrste. To projektirano neznanje uobičajeno je među ovcama Hillary, koje moraju imati svoje trans kupaonice i duže porodiljne dopuste po cijenu stotina tisuća uništenih života na Bliskom istoku zbog izraelske krađe zemlje.

          Izbore su sigurno kontrolirala strana čudovišta, pretvaranje demagoga tiranina na koje su Aristotel i Platon upozoravali prije tisuća godina.

    • David G.
      Listopada 25, 2017 na 16: 16

      Pa, čini se da je Hilary platila Fusion GPS, a ne izravno Steele, i ne znam je li ta tvrtka u SAD-u ili UK-u

      Ali zaboravljajući da, čak i ako pretpostavimo da je Clintonov tabor platio Steeleu, moglo bi se napraviti zanimljiva pravna razlika da su kupovali uslugu od stranog državljanina, što samo po sebi nije protuzakonito, dok se za razliku od TrumpWorld-a navodi da je primio prljavštinu da su ih Rusi jednostavno nudili, a to bi se moglo opisati kao kampanjski *doprinos* stranca, što je protuzakonito.

      Definitivno ne kažem da ta sitnica ima ikakve veze s tim kako se sve ovo zapravo odvija, pa zapravo ne odgovaram na vaše pitanje, ali ako Dems i MSNBC ikad nađu leđa uza zid, argument bi mogao biti im na raspolaganju.

      • retlaw
        Listopada 25, 2017 na 17: 37

        krivo ste shvatili svoje činjenice... zapravo su Clintonov "tabor" i DNC platili odvjetnika koji je unajmio i platio Fusion GPS za istraživanje opozicije. Fusion GPS angažirao je Steeleovu tvrtku da istraži Trumpove veze s Rusijom. Odvjetnik je proslijedio informaciju Clintonovom "taboru" i DNC-u. Je li HRC angažirao Steelea…..ne. Je li HRC unajmio Fusion GPS…..ne. Je li HRC platio Fusion GPS-u…..ne, njezin je kamp platio odvjetnika

        • Karl Sanchez
          Listopada 25, 2017 na 19: 18

          Da! Svi ti izrezi kako bi se osiguralo poricanje – barem za HRC, ali ne i za DNC.

        • David G.
          Listopada 25, 2017 na 20: 23

          To nema nikakve veze s onim što sam htio reći. Zapravo, ne vidim kakve veze ta dodatna razina posrednika ima s bilo čim.

        • evelync
          Listopada 26, 2017 na 14: 25

          a s druge strane, danas Wall Street na Paradeu ističe da je taj isti odvjetnik koji je stajao iza ruskog dosjea pokušao potkopati i Bernieja:
          http://wallstreetonparade.com/2017/10/lawyer-behind-russian-dossier-tried-to-undermine-bernie-sanders-as-well-as-trump/

          • Preskoči Scotta
            Listopada 26, 2017 na 15: 31

            Hvala evelync - dobar link.

      • Plovak
        Listopada 25, 2017 na 18: 54

        Zvuči kao razlika bez razlike.

      • Winfield Shadow
        Studenog 3, 2017 na 13: 23

        Pozdrav David G.

        re: pravni argument koji Dems & MSNBC mogu imati

        re: TrumpWorld protiv Hillary i Fusion GPS et al.

        re: postoji nešto kao što je previše vrha na olovci ;-)

        Tvoja me objava vratila u prošlost, kada sam pokušavao pronaći “činjenice” o Hillarynom i Podestinom bacanju e-pošte...

        Jedina ČINJENICA koje se sjećam je da je WikiLeaks objavio te e-poruke. Nitko nije dokazao na moje zadovoljstvo tko je zapravo dostavio te e-poruke WikiLeaksu.

        Ako je Rusija ili neki drugi agent "poklonio" Trumpa korištenjem WikiLeaksa kao surogata, to samo po sebi nije zločin, osim ako je sam TrumpWorld bio dobavljač i izravno ili neizravno sudjelovao u hakiranju. Ne smatram "činjenicom" da su Rusi opskrbili WikiLeaks ovim e-mailovima.

        Dakle, još jedno klupko dlake koje treba razotkriti. Neću gubiti san zbog mogućnosti da... "ali ako Dems i MSNBC ikada nađu leđa uza zid, argument bi im mogao biti dostupan." (argument je da je TrumpWorld izravno dobio prljavštinu o Hillary — što je još uvijek malo jadno osim ako The Donald Camp nije sudjelovao u hakiranju poslužitelja — Podesta phishing exploit.)

        pogreška: Hillaryni e-mailovi gdje je prava stvar — dosje je sranje od košer crtanja miša

        Živjeli,
        – Winfield Shadow

    • retlaw
      Listopada 25, 2017 na 17: 42

      nije….to je razlika

      • smjesta
        Listopada 26, 2017 na 09: 04

        Nastojite sakriti zlodjelo iza trivijalne razlike, odvjetnik ili hilarist.

  42. Listopada 25, 2017 na 13: 42

    To je rječit primjer golemog nedostatka političkog znanja među glasačkom populacijom da cijela ova situacija može postati tako daleko nesrazmjerna umjesto da se jednostavno prizna kao posao kao i obično. Kad NISU političke stranke plaćale ljudima da iskopaju gadosti protiv druge strane?

    Nažalost, otkriće je i koliko je duboko ukorijenjeno uvjerenje u poštenje korporativnih medija da je toliko ljudi čvrsto uvjereno da cijela priča o ruskom uplitanju nije samo istinita, već su je potvrdile i “obavještajne agencije”. Isto tako, novi narativ koji spaja bilo koji nekorporacijski izvor vijesti ili kao "lažne vijesti" ili pod utjecajem Rusije, dodatno otežava napore da se istina iznese na vidjelo. Što je još gore, potonji pokazuje znakove da je dobro napisan program za potkopavanje Prvog amandmana.

    • Danny Weil
      Listopada 25, 2017 na 22: 09

      To se zove neznanje. Ljudi dobivaju vlast kakvu zaslužuju.

  43. Loretta
    Listopada 25, 2017 na 13: 13

    Smiješan!! Kakva nevjerojatna priča!!! Steele je ukrao show! Naš čovjek u Havani!!!

    • Antonia
      Listopada 25, 2017 na 13: 34

      I ja sam isto mislio!

      • MEJanssen
        Listopada 27, 2017 na 07: 23

        Izvrsna usporedba. Sve što nam sada treba su slike dijelova usisavača koji izgledaju kao rusko oružje.

  44. Abe
    Listopada 25, 2017 na 12: 54

    I Hillary Clinton i Donald Trump bili su visoko plaćeni od strane svojih vodećih proizraelskih donatora da budu opsjednuti pokretanjem rata s Iranom.

    Kao što je još 2014. primijetio novinar Alex Kane na Alternetu, agenti strane vlade – Izraela – otvoreno su objavili svoje napore da utječu na američke predsjedničke izbore:

    “Sheldon Adelson i Haim Saban, dva milijardera s desničarskim, proizraelskim programima, zauzeli su pozornicu na inauguralnoj konferenciji Izraelsko-američkog vijeća u Washingtonu, DC. Maštali su o bombardiranju Irana i o kupnji New York Timesa jer su rekli da je pristran protiv Izraela. Obojica su [otišla na] odigrati golemu ulogu na predsjedničkim izborima 2016. preplavivši kampanju novcem kako bi podržali svoje omiljene kandidate. U svijetu nakon Citizens Uniteda, Adelson i Saban su kraljevi, a Izrael će biti korisnik njihove darežljivosti […]

    “Saban i Adelson nalaze se na suprotnim krajevima glavnog (i uskog) političkog spektra. Adelson je kasino mogul koji je financirao predsjedničku kampanju republikanskih kandidata Newta Gingricha i Mitta Romneyja 2012. Šaban se bavi estradom i veliki je donator Demokratske stranke. Ali kada je riječ o vanjskoj politici SAD-a i Izraelu, Saban i Adelson zauzimaju mnoga ista stajališta, pokazujući želju za ratom s Iranom i želju da američki savez s Izraelom ostane čvrst.

    "'Kad je riječ o Izraelu, ne postoji desno ili lijevo,' rekao je Saban u onome što su novinski izvještaji nazvali šaljivom referencom na mjesta sjedenja mogula na konferenciji na kojoj su govorili.

    “Ali dosjetka je bila više od obične šale. Bilo je to naklon tome kako su Demokratska i Republikanska stranka ujedinjene u hvalospjevu Izraelu, podupirući njegove vojne akcije i glasajući da zemlji godišnje daju 3.1 milijardu dolara američke vojne pomoći. […]

    “Saban, Amerikanac izraelskog podrijetla poznat po produkciji TV emisije Power Rangers, trenutačno je izvršni direktor Saban Capital Group koja ulaže u medijske tvrtke diljem svijeta. Sabanov profil Connie Bruck u New Yorkeru iz 2010. oslikava portret čovjeka koji je jako utjecajan, šarmantan i jastreb. 'Ja sam tip s jednom temom i moj problem je Izrael', rekao je za New York Times 2004. godine.

    “Na događaju s Adelsonom, Saban je imao grubi recept za to što bi Izrael trebao učiniti u vezi s Iranom. 'Bombardirao bih kurvine sinove.' Odgovor je stigao tijekom rasprave o tome što bi Saban učinio da je on izraelski premijer Benjamin Netanyahu i da misli da je nuklearni sporazum s Iranom prijetnja Izraelu.

    “Njegova izabrana kandidatkinja je Hillary Clinton, favoritkinja za nominaciju Demokratske stranke 2016. Kao što je Bruck izvijestio u New Yorkeru, Saban je dao milijune dolara Clintonovima u obliku donacija predsjedničkoj knjižnici Billa Clintona i Clintonovu Globalna inicijativa.

    “Govoreći o Clinton za Washington Post na konferenciji, Saban je rekao, 'Rekao sam njoj i svima koji su me pitali, 'Što god je potrebno, mi ćemo biti tamo...' Ona bi bila fantastična predsjednica Sjedinjenih Država , nevjerojatan svjetski vođa i onaj pod kojim vjerujem - duboko - da će odnos sa SAD-om i Izraelom biti značajno ojačan.'

    “Clinton je podupirateljima poput Sabana dala dovoljno razloga da o njoj razmišljaju kao o savršenom kandidatu za Izrael. Tijekom predsjedničkih izbora 2008., ABC-jeva emisija 'Dobro jutro Ameriko' Clinton je upitala što bi učinila da Iran upotrijebi nuklearno oružje protiv Izraela. 'U sljedećih 10 godina, tijekom kojih bi oni mogli glupo razmišljati o pokretanju napada na Izrael, bili bismo u mogućnosti potpuno ih uništiti', rekla je. Ove godine, u intervjuu s Jeffreyjem Goldbergom iz Atlantica, udvostručila je svoju proizraelsku agendu. 'Da sam ja premijerka Izraela, vraški ste u pravu, očekivala bih da imam kontrolu nad sigurnošću [na Zapadnoj obali]', rekla je.

    “Odabir donatora GOP-a Adelsona koga će podržati u utrci 2016. je teži. […] Nakon gubitaka GOP-a 2012., Adelson je obećao da će 'udvostručiti' svoje donacije stranci. […]

    “Adelson, koji se obogatio u kasinu, jedan je od najbogatijih ljudi na svijetu. Iskoristio je svoju darežljivost kako bi milijunima dolara obasuo proizraelske skupine poput Republikanske židovske koalicije i Cionističke organizacije Amerike. Godine 2012. Adelson je bio taj koji je produžio predizbore GOP-a pojačavši Newta Gingricha, koji je slavno izjavio, u skladu s Adelsonovim stajalištima, da je palestinski narod 'izmišljen', da ne postoji takva stvar kao što je palestinska nacija. Kad je Gingrich konačno odustao, Adelson je dao 30 milijuna dolara super-PAC-u koji podržava Mitta Romneyja.

    “Njegov utjecaj u Republikanskoj stranci jasno je pokazao u ožujku [2014.]. Chris Christie i drugi potencijalni predsjednički kandidati odletjeli su razgovarati s Republikanskom židovskom koalicijom koju podržava Adelson. Ali Christie se spotaknuo kada je upotrijebio izraz 'okupirana područja' za Zapadnu obalu i Gazu. Dok su palestinski teritoriji doista pod okupacijom – izraz koji koristi čak i američki State Department – ​​Adelson i njemu slični odbacuju to stajalište. Publika na RJC događaju u ožujku nije obožavala opasku 'zauzeto', a Christie se kasnije ispričala Adelsonu.

    “Kazino mogul očito vjeruje da bi Izrael trebao zauvijek zadržati Zapadnu obalu, čak i po cijenu demokracije u tom području. 'Mislim da Biblija ne govori ništa o demokraciji', rekao je Adelson 9. studenog. 'Bog je govorio o svim dobrim stvarima u životu. Nije govorio o tome da će Izrael ostati demokratska država, inače Izrael neće biti demokratska država — pa što?'

    “Adelson je također rekao da SAD ne bi trebao samo razgovarati [s Iranom]. Poduzeo bih nešto.' [2013.], Adelson je izazvao buku kada je sugerirao da bi predsjednik Obama trebao lansirati nuklearno oružje na Iran […] kada je riječ o Izraelu i Iranu, dva kandidata, iza kojih stoje ljudi poput Sabana i Adelsona, imat će mnogo toga istog recepti: pojačati pritisak na Iran i podržati Izrael bez obzira na sve. Jedina će se rasprava voditi o tome koliko daleko zauzeti ta stajališta. Zamislite to kao bitku između Sabanove pozicije da bombardira 'kurvine sinove' i Adelsonove pozicije da nuklearno napadne Iran.”

    https://www.alternet.org/meet-warmongering-billionaires-who-will-spend-fortune-influence-next-president

    • JWalters
      Listopada 25, 2017 na 20: 09

      Hvala za ovaj post. Glavne novinske kuće, uključujući PBS Newshour, marljivo drže američke birače u neznanju o tim pozadinskim utjecajima na američku politiku. Hillaryni entuzijastični pristaše iz temelja potpuno su nesvjesni njezinih okrutnih, netrpeljivih, ratnohuškačkih “donatora” (tj. lutkara) i Clintonovih obećanja njima. I kampanja Clinton poduzela je proaktivne korake kako bi ih držala u neznanju, kao što su procurili e-mailovi DNC-a pokazali. Njezina prijevara bila je jednako monstruozna kao i monstruozna politika koju je obećala slijediti ako bude izabrana.

      Možda je Clintonove uvela u njihovu ulogu mafijaška "ponuda koju ne možete odbiti" od bankara. John Perkins je ispričao kako bi bankari pristupili novoizabranom predsjedniku trećeg svijeta i rekli u biti: “U jednom džepu imam milijune dolara za vas i vašu obitelj, a vi ćete živjeti svoje živote u udobnosti. U drugom džepu je metak s tvojim imenom.” Chelsea dobiva 60,000 dolara za govor izgleda sumnjivo. A razumljivo je da Hillary ne bi željela da tragedija zadesi njezinu unuku.

      • Danny Weil
        Listopada 25, 2017 na 22: 07

        Uloga korporativnih medija, što je NPR sada, jest prikriti, a ne otkriti

    • Litchfield
      Listopada 25, 2017 na 20: 58

      “Kao što je 2014. primijetio novinar Alex Kane na Alternetu, agenti strane vlade – Izraela – otvoreno su objavili svoje napore da utječu na američke predsjedničke izbore:”

      Kada će se netko oduprijeti—jako, jako—na ovo očito, slavljeno miješanje i početi koristiti riječ T-riječ, izdaja, za one koji su plaćeni i robovi izraelskog lobija?

      Molim te, Bože, daj da to bude uskoro - vrlo brzo.

      • Danny Weil
        Listopada 25, 2017 na 22: 08

        Dogovoren. Izrael i njegovi molitelji utjecali su na izbore, uključujući i Saudijce. jedini ljudi koji nisu utjecali na izbore bili su sami Amerikanci. 47% birača s pravom glasa ostalo je kod kuće jer su znali da je igra gotova.

      • Igor Slamoff
        Listopada 25, 2017 na 23: 35

        Da, dakle, cionisti plaćaju veliki novac da kontroliraju politiku SAD-a.
        Što je s drugom stranom?
        Katar je donirao milijune dolara Institutu Brookings, Saudijska Arabija financira vehabijski propagandni centar Sveučilišta Georgetown koji vodi islamistički apologet John Esposito, Saudijska Arabija također financira CAIR, i tako dalje. Kako to da se ništa od ovoga nikada ne spominje?
        Pisci i čitatelji ove web stranice žive u ideološkom mjehuru koji je jednako hermetičan kao i ideološki mjehur koji okružuje wingnuts.

        • smjesta
          Listopada 26, 2017 na 08: 24

          Glupa cionistička primjedba s pretvaranjem da je ruski pseudonim. U komentarima se žali na izostanak kritike daleko većeg izraelskog potkupljivanja političara, a vi se pravite da to nije važno sve dok je netko drugi učinio nešto slično.

        • Ames Gilbert
          Listopada 26, 2017 na 12: 13

          Smiri se. Malo istražite i vidjet ćete da su KSA i Izrael na ISTOJ strani. Najbolji prijatelji, druže se jedno s drugim, čak se međusobno podupiru u vojnim avanturama.
          Nije da će ih to spriječiti da jednom drugome zabadaju nož u leđa u nekom trenutku u budućnosti, nakon svega učili su od najboljih, SAD-a i Britanaca, a specijalizirali su se za 'podijeli pa vladaj', kršenje sporazuma i izdaju.

    • tina
      Listopada 26, 2017 na 00: 09

      Kako ćemo NIGER!!!! Četvero mrtvih, bez odgovornosti. ništa tako nikad. Jarvankine e-pošte. Smrti i e-mailovi. Želim da Trey Gowdy provede najmanje sljedećih 5 godina istražujući. Kako smo mogli izgubiti 4, računajte ih, četiri, crvenokrvna Amerikanca pod nadzorom državnog tajnika, Rexa Tillersona i Trumpa? Jesu li ili nisu odgovorni?. Zahtijevam opsežne istrage.

      • MEexpert
        Listopada 26, 2017 na 09: 58

        Tillerson ne šalje naše momke u inozemstvo, već Mattis. Tillersonu to vjerojatno nije ni rečeno. Inače, naše trupe su u 170 zemalja svijeta. Pitam se što radim?

Komentari su zatvoreni.