Clinton, Assange i rat protiv istine

Dijeljenja

Australska javna radiodifuzna mreža dala je Hillary Clinton otvoreni mikrofon da okleveta Juliana Assangea iz WikiLeaksa kao "oruđe ruske obavještajne službe" ne dajući mu priliku da odgovori, kako opisuje John Pilger.

Autor: John Pilger

Dana 16. listopada, Australian Broadcasting Corporation emitirala je intervju s Hillary Clinton: jedan od mnogih koji su promovirali njezinu knjigu obračuna o tome zašto nije izabrana za predsjednicu Sjedinjenih Država.

Hillary Clinton na konferenciji Code 2017 31. svibnja 2017.

Prolazeći kroz Clintonovu knjigu, Što se dogodilo, je neugodno iskustvo, poput želučane tegobe. Mrlje i suze. Prijetnje i neprijatelji. “Njima” (glasačima) je isprao mozak i natjerao ih protiv nje odvratni Donald Trump u sprezi sa zlokobnim Slavenima poslanim iz velike tame poznate kao Rusija, uz pomoć australskog “nihilista”, Juliana Assangea.

In The New York Times, bila je upečatljiva fotografija novinarke koja tješi Clinton, nakon što ju je upravo intervjuirala. Izgubljena vođa bila je prije svega "apsolutna feministkinja". Tisuće ženskih života koje je ova “feministkinja” uništila dok je bila na vlasti - Libija, Sirija, Honduras - nisu bile od interesa.

In New York Rebecca Trainster napisala je da je Clinton konačno "izražavao opravdan gnjev". Čak joj je bilo teško nasmiješiti se: “tako jako da je bole mišići na licu.” Zasigurno, zaključila je, "kad bismo dopustili da se ljutnja žena ponaša isto kao što dopuštamo ljutnju muškaraca, Amerika bi bila prisiljena računati s činjenicom da bi sve ove ljute žene mogle imati pravo."

Pogon kao što je ovaj, trivijalizirajući ženske borbe, obilježava medijske hagiografije Hillary Clinton. Njezin politički ekstremizam i ratno huškanje nemaju nikakve posljedice. Njezin problem, napisao je Trainster, bila je "štetna zaljubljenost u priču o e-pošti". Istina, drugim riječima.

Procurili e-mailovi voditelja Clintonove kampanje, Johna Podeste, otkrili su izravnu vezu između Clintona i utemeljenja i financiranja organiziranog džihadizma na Bliskom istoku i Islamske države (poznate kao ISIS, ISIL ili Daesh). Krajnji izvor većine islamskog terorizma, Saudijska Arabija, bila je u središtu njezine karijere.

Jedan e-mail iz 2014., koji je Clinton poslala Podesti ubrzo nakon što je odstupila s mjesta američke državne tajnice, otkriva da Islamsku državu financiraju vlade Saudijske Arabije i Katara. Clinton je prihvatio ogromne donacije obiju vlada za Zakladu Clinton.

Kao državna tajnica odobrila je dosad najveću prodaju oružja svojim dobrotvorima u Saudijskoj Arabiji, vrijednu više od 80 milijardi dolara. Zahvaljujući njoj, prodaja američkog oružja svijetu – za korištenje u pogođenim zemljama poput Jemena – udvostručila se.

To je otkrio WikiLeaks i objavio The New York Times. Nitko ne sumnja da su e-poruke autentične. Naknadna kampanja ocrnjivanja WikiLeaksa i njegovog glavnog urednika Juliana Assangea kao “agenata Rusije” prerasla je u spektakularnu fantaziju poznatu kao “Russiagate”. Rečeno je da je "zavjeru" potpisao osobno Vladimir Putin. Nema ni trunke javnog dokaza.

Mrlja i izostavljanje

Intervju ABC Australia s Clintonom izvanredan je primjer blaćenja i cenzure izostavljanjem. Rekao bih da je model.

Ruski predsjednik Vladimir Putin obraća se Generalnoj skupštini UN-a 28. rujna 2015. (Foto UN-a)

"Nitko", rekla je voditeljica intervjua, Sarah Ferguson, Clintonu, "mogao a da ne bude dirnut bolom na tvom licu u tom trenutku [in auguracije Trumpa]... Sjećaš li se koliko je to bilo strašno za tebe?"

Nakon što je utvrdio Clintonovu visceralnu patnju, Ferguson postavlja pitanje o “ulozi Rusije”.

CLINTON: Mislim da je Rusija utjecala na percepcije i poglede milijuna glasača, sada znamo. Mislim da je njihova namjera sa samog vrha s Putinom bila da mene povrijede i da pomognu Trumpu.

FERGUSON: Koliko je od toga bila osobna osveta Vladimira Putina protiv vas?

CLINTON: ... Mislim, on želi destabilizirati demokraciju. On želi potkopati Ameriku, želi ići za Atlantskim savezom, a mi Australiju smatramo nekom vrstom... produžetka toga...

(Istina je upravo suprotno. To je kombinacija zapadnih vojski koje se gomilaju na ruskoj granici po prvi put od Ruske revolucije prije 100 godina.)

FERGUSON: Koliko je [Julian Assange] vama osobno nanio štete?

CLINTON: Pa, imao sam dosta povijesti s njim jer sam bio državni tajnik kada je, ah, WikiLeaks objavio mnogo vrlo osjetljivih, ah, informacija iz našeg State Departmenta i našeg Ministarstva obrane.

(Ono što Clinton propušta reći – a njezin intervjuer ju ne podsjeća – jest da je 2010. WikiLeaks otkrio da je državna tajnica Hillary Clinton naredila tajnu obavještajnu kampanju usmjerenu na vodstvo Ujedinjenih naroda, uključujući glavnog tajnika Ban Ki-Moona i stalni predstavnici Vijeća sigurnosti iz Kine, Rusije, Francuske i Ujedinjenog Kraljevstva. Povjerljiva direktiva, koju je potpisao Clinton, izdana je američkim diplomatima u srpnju 2009., zahtijevajući forenzičke tehničke detalje o komunikacijskim sustavima koje koriste najviši dužnosnici UN-a, uključujući lozinke i osobne Ključevi za šifriranje korišteni u privatnim i komercijalnim mrežama bili su poznati kao špijuniranje bez zakona.

CLINTON: On [Assange] je vrlo očito oruđe ruske obavještajne službe. I, ah, izvršio je njihovu zapovijed.

(Clinton nije ponudio nikakve dokaze koji bi potkrijepili ovu ozbiljnu optužbu, niti ju je Ferguson osporio.)

CLINTON: Ne vidite da na WikiLeaksu izlaze štetne negativne informacije o Kremlju. Ništa od toga niste vidjeli objavljeno.

(Ovo je bila laž. WikiLeaks je objavio ogroman broj dokumenata o Rusiji – više od 800,000, većina od njih su kritični, mnogi od njih korišteni su u knjigama i kao dokazi u sudskim slučajevima.)

'Nihilistički oportunist'

CLINTON: Dakle, mislim da je Assange postao neka vrsta nihilističkog oportunista koji ispunjava naloge diktatora.

Osnivač WikiLeaksa Julian Assange na medijskoj konferenciji u Kopenhagenu, Danska. (Fotografija: Dani novih medija / Peter Erichsen)

FERGUSON: Mnogi ljudi, uključujući i Australiju, misle da je Assange mučenik slobode govora i slobode informacija. Kako biste ga opisali? Pa, upravo ste ga opisali kao nihilistu.

CLINTON: Da, dobro, i alat. Mislim, on je oruđe ruske obavještajne službe. I ako je on takav, ah, znate, mučenik slobode govora, zašto WikiLeaks nikad ne objavljuje ništa što dolazi iz Rusije?

(Opet, Ferguson nije rekao ništa što bi osporilo ovo ili je ispravilo.)

CLINTON: Postojala je usklađena operacija između WikiLeaksa i Rusije i najvjerojatnije ljudi u Sjedinjenim Državama da se te informacije pretvore u oružje, da se izmisle priče... da se pomogne Trumpu.

FERGUSON: Sada, uz neke od tih čudnih priča, otkrivene su informacije o Zakladi Clinton koje su barem u glavama nekih birača izgleda povezivale vas...

CLINTON: Da, ali bilo je lažno!

FERGUSON: ... s trgovanjem informacijama ...

CLINTON: Bila je laž! Bilo je potpuno lažno! …..

FERGUSON: Shvaćate li koliko je nekim glasačima bilo teško razumjeti iznose novca koje Zaklada [Clinton] prikuplja, zabunu s konzultantima koji su također prikupljali novac, dobivali darove i putovanja i tako dalje za Billa Clintona da čak Chelsea je imao problema s? …

CLINTON: Pa znaš, žao mi je, Sarah, mislim ja, znam činjenice...

Generacijska 'ikona'

ABC-jev intervjuer pohvalio je Clinton kao "ikonu vaše generacije". Nije je pitala ništa o enormnim iznosima koje je izvukla s Wall Streeta, poput 675,000 dolara za razgovor s Goldman Sachsom, jednom od banaka u središtu kraha 2008. godine. Clintonina pohlepa duboko je uznemirila onu vrstu birača koje je zlostavljala kao “ožalošćene”.

Malo prije nego što je ubijen 20, 2011, svrgnuo je libijskog vođu Muammara Gadafija.

Očito tražeći jeftini naslov u australskom tisku, Ferguson ju je upitao je li Trump "jasna i prisutna opasnost za Australiju" i dobio njezin predvidljiv odgovor.

Ovaj istaknuti novinar nije spomenuo vlastitu Clintonovu "jasnu i trenutnu opasnost" za narod Irana kojem je jednom prijetila da će ga "potpuno uništiti", i 40,000 Libijaca koji su poginuli u napadu na Libiju 2011. koji je Clinton orkestrirao. Zajapuren od uzbuđenja, državni tajnik radovao se jezivom ubojstvu libijskog vođe, pukovnika Gadafija.

“Libija je bila rat Hillary Clinton”, rekao je Julian Assange u snimljenom intervjuu sa mnom prošle godine. “Barack Obama se u početku tome protivio. Tko je bila osoba koja ga je zagovarala? Hillary Clinton. To je dokumentirano kroz njezine e-poruke... postoji više od 1,700 e-poruka od 33,000 e-poruka Hillary Clinton koje smo objavili, samo o Libiji. Nije da Libija ima jeftinu naftu. Smjenu Gadafija i rušenje libijske države doživjela je kao nešto što će iskoristiti u pripremama za opće izbore za predsjednika.

“Dakle, krajem 2011. postoji interni dokument pod nazivom Libya Tick Tock koji je proizveden za Hillary Clinton, a to je kronološki opis kako je ona bila središnja figura u uništenju libijske države, što je rezultiralo s oko 40,000 smrti unutar Libije. ; džihadisti su se uselili, ISIS se uselio, što je dovelo do europske izbjegličke i migrantske krize.

“Ne samo da ste imali ljude koji su bježali iz Libije, ljudi koji su bježali iz Sirije, destabilizaciju drugih afričkih zemalja kao posljedicu protoka oružja, nego sama libijska država više nije bila u stanju kontrolirati kretanje ljudi kroz nju.”

To je bila priča – a ne Clintonina “visceralna” bol zbog poraza od Trumpa niti ostatak samoposlužnog batina u njezinom intervjuu za ABC. Clinton je podijelio odgovornost za masovnu destabilizaciju Bliskog istoka, što je dovelo do smrti, patnje i bijega tisuća žena, muškaraca i djece.

Ferguson nije rekao ni riječ o tome. Clinton je u više navrata klevetao Assangea, kojeg nitko nije branio niti mu je ponuđeno pravo na odgovor na državnoj televiziji njegove zemlje.

U tweetu iz Londona, Assange je citirao ABC-jev vlastiti Kodeks prakse, koji kaže: "Kada su iznesene optužbe o osobi ili organizaciji, uložite razumne napore u datim okolnostima kako biste pružili poštenu priliku za odgovor."

'Putinova kučka'

Nakon emitiranja na ABC-ju, Fergusonova izvršna producentica, Sally Neighbour, re-tvitala je sljedeće: “Assange je Putinova kučka. Svi to znamo!”

Kleveta, nakon što je izbrisana, čak je korištena kao poveznica na intervju za ABC s naslovom 'Assange je Putinov (sic) b****. Svi to znamo!'

Tijekom godina poznavanja Juliana Assangea, gledao sam pogrdnu osobnu kampanju koja pokušava zaustaviti njega i WikiLeaks. Bio je to frontalni napad na zviždače, na slobodu govora i slobodno novinarstvo, koji su sada pod stalnim napadima vlada i korporativnih internetskih kontrolora.

Prvi ozbiljniji napadi na Assangea došli su od strane Guardiana koji se, poput odbačene ljubavnice, okomio na svoj opkoljeni bivši izvor koji je silno profitirao na WikiLeaksovim otkrićima. S obzirom da ni peni nije otišao Assangeu ili WikiLeaksu, knjiga Guardiana dovela je do unosnog ugovora o holivudskom filmu. Assange je prikazan kao "bezosjećajan" i "oštećena osobnost".

Kao da neobuzdana ljubomora nije mogla prihvatiti da su njegova izvanredna postignuća u izrazitom kontrastu s onima njegovih klevetnika u "mainstream" medijima. To je kao da gledate čuvare statusa quo, bez obzira na godine, kako se bore da ušutkaju stvarno neslaganje i spriječe pojavu novog i punog nade.

Danas Assange ostaje politički izbjeglica iz ratoborne mračne države čija je karikatura Donald Trump, a utjelovljenje Hillary Clinton. Njegova otpornost i hrabrost su zapanjujući. Za razliku od njega, njegovi mučitelji su kukavice.

John Pilger je australsko-britanski novinar koji živi u Londonu. Pilgerova web stranica je: www.johnpilger.com. Njegov novi film, “The Coming War on China,” dostupan je u SAD-u od www.bullfrogfilms.com

90 komentara za “Clinton, Assange i rat protiv istine"

  1. test
    Listopada 24, 2017 na 23: 53

    Svaki pas ima svoj dan

  2. JD
    Listopada 22, 2017 na 08: 02

    Hillary Clinton – Što se dogodilo?

    Odgovor na pitanje nalazi se u naslovu knjige.

  3. ed
    Listopada 21, 2017 na 16: 01

    Zvuči kao više od uobičajenog krivog smjera i pranja svinja.

    Slijedite vođu, dok krdo ide niz liticu.

  4. Listopada 21, 2017 na 14: 16

    G. John Pilger i mnogi muškarci i žene istomišljenika na ovoj Zemlji daju primjer – lako shvatljiv model “sirove istine” – koji je potrebno oponašati ako čovječanstvo želi uspješno okončati pošast zločinačkog, agresivnog rata.

    Intervju g. Pilgera s Julianom Assangeom prije glasovanja 2016. prikupio je više od milijun pregleda, a najrelevantnije ovdje i sada je da je g. Assange primijetio da su e-poruke koje otkrivaju da je Hillary Clinton znala za saudijsko/katarsko financiranje ISIS-a najvažnije od svih. Gospođa Clinton nikada se nije suočila s ispitivanjem o toj duboko važnoj i nevjerojatno skandaloznoj stvari. Ni Hillary Clinton ni Donald Trump nisu ništa rekli, niti su poduzeli bilo kakav oblik korektivnih moralnih radnji, tijekom zadnjeg dijela izbora ili nakon toga, dok se Trump pridružio Clintonovoj kao aktivni suučesnik državno sponzoriranog terorizma potpisivanjem ogromnih ugovora o oružju sa Saudijskom Arabijom monarhija.

    Gospođa Clinton smatra Lynn Rothschild jednom od svojih najbližih prijateljica, plan libijskog vođe Gadafija za alternativni monetarni sustav za afrički kontinent izravno se, moguće neopozivo, suprotstavio moći Rothschilda, Rothschild i Murdoch glavni su vlasnici Genie Energy, savjetuje ih Dick Cheney, s namjerom vađenja nafte/plina u sirijskoj Golanskoj visoravni koju je nezakonito okupirao Izrael, a gospođa Clinton vodila je tajne terorističke ratove u Libiji i Siriji, možda djelujući iz "privatnog" ogranka svoje dvojne "javno-privatne slike" Dosta je rečeno? …

    Ne, nije dovoljno rečeno... Ratni huškači moraju biti zaustavljeni. Hvala Johnu Pilgeru i svim muškarcima i ženama širom Zemlje koji govore sirovu istinu..

  5. Dave P.
    Listopada 21, 2017 na 13: 45

    Martin – švedski državljanin,

    Prošle subote u Kijevu održan je neonacistički marš uz baklje od preko 10,000 ljudi - vrlo prijeteće slike. Neke stranice navode brojku od 20,000. Nije bilo spomena o tome u glavnim američkim novinama ili na TV-u. Javljaju li to u švedskim novinama ili na TV-u?

    Također, Vladimir Putin je održao govor na sastanku Diskusionog kluba Valdai u Sočiju ovog tjedna. Ovaj događaj ili govor se ne spominje u medijima. Javljaju li to u vašim medijima?

    To je vrlo dobar govor. Link za tekst govora je:

    https://thesaker.is/vladimir-putins-speech-at-the-meeting-of-the-valdai-international-discussion-club/

    • Preskoči Scotta
      Listopada 22, 2017 na 10: 23

      Hvala za link. Zamislite koliko bi se promijenilo mišljenje prosječne osobe o Putinu kada bi MSM zapravo pokrivao ono što čovjek govori umjesto da ga stalno pokušava učiniti bauk.

  6. Vezuv
    Listopada 21, 2017 na 12: 55

    Hvala vam, g. Pilger, na još jednom važnom članku.

  7. Listopada 21, 2017 na 11: 59

    Neshvatljivo mi je da ova krvavoruka Lady Macbeth nije izopćena. Za njezinu demenciju nema lijeka.
    Pročitajte više: https://canadianviews-ymo.ca/our-universal-affliction/

  8. Turčin 151
    Listopada 21, 2017 na 11: 27

    Nepošten niti ne zagrebe površinu.

    Razina kriminaliteta naših vođa i duljina do koje svaki aspekt našeg sustava (mediji, društveni mediji, političari, Ministarstvo pravosuđa, državni odvjetnik, FBI, CIA) idu u zaštitu i udruživanje s njihovim zločinima je zaista zapanjujuća.

  9. Listopada 21, 2017 na 10: 46

    Hvala vam! Inspirirali ste svoju kolegicu Australku i voljeli bismo vidjeti da intervjuirate s njom! https://medium.com/@caityjohnstone/hillary-clinton-just-told-five-blatant-lies-about-wikileaks-f463d66b63ef

    Također bih volio vidjeti kako Consortium News preuzima neke od Caitlininih članaka.

    • Listopada 21, 2017 na 10: 47

      Podijelio sam vaš izvrstan članak, g. Pilger.

  10. Preskoči Scotta
    Listopada 21, 2017 na 08: 07

    Hvala Johnu Pilgeru na ovom izvrsnom djelu. MSM novinarstvo nema više legitimiteta u SAD-u nakon ukidanja Doktrine pravednosti. A isto očito vrijedi i za njene vazalne države. Sada je sve STRATCOM, novi akronim propagande. Hvala vam što govorite istinu moćnicima. Želim ti dug život i uspjeh u tvojoj borbi.

  11. Larry Gates
    Listopada 21, 2017 na 07: 10

    Tko je Hillaryna kučka? MSNBC? CNN? New York Times? Washington Post? Cijeli mainstream mediji?

  12. Dijana
    Listopada 21, 2017 na 01: 43

    “Clinton je opetovano klevetao Assangea, kojeg nitko nije branio niti mu je ponuđeno pravo na odgovor na državnoj televiziji njegove vlastite zemlje.

    U tweetu iz Londona, Assange je citirao ABC-jev vlastiti Kodeks prakse, koji kaže: "Kada su iznesene optužbe o osobi ili organizaciji, uložite razumne napore u datim okolnostima kako biste pružili poštenu priliku za odgovor."

    'Putinova kučka'

    Nakon emitiranja na ABC-ju, Fergusonova izvršna producentica, Sally Neighbour, re-tvitala je sljedeće: “Assange je Putinova kučka. Svi to znamo!”

    Kleveta, nakon što je izbrisana, čak je korištena kao poveznica na intervju za ABC s naslovom 'Assange je Putinov (sic) b****. Svi to znamo!'“

    Odvratno! Ne bih se trebao iznenaditi jer ovo pokazuje da su Ferguson, Neighbour i Clinton vrlo slični. Oni se rugaju međunarodnim, organizacijskim ili etičkim pravilima, a zatim kikoću kako su oduševljeni što su to učinili! (Došli smo, vidjeli smo, oklevetali smo…?)

  13. s. Gibbonk
    Listopada 21, 2017 na 00: 46

    Iznenađen sam da Hillary Clinton uopće može govoriti s obzirom na bujicu žuči koja joj šiklja u grlo. Ova podmitljiva, pohlepna, užasno ambiciozna i sebična žena mora umrijeti tisuću smrti sama u mraku i priklještena pod teretom gubitka od narančastog ogra. Uzimajući u obzir kaos, smrt i uništenje koje je tamo posijala, možda ipak postoji nešto u pojmu karme.

    • Preskoči Scotta
      Listopada 21, 2017 na 08: 14

      Na fotografiji priloženoj uz ovaj članak možete vidjeti koliko joj je lice napuhnuto i lažan izraz lica. Kladio bih se da je na antidepresivima. Čvrsto vjerujem da postoji nešto u pojmu karme i da joj njezini postupci već uzrokuju mnogo patnje. Jedna od pravih ironija je da je postala ikona feminističkog pokreta, a čini se da joj je glavni cilj biti zla poput bogatih bijelih debelih ljudi koji vladaju svijetom. Ako je to jednakost, razmišljajuće žene ne bi trebale željeti ništa od toga.

  14. Zachary Smith
    Listopada 20, 2017 na 22: 26

    Postoji recenzija knjige “What Happened” Emmetta Rensina koja je podigla neke obrve zbog ovog naslova recenzije:

    “Osvrt na ono što se dogodilo autora koji inzistira da nikad nije čuo za Hillary Clinton ili izbore 2016.”

    I mene je taj naslov malo zasmetao, pogotovo nakon što sam guglao ime autora i saznao da je dosta opširno pisao o izborima 2016. godine. Pomnijim ispitivanjem pronašao sam ono što je meni i većini drugih promaklo pri prvom prolazu.

    Dokle god pišemo alternativna povijest evo, dopustite mi da vam kažem iznenađujuću činjenicu o sebi: prije nego što sam pročitao Što se dogodilo, nikad nisam čuo za Hillary Rodham Clinton. Nikada nisam čuo za Donalda Trumpa ili Bernieja Sandersa. Možda sam ih jednom poznavao, ne mogu se sjetiti. U mom sjećanju postoji sivilo, posljedica nekog nepodnošljivog stresa koji se također izgubio, a obavija ne samo cijelu 2016. godinu, nego svaki politički detalj u svih dvadeset i sedam godina mog života. Prisjećam se, ali sve što vidim su škole, obroci i rođendanske zabave. Ostalo je distancirano i hladno. Što se dogodilo?

    Moje mišljenje o ovome sada je da ako je Hillary mogla izmisliti svijet u kojem bi njezina knjiga "Što se dogodilo" imala ikakvog smisla, onda bi gospodin Rensin mogao učiniti isto pretvarajući se da je Čovjek s Marsa koji gleda knjigu kao da sve uključene strane bile su mu nepoznanice.

    Gledano u tom svjetlu, smatram da je njegova recenzija prilično dobro štivo o kraljici Hillary i njezinom ponašanju.

    h**ps://www.pastemagazine.com/articles/2017/10/what-happened-review-so-long.html

    • vidovnjak
      Listopada 21, 2017 na 00: 52

      To je remek djelo!

  15. ed
    Listopada 20, 2017 na 20: 20

    WikiLeaks je kreirao i financirao Karl Lundstrum, švedski nacist…..svi šalju informacije ili podatke na wikileaks i sve to ide u poslužitelje baze podataka BND-a.
    Snowden i njegova družina su također nacisti (cia)….alt right novo naslovno ime za fašiste…..probudite se.

    Agenda 21….čuvajte se fašizma.

    • vidovnjak
      Listopada 20, 2017 na 20: 34

      U međuvremenu, DNC podriva demokraciju u ime, pa, u ime demokracije! Hillaryne ruke cure krvlju. SVE su otvorene činjenice. Sumnjam da bi Karl i ekipa mogli uspjeti učiniti bilo što što bi se uopće zabilježilo na radaru, AKO, to jest, namjerno sudjeluju u iskrivljavanju i ubijanju kao što su to "prvaci demokracije" poznati kao američka vlada.

      Ili je Pilger marioneta ili je također pristaša nacista. Dobar izgled podržava bilo koji smiješni kut.

      • Abe
        Listopada 22, 2017 na 16: 54

        CN je preplavljen propagandnim "komentarima" trolova koji iznose sve aspekte teorije zavjere. Od "fašističkih" uzrujavanja u "edu" do "sinarhističkih" strahova u "Bradu Owenu", ima napretek smiješne kaljuže.

        Agenda 21 je neobvezujući, dobrovoljno implementiran akcijski plan Ujedinjenih naroda u pogledu održivog razvoja.

        Usvojen tijekom Summita o Zemlji (Konferencija UN-a o okolišu i razvoju) održanog u Rio de Janeiru, Brazil, 1992., Agenda 21 je plan djelovanja za UN, druge multilateralne organizacije i pojedinačne vlade diljem svijeta koji se može izvršiti na lokalnim , nacionalnoj i globalnoj razini.

        https://www.alternet.org/story/153554/how_right-wing_conspiracy_theories_may_pose_a_genuine_threat_to_humanity?

        Aktivisti pokreta Tea Party i drugi promovirali su teoriju zavjere da je Agenda 21 bila dio zavjere UN-a za uskraćivanje vlasničkih prava, potkopavanje suvereniteta SAD-a, prisiljavanje građana da se presele u gradove i "potčinjavanje čovječanstva pod eko-totalitarnim režimom".

        Strahovi od Agende 21 odigrali su ulogu u protivljenju naporima lokalnih vlasti da promiču očuvanje resursa i zemljišta, izgradnju biciklističkih staza i izgradnju čvorišta javnog prijevoza.

        Godine 2012. konzervativni medijski stručnjak Glenn Beck, poznat po ponavljanju desetljećima starog desničarskog ekstremizma Društva Johna Bircha, koautor je distopijskog romana pod naslovom “Agenda 21”. Iste godine, paranoja Agende 21 "ušla je u mainstream" kada je Republikanski nacionalni odbor usvojio rezoluciju platforme u kojoj je navedeno da "Snažno odbacujemo Agendu 21 UN-a kao erozivnu za američki suverenitet." Nekoliko državnih i lokalnih vlasti razmotrilo je ili donijelo prijedloge i zakone koji se "suprotstavljaju" navodnim zlima Agende 21.

    • DFC
      Listopada 20, 2017 na 21: 08

      Jedini problem s Julianom Assangeom i Wikileaksom je činjenica da su uspjeli razljutiti pogrešne ljude.

      Zamislite da je cipela na drugoj nozi i da se Washington Post dokopao niza kompromitirajućih Putinovih e-mailova mjesec dana prije ruskih predsjedničkih izbora. Mislite li da ih ne bi objavili iz straha da ne pokvare rusku demokraciju? gluposti! Pulitzerove nagrade bi kišile u WaPo-u za takvu izložbu.

      Budući da je Hillary toliko zagrijana za globalizaciju, čini se da bi bila sretna da strane novinske kuće izvještavaju o njezinim "djelima" kao što je Assange et.al. rade. Kada se domaći izvor vijesti kao što je WaPo osjeća pod pritiskom da objavi negativnu političku priču, strano glasilo neće imati takvih dvojbi, jačajući tako transparentnost globalne vlade.

      • ed
        Listopada 20, 2017 na 23: 46

        Zvuči kao da mislite da Trump i Putin ne guraju isti program NWO-a.

        Velika pogreška.

        • vidovnjak
          Listopada 21, 2017 na 00: 25

          OK, Ed, zašto se bojiš da će LOŠ sustav preuzeti cijeli planet? Mislite li da je stvarno sposoban spriječiti i prirodu?

          Za održavanje bilo koje NWO strukture trebat će više energije nego što će priroda moći dati. Entropija pobjeđuje, svaki put.

          Nemojte me krivo shvatiti, vjerujem da postoje ljudi s takvim težnjama (svi vrhunski igrači svijeta). Ali, ako pogledate okolo po svijetu, ono što ćete vidjeti je manje povezano s konvergencijom nego s divergencijom: sve dok se svjetski bankarski sustav nije srušio 2008. stvari su izgledale kao cipela, globalna trgovina stvarno nas je sve gurala prema tom novom svjetskom tržištu kraj. Pretpostavljam da biste me mogli pokušati uvjeriti da je stvar o BREXIT-u zapravo gurnuti zemlje iz EU-a u NWO. Možda je to dio nekog plana. Ali, vidim mnogo ljutitih i obespravljenih ljudi koji su sve više i više sumnjičavi prema političarima: to je jedan od razloga zašto su ljudi poput Trumpa dobili dovoljno podrške da se uvuku u WH. Možete li možda implicirati da je ovaj potez prema nacionalizmu zapravo skok u NWO? U SAD-u postoji pritisak na nacionalizam i vidim da je to zapravo paravan za korporativno preuzimanje (uništenje vlade); i vjerojatnije je da će korporacije, a ne neka supernacionalna država, prijeći granice i preuzeti globalnu kontrolu.

          U svakom slučaju, a to je ono što ja prilično ZNAM, sve propada. Ostala panika. Panika prava. Nije bitno. Pravi "neprijatelj" je entropija (i nećete je pobijediti).

        • Brad Owen
          Listopada 21, 2017 na 09: 08

          Svemir je organiziran prema antientropijskim principima. To je ZAŠTO se život nastavlja, na ovom Planetu, milijardama godina, pred licem vaše Velike Božje Entropije. Probudi se i vidi, Vidovnjače.

        • Brad Owen
          Listopada 21, 2017 na 09: 11

          Ne samo da se Život nastavio, TO se organiziralo u sve više Složenosti, također pred licem vaše Entropije Velikog Boga. Probudi se!

        • Brad Owen
          Listopada 21, 2017 na 09: 19

          Ne samo da se Život organizirao u sve veću Složenost, već je iznjedrio Veliku Hirarhiju Bogova i Božica. Stvoritelj JESTE sam ŽIVOT, manifestiran, u kozmogenskom panenteizmu, i nastavit će Veliku igru ​​ŽIVOTA sve dok TO bude želio, pred licem vaše Velike Božje Entropije. Probudi se!

        • Brad Owen
          Listopada 21, 2017 na 09: 24

          Svjetlost se pojavila usred tame, a tama GA nije obuhvatila. Probudite se, jer VI ste od Svjetla, NE od Tame.

        • ed
          Listopada 21, 2017 na 15: 55

          odgovori Seer-u....

          Energija na koju aludirate već postoji ... poanta je u tome da se ta energija iskoristi da se naoruža ... i to je već učinjeno.

          Što se tiče Brexita, to je dobra stvar... raspad EU je dobra stvar.

          Ali u stvarnosti vjerujem da je razlog za Brexit,,,,dopuštanje Britaniji da izađe i eventualno preuzimanje NATO-a od strane Njemačke…službeno.

    • Abe
      Listopada 21, 2017 na 16: 27

      Čuvajte se varljivih trolova kao što su "ed" i "Brad Owen"

      Julian Assange i Wikileaks nemaju nikakve veze sa švedskim financijerom Carlom Lundströmom.

      Od 2003. do 2005. Lundströmova tvrtka Rix Telecom pružala je usluge i opremu torrent trackeru The Pirate Bay. Lundström je bio jedan od četvorice optuženih na suđenju The Pirate Bay 2009. optuženih za "suučesništvo u kršenju zakona o autorskim pravima". Okružni sud u Stockholmu proglasio je sve optuženike krivima, no na presudu je uložena žalba i žalba je djelomično uspjela.

      Osnivač WikiLeaksa Assange postao je svjetski poznat 2010. godine, kada je WikiLeaks objavio niz curenja informacija koje je osigurala Chelsea Manning. Ta curenja su uključivala video kolateralnog ubojstva (travanj 2010.), ratne zapisnike u Afganistanu (srpanj 2010.), ratne zapisnike u Iraku (listopad 2010.), CableGateovo izdanje četvrt milijuna diplomatskih depeša (studeni 2010.).

      Nakon što je WikiLeaks objavio materijal o Manningu, američke su vlasti počele istraživati ​​WikiLeaks i Assangea osobno s ciljem da ih kazneno gone prema Zakonu o špijunaži iz 1917.

      U studenom 2010. američki državni odvjetnik Eric Holder rekao je da postoji "aktivna, tekuća kaznena istraga" o WikiLeaksu. Iz pravnih dokumenata koji su procurili tijekom sljedećih mjeseci pokazalo se da je Assangea i ostale pod istragom savezne velike porote u Aleksandriji, Virginia.

      U studenom 2010. podnesen je zahtjev za Assangeovo izručenje Švedskoj, gdje je ispitivan mjesecima ranije zbog optužbi za seksualno zlostavljanje. Assange je dosljedno poricao optužbe. Assange je izrazio zabrinutost da će biti izručen iz Švedske u Sjedinjene Države zbog svoje pretpostavljene uloge u objavljivanju tajnih američkih dokumenata.

      Assange se predao policiji Ujedinjenog Kraljevstva 7. prosinca 2010. i bio je zadržan deset dana prije nego što je pušten uz uvjetnu jamčevinu.

      Godine 2011. Assange je promijenio svoje švedsko pravno zastupanje u odvjetnike Pera Samuelsona i Thomasa Olssona. Samuelsona je odabrao Assange zbog njegovog poznavanja švedskog pravnog sustava i njegovog lošeg tretmana osumnjičenika. Odvjetnik je zastupao Lundströma na suđenju Pirate Bayu 2009. godine.

      Budući da nije uspio u osporavanju švedskog postupka izručenja, Assange je zatražio politički azil u ekvadorskom veleposlanstvu u Londonu.

      Assange nije bio zabrinut zbog bilo kakvog postupka u Švedskoj kao takvog, već da bi deportacija u Švedsku mogla dovesti do politički motivirane deportacije u Sjedinjene Države, gdje bi se mogao suočiti sa strogim kaznama, sve do smrtne, za svoje aktivnosti povezane s WikiLeaksom.

      Ekvador mu je službeno odobrio azil u kolovozu 2012., Assange je od tada ostao u londonskom veleposlanstvu.

      Dana 5. veljače 2016. Radna skupina UN-a za proizvoljna pritvaranja zaključila je da su Assangea proizvoljno pritvarale vlade Ujedinjenog Kraljevstva i Švedske od 7. prosinca 2010. Prema UN-ovoj skupini, Assangeu treba dopustiti slobodu kretanja i dati mu naknadu. Vlade Ujedinjenog Kraljevstva i Švedske odbacile su tu tvrdnju.

      Dana 19. svibnja 2017., švedski tužitelji odustali su od istrage o optužbama protiv Assangea i podnijeli zahtjev za opozivom europskog uhidbenog naloga.

      Iako Assange može slobodno napustiti ekvadorsko veleposlanstvo, metropolitanska policija u Londonu naznačila je da je još uvijek na snazi ​​nalog za uhićenje zbog Assangeovog kršenja uvjetne jamčevine.

  16. vidovnjak
    Listopada 20, 2017 na 19: 38

    I Hillary i Donald su sociopati. Od istog su kalupa.

    Međutim, koliko god ti ljudi bili loši, oni nisu oni koji povlače konce. Hillary se, međutim, ne može pozvati na neznanje (kao što može, i to s pravom, Donald).

  17. mike k
    Listopada 20, 2017 na 19: 27

    Hillary je toliko odvratna da ne mogu podnijeti ni vidjeti njezinu sliku, a kamoli bilo što što bi mogla reći.

    • tina
      Listopada 20, 2017 na 22: 36

      Svjesni ste da Hilary Clinton nije predsjednica, zar ne? Donald j Trump je predsjednik. Gospođa, Clinton ne može izazvati rat, ali gospodin Trump bi mogao nanijeti mnogo štete. Ostanite u svojoj traci. Obranite svog predsjednika, pucanje na Clinton neće promijeniti vašu jadnu situaciju.

      • vidovnjak
        Listopada 21, 2017 na 00: 07

        tina, ne sviđa mi se napadanje kada uključuje (određene) reference na spol, ali također ne vjerujem da je rod slobodan. Sjeća li se tko Condolize(sp?) Rice? Žena I crna! Jasno je da je to što je žena i što je crna nije spriječilo da gura rat. U svakom slučaju, što se tiče Clinton, o čemu ovaj Pilgerov članak govori, njezine optužbe protiv Assangea su potpuno neutemeljene. Clinton je, zapravo, lagao, lagao MNOGO. Smatram je podjednako gadnom kao i bilo kojeg drugog ratnohuškačkog političara, a ovom popisu sada možemo dodati i klauna Trumpa.

        Nisam glasao za crnca. Nisam glasao za Ženu. I nisam glasao za bijelca. SVI su bili/NISU pobornici mira. SVI imaju okrvavljene ruke. Kao što je MLK došao vidjeti, ne može biti pravde kod kuće ako je nema svugdje drugdje. Clinton se osjećala dobro u ubijanju dok je bila u vladi. Nema obrane za nju ili njezine postupke (niti će je biti za Trumpa).

        • Dave P.
          Listopada 21, 2017 na 05: 03

          Seer – Izvrsni komentari; dobro rečeno i točno.

  18. mike k
    Listopada 20, 2017 na 19: 24

    Bez uvrede, John Pilger. Bio sam malo zajedljiv s "Lorettom".

  19. Loretta
    Listopada 20, 2017 na 18: 01

    Zašto se itko trudi slušati ovog notornog lažova?

    • mike k
      Listopada 20, 2017 na 18: 24

      Koga ti nazivaš lažljivcem, draga slatka Hillary? Ili je to onaj gadni starac, John Pilger?

  20. kreja
    Listopada 20, 2017 na 17: 54

    Sve je istina, a Hillary Clinton je bolesna od toga, njezine laži, njezina kampanja, lažne tvrdnje o “Russiagateu” itd. (Nije da nije i Trumpu.)

    Međutim, prije 10 dana Pilger je jednostavno lagao u eseju za CN rekavši da je Bernie Sanders podržavao rat u Iraku, iako da, Pilger je rekao da je Sanders glasao protiv njega. (Pretpostavljam da je Pilger nevješto pokušavao doći do toga da je Sanders glasao za financiranje tog rata.)

    Dakle, recite tu veliku laž i neće vas shvatiti ozbiljno kada istaknete činjenice o Hillary Clinton.

    • Roza Šanina
      Listopada 20, 2017 na 18: 07

      Hvala što si to pojasnio, Jay! Kako glupo od mene što sam mislio da glasovanje za financiranje rata nije njegova podrška.

      • Herman
        Listopada 20, 2017 na 19: 27

        Roza Shanina, vrlo smiješan odgovor.

      • kreja
        Listopada 21, 2017 na 10: 11

        Roza Šanina:

        Tako je.

        Vidite koliko dugo ostajete na dužnosti kada uskratite sredstva obiteljima iz Vermonta koje se bore u tom ilegalnom ratu.

    • Listopada 20, 2017 na 18: 57

      'Pilger je jednostavno lagao u eseju za CN rekavši da je Bernie Sanders podržavao rat u Iraku...'

      Govoreći o Sandersu, napisao sam sljedeće:.

      'Kao Clinton, Sanders je hladni ratnik i 'antikomunist' opsjednut vlasničkim pogledom na svijet izvan Sjedinjenih Država. Sanders je podržao nezakoniti napad Billa Clintona i Tonyja Blaira na Jugoslaviju 1998. i invazije na Afganistan, Siriju i Libiju, kao i kampanju terorizma dronom Baracka Obame (iako je glasao protiv invazije Georgea W. Busha na Irak).'

      Ako nisi glupi trol, zašto se ponašati kao takav?

      JP

      • DFC
        Listopada 20, 2017 na 20: 35

        Wow! Ako ste pravi John Pilger, hvala vam na ovom članku i svom drugom radu! Mislim da na ovom planetu više postoji samo šačica novinara poput tebe. Hvala vam!!!

      • kreja
        Listopada 21, 2017 na 10: 08

        John Pilger:

        Žao mi je što ga nisam kupio, tamo je, sada nestao, bio redak o tome da Sanders podržava rat u Iraku, ali je glasao protiv njega.

        Možete započeti povezivanjem dijela.

        Oh, i velika je nategnutost, zapravo laž, reći da je Sanders podržao fijasko u Libiji.

        (Da ste samo ostali pri istini, čitali biste malo informiranije, ali sada ste se dodatno potkopali, ako ste doista John Pilger.)

        Hvala na objavi, dublje ste se ukopali.

        • Preskoči Scotta
          Listopada 21, 2017 na 12: 53

          Jay-

          Prilično sam siguran da većina čitatelja vašu obranu Sandersa smatra prilično jadom. Bio sam Berniejev pristaša dok nije pokleknuo pred Clintonovim strojem, ali uvijek sam mislio da nije bio dovoljno nepokolebljiv u suprotstavljanju ratnom stroju, a njegova ideja da bi Saudijska Arabija trebala "uprljati ruke" borbom protiv terorizma bila je smiješna, od oni su glavni sponzori tih istih terorista. Ruke su im natopljene krvlju nevinih.

          John Pilger govori istinu moćnicima i ako želite biti dio mirovnog pokreta, trebali biste stati uz njega.

        • Dave P.
          Listopada 21, 2017 na 14: 01

          Skip Scott –

          Da. Potpuno se slažem.
          John Pilger bio je jedan od onih rijetkih novinara koji su govorili istinu moćnicima već više od pet desetljeća. Bilo je vrlo malo novinara njegova kalibra - rijedak novinar u poštenju, poštenju, moralu i suosjećanju. Zaslužio je poštovanje i zahvalnost milijuna nas koji vjerujemo u mir i pravdu.

        • kreja
          Listopada 21, 2017 na 16: 01

          Skip Scott:

          Prilično sam siguran da niste bili Sandersov pristaša 2015./16., inače biste znali da je rekao da bi podržao i vodio kampanju za demokratskog kandidata 2016. da ta osoba nije on.

          Gdje sam donio Saudijsku Arabiju? Dobro mi je poznato što je Sanders rekao.

          Što god rekao izvorni Pilgerov post od 7. listopada, uključivao je neistinu (gore citiranu) o tome da Sanders podržava invaziju na Libiju. Sanders nije učinio tako nešto. Standardna je laž branitelja Hillary Clinton tvrditi da je Sanders to učinio.

          (Da, glasovao je o neobvezujućoj rezoluciji u kojoj stoji da je "najbolje da Gadaffi ode, to je prilično daleko od potpore Obaminom ratu.)

          John Pilger, u eseju CN-a od 7. listopada, bio bi na mnogo čvršćem tlu da je napao Sandersa zbog guranja neomakartijevskog smeća o “ruskom hakiranju/miješanju”. Nešto što je Sanders više puta i jasno činio već mjesecima.

          Primjećujem da ni ovo ne pominješ. Opet više od sugeriranja da ne obraćate pozornost na Sandersa.

        • Preskoči Scotta
          Listopada 22, 2017 na 07: 17

          Jay-

          Kada su dokumenti wikileaksa izašli u javnost pokazujući da je DNC namjerno opteretio njegovu kampanju i promovirao Hillary, on je u tom trenutku imao puno pravo poreći svoje obećanje da će podržati demokratsku kandidatkinju. Njegovo popuštanje Clintonovom stroju i očekivanje da će ga njegovi pristaše slijediti kao da je on šljivar koji podržava Hillary, glavni je razlog zašto imamo njegovu kraljevsku narančastost na prijestolju.

          I iskreno, boli me kurac što misliš da znam i ne znam.

        • Preskoči Scotta
          Listopada 22, 2017 na 07: 31

          Jay-

          Ovo od Jeffreya St.Claira na counterpunchu:

          Sanders je podržao rat Billa Clintona protiv Srbije, glasao je za Odobrenje jednostranih vojnih snaga protiv terorista (AUMF) iz 2001., što je Bushu uglavnom omogućilo da ratuje gdje god želi, podržao je Obamin libijski debakl i podržava proširenu ulogu SAD-a u Sirijskom građanskom ratu.

          Za senatora u Birkenstocksu još je problematičnija malo poznata činjenica da je sam Bernie Sanders dva puta glasao za podršku promjeni režima u Iraku. Godine 1998. Sanders je glasao za Akt o oslobođenju Iraka iz 1998., koji je rekao: "Politika Sjedinjenih Država trebala bi biti podrška naporima da se režim na čelu sa Saddamom Husseinom ukloni s vlasti u Iraku i promicati pojavu demokratske vlada zamijeniti taj režim.”

          Kasnije te iste godine, Sanders je također podržao rezoluciju u kojoj je stajalo: "Kongres ponovno potvrđuje da bi politika Sjedinjenih Država trebala biti podrška naporima da se režim na čelu sa Saddamom Husseinom ukloni s vlasti u Iraku i promicati pojavu demokratske vlade zamijeniti taj režim.”

          Pretpostavljam da imaš nešto za obaviti.

        • kreja
          Listopada 22, 2017 na 12: 36

          “Više problema za senatora u Birkenstocksu”

          Kind opovrgava cijelu tvoju poantu.

          Velika stvar, 1998. Sanders je rekao da je Saddam Hussein loš momak koji bi trebao otići. To je prilično daleko od "trebali bismo napasti Irak". Hillsu je to bila sjajna ideja. Trump je to smatrao dobrom idejom. Hillary je godinama branila rat. Ni Sanders, pa čak ni Trump.

          Čitate puno poput branitelja Hillary 2015. i početkom 2016. kada su shvatili da Sanders neće otići. Nije stvarno iznenađujuće.

          Sanders je, recimo, u srpnju 2016. hipotetski rekao: "Neću podržati Hillary Clinton zbog dokaza da je DNC namjestio predizbore protiv moje nominacije" doveo bi do većeg okrivljivanja Sandersa kada bi Trump pobijedio. Hillary je već pokušala okriviti Sandersa, isto kao i razni kolumnisti NY Timesa i druge mainstream govornice.

          “I iskreno, boli me kurac za ono što misliš da znam i ne znam.”

          Pa pokazao si da ne znaš puno o Sandersu.

          Sanders sasvim sigurno NIJE podržao Obamin rat u Libiji. Ali, molim vas, nastavite objavljivati ​​lažne ekvivalencije i otvorene laži, te koristite izraze omalovažavanja (Birkenstocks). Vaši postupci podsjećaju svijet zašto je Hillary izgubila i kako su njezini branitelji pomogli otjerati birače od nje.

          Da ste samo ostali sa Srbijom, koja je uslijedila nakon dugog građanskog rata za koji čak i ljudi poput Chrisa Hedgesa priznaju da se dogodio i da je imao prave zlikovce, tada biste bili na čvršćem terenu. Ali umjesto…

        • Preskoči Scotta
          Listopada 22, 2017 na 14: 23

          Jay-

          Razgovarajte o divljim nagađanjima:

          “Sanders je, recimo, u srpnju 2016. hipotetski rekao: “Neću podržati Hillary Clinton zbog dokaza da je DNC namjestio predizbore protiv moje nominacije” doveo bi do toga da se više krivnje baci na Sandersa kad je Trump pobijedio.”

          Moje nagađanje je da su, kao i ja, mnogi Sandersovi pristaše apsolutno mrzili Hillary i bili treća stranka na općim izborima. Neki su i prešli Trumpu, a mnogi uopće nisu glasali. Sanders je imao veliku potporu među neovisnima. Da je prešao u stranku Zelenih nakon otkrića wikileaksa, vjerojatno bi došao do 3% i mogao sudjelovati u televizijskim debatama. Uspio bi dignuti u zrak korumpirani dvostranački sustav, očitati demokratima lekciju i danas biti predsjednik. Puno je uprskao. Ili to ili je bio uključen u to kao način da se "izigra" na izborima mladih.
          U svakom slučaju, postoji mnogo drugih mogućih ishoda da Bernie izazove demokratsku konvenciju i/ili pređe u Zelenu stranku osim onoga što nudite.

          Molimo dostavite dokaze da Sanders nije podržao libijski fijasko. Kako je inače mislio da će Gadaffi "otići"? Možda kad bismo ga lijepo zamolili?

          Što se tiče Berniejevog izbacivanja gluposti o Russiagateu, bio sam svjestan toga, ali se nisam potrudio to spomenuti. Međutim, to je još jedan dokaz da on nije čovjek za kojeg su mnogi od nas mislili da jest.

          Oh, i BTW, to je bio St Clairov citat o Birkenstockovima, ne ja.

        • kreja
          Listopada 22, 2017 na 18: 43

          Desno preskoči,

          Ludo ste nagađali da će Sanders raskinuti s Demokratskom strankom i da neće podržati eventualnog kandidata. Taj kandidat nije on. Opet, onda bi ga još više krivili za Trumpa.

          Također, zaglavili ste sa smećem "Senator Birkenstock". Viče "Nisam bio Sandersov pristaša". Nije me briga jesi li citirao, citirao si s odobravanjem. Točno, linija nije originalna.

          “Molim vas da dostavite dokaze da Sanders nije podržao libijski fijasko. ”

          Konkretno je govorio protiv podrške nepoznatim "pobunjenicima" u Libiji, nije poticao rat.

          To što ne znate te stvari napamet opet govori “Nisam obraćao pozornost na Sandersa, bio sam pristaša Hillary”.

          Diktatori su potkupljeni ili potaknuti da podnesu ostavke i dopuste osnivanje novih stranaka. Vaše inzistiranje da je Sanders podržavao rat u Libiji postaje ružno. To je vrsta ružne lažne ekvivalencije koju je Hillary koristila u onoj predizbornoj raspravi u Michiganu. Tehnički, laganje u raspravi, kao što je tamo radila, izgubilo ju je u raspravi.

          Što se tiče općih izbora:

          Točno, Hillary je odbila glasače. Ali mnogo važnije od toga da nije potrošila mnogo na kampanju za izlazak na izbore, to uključuje registraciju ljudi i njihovo dovođenje na birališta u bliskim državama poput Michigana.

          Bila je stvarno glupa i imala je pravo misliti da ne mora trošiti velik novac na terenu u bliskim državama. Obama sigurno jest i 2008. i 2012. godine.

          U knjizi “Shattered” zabilježeno je da je početkom listopada 2016. Donna Brazile posebno upozorila kamp Hillary da vode slabu igru ​​na terenu u MI, PA, FL i NC. Obama je osvojio 3 od te 4 države dva puta. Ova arogancija je ono što je Hillary koštalo izbora, nisu to bili birači Zelenih.

        • Preskoči Scotta
          Listopada 23, 2017 na 07: 59

          Jay-

          Nikada nisam podržavao Hillary, a ako sam neko vrijeme na ovoj stranici, pa ako redovito čitate komentare, shvatit ćete koliko je ta optužba smiješna. Dalje niz ovaj niz komentara dao sam izjavu o tome koliko je zla prije nekoliko dana.
          Vi ste, međutim, opsjednuti Sandersom do točke namjernog sljepila. Slažem se s ocjenom Johna Pilgera o Sandersu i Clinton. A da ste više od lijenog trola, pružili biste poveznice koje potkrepljuju vaše bodove. Sjećam se da sam s vama razgovarao o netočnosti anketa prije nekoliko mjeseci; nisi bio u pravu tada, a griješiš i sada.

        • kreja
          Listopada 21, 2017 na 16: 03

          LJ:

          “Njegova politička stajališta bila su uglavnom besmislena i brojke se nikada ne bi zbrojile.”

          Kako to? Budi precizan.

          Sanders nije bio u Senatu desetljećima.

        • kreja
          Listopada 22, 2017 na 18: 24

          LJ:

          Za mene je vijest da je Sanders govorio o oprostu sadašnjeg duga za studentski kredit. Imaš link iz 2015?

          Također, Sanders je dobro objasnio plaćanje besplatnog obrazovanja na javnom sveučilištu. Možete pogledati što je porez na financijske transakcije. SAD su ga imale sve do ranih 1960-ih.

          "Što kažete na zdravstvenu skrb s jedinstvenim obveznikom kada nitko neće glasati za nju, uključujući većinu demokrata."

          Dakle, više "ne, ne možemo". Hvala što ste podsjetili svijet koliko je Hillary Clinton slaba kandidatkinja.

      • Preskoči Scotta
        Listopada 21, 2017 na 11: 07

        Mislim da Grassley sada počinje malo uzburkavati stvari oko posla s ruskim uranom. Bit će zanimljivo vidjeti hoće li igdje ići.

      • označiti
        Listopada 22, 2017 na 22: 59

        Poštovani JP,

        Hvala vam za sav nevjerojatan posao koji ste radili tijekom mnogih godina.
        Neizmjerno je važno.
        Bez novinara poput vas, Juliana Assangea i mnogih drugih kao što su Vanessa Beeley, Eva Bartlett i zviždača kao što su Chelsea Manning i Ed Snowden, laži MSM-a ne bi bile izazvane.

        Puno postovanje..

    • vidovnjak
      Listopada 20, 2017 na 19: 32

      Dakle, dok protiv mog susjeda divlja i ubija hrpu ljudi (napomena HLS-u: ovo je hipoteza! NEMAM takvog susjeda!) dajem mu novac da kupi oružje, ZNAJUĆI da će učiniti ovo, OVO je OK?

      • kreja
        Listopada 21, 2017 na 10: 18

        Vidilac:

        Točno, jer s tim oružjem za svog susjeda, također osiguravate hranu, medicinsku skrb itd. za svog susjeda i cijelu njegovu obitelj.

        Oh i u tom trenutku, da, ljudi stvarno uzvraćaju vatru vašem susjedu.

        Dakle, ukidanje sredstava bi vašem susjedu reklo: "Želim da ti i tvoja djeca umrete od gladi i mrtve", vidite koliko dugo biste nakon takvog glasovanja bili na dužnosti.

        Također predlažem da se vratite i pogledate svako glasovanje o financiranju rata u Iraku i Sandersovu poziciju/glasovanje tijekom godina, nije ni blizu tako jednostavno kao što je John Pilger implicirao prije deset dana.

    • Mulga Mumblebrain
      Listopada 24, 2017 na 05: 27

      Tako je Pilgerova 'laž' zapravo bila istina. Lijepo, Jay.

  21. Martin – švedski državljanin
    Listopada 20, 2017 na 17: 54

    Hvala!
    Ovo je više nego dovoljno da objasni zašto su glasači bili zgroženi gospođom Clinton.
    I moja je zemlja odigrala odvratnu ulogu u slučaju Assangea, a švedski mediji, ne samo državna televizija SVT, pokazuju isto izopačeno novinarstvo.

    Btw, izvrsno rečeno;
    “ratotvorna mračna država čija je Donald Trump karikatura, a Hillary Clinton utjelovljenje”
    Iako nije izvorni govornik, moram reći da je jezik gospodina Pilgera sporedna prednost u kojoj se može uživati.

    • Dave P.
      Listopada 21, 2017 na 13: 49

      Martin – švedski državljanin,

      Objavio sam odgovor na vaše komentare. Ne znam zašto, objavljeno je daleko niže. Opet ću ga objaviti ovdje.

      Martin – švedski državljanin,

      Prošle subote u Kijevu održan je neonacistički marš uz baklje od preko 10,000 ljudi - vrlo prijeteće slike. Neke stranice navode brojku od 20,000. Nije bilo spomena o tome u glavnim američkim novinama ili na TV-u. Javljaju li to u švedskim novinama ili na TV-u?

      Također, Vladimir Putin je održao govor na sastanku Diskusionog kluba Valdai u Sočiju ovog tjedna. Ovaj događaj ili govor se ne spominje u medijima. Javljaju li to u vašim medijima?

      To je vrlo dobar govor. Link za tekst govora je:

      https://thesaker.is/vladimir-putins-speech-at-the-meeting-of-the-valdai-international-discussion-club/

  22. ed
    Listopada 20, 2017 na 17: 51

    Svjetska javnost je budale; koje ministarstva propagande povlače amo-tamo, što uključuje alternativnu desnicu.

    Čuvajte se fašizma!

  23. john wilson
    Listopada 20, 2017 na 17: 29

    Radije bih proveo godinu dana s jednom od sotonskih kurvi nego sat vremena s ovim zlim stvorenjem. Ona utjelovljuje sve što je pokvareno i otrcano u američkom političkom sustavu. Ona klizi po MSM utičnicama poput kakve kanalizacijske zmije, sikće i izbacuje žuč gdje god stigne. Ženski karakter je tako nizak, niži je od trbuha crva. Ova odvratna isprika za ženu je poput gnojne bubuljice iz koje curi gnoj i bolest kamo god stigne. Zbog nje Drakuline nevjeste djeluju pozitivno šarmantno. Stvarno mi se ne sviđa ova žena. Pitam se plaća li itko Clintonu da intervjuira nju? "sigurno ne" Ovaj đavolji izrod treba se držati podalje od ljudskog i životinjskog društva, a ne hvaliti ga i lionizirati neki glupi rsole koji misli da je novinar.

    • tina
      Listopada 20, 2017 na 22: 21

      Preko 2000 tisuća godina žene su uspoređivane sa zmijama, ili da kažem, skankovima, da, mi smo klizavi, sluzavi, vlažni, jezivi
      spol. Radije bih bio sve te stvari nego kurac.

      • Janet
        Listopada 21, 2017 na 09: 01

        FWIW – ne čini se da je John Wilson *uopće* mislio na žene općenito. Samo Clinton. I taj je opis bio prikladan.

        Budući da je Clinton žensko, uopće je ne bi trebalo štititi od prozivanja da je ljigavac kakav jest. To je bitna točka feminizma: smatrajte nas odgovornima za naše individualne karaktere i postupke – spol je potpuno nebitan.

        Ako želite primjere sjajnih političarki koje UOPĆE nisu ljigave, pogledajte prema Nini Turner i Tulsi Gabbard! :)

        • Duane S
          Listopada 21, 2017 na 14: 31

          AMEN Janet. Clinton se skriva iza svog spola i jedini ljudi tužniji od nje su budale koje padaju na njen manipulativni BS. Ona nije ništa drugo nego pokvareni demagog.

      • Listopada 21, 2017 na 09: 05

        U ovom slučaju usporedba je prikladna. Uspoređivati ​​je sa zmijama (ili skankovima) je uvreda za zmije (i skankice).

        • Nancy
          Listopada 22, 2017 na 15: 38

          Dobar komentar!

      • Listopada 25, 2017 na 03: 33

        Kada,

        Oh moj - tako očita zavist prema penisu. (Od člana Psi Chija.)

  24. Simon
    Listopada 20, 2017 na 17: 18

    Hillary Clinton i dalje pokazuje zašto nije zaslužila niti jedan glas. Jedini racionalni razlog zbog kojeg je svaka informirana i pristojna osoba mogla glasati za nju je ocjena da je Donald Trump bio još gori.

    Toliko o ABC-u kao bilo kakvom bastionu dobrog novinarstva i govorenja istine, barem u ovom slučaju.

    • DFC
      Listopada 20, 2017 na 18: 18

      /Donald Trump je bio još gori/ Možda, ali tko je za to odgovoran?

      Julian Assange: “WikiLeaks ima besprijekoran rekord u točnosti. HRC nije vjerodostojna osoba. Primarni uzrok njezina pada bio je njezin vlastiti makijavelistički plan da uzdigne gospodina Trumpa (“Pied Piper”).”

      Baš kao što su Bernieja prevarili Clintonovi, DNC i MSM, Trump je bio uzdignut:

    • Mulga Mumblebrain
      Listopada 24, 2017 na 05: 25

      ABC je kanalizacija tvrdog desničarskog agit-propa. Njime dominiraju bitange iz desničarskih 'think-tankova' i rak Murdoch, a Groupthink je 100%. Osobito pro-džihadističke laži re. Sirija i nepopustljiva propaganda mržnje protiv Rusije i Kine prilično je histerična.

    • Savršeno dijete #1
      Listopada 24, 2017 na 13: 43

      Simon kaže: Donald Trump je bio još gori

  25. Zim
    Listopada 20, 2017 na 17: 01

    Hvala g. Pilger. “Za razliku od njega, njegovi mučitelji su kukavice.” Istinitije riječi nikada nisu napisane.

    • Brad Owen
      Listopada 21, 2017 na 08: 07

      Trump je vodio kampanju na prijateljskim odnosima suradnje s Rusijom i Kinom. Samo zbog OVOG razloga, Hillary, tvoja Vlada u sjeni ga pokušava izbaciti iz ureda, jer TVOJI sunarodnjaci inzistiraju na ratu, hladnom ili vrućem, kako bi ODRŽALI svoje sunarodnjake u Vladi u sjeni na mjestu i jake. Trump odlazi u Kinu za nekoliko tjedana, i bez sumnje će biti prodan Americi zbog pridruživanja novom svjetskom infrastrukturnom projektu Novog puta svile, koji će otkazati naš nadolazeći slom burze i doslovno razbiti naše mačeve na raonike , u novom New Dealu. TO je ono što vaši sunarodnjaci ratni zločinci nastoje SPRIJEČITI, jer će to uništiti VAŠE kriminalno ratovanje diljem svijeta. Svijet je dobio novi život, s vašim porazom... Međutim, vaši sunarodnjaci iz Vlade u sjeni bore se i dalje, pokušavajući održati rat živim i uspješnim. Ovo je prava situacija. Stvoritelj je otkazao planove za holokaust iz Drugog svjetskog rata i poslao Coyotea Trickstera (najnevjerojatnijeg heroja) da to ostvari.

      • Brad Owen
        Listopada 21, 2017 na 08: 19

        Potreban je ljigavi, prijevarni gad da se pobijedi ljigava, prijevarna kopilad. Coyote Trickster je kopile za posao.

      • Brad Owen
        Listopada 21, 2017 na 08: 51

        Coyote se NIKADA neće mjeriti s idealnim standardima ikoničnog Heroja i nije prijatelj (niti neprijatelj) čovječanstvu, ali On je "Čovjek" za taj posao.

      • mike k
        Listopada 21, 2017 na 09: 15

        Brad, tvoja ideja da je potrebno više ludosti da se popravi ovaj ludi svijet je luda. Ne pada li vam na pamet da je možda manje lud, a više zdrav bolji način da se poprave stvari? Ideja da je Trump neka vrsta tajnog genija koji će nas sve spasiti je LUDA.

      • Brad Owen
        Listopada 21, 2017 na 09: 37

        Prvo se mora raščistiti Put do manje ludosti. Jeste li mislili da će prve trupe koje će stići na plaže Normandije stići do Njemačke sljedeće godine? Mnogi su znali da će putem umrijeti. Nemojte misliti da već nije u tijeku rat za dušu Amerike. Tamo je.

      • Brad Owen
        Listopada 21, 2017 na 12: 38

        Nadalje, Mike, sada nije vrijeme da dobri velečasni Jimmy Carter bude predsjednik. To dolazi kasnije. Trump zna s čime ima posla, jer je isti poput njih. Njegova glavna (JEDINA) vrijednost je što želi raditi nešto drugačije od onoga što oni žele raditi, i nije iznad toga da se uprlja njihovim ljigavim društvom, ako ono stekne prednost dalje na putu. On nije iznad prijevare i prijevare, i neće telegrafirati svoj udarac i strmoglavo uletjeti u njihove redove, kao JFK. On nipošto nije mučenik i želi pobijediti više od bilo čega drugog, što znači da mora ostati živ da bi to učinio. Skalpove ovih ratnohuškačkih gadova želi objesiti o pojas kao trofeje. Ne, sada nije vrijeme da dobri velečasni Jimmy Carter bude predsjednik. “Nešto drugačije” reći će mu predsjednik Xi u Kini, a bit će neodoljivo privlačno njegovim instinktima poslovnog/programera nekretnina i njegovom pretjeranom egu. Ironično, to će ga staviti u vrh nekoliko, najboljih predsjednika koje smo ikada imali, AKO to uspije (veliko ako).

      • Brad Owen
        Listopada 21, 2017 na 15: 47

        A što se tiče tvoje osude o meni da sam lud, Mike, nije me nimalo briga. Mislim točno ono što kažem. Ja sam Čitatelj. Čitam knjige, čitam karte, čitam ljude. To je moj talent. Knjige misteriozno dolaze do mojih ruku, a ja to ne dovodim u pitanje. Komentiram kad osjetim potrebu, inače nikako.

      • Listopada 22, 2017 na 09: 34

        Objavljeno na krivom mjestu. Pogledaj moj komentar iznad.

      • Abe
        Listopada 22, 2017 na 17: 10

        Propagandna armija trolova Hasbara "napala je plaže", a "Brad Owen" je dobio ludo oružje za "teoriju zavjere".

        Obratite pažnju na karakteristični Hasbarin potez bivšeg predsjednika Jimmyja Cartera, koji je bio domaćin razgovora između Menachema Begina iz Izraela i Anwara Sadata iz Egipta koji su doveli do Egipatsko-izraelskog mirovnog sporazuma.

        Carter primjećuje da je izraelska kontinuirana nezakonita okupacija i naseljavanje palestinske zemlje glavna prepreka sveobuhvatnom mirovnom sporazumu na Bliskom istoku.

        Zato je Carter poprskan ludim pištoljem iz “Brada Owena”.

        Nije misterij zašto “Brad Owen” komentira kada se pojavi “potreba”, “a ne inače”.

    • Listopada 22, 2017 na 09: 31

      Brad, najčešće se slažem s tobom, ali u ovom slučaju mike je u pravu (nije da si ti lud, nego o Trumpu koji nije naš spasitelj) Mislim, manje je od godinu dana u njegovom predsjedništvu, a on je već objavio rat protiv Sjeverna Koreja s kavalirskom prijetnjom da će potpuno uništiti tu zemlju, ima za cilj poništiti iranski nuklearni sporazum, ubrzava klimatske promjene s pro-poslovnim i anti-ekološkim šefom EPA-e, sve su te stvari umanjile poštovanje diljem svijeta na način na koji bi Bush mogao nisu napravili u 3 mandata (NE! Ne branim Busha). Čovjek je nestabilan i ima moć pokrenuti prvi napad na Sjevernu Koreju. Moramo prestati govoriti o njemu kao o nekome tko ima uvjerenje i karakter da se suprotstavi ratnom stroju. On nije manje zlo od Clintona...on je samo drugačije zlo. Gdje je ona proračunata, on je impulzivan. Sačuvaj nas Bože ako Kim Jong Un pošalje previše tweetova koji vrijeđaju Trumpovu muškost. On je dijete koje ne razmišlja o tome kako njegove riječi i djela utječu na ljude u svijetu. On nije nikakav "malo vjerojatni heroj".

    • Savršeno dijete #1
      Listopada 24, 2017 na 13: 41

      Mama- ti si najokrutnija i najpoštenija od svih

    • TS
      Listopada 25, 2017 na 11: 14

      “Fergusonl i Neighbor su Murdochove kuje. Svi to znamo!”

Komentari su zatvoreni.