Rizik od NATO-ovih H-bombi u Turskoj

Dijeljenja

Ekskluzivno: Dok svijet nervozno procjenjuje tvrdnje Sjeverne Koreje o posjedovanju hidrogenske bombe, još jedna opasna točka je u Turskoj gdje bi nestalni vođa mogao dočepati se NATO-ovih H-bombi, upozorava Jonathan Marshall.

Autor Jonathan Marshall

Čak iu ovom spornom dobu, jedan prijedlog još uvijek uživa gotovo opću potporu: Sjedinjene Države trebale bi kao najveći prioritet postaviti sprječavanje da nuklearno oružje padne u ruke neprijateljskih država.

Predsjednik Recep Tayyip Erdogan obraća se građanima ispred svoje rezidencije u Istanbulu 19. srpnja 2016. (Fotografija sa službene stranice Predsjedništva Republike Turske)

Prekasno je spriječiti Sjevernu Koreju da dobije bombu, unatoč svemu militantna retorika dolazi iz Washingtona. Ali još uvijek imamo priliku spriječiti nestalnog bliskoistočnog moćnika da drži Sjedinjene Države kao taoce prijeteći da će zaplijeniti desetke smrtonosnih hidrogenskih bombi.

Mislim, naravno, na turskog predsjednika Recepa Erdogana.

Kao i ja Upozorio prije više od godinu dana, on kontrolira ukupni pristup najvećem NATO-ovom nuklearnom skladištu — zalihi od nekih 50 hidrogenskih bombi B-61 u zračnoj bazi Incirlik u jugoistočnoj Turskoj. Svako oružje ima snagu do 170 kilotona, gotovo 12 puta više od atomske bombe koja je izbrisala Hirošimu 1945. godine.

Bombe su ostatak iz Hladnog rata, bez trenutnog strateškog razloga. Oni predstavljaju rastući rizik za sigurnost SAD-a, a ne sigurno sredstvo odvraćanja.

Kako Erdoganovi odnosi sa Sjedinjenim Državama i Zapadnom Europom idu iz loših u gore, slučaj za povlačenje tog oružja za masovno uništenje iz njegovog domašaja postaje sve hitniji.

"To je najgore moguće mjesto za držanje nuklearnog oružja" , rekao je Joseph Cirincione, stručnjak za kontrolu nuklearnog oružja i predsjednik Plowshares fonda. Navodeći preseljenje američkih obitelji iz zračne baze dok su američko-turske napetosti rasle, upitao je retorički: "nije sigurno za naše vojne supružnike i djecu, ali je u redu da tamo bude 50 hidrogenskih bombi?"

Njegovu zabrinutost nedavno je ponovio i "bivši visoki dužnosnik NATO-a" koji se složio da oružje "treba ukloniti s obzirom na nestabilnost, kako u zemlji tako i preko granice u Siriji i Iraku".

Rastuće napetosti

Iako su Sjedinjene Države i Turska tehnički NATO saveznici - a Turska još uvijek dopušta američkim zračnim snagama da provode bombardiranje Sirije i Iraka iz Incirlika - između njih raste trvenje.

Pogled iz zraka na aerodrom u zračnoj bazi Incirlik u Turskoj, studeni 1987. (Fotografija Ministarstva obrane)

Baš neki dan, Erdogan proklet američki pravosudni sustav kao "skandalozan" nakon izvješća o novim optužnicama protiv pripadnika njegovog oružanog osiguranja koji su brutalno napali miroljubive prokurdske prosvjednike ispred rezidencije turskog veleposlanika u Washingtonu prošlog proljeća. Više od desetak turskih sigurnosnih dužnosnika optuženo je otkako je ta gužva snimljena videom.

Erdogan je također ogorčeno napao Washington zbog podrške kurdskim pobunjenicima u Siriji, koje smatra pristašama zabranjene Kurdistanske radničke stranke. Kao znak svog bijesa, snage predvođene Turcima su usmjerena vatra američkim saveznicima u Siriji, a nedavno i Ankari objavljen lokaciju američkih specijalnih snaga u toj zemlji, dovodeći ih u opasnost i izazivajući prosvjed Pentagona.

Ne pokazujući nimalo poštovanja prema svojim saveznicima, Erdogan je zatvorio jednog američki župnikA francuski novinar, i najmanje a desetak njemačkih državljana na očito izmišljenim političkim optužbama, unatoč molbama visokih vladinih dužnosnika iz tih zemalja NATO-a. Nedavno je ljuta njemačka kancelarka Angela Merkel , rekao je Berlin mora “odlučno reagirati” protiv turskog kršenja prava svojih građana i “preispitati” svoje odnose s Ankarom.

Kako ističu međunarodne skupine za ljudska prava, ti zapadnjaci predstavljaju samo maleni postotak žrtava Erdoganova autoritarnog slamanja od neuspjelog vojnog udara protiv njegova režima 2016. U sklopu izvanrednog stanja koje je Erdogan uveo, vlasti su otvorile kaznene istrage protiv više više od 150,000 ljudi optuženo je za podršku puču.

“Kao rezultat gušenja, oko 50,000 ljudi čami u zatvoru,” piše John Dalhuisen, europski direktor Amnesty Internationala. “Među njima je najmanje 130 novinara, što je najviše u bilo kojoj zemlji na svijetu. Više od 100,000 radnika u javnom sektoru, uključujući četvrtinu pravosuđa, samovoljno je otpušteno. . . a stotine akademika izbačeno je sa svojih poslova.”

Erdogan ima Upozorio da se izvanredno stanje može produljiti još nekoliko godina. Također se zakleo da neće pokazivati ​​milosti prema svojim neprijateljima: “Prvo ćemo otkinuti glave tim izdajicama. Kad se pojave na sudu, neka se pojave u narančastim odijelima kao u Guantanamu.”

Washingtonova ambivalentnost

Takvi autoritarni ispadi su duboko neugodno NATO-u, koji ispovijeda demokratske vrijednosti. Prepušten sam sebi, predsjednik Trump bi vjerojatno ignorirao prijestupe Ankare, iz zahvalnosti prema Erdoganu nadzirući pokretanje Trump Towersa u Istanbulu 2012. Ali istraga posebnog tužitelja protiv Trumpovog prvog savjetnika za nacionalnu sigurnost, Michaela Flynna, za propustivši se registrirati kao lobist za tursku vladu prošle godine, nedvojbeno je natjeralo Trumpa da se drži veće udaljenosti od Erdogana.

Predsjednik Trump i potpredsjednik Pence 19. srpnja 2017. (Službena fotografija Bijele kuće Joyce N. Boghosian)

Kao rezultat toga, čini se da je Trumpov stav prema Turskoj – kao i kod mnogih drugih pitanja – proturječan. U nedavnom prijekoru, Pentagon odbio zahtjev Ankare poslati osoblje za obuku turskih pilota F-16, kako bi zamijenili nekoliko stotina borbenih pilota koji su otpušteni nakon prošlogodišnjeg pokušaja državnog udara.

S druge strane, čini se da je Washington predan korištenju Incirlika kao svoje primarne baze iz koje će izvoditi zračne napade u Siriji i Iraku. Prema Stars and Stripes, Pentagon želi potrošiti oko 26 milijuna dolara za smještaj još 216 američkih zrakoplovaca u bazi. (Također planira potrošiti dodatnih 6.4 milijuna dolara za podršku radarskoj lokaciji za proturaketnu obranu u istočnoj Turskoj.)

Dobra vijest je da dodatni zrakoplovci nisu piloti, već pripadnici sigurnosnog osoblja zračnih snaga, zaduženi za poboljšanje sigurnosti baze. Ako je to prvi korak prema očuvanju NATO-ovih zaliha hidrogenskih bombi, svi bismo trebali zapljeskati.

Ali 216 ljudi ne može spriječiti tursku vojsku da zaplijeni to oružje ako Erdogan ikada odluči da želi držati NATO kao taoca ili Tursku pretvoriti u regionalnu supersilu. Postoji samo jedno istinski sigurno rješenje za ovu sve veću nuklearnu opasnost - potpuno ponovno raspoređivanje tog oružja natrag u Sjedinjene Države.

Jonathan Marshall redoviti je suradnik Consortiumnews.com.

 

71 komentara za “Rizik od NATO-ovih H-bombi u Turskoj"

  1. Bernie
    Rujna 7, 2017 na 09: 47

    Mislio sam da su kao rezultat kubanske raketne krize SAD pristale ukloniti nuklearno oružje iz Turske. Što se dogodilo?

  2. Rujna 6, 2017 na 00: 13

    Sljedeće pitanje:
    U koliko je zemalja SAD stavio nuklearno oružje - gdje bi moglo biti zaplijenjeno nakon neke promjene režima?
    I, koliko naših voljenih i pouzdanih saveznika možda suptilno ucjenjuje našu vladu mogućnošću preuzimanja našeg nuklearnog oružja?

  3. turski komentator
    Rujna 5, 2017 na 17: 41

    Dragi,
    Kako se čini iz ovih takvih novinarskih članaka, postoji savršeni konsenzus između turskog naroda i Amerikanaca u pogledu skladištenja zaliha H-bombi u Turskoj i korištenja turskih baza (ne samo Incirlika! kako mnogi ljudi lažno vjeruju) za potporu terorističkim skupinama (ypg) za napad na druge terorističke skupine (is).
    Kako je turski narod mnogo puta prosvjedovao oko baze iu Ankari, Istanbulu itd., a sve je glasnije nezadovoljstvo političara oko korištenja baza, ne vidim zašto nema napretka po ovom pitanju?
    Kao što ste savršeno ustanovili, naša siromašna, muslimanska, problematična, nestabilna zemlja s vođom koji se toliko ne sviđa nije pravo mjesto za skladištenje bilo kakvog drugog svjetskog rata ili bilo kojeg drugog nuklearnog smeća.
    Iskreno me zanima zašto američki senatori ne iznesu ovu ogromnu zabrinutost za nacionalnu sigurnost na mjesto?
    Sada postoji CIA čiji je posao prikupljanje i procjena takvih informacija, postoje stručnjaci za svaku regiju i naravno za Tursku. Koji bi bio razlog da ova ogromna sigurnosna rupa ostaje na slijepom pjegu takvih ljudi?

  4. Patricia Victour
    Rujna 5, 2017 na 10: 00

    Ako vratimo nuklearne bombe u SAD, gdje ćemo ih staviti? Očigledno se ne radi o "najsuvremenijim" nuklearkama i trebat će ih negdje "pohraniti". Molim vas, nemojte ih dovoditi u Novi Meksiko – mi smo već zona nuklearnog žrtvovanja.

    • SteveK9
      Rujna 7, 2017 na 09: 17

      Patricia, sada imamo oko 10,000 nuklearnih bombi u zemlji. Čini se da imate tipične neinformirane ideje o zračenju. Pronađite znanstvenika koji nešto zna (npr. zapravo ima doktorat iz fizike) i naučite malo više, i možete se opustiti ... barem što se tiče radioaktivnosti ... nuklearni rat je druga stvar.

  5. Mabel Johnson
    Rujna 5, 2017 na 08: 53

    Stvar je u tome da bi ih svaka zemlja s nuklearnim oružjem mogla koristiti. Upravo sada Amerika prijeti da će ih upotrijebiti protiv Sjeverne Koreje. Kažem da nema nuklearnih bombi ni za jednu zemlju, ali duh je izašao iz boce.

  6. rosemerry
    Rujna 4, 2017 na 16: 39

    "jedan prijedlog još uvijek uživa gotovo opću potporu: Sjedinjene Države trebale bi kao najveći prioritet postaviti sprječavanje da nuklearno oružje padne u ruke neprijateljskih država." Pretpostavljam da mislite na stanovništvo SAD-a, čiji MSM svaki dan pokazuju svoje odbijanje dopuštanja “vijesti” koje se ne uklapaju u službenu priču.
    Većina svijeta (čak i oni ispitani u NATO zemljama”) definitivno ne bi vjerovala da će SAD odlučiti o vlastitoj upotrebi nuklearnih bombi i tko bi ih drugi trebao koristiti. SAD su te koje su odlučile postaviti nuklearne bombe u Tursku, kao iu Belgiju, Njemačku (ljudi ih NE žele), Nizozemsku i Italiju. Kako to ikoga od nas može učiniti sigurnim protiv "zlih Rusa" ili bilo koga drugog? Oni su mete, a ne zaštita.

    • mike k
      Rujna 4, 2017 na 21: 16

      Nuklearno oružje utjelovljuje američku želju za smrću.

  7. Adrian Engler
    Rujna 4, 2017 na 12: 58

    Veza između NATO-a i demokratskih vrijednosti prilično je slaba. Grčka i Portugal bili su članice NATO-a kad su bile diktature (Španjolska pod Francom nije bila pozvana da se pridruži jer se njegova suradnja s Hitlerom smatrala previše problematičnom, ali je i dalje bila blizak američki saveznik u Hladnom ratu).

  8. Rujna 4, 2017 na 11: 05

    Članak vrijedan čitanja na donjoj poveznici:
    ----------------------
    Korejska kriza razotkriva orvelovski Zapad
    Finian Cunningham
    02. rujna 2017. “Kuća za razmjenu informacija”…
    http://www.informationclearinghouse.info/47730.htm

  9. Brad Owen
    Rujna 4, 2017 na 06: 38

    Pomislio bih da je prerano za Synarchy Internationale i Cecil Rhodes RoundTable Group, zajedno sa svojim bankarskim kartelom Inter-Alpha Group (uključujući njihovu imovinu Wall Streeta za globalno carstvo), da se zalažu za povrat Konstantinopola i provincije Anatolije (vjerojatno u stilu "spasite Kurde - porazite luđaka"), a sve u njihovim nastojanjima da ponovno stvore moderno, fašističko, neofeudalno Sveto Rimsko Carstvo. Iz okvira za pretraživanje EIR-a: “Povratak monarha”; “Sinarhija protiv Amerike”; “Inter-Alpha Group”; “Cecil Rhodes”. Sve ovo jako zabrinjava Zapadne oligarhe Starog svijeta koji nastoje osigurati svoju poziciju i oživjeti još jedno Rimsko Carstvo od Urala do mora, ali NIŠTA od ovoga nije u interesu SAD-a niti bilo koje nacije Novog svijeta. Upravo je Wall Street naš neprijatelj, koji nas koristi za potrebe Starog svijeta, samo da bi mogli imati vladajuće mjesto na Okruglom stolu. Najbolje bi bilo da se povučemo na sjevernoamerički kontinent, odreknemo se naših tisuću prekomorskih baza za Carstvo, i pobrinemo se za opću dobrobit naše i naših susjeda, i pripremimo se za odbijanje napada Novog Svetog Rimskog Carstva

  10. otac
    Rujna 4, 2017 na 05: 58

    Nije bitno, zapravo, kako je rekao John Lennon, svi su ludi! Za mene nema nikakve razlike, tko će baciti bombu! I, usput, ne znam tko je luđi, Trump (ili Hillary) , što se toga tiče), ili Erdogan!

  11. George Hoffman
    Rujna 4, 2017 na 04: 25

    Erdogan je očito poludio. Nedavno je izjavio da će izbaciti znanstvene knjige koje podučavaju Darwinovu teoriju evolucije u svim srednjim školama u Turskoj i zamijeniti ih.

    • delaxo
      Rujna 4, 2017 na 05: 40

      Je li tako?
      Reci nam više!
      Uz referencu, ako možete, ne rekla-kazala...

    • rosemerry
      Rujna 4, 2017 na 16: 45

      Zvuči baš kao Texas, a proizvodi udžbenike za cijelu zemlju.

  12. Realista
    Rujna 4, 2017 na 02: 10

    Bez obzira na to držimo li nuklearne bombe u Turskoj ili ne, nikada ne bismo priznali njihovo uklanjanje. Takva akcija dodatno bi udaljila Erdogonov režim od NATO-a, vrlo vjerojatno uzrokujući njegovo povlačenje iz organizacije uz gubitak golemog ugleda američkog hegemona. Uostalom, iz trgovinske perspektive, bolje im je da imaju posla s Rusijom.

    Kao što je netko sugerirao, "nuklearne bombe" su možda davno tiho uklonjene. Zasigurno okidači i fisijske jezgre (ključni element) nisu blizu jedna drugoj. Ne znam koliko je turska visokotehnološka zajednica sofisticirana i koliko bi brzo mogli stvoriti vlastite okidače da su imali pristup jezgrama obogaćenog urana ili plutonija. Ali, ako je Sjeverna Koreja to uspjela učiniti unatoč ogromnim sankcijama i izolaciji, Turci bi na kraju stigli do toga. Nije li “otac” pakistanske bombe bio unajmljen? Nije li on pomagao Sjevernoj Koreji, zajedno s Ukiesima koji su im prodavali raketne motore za njihove rakete? Sjećam se da su me u srednjoj školi 1961. godine poučavali općim principima izrade atomske bombe. Elektronika je u međuvremenu jednostavno postala sofisticiranija i minijaturizirana. Ništa što turski diplomirani studenti obučeni na IIT-u ili Georgia Techu ne bi mogli podnijeti.

    Kako je Izrael nabavio svoje prve bombe? Svi pretpostavljaju da su ih ukrali iz američkih zaliha. (Vjerojatno dok SAD gledaju na drugu stranu.) Zamislite samo koliko bi paranoičan postao Nethanyahoo kad bi pomislio da Erdogan ima bombu? Zanimljiva vremena u pikovima. Ključno pitanje bi bilo mogu li zbrisati jedni druge, a da ne otruju cijeli planet?

    • Grgur Herr
      Rujna 4, 2017 na 11: 55

      Turskoj je bolje da s Rusijom postupa iz trgovinske perspektive...i iz perspektive povjerenja. Erdogon se barem može osloniti na to da Rusi neće poticati državne udare ili biti dvolični u svojim planovima. Također se čini da su vještiji u diplomatskim naporima koji nisu pokvareni strogim stavom ili isključivanjem.

  13. Rujna 3, 2017 na 19: 37

    Vjerujem da je najveći "rizik" za sve nas NATO i njegovi "saveznici" koji su, čini se, odlučni započeti nuklearni rat okružujući Rusiju.
    [Pročitajte više na linku ispod]
    ----------------------
    10. veljače 2017.
    “Hoće li ratni plan ratnih zločinaca rezultirati nuklearnim ratom?”
    http://graysinfo.blogspot.ca/2017/02/will-war-agenda-of-war-criminals-result.html

    • QS
      Rujna 4, 2017 na 03: 40

      Amen, Stephen J., Amen. Mnogo sam više zabrinut zbog NATO-vog opkoljavanja Rusije od Erdoganova preuzimanja američkog nuklearnog oružja. Erdoganovo ludilo je također prenaglašeno IMO. Da, on je megaloman, ali ne vidim da bi mogao nukleirati bilo kojeg turskog susjeda, čak i ako Turska ima nuklearno oružje. Razmislite o tome: Izrael (osim Sjedinjenih Država) je najluđa, najkrvoločnija nacija na svijetu. Pa ipak, čak ni Izrael nije – još – upotrijebio svoje nuklearno oružje protiv svog percipiranog najvećeg neprijatelja Irana, nenuklearne sile. Zašto? Jer Izrael zna da bi Iran i dalje mogao uzvratiti i izazvati ogromnu pustoš Izraelu svojim konvencionalnim projektilima.

  14. DocHollywood
    Rujna 3, 2017 na 19: 23

    Prilično dobar članak g. Marshalla općenito, ali njegova terminologija i fraze nisu u redu:

    “Erdogan je upozorio da bi se izvanredno stanje moglo produljiti još nekoliko godina. Također se zakleo da neće pokazivati ​​milost prema svojim neprijateljima: "Prvo ćemo otkinuti glave tim izdajicama. Kad se pojave na sudu, neka se pojave u narančastim odijelima kao u Guantanamu."

    Takvi autoritarni ispadi duboko su neugodni za NATO, koji ispovijeda demokratske vrijednosti.”

    I dalje bi bilo "duboko neugodno za NATO" da Erdogan ispovijeda "demokratske vrijednosti" u isto vrijeme kada zatvara i muči ljude u pučinskom zatvoru bez optužbe ili suđenja, dok one koje namjerava ubiti - i one jadne duše u blizini - označava kao teroriste ™ umjesto “izdajice” jer ih je klao bespilotnim projektilima umjesto sječe glava.

    "Neugodnost" ne proizlazi iz Erdoganovih "autoritarnih ispada", već iz visokog licemjerja njegovih nominalnih saveznika. Bilo bi puno manje razloga za “sramot” da ostale članice NATO-a – posebno ona koja upravlja kartelom – ne krše kontinuirano “demokratske vrijednosti” koje “ispovijedaju”. “Duboko neugodno” je previše podcjenjivanje: licemjerje zemalja NATO-a razotkriveno Erdoganovim “ispadima” doista je vrijedno prezira.

    • Grgur Herr
      Rujna 4, 2017 na 11: 42

      Da, licemjerje je ono što bi trebalo biti istinski neugodno.

  15. Antonia
    Rujna 3, 2017 na 18: 35

    At možda nije u redu, ali blue me može ispraviti. Mislio sam da je NATO već uklonio to oružje nakon državnog udara.

    • Joe Tedesky
      Rujna 3, 2017 na 19: 30

      To bi imalo smisla.

  16. Zachary Smith
    Rujna 3, 2017 na 18: 19

    Međutim, Trump je očito namjerno pokušao pronaći NAJMANJE kvalificiranu osobu za svako imenovanje koje napravi!

    Mogu se sjetiti samo nekoliko razloga za to. Jedna bi mogla biti verzija onoga što je papa Leo X rekao: "Budući da nam je Bog dao papinstvo, uživajmo u njemu."

    Drugi bi mogao biti Trumpova ignorantna desničarska mržnja prema vladi, osim kada mu ona na neki način pomaže. Uništiti vladu. Rastavite ga. Odredite ljude koji će to raditi s entuzijazmom.

    A opet, to bi mogla biti neka verzija njih dvoje.

    Bloger na Syrian Perspective pripisuje Trumpove aktivnosti njegovoj općoj nesposobnosti. Ili barem ja mislim da tako vjeruje.

    A koliko kriza Trump može podnijeti? Gledamo kako SAD još jednom dokazuje da Amerikanci ne mogu učiti iz povijesti. Trump zapravo šalje više snaga u Afganistan kako bi "pojačao" američku vatrenu moć bez konzultacija s Kongresom. On izaziva Kinu u njezinoj vlastitoj sferi utjecaja. Ide prema sukobu sa Sjevernom Korejom. Aktivno pokušava svrgnuti vladu u Caracasu bez konzultacija s Kongresom, opet. Uvodi nove sankcije Rusiji, Siriji, Venezueli i Sjevernoj Koreji. Preziru ga svi saveznički čelnici od Macrona do Merkel. Općenito ga se smatra luđakom u svakoj prijestolnici. Otvorena je rasprava o njegovom opozivu ili uklanjanju s dužnosti zbog razloga nesposobnosti prema članku XXV Ustava SAD-a. A on je na dužnosti tek 7 mjeseci!
    .
    .
    .

    Svjedočite gotovo nadrealnim američkim diplomatskim naporima da uspostave mir između Palestinaca i njihovih hazarskih protivnika. Koga šalje Trump? Pa, tip po imenu Kushner, tip po imenu Greenblatt i tip po imenu Friedman. Svi ortodoksni Židovi da slučaj riješe neutralno. Ovo prkosi svakom razumu. Zašto biste poslali 3, ponavljam 3, ortodoksna Židova u Palestinu da pomognu Arapima da riješe sukob s ortodoksnim Židovima? Ovo je svijet izvan ravnoteže. Hopi riječ je, kao što sam već napisao, "Koyaanisqatsi". Zašto je to kao da pošaljete Georgea Lincolna Rockwella da posreduje u Charlottesvilleu!!

    To je nered.

  17. ranney
    Rujna 3, 2017 na 18: 01

    Kad sam vidio o čemu se radi u ovom članku, pomislio sam "O, Bože, još jedna stvar o kojoj se treba brinuti i izgubiti san". Popis iz tjedna u tjedan postaje duži. Činjenica je da postoji previše stvari o kojima trebamo brinuti i ne možemo izaći i postavljati znakove i prosvjedovati protiv svih, ili čak razmišljati o svima ili ćemo poludjeti. To je jedan od razloga, nedavno mi je palo na pamet, zašto trebamo imati predsjednika koji će na pozicije u vladi postavljati pametne, obrazovane ljude itd. ljude koji stvarno razumiju probleme i što je u pitanju.
    Većina predsjednika nije savršena u tome, ali većina njih pokušava donositi inteligentne odluke. Međutim, Trump je očito namjerno pokušao pronaći NAJMANJE kvalificiranu osobu za svako imenovanje koje napravi! Ovo je čudno i sada postaje ozbiljno zastrašujuće. Upravo je jučer Trump na čelo NASA-e predložio kongresmena koji ne vjeruje ni u znanost ni u globalno zatopljenje. itd. i nema znanstvenu pozadinu. To je samo jedan (najsvježiji) primjer onoga o čemu govorim. Gotovo svako imenovanje koje je Trump napravio bilo je ovako glupo. Kao građani ne možemo brinuti o svemu – i mogu uvjeriti čitatelje da u svakom slučaju postoji mnogo više razloga za brigu od onoga što vidimo na površini. Moj sin je fizičar koji radi za vojnu/industrijsku tvrtku razvija stvari za njih. Znao bi na desetke stvari o kojima bi se trebao brinuti, a ja ne mogu ni naslutiti. Za sve to staviti nekoga tko nema pojma o čemu se radi je ludost.
    To je razlog zašto, kada glasujemo za predsjednika ili senatora ili kongresmena ili guvernera ili stvarno BILO KOJU javnu dužnost, važno je uzeti u obzir zdrav razum osobe bez obzira na stranku jer jedan od njegovih poslova je imenovanje. Svi znamo opasnosti imenovanja u vrhovni sud, ali zaboravljamo da i druga imenovanja imaju ozbiljne posljedice ako se o njima ne razmisli inteligentno.
    Nadam se da će Robert Parry ili napisati članak o ovome ili pronaći pisca koji će to učiniti. Mislim da bismo svi ostali zaprepašteni kada bismo vidjeli članak koji prikazuje SVA glavna imenovanja koja je Trump napravio i kvalifikacije ili nedostatak svakog od njih.

    • Joe Tedesky
      Rujna 3, 2017 na 19: 25

      Sve što si rekao ranly ima smisla. Već dugo vremena smatram da bi od naših predsjedničkih kandidata trebalo zahtijevati da točno znaju tko će biti u njihovom kabinetu ako budu izabrani. Umjesto toga, iz nekog razloga, mi Amerikanci dobivamo predsjedničke kandidate koji se bahate i daju obećanja koja će prekršiti, što je uobičajena besmislica za platformu kampanje. Pa što mi Amerikanci radimo s ovim lažljivim političarima? Ponovno ih biramo da nam lažu još četiri godine.

  18. Rujna 3, 2017 na 17: 57

    Pitanje “rizika” koje se doista treba postaviti je: “Zašto NATO i njegovi saveznici navodno pomažu teroristima? Ili nikoga nije briga?
    Postoje dokazi da su NATO "saveznici" planirali brojne ratove. Pogledajte poveznicu u nastavku za više informacija:
    “Dokazi o planiranju ratova...”
    http://graysinfo.blogspot.ca/2016/10/the-evidence-of-planning-of-wars.html

  19. Mjenica
    Rujna 3, 2017 na 17: 10

    Sumnjam da je tih 50 nuklearki upotrebljivo. Jezgre će i dalje biti u SAD-u.

  20. delaxo
    Rujna 3, 2017 na 16: 48

    Sigurno je da Erdogan želi zaplijeniti te H-bombe i očitati lekciju Njemačkoj i svima koji mu se ne sviđaju.
    Jer kao što svi znamo, on je luđak, poput svih negativaca koji se usude neposlušnost Washingtonu...

    • plava
      Rujna 3, 2017 na 16: 56

      gluposti! Erdogan je ljut na Washington jer podržava svog bivšeg saveznika i sadašnjeg teroristu Gülena, koji je najvjerojatnije odgovoran za pokušaj puča uz potporu SAD-a.

      Gülen je zaštićen u SAD-u i dopušteno mu je da tamo ostane uz blagoslov CIA-e. Neće biti izručen Turskoj jer je njegova skupina u osnovi oruđe američke obavještajne službe.

  21. Rujna 3, 2017 na 16: 37

    Pomaže li NATO teroristima?
    ----------------------
    “Elementi al-Qaide i drugih islamskih ekstremističkih skupina od početka su bili ključni igrači u ustanku u Libiji koji je podupirao NATO, ali sada se čini da istaknuti džihadisti i teroristi praktički vode revoluciju uz potporu Zapada.”
    The New American 30. kolovoza 2011.
    http://www.thenewamerican.com/world-news/africa/item/8346-al-qaeda-and-natos-islamic-extremists-taking-over-libya

  22. Jovan
    Rujna 3, 2017 na 16: 23

    Jonathan,

    Ovo je manji problem. Ako te nuklearke imaju PAL (Permissive Action Links) onda nitko ne može učiniti ništa s njima osim izvući radioizotop iz njih. Ako nemaju PAL-ove, onda ih treba zamijeniti modernijim nuklearkama koje imaju.

    • Zachary Smith
      Rujna 3, 2017 na 16: 50

      Budući da je Google potpuno u krevetu s Deep State, ne usuđujem se pretraživati. Ali mogu nagađati, a po mom prilično neupućenom mišljenju kompetentna skupina domaćih i "unajmljenih stranaca" dizajnera oružja mogla bi skinuti te PAL-ove i zamijeniti ih svojim vlastitim uređajima.

      Čak i ako to nije istina, uklanjanje fisila za korištenje u vlastitom dizajnu za mene ne bi predstavljalo "manji problem".

      • Paranam Kid
        Rujna 4, 2017 na 04: 39

        Ne morate koristiti Google, DuckDuckGo je dobra alternativa, a ako se koristi u kombinaciji sa sigurnim VPN-om, tada možete postići dobar rezultat.

      • Jovan
        Rujna 4, 2017 na 20: 32

        Zachary,

        Turska ima nuklearni program. http://www.atlanticcouncil.org/publications/issue-briefs/turkey-s-nuclear-program. Sve što Turska treba učiniti da nabavi plutonij je staviti nešto urana u neke vruće ćelije u svom reaktoru. Krađa plutonija iz američkih nuklearnih bombi bila bi glupa - siguran način da se njihov nuklearni program zatvori, vjerojatno bombardiranjem njihovog reaktora kao što je Izrael učinio Iraku i kasnije Siriji. Daleko je lakše zatvoriti nuklearni program u povojima nego to učiniti dvadeset do trideset godina kasnije (tj. Sjeverna Koreja). Nacrti će vjerojatno biti mrtvi do trenutka kada Turska postane sposobna detonirati plutonij (to nije lako učiniti). Što se tiče zamjene našeg PAL detonacijskog sustava, morate riješiti geometrijske i vremenske probleme koji su uključeni u imploziju plutonija do dovoljno visoke gustoće da dobijete nuklearni prinos prije nego to možete učiniti. To obično traje desetljećima (tj. Sjeverna Koreja). Sve fisijske komponente naših nuklearnih bombi temelje se na plutoniju, čak i jame koje se koriste za detoniranje naših hidrogenskih bombi. Nisam posebno zabrinut zbog toga što će Turska nabaviti plutonij. Čini se da ga svi ostali ionako imaju.

        • Jovan
          Rujna 4, 2017 na 20: 36

          Zamijenite "Dizajni će vjerojatno biti mrtvi..." iznad s "Erdogen će vjerojatno biti mrtav..." iznad. Stalno gasim ispravljač pravopisa na ovom uređaju, ali on se stalno sam uključuje. Ispričavam se zbog toga.

  23. Rujna 3, 2017 na 16: 03

    I još više informacija o NATO-u, financiranom našim poreznim dolarima na poveznici ispod:
    ---------------------
    Prosinac 3, 2015
    “Je li NATO banda Turaka?”
    http://graysinfo.blogspot.ca/2015/12/is-nato-gang-of-turkeys.html

    • Rujna 4, 2017 na 13: 12

      Ne Nikki i Samantha?!?!?!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?

  24. Rujna 3, 2017 na 15: 49

    Puno više informacija o NATO-u i nekim njegovim izdajničkim "saveznicima" na poveznici ispod:
    ----------------------------
    Svibanj 13, 2017
    “Ratne bande i ratni zločinci NATO-a sastat će se u Bruxellesu”
    http://graysinfo.blogspot.ca/2017/05/the-war-gangs-and-war-criminals-of-nato.html
    http://graysinfo.blogspot.ca/2017/05/the-war-gangs-and-war-criminals-of-nato.html

  25. Rujna 3, 2017 na 15: 45

    NATO i njegove ratne bande navodno su zajedno u krevetu, pogledajte informacije u nastavku:
    ------------------------------------
    “Da ne zaboravimo, Saudijska Arabija i Katar su financirali i obučavali teroriste ISIL-a u ime Sjedinjenih Država. Izrael pruža utočište Islamskoj državi na Golanskoj visoravni, NATO je u vezi s turskim vrhovnim zapovjedništvom od ožujka 2011. uključen u koordinaciju regrutiranja džihadističkih boraca koji su poslani u Siriju. Štoviše, brigade ISIL-a integrirane su od strane zapadnih specijalnih snaga i vojnih savjetnika...” Prof. Michael Chossudovsky
    Global Research, 25. rujna 2014.
    http://www.globalresearch.ca/the-terrorists-r-us-the-islamic-state-big-lie-and-the-criminalization-of-the-united-nations/5404146

  26. protjeran s glavne ulice
    Rujna 3, 2017 na 15: 35

    Iako je labavi top, možda bi zapravo bilo bolje da se Erdogan odvoji od jenkijevskog broda i zauzme neovisnu liniju manje neprijateljsku prema Rusiji i Iranu. Iako je yankee pravni sustav možda bio u pravu kada je optužio turske razbojnike, oni su bili zaposleni u turskom režimu, pa bi se neka vrsta diplomatskog imuniteta mogla implicirati. U međuvremenu, yankee pravni sustav postavlja mjerilo za korupciju i izvanzakonitost što ga gotovo stavlja izvan okvira vladavine prava. Unatoč ovim upozorenjima, slažem se da bi nuklearne bombe trebale biti uklonjene prije nego što stvore potencijalnu ratnu situaciju ako u hipotetskom slučaju Erdogan zahtijeva potpuni odlazak jenkijskih snaga bez nuklearnih bombi.

  27. mike k
    Rujna 3, 2017 na 14: 29

    S prijateljima poput Turske, kome trebaju neprijatelji?

    • Joe Tedesky
      Rujna 3, 2017 na 16: 04

      Nadajmo se da SAD neće premjestiti nuklearno oružje u domovinu našeg drugog dobrog prijatelja Izraela.

      • plava
        Rujna 3, 2017 na 16: 46

        Zašto bi to bio problem. ?srael ih već ima oko 200?

        • Joe Tedesky
          Rujna 3, 2017 na 19: 12

          Mislim da ne uspijevam biti duhovit.

        • Joe Tedesky
          Rujna 3, 2017 na 22: 51

          Dopustite mi da ne pokušavam biti smiješan. Gordon Duff ne lupa okolo, s njegovim zaključkom o bliskoistočnom ratu u Siriji i Iraku kako bi nekoga držao odgovornim. Duff predlaže Nürnberšku stazu.

          https://journal-neo.org/2017/09/03/a-nuremberg-tribunal-for-isis-and-friends/

      • Zachary Smith
        Rujna 3, 2017 na 16: 52

        Davanje Izraelu nuklearnog oružja bio bi zaobilazan način da im se da dopuštenje da ga koriste, IMO.

        • plava
          Rujna 3, 2017 na 16: 57

          Izrael već ima nuklearno oružje. Na kojoj planeti živiš?

    • plava
      Rujna 3, 2017 na 16: 59

      S prijateljima kao što su SAD, …. Zapravo, SAD nije ničiji prijatelj. SAD je nacistička Njemačka 21. stoljeća, a da ne spominjemo potonju 20. stoljeća.

      • mike k
        Rujna 4, 2017 na 07: 39

        Dogovoren.

        • Stari Hippy
          Rujna 4, 2017 na 12: 30

          Kad istaknem da naša izgradnja vojske u 21. stoljeću, kako ovdje tako iu inozemstvu, nevjerojatno liči na stare slike iz 20-ih i 30-ih, neki to shvaćaju, većina ne. Zaista je zastrašujuće.

        • Pierre Anonymot
          Rujna 4, 2017 na 19: 19

          Ako želite izvanrednu, nefikcijsku priču o tome gdje smo i kamo idemo, pročitajte memoare Sebastiana Haffnera, DEFYING HITLER.

    • Rujna 5, 2017 na 00: 21

      Što je s Izraelom… Mislite li da je Turska veća prijetnja od Izraela…???

      • Rujna 5, 2017 na 18: 55

        “Samsonova opcija” drži Europu kao taoca.

    • Nemesis.
      Rujna 6, 2017 na 17: 04

      Correcto.

  28. Rujna 3, 2017 na 13: 40

    Erdogan je jednaka prijetnja stabilnosti na Bliskom istoku (i Europi) kao i Netanyahu i njegovi saudijski prijatelji. Bio je u velikoj mjeri odgovoran za poticanje invazije radikalnih islamskih elemenata u Siriju. Ovo je dobro dokumentirao RT America (ignorirao msm) u nekoliko videa i neovisnih analiza iz autoritativnih američkih izvora, od kojih su neki dostupni kao poveznice na postu koji sam objavio u vrijeme obaranja ruskog mlažnjaka iznad Sirije. Napomena: njegov sin je bio izravno uključen u mito od ISIS-ove sheme za rafiniranje nafte od njihove okupacije sirijskog teritorija. Nuklearno oružje dodaje još jednu dimenziju njegovim dvoličnim prijetnjama. Hvala Jonathanu Marshallu što ste nam skrenuli pozornost na ovaj ozbiljan problem.https://crivellistreetchronicle.blogspot.com/2015/11/turkey-ally-or-liability.html

    • protjeran s glavne ulice
      Rujna 3, 2017 na 15: 41

      Vjerojatno je ta djela činio uglavnom po nalogu jenkijskog imperija, iako je svejedno možda bio sklon tome. Sada kada više nije saveznik Jenkija i ide uz drugu stranu, čini se da je promijenio stav sada kada je veza Jenkija s Kurdima postala središnja u njihovoj politici. Ovo je vjerojatno razlog zašto su se stvari u Siriji popravile: povratni udarac od pokušaja Jenkija da zaobiđe Erdogana, zbog čega je promijenio svoju melodiju na jednu manje negativnu. Slažem se da je on dvostruki opasni nitkov, ali onaj koji, podržavajući svoje najbolje interese, može slijediti manje negativnu politiku u Siriji.

    • plava
      Rujna 3, 2017 na 16: 51

      Najveća prijetnja stabilnosti u ME i globalno je očito SAD. Živim u Turskoj i ne vjerujem da itko, uključujući Erdogana, gleda na to nuklearno oružje. Ipak, bilo bi lijepo riješiti ih se.

      • Stari Hippy
        Rujna 4, 2017 na 12: 24

        Svakako, vjerovati bilo čemu što bilo koja vlada kaže je ludost. Također, osloboditi planet od nuklearnih bombi, kako se, dovraga, ikome može vjerovati s obzirom na okolnosti? Čini se da nitko nema pojma o izraelskim zalihama ili je to još uvijek strogo čuvana tajna. Ali zbog rastućeg neprijateljstva Turske prema nekim od navodnih saveznika SAD-a, uklanjanje nuklearnog oružja iz Turske je dobra ideja.

        • Rujna 4, 2017 na 22: 32

          Da, doista, Ol” Hippy… Izraelske nuklearne bombe su nekako posvećene rabinovim bajanjima!

        • SteveK9
          Rujna 7, 2017 na 09: 08

          Postoji mnogo 'tragova'... oko 150 bombi je uobičajena procjena.

  29. hitićanski
    Rujna 3, 2017 na 13: 38

    Postoji samo jedan način da se SAD i Rusija natjeraju da se odreknu svog nuklearnog arsenala i učine svijet slobodnim od nuklearnog oružja: mnogo više nacija naoružanih nuklearnim oružjem, tako da držanje tog oružja ne može biti korišteno kao nit ni protiv koga.

    U tom smislu, test H-bombe u Sjevernoj Koreji korak je u tom smjeru i sumnjam da zaslužuje osudu. Turska i Iran također će to neizbježno imati, jer imaju kapacitet za to. Vidjet ćemo da će svijet tada postati ozbiljniji u njihovoj zabrani. Pogotovo samo-"privilegirane" nacije.

    • Zachary Smith
      Rujna 3, 2017 na 16: 17

      Postoji samo jedan način da se SAD i Rusija natjeraju da se odreknu svog nuklearnog arsenala i učine svijet slobodnim od nuklearnog oružja: mnogo više nacija naoružanih nuklearnim oružjem, tako da držanje tog oružja ne može biti korišteno kao nit ni protiv koga.

      Ne ne ne.

      Ovo je međunarodni ekvivalent obrazloženja NRA-a.

      "Jedini način da se zaustavi loš tip s pištoljem je s dobrim momkom s pištoljem", rekao je LaPierre.

      LaPierre je potvrđeno lud, kao i teorija. To američko oružje u Turskoj može biti UKRADENO. Baš kao što je onaj kreten u Newtownu ukrao majčin pištolj, ubio je, a zatim nastavio ubiti 26 ljudi u osnovnoj školi. Što je više oružja, to im voćni kolači i drugi kriminalci imaju lakši pristup. Isto vrijedi i za nuklearno oružje. Ako Malavi ili Belize dobiju nuklearno oružje, svijet NEĆE biti sigurniji. Oružje će biti vječno iskušenje za kupce i prodavače. Da ne spominjem lude ljude koji imaju pristup takvim četvrtorazrednim nacijama. Bogati pojedinci i male korporacije mogli su ih i željeli dobiti. "Društvena i poslovna upotreba" nuklearnih bombi - zvuči kao lijep doktorat. naslov diplomskog rada.

      Davne 1969. John Brunner objavio je SF roman pod naslovom “The Jagged Orbit”. Ne znam je li čovjek bio ludi libertarijanac ili se samo tako ponašao kad je napisao priču, ali imala je neke nemoguće premise. Zamislite ovakvo društvo:

      “Gottschalkovi nisu državni poduzetnici, oni opskrbljuju domaće tržište. Pa što? U ovom trenutku, ako vam je kreditni rejting dobar, možete prošetati ulicom do trgovine oružjem i kupiti hrpu mikronuklearki, a to bi bilo dovoljno da očistite prosječni gradski blok.

      Nepotrebno je reći da sam odbacio sve što je ovaj autor napisao osim dvije kratke priče. Zamislite da NRA gura mikronuklearke...

      Svijet se ne može riješiti nuklearnog oružja - taj duh je iz kutije. No svo oružje moglo bi se staviti pod centralnu kontrolu na svjetskoj razini. Svatko tko ih je sakrio bio bi predmet oštre odmazde nekog ekvivalenta vojnih snaga UN-a.

      • mike k
        Rujna 4, 2017 na 07: 36

        Ne slažem se s premisom "svijet se ne može riješiti nuklearnog oružja".

        Mali dio novca potrebnog za održavanje i nadogradnju ovog oružja i sustava za njegovu isporuku bio bi dovoljan da se uspostavi vodonepropusni sustav inspekcije koji bi onemogućio varanje. U skladu s tim mogli bismo provesti zabranu rudarenja i obogaćivanja urana za bilo koju upotrebu, uključujući proizvodnju energije ili medicinske svrhe. Ove su aplikacije jednostavno preopasne i nepotrebne da bi se nastavilo. Jedina stvar koja nedostaje za postizanje ovih stvari je volja da se to učini. Rusija je u više navrata nudila sjesti i pristati na smanjenje američkih i vlastitih nuklearnih zaliha. I dalje odbijamo to učiniti. Želja SAD-a da vlada svijetom je u srcu ovog odbijanja. Nuklearni duh se može i treba vratiti u svoju bocu ispod površine našeg planeta – što prije to bolje, prije nego što njime uništimo svoju vrstu.

        • SteveK9
          Rujna 7, 2017 na 09: 04

          Bez obzira možemo li ih se riješiti ili ne, mislim da možemo znatno smanjiti njihov broj. Bili smo na tom razumnom putu, ali smo skrenuli s njega. Možda će situacija sa Sjevernom Korejom natjerati dovoljno ljudi da ponovno razmišljaju o ovome i gurnuti naše vođe natrag u tom smjeru. Upravo sada, Obama nas je postavio na kurs da potrošimo trilijun dolara za 'unapređenje' našeg nuklearnog arsenala. Pregovori o smanjenju naoružanja između SAD-a i Rusije zvuče staromodno, ali su još uvijek vrlo dobra ideja.

  30. Zachary Smith
    Rujna 3, 2017 na 12: 51

    G. Marshall spominje pokušaj vojnog udara tri puta, ali izbjegava govoriti o Erdoganovoj najvećoj zamjerki u vezi s tim – da ga je SAD gotovo sigurno podržavao. Po mom mišljenju to je još važniji razlog da se te nuklearne bombe što prije izbace iz Turske. To je pritužba koju Erdogan smatra legitimnom i, nažalost, vjerojatno je u pravu kad u to vjeruje.

    Siguran sam da je oružje kratkoročno neupotrebljivo, ali Turska bi ga zaplijenila značilo bi da će brzo imati znanje i iskustvo za izradu kopija. Ili prodati fotografije rasporeda stvari. Dugoročno, vjerojatno bi se mogli ponovno staviti u funkciju, na ovaj ili onaj način.

    Dakle, slažem se - premjestite stvari iz Turske, pronto.

    • Sam F
      Rujna 3, 2017 na 16: 53

      Pitanje nuklearnog oružja pohranjenog u Incirliku pojavilo se odmah nakon pokušaja državnog udara u SAD-u. Oružje je bilo pohranjeno u trezoru u deaktiviranom stanju, bez sumnje s potrebnim dijelovima pohranjenim negdje drugdje. Tijekom krize državnog udara nije zabilježen nikakav pokušaj njihovog uklanjanja, pa se čini vjerojatnim da su ili kritični dijelovi ili cjelina premješteni negdje drugdje, ili da je sposobnost drugih da ih koriste ili obrnutim inženjeringom novih dizajna vrlo niska.

      Tu je i složeno pitanje tko smo "mi" koje treba zaštititi, s obzirom na našu neo-totalitarnu vladu koja pokreće ratove diljem svijeta i veliku američku zavjeru o državnom udaru od koje se Turska jednostavno branila. Vraćanje svih nuklearnih oružja SAD-u čini se razumnim na temelju općih načela, ali isto vrijedi i za razvoj strateškog odvraćanja od strane ciljeva američkih ratnih huškača. Nije jasno da bi njihov pad u ruke Turske ili čak Irana bio destabilizirajući više od bilo koje tipične godine američkog lošeg ponašanja.

    • plava
      Rujna 3, 2017 na 17: 01

      Istina, on ne spominje stvarnu točku spora, podršku SAD-a i vjerojatno poticanje pokušaja državnog udara preko Gulenove organizacije.

    • Pierre Anonymot
      Rujna 4, 2017 na 20: 02

      Komentari su sa zida! Naravno, samo letite u 25 velikih zrakoplova, bacite bombe u njih, preletite Atlantik i preletite Ameriku do Oklahome ili Utaha ili nekog sličnog udaljenog mjesta i iskopajte rupu pa ih bacite u nju.

      Očigledno nemate pojma o tome što je uključeno politički, vremenski, u vezi s javnom sigurnošću, itd. Nigdje gdje je uistinu sigurno ne bi ih prihvatilo. Erdogan bi ih mogao zgrabiti kad sazna što radite. itd.

      Američki generali koji su pogledali kartu i odlučili da Turska treba biti u NATO-u nisu razumjeli ništa o bliskoistočnoj politici niti o Turskoj. Geografiju su smatrali ne posljedicama.

      Političari koji su razvili EU izvan izvornih članica djelovali su striktno na uvjerenju da što je grupa veća, to su čelnici EU-a imali veću moć i više će omotnica pasti ispod stola. Danas je jedna od najvećih zagovornica tog sustava i jedna od njegovih najvećih koristi, Angela Merkel, najavila da bi se zahtjev Turske za punopravno članstvo u EU trebao izbaciti iz daljnjeg razmatranja. Dovoljno sam živio u Europi da znam da nitko tko ne bi dobio nikakve ovlasti ili omotnice od EU-a članstvo Turske nije smatrao ni poluinteligentnom idejom.

      Naši vođe, vojni i politički nisu obučeni da razumiju Druge, već da odluče što žele na dječji način i skoče s krova mlatarajući rukama misleći da će njihova ideja letjeti jer je to NJIHOVA ideja. Svijet ne funkcionira tako. A mi ćemo pojesti otrovni puding koji su skuhali.

      .

      • Patricia Victour
        Rujna 5, 2017 na 09: 57

        Samo "iskopajte rupu i bacite ih u nju?" Nije tako jednostavno. Očigledno niste upoznati s problemima koji već nekoliko godina traju u "rupi" za nuklearni otpad WIPP u južnom Novom Meksiku. Suočavanje s tonama nuklearnog otpada iz našeg zastarjelog arsenala i iz Nacionalnih laboratorija Los Alamosa i dr. veliki je problem koji se ne rješava – a vjerojatno se i ne može riješiti na siguran način. Umoran sam od toga da se moja voljena država, Novi Meksiko, koristi kao nuklearna žrtvovna zona, i ne želim to ni jednoj drugoj državi koju vi očito smatrate potrošnom robom.

      • SteveK9
        Rujna 7, 2017 na 08: 59

        Ono što se čini 'neuobičajeno' je to što kažete da je nemoguće da SAD ukloni svoje H-bombe iz Turske. Zašto bi to bilo tako? Najavimo ili ne objavimo da prenosimo ovo oružje natrag u SAD, i onda to učinimo. Mislite li da bi Erdogan poslao svoju vojsku da to spriječi? I, započeti rat sa SAD-om? Čisto sumnjam. To bi moglo ubrzati povlačenje Turske iz NATO-a i zatvaranje Incirlika, ali iskreno, ne mislim da članstvo Turske u NATO-u ovih dana ne znači mnogo, pa me ne bi bilo briga.

        Iskopati rupu?? Ovi bi se ili rastavili ili uskladištili, … zašto bismo ih zakopavali?

Komentari su zatvoreni.