Oliver Stone brani svoje intervjue s Putinom

Redatelj Oliver Stone vidio je svoje četverodijelne intervjue s ruskim predsjednikom Putinom kao način da Amerikancima omogući bolje razumijevanje lidera koji je demoniziran u glavnim medijima, izvještava Dennis J Bernstein.
Dennis J Bernstein

Nije iznenađujuće da američki mainstream mediji, koji su mjesecima bili opsjednuti "skandalom" oko vrata Rusije, napadaju redatelja Olivera Stonea zbog njegove četverodijelne serije intervjua s ruskim predsjednikom Vladimirom Putinom na temelju toga da je Stone trebao biti oštriji.

Ali Stoneovi suptilni i probni intervjui s Putinom - Putinovi intervjui emitiranje na Showtimeu — pružite gledatelju otkrivajući pogled iznutra na ruskog vođu, koji je po svemu sudeći iznimno popularan među Rusima s ocjenama odobravanja od oko 80 posto.

Oliver Stone intervjuira ruskog predsjednika Vladimira Putina u emisiji Showtime “The Putin Interviews”.

Razgovarao sam sa Stoneom u njegovim uredima u Los Angelesu 25. srpnja, ubrzo nakon njega bio počašćen Gary Webb Freedom of the Press Award Consortiumnews.com, a domaćin je bio nagrađivani istraživački novinar Robert Parry.

Stone će također primiti nagradu Počasno Srce Sarajeva “za svoj izvanredan doprinos filmskoj umjetnosti” na 23. Sarajevo Film Festivalu u kolovozu.

Dennis Bernstein: Olivere Stone, koliko je za vas bilo važno osvojiti nagradu Gary Webb za slobodu tiska? Gary Webb, za one koji ne znaju, bio je reporter koji je objavio priču o odnosu CIA-e prema trgovcima drogom.

Oliver Stone: Gary Webb je bio moj heroj, kao i Bob Parry. Bob je u ConsortiumNewsu mnogo godina. Upoznao sam ga kad je istraživao aferu Iran-Contra još ranih 1990-ih.

DB: Naravno, Gary Webb je bio isjeckan zbog načina na koji je uspio dokumentirati krajnji rezultat CIA-ine upletenosti u trgovce drogom. Na trenutak je bio hvaljen, ali je vrlo brzo ostao bez zanata.

OS: Afera Iran-Contra tipičan je primjer licemjerja ove zemlje. Bila je to golema priča i ono što je Reagan učinio bilo je opoziv. Glavni tisak nije želio još jednu promjenu vlade nakon Nixona. Nikada nije provedena prava istraga tog nereda. Kad čujete ovaj najnoviji ruski hakerski posao, to vas još više razljuti jer se ne istražuje ono što doista zaslužuje biti.

DB: Zašto ste odlučili intervjuirati Putina u ovo vrijeme?

OS: Dok sam bio u Moskvi razgovarajući s Edwardom Snowdenom prije nekoliko godina, susreo sam se s gospodinom Putinom i pitao ga o Snowdenu. Bio je vrlo susretljiv i dao mi je svoje vrlo razumno mišljenje o cijeloj priči. Mislio sam da bi bilo dobro nastaviti s intervjuima, iako nisam bio siguran da bi surađivao. Obavili smo seriju od četiri posjeta tijekom dvije godine, počevši od lipnja 2015. do veljače 2017. Siguran sam da ne bi nastavio da nije bio optimističan u pogledu projekta. Bili bismo u Moskvi samo dva ili tri dana i bilo je teško vidjeti ga duže od nekoliko sati.

Naravno, u to vrijeme izbori 2016. trebali su biti u torbi za gospođu Clinton. Vratili smo se u veljaču intervjuirati Putina o rezultatima izbora, koji su postali notorni. Namjera nam je bila napraviti profil svjetskog lidera kojeg su Sjedinjene Države zlotvorile na gotovo karikaturalni način od 2006. do 2007. godine. Činjenica da su izbori procvjetali u ovom golemom problemu samo je dolila ulje na vatru. Ovdje ste vidjeli kritike filma u masovnim medijima.

DB: Korporativno mainstream izvještavanje o Ukrajini bilo je nevjerojatno.

OS: To je povijesna netočnost. Ako pročitate izvještaje u to vrijeme u Washington Postu i New York Timesu, nije bilo nikakvog izvještavanja s druge strane. Novinari su te priče odbacivali kao teorije zavjere, a to je bilo "na dan". Bio je to tako očito državni udar da su Europljani to znali. Pa ipak, činilo se da smo u Sjedinjenim Državama, kao što to često činimo, blaženo neupućeni u drugu stranu priče.

Tražimo neko opravdanje za ponovno pokretanje hladnog rata. Bilo je gotovo kao da smo se ponovno suočili sa Sovjetskim Savezom. Uhodimo Putina otkako je ponovno počeo sastavljati gospodarstvo. Oko 2004. počinjete vidjeti najranije kritike o njemu kao diktatoru i pronevjeritelju, i tako dalje.

A kada govorimo o miješanju u izbore, Putin je bio podcijenjen kada je rekao da su Sjedinjene Države bile u rukama ruskih izbora 2012. Imamo snimku [pomoćnice] državnog tajnika Victorije Nuland koja govori kako smo pokušavali obaviti sav ovaj dobar posao u Rusiji itd. Mi smo se bezočno miješali u njihov izbor. Godine 1996. potpuno smo lažirali Jeljcinove izbore. Bio je toliko nepopularan nakon četiri godine na vlasti da su komunisti bili spremni vratiti vladu. Sredili smo mu, između ostalog, i gigantski kredit od MMF-a.

DB: Što biste rekli koji su bili neki od najiznenađujućih trenutaka u intervjuima s Putinom?

Redatelj Oliver Stone intervjuira ruskog predsjednika Vladimira Putina za Showtimeov “The Putin Interviews”.

OS: Pa, već u prvom intervjuu razgovarali smo o vrlo stvarnoj prijetnji nuklearnog rata. Pitao sam o Clintonovoj agresivnoj retorici i Putin je rekao, dobro, navikli smo na to od američkih političkih kandidata. Čuli smo to od Romneya još 2012. Mislim da je Putin pretpostavio da će Clinton pobijediti na izborima. Trumpovo ime se nikada nije pojavilo. Znate, ruski diplomati se žale da Amerikanci s njima razgovaraju kao s kaubojima, kao s barbarima. Iz perspektive drugih zemalja, mi u predizbornim kampanjama najavljujemo ratove.

Putin je sa mnom dugo razgovarao o nuklearnom paritetu. Mislim da većina Amerikanaca ne shvaća da smo, kada je Bush ukinuo sporazum o neširenju oružja 2001., uklonili jedan od glavnih kamena temeljaca naše nacionalne sigurnosti. Zatim smo postavili ABM [antibalističke rakete] u Poljsku i nedavno u Rumunjsku.

Godine 2009. Obama je najavio da ćemo potrošiti bilijune dolara na modernizaciju našeg nuklearnog arsenala, a sada Trump izjavljuje da ćemo dobiti sljedeći rat. Rusima je to vraški strašno. Putin je istaknuo da oni trenutno imaju jednu desetinu našeg vojnog proračuna. Mogu se spremati svakakvi užasi ako Sjedinjene Države pokušaju ojačati svoju prednost nuklearnim oružjem.

DB: Je li vaša namjera u ovim intervjuima bila pokušati humanizirati Putina, ako ne za američke čelnike, barem za američki narod? Da im damo osjećaj da postoji netko s kim se možemo nositi, s kim se možemo povući s ruba?

OS: Siguran sam da je bio voljan razgovarati sa mnom, s privatnim građaninom, s nekim tko nije na političkoj poziciji, jer je želio poslati poruku američkom narodu. Siguran sam da je bio prilično iznenađen što ga je Showtime uzeo i distribuirao u našoj zemlji, ali iu Europi.

Putin je itekako svjestan da mediji u ovoj zemlji nikada zapravo ne prenose ono što on pokušava reći. Jako su me se dojmili njegovi govori. Na primjer, tema njegove Münchenske [sigurnosne konferencije] 2007. govor je još uvijek vrlo relevantan. Vidio je što se događa u svijetu, s našim invazijama na Irak i Afganistan. O tom govoru ovdje u Sjedinjenim Državama nikada se nije izvještavalo. Sramotno je da važnog stranog čelnika ne možemo ozbiljno shvatiti i prenijeti njegove vlastite riječi.

DB: Čini se da je ovo način na koji uspijevate u američkom novinarstvu, napadajući takozvane neprijatelje umjesto da ih pokušavate razumjeti i artikulirati njihov stav.

OS: Čak ni u jeku Hladnog rata, Hruščov i kasnije Brežnjev nisu bili ismijavani na osobnoj razini u mjeri u kojoj je bio Putin.

DB: Jasno je da živimo u opasnim vremenima, možda opasnijim nego u vrijeme kubanske raketne krize.

OS: Vidimo kako se Europa počinje buditi i shvaća da NATO nije ono što je predloženo da bude i da Sjedinjene Države nisu tako dobar partner. Možda SAD samo zanima Europa kao tampon država između nas i njih. Možda se Europa počinje osjećati više kao talac nego kao saveznik. Ako Sjedinjene Države ne mogu prepustiti svoju nadmoć, pred svima će biti vrlo težak put.

Dennis J Bernstein voditelj je emisije “Flashpoints” na radio mreži Pacifica i autor Posebno izdanje: Glasovi iz skrivene učionice. Audio arhivi možete pristupiti na www.flashpoints.net.

123 komentara za “Oliver Stone brani svoje intervjue s Putinom"

  1. jfmxl
    Kolovoz 4, 2017 na 18: 28

    @joe prosjek

    'Nekoliko komentara iznad napisao sam da je najbolji način da se Googleu uskrati njegova moć korištenje drugih tražilica.'

    tu se slažem… gigablast je moja nova zadana tražilica...

  2. Joe Average
    Kolovoz 3, 2017 na 23: 49

    halfofanNSAgarbagepunt,

    hvala na informacijama. Prije ili kasnije ovako nešto će se dogoditi. Nažalost, prečesto koristim tu tražilicu. Najbolji način da oduzmete moć googleu je bojkotirati tu tvrtku okretanjem (nekoliko) preostalih alternativa (duckduckgo, yandex, qwant, baidu, …)

  3. Patricia Victour
    Kolovoz 3, 2017 na 10: 47

    Potaknuo bih sve da gledaju RT kao pratilac stranica poput Consortiumnews i drugih. Nije teško razumjeti zašto su oni koji kontroliraju u SAD-u toliko prestravljeni RT-om. Bez korporativnih sponzora i bez očitog uplitanja države, RT je slobodan stvarno prezentirati vijesti – i to obično obje strane gledajući goste iz različitih perspektiva – na mnogo skromniji i dostojanstveniji način od infotainment formata CNN-a ili MSNBC-a. . Često prvo čujem priče na RT-u koje se kasnije, nevoljko, objave u SAD-u kao doista činjenične, tako da nemam osjećaj da mi Putin/ruska propaganda ispire mozak. Znao sam da ne želim Clinton za predsjednika (ili Trumpa) puno prije predizbora iz mnogo različitih izvora. Nema usporedbe između onoga što nas ovdje hrani MSM na stranim vijestima i onoga što vidite na RT-u. Naravno, uvijek postoji određena razina pristranosti u bilo kojem mediju, ali je razina na RT-u mnogo niža koliko mogu zaključiti. U današnje vrijeme, tko doista zna "što leži ispod."

  4. jfl
    Kolovoz 3, 2017 na 03: 08

    @hoa-nsa-gc

    ne, siguran sam da uopće ne kalkulirate ... samo iznosite ono što 'odrasli' smatraju nepažljivim, bespotrebnim napadom na njihovu osjetljivost. Prije su djeca morala posjećivati ​​svjetske konvencije – veće od vlastite dječje igraonice. sada svi moramo živjeti u ogradici s djecom i njihovim uživanjem. Pretpostavljam da je oduvijek bilo tako ... a sad sam star, kad sam bio tvojih godina bio sam još samozadovoljnija budala od tebe, siguran sam. možda još jesam.

    postoji još jedan post na wsws.org na googleu... Googleov novi program oglašavanja prati offline kupce, krši privatnost. povezuju podatke o kreditnim karticama ljudi – stvarne kupnje u trgovinama – s njihovim online aktivnostima. prodajući ga prodavačima, naravno.

    još jedan aspekt googlea osim blijedog ponašanja je hosting poslovne e-pošte putem gmail.com lažna paravana. evo nekih odjevnih kombinacija s kojima sam se dopisivao, a zapravo su gmail računi ... i svu korespondenciju s njima sada čita, analizira, arhivira zauvijek google ... s 'vanjskim' dopisnicima koji misle da se dopisuju s izravnim pucanjem , potpuno kvalificirani nazivi domena.

    …@aaas.org Američka udruga za napredak znanosti, SAD
    …@artifex.com '… nudi cjeloviti ekosustav za rukovanje dokumentima i upravljanje programerima ... Vjeruju mu vodeće svjetske tehnološke i uslužne tvrtke više od 23 godine', SAD
    …@brown.edu Sveučilište Brown, Providence, Rhode Island, SAD
    …@crru.ac.th Sveučilište Chiang Rai Rajabat, Mueang Chiangrai TAJLAND
    …@edoceo.com Posao – Tehnologija – Inženjering Izrađujemo HTML5/CSS3 web-bazirane poslovne aplikacije spremne za mobilne uređaje. Koristimo Lean metode pokretanja i Open Stack, SAD
    …@fightforthefuture.org Neprofitna organizacija koja radi na širenju moći interneta za dobro Borba za budućnost posvećena je zaštiti i širenju transformativne moći interneta u našim životima stvaranjem građanskih kampanja koje privlače milijune ljudi. Zajedno s korisnicima interneta posvuda, odbijamo pokušaje ograničavanja naših osnovnih prava i sloboda i osnažujemo ljude da zahtijevaju tehnologiju (i politiku) koja služi njihovim interesima, SAD
    …@ilaw.or.th ??????????????????????????????????? ???????????????????????????? iLaw.or.th vas sve poziva da stvorite zakone koji potiču dobar život za sve, TAJLAND
    …@ips-dc.org Institut za političke studije (IPS) progresivni je think tank posvećen izgradnji pravednijeg, ekološki održivijeg i miroljubivijeg društva, SAD
    …@ivaw.org Irački veterani protiv rata, SAD
    …@jill2016.com Jill Stein, kandidatkinja Zelene stranke za potus, 2016., SAD
    …@khaosod.co.th Khaosod English, velika novinska/medijska organizacija na TAJLANDU
    …@mojdom.net čini se da web stranica više ne radi, SAD
    …@nd.edu Sveučilište Notre Dame, South Bend, Indiana SAD
    …@postcarbon.org Predvodnik prijelaza u otporniji, pravedniji i održiviji svijet, SAD
    …@prachatai.com Prachatai, online novine koje financira USAID u Bangkoku TAJLAND
    …@zendesk.com Zendesk podrška stavlja sve vaše informacije o klijentima na jedno mjesto, SAD
    …@truthdig.com Poduzetnik iz Los Angelesa Zuade Kaufman, koji radi kao izdavač, i novinar Robert Scheer buše ispod naslova, SAD
    …@usaid.gov USAID, sam državni odjel CIA-e/SAD-a

    ako pogledate stranicu s gornjom poveznicom, možete vidjeti kako proći kroz popis vlastitih dopisnika i identificirati kripto-gmail račune.

    google je, po meni, gori od nsa. a ljudi to pojedu kao bombone. što je yeats rekao o spiralnom vrtlogu i centru koji ne bi izdržao? događa pred našim očima.

  5. mrlje
    Kolovoz 2, 2017 na 20: 09

    Šteta što Amerikanci ne shvaćaju da vladajuća klasa (Novi svjetski poredak. globalisti, neokonzervativci, oligarsi, duboka država) posjeduje i koristi masovne medije za raspirivanje mržnje između političkih stranaka i nacija kako bi vladali cijelim svijetom. Narodi koji žele ostati slobodni bivaju demonizirani, bombardirani i uništeni. Nema brige za “kolateralnu štetu”, stranu ili domaću. Amerikanci koji ne žele voditi vječni rat i pokolje, već traže mir i razumijevanje sa cijelim čovječanstvom, ismijavaju se i kleveću. Građani koji se usuđuju promicati “Amerika na prvom mjestu” tretiraju se kao izdajice svoje žudnje za potpunom kontrolom svijeta, što je previše očito prema našem predsjedniku. Većina od 500 saveznih zastupnika očito prezire čovjeka koji je izabran da stavi “Ameriku na prvo mjesto”. Izgleda da je dobio "močvarnu groznicu" pokušavajući isušiti močvaru. Izigravši svoje birače koji preferiraju mir s Rusijom, potpisao je sankcije koje ni on ne može poništiti.

  6. jfl
    Kolovoz 1, 2017 na 23: 56

    zanimljivi identični postovi s različitim ručkama iznad … drugi se čini smišljenom uvredom za sve žene koje bi ga mogle pročitati, ima i 'ljevičarskih' svinja, također ... imaju istu e-mail adresu? posao koji je wsws.org obavio po tom pitanju je dobar ... nitko drugi nije učinio ništa ... ali slanje neželjene pošte ovoj stranici nije potrebno. robert parry je to sam neki dan obradio.

    evo linka na google stranicu koju je Damon naveo gore... Naša najnovija poboljšanja kvalitete za Pretraživanje ... stavio sam okvir oko 'Raspored pretraživanja' i podebljao navedeni tekst. isprike za treptanje gifova ... ravno s googleplexa ... koristim firefox i našao sam dodatak kako biste ih uključili i isključili.

  7. nazadna evolucija
    Kolovoz 1, 2017 na 22: 06

    halfofanNSAgarbagecunt – “…mašina za cenzuru, a ne tražilica.” Vrlo dobro rečeno!

  8. jfl
    Kolovoz 1, 2017 na 20: 46

    Sačuvao sam nekoliko adresa vladimira putina ... i neke od lavrovovih, ali govorimo o putinu ovdje ...

    slušati ruse je kao slušati čudne posjetitelje s drugog planeta ... u usporedbi sa slušanjem komičnih likova zaduženih za našu vladu u usa-u.

    to je sramotno, sramotno … trump i njegov potpredsjednik su samo najnoviji i najbolji, iza njih je 535 u domu i senatu. još 9 vrhovnih.

    nema nade od američke političke klase i njihovih pokrovitelja. nikakav. nula … zaboravite ih. ne gubite vrijeme prateći ih.

    moramo organizirati u naših 150,000+ biračkih mjesta, sastavimo stvarne demokratske platforme u svakoj i izaberemo ljude između sebe ... da istjeramo neokonzervativce iz naših hramova vlade, jednostavno da ubijemo cia-u, nsa-u, preuzmemo kontrolu nad federalnim rezervama i istjeramo financijere iz vlade kao i fosilna goriva.

    alternativa je sjediti na kauču i jesti kokice, gledati katastrofu koja se odvija na sva tri fronta televizije i voziti se na hidrantnim bombama s strelcima, financijerima i proizvođačima fosilnih goriva. s yahooom! ili vjerojatnije s balavim licem.

  9. Grgur Herr
    Kolovoz 1, 2017 na 16: 46

    Ovaj intervju – i/ili knjiga “National Security Cinema” – mogli bi biti zanimljivi filmofilima. Autori imaju dobre stvari za reći o Oliveru Stoneu i njegovim filmovima. Diže paru dok ide...

    http://mediaroots.org/national-security-cinema-interview-w-tom-secker-matthew-alford/

    • Bob Van Noy
      Kolovoz 3, 2017 na 08: 25

      Izvrstan članak Greg hvala ti.

  10. delija ruhe
    Kolovoz 1, 2017 na 14: 08

    “Možda su SAD samo zainteresirane za Europu kao tampon državu između nas i njih. Možda se Europa počinje osjećati više kao talac nego kao saveznik.”

    Tu nema "možda". Washington nije mario za Europu kada je prisilio EU da prihvati tu skupinu bivših sovjetskih država kao članice EU - samo kako bi se te države mogle koristiti kao lokacije za američke vojne baze, pa čak i kao mjesta za ICBM rakete uvježbane na Moskau. Da je EU imala riječ u tome, te države nikada ne bi bile primljene, jer ne mogu ispuniti sve uvjete. Sada je EU zapela s njima — i vidjeli smo kakav su problem.

    Ono što je malo manje sigurno jest da se EU “počinje osjećati više kao talac nego kao saveznik”. Da, posljednja serija sankcija protiv Rusije izazvala je prvi javni izraz koji sugerira da je Europi dosta Washingtona koji gazi europske interese i da bi čak mogla nešto učiniti po tom pitanju. To obećava. Ipak, moramo zapamtiti da se Europa sedamdeset godina ponašala kao krotki vazal: to je možda navika koju ne želi prekinuti. Vidjet ćemo.

  11. Kolovoz 1, 2017 na 13: 14

    Ne možete glasati protiv Tiranije. Zašto ovo nitko ne razumije? To je povijesna činjenica.

    A glasovanje u našem duopolu obrnutog totalitarizma u vlasništvu i pod upravom oligarhije? Je li to neki oblik sulude ironije?

    Razlog broj 1: Ne čitaju. Zadnja brojka koju sam pročitao je da je 40% odrasle populacije SAD-a 'funkcionalno nepismeno'.

    Razlog broj 2: Koliki bi bio postotak ljudi koji sve informacije dobivaju iz korporativnih TV vijesti, korporativnih časopisa i korporativnih novina? 90%? Više?

    Razgovaram s ljudima, dajem web adrese; ovu stranicu, TrueDig, counterpunch, druge, samo u nadi da će neki zaista otići na jednu ili drugu i pročitati. Kopiram članke i dijelim ih ljudima (tinta za pisač nije jeftina!). Čini li ikakvu korist? Ne znam, ali bilo je nekoliko solidnih republikanskih tipova tijekom godina koji su zapravo došli i pitali za moje mišljenje. Ne znam hoće li to učiniti, ali ovakvo ponašanje je donekle ohrabrujuće.

    Drago mi je da postoje ovakve stranice. I plakati ljudi poput tebe. Ponekad postane užasno usamljeno.

  12. Marko A.
    Kolovoz 1, 2017 na 10: 53

    Sjajan intervju i zaslužena nagrada. U drugoj Americi nagrada Gary Webb bila bi nova Pulitzerova nagrada. Ali pretpostavljam da bismo trebali prestati nazivati ​​mainstream medije 'mainstreamom', i umjesto toga ih nazvati onim što jesu: PR izlazi CFR-a koji guraju svoje imperijalne planove dok slamaju svakog protivnika (uključujući Garyja Webba u to vrijeme). Sljedeći kratki članak još me jednom podsjetio na ovu jednostavnu, ali surovu istinu: http://www.globalresearch.ca/the-american-empire-and-its-media/5600442

  13. protjeran s glavne ulice
    Kolovoz 1, 2017 na 01: 31

    Sjajan članak i sjajan intervju. Stone je jedan od rijetkih holivudskih tipova koji se nije prodao sve odvratnijoj strukturi moći.

  14. Kolovoz 1, 2017 na 00: 02

    To su David i Golijat.

    Svakom novinaru koji piše ono za što vjeruje da je istina dovodi u pitanje reputaciju bande nacionalnih urednika koji su oteli propagandu za vlastite ciljeve.

    Moje najbolje želje i žarke nade idu Oliveru Stoneu. Nisu samo njegovi intervjui s Putinom ono što vlasnici Amerike smatraju nepoželjnim, nego i dokumentarac o Snowdenu i Neispričana povijest s Peterom Kuznickom.

    Stone je podigao poklopac na smrdljivom loncu društvene kanalizacije za koji je America Inc mislila da ga je riješila. Umjesto da se suoče sa svojim noćnim morama, radije ih ignoriraju, a to znači ignorirati Stonea najbolje što mogu. Izveli su Charlieja Rosea da obavi posao, ali on nije napravio gotovo ništa jer su ga kupili i platili kakav jest, ali je odlučan djelovati nepristrano.

    Mislim da Stone i njegovi pristaše pobjeđuju. Samo trebamo još malo izdržati pod opresivnim teretom protivnika. Financijska osnova njihove moći se raspada, a njihova sposobnost komercijalnog rasta propala je već nekoliko godina. Samo nedostatak izbora je očuvanje grabežljivog kapitalizma Angloamerice i očuvanje koje zahtijeva alternative koje treba kritikovati, vrijeđati i ismijavati kao što vidimo da se dodjeljuju BRICS-u i drugim poznatim neovisnim zemljama. Strpljenje.

    • nazadna evolucija
      Kolovoz 1, 2017 na 00: 43

      RBHoughton – odličan post. “Strpljenje” je dobar savjet. Hvala vam.

  15. Potajno
    Srpanj 31, 2017 na 23: 32

    Video intervju Olivera Stonea u LA-u prošle srijede.

    Posljednji video upozorava na sankcije koje su nametnuli ludi prevaranti Conspirators u Con-Grossu, koji nezakonito uzurpiraju članak I Ustava SAD-a

    http://www.truthdig.com/avbooth/item/live_at_truthdig_oliver_stone_in_conversation_with_robert_scheer_20170726

  16. Srpanj 31, 2017 na 20: 39

    Gledanje Stephena Colberta i publike kako se gotovo otvoreno rugaju i smiju gospodinu Stoneu u vezi s Putinovim intervjuima bila je jedna od najsramotnijih i najrječitijih stvari kojima sam nedavno svjedočio. Imam duboko poštovanje prema Oliveru Stoneu, a apsolutno nimalo prema onima koji jednostavno šmekaju za državnim propagandnim aparatom. Svi dugujemo gospodinu Stoneu zahvalnost za njegov rad.

    • mike k
      Srpanj 31, 2017 na 20: 45

      Colbertova publika uglavnom su polupijani, kasnonoćni tipovi koji nemaju drugog posla nego pokazati svoju glupost.

      • Bob Van Noy
        Srpanj 31, 2017 na 21: 51

        Gary, prije mnogo godina Johnny Carson učinio je da Mark Lane izgleda kao budala u eteru. Stvarno sam volio Johnnyja Carsona, ali kad sam godinama kasnije vidio taj snimak, potpuno sam izgubio poštovanje prema njemu. Mark Lane je bio u pravu u vezi s JFK-om od samog trenutka kada su vijesti emitirane do njegovog posljednjeg daha. Moja najveća želja je da imamo spomenik onim hrabrim američkim i stranim istražiteljima koji su odbili šutjeti da ih se maltretira.
        Gary Webb, Oliver Stone i Robert Parry tamo bi imali istaknute pozicije...

        • Grgur Herr
          Srpanj 31, 2017 na 23: 33

          Divio sam se Marku Laneu od vremena kada sam pogledao Buckleyev intervju. Tako miran, hladan i odlučan pred Buckleyjevim antagonizmom.

          • Bob Van Noy
            Kolovoz 1, 2017 na 08: 24

            Bio je američko blago...

    • Realista
      Kolovoz 1, 2017 na 00: 10

      G. Colbert je bio zabavan. Sada samo pravi magarca od sebe svaki dan. Hillary Clinton nikad nije bila smiješna, ali i ona svaki dan pravi guzicu od sebe. Štoviše, koncentrirala se i usavršila svoju nevjerojatnu sposobnost u sveobuhvatnu knjigu koja uskoro izlazi. Neće biti smiješno, ali će izazvati puno smijeha.

    • nazadna evolucija
      Kolovoz 1, 2017 na 00: 40

      Gary – da, vidio sam isječak iz tog intervjua. Prije sam mislio da je Stephen Colbert smiješan, ali sada ga ne mogu ni gledati. Kakav pad iz milosti! Mislio sam da je inteligentniji od toga. Kakav način zarađivanja za život, ispadaj glup. Ne dolazi ni do gležnjeva Olivera Stonea.

      • Nancy
        Kolovoz 1, 2017 na 11: 47

        Igrao je samo ulogu u Colbertovom izvješću. Sam nije baš smiješan, još manje inteligentan. Sada je klaun kao i Trump. Obojica s guštom igraju svoje uloge!

    • Jessejean
      Kolovoz 1, 2017 na 11: 19

      Gary – u pravu si. Pitam se koja je bila Colbertova cijena. Čitao sam da je Maddow's bio 7 milijuna. Iz KORPORACIJA, Kiza.

  17. Srpanj 31, 2017 na 20: 36

    Dobar intervju Dennisa Bernsteina i zahvalnost Oliveru Stoneu za intervjue s Putinom, koje je Skyhorse Publishing objavio u mekom uvezu, kao i “The Plot to Scapegoat Russia” Dana Kovalika.

    Danas je uznemirujuća vijest da SAD i NATO razgovaraju o naoružavanju Ukrajine zbog “ruske agresije” netom nakon što je predsjednik Putin objavio odluku Rusije da protjera 755 američkih diplomata kao protumjeru novim sankcijama koje je Kongres usvojio protiv Rusije. SAD čini sve što je u njihovoj moći da izazove rat.

    • mike k
      Srpanj 31, 2017 na 20: 50

      Ratni huškači zapravo ne trebaju pravi izgovor za svoje postupke; bilo što će biti dovoljno. Nakon što svoju ciljnu publiku uvjere da je njihov plijen zao i/ili lud (kao Kim Jong Un), imaju sve izgovore koji im trebaju za napad. Oni se obraćaju najmračnijim aspektima svoje publike; rezoniranje uopće nije uključeno.

  18. Jessejean
    Srpanj 31, 2017 na 19: 38

    Ovo su uvijek sjajne inteligentne rasprave ovdje u CN-u. ali rijetko vidim da se riječ ili ideja "korporacije" rađa i uzgaja. Korporacije su te koje guraju, uzrokuju i imaju koristi od naših ratova. Korporacije su te koje šire propagandne “vijesti” koje nas drže u vječnom neznanju. Korporacije su te koje su kupile i platile naš kongres, da ne spominjemo naše predsjednike, obje stranke i većinu vlada država. Korporacije su te koje izvršnim direktorima daju sav profit našeg gospodarstva tako da nemamo dovoljno novca za izgradnju brzog vlaka od Dundasa do Dimwita. Cijelu našu republiku progutaju korporacije, a ipak mi–.prilično dobro informirani-i-iskreno-progresivni-ljudi–nastavljamo raspravljati o problemima naše zemlje kao o diskretnim, nepovezanim, zajebanim stvarima, iako zapravo jesmo u usred korporativnog državnog udara koji je planiran i izvršen zadnjih 40 godina. Plačem za Cezarom, ne za Katonom.

    • mike k
      Srpanj 31, 2017 na 20: 42

      Teško je pokriti sve načine na koje su bogati i moćni smislili da nas zajebu. Ali ovdašnji stalni gosti potpuno su svjesni vaših korporativnih briga. Citizens United je dobio pokrivenost. Na kraju krajeva, korporacije su samo gomila pravnih tekstova koje su napisali odvjetnici za bogate ljude kako bi opravdali oligarhijsku krađu.

    • Bob Van Noy
      Srpanj 31, 2017 na 21: 40

      Jessejean, bio sam zapanjen člankom koji je objavio Voltaire Net (vrlo pouzdan po mom mišljenju) koji ukazuje na to da je David Petraeus nastavio organizirati ilegalne isporuke oružja dok je bio u KKR-u, što je za mene nepristojno izravna indikacija da MIC brzo i nezakonito radi . Pitat ću ga tu i opet, gdje je hvaljeni američki pravni sustav?
      Ovo je ratni zločin ili bi trebao biti. Nisam pravnik, ali da jesam, vrištao bih bez glave zbog šutnje moje profesije...
      http://www.voltairenet.org/article197144.html

    • vidovnjak
      Srpanj 31, 2017 na 23: 45

      SVA CARSTVA PROPADAJU. Nema nikakve veze s ideologijom, tipom vođe ILI s time da li korporacije bjesomučno rade.

      Korporacije su uglađeno oruđe kapitalizma, a kapitalizam je najuglađenije oruđe RASTA.

      Ono što je zajedničko SVIM carstvima je da su se sva temeljila na neprestanom rastu. Pronađite i pročitajte Survival of Civilization Sir Johna Glubba (krijumčareno je na Internetu). Obratite pažnju na njegove izvrsne račune o tome kako se carstva formiraju i zatim propadaju. Uspon pa pad, parabola, SVE. Ugradili smo rast kao neophodan; naše ekonomske funkcije u potpunosti se oslanjaju na "kamate", a "kamate" su zapravo samo rast (očekivani).

      Naravno, pohlepa postoji. To je ljudska osobina.

      • Brad Owen
        Kolovoz 1, 2017 na 05: 34

        Nesvjesno se zalažete za slučaj sinarhista. Ovo je njihova omiljena linija napada na napredak putem dirigizma/demokratskog socijalizma. Predstavlja feudalnu stagnaciju, zamrznutu u vremenu, zamrznutu u umu, do nepromjenjivog statusa quo, i NE predstavlja Prirodu: ne može se dva puta ući u istu rijeku, rast je neophodan samo za održavanje tijela. Stanice se potpuno mijenjaju svakih sedam godina; vi niste ista osoba koja ste bili prije sedam godina (činjenica da VI niste svoje tijelo je druga rasprava).

        • Brad Owen
          Kolovoz 1, 2017 na 05: 35

          Zbog toga ponekad mislim da će Sinarhisti osvojiti Polje ideja.

        • Joe Average
          Kolovoz 3, 2017 na 23: 26

          Brad,

          budući da se čini da imate neke ekonomske uvide, možda mi možete pomoći da shvatim pitanje koje me muči već neko vrijeme: Kako može postojati beskonačan rast na konačnom planetu? (Beskonačni rast je u osnovi ono što nam svaki glavni ekonomist pokušava prodati. Da vidimo koliko dugo tržište nafte može rasti.)

    • nazadna evolucija
      Kolovoz 1, 2017 na 00: 35

      Jessejean – da, u pravu ste: naftne i plinske korporacije, financijske korporacije, korporacije za proizvodnju oružja, poljoprivredne korporacije, farmaceutske/osiguravajuće korporacije, korporacije za resurse, medijske korporacije, tehnološke korporacije itd.

      Ove korporacije imaju čudan položaj u zemlji, zajedno s AIPAC-om.

      Sav novac treba maknuti iz politike. Platite ih dobro, ali ako uzmu novac, idu u zatvor.

      • Jessejean
        Kolovoz 1, 2017 na 11: 16

        Unatrag—ako samo. Pokušali smo to ovdje u mom rodnom gradu, da bismo nakon jednih izbora odustali od toga. Političko manevriranje bilo je zapanjujuće neprozirno u tako malom gradu (u to vrijeme). Međutim, ove smo godine imali vrlo progresivnu ženu koja se pojavila niotkuda u potpuno širokoj kampanji i pobijedila. Bernie je zapalio vatru.

    • Kiza
      Kolovoz 1, 2017 na 05: 40

      Okrivljavanje korporacija vrlo je loša raspodjela krivnje, popularna na ljevici. To je poput okrivljivanja Biblije ili Kurana za ratove. Iza korporacija stoje ljudi, pojedinci, koji vode korporacije ili su vlasnici korporacija. Možda su to grupe ljudi sa zajedničkim interesima, možda upravni odbori ili slično. Korporacija je samo organizacijska struktura i pravni subjekt, ništa više. Korporacija ne može profitirati od rata, ne može uživati ​​u ratnom plijenu, mogu samo ljudi koji stoje iza nje.

      Dati korporacijama osobnost i izjednačiti ih s ljudskim bićima upravo je ono što žele ljudi koji stoje iza njih, nesmetano profitirati i odvratiti odgovornost. Stoga, molim vas, prestanite kriviti "korporacije", prepustite tu vrstu bika Naomi Klein i njoj sličnim. Uvijek razmišljajte "tko", a ne "što".

      • Dave P.
        Kolovoz 1, 2017 na 12: 32

        Kiza: Vrlo dobro zapažanje, potpuno se slažem.

        • Kiza
          Kolovoz 1, 2017 na 21: 03

          Da, vrlo slično ratu protiv terorizma. Uskoro ćemo ratovati protiv većine apstraktnih imenica i mrzit ćemo organizacijske strukture koje nas tjeraju da pišemo gluposti.

      • nazadna evolucija
        Kolovoz 1, 2017 na 21: 48

        Kiza – pa, mislim da su ljudi koji stoje iza korporacije implicirani u ono o čemu smo pričali. Naravno da su to ljudi. Jednostavno je lakše reći “korporacija” umjesto “ljudi koji stoje iza korporacije”.

        Jessejean – da, transparentnost je ključ, ali ovi ljigavi političari jednostavno vole biti neprozirni, tim bolje kako bi sakrili što namjeravaju. Nadamo se da će nova žena dobro funkcionirati.

        • Preskoči Scotta
          Kolovoz 2, 2017 na 07: 53

          Da, to su ljudi koji stoje iza korporacije, ali to je također i korporativna struktura. Kad jedan đubre umre, dolazi drugi da ga zamijeni. Korporacije su konkurentske strukture moći koje nastoje potkopati moć vlada. Vlade bi trebale predstavljati volju većine, uz određeno poštivanje prava manjina. Korporacije predstavljaju volju uprave i dioničara. Maksimiziranje profita njihov je primarni cilj, gotovo u potpunosti isključujući bilo koji drugi cilj. Globalizacija je preuzimanje državnog suvereniteta od strane korporativne moći.

      • Joe Tedesky
        Kolovoz 1, 2017 na 23: 18

        Kiza, prvo me malo zbunilo to što si nam rekao da ne krivimo 'korporacije'. Tada sam razmišljao, pa kako bismo drugačije mogli nazivati ​​ovaj entitet koji pljačka od siromašnih da bi obogatio obogaćene. Dobro sam pomislio, možda bih ih nazvao 'korporacijskom elitom' ili 'bogatih 1%', i pretpostavljam da bi to bilo dovoljno, ali onda sam shvatio što ste htjeli reći. Čini se da želite ukazati na pojedince, a ne da mi dopustimo tim pojedincima da izbjegnu osudu pod svemirskim kišobranom pukog opisa da ih se naziva 'korporacijom'. Pravo?

        Znam da ćete, ako u svojim budućim komentarima kažem 'korporacija', više nego vjerojatno pretpostaviti na koga mislim. Iako, ako negdje u svojim komentarima učinim svoje ime malo ličnijim, ovo bi vam se više svidjelo.

        Dat ću sve od sebe, jer uvijek pokušavam naučiti kako biti bolji, ali ako pogriješim, svakako mi javite.

        Sada, možemo li smisliti bolji izraz od 'duboke države'?

        • Dave P.
          Kolovoz 2, 2017 na 00: 32

          Joe, većina ljudi u Americi radi za korporacije, a radili su i njihovi očevi, kao i njihovi djedovi. Prilično ih zbunjuje kada članci, komentari ili netko na TV-u ili Youtubeu za sve te loše stvari okrivljuje korporacije. Najvjerojatnije je Kiza mislio da bismo trebali imenovati određene stvari o korporacijama i imenovati imena.

          Što se tiče Duboke države, bilo je nekoliko naznaka u današnjem članku u Sputnik International News. Link do njega je ispod:

          https://sputniknews.com/politics/201708011056088140-us-sanctions-russia-iran-north-korea/

        • Kiza
          Kolovoz 2, 2017 na 09: 50

          Da, uglavnom si u pravu Joe. Ali izgleda da nisam bio jasan kada sam mislio da jesam. Pokušavao sam objasniti da se korporacije koriste kao štit, kao jedan stupanj odvojenosti/izolacije između pohlepne elite i njihovih djela. Prije nego što je korporacija postala pravna osoba praktički ravnopravna ti i ja, a postoji argument da je čak i iznad stvarne osobe (supralegal), odgovornost je bila individualna ili se odnosila na grupu osoba. Kad stvari krenu jako loše, korporacija bankrotira, elita koja stoji iza nje gubi nešto novca, ali oni jednostavno prelaze na drugu da opet rade iste loše stvari, jer je korporacija ta koja je prekršila zakon ili zagadila okoliš ili…. ne ljudi koji su to stvarno učinili.

          Kada ljevica prihvati vernakular elite, što je danas vrlo često (famozni oksimoron – humanitarni rat) – konzervativci to odbijaju, ali ljevica uskače, onda prihvaća ono što ne bi trebalo biti: nije korporacija koja čini loše stvari, iza nje stoje neki ljudi, poput čovječuljka iza zastora u Čarobnjaku iz Oza i povlače poluge.

          Volio bih to još bolje objasniti, ali ovo je ovdje potpuno izvan teme. Možda bih mogao preformulirati svoj argument u stari argument prava na oružje: nije oružje ono što ubija ljude nego ljudi koji ciljaju i povlače okidač. Isto tako, nije alat kao što je korporacija taj koji čini loše stvari, nego ljudi koji koriste alat. Samo budale krive alat.

          • Dave P.
            Kolovoz 2, 2017 na 12: 08

            Kiza: “. . .Isto tako, nije alat kao što je korporacija taj koji čini loše stvari, nego ljudi koji koriste alat. Samo budale krive alat.”

            Da, u pravu si. Nitko nije dirao te kriminalce kao Sandy Weill nakon nesreće 2008. Imena nisu navedena.

      • Realista
        Kolovoz 2, 2017 na 01: 37

        Korporacije su pravni štit koji koriste bogati i moćni kako bi odvratili zakonsku odgovornost, građansku dužnost i poreznu obvezu među ostalim rizicima i odgovornostima kojima smo mi ostali izravno izloženi. Ovi štitovi su još jedno oružje koje se daje ljudima kojima najmanje treba zaštita države. Već imaju dovoljno financijskih i pravnih toljaga da nas ostale pobiju. Tek u 19. stoljeću, osim ako se varam, korporacije su dobile privilegiju osobnosti prema američkom zakonu, a prije samo nekoliko desetljeća dobile su mnogo više zaštićenu slobodu govora nego mi ostali zajedno kada je novac izjednačen s govorom od strane sudova. U ovom stoljeću, korporacije su očito dobile pravo da nametnu svoja "religijska uvjerenja" (kako je uopće moguće da legalno izbjegava vjeroispovijed?) sud prema odredbama Zakona o pristupačnoj zdravstvenoj zaštiti (Obamacare).

        Da, počinitelji perfidije koji se koriste zaštitom korporativnih paravana trebali bi biti krajnje mete socijalne pravde i zakona, ali da bismo došli do njih prvo ćemo morati usmjeriti nekoliko pravnih poteza protiv korporacija per se koje ih štite. Naravno, zakon služi onima koji ga pišu, a bogati, zaštićeni i poticani svojim korporativnim štitovima, pojedinci su (mnogi od njih čak nisu ni američki državljani) koji naručuju pisanje naših zakona od strane političara koje kontroliraju putem “ sloboda govora”, tj. doprinosi političkim kampanjama. Elite najvišeg establišmenta imaju toliko mnogo slojeva pravne zaštite koji okružuju njihova carstva i toliku kontrolu nad nama da će biti potrebno resetiranje cijelog našeg društva nakon neke velike katastrofe da bismo vidjeli preformulaciju istinske "slobode i pravde za sve".

        • Kiza
          Kolovoz 2, 2017 na 10: 02

          Hvala Realistu, dobro si stavio prst na to, shvatio si moju poentu jer si već mislio isto.

          Kako društvo može korporacijama dati većinu prava stvarne osobe, ali vrlo malo odgovornosti? Nemogućnost umrijeti kao ti ili ja čini korporaciju očito potpuno drugačijom. Zato sam, kad sam prvi put čuo objašnjenje korporacije kao pravne osobe, bio šokiran. Moja prva pomisao je bila - ovo je gore nego kralj prije Magne Carte. Korporacije nisu kraljevi, nisu carevi, oni su besmrtni gorštaci. Zašto? Cui Bono? Nitko ne bi stvorio ovakvo čudovište bez jakog interesa. Oprostite, mogao bih nastaviti, ali ovo je užasno izvan teme.

  19. Maggie Silver
    Srpanj 31, 2017 na 19: 32

    Izvrstan članak. Oliver Stone je apsolutno u pravu za Putina, Ukrajinu, američke medije i opasnost od nuklearnog rata. Volio bih da većina Amerikanaca razumije i istraži te stvari, a ne samo da vjeruje glavnim medijima.

  20. Srpanj 31, 2017 na 17: 03

    Samo nemojte misliti da itko shvaća koliko je teško ispitivati ​​nekoga tko je uključen u kontinuirani Hladni rat s Rusijom zbog onoga što se stvarno događalo iza kulisa i što se nikada nije priznalo – poput onoga što se dogodilo tijekom Iran'Contre i Putinove uloge u tome.

    • Preskoči Scotta
      Kolovoz 1, 2017 na 09: 52

      Oprostite na mom neznanju, ali kakva je bila Putinova uloga u Iranu/Kontri? Pokušao sam to potražiti na googleu i duckduckgou, ali ispao je prazan.

      • Joe Tedesky
        Kolovoz 1, 2017 na 12: 19

        I ja sam se pitao isto.

        • Martin – švedski državljanin
          Kolovoz 1, 2017 na 16: 11

          Ma, Putin ima prste u svemu! ;) Jedan nevjerojatan tip: kada je meteor udario o tlo i potonuo u ledom prekriveno jezero kod Čeljabinska, na primjer, zaronio je na dno i pokupio ga, sasvim sam.

          • Kiza
            Kolovoz 1, 2017 na 16: 32

            Joe i ja smo ovdje nedavno razgovarali o tome kako će Clintonite DNC u SAD-u okriviti Putina za ubojstvo Setha Richa.

            Problem gotovo svih zapadnih lidera je što im pas zvani Putin pojede zadaću. Zato na Zapadu više ništa ne ide, zato niti su izbori pošteni, niti vlakovi voze na vrijeme.

          • Grgur Herr
            Kolovoz 1, 2017 na 16: 57

            Kad je Putin imao 10 godina, bio je u izravnoj komunikaciji s Oswaldom. Upoznali su se tijekom Oswaldovog vremena u Sovjetskom Savezu.

          • Kiza
            Kolovoz 1, 2017 na 20: 43

            Gregory, to je zato što je Putin morao položiti praktični prijemni ispit za KGB: pomozi ubiti JFK-a da se kvalificiraš (za kad odrasteš). Nije li taj prošao s najboljim ocjenama?

          • Joe Tedesky
            Kolovoz 1, 2017 na 23: 04

            Kiza, sve oživljava. Priča o Sethu Richu sada je službeno oteta od strane DNC-ovih prevaranata i njihovih medijskih sluga. CNN govori o tome kako obitelj Rich samo želi da FOX i drugi istraživački novinari prestanu s nastavkom o ubojstvu mladog Setha. U ostatku priče Bloomberg i CNN "sramote" FOX jer je nastavio s ovom istragom.

            Zatim je tu bila priča koju ste neki dan povezali s Kizom, na zerohedgeu, gdje se sugerira da je Seth bio u kontaktu s ruskom odvjetnicom Natalijom V. Veselnitskaya. Ako se dovoljno dobro sjećam članka, čini se da se sjećam članka u kojem se spominje kako se nagađalo da Rusi stoje iza Sethovog ubojstva... ah Putin ne može biti daleko od nišana, ove vrste intriga, zar ne? Zašto ne, jer kao što Martin lako koristi svoje sarkastične muze da promiješa lonac, Putin je odgovoran za sve loše, pa zašto ne i za Sethovo ubojstvo? Iako bi to bilo neuobičajeno za Vladu, jer Seth Rich nije bio novinar.

            Nadamo se da ovaj priloženi link ovo neće poslati u moderiranje.

            https://www.sott.net/article/358086-Bloomberg-says-Trump-and-Fox-concocted-Seth-Rich-DNC-murder-story-investigator-suing-Fox-for-allegedly-misquoting-him

          • Realista
            Kolovoz 2, 2017 na 01: 00

            Putin je čisto sveznajući, a Rusija svemoćna, barem prema optužbama pametnjakovića iz Washingtona. Budući da je Washington toliko puta nadmašen i doveden u nepovoljan položaj od strane tih prokletih Rusa (s gospodarstvom veličine talijanskog, vojskom koja je 1/10 snage Sjedinjenih Država i samo jednom stranom bazom u usporedbi s tisuću u Washingtonu ), zašto im se jednostavno ne pridružimo umjesto da ih pokušavamo pobijediti? Znate, zajašite ove supermene koji su očito postigli "potpuni spektar dominacije" i podijelite plijen. Ili se možda razlikuje ono što govorimo i ono što je stvarno?

          • Realista
            Kolovoz 2, 2017 na 01: 08

            Joe, trenutno postoji članak Mikea Whitneyja na stranici Unz koji ocrtava širu sliku velike objedinjene teorije o svemu Hillary Clinton "Putin je pojeo moju zadaću". Vi i ostali ovdje sigurno ćete to htjeti provjeriti. URL objavljen u zasebnom sljedećem okviru.

          • Kiza
            Kolovoz 2, 2017 na 02: 49

            Realist, jako, jako mi se sviđa: “Velika ujedinjujuća teorija o tome kako je pas Putin pojeo sve zapadne zadaće“, koji je sveti gral politike zapadne duboke države.

            Joe, ne znam što bih drugo rekao o stalnom spinu koji dolazi od DNC-ovih slugu: sve dok ima kupaca, oni će nastaviti s proizvodnjom. Pitanje je samo – nema li ljudske gluposti kraja. Maloprije sam smislio ovaj koncept masovnog prikupljanja DNC laži. Zašto ne natjerati cijeli Internet da izmišlja DNC spinove i laži, ima mnogo više mašte izvan DNC-a.

          • Bob Van Noy
            Kolovoz 2, 2017 na 11: 52

            Za Joea, gore, čuo sam, ali ne mogu potvrditi da je glavni istražitelj brat Debbie Wasserman Schultz!

    • Joe Wallace
      Kolovoz 2, 2017 na 01: 04

      evolucija unazad:

      “Vjerujem da je to plan. Oni stvaraju priču. Da biste nešto prodali, prvo vam treba priča.”

      Ne mogu se više složiti. Sve što odudara od službenog “narativa” se ruga, ismijava, omalovažava, diskreditira. Kako bi iščupao službeni narativ, koji je obično jednostavan i jasan, novinar mora kopati duboko u korov. Ali istraga otkriva složenost. Za prijavu je potrebno vrijeme i novac. Ne potiče se i nudi malo nagrada za karijeru za one koji to poduzmu. Puno je lakše jednostavno se "složiti" s (krivom) službenom verzijom istine.

  21. Martin – švedski državljanin
    Srpanj 31, 2017 na 16: 23

    Gledao sam prva dva dijela na YouTubeu i smatram ih iznimno važnima. Svaki građanin koji ima ozbiljan interes i zabrinutost za ono što se događa u svijetu će se složiti. Pa ipak, nisu prikazani na švedskoj televiziji, a jedva da su i komentirani. Notorna reporterka državne TV odbacila ih je na njihovoj web stranici da su previše fini prema Putinu, iako ih “nisam vidio”. Nije bilo u interesu švedske msm propagande da ih pokaže. Isti reporter na tv btw navodi da je Rusija započela rat s Gruzijom i da nije bilo puča u Kijevu. Ovo je stvarnost švedskih masovnih medija i demokracije ovih dana.

    • Bob Van Noy
      Srpanj 31, 2017 na 16: 35

      Hvala ti na tom uvidu Martine. Vrlo visoko cijenim Švedsku i ako vaša vrlo pismena zemlja ima problema s MSM-om, to nam daje vrlo stvaran osjećaj ogromnosti naše dileme. Molimo vas da ostanete povezani ovdje i potaknite druge da nam se pridruže jer sada očajnički trebamo jedni druge.

      • Martin – švedski državljanin
        Srpanj 31, 2017 na 18: 02

        Hvala, obostrano!
        Da, to je doista ogroman problem.

        • Martin – švedski državljanin
          Srpanj 31, 2017 na 18: 05

          Lako je opisati msm u Švedskoj: samo jedan glas.

          • nazadna evolucija
            Kolovoz 1, 2017 na 00: 27

            Martin – hvala. Švedska vjerojatno također slijedi ono što rade svjetski središnji bankari? Isto i za globalizaciju? Zataškavanje silovanja od strane izbjeglica?

            Jedan glas. To je prava šteta.

          • Brad Owen
            Kolovoz 1, 2017 na 05: 25

            Da Backwardsevolution, dinastička kuća Bernadotte's Carl XVI. Gustaf, i proširena obitelj (njihova vlada u sjeni)'vjerojatno su dobili naredbe od kuće Wittin, Saxe-Gotha, Windsor; "idemo". Bankari Sinarhije provode Plan. Zamišljam strogo neutralnu PanEuropu u budućnosti, kraljevskih kuća i neofeudalnih regija bez nacija, nadgledanih od strane Mangerijske elite, s njihovom obavještajnom zajednicom koja potajno sije sjeme (ono što se zapravo događa od 1945., to je Venecija put oligarhije) neprijateljstva između SAD-a i Rusije/Kine kako bi se osujetila FDR-ova vizija svijeta nakon Drugog svjetskog rata, ono u što je JFK pokušao vratiti zemlju. Iz okvira za pretraživanje EIR-a: “Povratak monarha; politika za novo mračno doba”.

          • Kiza
            Kolovoz 1, 2017 na 05: 29

            Martine, spomenuli ste TV, poznatu i kao Talmud Vision. Je li zato? Šveđani su nekad bili među intelektualno najslobodnijima u Europi, što se dogodilo? Je li režim postao rob SAD-a (primjer Assangea) tako što je SAD otkupljivao sve i svakoga bezgranično tiskanim američkim dolarima? Oprosti, već znam da su švedski mediji samo jedan glas (SJW glas), ali zašto, kako je došlo do ovoga? Oprostite, ali znatiželjan sam.

          • Martin – švedski državljanin
            Kolovoz 1, 2017 na 14: 59

            Hvala na komentarima. Prvo, ja sam zapravo monarhist, mislim da to ima određenu vrijednost ne samo zato što su oni drugačija vrsta ljudi od političara.
            Mislim da bi se većina Šveđana složila.
            Kako je došlo do potpunog nedostatka divergencije u švedskom msm-u? Ovo je ključno pitanje o kojem sam se ja (a mislim i mnogi drugi, uključujući i ovdje) pitao. Prvo sam mislio da su laži o Ukrajini i Rusiji greške, pa sam kontaktirao velike švedske novine (Svenska Dagbladet) o jednom takvom slučaju, sve do glavnog urednika i dobio odgovor da oni ne pišu istinu, ali što žele da istina bude. Ista priča sa švedskom državnom televizijom, također preslikana na generalnog direktora. Vjerojatno nisam bio tako jasan, ali ono što sam u jedan glas mislio nije samo državna televizija, nego i sve veće dnevne novine i komercijalne televizije.
            Kako se to događa? Ne znam, i mislim da su vaše pretpostavke dobre kao i moje, plus mislim da mnogi članci ovdje daju važne dijelove slagalice. Siguran sam da je situacija slična, s varijacijama, diljem Europe, možda u Njemačkoj ima više rasprava i kritičnijeg javnog mnijenja, tako sam čuo.
            Vjerojatno Švedska više nije u poziciji, kao u vrijeme Palmea, da progovori. Švedski izvoz, kako se ponekad ističe, uvelike ovisi o američkim IR pravima i komponentama itd. Jedan slobodni novinar je očito bio iskreno zabrinut zbog komentara koji sam mu dao. Rekao je da je za svoj članak koristio vjerodostojne izvore vijesti kao kritiku izvora. Ti su izvori bili veliki zapadni msm i novinske agencije. Shvatio je problem sa stalnim referencama i da bi početni podaci mogli biti lažni, ali kasnije sam vidio članak na isti način. Nije promijenio stil. Vjerojatno postoji malo tržišta za istinu. Etablirani poznati novinari su između redaka nagovijestili urednike.

          • Martin – švedski državljanin
            Kolovoz 1, 2017 na 15: 13

            U intervjuu na TV-u 2014. godine vjerojatno je naša ministrica vanjskih poslova, gospođa Wallstrom, izjavila da (ne sjećam se točnih riječi) namjeravamo pobijediti u ovom propagandnom ratu (s Rusijom). Zvučalo je kao nenamjerni lapsus.

          • Kiza
            Kolovoz 1, 2017 na 16: 16

            Martine, hvala ti što si pokušao odgovoriti na moje pitanje. Mogu samo ponuditi svoje nagađanje (mišljenje) iz onoga što ste napisali. Stav ljudi u medijima koji opisujete opasna je mješavina blagog intelektualnog i moralnog pada koja nije neuobičajena u postmodernim zapadnim društvima. Iznenadilo bi me da se ovaj pad odnosi samo na švedski pogled na Rusiju. Rusija je vjerojatno samo koristan žrtveni jarac, koristan fokus za nacionalne i individualne strahove i frustracije, kao što je netko na internetu usporedio današnje Ruse sa Židovima u europskim tridesetima. Neograničeno useljavanje u Švedsku možda je još jedan pokazatelj pada.

            Proveo sam malo vremena u Švedskoj i stekao sam površan dojam o dobrim i lošim stranama tog društva. Ipak, nisam stekao dojam da globalna židovska financijska mafija koja predvodi napad na Putina i Rusiju sada ima neki izrazitiji utjecaj u Švedskoj, zato sam ovo pitao – da isključite. Zatim, švedska potreba da nekoga traže žrtvenim jarcima mora biti razlog za prihvaćanje mafijaških lažnih vijesti i njihovo širenje lokalno. Čista zaraza umjesto plana, vjerojatno je upravo spomenuti strah i nesigurnost Šveđana ono što Švedsku čini plodnim tlom za mafijaške laži (prepisivanje “vijesti” iz SAD-a). Možda se po tome Švedska razlikuje od drugih europskih zemalja poput Francuske, gdje židovska financijska mafija upravlja svime.

            Poznati su vam stavovi medijskih ljudi koje opisujete. Jedna od sporednih prednosti za neke od ljudi koji rade u medijima je ovo božansko uvjerenje da oni kontroliraju što njihova publika misli - to je ono što znači da pišu ne ono što je istina nego ono što žele da istina bude.

            Konačno, traženje žrtvenog jarca u Rusiji sada je prilično opasan pothvat jer su od 1930-ih Židovi izmislili nuklearno oružje, a neki od njih pomogli su Rusiji da ga nabavi. Ovaj spoj strahova od gubitka (svega) u razvijenim zapadnim nacijama i mafijaške osvete kako za uočene povijesne nepravde Rusije prema Židovima tako i za Putinovo zbacivanje mafijaškog jarma s leđa majke Rusije vode svijet u ovo izuzetno opasno područje.

          • Bob Van Noy
            Kolovoz 1, 2017 na 18: 36

            Divna nit. Vrlo korisno. Hvala svima. Obišli smo svijet ovim komentarom i svima vam zahvaljujem na njemu...

          • nazadna evolucija
            Kolovoz 1, 2017 na 21: 39

            Martin – I ja vjerujem da je bolji dobronamjerni kralj/kraljica, onaj koji voli svoju zemlju i učinit će ono što je najbolje za nju. Izbacite političare iz jednadžbe i imate priliku.

            “…oni ne pišu istinu nego ono što žele da istina bude.”

            Kiza – “To je čista zaraza umjesto plana…”

            Vjerujem da je to plan. Oni stvaraju priču. Da biste nešto prodali, prvo vam treba priča. Svi glavni mediji su usklađeni, zajedno sa središnjim bankarima, većinom ekonomista, akademika, obavještajnih agencija. Zatim tu su BIS, MMF, Svjetska banka, Svjetska trgovinska organizacija, NATO, UNHCR.

            Svi oni slijede naredbe. To je ono što ja vidim. Razmisli o tome. Previše ih je na jednoj stranici, diljem svijeta, da bi to bila slučajna slučajnost. Javi mi što misliš.

          • nazadna evolucija
            Kolovoz 1, 2017 na 21: 53

            Vjerojatno ih ima još mnogo, ali sam zaboravio Vijeće za vanjske odnose.

          • Kiza
            Kolovoz 2, 2017 na 02: 07

            backwardsevolution, to je samo moje nagađanje, ali moje životno iskustvo mi govori da postoji mnogo više kaosa nego planiranja. Tko god vodi predstavu, ne može uspješno povlačiti konce svima u svim zapadnim zemljama istovremeno. Kad sam studirao menadžment, spominjali su nešto što se zove "opseg menadžmenta", to jest koliko jedna osoba može kontrolirati. Priča o bivšem istočnonjemačkom policajcu Stazi bila je dobra studija slučaja. Tehnologija je dobar multiplikator upravljanja, ali ipak jedan menadžer može upravljati u prosjeku sa samo pet podređenih. Drugim riječima, usprkos svoj tehnologiji potrebna bi bila golema mreža, golema birokracija (ili Umjetna inteligencija) za kontrolu svega, a ja nemam dokaza da to još postoji, čak ni u Dubokoj državi.

            Zbog toga vjerujem da je ono što se događa djelomično planirano/kontrolirano, djelomično stjecište interesa i potreba, a djelomično inercija (mentalitet čopora, grupno razmišljanje itd.). Sve tri su važne, ali bez prve vjerojatno ne bi bilo. Dakle, „planeri“ koje spominjete su gospodari našeg svemira, ali ni oni ne mogu i ne kontroliraju sve. Nadam se da nisam krivo shvatio vaše pitanje.

          • Kiza
            Kolovoz 2, 2017 na 02: 30

            Moram priznati da se a priori ne slažem s Martinovim monarhizmom samo zato što vjerujem da nijedan vladajući sustav nije savršen za SVE situacije. Mnogo je trenutaka u povijesti kada je prosvijećena monarhija odigrala izuzetno pozitivnu ulogu. Zatim, tu je onaj stari argument da nasljedno vlasništvo nad društvom donosi stečeni interes koji ga štiti od izvlačenja vrijednosti do smrti domaćina, što je uobičajeno za buržoaske vođe društva. Drugim riječima, kralj želi ostaviti domaćina dovoljno zdravim da se njegovo potomstvo može hraniti njime. Britanski sustav monarhije u kombinaciji s parlamentarnom demokracijom često se uzima kao primjer savršene kombinacije. Ipak, još uvijek vozi UK poput odbjeglog vlaka.

            Zbog toga ne vjerujem ni u jedan sustav za sve situacije. Ali moram reći da Putinova “autokracija” sada prilično dobro ide Rusiji. Nekako su Putin i njegova svita (savjetnici) pukom popularnošću uspjeli centralizirati vlast i Rusiji ići izuzetno dobro, baš u ovom trenutku. Da sam Rus, ne bih želio više "demokracije" nego što je imam pod Putinom (osim ako nisam na platnom spisku neke zapadne nevladine organizacije), jer ovo stvarno djeluje.

            Što je dobro za Švedsku, ne znam. Možda bi Monarhija mogla pomoći u pronalaženju izlaza iz društvenih nevolja, posebice u pronalaženju rješenja za odbjeglu imigraciju.

          • nazadna evolucija
            Kolovoz 2, 2017 na 02: 57

            Kiza – hvala na odgovoru. Osjećam da je postojao koordiniran plan. Ipak, razumijem što želiš reći. Teško je kontrolirati sve. Ali osjećam da su svi gore navedeni akteri koje sam naveo bili uključeni. Priča koju su gurali bila je globalizacija ("To je dobro za vas", rečeno nam je). Oni su težili jednoj svjetskoj vladi.

            Dok sam gledao što se događa, vidio sam, na primjer, Novi Zeland kako se seli, zatim Australija, pa Velika Britanija, pa Japan itd. Nije važno na što; bilo je na mnogo različitih stvari (središnje bankarstvo, medijski narativ, Rusija, bilo što). Bio je to lock-step. Pomislio sam, “Čudno, svi na istoj stranici? Što je s tim?"

            Naravno da će biti kaosa, a ovo što kažete je zanimljivo što se tiče upravljanja. No, IMO je uložio zajedničke napore da se približe što su mogli i pokrenuli stvari što je brže moguće.

            Imali su već pripremljenu priču. Pa, dobro je imati priču, ali da biste bili uspješni, tu priču morate prodati; neće funkcionirati osim ako javnost to ne kupi, ne uključi se. Nisu. Svjedočite Brexitu, Trumpovoj pobjedi. Ljudi nisu kupili priču. Stvari sada idu po strani i oni se očajnički bore da vrate priču na pravi put blokirajući Trumpa na svakom koraku.

            Kao što je Martin objavio gore: "...oni ne pišu istinu, već ono što žele da istina bude." I svi su radili isto.

            Baš onako kako sam vidio stvari onako kako sam ih promatrao. Živjeli, Kiza.

          • Kiza
            Kolovoz 2, 2017 na 03: 21

            "Vidio sam, na primjer, Novi Zeland kako se seli, zatim Australija, zatim Ujedinjeno Kraljevstvo, pa Japan, itd." Ne možete li ovo objasniti i mentalitetom čopora? Možda ćemo jednog dana uskoro znati više.

            Sviđa mi se skoro ukidanje gotovine u zapadnim zemljama kao izvrstan primjer planskog nametanja totalitarnih kontrola. Možda si to trebao spomenuti.

          • Martin – švedski državljanin
            Kolovoz 2, 2017 na 04: 32

            Hvala svima na plodnoj razmjeni različitih kutova o ovom problemu!
            Malo sumnjam da je propagandni napor u Švedskoj barem nametnut od strane vlade. Ne znam sa sigurnošću, ali mnoge informacije govore u tom smjeru, uključujući (nenamjernu?) deklaraciju o namjeri dobivanja rata od strane FM-a i raspoređivanje novog entiteta za propagandni rat unutar obrane. Na ovom području postoji suradnja s drugim zemljama EU, npr. Latvijom.
            U isto vrijeme, čimbenici koje spominješ, Kiza, također se čine vrlo valjanima. Oni bi bili za istinu i povratak slobodnom informiranju?
            Nisam siguran u vezi Rusije kao žrtvenog jarca, o čemu vrijedi razmisliti, ali moj je dojam više slikanje lažne slike Rusije kao velike prijetnje. Ovdje postoji tradicionalni strah od Rusije, ali zapravo je moj dojam da sve više ljudi prepoznaje antirusku pristranost, ismijava je, siti su i zbunjeni onim što se dogodilo neovisnim medijima.
            U potpunosti se slažem oko sveukupnog pada novinarstva.
            Pretpostavljam da kultura i naslijeđe u značajnoj mjeri određuju kako se zemljom najbolje upravlja. Primijetio sam kako je Putin u Stoneovom intervjuu izjavio nešto poput toga da po njegovom mišljenju sadašnja ruska ograničena demokracija najviše odgovara zemlji, da joj treba vremena da se razvije u smjeru više demokracije. Za mene je to odjeknuo jedan od Palmeovih govora o važnosti strpljenja u politici. Rekao je da je ključno polako, sa što većim konsenzusom mijenjati stvari u željenom smjeru, kako bi bile trajne i kako bi se osigurao sklad u društvu. Smatram da je mudro.

          • Kiza
            Kolovoz 2, 2017 na 09: 26

            Martine, malo mi je čudno da si samoproglašeni monarhist, ali u isto vrijeme stalno citiraš pokojnog Olofa Palmea, koji je bio jedan od najvećih europskih političara ikada, socijaldemokrat (što bi se izostavilo iz centra sada). Ali ovo našu raspravu čini još zanimljivijom. Hvala puno na debati.

          • Martin – švedski državljanin
            Kolovoz 2, 2017 na 14: 18

            Kiza, hvala na interesu! Drago mi je što dijelite ove važne brige.
            Možda zvuči čudno citirati Palmea i biti monarhist, ali podrška monarhiji je ogromna. Jednostavno vjerujem da monarhija spaja, donosi kontinuitet. Kralj nema političku moć, kao što sam siguran da znate.

          • Joe Average
            Kolovoz 3, 2017 na 23: 09

            Martin

            nekoliko komentara ispod ovog vidio sam da ste stekli dojam da se u Njemačkoj više raspravlja. Nažalost, moram vas razočarati. Rasprava se odvija na nekim alternativnim web stranicama. Najbolji su Nachdenkseiten, KenFM (također sadrži izvještaje na engleskom) i Jung & Naiv (youtuber). Ako postoji kritički izvještaj o MSM-u, on se uglavnom emitira kada većina ljudi spava.

        • Bob Van Noy
          Kolovoz 2, 2017 na 11: 46

          Olof Palme, čuo sam da ga zovu “Švedski Kennedy”, čini mi se najdojmljivijim i zanima me da je umro na sličan način kao dr. King i Bobby Kennedy. Ne znam za njegovo ubojstvo, ali ne bih se jako iznenadio da postoji veza. Također je bio uključen u Iran Contra?

          https://en.m.wikipedia.org/wiki/Olof_Palme

      • Arnaud
        Kolovoz 4, 2017 na 14: 49

        Zasigurno se pad Švedske najbolje pokazao u sramotnim lažnim optužbama za silovanje protiv Juliusa Assangea. 6 godina + nezakonitog zatočenja i mučenja bez počinjenog zločina, odvratno.

  22. mike k
    Srpanj 31, 2017 na 15: 29

    “Ako Sjedinjene Države ne mogu prepustiti svoju nadmoć... To se jednostavno neće dogoditi, gospodine Stone, i vi to znate puno bolje od većine Amerikanaca. Oholost poput naše jednostavno ne nestaje bez ogromne unutarnje i vanjske borbe. Moć ne priznaje ništa bez da je na to prisiljena. (F. Douglas).

    • Stjepan Berk
      Srpanj 31, 2017 na 18: 43

      Dogovoren. No na kraju bi ostatak svijeta, ili veći dio njega, mogao učiniti upravo to. SAD je sada dužan devetnaest trilijuna dolara, a infrastruktura se raspada. Dok Kina gradi novi brzi vlak Puta svile kroz Rusiju i Europu. Pogledajte knjigu o tome ekonomista F. Williama Engdahla, koji ima dobar blog. Kina također drži lavovski udio američkog duga. SAD je klasičan slučaj onoga što je bivši znanstvenik Yalea David Kennedy nazvao "imperijalnim prenaprezanjem" u svom "Usponu i padu velikih carstava".

      • Preskoči Scotta
        Kolovoz 1, 2017 na 07: 30

        Stephen Berk-

        Hvala vam na vašim pronicljivim komentarima. Ovdje na CN-u ima mnogo inteligentnih komentatora i nadam se da ćete postati jedan od “redovitih”.

      • Joe Wallace
        Kolovoz 2, 2017 na 00: 46

        Stephen Berk:

        Hvala vam. Ponavljat ću ono što Skip Scott kaže.

        SAD-u prijeti pokušaj Kine da poveže euroazijski kontinent, kao da će mu oduzeti naše tržišta. Umjesto da gradimo vlastitu infrastrukturu — zašto nemamo brze vlakove od Seattlea do San Francisca do Los Angelesa, i križamo kontinent? — Pretpostavljam da ćemo pokrenuti planove za sabotiranje kineskih napora. Naša arogancija pokazuje se u tome što Južno kinesko more nazivamo "američkim jezerom". Možda je to bilo u jednom trenutku. Ne više.

      • Joe Average
        Kolovoz 3, 2017 na 22: 52

        Stjepan,

        devetnaest trilijuna dolara službeni je broj za SAD.

        Ako me sjećanje ne vara, Mike Whitney jednom je napisao članak o CP-u, stavljajući brojku bliže 45 trilijuna dolara ako dodate dug država, okruga i gradova (Detroit je morao podnijeti zahtjev za bankrot, a nedavno sam imao pročitajte da bi Houston mogao imati i nekih financijskih poteškoća.). Osim toga, mnoge državne institucije – na primjer bolnice – također su se zadužile. Na osobnoj razini, mnogi su građani SAD-a zaduženi (a čak i veći broj ne ispunjava obveze) zajmovima za automobile, dugom po kreditnoj kartici i dugom za studentski zajam.

        Još jedan članak koji sam jednom pročitao na RT-u procijenio je američki dug na 60 trilijuna dolara.

        Bez obzira koja je brojka bliža istini, pred nama su teška vremena.

    • Kiza
      Kolovoz 1, 2017 na 05: 19

      Jedan od mojih omiljenih interesa je uspoređivanje pada i pada Kineskog Carstva i Carstva SAD-a. Često se pokušavam staviti u kožu Kineza kada su bili suočeni s ovim padom i padom. Mnogi su Kinezi morali vidjeti da Carstvo propada jer je donosilo toliko pogrešnih odluka i činilo toliko pogrešnih stvari. Svi njihovi napori, baš kao i hrabri napori ovdašnjih komentatora, bili su usmjereni na ispravljanje staze, vraćanje lokomotive države na tračnice (pitam se što su Kinezi pokušavali učiniti da spase carstvo i naciju). Ali sve bezuspješno. Zašto? Zato što mandarini (birokrati) Kineskog Carstva i duboke države Carstva SAD-a nisu mogli odustati od svojih privilegija, svojih spletki i svojih svađa. Moj prijatelj ih je usporedio s tim afričkim majmunima koji su stavili ruku u šuplju trojku da bi zgrabili bananu i onda je neće pustiti sve dok im se ruka ne odsječe i mozak ne pojede kao poslastica. Svima u Carstvu, uključujući mandarine i duboke države, bilo bi bolje da carstvo preživi, ​​ali oni jednostavno neće pustiti bananu koju su zgrabili.

      • Abi
        Kolovoz 2, 2017 na 03: 59

        Zašto ovaj majmun mora biti "afrički"? Kao netko tko je rođen i odrastao u Africi, smatram to ne samo uvredljivim nego i činjenično netočnim. Afrički majmuni nisu glupi.

        • Kiza
          Kolovoz 2, 2017 na 09: 18

          Pozdrav Abi, ova priča govori o tome koliko su afrički ljudi pametniji od afričkih majmuna, jer ovako ljudi love majmune. Osim toga, koliko ja znam, majmunski mozak je poslastica samo u Africi. Nisam pokušavao biti politički korektan nego iskren jer priča ne bi bila uvjerljiva da sam majmune, na primjer, napravio Azijatima. Molim vas da mi kažete gdje je priča "činjenično netočna", voljan sam slušati i učiti.

  23. Drew Hunkins
    Srpanj 31, 2017 na 15: 11

    Upravo sam završio s čitanjem knjige intervjua pod naslovom “The Putin Interviews” koju je izdala Hot Books-Skyhorse Publishing. To je sjajno štivo koje sadrži mnogo materijala koji nije u seriji dokumentarnih filmova.

    Jedna stvar koja se ističe je Putinova nevjerojatna erudicija i širina znanja, to je zapanjujuće. Bez obzira na to što netko mislio o Putinu - slučajno vjerujem da je on ocrnjeni vođa koji je zapravo učinio neke pozitivne stvari za obične ruske ljude, on nije svetac, već jako ocrnjen u zapadnim masovnim medijima - čovjek mora biti takav najbistrijih, najupućenijih državnika na svjetskoj pozornici danas.

    • jo6pac
      Srpanj 31, 2017 na 18: 27

      Ako imate vremena i prilike, pogledajte njegova dva puta godišnje 4-satna pitanja novinara i građana Rusije. Nevjerojatno i nema američkog političara koji bi to mogao učiniti.

      Na u-tubeu su

      • lonkal
        Kolovoz 1, 2017 na 16: 15

        Klub Valdaj.

    • Stjepan Berk
      Srpanj 31, 2017 na 18: 37

      Kao umirovljeni sveučilišni akademik (povijest SAD-a), koji ima jednu specijalnost u SAD-u od 1945., dodao bih svoje pozitivno mišljenje o Putinu. On je razuman čovjek, diplomatičan, visoko obrazovan. Nikada ne uzvraća uvredama Amerikancima za ružne stvari koje im njihovi mediji govore o njemu. Ipak, truli američki establišment (obje velike stranke) tretira ga gore nego Staljina. Putin, s druge strane, ne mijenja uvredu za uvredu. Čak je Johna McCaina usporedio s Catonom Starijim, rimskim “domoljubom” koji je uvijek pozivao na potpuno uništenje Kartage. Rekao je da se divi tom aspektu McCaina, ali smatra da bi rimska suradnja s Kartagom bila bolja za obje zemlje. I ja sam upravo završio s čitanjem Intervjua. Trebale bi biti obavezna literatura za svakog američkog studenta kako bi se riješili svih medijskih sranja. Bilo je vrijeme kada je James Reston uređivao New York Times i imali su izvrsne novinare kao što je Arthur Crock, koji je iskreno izvještavao o JFK-jevim vrlo neortodoksnim stavovima. NYT je danas suprotno od toga. Možete saznati više istine iz tabloida New York Daily News nego iz Timesa ili čak iz Washington Posta. Stephena Cohena, znanstvenika emeritusa Princetona i NYU-a i najvećeg ruskog stručnjaka, koji se ne slaže sa službenim stavom, bojkotiraju svi mediji osim FOX Newsa, gdje Tucker Carlson. Dakle, više istine o Rusiji dobivamo na Foxu nego na NYT-u i ostatku Ratne stranke. Paul Craig Roberts, neovisno razmišljajući konzervativac s izvrsnom web stranicom, nazvao je Putina jedinim pravim državnikom koji je danas ostao na svijetu. Mnogi Stoneovi intervjui to dokazuju. A Stone nije bacao meke lopte. Postavljao je mnoga teška pitanja, a on, Stone, pokazao je daleko više sofisticiranosti, obrazovanosti i znanja o javnim poslovima, kao i sposobnosti intervjuiranja od mainstream medijskih hakova koje Roberts voli nazivati ​​prestitutima. Na kraju će se nepodnošljiva arogancija američkog establišmenta vratiti da ih ugrize. Niti jedna zemlja ne može se ponašati tako arogantno, tretirajući svoje europske "saveznike" kao satelite, držeći ih u skladu financijskim i pravnim iznudama, a da na kraju ne plati veliku cijenu. Svijet postaje sve zasićeniji.

      • Azad S.
        Srpanj 31, 2017 na 19: 43

        Stephen Berk: “I ja sam upravo završio s čitanjem Intervjua. Trebale bi biti obavezna lektira za svakog američkog studenta kako bi se riješili svih medijskih sranja.”

        Da, slažem se. Sigurno će probuditi mnoge mlade umove. Gledao sam Putinove govore na Valdai Discussion Club Meetu. Slijedi poveznica za sažetak njegovog govora iz 2014. na tom skupu u Sočiju. Ovaj govor iz 2014., kao i njegov govor iz 2007. u Münchenu, vrlo je ključan za njegove političke ideje.

        https://en.wikipedia.org/wiki/Valdai_speech_of_Vladimir_Putin

        • Nancy
          Kolovoz 1, 2017 na 11: 34

          Volio bih da probudi mlade umove. Uz dužno poštovanje, čini se da je većina mladih ljudi zadovoljna time što žive preko svojih telefona, jedući sve što Google i Amazon dijele. Iskreno se nadam da sam u krivu.
          PS Veliki Stoneov intervju o njegovim velikim intervjuima s Putinom.

          • lonkal
            Kolovoz 1, 2017 na 16: 35

            Ostavi telefone podalje, upravo čitam ovo na svom telefonu. Čini se da ljudi koji mrze pametne telefone ne shvaćaju da su oni uređaji za potrošnju informacija.

      • Bob Van Noy
        Srpanj 31, 2017 na 19: 45

        Hvala Stephanu Berku. To uistinu puno znači. Volim reći, mi ovdje vodimo bitku…

      • Realista
        Srpanj 31, 2017 na 19: 56

        Prekrasna analiza. Točno tako.

        Kao umirovljeni akademik, znate koliko se akademija promijenila u našim životima, nisu samo politika i mediji erodirali. Pogledajte kako je akademik razapeo Stephena F. Cohena!

        • Kiza
          Kolovoz 1, 2017 na 05: 08

          Realist, opet točno moje misli. Mora da smo bili braća u drugom životu.

          Nije li fascinantno kako su intelektualci starog stila, obično akademici, nestali, da bi ih zamijenili unajmljeni “intelektualni” topovi. Većina akademika ili šuti, brinući se odakle će stići sljedeća potpora, ili su uskočili u istu kolonu kao i mediji i nude usluge analize/pisanja za bilo koji razlog, čak i ako će to donijeti milijune mrtvih. Nažalost, moram primijetiti da ovakva iskrena i precizna analiza može doći samo od umirovljenog akademika, što gospodin Berk otvoreno tvrdi da jest. To je vrsta intelektualne klime koju sada moraju podnositi akademici, državna plaća im je nekada davala nenadmašnu slobodu izražavanja, a sada ih obvezuje da govore i pišu ono što režim/duboka država želi.

          • Joe Wallace
            Kolovoz 2, 2017 na 00: 34

            Kiza:

            “Nije li fascinantno kako su stari intelektualci, obično akademici, nestali, da bi ih zamijenili unajmljeni “intelektualci””.

            Podsjeća me na zapažanje Huntera S. Thompsona da je "povijest teško znati zbog plaćenog sranja."

        • Kiza
          Kolovoz 1, 2017 na 17: 38

          Evo vrlo zanimljive priče kako je britansko/englesko Sveučilište East Anglia, nakon što su mu hakirani e-mailovi o klimatskim palicama u vrijeme prije Wikileaksa, angažiralo PR konzultanta Neila Wallisa iz Outiside Organisation da prikrije jednu od najvećih akademskih prijevara u akademskoj povijesti. Glasnogovornik Sveučilišta Trevor Davies rekao je da su ga zaposlili jer je to samo problem "upravljanja ugledom" s kojim se ne nose dobro.

          https://wattsupwiththat.com/2017/07/30/successful-cover-up-and-lack-of-accountability-in-climate-deception/

          Ako riba trune iz glave, zapadna društva trunu iz svog akademskog mozga.

          • Realista
            Kolovoz 2, 2017 na 00: 44

            Amerika je skidala vrhnje iz Europe prije i poslije Drugog svjetskog rata. Moju generaciju uglavnom su obrazovali ti uzori, od kojih većina nisu bili samo intelektualni divovi, već ljudi besprijekorne etike i ljubaznosti. Iskreno govoreći, ne mislim da smo opravdali njihov primjer i najveće nade. Previše ribanja za novcem i slavom umjesto fokusiranja na ono što je istinito, ispravno i korisno. Ovih dana, da biste se smatrali jednim od najvećih suradnika u teškim znanostima, morate pokrenuti vlastiti uspješan posao uz objavljivanje svojih najboljih radova. Pretpostavljam da su kriterij knjižni ugovori, pa čak i televizijske čavrljalice u društvenim i humanističkim znanostima. Čuo sam da se mnogo puta govori da ako ne mogu zaraditi novac na tržištu, vaše ideje jednostavno nisu važne.

          • Kiza
            Kolovoz 2, 2017 na 01: 55

            Čita se kao da je znanost postala još jedna intelektualna prostitutka.

          • Realista
            Kolovoz 2, 2017 na 02: 08

            Svakako, Kiza. Više od svega, ono što danas sveučilišni administratori žele od svojih fakulteta su ugovori i patenti.

          • Bob Van Noy
            Kolovoz 2, 2017 na 10: 25

            Kiza, Realist, Joe Wallace. Dotakli ste se mog interesa. Ja sam nedisciplinirani čitatelj, slabo me usmjeravam, ali dva moja glavna izvora bili su Mark Van Doren i Jacques Barzun sa Sveučilišta Columbia. Pažljivo sam ih pratio i duboko se divio njihovoj učenosti i metodi. Koliko se sjećam, o Robertu Hutchinsu se mnogo govorilo unutar istočnog establišmenta kao o nekoj vrsti menadžerskog čuda. Svi ovi pojedinci uklapaju se u neku vrstu klasične intelektualne elite. Hutchinsa je kao najmlađeg predsjednika koledža u zemlji zaposlilo Sveučilište u Chicagu gdje je zaposlio mnoge impresivne europske (uglavnom židovske) intelekte i izgradio U of C u impresivnu instituciju. Međutim, Sveučilište je optuženo od strane pojedinaca poput osnivača Walgreena da potiče komunizam tijekom vrhunca "crvene panike", a Hutchins (Akademska sloboda) je krenuo dalje i institucija je negativno reagirala na njegovo prethodno vodstvo, pa tako na Chicago Boyse. Moje mišljenje je da se tada promijenilo američko visoko obrazovanje. Međutim, po mom mišljenju najbolji novi profesori, oni koji će vjerojatno biti označeni kao ljevičari, također su prešli u navodne manje škole i tamo ostaju radeći dobro, ali malo ih se spominje. Američki sustav srednjeg obrazovanja možda je osakaćen, ali ispod površine je živ i živahan... To je razlog zašto dobijete, na primjer, Miltona Friedmana umjesto Michaela Hudsona koji nema mikrofon!
            https://en.m.wikipedia.org/wiki/Robert_Maynard_Hutchins

      • elmerfudzie
        Kolovoz 2, 2017 na 11: 38

        Stephen Berk, jako odobravam tvoje komentare. U nedavnoj prošlosti komentirao sam aktualnu medijsku histeriju (rusofobiju) i ultradesničarsku prirodu takozvanog, dvostranačkog sustava.. Prošla su vremena starih tradicionalista poput Elizabeth dole. Da je Richard Nixon danas na vlasti, njegova politika bi bila označena kao "socijalistička" "zagovornica socijaldemokracije". Potpuno odsustvo zdravog razuma unutar obilaznice, konačno je evoluiralo u neku vrstu totalnog ludila, gdje čovjek bez ikakvih prethodnih političkih akreditacija (Trump) sjedi u Ovalnom uredu..i sada moramo prihvatiti sve te “nenamjerne posljedice” koji će sigurno uslijediti…ovdje nagovještavam vjerojatnost rata sa Sjevernom Korejom. Da parafraziramo tog velikog autora i profesora sociologije, Michaela Parentija: U Italiji su prije Drugog svjetskog rata industrijalci i veliki zemljoposjednici drastično smanjivali plaće i podizali cijene. Talijanska je vlada morala krupnim vlasnicima osigurati obilne subvencije i porezna oslobođenja. To je bila i ostala (danas ovdje u Americi) vladina politika korporativnog blagostanja. Na snažnu želju našeg građanstva općenito za socijaldemokracijom i populizmom odgovoreno je uništavanjem rashoda za socijalnu skrb i drastičnim rezovima (Bill Clinton). Parenti je rekao, citiram: "Zvuči li sve ovo poznato?" Neposredno prije Drugog svjetskog rata u Italiji je došlo do drastičnih padova životnog standarda i kako bi unaprijedili fašistički plan koji su željeli plutokrati i tajkuni, vladajući interesi uništili su sva demokratska prava, brzo naprijed u vremenu… AKA “Patriot” i NDA čin(ovi). Rješenje je bilo razbiti njihove organizacije i njihove političke slobode na primjer; Nemiri u Seattleu, WA i Ferguson MO, industrijski moguli, banksteri, poljoprivredne udruge, (baš kao i današnji GMO ljudi) susreli su se s Mussolinijem i pokrenuli fašističku revoluciju u Italiji prije Drugog svjetskog rata. U roku od dvije godine nakon što su korporatisti zauzeli vladin aparat i ovlasti, Mussolini je zatvorio sve oporbene novine, slomio sindikate, liberale, katolički otpor (danas protiv pobačaja), demokratske i republikanske stranke… opet ZVUČI VAM SVE OVO POZNATO??? ?

        • Joe Average
          Kolovoz 3, 2017 na 22: 34

          elmerfudzie,

          uglavnom ti je komentar na mjestu. Osobito je vaše opažanje pada životnog standarda dalo novi kut gledanja cijele slike. Potrošnja za siromašne i izbjeglice pripisuje se negativnim bilancama. Ovo obrazloženje se pak koristi za rasprodaju komunalne imovine. Uvijek je to bila borba između onih koji imaju i onih koji nemaju. Opet siromasi i preostala “srednja klasa” krivo traže odgovorne. Nadajmo se da će se probuditi prije nego što bude prekasno.

          • Joe Average
            Kolovoz 3, 2017 na 22: 39

            Prst na tipki miša bio je brži od moje pameti. Htio sam dodati da političar ne treba nužno političku legitimaciju. Isto je i s biznismenom. Za pokretanje i vođenje uspješnog poslovanja nekome nije potreban MBA. Pogledaj nas dvoje. Razgovaramo o političkim temama i barem jedan od nas – ja – nema niti političku diplomu niti diplomu političkih znanosti.

          • elmerfudzie
            Kolovoz 8, 2017 na 21: 00

            Joe Average, Kako se dogodilo da su građani općenito zaspali kada je njihova pojedinačna budućnost u pitanju. Paul Craig Roberts jednom je rekao, citiram ga: ….
            “Čovjek se ne može a da se ne zapita nepažnjom američkog naroda. Gdje su? Postoje li ili su mit? Je li ih uspavao zli demon?

      • elmerfudzie
        Kolovoz 2, 2017 na 13: 14

        Stephen Berk, moj odgovor na tvoj komentar je prebačen na ovu stranicu-

  24. Bob Van Noy
    Srpanj 31, 2017 na 14: 53

    Ovdje se govori samo istina od intervjuera Oliveru Stoneu i nadam se u komentaru. Ne mogu vam dovoljno zahvaliti Dennisu Bernsteinu, Oliveru Stoneu i Robertu Parryju za ovo Iznimno mjesto!

    • Joe Tedesky
      Srpanj 31, 2017 na 15: 54

      Neka nas dvoje, koji ovu stranicu smatramo nevjerojatnom, i naravno to što je Dennis Bernstein intervjuirao Olivera Stonea još je više razloga da zahvalimo Robertu Parryju što je osoba kakva jest.

      Nadam se da će nekada u budućnosti dokumentarni film Olivera Stonea 'Ukraine on Fire' biti prikazan negdje u Americi, ili bilo gdje ako želite, ali da se ovaj cenzurni veo podigne i da se nikad više neće vratiti. Ja sam onaj koji vjeruje da mi Amerikanci živimo u policijskoj državi u stilu 1984. Ne dopustite da vas zavaraju Seinfeldove reprize ili Ples sa zvijezdama. Možda se čini da je život u redu, ali kada konačno otkrijete da nas je preuzela policijska država, tada može biti prekasno da se išta učini u vezi s tim.

      Zahvaljujući čuvarima istine koji krase stranice ove stranice, mi ovdje barem imamo prozor u stvarni svijet, gdje su drugi Amerikanci koji se ne trude tražiti istinu sigurno na gubitku. Bravo, Oliver Stone što nam je dao cijeli život sjajnih filmova, koji mogu i čine razliku. Također hvala Dennisu Bernsteinu, a posebno hvala Robertu Parryju što ugošćuje takve autore na ovoj sjajnoj web stranici koja govori istinu.

      • jo6pac
        Srpanj 31, 2017 na 18: 25

        Ja sam za, neka bude 3

        • Kolovoz 1, 2017 na 00: 07

          Ja isto.

          I btw čestitke Robertu Parryju za njegovu nedavnu zasluženu nagradu

      • chris
        Kolovoz 1, 2017 na 21: 30

        Zdravo Joe,

        od sredine srpnja možete kupiti Ukraine on Fire na Amazonu

        http://a.co/d8YntFb

        Vrijedi novca!

        Najbolje

        chris

        • Joe Tedesky
          Kolovoz 1, 2017 na 22: 43

          Hvala ti puno Chris. Stvarno cijenim što ste mi ovo rekli. Dokaz da ima više dobrog nego lošeg.

        • Bob Van Noy
          Kolovoz 2, 2017 na 09: 01

          Hvala Chris, upravo sam ga naručio…

Komentari su zatvoreni.