Za svoj hrabar rad na polju dokumentarnog filma redatelj Oliver Stone dobitnik je 2016. godine nagrade Gary Webb Freedom of the Press Award koju je 3. lipnja primio od urednika Consortiumnews.com Roberta Parryja.
Robert Parry: Svi znaju da je Oliver Stone izvrstan scenarist, redatelj i producent. Snimio je poznate filmove. Ali također sam mislio da bi ljudi trebali prepoznati da je dao vrlo značajnu podršku dokumentarnim projektima. Bio je uključen u njih, pomogao ih je financirati.
Ono što je učinio, što je gotovo jedinstveno u ovom trenutku u američkoj povijesti, jest da se pokušava obračunati s ljudima koji su često čelnici drugih zemalja koje su SAD napadnute ili oštro kritizirane. Neki od tih vođa se demoniziraju i pretvaraju u kartonske likove koje je lako osuditi i odbaciti.
I što je Oliver Stone napravio, kao u njegovom dokumentarcu o nekim od vođa Južne Amerike [Južno od granice], je pokazati ovo s njihove strane, što misle, što ih pokreće. A to je tako važno u vrijeme kada se Sjedinjene Države mogu upustiti u užasne ratove. Vidjeli smo učinke demoniziranja vođa. I ne znači da su ti vođe sjajni momci, nitko to ne sugerira, ali da kada ih demoniziramo i učinimo da više ne budu ljudska bića, tada postaje vrlo lako ratovati s njima i njihovim zemljama. Vidjeli smo da se to dogodilo sa Saddamom Husseinom, na primjer, u Iraku, i uz užasnu cijenu za ljude te regije i američke vojnike koji su morali voditi ovaj rat.
Dakle, vidjeli smo posljedice neiskrenog i poštenog odnosa prema ljudima i nepokušavanja objasniti javnosti da su to višedimenzionalni lideri. To su ljudi koji vam se na kraju možda neće svidjeti, s kojima se možda nećete slagati, ali trebali biste barem znati što ih pokreće.
Oliver Stone je doista jedan od rijetkih ljudi koji imaju hrabrosti reći: "Učinit ću ovo, predstavit ću te ljude kao stvarne ljude, a to možemo uračunati u način na koji američki narod želi osjećati o ovom problemu.”
Podržao je dokumentarni projekt u kojem sam bio intervjuiran u vezi s Ukrajinom [Ukrajina u plamenu], pokušavajući ponuditi suptilniji, nijansiraniji pogled na ono što se tamo dogodilo, a sada radi program za Showtime, koji će se baviti intervjuima s ruskim predsjednikom Vladimirom Putinom, još jednom osobom koja, što je još važnije od nekih drugih, mi moram razumjeti [Putinovi intervjui].
Zato što je ideja o srljanju u sukob s Rusijom na ovakav slijepi način kao što smo to učinili u Iraku i u drugim zemljama, suočavajući se s Rusijom koja ima nuklearno oružje, još opasnija. Ne samo za američki narod, već za sve ljude. Zato smo htjeli odati počast Oliveru Stoneu ovom nagradom.
Želim mu zahvaliti što je došao i prihvatio to.
Oliver Stone: Hvala vam puno. Vrlo sam počašćen. Znam tko je Gary Webb i to je sjajna priča. Tako ja gledam na to kao dramaturg, valjda sam malo hladan na taj način. Ali bila je to tužna priča. Snimili su film, umro je na blagajnama, nije bio sretan, ali bio je prilično dobar film [Ubiti Messenger]. Jeremy Renner glumio je Garyja Webba.
To vam samo pokazuje kako filmovi koji su protiv američkog imidža ponekad jednostavno ne uspiju. Prije svega, oni se ne prave, tim ljudima je bilo jako teško snimiti taj film, trebalo je mnogo godina, umro je na kino blagajnama. Bio sam ondje. I možete napraviti film koji je na neki način proamerički, staviti Toma Hanksa u njega, i to vam ide prilično dobro, sudeći po zadnjem filmu Clintona Eastwooda o pilotu [Ukaljati], koji je zaradio mnogo novca.
Snimanje filma o Edwardu Snowdenu bila mi je još jedna lekcija razočarenja. To je kao da snimate film o [NSA zviždaču] Tomu Drakeu. Trebalo je zapravo tri godine, i kad smo završili sav posao i razgovarali s Edom, saznali njegovu stranu priče, zapravo je to bila njegova priča, to je bilo njegovo gledište, to ionako nije bila NSA, oni ne bi surađivao.
Ali mnogi su nam ljudi pomogli, i Ed je to odobrio i tako dalje, [a onda] nismo mogli dobiti nikakva financiranja iz Amerike u početku. Imamo sve za početak iz Njemačke i Francuske i nekih drugih europskih zemalja. Napravili smo film s ograničenim budžetom, dobili smo malog američkog distributera i film je ovdje umro.
Nismo ga prvo htjeli ovdje distribuirati. Željeli smo ga distribuirati u Francuskoj i tamo započeti. Nisu nam dopustili jer je to bila američka produkcija i htjeli su se prvo držati Amerike. Ali takve probleme imate.
Tako da je vrlo teško napraviti te filmove, vrlo teško. A na televiziji, gotovo zaboraviti. Jer mogu kritizirati unutar obitelji, ali rijetko će izaći van i krenuti u širu kritiku naše zemlje. I ovo nam treba, puni smo sami sebe, puni smo bahatosti.
Još sam gori u ovome od Boba jer je Bob temperamentan. Ponekad me ljuti naša arogancija i način na koji vidimo svijet. Rijetko smo u stanju izaći iz sebe i imati imalo empatije za "drugog". Drugi je ono što nas užasava, drugi je uvijek "drugi". Uvijek postoji Stvorenje iz Crne lagune, Crvenog planeta.
Odrastao sam pedesetih godina prošlog stoljeća, rođen sam '1950., još se sjećam prvog Hladnog rata i bio je užasan. Pričao sam ranije nekome tko je bio mlađi od mene da je 46-ih moj otac bio društven i da je imao mnogo liberalnih prijatelja iz 1950-ih koji su bili socijalisti, demokrati, ponekad čak i bivši komunisti ili komunisti.
Bili su u tom društvu, poslovni ljudi, "društvo sivog flanelskog odijela", ali za njih nije bilo budućnosti. Nisu mogli zapravo reći što su mislili jer bi to bilo zabilježeno. Reklo bi se da su bili pink-o, ili kako god su to tada zvali, a onda im promaknuća ne bi dolazila. Uvijek su bili na strani jednadžbe s nižim prihodima.
Ljudi koji su zaradili novac bili su ljudi koji su pričali o američkoj igri i to je bio jedini način da se dođe do vrha. Dakle, to je bio zastrašujući svijet, konformistički svijet, još konformističkiji nego sada. Daleko konformističkiji. Ljudi se nisu razlikovali.
Mi - Peter [Kuznick], ja, svi ovi ljudi ovdje - patili smo zbog toga u američkom školskom sustavu. Nisam poznavao povijest sve dok nisam počeo istraživati Neispričana povijest SAD-a 2008. sam stvarno počeo proučavati američku povijest i sve izvore.
Peter Kuznick, moj koautor [i istraživanja], dali su mi fakultetsko obrazovanje u dobi od 60 godina. Trebalo mi je. Amerikanci nemaju pojma [o] svojoj povijesti, nemaju pojma. Stvarno je zapanjujuće. Nosili smo ovu knjigu i ovaj dokumentarac posvuda i napredovali smo. Progresivni ljudi to su podržali u recenzijama. Mainstream je to potpuno, potpuno ignorirao. Dakle, ovi dokumentarci, vraćajući se na Castro, bile su muke, ali ponekad mi pružaju najveće zadovoljstvo koje sam ikada imao od svog rada.
Jako se brinem za Boba [Parryja]. Ja sam njegova velika podrška, ali se bojim za njega. Uvijek kažem: "Kako to možeš reći i šetati svojim susjedstvom?" Ovo je Arlington, Virginia. Možda je ovdje sigurniji nego što bi bio negdje drugdje. Trebamo Bobov glas. Lijepo piše, prije svega, što je bitno za novinara. I on je uvjerljiv i priča priču. I što je bolje, on to ponavlja, jer morate ponavljati kao učitelj, da bi ljudi stvarno počeli pamtiti i pamtiti. To je tužna priča i tako je jadno da smo došli do mjesta laganja sami sebi. Laži postaju veće, opasnije.
A sada, posebice, možda zato što starimo, osjećam da je to poprimilo razmjere ekstremnog pretjerivanja. Gdje je sada [osjećaj] “Naš predsjednik je mandžurski kandidat za Ruse. Rusi su ovdje, Rusi su u našim školama, Rusi su u našim poduzećima, Rusi su posvuda.” Za sve što je pošlo krivo mogu se okriviti Rusi.
Ovo se stvarno dogodilo. To je donekle bio slučaj s histerijom 1947., '48., '49., '50. Bila je to histerija o nedostatku snage. Ne znam kako to prevladati jer ako se ne osjećaš dovoljno jakim, nikad se nećeš osjećati jakim. Nikada nećeš imati oružje, nikada nećeš imati snage da odeš na plažu i uhvatiš se u koštac s nasilnikom koji te uvijek čeka.
Naš strah je posvuda. To je u našim dušama. I sve dok smo izvana motivirani pronaći neprijatelja, to će biti terorizam, to će biti Noriega, Hussein, Gadafi i Sirija, naravno, g. Assad. A sada će biti "Rusi su se vratili". Ne završava.
Nikada to nisam smatrao tako osobnim kao demoniziranje g. Putina. U stara vremena nikada nismo vrijeđali “Hruščovljevu Rusiju” ili “Černenkovu Rusiju”. Sada je uvijek Putin. Ovdje postoji smrt, tamo je ubijen gay osoba, to je “Putinova Rusija”. To je stvarno ludnica i povrh toga loše novinarstvo. Jako loše.
Dakle, moramo se nadati da će neki od ovih mladih ljudi pokupiti zabune i početi stvarno istraživati vijesti jer se u ovoj zemlji vrlo lako možete ulijeniti. Puno je konzumerizma, možete biti sretni i pokušati pobjeći iz ovog stoljeća. Koliko dugo možemo tako izdržati? Stvarno ne znam. Mislim da je naša karma zaslužna. Ne možete ubiti previše milijuna ljudi i izvući se s tim zauvijek. Iznenađen sam što smo se izvukli s Vijetnamskim ratom, na način na koji jesmo. A razlog zašto mislim da jesmo je taj što smo se teško borili protiv te reputacije.
G. Reagan je okrenuo stvari na svoj način i onda je, naravno, komunizam propao, tako da smo uvijek imali narativ za početak. Ponestalo nam je priče od '91. do otprilike 2001., ali sigurno smo izmislili puno laži. Djeca to ne znaju. Dakle, za njih je ovo novi neprijatelj.
To vam mogu reći iz osobnog zapažanja iz boravka u Rusiji mnogo puta, a to je da ruski ljudi uopće nisu gurnuti. Borili su se do gorkog kraja tijekom Drugog svjetskog rata. Dali su svoje živote u ogromnim količinama, dali su sve. Oni ne odustaju. Ne možemo ih vrijeđati i vrijeđati i tući kao što smo to radili i očekivati od njih da priznaju ono što mi očekujemo. Oni to neće učiniti.
Oni će u tome ići do kraja i to će za nas biti velika greška. Mi ćemo izgubiti puno više nego oni, jer smo puno bogatiji. I ne razumijem zašto možemo potrošiti deset puta više na našu vojsku nego oni i još uvijek ih se toliko bojati. To je strah koji nikad ne nestaje.
Dakle, za uništenje straha i za prosvjetljenje vrste, pozdravljam i tebe [Robert Parry], što širiš vijest. Hvala vam puno.
[Pročitati Parryjevu najavu nagrade u svibnju, kliknite ovdje.]
Bok O. Stone,
prije svega bih vam želio reći da sam obožavatelj vaših klasičnih filmova [tema Vijetnam, Kennedy itd.]. Ne bih pomislio da će tvoj filmski život donijeti takvu promjenu u "političke dokumente" s takvom pozadinom povijesnog znanja. Hvala na tome.
Cijenim vašu hrabrost da snimite ove filmove, uglavnom posljednji na temu Putina.
Uvijek sam bio obožavatelj SAD-a [ rođen sam 1946. ] ali iz Clintonove ere šokiran sam što se može dogoditi u zemlji koja se predstavlja kao braniteljica slobode i demokracije. Ratovi, napadi na sve koji se s nama ne slažu, koji imaju različita mišljenja o životu itd. Ako neki ljudi u Kongresu ili izvan Kongresa žele rat, ostavimo ih da to rade, ali unutar SAD-a.
Nažalost, smjer političke borbe u SAD-u vodi do 1] građanskog rata – to je posao SAD-a ili 2] drugog rata koji će, nažalost, pokriti cijeli planet.
Ne želim držati nikakvo predavanje, samo sam vam htio zahvaliti za vašu veliku, vrlo hrabru [ živite u SAD-u ] korake da učinite svijet sigurnijim. Ali budite oprezni. Neispričana povijest SAD-a pokazuje nešto drugačije.
Srdačan pozdrav
Ladia Drvota
PS Oprostite na mom zastarjelom engleskom
Imamo vrlo vrlo male novinare kao što je Gerry Webb. Glavni novinari su "kupljene kurve" [ Ispričavam se za ovo
izraz, ali nisam mogao naći bolji]
Preporučam Teda Ralla za nagradu Gary Webb sljedeće ili godinu kasnije. I njega uništavaju LA Times i LAPD.
Intervju Olivera Stonea na Fox Newsu s Tuckerom Carlsonom (15. lipnja 2017.)
https://www.youtube.com/watch?v=phdGhSSRNu4
Uvijek u strahu i uvijek priklonjeni nemilosrdnoj moći naših vođa. Ne razlikujemo se od seljaka Europe u srednjem vijeku kada je riječ o apsolutnoj psihičkoj ludačkoj košulji u kojoj postojimo. Bili su indoktrinirani da vjeruju da su “grešnici” i “nevrijedni” i samo kroz Majku Crkvu mogli su se nadati nekom “ iskupljenje.” Dok smo indoktrinirani da vjerujemo da smo na sličan način "nevrijedni" u usporedbi s našim basnoslovno bogatim elitnim gospodarima koje je "blagoslovila nevidljiva ruka tržišta" boga svojom dobrom srećom. Pet najbogatijih ljudi na planetu sada ima onoliko bogatstva koliko i donja polovica cjelokupnog stanovništva ove zemlje, a ljudi na Zapadu još uvijek odbijaju osporiti mitologiju ovog grabežljivog amoralnog neoliberalnog neokolonijalnog militarističkog kapitalizma koji uništava nas. Majka crkva obećala je onima koji bi mogli zalutati s vječnom patnjom u "paklu" nakon smrti, dok danas naše trenutne mitologije stvaraju doslovni pakao na zemlji za veliki dio ljudske obitelji. Kao što Oliver Stone ističe, još uvijek smo pod vlašću straha, njime i njime manipuliramo, a sve kako bismo održali malenu elitu na vlasti i u stilu na koji su navikli. Nije iznenađujuće na kraju, pretpostavljam, da bi se u naciji u kojoj većina stanovništva vjeruje u postojanje “đavla” i “anđela” takva populacija mogla lakše uvjeriti propagandom da zapravo “ vrag” šeta među nama, trenutno u liku predsjednika Putina. Da elite moraju redovito stvarati "novog vraga" kako bi održale stanovništvo u strahu, a sebe na vlasti, naravno je recept za našu kolektivnu propast u doba nuklearnog, kemijskog i biološkog ratovanja. Ipak, nama i dalje vladaju mitovi o "nama i njima". Iako se bogati uvijek prikazuju kao "mi", bez obzira na to koliko malo zajedničkog imamo s njima. A siromasi svijeta posvuda se prikazuju kao "oni", bez obzira na to koliko su naše okolnosti slične. Oliver je dao veliki doprinos razbijanju takvog mitskog razmišljanja. Pretpostavljam da je moderna američka država vratila "ukrcavanje u vodu", jednu od omiljenih tehnika mučenja Svete inkvizicije, jednu od onih ironija koje su propustili oni koji uživaju u ideji da smo tako užasno "prosvijetljeni" i "iznimni". ” i “čestit, i naravno “bez grijeha”.
Vrlo oštroumna analiza, Gary. Istinito i dobro rečeno.
“Ono što je američki državni tajnik rekao 9. veljače 1990. u veličanstvenoj dvorani Svete Katarine u Kremlju je neosporno. Ne bi bilo, prema Bakerovim riječima, 'nikakvog proširenja NATO-ve jurisdikcije za NATO-ve snage niti jedan inč prema istoku,' pod uvjetom da se Sovjeti slože s članstvom ujedinjene Njemačke u NATO-u. Moskva će razmisliti o tome, rekao je Gorbačov, ali je dodao: 'bilo kakvo proširenje zone NATO-a je neprihvatljivo.'
“[…] Sovjeti teško da bi pristali sudjelovati u pregovorima dva plus četiri da su znali da će NATO kasnije prihvatiti Poljsku, Mađarsku i druge istočnoeuropske zemlje kao članice.
“Pregovori s Gorbačovom već su bili dovoljno teški, sa zapadnim političarima koji su opetovano inzistirali da neće izvući — prema riječima tadašnjeg američkog predsjednika Georgea HW Busha — bilo kakvu 'unilateralnu prednost' iz situacije, te da će biti ' nema promjene u ravnoteži snaga između Istoka i Zapada, kako je to rekao Genscher.
Širenje NATO-a prema istoku: Je li Zapad prekršio obećanje Moskvi?
Autori Uwe Klußmann, Matthias Schepp i Klaus Wiegrefe
http://www.spiegel.de/international/world/nato-s-eastward-expansion-did-the-west-break-its-promise-to-moscow-a-663315.html
Neki od članaka prikazanih na Internetu kao reakcija na Stoneove intervjue s Putinom krajnje su bolesni, toliko indikativni za zakočeno razmišljanje medija ispranog mozga o kojemu je gotovo nepodnošljivo razmišljati u 21. stoljeću, da ljudska bića mogu biti toliko neuka i opaka! Mogu samo reći da će dobiti ono što im dolazi kroz Mamu Prirodu. Čovječe, zaglupljivanje je gotovo, tisak je hrpa budala!
Da, od toga mi glava poželi eksplodirati! Pokušavate se suprotstaviti njihovoj propagandi činjenicama i rečeno vam je da čitate "povijest". Mi doista živimo u društvu “1984”. Htio sam reći zemlju, ali cijeli se Zapad promijenio tijekom mog 70-godišnjeg životnog vijeka. Promjena je najbrže nastupila nakon prijelaza stoljeća, ali Bill Clinton je već bio vjesnik, “Ivan Krstitelj” hrabrog neokonzervativaca svijeta. Ne znam koliko imaš godina, Jessica, ali nekada je američko obrazovanje zahtijevalo vraški puno više rigoroznosti u prikupljanju i analizi prije donošenja prosudbi ili zaključaka. Sada je sve to samo ponavljanje grupnog razmišljanja. Je li to zbog straha, gluposti, lijenosti, preopterećenosti informacijama, previše neozbiljnih distrakcija, izgaranja, zombifikacije, neprestanog marketinga, mentalne opterećenosti, anomije, otuđenja, apatije, masovne hipnoze, masovne psihoze, savršenstva onoga što Scott Adams naziva "majstorskim uvjeravanjem" ” ili pojava ultimativnog uma košnice... Što? Mislim da su Amerikanci i Europljani postali još povodljiviji nego što su bili "dobri" Nijemci.
Oliver Stone nije neupućen u onaj dio ruske prošlosti, kada su je kontrolirali carevi i onda kada je postala Sovjetski Savez nakon boljševičke revolucije, koju su dijelom financirali zapadni industrijalci iz Sjedinjenih Država i Engleske, koji su također financirali Hitlera . G. Stone se ovdje bavi samo Rusijom od 1990-ih nakon što je Gorbačov neuspješno pokušao prijeći na tržišni sustav, njegovu Perestrojku i Glasnost, koje nisu uspjele i on je svrgnut. Jeste li upoznati što se tada dogodilo? Jeljcin je došao kao predsjednik Rusije, a Sjedinjene Države preko administracije Billa Clintona, MMF-a i Svjetske banke pozvale su Rusiju da uzme kredite i izvrši pritisak na Jeljcina da brzo prijeđe na tržišni sustav, tako da je Jeljcin dopustio rasprodaju ruske imovine , a ruski narod doživio je ekonomsku depresiju koja je bila vrlo ozbiljna. To je bilo ranih 1990-ih, a Jeljcina je svrgnuo narod 1996. Putin je ušao i smijenio bogate oligarhe koji su ilegalno otkupili rusku imovinu. Promjene koje morate znati učinile su Rusiju državnim kapitalističkim sustavom, djelomično državnim i djelomično privatnim vlasništvom. Jeljcin je započeo rat u Čečeniji kada je gubio popularnost (uvijek se misli da će rat omesti ljude), a Putin se tada morao suočiti s bombaškim napadima na stanove i čečenskim gospodarima rata, što je bilo kontroverzno. Životni standard Rusa porastao je pod Putinovom administracijom, što objašnjava njegovu visoku stopu odobravanja.
Zvučiš jako ljuto. Jeste li potomak velikog ruskog skladatelja Petra Iljiča Čajkovskog? Njegova glazba je vrlo lijepa, vrlo smirujuća, preporučujem je. Imamo puno ljutnje ovdje kao Amerikanci jer se naša vlada toliko iskvarila da služi samo bogatima i zaboravlja narod, a SAD je započeo ratove po cijelom svijetu, što Rusija sada sigurno ne radi. Živite li u Rusiji? Nisi rekao.
Gospodin Stone trebao bi pročitati povijest Ukrajine kako bi saznao kako je to živjeti u susjedstvu nasilnika koji je oduvijek žudio za bogatom i plodnom zemljom Ukrajine i neprestano napadao i klao njezine ljude.
Rusija se urotila s Francuskom da obuzda Njemačku početkom prošlog stoljeća što je izazvalo Prvi svjetski rat.
Nakon ruske revolucije 1917., Rusija je izvršila invaziju na 20 susjednih zemalja kako bi nametnula svoju novootkrivenu filozofiju komunističkog imperijalizma koji je uzrokovao smrt i bijedu desecima milijuna.
Nakon revolucije 2014. u Ukrajini, Rusija je napala Ukrajinu kako bi ukrala teritorij i zaštitila svoje interese u crnomorskoj luci Sevastopolj, a ne kako bi zaštitila one koji tamo govore ruski.
Rusija je sklopila pakt s Hitlerom o invaziji i brisanju Poljske s karte čime je započeo Drugi svjetski rat.
Rusija je zatim izvršila invaziju na Litvu, Latviju, Estoniju, Rumunjsku/Moldaviju, Iran, Jugoslaviju, Finsku, Norvešku, Koreju, Japan i Kinu.
Zapad je bio taj koji je spasio Rusiju od poraza u Drugom svjetskom ratu i nisu se samo Rusi borili do kraja u tom ratu.
Nakon rata Rusija je napala Mađarsku, Čehoslovačku, Afganistan, Čečeniju, Gruziju i sada Ukrajinu – ponovno. Dok su Krimljani dobili "demokratsko" glasanje (pod uperenim oružjem), Čečenima nije dana ta prilika pod prijetnjom pištolja.
Rusi također zaboravljaju svoje pogrome ne samo protiv Židova, nego posebno protiv Ukrajinaca kada je oko 10 milijuna umrlo od gladi u umjetnoj gladi zvanoj Holodomor 1932.-33. koju je orkestrirala Moskva kako bi bacila Ukrajinu na koljena i podvrgnula se propalim komunalnim poljoprivredni program režima.
Slično kao i Staljin, Putin je lažov, lopov, varalica, siledžija i ubojica, ali, hej, ne može biti baš loš jer sve to radi kako bi Ruse ponovno učinio ponosnima i ruski ga narod zbog toga voli pa će i on biti štovan .
Rusi su imperijalisti koji žive u bijedi za koju se zavaravaju da vjeruju da je raj, a vode ih diktatori koji im oduzimaju slobodu i slijepo ih pljačkaju, ali im zauzvrat daju ponos osvajača.
Hvala za ukrajinsku propagandu i revizionističku povijest. Bilo je žalosno zabavno. Čak i bez ikakvog formalnog obrazovanja u povijesti, čovjek bi trebao znati bolje. Na primjer, mog djeda je američka vlada regrutirala i poslala u Rusiju da se bori protiv boljševika u američkoj invaziji na tu zemlju – pokušaj promjene režima čim je Sovjetski Savez rođen. Vratio je torbicu punu kopejki iz 19. stoljeća kao suvenire koji stoje već stotinjak godina i koje upravo sada gledam. Od nekih srebrnih komada napravljen je nakit. Zatim su tu fotografije i slikovne razglednice. Ova je povijest bila stvarna, a ne vaše izmišljotine.
Rusija je IZGUBILA svoje carstvo u Prvom svjetskom ratu, NIJE napala druge niti se proširila nakon revolucije, jako se smanjila kao i Njemačka i, posebno, Austrijsko Habsburško carstvo. Ukrajina je kao država zapravo uspostavljena po prvi put u povijesti kada se Sovjetski Savez reorganizirao nakon rata i revolucije i tome su mu glupo dodane pokrajine Novorusija i Poljska. “Satelitske” zemlje Varšavskog pakta organizirane su nakon Drugog svjetskog rata da zaštite od još jedne zapadne invazije na središte Rusije. Ukrajina nije bila satelit, bila je dio samog Sovjetskog Saveza i nekoliko premijera te zemlje BILI su Ukrajinci, uključujući Hruščova koji je prebacio Krim iz Rusije u Ukrajinu po prvi put otkako je Katarina Velika preuzela teritorij od Turaka, pa ste nisu bili potlačeni bili ste među tlačiteljima.
Primjećujete kako su vas Krimljani brzo naletjeli kad su konačno dobili priliku? Sumnjam da imate bilo koju od svojih činjenica u pravu. Propaganda je jeftina, pogotovo nazivati ljude ubojicama bez davanja ijedne dokaza. Ukrajina nikada neće napredovati kao učinkovita, slobodna moderna država sve dok ne proradi svoj obrazovni sustav i ne prizna stvarnu povijesnu realnost. Ako ste mladi, vjerojatno niste svjesni svog ispiranja mozga. (Trebate znati da će oligarsi MMF-a otići s vašom državnom blagajnom.) Ako ste stari, davno ste prodali dušu vragu, znajući za grijehe svog naroda. U oba slučaja radije obožavate masovne ubojice poput Bandere. A Amerika je za osudu što iskorištava vaše predrasude da ih koristi kao batinu protiv Rusije. Jessica je previše blaga prema tebi. Pošteni ljudi ne bi trebali imati vremena za vašu sudbinu. Sljedeći! (NE, ne trpim rado budale.)
Hvala RP i imam jedan vrlo mali problem, g. Stone, to je dr. Assad. G. Stone zasluženo i hvala na iskrenom izvješćivanju o V. Putinu.
SAD, koji je trbuh korporativnog kapitalizma, predvodio je svijet da slijedi njegov primjer kako ove druge zemlje ne bi bile izostavljene iz slike i postale ništa više od vazalnih država, što one sigurno ne žele učiniti. Južna Amerika je napravila određeni napredak u oslobađanju od vladine politike pljačke, pa su gospodari moći poslali svoje pristaše iz SAD-a odmah natrag da svrgnu populističke političare. Jako naporno rade u Venezueli i Brazilu. Istina je da se kapitalizam mora zamijeniti sustavom koji čuva, a ne iskorištava, ali to je teško učiniti s pohlepnim pljačkašima koji drže vlast.
Oliver Stone je u pravu u svojim pogledima na povijest, ali je još uvijek ograničen svojim liberalnim uvjetovanjem i kapitalističkim pritiscima da ne otkrije istinu i nehumanost kapitalističkog sustava. Stone navodi da ne može “razumjeti zašto mi možemo potrošiti deset puta više na našu vojsku nego oni [Rusi] i još uvijek ih se bojimo. To je strah koji nikad ne nestaje.” Odgovor je naravno da to nije strah - to je neograničena pohlepa u sustavu za stvaranjem profita pod svaku cijenu i "k vragu" s čovječanstvom. Pod tim uvjerenjem nema ograničenja za iskorištavanje drugih ili genocidne ratove koje nanosi svojim “terorističkim neprijateljima”. To je razlog koji malo tko na zapadu razumije ili je spreman otkriti ljudima u svijetu. No, čak ni omraženi Putin ili ruska televizija RT.Com to nerado objašnjavaju svijetu kao takvi koji su i sami postali veći kapitalisti nego socijalisti.
Hvala što ste ovo istaknuli.
Ali strah se koristi kako bi se reklamiralo na 99%.
hvala JJ R.
o onom 'strahu koji nikad ne nestaje' …oprostite mi što sam to objavio još jednom, u slučaju da ste to već vidjeli (više puta, lol), ali bavi se, mislim, tim "strahom".
Hajimu Masuda analiza hladnoratovskog zabludnog razmišljanja (koje je još uvijek s nama) koje je proželo cijele populacije i pokrenulo Hladne ratove naprijed.
Evo sažetka njegove izvrsne knjige COLD WAR CRUCIBLE:
http://harvardpress.typepad.com/hup_publicity/2015/02/social-politics-imagined-realities-masuda-hajimu.html
I mislim da u svom komentaru postavljate veliko pitanje što je točno bilo/stoji iza tog straha? što ga je nagnalo ako se nije temeljilo na stvarnosti nego na iluzijama? ……a onda se zapitajte: “tko profitira od tog strahovanja i širenja tih iluzija? Eisenhower bi nam rekao – MIC, uključujući i banke i sve druge objesnike na tom profitu od rata???
Bio sam diplomirani ekonomist. Mislim da je Adam Smith bio na nečemu kada je raspravljao o "nevidljivoj ruci" 1700-ih,
da postoji nepredvidivost ekonomskih interakcija koja se "razrješava" na funkcionalnom tržištu s jednakim uvjetima gdje se razmjenjuju dobra i usluge.
Mislim da nijedno ljudsko biće nije dovoljno pametno da "upravlja" ekonomijom ili strukturom cijena/opskrbe jer, kao što je rekao Robby Burns, "najbolji planovi o' miševima i ljudima se okupljaju".
Ipak, ono što sada imamo nije slobodno i otvoreno, pošteno tržište s jednakim uvjetima. Imamo oligopole koji upravljaju (loše upravljaju) stvarima i postavljaju pravila koja pogoduju njihovim financijskim interesima putem korumpiranog Kongresa koji preokreće vagu u korist najbogatijih i MIC-a.
To je sramota.
Dok sam bio u školi, nisam uspio pročitati knjigu Adama Smitha (oca kapitalizma), “Bogatstvo naroda”. Ali uzeo sam ga u knjižnici prije nekoliko godina i taj je tip bio duboko u moralnom stajalištu o tome što je pravedno i pošteno. (Da upotrijebim frazu Woodyja Allena u jednom od njegovih filmova) – Kad bi se Adam Smith “vratio i vidio što se radi u njegovo ime, nikada ne bi prestao povraćati”.
Tako mislim, na primjer, da bi komunizam propao jer čak ni "najbolji i najpametniji" nisu mogli "upravljati" ekonomijom postavljanjem umjetnih cijena i kontroliranjem ponude.
Ali imamo odbjeglu bezumnu oligarhiju od prevelikih da bi propale Velike banke koje ubiru možda 30% od rada radnih ljudi....
Naš najnoviji primjer opasnosti sadašnjeg stanja stvari;
U 1990-ima Bill Clinton ukinuo je Zakon Glassa Steagalla koji je stupio na snagu nakon velike depresije i uspio održati održivo gospodarstvo tijekom 60 godina, uključujući i radničke ljude. Komercijalne banke s osiguranim depozitima, zajamčenim potpunom vjerom i kreditom Vlade SAD-a, mogle su koristiti ta sredstva samo za davanje osiguranih/sigurnih zajmova zajmoprimcima. Clinton i Kongres su to potrgali i dopustili da se ti osigurani depoziti iskoriste za klađenje s visokim financijskim zaduženjima što je na kraju destabiliziralo gospodarstvo.
Onda je Obama spasio kladioničare, ali je Main Street ostavio da se brine sam za sebe…..i uopće ne baš dobro.
Obama je, IMO, mogao uzeti sredstva TARP-a kako bi pomogao stabilizirati Main Street prepisivanjem njihovih hipoteka na 30-godišnji pristupačni dug sa subvencioniranim kamatama – to bi stabiliziralo tržište drugorazrednih hipoteka i oklade bi bile poništene.
da, to je "upravljano" rješenje, ali neophodno s obzirom na neodgovorne grabežljive radnje velikih banaka.
Wall Streetu ne bi trebalo dopustiti da se kocka novcem poreznih obveznika.
Potrebni su nam transparentnost i jednaki uvjeti.
I još mnogo toga da se stvari isprave kako bi prosječni ljudi mogli napredovati umjesto da budu prevareni.
Potrebne su nam neke vrlo velike promjene u tome gdje prosječni ljudi dijele bogatstvo nove ekonomije gdje je bogatstvo djelomično stvoreno napretkom tehnologije...
Apsolutno, Abe, Bernie je dobar dečko! Crapo amandman je definitivno prikladna metafora.
Puno vam hvala, Roberte Parry, na vašem hrabrom nefiltriranom izvješćivanju.
I također za objašnjenje na nedavnoj kpft Bernstein Flashpoints (koju je Abe povezao gore) točno zašto ste odabrali Olivera Stonea kao primatelja ovogodišnje nagrade Gary Webb – naime Stoneova upotreba dokumentaraca da baci malo svjetla na to kako je američki "zlikovac" dana” koristi TPTB da utjera zemlju u nepotrebne i opasne ratove.
Nemoralno je prema IMO-u da naši "vođe" prevare Amerikance da pristanu na nepotrebne, izmišljene ratove za promjenu režima usmjeravanjem naše pažnje na jednog diktatora/predsjednika/pobunjenika/itd. dok ignoriraju milijune ljudi koji žive u tim zemljama.
Jedan “demon” pretjeran iz svih razmjera, zanemarujući milijune i milijune nevinih ljudi, obitelji, kulturno raznolikih ljudi koji će patiti; ignorirajući tisuće, možda 100 tisuća naših nevinih vojnika, od kojih se traži da riskiraju svoje živote protiv izmišljene prijetnje.
Diplomacija se ignorira. Desetljeća ratova za promjenu režima učinila su ovu zemlju manje sigurnom i izazvala masovna raseljavanja i patnju.
I dok smo kod ljudi koji se suprotstavljaju lažnoj ratnoj propagandi, bilo mi je drago čuti govor Bernieja Sandersa u Senatu protiv naoružavanja Saudijske Arabije i viktimizacije milijuna u Jemenu.
Nekoliko ljudi (ovdje nisu autori, već povremeni komentatori) napali su Sandersa jer se nije suprotstavio ratnim jastrebovima. Ne tako.
https://www.youtube.com/watch?v=WnGSG5VAYns
http://theprogressivewing.com/614-news-roundup-bernie-blasts-the-saudi-arms-sales-sanders-catalyzed-a-cultural-shift-on-single-payer-more/
Također zahvaljujemo Rayu McGovernu koji se pridružio Bernsteinovoj kpft emisiji nakon intervjua Roberta Parryja.
fuj...gdje je Arthur Miller (The Crucible) kad nam treba. I on je, kao dramatičar, pokušavao kopati tražeći istinu…često vrlo neugodne istine…..
Nakon što je naučio "Umijeće dogovora" u kasnim 80-ima, Bernie Sanders staje u red poput dobrog dečka gdje se to računa.
Sanders je glasao za senatski amandman 232 (prikladno nazvan Crap-o amandman) na senatski prijedlog zakona 722 „Zakon o suzbijanju iranskih destabilizirajućih aktivnosti iz 2017.“
Bernie je sebi nazdravio za 2020., ali birači Dem-a još uvijek nemaju pojma.
Bernie će 80. imati skoro 2020 godina i više se ne natječe za predsjednika. Njegovo je vrijeme bilo sada i ono je prošlo. Berniejev posao bit će pomazati demokratskog kandidata izvan establišmenta na sljedećim izborima. Velike nepoznanice su: Prvo, hoće li svijet još uvijek biti ovdje 2020.? Drugo, hoće li se gospodarstvo i međunarodne napetosti pogoršati do točke u kojoj će ljudi ponovno htjeti odabrati autsajdera za posao? Konačno, hoće li establišment ponovno uspostaviti svoju monolitnu kontrolu nad objema strankama i blokirati svaku mogućnost reformskih kandidata (a to pretpostavlja da je čak i Trump autsajder)?
kao što sam rekao u svom odgovoru Abeu – glasao bih za Tulsi Gabbard, Ninu Turner, možda Tammy duckworth, Bernieja Sandersa, čak i No-Regime-Change-Wars Garyja Johnsona (iako se ne slažem s libertarijanskom politikom)
Nije me briga ima li Bernie 80 ili 100 godina, njegov um je jednako dobar kao kad je bio mlađi i čini se da ima više energije od moje djece, zapravo od nekih mojih unuka!
Slažem se s ostalim stvarima koje si rekao. Hvala!
https://www.senate.gov/legislative/LIS/roll_call_lists/roll_call_vote_cfm.cfm?congress=115&session=1&vote=00144#position
Bila su samo 2 protiv ovog amandmana - Paul iz KY i Lee iz Utaha s 1 glasom "NE" Van Hollanda.
Očito se odnosilo na Rusiju. Duckworth, Wyden, Merkley, Udall, Markey, Murray, među svim ostalim demokratima osim Van Hollanda, također su glasali "za".
ne znači da je to bila prava stvar.
Ne razumijem što je učinio.
Ali nisam siguran zašto ste odabrali ovo glasovanje da istaknete poantu.
Bernie nije rekao da se želi kandidirati 2020. Ali on IMO pokušava reformirati Demokratsku stranku – ZAŠTO? – jer kaže da s obzirom na egzistencijalnu prijetnju klimatskih promjena, on i drugi aktivisti ne mogu gubiti vrijeme na osnivanje nove stranke 20 godina.
Glasao bih za Tulsi Gabbard, Ninu Turner, Bernieja Sandersa. čak bih glasao za libertarijanca Garyja Johnsona - ne da se slažem s libertarijanskom politikom, ne slažem se. ALI je govorio protiv RATOVA PROMJENA REŽIMA.
Hvala
“Ne možemo gubiti vrijeme tražeći 20 godina da osnujemo novu stranku” cvile takozvani “neovisni” i “revolucionarni” psi ovčari Demokratske stranke od 1967. godine.
Kad i gdje se njegov glas i glas stvarno računaju, Bernie je uložio sve u američke ratove za promjenu režima. Naravno, on se opravdava i nakon toga žali zbog lako predvidljivih civilnih žrtava. Ali kao i ostali ratni huškači u Senatu, svojim je glasovima opetovano omogućio ratove za promjenu američkog režima.
Ne griješite, “Zakon o suzbijanju destabilizirajućih aktivnosti Irana iz 2017.” čin je rata za promjenu režima.
A dodatne sankcije nametnute Ruskoj Federaciji čin su rata za promjenu režima.
SAD se ne želi “boriti protiv terorizma i nezakonitog financiranja” jer je nezakonito financirani teror bio učinkovit alat za rat za promjenu režima.
“Dosta e-mailova” Berniejevi govori ostaju irelevantni jer on uvijek, UVIJEK prestaje da kaže što je stvarno tako (poput činjenice da su e-mailovi iz Benghazija otkrili Clintonovu umiješanost u nezakonito financirani teror i dva rata za promjenu režima).
Iskreno poštujem tvoje moralne i političke vrijednosti, evelync. Međutim, svaka figura koju spominjete, zapravo svatko tko aktivno ne stvara novu i istinski neovisnu političku stranku i energično podupire istinski antiratni pokret u Sjedinjenim Državama, osuđuje ovu naciju i svijet na nove ratove za promjenu režima.
A konačni ishod ove ratne staze promjene režima je "nuklearna borba s Roosskiesima" https://www.youtube.com/watch?v=9ynY5NvYsZY
Zahvaljujući Oliveru Stoneu, Putin je pogledao film.
Predsjednik Ripper očito nije.
To je to. Sada je vrijeme za pravu revoluciju, globalni mir i pravu međunarodnu suradnju. Ali moramo postati stvarni.
Prije pedeset godina, Martin Luther King Jr. rekao je prepunoj publici u Riverside Church u New Yorku: "Svijet sada zahtijeva zrelost Amerike koju mi možda nećemo moći postići."
Nažalost, istina je da se američki narod desetljećima duboko indoktrinirao kako bi bio prestravljen revolucijom... i stvarnošću.
Stvarnost je revolucionarna. I nemamo još pedeset, dvadeset ili čak deset godina da postanemo stvarni.
Dvije su i pol minute do ponoći
http://thebulletin.org/sites/default/files/Final%202017%20Clock%20Statement.pdf
U zoru nuklearnog doba, njegov glavni arhitekt, Robert Oppenheimer, govorio je o stabilnom sukobu između nuklearnih sila. Od napada jedni na druge spriječio bi ih zajednički strah, umjesto da beskrajno kruže "poput para škorpiona zarobljenih u boci".
Naknadno je politolog Albert Wohlstetter istaknuo da će se ta stabilnost izgubiti ako dođe do situacije u kojoj prednost ima onaj tko prvi napadne. Tada bi odvraćanje u najboljem slučaju bilo "delikatna ravnoteža terora".
Većina nepoznata, ravnoteža je danas najosjetljivija. Predsjednik Trump naslijedio je od prethodnih administracija ravnotežu moći koja je toliko nagnuta u korist SAD-a da bi se moglo savjetovati da se u nekom strašnom trenutku krize pribjegne "prvom udaru".
Održavanje mira između supersila pod ovim uvjetima zahtijevat će najvišu razinu vještine i suzdržanosti od dvojice vođa. Nagovještaji za to nisu obećavajući, budući da je delikatnost ravnoteže skrivena od očiju javnosti.
Što je dovelo do te nove neravnoteže? To dugujemo značajnom povećanju smrtonosnosti američkih nuklearnih projektila baziranih na podmornicama. To čini mogućim da bi američki udar mogao uništiti većinu ruskih projektila, još uvijek uglavnom kopnenih. Ovu novu situaciju opisala su tri stručnjaka za oružje u izdanju Bulletin of the Atomic Scientists od 1. ožujka.
https://www.thestar.com/opinion/commentary/2017/03/20/us-first-strike-advantage-heightens-risk-of-nuclear-war-polanyi.html
Kako modernizacija američkih nuklearnih snaga potkopava stratešku stabilnost: super-upaljač koji kompenzira visinu praska
Autori Hans M. Kristensen, Matthew McKinzie i Theodore A. Postol
http://thebulletin.org/how-us-nuclear-force-modernization-undermining-strategic-stability-burst-height-compensating-super10578
Prije pedeset godina, Martin Luther King Jr. rekao je prepunoj publici u Riverside Church u New Yorku: "Svijet sada zahtijeva zrelost Amerike koju mi možda nećemo moći postići."
Možete li zamisliti da pustite da prođe još pedeset godina i ništa ne promijenite? Svijet će se promijeniti i ostaviti nas u našem disfunkcionalnom društvu ili će nas istrijebiti kao rak. Samodopadno zadovoljstvo osjećaja "nezamjenjivim" vrlo je opasna iluzija.
Dodajte još opasniju iluziju da ste "nepobjedivi".
Od osvita nuklearne ere, temelj američke nuklearne doktrine bio je da će svaki neprijateljski "prvi udar" biti dočekan nadmoćnim odgovorom. Ali niti jedan predsjednik SAD-a nije isključio mogućnost da prvi pokrene nuklearni napad.
Kongresni ured za proračun predvidio je potrošnju za modernizaciju nuklearnog arsenala Sjedinjenih Država do 2024. godine na oko 348 milijardi dolara.
Bernie Sanders i Rand Paul – jedina 2 senatora koja su jučer glasala protiv sankcija Rusiji i Iranu:
https://www.reuters.com/article/us-usa-sanctions-idUSKBN1962AU
https://youtu.be/CIrn1Wnu6QI?t=267
Sandersova izjava –
Senator Bernie Sanders (I-Vt.) izdao je sljedeću izjavu u četvrtak nakon što je glasao protiv prijedloga zakona koji bi nametnuo nove sankcije Iranu i Rusiji:
“Snažno podržavam sankcije Rusiji uključene u ovaj prijedlog zakona. Neprihvatljivo je da se Rusija miješa u naše izbore ovdje u Sjedinjenim Državama ili bilo gdje u svijetu. Za takve postupke moraju postojati posljedice. Također sam duboko zabrinut zbog politike i aktivnosti iranske vlade, posebno njihove podrške brutalnom Assadovom režimu u Siriji. U prošlosti sam glasao za sankcije Iranu i vjerujem da su sankcije bile važan alat za dovođenje Irana za pregovarački stol. Ali vjerujem da bi ove nove sankcije mogle ugroziti vrlo važan nuklearni sporazum koji je potpisan između Sjedinjenih Država, njihovih partnera i Irana 2015. To nije rizik koji vrijedi preuzeti, osobito u vrijeme pojačanih napetosti između Irana i Saudijske Arabije i svojih saveznika. Mislim da Sjedinjene Države moraju igrati ravnopravniju ulogu na Bliskom istoku i pronaći načine da se pozabave ne samo aktivnostima Irana, već i desetljećima dugom potporom Saudijske Arabije radikalnom ekstremizmu.”
https://www.sanders.senate.gov
njegova izjava je završila sa: (moje podebljano )
VJERUJEM DA BI OVE NOVE SANKCIJE MOGLE UGROZITI VRLO VAŽAN NUKLEARNI SPORAZUM KOJI JE POTPISAN IZMEĐU SJEDINJENIH DRŽAVA, NJEGOVIH PARTNERA I IRANA 2015. GODINE. TO NIJE RIZIK KOJI SE VRIJEDI PREUZMITI, POSEBNO U VRIJEME POJAČANIH TENZIJA IZMEĐU IRANA I SAUDIJSKA ARABIJA I NJEZ SAVEZNICI. MISLIM DA SJEDINJENE DRŽAVE MORAJU IGRATI RAVNOPRAVNIJU ULOGU NA SREDNJEM ISTOKU I PRONAĆI NAČINE DA SE RIJEŠE NE SAMO AKTIVNOSTIMA IRANA, VEĆ I DESETLJEĆIMA DUGE POTPORE SAUDIJSKE ARABIJE RADIKALNOM EKSTREMIZMU.”
to je vraški puno bolje nego što bi ostalih 98 senatora moglo učiniti...
Sanders je glasovao za Crap-o amandman, au svom govoru u Senatu ponovio je da "snažno podržava sankcije protiv Rusije".
https://twitter.com/SenSanders/status/872490575748104192
Ono što Sandersa stvarno brine je ugrožavanje cijenjenog Obaminog vanjskopolitičkog nasljeđa, Iranskog nuklearnog sporazuma.
Sanders napominje da je ovo "vrijeme pojačanih napetosti između Irana i Saudijske Arabije i njenih saveznika".
Međutim, Sanderovo stajalište da “Sjedinjene Države moraju igrati ravnopravniju ulogu na Bliskom istoku” nema nikakve veze s bilo kakvom stvarnom poštenom i nepristranom ophođenjem prema nacijama u regiji.
Pro-izraelski Sanders je savršeno sretan što ignorira izraelsko nuklearno, kemijsko i biološko oružje.
Sanders izražava svoju "duboku zabrinutost zbog politike i aktivnosti iranske vlade".
On je samo nezadovoljan nedostatkom pozornosti Senata prema aktivnostima Saudijske Arabije.
Sanders prigodno zanemaruje spomenuti de facto saudijsko-izraelski savez i njegove aktivnosti protiv Irana i Sirije.
A Sanders marljivo izbjegava spominjanje izraelske i američke potpore teroristima koje podupire Saudijska Arabija u Siriji.
“Desetljećima duga potpora Saudijske Arabije radikalnom ekstremizmu” kulminirala je samim snagama koje Sirijci, Iranci i Rusi pobjeđuju u Siriji.
Sve što Sanders može učiniti je gunđati zbog iranske "podrške brutalnom Assadovom režimu".
Ne samo da Berniejevo simbolično glasanje protiv nije puno bolje nego što bi ostalih 98 senatora moglo učiniti.
To je jednostavno pas ovčar Sanders koji obavlja svoju drugu glavnu funkciju: čini da Senat ne izgleda kao monolitni proizraelski glasački blok, što uistinu jest ovih dana.
Sanders pada u red i izvan reda kao dobar dečko gdje se Zionu stvarno računa.
Poput bijelog fosfora (u Vijetnamu poznat kao "Willie Pete" i omiljen u Izraelu za upotrebu u gusto naseljenim četvrtima), nasljeđe političke izdaje Bernieja bombaša je piroforno (samozapaljivo) i žestoko gori do kostiju.
Osjetite Bern.
Stvarno.
Osjeti. Onda se zaposli.
ok, pročitao sam nekoliko članaka o tome gdje Bernie stoji u odnosu na Izraelce i Palestince:
Mislio sam da njegov govor u J Streetu u veljači 2017. koji su objavile izraelske novine Haaretz pokriva njegova stajališta dublje od ostalih članaka koje sam pronašao:
Iz tog govora:
“…Ali kao što svi znate, postojala je i druga strana priče o stvaranju Izraela, bolnija strana. Poput naše vlastite zemlje, osnivanje Izraela uključivalo je raseljavanje stotina tisuća ljudi koji tamo već žive, palestinskog naroda. Preko 700,000 ljudi je postalo izbjeglicama.
Priznavanje ove bolne povijesne činjenice ne delegitimizira Izrael, ništa više nego što priznanje Staze suza delegitimizira Sjedinjene Američke Države.
Ali nisam danas došao ovamo samo da bih se vratio povijesti ili da bih rekao da je jedna povijesna priča pogrešna, a druga ispravna. Moje pitanje danas ovdje je: OK, što sada? Gdje dalje idu Izraelci i Palestinci? Kakva bi trebala biti američka politika da se okonča ovaj sukob, da se okonča ova pedesetogodišnja okupacija i omogući bolja, sigurnija i prosperitetnija budućnost za Židove i Arape, Izraelce i Palestince?
Ovaj sukob koji traje desetljećima uzeo je toliko toga od mnogih. Nitko ne dobiva na dobitku kada Izrael troši ogroman dio svog proračuna na vojsku. Nitko nema koristi kada je Gaza izbrisana, a tisuće ubijene, ranjene ili ostale bez domova. Nitko ne dobiva kada se djeca obučavaju da budu bombaši samoubojice. Nitko ne dobiva kada se iz godine u godinu, desetljeće za desetljeće govori o ratu i mržnji, a ne o miru i razvoju. Razmislite o nevjerojatnom potencijalu koji se gubi kada se Izraelci i Palestinci ne udruže kako bi se učinkovito pozabavili ekološkim i ekonomskim izazovima u regiji. Naša vizija, vizija koju nikada ne smijemo izgubiti iz vida, je stvaranje Bliskog istoka gdje se ljudi okupljaju u miru i demokraciji kako bi stvorili regiju u kojoj svi ljudi imaju pristojan život. Razumijem da se, s obzirom na današnju stvarnost, ta vizija čini dalekom i možda čak nategnutom. Ali to je vizija i san od kojeg ne možemo odustati.
Dakle, što bismo mi kao progresivci – američki progresivci, izraelski progresivci i progresivci globalno – trebali zahtijevati od naših vlada u ostvarivanju ove budućnosti?
Uzmimo trenutak da razgovaramo o vrijednostima.
Često se kaže da se odnos SAD-a i Izraela temelji na "zajedničkim vrijednostima". Mislim da je to točno, ali onda se također moramo zapitati: Što mislimo pod ovim? O kojim vrijednostima govorimo?
Kao naprednjaci, evo vrijednosti koje dijelimo: Vjerujemo u demokraciju. Vjerujemo u jednakost. Vjerujemo u pluralizam. Snažno se protivimo ksenofobiji. Poštujemo i štitit ćemo prava manjina.
To su vrijednosti koje dijele progresivci u ovoj zemlji i širom svijeta. Te se vrijednosti temelje na vrlo jednostavnoj ideji da dijelimo zajedničko čovječanstvo. Bilo da smo Izraelci, Palestinci ili Amerikanci, bilo da smo Židovi, kršćani, muslimani ili neke druge vjere, svi mi želimo da naša djeca rastu zdrava, da imaju dobro obrazovanje, imaju pristojan posao, piju čistu vodu i udišu čist zrak , i živjeti u miru.
To je ono što je čovjek. A naš je posao učiniti sve da se suprotstavimo svim političkim snagama, bez obzira na kojoj su strani, koje nas pokušavaju razdvojiti.
Ranije ovog mjeseca, na tiskovnoj konferenciji Bijele kuće s izraelskim premijerom Benjaminom Netanyahuom, predsjednik Trump je upitan podržava li rješenje s dvije države. Njegov odgovor je bio: "Gledam dvije države i jednu državu, i sviđa mi se ona koja se sviđa objema stranama." Kao da ga je netko pitao da li više voli Coca-Colu nego Pepsi.
Trebamo biti jasni: dvodržavno rješenje, koje uključuje uspostavu palestinske države na teritorijima okupiranim 1967., bila je dvostranačka američka politika dugi niz godina. To je također podržano velikim međunarodnim konsenzusom, koji je u prosincu ponovno potvrđen Rezolucijom 2334 Vijeća sigurnosti Ujedinjenih naroda. Iako sam shvatio da su tu izjavu povukli, ležeran način na koji se činilo da predsjednik Trump odustaje od te politike bio je izuzetno zabrinjavajući, ali nažalost i tipičan za nepažnju s kojom je dosad vodio američku vanjsku politiku.
Predsjednik je rekao da podržava mirovni sporazum, ali to ne znači puno. Pravo pitanje je: Mir pod kojim uvjetima i pod kojim dogovorom? Znači li "mir" da će Palestinci biti prisiljeni živjeti pod trajnom izraelskom vlašću, u nizu nepovezanih zajednica na Zapadnoj obali i u Gazi? To nije tolerantno i to nije mir.
Ako se Palestincima na okupiranim područjima uskrati samoodređenje u vlastitoj državi, hoće li dobiti puno državljanstvo i jednaka prava u jednoj državi, što bi potencijalno značilo kraj židovske većinske države? Ovo su vrlo ozbiljna pitanja sa značajnim implikacijama za šira regionalna partnerstva i ciljeve Amerike.
Prijatelji, Sjedinjene Države i Država Izrael imaju snažnu vezu koja seže do trenutka osnutka Izraela. Nema sumnje da bismo trebali biti i hoćemo biti snažan prijatelj i saveznik Izraela u godinama koje dolaze. U isto vrijeme, moramo priznati da je izraelska kontinuirana okupacija palestinskih teritorija i njegova svakodnevna ograničenja političkih i građanskih sloboda palestinskog naroda u suprotnosti s temeljnim američkim vrijednostima.
Kao što je bivši državni tajnik John Kerry s pravom rekao u svom govoru u prosincu, 'Prijatelji moraju reći jedni drugima teške istine.' A teška istina je da kontinuirana okupacija i rast izraelskih naselja koja okupacija održava potkopava mogućnost mira. Pridonosi patnji i nasilju.
Kao što je Vijeće sigurnosti Ujedinjenih naroda ponovno potvrdilo 23. prosinca, naselja također predstavljaju flagrantno kršenje međunarodnog prava. Pozdravljam odluku Obamine administracije da se suzdrži od stavljanja veta na Rezoluciju 2334 Vijeća sigurnosti UN-a. Oni od nas koji stvarno podržavaju Izrael moraju reći istinu o politikama koje štete izgledima za postizanje mirnog rješenja.
>> Objašnjenje: Kolika su prepreka miru izraelska naselja? >>
Shvaćam da je izraelsko-palestinski sukob jedno od emocionalno najopterećenijih pitanja u američkoj politici, koje uključuje legitimne povijesne zahtjeve, identitete i sigurnost dvaju naroda u istoj regiji.
Dakle, dopustite mi da budem vrlo jasan: suprotstavljanje politici desničarske vlade u Izraelu ne znači da ste anti-Izraelac ili antisemit. Možemo se suprotstaviti politici predsjednika Trumpa, a da nismo antiamerički nastrojeni. Možemo se suprotstaviti politici Netanyahua, a da ne budemo protiv Izraela. Možemo se suprotstaviti politici islamskog ekstremizma, a da nismo antimuslimani.
Kao što sam rekao tijekom svoje predsjedničke kampanje, mir znači sigurnost ne samo za svakog Izraelca, već i za svakog Palestinca. To znači podupiranje samoodređenja, građanskih prava i ekonomskog blagostanja za oba naroda.
Ove ideje temelje se na istim zajedničkim vrijednostima koje nas potiču da osudimo antisemitsku netrpeljivost, osudimo antimuslimansku netrpeljivost i da naše društvo učinimo boljim. To su ideje koje bi nas trebale voditi. Vrijednosti uključivosti, sigurnosti, demokracije i pravde trebale bi utjecati ne samo na angažman Amerike s Izraelom i Palestinom, već i s regijom i svijetom.
Sjedinjene Države će nastaviti svoju nepokolebljivu predanost sigurnosti Države Izrael, ali također moramo biti jasni da je mirno rješavanje ovog sukoba najbolji način da se osigura dugoročna sigurnost oba naroda i da se Amerika učini sigurnijom.
Mojim izraelskim prijateljima ovdje s nama danas: dijelimo mnoge iste izazove. U obje naše zemlje vidimo porast politike netrpeljivosti, netolerancije i ogorčenosti. Moramo zajedno odgovoriti na te izazove. Dok se borite da svoje društvo učinite boljim, pravednijim, egalitarnijim, želim vam reći: Vaša borba je naša borba.
http://www.haaretz.com/us-news/1.774304
Ako smatrate da ovaj govor dokazuje vašu tvrdnju, onda se jednostavno nećemo složiti.
“Cuase To je vraški puno bolja perspektiva nego što čujem od većine drugih izabranih dužnosnika u američkom Kongresu.
On nije bio jedan od 5 demokratskih senatora koji su glasali za nedavni ugovor o isporuci oružja Saudijskoj Arabiji.
Ako on nije u skladu s onim gdje biste željeli da bude, to je vaše pravo..
Ali s mojeg mjesta, on se ne boji AIPAC-a kao Donald Trump i Hillary Clinton.
I zalaže se za palestinska prava, što malo tko u Senatu čini.
Dakle, on je na pravom putu IMO.
Živjeli!
Ja sam Amerikanac. Berniejevo stajalište o Izraelu i Palestini nije moja briga.
Sanders se nije kandidirao za predsjednika J Streeta 2016.
(Kad bolje razmislim, možda je bio i još uvijek jest.)
Stvarna zabrinutost za "šira regionalna partnerstva i ciljeve Amerike" zahtijeva mnogo kritičniji stav prema politici i aktivnostima izraelske vlade nego što je Sanders spreman prihvatiti.
Na kraju, Berniejeva “borba” ostaje više proizraelska nego proamerička. A njegovo napadanje Rusije krajnje je žalosno.
Sandersova predsjednička kampanja završila je izdajom jer je izabrao izrazito proizraelsku politiku Demokratske stranke umjesto interesa američkog naroda.
“S Berniejem smo u zadnje vrijeme dobili još više dokaza da je on zapravo imperijalistički i ovčarski čovjek lažne socijalističke Demokratske stranke za kojeg su neki od nas “tvrdo radikalne” ljevice rekli da jest. 'Bombarder Bernie' (kako su ga sasvim ispravno prozvali mirovni aktivisti iz Vermonta kad se pridružio zločinačkom napadu Billa Clintona na Srbiju 1999.) pustio je svoje imperijalističke boje u vezi sa smiješnim, šaljivim lansiranjem raketa Donalda Trumpa u Siriju prošlog proljeća […]
“Netko nije 'perfekcionist' samo zato što ne može stati iza političara koji tvrdi da je socijaldemokrat – čak i demokratski socijalist – ali koji ne može shvatiti elementarnu moralnu i praktičnu (fiskalnu i programsku) kontradikciju između (a) pozivanje na progresivnu politiku i (b) podupiranje divovskog sustava Pentagona i povijesno neusporedivog globalnog carstva koje oprema i zapošljava […]
“(U Sandersovom govoru [na Narodnom summitu 2017. u Chicagu] bila je i ova čudna i odbojna rečenica: 'Čak je i vrlo konzervativan republikanski predsjednik poput Georgea W. Busha shvatio da je jedna od važnih funkcija vođe u demokratskom društvu okupljati ljude, a ne razdvajati ih.' Ta izjava, koja mora biti neka vrsta reference na to da je Dubya okupio naciju [u nacionalističkoj mržnji] nakon napada na avione 9. rujna [mržnja je zatim iskorištena za arhikriminalnu američku invaziju Iraka], toliko je glup i reakcionaran da gotovo prkosi vjerovanju.)”
Dvanaest bogohulnih misli: neko ljetno svetogrđe
Pavlovom ulicom
https://www.counterpunch.org/2017/06/13/twelve-blasphemous-thoughts-some-summer-sacrilege/
Kakva super stvar za vidjeti. Fantastično je vidjeti oba moja najdraža govornika istine kako priznaju jedan drugoga. Ako ovo nije dovoljno, odavanje počasti Oliveru Stoneu nagradom Gary Webb vrlo je prikladno s obzirom na to kako je Gary Webb umro jer je govorio istinu.
U normalnom bi svijetu liberalna TV mreža prostrla crveni tepih za talente Olivera Stonea, ali ne unutar narativno kontroliranog svemira korporativne Amerike, koji izmiče ozbiljnom razmišljanju beskrajnim djetinjastim driblingom. Zapravo, kad bi naši mediji bili mali pošteni mešetari za istinu, onda bi Robert Parry i Oliver Stone bili redoviti medijski gosti ili čak češće vodili vlastite programe.
Cijenim kako Oliver Stone želi obrazovati mlade u našem svijetu. Iako sam uvijek bio oprezan da ne držim predavanja, predložio sam i dao DVD i eseje svojim unucima za čitanje ili gledanje u nadi da će razviti osjećaj da mogu dešifrirati probleme našeg svijeta.
Volio bih vidjeti Roberta Parryja kako piše temelje za dokumentarac ili film o Oliveru Stoneu.
Jedan koji bi vam se također mogao svidjeti je australsko/britanski novinar John Pilger koji je također suradnik ove stranice i ima dokumentarce sve do Vijetnama. Neki od njegovih značajnih radova koji se mogu vidjeti na YouTubeu su “Rat protiv demokracije”, “Krađa nacije” itd. Trebamo više onih koji govore istinu, posebno s ovim posljednjim pritiskom na “cenzuru” navođenjem lažnih vijesti.
Uvijek uživam u Johnu Pilgeru. Volim kada se njegovi članci objavljuju ovdje. Da, dodaj Pilgera na popis.
Smatram da je gospodin Robert Parry privukao neke doista posebne ljude iz SAD-a u svoj zine. Posvećenost gospodina Parryja istini ravnaju se samo kod komentatora u njegovom časopisu, posebno onih koji žive u SAD-u. Jer, kako kaže Oliver Stone - tako je lako postati samozadovoljan dok živiš u SAD-u, još uvijek zemlji obilja u usporedbi s ostatkom svijeta. Zadržati ljubav prema istini u takvom okruženju veliki je izazov i Garry Web prije, kao i Oliver Stone, Robert Parry i svi komentatori ovdje (osobito uključujući Joea) dorasli su ovom izazovu. Zato trolovi koji tu povremeno svrate jednostavno ne mogu shvatiti da bi netko bez ikakve novčane naknade “prskao uglađenu propagandu Kremlja” (kako oni to nazivaju) pa samo radi ciljanja istine. To je isti osjećaj koji je Oliver Stone gore opisao kada su vas odbacili samo zato što ste pokušali reći neugodnu istinu. Netko je to komentirao na drugoj web stranici SAD sliči društvu u kojem se svaka laž, svaka prijevara, svaka korupcija prihvaća kao normalno stanje stvari a to bi bila prava tragedija za svako društvo. Nisu prevladavajući konformisti nego gore spomenuti izuzetni ljudi ti koji stoje na putu normalizaciji kriminala i pretvaranju društva u divljinu.
Oliver Stone bi trebao osmisliti film na temelju onoga što vi pravite Kiza. Netko bi trebao dokumentirati što se događa s društvom koje niotkuda stvara sva nova značenja za riječi poput 'trol' i koristi izraze poput 'lažne vijesti' kako bi kontroliralo narativ. Pogledajte predsjednika Trumpa, a zatim recite sebi, kako smo došli ovdje? Cijela ova stvar je toliko luda da bismo mogli završiti rat na zemlji zbog izmišljene optužbe – Russia-Gate! Kakva je to genijalna diplomacija?
Rand Paul i Mike Lee bili su dva senatora koji su glasali protiv sankcija Rusiji. Mislio sam da Rand Paul hoće, on je poput daška svježeg zraka u sobi punoj ustajalih senatora.
http://www.marketwatch.com/story/how-the-west-fuels-the-war-with-radical-islam-2015-01-15?page=2
https://www.project-syndicate.org
Obrnuti koncept Robin Hooda propada. Spasite ljude s nekretninama kako biste ih dali ljudima koji su izgradili propale trgovačke centre. Opljačkajte NSA i bježite u Rusiju s robom. Film bi trebao biti, siječemo svoja jaja noževima za maslac za zabavu, profit i slavu Putina. Sada imaju bankovnih problema u Panami skrivajući ukradeni plijen iz riznice. Trilijuni su nestali. Podijelite stare revolvere i svakome dajte po jedan metak. Podignite uloge. Dižemo poriluk. Uvijek počnite s većim loncem nego što mislite da će vam trebati. Ne idemo tiho. Bannonsova janjeća operacija nije uspjela. Dajte mu veliku nagradu. Biro čovjek godine Lenjinova nagrada.
Kongres: pljačka od siromašnih i davanje napasima.
Kakva studija u kontradikciji: da ovo društvo može proizvesti jasne mislioce i učitelje poput Olivera Stonea i Roberta Parryja i 97 ratnohuškačkih budala u senatu u isto vrijeme.
Hvala Oliveru i Robertu što su pokušali biti mirotvorci. Prokletstvo američkog Senata jer je danas (opet) u biti objavio rat Rusiji s njihovim dodatnim dalekosežnim sankcijama i uzurpacijom predsjednikovih ustavnih ovlasti za vođenje vanjske politike. Proizvod koji Oliver i Robert iznose u javnost govori istinu, ono što je senat danas ponudio nije ništa drugo nego nove laži i provokacije.
Te se laži kupuju dijelom ogromne zarade od rata, uz prijetnje, ubojstva likova itd.
Bravo… izvrstan članak, čini se da naš MSM uživa u marginaliziranju istinitog novinarstva. Studirao sam novinarstvo na koledžu davne 1973., ali sam se prebacio nakon što su mi rekli što da kažem i kako komercijalno novinarstvo zapravo funkcionira. Uvijek prati novac. Tako mi je drago što je gospodin Stone napravio intervju s predsjednikom Putinom. Oduvijek sam volio Rusiju i nikad nisam mogao shvatiti zašto ne možemo imati produktivniji odnos, što mi nije imalo smisla. Predsjednik Putin bi bio dobrodošao u naš dom. Zaboga, svi živimo na istoj planeti…
Hvala vam na vašem svjedočenju o tome kako komercijalno novinarstvo zapravo funkcionira.
Iskreno zahvaljujem i vama Robertu i Oliveru. Vaša hrabrost i govorenje istine su inspirativni.
(Kada je Justinijan umro, Mediteran je ponovno bio Carsko jezero.
Ali carstvo nikada nije bilo stvarno ujedinjeno i počelo se raspadati u roku od dvije godine.
Unatoč tome, vladavina Justinijana i Teodore smatra se najvećom u bizantskoj povijesti.)
Dirljive riječi Olivera Stonea, tužno je razmišljati o tome da je ova zemlja toliko izgubljena u zabludi, i baš kad se mi ljudi trebamo izravno suočiti s istinom i činjenicama kako bismo surađivali s Rusijom i drugim nacijama kao građani svijeta, a ne paranoični nacionalisti. “Neispričanu povijest Sjedinjenih Država” smatram jednom od svojih dragocjenih knjiga. Hvala ti, Olivere Stone, na tvom hrabrom radu na otkrivanju istine, a također i tebi, Roberte Parry. Svi moramo nastaviti kopati kako bismo izvukli laži korištene da nas kontroliraju, one su poput korova koji guši vrt.
Jako se divim ovoj dvojici što pokušavaju razumno razgovarati s američkim narodom. Samo bih volio da me više sluša.
Slažem se, Neispričana povijest bila je izvrsno djelo, ali bio sam zbunjen autorovim potpunim izostavljanjem stvaranja saveznih rezervi i njegovog katastrofalnog utjecaja na našu zemlju od tada.
Ne mogu se sjetiti nikoga tko je više zaslužan za njegovu nagradu od Olivera Stonea, možda najvećeg svjetskog filmaša.
Tek nakon što sam dosta istraživao atentat na JFK-a, cijenio sam pedantnu točnost Stoneova filma. Na primjer, mislio sam da bi priča u razgovoru na klupi u parku s gospodinom X mogla biti dramatičan dodatak. Ali ne, svaki detalj je bio točan. Odličan posao!
Čini se da je jedini ishod našeg sadašnjeg povijesnog stanja da se podijeljene elite vladajuće klase bore, pri čemu će jedna baza moći poraziti drugu i fašizam će zavladati Sjedinjenim Državama, što će ustupiti mjesto hipermilitarizmu kao neizbježnom uvjet za III svjetski rat. Militarizam u kombinaciji s korporativizmom je definicija fašizma pod dubokom mračnom tajnom državom nadzora. Ljudi će se odreći bilo kakvog privida demokratskih sloboda u zamjenu za sigurnost u Novom svjetskom poretku. To je tako, iako su ljudi poput Marxa, Engelsa i Lenjina ispravno istaknuli da je jedina političko-ekonomska radnička klasa na mjestu proizvodnje, predvođena revolucionarnom partijom, jedini održivi put za svrgavanje sadašnje strukture moći temeljene na kapitalizmu . Revolucija podrazumijeva nasilno svrgavanje, nakon čega slijedi razdoblje socijalizma, koje je s vremenom zamijenjeno odumiranjem države i konačno uspostavom svjetskog komunističkog poretka lišenog klasnog sukoba temeljenog na pohlepi i iskorištavanju jedne skupine od strane druge.
Hvala Skrivenoj božici malih usluga što nam je poslala Garyja Webba koji nam je jako nedostajao, a sada i ovog divnog redatelja.
UIA je odbacio sunce i nema društvo kao loš posao. Koristite način Taoa i nemojte slaviti svoj rođendan. Počasne diplome su za nadriliječnike, agente za nekretnine i predsjednike Sjedinjenih Država. Vrijedno je titule Sveučilišta Trump!
“UIA” se očito poistovjećuje sa slavnom ostavštinom Ukrajinske ustaničke armije (UIA). Također poznata kao Ukrayins'ka Povstans'ka Armiya (UPA), UIA je djelovala pod političkim vodstvom Organizacije ukrajinskih nacionalista—Bandera frakcije (OUN-B). Stepan Bandera imao je za cilj napraviti od Ukrajine etnički čistu jednostranačku fašističku diktaturu.
Godine 1941. Bandera i Roman Shukhevych surađivali su s nacističkom Njemačkom u formiranju dobrovoljačkih jedinica "ukrajinskih nacionalista": bataljuna "Nachtigall" i "Roland" i bataljuna pomoćne policije Schutzmannschaft 201 koji je ubijao Židove tijekom "anti-partsana" operacija u Ukrajini i Bjelorusija.
Pripadnici tih jedinica formirali su UIA i SS dobrovoljačku diviziju Galizien. Shukhevych je organizirao protupoljska etnička čišćenja, a UIA je igrala značajnu ulogu u terorističkim zločinima protiv poljskog stanovništva Volinije i Istočne Galicije.
Govoreći o počasnim nagradama: 22. siječnja 2010. ukrajinski predsjednik u odlasku Viktor Juščenko dodijelio je Banderi i Šuheviču posmrtnu titulu “Heroja Ukrajine”. Nagradu su osudili Europski parlament te ruske, poljske i židovske organizacije.
Budući predsjednik, Viktor Janukovič, proglasio je nagradu Banderi nezakonitom, što je najava potvrđena sudskom odlukom u travnju 2010. U siječnju 2011. nagrada je službeno poništena.
Tijekom prosvjeda koji su nazvani EuroMaidan, portreti Bandere i Shukhevicha, uz anđela vuka, nekadašnjeg SS simbola, i slogan “Slava Ukrajini! Slava herojima!” postao je sve istaknutiji, posebno među, ali ne ograničavajući se na, ultra-nacionalističke prosvjednike, često povezane s desničarskom strankom Svoboda (bivša Socijal-nacionalna stranka Ukrajine) i Praviy Sektor (Desni sektor).
Nakon državnog udara u Kijevu 2014., novi režim veliča Banderu
https://www.unian.info/kiev/1405475-kyivs-moskovskiy-avenue-renamed-after-stepan-bandera.html
Oliver Stone, kao Parry i Gary Webb, ima mješovitu torbu u govorenju istine, iako je najprikladnije da dobije ovogodišnju nagradu Webb.
Stone nikada nije shvatio ulogu Agencije u domaćim ubojstvima, a Parry i Webb nikada nisu vidjeli istok-zapad dimenziju Iran-Conra koja je rezultirala barem ubojstvom švedskog PMPalmea, njegovog inspektora za oružje, admirala Fredericka Algernona. i sjevernonjemački političar Owe Barschell/.
Ipak sam uživao što sam bio odabran. zajedno sa Stoneom, od strane časopisa Probe Jima DiEugenia u siječnju 1996. kao jedan od špijuna koji su korumpirano srušili Nixona, iako to nije bilo ni blizu istine.
Svaka čast x beskonačnost.
Uvijek zapamtite.. rulja je ubila čak i Krista; ne očekuj bolje.
Iako nijedno dobro djelo ne prolazi nekažnjeno, često ima blagih padova u starosti kada se baklja pređe, pogotovo kada mnogi znaju koliko je dobro djelo učinjeno.
Da, a tu rulju su nahuškali bankari koje je izbacio iz hrama. Bio je to dio njihovog dogovora o njegovom smaknuću unatoč početnim prigovorima guvernera. Incident u hramu bio je posljednja kap. Moćna gomila. I danas su.
Robert Parry na dodjeli nagrade Gary Webb Freedom of the Press Award redatelju dokumentarnih filmova Oliveru Stoneu
Flashpoints s Dennisom Bernsteinom na Pacifica Radio KPFA (31. svibnja 2017.)
https://archives.kpfa.org/data/20170531-Wed1700.mp3
Hvala, Abe! za ovu poveznicu na Parry na Bernsteinovim Flashpoints.
Opus Olivera Stonea maršira u tragovima poput Justiniana – u novije vrijeme Francisa Boylea ili Howarda Zinna.
Govorci istine brzo umiru.
Oliver Stone intervjuirao Putina o odnosima SAD-a i Rusije, izborima 2016., Snowdenu, NATO-u i nuklearnom oružju
PRIČA 14. LIPNJA 2017
Pogledajte cijelu emisiju
http://www.democracynow.org
Oliver Stone intervjuirao Putina o odnosima SAD-a i Rusije, izborima 2016., Snowdenu, NATO-u i nuklearnom oružju
Democracy Now s Amy Goodman i Juanom Gonzálezom (14. lipnja 2017.)
https://www.democracynow.org/2017/6/14/oliver_stone_interviews_putin_on_us
Hvala na linku, Mild-ly!
Govorci istine poput svih nas moraju proći, a pojavljivati će ih se više, brojniji kako se povećava istina koja se mora reći.
Veliko hvala Oliveru Stoneu i Robertu Parryju, kao i Garyju Webbu.
Oni koji bi željeli podnijeti peticiju NYT-u da Robert Parry postane njihov viši urednik mogu to učiniti ovdje:
https://www.change.org/p/new-york-times-bring-a-new-editor-to-the-new-york-times?recruiter=72650402&utm_source=share_petition&utm_medium=copylink
Dok g. Parry možda više voli neovisnost, a svi znamo da vlasništvo NYT-a to čini malo vjerojatnim, a NYT bi to mogao pokušati ignorirati, poučno je za njih da inteligentni čitatelji bolje poznaju novinarstvo kad ga vide. Peticija pokazuje zabrinutost daleko većeg broja potencijalnih ili izgubljenih pretplatnika.
Francis Boyle je u prošlosti išao na ruku humanitarnim intervencionistima (na primjer, nad bivšom Jugoslavijom).
FYI, što se tiče Francisa Boylea
http://www.paulcraigroberts.org/2014/06/17/professor-francis-boyle-impeachment-bush-obama/