Ekskluzivno: Obavještajni odbor Senata pokrenuo je svoju istragu o Rusiji pozivajući neke "stručnjake" da razglabaju kako su za sve što pođe po zlu u Sjedinjenim Državama krivi Rusi, primjećuje Robert Parry.
Robert Parry
Gotovo da postaje komično kako se za sve što se događa u Sjedinjenim Državama optužuje Rusija! Rusija! Rusija! I, ako bilo koji Amerikanac ukazuje na apsurdnost ovog argumenta, on ili ona mora biti "moskovska marioneta" ili "Putinova marioneta".
Kad predsjednička kampanja senatora Marca Rubia naizgled propadne jer je bio kandidat mokrih iza ušiju koji se ponašao poput robota tijekom debata ponavljajući iste teme iznova i iznova, možda ste naveli te nedostatke da objasnite zašto je "Mali Marco" rasplamsao. Međutim, da jeste, to bi vas učinilo ruskim "korisnim idiotom"! “Pravi” razlog za njegov neuspjeh, kako smo saznali u četvrtak na saslušanju Senatskog odbora za obavještajne poslove, bila je Rusija!
Kad su se Amerikanci okrenuli protiv pacifičkih trgovinskih sporazuma predsjednika Obame, možda ste pomislili da je to zato što su se ljudi diljem zemlje umorili od ovih neoliberalnih sporazuma koji su deindustrijalizirali velike dijelove zemlje, a bivše radnike okrenuli opioidima i alkohol. Ali ako to mislite, to bi značilo da ste budala od pametnih Rusa, kao bivši britanski špijun Christopher Steele je jasno rekao u jednom od svojih "oppo" istraživačkih izvješća protiv Donalda Trumpa. Kao što je objašnjeno u Steeleovom dosjeu, odbijanje Obaminih trgovinskih sporazuma TPP i TTIP rezultat je ruske propagande!
Kad Hillary Clinton pokrene predsjedničke izbore koje je doslovno morala izgubiti, mogli ste pomisliti da je izgubila jer je inzistirala na kanaliziranju svoje e-pošte State Departmenta preko privatnog poslužitelja koji je ugrožavao nacionalnu sigurnost; da je držala plaćene govore na Wall Streetu i pokušala sakriti sadržaj od birača; da je polovicu pristaša Donalda Trumpa nazvala “žalosnicima”; da je bila kandidatkinja establišmenta koja se nadaleko nije svidjela u godini protiv establišmenta; da ju je hijerarhija Demokratske stranke gurnula u grlo progresivnih demokrata koja je njezinu nominaciju učinila "neizbježnom" putem nedemokratskog korištenja neizabranih "superdelegata"; da su neki od njezinih mailova State Departmenta pronađeni na laptopu osumnjičenog seksualnog prijestupnika Anthonyja Weinera (muža Clintonine bliske suradnice Hume Abedin); i da je otkriće prijenosnog računala natjeralo direktora FBI-a Jamesa Comeya da nakratko ponovno otvori istragu Clintonova privatnog poslužitelja e-pošte u posljednjim danima kampanje.
Možda se čak sjećate da je sama Clinton za svoj kasni kolaps u anketama okrivila Comeyjevu objavu, kao i druge liberalne svjetovne ličnosti poput kolumnista New York Timesa Paula Krugmana. Ali ako ste pomislili na takve misli ili se sjetili tih sjećanja, to je samo još jedan dokaz da ste “ruska krtica”!
Kao što bismo svi trebali znati u našim pravilno restrukturiranim bankama sjećanja i našem preuređenom osjećaju za stvarnost, za sve je bila kriva Rusija! Rusija je to učinila potkopavajući naš demokratski proces putem pametnog načina objavljivanja istinitih informacija putem WikiLeaksa koje su pružile dokaze o tome kako je Nacionalni odbor Demokratske stranke namjestio proces nominacije protiv senatora Bernieja Sandersa, otkrila sadržaj Clintonovih skrivenih govora na Wall Streetu i razotkrila plaću -to-play značajke Zaklade Clinton u njezinom poslovanju sa stranim subjektima.
Vidite da su zli Rusi potkopali američku demokraciju naoružavši američki narod istinitim informacijama! Kako je to podlo! Mogu li Boris i Natasha bolje ili gore? I premda su sovjetski špijuni u FX-ovoj seriji “Amerikanci” bili na vrhuncu 1980-ih i do sada bi već bili prilično stari, znamo li gdje su danas? Iako WikiLeaks poriče da je primio dvije serije e-poruka – DNC-a i predsjednika Clintonove kampanje Johna Podeste – od Rusa, jesmo li isključili mogućnost da su e-poruke WikiLeaksu dostavili FX likovi Philip i Elizabeth Jennings, vjerojatno prerušeni?
Čudno je, također, kada slična činjenična otkrića dolaze iz curenja podataka koje favorizira Zapad, poput ukradenih financijskih zapisa panamske odvjetničke tvrtke poznate kao "Panama Papers", pozdravljamo otkrivanje bez obzira na sumnjive metode koje su korištene za njihovu krađu, osobito ako se sadržaj može ispremetati kako bi se potkopale nepovoljne vlade poput Rusije (dok se također neugodno dovodi u neugodnu situaciju nekoliko nevažnih "'saveznika").
Ali ako napravite tu usporedbu ili primijetite kako su Američka agencija za međunarodni razvoj i Nacionalna zaklada za demokraciju koju financira američka vlada poduprli razne "neovisne" novinare i novinske kuće za promicanje američke propagande, to vas čini krivim za "moralnu jednakost, ” još jedan ozbiljan prekršaj.
Ludi razgovor
Dakle, sada kada znate kako se igra igra, imali ste Senatski odbor za obavještajne poslove koji je izmamio svjedočanstva od ljudi poput promatrača medija Clinta Wattsa, koji vjeruje da svaka kritika dužnosnika američke vlade (barem bilo koga koga voli) mora biti upućena Rusija!
“Prošli smo tjedan uočili račune na društvenim mrežama koji diskreditiraju američkog predsjednika Zastupničkog doma Paula Ryana”, rekao je Watts, koji naplaćuje se u The Washington Postu kao “stručnjak za predviđanje terorizma i operacije ruskog utjecaja”.
Bože, znam da biste mogli reći da ste prošli tjedan na Facebooku kritizirali Ryana zbog greške u "ukidanju i zamjeni" Obamacarea predlažući shemu koja je uspjela otuđiti i desničarske i umjerene republikance, kao i sve demokrate. Ali to samo dokazuje da ste doista ruski dezinformator! (Watts je također tvrdio da je predsjednička kandidatura senatora Rubia "anegdotalno pretrpjela" internetsku rusku kampanju protiv njega.)
Kao što Watts opisuje te opake ruske sheme, one su toliko opake da nemaju nikakve uočljive oznake niti predvidljivost koju je moguće otkriti. Prema njegovom mišljenju, Rusi ne žele pomoći nijednoj osobi ili skupini, samo potkopati vjeru Amerike u njezinu demokraciju.
Kao što Watts kaže, Rusi napadaju “ljude s obje strane prolaza... isključivo na temelju onoga što oni [Rusi] žele postići u svom krajoliku, bez obzira na ciljeve ruske vanjske politike. Pobjeđuju jer igraju na obje strane.” Drugim riječima, svaki politički komentar koji bi Amerikanac dao mogao bi samo dokazati da ste izdajica.
Ali Watts je posebno kritizirao predsjednika Trumpa jer je navodno tvitao o teorijama zavjere koje je podmetnula Rusija. “Dio razloga zbog kojeg su aktivne mjere djelovale na ovim izborima u SAD-u je taj što je vrhovni zapovjednik povremeno koristio ruske aktivne mjere protiv svog protivnika”, rekao je Watts, citirajući Trumpove lažne tvrdnje o prijevari glasača 2016. i njegove ranije gluposti o predsjedniku Obamino mjesto rođenja u Keniji. Da, kao što svi znamo, svaka glupa ideja proizvedena je u Rusiji. Amerikanci nisu sposobni razviti vlastite gluposti.
Watts je tada sugerirao da je potrebna neka vrsta Ministarstva istine kako bi se iskorijenile neodobrene informacije. "Sve dok ne dobijemo čvrstu osnovu na činjenicama i fikciji u našoj zemlji, ... imat ćemo veliki problem", rekao je Watts. Upozorio je na opasnu budućnost od ruskih informacija: "Negdje u njihovom spremištu trenutačno postoji ogromna količina informacija koje mogu naoružati protiv drugih Amerikanaca."
Možda je ono što je još strašnije od toga da su Rusi dopustili Amerikancima da saznaju kako politički proces u Washingtonu stvarno funkcionira – tako što su WikiLeaksu nekako ubacili neke dokaze o tome da su velikaši Demokratske stranke nagnuli predizbore Demokratske stranke kako bi osigurali Clintonovu nominaciju i otkrili što je Clinton rekao onim bankarima s Wall Streeta – jest ideja da bi američku vladu trebalo angažirati da provede ono što Amerikanci vide i čuju.
PropOrNot razmaz
Watts i njegovi alarmi pojavili su se u drugom kontekstu u tjednima nakon izbora 2016. kada Washington Post objavio je priču na naslovnoj stranici naglašavajući tvrdnje anonimne grupe, PropOrNot, koja je gurala crnu listu od 200 internetskih stranica s vijestima, uključujući neovisne izvore informacija kao što su Counterpunch, Truthdig, Naked Capitalism, Zero Hedge, Truth-out i Consortiumnews.
Iako je Post odobrio PropOrNot anonimnost kako bi mogao sigurno klevetati neovisno orijentirane novinare, Post se obratio Wattsu da podrži PropOrNotov slučaj. "Oni [Rusi] žele u biti narušiti vjeru u američku vladu ili interese američke vlade", rekao je Watts. “Ovo je bio njihov standardni način rada tijekom Hladnog rata. Problem je što je to bilo teško učiniti prije društvenih medija.”
Post je zatim povezao članak čiji je Wattsov koautor pod naslovom, “Trolanje za Trumpa: Kako Rusija pokušava uništiti našu demokraciju.” koja je pak kao dokaz citirala članke RT-a koji su spominjali zdravstveni problem Hillary Clinton prošlog rujna (za koji je kasnije potvrđeno da je bio napad s upalom pluća) i koji su govorili o ranjivostima Federalnih rezervi (u doba eskalacije javnog i privatnog duga). ). Obje vam se mogu činiti kao razumne teme za novinare, ali morate shvatiti da je RT – budući da je sponzoriran od Rusije – postao omiljeno bičevanje svakoga tko pokušava tvrditi da je Amerika opkoljena ruskom propagandom. I da se ne usudiš spomenuti da gotovo nitko u Americi zapravo ne gleda RT ili bi i ti mogao završiti na PropOrNotovoj listi.
Watts i njegovi suradnici nastavljaju: "Socijalna pitanja trenutno pružaju koristan prozor za ruske poruke. Policijska brutalnost, rasne napetosti, prosvjedi, protuvladina odstupanja, brige o online privatnostii navodno loše ponašanje vlade svi su naglašeni kako bi povećali svoje razmjere i iskorišteni za potkopavanje strukture društva.”
I sigurno znamo da ste ruski agent ako izrazite bilo kakvu zabrinutost da bi pojačane napetosti između SAD-a i Rusije mogle dovesti do nuklearnog rata. Kao što Watts i prijatelji pišu: “Nedavno se Moskva okrenula paljenju strah od nuklearnog rata između Sjedinjenih Država i Rusije” – a njihov “dokaz” nije bio link na RT nego na financijsku web stranicu, Zero Hedge, koja je već dospjela na PropOrNotovu crnu listu.
Dakle, da vidimo jesmo li dobro shvatili: ne smijemo brinuti svoje lijepe glavice o nuklearnom ratu ili budućem financijskom krahu ili policijskoj brutalnosti prema rasnim manjinama ili rasnim odnosima općenito ili oružanim desničarskim sukobima s vlastima ili špijuniranju naših Korištenje interneta ili bilo kakvo loše postupanje vlade uopće ili čak građani prosvjeduju protiv tog pogrešnog postupanja. Jer ako raspravljamo o takvim temama – ako čak i čitamo o takvim temama – ulazimo u zle planove Vladimira Putina.
Kakva demokracija?
Zbog čega se pitam kakvu to "demokraciju" imaju na umu ovi hrabri "branitelji demokracije". New York Times, The Washington Post i neke internetske stranice odobrene od strane establišmenta već su započele rad na uspostavljanju standarda za informacije koje će Amerikanci moći vidjeti i čuti – s neodobrenim izvorima vijesti koje internetske tražilice marginaliziraju ili im se onemogućuje zarada bilo kakav novac isključenjem iz Googlea i drugih oglasnih programa.
Vjerojatno bi 200-tinjak web-mjesta na PropOrNotovoj crnoj listi bila prvi rez za novo Ministarstvo istine jer su mnoge od njih objavile članke koji postavljaju pitanja o točnosti tvrdnji američkog State Departmenta ili su izrazili uvjerenje da da mogu postojati dvije strane složenih pitanja – kad Amerikanci trebaju čuti samo onu stranu koju službeni Washington želi da čuju.
Neke od tih web stranica “ruske propagande” – prije rata u Iraku – čak su potaknule sumnju u sigurnost američke vlade da Sadam Husein ima zalihe oružja za masovno uništenje. Hvala bogu da se Internet tada nije tako široko koristio jer bi možda mnogi Amerikanci posumnjali u istinitost The New York Timesa i The Washington Posta, koji su poslušno prenijeli izjave američke vlade o Husseinovim tajnim oružjem za masovno uništenje.
Zasigurno, 2002.-03., Rusi su morali stajati iza otpora tih nekoliko web-mjesta skupini WMD-a koja smatra da su svi ugledni ljudi znali da je istina. Kako drugačije objasniti skepticizam? I možda je Rusija odgovorna za neuspjeh američke vlade da pronađe bilo koju od tih zaliha oružja za masovno uništenje. Prokleta bila, Rusijo!
Sa saslušanjem u Senatskom odboru za obavještajna pitanja u četvrtak, ova odlučnost da se uguše sva suprotna američka stajališta kao "ruske dezinformacije" pomaknula se korak više, dalje od brbljanja think-tankova, nekih novinskih članaka ili nekog početnog planiranja cenzure privatnog sektora.
Ludost je sada postala fokus službene istrage Senata o ruskom "miješanju" u američki politički život. Napravili smo još jedan korak na putu novog hladnog rata koji spaja novi makartizam s novim orvelijanstvom.
[Više o ovoj temi pogledajte „Consortiumnews.com“Orwellov rat protiv skepticizma"A"Kako su SAD preplavile svijet psihopsima„.]
Istraživački novinar Robert Parry razbio je mnoge priče Iran-Contra za Associated Press i Newsweek u 1980-ovima. Možete kupiti njegovu najnoviju knjigu, Ukradena priča u Americi, bilo u ispišite ovdje ili kao e-knjiga (od Amazon i barnesandnoble.com).
Mislim da je sažetak Carla Bernsteina odlično mjesto za početak: “Događa se zataškavanje. Još ne možemo reći o čemu se radi zataškavanjem […]. […] Ljudi pokušavaju spriječiti nas i istražitelje da saznamo o čemu se sve ovo događa [s Rusima]…” […] ali očito ne žele da znamo ništa.” Iako uopće ne sumnjam da su Dems-i mamci za sve što vrijedi, Donald je sklopio dogovor s Putinom. Vjerujem da postoje dva "vrata Rusije" u vezi s "hakiranjem" izbora i vrlo realnom mogućnošću da su Trump & Co. počinili izdaju.
https://www.youtube.com/watch?v=34SlZH7r8LE
https://www.youtube.com/watch?v=jr-gL7forGQ
https://www.youtube.com/watch?v=Q_zIgFWRuhE
https://www.youtube.com/watch?v=KnQHPvaArU4
Ovo je staro, ali na drugoj temi MH 17 našao sam i staru oznaku.
To je bilo 21. srpnja, 4 dana nakon 17. nesreće/ubojstva. Bilo je mišljenja da je to bilo namjerno. Zvučne vrpce koje su lažirane mogu dokazati prethodno planiranje, a time i krivnju.
http://truthfrequencyradio.com/downed-airliner-fake-audio-tape-shows-us-backed-hit-to-frame-russia/
Ako su trake napravljene prije nego što se dogodio MH 17, onda imate počinitelja.
“Russiagate” sigurno plaši neke ljude! Gotovo da ne prođe dan, a da ga barem jedan članak negdje na američkom internetu ne pokuša pomesti pod tepih! Što ako se pokaže da je Putin Trumpov 9. rujna? Trump pravi ogroman nered od svog predsjedništva, daleko gori od Busha sina. Potonjeg je spasio 11. rujna. Donaldu bi svakako odgovarao rat. Kandidati? Sjeverna Koreja? Pre opasno. Oni su nepredvidivi kreteni. Kina? Previše čvrsto utemeljeno. Nitko se ne osjeća ugroženim od Kine. A pobjednik je … naš prijatelj Vlad! Škripavi, klimavi hladnoratovski dinosaur kakav je Rusija savršena je meta. Putinov neobičan pogled na svijet iz 9. stoljeća i njegov brutalni KGB stil čine ga prijetnjom Europi. I Izraelu. Putin je diskreditirao američkog zaštitnika Izraela i NATO, instrument te zaštite. On podržava izraelskog neprijatelja, Assada, i priljubljuje se uz izraelskog neprijatelja broj 11, Iran. Izbacivanje Putina iz Ukrajine ubilo bi nekoliko muha jednim udarcem i teško je vidjeti tko bi se bunio (osim Putina i gangstera iza njega!). Vjerojatno bi i narodi Rusije bili vrlo sretni da vide posljednjeg od spomenutih gangstera, koji ih slijepo pljačkaju zadnjih 19 godina!
Čujem te čovječe: http://www.newamericanjournal.net
“I da se nisi usudio spomenuti da gotovo nitko u Americi zapravo ne gleda RT ……………..”
Jesi li siguran u to?
“Studiju je provela treća najveća svjetska tvrtka za istraživanje tržišta, sa sjedištem u Francuskoj, u 38 zemalja od 100+ u kojima je RT program dostupan. Istraživanje je provedeno između kolovoza i studenog 2015., baš u trenutku kada se RT pripremao za obilježavanje svoje 10. godišnjice.
“Ipsos ima desetljeća iskustva u međunarodnom mjerenju publike, a mi smo radili s desecima vrhunskih televizijskih kuća iz cijelog svijeta. Sretni smo što je RT odabrao Ipsos za provedbu najvećeg istraživanja publike do sada,” rekao je izvršni direktor Ipsos Connect MENAP-a, Elie Aoun.
“U SAD-u, tjedna gledanost RT-a je iznad 8 milijuna gledatelja, pokazalo je istraživanje, što emitera svrstava među 5 najboljih međunarodnih TV kanala vijesti.”
Zaboravio sam ostaviti link. to je https://www.rt.com/news/335123-rt-viewership-ipsos-study/
Pogledaj sliku;
bojati se.
https://www.foreignaffairs.com/articles/russian-federation/2017-03-10/russia-trump-and-new-d-tente
Aloha, cijela ova stvar je uobičajeni izgled ovdje, odvraćanje pažnje od onoga što oni ne žele u 2 c ili znaju hb
Demonizacija Putina/Rusije samo je Weapons-of-Mass-Baloney & the Iraq War-4-Israel in a new suit. Nema činjenica. Nema logike. Samo strah i plemenski prijezir. Naši vladari i njihovi smrdljivci mrze Trumpkinsa jer ga ne kontroliraju i neće dobiti svoj novi rat-4-Izrael u Siriji. Samo pitajte Richarda Nathana Haassa; ukloniti Assada, Khameneija i Putina? I to su poniji za sve! Kao što se dogodilo kad smo srušili kip Sadama Huseina. Mojsije i mali Isus ponovno će nam se svima nasmiješiti. Richie nije mogao dobiti svoj Syrian War-4-Israel s predsjednikom Barryjem, zbog čega se ovaj put on i njegovi šefovi nisu zajebavali okolo – to bi bila Hillary i all-war-all-the-time. Ili ništa. Osim što su zaboravili na Pennsylvaniju, Ohio & Michigan, pretpostavljam.
Nama vladaju ozbiljno disfunkcionalne i uistinu užasne osobe.
Iako se obično slažem s mnogo toga što kažete, u ovom slučaju: "Mislim da se previše bunite"
Od minute 3:11 – vidi
https://youtu.be/ZPpt7-QOGKc
Takva histerija odražava ogromnu nesigurnost u političkim i povezanim sferama utjecaja u Americi, razotkrivenu i pogoršanu rezultatom predsjedničkih izbora. Hillary je trebala biti sigurna stvar, sigurna oklada, kontinuitet normaliziranih neoliberalnih politika. Glatki brujajući stroj dvostranačke politike manjeg zla uz podršku najvećeg sustava kontrole informacija u ljudskoj povijesti trebao je proizvesti željeni rezultat, ali nije. Ono što potvrđuje ruska histerija je da nije bilo plana B, a strah koji naglašava ovu histeriju nije od Putina, već od samog američkog naroda. Trumpova ličnost i nespretna libertarijanska politika vratit će stvarnu politiku natrag u sustav, koja je bila odsutna negdje ubrzo nakon što su Kennedyjevi ubijeni.
Narod,
Indikatori nam govore da ćemo, kako bismo se nosili s washingtonskom paranojom, morati ispustiti veliku količinu Thorazina u vodu za piće.
Sveukupno mislim da nas stalno lupaju koga da mrzimo. Loši momci u našim TV emisijama, filmovima itd. vjerojatno su muslimani (poput Iranaca itd.), Rusi, Sjevernokorejanci, Kinezi itd., a čak je i Guardian (između ostalih) napisao članke o bliskoj vezi između CIA-e i Hollywooda . Dodajte to povrh onoga što svakodnevno čujete u vijestima, onda je to puni sudski tisak mržnje. Još jedna stvar koja mi je bila zanimljiva kada sam čuo za izvještaj o ruskom špijuniranju i opasnostima RT-a je da je RT radio priče o:
1) Fracking
2) Životi crnaca su važni
3) Dao trećim stranama platformu za raspravu
4) Policijska brutalnost
Stvarno, tako da u osnovi RT izvještava o onome što američki mainstream mediji uglavnom ignoriraju, ali je od stvarnog interesa za američki narod. Nije li to sve što bi ljudi trebali znati? Pretpostavljam da glavni mediji vjeruju da je neznanje blaženstvo...
Gledam RT svaki dan. Toliko su dobri u tome da nisam imao pojma da me propagiraju ruski gledajući Thoma Hartmanna, Eda Schultza, Tyrela Venturu, Chrisa Hedgesa, Maxa Keisera i ostale. – za koje bi se, siguran sam, svi uzdržali da ih se nazove ruskim marionetkama. RT se ne ocrnjuje zato što je "ruska propaganda", već zato što priča priče koje američki MSM ne mogu ispričati iz straha da će uvrijediti korporativne sponzore ili da će izgubiti pristup svim tim "anonimnim izvorima" koji čine toliko toga što zovu "vijesti". Ako na RT-u vidim priče za koje mislim da bi mogle biti iskrivljene na jednu ili drugu stranu, u potpunosti sam sposoban malo istražiti i sam odlučiti u što vjerovati – na temelju godina čitanja i proučavanja naše nacionalne i vanjske politike. Ne trebam “ministarstvo istine” da mi govori u što da vjerujem, a ne treba ni većina Amerikanaca.
Patricia – vrlo dobro rečeno. Da, svi moramo sami istražiti, sagledati obje strane problema. Ne želim da bilo koja vlada pokušava ovo riješiti umjesto mene. Učinit ću to sam.
Štoviše, ne vidim ništa manje od objektivnosti kada RT izvještava o vijestima iz Amerike. Ne skriva niti iskrivljuje američke uspjehe u razvoju oružja, istraživanju svemira od strane NASA-e, napretku računalne tehnologije ili biomedicinskom napretku. To su jednostavno objektivne činjenice kojima se odaje počast, baš kao i američka raspadajuća infrastruktura, loši rasni odnosi i ponzi shema ekonomije. Američka reportaža više se doima kao propaganda, pogotovo u smislu onoga što se namjerno prešućuje i skriva od javnosti. Naravno, Rusija ima urednički stav o svjetskim događajima, posebno u svojim zategnutim odnosima sa Sjedinjenim Državama, ali čini mi se da je prilično razgraničeno što je činjenica, a što mišljenje ili percepcija na RT-u, Sputniku, pa čak i Russian Insideru (koji ima transparentno sarkastičan ton kao odgovor na američku bombastičnost).
Patricia, ti si jedna od mnogih mudrih žena koje objavljuju na ovoj stranici. Čini se da ovdje dolaze svi pametni ljudi tražeći zdrav razum na internetu.
R. Parry: “Iako WikiLeaks poriče da je dobio dvije serije e-poruka – DNC-a i predsjednika Clintonove kampanje Johna Podeste – od Rusa…”
Tko su "Rusi"? Kada se J. Assange izrazio o podrijetlu curenja, bio je vrlo precizan u svojim riječima. Rekao je: “Wikileaks nije dobio informacije od ruske države. Ni bilo koja država.” I još se osvrnuo na strogu zaštitu svojih izvora. No, novinari ponavljaju da “nisu bili Rusi…” – što znači? Putinove naredbe? Ruska tajna služba? Ima li Rusa koji rade sami bilo gdje u svijetu?
Inače, malo izvan teme, ali relevantno za budućnost J. Assangea: sutra 2. travnja održat će se drugi krug predsjedničkih izbora u Ekvadoru, između dva kandidata koji su dobili najviše glasova u prvom krugu. Jedan od kandidata otvoreno je izjavio da će, ako pobijedi, izbaciti Assangea iz njihove londonske ambasade.
S tim u vezi može se primijetiti da je švedskom tužitelju trebalo gotovo tri mjeseca da prouči memorandum ekvadorskog tužitelja, iz intervjua s Assangeom u studenom, kako bi utvrdio postoje li osnove za nastavak istrage. Materijal je na španjolskom, a prijevod je trajao ovoliko dugo (od 5. siječnja). Sada obavještavaju da je prijevod pri kraju te iz sigurnosnih razloga ne mogu otkriti koji će biti njihovi sljedeći koraci.
Moja neupućena pretpostavka je da su Šveđani odugovlačili s ovom istragom jer se nadaju i mole da se ovaj nesretni problem u njihovim rukama riješi bez njihove odluke.
Ali koga briga za Assangea – on je samo jedna od brojnih ruskih marioneta… zar ne?
Lisa – po mom mišljenju, Šveđani su jednako krivi kao i Sjedinjene Države. Odvratno! Assangeu je namješteno. Nikad više neću kročiti u Ikea trgovinu! Svi bi trebali izravno bojkotirati sve što je švedsko.
Moj rekord da nikada nisam kupio IKEA proizvod ostaje savršen nakon sedam desetljeća. Svoj jeftini namještaj koji je trebalo sastaviti uvijek sam kupovao od Kmarta, Woolca, Searsa ili Service Merchandisea. Pogledajte što im se dogodilo…
Mogu samo zamisliti koliko je zastrašujuće za ostatak svijeta vidjeti veliku USofA kako prolazi kroz takav unutarnji grč s tolikom količinom nuklearnog oružja pri ruci. I naravno, strašno i za nas. Neokonzervativci i duboka država postaju neokretni; i imamo manijakalnu, narcisoidnu, realityTV-zvijezdu s jednoznamenkastim IQ-om kao šefom države. Može li gore? Nitko ne bi mogao izmisliti ovu stvar. I evo nas, onih koji vide kroz BS, zatvorenih (kako je rekao jedan komentator CN-a) u "zvučno izoliranoj zoni slobode govora".
Možemo zahvaliti DNC-u što je inzistirao na tako neugodnom liku kao što je Kraljica kaosa za našu trenutnu situaciju, a ne zlim Rusima.
"Mogu samo zamisliti koliko je zastrašujuće za ostatak svijeta vidjeti veliku USofA kako prolazi kroz takav unutarnji grč (ludila, sic) s tako velikom količinom nuklearnog oružja pri ruci." To je vrlo točno, ali sugerira da ste ruski agent koji pokušava zaplašiti američko stanovništvo nuklearnim ratom.
Očito imate na umu boljeg kandidata od “manijakalne, narcisoidne, reality TV-zvijezde s jednoznamenkastim IQ-om” i “kraljice kaosa”. Prosvijetlite nas, molim vas, ne može biti senilna stara budala koja je podržala kraljicu nakon što ju je ona prevarila, a sada se također pridružila da okrivljuje Rusiju za sve bolesti SAD-a?
Da je postojao bolji izbor od manjeserevilizma, takav kandidat bi pobijedio.
Ozbiljno, ovo je ključ – SAD postaje vrlo nestabilna zemlja s previše nuklearnog oružja za udobnost svijeta - SAD je potencijalni bombaš samoubojica.
Bok Kiza-
Jednom kada je Bernie popustio Hillarynom stroju, ja sam zakačio svoja kola za Jill Stein i Greens. Znam da nije imala priliku, ali osjećao sam da se nemam kamo drugdje obratiti. U prošlosti sam glasao za Rona Paula na republikanskim predizborima jer je on bio jedini mirovni kandidat. Pitanja rata i mira uvijek su bila moja najveća briga.
Što se tiče toga da sam ruski agent jer se bojim nuklearnog rata i usuđujem se ukazati na njegovu vjerojatnost, ne vidim kako je to logična pretpostavka. Slučajno volim svoju zemlju; smješkolji koji vode našu vladu, ne toliko.
Pozdrav Skip, oprosti što si krivo shvatio moju šalu. Evo boljeg komentara sa zerohedge.com: “Rusko hakiranje je ratni čin, koji zahtijeva nuklearni odgovor! Postoji ogromna javna podrška nuklearnom ratu s Rusijom. Jedini ljudi koji to ne žele su ruski agenti i novinari lažnih vijesti!”
Rusko Ministarstvo vanjskih poslova razvilo je automatizirani sustav govorne pošte – poslušajte (ruski, zatim engleski) i recite nam svoje mišljenje. Cijenimo povratne informacije!
“Dobili ste rusko veleposlanstvo, vaš poziv nam je vrlo važan. Kako biste dogovorili poziv ruskog diplomata svom političkom protivniku, pritisnite 1. Za korištenje usluga ruskih hakera pritisnite 2. Za zahtjev za uplitanje u izbore pritisnite 3 i pričekajte do sljedeće izborne kampanje. Imajte na umu da se svi pozivi snimaju u svrhu poboljšanja kvalitete i obuke.”
“Rusija je to učinila potkopavajući naš demokratski proces putem pametnog načina objavljivanja istinitih informacija...”
I ovdje gospodin Parry pogađa čavao na glavicu. Netko bi mogao pitati razne "okrivljivače Rusije" "Boli li kada pritisnem ovdje?" I oni bi vikali i skakali oko stopu u zrak, jer to sigurno boli.
Veliko je pitanje može li ikada biti pogrešno govoriti biračima istinu. Američki politički establišment misli da je to duboko u krivu i da se to nikada, baš nikada ne smije dopustiti. To je ono što zapravo stoji iza njihove mržnje prema RT-u, RI-u i svim ostalim istinitim izvorima vani.
Kako mogu održavati svoje pretvaranje da SAD ima demokraciju, kada se glasačima govori istina? Ili moraju prevariti birače da povjeruju u hrpu laži – opet – ili će morati zagristi metak i priznati da vode totalitarnu tiraniju.
Drugim riječima, možete imati “demokraciju” ili možete imati istinu; ali ne možeš imati oboje.
Racionalni odgovor RP-a na histeriju temeljenu na iracionalnim argumentima sa skrivenim planom preživljavanja onih koje ucjenjuju CIA i IC kukavice u Kongresu i medijima u kombinaciji s novčanim poticajima promašuje bit. Nikog normalnog ne treba uvjeravati da Rusija nije uništila Ameriku, Amerikanci su to bili potpuno sposobni sami učiniti. Slučaj zatvoren. Nema se što dodati, nema potrebe nastavljati s potpunim nedostatkom dokaza ili čak vjerodostojnih tragova.
Problem je kao što je David Hume postavio: "Ako je razum protiv čovjeka, on će se uskoro okrenuti protiv razuma" u praznovjerje i magijsko razmišljanje i sretno umirivanje, podvrgavanje moćima, jedina dostupna i prihvatljiva opcija unutar totalitarne kulture poput američke reklame kultura štovatelja profita.
Riječ je o novom makartizmu, novoj kampanji terora i praznih, neutemeljenih teških optužbi protiv svakoga tko se usudi propitivati navodno službene, MSM priče koje bljuje, viskozna kampanja otuđenja novinara od čitateljstva pod oblakom kriminala, špijuniranje i istraga FBI-a protiv onih koji ne trpaju službene narative koji ne kupuju besmislice i koji ne donose apsurdne zaključke na temelju laži i aluzija bez ikakvih dokaza.
Osnovni cilj provokatora je da prihvatimo bezdokazan McCarthyjevski klevetnički konstrukt neprijatelja Amerike. Samo zato što oni tako kažu. Jednom kada prihvatimo njihove laži i njihovo proizvoljno određivanje tko su američki neprijatelji, dajemo im vjerodostojnost i moć optuživanja, moć da optuže bilo koga za bilo što jer u našem vlastitom umu bilo koje ponašanje ili mišljenje može biti u skladu s onim što bi naš neprijatelj učinio ili mislio, oslobađajući nas strogosti racionalne analize i nužnosti zaključka utemeljenog na dokazima koji je temelj svake moralne prosudbe.
To je stvarna opasnost od ovog novog makartizma za američki način života, koji je sposoban srušiti strukturu našeg društva i izravna je prijetnja društvenom poretku te se stoga protiv njega treba boriti i ismijavati ga.
Jednostavno volim svo ovo "okrivljavanje Rusije". Svaki dan pruža nekoliko dobrih smijeha. Pisci humorističnih emisija mora da su toliko ljubomorni na to kakav sjajan posao rade političari i glavni mediji satirizirajući sami sebe. Putin svakako izgleda bljutavo i nezanimljivo.
Sve to iz Hilaryne “Neizostavne nacije”. To također čini australsku rotirajuću vladu koja ne radi ništa pomalo profesionalno. Ne krivimo Rusiju za sve – sindikati, zeleni i One Nation također imaju dio krivnje. Moraju dakle
biti u dosluhu s Rusijom.
Gary, prvo, na moje veliko iznenađenje, naš trenutni premijer, bivši direktor Goldman Sachsa u Australiji, kojeg duboko ne volim, izbjegavao je pravno optužiti Rusiju za zločin MH17. On i Liberalna stranka drže službenu tvrdnju da je Putin to učinio u medijima, ali su odustali od slučaja državnog terorizma na međunarodnom sudu. Ovo znači to Australija još uvijek poštuje zakon za razliku od SAD-a. Premijer može održavati prijateljstvo sa SAD-om okrivljujući Putina u medijima, dok u tajnosti poštuje zakonitost slučaja. Nije previše otrcan kompromis.
Druga stvar, australska vlada odustala je od svih milijunskih donacija Clinton Foundationu 9. studenog 2016.
"Ne krivimo Rusiju za sve - sindikati, zeleni i One Nation također snose krivicu."
Pa, vjerojatno ne gledate televizijski kanal SBS (aka Sh* Bullsh* Sh*), jer tu se za sve optužuje samo Rusija.
“Trump je opravdano tvitao '(z)što Odbor za obavještajne poslove Predstavničkog doma ne istražuje dogovor Billa i Hillary koji je omogućio velikom Uraniju da ode u Rusiju, ruski govor...novac Billu, Hillaryovo rusko 'resetiranje, pohvale Hillary, ili Ruska tvrtka Podesta. Trumpova priča o Rusiji je prevara.'
Zašto predsjedavajući Obavještajnog odbora Predstavničkog doma Devin Nunes ne istražuje reketiranje Zaklade Clinton – kriminal na razini RICO-a, umjesto da se fokusira na nepostojeće Trumpove veze s Rusijom?
Nakon višemjesečnog istražnog rada FBI-a, nije otkrivena ni trunka bilo čega nedoličnog. Postoji mnogo nezakonitosti za koje se Clintonovi mogu smatrati odgovornima.
Pa zašto se ne razotkriva? Zašto zločinačka obitelj Clinton nije odgovorna za teška kaznena djela reketarenja, zajedno sa svim drugim teškim zločinima?”
Iz članka Stephena Lendmana: “Nema istrage o ugovoru o uranu s Rusijom Zaklade Clinton”. Možda nam treba majica s natpisom "Hillary je to učinila".
Robert Parry – jednostavno izvrstan članak! Hvala vam.
Večeras sam prepekao svinjske kotlete, ali sam za to okrivio Putina. Moj sin je ostavio svoj mokri ručnik na podu kupaonice, a ja sam rekla: "Proklet bio, Putine!" Moramo se malo zabaviti s ovim. Kad god se nešto loše dogodi, okrivite Putina.
Ne bježite od ovih klaunova; poslati ga odmah natrag u njihovom smjeru. Kad bi svi ovo počeli raditi, uskoro bi izgledali kao budale. Netko mora smisliti novu majicu s natpisom "Putin je to učinio".
I moramo zapamtiti da samo zato što MSM emitira rusku i Putinovu propagandu 24/7 ne znači da svi padaju na to. Oni vam govore da je to tako, ali opet pogledajte izvor.
Moraju osjećati da gube kontrolu nad masama ispranog mozga (i jesu), inače ne bismo vidjeli ovu razinu očaja. Trenutačno su potpuno očajni. Vidi se to u Schiffovim očima.
Obje strane prolaza bore se za sve što vrijede, bore se protiv pristupačne zdravstvene skrbi, bore se za više rata, bilo što samo da svoja mala carstva očuvaju netaknutima. Sram ih bilo sve.
Trump ih tjera da pokažu svoje pravo lice. On ih razotkriva.
Banjos iz dana u dan sve glasniji.
Sjajan članak. Slijedi citat iz govora Martina Luthera Kinga u Riverside crkvi u New Yorku 4. travnja 1967.:
“. . . Njihova su pitanja pogađala kraj i znao sam da više nikada neću moći podići glas protiv nasilja potlačenih ljudi u getima, a da prije toga nisam jasno razgovarao s najvećim počiniteljem nasilja u današnjem svijetu — vlastitom vladom”.
Kad gledam crne vođe u Kongresu SAD-a poput Maxine Waters, Carla Lewisa na TV-u kako pozivaju na opoziv Trumpa jer je Putinov agent, te da se Rusija miješala u naše izbore i da su Rusi odgovorni za Hillaryin gubitak, osjećam mučninu u želucu. . Tako su neobrazovani, a naprosto glupi. Onda se pitate zašto ih narod bira svaki put već trideset ili četrdeset godina.
Ali nisu sami. S iznimkom nekolicine, poput demokratkinje Tulsi Gabbard, republikanke Dana Rohrbachera, gotovo cijeli kongres gotovo da pripada toj kategoriji. Ne samo Kongres; to su mediji, financijski establišment i vojnoindustrijski vojni kompleks, svi su glumci u ovoj drami. I što je najgore, akademija je uglavnom također suučesnik u tome. Ovo je najniže što zemlja može dobiti. SAD je sada gotovo u psihotičnoj fazi. Svako dalje klizanje može rezultirati nekom vrstom katastrofe za cijeli svijet. To nije dobra vijest. Ne šalim se. Vojno, ali i ekonomski, mi smo zastrašujuće moćna država.
A građanstvo uopće nije informirano. Već dugo vremena, prema namjeri (vladajućih klasa) mase su zaglupljene i natjerane da vjeruju u sve što je vladajuća Elita izbacila. I počevši od 1980-ih, oni su uvedeni u ovaj neoliberalni, svjetski ekonomski poredak. To im je živote okrenulo naglavačke. Dodajte tome vrlo velik broj useljenika u posljednjih dvadeset pet godina i rezultirajući kulturni/identitetski šok. Zbunjeni su i ne mogu to shvatiti. I ova dnevna doza non-stop (24/7) besmislica o “Rusija se miješa u izbore u SAD-u” i ostalo takvo smeće o Trumpu usmjereno na njih kao metak, nije dobro za njih.
Čuvši Judy Woodruff izdaleka dok sam kuhao, na Večernjim vijestima PBS-a koje je moja žena gledala, pomislio sam da će ova drama uskoro završiti. - Skoro su je doveli do faze da opozovu predsjednika i okončaju svoje patnje. Ali kasnije u vijestima, prikazali su reportera kako razgovara s Trumpovim pristašama u Allen Parku i Novom, Michigan. Trumpove pristaše još uvijek ne vjeruju u ovu priču o ruskom hakiranju/miješanju; i drže se svog Čovjeka. Dakle, još nismo došli do te faze. Samo trpite ovo još neko vrijeme. Sjetite se Collina Powella u UNO-u, oružja za masovno uništenje Sadama Hussaina i svega toga.
Imaju saslušanja u Senatu, i dogovor o imunitetu Michaela Flynna, i sve to. Oni će nešto skuhati.
U međuvremenu, mase moraju imati malo strpljenja i čekati. Majstori koji vladaju to znaju. Rade na problemu. Oni će pronaći rješenje; vrlo su dobri u tome. U međuvremenu će nastaviti pratiti Trumpove pristaše, tražeći prikladno vrijeme da okončaju ovu dramu.
Najalarmantniji aspekt “ruske histerije” je to što su oni segmenti našeg društva koji su odgovorni za bavljenje ovim temama, čini se, njome najviše zaokupljeni, dakle politički i novinarski. Ovi ljudi su oni o kojima ovisimo da zadrže hladnokrvnost i analiziraju sirovi datum, stavljajući ga u koristan, razuman oblik na dnevnoj bazi. Zastrašujuće pitanje koje nam odmah pada na pamet je: “Je li to metodologija koju oni koriste kada tretiraju naše domaće stvari? Ako je tako, a očito jest, onda imamo svoje odgovore na mnoge nedoumice koje već dugo gajimo oko tih ljudi, jer strano i domaće je, naravno, povezano. Svi bismo trebali shvatiti gdje je pravi izvor naših problema. Možda naše poteškoće nisu ono što oni govore da jesu.
Na primjer, na domaćoj strani, nakon sedam godina glasanja za ukidanje Obamacarea u Zastupničkom domu, pokazalo se da nisu imali spremnu čak ni “zamjensku” lopatu, a kad su je konačno složili, nije uspjela jadno. Mogao je gradski debil bolje nastupiti, a većina bi mirne savjesti trebala dati ostavku. Ovo je veliko, ali, naravno, o tome nećemo čuti u MSM-u, a kamoli tamo gdje bismo trebali čuti o tome, u Kongresu.
Brojne razloge zašto je "ruska prijetnja" fantastična (ne u "wow", već doslovnom smislu) Robert Parry je iscrpno nabrojao ovdje i u prethodnim člancima. Svi oni daju dokaze o ozbiljnom problemu lažljivosti ili, vjerojatnije, samo osnovnog neuspjeha u percipiranju stvarnosti. Nevjerojatno, nedostatak onoga što se smatra inteligencijom ne čini se kao jedan od problema kada pogledate raspored počinitelja, iako nepoznavanje povijesti možda nije neprikladna karakterizacija. Čini se da nam nedostaje cijela jedna društvena znanstvena disciplina koja bi nam doista mogla dati neki uvid u ove transkulturalne neznatnosti, čije tajne nisu razotkrile one tradicionalne za koje smo mislili da nam do danas tako dobro služe.
Jednostavno nije "realno" zamisliti da bi zemlja, čiji je GNP 5% kombiniranog GNP-a SAD-a i EU-a, bila u stanju izvesti takav podvig političkog prestigitiranja da ostvari tako značajan stupanj kontrole nad našim političkim život. Naš vojni proračun je zapravo blizu trilijun dolara, dok je ruski bliži 50 milijardi. Prodajemo deset puta više oružja svijetu od Rusije. Gospodin PutIn, iako ima vrlo visoku poziciju u mišljenju svojih sunarodnjaka (75% odobravanja), morao bi biti izuzetan i nezamisliv genij da izvede takav štos. Gledanje i slušanje njega uživo iu stvarnom vremenu moglo bi biti protuotrov za takve neuobičajene optužbe, ali, naravno, to se nikada ne bi dogodilo iz straha da bi nas mogao odvesti na krivi put, kao da već nije. Čini se da nas je mašta pobjedila.
Dok ih puštamo da divljaju, sjetimo se da ono što zapravo radimo ovdje je "projiciranje" vlastitih strahova od samih sebe; mi, koji imamo 800 vojnih objekata u 130 zemalja diljem svijeta, dok Rusija ima jedan u Siriji na istočnom kraju Sredozemlja u susjednoj zemlji. Napali smo i svrgnuli nebrojene vlade u proteklih 60 godina, uzrokujući smrt milijuna ljudi, a kamoli miješajući se u njihove izbore, dok Rusija nije napala nijednu, osim ako protjerivanje Nijemaca iz ruske domovine ne nazovete preseljavanjem u istočne Europa im jamči buduću sigurnost od još jednog zapadnog napada, “invazije”, imajući na umu bezbrojne napade koje su pretrpjeli sa Zapada u proteklih nekoliko stoljeća. Pokušali smo posljednjih godina navesti Gruziju na antiruske provokacije i uspjeli smo potaknuti državni udar u Ukrajini, obje bivše članice Sovjetskog Saveza, koje imaju politički odnos s Rusijom za koji se usuđujem reći da nemamo pravi osjećaj i da ga ne bismo trebali ne miješaj se s. Koje stvarne interese imamo u tim zemljama osim vlastitog samoveličanja.
I dok mi kao zemlja plačljivaca ulazimo u klub “žrtava” sa svim ostalim raznim manjinama, čudno je da nemamo mjesta za još jednu, “Rusiju”.
Kako se ove misli ne bi koristile kao dokaz stava "popuštanja" ili nedostatka patriotizma, ili, kako to najnoviji izraz kaže, ruskog "porodništva", stavio bih svoje osobno iskustvo sa stvarima sovjetskim i ruskim i drugim međunarodnim poslovima protiv svi potencijalni kritičari, koji vjerojatno nikad nisu upoznali Rusa, ne znaju ni riječ jezika, nisu bili u Rusiji, nisu pročitali knjigu o njoj, neka je aloe proučava na sveučilištu, počevši duž obale njezine daleke istočne pokrajine, gdje sam (1956.-9.) kao pilot američke mornarice letio u izviđačkim patrolama, često u pratnji Mig-17.
Hvala ti Robert Keith. Uvijek cijenim vaš komentar. Zanimaju me vaša razmišljanja o obaranju Garyja Powersa U2 1960. godine… Ako biste me kontaktirali na [e-pošta zaštićena]. Hvala.
Robert Keith: S vašim iskustvom i poznavanjem Rusije, vaši komentari su od velike pomoći i imaju veliku težinu.
Bilo je vrlo poučno gledati poznatog britanskog novinara Petera Hitchensa na You Tubeu (Super Man) pod naslovom “EU je nastavak Njemačke drugim sredstvima”, studeni 2015.
To je predavanje i sesija s odgovorima na pitanja na Sveučilištu Keele tijekom debate o Brexitu u Ujedinjenom Kraljevstvu. Riječ je o pitanju EU. Također se bavi pitanjem Rusije i Ukrajine. Vrlo informativno i na mjestu.
Čitao sam knjige o ruskoj povijesti i mnoge knjige ruskih pisaca Gogolja, Turgenjeva, Dostojevskog, Tolstoja, Pasternaka, Šolokova i Aleksandra Solženjicina. Rusija ima vrlo tragičnu povijest. Budući da su bili najistočniji europski narod, suočili su se s mnogim vrlo brutalnim mongolskim invazijama u trinaestom stoljeću. Mnogi ruski pisci/povjesničari ističu da je Rusija spasila zapadnoeuropsku civilizaciju suočavajući se s mongolskom invazijom s istoka. Tada su ih pokorili Tatari (mongolski/turski narod) iz Stepe, plaćali su im godišnji danak više od dva stoljeća. Nisu se razvili kao Zapadna Europa; na njih je utjecala i azijska kultura. Više puta su bili napadnuti sa Zapada. Nakon despotske vladavine cara, patili su od boljševičkog i Staljinovog terora, tijekom kojeg je ukinuto svako privatno vlasništvo, a zemlja kolektivizirana. U Prvom svjetskom ratu s Njemačkom izgubili su više od pet milijuna ljudi. U Drugom svjetskom ratu izgubili su više od dvadeset pet milijuna ljudi, a veći dio europskog dijela zemlje bio je potpuno uništen. Iznenadnim raspadom Sovjetskog Saveza, pod korumpiranim, alkoholičarskim, šarlatanskim predsjednikom Jeljcinom, ruska država je gotovo propala. Rusiji je bila potrebna pomoć za izgradnju novih institucija; ljudima je trebao odmor od noćne more.
Ali povijest ne funkcionira na taj način. Zapadna Europa to već dugo traži. Sada su dobili priliku otići na (ranjenog) Medvjeda – kako zovu Rusiju. I naravno, EU, NATO kojim upravlja američki predsjednik Putin nije simpatična osoba. On nije uglađen, uglađen PR/TV izvođač poput Obame. Ruska država je tri puta do sada potpuno propala. I svaki put su ga uskrsnuli. Što god mislili o Putinu, on je ponovno spasio Rusiju, četvrti put u njezinoj povijesti, nakon gotovo potpunog kolapsa tijekom razdoblja 1991.-2000. On je autoritaran i možda je to ono što Rusiji treba u ovom trenutku njihove povijesti. (Peter Hitchens raspravlja o ovom problemu u sesiji predavanja/pitanja na Sveučilištu Keele)
Zapadnoeuropske nacije i SAD su imperijalne sile. Prije samo 60 ili 70 godina većina Azije i Afrike bile su kolonije zapadnih naroda. Izgubili su kontrolu nad tim posjedima (samo na neko vrijeme). Zapad se bori da ponovo uspostavi svoju potpunu kontrolu nad tim azijskim i afričkim nacijama, da ih učini nekom vrstom ekonomskih kolonija pod ovim neoliberalnim svjetskim ekonomskim poretkom kojim upravljaju SAD i Zapadna Europa. Kina u usponu prava je prijetnja. Rusija i države Srednje Azije ulaz su u Kinu. Kad oni padnu, Kina je sljedeća. I Kinezi to razumiju. Rusija je najslabija od svih. Kao što nam povijest zapadnih imperijalnih naroda govori; krenut će za Rusijom. Ovo nije novo; ova teorija nalazi se u knjizi Zbiniewa Brzezinskog, “Velika šahovska ploča”. Kissinger ima sličnu filozofiju u kojoj je Kina prva na listi. Dakle, opstanak Rusije ovaj put kao suverene nacije nije baš siguran. Oni su vrlo slaba nacija, vojno i ekonomski, u usporedbi sa Zapadom. Ako Kina stane uz Rusiju, oni će preživjeti, inače će biti još jedna ekonomska kolonija Zapada.
Ova “Ruska vrata” i sve ovo što se događa samo je uvod u to. Čovjek mora čitati povijest da bi vidio metode i laži zapadnih naroda, već gotovo pet stoljeća, da koloniziraju te azijske, afričke i južnoameričke narode, i naše vlastite laži o ugovorima s američkim indijanskim narodima.
Nama je možda zabavno čitati te članke i pisati komentare, ali Rusima nije. Za njih je to stvarno. S NATO-vim snagama/zapadnim vojskama koje ponovno sjede na svojim granicama, i ove non-stop 24/7 "Ruska prijetnja" besmislice koje se pojavljuju u ovdašnjim medijima, moraju se pripremiti za obranu svoje zemlje, još jednom. U svojoj Tužnoj i Tragičnoj povijesti ovaj put nisu imali vremena za odmor.
gospodine Keith,
S tako dugom osobnom poviješću educiranja o ovim stvarima i marljivog praćenja povijesnih zbivanja, mora da vam je posebno depresivno vidjeti obećanje sporazuma Reagan-Gorbačov za okončanje Hladnog rata i ulazak u eru mira i suradnje. temeljito razbijen od strane Great Flim-flam tima Baracka Obame i Hillary Clinton. Bila je to jasno transparentna metodična dekonstrukcija sve suradnje i dobre volje koje su mukotrpno njegovali četvrt stoljeća od strane njih dvojice.
Dubya je napravio skroman početak ove dekonstrukcije ukidanjem sporazuma o nuklearnim raketama koji je trebao spriječiti prvi pokušaj napada bilo koje strane. Obama i Hillary očito su se željeli vratiti u dane kada je Slick Willy maltretirao Jeljcina do mile volje i nitko se u Rusiji nije žalio dok je pijani lakrdijaš skakao na američku melodiju. To je ono što su ovi prevaranti zapravo mislili kao "resetiranje" s Rusijom.
Putin nikada nije imao namjeru ponovno stvoriti Sovjetski Savez ili napasti bilo koju drugu zemlju, ne protiv američkog NATO-a. Ideja je apsurdna, a Putin je pametan, a ne fanatik. Pogledajte gospodarsku i vojnu imovinu dviju "strana", cijeli NATO protiv Rusije, zemlju s BDP-om Španjolske, populaciju od 140 milijuna u odnosu na 743 milijuna u cijeloj Europi i vojsku koja prima približno 7% novac i resursi koji jamče NATO-vu silu (ukupni vojni proračun Rusije = 65 milijardi dolara; ukupni vojni proračun NATO-a = 920 milijardi dolara).
Putin nije budala, niti je demon kako ga američki mediji neiskreno predstavljaju. Sve je to dio prevarantske igre koja ima za cilj prevariti američki narod i zapadni svijet, u kojoj su američki mediji jednostavno dio tima prevaranata. Svaka inteligentna informirana osoba ZNA pravu istinu usprkos lažnoj priči koja je hranjena masama i koja će neugodno izaći na vidjelo u nekom trenutku u budućnosti... ako postoji budućnost.
Uvijek sam mislio da bi moja majka, koja je umrla 1987., bila toliko iznenađena da je doživjela kraj Hladnog rata, koji je bio potpuno neočekivan, ali su ga gotovo svi pozdravili (osim, očito, američke duboke države) . Sada moram razmisliti o tome koliko bi moj otac, doživotni demokrat koji je umro 2009. u dubokoj starosti od gotovo 90 godina, bio iznenađen da je doživio da vidi kako ovu dobrodošlu eru mira sustavno uništavaju kukavni američki političari poput Baracka Obame (kojem nije vjerovao, ali nikada nije doživio lošu vladavinu) i njegova pomazana nasljednica Hillary Clinton u potpunosti u službi "carstva u sjeni" kontroliranog novcem i oružjem, a ne svojim ljudima. Gotovo kao da naši takozvani vođe neprestano primaju naredbe, obično na štetu čovječanstva, a koje im na uho šapuću nevidljiva stvorenja iz sjene poput gnusnih igrača u svemirskoj operi “Babylon Five.”
G. Parry, cijenim vaše članke. Dobro su istraženi, logični i dobro napisani. Međutim, molim vas, ubuduće koristite neku drugu sliku Paula Ryana – svaki put kad vidim onu koju ste koristili u ovom članku, i neke druge u prošlim tjednima, odmah poželim otići i čitati MAD Magazine, jer Ryan tako izgleda poput Alfreda E. Neumana (Što? Brinem se?), mogao bi biti AEN-ova inkarnacija. Hvala.
Moja žena i ja u Paulu Ryanu vidimo malog Eddieja Munstera odraslog, i da, vidim sličnost s Alfredom E Neumanom. Također, consortiumnews neće osvojiti nagrade za svoju fototeku. Zapravo, idemo svi čitati časopis MAD jer MAD ovih dana ima više smisla nego Washington. Hvala na smijehu Gregory.
Ono što je toliko dezorijentirajuće kod liberalnih demokrata koji su prihvatili apsurdnost da nam “Rusija krade izbore” (ili da Rusija čak želi zauzeti bilo kakav stav o našim izborima) je fanatični žar s kojim su usvojili staru makartističku taktiku crvenog mamljenja 1950-ih, na koje je cijela zemlja gledala s opravdanim sramom. Parry opisuje taj zastrašujući čin kolektivnog ludila do kraja, ali ono što mi je najzanimljivije je da ista grupa likova koji sada nose baklje i vile, lutaju selom u potrazi za hereticima koje će spaliti, osudili su republikance za istu fanatičnu masu ponašanje tijekom godina Dubye i njihovo nezaustavljivo ratno huškanje izgrađeno na lažima i strahu. Imena poput Al Frankina, Randyja Rhodesa, Paula Krugmana, Keitha Olbermanna i Rachel Maddow vikala su čekaj! Gdje su dokazi iza besmislene priče da Saddam Hussein gradi nuklearne bombe, ima druga oružja za masovno uništenje i planira napade 9. rujna, pa stoga moramo voditi sveobuhvatni rat, ne samo protiv Afganistana jer pruža utočište gomili saudijskih terorista, nego i protiv nas moraju svrgnuti Saddama plus uništiti posljednje ostatke civilizacije i moderne tehnologije u njegovoj zemlji kako bi naučili sve druge teroriste u cijelom svijetu da se s Amerikom ne treba petljati.
Tada su ti medijski alati naizgled imali mozga i primjenjivali logiku na glavno pitanje dana koje je otuđivalo više ljudi u svijetu PROTIV Amerike nego što ih je regrutiralo na našu stranu. Neki od njih, poput Frankina, čak su “stvar” za koju su se borili koristili kao odskočnu dasku za političku karijeru. Što je većina tih ljudi (osim malog broja poput Cenka Uygura, Jimmyja Dorea i Eda Schultza koji se drže zdravog razuma) učinila sada, uglavnom zato što su Hillary i demokrati izgubili izbore koje su trebali dobiti? Izgubili su jebeni razum, eto što, i sada su krivi za istu ratnu groznicu i demonizaciju stranih vođa izgrađenih od čitavog spleta laži, za koje NEMA dokaza koji su ikada predstavljeni i, k tome, nema nikakvog prokletog smisla što god.
Ovi manijaci spremni su staviti na kocku cijelu budućnost cijele ljudske rase u nuklearnom ratu s Rusijom (a možda i s Kinom, ako stvarno postignu svoje!) za što? Zaustaviti nešto (scenarij ruske agresije koji su ONI izmislili) što se neće dogoditi ni za milijun godina? Da Rusija izvrši invaziju na Poljsku ili svoje paranoične kolege na Baltiku (svi s povlasticama članstva u NATO-u koje im daje mogućnost poticanja Trećeg svjetskog rata) imalo bi isto toliko smisla i bilo bi jednako vjerojatno kao da Meksiko napadne Teksas i Kaliforniju kako bi se dočepao svoje ukradene zemlje leđa. Vjerojatnost uspjeha bila bi usporediva, međutim, zbog posebnih privilegija Rusije kao označene mete cjelokupnog neprijateljstva NATO-a, njezine bi posljedice bile nemjerljivo gore – vjerojatno okus tog toliko raspravljanog američkog prvog nuklearnog napada.
Ako Frankin, Maddow i ostatak kluba koji je iznenada poludio-od-srane-lude imaju ikakve stvarne dokaze da je takav scenarij čak i maglovito vjerojatan, da se masovno samoubojstvo ruske nacije može smatrati stvarnom mogućnošću, i da su SVE stvarne čvrste dokaze o ruskim intrigama protiv američke države koje opetovano navode, moraju iznijeti, na način da se može povjerovati, a ne samo "procijeniti" s "velikim povjerenjem" od strane aveti s utvrđenim kredibilitetom Tricky Dick, Slick Willy, Kenny Boy Lay i Bernie Madoff zajedno. Trebaju dati prava imena, mjesta, datume, potkrijepljena dokumentima i svjedocima. Izvanredne tvrdnje zahtijevaju izvanredne dokaze. Ovi neobuzdani histerični fanatici daju apsurdne nevjerojatne tvrdnje bez dokaza. Vrijeme je da se ovim seronjama kaže da počnu hodati. Svi bi oni trebali izgubiti svoje ugodne dobro plaćene poslove jer su nam gubili vrijeme, uznemiravali stanovništvo i izlagali cijeli svijet opasnosti od nuklearnog rata koji će uništiti civilizaciju. Frankin (D-MN), njegova kolegica iz Minnesote, Amy Klobachar, Chuck Schumer (Idiot-NY) i većina demokratskih klubova koji su postali pobunjenici trebali bi biti "otjerani" treći put 2018. Maddow, Krugman i ostali četvrte vlasti koji su pronašli novi razlog u propagandi i ratnom huškanju trebali bi se suočiti s istragom zbog namjernog obmanjivanja javnosti s namjerom poticanja nasilja. Ako se to ne slaže s prvim amandmanom (za koji mislim da ih više nije bilo briga), svaki bi trebao dobiti paragraf u budućim knjigama povijesti SAD-a u poglavlju o “lažnim vijestima” tijekom ranog 21. stoljeća. Njihova imena zaslužuju da uđu u sramotu uz Bruta, Kasija, Judu, Benedicta Arnolda i Quislinga.
Budući da je ta rusomanija započela kao način da se Hillary Clinton zaštiti od njezinog epskog neuspjeha strategije kampanje, čini se da je lijek za to optužiti je prema Zakonu o špijunaži za zločine koje je ocrtao James Comey, kao i optužiti svakoga tko joj je pomagao ili je štitio . Bum. Otkriće. Dokaz. Zaplijenite DNC poslužitelje. Pokažite činjenice o stvari. A ako Hillaryn tabor vrišti, onda otvorite istragu o Zakladi i počnite naplaćivati donacije za pranje novca Zakladi koje su dane kao plaćanje usluga koje je prodavala državna tajnica Clinton. Neka se pravda kotrlja. Pobjegli bi oni koji za nju lažu.
Ponekad pomislim na autore i potpisnike Ustava i Povelje o pravima, i kako su nakon svojih povijesnih deklaracija stigli kući na večeru da onda pogledaju svoje žene, sestre i majke, i kažu, “.. Vi niste ne mislim da smo pričali o tebi. .. Jesi li???"
U srpnju 1944. sve 44 savezničke sile sastale su se u Bretton Woodsu kako bi uspostavile sustav pravila, institucija i postupaka za regulaciju međunarodnog monetarnog sustava, ovim su sporazumima osnovani Međunarodni monetarni fond i Svjetska banka. Sjedinjene Države, koje su u to vrijeme kontrolirale dvije trećine svjetskog zlata, inzistirale su da sustav Bretton Woodsa počiva i na zlatu i na američkom dolaru. Neki od prijedloga JM Keynesa uspostavili su svjetsku pričuvnu valutu (za koju je mislio da bi se mogla nazvati "bancor") kojom bi upravljala središnja banka s mogućnošću stvaranja novca i ovlastima za poduzimanje radnji u mnogo većem opsegu. ; međutim, Sjedinjene Države su se usprotivile i njihov je zahtjev odobren, čime je američki dolar postao “svjetska rezervna valuta”. Sovjetski predstavnici prisustvovali su konferenciji, ali su kasnije odbili ratificirati konačne sporazume, optužujući ih da su institucije koje je stvorio SAD "ogranci Wall Streeta".
Veliki William Kurt Black rekao nam je da je 'najbolji način da opljačkaš banku posjedovati je'. .. Pa koga zvati ako je banka djelomično ili u cijelosti u vlasništvu građana neke druge države?? .. I da, u skladu s oblikom ovog najmanjeg zajedničkog nazivnika u američkim ratovima i agresiji od Drugog svjetskog rata, polovica profita Ruske središnje banke vlasništvo je ruskog naroda.
Natrag na one "Originaliste". Naši preci borili su se 225 godina da nam svima daju pravo glasa prema Prvom amandmanu. .. Ali, u ovom sadašnjem dobu hipermonopolističkog kapitalizma, koliko smo daleko stigli u našoj potrazi za našim “Životom, slobodom i težnjom za srećom” da bismo imali jednake prilike na tržištu? .. Kako bi nastavili svoj trajni podmetnuti rat, prvi rat koji vlasnici establišmenta žele pokrenuti je zamijeniti našu dobru volju, ljubav i naklonost prema našim susjedima, obitelji itd., svojim stranačkim predrasudama i neznanjem. .. Zašto bi inače ubijali zakone poput "Pravila jednakog vremena" i "Doktrine pravednosti?"
Hvala cmp, iznijeli ste neke vrlo važne napomene. Pratio sam razmišljanja Ellen Brown o lokalnom bankarstvu i uvjeren sam da je to jedan od vrlo važnih načina za poboljšanje naše propadajuće infrastrukture i osiguravanje stabilnijeg rasta i radnih mjesta. Rusija je to shvatila. Vjerojatno i Kina. Trebamo još jedan Bretton Woods koji se pošteno obraća našem suvremenom svijetu.
Jutros me se dojmio članak na Off Guardianu koji ću povezati ispod, a koji prilično opisuje našu situaciju. Hvala…
https://off-guardian.org/2017/03/31/fake-news-the-unravelling-of-us-empire-from-within/
vau.. vau .. vau!!! Bobe, hvala!!!
Nikada nisam čuo za prof. Johna McMurtryja. Sviđa mi se način na koji je uključio ekologiju i rat protiv majke prirode. Također mi se sviđa način na koji opisuje Trudeaua i Trumpa. .. Godine 2007., kada je Obama zbunio NAFTA-u, Harper je odmah reagirao s "Naravno, razgovarajmo o tome kako pokrećemo energiju..." .. A, s Trumpom koji je zbunio NAFTA-u 2016., Trudeau & Nieto su jezivo tihi. .. Može li biti da se sprema novi zajednički “Art of deal” za “Crno zlato?” … Ali, kako sjajan članak koji tako artikulirano opisuje kako mnogi razmišljamo i osjećamo.
I, da. I ja sam Ellenin veliki obožavatelj. Kad je izašla s "Web Of Debt", otrčao sam ravno naručiti je od svog lokalnog Barnes & Noblea. I, sjećam se da sam, kad je stigla u njihovu trgovinu na preuzimanje, zamolio poslovođu i otvorio kutiju pred njim, te uz osmijeh preporučio da knjigu stave na police. (.. Morala sam to učiniti. (..osmijeh..)) .. I, kao što vrlo dobro znate, “The Public Banking Solution” je još jedna njezina fantastična knjiga; također.
Hej – brzo sam pretražio Johna i vidim da je bio predsjedavajući suda za pravnike, ratne zločine i zločine protiv čovječnosti na Summitu alternativnog svijeta u Torontu 1989. .. Pa, slučajno PBS vodi serije danas u mom mjestu (Phx, AZ), pod nazivom “Dead Reckoning: War, Crime, and Justice from WW2 To The War On Terror”. .. Prikazuje se u 3 jednosatna segmenta: {1 – The General's Ghost #101}, {2 – The Blind Eye #102}, {3 – In Our Time #103}.
Hvala ti još jednom Bobe!
(.. Volio bih da te mogu počastiti pivom! (.. ili čajem!))
mikrofon
Hvala ti Mike, tvoj odgovor je više nego dovoljan hvala. Često se zahvaljujem svima koji su zabrinuti, plus Robertu Parryju jer je izluđujuće postojati u našem svijetu nalik na OZ. Neprocjenjivo je imati web stranicu koja ima ljude koji misle. Stoga vam hvala što ste obratili pažnju i zadržali bistar um.
Bila bi to kava... Nadovezat ću se na Johna McMurtryja, zvuči kao osoba koju treba slijediti.
Pročitao sam ovo na Counter Punchu neki dan i oduševio sam se. Izvanredan članak!
Stvar je u tome što Rusija staje na put našim naftnim interesima. Pomorska prava Krima u Crnom moru i naftna polja u Siriji na anektiranoj Golanskoj visoravni čija su prava dana Genie Energy u vlasništvu Cheneya, Woolsleya, Summersa, Murdocha. I Ukrajina i Sirija također su ključni za pružanje rute za naftu i plin u Europu (u slučaju Sirije od Izraela i Iraka do Turske). Rusija se suprotstavlja gubitku Ukrajine koju optužuju za preusmjeravanje plina poslanog iz Rusije u Europu plinovodom kroz Baltičko more, što bi osakatilo ukrajinsko gospodarstvo.
"Stvar je u tome što Rusija staje na put našim naftnim interesima."
Izvoli, pft! Ono čemu zapravo svjedočimo je rat između MMF-a i BRICS-a.
Ovaj je članak dugačak na sarkazam i kratak na činjenice. Parry me razočarao.
Erica, hvala na tome! Carstvo se raspada, kako kažete.
Ne krivim Putina. Vidim neke histerije. Ne žalim zbog učinaka ovog trenutnog skandala na djelovanje naše demokracije. Ne vjerujem da imamo demokratsku republiku. Ne vjerujem da smo ikada imali privatnost na internetu. Vjerujem da je ova zemlja stvorena i održavana za i od strane bogatih elita. Demokracija je san. Zakon je samo batina koja drži mase u redu. Predstavnička vlada od strane naroda i za narod uvijek se odnosila na vlasničku klasu, a ne na masu ljudi koji čine radnu snagu. Malo histerije oko Putina trenutno je puno buke.
Predsjednik Trump je odvratno ljudsko biće, prevarant i čovjek niskog ranga. Trump ismijava sustave i procedure vlade. Pa što? Mislite da je vlada koja je tako dobro služila interesima laburističke srednje klase oštećena od strane prevaranta milijardera? Kako možeš reči? Od Coca Cole do GE-a do Monsanta, ti monoliti milijarderi su vas pljačkali, ubijali, koristili dječji i robovski rad, trovali vam zrak i vodu i uzgajali vas kao potrošačku stoku, ali Trump je nekako prešao granicu nevjerice? Razgovarajte o problemima koji nisu.
Pozdrav Roberte Perry, još uvijek je s nama, vidim, trudimo se dati sve od sebe. Konačno mi postaje jasno, oni koji se ne spominju sada su zbunjeni spotičući se o svoje vlastite lude odgovore na činjenice koji ne bi trebali izaći na taj način??? Sada je tako velik šešir u stilu mafije, organiziranog kriminala. Narod želi nazad svoju zemlju momci, umorni od vašeg smeća. Dakle, za nas zapravo ništa novo, ALI banda se koči i suočena s izlaganjem sada se međusobno bore. Tko je to učinio ISIS??? Oh, moje je pitanje isprva bilo tako očito, osim što je Vođa izgubio kontrolu nad svojim čudovištima koje je trenirao i koristio da zastraši ljude. Do sada sam prepoznao "načine na koje se to radi u SAD-u" kako je židovska ruska mafija na Zapadu rekla novinaru. Vidim otiske stopala židovske/ruske mafije, narkokartela, političkih kartela... "što ja imam od toga". Svi okrivljuju jedni druge dok ne pronađu pravi trik. Lakše mi je sad kad sam napunio 90 godina i svi su sigurni da je starcima mozak mrtav. Opet nije u redu s našim poslovima, mozak radi bolje s pamćenjem i iskustvom, kosti su te koje usporavaju,”hej, bio sam tamo, sjećam se toga…… Kao što sam rekao nekome kad je autobus FBI-a počeo besmisleno mrmljati, “ti si na prijatelju s vrata, uništit će sve što imaju kod tebe” i oni, i postaju sve ludiji kako idemo. “Samo brzo započnite rat s neprijateljem koji dolazi...” A rat za zaustavljanje razotkrivanja ove opscene konvergencije zla” star je koliko i samo vrijeme.
Erica, zbog tvog iskustva i oštroumnosti, još uvijek zapošljavam našeg jednokratnog kupca da radi za nas svake srijede, ako mu je do toga, a uvijek je dorastao osim ako dobrovoljno vozi dijete u bolnicu, jer još ima 87 godina povremeno će nositi odijelo i uvijek ima sjajne cipele, ovo spominjem da znate kako sam odgojen da poštujem godine. To ne znači da kao mladić nisam razbjesnio nekoliko odraslih, samo da bude jasno. Kao što mi moj 87-godišnji zaposlenik kaže, dan kada ne može pronaći put kući s posla bit će sljedeći dan kada mu više neću morati plaćati. Čuli ste izreku, ako nije pokvareno, onda ga ne treba popraviti, pa prema filozofiji mojih prijatelja, ako nije pokvareno, onda ga upotrijebimo.
Slažem se, Erica, da je ono što danas gledamo u našoj vladi borba do kraja, i između najmanje dvije različite skupine različitih uvjerenja unutar dvorca moći. Bez obzira koja strana pobijedi, riskantno je predviđati kako će mase građana imati koristi. Kao i sve što je važno gdje je vlastima potreban pozitivan ishod da bi se njihove želje ispunile, mi javnost smo bombardirani svakakvim besmislicama, a tu leži i naš pad prema tome da vidimo stvari onakvima kakve jesu.
Trenutno gledam saslušanja o ruskom senatu i izborima 2016., i moram reći da bih ga otpustio da tipovi poput Clintona Wattsa rade za mene. Ako naša tvrtka ima problema s prodajom i kontrolom kvalitete, a vi dođete ovamo i kažete mi kako naša konkurencija šteti moralu naše tvrtke, bolje vam je da imate neke ozbiljne dokaze na kojima to možete temeljiti ili vas nema. Pogotovo ako ste došli do ovog zaključka bez istraživanja naših vlastitih procesa kvalitete proizvoda u kombinaciji s integritetom korisničke službe i isporuke koja uključuje formate matrice cijena, onda niste učinili ništa osim pobrkali sliku...kao i Amerika ako želi poboljšati se Amerika mora početi gledati prema unutra.
Ovo je bio dobar pregled dominantnog mema u trenutnom propagandnom okruženju duboke države. Nema spomena o beskrajnim napadima na naslovnim stranicama na Nunes zbog "kršenja protokola" tog augustalnog matadorskog državnog organa, Obavještajnog odbora Predstavničkog doma (HIC). HIC je jedina organizacija na svijetu koja čini da Odbor Senata za obavještajne poslove izgleda kao ozbiljna grupa s okosnicom. Zašto je akcija Nunesa bila tako važna? Može li spriječiti FBI u istrazi? Ne. Može li upozoriti Trumpa na nešto tako da Trump otrči i spali dokumente upaljačem? Ne vjerojatno…Trump ima zakonsku ovlast zatražiti i vidjeti sve što je Nunes vidio. Pa zašto je razgovor s Trumpom bio važan? Nije. Ono što je bilo važno Dubokoj državi bilo je davanje primjera Nunesu jer ih je politički prekršio, a MSM – u trenutnom partnerstvu s Dubokom državom, politički i financijski – bio je više nego sretan baciti puno drva i tekućine za upaljač na političku lomaču . Bila je to, na svoj način, vrlo dojmljiva demonstracija političke moći. “Da se nitko ne usuđuje stati s POTUS-om protiv Duboke države i njezinih saveznika! Sljedeća osoba koja uopće pomisli da to učini je upozorena.” Kontrola spina glavnih medija dominantan je oblik moći. Velik dio spina koji vidimo danas očito je pristran, zaslijepljen za proturječne činjenice, jednoobrazan i bez sadržaja. Smatram da je pogrešno pripisivati to psihološkoj sljepoći izvršnih urednika koji to pozivaju. Kad se priča na kraju ispriča, ispostavit će se da oni za vođenje propagande dobivaju nadoknadu, na neki način – vjerojatno neizravnim financijskim davanjima. Američki zakon pod nazivom Smith-Mundt act, koji je prethodno formalno učinio nezakonitim za CIA-u/DOD/State Dept, itd. da ciljaju domaće tržište SAD-a neistinama, ukinut je 2012. Sada mogu slobodno plaćati The New York Times, CNN itd. da lažu ili oblikuju narativ vijesti u određenim smjerovima ako smatraju da je to dobro za nacionalnu sigurnost. IMO, to je pojava koju vidimo. Ne radi se o psihološkom sljepilu slabosti HRC-ove kandidature.
Da, Davide, pročitaj nekoliko knjiga o pravoj ostavštini CIA-e, “The Brothers” Stephena Kinzera, “Legacy of Ashes” Tima Weinera, “The Devil's Chessboard” Davida Talbota. A što je s pričom o oružju za masovno uništenje koja nas je uvela u ratove ME, sada bez kraja?
Prije dva tjedna objavljeno je da se radionuklid I-131 pojavio u nekoliko zemalja u Europi, a pojavili su se i članci koji špekuliraju da je Putin možda detonirao bombu na Arktiku, što je Rusija demantirala. Pratim nuklearnu katastrofu u Fukushimi, koja je doista golema planetarna hitna situacija, a I-131 je jedan od emitiranih nuklearnih izotopa o čemu se govori u izvješćima. Zrak i voda su trenutno kontaminirani i traju, a vjetar bi ih nosio okolo. Ali ne, novinari su odmah krenuli na “Krivi Putin”! Ne izvješćuju niti jednu riječ o velikoj katastrofi, Fukushimi, koja bi mogla dovesti do smrti našeg oceana!
Sjajan popis Jessica K, dopustite mi da dodam "CIA kao organizirani kriminal" Kako nezakonite operacije kvare Ameriku i svijet, Douglasa Valentinea, koju upravo završavam, ali dopustite mi da upozorim sve da je uvjerljiva i depresivna...
https://www.amazon.com/CIA-Organized-Crime-Illegal-Operations/dp/0997287012/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1491009338&sr=8-1&keywords=the+cia+as+organized+crime+douglas+valentine
Slažem se s upozorenjem i tek trebam pročitati posljednja poglavlja koja počinju s Obaminim prljavim ratovima.
Očito istinito. Nisam čitao knjigu, ali već mnogo godina znam za CIA-inu trgovinu drogom. Skidanje mafije nije za one sa slabim srcem. Možemo vidjeti njihovu histeriju u apsurdnostima koje stalno izvikuju i njihovim očajničkim naporima da zatvore bilo kakvu drugu priču, dok se žar pod njima pojačava. To je rat, u kojem bolje da očekujemo žrtve, ali ovdje je u pitanju ništa manje od opstanka SAD-a. Duboka država i Sjedinjene Države postale su egzistencijalna prijetnja jedna drugoj.
Vjerujem da vladajući ološi zapadnog svijeta (prošlosti i sadašnjosti) koriste Rusiju kao diverziju za vlastite zločine protiv čovječanstva. Pogledajte poveznicu ispod
http://graysinfo.blogspot.ca/2017/03/the-scumbags-of-western-world-and-their.html
Zanimljiv članak na linku ispod:
--------------------------------
Je li Putin 'istaknuti državnik' našeg doba?
Četvrtak – 30. ožujka 2017. u 8:35
Patrick J. Buchanan
http://buchanan.org/blog/putin-preeminent-statesman-times-126734
Još jednom, savršen članak Roberta Parryja.
Svaki put kad slušam političare na MSM-u, pitam se: “Kako su ti ljudi izabrani. Oni su tako glupi.” Samo me zbunjuje.
“Kako su ti ljudi izabrani. Oni su tako glupi.”
Izabrani su jer ništa ne znaju. Ali oni su voljni i sposobni učiniti i reći što im se kaže!
'Dakle, kad su sva popuštanja i prigovori gotovi, drugi je senator rekao: 'Protivim se tome da se primjedbe profesionalnog šaljivdžije stave u Kongresni zapisnik'. Bacaš se na mene, vidiš? Nisu željeli da bilo koji vanjski kolega pridonese. Pa krivo me shvatio. U usporedbi s njima ja sam amater, a moje šale nikoga ne povrijede. Možete reći da nisu smiješne ili da su užasne ili da su dobre ili što god već bilo, ali ne čine nikakvu štetu. Ali s Kongresom - svaki put kad se našale, to je zakon. I svaki put kad donesu zakon to je šala'.
– Will Rogers, ambasador dobre volje, princ dosjetljivosti i mudrosti (1935.)
https://en.wikiquote.org/wiki/Will_Rogers
To je predivno!
Američki/zapadni establišment je usred živčanog sloma. Ekonomska integracija Novih putova svile dolazi do ostvarenja zbog čega stoljećima staro Euro/SAD carstvo drhti od straha da će izgubiti kontrolu nad planetom. Potreban im je boogieman kojeg će okriviti za nadolazeći kolaps.
Svatko tko pristaje na ovo ludilo ozbiljno treba deprogramiranje. Nažalost, čini se da su to milijuni ljudi.
To su doista milijuni.
Nedavna anketa CBS-a pokazuje da 67% demokrata misli da se Rusija umiješala u izbore kako bi pomogla Trumpu, dok samo 13% republikanaca vjeruje isto. (CBS vijesti)
Izračunajmo, pod pretpostavkom da je 1/2 demokrata i 1/2 republikanaca, to je 40% američke biračke populacije koja vjeruje u rusko uplitanje u izbore kako bi se pomoglo Trumpu. Jesu li toliki ljudi u SAD-u jednostavno glupi ili je američka duboka država tako moćna?
Previše ljudi još uvijek uzima službenu riječ kao istinu. Bilo da se radi o obavještajnim agencijama, kongresnicima ili korporativnim medijima, oni zajedno čine ono što prolazi kao službeni narativ. Većina ljudi također se ne trudi tražiti informacije dalje od tih “izvora” tako da dobivaju vrlo uzak pogled na događaje.
Također se čini da postoji dubok otpor prema neovisnim izvorima. Primijetite kako su optužbe za lažne vijesti Prop or Not protiv neovisnih stranica s vijestima potpuno progutane od strane javnosti. Pokušao sam urazumiti puno članova obitelji i prijatelja o nepouzdanosti korporativnog tiska, ali bezuspješno. Ne mogu shvatiti čega se toliko boje.
Razočaravajuće mi je što je tako fina i plemenita avantura kao što je Consortiumnews posvetila svoje napore u potpunosti smanjenju i "razotkrivanju" stvarnih i ozbiljnih nastojanja Rusa da utječu na javnu percepciju i politički ishod u SAD-u. Već godinama čitam vaše članke i povremeno dajem novac za vaš projekt jer vjerujem u njega. Međutim, izjave poput uvodne u ovaj članak koje su apsurdno hiperbolične jednostavno me rastužuju. Tvrdite da je sve ovo ruska histerija i da se Rusi optužuju za “sve što ne valja u državi”. Vau, to je spektakularno. Toliko si u krivu da je to za mene porazno. Kao novinar, od vas bih očekivao da se bavite činjenicama koje su toliko očite da se radi o iznimno važnom pitanju. Naravno, istina je da obavještajne agencije sudjeluju u zločestim tajnim operacijama i strateški prakticiraju dezinformacije, ali također je istina da naša obavještajna zajednica također ima veliku ulogu u našoj zaštiti. Mislim da propuštate čamac i preuveličavate svoje emocionalne privrženosti u ovom slučaju. opet jako tužno.
Čini li te tužnim…….sram ih bilo….u redu …biti tužan je u redu…..osjećaš li se bolje…… kraj tvoje tužne priče
"Kao novinar, od vas bih očekivao da se bavite činjenicama koje su toliko očite da je ovo iznimno važno pitanje."
Ako imate “činjenice”, zašto ih ne iznesete?
“...naša obavještajna zajednica također ima veliku ulogu u našoj zaštiti...” Stvarno? Kako nas štite? Ne želim da me oni štite. Želim biti zaštićen od njih!
Mislim da su naši vlastiti korumpirani članovi vlade i novinske agencije uzrok kaosa u ovoj zemlji i mnogim drugima.
Kakav ste vi novinar? Gdje pišete svoja uvjerenja? U kojem uglednom listu?
Nisam novinar ali sam barem pismen. Toliko ste uronjeni u svoj pogled da ste pogrešno protumačili jednostavnu englesku složenu rečenicu. Primjećujete zarez nakon dijela "kao novinar"? To bi trebalo dovesti do drugačijeg čitanja ostatka rečenice. Roberta Parryja sam smatrao uglednim novinarom koji bi trebao znati bolje. Ja sam liječnik i znanstvenik i vjerujem u snagu dokaza i dedukcije. Sve ovisi o pažljivom čitanju. Nešto što ste vi i komentator ispod vas propustili učiniti.
Dragi vjerujte mi-ja sam-liječnik znanstvenik doktore, snažan dokaz koji podupire vaše gledište i koji se suprotstavlja stajalištu RP-a koji iznosite je … još uvijek čekamo u neizvjesnosti čak i da vam padne prva cipela.
Sada, sada, imamo dokaze. . . neki dokazi, mislim (što je to, oh, nema dokaza? u redu onda) pa, uskoro bismo trebali imati dokaze, mislimo, prošlo je samo oko osam mjeseci . . . nakon što su sve obavještajne agencije (neke od njih) imale procjene “visokog povjerenja” da je sve to istina . . . znaš, na temelju, na temelju, ah, pa mislim to su oni Rusi! Činjenice, da, ah . . . Pucaj, što ti treba? Stvarno, zašto si tako tvrdoglav?
PS 1. travnja Priča o nultoj zaštiti otkriva da se Rusija satire na ovu priču:
"Želite da se Rusija miješa u vaše izbore, pritisnite 3."
Tu je! Napokon dokazi! Priznaju!
Davide, nisi gramatički u pravu. Pogreška se naziva "viseći modifikator". Budući da niste novinar, ne možete započeti rečenicu "kao novinar", nakon čega slijedi "ja". Oprostite što sam ovdje bio pedantan i dogmatičan, ali čini se prikladnim biti pedantan umjesto opravdavanja svoje pogreške. Vaš iskreni komentar o dužnostima naših obavještajnih agencija očito je ogrezao u slijepoj poslušnosti, dok nam naša povijest govori da to nije dobra ideja. Propitivanje je ključno za nastavak napora u demokraciji. Pitanje je koji su dokazi koji ukazuju da je to učinila Rusija? To je jednostavno pitanje i na njega nema odgovora. Kao inteligentan čovjek zašto ne oklijevate oko ove činjenice? I to je jedina činjenica koju imamo.
Također nije složena rečenica, koja je rečenica sastavljena od dvije ili više nezavisnih rečenica.
"Ja sam liječnik i znanstvenik i vjerujem u snagu dokaza i dedukcije."
Ne nisi.
Davide, mogu govoriti samo za sebe, (očito).
Ali živjeti u ovoj zemlji i dan za danom opterećen histerijom o Rusiji (odnosno, ako upalim televiziju) isključujući puno važnije stvari od toga je li Rusija pokušala učiniti bilo što što je u umovima američkih glasača... ..
1. Mnogo prije dana izbora, veliki dio glasača postao je zgrožen beskonačnim ratovima za promjenu režima i financijskom korupcijom kroz predatorsku deregulaciju i kupovanje političara putem "korporacija su ljudi moji prijatelji" i nevjerojatne smicalice financiranja kampanje.
U krajnjoj liniji, uvreda je za američke glasače da nas pokušavaju uvjeriti da su nas Rusi opljačkali.
Imali smo dobro, ali počinitelji su bliže kući.
Drago mi je da nisi novinar. Grešim što sam pogrešno protumačio vaše: “kao novinar, trebao si pročitati rečenicu “drugačije”.
Neću objašnjavati vašu pogrešnu upotrebu gramatičke strukture, pa nema veze, ali ipak sam znatiželjan, budući da tvrdite da imate “moć dokaza i dedukcije” (kao liječnik i znanstvenik, ništa manje.), koje činjenice imati.
Oslobodite se, možda ćete biti manje tužni!
Davide, ti si novinar? Vaš komentar na članak: “Tvrdite da je sve ovo ruska histerija i da se Rusi optužuju za “sve što ne valja u državi”.
Mislim da namjerno iskrivljujete ono što je Parry imao za reći. Da nije tako, razumjeli biste njegovu prirodu ad surdum i da je ono što je imao za reći o ruskoj histeriji istina. Ono što nam pokušava reći je da je ovo što se događa krajnje opasno za demokraciju i bezobzirno za naš opstanak.
Što se tiče CIA-e, neki primjeri kako su nas zaštitili su na redu. "Jako tužno."
"Mislim da namjerno iskrivljujete ono što je Parry imao za reći."
Dakle, on je novinar. I iskrivljuje ono što je gospodin Parry imao za reći. Nije li to *točno* ono što biste očekivali?
Doista, nije li to vjerojatno dio njegova posla?
Rijetko koga nazivam idiotom….ali….stvarno?
Ali možda doista nemate pojma... Ova knjiga i stranica lijepo prikazuju "CIA kao organizirani kriminal": http://www.claritypress.com/Valentine.html
Davide, vaš me komentar natjerao da drugi put pročitam članak Roberta Parryja, a po mojoj procjeni Parry nikada nije pretjerivao ni u jednoj činjenici ili događaju, nije mogao povezati ni svoje mišljenje s istinom. Kao što je Parry spomenuo specijalnog agenta FBI-a Wattsa koji je Rubiju rekao kako su Rusi mogli stajati iza Rubiova gubitka. Kao što se dogodilo Hillary, Rubio je sam izgubio izbore. Barem po mom mišljenju, Robert Parry dobro argumentira da bi nas retorika poput one na koju nas agent Watts upozorava mogla dovesti do nepromišljene odluke o kršenju naših prava iz Prvog amandmana, a kao što ćete se bez sumnje složiti da je ovo jedno od te skliske padine ako je ikada postojalo brdo po kojem bismo se mogli skliznuti, a koje bismo možda željeli izbjeći.
Spomenuli ste kako nas naši sigurnosni mehanizmi štite. Pa ako je vrijedno vremena imati naše sigurnosne agencije koje danonoćno rade na takvom problemu koji se sastoji od optužbi temeljenih na tankim optužbama bez ikakvih pravih dokaza, onda u redu. Samo što ako ovaj medijski bilitzkreig 24/7 i sva ova saslušanja služe nekim zločestim političarima kao paravan da im se prikrije donošenje drakonskih zakona, dok se drugim još zločestijim političarima igra 'je li kriv Rus' samo da bi sakrili pravu stvar. razlozi zbog kojih su demokrati izgubili na predsjedničkim izborima 2016. bili su samo to što nisu imali pokvarenog kandidata. Osim ako mediji ne počnu bušiti po drakonskoj zakonskoj gomili i onome što rade, i dok demokrati ne shvate kako su time što su zajebali Bernieja i zato izgubili Bijelu kuću, ništa stvarno vrijedno neće biti učinjeno.
Ostavljam poveznicu na članak koji je napisao Carl Bernstein. (Ako ste upoznati s tim, oprostite mi ne želim ništa loše) Bernstein također govori kako su vrlo dugo CIA i radni tisak radili ruku pod ruku. Osobno vjerujem da ne samo da CIA radi s našim medijima, već da postoji odmetnički element koji prevladava nad svakom pukotinom i pukotinom naše vlade radeći protiv druge lige ljudi od posebnog interesa, koji se svi zajedno međusobno bore i igraju očajnička runda potezanja konopa za moć. Znam da sam teoretičar zavjere sa svojim mišljenjem, ali ne možete to reći s najvećom svjetskom vojskom i još većim svjetskim bankarskim sustavom, da to ne bi dovelo do podzemne struje svijeta za borbu i laganje da bi se zgrabilo doći do vrha….ne radi se o Rusima, moramo se usredotočiti na Amerikance.
http://www.carlbernstein.com/magazine_cia_and_media.php
Davide, pogrešno sam protumačio kao novinar rekavši da si ti jedan. Moja pogreška. Nadam se da razumijete kako se to moglo dogoditi. Što se tiče vašeg komentara o novinarstvu Roberta Parryja, prilično slab, pogrešan i "jako tužan". Na kraju, ponavljam ono što sam ranije rekao, izjavu o zaštiti obavještajne zajednice, kada se to dogodilo. Možda znate nešto što mi ostali ne znamo.
Malo mi je krivo što svi skaču na tvoje komentare. Ali vašim je komentarima nedostajalo sadržaja i oslanjali su se na ad hominem napad pisca koji je uvijek sumnjiv u pogledu motivacije.
Kao što objašnjavaju Parry i Chomsky, čak i ako je Rusija učinila sve što se optužuje da je to zanemarivo u usporedbi s onim što SAD radi kao stalna politika.
Navalny je diplomirao na Yaleu, instituciji Skull and Bones, i bio je na platnom popisu propagandne agencije CIA-e, NED-a, takozvane Nacionalne zaklade za demokraciju, 2007.-2008., što je priznao Navalny, ali ne i NED, koji ne priznaje u njihovoj evidenciji koji rade za njih. Osim toga, povezan je s Williamom Browderom, britanskim poduzetnikom upletenim u kriminalne oligarhe koje je Putin izbacio iz Rusije kad je počistio nered koji je Jeljcin napravio rasprodajom Rusije, što ih je ostavilo u depresiji za koju neki kažu da je gora od Velika depresija u SAD-u.
Večeras je na NPR-u u 5 sati objavljena vijest da "Pentagon izvješćuje da je zabrinut da Rusija možda radi s Talibanima". Ima puno smisla, nakon neuspjele Sovjetske Savezne okupacije Afganistana i povlačenja u 80-ima nakon što nigdje nisu stigli, i sada ove ruske manije, zašto bi to učinili? Primijetite da su SAD zaglibile u Afganistanu, tko je kriv?
Početkom 2000. godine upoznao sam dva vrlo fina engleska srednjoškolca od oko 18 godina. Upravo su se vratili iz Rusije. Najviše ih se dojmilo to što su kao privatnog vodiča angažirali ruskog srednjoškolskog profesora/nastavnika povijesti i umjetnosti, čime su dobili najupućenijeg vodiča o kakvom su mogli sanjati (znate tko inače radi kao turistički vodič). Ova razvedena profesorica u srednjoj školi radila je kao turistički vodič jer joj je plaća u državnoj školi pala na 5 USD mjesečno. Jedini način da ona i njezino dijete prežive bio je da rade kao vodiči za mlade zapadnjake za 8 dolara po vikendu.
Ovo je samo jedna od milijuna priča o tome što su Jeljcin i njegovi zapadni (ziokon) savjetnici=lutkari učinili Rusiji.
To je također razlog zašto je Rusija potpuno imunizirana protiv američke promjene režima/obojene revolucije.
Sretni smo što je puno ljudi moglo i jest posjetilo Rusiju kad je bila u kvaru i mogli su vlastitim očima vidjeti što se dogodilo, kako su se ljudi Rusije nosili (puno više otpornosti za početak nego što se Amerika može nadati), i ako tamo su održavali prijateljstva u sadašnjem stoljeću, kako je Putin iznenađujuće napravio veliku razliku u dobrobiti prosječnog građanina te zemlje. Previše nas je da bi ih oni mogli gušiti, a primijetio sam da nastavak tihog govorenja istine na kraju privlači ljude. Isprva se čini da misle da se šalite.
Kad sam posjetio Rusiju, dijelom je razlog bila uzajamna imunizacija protiv polarizacije. Ne znam može li se zdrav razum vratiti prije nego što Amerika ode i učini nezamislivo, ali spreman sam riskirati krivo okarakteriziranje, klevetu i klevetu u tom nastojanju.
Čudi me neznanje zapadnih medija o novinama tjedna: Rusija je srezala proračun za obranu za 25.5%! http://www.janes.com/article/68766/russia-announces-deepest-defence-budget-cuts-since-1990s. Ne sviđa im se to ni u Washingtonu, ni u Berlinu, ni u Londonu, zar ne? Mora se nadmašiti, ne uklapa se! Kako možete argumentirati povećanje vojne potrošnje kad su je Rusi smanjili za 25.5%? Jednostavno ne možete. Kremlj nam pruža ruku, a mi to jednostavno ignoriramo. To će imati posljedice. Zapadu naklonjen Nawalny je ruski nacionalist, on želi ponovno uspostaviti veliku Rusiju uključujući Ukrajinu i Bjelorusiju, ako on dođe na vlast mi stvarno imamo globalni problem. Ali to je ono što McCainovi i Cheneyevi očito žele. Ratni huškači!
Možda bismo trebali smisliti plan za ometanje telefonskih linija Kongresa i Bijele kuće da ih izludimo! Nekakav plan da im damo do znanja da nam je dosta. I pozvati neokone u njihove urede, pozvati NED, Pentagon, izluđivati ih. Oh, oni su ludi! Računaju na strah Amerikanaca od nadzora, ali to je izvan granica.
Sjajan članak! Sjećam se kako je američka vlada osudila Fidela Castra jer nije dopustio da radio propaganda protiv Castra dopre do Kube iz SAD-a. Ali sada je, navodno, RT zloban jer govori bilo što što se čini protiv službene američke propagande. Gledao sam RT povremeno na You Tubeu i bio sam iznenađen otvorenošću velikog dijela komentara i spremnošću da se sagledaju sve strane problema.
Mora da sam ruski agent što sam to rekao.
O da jesi, sigurno sjediš u Moskvi ili St. Šalim se, cijela stvar je stvarno bolesna i paranoična, posrćemo u razornom ratu ako se stvari ovako nastave
Učinkovita propaganda puna je istine. Naša propaganda je zbirka zbrkanih subjektivnih misli i nije učinkovita.
http://www.unz.com/pbuchanan/is-putin-the-preeminent-statesman-of-our-times/
Baxter Dmitri, yournewswire.com :
“Ostatak svijeta “pada od smijeha” na pokušaj Demokratske stranke da okrivi “rusko hakiranje” za izborni gubitak Hillary Clinton, prema Noamu Chomskom.Ostatak svijeta “pada u smijeh” na pokušaj Demokratske stranke okriviti “rusko hakiranje” za izborni gubitak Hillary Clinton, prema Noamu Chomskom.Ostatak svijeta se “ruši od smijeha” na pokušaj Demokratske stranke da okrivi “rusko hakiranje” za izborni gubitak Hillary Clinton, prema Noamu Chomskom. ”
http://investmentwatchblog.com/noam-chomsky-world-is-laughing-at-claims-russia-hacked-election/http://investmentwatchblog.com/noam-chomsky-world-is-laughing-at-claims-russia-hacked-election/
Oprostite na nenamjernom ponavljanju
I također za neuspjeli link
Evo linka za sve zainteresirane:
http://yournewswire.com/noam-chomsky-russia-hacked-election/
Evo intervjua Counter Puncha s Chomskim
http://www.counterpunch.org/2017/03/03/most-of-the-world-is-just-collapsing-in-laughter-on-claims-that-russia-intervened-in-the-us-election-an-interview-with-noam-chomsky/
Dovoljno je bilo po jedno.
I mislili ste da će Carstvo koje se urušava imati barem ikakvog smisla u svom padu? Razmisli još jednom.
Dobrodošli u nepredvidivi kaos koji smo rodili.
Sljedeće što znate je da će Rusi pokušati kontaminirati naše dragocjene tjelesne tekućine stavljanjem fluorida u vodu za piće! Putin, bez sumnje, već smišlja ovakve zle planove u svojoj jazbini u Kremlju. Naši maloumni kongresmenci trebali bi pogledati taj stari dragulj Stanleya Kubricka, dr. Strangelovea, čiji bi se pukovnik Jack D. Ripper baš uklopio među ove Nove hladne ratnike. Ipak, nadajmo se da neće odvesti svoje ludilo tako daleko kao pukovnik Ripper. Treći svjetski rat nikome neće koristiti.
Hvala, Robert Parry, na ovom sjajnom djelu. Najveći problem sa svim ovim lažnim vijestima koje MSM uništavaju Trumpa i Trumpovom dosluhu s Rusijom je to što se čini da sve laži djeluju. Koliko vidim/čujem Trump je potpuno kapitulirao i na brojnim problematičnim područjima diljem svijeta izravno se sukobljava s Rusijom i ruskim interesima. Također sam čuo da je doveo (ili drži na brodu) neokonske ratne huškače, Kaganove, Nulandove, itd. Zastrašujući scenarij. Vrlo zastrašujuće.
Ako je ovo realna slika, ovi gmizavci koji vode šou u ime establišmenta nemaju razloga prestati lagati i kuditi svakoga tko se usudi prozvati ih za ono što jesu: izdajice i ekstremno opasni. Hoće li se Trump probuditi i shvatiti da ga netko ima?
Kakva to demokracija može biti ako je "potkopavaju" ljudi koji govore o temama poput policijske brutalnosti, protuvladinih sukoba i zabrinutosti za privatnost na internetu?
Točno. Odobreni načini subverzije demokracija su kontrola novca nad masovnim medijima i izborima, totalitarne tajne agencije i korupcija pravosuđa na svim razinama. Ti zagovornici ljudskih prava jednostavno ne znaju biti dobri gangsteri.
Primijetio sam da, iz moje pozicije, nije bilo publiciteta o policijskim ubojstvima crnaca od izbora.
Vjerujem da su rusofobični. Putina optužuju za sve. Kad su oni sami “u zemlji slobodnih” problem.
--------------------------
"Krivite" Putina
Diljem svijeta postoje beskrajni ratovi i pustošenja
Zapadni ratni zločinci su razvili svoje ratne stijegove
Milijuni mrtvih i mnogi milijuni protjerani
A financijski sustav je korumpiran i opljačkan
"Krivite" Putina
Ratni zločinci su na slobodi i šire krvavi teror
A njihova prljava propaganda kaže da je Putin "agresor"
Ovi zli zavjerenici smrti i uništenja
Trebali bi biti u zatvoru zbog svojih gnusnih postupaka
Ali, "Krivite" Putina...
[pročitajte više na poveznici ispod]
http://graysinfo.blogspot.ca/2017/01/blame-it-on-putin.html
Clint Watts i Bellingcat: Ptice od perja
https://twitter.com/selectedwisdom/status/847415190463193089
“Slično kao što je Watts revno tvitao potporu Bellingcatu i njegovom osnivaču Eliotu Higginsu u četvrtak, pod globalističkim utjecajem geostrateška, obavještajna ili tehnička stručnost se troši i zaglupljuje do razine 'mrzim i bojim se Rusa koliko i ja'. Prošli su dani kada vam je trebao magisterij ili čak doktorat i/ili neka vojna i obavještajna pozadina da biste zvučali vjerodostojno govoreći o Velikom crvenom stroju na Capitol Hillu, kao tijekom ere Carstva zla 1980-ih.
“Kao što su naslijeđeni mediji i Atlantsko vijeće napuhali 'stručnost' bivšeg britanskog uredskog planktona koji je postao Youtube certificirani 'stručnjak za rat u Siriji' Eliot Higgins, nema dokaza da g. Watts […] govori ruski, ili da je ikada bio u Rusiji. Ali američki Senat još uvijek tretira Wattsa […] kao stručnjaka.”
Prevarant Clintona Wattsa: Duboka država blati Trumpa 'aktivnim mjerama'
http://www.roguemoney.net/2017/04/02/clint-watts-con-deep-state-smears-trump-and-defames-63-million-americans/
Stručnjaci za fotelje Clint Watts i Eliot Higgins na istoj su stranici već neko vrijeme. Iz Financial Timesa 2015.:
Uspon terorističkog tragača iz fotelje
Od Emme Jacobs
https://www.ft.com/content/4db28766-9b0e-11e4-b651-00144feabdc0
Brown Moses / Bellingcat metodu propagande eksplicitno je opisao Higgins u videu koji prati članak u Financial Timesu:
[minute 2:15-2:20] “Htjeli smo ustanoviti da raketni bacači dolaze iz Rusije. Pa smo koristili Google Earth…”
[minute 5:20-5:55] “Došlo je do neke vrste kulturnog pomaka, prvo s, hm, novinskim organizacijama, aktivističkim grupama i nevladinim organizacijama, u novije vrijeme s vladama i politikom, da se počne koristiti ova nova vrsta informacija. I te vrste, hm, videa koji su postavljeni prije tri ili četiri godine, iako tada nisu imali veliki učinak, oni su dio šire slike koja rezultira ovakvom promjenom razmišljanja. I sada mi ako vidimo u drugim sukobima, ove se informacije shvaćaju puno ozbiljnije, znate, na najvišim razinama vlasti.”
Watts i Higgins surađuju i koriste slične "aktivne mjere" u energičnim naporima "da utvrde" navodnu rusku perfidnost.
Iznenađen sam da se nitko nije sjetio okriviti Rusiju za 9. rujna. Sada bi to bio čin rata.
To je kao da krivite svog zlog blizanca, Skippyja, koji vas uvijek uvali u nevolje. Za sve loše što Amerika čini kriva je Rusija. Kako je zgodno imati žrtvenog jarca koji omogućuje da nikada ne pogriješimo.
Ups, ne bih im trebao davati ideje.
Zar ne znaš da su Rusi ubili JFK-a? Putin je bio na travnatom brežuljku.
Čuo sam to danas na radiju. Rusi su ubili JFK-a, jer… žena Lee Harveya Oswalda bila je Ruskinja i kći pukovnika KGB-a… Rusija je to učinila.
Nije važno što je Oswald bio na krivom mjestu za snimanje.
Ovako je ovo suludo. Hillary Clinton još uvijek uništava Demokratsku stranku.
Prvo bi Neocon-aši trebali ovo zavrtjeti. Odmah nakon napada na 911 Vladimir Putin bio je prvi međunarodni čelnik koji je nazvao predsjednika Busha i ponudio pomoć.
http://www.edition.cnn.com/2002/WORLD/europe/09/10/ar911.russia.putin/index.html
Oni će biti krivi za sljedeći
Zapravo, Dick “Rusija je počinila ratni čin” Cheney je zahtijevao invaziju na Irak, zemlju koja nema nikakve veze s 911., odmah i bez ikakvih dokaza. Međutim, briljantna satira gospodina Parryja zanemaruje istraživanje jednog ključnog elementa: motiva. Ako je išta otkriveno, to je da ono što se naziva "Duboka država", neće stati pred ničim kako bi spriječilo obnovu prijateljskih odnosa i suradnje s Rusijom, i to s proširenjem. Kina. Prizor senatora koji se spotiču o sami sebe samo potvrđuje njihov strah od razotkrivanja ili još gore, što je Senator Schumer izrazio u intervjuu s Rachel Maddow, da je Trump "stvarno glup" u obračunu s obavještajnim agencijama koje imaju "šest načina do nedjelje natrag na tebe.” Kao da je u redu legitimizirati 70 godina političke tiranije FBI-a i njegovo suučesništvo u atentatu na političke protivnike, uključujući JFK-a, RFK-a, MLK-a i Malcolma X. Dakle, sada smo na točki gdje, kao što je Ray McGovern izjavio na ovoj stranici , budućnost naše Republike mogla bi ovisiti o odbijanju predsjednika Trumpa i njegovih saveznika kao što je Cong. Nunes, zastrašiti se i povući se i umjesto toga "krenuti cestom kojom se manje ide,"
Hvala RP Great Rant, au ostalim vijestima Rusija je zeznula NATO smanjivanjem ruskog proračuna za obranu za 20%. WOW što će ti zli Rusi sljedeće smisliti?
Rekao bih da su se neokonzervativci vratili u igru, a posljednja stvar koju će kongres ili senat učiniti jest baviti se svakodnevnim poslovima koji na nas utječu 99%.
Ti Rusi opet ne namjeravaju ništa dobro: toliko su zli da pokušavaju dati stanovništvu SAD-a užasnu ideju, čekaj, uravnotežen proračun. Oni ne režu samo obranu nego i svu potrošnju ruske vlade. Državni prihod je pao zbog niske cijene ugljikovodika i sankcija, pa režu resorne proračune lijevo, desno i centar, umjesto da tiskaju i zadužuju se.
Fiskalna odgovornost, što će njihovi zli ruski umovi sljedeće smisliti.
To je izvrstan članak.
Oni koji bi željeli podnijeti peticiju NYT-u da Robert Parry postane njihov viši urednik mogu to učiniti ovdje:
https://www.change.org/p/new-york-times-bring-a-new-editor-to-the-new-york-times?recruiter=72650402&utm_source=share_petition&utm_medium=copylink
Možda bi više volio biti neovisan i možda postoje bolje web stranice za ankete, ali pritisak na NYT da prizna superiorno izvještavanje o njihovoj opoziciji je dobra stvar. Ponavljat ću ovaj post s vremena na vrijeme.
MANJINA OD...JEDNOG???
Možda sam manjina, ali me to posebno ne zanima
što su Rusi učinili ili nisu učinili.
Pretpostavljam da su i Rusija i SAD špijuni (staromodan
riječ) jedna na drugu.
Važna pitanja bila bi izraelski povijesni teror (vidi
Thomas Suarez: STANJE TERORA), rat protiv Sirije
i tamošnja agresija SAD-a, osvrt na Tima Andersona
PRLJAVI RAT NA SIRIJU (što često fusnote
Robert Parry u Consortiumu), učinci smanjenja poreza
(vidi Jack Rasmus, SPIC RECESSION PRELUDE TO
DEPRESIJA) i mnoga druga osnovna pitanja.
— Peter Loeb, Boston, MA, SAD
ISPRAVKA:
Jack Rasmus: EPSKA RECESIJA PRELUDIJ U DEPRESIJU.
—–Petar