Ekskluzivno: Usred pomame oko razgovora Trumpovog tima s Rusima, propuštamo li mračniju priču, kako nadzorne ovlasti Duboke države kontroliraju vođe nacije, pitajte veterane američke obavještajne službe Raya McGoverna i Billa Binneyja.
Autori Ray McGovern i Bill Binney
Iako su mnogi detalji još uvijek nejasni zbog tajnovitosti – i dodatno zamagljeni politikom – čini se da je predsjednik Obavještajnog odbora Predstavničkog doma Devin Nunes prošli tjedan bio obaviješten o invazivnom elektroničkom nadzoru viših dužnosnika američke vlade i, zauzvrat, proslijedio tu informaciju predsjedniku Trumpu.
Ova vijest stavlja Trumpa pred nepoželjan, ali neizbježan izbor: suočiti se s onima koji su ga držali u neznanju o takvim odmetničkim aktivnostima ili živjeti u strahu u njihovoj sjeni. (Potonji je bio put koji je odabrao predsjednik Obama. Hoće li Trump izabrati put kojim se manje putuje?)
Ono što predsjednik Trump odluči uvelike će odrediti slobodu djelovanja koju uživa kao predsjednik po mnogim ključnim sigurnosnim i drugim pitanjima. Ali još više, njegov izbor može odlučiti ima li budućnosti za ovu ustavnu republiku. Ili može pristati ili se boriti protiv Duboke države obavještajnih službenika koji imaju bezbroj načina da špijuniraju političare (i druge građane) i tako skupljaju pogrdni materijal koji se lako može pretvoriti u ucjenu.
Ova kriza (da, "kriza" je pretjerano korištena riječ, ali u ovom vrlo neobičnom skupu okolnosti vjerujemo da je prikladna) izašla je na vidjelo uglavnom slučajno nakon što je predsjednik Trump 4. ožujka tweetao da je njegov tim u Trump Towersima u New Yorku imao "prisluškivan" od strane predsjednika Obame.
Trump se navodno oslanjao na medijska izvješća o tome kako su razgovori suradnika, uključujući njegovog savjetnika za nacionalnu sigurnost Michaela Flynna, presretnuti. Trumpov tweet doveo je do nove ofenzive demokrata i mainstream tiska da omalovaže Trumpove "smiješne" tvrdnje.
Međutim, ova zabrinutost oko mreža koje američke obavještajne službe (ili njezini strani partneri) mogu pokrenuti da pokupe komunikacije Trumpovih savjetnika i potom "raskrinkaju" imena prije nego što ih procuri u medije također je istaknuta u Odboru za obavještajna pitanja Zastupničkog doma predvođenog Nunesom saslušanje 20. ožujka, gdje je Nunes apelirao na sve koji imaju srodna saznanja da to iznesu.
To se navodno dogodilo 21. ožujka navečer kada je Nunes primila poziv dok se vozila s osobljem. Nakon poziva, Nunes je prešao u drugi automobil i otišao u sigurnu prostoriju u zgradi starog izvršnog ureda, pored Bijele kuće, gdje su mu pokazane visoko povjerljive informacije očito o tome kako je obavještajna zajednica pokupila komunikacije Trumpovih suradnika.
Sljedeći dan, Nunes je otišao u Bijelu kuću kako bi izvijestio predsjednika Trumpa, koji je kasnije rekao da se osjeća "donekle opravdanim" onim što mu je Nunes rekao.
'Prisluškivanje' Red Herring
No korporativni američki mediji nastavili su prozivati Trumpa zbog njegove upotrebe riječi "prisluškivanje" i citirati inzistiranje direktora FBI-a Jamesa Comeyja i drugih obavještajnih dužnosnika da predsjednik Obama nije izdao nalog za prisluškivanje usmjeren protiv Trumpa.
Kao što znaju oni koji posvećuju rudimentarnu pozornost modernim metodama nadzora, "prisluškivanje" je passé. Ali Trumpova upotreba te riječi omogućila je dužnosnicima FBI-a i Ministarstva pravosuđa te njihovim kolegama u Agenciji za nacionalnu sigurnost da se zakunu na hrpu biblija da FBI, DOJ i NSA nisu uspjeli otkriti nikakve dokaze unutar svojih institucija o takvom “ prisluškivanje.”
Na saslušanju Obavještajnog odbora Predstavničkog doma 20. ožujka, direktor FBI-a Comey i direktor NSA-e Michael Rogers odlučno su zanijekali da su njihove agencije prisluškivale Trump Towers po nalogu predsjednika Obame.
Dakle, jesu li Trump i njegovi suradnici “prisluškivani”? Naravno da ne. Prisluškivanje je izašlo iz mode prije nekoliko desetljeća, nakon što je postalo zastarjelo zbog skokova u tehnologiji nadzora.
Pravo pitanje je: Jesu li Trump i njegovi suradnici nadzirani? Probudi se, Ameriko. Zar nitko nije obraćao pozornost na otkrića NSA-inog zviždača Edwarda Snowdena 2013. godine kada je razotkrio direktora Nacionalne obavještajne službe Jamesa Clappera kao lažova jer je poricao da je NSA sudjelovala u masovnom prikupljanju komunikacija unutar Sjedinjenih Država.
Realnost je da su SVI, uključujući i predsjednika, nadzirani. Tehnologija koja omogućuje masovno prikupljanje natjerala bi vodu na usta pokojnom dementnom direktoru FBI-a J. Edgaru Hooveru.
Optužbe o zloporabi ovlasti od strane obavještajne zajednice također nisu počele sa Snowdenom. Na primjer, nekoliko godina ranije, bivši djelatnik NSA-e i zviždač Russell Tice upozorio je na ove "posebne programe pristupa", pozivajući se na saznanja iz prve ruke, ali su njegove tvrdnje odbačene kao da dolaze od nezadovoljnog zaposlenika s psihičkim problemima. Njegova otkrića ubrzo su zaboravljena.
Uzvrat obavještajne zajednice
Međutim, ranije ove godine pojavio se snažan podsjetnik koliko su straha ovi kapaciteti nadzora unijeli u srca visokih dužnosnika američke vlade. Vođa manjine u Senatu Chuck Schumer iz New Yorka rekao Rachel Maddow s MSNBC-ja rekla je da je predsjednik Trump bio "stvarno glup" kada se uhvatio u koštac s obavještajnom zajednicom, budući da "od nedjelje imaju šest načina da vam se vrate."
Maddow je izbjegao pitanje logičnog nastavka: "Senatore Schumer, želite li zapravo reći da bi se Trump trebao bojati CIA-e?" Možda nije željela krenuti putem koji bi pokrenuo više zabrinjavajućih pitanja o nadzoru Trumpovog tima nego o njihovim navodnim kontaktima s Rusima.
Slično tome, američki korporativni mediji sada su usredotočeni na Nunesov navodni neuspjeh da slijedi protokol tako što svoje podatke nije prvo podijelio s zastupnikom Adamom Schiffom, demokratom u Odboru za obavještajne poslove Zastupničkog doma. Demokrati su odmah zatražili da se Nunes povuče iz istrage o Rusiji.
U utorak ujutro, novinari CNN-a i drugih novinskih kuća zasuli su Nunesa sličnim zahtjevima dok je hodao hodnikom na Capitol Hillu, što ga je navelo da sugerira da bi trebali biti više zabrinuti zbog onoga što je saznao nego zbog procedura koje su slijedile.
To je vjerojatno točno jer citirati lik Jacka Nicholsona u filmu "Nekoliko dobrih ljudi" u malo drugačijem kontekstu, glavni mediji "ne mogu podnijeti istinu" - čak i ako je to bezrazložno.
Na svom večernjem sastanku 21. ožujka u zgradi Old Executive Office Building, Nunes je vjerojatno bio obaviješten da sve telefone, e-poštu itd. – uključujući njegove i Trumpove – nadziru ono što su Sovjeti nazivali “organima državne sigurnosti”. ”
Podijelivši tu informaciju s Trumpom sljedećeg dana – umjesto konzultacija sa Schiffom – Nunes je možda nastojala izbjeći rizik da Schiff ili netko drugi smisli birokratski razlog da drži predsjednika u neznanju.
Pametan političar, Nunes je znao da će ono što je učinio imati visoku političku cijenu. Neminovno bi ga zvali partizanom; bilo bi još apela da ga se smijeni s predsjedanja povjerenstvom; a atentat na njega već je uveliko u tijeku – u The Washington Postu, na primjer – mogao bi ga pomaknuti na vrh ljestvice nepopularnosti, istisnuvši čak i ljubimac Ruski predsjednik Vladimir Putin.
No, ova epizoda nije bila prvi put da je Nunes pokazala neku kičmu pred onim što establišment želi ignorirati. U potezu koji je ovog kongresmena izdvojio od svih njegovih kolega, Nunes je imao hrabrosti biti domaćin ceremonije dodjele nagrada za jednog od svojih birača, umirovljenog mornara i člana posade USS Libertyja, Terryja Halbardiera.
Dana 8. lipnja 1967., popravljajući antene i tako omogućivši USS Libertyju da izda SOS, Halbardier je spriječio izraelske zrakoplove i torpedne čamce da potope taj mornarički obavještajni brod i osigurao da neće biti preživjelih koji bi opisali kako su izraelski "saveznici" napali su i bombardirali brod. Ipak, 34 američka mornara su poginula, a 171 je ranjen.
U vrijeme ceremonije dodjele 2009. godine, Nunes je rekao: “Vlada je ovo šutjela, mislim predugo, i smatrao sam da je kao moj birač on [Halbardier] trebao dobiti priznanje za usluge koje je učinio svojoj zemlji. ” (Ray McGovern sudjelovao je u svečanosti u uredu Nunes Visalia u Kaliforniji.)
Sada sumnjamo da bi se moglo saznati puno više o posebnom odvojenom programu nadzora usmjerenom protiv najviših američkih nacionalnih vođa ako zastupnik Nunes ne odustane i ako Trump ne odabere put kojim se najviše putuje – prešutno pristajanje na američke aktere Duboke države.
Ray McGovern služio je kao analitičar CIA-e 27 godina i vodio je individualne brifinge Predsjednikovog dnevnog izvještaja pod Ronaldom Reaganom od 1981. do 1985. godine.
Bill Binney je bio bivši tehnički direktor, Svjetska geopolitička i vojna analiza, NSA i suosnivač NSA-inog Centra za istraživanje automatizacije SIGINT prije nego što je otišao u mirovinu nakon 9. rujna.
Hvala vam, gospodo, na vašem članku. Čini se da je Rep Nunes pravi strijelac. Želim mu dobro.
Pokret/kurikulum za etičku solidarnost i vodstvo?
Na kraju članka:
“Sad sumnjamo da bi se moglo saznati puno više o posebnom odvojenom programu nadzora usmjerenom protiv najviših američkih nacionalnih čelnika ako zastupnik Nunes ne odustane i ako Trump ne odabere put kojim se najviše putuje – prešutno pristajanje američkim akterima Duboke države .”
Gledajući našeg predsjednika kako se vraća ili popušta, kao s Flynnom, nema razloga za optimizam. Ipak, ima zlatnu priliku učiniti ono što nijedan predsjednik nije imao običaj, počistiti "obavještajni" nered. To ide od pretjeranog klasificiranja informacija koje omogućuje da informacije budu skrivene od ljudi, do dopuštanja da njihove aktivnosti nadilaze prikupljanje obavještajnih podataka i očigledne redundancije koja se temelji na ideji da će više izvora obavještajnih podataka nekako poboljšati naše kapacitete.
Odličan članak i vrlo istinit. Hvala što ste ovo objavili!
Izgleda kao da se očekivalo da će legalizirani kriminal pobijediti...ali umjesto toga, izgubljen od organiziranog kriminala...izgubio je izbore, u svakom slučaju, zahvaljujući vjerojatno računalnom geniju i milijarderu Robertu Merceru. Nekako, mi kao građani moramo pronaći način da ih obje skinemo.
Moje ime je Tarref Simon, bivši tehničar za bojlere u Upravi za veterane od 7-16-12 do 12-31-13 u bolničkom centru Michael E. DeBakey. Bolnica u kojoj sam radio koristila je industrijske kotlove za proizvodnju pare za bolničke operacije—uključujući vodu za čišćenje i sterilizaciju posteljine i raznih predmeta. Vodovod koji je bio neophodan za rad bojlera često nije imao potreban pritisak vode da bi ispravno funkcionirao, a dolazilo je do kvarova, pa bi medicinske sestre izdavale naloge za popravak/održavanje – jer nisu imale vode za brigu o pacijentima ili za medicinsko osoblje koje bi obavljalo svoje raditi. Kada su vodovodne instalacije bile neispravne, to je ugrozilo sigurnost, sanitarne uvjete i rad bolnice, jer je spriječilo kupaonice, fontane, umivaonike, perilice rublja, ledomate itd. da rade ispravno, higijenski i tako dalje. Naši problemi s pritiskom vode proizašli su iz kroničnog problema nedovoljno pročišćene ili netretirane vode Houstonove uprave za pitku vodu koja je bila puna blata koje je začepilo ventile koji su odvajali vodovod Administracije veterana od gradskog vodovoda. Mnogi bolnički zahodi morali su se stalno otvarati zbog blata i krhotina koje su putovale kroz cijevi koje su ometale protok vode u cjevovodu. Pokušao sam pronaći izvor problema i pitao tehničare za kontrolu napajanja o mehaničkom odjeljenju 8 u bolnici gdje se križaju snaga, voda i para. Također sam se raspitao ima li odjeljak 8 glavni filtar i dobio sam informaciju da za taj odjeljak nema sustava za filtriranje. Ironično, znao sam da nema ništa, ali sam želio da netko tko je stručan potvrdi ono što sam već znao. Stomatologija je imala jedan filter i nekoliko ledomata. Operacijske dvorane bolničkog centra Michael E. DeBakey na 5. katu imale su vlastite ledomate. Ledomati za operacijske dvorane nisu imali filtre. Medicinsko osoblje koristilo je ovaj led napravljen od nefiltrirane vode za pakiranje ljudskih organa—što znači da je led napravljen od prljave vode. Zamislite koliko je ljudi moglo biti oštećeno izlaganjem nečistoj vodi, a znam da je ledomate koji su imali filtere trebalo promijeniti jer su se brzo punili prljavštinom i talogom. Veterani i javnost bi to trebali znati jer se ljudi mogu razboljeti ili umrijeti. Molimo vas da razmotrite ovu stvar i pomognete pacijentima. Twitter Refee00; FB TarrefSimon
"Prebačen u zvučno zaštićenu zonu slobode govora." Volim to! Upravo takav je osjećaj kada pokušate provjeriti što dolazi od MSM-a bez povraćanja.
Hvala vam, Ray McGovern i Bill Binney za ovaj esej! pišete "Probudi se, Ameriko. Zar nitko nije obraćao pozornost na otkrića NSA zviždača Edwarda Snowdena 2013.?” Pa, znam da mnogi od nas obraćaju pažnju, ali govorljive glave u MSM-u nas ignoriraju kao kugu! Nisam shvatio da je The Donald koristio arhaični izraz "prisluškivanje", jer pokušavam izbjeći promotore propagande. Međutim, čim sam čuo priču, rekao sam: "oh hajde sad! od Snowdena znamo da mreža duboke države špijunira sve. Obama je možda znao ili nije znao pojedinosti, ali sve što se dogodi tijekom predsjedničke administracije predsjednik dobiva zasluge ili krivicu.” Ne?
Spomenuli ste da se činilo da je Obama popustio i nije izazivao one koji koriste prijetnje ili političke ucjene kako bi osigurali suradnju izabranih. Moj prvi trag bio je odmah nakon vojnog udara da se Zalaya ukloni iz Hondurasa. U roku od nekoliko sati predsjednik Obama prešao je s "Ne možemo dopustiti ovaj državni udar u našem vlastitom američkom susjedstvu" do nazivanja nezakonitog svrgavanja "krizom", a ne vojnim udarom. Sjećate se da je Hugo Chavez tada pitao: "Obama, drži li ti netko pištolj uperen u glavu?" To bi moglo biti, pomislio sam, ili bi možda tajna služba angažirana da zaštiti prvu obitelj, njega, njegovu ženu ili kćeri, također mogla osigurati da Prez igra s njima? U svakom slučaju, gospodo, budite uvjereni da mnogi od nas obraćaju pozornost. Protjerani smo u zvučno izoliranu “zonu slobode govora i stoga cijenimo vaš trud da izrazite svoje brige! HVALA!
pogreška pri upisu?: "pod Ronaldom Reaganom od 1081. do 1985."
(Bio sam malo premlad da glasam za POTUSA Reagana, ali očito je on bio predsjednik puno duže nego što sam mislio, prema vama. ;) )
Pretpostavljam da sam propustio Halbardierovu nagradu. Sada shvaćam zašto su Demneolibi i medijske kurve krenule na Nunes s tako gorkom osvetom.
Mora da sam propustio dodjelu nagrade za Halbardier. Sada vidim zašto su DemNeolibs i medijske kurve krenule na Nunes s tako gorkom osvetom.
Da, Joe, to je jedna zabava, Ratna zabava. Pretpostavljam da je Trump izbacio priču o Obaminom prisluškivanju kako bi kratkoročno promijenio temu budući da je “Komitet” govorio o Rusiji, Rusiji, Rusiji bez čvrstih dokaza. Adam Schiff je imao kontrolu nad MSM-om i znamo za njegove veze u kampanji s ukrajinskim trgovcem oružjem, Igorom Pasternakom, ali to nije na antiruskom planu koji treba razotkriti. Drago mi je da je Nunes učinio to što je učinio, cijela "istraga" je farsa. Isto tako, istraga republikanaca u Bengaziju bila je farsa; trebali su krenuti nakon cijele prljave priče o Libiji i kako je Zapad želio uništiti Qaddafijeve planove za veću afričku ekonomsku neovisnost, a to je Sarkozyju i Clintonu bilo neprihvatljivo. Većina tih istraga je farsa. Rusi bi mogli provesti vlastite istrage kako bi pokazali uplitanje SAD-a u bezbroj slučajeva.
Admiral: Gospodine predsjedniče, USS Liberty je napadnut. Primili smo poziv u pomoć od RM1
Halbardier. Naredili smo eskadrili lovaca da pomogne. Udaljeni su stotinu milja. Čini
naredbe još vrijede?
LBJ: Naredbe i dalje vrijede.
Admiral: Gospodine predsjedniče, USS Liberty prima neprijateljsku vatru iz neoznačenih zrakoplova. Oni imaju
višestrukih žrtava. Naši lovci udaljeni su sedamdeset pet milja. Oni mogu posredovati. Učinite
narudžbe još vrijede?
LBJ: Naredbe i dalje vrijede.
Admiral: Gospodine predsjedniče, USS Liberty je pogođen u sredini broda torpedom i u opasnosti je
potonuće. Rasporedili su čamce za spašavanje. Naši borci udaljeni su pedeset milja. Izvrši naredbe
još stajati?
LBJ: Naredbe i dalje vrijede.
Admiral: Gospodine predsjedniče, neprijateljske letjelice napadaju čamce za spašavanje i USS Liberty gori. Naše
borci su udaljeni dvadeset pet milja. Da li narudžbe još vrijede?
LBJ: (vitlajući vratom i kratko odgovarajući) Da, naredbe i dalje vrijede. Imaš li
čuo nešto drugačije?
Hej, rekao sam vam svima prošli tjedan, “Dijamant” i “Svila” su izložili cijelu priču na jasnom, sažetom lako razumljivom jednostavnom američkom engleskom, upravo tamo na YouTubeu. Vjerojatno je krajnje vrijeme da američka javnost počne raditi malu vlastitu "paralelnu konstrukciju". Svi ovi scenariji sadrže ponavljajuće elemente koji otkrivaju istinu. Ali morate biti voljni pogledati. “Nedostatak mašte” je u srcu naših obavještajnih propusta, prema autorima tog izvješća komisije. Bože. Idite na YouTube i upišite ovo:
OBAMAGATE 2. DIO: Dijamant i svila istražuju sve zmije u Obamagateu.
Da, Condi i Bush su rekli "tko je mogao zamisliti?" kada su prokleto dobro znali da su scenariji koji su se dogodili 9. rujna djelomično bili ratno izigrani baš tog dana. Zamisli to. Greška obavještajne službe, moje dupe.
Šteta što se Cheney nije udario bičem.
Da je LBJ imao hrabrosti narediti tim avionima da štite Liberty i unište napadače – čak i da ih prate do njihove matične baze – Bliski istok bi danas izgledao znatno drugačije. Bio je predsjednik. Zakleo se da će štititi sve Amerikance. To uključuje i naše vojnike – bez obzira gdje se nalazili. Pogotovo kada su bili u međunarodnim vodama.
Razumni pogled na prisluškivanje Trumpa je ovdje:
http://journal-neo.org/2017/03/20/the-danger-of-underestimating-the-cia-s-web-of-control/
_ “CIA ima pravo i njihov je posao nadzirati sve lokacije u New Yorku koje se koriste za špijunažu i terorizam. Štoviše, CIA-u je ovlastio Kongres za obavljanje domaćeg nadzora unutar 30 milja od New Yorka. FBI održava istu sposobnost u Washingtonu DC, potpuno bez naloga na temelju prisutnosti mnogih stranih obavještajnih operativaca u veleposlanstvima. . .
U New Yorku je Trump Tower potpuno pod nadzorom, kao i veliki hoteli poput starog standarda The Pierre, gdje su se tijekom ručka sklapali poslovi od kojih bi vam se zavrtjelo u glavi. Sada postoji 30-ak vrhunskih hotela, svi su pod nadzorom, svi imaju zaposleno osoblje CIA-e i svi se promatraju.
Prije mnogo godina, tijekom Hladnog rata, polovica CIA-e bila bi dovedena u New York na sastanke Opće skupštine UN-a. . .” _
Svim zainteresiranim i zabrinutim čitateljima treba savjetovati - i potaknuti - da pogledaju razradu Raya McGoverna o tome što su on i Wm. Binney je imao nešto reći o današnjoj (03.) epizodi sjajne emisije Petera Lavellea 29 x tjedno, “Cross Talk” — idite na web stranicu rt.com; tamo kliknite na Shows; zatim kliknite na "Cross Talk" — gdje će se susresti s McGovernom, Robom Taubom i HA Goodmanom u raspravi uživo i debati s Lavelleom na temu "Rusija i curenje". Uzgred, vrijedan takvog praćenja su Goodmanova neprocjenjiva 17 sinopsisa od manje od jedne minute točno onoga što se događa s jadnim DNC-om od javnog razotkrivanja njegove podmukle sabotaže kampanje Bernieja Sandersa 3.
U malo vjerojatnom slučaju da jedan Adam Schiff iz Kalifornije čita sve ove komentare,
Htio bih ga samo pitati: -
Nemate li osjećaja za pristojnost, gospodine?
Slažem se s Paulom Craigom Robertsom koji Schiffa etiketira kao izdajicu čovječanstva zbog njegovog pro-ratnog stava u vezi s cijelom ovom načetom teorijom zavjere u Rusiji unatoč očitoj prijetnji nuklearnog rata koju ona implicira.
Amen..
“Kao što je sam predsjednik Putin izjavio, “nitko nas ne sluša kada ukazujemo na nadolazeću opasnost”.
Koliko god plinovod mogao biti štetan za okoliš, on je ništa u usporedbi s nuklearnim ratom. U oporbi s Trumpom, emocije su prevladale nad razumom, a mržnja je prevladala nad prosudbom. Posljedice za život na zemlji bit će strašne. ”
http://www.paulcraigroberts.org/2017/03/24/day-earth-murdered/
Ray McGovern i Bill Binney – izvrstan članak! Hvala vam. Tucker Carlson je večeras imao Treya Gowdyja (člana Stalnog povjerenstva Predstavničkog doma za obavještajne poslove) i pitao ga je o NSA-i u 12:25 minuta:
“Carlson: Prošlog smo tjedna u ovoj emisiji intervjuirali nekoga tko je proveo 30 godina u NSA-i, gospodina Binneyja, koji je rekao da nema sumnje da NSA ima osobne komunikacije tadašnjeg kandidata Trumpa i onih oko njega na svojim serverima. Mislite li da je to istina?
Gowdy: Ovisi. Ovisi s kim razgovaraju. Ako razgovarate s nekim za koga su obavještajne agencije ovlaštene prikupljati podatke, onda, da, možete biti zarobljeni u tome. Ako postoji razlog za naplatu od ne-državljanina SAD-a i slučajno nazovete tu osobu, tada ćete dobiti naplatu kao građanin SAD-a. Tu dolazi do izražaja maskiranje i povjerljivost.
Carlson: Ali on je govorio – a on je opet radio tamo sve te godine – da NSA prikuplja uglavnom sve podatke koji dolaze i izlaze iz Sjedinjenih Država jer su pristupili glavnom podatkovnom deblu. Pitanje je što će s tim, ali imaju ga. Je li to tvoje razumijevanje? Je li to istina?
Gowdy: Mislim da je to malo šire od onoga što ja razumijem. Morali biste dobiti nalog – ako govorite o državljaninu SAD-a, morali biste dobiti zahtjev za nalog, FISA sud. Ako govorite strano stranom, to je posebna analiza. Ako razgovarate sa strancima iz SAD-a, to je još uvijek zasebna analiza koja bi zahtijevala odlazak na FISA sud.”
https://www.youtube.com/watch?v=NRmMAYvrLX0
Zar Trey Gowdy ne shvaća da sve informacije prikuplja NSA? Zvuči kao da nije svjestan te činjenice. Ako je istina, onda bi ga možda trebalo prosvijetliti.
Treba se zapitati, 34 američka pomorca su poginula, a 171 je ranjen koji su prisegli braniti svoju zemlju. Čini se da država ne mora položiti ili održati prisegu da će braniti njih i našu naciju? Gdje je pravda? Gdje je naša odmazda za napad na Amerikance? Nastavljamo financirati i opremati našeg neprijatelja dok naši muškarci i žene umiru i gube svoje blago, dobra i neotuđiva prava? Tiranija, izdaja i izdajice iz naših vrata nastavljaju se do danas?
“Pojedinačni činovi tiranije mogu se pripisati slučajnom mišljenju jednog dana. Ali serija ugnjetavanja, započeta u istaknutom razdoblju, i koja se neprekidno provodi kroz svaku promjenu ministara (uprava), previše jasno dokazuje namjerni sustavni plan našeg svođenja na ropstvo. Thomas Jefferson
Želiš razgovarati o 9/11? Ne preuzimate li kamin za one koji su se zakleli da će vas braniti? Zar dobri ljudi sada ne preuzimaju svoju stvar?
Ako ovo i sva djela prije i poslije obrane neprijatelja naše nacije i vode njihove ratove kao što pas maše repom. Vode li naši muškarci i žene dobru borbu za našeg neprijatelja?
“Nacija može preživjeti svoje budale, pa čak i ambiciozne. Ali ne može preživjeti izdaju iznutra. Neprijatelj na vratima je manje strašan, jer je poznat i otvoreno nosi svoju zastavu. Ali izdajica se slobodno kreće među onima unutar vrata, njegov lukavi šapat šušti svim uličicama, čuje se u samim dvoranama vlade. Jer izdajica se ne čini izdajnikom; on govori naglascima poznatim svojim žrtvama, i nosi njihovo lice i njihove argumente, poziva se na niskost koja leži duboko u srcima svih ljudi. On trune dušu nacije, on radi tajno i nepoznato u noći da potkopa stupove grada, on inficira tijelo politike tako da se više ne može oduprijeti. Manje se treba bojati ubojice.” – Marko Tulije Ciceron 42. pr. Kr.
Dakle, sada je potpuno jasno odakle Homeland crpi ideje za priču: iz stvarnosti.
svinjarija! Snowden je otkrio opseg nadzora u SAD-u, a ne Trump ili Nunes ili McGovern ili Binney.
Ovi dečki su beltway banditi koji su rado radili za obavještajnu zajednicu.
Pozdravljam Nunesovo odavanje počasti veteranu Libertyja, ali to nema nikakve veze s Trumpom smeđim nosom.
Nunesov posao nije braniti predsjednika, već raditi u ime ljudi svog okruga.
Ako Trump ne može podnijeti vrućinu, onda bi trebao izaći iz kuhinje!
Trump bi trebao odgovarati za svoje postupke kao i svi drugi predsjednici prije njega.
Sad kad bi samo objavio svoje porezne prijave kao svi predsjednici prije njega...
” Gluparija! Snowden je otkrio opseg nadzora u SAD-u, a ne Trump ili Nunes ili McGovern ili Binney.”
Doista. Nevjerojatno je da McGovern i Binney nisu primijetili Snowdenovu ulogu.
Oh oh. Pričekaj sekundu ….
“… Jesu li Trump i njegovi suradnici nadzirani? Probudi se, Ameriko. Zar nitko nije obraćao pozornost na otkrića NSA-inog zviždača Edwarda Snowdena 2013. godine kada je razotkrio direktora Nacionalne obavještajne službe Jamesa Clappera kao lažova jer je poricao da je NSA sudjelovala u masovnom prikupljanju komunikacija unutar Sjedinjenih Država. ”
Pokušaj ponovno, Berkeley Boy.
Binny, McGovern, Snowden, Drake, Manning, Assange, i ostali… to su američki heroji. Samo će nas istina osloboditi i omogućiti nam da povratimo svoju zemlju. Izabrali su štititi i braniti ustav od svih neprijatelja stranih i DOMAĆIH. Pogledajte mog narodnog heroja Grega Browna
https://www.youtube.com/watch?v=yu5bdbmjJws
Preskočiti
Kao što je Nixon smatran odgovornim za Pentagonove dokumente ili Rezoluciju o Zaljevu Tonkin iako su oboje Johnsonovo djelo?
Ali čekajte, Rusi su ti koji jedini mogu prisluškivati Trumpovu fiksnu liniju. Samo Rusi imaju odijela za servisiranje televizora koja navodno dolaze da očiste televizijski tuner u boji i zamijene vakuumske cijevi i preusmjere elektronske zrake za najbolji prikaz boja na zaslonu s katodnom cijevi, što će zavarati najviše dužnosnike Bijele kuće da dopuste ruskim “ TV serviseri” da se ušuljaju u podrum i spoje žice s telefonskim linijama kako bi mogli prisluškivati strogo povjerljive telefonske pozive pomoću daljinske slušalice spojene na magnetski snimač s kolutom na kolut.
Svi ostali imaju pristup presretanju elektroničke pošte i preuzimanju cjelokupnog sadržaja tvrdih diskova računala, no identificirajući prisluškivanje kao pravi izvor tko je špijunirao Trumpa, slučajno je otkrio pravi izvor prisluškivanja žica. To su Rusi!
Imaju slušalice skrivene u izdubljenim petama svojih cipela koje se mogu ukloniti kako bi se otkrile skriveni prislušni uređaji zvani "zvučnici"
To je pravi razlog zbog kojeg svoje predstave morate izvoditi u zračnoj luci. X-Ray uređaj će otkriti "zvučnike" unutar cipela jer sadrže metalna kućišta neprozirna za radio i feromagnetske akustične pogonske jedinice, kao i ljepljive naljepnice "QC Passed" koje tvore jasnu sliku na X-ray slikama na sigurnosnim vratima. , Ovako znamo da su se ruski prisluškivači infiltrirali u našu zemlju kako bi izbacili izbore za Trumpa. Našli smo zvučnike u njihovim cipelama! Hvala FAA i DHS guruima.
Maxwell Smart u TV emisiji iz 1960-ih “Get Smart” otkrio je ovu podmuklu metodu prisluškivanja prije nekoliko desetljeća.
Trump je budala što je pustio ruske "TV servisere" u Bijelu kuću. Očito je da ne zna ništa o modernoj tehnologiji prisluškivanja.
Tajna služba također je kriva jer nije imala program za testiranje električne impedancije telefonskih linija u Bijeloj kući kako bi uočila promjene u ožičenju koje bi pokazale da su telefonske žice prisluškivane,
Ma Bell je ovu tehnologiju razvio još dok su telefoni bili vlasništvo telefonske kompanije, a dodavanje dodatnog telefona moglo se otkriti daljinskim testiranjem bakrenih telefonskih žica.
Na što će Trump sljedeće pasti? Tko zna.
Sve bi se to lako moglo izbjeći prihvaćanjem japanskog običaja izuvanja cipela prije ulaska u Bijelu kuću.
Kako bi naš zapadnjački običaj hodanja po kući s blatnjavim čizmama lako mogao dovesti do golemog skandala s prisluškivanjem više je od smijeha.
ali nalaze samo uniforme s Crylic pismom
Nunes mora dati ostavku u odboru. Pokazao je da ne može biti nestranački u ovoj važnoj istrazi.
Julianna- Kakav si ti dubok mislilac! Još jedan konzument MSM Kool-Aida.
Previše ste ljubazni. Zvuči kao mačkica trol. Hillaryni ratni jastrebovi opiru se mogućnosti mira.
Nunes nije prekršila nikakav zakon ili etiku. Tko je nestranački u ovoj neomekartističkoj izložbi pasa i ponija?
Dick Cheney pojavio se iznenada kako bi dodao mračni naglasak tekućoj predstavi! Sada je s Demokratima. Možda vidi novac za dionice Halliburtona kroz još jedan rat. Ili je možda samo osjećao potrebu za pažnjom.
Cheney je sada s demokratima? I slažu li se s tim? To govori sve o bankrotu Dem stranke i koliko je ova zemlja daleko od kursa. Trebao bi biti u zatvoru.
Carstvo koje se raspada pretvara se u farsu. Ali uopće nije smiješno.
Jessica, Cheneyjevo pristajanje na stranu ovih antiruskih demokrata još je jedan dokaz kako postoji samo jedna stranka. Bolje rečeno, stranačka pripadnost je u osnovi platforma za ulazak političara u ured. Nakon što stupi na dužnost, pokreće se Stroj za poseban utjecaj, a Izabrani dužnosnik postaje glasnogovornik odgovarajućeg Donatora. Što se događa, kako bogatstvo teče prema gore, klasa donatora postaje manja, a sve moćnija elita. Posljednji smo koji smo dobili poruku da građani nemaju više čime uzvratiti, dok tako mali broj drži sve medije, vladu i vojsku na dohvat ruke. Optimističan sam da to neće uvijek biti, ali zadatak je proći kroz to… zar ne?
Možda će sljedeći tjedan naši političari citirati Hitlera, jer i Adolf je mrzio Ruse, zar ne?
Jesi li čuo? Springsteen izdaje novu ploču.
"Snimiti?" lol
Pojavio se ruski nadzorni brod i ubojiti cionisti su se povukli
Dobro je čuti o pokazivanju “kičme” od izabranih dužnosnika dok lešinari MSM brbljaju o “procedurama” i svemu ad hominem što mogu izvući. Čini se da su SAD sada zamijenile mjesta sa Sovjetskim Savezom s “organima državne sigurnosti” podešenim na službenog Pabluma i poricanje/laži. Vjerojatno je to razlog zašto Trump u posljednje vrijeme izgleda tako bolesno. Mora da je strahovito opterećen ucjenjivačkim potencijalom. Do sada, kao i s prethodnim stanovnikom Bijele kuće, vidimo ga kako polako odmiče od svoje bivše kampanje BS i klizi ispod stijene konformizma.
Da D5-5. Ima malo izbora. Ali za razliku od Obame ili Clintona, on neće biti sretan zbog toga i zadovoljan što je opijen vlastitim egom kao “najmoćniji čovjek na svijetu”. U ovom trenutku ne želi dobiti više žena od JFK-a ili unaprijediti crnu rasu ili druge potlačene manjine. . Već je bio pijan vlastitog ega i već misli da je Božji dar. On nije kršćanin koji voli oprostiti i zaboraviti i nije tu zbog novca. Ovo uopće ne ispada kao njegova osobna pripovijest i on će se "odračunati" za svoje vrijeme. Možda neće ništa učiniti. Možda uopće neće dobiti veliki infrastrukturni paket (Možete li reći Obama?), ali će saznati tko su njegovi skriveni neprijatelji, oni koji su uništili njegov san kada je bio na rubu ostvarenja i on će ga riješiti na njih, a zašto ne bi i on?
Zaključak…ne možete prodavati proizvode ljudima koji nemaju novca za kupnju…..Veliki jaz između 99. i 1.….pa socijalističko/kapitalističko rješenje……je novi socijalizam…..Kapitalist je plaćen kroz socijalistički porezni sustav na mase. Ovo mora doći. SAD ima 20 trilijuna duga i svakodnevno dodaje tom ukupnom dugu. Mislite li da će banke tek tako oprostiti taj dug...
Samo učinite ono što je FDR učinio, proglasite reorganizaciju bankrota i pregledajte njihove knjige... većina njihove imovine će se smatrati lažnom, a dug će biti odbačen, a bankari će poput Bernieja Maddoffa krenuti u zatvor. Banke nisu suverene nacije i treba ih grubo podsjetiti na tu činjenicu… njihova ponzi igra samo što nije dosegla drugu krajnju točku, poput 2008., samo mnogo veću, i očajnički se boje da će Kongres vratiti Glass-Steagalla , što je smrtna presuda za te reketaše s Wall Streeta, kao i za njihovo Carstvo.
Obavještajni ološ pokušava igrati moć. Ne radi, ali uz predanu pomoć Corporate Media još uvijek se nadaju Hail Mary Passu u zadnjim minutama. Iako postoje teorije zavjere koje mogu pratiti nestanak NACISTIČKOG kapitala u samofinancirajuću CIA-inu banku temeljenu na zlatu i robi, činjenica je da su ovih 19 obavještajnih agencija koje je naša vlada stvorila prosjaci>> ruke u džepove prosjaci. . Potreban im je ovaj antiruski narativ da ide uz njihova zatvorena vrata, povjerljivi moleći za još više špijuniranja svega i svakoga. Financiranje od nas, MI LJUDI, špijunirani. . . Obavještajci se uvijek nadaju da će moći utjecati na kongresnike i žene i prikupiti nekoliko senatora s programima (kao što je Feinstein kao glavni primjer), ali kooptirati predsjednika koji želi biti kooptiran, to je teško jer on zapošljava, otpušta i imenuje na vrh ravni položaji. . Zato je po mom mišljenju ovaj novi makartizam. Potreban im je novac i sve su zabrinutiji. Kao Johnny Rocko u filmu Key Largo, oni žele VIŠE. Kažu da im je to potrebno za nastavak, za nastavak rasta proizvoda. Budući da mi u SAD-u nemamo pravih neprijatelja, barem ne strašnih, trebamo i ruskog Boogeymana i zlokobnog orijentalnog poslušnika. Prilično je primitivan. Nema suptilnosti u ovoj priči. Nema ploče priče. Ali puno voljnih miljenika u Kongresu i mnogo penjača u raznim agencijama. Dobro je da ne postoji dimilica. Da su znali da će Trump osvojiti Oswalda, možda su se do sada pojavili. Pitanje je zašto bi Trump pristao kad su Flynna već davno natjerali da odustane i istjerali mana fort i očito bi ga natjerali da mogu. Classic Overreach i pretpostavio bih, budući da je to glupa smicalica, da dolazi zbog Obaminih imenovanja i demokratskih saveznika u NY Timesu i drugdje. Trump zapravo neće ništa postići, ali je li ovo bilo dobro za našu zemlju? To je pitanje. Odgovorite NE. Kome je bilo dobro? Demokratski opstrukcionisti i korporativni mediji u svakom slučaju. Vidjet ćemo koliko će ovo igrati.
“Budući da mi u SAD-u nemamo pravih neprijatelja, barem ne strašnih…”
Bingo! Zakucao sam. Ipak imamo najveću vojsku i vojnu potrošnju od bilo koje zemlje na planetu. Zašto?
Služiti izvođačima rata, multinacionalkama, interesima Wall Streeta u nametanju globalne ekonomske dominacije SAD-a, potpomognute našom fiksnom valutom, najbolje je što mogu smisliti.
Sigurno ne u interesu američkog naroda dok se naša zemlja raspada iznutra.
Zašto su Hillary, Obama i Co. krenuli na Khaddafija? Jer je namjeravao početi prodavati libijsku naftu u valuti koja nije američka. A Sirija? Zato što je Assad prekinuo dogovor za naftovod koji se SAD-u nije sviđao.
I, što je odvratno, moćnici SAD-a – Obamina administracija i suučesnički korporativni mediji u ovim slučajevima – zaodjenuli su ove napade na druge zemlje kao “humanitarnu intervenciju”. Lažljivci.
Oh, i ratovi protiv terorista – čak i ako smo stvorili teroriste u Libiji, zatim naoružali i financirali teroriste u Siriji. Ovo je carstvo koje se raspada.
Sirijski naftovod je izgovor. (Oprostite, RFK, Jr.)
SAD žele razbiti Siriju kako bi zadovoljili Izrael. Pogledajte Oded Yinon plan, PNAC, itd.
Typingperson i LJ čitajući što ste vas dvoje napisali, morao sam dodati da MIC želi povećati potrošnju za nuklearnu energiju. Samo mogu čuti kako gomila Think Tank-a izmišlja nove bauge i zlikovce iz Rusije i Kine samo zato što ih trebamo da odsluže svoju kaznu u bačvi kako bi se proračuni za nuklearnu obranu povećali u skladu s tim. Realist geo-svijeta gledao bi na brzo dolazeće godine ispred nas na ovoj planeti, kao na vrijeme obračuna. Vrijeme kada će zamjenici biti važni za mnoge sukobe ili vrijeme za konačni obračun samo zato što je to sve što je preostalo za svađu… može li se ovo dogoditi? Samo bih se nadao da će se visak zdravog razuma vratiti prema boljim anđelima naših duša, ali tko zna? To je ono što ga čini poviješću.
Hej Joe, Obama je dodijelio trilijun dolara za nadogradnju nuklearnog arsenala dok je optuživao Putina za odugovlačenje Nuklearnog sporazuma. Ovo se upravo dogodilo u njegovom posljednjem mandatu, iako ako čitate Corporate Press, NY Times i Washington Post itd., malo je vjerojatno da biste primijetili. Što se tiče Posljednjih vremena, ne bojim se Armagedona ili 4 jahača Apokalipse. Podsjeća me na stari vic, Tko se boji teškog rada? Mogu leći i zaspati odmah pokraj njega. Kad sam imao 6 godina u župnoj školi, simpatične časne sestre su me naučile kako se “sakriti” i od tada više nema brige.
Imao sam iste časne sestre, dečko, to su bili dani… Rusi dolaze!
Znao sam za Obamu i nadogradnju nuklearke vrijednu bilijun dolara. Samo sam pomislio kako je tvoj komentar pokrenuo nešto u mojoj glavi o tome da idem na Rusiju. Čak i kad bi postojao drugi plan za preuzimanje Rusije, još uvijek bi trebao postojati izgovor za izgradnju većeg i boljeg programa nuklearnog oružja. Bespilotne letjelice su u igri, a sada je vrijeme da potrošite novac na velike, skupe, sofisticirane sustave oružja, ali prvo trebate imati kongres koji je dovoljno očajan da kupi takve stvari... idite u medije i preplašite građanstvo.
Mnogo je proračuna koje treba smanjiti, ali prvo zaključajte vrata i začepite otvore kako biste spriječili lažne zastave. Iako gdje postoji volja, bit će i načina, s promjenom prioriteta i obvezom da učinimo pravu stvar, bio bih spreman reći da bismo se mogli boriti i protiv tog odmetničkog elementa... ali prvo moramo postati pošteni , i posvećen osnovnim potrebama zajedničkog dobra.
Ako živimo u posljednjim vremenima, bolje da sad krenem i posadim drveće.
Commons je ideja, poput Magna Carte ili što se toga tiče Povelje o pravima koja je postala potrošna stvar u zapadnoj civilizaciji (to znači SAD). To su brojke..Ne postoji plan B i izmet koji mi zovemo Kongres će potvrditi sve što je povezano s vojskom ili obavještajnom službom baš kao što bi potvrdili rat s Iranom koliko god on bio neizvediv. . Proračunski rezovi su mit, tema za razgovor Reaganovih republikanaca koji bezbrižno ignoriraju potrošnju deficita dok se proračun za obranu povećava > Na Državama je da uravnoteže proračune povećanjem skrivenih troškova radničke klase. Divim se vašem humanizmu, ali poricanje i korupcija sada su temelj naše demokracije. Uvijek je dobro saditi drveće, ali ideje se rasipaju na današnju omladinu koja je odrasla gledajući Ulicu Sesame i debelog, gay, ljubičastog, PC Barneyja. Nije ni čudo što su stali u red kako bi pozirali u znak podrške Barneyju Sandersu i njima Hilliary, jer je Trump tako otkačen. Ispiranje mozga djeluje! .Put u pakao popločan je dobrim namjerama i sam sam na pola puta.ali ne mogu a da se ne prisjetim rečenice bakanskog pjesnika Jima Morrisona — Kad sve drugo propadne, bičem ćemo konje po očima i natjerati ga da spava i plače. / Loš dan. Mir.
Je li Trump toliko naivan da nije imao pojma da se vjerojatno sve komunikacije nadziru? Trebalo je Nunesu da mu kaže?
Kratak odgovor: Da.
Tako bih se i ja kladio.
Ne, Trump je inzistirao na tome da je njegova kampanja prisluškivana (ili elektronički nadzirana) po Obaminoj naredbi.
Sasvim druga stvar su Nunesovi razotkrivači o elektroničkom nadzoru ljudi koji su slučajno razgovarali s Trumpom, ili bliskim Trumpovim suradnicima, tijekom tranzicije, dakle nakon izbora. A Nunes nikada nije uspio ukazati na Obaminu naredbu za koju je Trump inzistirao da se dogodila.
Iznenađen sam što su McGovern i Binney nasjeli na ovu crvenu haringu.
Je li pretjerana uporaba elektroničkog nadzora problem? Da. Treba li Trump učiniti nešto po tom pitanju? Da, ako mu je stalo, zapravo nije.
Ali to je drugo pitanje. I vjerojatno će se složiti s NSA-om, itd.
Iznenađen sam što su Consortium News ovo objavili.
Gospodin Trump je totalna neznalica što se tiče tehničkih pojmova. Sve što je Obama trebao učiniti bilo je namignuti i kimnuti kako bi dobio transkripte svih već snimljenih materijala. Dao bih velike šanse da je podijelio pomalo dezinficirane informacije svima koji su ih tražili, i nekolicini onih koji nisu.
Comey je posvjedočio da O nije naredio ilegalno prisluškivanje, legalno nije otkriveno. Informacija Nunesa bila je o mogućim kaznenim djelima u tome što su slučajne snimke T prijelaznog tima naširoko distribuirane bez povoda, a govornici koji su bili građani SAD-a bili su "razotkriveni", što je vjerojatno kazneno djelo.
Da, (mislim da je ilegalno) širenje ono što bi trebalo podići obrve. Znamo da je sve prikupljeno i dostupno ciljanju. Obamina jedanaestosatna odluka da dopusti šire širenje neobrađenih podataka NSA-e služi široj svrsi, ali je također zabrinjavajuća jer ima učinak lakšeg prikrivanja izvora curenja podataka. Što se tiče Obaminog znanja ili umiješanosti u političko špijuniranje... vjerojatno poricanje u ovim igrama vjerojatno je jedan od prvih zadataka. Mislim da vrijedi pogledati sljedeći post:
http://www.foxnews.com/opinion/2017/03/16/andrew-napolitano-did-obama-spy-on-trump.html
“Pitanje je li bivši predsjednik Barack Obama zapravo špijunirao predsjednika Donalda Trumpa tijekom predsjedničke kampanje i tranzicije 2016. mučilo je Washington otkako je predsjednik Trump prvi put iznio tu optužbu prije gotovo dva tjedna. Od tada su pokrenute tri istrage — jednu od strane FBI-a, jednu od strane Zastupničkog doma i jednu od strane Senata. Tragaju li istražitelji za fantomom ili se to stvarno dogodilo?
Evo pozadinske priče.
Obami ne bi trebao nalog da odobri nadzor nad Trumpom. Obama je bio predsjednik i kao takav uživao je ovlasti prema Zakonu o nadzoru stranih obavještajnih službi da naredi nadzor bilo koje osobe u Americi, bez sumnje, vjerojatnog razloga ili naloga.
FISA smatra da će nadzor koji dopušta biti u svrhu nacionalne sigurnosti, ali to je amorfna fraza i dvosmislen standard koji je bio omiljeni izgovor većine modernih predsjednika za izvanustavno ponašanje.
Početkom 1970-ih, predsjednik Richard Nixon iskoristio je nacionalnu sigurnost kao izgovor za angažiranje FBI-a i CIA-e da špijuniraju studente, pa čak i da provale u ured psihijatra Daniela Ellsberga, jednog od njegovih mučitelja.
FISA je donesena kasnih 1970-ih kako bi prisilila saveznu vladu da usredotoči svoje nadzorne aktivnosti - špijuniranje temeljeno na domaćoj nacionalnoj sigurnosti - samo na one ljude koji su vjerojatnije nego ne agenti strane vlade. Budući da FISA ovlašćuje suce u Sudu za nadzor stranih obavještajnih službi da u tajnosti donose pravila i utvrđuju procedure za nadzor — u suštini donošenje zakona — javnost i mediji su uglavnom držani u neznanju o prirodi i opsegu statuta te pravnom i moralnom razlog za špijuniranje svih u SAD-u od strane savezne vlade
Masovno špijuniranje za koje su ovi suci zaključili da FISA odobrava izravno je u suprotnosti s formulacijom, značenjem i svrhom same FISA-e, koja je donesena kako bi se spriječilo upravo ono što je zapravo sada pustila na slobodu.
Sada nepobitno znamo da je taj tajni FISA sud — čiji suci ne mogu voditi evidenciju o vlastitom radu i da im stražari provjeravaju džepove i aktovke dok ulaze i izlaze iz zgrade suda — dopušta špijuniranje svakoga cijelo vrijeme.
Sud FISA saslušava samo odvjetnike vlade i oni su ga uvjerili da je učinkovitije uhvatiti digitalne verzije svačijih telefonskih poziva, poruka, e-pošte i drugog digitalnog prometa nego prisiliti vladu — kao što Ustav zahtijeva — usredotočiti se samo na one za koje postoji razlog da se vjeruje da su vjerojatnije da ne sudjeluju u nezakonitim radnjama.
Kad je FISA napisana, nadzor telefona bio je stvar prisluškivanja — postavljanje žice na telefonsku liniju mete, bilo unutar ili izvan kuće ili poslovnog prostora, i slušanje ili snimanje u stvarnom vremenu razgovora koji su se čuli na prisluškivanoj liniji.
Danas Agencija za nacionalnu sigurnost ima 24/7 pristup glavnim računalima svih pružatelja telekomunikacijskih usluga i svih pružatelja računalnih usluga i cjelokupnom digitalnom prometu koji se prenosi optičkim vlaknima u SAD-u. NSA je imala ovaj pristup u skladu sa sudskim naredbama FISA-e izdanim 2005. obnavlja se svakih 90 dana. Sud FISA-e temeljio je svoje presude na vlastitoj, u biti tajnoj zamršenoj logici, koja nikada nije bila podvrgnuta javnom nadzoru. To je rezultiralo univerzalnim stanjem nadzora u kojem mi u Americi sada živimo. NSA to nikada nije demantirala.
Tako je 2016., kada Trump kaže da ga je bilo nadzirano, Obama samo trebao zatražiti od NSA-e da se pripremi transkript Trumpovih telefonskih razgovora iz digitalnih verzija koje je NSA već posjedovala. Budući da NSA ima digitalnu verziju svakog telefonskog poziva upućenog prema, iz i unutar SAD-a od 2005., da je predsjednik Obama prošle godine želio transkripte Trumpovih poziva u bilo kojem trenutku, NSA bi bila dužna pružiti ih, samo budući da bi se danas zahtijevalo da se osiguraju transkripti Obaminih poziva ako ih predsjednik Trump želi.
Ali da je Obama naredio NSA-i da pripremi transkripte Trumpovih razgovora prošle jeseni pod izlikom nacionalne sigurnosti - da bi se otkrilo komunicira li Trump s Rusima bio bi dobar izgovor - negdje bi postojao zapis o takvoj naredbi. Iz tog razloga, ako je Obama ovo učinio, bez sumnje je koristio izvor na kojem ne bi ostavio otiske prstiju.
Ulazi James Bond.
Izvori su mi rekli da je britanska služba za inozemni nadzor, Vladin komunikacijski štab, poznat kao GCHQ, Obami najvjerojatnije dostavio transkripte Trumpovih poziva. NSA je GCHQ-u dala puni 24/7 pristup svojim računalima, tako da GCHQ — strana obavještajna agencija koja, kao i NSA, djeluje izvan naših ustavnih normi — ima digitalne verzije svih elektroničkih komunikacija napravljenih u Americi 2016., uključujući i Trumpovu. Dakle, zaobilazeći sve američke obavještajne službe, Obama bi imao pristup onome što je želio bez otisaka prstiju Obamine administracije.
Stoga, kada su visoki američki obavještajni dužnosnici zanijekali da njihove agencije znaju za ovo, vjerojatno su govorili istinu. Ovom zlokobnom scenariju pridonosi i činjenica da je tri dana nakon Trumpove inauguracije šef GCHQ-a Robert Hannigan iznenada dao ostavku, izjavivši da želi više vremena provoditi sa svojom obitelji.
Nadam se da će istrage Trumpovih navoda otkriti i otkriti istinu - kakva god ona bila. Ali lekcija je ovdje užasno ozbiljna.
Suočavamo se s najvećom prijetnjom osobnoj slobodi otkako su Zakoni o vanzemaljcima i pobuni iz 1798. zabranili kritiku vlade.
Imamo neizabranu, neimenovanu, neodgovornu elitnu skupinu u obavještajnoj zajednici koja manipulira predsjednikom po volji i posjeduje intimno, detaljno znanje o svima nama koje može otkriti.
Imamo statute koji su predsjedniku dali neustavne ovlasti koje su očito iskorištene. A imamo suce na tajnim sudovima koji sve to omogućuju kao da Ustav ne postoji.
Dokle ćemo još imati slobodu?”
FBI je pokrenuo svoju istragu o smicalicama u Trumpovoj kampanji u srpnju 2016. Očito niste prepoznali datum kada je direktor Comey to spomenuo. Svatko tko na trenutak povjeruje da je Trumpu, jednom od najgorih ljudi na cijelom planetu, u srcu najbolji interes američke republike i da je ušao u predsjedničku utrku samo kako bi pokušao napraviti razliku i spasiti Sjedinjene Države od 'dubine' država'…
Smiješno. Pogledajte njegova imenovanja, pogledajte njegove savjetnike, pogledajte njegovo držanje i cjelokupno ponašanje. Ne bi bio sposoban voditi nijednu od svojih tvrtki da nije njihov vlasnik. Tip se nikada ne bi uzdigao iznad pomoćnika swing managera u korisničkoj službi i bio bi otpušten s tog posla nakon što je izostao s posla toliko dana u mjesecu, budući da je razbojnički playboy kakav je oduvijek želio biti.
Richarde Dolan, ostavio si puno mesa na stolu, prelivenog umakom. Još nemaš desert.
Ne razumijem vaš prigovor McGovernovoj i Binneyevoj priči budući da slijedi vaš argument – naime da su američke špijunske agencije preuzele na sebe špijuniranje Trumpa i njegovih suradnika.
Autori zastupaju ovu širu perspektivu, karakterizirajući Obamu kao običnog pijuna u spletkama Duboke države, tj. obavještajnih agencija i moći kojima one uistinu služe – ratnih ugovaratelja, multinacionalnih kompanija, Wall Streeta i sličnih bogatih moćnih američkih entiteta uloženih u Američko globalno carstvo.
Ne američki narod!
I ja vjerujem da postoji viša sila nad našim političarima. Također vjerujem da duga povijest čovjeka dokazuje da sam u pravu, da su ova stvorenja iza vrata uvijek bila tu. Ono što je nama za odgonetnuti, odnosno analizirati i prosuđivati je u kojoj mjeri mi građani imamo posla s tim šarlatanima?
Ponekad kad se motam po glavi pokušavajući shvatiti što se dovraga događa u ovom svijetu, kunem se da bismo trebali usvojiti još jedan glupi zakon i označiti naše vijesti sa.... Upozorenje: ove vijesti bi vas mogle natjerati da pomislite da je kraj svijeta. To bi moglo zadovoljiti religioznog fundamentalistu, ali naš nacionalni dijalog je sada tako besciljno podijeljen i sasvim iskreno podo duhovit do te mjere da ne znam što ili kako ćemo sve to ponovno okupiti kao nacija i uspjeli postaviti jedra s pravom.
Po mom mišljenju vrlo je jasno da postoji netko ili netko iza paravana. Obama je prihvatio ulogu Alata, pretpostavljam da Trump nikada neće priznati da je to učinio, ali će uputiti svoje sluge da slijede stazu kakve god Think Tank gluposti slijedile. Na kraju smo ono što je Ebenezer rekao da jesmo, višak stanovništva.
Razveseli se, ima nas puno!
tipkač,
Vidite li razliku između “tranzicije” i “tijekom kampanje”?
I vidite li razliku između "Obama je naredio" i "NSA pokupila tijekom redovitog nadzora"?
Nije to tako teško pratiti, iznenađen sam što je McGovern, kojeg poštujem, napravio ovu grešku.
Ili je smiješno ili odvratno, ili oboje, kako se apologeti brzo rasplaču dokažu za jednu stranu dok svakodnevno iznose optužbe bez dokaza za drugu. Ne, Nunes nije uspio dokazati da je Obama izdao zapovijed, ali možemo reći da je on ili znao da se to radi ili nije bio upoznat s činjenicom da se to radi. Što se tiče drugog slučaja, nitko nije toliko glup. Niti sumnjam da su apologeti.
@Herman:
Čini se da je Nunes također duboko zbunjen izrazom "tijekom kampanje".
Nekako je teško braniti Nunesove postupke u ovom slučaju. Ako želi/misli da se mora nacrveniti, možda bi trebao razmisliti što to znači. Unaprijed je izgledao kao Trumpova marioneta (moje riječi prije Pelosi). Sada, on STVARNO izgleda tako. I gurnuo je cijelu stvar na višu razinu. Pa, hvala na tome, Devine.
Svatko tko nije znao da su SVI pod nadzorom države nije obraćao pozornost. Vijesti ovdje u Friscu su imale NSA ormar u ATT postrojenju... otkrio ga je tamošnji tehničar 2003? Dakle, fašistička država je mislila da će biti imuni?
Nunesov poni show za doduše herojski čin je lijep, ali koliko je puta bio suučesnik?
Ovo ja zovem rumenilo:
http://tinyurl.com/l4rozhx
Kako mislite da će Nunes postati skitnica jer je razgovarao s POTUSOM prije Adama Schiffa? POTUS ima dopuštenje da čuje povjerljive informacije, a Nunes je smatrao, s dobrim razlogom, da je u javnom interesu da ih čuje. Trump nije meta kaznene istrage. Bez obzira na to je li Flynn bio meta ili ne, novinari koji su dobili informacije o njegovim razgovorima nisu bili ovlašteni za informacije. FBI je odbio to istražiti. Lijepa priča o tome bila bi da je FBI jednom stao na stranu javnog interesa. Vjerojatnija i očiglednija priča je da je FBI ključni dio Duboke države, trenutno na strani protiv Trumpove poruke, koja ne igra uvijek po njihovim pravilima. Sada su Nunesa stavili u križ jer se također protivio njihovoj lažnoj, napisanoj poruci. Za tu akciju Nunes zaslužuje podršku javnosti.
Cijeli ovaj dogovor da Nunes nije obavijestio kongresmena [Shilla] Shiffta je sranje i diverzija. Shill/Shifft je dobio isto pismo koje je poslao Larry Klayman kao i svi članovi odbora u kojem se opisuje što je bivši CIA/NSA zviždač Montgomery (600 milijuna dokumenata) uklonio iz dosjea sablasti. Ovo je sve kako bi se zaštitio Obama i njegovo špijuniranje Trumpa, Jamesa Rosena, Merkel, AP-a i mnoštva drugih ljudi.
Ne mislim da je Obama špijunirao sve te ljude. Međutim, Duboka država ih je špijunirala i on je znao za to. CIA se specijalizirala za ove prakse još od Vijetnamskog rata – Google, operacija Phoenix. Koriste ga u drugim zemljama i Sjedinjenim Državama.
Problem s Trumpom je što njegovi problemi koje je sam sebi uzrokovao zamagljuju dobro koje pokušava postići.
Slažem se. Obama je znao da se to događa i, znajući gdje mu je kruh s maslacem, odlučio je biti "timski igrač" i šutjeti.
Da, bez sumnje ste u pravu, ali pitanje bi trebalo biti tko špijunira Obamu?
Iskreno vjerujem da će biti veći plijen što su veći. Ovi veliki igrači su najosjetljiviji da budu uhvaćeni vlastitim pogreškama, ili lako zavedeni svojom ljubavlju prema novcu, ili su možda čak i ponešto od oba ta nedostatka ono što prodaje njihove duše Đavolima Duboke Države.
Ono što mi građani igramo je ono gdje ostajemo podijeljeni jedni protiv drugih, tako da se ništa od velike važnosti neće učiniti. Naši glavni scenaristi imaju svakoga gdje nas žele. Moguće je da je Trump ubacio ključ u njihove planove...ali opet se zapitajte je li?
Zapamtite da smo mi nacija koja je kupila sve službene priče o svim ubojstvima iz šezdesetih, i nadmašili smo sami sebe kada smo prihvatili izvješće povjerenika za hitne slučajeve. Nalazim se u trenutku kada ne vjerujem da ništa nije stvarno.
Ključni dio ovog eseja:
Da, SVI. Osim u posebnim slučajevima, prikupljene informacije vjerojatno se ne ispituju u stvarnom vremenu, ali svaka obična komunikacija na daljinu prikuplja se za buduće pretraživanje. A za ljude od interesa za Državu nadzora, svaka normalna komunikacija na kratke udaljenosti također. Pogotovo ako se razgovor odvija u dometu bilo čijeg pametnog telefona.
Američka policijska država konstruirana je na takav način da uključene agencije više nemaju potrebe ići na sud. Možda će to učiniti iz specijaliziranih odvjetničkih razloga, ali svejedno će prikupiti informacije.
Nedavno sam saznao da ni američka pošta nije sigurna.
Otkrića Edwarda Snowdena i priznanje iz 2013. godine da američka poštanska služba fotografira prednju i stražnju stranu sve pošte poslane kroz SAD, navodno u svrhu razvrstavanja, donijeli su novu pozornost programu naslovnica za poštu.
Tehnike otvaranja i ponovnog zatvaranja pisama postoje već godinama, ali sumnjam je li to više potrebno. S obzirom na napredak u modernoj tehnologiji, sumnjam da posebne kamere mogu pročitati i snimiti tekst unutar neotvorenog pisma.
Trump je bio "nadziran" jednostavno zato što živi u SAD-u A. Ne bih se kladio ni u novčić da Bijela kuća nije prisluškivana do kraja. Obama & Company imali su mjesece da to učine ako su željeli. Ali kome bi se uopće moglo vjerovati da će otkloniti greške na mjestu? Nitko koga poznajem!
Za stvarno važne rasprave Trump bi vjerojatno trebao izgraditi prostranu malu kolibu negdje na stražnjem travnjaku od materijala koje su kupili ljudi od povjerenja. Slično tome, pouzdani radnici bi ga spojili zajedno, i imao bi lijepe porta-noše, flaširanu vodu i plinsko osvjetljenje. Zaštita u podu, zidovima i krovu prekinula bi svaki prijem mobitela – koji, kao i većina računala, ni u kojem slučaju ne bi bili dopušteni unutra. Sićušni rekorderi koje bi prodani izdajice nosili unutra bili bi problem koji bi morali sami riješiti.
Jeste li znali da su Rusi ozvučili američko veleposlanstvo u Moskvi prije mnogo, mnogo godina snimajući vibracije s prozora izazvane bilo kakvim zvukom iznutra? Guglaj ako te zanima.
Znao sam da će lasersko svjetlo usmjereno na udaljeni prozor biti modulirano vibracijama i refleksije bi se mogle koristiti za ponovno stvaranje glasova koji se govore unutra. Također sam čitao da ruske ambasade imaju posebno izrađene prozore koji pobjeđuju ovu tehniku. Vjerojatno i naši. Vibrirajući zidovi učinili bi istu stvar, tako da bi moja hipotetska koliba trebala olovnu oblogu da priguši njihove vibracije. Mikrovalne pećnice bi također morale biti vani - sjećate se bube Great Seal u američkom veleposlanstvu u Moskvi? Imao je rezonantnu šupljinu koja se ponašala slično laserima i prozorima i godinama je špijunirao najdublje američke tajne.
Već 70-ih svi prekooceanski pozivi koji su izlazili iz SAD-a bili su praćeni, samo je bilo potrebno jedno prisluškivanje na svakoj obali. Retko se često spominju 52 fuzijska centra, kombinirane državne i korporativne sigurnosne snage, barem jedan u svakoj državi, nadziru sve komunikacije, 2 veličine su preko 1 milijun četvornih stopa.
Haha! Možda bi Trump trebao razmisliti o postavljanju poslužitelja e-pošte natrag u svom bloku u Trump Toweru za komunikaciju s vlastima, kao što je Hillary učinila.
Hillary je koristila privatni poslužitelj tijekom svog mandata kao SoS kako bi izbjegla zahtjeve FOIA-e u svoje aktivnosti, uključujući ugovore o plaćanju igranja od strane stranih vlada i Zaklade Clinton – tzv. praćenje nakon činjenice od strane američkog naroda, uključujući novinare.
Za Trumpa bi to bilo izbjegavanje praćenja američkih špijunskih agencija u stvarnom vremenu.
Na USPS fotografskoj pošti: Živimo oko 2 sata zapadno od Richmonda, ali kada pošaljemo pismo na adresu udaljenu od 3 milje, prvo mora proći kroz Richmond kako bi se sortiralo. Možda je to razlog.
Hvala Ray i Bill,
Za osvjetljavanje tamnih mjesta. Čini mi se da prava istraga ne bi trebala biti kako je Rusija "hakirala naše izbore" 2016. - mi smo "hakirali" Jeljcinove izbore 1996., samo su možda Rusi naučili nešto o "hakiranju izbora" od nas?
Zašto ne istražimo kako je nadzor američkih obavještajnih agencija nad korporativno financiranim političarima (kako bismo vidjeli igraju li po pravilima Obavještajne agencije (usko povezano s “proračunom obrambene industrije”)) zauzvrat povezan sa stvarnom kontrolom kongresnih glasova koje “vanjskopolitički establišment” smatra dobrima za zemlju? Nije ni čudo što ćemo uvijek biti u ratu, ako nastavimo napumpavati ove slamnate neprijatelje (da – neki su stvarni) koji nam omogućuju da svijetu diktiramo što je dobro za njega. Ovo je vrhunac i nestabilnost hegemonije i vjerojatno nas vodi u ona mračna mjesta gdje vaše svjetlo sja. Nastavite tako, ljudi, nacija je u pitanju.
Koji bi bio dobar akcijski plan za otpor "dubokoj državi"? Znam, biti informiran i svjestan očit je korak, ali što dolazi nakon toga?! Kennedyja je ubila duboka država, kao i njegovog brata, Roberta……To znači da je duboka država spremna čak i ubiti predsjednika zemlje ako bi stajao na putu!! Ista ta "Duboka država" osmislila je 9. rujna i nekoliko drugih operacija pod lažnom zastavom i izvukla se sa svima njima... moje pitanje je vrlo valjano "Kako se oduprijeti "Dubokoj državi"?!
Obrazujte se, živite promjenu koju želite vidjeti, molite, podržavajte snage koje se suprotstavljaju DS-u, budite pozitivni, slijedite svoju savjest, prihvatite samsaru
dobro rečeno.
jedino što možete kontrolirati je sebe, a to nije tako lako kao što se općenito misli.
U ratu smo s ekonomskom aristokracijom, a ne samo da tražimo da budemo izabrani.
Svatko tko traži mjesto predsjednika trebao bi očekivati mnoge unutarnje pokušaje ubojstava, te mora odmah demontirati centre moći i zatvoriti vjerojatne sabotere i kontrarevolucionare. Trebao bi imati jednako sposobnog potpredsjednika i pomoćnike kako bi učinkovito postupio nakon ubojstava. Progresivna stranka mora imati vladu u sjeni s mnogo suvišne kontrole i vlastitu unutarnju sigurnosnu agenciju, sposobnu učinkovito preuzeti vlast i zadržati je.
To ne bi bilo potrebno, ali ta ekonomska moć i njezina oligarhija zauzele su sve institucije naše bivše demokracije i moraju biti izbrisane. Ustav se mora izmijeniti kako bi se ograničilo financiranje masovnih medija i izbora na ograničene donacije, kako bi se uspostavila kontrola i ravnoteža unutar svake grane, te kako bi se strogo ograničile i kontrolirale sve vojne i obavještajne agencije.
Rekao bih da ste dobru igru nazvali "u gužvi".
Zanimljiv link Stephen. Ljudi su skloni izbjegavati riječ zlo, i što je još važnije ono na što ona upućuje. Kad sam bio dječak u tridesetima, stripovi su jasno pokazali tko su zli koji žele dominirati svijetom i porobiti ga. Mogli bismo sada iskoristiti nešto od te literature, možda bi to pomoglo probuditi ljude da shvate tko su im pravi neprijatelji.
Bok, mike k, vjerujem da je zlo ovdje i da dominira svima nama. Tvoj komentar o zlu je u pravu.
kliče Stephen
Ovo je prava priča! Kakav sjajan članak!
I pitamo se zašto su naše politike nelogične i lude?
Washington DC je ludnica.
Dobro pitanje.
Čini se da SAD ima tu sklonost da poludi i čini gluposti svakih nekoliko godina.
I najčešće se javnost i mediji slažu s tim.
Vjerujem da je "nešto jako zlo labavo" i da ima kontrolu.
http://graysinfo.blogspot.ca/2016/11/something-is-very-evil.html
Ovi vladini žohari ostaju zauzeti špijuniranjem jedni drugih i smišljanjem planova za ucjenjivanje onih koji su na ljestvici više u hijerarhiji moći. Odličan recept za ludilo!
Sablasna kopilad uništavaju svaku priliku za demokratsku vladu. Ovi gmizavci su najbliži utjelovljenom zlu.
Zaista je začuđujuće kada razmislite: iako je Trump povećao ionako suludi vojni proračun za najmanje 10%, to još uvijek nije dovoljno za određene militarističko-obavještajne ratne huškače. Kladili su se na Killary i shrvani smo kad je izgubila. Potpuno su znali da će ona pokleknuti pred svime što oni požele, na kraju krajeva, i sama je bila militaristički cionist, čak se zalagala za samoubilačku zonu 'zabrane leta' u Siriji.
Određeni element obavještajno-militarističko-medijskog establišmenta još uvijek namjerava ocrnjivati Trumpa (nesumnjivo, neki od onih koji su to zaslužili) i neće stati dok ne natjeraju Trumpa da vodi sveobuhvatni zračni i kopneni rat protiv Teherana, Damaska i Krima . Tillerson izaziva nelagodu kod militarista, jer je Tillerson tržišno vođen graditelj carstva. Radije bi prekinuo naftne poslove s Iranom, Libijom i Sirijom umjesto da ih uništi i pretvori u propale države, a to je ono što vojnici vođeni graditelji imperija žele.
Zadnjih nekoliko mjeseci jasno pokazuje protiv čega se suočavamo. Washington-Zio militaristi (i njihovi medijski sluge) neće se zaustaviti ni pred čime sve dok ne budu mogli potpuno vjerovati da će izvršna vlast pokleknuti pred svakim njihovim diktatom.
Srebrna strana Trumpa kao preza, takvog kakav jest, jest da razotkriva trulež američkog imperija – i interese koji stoje iza njega: ratne ugovornike, Wall Street, multinacionalke sa sjedištem u SAD-u i Demokratsku stranku. Plus Repubs, naravno.
Hillary bi bila pametnija i ostala pri scenariju – laprdala bi o politici identiteta i društvenim pitanjima kako bi održala umirenu demografsku bazu dobro obrazovanih, financijski ugodnih, urbanih profesionalaca, dok bi pojačala ratove i dodatno poticala interese Wall Streeta i multinacionalke.
Trumpov bik u trgovini porculanom skida masku.
BTW, velika većina mojih prijatelja na FB-u su zabrinuti liberalni, samodopadni, lojalni demokrati koje bi bilo briga za američke ilegalne ratove ili milijune ljudi koje smo ubili i pretvorili u izbjeglice zbog uništavanja njihovih zemalja. Sve do čega im je stalo je da se riješe Trumpa.
Ovdje jedna napomena; “zabrinutih liberala, samopravednih, lojalnih demokrata koje bi bilo briga za ilegalne ratove SAD-a”, govorite o neoliberalima, a ne o progresivnim Amerikancima koji pokušavaju formirati savršeniju uniju, bili oni toga svjesni ili ne.
Potpuno se slažem. Trumpov izbor samo je skinuo veo i razotkrio ružno lice našeg Carstva, ali većina demokrata (kao i većina mojih FB prijatelja) ne vidi da se prljavi poslovi nastavljaju bez obzira na to koja je stranka na vlasti.
Uzaludno trošenje ako uzmete u obzir da vladi nedostaje 6 trilijuna. izvještaji.
Dok gledam kako se državni udar prenosi u našem domu, sada otkrivam da cijenim zastupnika Devina Nunesa, a to je njegova podrška USS Libertyju i odavanje počasti Terryju Halbardieru. Bio sam radista u mornarici i nikada nisam čuo ni riječ tijekom moje obuke, koja se održala nekih 18 mjeseci nakon napada USS Liberty, i sada smatram da je odvratno što nam nikada nisu rekli što je Halbardier učinio da spasi svoj brod i preživjele članove posade ...pričati o prešućenom. Bravo za zastupnika Devina Nunesa barem za to. Kad je riječ o sagi MSM protiv Trumpa, samo ću pričekati do sljedeće reklame da vidim kako stvari napreduju.
PS Pitam se što AIPAC misli o tome da Nunes odaje počast USS Libertyju?
Političar odaje počast članu posade broda USS Liberty - sada je to dašak svježeg zraka u nacionalnoj septičkoj jami.
Stalno nailazim na ljude koji nikad nisu čuli za USS Liberty Attack. Pretpostavljam da samo iz tog razloga, kada ljudi kao što je Nunes odluče članovima posade Libertyja kao što je Harbardier odati malo zahvalnosti i poštovanja, nadam se da će više građana saznati za ovu izraelsku izdaju. Ne bih se mnogo iznenadio da AIPAC navija protiv Rep Nunesa...a ti?
Teško mi je pratiti sve što MSM izvještava o Trumpu. Kao da svakih pola sata na CNN-u i MSNBC-u postoji još jedna Trumpova priča koja pokušava nadvladati Trumpovu priču prije nje. Dok nam odvlače pažnju Putinove marionete, Nikki Haley dobiva stojeće ovacije na konferenciji AIPAC-a zbog svoje snažne podrške svemu što je izraelsko u UN-u. Zatim imamo gomilanje trupa u Siriji i Iraku. Sve se to događa dok se vojne vježbe u Aziji zahuktavaju.
Također sam spomenuo Nunes u čast Harbardieru jer sam ograničen na ono što drugo reći o ovoj ruskoj hakerskoj priči. Jedno je sigurno, Putin ili ne Putin, nije li nevjerojatno kako se ništa od onoga što je bilo u Hillaryinoj i Podestinoj e-pošti nikada ne raspravlja….hmmm radi li? Ne znam, ali znam da je Amerika sada službeno postala jedan veliki reality show.
Joe & Bill- Imam novog pronađenog heroja u Harbardieru. Otišao sam na more više od 27 godina kao radio operater/elektroničar u trgovačkim mornaricama. U vrijeme USS Libertyja, vjerovali ili ne, Morseov kod je još uvijek bio naš primarni oblik komunikacije. Godinama sam provodio osam sati dnevno slušajući SOS na 500 kHz. Zatim se tehnologija vrlo brzo promijenila, a ja sam svoju posljednju turneju proveo povlačeći kabel kako bih instalirao lokalnu mrežu s 8 radnih stanica koje su sve bile povezane putem satelita na internet. Danas ima vrlo malo RO/ET-a na komercijalnim brodovima, većina nas je morala prijeći na ugovorene brodove Military Sealift Commanda kako bismo završili svoju karijeru. Sumnjam da nas je pod američkom zastavom ostalo više od desetak.
Hvala na ažuriranju Skip. Moje prve dvije godine bile su kao CYN Communication Yeoman, što je bio Radiomen bez Morseovog koda. Moje posljednje dvije godine ukinuli su CYN i učinili nas sve RM. Bio sam u tri ekipe za razgradnju. Mornarica je prolazila kroz velike promjene, a moj je tečaj bio samo jedan mali dio toga. Kad nam je dosadilo, imali smo RM-a koji bi se igrao s kristalnim setom i slao Cabse na razne strane.
I ja nisam siguran što da radim o ruskoj hakerskoj priči. Svaki haker vrijedan svoje soli prikrit će svoje tragove. Za razliku od opipljivog, fizičkog života, dokazi koji ostaju nakon činjenice mogu iznositi nešto više od log datoteka (koje se mogu krivotvoriti preusmjeravanjem koje prolazi kroz više međunarodnih poslužitelja/IP-ova). U digitalnom svijetu ništa nije suhoparno onako kako bismo očekivali od konvencionalne kriminalističke istrage u kojoj se mogu otkriti "čvrsti dokazi". Ljudi koji znaju što rade ne bivaju uhvaćeni. Koliko znamo, to su *bili* Rusi. Koliko znamo, naša je vlastita obavještajna zajednica pokušavala osmisliti scenarij u kojemu izazivamo toliko javnog bijesa zbog neke granice koju je Rusija prešla da postoji obnovljena volja za hladnim ratom, ako ne i širenjem rata u Siriji . (Rat donosi novac poduzetnicima obrane i čini herojima političare koji inače nemaju ništa osim "nacionalne vizije".)
Bilanca ove situacije nije ništa drugo nego ironično. Tijekom predsjedničkih debata postavilo se pitanje hoće li Trump krivično goniti Hillary ako bude izabran. Hillary je imala spreman odgovor - optuživši Trumpa za "unižavanje demokracije" i odbacivanje slavljene američke tradicije "mirnog prijenosa vlasti". Nije važno što je cijela razmjena počivala na posve hipotetskom pitanju - i to pitanju bez presedana za predsjedničku debatu! Nakon toga, mediji su podivljali s pričom da će Trump, ako bude izabran, potrošiti svoje vrijeme na progone i procesuiranje svojih političkih neprijatelja (Clintonove kampanje i/ili Zaklade). Kasnije je izašlo na vidjelo da su Hillary ta debatna pitanja bila hranjena unaprijed kako bi mogla izaći swinging (dajući joj prednost u pobjeđivanju u debatama). Kako brzo zaboravljamo: Također je utvrđeno da su mediji objavljivali svoje priče od osoblja Clintonove kampanje na odobrenje prije objavljivanja kako bi bili sigurni da su imali Clintonovo odobrenje (ova vrsta dosluha zabranjena je u svijetu medija jer implicira izvore i novinare koji pokrivaju oni su u dosluhu). Sada dodajte činjenici da su tijekom otkrića Anthonyja Weinera članovi Clintonovog unutarnjeg kruga odmah dobili ugovore o imunitetu. Sada brzo premotajte trenutnu istragu i u ovoj fazi izgleda kao da je uskraćivanje imuniteta glavna stvar kada su u pitanju Trump i njegov bivši savjetnik Michael Flynn.
Vodstvo u izborima 2016. bilo je strukturirano oko histerije — straha od toga koliko će Donald Trump skrenuti s tračnica, straha od toga je li "temperamentno sposoban" da drži prst na nuklearnom gumbu, itd. Počelo se činiti pretjeranim. Usprkos svim greškama Donalda Trumpa — a one su brojne — mediji i Clintonova kampanja pretjerali su s bauškom do te mjere da je to paradoksalno moglo koštati Clinton izbora (postoji nešto poput "previše se truditi"). Pa ipak, bez obzira na svu maniju koja je nastala oko mogućnosti da izabrani predsjednik može kazneno goniti Hillary Clinton, predsjednik Trump nije učinio *ništa* čime bi je povrijedio. S druge strane, isto se ne može reći za ogorčene pristaše Hillary Clinton na visokoj razini u medijima, obavještajnoj zajednici i drugdje. Progon predsjednika Donalda Trumpa čita se kao osveta za gubitak koji nije trebao biti moguć (Trump autsajder vs. Clinton krajnji insajder).
Rekli su nam stručnjaci, mediji i političari da je Trump kandidat i Trump predsjednik rasist, ženomrzac, seksist, netrpeljiv, autoritaran, nacist. (A to je samo uži popis optužbi za atentat na likove!) Cijelo to vrijeme, svaki pojedini dan vijesti pun drame otkako je Trump preuzeo dužnost bio je ispunjen aluzijama, poticanjem straha i otvorenim pokušajima da se skandalizuju Trump i njegovi suradnici.
Na kraju krajeva, nije jasno kakvu su ulogu Rusi odigrali u “otmici izbora”. Međutim, ono što POSTAJE jasno jest da pravi tirani koji ne poštuju demokraciju nisu oni s poremećajem stopala na usta (kao Trump na Twitteru), već oni koji zakopčaju usne i nose velike batine (i osvetu) unutar obavještajnu zajednicu i Washington općenito. Ruska umiješanost ili neupletenost Rusije, cilj ove dnevne drame je pronaći problem koji odjekuje i "zalijepi" američki narod i naše izabrane predstavnike na takav način da se ujedinimo iza poziva na opoziv predsjednika i/ili zatvaranje članova njegova kabineta. Svakim danom postaje jasno da Trump nikako ne može biti bezobzirniji ili "zliji" od washingtonske elite koja se protivi njegovom predsjednikovanju. Washingtonski establišment treba hodati putem mirnog prijenosa vlasti - upravo onog što je Hillary Clinton veličala. Ono što upravo sada vidimo u rukama onih koji žele srušiti Trumpovu administraciju — nadzorni državni makartizam — sve je samo ne miroljubivo.
To je dašak svježeg zraka s večernjim zastupnikom Nunesom koji spominje da se radi nešto o tome kako bi se to dalje razotkrilo. Čini ga metom neprijatelja SAD-a.