Ekskluzivno: Provodeći “grupno mišljenje” koje Iran naziva glavnim sponzorom terorizma, neokonzervativci službenog Washingtona manevriraju Trumpovu administraciju da se prilagodi izraelskim (i saudijskim) željama, izvještava Robert Parry.
Robert Parry
Vanjska politika predsjednika Trumpa klizi prema neokonzervativnoj ortodoksiji na Bliskom istoku jer se insajderi Bijele kuće slažu s izraelsko-saudijskim interesima i zaklinju se na beskrajno neprijateljstvo prema Iranu, za kojeg lažno inzistiraju da je glavni sponzor terorizma.
Rečeno mi je da državni tajnik Rex Tillerson, barem privatno, priznaje da su Saudijska Arabija i njeni saveznici zaljevskih država predvođeni sunitima glavni podupiratelji Al Qaide i Islamske države – dok se Iran zapravo bori protiv ovih velikih terorističkih skupina – ali bliski savjetnici predsjedniku Trumpu, uključujući zeta Jareda Kushnera i savjetnika za nacionalnu sigurnost Michaela Flynna, čini se da su povezani s "grupnim mišljenjem" službenog Washingtona koji okrivljuje Iran za gotovo sve što je pošlo po zlu u regiji.
Ovo “grupno mišljenje” zahtijeva da svatko tko želi da ga službeni Washington shvati ozbiljno mora ponavljati mantru da je “Iran glavni sponzor terorizma”. Razlog je taj što je Washingtonov establišment spreman reći gotovo sve što mu kažu iznimno bogati Saudijci i iznimno utjecajni Izraelci. Trump je Iran označio kao "broj 1 u terorizmu".
Ironično, Flynn je – dok je bio direktor Obavještajne agencije obrane – nadgledao pronicljivu 2012. analiza koji je točno pratio uspon opakog sunitskog džihadističkog pokreta u Siriji uz podršku zaljevskih država i politike Obamine administracije. Izvješće je izričito upozorilo na mogućnost "Islamske države", koja se doista pojavila 2014. s visokoprofilnim odrubljivanjem glava američkim taocima.
U 2015 intervju, Flynn je proširio analizu, rekavši da su Obamina administracija i njezini saveznici donijeli "namjernu odluku" podržati ono što je u izvješću nazvano stvaranje "proglašene ili neproglašene salafističke kneževine u istočnoj Siriji" s ciljem pritiska ili svrgavanja Sirije vlada. Flynn je rekao da su obavještajni podaci o ovoj izvanrednoj točki "bili vrlo jasni".
Ipak, sada Flynn – kao i gotovo svi drugi u službenom Washingtonu – fokusira svoj bijes na Iran zbog nereda na Bliskom istoku.
Ova “skupina” za okrivljivanje Irana ima nevjerojatne sličnosti s onom koja je racionalizirala katastrofalni rat u Iraku, tj. da je Saddam Hussein bio u dosluhu s Al Qaidom i da je vjerojatno dao teroristima svoje skriveno oružje za masovno uništenje. Ta je lažna analiza ignorirala činjenicu da je sekularni Hussein bio zakleti neprijatelj Al Qaidinih fundamentalista te da su ga i oni mrzili.
Dakle, iako je laž o Saddamovom savezu s Al-Qaidom bila očigledna svakome tko je išta znao o bliskoistočnoj politici, beskrajno su je ponavljali navodno upućeni Washingtonski insajderi kako bi opravdali krvavu invaziju predsjednika Georgea W. Busha na Irak , koji je ubio stotine tisuća Iračana zajedno s gotovo 4,500 američkih vojnika i proširio kaos diljem strateške regije.
Iransko-teroristička prijevara
Sada vidimo sličnu samoobmanu o tome koja je država glavni pokrovitelj terorizma i drugih nevolja. Istina je da je Iran kao nacija kojom upravljaju šijiti na suprotnoj strani sektaške podjele u regiji u odnosu na Al Qaidu i Islamsku državu, dvije glavne sunitske terorističke skupine koje su na meti zauzele Sjedinjene Države i Europu.
Doista, Iran je poslao trupe u susjedni Irak i Siriju kako bi pomogao u borbi protiv Al Qaide i Islamske države. Ipak, pogrešan konsenzus koji navodi Iran kao glavnog sponzora terorizma se nastavlja, vodeći Trumpovu administraciju u novi krug pogrešnih procjena.
Na primjer, Trump je dobio neugodnu pljusku od američkog pravosuđa jer je isključio Saudijsku Arabiju i druge zemlje koje su zapravo proizvele teroriste koji su napali Sjedinjene Države, uključujući otmičare 9. rujna, iz svoje zabrane putovanja u sedam muslimanskih zemalja .
Neki Trumpovi dužnosnici možda shvaćaju ružnu stvarnost o ovim "saveznicima" koji nisu na popisu i njihovoj podršci Al Qaidi i Islamskoj državi, ali svejedno lažu zbog političke pogodnosti. Drugi su možda toliko često ponavljali laž da su u nju povjerovali.
U slučaju Kushnera, Izvijestio je The New York Times u petak da je prihvatio strategiju za pregovore o izraelsko-palestinskom mirovnom sporazumu koji se oslanja na dobre usluge Saudijske Arabije, Egipta i drugih sunitskih arapskih država.
Iz toga slijedi da, budući da Saudijska Arabija i Izrael s entuzijazmom podržavaju liniju Iran je glavni sponzor terorizma, Kushner to može vidjeti kao preduvjet za osiguranje njihove suradnje.
Međutim, bez obzira na to govore li predsjednik Trump i njegov tim ovu laž ili ne, šanse da početnik Kushner pregovara o istinskom izraelsko-palestinskom mirovnom sporazumu su male. Moćan i arogantan Izrael vjerojatno neće učiniti nikakve značajne ustupke slabim i podijeljenim Palestincima.
Ono što bi moglo biti moguće je da se Saudijska Arabija, druge države pod vodstvom sunita i Izrael okupe protiv ranjivih Palestinaca i pokore ih na neku nepoželjnu zemlju unutar "Velikog Izraela", što bi se moglo nazvati "dajte im tri kamena- and-a-noth-john plan.”
Ali takvo nepravedno rješenje dugotrajnog palestinskog pitanja vjerojatno neće biti dugoročno rješenje. Kontinuirano postupanje Izraela prema Palestincima kao potlačenom autohtonom stanovništvu ostat će pred savješću svijeta, slično kao što je to učinio južnoafrički apartheid.
Neuspjeh zeta
Dakle, suprug Ivanke Trump suočit će se sa gotovo sigurnim neuspjehom u svojoj “mirovnoj” inicijativi, ali – prije nego što to postane potpuno očito – mogao bi odvesti mladu administraciju u nekim štetnim smjerovima, vraćajući je u red s neokonzervativnom ortodoksijom službenog Washingtona. Bliski istok.
To je bilo očito u članku na naslovnici The New York Timesa u kojem se ocrtava Kushnerov plan. Prema Timesovim dopisnicima Peteru Bakeru i Marku Landleru, plan “odražava razmišljanje izraelskog premijera Benjamina Netanyahua, koji će posjetiti Sjedinjene Države sljedeći tjedan, i gradit će se na svojoj de facto privrženosti sunitskim muslimanskim zemljama u pokušaju da se suprotstavi uspon Irana predvođenog šijitima.”
Zanimljivo je da Times konačno priznaje realnost izraelsko-saudijskog saveza, nešto što smo mi bili opisujući na Consortiumnews.com budući 2013.
Times racionalizira ovo "de facto usklađivanje" kao nužno za suprotstavljanje "iranskoj hegemoniji u regiji", još jedno divlje pretjerivanje. "Hegemonija" se odnosi na dominaciju ili kontrolu, a Iran nema takvu moć nad Bliskim istokom gdje je njegov utjecaj ograničen na savezništvo s ugroženim vladama u Siriji i Iraku i s militantima Hezbollaha u južnom Libanonu i u vrlo maloj mjeri pobunjenicima Huti u Jemenu .
Kako se to može mjeriti s iranskom "hegemonijom" - posebno što dolazi od američkih mainstream novinara koji bi vrištali kad bi se ta riječ primijenila na Sjedinjene Države - nešto je što samo neokonzervativac može razumjeti. Članak u Timesu također se oslanja na neokonske think tankove i neokonske mislioce za ohrabrujuće riječi o Kushnerovom planu.
"Kruže neke vrlo zanimljive ideje o potencijalu američko-izraelsko-arapskih rasprava o regionalnoj sigurnosti u kojima bi izraelsko-palestinska pitanja igrala značajnu ulogu", rekao je Robert Satloff, izvršni direktor Washingtonskog instituta za bliskoistočnu politiku. "Ne znam hoće li ovo sazrijeti do sljedećeg tjedna, ali ove stvari su vani."
Kushnerov pristup naziva se strategija "izvana prema unutra" s ciljem postizanja dogovora s okolnim sunitskim arapskim državama i zatim korištenjem te poluge da se Palestinci primoraju na to.
“Logika izvana prema unutra je da zato što su Palestinci tako slabi i podijeljeni - i zato što postoji novi, prešutni odnos između sunitskih Arapa i Izraela - postoji nada da će Arapi biti spremni učiniti više,” rekao je Dennis B. Ross, neokonski operativac koji je služio kao bliskoistočni pregovarač za nekoliko predsjednika. Ross je poznati antiiranski jastreb koji je suosnivač Ujedinjeni protiv nuklearnog Irana.
Spremni za Netanyahua
Times je također izvijestio da su Trump i Kushner bili na večeri u Bijeloj kući s kasino magnatom Sheldonom Adelsonom, koji je razmišljao o mogućnost bacanja nuklearne bombe na Iran. Adelson je također glavni podupiratelj Netanyahua.
Sam Trump poznaje Netanyahua dugi niz godina. Rečeno mi je da ta veza datira iz Netanyahuovih dana kao izraelskog veleposlanika u Ujedinjenim narodima sredinom 1980-ih.
Dakle, možda nije iznenađujuće da bi Trump poslao savjetnika NSC-a Flynna da Iran "upozori" na izvođenje nekih konvencionalnih testova balističkih projektila i da bi Trump uključio Iran u svoju zabranu putovanja.
Trump se također savjetovao sa sunitskim čelnicima na Bliskom istoku, uključujući egipatskog predsjednika Abdela Fattaha el-Sisija iz Egipta, kralja Saudijske Arabije Salmana, šeika Abu Dhabija Mohammeda bin Zayeda al-Nahyana i turskog predsjednika Recepa Tayyipa Erdogana, izvijestio je Times. Nijedna od tih zemalja nije bila uključena u Trumpovu izvršnu uredbu kojom se ograničavaju putovanja iz sedam drugih većinski muslimanskih zemalja.
S njegovim zetom u prvim redovima, Trumpov pristup Bliskom istoku oblikuje se kao sličan prethodnim administracijama, ugađajući Izraelu i Saudijskoj Arabiji čak do te mjere da na veliko laže američkom narodu o tome tko je glavni podupiratelj terorizam.
Trump također možda izolira svoju novu državnu tajnicu jer Tillerson očito gleda na realističnije opcije i bori se za ograničavanje utjecaja neokonzervativaca u kreiranju američke vanjske politike. Ali Tillerson se suočava s izazovom kadroviranja State Departmenta bez obraćanja veteranima prošlih administracija s bliskim vezama s neokonzervativcima.
Teška istina je da su neokonzervativci i njihove liberalno-intervencionističke kohorte bili toliko uspješni u čišćenju kontramišljenika iz vanjskopolitičkog establišmenta da nije ostalo mnogo ljudi neovisnog orijentiranja s nedavnim iskustvom upravljanja u State Departmentu.
Sada, kada su neokonzervativci pronašli stražnja vrata u Trumpovu administraciju preko zeta Kushnera, izgledi za oštar prekid s dugom vladavinom katastrofalne neokonske politike na Bliskom istoku postali su sve slabiji.
Istraživački novinar Robert Parry razbio je mnoge priče Iran-Contra za Associated Press i Newsweek u 1980-ovima. Možete kupiti njegovu najnoviju knjigu, Ukradena priča u Americi, bilo u ispišite ovdje ili kao e-knjiga (od Amazon i barnesandnoble.com).
Zaboravljena povijest neprestano se ponavlja: Iran, Čile, Venezuela, El Salvador, Nikaragva, Kolumbija, Honduras, Filipini, Vijetnam, Irak, Sirija, Libija, da spomenemo samo neke.
Ukrajina….
3. veljače 2017. Kako je Trump napunio močvaru
Uz obećanja da će "isušiti močvaru!" još uvijek odzvanja u našim ušima, gledali smo kako Trump na čelo svog kabineta imenuje samo Goldmanove bankstere, Soroseve marionete, neokonske ratne jastrebove i revnitelje policijske države.
https://youtu.be/cs0BfPDvUQg
Upravo sam se vratio na ovu web stranicu kako bih ponovno pročitao važan članak Morgana Stronga i uvijek su mi novi komentari zanimljivi. Znam re 911 Istina da mnogi Amerikanci izražavaju sumnju u službenu teoriju, ali s toliko užasnih događaja u narednim godinama, o tome se ne govori puno, to je ono što mislim, Michael. Poslao sam svoju hrpu knjiga o rupama u službenoj priči u knjižnicu Democracy Centera u Cambridgeu MA kako bi ih drugi mogli čitati. Toliko ljudi još uvijek prihvaća teoriju o ubojstvu JFK Oswalda više od 50 godina kasnije, čak sam čuo Chrisa Matthewsa na Hardballu kako to iznosi i pomislili biste da je znao bolje. U potpunosti se slažem s komentarom da postoji nešto zlo na ovoj zemlji. Ali sada, što da radimo? Samo nastavi gurati, sve što možemo. Duboka država sada pokušava ponovno pokrenuti sirijski rat, imajte na umu izvješće AI-ja.
Zanimljiv članak na linku ispod:
---------------------
“Trumpovi ratovi”
Autor Stephen Lendman
Global Research, 13. veljače 2017
http://www.globalresearch.ca/trump-wars/5574595
Pa, ako čitate odluku iz 9. kruga, znate da je ovo pogrešno. Odluka nije imala nikakve veze s tim tko je bio na zabrani, samo kako je zabrana provedena i njezina specifična “muslimanska” komponenta (koliko god selektivna bila).
“Na primjer, Trump je dobio neugodnu pljusku od američkog pravosuđa jer je isključio Saudijsku Arabiju i druge zemlje koje su zapravo proizvele teroriste koji su napali Sjedinjene Države, uključujući otmičare 9. rujna, sa svog putovanja kroz sedam muslimanskih zemalja. zabrana."
Međutim, točka je u članku. Idemo prema velikoj katastrofi s predsjednikom koji je nesiguran u svoju muškost i koji nagrađuje ulagivačku prisutnost oko sebe. Bit će vrlo vrlo lako njime manipulirati jednostavnim izjednačavanjem njega kao "velike zverke" s "neo" vojnim ekskurzijama koje podupire con/lib. Bit će to kao da manipulirate djetetom… lako za ove utvrđene interese. Imao sam neke nade za Flynna i možda trunku za Kushnera. krivo! Trebao sam znati…
BTW: Još uvijek sam znatiželjan..i opet je podignuta ružna glava...Kakvi su bili kontakti između Trumpove organizacije i Rusije prije IZBORA? Sada znamo da je Flynn kasnije lagao o kontaktima, ali tražim tajni dogovor tijekom izbora. Također se pitam o Tulsi Gabbard i njezinim prilično čudnim manevrima prije i poslije. (bugaboo "radikalnog islamskog terorizma", jedna od prvih koja se sastala s Trumpom i sigurno uspjela doći u posjed DNC-ovog prometa e-pošte i dokumenata i njezinih mogućih radikalnih hinduističkih veza). Cijeli narativ "Rusija je to učinila" mogao bi se razotkriti jednom zauvijek.
I sve je to čisto nagađanje. Možda sam potpuno u krivu, ali nitko to nije ozbiljno istražio, zar ne?
Vjerujem: Nešto je vrlo zlo, i na djelu je u našem svijetu. Također vjerujem da kontrolira centre moći, "Moć kvari, a apsolutna moć kvari apsolutno..."
Pogledajte više na linku ispod:
http://graysinfo.blogspot.ca/2016/11/something-is-very-evil.html
Sinoć sam objavio odgovor Jessici, koja je izrazila sumnju da će pokret istine 911 biti shvaćen ozbiljno jer su ga mainstream mediji prestali pokrivati, a ljudi poput Noama Chomskog protivili su se tome. Moje primjedbe su objavljene ovdje uz upozorenje da su još uvijek u pregledu, a moj post je uklonjen preko noći. Ovdje ponovno pokušavam iznijeti svoju glavnu poentu da je tvrda znanost koja me uvjerila (neuroznanstvenik dr. sc. i profesor emeritus Sveučilišta Illinois s više od 130 publikacija u vrhunskim časopisima uključujući Science Magazine) da požar nikada prije nije uzrokovao kolaps u vlastiti otisak pri ubrzanju slobodnog pada bilo koje čelično opasane zgrade, kako se tvrdi u "službenom" izvještaju o događaju 9. rujna. Međutim, takva su se urušavanja događala rutinski kao rezultat eksplozivno kontroliranog rušenja, i to je jedini način na koji su se urušavanja 11. rujna mogla dogoditi. Ovaj zaključak podupiru mnoga dodatna otkrića, uključujući rastaljeno željezo koje se slijeva niz strane tornjeva tijekom njihovog urušavanja i teče u podrumskim razinama tornjeva i zgrade 9 mnogo tjedana nakon događaja, te otkrića željeznih mikrosfera i nanotermita (koji pokazuju prisutnost termičkih eksploziva koji se koriste za kontrolirana rušenja) pronađeni u ogromnoj količini prašine koja je prekrila cijelo područje. Također je uvjerljivo predznanje policije koja je upozoravala pješake da će se WTC 11 srušiti znatno prije nego što se sruši. Kompletan znanstveni slučaj za kontrolirano rušenje lijepo je napravljen na AE7truth.org. Također ćemo primijetiti da se Noam Chomsky nikada nije pozabavio nijednim od ovih specifičnih nalaza u svojim kritikama kontroliranog rušenja. Unatoč Jessicinom pesimizmu, pokret 7truth je živ, zdrav i raste. To bi na kraju moglo postati okidač koji će jednom zauvijek prekinuti užas neokonskih ratova na Bliskom istoku.
Bojim se da je to točno, ali ipak gajim ograničenu nadu da će ih prošla iskustva Flynna, Tillersona i Trumpa spriječiti od najgorih ekscesa prema Iranu i posljedičnog neuspjeha politike i posljedične prijetnje nuklearnim ratom. Čak je moguće da smo već preživjeli dulje nego što bismo preživjeli da je harpija započela svoje napore za zonu zabrane letova u Siriji, posebno jer je Alep još uvijek mogao biti vojna i propagandna rana. Najgori aspekt izgleda za budućnost je da su čak i nekadašnju antiratnu, antifašističku ljevicu kolonizirali neokonski cinici plaćeni golemim Sorosevim operacijama i ne vidim dugoročnog izlaza osim populističkih pobjeda ili pobjeđuju bivši komunisti neokaljani jenkijevskom propagandnom strukturom u bivšim jenkijevskim vazalnim državama
I još više informacija u nastavku:
“Dokazi o planiranju ratova protiv država od strane moćnih ratnih zločinaca…”
http://graysinfo.blogspot.ca/2016/10/the-evidence-of-planning-of-wars.html
Vjerujem da postoji: “Dokazi o moćnoj zavjeri za uništenje zemalja”
http://graysinfo.blogspot.ca/2016/02/the-evidence-of-powerful-conspiracy-to.html
Apsolutno se slažem sa tobom, Sababu, da se tim ljudima mora oduprijeti aktivnim pokretom, ne samo na internetu. Teško je, s obzirom na naš ležerni tisak, izvući bilo kakvu istinu, ali moramo pokrenuti pokret otpora baš kao što se to radilo u vijetnamskim danima. Predugo od invazije Bushove administracije na Irak i prokletog Patriot Acta koji je ljude pretvorio u ovce, nije bilo zajedničkog pokreta. Prosvjedi protiv Trumpove administracije usredotočili su se samo na socijalna i imigrantska pitanja, zanemarujući činjenicu da su užasni ME neokonski ratovi bili razlog za probleme imigranata. Ali
tisak je dao pokriće prosvjedima zbog protivljenja Trumpu i kasno je javno napadati neokonzervativce zbog noćnih mora koje su izazvali.
Michael Gabriel, tisak se složio sa službenom pričom o 911, a pokret istine ne dobiva mnogo pažnje kako godine prolaze. Čak i Noam Chomsky zanemaruje dokaze o kontroliranom rušenju. Sjećamo se Saudijaca koje je Bushova administracija avionom istjerala iz SAD-a, što je svakako bilo sumnjivo. Mnogo je pitanja bez odgovora, a toliko mnogo Amerikanaca jednostavno se ne može zamarati. Zašto je Saudijska Arabija izostavljena s Trumpove liste zabranjenih zemalja, kada su one glavni sponzori terorizma? I, kakva je veza između Izraela i Saudijaca ako nije da se nastavi terorizam i rat na Bliskom istoku?
Potpuno se slažem s tvojim zapažanjima i shvaćanjima.
Nemam nikakve zlobe ni prema jednoj naciji dok su ostali unutar
svoje vlastite granice.
Jedna od velikih karika koje nedostaju u informacijskom lancu ove rasprave je
povijest američkih Intelovih operacija unutar Irana. Naši obavještajni aparati su ih stvorili
problema davno kroz brojne intervencije i promjene režima.
Ljudi bi trebali proučavati ovu povijest.
Bivši USMC
Pročitao sam sve komentare do Vezuva u 7:42 ujutro. Zadivljen sam osnovnim dogovorom koji izgleda postoji o tome tko su negativci. Međutim, također sam iznenađen što nisam vidio nikakvu referencu na najužasniju od svih, suradnju između Izraela, Saudijske Arabije i vojnog/evangeličkog/petroboss kompleksa ovdje u SAD-u kako bi se srušili tornjevi blizanci i zgrada 7 korištenjem eksploziva kontrolirano rušenje, stvarajući tako neokonzervativnu izliku za dovođenje pune moći američke vojske u borbu protiv zloglasnih sedam prezrenih nacija.
pročitajte ovo na linku ispod članka:
--------------------
CIA odlikovala saudijskog princa za njegove napore u borbi protiv terorizma
Objavio Carol Adl 12. veljače 2017
Saudijski princ Mohammed bin Naif Abdulaziz Al-Saud dobio je nagradu CIA-e za doprinos u borbi protiv terorizma.
Ne, još nije 1. travnja i nije lažno novo…. prijestolonasljedniku, koji je zamjenik premijera Saudijske Arabije i ministar unutarnjih poslova, direktor CIA-e Mike Pompeo doista je u petak u Rijadu uručio nagradu George Tenet….
[pročitajte više na poveznici ispod]
http://yournewswire.com/saudi-prince-honored-by-cia-for-his-anti-terrorism-efforts/
Kome trebaju stražnja vrata u Bijelu kuću, sada u posjedu Izraelskog prvog čovjeka Donalda Trumpa? Ne Bibi Netanyahu. Ni američki neokonzervativci. Obama je pružio manji otpor, ali zapravo Izrael upravlja SAD-om još od tragične afere USS Liberty 1967.
Država Klijent u MENI je postala Gospodar, rep maše psom.
A to će američke porezne obveznike stajati skuplje nego ikad prije.
Iran je neprijatelj Saudijske Arabije i neprijatelj Izraela. I Saudijska Arabija i Izrael su saveznici SAD-a. Posljedično, SAD je izložen snažnom pritisku da vodi neprijateljsku politiku prema Iranu.
Shodno tome, ako Iran želi izbjeći gnjev SAD-a, bilo bi dobro da ublaži svoj sukob sa Saudijskom Arabijom ili s Izraelom ili s oboje.
Iranski sukob sa Saudijskom Arabijom odražava suparništvo između dviju zemalja za hegemoniju na Bliskom istoku.
Sukob Irana s Izraelom prvenstveno je posljedica iranske podrške izraelskim neprijateljima Hamasu i Hezballahu.
Stoga su sukobi Irana i sa Saudijskom Arabijom i Izraelom rezultat iranskog uplitanja u unutarnju politiku drugih zemalja Bliskog istoka.
Ako Iran želi mir, trebao bi prestati sa svojom agresivnom vanjskom politikom.
Iranska agresivna vanjska politika?
Mislite poput svrgavanja izabranih vođa u cijeloj regiji? Čekaj, to je bio SAD...
Mislite poput financiranja rezanja glave islamističkih terorista da napadnu sekularne režime i svrgnu ih? Čekaj, to je Saudijska Arabija, Katar i UAE….
Mislite na bombardiranje svojih susjeda i blokadu uvoza hrane što dovodi do toga da su doslovno milijuni djece trenutno na rubu gladi? Oh, čekaj, to je opet Saudijska Arabija, uz pomoć SAD-a...
Mislite napadati njihove susjede i okupirati njihovu zemlju desetljećima zaredom? Čekaj, to je Izrael….
Morate misliti na pružanje pomoći izabranim vladama u borbi protiv strašnih inozemnih napada na njihovo stanovništvo, kao u Siriji, ili pružanje (široko popularne) pomoći onima koji se bore protiv stranih invazija, kao što je njihova pomoć skupinama koje su odbile IDF-ovu invaziju na Libanon . Ti komadići pomoći ljudima koji se brane od stranih osvajača moraju biti ono što vi nazivate "agresijom" u vašoj verziji stvarnosti...
Imam osjećaj da gledam lutku ili kiborga!
Postoji nešto u vezi te Kushnerove fotografije (kliknite na nju za povećanje) što me jako uznemiruje. Možda je to djelomično zato što izgleda tako postavljeno na način "haljine za uspjeh" s liste Fortune 500 (osim za zadirkivanje sata). Također, čini se da njegove oči imaju prazan pogled sa srednje udaljenosti koji se često viđa kod sociopata/psihopata.
u pravu ste Točnije, Jared Kushner pati od megalomanije (u strogom smislu) i zablude (strogo) da posjeduje izvanredne sposobnosti. Pročitajte o tome kako je Jared pao ničice u svom pokušaju da kupi zgradu na Petoj aveniji i vidjet ćete obje ove mentalne bolesti prikazane u njihovoj smiješnoj slavi. I njegova religija i njegovo (naslijeđeno) bogatstvo uvjeravaju ga da je bolji od drugih ljudi dajući mu osjećaj da ima pravo vladati, ali njegova ekstremistička netolerancija prema neslaganju pokazuje da je on latentni demagog. Sve te kvalitete samo su apsurdne bez pristupa političkoj moći. To nije postigao postignućem, već brakom, a to bi u kombinaciji s njegovom mladošću moglo predstavljati brutalan poraz. Uz notu komičnog apsurda, Jared Kushner, u svom braku s gospođom Trump, prikazuje deliričnu opsjednutost tipičnog ortodoksnog židovskog muškarca "shiksom". Mržnja prema sebi (neće oženiti Židovku) i osjećaji (utemeljeni) neadekvatnosti?
Vrlo zanimljivo.
Što se tiče “komedijskog apsurda”, odavno sam ljubitelj “Teatra apsurda”.
Ovaj članak je vrisak Palestincima da budu kreativni... poduzeti neku inicijativu poput odbijanja nasilja kao alata otpora jer udaljava političku podršku, osnažuje Izrael, poput pokretanja kampanje za jednakost unutar Izraela kako bi se unaprijedila rasprava o dvjema državnim opcijama ili poput pristanka da se kolektivni interes stavi ispred pojedinačnih.
Naravno, velika većina Palestinaca pruža nenasilan otpor već nekoliko desetljeća, a prosvjedi se događaju doslovno svaki tjedan u mnogim njihovim selima. Postoji sjajan film, Five Broken Cameras, koji dokumentira nenasilnu borbu jednog sela kroz godine.
Nažalost, učinkovitost nenasilja leži u tome što utječe na moralnu savjest tlačitelja. Stoga je djelotvoran samo ako tlačitelj ima savjest.
Šokiran sam što se ovdje kocka. To je kao Casablanca s Trumpom u Bijeloj kući. Tako da Bibi zapravo vodi našu vanjsku politiku na Bliskom istoku. To je stvarno ohrabrujuće, budući da ga većina vođa “slobodnog svijeta” smatra lažovom kojemu se ne može vjerovati ni u čemu. I Trumpov zet dijeli krevet s Bibi? Čovječe, sada možemo računati na koherentnu, poštenu i uspješnu politiku. Zašto, tko bi pomislio da se od ovih pokretača ne može očekivati da će sklopiti mir umjesto da eksplodiraju nuklearnim oružjem. I vjerojatno će biti potaknut našim vlastitim plutonijem k tome. Bravo vaša narančasto, hvala State Departmentu i neokonzervativcima koji su ga, čini se, preuzeli. Sljedeće 4 godine trebale bi biti stvarno mirne. NE.
Pa, budućnost ne izgleda nimalo svjetlije što je sigurno. Mislim da je gospodin Kushner više zabrinut za kineski bankarski novac i savezništvo s 1% (Kinee). Ovo je definitivno perspektivno i bilo je izvješća o njegovim privatnim sastancima tijekom posljednja 2 ili 3 mjeseca s nekima od najomiljenijih kineskih milijardera. Ovo koristi Trumpu i njegovoj administraciji i naravno samom Kushneru. Ako Kushner, koji je oženio Trumpovu kćer nakon što je prešla na judaizam, ima druge skrivene interese i saveze koji su također okrenuti budućnosti. Vidim da se Politika jedne Kine ponovno aktivirala i ne očekujem više provokativnih izjava o Južnom kineskom moru od Trumpovog državnog tajnika. Činjenice na terenu su da je Izrael već anektirao Zapadnu obalu i Golan, a Gaza nikada neće dobiti autonomiju (kontrolu svojih granica, luka ili mineralnih resursa). Palestinci su potpuno marginalizirani osim po segmentima EU. . Slažem se da je ovo razočaravajuće i da se čini da Trump vodi uobičajenu vanjsku politiku, ali to je očito bila mogućnost kada su njegovi pristaše glasali. . Začudo, čini se da je poput Obame ili precijenio svoj potencijal za provođenje promjena ili se krivo predstavio kako bi bio izabran. . Mišljenja sam da bi, da je Hillary Clinton izabrana, proces koji vidimo da se odvija na Bliskom istoku već bio u procesu izvršenja i da bi ona imala punu podršku Senata i Zastupničkog doma. Možda je ovo "Najbolje koliko može".
“Ovdje opet nalazimo otiske šapa Henryja Kissingera.”
Geopolitički analitičar F. William Engdahl u radio emisiji Kate Dalley
(SLUŠAJTE minute 24:00-39:30)
https://soundcloud.com/user-457491508/0203-william-engdahl-who-controls-trump
“Jedan od najuznemirujućih atributa neokonzervativaca je njihova spremnost da nacionalne interese Sjedinjenih Država podrede onima Izraela. Istini za volju, često se pokušava pokazati da su interesi dviju nacija identični, ali pažljiva analiza utjecaja unutarnje i vanjske politike Izraela može samo zaključiti da je odnos bio štetan za Sjedinjene Države […]
“Sada je očito da su neokonzervativci reklamirali svoj program pod lažnim etiketama i pažljivo planirali preuzimanje vanjskopolitičkog aparata SAD-a kako bi unaprijedili svoj bliskoistočni program. […] Američke interese dosljedno su izdali političari i vladini dužnosnici koji su se borili da zaštite Izrael pod svaku cijenu. Mearsheimer i Walt otkrivaju, između ostalog, da je Henry Kissinger, dok je bio savjetnik za nacionalnu sigurnost i državni tajnik između 1969. i 1977., možda bio jedan od prvih neokonzervativaca djelom, ako ne imenom. Kissinger, koji sebe radije opisuje kao 'realista', navodno je preuzeo na sebe braniti izraelske pozicije čak i kada te pozicije nisu ni na koji način bile povezane s američkim interesima u regiji.
“Godine 1972. Kissinger i Nixon ustupili su Izraelu pravo veta na sve mirovne prijedloge koje bi Washington mogao razmatrati u odnosima s arapskim državama, u osnovi prihvaćajući načelo da će Tel Aviv odlučivati o svemu u regiji bez obzira na američke interese. U listopadu 1973. isti je dvojac zrakoplovom dopremio vojne zalihe Izraelu tijekom Jom Kipurskog rata u iznosu od 2.2 milijarde dolara improvizirane pomoći, što je dovelo do arapskog naftnog embarga i njegovog katastrofalnog utjecaja na američko gospodarstvo, koji je 50. iznosio gotovo 1974 milijardi dolara. sama (ekvivalentno 140 milijardi dolara u 2000 dolara).
“Krasnim listopadom 1973. Kissinger je poslan u Moskvu da pregovara sa sovjetskim vođom Leonidom Brežnjevim kako bi se nastavio sveobuhvatni mirovni proces za Bliski istok, ali on je ignorirao Nixonove upute i umjesto toga vršio pritisak za prekid vatre koji je ostavio Izrael dominantnim i uništio svaku priliku za multilateralni mirovni napor. Prema Mearsheimeru i Waltu, 'Američki zapisnici triju sastanaka kojima je Kissinger prisustvovao s Brežnjevom nedvosmisleno pokazuju da je on točno i opetovano zastupao izraelske interese Moskvi, gotovo potpuno suprotno Nixonovim preferencijama.' Kada je Vijeće sigurnosti UN-a naknadno donijelo rezoluciju o prekidu vatre, Kissinger je dopustio Izraelcima da je ignoriraju 12 sati kako bi mogli konsolidirati svoje uspjehe.
“Godine 1975., dok je bio državni tajnik, Kissinger je potpisao memorandum o razumijevanju kojim se SAD obvezao osigurati potrebe Izraela za naftom u slučaju krize te financirati i čuvati strateške rezerve. Također se složio da Washington neće 'priznati niti pregovarati s' PLO-om sve dok skupina odbija priznati pravo Izraela na postojanje. To je onemogućilo razgovor s jedinom skupinom koja je predstavljala težnje većine Palestinaca, dijalog koji su Izraelci željeli prekinuti, ali koji bi služio američkim interesima. Kissingerova posljednja godina kao državni tajnik također je vidjela da je pomoć SAD-a Izraelu skočila s 1.9 milijardi dolara 1975. na 6.29 milijardi dolara 1976. godine.
“Čovjek bi pomislio da bi Kissingerovo katastrofalno postupanje s Vijetnamom bilo dovoljno za bilo kojeg čovjeka, ali on očito želi ostaviti svoj trag i na Bliskom istoku. On je i dalje zabrinjavajuća prisutnost u ratovima koji su u tijeku i koji se planiraju. Iako rijetko spominje Izrael, radije argumentirajući svoje argumente nacionalnim interesima SAD-a, stavovi koje zauzima nedvojbeno bi bili dobrodošli u Tel Avivu […]
“[Kissinger] je glavni arhitekt nove politike stvaranja regionalnog saveza arapskih država koje se suprotstavljaju Iranu, dok u isto vrijeme povećava izravni pritisak na vladu u Teheranu. […] on je glavni arhitekt nove politike stvaranja regionalnog saveza arapskih država koje se suprotstavljaju Iranu, dok u isto vrijeme povećava izravan pritisak na vladu u Teheranu. […] On tvrdi da pojednostavljenje jednadžbe promatranjem Irana kao strateške prijetnje Bliskom istoku općenito i arapskim diktaturama kao što su Saudijska Arabija i Egipat posebno sužava raspon opcija i štiti sve američke saveznike u regiji.”
Henry Kissinger: Realist ili neokonzervativac?
Autor: Philip Giraldi
http://www.antiwar.com/orig/giraldi.php?articleid=11586
Želio bih čuti više detalja o ovoj politici "iznutra prema van", što ona znači, što projicira, kao i pojašnjenje sljedeće opaske g. Parryja:
“Ono što bi moglo biti moguće je da se Saudijska Arabija, druge sunitske države i Izrael okupe protiv ranjivih Palestinaca i pokore ih na neku nepoželjnu zemlju unutar 'Velikog Izraela', što bi se moglo nazvati 'dajte im tri kamena i kahlu' john plan'.”
G. Parry, nazvali ste Hezbollah militantnim. Pitam se zašto? Rječnik Merriam-Webster definira militant kao,
“Imanje ili pokazivanje želje ili spremnosti za korištenje jakih, ekstremnih, a ponekad i snažnih metoda da se nešto postigne.”
Sjedinjene Američke Države i veći dio zapadnog svijeta Hezbollah također označavaju kao terorističku organizaciju. Opet, Merriam-Webster rječnik definira terorizam kao
“uporaba nasilnih radnji za zastrašivanje ljudi u nekom području kao način pokušaja postizanja političkog cilja.”
Prema ovim definicijama Hezbollah nije ni militant ni terorist. Oni su samo pokret otpora. Zapravo se oba izraza primjenjuju, prikladnije, na "jedinu demokraciju" i "najmoralniju vojsku" na Bliskom istoku. Govorim, naravno, o Izraelu. Ovi se pojmovi također odnose na "izuzetnu naciju", tj. Sjedinjene Države. Obje ove nacije također su države sponzori terorizma.
Ja sam s vama MEexpert o našem američkom rječniku kosih pojmova i načinu na koji ih koristimo. Jeste li ikada primijetili kako čak i neki prilično liberalni autori Assada nazivaju 'režimom'? Što je s Putinom koji osim što ima svoje ruske zračne snage koje pomažu suverenoj Siriji u borbi protiv ISIS-a, dok u isto vrijeme učvršćuje granice svoje domovine protiv pretjerano zastrašujućeg NATO-a, a optužen je da je agresor? Kina ima čvrstu hrabrost vjerovati da ima prava suvereniteta nad otocima izvan svoje obale. Zamisli to.
Budući da prilično dobro mislim da znam gdje su glava i srce Roberta Parryja čitajući njegove mnoge dobro istražene i istinite članke, neću se zadržavati na njegovoj upotrebi riječi 'militantan' jer se sama riječ može koristiti i definirati na nekoliko različitih načina ….ali, da, mi Amerikanci bismo trebali stati i razmisliti koliko nam se prirodno čini da iz naših usta izađe demonizacija koju činimo drugima koji se bore za preživljavanje u ovom svijetu, a zatim prihvatiti sve naše nekvalitetne opise njih kao puku činjenicu.
Zatim tu ste vi MEexpert, koji po definiciji pomaže da svi budemo ispravni. Hvala nam je to trebalo…..Joe
MEexpert,
Hvala vam na trudu da razjasnite razliku između retorike i stvarnosti!
Kako bismo se složili s vašim zapažanjima, nakon čitanja vašeg komentara pitanje koje vam je palo na pamet je -
Budući da naši dužnosnici u Washingtonu prave tako veliki dogovor oko toga da je Izrael "jedina demokracija na Bliskom istoku", zašto su oni/mi (potajno) svrgnuli Mossaddegha, DEMOKRATSKI IZABRANOG predsjednika Irana 1950-ih?
Vjerujem da većina ljudi ima osjećaj za pravdu.
Ali vlade imaju planove - često ti planovi NE služe njihovim ljudima - pa skrivaju istinu koristeći "nacionalnu sigurnost" kao izgovor.
održivost i svjetski mir nisu dovoljno profitabilni za pokretače…..
jako tužno
Koga briga hoće li Jared Kushner počupati obrve? On je bogato, razmaženo dijete koje nema pojma o stvarnom svijetu, ali dolazi u poziciju da zajebe svijet, sa ili bez počupanih obrva.
Jessica, reći ću to na drugi način. Što biste mislili i osjećali kada bi vaš suprug/dečko počeo intenzivno čupati obrve kako bi postigao "dramatičniji izgled"???
Gledajući pažljivo njegov foto-portret, čini se da Jared Kushner čupa obrve. Taj počupani look obrva vidjela sam puno puta, isključivo na curama. Namijenjen je postizanju privida inteligencije, svjesne lukavosti i autoriteta. Netanyahu pokušava tu akciju s lijevom obrvom, a čini se da i Jared obraća posebnu pozornost na svoju lijevu obrvu.
Moje mišljenje je da mi koji smo PROTIVRATNI moramo izaći na ulice baš kao u vrijeme Vijetnama. Do sada su prosvjedi Trumpu i njegovom administratoru bili usmjereni samo na socijalna pitanja. Užasni ratovi ME ne mogu se nastaviti bez katastrofe za svijet čak i gore od sadašnje. Trebali bismo se umrežavati u našim zajednicama sada u zimskim mjesecima kako bismo se pripremili za pravi aktivizam u proljeće. Sada sam zaglavio u malom gradiću u NH White Mountains, ali na proljeće se selim u grad na sjeveru države NY i tamo ću krenuti s mirovnim grupama. Ne možemo dopustiti ovoj korumpiranoj vladi da nastavi ovo ludilo bez borbe. Antiwar.com i Counterpunch govorili su: "Gdje je mirovni pokret?" Moramo ga vratiti.
Svi rade selfije.
Da bi netko preživio kao ozbiljna osoba, ne može postati meta stalnih napada velikog lobija, bilo izraelskog ili saudijskog.
Ovo pravilo preživljavanja srušilo je mnoge dobre ljude koji su se opirali. Oni su postali primjeri, a ne samo poraženi.
Upravo je taj negativan primjer stvarna moć velikih lobija, a ne samo mrkva koju nude u donacijama onima koje podržavaju.
Imaju stražnji ulaz u vlast, jer su eliminirali ostale. Oni su jedini koji su ostali stajati.
Trebalo bi veće brojke i odlučnost nego što smo vidjeli da bi se tome oduprli, kao što smo na primjer vidjeli sa samim McCarthyjem u originalu. Vidio sam znakove da se povećava, ali još je daleko od kritične mase.
U tome se Trump samo slaže sa stvarnošću. Nije on niti neki konkretni savjetnici, to je DC sustav.
Članak koji nije viđen u korporativnim "medijima". Pogledajte poveznicu u nastavku:
------------------------
Trumpova zabrana za izbjeglice – Proizvedeno u Izraelu?
Od Allison Weir
10./11. veljače 2017. “Kuća za razmjenu informacija”
http://www.informationclearinghouse.info/46431.htm
Mislim da je ova analiza točna, osim što je garantirani gubitnik. Agresorski rat protiv Irana bio bi čak i gora močvara od Bushovog rata u Iraku. I prijetiti ratom tijekom cijelog Trumpova mandata kao što su to učinili Bish i Obama također je gubitnička strategija. Trump ne želi biti gubitnik. Mrzi gubitnike. Vjerojatno će vidjeti kamo ga guraju gore navedeni savjetnici i financijeri. Morat ćemo pričekati da vidimo hoće li ih na kraju odbiti. Pretpostavljam da hoće. Clinton nikada ne bi odbacio ratne jastrebove, ali Trump bi to mogao učiniti. Rusija će ga gurati u suprotnom smjeru u Iranu.
Još jedan dokaz da je Trump više isti. CIA pohvaljuje Saudijsku Arabiju za njenu “borbu protiv terorizma”…ha ha ha. Medalja Georgea Teneta trebala bi uključivati gravuru koja prikazuje tornjeve blizance, kako bi se princ prijestolonasljednik mogao osvrnuti na jedno od postignuća svoje obitelji u “borbi protiv terorizma”.
http://www.presstv.ir/Detail/2017/02/11/510036/CIA-honors-Saudi-crown-prince-with-medal
Konsenzus pisca i ispitanika je da mir na Bliskom istoku ne ide nikamo bez promjene mišljenja od strane Izraela. Dok kritičari to vole pobijati tvrdeći da se sve radi o nafti, a la Chomsky, ono što je neporecivo jest da se ništa pozitivno ne može dogoditi za izraelske susjede bez odobrenja Izraela i njegovih pristaša u SAD-u i Europi.
Što navodi na zaključak, barem jedan, da se ništa pozitivno ne može dogoditi dok sami Izraelci ne promijene svoje stajalište što onda dovodi do pitanja Palestinaca. Neće biti dvodržavnog rješenja koje ima ikakvo stvarno značenje za Arape u Izraelu i Palestini, a Izraelci se igraju glasačkog tijela Sjedinjenih Država pretvarajući se da ima.
Jedino održivo rješenje izostanka masovnog iseljavanja Palestinaca je davanje Palestincima punog državljanstva tamo gdje žive u jednoj državi. Izraelski će apologeti vikati da je to nepokretanje, ali postoji jak razlog vjerovati da će se to dogoditi jednostavno zato što nema drugih opcija, a sav novac i moć cionista to ne mogu zaustaviti.
dvije točke koje se odnose na tvoj komentar, Herman:
Noam Chomsky je prije mnogo godina rekao da je Izrael vojna ruka SAD-a na Bliskom istoku:
Andrew Bacevich je u govoru u školi Pardee (tijekom pitanja i odgovora nakon toga) rekao da "da", Izrael ima utjecaj na vanjsku politiku, ali taj utjecaj blijedi u usporedbi s utjecajem koji MIC ima na vanjsku politiku. :
https://www.bu.edu/pardeeschool/2016/04/20/bacevich-gives-talk-on-americas-war-for-the-greater-middle-east/
Ono što me brine je u kojoj su mjeri naš MIC i desničarski jastrebovi ovdje i u Izraelu usklađeni……
Za sve ovo je potreban veliki javni diskurs na otvorenom, IMO.
Po mom mišljenju Chomsky ima to točno unatrag. Izraelski prljavi posao obavila je američka vojska u Iraku, Siriji i Libiji, da spomenemo samo neke. Oni skupljaju hrpe danaka od američkih poreznih obveznika i upravljaju uzastopnim američkim vladama na isti način kao što narednici postupaju s neobrađenim regrutima.
Wag The Dog za Veliki Izrael i puno zarade. Što se ne sviđa?
Mislim da sam čuo Gideona Levyja kako kaže nešto vrlo slično onome što ste upravo rekli.
U mom svijetu snova sve će nacije poštivati živote svog stanovništva. Jednak znači jednak. Neka vam to bude cilj i nikad ne odustajte da ga dosegnete. Također okončajte sve ratove. Izrael je u najboljem slučaju bio eksperiment, a sigurno se pokazao kao loš eksperiment. Prestanite s povećanjem proračuna za vojsku i špijunske agencije, a onda gledajmo kako terorizam prestaje... Bojim se, što imate za izgubiti? Sve zato što je tamo ovaj dužnički mjehur rata, i ili nas je odveo... Mislim da je sve što je pohranjeno u Fort Knoxu nekoliko starih automobila, ali kome treba zlato kad imate tiskarski stroj?
Zanimljiv članak na linku ispod:
---------------
TGIF: 'Izolacionist' Trump zvecka sabljom
Autor Sheldon Richman
Veljače 10, 2017
https://www.libertarianinstitute.org/2017/02/tgif-isolationist-trump-rattles-saber/
Vrijedna poveznica. Hvala vam. Veze Sheldona Richmana također su vrijedne, posebno veza s raspravom o današnjoj Rusiji nasuprot starom SSSR-u.
Parirati,
Vaš je članak dobro argumentiran i donosi zastrašujući zaključak da ćemo uskoro dobiti nešto od "iste ole, same ole" kada su u pitanju Izrael, Saudijska Arabija i Bliski istok.
Izostavili ste tri lika iz glavnog teksta vaše pripovijesti. Doveli ste jednog na kraju, ali mislim da to samo pokazuje koliko je važan igrač. Napisao si:
“Trump također možda izolira svoju novu državnu tajnicu jer Tillerson očito gleda na realističnije opcije i bori se za ograničavanje utjecaja neokonzervativaca u kreiranju američke vanjske politike.”
Ne mislim da Trump pokušava izolirati Tillersona i mislim da Tillersona ne možete ostaviti po strani kao što jeste. On je "ČOVJEK" u ovom slučaju, državni tajnik, i njegovo razmišljanje o Iranu i terorizmu bit će apsolutno presudno u stvaranju politika u ovoj areni. Drugi lik nedostaje: naš veleposlanik pri UN-u. Iako teško da je toliko važna kao Tillerson i ne bih se oslanjao na nju da učini pravu stvar, ona je labavi kanonik što se tiče neokonzervativaca i ne može se osloniti na nju da će promicati liniju koju predlažete.
Glavni lik kojeg ste izostavili kao AKTIVNOG IGRAČA u svemu ovome, kojeg ste postavili kao PASIVNU ŽRTVU njegovog tima za podršku na nižoj razini, je PREDSJEDNIK DONALD TRUMP. Niste napisali NIŠTA što bi upućivalo na to da bi se on složio s takvim glupostima, osobito s državnim tajnikom koji se tome protivi.
Trumpovo navodno “odstupanje od ortodoksije vanjske politike” bila je propagandna prijevara koju je od samog početka osmislio izraelski lobi.
Trump je primio "Nagradu za slobodu" za svoj doprinos američko-izraelskim odnosima na gala svečanosti 3. veljače 2015. koju je organizirao The Algemeiner Journal, novine sa sjedištem u New Yorku, koje pokrivaju američke i međunarodne vijesti vezane uz Židove i Izrael.
“Volimo Izrael. Borit ćemo se za Izrael 100 posto, 1000 posto.”
VIDEO minute 2:15-8:06
https://www.youtube.com/watch?v=HiwBwBw7R-U
Nakon događaja, Trump nije obnovio svoj televizijski ugovor za The Apprentice, što je potaknulo spekulacije o Trumpovoj kandidaturi za predsjednika. Trump je najavio svoju kandidaturu u lipnju 2015.
Trumpov navodni raskid s republikanskom ortodoksijom, dovođenje u pitanje predanosti Izraela miru, pozivi na ravnomjeran tretman u izraelsko-palestinskim dogovorima i odbijanje da se pozove da Jeruzalem bude nepodijeljena prijestolnica Izraela, sve je to izrežirano za kampanju.
Bez obzira na jeftino kazalište, cionistička konfiguracija moći i dalje uživa pristup Bijeloj kući na ulazna vrata i bezuvjetnu podršku Trumpa.
Abe,
Potpuno ste krivo shvatili. Nije mi jasno kako je komentator mogao skrenuti toliko daleko od stvarnosti. Suprotno vašem apsurdnom zaključku, cionistička konfiguracija moći NE uživa pristup Bijeloj kući na ulazna vrata i NEMA bezuvjetnu podršku Trumpa
Da, potpuno.
“Donald Trump će biti najbolji predsjednik u mom životu.” - PROFESOR
https://www.linkedin.com/in/bart-gruzalski-638a6455
Dobra primjedba - a Algemeiner je najtvrdokorniji koliko god možete.
“Trump je dosljedno kritizirao Teheran na prilično oštar način. Njegovo stajalište o Iranu prvenstveno je određeno činjenicom da je Trump jedan od najproizraelski orijentiranih američkih predsjednika posljednjih desetljeća, pa je njegov stav o Iranu gotovo identičan stajalištima koje iznosi Izrael, a bilo bi malo reći da Tel Aviv mrzi Teheran. Ako je Barack Obama u posljednjim godinama svoje predsjedničke karijere tražio načine da ukine antiiranske sankcije, čak i ako je to dovodilo Washington u sukob s njegovim tradicionalnim saveznicima na Bliskom istoku (osobito s Izraelom, Saudijskom Arabijom, Katarom) , Trump osjeća poriv da vrati prijašnji status quo.
“Kako drugačije objasniti Trumpove antiiranske osjećaje? – Ne treba zaboraviti da se novi američki predsjednik drži konzervativne politike, stoga će snažno štititi američke naftne i plinske korporacije, pogotovo kada su nedavno dobile priliku početi izvoziti naftu iz SAD-a. U takvim okolnostima, namjere Teherana da povrati dio tržišta koji je izgubio zbog zapadnih sankcija mogle bi rezultirati naglim padom cijena nafte. To će potkopati pozicije američkih naftnih kompanija koje izravno podupiru 45. američki predsjednik i njegov državni tajnik Rex Tillerson. Nova američka administracija očito neće čekati da Iran prihode od nafte i plina troši na jačanje svojih vojnih snaga, što bi mu trebalo omogućiti još veće širenje utjecaja u regiji.
“Osim toga, moguće sučeljavanje između Sjedinjenih Država i Irana rezultirat će vrtoglavim skokom cijena nafte izvan kontrole po prvi put nakon dugo vremena, što će neizbježno naštetiti interesima Kine, budući da je Peking oduvijek ovisan o iranskim opskrbama naftom .
“Očigledno će Iran igrati ulogu “zle zemlje broj 1 u svijetu” u sljedećih četiri do osam godina. Međutim, otvoreno neprijateljstvo Washingtona prema Iranu moglo bi izazvati novi krug krize na Bliskom istoku, posebno u pozadini neriješenih problema s ISIS-om.”
Iran – Trumpova zla država broj 1 koja će biti
Autor Jean Perier
http://journal-neo.org/2017/02/11/iran-trumps-evil-state-1-to-be/
Priznajete li da je vaše početno očekivanje Trumpove realpolitike bilo preoptimistično?
Čini se da je Trump spreman dati i neokonzervativcima i neoliberalnim jastrebovima ono što žele. Možda je njegov izolacionizam bio samo lukavstvo da zauzme najbolju pregovaračku poziciju kako bi se mogao prodati za višu ponudu. Ili je možda doista ideolog. Uostalom, tko u Americi nije? Sigurno bismo bili nabijeni na kolac oštrinom vlastitog moralnog licemjerja da nije bilo etički otpornog oklopa ideologije.
Amerika na prvom mjestu = moja zemlja, ispravno ili pogrešno – nije da nam je ostao vid da razlikujemo razliku.
Super komentar, Sangy!
----------------------------
Kao što sam već spomenuo ovdje, doživio sam vrlo neobično iskustvo u slučajnom susretu u zračnoj luci sa starijim (mlađim od mene) republikanskim parom iz Bostona. Očajnički su željeli da netko pobijedi Hillary, ali su rekli da bi glasali za Bernieja. Kad sam spomenuo užasne beskrajne ratove za promjenu režima, energično su kimnuli u znak užasnutog slaganja.
U svojoj knjizi Bernie jasno daje do znanja da se gnuša ovih ratova za prirodne resurse. On to dobiva.
Umirovljeni pukovnik Andrew Bacevich, konzervativni republikanac i profesor emeritus povijesti na Sveučilištu u Bostonu, u video intervjuima izjavljuje da je naša vanjska politika u posljednjih 30+ godina pogrešna i opasna zbog čega smo manje sigurni:
https://www.bu.edu/pardeeschool/2016/04/20/bacevich-gives-talk-on-americas-war-for-the-greater-middle-east/ )
Trebamo. Mislim da se većina ljudi nastoji okupiti oko ovih ljudi (koji imaju mikrofon) kako bi im dokazali da postoje ljudi u ovoj zemlji koji prepoznaju što se događa u naše ime i žele da koriste svoje mikrofone kako bi govorili protiv beskonačnog Hladnoratovska neokonska putanja koja hrani ideologe MIC-a i DC-a.
Bacevich već govori vrlo snažno i ja sam mu zahvalan. Ali i za to su nam potrebni političari s mikrofonom.
Govore i mirovne i antiratne skupine.
Consortium News se usuđuje biti iskren i javno govoriti te objavljivati članke utemeljene na činjenicama koji se suprotstavljaju propagandi.
Moramo pogurati one političare koji se slažu da u ovoj zemlji konačno postoji glad za otvorenom raspravom o ovoj temi. Imaju mikrofon. Trebaju progovoriti.
Da je bar ona portlandska zeba (Bila je zeba, zar ne?) sletjela na Berniejev prst, umjesto da se predomislila i otišla na postolje…
Sveti duh je ponekad ptičji mozak. Sjeti se mrtvih Mandejaca, glupane!
Sve je to vrlo depresivno. Trumpa nitko ne “gura”. On je ono što jest. Postavljanjem fanatika koje je on imenovao na glavne položaje i stavljanjem svog zeta marionete Netanyahua na čelo apsurdnog "mirovnog plana", Trump je od prvog dana pokazao da je lažac. Neće biti "dividende mira". Neće biti isušivanja močvara. Za neizostavnu, izuzetnu naciju bit će sve kao i obično, a sukobit će se s Putinom čim se počne petljati s Iranom. Naposljetku, kad počne ispunjavati obnovljeni popis želja neokonzervativaca i kad počne rušiti nekoliko prepreka koje još uvijek mogu smetati debelim mačkama s Wall Streeta, MSM će se početi bolje odnositi prema Trumpu i postati podložan kao što je bio s svi ostali predsjednici, osim povremenog povika iz liberalnih zakutaka, isključivo su zaokupljeni uobičajenim problemima politike identiteta. Jako tužno.
To me natjeralo da pretražim, kad god New York Times kaže nešto, to "nešto" podliježe istrazi jer se neokonzervativcima postaje vrlo ugodno objavljivati notorne laži.
Sve što sam prije znao o Jaredu Kushneru bilo je da je Trumpov zet. Ono što sam naučio iz svoje kratke potrage uvjerilo me da je Kushner jednako zainteresiran za dobrobit Palestinaca kao i Netanyahu.
Naslov članka – “Jared Kushner me otpustio zbog Izraela prije deset godina”
Nisam tako dugo izdržao. Jared i ja imali smo nekoliko pristojnih razgovora u godini kada smo zajedno živjeli na Broadwayu i dva vrlo neugodna sastanka o Izraelu i Palestini. Jedan je bio prije nego što sam otišao tamo u srpnju 2006. s njegovim novčićem da vidim zemlju po prvi put, tijekom Libanonskog rata, a drugi je bio nakon što sam se vratio tog kolovoza. U prvom, Kushner mi je pričao o svom holokaustu, baki i djedu koji su jedva preživjeli i svom poštovanju Izraela. Kad sam se vratio, Kushner i Brian Kempner, izdavač novina koji je radio u izraelskoj lobističkoj skupini AIPAC (Američko-izraelski odbor za javne poslove), jedva su čekali čuti što sam tamo vidio, rekli su. Ali kad sam počeo govoriti o okupaciji, soba je postala hladna poput motki, a Kushner je zurio ravno kroz mene onim nenasmijanim tamnim malim očima. Kaplanu je bilo još neugodnije nego meni i na svu sreću priveo je mučan sastanak kraju.
Ali uspio sam staviti iskreni opis apartheida u Hebronu na stranice Observera.
Ovo nije moglo potrajati. U veljači 2007. Kaplan je zatvorio vrata svog ureda i rekao da je cionist, Kushner je cionist, Kempner je cionist, a domar je također cionist, a novine mi neće platiti blog, kao što sam zahtijevao ( tada sam bio plaćen samo za objavljene kolumne). Bilo je prikladno; Nije me bilo.
http://mondoweiss.net/2017/01/jared-kushner-israel/
Nisam znao da je Kushnerova žena obraćenica na Židovku.
Ivanka Trump prešla je na judaizam prije nego što se udala za Jareda Kushnera, ortodoksnog Židova, 2009. godine.
Ali u Izraelu to nije tako jednostavno: Židov si samo ako rabinski autoriteti kažu da si Židov. Prošle su godine doveli u pitanje vjerodajnice rabina koji je nadgledao obraćenje Ivanke Trump.
Zatim, nekoliko tjedana nakon što je njezin otac Donald Trump pobijedio na izborima u SAD-u, glavni izraelski rabini objavili su: Željeli su promijeniti smjernice o tome koja židovska obraćenja priznaju.
Prema predloženim smjernicama, rekli su u priopćenju, Ivanka Trump bi bila certificirana Židovka.
http://www.usatoday.com/story/news/world/2017/02/08/israel-ivanka-trump-jewish/97638832/
Prije izbora rekao sam da su Palestinci sjebani ako ili Izabrana je Hillary ili Trump. Ali sada kada znam da je Kushner zagriženi cionist, mi ostali bismo također mogli biti. Pogotovo ako mu Trump dopusti da upravlja bliskoistočnom politikom. Vijesti govore da je Kushner bio pokretačka snaga u nastojanju da se neokonski ludak Elliot Abrams dovede u State Department. Ako Kushner započne uspješan pritisak za američki udar na Iran, onda će Izrael završiti jednako dobro kao da je usrana mala nacija dobila kandidatkinju koju je preferirala – Hillary.
Zachery… uzmite u obzir ovo, suprug Trumpove kćeri, Kushner je financijer i graditelj izraelskih naselja. Pronašao sam komentar o tome prije otprilike tjedan dana na jednom od mnogih blogova i odlučio to provjeriti. Ubacio sam nekoliko riječi i došao do uobičajenih desetaka, a ono što mi je zapalo bila je Wikipedijina biografija o Jaredu Kushneru pri vrhu. Cijela ova stvar je recept za više od istog. Što je sa zavrzlamama … DJT-ove obitelji, poreznih papira i neprodaje na vrhu popisa. Sve to smrdi do nebesa… Tvoj post mi je bio vrlo poučan… Ivankino obraćenje i kako će sada prekršiti neka pravila da to prihvate kao službeno. Također, čini se da Trumpovo spominjanje premještanja veleposlanstva u Jeruzalem sada ima neko dublje značenje, čak i ako je odustao od toga. AKO...AKO postoji financijska veza između Trumpa i Kushnera, partnerstvo ili kako god to želite nazvati, to bi bio otvor za opoziv. koliko god si aludirao.... u vašem sažetku, Palestinci gube, a neizbježan rat JOŠ UVIJEK s Iranom i Rusijom.
Trumpovo uklanjanje istaknutog neokonzervativca Eliota Abramsa s mjesta zamjenika državnog tajnika sada signalizira da je novi režim spreman odsjeći američku neokonsko-neoliberalnu Duboku državu na koljena.
Recimo samo da su američki predsjednički izbori proizveli leš u automobilu minus glava u garaži.
U Pulp Fictionu koji je američka politika, Trumpova administracija još uvijek je ista kola:
GLEDATELJIMA SE SAVJETUJE DISKRECIJA
https://www.youtube.com/watch?v=fTN7Mhv59KA
Amerika je i dalje "opterećena sa svih strana nepravdama sebičnih i tiranijom zlih ljudi" Ezekiel 25:17
Abe
Jednostavno ne možeš dobro shvatiti, zar ne. Napisao si:
“Recimo samo da su američki predsjednički izbori proizveli leš u automobilu minus glava u garaži.
“U Pulp Fictionu koji je američka politika, Trumpova administracija je još uvijek isti auto.”
ČINI SE da je implikacija (nije ti jasno, Abe) da Trumpova administracija ima istu staru vanjsku politiku "napucavanja" koju su imali Obama i Bush prije njega. AKO to nije implikacija, ne vidim smisla u segmentu Pulp Fictiona u kojem umorni glumci vade kečap iz auta, a vi?
Ako je to implikacija, krivo ste shvatili. U filmu je momcima GREŠKOM raznesena glava. Nijedna vanjska politika SAD-a koja je proizvela naše invazije na Afganistan, Jemen, Irak (dvaput), uništenje Libije nije bila GREŠKA. Sve su to radili namjerno, kreteni poput Busha II, Obame 0 i najgoreg Hilliara.
AKO je stvar u tome da SAD mogu pogriješiti u vanjskoj politici, siguran sam da je to istina, ali to ste učinili i vi kada ste napisali tako zbunjen komentar koji, na vašu žalost, nije bio pogreška, već ste to učinili namjerno. Makni se s terena za igru dok ne budeš mogao vratiti glavu ravno, Abe.
Evo što ste očito propustili, profesore:
Bez obzira na “poremećene narative” koje je isplela Trumpova administracija, američka “vanjska politika” ostaje isto krvavo poprskano vozilo MIC-a, koje voze i grubo kamufliraju isti umorni glumci, glumeći isti užasni scenarij iz godine u godinu.
Prethodne američke administracije nisu napravile nikakve “vanjskopolitičke pogreške”:
("Udariš u kvrgu ili tako nešto' i pištolj opali.")
Trenutna američka administracija neće napraviti nikakve “vanjskopolitičke pogreške”:
(“Vidi! Nisam mislio upucati ovog kurvinog sina, pištolj je upravo opalio, ne pitaj me kako!”)
Buduće američke administracije neće činiti nikakve “vanjskopolitičke pogreške”:
(“Moj pištolj je upravo opalio, ne znam kako.”)
Trump je tek posljednji plaćeni ubojica koji pritišće cijev pištolja u obraz neke zemlje, govoreći “Reci 'Što' opet! Hajde, reci 'Što' opet! Izazivam te, dvostruko te izazivam…”
Pro-Izraelski kontinuitet vlasti (COG) službenog Washingtona je održan i Bog neće sići s neba i zaustaviti sljedeću rundu metaka (i projektila).
Abeov komentar bio mi je savršeno jasan..a ja nisam profesor samo CAP-a. Uvijek cijenim Abeov doprinos i uživam u njegovom smislu za humor.
Odbačen da, ali zato što je bio neokonzervativac? Pitam se. Ti petokolonaški štakori nastavit će pokušavati zaraziti izvršnu vlast, a Trumpov zet to možda neće pokušati spriječiti ako misli da se slažu s predsjednikom po drugim pitanjima dnevnog reda.
Slažem se i ne slažem ……Ali prvo ću ponoviti, da sam objavio primjedbu kao što je to članak implicirao Izbrisali bi je psi čuvari konzorcija…..Kada sam to rekao, Trumpova agenda i neocon agenda su miljama osim….Trumpova agenda je o konsolidaciji geografskih lokacija kako bi se formirao novi savez za buduću distribuciju fosilnih goriva. Što uključuje ogromno polje prirodnog plina na Golanskoj visoravni (Sirija) ….ono na koje Izraelci polažu pravo!!……Dok je neokonzervativac na dnevnom redu sve o osveti…moguće religiozne prirode, ali više kao neprijateljstvo prema povijesnim osvajanjima koja uključuju Židove/Hebreje i Rusiju i Iran/Perzijance….A koga bolje pozvati na ovo krvoproliće od “vojnoindustrijskog kompleksa” da dovrši prozivku neokonzervativaca…..Jareda Kushnera boli dupe za povijesnu osvetu…..Više kasnije…..
John sa svojim intrigantnim komentarom, hoćeš li reći da je Jareed uključen u naftne rute? Također, znači li vaš komentar da obje strane, Neocon vs Jareedova, idu u istom smjeru...MIC, rat i vječni rat?
Mnogi vlasnici obiteljskih tvrtki u dobi od sedamdeset godina počinju predavati uzde svojim nasljednicima, ako ne do sada, onda je bilo prije.
Tvoj komentar Johne potiče moja pitanja jer još uvijek pokušavam saznati što se dovraga događa s ovim ljudima u glavnom gradu naše nacije, a tvoj je komentar potaknuo moje zanimanje iz svih novih kutova koje si ovdje predstavio.
Starom poslovnom modelu koji je iznjedrio "petrodolar" prijeko je potrebno renoviranje... Novi model koji je također sukreirao Kissinger uključit će zemlje koje su vraški opredijeljene da sruše petrodolarsku stranku... Zaklada će ponovno biti američki dolar zajedno s nekim vrlo slatkim ugovorima o dugu od naših dobrih prijatelja iz Goldman Sacha….Ljuti neokonski plan koji se krije iza lažnih vijesti o MSM-u pokušava uhvatiti korak s tabloidnim vijestima…..Većina novca iza MSM je neokonski novac koji ima prednost od Obaminih godina……….
Hvala Johne
Jednostavna formula za smanjenje trenutnog i nadolazećeg kaosa na Bliskom istoku je diskvalificirati bilo koga tko je igrao istaknutu ulogu u promicanju rata protiv Iraka od bilo kakve slične aktivnosti bilo gdje – posebno na Bliskom istoku. Izazov je, naravno, implementirati takvo pravilo.
Kako bi se taj izazov mogao pretvoriti u provediv skup ostvarivih ciljeva?
Potrebno je definirati "istaknutu ulogu" ... što to točno znači?
Jednom definirana, konkurencija za nagradu "Hawk y Hawk" zasigurno će biti intenzivna.
Oni koji nisu kvalificirani zasigurno će se osjećati izostavljenima.
Bill da, a kako biste pokrenuli popis diskvalificiranih, bila bi to ljubazna gesta ako biste to s vaše strane učinili prvi jer biste trebali uspostaviti masovne terapije za sve izabrane vladine dužnosnike s tretmanom za šok koji su svi bi primili kada bi sišla riječ: "Sada čujte ovo, od ovog dana pa nadalje svi čelnici američke vlade na vodećim položajima moći će se sada i od ovog dana nadalje smatrati odgovornima za svoje postupke". Došlo bi do potpunog haosa diljem Beltwaya, a mislim da bi stvarni Beltway bio zakrčen automobilima koji bježe punim prljavih nitkova koji evakuiraju glavni grad prije nego što se čekić Odgovornosti obruši na njihove guzice 'unajmljenih političkih operativaca' koji bi bili sprženi. Washington, koji je nekoć bio mjesto gdje se karijera stvarala pregovaranjem, sada će se manifestirati u paklu propusta gdje je poricanje tako malo. Panika je blaga riječ jer bi nastao kaos.
Dobra vijest za one koji za novac izdaju vladu svog naroda je da nema osjećaja da će mnogo toga o čemu sam pričao ikada imati posljedice vezane uz to zbog čega bi se bilo koji od tih kretena trebao brinuti, jer oni imaju ikakve brige. Loša kultura, uzmi novac. Dobra kultura. To je jednostavna matematika i jednostavan početak za početak mnogo odgađanog procesa čišćenja močvare.
Joe, ono što si gore opisao je glazba za uši. Može se samo poželjeti da se to ostvari.
Recept MEexpert je, oduzmite novac i onda mi ljudi preuzimamo kontrolu nad našom vladom...kad bi to barem bilo tako jednostavno.
Joe, hvala ti na detaljnom odgovoru na moja prethodna pitanja/komentare. Nakon vaših komentara nije bilo gumba za odgovor. Pretpostavljam da gospodin Parry nije želio da se ta tema nastavi. Moram, međutim, dodati da je još jedan lik u epizodi USS Liberty bio nitko drugi nego adm. John McCain Jr., otac senatora Johna "svi smo mi Gruzijci" McCaina III, koji je pomeo pod tepih istragu USS Libertyja . Izvješće do danas ostaje klasificirano. Što se tiče vašeg komentara o tome što se događa u glavnom gradu naše nacije, sve što mogu reći je da je Trump otkrio da ne može isušiti močvaru, pa je odlučio stvoriti novu močvaru u kojoj se svi davimo.
MEexpert Vjerujem da gumbi za odgovor ponestaju na ili oko četvrtog ili petog odgovora. Kad bi gumb za odgovor išao beskonačno, komentari bi postajali sve manji, sve sve dok ne bi bili red po jedno slovo. Mislim da Robert Parry ništa ne kontrolira.
Admiral McCain učinio je jednu stvar koju neki smatraju lakovjernom, a to je da je konačno uspio posadi USS Liberty donijeti zaslužena odličja. Razlog zašto ukrašavanje nije obavljeno je taj što USS Liberty nije bio napadnut od strane službeno proglašenog neprijatelja Amerike. Iznenađuje me kako se postupalo s ovom pretučenom ekipom. McCain je izdao naredbu protiv posade kako bi ovaj incident ostao skriven od američke javnosti. Posada USS Libertyja osjetila je svu težinu izdaje svojih vlada sa svim njezinim ružnoćama koje se mogu podnijeti. Također, ovi neopjevani heroji vidjeli su američku najmračniju stranu licemjerja kakvu nijedna Amerika nikada ne bi smjela.
Trump čak i kad je dobar dan, ima vrlo loše kandidate za izbor, zašto zato što su svi u Beltwayu vođeni svojim karijerizmom i rotirajućim vratima novca…to je crveni, bijeli i plavi, i američki način!
Bill Bodden,
Sviđa mi se pravilo. Ne bi bilo nemoguće provesti. To bi samo zahtijevalo da State Department počisti kuću - što već ima - i da nijednom od neokonzervativaca nije dopušteno da ima bilo kakav utjecaj na vanjsku politiku. Zvuči mi kao verzija pristojne uprave.
O Iranu sam mislio kao o izraelskom "Moby Dicku", ali nikad nisam mogao shvatiti gdje je ozljeda. Sad vidim da je to opsesija Amerike zbog preuzimanja veleposlanstva. Izrael jednostavno koristi Iran za produžavanje nemira na Bliskom istoku jer skida fokus s njih. A za MIC je to guska sa zlatnim jajetom.
Mnogo prije nego što su preuzeli naše veleposlanstvo u Iranu, Britanija i SAD svrgnuli su demokratski izabranog iranskog premijera i postavili brutalnog šaha Rezu Pahlavija. Britanci su svrgavanje Mohammada Mosaddegha zvali operacija Boot, mi smo to zvali operacija Ajax. Izbacio ga van, očistio ga. slatka! Sad smo imali šaha koji bi izvršavao naše naloge, i naravno da nam se tako sviđa, a Britanija bi mogla nastaviti isisavati naftu iz zemlje s malim troškovima. Naša rana je što su vratili svoju zemlju i djeluju neovisno od nas. Stanje koje je nama postalo nepodnošljivo. Mislim da je Izrael rana nanesena Bliskom istoku, a nastao je s mnogo zavrtanja ruku u UN-u i obećanih usluga, kao što su bile Trumanu.
Annie za sve što ste upravo spomenuli o državnom udaru u Iranu 1953. koji je potaknula CIA, je ono što nije u redu s našom američkom politikom prema Iranu. Neki dan sam rekao, kako bismo, ako SAD ikada namjeravaju proći kroz vanjskopolitičku rehabilitaciju, trebali učiniti kao što je učinio svaki ovisnik, priznati svoje neuspjehe i početi govoriti istinu. Da biste pronašli lijek za ono što vas boli, uvijek morate identificirati glavni uzrok tog problema. Liječenje samo simptoma i ignoriranje središnjeg problema je glupo i općenito na kraju ispada preskupo, a da ne spominjemo kako jezgra iz dana u dan postaje sve veća i najgora, dok na kraju ne umrete...ista je stvar s našom stvarnošću made in DC koje su naše vladine administracije, jedna za drugom, nastavile prodavati publici koja sluša, i koja je toliko lakovjerna da kupi ove službene laži. Dakle, Annie, tvoj komentar je dobra polazna točka, a iznošenje ove epske priče o izdaji i prljavoj špijunaži i započinjanje ovog dugo odgađanog razgovora bilo bi šokantno prosvjetljenje za našu zemlju i to sasvim zasluženo. Hvala na lekciji iz povijesti, trebamo više onoga što podučavate.
Joe, je li preuzimanje veleposlanstva gore od napada na USS Liberty? Podsjetimo, u preuzimanju veleposlanstva nitko nije poginuo, pa čak ni ozbiljno ozlijeđen. U napadu USS Libertyja poginula su 34 američka mornara, a 171 je teško ranjen. Ne čujete puno o napadu USS Liberty u MSM-u. Nažalost, čak i uz opsežnu upotrebu interneta i alternativnih medija, većina Amerikanaca još uvijek dobiva svoje vijesti (ili laži) od MSM-a. Moramo uložiti dodatne napore da nastavimo podsjećati američku javnost na ove zločine koje su počinili Izrael i Sjedinjene Države.
Sjetimo se i obaranja iranskog putničkog zrakoplova 1988. godine u kojem je poginulo 290 putnika. SAD je tvrdio da je to bila nesreća, greška. Za to je kapetan broda dobio medalju. Izraelski masakri nad Palestincima u Libanonu. Opsada u Gazi. Mislim da bi jednom mjesečno trebalo objaviti priče o tim događajima u alternativnim medijima kako bi javnost bila informirana.
MEexpert Moram vas upozoriti da je to što meni, jednom 'uvrštenom Swabbyju', postavljate takvo pitanje kao da zahtijevate da protjeram navalu takve živine i glupih riječi od četiri slova koje bi bile toliko opscene da bi Lewis Black zvučao kao Mudrija nedjeljne škole podučava evanđelja djeci mlađoj od pet godina, što znači da je vaš upit opasno postaviti mom starom slanom dupetu na tako javnom mjestu. Osim toga, ne želim da moj odgovor na vaše pitanje bude cenzuriran, pa ću odgovoriti pristojno i učiniti moju dragu majku koja je na nebu ponosnom na svog sina koji je još uvijek na zemlji i bori se dok pokušava shvatiti ovaj naš ludi svijet .
Bez vrijeđanja boli bilo koje strane ova dva tužna i tragična događaja u našoj američkoj povijesti, dat ću vam svoju procjenu kako slijedi. Patnja je patnja, a ne postoji dovoljno prikladno pomirenje da se jednom događaju nad drugim da viši status suosjećanja... sve je to loše!
Krizu s taocima u Iranu iz 1979. treba promatrati kao iranski 'uzvratni' događaj. S druge strane, zasjeda na USS Liberty iz 1967., koja je bila smrtonosnija i nepotrebna, bio je događaj koji me tjera da preispitam vodstvo naše zemlje, koje je dopustilo da se tako užasna tragedija dogodi ovom brodu i njegovoj posadi u prvom mjesto. Ako uzmete u obzir da su SAD 1979. osjećale iranski bijes zbog našeg CIA-inog udara iz 1953., onda možete barem pokušati razumjeti Irance zašto je to tako. Kad je riječ o Izraelcima, zašto s obzirom na skoro potonuće, nesretne smrti i neopravdane ranjene žrtve s kojima se susrela posada USS Libertyja, i tome jadu dodajući da je ovaj napad vodio dobro financirani Bliski istok saveznik SAD-a, ide u dno mog imalo poštovanja prema našim uvijek voljenim izraelskim prijateljima. Mogao bih dodati da je nedavno Paul Craig Roberts imao ažuriranje wikispooksa, dok je kroz FOIA došlo do više otkrivajućih istina u smislu da su LBJ i Robert McNamara nakon što su saznali za izraelski napad na ciljani američki ratni brod sada znamo da su ova dva dobra Amerikanca više brinem o tome da 'osramotim' uličicu, nego da odgovorim na spašavanje USS Libertyja i njihove ušutkane posade….ne može biti jezivije od ovoga.
Na kraju su oba ova incidenta bila veliki uzrok ljudske patnje. Ove dvije neželjene nasilne nesreće mogle su biti izbjegnute da Amerika nije dala prednost politici globalne monetarne hegemonije nad politikom osiguravanja čovječanstvu prikladnog svijeta u kojem će moći napredovati i omogućiti sazrijevanje prirodnog poretka političke evolucije.
Nadam se da ste svojim fokusiranjem na ova dva tragična događaja, i ne uključujući mnoge druge tragične događaje koji su se dogodili tijekom našeg života, kao što su Vijetnam ili 911, vi čitatelji shvatili da se isti principi vodstva koji su uzrokovali ove uistinu mogu izbjeći slučajnosti koje su se trebale ostvariti bile su ishod sustava čija je sebična vizija tunela usmjerena na stjecanje uglavnom brutalnom silom ili korištenjem bizarnih gmizavih misija špijunaže za svakim mineralnim resursom koji se može naći na prekrasnom planetu naših Stvoritelja, vođena čistom pohlepom.
Hvala na pitanju MEexpert, nadam se da će moj odgovor biti dovoljan….Joe
Ovdje je važan članak koji je napisao Tony Cartalucci u kojem se čini da je USS Cole upravo u ovom trenutku na misiji s jednim brodom, bez pratnje razarača, da plovi kroz neprijateljske vode Jemena... vau, je li moguća sudbina USS Liberty je sada ustaljeni ratni manevar?
http://landdestroyer.blogspot.com/2017/02/trump-policy-continues-purposefully.html
Preživio sam preuzimanje američke ambasade u Iranu 1979. NITKO nikada nije spomenuo akcije SAD-a iz 1953. Amerikanci se drže u mraku!
http://www.counterpunch.org/2017/02/10/roaming-charges-big-boss-man/:
+ Novootkriveni dokumenti CIA-e uvjerljivo dokazuju ono što većina nas zna već desetljećima: Saddam Hussein je djelovao uz potporu američke vlade kada je koristio otrovni plin tijekom rata između Irana i Iraka. Poput iranskog šaha i gvatemalskog koljača generala Riosa Montta, Saddam je bio naš lakeja, radeći najopasnija sranja dok smo bili na uzici (uključujući divljačko gušenje kurdskih ustanaka nakon Zaljevskog rata), sve dok konačno nije nadživio svoju korist.
Također: postoji članak koji se odnosi na film o alternativnoj verziji debakla u Ukrajini odmah na početku na ovoj web stranici.
I ovdje kod kuće:
http://www.counterpunch.org/2017/02/10/roaming-charges-big-boss-man/:
+ Kome trebaju demokrati? Ubrzo nakon što je Inženjerski korpus kopnene vojske objavio svoju namjeru davanja služnosti koja će omogućiti pristupnom cjevovodu Dakota da započne probijanje tunela ispod rijeke Missouri, senator Heidi Heitkamp, demokrat iz Sjeverne Dakote, rekla je: “Današnja objava Inženjerskog zbora američke vojske dovodi ovo pitanje korak bliže konačnom rješenju — i pruža sigurnost i jasnoću koju sam zahtijevao.” Heitkampovo “Final Re-solution” ima jezivo poznat zvuk..
Uz dopuštenje petro-demokrata poput Heitkampa, FBI se vratio u indijsku zemlju kako bi istražio, špijunirao i, bez sumnje, infiltrirao se u prosvjednike Standing Rocka. Što bi moglo poći po zlu?
U pravu si Annie. I budimo iskreni, Izrael je pokretačka snaga (tj. sponzor) i jedini dobitnik terorizma na Bliskom istoku.
Katarina,
To je vrlo pronicljiv komentar. Hvala vam.
Dr. Bart Gruzalski, profesor emeritus filozofije i javne politike, Sveučilište Northeastern, Boston, MA
Preuzimanje veleposlanstva? Jesi li ozbiljan? Što kažete na to da SAD svrgnu demokratski izabranog predsjednika Irana 1953.? Nemojte se zavaravati - SAD je prekršio Iran, a Iran NIKAD nije prekršio SAD! Amerikanci koji ne misle da je SAD ponudio BILO KOJOJ naciji razlog da mrzi SAD su nažalost naivni i neupućeni! A ako oni ZNAJU nešto o tome što SAD krši druge nacije i JOŠ UVIJEK podržavaju akcije SAD-a da se “okupiraju” za neku malu akciju (u usporedbi sa SAD-om!), oni su licemjeri!
Evo članka koji govori o iranskim vojnim sposobnostima:
http://viableopposition.blogspot.ca/2017/02/irans-military-capabilities.html
S obzirom na američko iskustvo u Iraku i Afganistanu, neprijateljstva s Iranom vjerojatno će se pokazati kao dugotrajna i vrlo skupa bitka.
Odsijecanje glave.
Turska sapunica, izraelski distributeri ispred (ili obezglavljeni) vremena. Humanitarna intervencija s različitim umakom bez objašnjenja da Iran ne stoji iza ovih momaka.
Okvir po okvir. Nekoliko kriški a ni jedna kap krvi???
Nije zavjera nego analiza okvir po kadar. Nož maše lijevo-desno i nema krvi. Dođi?
Napisao bih nešto opširno, ali f… Android
Vrlo informativan članak g. Parry.
Mislim da je relevantno pitanje:
Jesu li Iran i Rusija… u planovima za “promjenu režima” ratnih zločinaca koji imaju i uništavaju zemlje na Bliskom istoku? Rusija je sada okružena “ratnim bandama i ratnim zločincima NATO-a.”…
[pročitajte više na poveznici ispod]
http://graysinfo.blogspot.ca/2017/02/will-war-agenda-of-war-criminals-result.html
Trump je na putu da “održi neokonzervativce velikima” umjesto “učini Ameriku ponovno velikom”. Učiniti Ameriku ponovno velikom za mene znači brinuti se o američkom narodu i osigurati da se njihovo pravo na demokraciju ne narušava. To također znači brigu o infrastrukturi SAD-a umjesto rasipanja novca za uništavanje drugih nacija na hrpe laži! NIJE izolacionizam NE miješati se u poslove druge nacije. Ratovi u SAD-u se započinju i vode BEZ suglasnosti čak i Kongresa, a kamoli ljudi koji su te “zastupnike” izabrali! Sve dok je tako, Trumpova Amerika NIKADA neće biti velika, jer će vojni/industrijski kompleks nastaviti profitirati na ratovima i politikama temeljenim na lažima!
Krajnje je vrijeme da SAD zavlada svojim obavještajnim agencijama i vojnim stratezima koji djeluju samo za jednu svrhu – vođenje ratova. Amerika nikada neće biti velika sve dok ne odustane od ratova i ne izabere diplomaciju u svom suočavanju s "neprijateljima" i drugim nacijama. USA predsjednika Trumpa može postati velika tek kada počne poštivati svetost ljudskog života!