Rastući otpor Trumpu po pitanju imigracije

Dijeljenja

Predsjednik Trump izazvao je bijes zbog svojih provokativnih izvršnih uredbi usmjerenih na imigrante, kako osobe bez dokumenata unutar SAD-a tako i one koji dolaze iz sedam većinski muslimanskih zemalja, kako opisuje Dennis J Bernstein.

Dennis J Bernstein

U Kaliforniji i u cijeloj zemlji poprima široka pobuna protiv antiimigracijskih politika predsjednika Trumpa, a predvode je poljoprivredni radnici, nadničari, domaći radnici imigranti i njihovi pristaše.

SWAT službenici američke imigracijske i carinske službe (ICE). (Wikipedia)

Jedan od njegovih vođa je Pablo Alvarado, izvršni direktor National Day-Laborer Organizing Network ili NDLON, koji je ponekad zvan “Cesar Chavez dnevnih radnika bez dokumenata”.

Razgovarao sam s Alvaradom nakon strateške sesije koju je sazvao s osobljem i pristašama u pokretu za prava imigranata u Kaliforniji i diljem zemlje.

Dennis Bernstein: Znam da ste upravo izašli s nacionalnog sastanka planiranja u smislu započinjanja niza proaktivnih koraka kao odgovor na Trumpov frontalni napad na sve imigrante i njihove pristaše. Mislim da ste to zvali Alto Trump, Stop Trump. Možete li opisati o čemu ste sve govorili i planirali kao odgovor na Trumpove direktive?

Pablo Alvarado: Naravno. Pa, tijekom izbornog procesa... vidjeli smo i čuli svu zapaljivu i pregrijanu retoriku, i rasističku retoriku predsjednika, predsjednika Trumpa. I ljudi su mislili, "Možda on to stvarno ne misli". Onda je pobijedio i ljudi su rekli “Pa, možda mu moramo dati priliku. Možda on i nije tako loš kao što se čini.” Onda on dođe na vlast, a onda već četvrtog dana njegove vlasti znamo o čemu se zapravo radi.

Izvršne odluke koje je donio su odluke koje će utjecati na... živote mnogih, ne samo imigranata bez dokumenata, već svih ljudi koje je namjeravao napasti tijekom predizborne kampanje. Govorimo o muslimanima, govorimo o ženama, Afroamerikancima, osobama s invaliditetom, pripadnicima LGBTQ zajednice i, naravno, neprijavljenoj ... zajednici.

A sada vidimo da je stvarno mislio ono što je rekao. Sada je pitanje kakve će resurse uložiti u te inicijative koje želi pogurati. Čini se da ozbiljno misli [povećati] broj agenata ICE-a s 5,000 na 15,000. Govorio je o ICE snagama, imigracijskim snagama. Oni su ovdje. A s 15,000 policajaca diljem zemlje, progon će biti bez presedana. Govorio je o zidu, o reviziji NAFTA-e, čini se da se kreće na svim tim frontama. I to neće biti dobra stvar za nas.

I tako nam postaje sve jasnije da je mislio ono što je rekao. Dakle, sada, za nas, prvi čin otpora koji trebamo sastaviti je da ljudi znaju, razumiju i ostvaruju svoja prava.

Druga razina toga, proces otpora, je okupljanje sa susjedima i izgradnja tih obrambenih kolektiva migranata, diljem zemlje. Gdje, u ovom trenutku, ono što osjećamo je da zajednice ne bi trebale očekivati ​​da će organizacija doći i spasiti ih, ili vođe da će doći i spasiti ih, ili politička stranka da će doći i spasiti ih.

Ovo je trenutak da ljudi koji su oštećeni politikom ove predsjednice ustanu i organiziraju se, i brane se. Često kad razgovaram s ljudima bez dokumenata, kažem im: “Hej, ima dobrih vijesti, a dobra vijest je da je g. Trump izjavio da će procesuirati samo kriminalce i deportirati kriminalce. Loša vijest je da smo svi mi kriminalci, u njegovom umu.”

Službenici ICE-a tijekom drugog nacionalnog vala operacije Cross Check, pokušaja ICE-a da uhiti i deportira nedokumentirane imigrante s kriminalnim dosjeima. 28. rujna 2011. (Wikipedia)

A zakonski će proširiti definiciju što je teži prekršaj, a što teško kazneno djelo, da deportira više ljudi. On će, očito, kako bi ostvario ono što je rekao da će učiniti, u smislu deportacije dva do tri milijuna ljudi u prvim godinama svog mandata, jedini način na koji to može učiniti je angažiranjem lokalne policije za provedbu useljeničkog zakona.

I, naravno, znaš da se planiramo boriti. Ako misli da ćemo tiho otići u noć, bez otpora, suštinski je u krivu. Dakle, borba će biti na svim razinama: obrana u susjedstvu, parnica – naš pravni tim ponovno promišlja i preoblikuje alate i pronalazi pravne osnove koje će nam trebati za osporavanje mjera koje g. Trump provodi protiv naša zajednica.

Na primjer, u Kaliforniji smo uveli zakon pod nazivom Kalifornijski zakon o vrijednostima, što bi zapravo zabranilo državi Kaliforniji da ulaže bilo koji novčić, bilo koji dolar, u deportaciju, ispitivanje, pritvaranje ljudi bez dokumenata. Dakle, taj zakon ide dalje u zakonodavstvo.

Dakle, ovo je način na koji ćemo se oduprijeti. Postoje stotine općina koje smatraju da migrante treba zaštititi, a ne progoniti. Ići ćemo i nastaviti podržavati te takozvane gradove utočišta. Pazeći da prošire bolju zaštitu za migrante, ali i da zaustave napade Trumpove administracije. Dakle, svakako planiramo na svim poljima. Spremamo se za najgore i očito se nadamo najboljem.

Ali jedno je sigurno, nećemo otići tiho u noć, nećemo nestati, nećemo pasti bez borbe. I ja mislim… Ja vjerujem da su ovo, očito, četiri godine otpora, a jedva da počinje. I mogu vam reći da postoji toliko energije u našim zajednicama. Ljudi osjećaju strah, očito postoji strah, raširen strah, ali u isto vrijeme postoji hrabrost.

Ako mislite na npr. radnike koje ja predstavljam – oni svakodnevno, da bi prehranili svoje najmilije, prkose svim prilikama: vremenu, kiši, vrelom suncu, beskrupuloznim poslodavcima koji im ne isplaćuju plaće. , sićušne muškarce u bijelim rasističkim organizacijama koji dolaze i maltretiraju ih, zaštitare, policajce, ICE agente. Oni prkose svima, kako bi zaradili za život i prehranili svoje najmilije. To je hrabrost. To je hrabrost koju političari, aktivisti i organizacije trebaju uskladiti dok uzvraćamo udarac, dok se odupiremo predsjedniku Trumpu i njegovoj politici.

DB: Pablo Alvarado, želim te pitati još nešto. Oni... u početku ste govorili o, kao, lokalnim odborima za obranu, što me podsjeća na ono što se počelo događati na jugu kada je otpor apartheidu, Jim Crow, na jugu. Počeli su postojati odbori za obranu crnih ministara. Čini se kao gotovo... vrsta evolucije te ideje za 21. stoljeće i ovo, što bi se stvarno moglo pretvoriti u smeđu revoluciju.

Šerif Joe Arpaio iz okruga Maricopa, Arizona, govori na Tea Party Patriots American Policy Summitu u Phoenixu, Arizona, 25. veljače 2011. (Fotografija: Gage Skidmore)

PA: Pa, gledajte, mislim da u ovom trenutku nemamo drugog izbora. I, da, mislim to su iskustva koja su drugi ljudi doživjeli na drugim mjestima kada su bili napadnuti. Ljudi se sami organiziraju da se obrane. To vrlo jednostavno nije drugi izbor u smislu kako ćemo odgovoriti na napade.

I, usput, to se već događa. Vidite, u Arizoni, kada je SB1070 uveden i stvorio ovu krizu ljudskih prava u Arizoni, prva stvar koju smo učinili je da smo otišli u naše zajednice i rekli: "Što želite učiniti?" I oni su nam postavili strategiju. Točno ispred glavnog grada Phoenixa, znate, imamo oko 10,000 ljudi.

I počeli smo pitati ljude: "Kako želite uzvratiti?" Ljudi su rekli: "Moramo bojkotirati državu." Upravo smo to i učinili. Ljudi su govorili: "Moramo se organizirati blok po blok" - tako su se barriosi u tim zajednicama pojavili, u Arizoni, otprilike u to vrijeme. Ljudi su rekli: "Moramo osuditi SB1070, kao rasistički, kao fašistički zakon i trebamo imati umjetnike koji će doći i pomoći nam, definirati ono o čemu već znamo." Zatim smo doveli odvjetnike, a doveli smo i organizatore iz cijele zemlje. Masovni građanski neposluh. Borba koju smo organizirali u Arizoni upravo je ono što trebamo ponoviti u cijeloj zemlji.

I vjerujem da su naše zajednice ne samo spremne to učiniti, nego nemamo drugog izbora. Vidite, kada smo započeli kampanju protiv šerifa Arpaia, na primjer, uživao je 85% podrške birača. Čovjek je bio nedodirljiv. Svatko tko bi se usudio kritizirati gospodina Arpaija završio bi pod kaznenom istragom. Jedne novine, zapravo, Phoenix New Times, bile su pretresene jer su se usudile kritizirati gospodina Arpaija. Čovjek je u to vrijeme bio nedodirljiv. I znali smo da mu se ne možemo suprotstaviti na otvorenom polju, u otvorenoj borbi. Znali smo da ga moramo uvući u još jednu borbu koju možemo kontrolirati i koju možemo pobijediti.

Stoga smo odlučili bojkotirati trgovinu namještajem koja je angažirala šest zamjenika šerifa koji nisu bili na dužnosti da patroliraju okolicom četvrti, te uhititi i predati ICE-u svakoga tko je izgledao kao Meksikanac. Pokrenuli smo bojkot (bilo je to 2007.) i u tri mjeseca smo pobijedili vlasnika salona namještaja. I na kraju je otpustio šest zamjenika šerifa koji nisu bili na dužnosti. To su bili Arpaiovi zamjenici šerifa. Bio je to zapravo prvi poraz koji je gospodin Arpaio doživio. Otada su ga ljudi počeli napadati i izgubili su strah da krenu za Arpaiom. Upravo to radite nasilnicima. Uvlačite ih u ulične borbe koje možete kontrolirati.

I planiramo imati stotine, ako ne i tisuće, tih uličnih tučnjava, diljem zemlje. Borba neće biti centralizirana borba. Bit će to decentralizirana borba. Ljudi koji rade sve što mogu, od građanskog neposluha, preko parničenja, do edukacije, na primjer, Amerikanaca o važnosti obrane migranata, i pokazujući da oni koji zapošljavaju dadilje, brane svoje dadilje. Osigurati da oni koji imaju vrtlara, održe svoje vrtove zelenima, da brane vrtlara. Zato što bez te radne snage Amerikanci neće moći raditi poslove koje rade i ne bi mogli imati životni stil kakav imaju. Stoga je u njihovom najboljem interesu zaštititi našu zajednicu, zaštititi naše zajednice bez dokumenata.

Umjetnici rade na natpisu na kojem piše "Deportiraj Trumpa" tijekom predsjedničke inauguracije. 20. siječnja 2017. (Foto: Chelsea Gilmour)

Dakle, taj otpor će poprimiti različite oblike diljem zemlje. Na mjestima gdje ne postoji infrastruktura za obranu migranata, na mjestima gdje je politička stvarnost previše neprijateljska, nego na tim određenim mjestima, poput Alabame, Georgia, to će biti čisti otpor. Bit će to čisti barrio, znate, organiziranje obrane zajednice tako da ljudi mogu zaštititi jedni druge.

A na mjestima gdje postoje mogućnosti, za proaktivnije mjere, poput Kalifornije, to je upravo ono što ćemo učiniti. Ali ta će borba, opet, biti decentralizirana i ovaj put, želimo da svaka grupa zajednice, bez obzira koliko mala ili velika, ta grupa ustane i organizira se.

A način na koji ćemo pobijediti je razotkrivanjem, znate, laži, razotkrivanjem nepravde koju će ovaj presedan učiniti, i, tijekom njegove administracije, pokazivanjem američkom narodu koliko je ružan rasizam, koliko je ružan ksenofobija, i stavljanjem naših tijela na kocku. Ovo je vrsta otpora koja će se dogoditi, širom zemlje.

DB: Razgovaramo s Pablom Alvaradom, on je izvršni direktor Nacionalne mreže za organiziranje rada. Ta mreža štiti… ima centre po cijeloj zemlji, u kojima se dnevni radnici mogu okupiti i organizirati te zaštititi sebe jer rade najteži posao u ovoj zemlji.

Sada, Pablo Alvarado, zamišljam da rad tih centara za dnevni rad također poprima nova značenja jer tko zna tko će se pojaviti i reći: "Oh, želimo zaposliti neke radnike"...i onda ste odjednom suočit će se s nekom vrstom ekstremnih desničara koji žele preuzeti na sebe borbu za novu Breitbart bijelu Ameriku. Postoje li posebne mjere opreza, njihovi prijedlozi, postoje li načini na koje se ljudi spremaju zaštititi?

PA: Naravno, mislim da to razumijemo... Mislim, gledajte, nije prvi put da su sami nadničari napadnuti. U našoj zajednici nadničari su svaki dan napadnuti. I, znate, ljudi govore o imigrantima bez dokumenata koji izlaze iz sjene. Za nadničare nema hlada. Znate, oni su tamo, izloženi. I spremni su za borbu.

Stvar je u tome da je 2006. godine taj Imigrantski projekt bio usmjeren na nadničare. Došli su s kamerama, snimali su ih. I rekli su: "Poslat ću ovaj film"... snimali su svoje poslodavce, da ih zastraše, i rekli su: "Poslat ću ovaj film u ICE, da mogu doći po tebe..." Dakle, ovo je vrsta mržnje s kojom su se ljudi suočavali u to vrijeme. I pogodi što? Ljudi su se oduprli na lijep način.

Dakle, iako su bili isprovocirani, namamljeni na nasilje od strane nekih od njih, radnika, od strane nekih minutažara, radnici su ostali mirni. I mi smo ušli i izvukli svakog radnika odatle. Ako ste mirni oko... Ako vas provociraju, to je upravo ono što žele, jer očito je to vrsta pažnje koju žele, to je vrsta napetosti koju žele stvoriti u zajednici. Jer tako dobivaju medijsku pokrivenost. Ali ako se odupreš, ako ne sudjeluješ u nikakvom činu nasilja protiv njih, ako nas mirno, na neki način bodeš, onda ćemo pobijediti.

Popularni slogan protiv Trumpa, “Poštuj moje postojanje ili očekuj moj otpor”. Umjetničko djelo Victorie Garcie.

Dakle, ono što smo učinili umjesto stvaranja tolike napetosti, vrištanja naprijed-natrag, kada su nas došli gurnuti i ono što smo učinili jest da smo počeli stavljati kulturne događaje ispred njih. I oni su to, naravno, mrzili jer, znate, meksička glazba im je bila uvredljiva... nama je bila lijepa, ali njima je bila uvredljiva, jer za njih sve što ima veze s našom kulturom... to je loša stvar, znaš? Osim hrane, jer vole meksičku i latinoameričku hranu. Ali sve što ima latinoameričku kulturnu pozadinu je nešto što oni smatraju da nije američko. Dakle, mi smo se drugačije borili i porazili smo ih.

Dakle, ovaj put ako se pojave, što će se stvarno dogoditi, mi ćemo se braniti, koristeći istu strategiju. Mislim da je važno... ono što je važno ovdje je da će otpor biti vrlo miran, ali će biti puno napetosti. Iako će biti mirno.

DB: Vidite li ikakvu srebrnu crtu u oblaku koju je Trumpova antiimigrantska politika bacila na zajednice koje predstavljate?

PA: Dobra stvar u onome što se događa... ništa nije dobro u onome što se događa. No, ono što je drugačije je to što Trump ne napada samo Meksikance. On napada žene, a mi ćemo biti solidarni sa ženama. Bit ćemo solidarni s muslimanima, bit ćemo solidarni s autohtonim zajednicama. Pa ćemo se zajedno boriti. I pronaći ćemo načine da se uskladimo jedni s drugima, da se odupremo. Jer to je jedini način na koji ćemo moći zaustaviti strahove od napada koje g. Trump pokreće. Ne samo na ljude koje napada, nego rekao bih i na američki narod.

I nadamo se da će oni koji su glasali za njega shvatiti što su učinili nanijeli su mnogo štete zemlji. A onima, ljudima koji su glasali za gospodina Trumpa, želim biti vrlo jasan, jer oni možda slušaju, želim im reći da u našim srcima nemamo nikakve mržnje prema njima. Ali također moraju shvatiti da ih se ne bojimo i da ćemo im se suprotstaviti ako bude potrebno. Uvijek, na miran način. I uzvratit ćemo, koliko možemo. Dakle, nećemo samo nestati, iz jednog tjedna u drugi. Radimo ovdje i ne idemo nigdje.

Dennis J Bernstein voditelj je emisije “Flashpoints” na radio mreži Pacifica i autor Posebno izdanje: Glasovi iz skrivene učionice. Audio arhivi možete pristupiti na www.flashpoints.net.

57 komentara za “Rastući otpor Trumpu po pitanju imigracije"

  1. Koji nered
    Veljače 2, 2017 na 21: 03

    1. Bit ću više impresioniran progresivnom publikom kada objasne zašto misle da bismo trebali pozvati još
    ljudi u ovu zemlju koji vjeruju u ubojstva iz časti, sakaćenje žena, dogovorene brakove, i kako to odgovara njihovom cilju
    poštovanja žena.

    2. Sjećam se priča u novinama prije nekoliko godina o kineskim imigrantima slijepim putnicima koji dolaze ovamo na kineskim brodovima, događa li se to još uvijek? Smatraju li se i oni ilegalnim imigrantima? Čini se da su svi opsjednuti Meksikom, ali što je s drugim zemljama…Filipinima itd.?

  2. Christene
    Veljače 1, 2017 na 09: 00

    Iznenađuje me što Saudijci neprestano uspijevaju nadmašiti svađu dok se cijeli svijet uvija u moralne, filozofske i duhovne perece zbog terorizma. Kako to da ONI nisu na ovoj zabrani??
    Problem današnjeg islama JE Saudijska Arabija i njena nasilna, virulentna, otrovna, domaća fundamentalistička verzija islama iz 7. stoljeća; Vahabizam/salafizam, koji je iznjedrio podle sunitske terorističke skupine ISIL, Al Qaedu, Al Nusru, Al Shabob, Boko Haram i desetke drugih i koje je Europski parlament u Strasbourgu 2013. godine proglasio GLAVNIM izvorom globalnog terorizma.
    http://www.telegraph.co.uk/news/2016/03/29/what-is-wahhabism-the-reactionary-branch-of-islam-said-to-be-the/
    U proteklih četrdeset GODINA potrošili su 100 MILIJARDI dolara gradeći džamije i madarase po cijelom svijetu, uključujući i SAD, kako bi to proširili, s izričitom svrhom eliminacije svakog drugog oblika islama, kojih, BTW, ima mnogo. Također su potrošili milijarde i milijarde više tijekom 40 godina plaćajući našu vladu SAD-a i njene političare da skrenu pažnju.

    Daleko je prošlo vrijeme da se svijet OBRAĆA i OBRAČUJE SA golemim slonom prekrivenim uljem u svojoj dnevnoj sobi.

  3. nazadna evolucija
    Siječnja 31, 2017 na 20: 36

    Pitanje ilegalne imigracije je kao i sva druga pitanja koja pogađaju SAD. Ljudi nisu educirani, kratkoročne i dugoročne posljedice nikada nisu objašnjene ni po jednom pitanju i ljudi ne mogu donositi informirane odluke. Kad god se donesu nove politike, ljudi samo kažu: "Oh, dobro, bit će u redu." Kakav izbor imaju? Poput žabe u loncu vode koja nije shvatila posljedice sve dok voda nije počela ključati, američka se javnost sada počinje buditi. Počinju osjećati vrućinu.

    Ross Perot pokušao je upozoriti američku javnost na “divovski usisni zvuk” oko NAFTA-e. Sir James Goldsmith (član britanske elite) pokušao je upozoriti američku javnost kada je 1994. razgovarao s Charliejem Roseom o takozvanim sporazumima o “slobodnoj trgovini”. (Pogledajte njegov 50-minutni razgovor s Charliejem Roseom na YouTubeu; otvara oči). Problem je što su te ljude političari i mediji zabili u zemlju, ocrnili ih. Šest korporacija koje posjeduju 90% medija treba se razdvojiti kako bi različita mišljenja mogla ući u razgovor.

    Uvijek završimo s onim što smo zaslužili, zar ne? Američki narod će morati osjetiti stvarnu bol prije nego što se bilo što promijeni, i ne bi se trebali bojati ove boli. Bol je ono što vas budi.

  4. Kent
    Siječnja 31, 2017 na 20: 29

    Sav bijes lažne ljevice samo malo kasni. Kasni između 8 i 24 godine, ili možda više, ovisno o poznavanju stvarne povijesti.

    http://stormcloudsgathering.com/trump-muslim-ban

    Ono što ova takozvana zabrana putovanja čini usmjereno je na 7 zemalja u kojima smo 'promijenili režim' (ne na ostalih 45 ili tako većinski muslimanskih zemalja), koristeći naše plaćene teroriste koje smo naoružali i podržali u našim nedavnim posredničkim invazijama i saudijskim poslovima s oružjem . Bože, ne čudim se da bi moglo biti nekolicine onih koji ne žele ostati u 'staroj zemlji' dok ovi orvelovski, ilegalni ratovi idu na jug, što će sigurno i biti. Sada, što se tiče milijuna legitimnih izbjeglica koje smo stvorili, zabrana putovanja neće imati nikakav učinak osim što će uzrokovati malu odgodu ulaska u SAD (koju još nismo bombardirali).

    Opet, gdje je bio bijes kada je President Peace Prize nastavio svoju službu dubokoj državi kao Bush/Cheney 2.0?

    • Bill Bodden
      Siječnja 31, 2017 na 23: 20

      Opet, gdje je bio bijes kada je President Peace Prize nastavio svoju službu dubokoj državi kao Bush/Cheney 2.0?

      CounterPunch – http://www.counterpunch.org/swanson03162011.html – i CodePink padaju na pamet ranim i marljivim kritičarima Obame.

      • Bill Bodden
        Siječnja 31, 2017 na 23: 25

        25. ožujka 2011.: Ako je ovo smirivanje Obame, mrzim ga vidjeti razdražljivog, ali naravno da se ne razbjesni. Uglađen, artikuliran i osoban, Obama se pokazao jednako smrtonosnim kao i Bush, ali očito ciničnijim. Sjajan, lojalan alat establišmenta, Obama je prigušio prosvjed američkih liberala. – http://www.commondreams.org/views/2011/03/25/winding-down-obama

    • Jovan
      Veljače 1, 2017 na 02: 11

      Znam da su me nazivali "rasistom" jer sam podržavao Cynthiju McKinney '08.
      Naravno, pod “lažnom ljevicom” pretpostavljam da mislite na desničare zvane Dimokrati.

  5. BART GRUZALSKI PROF. EMERITUS
    Siječnja 31, 2017 na 19: 19

    Malo jednostrano. Slogan je lijep: “Poštuj moje postojanje ili očekuj moj otpor”. Ali naravno da imigranti trebaju poštivati ​​MOJE postojanje i MOJU potrebu treba zaštititi od ilegalnog rada i terorizma.

    Upravo je zaštita od terorizma ono što smatram posebno važnim, au članku se uopće ne spominje, kao da je nebitno. Nije. Zato je neophodna provjera ljudi iz osam muslimanskih zemalja, koje je identificirao Obama. U Njemačkoj nisu provjerili i pogledajte što se dogodilo: brojni teroristički napadi u danima uoči Božića.

    Nitko nema pravo ući u našu zemlju samo zato što to želi. Biti dopušten ući u Sjedinjene Države je privilegija, unatoč svoj retorici u članku. Provjera kako bi se isključio ulazak terorista savršeno je razumna i mora se obaviti. Hura za predsjednika Donalda Trumpa.

    • Bill Bodden
      Siječnja 31, 2017 na 20: 10

      U Njemačkoj nisu provjerili i pogledajte što se dogodilo: brojni teroristički napadi u danima uoči Božića.

      Ni autohtoni narodi Sjeverne Amerike i Australije nisu provjerili niti pogledali što im se dogodilo. Masakri i etničko čišćenje, a njihovim zemljama vladaju barbari i ratni huškači.

      • Zachary Smith
        Siječnja 31, 2017 na 22: 55

        Neću braniti postupke Starih Amerikanaca koji su vršili svoje masakre i etničko čišćenje – djelomično zato što je mnogo mojih starih rođaka bilo na pohodu smrti Andrewa Jacksona Trail of Tears.

        Ali mora se imati na umu da su najgore smrtne čarolije – vjerojatno 95%+ – bile uzrokovane bacilima osvajača iz Europe. Mnoge zemlje koje su izgledale prazne bile su takve jer su nekadašnje brojne stanovnike istrijebili ospice, šarlah, tifus, tifus, gripa, hripavac (hripavac), tuberkuloza, kolera, difterija, vodene kozice, prehlada, spolno prenosive bolesti, i ono najgore – boginje.

        • Bill Bodden
          Siječnja 31, 2017 na 23: 10

          i ono najgore – boginje.

          A male boginje su se namjerno širile davanjem pokrivača koji su prenosili bolest američkim domorocima.

        • Zachary Smith
          Siječnja 31, 2017 na 23: 35

          Dogodilo se to na nekim mjestima. Ne u drugima. Nažalost, boginje se mogu prenijeti i na mnoge druge načine.

          Naslov za google: “Je li američka vojska Indijancima dijelila pokrivače protiv malih boginja? Izmišljotina i falsificiranje u retorici genocida Warda Churchilla”

          Pojedinci su u dobra stara vremena bili jednako zli kao i danas, pa su se događali slučajevi bioratova. Britanci su pokušali upotrijebiti boginje protiv Washingtonovih trupa u revoluciji.

          Ali isto tako, moderni autori jednako su dobri u izmišljanju stvari kao i bilo tko u ta ista dobra stara vremena.

          Naši preci su se loše ponašali i to je činjenica. Također su upotrijebili svoju nadmoćnu brojnost i bolju organizaciju i oružje protiv preživjelih od kuge. Jednostavno tvrdim da je velika većina megasmrti bila rana.

        • Realista
          Veljače 1, 2017 na 02: 50

          Moramo biti rigorozno pošteni i empirijski kad prosuđujemo ovakve tvrdnje. Činjenica je da se u "teoriju klica bolesti", iako su je povremeno predlagali neki poput Ignatza Semmelweissa i Johna Snowa sredinom 19. stoljeća, NIJE vjerovalo, zapravo je bila široko protiv nje dok je nisu konačno demonstrirali Louis Pasteur i Robert Koch u godinama između 1860-1865. Bakterije nisu bile dobro okarakterizirane sve do 19. stoljeća, a virusi otkriveni tek 1890. Američki domoroci možda su bili desetkovani izloženošću klicama koje su Europljani donijeli u Ameriku, ali daleko je od toga da je to namjerno ako ti Europljani nisu imali pojma, ili zapravo nisu vjerovali, da su bolesti uzrokovane sićušnim nevidljivim "klicama".

          Imam isti problem s religioznim tipovima koji mi govore da je njihova Crkva oduvijek propovijedala da "život počinje začećem" - kada se spermij spoji s jajnom stanicom, dok, zapravo, znanost nije promatrala oplodnju ni u jednom organizmu dok to nije prvi put primijećeno 1876. Oscar Hertwig u morskim ježincima, tako da nisu imali koncept začeća. Van Leeuwenhoek je prvi promatrao spermije oko 1700. kada su mikroskopi bili potpuno novi izum, ali jajašca nisu identificirana sve do ranog 19. stoljeća, a većina znanstvenika je mislila da sam spermij nosi sićušnog homunkulusa koji se razvio u novo ljudsko biće. Tek kada je papa Pio IX proglasio "ex cathedra" oko 1870. godine, njegova je crkva prihvatila dogmu da je "osjećanje duše" od prvog trenutka embrionalnog razvoja i da je pobačaj težak grijeh u bilo kojoj fazi trudnoće. Prije toga je njegova vlastita crkva prihvatila aristotelovsku ideju, koju su promicali Akvinski i Augustin, da život počinje tijekom "ubrzanja" - kada majka može osjetiti pomicanje fetusa unutar njezine maternice. Inače, Pio IX (veliki antimodernistički papa) također je bio prvi koji je proglasio i) papinu nepogrešivost, ii) Bezgrešno začeće i iii) pravo kršćana da prisilno krste židovsku djecu. On je sam zadržao tako krštenog židovskog dječaka u svojoj rezidenciji od djetetovih roditelja. Taj je čovjek u biti oblikovao rimokatolicizam kakav danas poznaje većina praktičnih katolika, a oni nemaju pojma jer nitko ne traži činjenice ili povijest, već radije jednostavno vjeruju u ono što im se kaže.

        • Irene
          Veljače 1, 2017 na 14: 58

          Ne mogu izravno odgovoriti Realistu, pa odgovaram ovdje. Teorija o klicama možda nije bila široko prihvaćena, ali je u srednjem vijeku bilo dobro poznato da je najbolji način rješavanja problema kuće u kojoj su ljudi umrli od kuge spaliti kuću i njezin sadržaj do temelja. Malo je vjerojatno da će ikada izaći na vidjelo bilo kakav pisani dokaz da su američkim domorocima namjerno davani pokrivači zaraženi velikim boginjama, ali s obzirom na korištenje alkohola u pregovorima s plemenima i s obzirom na mnoge druge primjere genocida, to je potpuno vjerojatno.

        • Zachary Smith
          Veljače 2, 2017 na 00: 29

          Irena, po meni si potpuno u pravu. Ljudi iz starih vremena bili su jednako bistri kao i mi, i prilično upućeni u bolesti i otrove. Budući da je ova stranica postala fobična od linkova, pozivam vas da guglate uvjete “Povijest biološkog ratovanja”. Ta wiki stranica samo grebe po površini užasa koje su drevni ljudi nanosili svojim susjedima – bilo u napadu ili obrani.

    • Jovan
      Veljače 1, 2017 na 02: 07

      Shvaćate da mala djeca svake godine ubiju više ljudi u SAD-u nego teroristi, zar ne?
      Kao i padajući televizori...
      Policajci ubiju oko 8 puta više… (iako bi ih netko mogao smatrati teroristima sa značkama, i bilo bi teško osmisliti definiciju “terorizma” koja se ne bi odnosila na njih.)

      Što se toga tiče, desničarski domaći terorizam ubio je mnogo više ljudi nego strani teroristi u posljednjem desetljeću.

      Također, što se toga tiče, niti jedan imigrant iz bilo koje zemlje na ovom popisu nikada nije nikoga ubio kao dio terorizma u SAD-u. Saudijska Arabija, Pakistan, Egipat, UAE i Libanon, koji su nam dali teroriste koji su ubijali na tlu SAD-a, nisu na popisu.

      Profesor emeritus na Sveučilištu Cracker Jack?

  6. D5-5
    Siječnja 31, 2017 na 19: 15

    Bok Rudolph,

    Prethodno sam se pridružio pitanju zašto svi prosvjedi SADA, plus bi li se to događalo pod Clintonom. Moje mišljenje sada je da se događa drugi val gađenja prema onome što je bilo normalno pod Obamom, prvi su bili Trumpovi pristaše koji su ga izabrali, a oni su u odgovoru slični Brexitu i gađenju prema prijašnjem "normalnom". Naravno, kao što je naznačeno u ovom članku, otpor imigrantskoj nepravdi nije tek započeo. Ali komešanje zbog zabrane putovanja od prošlog petka iznenadilo je ljude i dovelo do pitanja poput vašeg. Mislim da je energičnost trenutnog odbijanja Trumpa drugi val gađenja prema onome što je bilo "normalno", a aktivirali su ga ljudi koji su zadivljeni činjenicom da Trump može preuzeti vlast. Oni ga vide onako kako su ga vidjeli kao kandidata - u osnovi ismijavanje, kako ga je opisao Alex Baldwin na SNL-u, potpuno nepodoban. Stoga je za mnoge on automatski otpisan, uključujući i sadašnju visoku razinu protestne energije. Ovo se uklapa u rastuću plimu gađenja na globalnoj razini, koja prijeti globalnom kaosu, najvećem problemu svijeta. Da je Clinton aktivirao sigurne zone i prijelazne prelaze i ponovno opskrbljivao militante protiv Assada, mogli bismo također vidjeti ovu istu vrstu prosvjeda (to bi moglo biti veliko "moglo bi biti"). Gađenje koje potiče Brexit i Trumpove izbore širi se u više nestrpljenja i bijesa, postajući sve problematičniji. Ali moglo bi propasti ako se Trump uspije uklopiti i pametnije prikriti ono što radi. Lako se umoriti od protesta. Također još nije jasno u kojem smjeru će ići - prema detantu i novom svjetskom poretku ili prema verziji B plutokratije, jednako lošoj kao verzija A.

    • Bill Bodden
      Siječnja 31, 2017 na 20: 05

      Ali moglo bi propasti ako se Trump uspije uklopiti i pametnije prikriti ono što radi.

      IF

    • Rudolph
      Veljače 1, 2017 na 18: 56

      Bok,
      Apsolutno, slažem se.

      srdačan pozdrav

  7. Rudolph
    Siječnja 31, 2017 na 17: 34

    Bok,
    Obama je u prvim danima svog mandata donio identičnu uredbu o Iračanima.
    Nema takvog osporavanja u ovom trenutku, nema nasilja samo samostalni pljesak u ovom trenutku...
    Samo se ja sjećam? (a nisam američki građanin, pa oprostite na lošem engleskom)
    Pozdrav

    • Irene
      Veljače 1, 2017 na 14: 48

      Nisam obožavatelj Obame, ali njegova privremena zabrana za Iračane nije ostavila ljude s vizama, zrakoplovnim kartama, pa čak i zelenim kartama na cjedilu, pritvorenim ili deportiranim u pogrešnu zemlju kao što je slučaj s Trumpovom zabranom imigracije. Trebali smo biti vani prosvjedujući protiv Obaminih intervencija u sedam zemalja koje su dovele do izbjegličke krize i trebali smo prosvjedovati protiv nedavnog Trumpovog masakra u Jemenu u kojem su ubijeni civili, uključujući osmogodišnju djevojčicu i tri američka vojnika.

      • Rudolph
        Veljače 1, 2017 na 18: 40

        Bok,
        Kopiram to.

        Ali o Jemenu, samo primjedba (primjećujem izuzetnu šutnju u glavnim medijima ovdje u Europi o ovom ratu)
        Uvijek sam mislio da su Saoudi (koje podržava Obama za hardver i slične stvari) bili uključeni, a ne Trump.
        Mogu griješiti (sigurno), ali vaš predsjednik upravo je preuzeo dužnost ovih dana, pa čak i ako bude brz u odlukama, cijeli establišment će nastaviti (čini se, kao i za druge predsjednike) kao i prije do daljnjega.
        Dakle, je li on stvarno kriv za to?

        Ovdje u Europi (područje Francuska-Belgija-Njemačka) ljudi koji nemaju simpatija za Trumpa, procjenjuju Trumpa jer
        mnogi naši političari su slabići, lažljivci i služe samo "elitnoj" grupi. On razbija politički korektno i on je suprotnost našoj politici koja pravi dramu na beznačajnim stvarima i ne obazire se na kritične probleme ljudi.

        Ljudi su ljuti i čak i ako je to suptilnije i zamršenije od sirove emocionalne reakcije koju sam ovdje opisao, činjenica je da ljudi više vole tipa poput vašeg predsjednika Trumpa (i često čujem: ” Ah ! Trebamo tipa poput njega ovdje ”
        jednostavno, naravno, ali to je činjenica.

        …još jednom ispričavam se zbog lošeg engleskog

        Rudolph

  8. Brendan
    Siječnja 31, 2017 na 17: 00

    Čini se da novinar i vođa "pobune na terenu" misle da je masovna deportacija nova stvar koju je upravo započeo Trump. Već su zaboravili 2.5 milijuna ljudi koje je Obama deportirao. To je više nego bilo koji drugi predsjednik, i otprilike isto kao dva do tri milijuna koje Trump planira deportirati.

  9. David F., NA
    Siječnja 31, 2017 na 16: 05

    Definitivno trebamo prosvjedovati protiv ovih građanskih i društvenih nepravdi, ali kad vidim karijerne političare, u ovom slučaju, konzervativce, sumnjam je jesu li ti prosvjedi stvarno masovni ili samo još više novca potaknuto halabukom stvorenom u DC lab think tanku koji se koristi da nas odvrati od duopola. “Fokusiranje na Trumpa je greška.” Duopoli diljem svijeta i multinacionalke koje ih posjeduju pravi su boogiemen.

    • nazadna evolucija
      Siječnja 31, 2017 na 18: 46

      David F., NA – potpuno ste u pravu.

  10. Brad Owen
    Siječnja 31, 2017 na 15: 42

    Još nisam spreman bacati kamenje. Dobivam točniju sliku o tome što je zapravo iza cijele histerije oko Trumpa, iz članka njujorškog odvjetnika Rahula Marchande, “Vrijeme je izvući Lyndona LaRouchea iz egzila”, objavljenog u Diplomacy Now, 28. siječnja, i Veterans News Now, 27. siječnja. Stari Imperijalni poredak SADA umire, dok mi govorimo, a ovi potencijalni carevi i njihov "Kraljevski dvor" upravljačke elite u MSN-u, obavještajnoj službi, MIC-u i financijama, histeriziraju zbog te činjenice. Doslovno su izbezumljeni da će Trump (zajedno s Brexiterima, i drugim sličnim pokretima u EU, filipinskim velikim srednjim prstom ovom starom poretku, turskim okretanjem itd.) baciti sve te oligarhe u Atlantski ocean . Svjetski razvoj (preko kineske politike Novog puta svile koja pobjeđuje) je u maršu, poput šumskog požara. Ovo će automatski ublažiti sve useljeničke probleme, budući da zemlje 3. svijeta dobivaju svoj dugo odgađani razvoj i napredak (dom više nije mjesto iz kojeg se može pobjeći, imperijalni ratovi konačno završavaju), dok Trump pokreće obnovu SAD-a nakon desetljeća štete, osiromašenje i osiromašenje “rust belt America”.

  11. Mark Thomason
    Siječnja 31, 2017 na 14: 50

    Imigracijske naredbe vjerojatno su pogreška.

    Neslaganje je primjereno, a isto tako i politička opozicija.

    Memorandumi o neslaganju važan su interni uređaj namijenjen održavanju povezanosti vlade sa stvarnošću, kako bi se izbjegla opasnost od DC Bubblea. To je poput postavljanja B-tima za preispitivanje ideja.

    Međutim, dopis o neslaganju trebao bi biti interni, zaštićen kao dio procesa. To ne bi trebao biti javni napad na šefa, stranački napad na novu upravu od strane starješina.

    Isto tako, oni koji obnašaju dužnost trebaju raditi svoj posao. Oni mogu dati dobar savjet, ali i dalje slijediti naredbe. Dobar stožerni časnik zna kako učiniti oboje, a to je ono što lojalno osoblje radi.

    Javno objavljivanje "neslaganja" odlazećih birokrata i čisto prkošenje naredbama jednostavno nisu unutar domene prihvatljivog mirnog prijenosa vlasti.

    Izbori imaju posljedice. Gubitnicima se to ne mora sviđati, ali u ovoj zemlji to moraju prihvatiti.

  12. Stiv
    Siječnja 31, 2017 na 14: 48

    Elmer Fudmeir misli da će prepuštanje zemlje glupom bijelom smeću "Ameriku ponovno učiniti velikom". Ovo je pomalo kao vjenčanje s rođakinjom..."zadrži to u obitelji". Čini se da je zaglupljivanje Amerike cilj Trump Inc./GOP-a, pa zašto jednostavno ne zatvoriti sve škole? Pogotovo oni koji predaju te znanstvene stvari. Hej, Elmer je "pametan tip"... baš kao i naš predsjednik. Ne treba mu nikakva škola jer je i on pametan dečko!

    Iskreno...bijeli Amerikanci nisu u stanju sami voditi ovu zemlju. Cijene prehrambenih proizvoda uskoro će vrtoglavo porasti, budući da će se zajednica poljoprivrednih radnika migranata izgubiti, a Trumpovih "20%" doći će izravno iz vašeg džepa.

    Ali, ako živite na Campbell juhi, ništa od ovoga neće biti važno. Sretno.

    • nazadna evolucija
      Siječnja 31, 2017 na 18: 27

      Stiv – “Iskreno... bijeli Amerikanci nisu u stanju sami voditi ovu zemlju. Cijene prehrambenih proizvoda uskoro će vrtoglavo skočiti, budući da će se zajednica poljoprivrednih radnika migranata izgubiti, a Trumpovih “20%” doći će izravno iz vašeg džepa.”

      Meksiko bi trebao izbaciti američke multinacionalke s njihove zemlje i vratiti je za sebe. Tada bi trebali početi proizvoditi vlastite usjeve i izvoziti ih u SAD (voće, povrće). Razlika u tečaju valute smanjila bi troškove, Meksikanci bi opet imali posao, u svojoj zemlji, i svi bi mogli biti na dobitku.

      A "bijeli Amerikanci nisu u stanju sami voditi ovu zemlju". Sigurno bi opet morali početi kositi vlastite travnjake ili zaposliti klince niz ulicu, kao nekada. Budite dobri za struk.

      "Glupo bijelo smeće 'učinit će Ameriku ponovno velikom'." Hej, to je zvonasta krivulja, a polovica ljudi u bilo kojoj zemlji nalazi se na lijevoj strani te zvonaste krivulje, bez obzira na boju kože. Da ste rekli "glupo crno smeće", bili biste zabranjeni s ove stranice.

      “Čini se da je zaglupljivanje Amerike cilj Trump Inc./GOP.” Ne, to je davno učinjeno. Čim su američki građani počeli postajati ovisni, oslanjajući se na svoju vladu da ih izvuče iz svega, bio je dan kada su počeli "zaglupljivati". Elita ne želi obrazovanu javnost. Obrazovana javnost postavlja previše oštrih pitanja, a tko to želi kad ste vi zauzeti pljačkom? Držite ih glupima, stvorite mnogo različitih frakcija/posebnih interesa, suprotstavljajte jednu stranu drugoj, a zatim ih pustite da se međusobno raskomadaju na komadiće. To je bilo da nitko ne primjećuje što se zapravo događa.

      Što se obrazovanja tiče, zaglupljivanje je opet svrhovito. Razvodnjavanje tečajeva, poticanje programa 'uspjeha za sve', i na taj način nitko ne zna ništa, ili vrlo malo. Ali svi su dužni bankama! Bingo, to je ono što oni žele. A porezni obveznici SAD-a će na kraju posjedovati više od trilijuna dolara studentskog duga.

      Mnogo je ljudi koji bi željeli vidjeti nastavak NAFTA-e i globalizacije, osobnih interesa. Mislim da nije učinio ništa osim što je naštetio prosječnom čovjeku. Što misliš?

      • nazadna evolucija
        Siječnja 31, 2017 na 18: 39

        A mediji (ruka elite) igrali su ključnu ulogu u držanju ljudi "zaglupljenim". Kad biste mogli otvoriti svoje dnevne novine i pročitati "drugu stranu" priče, možda biste se počeli obrazovati. Ista je stvar s televizijskim informativnim programima. Zamislite da imamo medije koji iznose sve prednosti i nedostatke ilegalne imigracije, što će se dogoditi kratkoročno i što ćete dugoročno završiti. Ljudi bi zapravo mogli donijeti informiranu odluku. Zamisli to.

        Elitu nije niti malo briga za ilegalne imigrante, ali oni će ih iskoristiti kako bi osigurali da se NAFTA i globalizacija nastave, da se njihovi planovi provedu. Mnoštvo različitih stečenih interesa počet će izlaziti iz okvira kako bi osigurali nastavak protoka jeftine radne snage.

        Dan kada su se SAD počele oslanjati na druge da im beru usjeve, uređuju nokte, kose travnjake, grade svoje domove je dan kada su počeli zaglupljivati. Izgubili su samopouzdanje.

  13. A. Wilson
    Siječnja 31, 2017 na 14: 02

    Fudmier bi htio da Sjedinjene Države uskrate najbolje i najpametnije iz naprednog američkog istraživanja i industrije. Ovi ljudi će obogatiti druge institucije u drugim nacijama. On također ne prepoznaje da je SAD izuzetno kaznena zemlja u svakom pogledu (nečuveno visoke američke stope školarina, premije i slično JESU kaznene), i tako da način na koji stvari idu (i idu desetljećima), “stranci” neće htjeti doći. Ja sam američki državljanin, koji je često putovao, i odlučujem napustiti Sjedinjene Države kako bih završio svoje diplomsko obrazovanje u zemlji koja je manje naseljena. Istina izlazi na vidjelo.

    Amerika je možda "napredna" nacija, ali nalazi se na dnu tog niza i uskoro bi mogla potpuno ispasti iz te kategorije - za što nisu krivi imigranti, već korumpirani političari koji bi radije ovjekovječili primitivno stanje Sjedinjenih Država nego modernizirati našu zemlju i osigurati svima pristup osnovama, poput visokokvalitetne zdravstvene zaštite i obrazovanja.

    • Realista
      Siječnja 31, 2017 na 20: 03

      Ovo je sustav s kojim završite kada prihvatite ideju da osoba nema apsolutno nikakve odgovornosti osim prema sebi, da je "pohlepa (ili sebičnost kako je rekla Ayn Rand) dobra" i da je društvo samo nešto što koristite za svoje dobiti. To je filozofija koju neprestano forsira moćna elita u ovoj zemlji otkako su snovi Rooseveltovih liberalnih demokrata (Veliko društvo, Rat protiv siromaštva, itd.) pali u plamen jer su izbačeni iz vlade nakon katastrofalnog rata u Vijetnamu koji su glupo prihvatili . DLC demokrati koji su se konačno vratili na vlast pod Clintonovima NISU bili isti. Nije bio ni varljivi Obama. Na površini su bili pseudoprogresivci, a ispod kože neokoni i neoliberali, bez obzira na pigmentaciju. Hillary nije ponudila ništa drugačije.

      Trump se ponudio da bude nepredvidivi maverik, autsajder koji se borio protiv obje stranke (što malo tko može više izdržati), ali bez dobro formulirane filozofije upravljanja, ekonomije i socijalne pravde. Ima li ga doista, saznat ćemo, pretpostavljam, ili će se sustav srušiti. Mislim da većina ljudi pripisuje vlastite sklonosti, predrasude ili strahove ovoj tabula rasi. Na temelju svog životnog djela, on je graditelj spomenika i pretpostavljam da ima grandiozne vizije američke renesanse, ali može li ih ostvariti usprkos ogromnom protivljenju i bez usvajanja autoritarnih sredstava?

      Sretno u vašim emigracijskim planovima, gospodine ili gospođo. Pretpostavljam da ćete uvidjeti da Amerika nije "biti sve i okončati sve" kako se interno prikazuje. Ljudi su dali velike doprinose potomcima i golemim osobnim bogatstvima na mnogim drugim mjestima na ovom planetu.

      • nazadna evolucija
        Siječnja 31, 2017 na 21: 32

        Realist – čitao sam različita mišljenja o Rooseveltu: neki kažu da je bio dobronamjeran vođa kojem je doista bilo stalo, neki kažu da se samo slagao s elitama koje su bile zabrinute zbog prijetnje komunizma, pa je ljudima dao nekoliko kostiju . Ne znam koji je točan. Ali kako brzo učimo o eliti, obično postoji razlog za njihovu dobronamjernost, i to obično nema nikakve veze s ljubaznošću, već puno veze sa zaštitom od zla.

        Koji je bio Roosevelt?

  14. Bill Bodden
    Siječnja 31, 2017 na 13: 52

    Opet, nemojmo zaboraviti koliko je američkih politika i akcija – promjena režima i ratova po izboru – pomoglo u stvaranju mnogih od milijuna izbjeglica na i oko Bliskog istoka i Srednje Amerike. Inače žalosni Colin Powell bio je u pravu kada je savjetovao Georgea W. Busha o pravilu Pottery Barn prije odlaska u rat protiv Iraka – prekršiš ga, posjeduješ ga. Amerika ga je slomila, sada ga posjeduje, ali u skladu sa sramotnom stranom američke povijesti, mnogi Amerikanci to poriču.

    • msavage
      Siječnja 31, 2017 na 17: 14

      “Amerika ga je slomila, sada ga posjeduje, ali u skladu sa sramotnom stranom američke povijesti, mnogi Amerikanci to poriču.”

      Ne, nisu ga AMERI slomili. Psihopati koje su oligarsi postavili na čelo Amerike su je slomili. Zašto bi se od prosječnih Amerikanaca trebalo očekivati ​​da će trpjeti posljedice tih psihopata kada je u pitanju imigracija? Povrh svih DRUGIH posljedica djelovanja psihopata koje smo bili prisiljeni trpjeti? I molim vas nemojte mi reći da je američki birač odgovoran. Desetljećima su nam ispirali mozak, lagali, manipulirali i zaglupljivali. Ne možete držati prosječnog Amerikanca, od kojih mnogi rade dva ili više poslova samo da bi preživjeli (ako su dovoljno sretni da IMAJU posao), odgovornim za ishode namještenih izbora.

      • Bill Bodden
        Siječnja 31, 2017 na 17: 59

        Uzmite u obzir staru izreku da sve što je zlo potrebno da bi uspjelo jest da dobri ljudi ne čine ništa.

        Zašto bi se od prosječnih Amerikanaca trebalo očekivati ​​da će trpjeti posljedice tih psihopata kada je u pitanju imigracija?

        Prosječni Amerikanci trebali bi podići svoje standarde kako bi "prosječni" postali nešto više od poslušnih stanovnika da postanu aktivni građani. Reći da bi "netko trebao nešto učiniti" zapravo je reći da bi "netko drugi trebao učiniti nešto". Tamo gdje ja živim, oko 350 ljudi je marširalo gradom u okrugu prosvjedujući protiv neizbježnog rata u Iraku. To je bilo 350 ljudi od populacije koja je znatno premašila 100,000. Drugim riječima, više od 100K nije učinilo ništa i pustilo je zlo da počini ono što je do tada bio najveći ratni zločin 21. stoljeća i najveći zločin protiv čovječanstva od Vijetnamskog rata. Ovaj omjer prosvjednika i onih koji ne rade ništa bio je sličan u cijeloj zemlji.

        I molim vas nemojte mi reći da je američki birač odgovoran. Desetljećima su nam ispirali mozak, lagali, manipulirali i zaglupljivali.

        Svim su Amerikancima lagali od svojih godina odrastanja. Oni s dovoljno inteligencije da prepoznaju da su im lagali odbacit će laži i suprotstaviti se lažljivcima ako imaju i potreban integritet. Oni koji nemaju potrebnu inteligenciju i integritet nastavljaju biti sukrivci zla. Ako se potvrdi da su mentalno nesposobni, može im se oprostiti. Drugi će morati moliti za oprost zbog toga što nisu ispunili svoje građanske dužnosti. Očito, kada ti ljudi recitiraju zakletvu vjernosti, riječi su besmislene i njihovo sudjelovanje u ovom ritualu je čin licemjerja.

        Godine 2000. američki birači imali su tri izbora: Ralph Nader bio je jedini kandidat za predsjednika s rekordom u pogledu integriteta. Podršku mu je dalo tek oko četiri posto birača. Ostatak – oko 96 posto glasalo je za druga dva kandidata zaglibila u naš korumpirani politički sustav. Vaša obrana “prosječnog” birača ne uspijeva. Presuda je "kriv".

        Molim vas, nemojte odgovarati onom starom diskreditiranom tvrdnjom o glasovima za Ralpha Nadera koji su Gorea koštali predsjedništva i dali ga Bushu. Problem je 2000. bio taj što je toliko ljudi glasalo za Gorea i Busha umjesto za Nadera.

        • Jovan
          Veljače 1, 2017 na 01: 27

          Hvala Vam.
          Također, problem 2016. je što je još manje ljudi glasalo za Jill Stein…

        • Litchfield
          Veljače 1, 2017 na 19: 06

          “Tamo gdje ja živim, oko 350 ljudi je marširalo gradom u okrugu prosvjedujući protiv neizbježnog rata u Iraku. To je bilo 350 ljudi od populacije koja je znatno premašila 100,000."

          U mom gradu to je bilo možda 30 od 30,000 stanovnika.
          Međutim, milijuni su marširali u New Yorku i drugim gradovima diljem svijeta. Išao sam na tri marša.
          Bezuspješno. Mediji su umanjili broj prosvjednika, a prosvjednike okarakterizirali kao čudake. To je pokazalo koliko je demostriranje postalo besmisleno. Zatim, sjetite se kako su prosvjednici bili "zatvoreni" na Dem nacionalnoj konvenciji u Bostonu 2004.?
          Barem pod Trumpom čini se da ideja političkog prosvjeda dobiva poticaj - samo se čini da prosvjednike vode za nos kako bi rasipali svoju energiju na besmislene prosvjede bez cilja.

  15. fudmier
    Siječnja 31, 2017 na 13: 23

    Mislim da su sve naredbe g. Trumpsa da ih deportira prvi korak u sređivanju Amerike.. Ne slažem se ni s Trumpovom podrškom stranoj naciji Izraelu..

    Diplomski programi na američkim fakultetima i sveučilištima ne bi trebali imati niti jednog stranca.

    Nijednoj korporaciji ne bi smjelo biti dopušteno zaposliti niti jednog stranca kada je njihov, samo jedan Amerikanac kojem je potreban posao, i ne
    bez obzira na posao u bilo kojoj američkoj korporaciji, ili korporaciji koja posluje u Americi, trebalo bi biti dopušteno zaposliti
    pozicija koja nije izuzeta bilo koji stranac iz bilo kojeg razloga.. Učinite Ameriku ponovno velikom.. Otjerajte strance.

    • Adrian Engler
      Siječnja 31, 2017 na 13: 55

      “Programi diplomskog studija na američkim koledžima i sveučilištima ne bi smjeli imati niti jednog stranca...”
      “Ni jednoj korporaciji ne bi smjelo biti dopušteno da zaposli niti jednog stranca kada je njihov, samo jedan Amerikanac kome treba posao”

      Mislim da bi posljedice bile više-manje očite. Američka sveučilišta izgubila bi svoj elitni status, a visokotehnološke tvrtke bi većinu svojih istraživanja i razvoja preselile u druge zemlje. Na primjer, vjerojatno bismo vidjeli veliki porast Googleovih zaposlenika u Zürichu (iako Google već zauzima veliki dio kvota za nove zaposlenike izvan Švicarske i EU za Zürich).

      Naravno, političko je pitanje treba li useljavanja biti više ili manje i kakvu vrstu useljavanja treba promovirati. Ali istraživanje na visokoj razini bilo bi uvelike ograničeno kada bi se mogli zapošljavati samo ljudi iz jedne zemlje.

      Sumnjam da SAD stvarno želi izgubiti značajan dio svojih istraživanja na sveučilištima i tehnološkim tvrtkama. Ali europske i azijske zemlje sigurno bi rado preuzele vlast ako SAD više ne dopuste međunarodne timove.

      • Realista
        Siječnja 31, 2017 na 18: 22

        Proveo sam svoju karijeru obučavajući doktorande iz biomedicinskih znanosti, a bio sam uključen iu diplomske programe iz drugih znanosti. Jednostavna je činjenica da studenti rođeni u Americi NE biraju znanstvene karijere, iako mnogi žele ići na medicinsku školu jer doktor medicine vrijedi mnogo $$$. Ako prekinemo dotok stranih (osobito kineskih i indijskih) diplomiranih studenata, postdoktoranata i znanstvenih suradnika u znanosti, američka nadmoć u znanosti, inženjerstvu i tehnologiji brzo bi se srušila. Zato su asistenti na nastavi prirodoslovlja vaše djece svi stranci koje oni ne razumiju.

        Da smo ozbiljni u namjeri poduzeti nešto po tom pitanju, ne bismo jednostavno zatvorili dotok obrazovanih i motiviranih genijalaca u ovu zemlju. Nadmoć naše zemlje u znanosti i tehnologiji UVIJEK je ovisila o "odljevu mozgova", prvo od masovne migracije europskih Židova prije Drugog svjetskog rata, a zatim iz Njemačke (i svih drugih zemalja u Europi) nakon rata. Europljani više ne žele svi dolaziti ovamo (iako mnogi još uvijek žele, posebno Rusi), pa smo pokupili labavost s Dalekog istoka, bez koje vaša djeca ne bi imala tko podučavati opću biologiju ili “kemiju za pjesnici.”

        Ako ste ozbiljni oko zatvaranja američkog visokog obrazovanja za strance, bilo bi vam bolje da pokrenete ubrzani program koji uvelike povećava broj američke djece (osobito dječaka danas budući da ih je djevojčica gotovo 2 prema 1 na američkim koledžima u svim područjima) upisane u STEM studijski programi. To će zahtijevati više novca potrošenog tijekom čitavog procesa, od školarina za dodiplomske do plaća za profesionalne doktore znanosti koji razvijaju nove tehnologije i lijekove koji će biti od koristi društvu. Treba postojati nagrada proporcionalna potrebnom trudu, kojeg trenutno nema i zašto se američka djeca u gomilama drže podalje od teških znanosti.

        Ali to ne ide uz sustav “offshoringa” američkih poslova koji su naši oligarsi tako uspješno koristili kako bi zadržali niske troškove i visoke profite u bilo kojem poslu. Opet je korijen problema oblik tiranskog laissez faire kapitalizma koji se prakticira u ovoj zemlji isključivo za dobrobit vrha 0.0001%. Bill Gates, Elon Musk i pokojni Steve Jobs privatno bi to priznali jer nisu glupi ljudi, ali to nikada neće javno priznati i sigurno nikad ništa poduzeti po tom pitanju jer bi ih to koštalo manjeg pada u profitu... i znate kako se čuvaju rezultati među prebogatima.

        • evelync
          Siječnja 31, 2017 na 18: 59

          u pravu si, realiste!!!
          a glupa dogma o eliminaciji "stranaca" je po mom mišljenju sve samo dimna zavjesa.
          To je dimna zavjesa za uspostavljanje autoritarne kontrole pod krinkom pokušaja 'pomoći' američkim radnicima koji nisu uništeni imigrantima – kako nam pokušavaju reći – već pohlepnim odbijanjem politike New Deala.

          Paul Volker, predsjednik FRB-a u 1980-ima, rekao je prije samo nekoliko godina da je u posljednjih 30 godina jedina prava inovacija koju je primijetio kod velikih banaka na Wall Streetu bio bankomat.

          Dakle, ako je to sva značajna inovacija koju su doprinijeli sadašnjem gospodarstvu, opravdava li to njihove velike stotine milijardi dolara dobiti dok su prosječni radni ljudi izvukli kraći kraj? Ne mislim tako.

        • fudmier
          Veljače 1, 2017 na 03: 46

          Realist je u pravu u procjeni štete koja proizlazi iz dugotrajne politike dopuštanja da se američko znanje i iskustvo povjeri stranim mozgovima. Pročitaj moj odgovor Realistu..

          Pravi problem je iskustvo... sav ljudski razvoj ovisi o iskustvu; iskustvo oblikuje umove našeg genija, fokusira poduzetničke prilike i čini odmetnicima naše socijalno i financijski uskraćene. Ako strancima date diplomsko obrazovanje STEM visoke razine i dopustite da se proizvodi proizvedeni današnjom tehnologijom proizvode izvan Amerike i zaposlite strance izvan Amerike da nauče i unaprijede tehnologiju za njihovu proizvodnju, iskustva potrebna za proizvodnju unutar Amerike, “Američka moć mozga i stručnost” će izostati, a što je još gore, bit će izgubljena prilika za razvoj takvog genija i stručnjaka među rođenim Amerikancima. Trump je u pravu, podučavajte Amerikance, neka američki maturanti proizvode u pogonima s američkim osobljem , sve što Amerikanci trebaju, jer Amerika treba vlastitu moć mozga kako bi ostala neovisna o ostatku svijeta i nadmoćna mu.

        • nazadna evolucija
          Siječnja 31, 2017 na 19: 27

          Svaki mladi američki građanin koji je stvarno bistar, koji je možda razmišljao o diplomi iz znanosti, sada se okrenuo financijskoj industriji, vrijednosnim papirima, derivatima, itd. Nažalost, tamo je novac.

          Michael Lewis (autor knjiga Liar's Poker, Moneyball, The Big Short, Flash Boys) bio je iznenađen odgovorom koji je dobio kada je napisao svoju prvu knjigu, Liar's Poker. Očekivao je da će ljudi biti zgroženi onim što se događa na Wall Streetu, ali umjesto toga bio je preplavljen zahtjevima za savjet od mladih ljudi koji su željeli učiniti ono što je on učinio. Financijska industrija je isisala većinu najboljih umova. Gledate (i već počinje) kako se azijski umovi klone znanosti u ne tako dalekoj budućnosti.

          Ovo glorificiranje financijske industrije, na štetu znanosti, ostavlja golemu rupu.

        • fudmier
          Veljače 1, 2017 na 03: 22

          Cijenim zapažanja Realista. Osobito židovski egzodus iz Soluna 1904.-1913.; egzodus u Drugom svjetskom ratu; i postnjemački priljev.. ali ono što vidim je da ako se ne ispravi ovisnost o stranoj moždanoj tvari, Amerikanci neće ispraviti svoju ovisnost o tehnologiji o stranom mozgu; slučaj prepoznat kada je Sputnik ušao u svemirsku povijest u eri 1957.. ali taj pomak u pravom smjeru brzo su ugušili isti oligarsi koji su naumili ukloniti američki pristup proizvodnim pogonima i tehnologijama toliko potrebnim za nadahnuće i razvoj genija. Ako se domaći genij ne ohrabri, američka izvrsnost nikada neće sazrijeti.
          Da bi se inspirirao genij, prvo je potrebno osvijestiti genija i izložiti tog svjesnog genija izazovu koji se nalazi u iskustvu. Pritisak oligarha da se uklone produktivna iskustva koja otvaraju oči izvan Amerike radi kratkoročnog ekonomskog dobitka sugerira najatraktivniji razlog da se silom, politikom i zakonom isključe svi strani studenti, radnici ili stručnjaci te da se zabrani proizvodima proizvedenim izvan Amerike da se prodaju unutar Amerike. Sankcije koje sprječavaju kupnju stranih tehničkih proizvoda i iransko nacionalno sudjelovanje u dodatnom iranskom obrazovanju, prisilile su Iran na razvoj unutar svoje nacije, potpunu neovisnost; stoga je jasno da je postizanje neovisnosti o moći stranog mozga moguće. Realist ocrtava dugoročne, vrlo štetne rezultate ako Amerikanci ne uspiju uskratiti strancima ulazak u Ameriku i robu i usluge izvanameričke proizvodnje za prodaju i reklamiranje unutar američkih granica.

        • Litchfield
          Veljače 1, 2017 na 19: 00

          Mislim da smo vidjeli (ili čitali o) sličnu dinamiku u Rusiji.
          Sankcije su im pomogle da se usredotoče na razvoj vlastitih kapaciteta.
          Zalažemo se za tu ideju u obliku avantura Outward Bound, koje sudionike izlažu mnogim vrstama izazova kako bi ih se natjeralo da razmišljaju i djeluju ili sami sebe i prevladaju strah.
          Isto se može primijeniti i na državu u cjelini.
          Dugo smo lutali, ne odgajajući naše mlade građane na adekvatan način, a zatim ih ne osposobljavajući da stječu stručna znanja i znanja. Država bi trebala platiti 75% troškova tercijarnog obrazovanja američkih građana i stručnog/strukovnog osposobljavanja. Ne učiniti to destimulira vas da se obrazujete. Osobito učitelje i druge društveno potrebne profesije (medicinske sestre, socijalni rad, zaštita okoliša, inženjerstvo, javne financije/uprava itd.) treba školovati na novčić države. Oni koji ulaze u financijski svijet visokih uloga kako bi zaradili velike novce trebali bi sami platiti za svoj MBA itd.

      • fudmier
        Siječnja 31, 2017 na 21: 05

        to je samo zbog posljedica. G. Engler je objavio da niti jedan postdiplomski program u Americi ne bi trebao imati niti jednog stranca.

        Kad sam bio na postdiplomskom studiju nije bilo stranaca i bili smo među, ako ne i najelitnijim ljudima na svijetu.
        Tek nakon što je američko diplomsko obrazovanje izbrisalo Amerikance i promoviralo strance, Amerika je postala ovisna o znanju rođenom u strancima. Trump ima pravo otjerati strance.

        • Realista
          Veljače 1, 2017 na 01: 58

          Onda morate biti stariji od 100 godina ili tako nešto, jer atomska bomba nikada ne bi bila razvijena u projektu Manhattan da nije bilo doprinosa Alberta Einsteina, Lea Szilarda, Hansa Bethea, Enrica Fermija, Nielsa Bohra, Otta Frischa, Klausa Fuchs, Rudolf Peierls, Ernest Titterton i Eugene Wigner da spomenemo samo neke strane iseljenike koje je američka vlada zaposlila. Ovo ne govori ništa o ranijim referentnim radovima u razvoju polja nuklearne fizike njemačkih znanstvenika poput Otta Hahna, Lise Meitner i Fritza Strassmana. Isto vrijedi i za naše navođene rakete i svemirski program koji je gotovo u cijelosti stvoren korištenjem više od 10 desetaka njemačkih znanstvenika u grupi Wernera Von Brauna iz Pene Mundea u “Operaciji spajalica”. Najmanje polovicu otkrića u razvoju molekularne biologije i DNK tehnologije učinili su u Europi ili Sjedinjenim Državama znanstvenici s europskim korijenima, počevši od razjašnjavanja strukture DNK od strane Watsona i Cricka. Watson je bio Amerikanac. Crick, Wilkins, Kendrew i Perutz, ostali znanstvenici koji su dobili Nobela za svoj doprinos tom pothvatu, bili su Britanci ili Nijemci. Možda mislite da je informatika američka kreacija zbog Stevea Jobsa. Pa, matematičari na kojima se temelji tehnologija sežu u antičko doba, većina njih iz Europe i Bliskog istoka. Nepoznati drevni ljudi izumili su uređaje poput Antikitere, sekstanta i algoritama koji se koriste u kliznom ravnalu. Napier je izumio logaritme koje su drugi, poput Pascala i Liebniza, primijenili na grube računske uređaje. Babbage i Lovelace izumili su prvi mehanički diferencijski motor. Turing i Von Neumann doveli su digitalno računalstvo u modernu eru oko 1940-ih. Nitko od tih ljudi nije bio Amerikanac. Mnogi briljantni strani znanstvenici preplavili su američke obale, ali to je zato što je novac uvijek bio ovdje, a ne talent, znatiželja ili želja. Gledajte gdje su rođeni i školovani, a ne samo njihovu najvišu razinu zaposlenja. Žao mi je što sam vam rasprsnuo balon "američke izuzetnosti" u znanosti. Mi smo zapravo bili intelektualni paraziti mnogo prije nego što sam se ja rodio. Siguran sam da su vas na diplomskom studiju okruživali brojni strani znanstvenici (bili su tamo '60-ih kada sam ja krenuo na diplomski), ali vi ih jednostavno niste primjećivali.

    • nazadna evolucija
      Siječnja 31, 2017 na 20: 49

      fudmier – Sjećam se da sam čitao o tome kako je Disney zaposlio hrpu stranih radnika, dao svojim zaposlenicima da ih „obučavaju“, a zatim tim zaposlenicima uručio njihove ružičaste listiće nakon završetka obuke. Ista stvar se događala u bankama. Ti su američki radnici ostali na visokom položaju u korist jeftinije radne snage. Naravno, prava je uvreda bila to što su morali trenirati vlastite zamjene. To se ne bi smjelo dopustiti.

    • Irene
      Veljače 1, 2017 na 14: 35

      Natjecanje svjetske klase ono je što čini razliku između izvrsnog diplomskog programa i osrednjeg. Ne kažete koju ste školu pohađali, ali teško mi je povjerovati da ste bili “među elitom” ako niste imali strance u programu. Moja majka, koja ima 86 godina, prestala je ići na plesove na Sveučilištu u Michiganu jer je bilo neugodno plesati s Kinezima stopu nižim od nje i bilo je neugodno odbiti ih

  16. Zachary Smith
    Siječnja 31, 2017 na 13: 18

    On će, očito, kako bi ostvario ono što je rekao da će učiniti, u smislu deportacije dva do tri milijuna ljudi u prvim godinama svog mandata, jedini način na koji to može učiniti je angažiranjem lokalne policije za provedbu useljeničkog zakona.

    Imam pitanje za autora Dennisa Bernsteina i Pabla Alvarada. Ima li itko od vas išta protiv jednostavnog otvaranja američkih granica? Citat spominje dva do tri milijuna, pa bi li itko od vas dvoje imao problema s povećanjem "migranata" na četiri do šest milijuna? Dvadeset do trideset milijuna?

    • Realista
      Siječnja 31, 2017 na 17: 55

      Ili se crta mora povući ili ne. Ako ne, onda dopustite svakome i svakome tko može doći do naših granica bez provjere. U ne tako kratkom vremenu zemlja će postati jedno s trećim svijetom. Ako da, onda će netko u našoj vladi morati postaviti standarde. U ne tako davnoj prošlosti (tijekom mog djetinjstva nakon Drugog svjetskog rata) primali smo imigrante, ali mnogo manje nego danas i uz rigorozne kvote i standarde koji nisu smetali pučanstvu. Nije utjecalo ni na mene ni na moje, ali su bila potrebna desetljeća da dođu članovi obitelji iz mnogih europskih zemalja. Siguran sam da bi se ti standardi danas smatrali rasističkim i nepravednim kada mnogo više tijela pokušava ući na prijevaru ili na prijevaru, mnogi iz zemalja trećeg svijeta ili ratom razorenih nacija. Ipak, potrebno je postaviti neke standarde i pridržavati ih se. Pustit ću vas da zamislite scenarije kada bi se naše granice jednostavno otvorile pod premisom da smo "mi nacija imigranata", maksimalna raznolikost će nas potaknuti da živimo u miru i skladu, a mi ćemo biti uzor svijetu (osim naših gradova i manjinskih zajednica). Naravno, zato su ljudi danas tako meki, a šiiti će leći sa sunitima, a muslimani s kršćanima samo da im crvene, bijele i plave muhe leže iznad glave. SAD, SAD, SAD… sve je u redu! Nemojte to planirati, “samo to učinite!” Osobno, više volim pažljivo promišljanje o takvim stvarima prije djelovanja, ali to sam samo ja.

      • nazadna evolucija
        Siječnja 31, 2017 na 19: 12

        Realist – vrlo dobro obrazložen post. Američku elitu nije briga slažu li se ljudi ili ne, jesu li zbijeni kao sardine i dijele li po 10 u kući, bore li se međusobno za posao ili vjerska uvjerenja. Sve do čega im je stalo je imati više "tijela", više potrošača. Suzdržavaju nadolazeći bijes, ali jedva. Sve to samo stoji točno ispod površine i čeka da eruptira.

        Imigranti koji su došli u SAD učinili su SAD velikim. Naporno su radili, u vrlo teškim okolnostima (pioniri, doseljenici). Nije bilo olakšice, osim milostinje; bili su sami. To više nije slučaj. Imigranti koji sada traže da ih se pusti dolaze u visoko razvijenu, dobro uspostavljenu zemlju s vladavinom prava, izvrsnim obrazovnim i medicinskim ustanovama. Težak posao je obavljen. Naravno, SAD bi trebao biti vrlo selektivan u pogledu toga koga će pustiti unutra. Učiniti drugačije je ludost.

        • SteveM
          Siječnja 31, 2017 na 19: 39

          Slažem se. Ključna točka koju MSM svjesno ignorira je da većina Amerikanaca nije “anti-imigrantski nastrojena”. To su "anti-loš imigracijski zakon" i "anti-imigracijski zakon koji se ne provodi".

          Ono što se sada vidi od strane ljevice i korporativnih prijatelja koji žele jeftinu radnu snagu je samodopadna, licemjerna demonizacija zdravog razuma...

      • HW Phillips
        Siječnja 31, 2017 na 23: 35

        Pažljivo razmatranje... podsjeća me na Gandhijevu šalu. Na pitanje o zapadnoj civilizaciji, odgovorio je da zvuči kao dobra ideja.

      • Irene
        Veljače 1, 2017 na 14: 25

        Prestanite činiti druge zemlje nepogodnima za život ako želite da ljudi ostanu ovdje. Držite zakone o zaštiti okoliša i radu na snazi ​​ako ne želite da SAD postane zemlja trećeg svijeta. To nije raketna znanost. Bilo bi to učinjeno da nije psihički bolesnih oligarha koji se nikako ne mogu nasititi da zadovolje svoje proždrljive apetite.

    • SteveM
      Siječnja 31, 2017 na 19: 18

      Pravo. Jednostavan savezni odgovor je da ICE izvrši masovne revizije radilišta kako bi potvrdio pravo na zaposlenje. S OGROMNIM kaznama nametnutim poslodavcima, a ne ilegalnim radnicima koji su ionako švorc. Nije potrebna državna pomoć.

      Ili bi SVE imigracijske zakone trebalo ležerno odbaciti? I nadovezujući se na Zacharyja Smitha, je li slanje američkih radnika na smeće raseljavanja razumna trgovina?

      BTW, gdje su demonstracije za Amerikance zaglibljene u naučenoj bespomoćnosti u ekonomskim pustinjama poput Appalachia, sjeverne države NY, NE Pennsylvanije, bombardiranih gradova poput Flinta i Garyja? Možda bi se ti GRAĐANI trebali zvati “izbjeglicama” nadajući se da će netko primijetiti.

Komentari su zatvoreni.