Tučnjava golim zglobovima oko prepričavanja

Dijeljenja

Demokrati pokušavaju zaustaviti inauguraciju Donalda Trumpa tvrdeći da se Rusija miješala u izbore, ali Bijela kuća ne vidi dokaze i Trump sada osporava ponovno prebrojavanje glasova, izvještava Joe Lauria.

Autor: Joe Lauria

Kad je Clintonova kampanja rekla da će se pridružiti ponovnom prebrojavanju glasova u tri države Rust Belta koje su tijesno izgubile od Donalda Trumpa, nije rekla da je njihov motiv nadmašivanje ukupnog broja glasova, već umjesto toga da sazna je li bilo "stranog uplitanja" u izbore.

“Ovaj izborni ciklus bio je jedinstven po stupnju stranog uplitanja kojem smo svjedočili tijekom cijele kampanje,” napisao Savjetnik Clintonove kampanje Marc Elias. “Američka vlada zaključila je da ruski državni akteri stoje iza hakiranja Demokratskog nacionalnog odbora i osobnih računa e-pošte dužnosnika kampanje Hillary za Ameriku.”

Hillary Clinton govori na skupu u Phoenixu, Arizona, 21. ožujka 2016. (Foto: Gage Skidmore)

Hillary Clinton govori na skupu u Phoenixu, Arizona, 21. ožujka 2016. (Foto: Gage Skidmore)

Tijekom kampanje Hillary Clinton nije skrivala odakle misli da bi strano uplitanje moglo doći. Više puta je okrivila Rusiju za pokušaj utjecaja na izbore.

Kad je Jill Stein iz Zelene stranke pokrenula svoju kampanju ponovnog prebrojavanja glasova u Wisconsinu, Michiganu i Pennsylvaniji (tri države koje su Trumpu donijele pobjedu), Steinova najava citiran na svojoj web stranici rekavši da se mnogi Amerikanci pitaju jesu li naši izborni rezultati pouzdani jer su "strani agenti" "hakirali stranačke baze podataka, privatne poslužitelje e-pošte i baze podataka birača u određenim državama". Steinova stranica je zatim ažurirana kako bi se eliminiralo spominjanje "stranih agenata" u njoj citat.

Ali njezino prepričavanje zahtjev podnesena u Wisconsinu počinje rekavši da je "široko objavljeno da su strani operateri probili baze podataka registracije birača u najmanje dvije države i ukrali stotine tisuća evidencija birača." Peticija zatim kaže da je američka obavještajna zajednica "uvjerena" da Rusija stoji iza hakiranja. Postoje "dobro dokumentirani i uvjerljivi dokazi o stranom uplitanju u predsjedničku utrku prije izbora... [koji] dovode u pitanje rezultate i ukazuju na mogućnost da je (a) došlo do raširenog kršenja", napisali su Steinovi odvjetnici.

Zapravo, obavještajna zajednica nikada nije objavila svoje dokaze kako bi ih neovisni računalni stručnjaci mogli uzeti u obzir. Nakon izbora, Obamina administracija , rekao je nije imala dokaza o ruskom uplitanju u izborne rezultate i da rezultati "točno odražavaju volju američkog naroda".

Citiranje novinskih članaka

Unatoč tome, dokaz A u Steinovoj peticiji je izjava pod zakletvom profesora J. Alexa Haldermana, profesora informatike na Sveučilištu u Michiganu, koji tvrdi da je Rusija hakirala izbore. Halderman je prošlog mjeseca sudjelovao u konferencijskom pozivu s Clintonovom kampanjom pokušavajući uvjeriti kampanju da traži ponovno prebrojavanje glasova, što je uspjela tek nakon što je Stein pokrenula svoj pokušaj.

Ruski predsjednik Vladimir Putin nakon vojne parade na Crvenom trgu, 9. svibnja 2016. Moskva. (Fotografija s: http://en.kremlin.ru)

Ruski predsjednik Vladimir Putin nakon vojne parade na Crvenom trgu, 9. svibnja 2016. Moskva. (Fotografija s: http://en.kremlin.ru)

Dokaz B iz Steinove peticije je članak iz Wired Magazina o navodnoj ulozi Rusije u hakiranju. Dokaz C je članak iz New York Timesa koji citira DellSecureWorks, privatnu zaštitarsku tvrtku, koja kaže da Rusija stoji iza hakiranja predsjednika Clintonove kampanje Johna Podeste. Tvrtka kaže da je Podesta kliknuo na phishing vezu kako bi dobio pristup svom računu. Times se oslanjao na riječ tvrtke da ruski špijuni stoje iza phishing ekspedicije, a da nije ponudio niti jedan dokaz koji bi mogli analizirati drugi stručnjaci za računalnu sigurnost.

Dokazi od D do G — što znači svi Steinovi eksponati — odnose se na navodno rusko hakiranje. Jedan je članak o navodnom pokušaju ruskog hakiranja ukrajinskih izbora 2014. nakon državnog udara.

U svojim brojnim medijskim istupima od pokretanja kampanje ponovnog prebrojavanja, Stein je pažljivo izbjegavala spominjati Rusiju ili strane agente, kao što je nenamjerno učinila u svojoj prvoj objavi na webu. Ali njezina se peticija ne odnosi ni na što drugo nego na navodno rusko hakiranje izbora.

Scott McLarty, nacionalni koordinator za medije Zelene stranke, rekao mi je u e-mailu prošli tjedan da Zelena stranka "nije zauzela stav o uplitanju stranih agenata". Od tada su se najviši dužnosnici Zelene stranke distancirali od Stein, uključujući i njezinog protukandidata Ajamu Baraka.

"Nisam za ponovno brojanje", Baraka rekao CNN. Rekao je da je Steinu rekao da je to "potencijalno opasan potez" jer bi se to "shvaćalo kao puštanje vode za demokrate".

Margaret Flowers, Greenova kandidatkinja za Senat u Marylandu, objavila je otvoreno pismo koju je potpisalo nekoliko istaknutih članova stranke govoreći: "Iako podržavamo izborne reforme, uključujući način na koji se broje glasovi, ne podržavamo trenutno ponovno prebrojavanje koje provodi Jill Stein."

Čini se, međutim, da se ponovno prebrojavanje uvuklo pod kožu Donaldu Trumpu i njegovim saveznicima koji su se u petak obratili sudovima u Michiganu, Pennsylvaniji i Wisconsinu, tražeći da zaustave daljnje ispitivanje glasova. Osporavanja nisu odmah zaustavila ponovna prebrojavanja glasova, ali su kasnije mogla stvoriti pravne komplikacije.

Lobiranje kod elektora

Budući da se ponovna prebrojavanja koja poništavaju ukupne glasove čine malo vjerojatnima, čini se da je plan B Clintonove kampanje da iskoristi sve dokaze o petljanju koje može pričvrstiti na Rusiju kako bi lobirala kod birača da promijene svoje glasove za Clinton kada se Elektorski kolegij sastane u glavnim gradovima država u prosincu. 19.

Novoizabrani predsjednik Donald Trump. (Foto kredit: donaldjtrump.com)

Novoizabrani predsjednik Donald Trump. (Foto kredit: donaldjtrump.com)

Trump je osvojio elektorski koledž s 306 prema 232. To znači da bi 38 republikanskih elektora trebalo uvjeriti da promijene svoj glas za Clinton kako bi dosegli potrebnih 270 za osvajanje Bijele kuće.

Pronalaženje dokaza o hakiranju izbornih računala za koje se nekako može okriviti Rusiju moglo bi biti ključno za Clintonov tim u nastojanju da uvjere birače da promijene svoj glas.

Rusija je u SAD-u okrivljena za mnoge stvari i iako se čini da dokazi nikada nisu pruženi, u to se svejedno vjeruje. Američki korporativni mediji prihvatili su kao činjenicu, na primjer, da je Rusija izvršila invaziju na Ukrajinu i imala prste u obaranju leta Malaysia Airlinesa MH-17, iako su navodni dokazi više argumentirani nego uvjerljivi.

Međutim, emocionalno pozivanje na patriotizam birača i obrana američkog sustava od uplitanja Rusije moglo bi biti uvjerljiv argument.

Na događaju na Sveučilištu Harvard u četvrtak, Robby Mook, voditelj Clintonove kampanje, više je puta okrivljen Rusija zbog hakiranja i petljanja u izbore. "Kongres mora istražiti što se ovdje dogodilo s Rusijom", rekao je Mook. “Nečuveno je da se strani agresor umiješao u naše izbore.”

Robert Reich, ministar rada pod predsjednikom Billom Clintonom i pristaša Hillary, tvrdio je da je jedan od razloga zašto bi se birači trebali okrenuti Clintonovoj "zaustaviti strano uplitanje u izbore".

citirajući o članku, napisao je na Facebooku: “Framerovi su bili iznimno zabrinuti zbog infiltracije suparnika, uključujući Veliku Britaniju. U Federalistu br. 68, Hamilton je napisao da je jedna od glavnih svrha Elektorskog kolegija bila zaustaviti 'želju stranih sila da steknu neprikladan uspon u našim vijećima.' Rekao je da će se koledž 'čuvati od svake opasnosti ove vrste ... s najpromišljenijom i najrazboritijom pozornošću' birača.

Reich je nastavio: "Postoje nepobitni dokazi da se Rusija umiješala u kampanju tako što je hakirala račune e-pošte najviših demokratskih dužnosnika i surađivala s paralelnom kampanjom WikiLeaksa kako bi potkopala kampanju Hillary Clinton." Ako takvi nepobitni dokazi postoje, obavještajna zajednica Obamine administracije nije ih podijelila s javnošću.

Clintonovi operativci također čine njezinu pobjedu s više od 2 milijuna glasova dijelom svog poziva biračima da promijene stranu.

Dvadeset i četiri države zakonski ne obvezuju birače na narodno glasovanje u svojim državama. Drugdje se birači suočavaju s novčanom kaznom od oko 1,000 dolara ako glasaju protiv volje naroda svoje države.

Laurence Tribe, poznati i povezani demokratski odvjetnik, ima Ponuđena braniti besplatno svaki birač koji prekrši zakon mijenjajući svoj glas za Clinton. A postoje Planovi pokrenuti ustavnu tužbu protiv 26 država koje zakonski obvezuju birače na narodno glasovanje njihove države.

Popratna medijska kampanja

Napori lobiranja da se okrivi Rusija i natjera birače da preokrenu glasove popraćeni su intenzivnom medijskom kampanjom.

U najavi da će se kampanja Clinton pridružiti ponovnom brojanju, savjetnik kampanje Elias uskladio je kampanju s neprovjerenim Washington Postom članak temelji se uglavnom na tajnoj, anonimnoj skupini koja je okrivila popis od 200 alternativnih medijskih stranica i političkih skupina za širenje ruske propagande za utjecaj na izbore, bez pružanja ikakvih dokaza.

“The Washington Post je izvijestio da ruska vlada stoji iza velikog dijela propagande 'lažnih vijesti' koja je kružila internetom u zadnjim tjednima izbora,” napisao je Elias.

Huffington Post članak rekao je da je jedan od osam razloga zbog kojih bi birači trebali poništiti izbore to što je "ruska tajna akcija utjecala na izbore".

Čvrsto pro-Clintonov dnevnik Kos napisao da "Čak i ako nikada nisu dotakli glasački stroj, nema apsolutno nikakve sumnje: Rusija je hakirala izbore."

Ako se u ponovnim prebrojavanjem nađu dokazi o hakiranju, Clintonovoj kampanji uvelike bi pomoglo u lobiranju kod birača potvrda Obamine administracije da iza toga stoji Rusija. Ali dan prije nego što se Clintonov tim pridružio ponovnom prebrojavanju glasova, činilo se da je Obamina administracija bacila ključ u plan da se okrivi Rusija.

Predsjednik Barack Obama sastaje se s novoizabranim predsjednikom Donaldom Trumpom u Ovalnom uredu, 10. studenog 2016. (Službena fotografija Bijele kuće Pete Souza)

Predsjednik Barack Obama sastaje se s novoizabranim predsjednikom Donaldom Trumpom u Ovalnom uredu, 10. studenog 2016. (Službena fotografija Bijele kuće Pete Souza)

Uprava , rekao je ostala je "uvjerena u cjelokupni integritet izborne infrastrukture, povjerenje koje je potvrđeno", dodajući: "Kao rezultat toga, vjerujemo da su naši izbori bili slobodni i pošteni iz perspektive kibernetičke sigurnosti."

Vrijeme te izjave možda je bilo namijenjeno potkopavanju Clintonove kao što je bio raskol izvijestio između predsjednika Obame i Hillary Clinton o ponovnom prebrojavanju glasova.

Nije zadovoljna zaključkom administracije, skupina demokratskih senatora u četvrtak Na pitanje da s informacija o ruskom hakiranju treba skinuti oznaku tajnosti i objaviti ih javnosti.

Tiskovni tajnik Bijele kuće Josh Earnest odgovorio je da će administracija pogledati zahtjev. No dodao je da obavještajna zajednica "nije uočila povećanje zlonamjernih cyber-aktivnosti na dan izbora od strane Rusa koje su bile usmjerene na ometanje glasanja ili prebrojavanja glasačkih listića."

Joe Lauria je veteran vanjskih poslova novinara koji radi u UN-u od 1990. Pisao je za Boston Globe, London Daily Telegraph, Johannesburg Star, Montreal Gazette, Wall Street Journal i druge novine. Do njega se može doći na [e-pošta zaštićena]  i pratio ga je na Twitteru na @unjoe.

 

82 komentara za “Tučnjava golim zglobovima oko prepričavanja"

  1. Prosinca 7, 2016 na 07: 41

    Na izborima na kojima se pokušava osjetiti razlika nije važno tko pobjeđuje. Naravno, SAD nikada ne bi pokušao potkopati demokratske procedure druge nacije. Dakle, što je Obama rekao britanskim biračima prije referenduma o Brexitu? Guardian je 22. travnja ove godine objavio članak pod naslovom: “Barack Obama poziva britanske glasače da se 'drže zajedno' s EU”.

    https://www.theguardian.com/us-news/2016/apr/21/obama-arrives-in-london-with-eu-referendum-high-on-the-agenda

    Većina britanskih korporativnih medija koji se zalažu za ostanak objavila je istu priču.

    Zamislite koliko je bijesa Putin 'poticao' britanske birače da glasaju za izlazak iz EU. Možda su Rusi i to hakirali.

  2. Zachary Smith
    Prosinca 6, 2016 na 12: 27

    Istaknuti profesor prava na Sveučilištu Harvard udružio se s odvjetničkom tvrtkom sa sjedištem u Kaliforniji kako bi ponudio pravnu podršku svim članovima Elektorskog kolegija koji se žele suprotstaviti novoizabranom predsjedniku Donaldu Trumpu kršeći državni zakon.

    Larry Lessig kaže da će njegov novi pokušaj, koji on naziva “The Electors Trust,” pružiti besplatno savjetovanje biračima, a pruža ga tvrtka srednje veličine, Durie Tangri, čiji je partner Mark Lemley dugogodišnji Lessigov suradnik.

    Što je još značajnije, rekao je Lessig, Trust će ponuditi platformu – uz zajamčenu anonimnost – za birače da osmisle strategiju kako spriječiti Trumpa da preuzme Bijelu kuću. To je platforma, rekao je, koja bi mogla pomoći biračima da koordiniraju kako bi utvrdili jesu li prikupili dovoljno podrške da zaustave Trumpa da pobijedi na predsjedničkim izborima.

    “Nema smisla biti elektor broj pet koji se protivi Trumpu. Ali možda bi imalo smisla biti izbornik 38”, rekao je Lessig u telefonskom intervjuu.

    Ako ovo dobro čitam, oni osnivaju organizaciju u kojoj ih Trumpovi birači mogu tajno kontaktirati za "podršku". Nitko ne riskira dok magični broj ne dosegne 38, a tada bi, pretpostavljam, netko pokrenuo nekakav program "zaštite" novopečenih heroja.

    http://www.politico.com/story/2016/12/larry-lessig-electors-trump-232231

    Bio je potreban jedan porotnik da policajac iz Južne Karoline izbjegne osudu. Za poništenje predsjedničkih izbora potrebno je samo 38 suprotnih građana. Ovaj broj je veći od 5 sudaca Vrhovnog suda 2000. godine, ali princip je isti.

  3. SteveK9
    Prosinca 5, 2016 na 08: 26

    Mamljenje Rusije je besmisleno, sramotno i opasno.

  4. Occupy sigurnosna veza
    Prosinca 4, 2016 na 12: 48

    Pravi zločini su stečajna shema Donalda Trumpa od 1992. do 2004. i njegova lažirana tvrdnja o gubitku poreza u iznosu od 915,729,293 dolara. Gubici kockarnice prebačeni su na zajmodavce, poznate i kao "iverci", prije njegovog zahtjeva za prijenos gubitaka iz 1995. godine. U konačnici je 100% tih gubitaka palo na zajmodavce. Trump je iskoristio te gubitke kako bi izbjegao porez na osobni dohodak prošle 2010. godine prema vlastitom priznanju.

    Zašto bi bilo koji birač glasao za prevaranta?

    • Žena
      Prosinca 5, 2016 na 15: 02

      Vrlo dobro pitanje! Vidjet ćemo što će učiniti. Pročitali smo da je barem 10 njih do sada odbilo glasati za Trumpa. Trebalo bi biti vrlo zanimljivo, doista.

  5. Occupy sigurnosna veza
    Prosinca 4, 2016 na 12: 34

    Zločini su važni. Objava jednogodišnjih Trumpovih poreznih prijava 1. listopada otvorila je vrata za analizu Trumpovih nedjela. Dokumenti Komisije za kontrolu kasina NJ i stečajni papiri hotela Trump i Casino Resorts dovršili su skup podataka. A ono što proizlazi iz ovoga su kaznena djela. Čini se da je jedan set prihvatljiva investicijska shema RICO-a - svih 1.8 milijardi dolara.

    Trump je grdno bolan. On je izvan oholosti. Izvan racionalnosti. Za Trumpove birače njihov je politički heroj luđi od bilo čega što danas sumnjaju. Uzimajući u obzir kakva su istraživanja oporbe pokazala, Trump je morao biti lud da se kandidira za predsjednika. Čudno, demokrati su ga izbjegavali koristiti.

    Prema dokazima koji su pri ruci, Donald Trump je počinio dva velika zločina u razdoblju od 20 godina. Škot slobodan. Ipak, nije mogao šutjeti. Morao se izložiti i pozvati opoziciju na istraživanje. Ta analiza nije ništa drugo nego jednostavna — analiza usklađenosti za jednu grupu korporacija. Zločini su stečajna shema i osobna porezna prijevara.

    915,729,293 dolara bio je važeći poslovni gubitak povezan s tri kasina u Atlantic Cityju. Međutim, prije nego što je Trump to tvrdio kao gubitak na svojim osobnim poreznim prijavama, ovaj gubitak i njegov poslovni rizik prebačeni su na zajmodavce. Sve to. U konačnici, kao dio Trumpove tekuće sheme bankrota, potpuno 100% od ovih 915,729,293 dolara i još 900,000,000 dolara otišlo je kao gubici zajmodavca. Ne osobni gubici Trumpa. Ne gubitke od strane njegovih ulagača koji su bili vrlo dobro kompenzirani. Glasači Trumpa mogli su glasovati i za Bernieja Madoffa, politiku na stranu. (Izvor: javni dokumenti NJCCC-a i Trumpovi stečajni papiri i pojedinačne porezne prijave.)

    Ovo je Trump prikazan bez lijekova za kosu i kemikalija za tamnjenje:
    http://i.imgur.com/wit6bOw.jpg

    Trenutačni letak Occupy Security s izvorima:
    http://i.imgur.com/sDzsHCw.jpg

    Ovo nije šala. Postoji više i boljih dokaza o Trumpu za ove zločine nego što ih je ikada bilo o Richardu Nixonu prije nego što su audio vrpce izašle u javnost. I Trump je nastavio koristiti lažni porezni gubitak kako bi izbjegao poreze na dohodak do zastare.

    Neka neovisni savjetnik ponovi analizu usklađenosti s Occupy Security. To je jednotjedni zadatak s NJCCC i podacima o bankrotu THCR 2004. u rukama.

    Ivan 8:32 King James Version (KJV) — “I upoznat ćete istinu i istina će vas osloboditi.” A ako ne, ne.

  6. Bill Bodden
    Prosinca 3, 2016 na 22: 37

    Očito postoji više od jednog razloga zašto se ljudi protive ovom ponovnom brojanju. Jedan je strah da bi Hillary Clinton mogla postati predsjednica i pretvoriti bauk rata s Rusijom u stvarnost. To je svakako razlog za zabrinutost, ali ne zaboravimo da mnogi s pravom smatraju da kad su Clinton i Trump u pitanju nema manjeg zla. Izgledi su zloslutni i uzrok su zabrinutosti jer se ne može isključiti rat tijekom Trumpovog predsjedničkog mandata.

    CounterPunch (dot org) ima nekoliko članaka u izdanju za ovaj vikend (2. prosinca) u vezi s Trumpom koji sugeriraju da se moramo bojati od Trumpovog predsjedništva koliko i od onog s Kraljicom kaosa u Bijeloj kući.

    S obzirom na Trumpov spor s Kinom izazvan njegovim telefonskim razgovorom s predsjednikom Tajvana, članak Johna Pilgera – “Predstojeći rat s Kinom” – morate pročitati.

    Esej Stevea Horna o “Močvari Donalda Trumpa: Upoznajte deset potencijalnih izbora i odabira kabineta za energiju i klimu” pokazuje koliko će okoliš biti ugrožen od Trumpa i njegovih savjetnici u EPA.

    "Je li Trumpova ideja popraviti 'namješteni sustav' imenovanjem prevaranata koji su ga igrali?" autora Davea Lindorffa zvoni na uzbunu u vezi s drugim Trumpovim imenovanjima.

    • Brad Owen
      Prosinca 4, 2016 na 07: 42

      U tijeku je pokret "Nevjerni birač" (zajedno s nekim odvjetnikom s dubokim džepom koji će braniti te birače na sudu) za odbacivanje oba ova jadna kandidata za neku treću osobu (Kasich je bio jedan od onih koji su razmatrani). To bi u biti bilo da elektori govore biračima "hej, glupani, možete li uopće proći gore od izbora 2016.? Ne mislimo tako."

    • Žena
      Prosinca 5, 2016 na 15: 08

      Nažalost, slažem se s tobom, Bille. Ne postoji vjerojatan dobar ishod ni s jednim od ovih užasnih kandidata. Gdje je štap? Gdje je tipka za resetiranje?? Kad govorimo o provjeri kandidata za predsjednika… ovo nije učinjeno u dobroj vjeri ni za jednog od ovih kandidata.

  7. Joe Lauria
    Prosinca 3, 2016 na 20: 16

    Greg Palast je upravo napisao ovo o razlogu ponovnog brojanja:

    “Ne, ne traže ruske hakere

    Za početak, glavni posao ponovnog prebrojavanja nema nikakve veze s otkrivanjem jesu li softverski programi za glasačke strojeve hakirani, bilo da su to učinili Putinovi agenti ili neki tip u špilji koji je prebacio vaš glas s Hillary na Donald.

    Zeleni tim još nema ni pravo ulaska u kodove. Ali pitanje obrnutih glasova nije srž rada.”

    Zašto je onda 100% Steinove peticije iz Wisconsina o navodnim ruskim hakerima? I zašto u njezinim FAQ-ovima na njezinoj web stranici piše:

    “Vjerujete li da su strani hakeri mogli utjecati na rezultate izbora?

    Provodimo ova ponovna prebrojavanja jer su neovisni izborni stručnjaci ukazali na 'statističke anomalije' u rezultatima predsjedničkih izbora u Michiganu, Pennsylvaniji i Wisconsinu. Stručnjaci koji su godinama proučavali naš glasački sustav zaključili su da je mnoge naše glasačke strojeve moguće hakirati. Jesu li ove strojeve hakirali strani ili domaći agenti **utvrdit će se korištenjem mehanizama koji su nam dostupni** u svakoj državi u kojoj provodimo ponovno brojanje. Statističke anomalije mogu nastati i na druge načine.”

    Dakle, prema Steinu, ovo je točno jedna stvar koju ponovno brojanje traži. Ne mislim da Palast i Stein međusobno komuniciraju.

    • David Smith
      Prosinca 3, 2016 na 20: 47

      G. Lauria, ne zaboravite The Scrutineers. Bez nadzornika iz svih stranaka papirnati glasački listići neće pomoći. Jednom sam radio na kanadskim saveznim izborima, a nadzornici iz svih stranaka promatrali su svaki naš korak, od potvrde da je glasačka kutija prazna do promatranja kraja noćnog prebrojavanja, koje je moralo biti u skladu s proračunom nadzornika. Sve dok birački popisi nisu korumpirani, nikakvi smiješni poslovi nisu mogući.

      • Žena
        Prosinca 5, 2016 na 14: 58

        Točno, Davide! Pogledajte moj prethodni komentar iznad. Revizije/ponovno brojanje moraju biti transparentne i otvorene za javnost.

    • Joe Tedesky
      Prosinca 3, 2016 na 21: 23

      Kad bi predsjednički izbori u SAD-u bili prepušteni meni da odlučujem kako ćemo glasati, koristio bih samo papirnate glasačke listiće, a glasovanje za predsjednika bi se održalo na svoj dan, samo po sebi. Svaka bi država slijedila pravila koja je postavila savezna vlada. Izbori bi trajali tri mjeseca, ne više od šest mjeseci, a Citizens United bi bio poništen. Da idemo dalje, svi bi se predsjednički kandidati kandidirali kao pojedinci bez stranačke pripadnosti. Ovo su neke moje brze misli. Siguran sam da mnogi od vas imaju još više i boljih ideja o tome kako bismo trebali izabrati predsjednika, pa zašto onda Amerika tako loše provodi predsjedničke izbore?

      • Žena
        Prosinca 5, 2016 na 15: 29

        Slažem se sa svim tvojim preporukama, a onda i s nekima. Iako očito postoji mnogo problema s našim izbornim sustavom koji vape za reformom, jedan veliki razlog zbog kojeg je Amerika tako loše organizirala predsjedničke izbore, barem od 1990-ih, je taj što su tada “dvije” političke stranke preuzele kontrolu nad takozvanim predsjedničkim raspravama i od tada vode naše izbore kao loš, vulgaran i izrazito korumpiran cirkus s dva kruga!

        Iako administracija Lige žena birača u raspravama nije bila savršena, bila je svjetlosnim godinama bolja od sramote koju smo od tada natjerali na nas, s lisicama koje "čuvaju" kokošinjac. Što drugo očekivati, ozbiljno?!

    • David F., NA
      Prosinca 3, 2016 na 22: 42

      Ako su komunicirali, onda zvuči kao da je većina, ako ne i sva Steinova komunikacija "pažljivo izbjegavala spominjanje Rusije". Dokazni predmeti peticije i početna izjava o smjeni "stranih agenata" govore sve. Ja pripadam liječniku opće prakse pa hvala na novostima.

  8. Joe Lauria
    Prosinca 3, 2016 na 20: 08

    Sve dok svaka županija ili općina u zemlji odlučuje koje će strojeve koristiti, kako brojati glasačke listiće i kako ih ponovno brojati, izborni će sustav ostati šala. Nijedno ponovno brojanje ne može ulijevati povjerenje, pogotovo ako se radi samo u nekim bliskim državama (i samo nekim županijama), a ne u svim bliskim državama. Sve dok savezna vlada ne preuzme savezne izbore i ne nametne jedan jedini standard, a to bi trebali biti papirnati glasački listići koje ručno broje ljudi bez uključenih strojeva (kao što se još uvijek radi u većini zemalja) i s istim rokom ponovnog brojanja, američki izborni sustav ostat će travestija.

    • David Smith
      Prosinca 3, 2016 na 20: 57

      Nadzornici iz svih stranaka na svakom biračkom mjestu su neophodni, a papirnati glasački listići su sigurni.

    • Žena
      Prosinca 5, 2016 na 14: 56

      Ne mogu se više složiti, Joe. Jedino što bih dodao je zahtjev za rutinskim revizijama koje ograničavaju rizik, a koje su transparentne i otvorene za javnost.

  9. Žena
    Prosinca 3, 2016 na 18: 38

    Da pojasnim svoj gornji komentar s vezom na članak Marka Crispina Millera. Prikazanu tablicu rezultata i analizu citiranu u članku izvršio je Jonathan Simon, autor knjige “CODE RED: Computerized Election Theft and The New American Century”.

  10. Jovan
    Prosinca 3, 2016 na 18: 16

    Čini se da Stein ovdje igra dugu igru. Stranka zelenih već je dobila više medijske pozornosti prošlog tjedna nego tijekom kampanje.

    Izlaskom izvan Zelene stranke kako bi to učinila, Stranka nastavlja dalje, glasno se protiveći ideji potencijalne “pomoći Clintonu”, ali uz povećanu pozornost javnosti.

    Budući da sam osobno djelovao kao promatrač u posljednjem ponovnom prebrojavanju glasova u Wisconsinu i pomno ga pratio, mogu potvrditi da, dok se čini da okrug Dane ima solidnu praksu, okrug Waukesha je veliki nered – noćna mora integriteta izbora – i nadam se da će ovo otkriti da nered u svijetu. (Ben Manski, Steinov voditelj kampanje, nedvojbeno je svjestan tog fijaska s ponovnim prebrojavanjem glasova, budući da je aktivist Madisona.)

    Da vam dam predodžbu, u posljednjem ponovnom prebrojavanju glasova u Wisconsinu, u okrugu Waukesha, bilo je vreća s glasačkim listićima tako loše zapečaćenih da su se glasački listići mogli ukloniti bez razbijanja pečata, bilo je vreća u kojima broj pečata nije odgovarao zapisnicima, bilo je glasačkih listića torbe toliko pretrpane da su se otvorile i ponovno spojile ljepljivom trakom. Navodno je više od 98% birača u toj županiji glasovalo (na nepredsjedničkim izborima), a mnogi glasački listići imali su samo glas za utrku koja se ponovno brojala. To je bilo nakon što je županijski službenik tog okruga "pronašao" nekoliko tisuća glasova nakon izvornog izvješća ("slučajno" okrećući rezultate izbora, s dovoljno velikom razlikom da spriječi automatsko ponovno prebrojavanje.) Kandidat za kojeg su izbori bili izvrnuti to je javno izjavio da je bio na biračkom mjestu koje je proizvelo najčuvenije probleme s lancem nadzora do kasno u noć u izbornoj noći.

    Za one koji se pitaju zašto Stein nije pokušao ponovno prebrojati glasove u New Hampshireu, pitajte nekoga tko se bavio pitanjima integriteta izbora, i otkrit ćete da se New Hampshire koristi papirnatim glasačkim listićima, ručno prebrojanim s promatračima na razini biračkog mjesta, te se tako smatra imaju zlatni standard provjerljivih izbora.

    Wisconsin, s druge strane, ima potpuno elektronički, potpuno vlasnički sustav brojanja posjeta i koristi jednog dobavljača, Command Central, koji se nalazi u istom trgovačkom centru u Minnesoti na kojem se temeljila kampanja Michelle Bachman. To je tvrtka od dva ljubimca, brata i sestre. Brat radi kao prodavač, a sestra je programer. Otpuštena je s prethodnog posla jer je odbila pristupiti ispitu iz etike. Njihov korporativni logo je oko u piramidi gdje je oko stilizirano u c. (Stvarno bih volio da ovo izmišljam!) Ovo je jedini dobavljač strojeva za brojanje glasova za Wisconsin.

    Kad su dobili nedavnu seriju strojeva, imali su javnu demonstraciju kako bi ljudima pokazali koliko su sigurni i jednostavni za korištenje. Tijekom demonstracija, dok je šef GAB-a (vladinog odbora za odgovornost, odjela koji nadzire izbore) promatrao, tip otrcanog izgleda (koji je bio član Kulta mrtve krave, hakerske skupine) hakirao je jedan od strojeva točno pred nosom šefa GAB-a, a da ga nitko nije primijetio kako hakira.

    Stein nije zainteresiran za pomoć Hillary, ona pomaže demokraciji.

    Politika je kazalište, a ona ga dobro igra. Gledati na ovo samo u kontekstu jednih izbora gubi smisao.

    • Žena
      Prosinca 3, 2016 na 18: 27

      Točno! Hvala ti na tvojim vrlo zanimljivim i informativnim komentarima o Wisconsinu i okrugu Waukesha, Johne. Očito ste shvatili! Čisti, očiti sukobi interesa su i zapanjujući i užasavajući! “Vlasnički kod” u NAŠIM glasačkim strojevima, stvarno??! A mi bismo se trebali jednostavno okrenuti i prihvatiti ovo?? Nikada!!

    • Bill Bodden
      Prosinca 3, 2016 na 19: 06

      Vrlo dobro rečeno, Johne, i vrlo zanimljivo.

    • Joe Tedesky
      Prosinca 3, 2016 na 21: 13

      Intrigantno. Ako Jill Stein provodi ovu akciju ponovnog prebrojavanja za dobrobit demokracije, onda joj treba pomoć u odnosima s javnošću da to učini. Moguće je da bi Jill Stein mogla odvojiti svoju potragu za prepričavanjem od Hillaryne stvari, ako bi se više govorilo o njezinim načelima za njezine postupke. Sviđa mi se Jill Stein, bilo bi sjajno kad bi se nekako povukla iz ovog posla vrijednog prepričavanja vijesti, smatrajući je boljom osobom nego što vjerojatno jest, ali za sada izgleda kao Clintonov hak.

      • Žena
        Prosinca 5, 2016 na 14: 53

        Zapravo, stručnjaci za integritet izbora prvo su otišli u Clintonovu kampanju kako bi ih pozvali da zatraže ponovno prebrojavanje, budući da netko mora biti predsjednički kandidat da bi to zatražio, Clintonova kampanja je odbila. Zatim su otišli do Jill Stein, koja im se nakon pažljivog pregleda svih dokaza o nedosljednostima i nepravilnostima odlučila pridružiti. Molimo vas da ne ubacujete stranačku politiku u ovu inicijativu ponovnog brojanja glasova. Radi se o integritetu izbora, točnosti i pouzdanosti i održavanju našeg prava na slobodne, poštene i transparentne izbore. Kao takva je nestranačka.

  11. jfl
    Prosinca 3, 2016 na 17: 43

    Da bi Jill Stein potpisala nečiju tuđu peticiju – 7 milijuna dolara prikupljeno je preko noći nakon toga u njezinu potporu! – tjera me da se zapitam je li ikada bila išta drugo osim prevarantica. Je li ga uopće pročitala?

    Glasao sam za nju, nadajući se da će dobiti 10% glasova, znajući da nema šanse biti izabrana.

    Izliječila sam se od Jill Stein. Nikad nisam volio Zelenu rulju, moje mišljenje je nepromijenjeno.

    • Bill Bodden
      Prosinca 3, 2016 na 19: 02

      Da bi Jill Stein potpisala tuđu peticiju... pitam se...

      Možda su je uvjerili dokazi koje su joj predočili stručnjaci za sigurnost spomenuti u gore citiranom članku The Guardiana, te je mislila da bi mogla biti dobra ideja otkriti što se stvarno dogodilo umjesto da se valja u neznanju kao što su mnogi Amerikanci skloni učiniti .

  12. Žena
    Prosinca 3, 2016 na 17: 26

    Unaprijed želim jasno reći da sam zabrinut za integritet, točnost i pouzdanost naših izbora. Točka. Ja i mnogi drugi Amerikanci ozbiljno smo zabrinuti u pogledu točnosti, pouzdanosti, ranjivosti na hakiranje, lanca nadzora nad glasačkim listićima/memorijske kartice i mogućnosti provjere elektroničkih strojeva za glasanje koji se koriste na našim izborima. Mnogi od nas godinama rade na ovim problemima i lobiraju kod naših senatora i zastupnika da se pozabave ovim vrlo važnim problemima, ali u većini slučajeva bezuspješno. Osim toga, mnogi od nas podnijeli su izjave pod prisegom našim okružnim izbornim odborima, neovisno o Jill Stein, za ponovno prebrojavanje na temelju ovih pitanja. Moja biračka jedinica u Pensilvaniji, na primjer, i okrug Montgomery općenito, nemaju čak ni mogućnost revizije naših izbornih rezultata jer ne postoji papirnati glasački listić (optički skener ili na neki drugi način), a kamoli papirnati glasački listić ovjeren glasačem, koji se može revidirati ili prepričao. Ovo je strašno i potpuno nedopustivo! To očito podriva naše povjerenje u naš izborni sustav koji bi trebao biti otvoren i transparentan za javnost, ali nije. To je stvorilo vrlo opasno stanje stvari. Ako ne možemo vjerovati poštenju i integritetu naših izbora, tada su SVA ostala naša prava i slobode u opasnosti i ozbiljnom riziku. To je, samo po sebi, dovoljan osnov za pozivanje na ponovno brojanje glasova i obvezne, rutinske revizije.

    Cijelo pitanje ruskog hakiranja izbora je, vjerujem, kanader. Moglo bi se lako riješiti kad bi obavještajna zajednica Obamine administracije deklasificirala svoja vrlo relevantna i važna otkrića o ovom pitanju, na temelju kojih je Josh Ernest dao izjavu da nema dokaza o ruskoj umiješanosti (tj. oni “nisu primijetili povećanje zlonamjerna cyber-aktivnost Rusa na dan izbora koja je bila usmjerena na ometanje ubacivanja ili prebrojavanja glasačkih listića.”). Što je s drugim stranim upletanjima ili hakiranjem? O tome se ništa ne govori niti tvrdi, ali se ne može automatski isključiti. Ni hakiranje od strane domaćih, američkih agenata, operativaca ili prodavača elektroničkih strojeva za glasanje. Većina tvrtki za glasačke strojeve u vlasništvu je republikanaca, koji doniraju velike iznose stranci i njezinim predsjedničkim kandidatima. Ova situacija u najmanju ruku ne ulijeva povjerenje! Pozivam upravu da skine oznaku tajnosti i na vrijeme objavi obavještajne nalaze kako bi se ovo opasno i razdorno pitanje moglo brzo i definitivno riješiti.

    Međutim, najvažnije pitanje koje ovdje nije niti spomenuto je velika razlika između izlaznih anketa i prijavljenih konačnih izbornih rezultata, posebno u ključnim državama na bojištu (države pojasa rđe) PA, WI i MI, ali također i u NC, OH i FL. Odstupanja su bila vrlo značajna, znatno izvan granica pogreške izlaznih anketa i SVA u Trumpovu korist. Ovdje postoji nešto ozbiljno loše što se mora istražiti i objasniti. Pogledajte detaljnu analizu Marka Crispina Millera o rezultatima koji pokazuju ovu neobjašnjivu “crvenu smjenu”: http://markcrispinmiller.com/2016/11/exit-polls/. Isti obrazac može se uočiti u izlaznim anketama u odnosu na konačne rezultate utrka za Senat u Pensilvaniji, Viskonsin i MO. Ova vrlo sumnjiva odstupanja moraju se istražiti i objasniti na zadovoljstvo glasačke javnosti. Jedini način da se provjeri točnost ovih rezultata je ponovno prebrojavanje ili revizija glasačkih listića. Nažalost, rutinske revizije koje ograničavaju rizik ne provode se na našim izbornim rezultatima, kao što bi trebale biti. Financijska izvješća i evidencija poduzeća redovito se revidiraju, kao i porezne prijave i drugi važni podaci. Zašto ne naši izborni rezultati? Nisu li dovoljno važni za reviziju?? Ova situacija je jadna i ne može se tolerirati u navodno "slobodnom", "demokratskom" društvu.

    Što se tiče pitanja “tko je pobijedio”, neka žetoni padnu gdje hoće! Ali, da citiram omiljenog prvaka desnice, “Vjeruj, ali provjeri”. To je sve što tražimo.

    • Bill Bodden
      Prosinca 3, 2016 na 18: 54

      Mnogi od nas godinama rade na ovim problemima i lobiraju kod naših senatora i zastupnika da se pozabave ovim vrlo važnim problemima, ali u većini slučajeva bezuspješno.

      Zahtijevamo naše senatore i predstavnike da se pozabave ovim vrlo važnim problemima. Gubitak vremena bez dovoljnog utjecaja da nadvlada oligarhe obiju glavnih stranaka koji preferiraju korumpirani sustav koji mogu iskoristiti za vlastite ciljeve. Pobuna nakon izbora 2000. godine nije imala značajnijeg učinka. Otada je posao kao i obično. Većina američkih birača odlučila je zadržati veće zlo na vlasti 2004.

      To očito podriva naše povjerenje u naš izborni sustav...

      Iznenađujuće je, Donna, da netko s vašom inteligencijom ima povjerenja u naš izborni sustav.

      • Žena
        Prosinca 5, 2016 na 14: 42

        Tko je rekao da imam povjerenja u naš izborni sustav? Upravo to je razlog zašto ja i mnogi drugi jako naporno radimo na borbi protiv ove korupcije i natjeramo sustav da se s njom pozabavi svim pravnim, zakonodavnim i nenasilnim aktivističkim sredstvima koja možemo. Ako smijem pitati, koje je vaše rješenje i poduzimate li po tom pitanju?

    • Bill Bodden
      Prosinca 3, 2016 na 19: 20

      Ja i mnogi drugi Amerikanci ozbiljno smo zabrinuti u pogledu točnosti, pouzdanosti, ranjivosti na hakiranje, lanca nadzora nad glasačkim listićima/memorijske kartice i mogućnosti provjere elektroničkih strojeva za glasanje koji se koriste na našim izborima.

      u oštrom kontrastu s velikom većinom drugih Amerikanaca koji prihvaćaju korumpiranost našeg sustava. Oni su poput Čikažanina koji je intervjuiran nakon što su se pojavile sumnje o glasovanju u Chicagu koje je JFK-u donijelo predsjedništvo. Pitali su ga kako ljudi u Chicagu mogu glasati za takve prevarante. Njegov odgovor je bio: "Zato što su naši prevaranti."

      • Bill Bodden
        Prosinca 3, 2016 na 19: 41

        “Zato što su naši prevaranti.”

        To, ili nešto slično, vjerojatno objašnjava zašto je toliko ljudi glasalo za Clinton i Trumpa.

        • Brad Owen
          Prosinca 4, 2016 na 07: 27

          Ali to je samo to. NEMAJU NIKAKVE veze s narodom; jedan opslužuje establišment vladajuće klase milijardera, a drugi vodi kampanju da postane dobrostojeći član spomenute klase milijardera (umoran od čavrljanja s lokalnim tipovima NYC mafije; približava se dobrom starom anglo- saksonski reket torijevskog carstva). Oni su vlastiti prevaranti u službi gangstera visoke klase.

      • Žena
        Prosinca 5, 2016 na 14: 46

        'Nikada ne sumnjajte da mala skupina predanih ljudi može promijeniti svijet. Zapravo, to je jedino što postoji.'
        - Margaret Mead

    • Litchfield
      Prosinca 3, 2016 na 19: 36

      Iznimno poštujem Jonathana Simona.
      Nažalost, ne mogu razumjeti njegove tablice.
      Što znači “+Clinton [i ostale stavke označene znakom +]; – Trump” znači, kada se “+Clinton” itd. ne pojavljuje u tablicama?

  13. Pablo Diablo
    Prosinca 3, 2016 na 16: 06

    Moji izvori mi govore da je FBI hakirao Hillarynu e-poštu. Još važnije, PUNO VAŽNIJE bilo je ono što je bilo u tim i ranijim hakiranim e-porukama. Hillary je htjela poduprijeti NATO za nos Putinu kako bismo mogli potrošiti više novca na novi Hladni rat. Neki ljudi su to smatrali opasnim.
    DOŠLI SMO, VIDJELI SMO, IZGUBILA SE, HAHAHAHAHA.
    Sama je izgubila.

  14. Bill Bodden
    Prosinca 3, 2016 na 15: 11

    Robert Reich, ministar rada pod predsjednikom Billom Clintonom i pristaša Hillary, tvrdio je da je jedan od razloga zašto bi se birači trebali okrenuti Clintonovoj "zaustaviti strano uplitanje u izbore".

    A još važniji razlog da se ne preokrene glasova elektorskog koledža je taj što će Trumpove pristaše, za razliku od legija beskičmenjaka u Demokratskoj stranci, izaći na ulice i napraviti veći kaos u Sjedinjenim Državama nego što ga imamo sada. Oni su više poput Andrewa Jacksona nego Jimmyja Cartera: “U popularnom citatu za koji se vjeruje da je apokrif, predsjednik Andrew Jackson navodno je odgovorio: “John Marshall je donio svoju odluku; sad neka on to provede!” Ovo proizlazi iz Jacksonovih komentara o slučaju u pismu Johnu Coffeeju, “...odluka Vrhovnog suda je pala tek rođena, i oni smatraju da ne mogu prisiliti Georgiju da popusti svom mandatu,” (to jest, mišljenje Suda jer nije imala moć da provede svoj edikt)."

    Teško je zamisliti kako će prevrtanje glasova birača zaustaviti strano uplitanje u naše izbore.

    • Bill Bodden
      Prosinca 3, 2016 na 15: 59

      beskičmenjačke legije u Demokratskoj stranci?

      Razmislite o nijemom prihvaćanju Al Gorea i Demokratske stranke na odluku desnog krila vrhovnog (?) suda da 2000. daju predsjedništvo Georgeu W. Bushu.

      • Litchfield
        Prosinca 3, 2016 na 19: 23

        A Kerryjev — je li bio "državnički"? ili neki drugi izraz koji je ukazivao da neće dizati "galamu" u ime biračkog tijela i zemlje - odustajući od suočavanja s krađom njegovih izbora u Ohiju 2004.

        Slažem se, Trump i njegovi pristaše dignut će galamu ako pokušaj okrunjenja Hillary uspije putem legalističkih sredstava, i očekujem da bi čak moglo doći do buke unutar nekih ureda Pentagona i drugih mjesta osim Zapadne Virginije itd. Neće biti lijepo. Bio bih u iskušenju da se i sam pridružim borbi. Ne u podršci Trumpu, nego, opet, u odbacivanju podrške Hillary.

        • Brad Owen
          Prosinca 4, 2016 na 07: 07

          Da, Kerry je prepustio svom kolegi iz bratstva Skull 'n' Bones GW Bushu. Doći će još jedna pozicija.

  15. Bill Bodden
    Prosinca 3, 2016 na 14: 55

    VRIJEME JE DA SE PRISJETIMO KAKO JE SVE OVO POČELO:

    “Ponovno prebrojavanje izbora u SAD-u: kako je počelo – i kakav bi učinak moglo imati: Jill Stein prikupila je milijune dolara za ponovno prebrojavanje u tri države nakon što su aktivisti za integritet izbora izrazili zabrinutost. Ali ostaje nejasno hoće li skupi proces napraviti razliku nakon pobjede Donalda Trumpa” – https://www.theguardian.com/us-news/2016/nov/28/election-recount-jill-stein-hillary-clinton-donald-trump

    Kako je ovo počelo?

    “Nakon iznenađujuće pobjede Donalda Trumpa na predsjedničkim izborima, stručnjaci za sigurnost birača počeli su nasamo raspravljati o svojoj zabrinutosti oko toga jesu li rezultati možda petljani, tvrdi John Bonifaz, osnivač Nacionalnog instituta za biračka prava.

    ...

    “Odlučeno je da će se ova labava koalicija zalagati za potpunu reviziju ili ponovno prebrojavanje glasova u Michiganu, Pennsylvaniji i Wisconsinu – tri države kritične za Trumpovu pobjedu na izbornom koledžu za koje su anketari prije smatrali sigurnima za Clinton. Da bi to učinili, morali su uvjeriti jednog od kandidata koji je zapravo bio na predsjedničkim izborima da zatraži od državnih tijela reviziju rezultata."

    Clintonov tabor odbio je suradnju. Jill Stein se složila. Ona je u biti lice ovog prepričavanja. Pokretačka snaga bila je skupina "stručnjaka za sigurnost glasača (koji) su počeli privatno raspravljati o svojoj zabrinutosti oko toga jesu li rezultati možda petljani, prema Johnu Bonifazu, osnivaču Nacionalnog instituta za biračka prava." Najvjerojatnije su oni aktivisti koji još uvijek odlučuju.

    Jesi li shvatio? Prvo su tu bili stručnjaci za sigurnost glasača, a nakon što je njihov prvi izbor odbio, došla je Jill Stein.

    Za ovaj je napor bio potreban novac i novac uliven u program financiranja. To je bio početak neobuzdanih spekulacija koje traju do danas i koje su u izobilju vidljive u ovom postu. George Soros postao je glavni zlikovac koji je ulijevao plijen u ponovno prebrojavanje sve dok se špekulanti te besmislice nisu suočili s realnošću masovnog pribavljanja i milosrdno zanijemili. Bit će mnogo veći izazov učiniti isto nekima od gore navedenih ljudi.

    “Odlučno pro-Clinton Daily Kos napisao je da 'Čak i ako nikad nisu dotakli glasački stroj, nema apsolutno nikakve sumnje: Rusija je hakirala izbore.'” Sjećam se vremena u mojoj dalekoj prošlosti kada nisam nimalo sumnjao da je Zubić vila otišla novčić ispod jastuka svaki put kad bih izgubio zub.

    • Dube
      Prosinca 4, 2016 na 00: 05

      JILLARY!

    • Brad Owen
      Prosinca 4, 2016 na 07: 01

      Hvala ti za ovo, Bill. Tako je dr. Stein uskočio kako bi omogućio stručnjacima VS-a da izvrše svoju istragu, kada su Clintonovi šakali samo stajali kružeći oko lešine. Ona ima hrabrosti.

  16. John Doe II
    Prosinca 3, 2016 na 13: 33

    U Americi se dogodio još jedan desničarski državni udar. Trumpov izbor u kabinetu trebao bi to potvrditi.

    Vrijeme je da se sagnete – prestanite kupovati stvari koje vam ne trebaju – pripremite se za ekstremnu hladnoću i ekstremnu vrućinu, poplave i požare, otrovni zrak i vodu – veće račune za režije i cijene benzina, itd, itd. —

    Standing Rock je najava nadolazećih događaja.

    Zgrabite svoju djecu i volite ih svom snagom. Neka čitaju knjige, a ne društvene mreže.

    „Uzdaj se u Gospodina svim srcem svojim, ne oslanjaj se na vlastiti razum. Na svim svojim putovima priznaj Ga i On će upravljati tvoje staze.”

    Mir i ljubav svima vama na ovoj stranici. Bilo je divno čitati vaše misli i mišljenja.

  17. Brendan
    Prosinca 3, 2016 na 10: 42

    Link dropbox.com u članku za peticiju za ponovno brojanje glasova ne radi, barem ne za mene.

    Peticiju možete pronaći ovdje, ali u pojedinim dijelovima nije moguće pronaći niti kopirati tekst:
    http://elections.wi.gov/sites/default/files/news/wisconsin_recount_petition_of_jill_stein_00268242_12391.pdf

  18. Brendan
    Prosinca 3, 2016 na 10: 40

    Sjajan članak, osim sporedne stvari: "U svojim brojnim medijskim istupima od pokretanja kampanje ponovnog prebrojavanja, Stein je pažljivo izbjegavala spominjanje Rusije ili stranih agenata, kao što je nenamjerno učinila u svojoj prvoj web objavi."

    Ne vjerujem da je bilo nenamjerno u tome što je spomenula "strane agente" (vjerojatno ruske) na svojoj web stranici. To je bila pseća zviždaljka, namjerno usmjerena na pristaše Clintonove koji su već čuli – i povjerovali – Hillarynim optužbama da se ruski hakeri miješaju u američke izbore.

    Razlog Jill Stein za ponavljanje tih optužbi bio je privlačenje novca Clintonovih pristaša u svoju kampanju ponovnog brojanja glasova. Pokazuje to i činjenica da je jedina Steinova stranica na kojoj se spominju strani agenti bila ona s pozivom na donacije, a da je taj spomen uklonjen čim je kampanja prikupila potrebne milijune dolara.

    Glavni problem sa Steinovim pristupom nije to što je manipulirala lakovjernim demokratima ispranog mozga. Mnogo je gora činjenica da je progurala ideju da ruska prijetnja kontrolira američke izbore. Već je bilo dosta antiruske histerije u zapadnim medijima prije nego što je ona to pojačala.

    Vjerojatnije je da će motiv Jill Stein za ponovno brojanje biti publicitet koji je za to dobila, a ne bilo kakva pro-Clinton ili anti-ruska zavjera. Nakon što je dobila samo 1% glasova i praktički nula medijske pokrivenosti, već bi bila ignorirana i zaboravljena. Međutim, što god je nedavno dobila na publicitetu, izgubila je na vjerodostojnosti, zbog svoje McCarthyističke taktike zastrašivanja korištenja izmišljenih optužbi.

  19. David F., NA
    Prosinca 3, 2016 na 04: 38

    Ono što se nalazi u ovoj peticiji baca dosta svjetla na cijelo ovo prebrojavanje. Vrlo informativno. Pa zašto Stein jednostavno ne prizna?

    Pročitao sam Joeovu poveznicu na The Guardian o "skupini demokratskih senatora" i otkrio da je Wyden jedan od njih. Također sam pročitao još jednu priču ranije danas u The New Yorkeru koja ga pokušava povezati s propOrNot.com. Samo se pitam može li to biti istina ili je napisano da ga se blati zbog pisma koje su senatori poslali Obami.

    https://www.theguardian.com/us-news/2016/nov/30/senators-hint-russian-interference-us-presidential-election?CMP=fb_us

    http://www.newyorker.com/news/news-desk/the-propaganda-about-russian-propaganda

  20. Prosinca 3, 2016 na 02: 24

    Paraziti su očajni sve godine zaglupljivanja i istinski vjeruju u vlastite laži. Ovo je ono što Rusija dobiva jer je prijatelj SAD-a, zabija nož u leđa koji je pomogao okončati rat 1812. i podržavao Uniju tijekom građanskog rata, to je bila Rusija.

    • Joe Tedesky
      Prosinca 3, 2016 na 02: 48
      • Litchfield
        Prosinca 3, 2016 na 10: 04

        Vrlo dobro. Hvala. Trebali bi je pročitati svi naši hegemonisti.
        Tko može osjećati ponos što je prvak Clintonovih i njihovih slugu?

        Hej, to se rimuje. . .

      • rosemerry
        Prosinca 3, 2016 na 15: 07

        Puno hvala, Joe. Svidio mi se članak – Kosovo je jedan od prvih primjera američkog uplitanja koje se pretvaralo da je NATO još uvijek potreban kada je njegov razlog postojanja nestao sa SSSR-om i Varšavskim paktom.

        Sada ću dodati SLAVYANGRAD.org na dugačak popis koji bih želio kušati među 200 stranica s "lažnim vijestima" koje nam je dao ljubazni WaPo "novinar".

        • Joe Tedesky
          Prosinca 3, 2016 na 18: 06

          Kada to učinite, obavezno pustite Beatlesovu pjesmu 'Back in the USSR', to će pojačati doživljaj koji ćete imati kada budete hodali svojim sudrugom.

    • Brad Owen
      Prosinca 3, 2016 na 06: 46

      Vaše operativne riječi su "paraziti su očajni". Pravi. Ponovno ćemo biti prijatelji s Rusijom nakon što odbacimo NAŠE torijevske parazite koji nas drže prikovanima za Zapadno Carstvo i uvijek traže neprijateljstvo s Rusijom. Taj dan dolazi, Marcos.

  21. Protjeran s glavne ulice
    Prosinca 3, 2016 na 02: 13

    Mislim da se Stein pokazala kao samo još jedno oruđe, poput Sandersa, u podršci Clintonovoj kabali. Upotreba diskreditiranih fašističkih navoda o ruskom hakiranju u njezinim izjavama ukazuje na to da je u potpunosti preskočila morskog psa i izdala svoje birače. Što se dogodilo s njezinim strahom da će harpija vjerojatno započeti treći svjetski rat ako uđe? Cinizam oduzima dah i jadan je. Ne očekujem da će 12% elektora “odmetnuti”, a pretpostavljam da bi Kongres, s republikanskom većinom, u svakom slučaju odbio priznati Clinton, a moglo bi doći do ozbiljnih nemira. Pennsylvania se čini blokirana, i to najgori mogući scenarij. Izvan teme, primjećujem da je u nekom trenutku “Mad Dog Mattis” primijetio da je Izrael država apartheida na sastanku 2013. To podiže moje mišljenje o tipu. Pravi fašisti su mainstream yankee establišmenta. Posljednje orwellovske lažne vijesti o kojima se raspravljalo u drugoj objavi razotkrivaju njihovu pravu prirodu i prljaju one koji su još voljni vjerovati u njih.

  22. Wm. Boyce
    Prosinca 3, 2016 na 01: 10

    "Ruska veza" je bullsh@t. Potiskivanje glasača i lokalno hakiranje je ono što se dogodilo, a republikanski operativci GODINAMA rade na suzbijanju glasača.

    • Brad Owen
      Prosinca 3, 2016 na 06: 57

      Hvala što ste nas vratili u stvarnost.

  23. D. Frank Robinson
    Prosinca 3, 2016 na 01: 06

    Ima li NSA sposobnost hakiranja izbornih baza podataka? Ako jesu, i ako jesu bi li za to krivili Rusiju? Ne, američke obavještajne agencije samo petljaju u strane izbore.

  24. Hayden Head
    Prosinca 3, 2016 na 00: 23

    Novi sam čitatelj Consortiumnews.com i potpuno sam uvjeren da moramo podržati ovaj izvor vijesti. Stalno spominjanje ruskog uplitanja u američku politiku od strane krivo ljevičarske gomile samo je još jedan dokaz njihovog udvostručenja kontrole nad nacionalnim narativom, proklete bile činjenice. Ono što me najviše osvježava kod Konzorcija je njihovo ustrajno traženje istine, bez obzira na stranačku pripadnost ili lijevo/desnu ideologiju, te njihova hrabrost u objavljivanju istine. Mislim da su mnogi od nas davno shvatili da postoji mjesto susreta umova negdje iza reketa onoga što se smatra političkim diskursom. Oni od nas koji žele ostati slobodni moraju se oduprijeti protoku propagande, bez obzira na njezin izvor.

    Dok se različiti čitatelji možda ne slažu oko doktrine istočnog grijeha, jedna vrlina te doktrine je da uči da nitko nije čist; I republikanci i demokrati lagat će zarad vlasti. Doprinesite ovom izvoru vijesti! U doba lažljivaca, jedina utjeha bit će nam čitanje onoga što je istina.

  25. Zachary Smith
    Prosinca 3, 2016 na 00: 16

    Cijela ova priča je toliko luda da me boli glava. Stoga se moram podsjetiti na kraj mog eseja o vezi:

    Clintonovo osvajanje Bijele kuće kroz stražnja vrata ne bi bila najčudnija stvar koja bi se dogodila u starom Washingtonu. Samo pitajte Georgea W. Busha kako ga je 2000. godine Vrhovni sud izabrao za predsjednika, a ne mi ljudi.

    Kao i obično s poveznicama na stranice ruskih agenata, provjerio sam pokrivaju li neokonzervativac New York Post ili megafon Jeffa Bezosa Washington Post o Recount Storyju. Jesu, pa mi je ugodno dati poveznicu na Russia Times. Osim malo drugačijeg tumačenja, oni samo pokrivaju istu vijest kao i američki korporativni mediji.

    Je li The Donald poražen? Clinton planira zauzeti Bijelu kuću kroz stražnja vrata

    19. prosinca čini se kao vječnost daleko!

  26. Karl Kolchack
    Prosinca 2, 2016 na 23: 59

    Žele li ti idioti STVARNO započeti građanski rat? Jer to bi se dogodilo da se izborni rezultat nekako poništi.

  27. Evanđelist
    Prosinca 2, 2016 na 23: 43

    Sve što Stein mora učiniti kako bi "pobijedio" u ponovnom prebrojavanju glasova jest dosegnuti granicu od pet posto. Kad bi dovoljno razočaranih birača Bernieja preusmjerilo svoje glasove na Greena, i algo ih prebacilo s nje na Hillary, kako bi se neutralizirao 'učinak treće strane', i prebrojavanjem 'preusmjerili' svoje glasove, Zeleni bi mogli postati 'legitimna' stranka ispod pet posto Pravilo.

    • Charles Fasola
      Prosinca 3, 2016 na 00: 31

      Sve dok zeleni budu postavljali kandidate kretenske poput Steina, ostat će rubna stranka nefokusiranih gubitnika. S opozicijom kao što je Trump, a posebno manijak Clinton, pomislili biste da bi protiv njih bilo dovoljno dobro pokrenuti čimpanzu.

  28. Joe Tedesky
    Prosinca 2, 2016 na 23: 43

    Shvaćam da je u tijeku strašan rat između jedne frakcije oligarhijske elite koja se bori protiv druge, ali misli li itko da je mudro vući Rusiju kroz blato. Recimo, Trumpova administracija pokušava poboljšati američko-ruske odnose, trebamo li onda očekivati ​​demokratsku kampanju protiv toga? Hoće li se naša unutarnja politička neslaganja miješati u naš stav o svjetskim poslovima? Sa svim razaranjima u koja smo uključeni zadnjih 15 godina, ne bi li sada bilo dobro vrijeme da se promijeni ovaj obrazac kaosa?

    Hillary gubi po pravilima s kojima je Amerika odlučila ići prema izglasavanju predsjednika, i to treba poštovati. Hillaryno očigledno licemjerje je zapanjujuće u usporedbi s načinom na koji su se ona i DNC urotili protiv Sandersove kampanje. Imajući to na umu, kako se itko može okupiti iza takve prijevare. Trump može malo zastati da razmisli o svojim kvalifikacijama, ali Hillaryna nepoštenost nije vrijedna borbe da ona postane predsjednica Sjedinjenih Američkih Država.

    Gledajte, odugovlačenje predsjedničkih izbora 2016. nije dobro za Ameriku. Vrijeme je za ujedinjenje. Ako vam se ne sviđa Trump, podnesite peticiju protiv njega. Izađite i izaberite demokratske guvernere za 2018. i ponovno nacrtajte izbornu kartu. Učinite bilo što osim preokrenete ovaj izborni rezultat, jer posljedice neće biti lijepe ako se ponište.

    • Joe Tedesky
      Prosinca 3, 2016 na 02: 44

      Je li Putin rekao Hillary da ode u Zapadnu Virginiju i kaže rudarima da će se rudnici ugljena ugasiti? Kad je Bill Clinton apelirao da se izađe na izbore bijelih plavih ovratnika, je li se Putin smijao Billu zajedno s Hillary i Robbyjem Mookom? Je li Putin rekao Hillary da zanemari Bernie Bros. i izabere Kainea za svog potpredsjednika? Je li Putinova ideja bila kandidirati kandidata establišmenta u godini koja nije bila establišment?

      Pravi razlog zašto Hillary viče da Rusi dolaze je taj što otkriva pravu priču o tome kako su se ona i DNC udružili protiv Sandersove kampanje, kao i kako je počinila kolosalan, arogantni kriminalni upad u sigurnost korištenjem vlastitih komunikacijskih uređaja za poslati sigurne vladine podatke. U Hillarynom svijetu Rusi su zgodne pattike koje se koriste za zamagljivanje njezinih pravih zločina.

      Jill Stein je izvan svoje lige... jadna Jill. Bilo kakva plemenitost koja je stavljena u prvi plan prema ovom prijedlogu ponovnog prebrojavanja, uvelike je zasjenjena ishodom da će Hillary tada biti predsjednica....fuj! Gdje je poticaj?

      • Realista
        Prosinca 3, 2016 na 05: 56

        U pravu ste što se tiče novca, ali ne očekujte da će mainstream mediji ikada priznati ili čak istražiti takvu mogućnost. Previše su uložili u zaštitu agende neokonskih oligarha koji ih posjeduju. Očito bi dobrovoljno rasparčali zemlju kako bi poništili svršenu činjenicu i postavili Hillary na prijestolje pod najsumnjivijim okolnostima sljedeće četiri godine. Pobijediti Rusiju toliko im je važno da bi žrtvovali naš domaći mir – ovakvi kakvima jest, rado bi učinili još gorim da je po njihovom. Štoviše, pomislite samo kako bi se ostatak svijeta bojao američkog predsjednika koji bi platio takvu cijenu da joj se vrati vlast koju je izgubila na glasačkim izborima. Ja, na primjer, ne bih vjerovao nikakvom prepričavanju koje zgodno okreće tri kritična stanja koja je izgubila, i samo ona. Ako lekcija ponovnog prebrojavanja završi time da nikada ne možemo vjerovati ishodu izbora, što da vjerujemo o našoj povijesti i svim budućim izgledima za pošteno i pravedno društvo? Rekao bih da je era mirnih prijelaza o kojima se odlučivalo na glasanju završila ako se ovi izbori izvrnu nakon ovakvih neviđenih i bombastičnih optužbi. Ničemu što ova vlada učini više se neće vjerovati. Ne sviđa vam se ishod izbora? Okrivi Rusiju, sam hakiraj podatke i ukradi izbore. Problem riješen. To će postati novi američki način raspodjele političke moći.

      • rosemerry
        Prosinca 3, 2016 na 14: 52

        Istina, i mnogi su ljudi glasali protiv Hillary kako bi zaustavili stvarni potencijal za rat protiv nuklearno naoružane Rusije.

    • Brad Owen
      Prosinca 3, 2016 na 06: 56

      Gledajući kako se Trumpov kabinet razvija, primamljivo je vidjeti kako ga birači izbacuju; ali tim divljih očiju, ratom željnih Clintona doista je grozno vidjeti. To je bio izvorni problem s ova dva najgora moguća izbora koji su stavljeni pred nas.

      • Joe Tedesky
        Prosinca 3, 2016 na 20: 37

        Brad, dajem poveznicu na članak Davea Lindorffa u kojem opisuje Trumpove osobe koje je imenovao kao gangstere.

        http://www.counterpunch.org/2016/12/02/is-trumps-idea-to-fix-the-rigged-system-by-appointing-crooks-whove-played-it/

        Prošli predsjednički izbori ući će u povijest kao jedni od najgorih izbora ikada jer biračima nisu dali odgovarajući izbor. Republikanci su mislili da mogu okružiti Jeba klasičnom ekipom klaunova, a tu je bio i Donald. Demokrati su odveli stvari malo dalje sabotirajući Sandersovu kampanju, i pogledajte što se dogodilo... Madam Hillary, nije uspjela.

        Pošteno govoreći o prebrojavanju glasova, da nije izbornog kolegija sada bismo skutrili u čekanju da kraljica Hillary lansira našu prvu udarnu raketu usmjerenu na Moskvu. Jeste li ikada zamišljali da bi vam bilo drago da postoji Elektorski kolegij? Sada ćemo samo morati pričekati i vidjeti što će predsjednik Trump učiniti.

        • Brad Owen
          Prosinca 4, 2016 na 06: 44

          Dobar članak. Hvala. Sviđa mi se Lindorff. Da, možda će biti previše zauzeti svojim pljačkama novca da bi bili uvučeni u rat. Heluv način za pokretanje željeznice. Možda će vidjeti izvrsne prilike za nekretnine u izgradnji svjetskog kopnenog mosta s Rusijom preko Beringovog tjesnaca. Grad koji će biti stvoren za servisiranje LandBridgea bit će desetmilijunski NYC na poluotoku Seward na Aljasci; sličan grad poput NYC-a izrast će na sibirskoj strani tjesnaca. Pretpostavljam da se TAKO obratiti Gang$ter$u; mnogo dolara treba zaraditi u promicanju općeg blagostanja.

    • Peter Loeb
      Prosinca 3, 2016 na 07: 59

      HIPOKRIZIJA I PRLJAVA POLITIKA

      “Hillary je izgubila zbog pravila prema kojima je Amerika odlučila ići
      glasovati za predsjednika, i ona to treba poštovati. Hillaryno otvoreno licemjerje
      je zapanjujuće u usporedbi s načinom na koji su se ona i DNC urotili protiv
      Sandersova kampanja. Imajući to na umu, kako se itko može okupiti iza takve prijevare.
      Trump bi mogao malo zastati da razmisli o svojim kvalifikacijama, ali Hillaryin dosije
      nepoštenje nije vrijedno borbe da ona postane predsjednica SAD-a
      Amerike” —Joe Tedesky, gornji komentar

      Dobro dokumentirani esej Joea Laurije dokazuje prljavštinu i taktiku zastrašivanja
      DEMOKRATSKE STRANKE na izborima 2016. Dragi kakvi su demokrati
      navodeći brojne mane Donalda Trumpa, oni i njihovi pristaše nikada
      priznati vlastitu zlu i ultra-jastrebovsku politiku.

      Glasao sam za zelene 2016. Jasno sam dao do znanja onima s kojima sam
      u kontaktu putem e-pošte s kojim snažno ne odobravam Greenove postupke
      ponovno brojanje. Ne poštuje naše dugovječne “političke” procese (The
      Elektorski kolegij) bilo dobro ili zlo, odaje uzroke
      zagovarao, pokazao Steinovu potpunu nesposobnost da igra u "prime timeu".
      Sve to bez ikakve koristi.

      Treba li doći do temelja za eliminaciju Elektorskog kolegija
      putem ustavnih amandmana (dug i mukotrpan proces) ovo
      treba učiniti u nadolazećim godinama, a ne od strane loših gubitnika odmah
      nakon izbora.

      Također sam predložio da svaka takva promjena bude popraćena
      dobro osmišljen sustav PROPORCIONALNE ZASTUPLJENOSTI.
      Mnogi narodi to imaju u ovom ili onom obliku. Ovo bi moglo
      razumno uključiti imenovanje ministara u kabinetu koji zahtijevaju
      savjet i suglasnost Kongresa. Ako jedna strana pobijedi s 51 posto,
      trebao bi imati pravo imenovati samo 51 posto ministara u kabinetu.
      Protukandidati bi trebali imati pravo imenovati ostalih 49 posto
      ministara prema njihovom postotku glasova. U nekim narodima,
      određeni postotak glasova je apsolutni uvjet za bilo koji
      reprezentacija uopće. (U Švedskoj, na primjer, ako je
      Komunistička partija — “Vpk” — upravlja s manje od 5 posto, tj
      možda uopće neće biti zastupljena.

      Najviše cijenim doprinos Joea Laurije.

      Dva dodatna komentara:
      :
      1. Možda SAD nikad nije ni pokušao utjecati na rezultate
      izborni proces druge nacije!! Ako je tako, to je novost za mene.

      2. Ne vjerujem da Amerikanci koji su glasovali podržavaju sukob
      i jastrebova stajališta Hillary Clinton i njezinih pristaša.

      3. H. Clintonovu “kampanju” treba u potpunosti demontirati. Hillary Clinton
      politička karijera završila. Možda se nađe mjesto za nju.
      Dobro oslobođenje! Što je s nacionalnom i svjetskom turnejom u SUPPORT-u
      #BLM i BDS koji bi je izvukli iz dana nostalgije za
      građanska prava u prošlost i u nemir života i smrti
      prisutan za obojene zajednice i nastavak istrebljenja
      politike izraelske vlade.

      Moj je tata radio za političare i gotovo uvijek gubio
      (iznimka, HST 1948.). Moja mama bi samo rekla: “Političari nikad
      umirati od gladi!".

      — Peter Loeb, Boston, MA, SAD

      • Litchfield
        Prosinca 3, 2016 na 09: 35

        Re: “Glasovao sam za zelene 2016. Jasno sam dao do znanja onima s kojima sam
        u kontaktu putem e-pošte s kojim snažno ne odobravam Greenove postupke
        ponovno brojanje."

        Važno je ponavljati dok se dobro ne shvati da je Jill Stein, NE Stranka zelenih, ta koja predvodi ovo. Prema drugom članku koji je objavio Consortium News, Stein je poduzeo i druge radnje jednostrano, bez konzultacija s upravnim odborom Zelenih. Možda su nam se svidjele neke od tih ranijih radnji (npr. ponuditi Sandersu prvo mjesto na listi Zelene stranke), ali u svjetlu ovih novih informacija, čak ni ovaj potez više ne izgleda tako dobro. . . Steinova slika s njezinom bazom brzo se mijenja—ali možda to nije važno jer ona sada igra s "velikim dečkima". Zanimljivo je vidjeti reakciju Upravnog odbora Zelene stranke i članstva na Steinovo istupanje. Bila bi šteta da se Zelena stranka podijeli zajedno s glasovima u New Hampshireu i ostalima. u ovom izbornom ciklusu, baš kad se činilo da će krenuti ka jačoj poziciji u zemlji.

        • rosemerry
          Prosinca 3, 2016 na 14: 56

          Jako sam razočaran Jill Stein, koja mora znati da Palastov rad pokazuje gdje je prava prijevara. Izabrati Hillary nakon svega NE bi bila pobjeda, koliko god Trump bio užasan.

      • Joe Tedesky
        Prosinca 3, 2016 na 20: 55

        Peter, bilo koji Hillaryn pristaša kojeg sam upoznao i koji je spomenuo Hillaryin potencijal za početak Drugog svjetskog rata, odmahnuo mi je i rekao mi kako previše vjerujem u teorije zavjere. Najbolji, a često i jedini odgovor koji su imali pristaše Hillary, bio je 'želiš li (nabrali bi nos ovom sljedećom primjedbom) da Donald Trump bude naš sljedeći predsjednik'? Nikada nisam sreo pristašu Hillary koja je znala išta o Hondurasu, a kamoli da je pročitao 'Kraljicu kaosa' Dianije Johnstone. Zapravo, većina ovih Hillarynih pristaša koje sam susreo još uvijek misle da se Izrael bori protiv Gamala Abdel Nassera, ili se barem Izrael još uvijek bori protiv njegovih potomaka. Znate, Izrael je jedina demokracija na Bliskom istoku. Pravi pristaša Hillary nije vidio kako njezino veličanstvo odaje trgovinu svojim AIPAC govorom, s druge strane pravi pristaša Hillary vidio je snažnu ženu. Oh, i naša je ekonomija bila sjajna u devedesetima kada je Bill krstario hodnicima Bijele kuće tražeći novog pripravnika kojeg bi razdjevičio. Sve su to besmislice, zar ne?

  29. Prosinca 2, 2016 na 23: 18

    Suzbijanje glasača je pravi problem. Pogledajte što Greg Palast ima za reći o tome i pogledajte istraživanje koje je proveo. Moguće je da su milijuni glasača bili spriječeni da glasaju i/ili da im se glasovi prebroje! Prestanite vjerovati propagandi masovnih medija o ruskom hakiranju. To je crvena haringa i BS!

    • Charles Fasola
      Prosinca 3, 2016 na 00: 26

      Prije sam vjerovao da je palast legitiman. U posljednjih nekoliko godina došao sam do zaključka da je on plaćena marioneta establišmenta. Kao Aarp koji je prije svega u osiguranju. Palast se bavi prodajom knjiga i filmova. Obojica zamagljuju svoje stvarne namjere.
      Godinama je naporno radio na razotkrivanju našeg lažnog izbornog sustava. Je li uspio pokrenuti reforme procesa. Pa to je 16 godina i odbrojavam se. Palast još uvijek svira istu melodiju i još jedan ciklus prolazi s istim navodnim prijevarama koje se i dalje događaju.

      • John Puma
        Prosinca 3, 2016 na 04: 10

        Palast je jasno opisao problem na koji bi kompetentna Demokratska stranka učinkovito djelovala da sačuva vlastitu kolektivnu pozadinu.

        • Litchfield
          Prosinca 3, 2016 na 09: 19

          Vrlo razumno. Smatram da su mnoge Palastove informacije vjerodostojne; također i ono npr. Bev Harris. Nedavno je Harris opisao GEM softver koji se može koristiti za unaprijed programiranje i "frakcioniranje" glasova. Harris je nedavno objasnio u nestranačkim terminima kako se ova tehnologija može koristiti, ali sugerira da ju je možda koristila Clintonova kampanja.

          Harisova analiza svakako ne dira Ruse nego domaće igrače. Smatram da je kampanja “Rusi hakirali naš glas” ne samo krajnje jadna, već i krajnje zastrašujuća i opasna. Ne mogu razumjeti što Stein misli da radi miješajući mnoge sumporne posude koje ovdje miješa.

          Bolesti našeg glasačkog sustava više imaju veze s domaćom podmitljivošću. Kao što je moć Zastupničkog doma kojim dominiraju republikanci nad okruzima gerrymandera, petljanje sa zakonima o glasovanju u nemilost manjina, itd. Da ne spominjemo sramotnu činjenicu da je zatvorenima i bivšim zatvorenicima uskraćeno njihovo građansko pravo glasa. Kad se Dems ozbiljno počnu baviti ispravljanjem tih nedjela, neće imati problema s osvajanjem glasova i izbornog kolegija. Ohk i ne zaboravite da bismo ionako trebali koristiti papirnate glasačke listiće. To je zakon koji treba usvojiti Kongres. Također, i zakon o pokretanju trenutnog drugog kruga glasovanja na svim izborima. Dems nije učinio ništa da ispravi naše izborne pogreške kada su imali većinu pod Obamom.

          Trump je savršeno dobro znao da je zakon da mora pobijediti u EK. Zato je svoju kampanju skrojio onako kako je to napravio, s malim izbornim timom. Nisam pristaša Trumpa, ali ovo što se sada događa smatram izuzetno opasnim. Stein, demokrati, mediji - svi se igraju vatrom. Ti ljudi više nalikuju Brownovoj ideologiji uličnih borbi za poraz protivnika nego Trumpu i kompaniji, koji su stalne mete epiteta "fašista" koji se mahnito baca.

          Užasnut sam što bi Sveučilište Harvard dalo nasilničku platformu Mooku, koji je tako katastrofalno loše upravljao Clintonovom kampanjom i sada za to želi okriviti Ruse - što je ekvivalentno "Rusi su mi pojeli zadaću". Ali čini se da to ne pada na pamet Harvardu, koji je čvrsto smješten u "komori odjeka" na istočnoj obali gdje je bilo s obzirom da će Clinton biti sljedeći predsjednik. Također sam zaprepašten što bi se Lawrence Tribe — ako uopće prije želi uskočiti u političku juhu, što smatram upitnom odlukom, osobito prije nego što je itko zatražio pravni savjet — ponudio braniti, pro bono, birače koji krše važeći zakon, umjesto da usmjeri svoju odvjetničku pozornost na sadržaj Clintonovih e-mailova i druge malverzacije. A gdje je Tribe bio kada je riječ o izmjenama izbornog zakona na odmjeren, nestranački način? Tko može ozbiljno shvatiti ovaj dezinformacijski i propagandni cirkus kad se očito radi o krajnjem slučaju kiselog grožđa i luzerske reakcije na poniženje? Još jednom, ustavna demokracija SAD-a je postala predmetom ruganja među mislećim ljudima diljem svijeta.

        • Marblex
          Prosinca 6, 2016 na 17: 49

          ” Nisam pristaša Trumpa, ali smatram da je ovo što se sada događa izuzetno opasno. Stein, demokrati, mediji - svi se igraju vatrom. Ti ljudi više nalikuju Brownovoj ideologiji uličnih borbi za poraz protivnika nego Trumpu i kompaniji, koji su stalne mete epiteta “fašista” koji se mahnito baca okolo.”

          Za to ste 100% u pravu. Ako se ovaj proces nastavi, američki izbori će od sada biti delegitimizirani za najmanje jednu generaciju, možda i dvije.

          Važna je institucija, a ne prolazni dužnosnici koji ih povremeno zauzimaju.

          Opasan proces, doista, osobito bez dokaza uzroka.

    • rosemerry
      Prosinca 3, 2016 na 14: 48

      Točno, Eliot. Sva ta rusofobija bez ikakvih dokaza, i bez razloga zašto bi se Rusi zamarali šamboličnim američkim izbornim “sustavom” koji je ionako preopterećen, kao što Palast dokazuje, prijevarama koje TREBA istražiti i zaustaviti.

      Ne tako davno Pres. Putin je upitao kako SAD mogu vjerovati da njihove granice mogu biti napadnute tako lako kada su velike nacije, a ne banana republika. Razumna pretpostavka.

      Wikileaks je preuzeo zasluge za Podestinu e-poštu; zašto uvoditi Rusiju? što se tiče hakiranja DNC-a, to je mogao biti bilo koji zabadač, kojih ima dosta u Demokratskoj stranci, kao što su e-mailovi pokazali.

  30. Prosinca 2, 2016 na 23: 17

    19 od 72 okruga WI odbija pokazati svoje glasačke listiće, najmanji okrug WI ima više od 2% popusta? “..1. DAN – REZULTATI PONOVNOG BROJENJA U WISCONSINU SU STALI.”: https://www.youtube.com/watch?v=oa1UrStgoGw http://elections.wi.gov/publications/statistics/recount/2016/12-1-spreadsheet

  31. Joel Walbert
    Prosinca 2, 2016 na 23: 15

    Jednostavan način za razumijevanje cijelog "pitanja Rusije". Ako zapadni mediji/političari/itd tvrde da je Rusija nešto učinila, možemo se kladiti da nisu i više nego vjerojatno da su to učinili agenti Zapada/NATO-a. Ne uvijek, ali veliku većinu vremena. To je luciferski/bizarski svijet u kojem živimo.

  32. Prosinca 2, 2016 na 23: 13

    “..RECOUNT2016 FAQ Vjerujete li da su strani hakeri mogli utjecati na rezultate izbora?..”: http://www.jill2016.com/hacking http://www.jill2016.com/recountfaq

Komentari su zatvoreni.