Ekskluzivno: Donald Trump se predstavlja kao mučenik koji upija “praćke i strijele” lažnih optužbi da je pipkao i zlostavljao žene, iako se hvalio da upravo to radi, piše Robert Parry.
Robert Parry
Da, The New York Times su novine establišmenta i refleksno prihvaća gotovo sve da moćnici kažu da je istina, ali Donald Trump potkopava tu valjanu kritiku kada nudi teoriju zavjere o uroti Timesa sa ženama koje jednostavno potvrđuju ono što je Trump rekao o njegovim vlastitim seksualnim predrasudama.
Nije nekoliko žena objavilo Trumpovu prisilu da ljubi i pipa žene i oslanja se na svoje bogatstvo i moć zvijezde da ih ušutka. Bio je to Trump u njegovom “razgovor u svlačionici” s voditeljem programa Access Hollywood Billyjem Bushom 2005.:

Donald Trump razgovara s pristašama na predizbornom skupu u Phoenixu, Arizona. 18. lipnja 2016. (Foto: Gage Skidmore)
“Znaš, automatski me privlače lijepe — jednostavno ih počnem ljubiti. Kao magnet je. Samo poljubi. Čak ni ne čekam. A kad si zvijezda, dopuštaju ti to. Možeš učiniti bilo što. … Uhvati ih za macu. Možeš učiniti bilo što."
I nisu Miss Arizone i nekoliko drugih natjecateljica natjecanja ljepote opisale Trumpov jezivi interes za gledanje golih tinejdžerica u svlačionicama iza pozornice. Bio je to Trump u radio emisiji sa šokantom Howardom Sternom.
"Reći ću vam da je najsmješnije to što ću otići iza pozornice prije nastupa i svi se oblače", rekao je Trump Sternu u snimke Sternove emisije. “Muškaraca nema nigdje, a meni je dopušteno ući jer sam ja vlasnik izložbe i stoga je pregledavam. … 'Jesu li svi dobro'? Znate, stoje tamo bez odjeće. 'Jesu li svi dobro?' I vidite ove nevjerojatne žene, pa se nekako izvučem s takvim stvarima.”
Drugim riječima, Trump čini medvjeđu uslugu svakome tko želi analizirati stvarni međuodnos između glavnih američkih medija i politički moćnih kad iskorištava tu ozbiljnu zabrinutost koristeći je za prikrivanje vlastitog nesavjesnog ponašanja.
"Rado uzimam sve ove praćke i strijele, za vas", rekao je Trump razdraganoj gomili u West Palm Beachu na Floridi u četvrtak. “Uzimam ih za naš pokret, kako bismo vratili svoju zemlju. Naša velika civilizacija ovdje u Americi i diljem civiliziranog svijeta došla je do trenutka obračuna.”
Ipak, Trump nije neki nevini mučenik za tu svrhu. Jednostavna i očita istina je da je učinio ono što je otvoreno opisao da radi, prisiljavajući se na žene koje ništa ne sumnjaju i zadovoljavajući svoje žustro zanimanje da vidi gole žene, čak i djevojke od 15 godina.
To što sada napada poštenje žena koje samo potvrđuju ono što je sam rekao o vlastitom ponašanju, uistinu je bizarno. Njegova nedavna tvrdnja da njegova samopriznanja ne treba shvatiti ozbiljno – i da su stoga potvrde njegovih vlastitih riječi od strane niza žena koje dolaze u javnost – mora biti lažna kao jedna od najsmjelijih laži ikada izrečenih u američkoj politici, koja nešto govori.
Ovo nije situacija "on je rekao/ona je rekla". To je trenutak u kojem je "on" priznao radnje koje "ona" - ili u ovom slučaju, više njih - potvrđuje, osim što sada "on" kaže da je lagao kad je dao svoje neiznuđeno priznanje i stoga potvrde također moraju biti laž.
Vrtenje teorije zavjere
Koliko god to bilo loše, Trump je pogoršao stvari umotavši svoje proturječnosti o vlastitim postupcima u mrežu globalne zavjere. To znači da njegovo zataškavanje također diskreditira opravdanu zabrinutost oko stvarne koordinacije politika od strane bogatih i političkih/medijskih elita. Trumpova teorija zavjere je poput mnogih drugih teorija zavjere koje skreću pozornost s nekih istinskih nedjela postuliranjem apsurdne alternativne stvarnosti koju je lako opovrgnuti.
U ovom slučaju, Trump omogućuje Timesu, koji zaslužuje kritiku zbog dugog obrasca pristajanja iza laži establišmenta, da se sada zaogrne plaštom hrabrog novinarstva izvještavajući o činjenicama koje Amerikanci moraju znati da bi funkcionirali kao informirani građani u demokraciji. Svojom besmislenom prijetnjom da će tužiti Times, Trump daje Timesu nezasluženi kredibilitet kao zaštitnika javnog interesa.
Trump dalje potkopava svoju generalno točnu tvrdnju da se moćnici bogate na račun običnih ljudi kada tu važnu točku okružuje raznim desničarskim tvrdnjama o rezanju poreza bogatima i brisanju propisa koji donekle ograničavaju djelovanje velikih banaka i velikih korporacija.
Kako slijedi da je način da se obuzdaju zlouporabe moćnih da im se da više novca i slobode da rade što god žele nikada nije objašnjeno u Trumpovim “populističkim” apelima.
Reći da je Trump pogrešan glasnik za razumno valjanu poruku o tome da elite nemaju mnogo brige o patnji običnih ljudi je podcjenjivanje. On je personifikacija bogatog i moćnog pojedinca koji vlada nad ranjivim ljudima koji ne mogu uzvratiti. On je, jednom riječju, lažnjak. I, ako hoćete još koju riječ, on je demagoški folirant.
Tužna je situacija da se ljudi koji očajnički žele izazvati neobuzdanu, korumpiranu i opasnu moć globalnih elita zaglave s Donaldom Trumpom kao svojim avatarom, osobom koja se rado družila s tim elitama i dijelila njihovu grotesknu kontrolu nad “ manje” ljude sve dok odjednom nije pronašao “populizam” kao način da akumulira još više moći.
Istraživački novinar Robert Parry razbio je mnoge priče Iran-Contra za Associated Press i Newsweek u 1980-ovima. Možete kupiti njegovu najnoviju knjigu, Ukradena priča u Americi, bilo u ispišite ovdje ili kao e-knjiga (od Amazon i barnesandnoble.com).
Otomansko carstvo nije se udružilo s Francuskom iz ljubavi prema njoj. Učinili su to jer su imali zajedničke neprijatelje. Bizantinci nisu primili sultanovog brata jer su ga voljeli. Učinili su to jer bi njegovo puštanje moglo dovesti do građanskog rata kod Osmanlija. Tako razmišljaju moćnici. Glupa, populistička pozicija je biti nervozan oko saveznika i tražiti kandidate jednoroga i gospodina Smitha koji ide u Washington. . Putin je naš saveznik jer su Rusi naučili umijeće oslobađanja naroda od neprijatelja kao što su to učinile SAD. Ako poticanje pobune robova al demokracija.
Najbolja strategija je podržati slabije od elita. Trump je sredstvo za postizanje cilja koje je već donijelo velike dividende. Čini se da bi većina vas oklijevala s damom na šahovskoj ploči jer ona jednostavno previše vrijedi patzeru.
Što se tiče Trumpa, novinarke su cijelo vrijeme u muškim svlačionicama i oogluju. Nisam previše impresioniran kulturom koja žene stavlja na pijedestal dok feminizam divlja. Volim izgledati i kao lijepe žene jer mi se sviđaju. A budući da mi se sviđaju, ne bih ni pomislio da ih povrijedim. Možda to nije vaš moralni stav. Međutim, moj je moralni stav da žene na natjecanju ljepote žele da ih se gleda. Je li ih mrko gledao ili ne, tko zna, ali vidjeli smo i puno gore od ovoga.
Prestani biti tako naivan... Ne možemo dopustiti da Hillary ovo preuzme. Trump je sam protiv cijele mreže koja stoji iza Hillary. Čak i da je Trump mali vrag, demoni koji u njoj žive nazivaju se legijom. Trump će imati malo prostora za manevriranje na zao način. Morat ćemo biti odani njegovim jedinim saveznicima.
Moje je mišljenje da sada ne možemo zaustaviti Hillary. “Popravak” je uključen, i to je sve. Korporacijski mediji vrlo su čvrsti u tome kako su izbori u SAD-u potpuno sigurni i sigurni - sve dok Clinton pobjeđuje. Od svih nas se očekuje da ignoriramo isto urlanje korporativnih medija o stvarnoj i zastrašujućoj perspektivi zlih Rusa koji potkopaju naše izbore 2016. za svog tajnog agenta Trumpa.
http://www.moonofalabama.org/2016/10/obama-vote-rigging-is-impossible-if-in-favor-of-hillary-clinton.html
Pozornica je sada postavljena i sve što preostaje je pritisnuti nekoliko hakerskih prekidača – ako je potrebno. S obzirom na način na koji se Trump ponaša vjerojatno neće biti potrebno. Ali ako jest, djelo će biti obavljeno učinkovito i bez ikakve pozornosti korporativnih medija, osim moguće priče ili dvije o potpunom otkazu.
Izbjeći ćemo metak seksualne svinje Trumpa, ali ćemo umjesto toga u Bijelu kuću staviti malo drugačiju vrstu svinje. Onaj koji ne mari za ono što će se dogoditi drugo žene više nego Trump.
hXXps://alethonews.wordpress.com/2016/10/18/hillarys-hide-and-seek/
(zamijenite XX sa tt nakon izrezivanja-lijepljenja u prozor preglednika)
“Lažno mučeništvo Donalda Trumpa”
Buljio sam u naslov teme kad mi je palo na pamet da će biti bolja fraza Pravo mučeništvo Donalda Trumpa
Još 16. kolovoza, vrijeme koje se nekako čini da je prošlo čitavu vječnost, bio je naslov o Trumpovom zaključku Michaela Moorea:
Michael Moore: Znam 'pouzdano' da Trump ne želi predsjednika
Ali budući da Trump ima ego veličine 3XXL, morao je izbjeći iz utrke na način da taj ego ostane netaknut. Pretpostavljam da ga je pronašao s otkrićem seks-snimke i mnoštvom žena koje kažu da im se nametnuo. Sada može sretno nastaviti utrku do kraja uz jamstvo da će 1) značajan dio stanovništva biti uz njega, i 2) sada će sasvim sigurno izgubiti. S njegove točke gledišta, to je situacija u kojoj svi dobivaju. Nema sumnje da će u svom govoru o ustupku – pod pretpostavkom da ga održi – nastaviti o tome kako je opljačkan. Ako se njegovi istinski vjernici drže uz njega onoliko dugo koliko su činili s Bushom Glupljim, to će natjerati ljude diljem svijeta da počnu drhtati kad uopće pomisle na američku "demokraciju".
http://www.newsmax.com/Headline/Michael-Moore-Trump-Presidency/2016/08/17/id/743986/
I dok ti ljudi saznaju više o tome kako je Hillary organizirala pad Sandersa, kao i "uzdizanje" i pad kandidata za kojeg su imali dobra od samog početka, to će vjerojatno biti dvostruki udarac.
Ovaj moj nekadašnji heroj pretvorio se u licemjera na razini političara s uživanjem u javnom bičevanju. Nastavljajući prije dvanaest godina pretpostavio sam da će ovaj “reformistički” “novinar” biti prirodni saveznik u razotkrivanju korumpiranog političko-medijskog neksusa koji drži našu “naciju” toliko dugo jer javno osuđuje nagovaranje da se dobije - uz mentalitet koji tolerira toliko bezobzirne i destruktivne nezakonitosti ("1980-gate", Debacle 2K...). Ali ovaj tužni bivši ("sretan što se druži s tim elitama") u potpunosti je bacio svoju sudbinu (/vjerodostojnost) na Johna Kerryja i "Demokratsku" stranku za koju se pretvara da je pošteno pazi. On je poznat po cijelom tijeku ovog užasnog dvanaestogodišnjeg ciklusa najveće neispričane priče u američkoj politici: taj jedan usamljeni “Mr. Smith” prvo je osobno uvjerio Kerryja da zanemari svoje dobro plaćene (ali nemoćne kao i on) savjetnike za strategiju i napadne Bush/Vaderovu administraciju zbog njihove navodne “snage” u Iraku i terorizmu prije toga (dok je radio i pisao iz DC-jevo CCNV sklonište za beskućnike 2005. i 2006.) podižući intelektualnu optužbu protiv te administracije ravno iz podzemlja u mjesečnim blogovima neprestano razotkrivajući mnoga nekomentirana zlodjela za koja je “demokratska” (patsy-)partija prije bila previše bojažljiva dodir. Moje nelažno mučeništvo u okrutnim rukama elitne zavjere kojoj se Parry rado pridružio zauvijek će biti krvava mrlja na njegovoj duši, ako ne i na njegovoj nezasluženoj reputaciji. Niža duša koja trpi takvo nečuveno postupanje (kao što je kontinuirano kršenje elektroničke privatnosti uzrokovano mojim strastvenim aktivizmom) do sada bi se ubila. Vidjet ćemo kako će se ova tragedija rasplesti. Zaista tužna situacija…
“And Now For Something Completely Different.”, da citiram Montyja Pythona.
Ali što?
Što kažete na racionalnu analizu?
Baš izvan mjesta u izbornoj godini...Svi žele hajp, huku, ura, galamu, histeriju, hiperventilaciju, mržnju, "horor-show", da citiram "A Clockwork Orange" (Anthony Burgess).
Počnimo s copy-paste citatom relevantnog dijela transkripta. Zašto? Primijetit ćete da je Bob Parry izostavio dio u svom ciljanom citatu. Nije dobro novinarstvo ako je važno u fokusu, a eliminirano može imati utjecaja ili utjecaja.
Počet ćemo malo prije Bobovog odabranog odlomka. Zašto? Jer Trump dvaput koristi riječ "maca". I to u dvije različite primjene. Samo je jedna potencijalno seksualna referentna aplikacija.
Je li referenca seksualna? Ili 'seksualno'?. Ili je referenca usputna u rečenici koja se odnosi na neko drugo opažanje?
“………
“Billy Bush: Sheesh, cura ti je zgodna ko govno. U ljubičastom.
“Trump: Vau! Vau!
“Bush: Da! Donald je zabio. Vau, moj čovječe!
[Unakrsno smetnje]
“Trump: Pogledaj se, ti si pičkica.
[Unakrsno smetnje]
“Trump: U redu, ti i ja ćemo izaći.
[Tišina]
“Trump: Možda je drugačija.
“Bush: Bolje da nije publicist. Ne, to je, to je ona, to je...
“Trump: Da, to je ona. Sa zlatom. Bolje da upotrijebim Tic Tacs za slučaj da je počnem ljubiti. Znaš, automatski me privlače lijepi — jednostavno ih počnem ljubiti. Kao magnet je. Samo poljubi. Čak ni ne čekam. A kad si zvijezda, dopuštaju ti to. Možeš učiniti bilo što.
“Bush: Što god želite.
“Trump: Uhvati ih za pičku. Možeš učiniti bilo što.
………”
Analizirajmo: Trump je u autobusu, s Billyjem Bushom i ostalima. On kaže: "Trump: Pogledaj se, ti si pička." 'Vruća' žena “U ljubičastom.” je vani, izvan dometa sluha. Spominje se netko u autobusu, Billy Bush, ili netko od ostalih, tehničari, a kontekst je isključio seksualno spominjanje.
Prelazimo na Trumpa. Što Trump kaže o Trumpu? Kaže: “Znaš, automatski me privlače lijepe — jednostavno ih počnem ljubiti. Kao magnet je. Samo poljubi. Čak ni ne čekam.”
Je li ljubljenje na popisu zabranjenih dodira? Ako je tako, Trump je priznao da je 'moralno pokvaren'. Ako nije, nije rekao ništa zbog čega bi hiperventilirao.
Što on dalje kaže relevantno? Kaže, “kad si zvijezda, dopuštaju ti to. Možeš učiniti bilo što."
O čemu Trump priča? O kome on govori? Priznaje li nešto? Ili komentira druge?
Odgovor, za svakoga tko je previše histeričan da bi se povezao, jest da on komentira žene. Ne bilo koje žene, nego sve žene, on komentira zvjezdice koje će dopustiti “sve”. Bilo što, Trump kaže, uključujući, "Uhvatite ih za pičku."
Ako ostavimo po strani svu histeriju, hiperventilaciju i glupost, Trump je na snimci komentirao kategoriju osoba, u svom komentaru žene, ali u životu postoje muškarci koji rade isto, dopuštajući “sve”.
G. Parry i svi ostali koji hiperventiliraju oko NBC-jeve vrpce ne prave ni brdo od krtičnjaka, jer nema ni krtičnjaka od onoga što se zavija kao "Priznanje Trumpa!!!" od strane razularenih tabloida i tračera koji se pretvaraju da su novinari.
Hiper-ventilatori i histeričari izmišljaju iz svojih prethodnih pretpostavki izmišljanja, a ne iz nule.
Ovaj članak su vijesti konzorcija koje se pretvaraju u tjedne svjetske vijesti. Weekly World News je mrtva publikacija. Nadajmo se da ga Bob Parry samo 'uskrsava' u fantazmagori za nastup za Noć vještica.
Ja sam registrirani demokrat koji nije glasao za demokrata od McGoverna. Glasao za Nadera * 3. Na prošlim sam izborima glasao za Steina, a glasat ću i na ovim izborima.
Ne znam tko je VIŠE kriv, elite ili ovce koje bleje i ne obraćaju pažnju. Pretpostavljam da se stvari ne mijenjaju dok ne postanu toliko loše da se moraju promijeniti.
Potpišite me frustriran kao i svi ostali.
Gledajući ovo ponovno, i pomnije, siguran sam, kao što sam rekao gore, da su optužbe sleđe. Trump je možda pogriješio obraćajući im se, ali u suprotnom, oni postaju problemi. Dokazi da su oni, kako on sugerira, teorija zavjere, barem su djelomično potkrijepljeni vremenom njihovog objavljivanja i prirodom njihove inicijative za kampanju. Budući da se Trump natječe protiv Clintonovih, s njihovim dokumentiranim mnogo lošijim rezultatima po tom pitanju, cijela se stvar čini isplaniranom i izmišljenom. Pretpostavljam da će imati manje učinka nego što se neki od komentatora gore plaše. Iako se u potpunosti slažem s većinom ovdje da je Jill Stein najbolja, najkvalificiranija kandidatkinja u utrci, moje je mišljenje da se, ako je moguće, Clintonova kabala mora zaustaviti. Ako su ponovno unutra, preostali mjeseci (ili godine ako budemo imali sreće) bit će terminalna bolest koja će vjerojatno završiti Armagedonom, ali svakako konsolidacijom već postojeće apsolutističke vojne korporativne države, koju je pokojni opisao kao "meki totalitarizam". politički filozof Sheldon Wolin. Sama Stein je naznačila da, iako bi Trump bio katastrofa, izgledi za Clinton i vjerojatni rat s Rusijom su daleko ozbiljniji, stoga preporučujem da u sumnjivim državama ljudi zapravo glasaju za Trumpa, unatoč njegovim nedvojbenim greškama, i glasaju za Steina u sigurnim državama.
Mislim da su seksualni problemi crveni sleđi na temelju činjenice da se nisu pojavili sve dok se nije činilo da će Trump imati priliku skinuti s konja harpiju establišmenta. I dalje mislim da je glavni problem preživljavanje. Moći ćemo preživjeti Trumpa, ali vjerojatno nećemo preživjeti nuklearni rat koji vodi El Qaeda kako bi osigurala trajnu dominaciju jenkijskog imperija. S obzirom na to što je u pitanju, sklon sam misliti da su optužbe lažne ili barem pretjerane i da nam žele skrenuti pogled s lopte, a to je preživljavanje, a žalosno je što je g. Parry, koji je učinio koliko i svi drugi da upozori nas prijetnje opstanku, čini se da misli da je ovo važno.
MORATE VIDJETI VIDEO — ovo je jedan vraški govor, vjerojatno najnevjerojatnije riječi koje je ikada izgovorio bilo koji američki predsjednik / predsjednički kandidat, kongresmen, senator ... šire se okolo.
https://www.youtube.com/watch?v=ZFQcZMGe4p0
Zaboravite Trumpa kao pojedinca, zaboravite (očito manjkavog) glasnika, pogledajte poruku, pokrenuta pitanja... ulozi ne mogu biti veći. Nažalost, za Ameriku i ostatak svijeta, prosječni američki glasač je politički lobotomiziran od strane velikih medija, javnih škola, Hollywooda, Madison Av. itd. I da je T svetac, mediji (pitbulli) bi ga svejedno uništili; pogledaj što su napravili (mačkici) Sandersu i Jill Stein.
PS: Ovo me podsjeća na neke od dobro poznatih govora Georgea Carlina
(npr https://www.youtube.com/watch?v=hYIC0eZYEtI više na youtube).
Da, Trump je naš spasitelj od cionista koji ne žele dio američkog suvereniteta, što će okončati njihove grandiozne sheme.
Trump možda jest demagoški lažnjak, ali on je demagoški lažnjak koji prijeti koherentnosti elite moći i to ga svrstava u svoju kategoriju. Protiv njega je dignut sav propagandni aparat države – zar to uopće ne filtrira i malo stvarnosti kroz vaš liberalni način razmišljanja? Nije li čak ni u vašim glavama zabilježeno kako su priče o nedoličnom seksualnom ponašanju standardno oružje u propagandnom arsenalu, nedavno korišteno protiv Assangea i mnogih drugih čiji su postupci prestrašili vladajuću elitu?
Povijest uvijek iznova pokazuje da su samo nemilosrdni, neprincipijelni ljudi sposobni uništiti nemilosrdne, neprincipijelne sustave. Američka republika je odavno mrtva. Ovo je stvarni život, a ne sretna mala vrtna zabava gdje loši dečki jednostavno odustanu i odu.
“Povijest uvijek iznova pokazuje da su samo nemilosrdni, neprincipijelni ljudi sposobni uništiti nemilosrdne, neprincipijelne sustave.”
ZABIJTE GA! Čak i da je Trump svetac, još uvijek bi bio uništen; vidi što su učinili (mačkici) Sanders, Jill Stein,
a kamoli MLK i JFK...
Pogledajte moje komentare/informacije ispod.
Bespomoćni ljudi u vlakovima podzemne željeznice
Vrišti "Moj Bože!" dok ih Trump gleda.
Povijest uvijek iznova pokazuje...
https://www.youtube.com/watch?v=T65rW_SIzg0
Poštovani gospodine Parry;
Ljudi nisu ZAPELI ni s jednim od dva kandidata establišmenta (D ili R). TO će biti glavna tema na ovim izborima, a i šire. Avatar je već ovdje (obožavam ovaj jezik; sviđa se mojoj panenteističkoj duši). Odjeven je u zeleno i kreće se polako, ali je nezaustavljiv, poput ledenjaka. Coyote Trickster radi svoj posao i ishod je nepredvidiv.
Tako ljut.
Pročitajte pravi članak. glupan.
http://www.newsbusters.org/blogs/nb/jeffrey-lord/2016/10/15/new-york-times-changes-its-mind-rape
Ralph Nader i Bernie – što je s njima? Dijametralno suprotni od Clinton po ideologiji, oni hrle na njezinu stranu. Ralph Nader Trumpa naziva "glavnim izdajnikom". Što? Netko tko je navodno uvijek bio na strani radnika ne voli nekoga tko želi vratiti radna mjesta kući? A Sanders, koji nije krenuo na Clinton – ne baš – nije mogao dovoljno brzo leći. Naravno, ustao je na vrijeme da kupi – što je to – svoj treći ili četvrti dom.
“Je li ishod za studeni unaprijed određen? Hoćemo li ispred krivulje proglasiti izabranu predsjednicu Hillary? Trebaju li preostale dvije predsjedničke rasprave (sic) biti otkazane? Zašto se mučiti ako je Hillary već trijumfirala.
Je li cijela kampanja od samog početka bila besmislen teatar? Hillary je izabrana za kandidatkinju DNC-a prije nego što je počelo, Sanders je pratio produženih 15 minuta na ozloglašenosti, nešto više od besramne marionete Hillary nakon što ju je podržao za sve posebne usluge koje je dobio zauzvrat, pokazujući da je korumpiran kao i cijeli američki politički establišment.
Čak se i Ralph Nader okomio na Trumpa, nazivajući ga "glavnim izdajnikom", besramno podržavajući Hillary, najnemilosrdnijeg predsjedničkog kandidata u povijesti SAD-a.
Sramotno je ignorirao prijetnju koju ona predstavlja, nije uspio objasniti jadni politički proces u Americi koji je previše razuzdan da bi ga se popravio, birači nemaju pravo glasa o tome kako njima upravljaju ili tko ih vodi.
Upravljanje koje isključivo služi bogatstvu, moći i privilegijama ono je što se tiče politike u Americi – bez obzira tko drži najviše položaje. Svi su izrađeni od istog prljavog platna – republikanci vole demokrate po svim najvažnijim pitanjima.
Nader razumije. Dakle, zašto nije objasnio, usredotočivši svoj bijes samo na Trumpa, dajući Hillary prolaz, usprkos njezinom lošem javnom dosjeu od 1990-ih.
Nije li to dovoljno da je diskvalificira za obnašanje bilo koje javne dužnosti? Dopustiti joj da postane šef države s prstom na nuklearnom obaraču, željnom da ga stisne, nezamislivo je.
Nedjeljna izdanja The New York Timesa, Washington Posta, Wall Street Journala na mreži i pro-Hillarynih novina širom zemlje su na ratnom putu, praktički zahtijevajući od Trumpa da se povuče – nečuveno u američkoj predsjedničkoj politici, posežući za prezrenim novim dubinama.
Najnovija galama nastala je zbog njegovih nepristojnih komentara, objavljenih na video vrpci. Podmuklost obično nije političko pitanje. Učinivši to, netko bi mogao prisiliti pola Kongresa da odstupi - i ispravi dosje o brojnim prošlim predsjednicima koji su krivi za ljubavne indiskrecije. […] Što je važnije – Trumpova ljigavost i sve drugo što je neugledno u vezi s njim ili spašavanje čovječanstva od mogućeg uništenja? Lak izbor u studenom.”
http://www.rense.com/general96/onepartyrule.htm
Što je važnije – Trumpova ljigavost i sve ostalo neugledno u vezi s njim ili spašavanje čovječanstva od mogućeg uništenja? Lak izbor u studenom.”
Kad bi barem bilo tako jednostavno. Ali nije. Hillary moć započeti nuklearni rat, a Trump moć ne. Ne sviđa mi se naginjanje nijednom, ali Trump je malo bolji ako je to jedina značajna razlika.
Ali nije. Nuklearni holokaust punog otvora sigurno bi uništio civilizaciju, a možda i čovječanstvo.
Ono što nijedan kandidat ne radi je predlaganje brzog i funkcionalnog rješenja za prijetnju čovječanstvu koja se zapravo obrušava na nas. Klimatske promjene će nas ubiti jednako mrtve kao i nuklearni rat, a imaju lošu stranu što će sa sobom ponijeti ostatak Božje kreacije – nešto što nuklearni rat možda ne bi učinio.
Cinična osoba mogla bi tvrditi da bi relativno brz kraj bio bolji.
Kad nam je predviđeno da umremo ili od Trumpovog jednostavnog poricanja GW-a ili od Hillarynih ne daj mi beskorisnih floskula, razumna osoba može zaključiti da se slobodno može usredotočiti na njihove bradavice. Oba skupa su nevjerojatno ružna, ali Trumpovi dobivaju publicitet. A na malo duži rok, što je to zapravo bitno?
Jako mi je bitno jer imam djecu. Ne znam hoćeš li ili ne (to čini razliku, otkrio sam), ali želim da imaju dobru budućnost. Ne želim da hrpa neokonzervativaca pravi glupe greške u ratu.
Opet, čim vidim da ljudi počnu govoriti o prenaseljenosti i zaustavljanju rasta koji je mrtav, počet ću ih ozbiljno shvaćati o klimatskim promjenama. Ne mislim da su ozbiljni. Mislim da oni pričaju samo o stavljanju lažnog flastera na problem kako bi ušutkali ljude. U njihovim rukama, istim rukama koje odlučuju o svemu ostalom, nemamo nade.
Živim u primorskom gradu. Zbog “klimatskih promjena” već sam se trebao utopiti, jer su tvrdili da bi se polarni led trebao potpuno otopiti do 2016. Ipak, još sam živ i još uvijek mogu čitati zagađenje rasprava od strane plodnih ljevičarskih zagađivača poput kao Zachary.
Niste li doista znali da topljenje leda na Sjevernom polu neće utjecati na razinu mora?
Žao mi je što sam propustio najnovije izdanje svećeništva AGW-a. Sve ove godine čitali smo o nekim jadnim otocima koje je AGW potopio pod vodu, ali sada led koji se otapa čini malu/nikakvu razliku u oceanu i razini mora. Zeleno obojeni prevaranti izmišljaju u hodu i odvlače sredstva od stvarnih ekoloških problema, stvarnog zagađenja i izumiranja vrsta.
Prije je bilo globalno zagrijavanje, sada su klimatske promjene, najveća prevara u ljudskoj povijesti. Svatko i s obaveznim stupnjem obrazovanja zna da se klima mijenja na planeti Zemlji otkako je dobila atmosferu, samo to prije nije imao tko naplaćivati.
“Evo što znamo o dvojici predsjedničkih kandidata. Hillary ima dugačak popis skandala od Whitewatera i Vincea Fostera do Benghazija i kršenja protokola nacionalne sigurnosti. Nju kupuju i plaćaju oligarsi na Wall Streetu, u megabankama i vojno-sigurnosnom kompleksu kao i strani interesi. Dokaz je Clintonovo osobno bogatstvo od 120 milijuna dolara i 1,600 milijuna dolara u njihovoj zakladi. Goldman Sachs nije platio Hillary 675,000 dolara za tri govora od 20 minuta zbog mudrosti koju su sadržavali.
Ono što znamo o Trumpu je da ga oligarhijski establišment ne podnosi i da je naredio Ministarstvu propagande, poznatim kao američki mediji, da ga uništi.
Jasno je da je Hillary kandidat Jedan posto, a Trump je kandidat nas ostalih.
Nažalost, otprilike polovica od 99 posto je previše glupa da to zna.
Štoviše, ako bi Trump završio u Bijeloj kući, to ne znači da bi mogao nadvladati oligarhiju.
Oligarhija je ukorijenjena u Washingtonu s kontrolom nad ekonomskim i vanjskopolitičkim pozicijama, think tankovima i drugim lobistima te medijima.
Narod ništa ne kontrolira.
Što svijet pomisli kad vidi da je Donald Trump proklet jer ne želi rat s Rusijom ili preseljenje američkog gospodarstva u offshore zemlje?
Gdje u američkoj politici europski, britanski, kanadski, australski i japanski vazali Washingtona vide vodstvo vrijedno njihove žrtve suvereniteta i neovisne vanjske politike? Gdje oni uopće vide trunku inteligencije?
Zašto svijet traži vodstvo od najgluplje, podle, arogantne, korumpirane i ubojite vlade na planetu?
Rat je jedina destinacija do koje Washington može voditi.”
http://www.paulcraigroberts.org/2016/10/05/washington-leads-the-world-to-war-paul-craig-roberts/
“Tijekom seksualnih skandala Billa Clintona – “erupcija bimboa” kako ih je Hillary nazvala – demokrati i progresivno mnijenje isključili su nečiji seksualni život kao politički faktor. Sada je odjednom ništa više od maloljetničke šale u svlačionici bez stvarnog seksa postalo odrednica političke nepodobnosti.
Odakle 11 godina stara snimka razgovora u svlačionici između Donalda Trumpa i Billyja Busha? Tko je to snimio i čuvao 11 godina u koju svrhu? Zašto je objavljen dan prije druge debate između Trumpa i Hillary? Je li snimka bila nezakonita povreda privatnosti? Što se dogodilo sa ženom koja je snimila priznanje Monice Lewinsky o seksu s Billom Clintonom? Zar nije bila procesuirana za prisluškivanje ili nešto slično? Zašto je Billy Bush, rođak dvojice američkih predsjednika, suspendiran iz svoje TV emisije zbog privatnog razgovora s Trumpom?
Seksualne zafrkancije muškaraca morate uzeti s rezervom, kao što uzimate njihove priče o ribama. Sam predsjednik ili kandidat Bill Clinton javno se bavio seksualnim zafrkancijama. Ako me sjećanje ne vara, u govoru zaposlenicima, Bill je rekao da je krevet njegovog kamioneta bio prekriven umjetnom travom i "znate čemu je to služilo". Prema izvješćima, u Clintonovoj Bijeloj kući bilo je nekoliko pripravnica koje su tražile Billovu seksualnu pažnju. Oskudno odjevene mlade žene dolazile su na posao bez donjeg rublja sve dok Hillary nije spustila nogu. Čovjek se pita je li tajnoj službi rečeno da provjeri poštivanje kodeksa odijevanja.”
http://www.paulcraigroberts.org/2016/10/11/engage-in-sex-not-war-paul-craig-roberts/
trump utjelovljuje sve ono što je negativno u vezi s amerikom..on je arogantan, bogat, egoističan i seronja...očito previše kvalificiran da bude predsjednik...ali jedina stvar koja je gora od trumpa je reakcija na njega od strane onoga što prolazi kao ljevica u Americi, sada pridruženoj inače razumnim glasom..on je seksist? omg omg omg..on je kritičan prema imigraciji? omg omg omg..on ne želi rat s rusijom? omg omg omg..cijeli establišment, i njegova liberalna i konzervativna krila, više se plaše ovog šmokljana, jednog od svojih, nego što su se bojali novog dilera Bernieja..a mi smo potaknuti pridružiti se odvratnoj paradi koja čini ovaj prostak izgleda kao intelektualac, mogli bismo razmisliti čega se to boje u vezi njega, dok im se pridružujemo u pomaganju izbora još većeg zla..
… dok im se mi pridružujemo u pomaganju izbora još većeg zla.
Koliko god to nevjerojatno glupo zvučalo, slažem se da je Hillary ipak “veće zlo”. Ali u nekom trenutku na ljestvici "zla" stvari prelaze na prijelomnu točku. Moje je bezakonje – razlog zbog kojeg sam odustao od izbora 2012. Obamino potpuno nepoštivanje njegove prisege bilo je previše za mene. Ovoga puta Trump je sa mnom izvan granica oko nekih drugih pitanja, pa bi bilo nevjerojatno licemjerno gledati niz nos na žene koje vide muškarca kao zmijskog morala.
Trump će izgubiti, i to je dobro. Vrlo dobro.
Hillary će pobijediti, a to je loše. Jako loše.
Neću se popeti na svog visokog konja i nikome držati predavanja o ovim izborima. ja imaju Govorio sam mnogima kako neću glasati ni za jedno. U malo vjerojatnom slučaju koji se dogodi dovoljno, 'pobjednik' bi se mogao smatrati nelegitimnim. Ne zadržavam dah, ali u ovoj fazi to je jedini "dobar" ishod koji vidim.
Zachary – Trump je PROTIV globalizacije, sporazuma o slobodnoj trgovini, otvorenih granica, rata. Što je važnije od toga, pogotovo posljednjeg?
Rekli ste: "Trump je sa mnom izvan granica po nekim drugim pitanjima..." Koja su to?
Trump je veliki vjernik The Art of The Deal. Čak i prije nego što sam znao da pokušava izgubiti izbore i prije nego što sam saznao da ga Clintonovi drže u nepobjedivom i neprozirnom skandalu, znao sam da se kocka. Trump je razgovor protiv trgovine smatrao zgodnim za politikantstvo. Nema garancije da bi to učinio. Stvarno želim vjerovati da je stvarno protiv rata, ali njegovo potpuno neznanje o stanju američkih vojnih troškova navodi me na sumnju da bi bio pijun neokonzervativaca. Neznanje nije dobra stvar kada se suočavate s lakomislenim stručnjakom.
Mučenje je i grijeh i zločin. Trump je takav moralni gubavac da zagovara da se to radi slobodno. Neprihvatljivo! A ako generička žena u Idahu povuče svoju osobnu crtu po nekom drugom pitanju, neću je osporavati. Kriminalizam je kriminalitet.
Na stranu, jučer sam se vozio iz grada kad sam uključio radio. To je navika koje ne mogu prestati jer u starim danima često bih pronašao neku pristojnu glazbu. Umjesto toga ušao sam u desničarski talk show s spikericom i "gošću" koja je bila doktorica ta i ta. Vjerojatno doktor bogoslovije, jer je bio angažiran na obrani Trumpa. Javila se vrlo nesretna mlada dama i izjavila da je uzrujana što žele da kršćanin poput nje zanemari svako moralno učenje koje je ikada naučila i glasa za Trumpa. Ljubazni doktor rekao joj je da će glasači uvijek biti suočeni s izborom "manjeg zla", sve dok se Isus ne kandidira za političke funkcije.
Ne znam je li lagodni kreten vjerovao vlastitoj riječi ili ne, ali nisam se zadržavao. Ta mlada kršćanka bila je u pravu, a dvoje ljudi s radija nisu bili u pravu. Ona ili ima skup moralnih pravila ili ih nema. Nakratko sam poželio da je mogu kontaktirati da zaplješćem, ali nisam, pa sam umjesto toga isključio bijedni radio.
Da, Trump je neznalica. Mučenje JE pogrešno. Uvijek možete natjerati čovjeka da kaže bilo što uz dovoljno mučenja, ali to ne znači da ćete saznati istinu. Ovdje je jednostavno u krivu, ali mislim da bi mu trebalo oko pet minuta da to ubrza. I ne znamo da li to govori da bi umirio određene ljude. Volim misliti da svatko tko dobro shvati pitanje o "ratu" može prilično lako shvatiti i pitanje o "mučenju".
Ali u svojoj jednostavnosti on je u pravu za mnoge stvari. U pravu je da ne možete imati državu s otvorenim granicama, da previše različitih grupa koje se bore za pažnju i prava/privilegije ne čine državu. Previše podijeli pa vladaj. Također je u pravu što se tiče premještanja radnih mjesta i dovođenja stranih radnika. Opet nema zemlje.
U pravu je za Fed, Wall Street (koji žude da se dočepaju igre ugljičnih kredita). Jedna stvar koju ne razumijem je zašto oni koji vjeruju u klimatske promjene (ja sam 3/5 na njihovoj strani) ne pozivaju na drastičniju akciju, tj. rješavanje prenapučenosti, pozivaju na "kraj rasta", pozivaju na proizvode za proizvoditi bliže kući kako bi se uštedjelo na onečišćenju brodom, itd. Ne čujem tu priču – uopće. Sve o čemu čujem su ugljični krediti. Da, točno, a tko će profitirati od toga? Jer, sigurno će netko pucati.
Ako smo na minutu do ponoći, zašto onda govorimo o prokletim ugljičnim kreditima? Zaustavimo rast, polako spustimo populaciju na otprilike milijardu i završimo s tim?
Hvala, Roberte, na tvom članku. Evo nekih mojih misli.
Nedavne vijesti o žalosnim i destruktivnim rodnim stavovima i ponašanju
iza naših predsjedničkih kampanja ostavlja me posramljeno i depresivno
o našoj zemlji i naše dvije političke stranke.
To se naglo promijenilo jutros kad sam pročitao o neimenovanom letu
službenik koji se suočio s neuljudnim putnikom na Alaska Airlinesu
let iz Seattlea za Burbank. Moj svijet je postao bolji
odmah i uzeo veći poticaj kad sam pročitao da Uprava od
Alaska Airlines podržao je nju i druge putnike uklonivši mužjaka
prijestupnik iz aviona. Još jedan razlog više zašto je Alaska Airlines broj 1
airline u mojim knjigama i ostavljam zahvalnost Amber Nelson za dijeljenje
njezino iskustvo kao putnice na tom letu na Facebooku.
Naknadno, komentar Charlesa Wohlfortha u današnjem ADN-u daje, u mom
mišljenje, izvrsna elaboracija naših problema na Aljasci sa spolom
napad i zlostavljanje i kako su povezani sa stavovima i postupcima
Donald J. Trump. Ističe, a ja ga podržavam, koliko je glasovanje važno
za žene i djevojke u našoj predsjedničkoj utrci je buduće zdravlje i
blagostanje za sve nas i našu zemlju. Potičem vas da glasate i napravite
izjava o našoj budućnosti i boljem svijetu. Hvala vam.
Hugh – Hillary je žensko, ali je i prevarant. Glas za nju je glas za korupciju. Možda nije nikoga pipkala, ali se sigurno zauzela za svog muža koji jest. Hillary je jedan od najgorih uzora ikada. Kad bi neka druga žena glasala za Hillary samo zato što je žena, učinile bi nepravdu zemlji. Moralna, etična, poštena žena, da, ali ne ona.
Vidim razliku između Trumpa i Hillary. Trump vam je u lice, otvoren, govori što mu je na umu, transparentan. Hillary je lukava, lukava, proračunata, skriva dokaze, neprozirna. Ako bolje razmislite, to je bitna razlika. S obzirom na izbor između njih dvoje, puno ste sigurniji kloniti se spletkara.
Ali možda nisi ni mislio na Hillary kad si komentirao. Slažem se da su nam potrebne dobre žene koje će biti dobar primjer našim djevojčicama.
Ups, Hillary, uprskala si:
“Dakle, kada je Trumpa jedna žena optužila da ju je pipkao u avionu u prvoj klasi prije više od 30 godina, ali tada nije podnijela nikakvu žalbu niti je rekla ijednu riječ o tome (a zapamtite, Trump je bio prokleto bogat i moćan jako dugo) do prije nekoliko dana bio sam prokleto sumnjičav. Bio je to savršen politički hit - ne samo da ga je bilo teško opovrgnuti, već je postojao nulti rizik da se dotična žena suoči s bilo kakvom sankcijom, građanskom ili drugom, ako je lagala.
Pa, možda se neće suočiti sa sankcijama, ali čini se da je uhvaćena u laži.
'Gilberthorpe, 54, rekao je da je sjedio u prvom razredu nasuprot para i da nije vidio ništa neprimjereno. Leeds je nosio bijelo odijelo s hlačama, rekao je, dok je Trump nosio odijelo i dugmad za manšete koje je dao svom britanskom suputniku.
Doista, tvrdio je Gilberthorpe, Leeds se "previše trudila" u pokušaju da pridobije Trumpa.
"Htjela se udati za njega", rekao je Gilberthorpe o Leedsu, koji je očito priznao kada se Trump ispričao i otišao u kupaonicu.
Nije bilo poljupca, ali "drekav" Leeds ti je bio "jako u lice" s investitorom nekretnina.'
Ups.
Evo izvještaja iz prve ruke — a stvarno loša vijest za tužitelja je da je u svom iskazu spomenula čovjeka koji sjedi preko puta prolaza, a koji je "taj tip"!
'Gilberthorpe čak izaziva Leeds na javno sučeljavanje.
“Ići ću u lice s njom — srest ću je opet. Svojim ću očima vidjeti njezine oči preko stola i izazivat ću je na bodove koje je dala. I reći ću vam što, učinio bih ovo bilo za Trumpa, za Clinton, za Obamu ili za bilo kojeg muškarca koji je optužen za seksualno zlostavljanje nekoga, a ja znam da nije”, rekao je.
Leeds nije bio odmah dostupan za komentar.'
Kladim se."
https://market-ticker.org/akcs-www?post=231560
Ako je ovaj tip (Gilberthorpe) autentičan, "ups" je podcjenjivanje. Zvuči kao da je ONA bila ta koja se nabacivala Trumpu. Stalno se događa.
"Gilberthorpe nema dokaza koji bi poduprli svoju tvrdnju - samo svoje izvrsno pamćenje koje je sam opisao."
Malo ljudi može opisati detaljno što su radili i vidjeli jednog slučajnog dana prije 30 godina. Također, ovaj tip ima povijest.
Pretpostavljam da tip žudi za još 15 minuta slave.
Kao što g. Parry kaže, kad se tip hvali kako je pipkao žene, nije iznenađujuće da je to stvarno činio. Kladio bih se da se stvarni broj njegovih susreta pipanjem kreće u velikim stotinama ili malim tisućama. Uostalom, on je u tome već 70 godina, a respektabilan postotak tih događaja susreo bi se sa zadrugaricama. Razlog više za nastavak.
Gilberthorpe je možda govorio istinu o dječačkim igračkama visokog britanskog političara. Ovo se događa cijelo vrijeme. Je li otkriveno da laže?
Ne znam, upoznao sam puno tipova koji se hvale, a opet ono što kažu nikad se ne zbroji. To je samo oblik nadimanja, pokušavajući sebe učiniti da izgledaju kao igrači. Ali, u pravu ste, siguran sam da je Trump imao dobar dio veza sa kooperativnim ženama. Mnoge, mnoge žene privlače bogatstvo, prestiž i slava i ne gledaju dublje od toga.
Gilberthorpe je rekao da je gospođa Leeds nosila bijeli kostim s hlačama, dok je rekla da je Trump stavio ruku pod njezinu "suknju". Možda se stjuardesa može sjetiti što je imala na sebi. Da sjedim u avionu, preko puta prolaza od Trumpa, mislim da bih se sjetio što se dogodilo. Ne sretnete svaki dan nekoga poput Trumpa.
Oprostite, ali jedina osoba u tom susretu s dobrim razlogom prisjetiti se svega bila je žrtva.
Žena može, ali i ne mora biti iskrena, ali što se mene tiče britanski perverznjak nema kredibilitet u ovom pitanju.
Zachary – “Malo ljudi može detaljno opisati što su radili i vidjeli slučajnog dana prije 30 godina.” Da, da biste se nečega prisjetili, u detalje, morali biste ponovno proći kroz okolnosti u svojoj glavi nedugo nakon što se incident dogodio, uklesavši sjećanje u kamen. Obično to ne činimo jer većina našeg svakodnevnog života prolazi bez događaja. Ali da ste sreli g. Trumpa, sjedili preko puta njega, ovo ne bi bio "slučajan" dan. Zapravo, vjerojatno je to bio značajan dan za gospodina Gilberthorpea. I vjerojatno je pazio.
I nije se trebao prisjećati detalja (njene boje cipela, Trumpove boje košulje), samo je li vidio pipanje. To je očigledan tip stvari. Ili vidiš ili ne vidiš.
Pretpostavljam da mi je najteže tajming gospođe Leeds, 23 dana prije velikih izbora, kako je sva uvrijeđena sada, 38 godina kasnije. 38 godina! Je li moguće da osjeća da njezin kandidat gubi i pokušava dobiti svojih 15 minuta slave izbavljajući Hillary kao jamčevinu? Tko zna.
Bilo bi zanimljivo okupiti njih dvoje. Da mi se dogodi onako kako ona kaže, prihvatio bih ga.
On tada nije bio političar. Njegov komentar Billyju Bushu i Howardu Sternu bio je komentar o tome s čime bi se mogao izvući kao bogati poslovni čovjek, a ne kao iskusni političar. Ali sada je političar, iako ne uglađen, i ja vam kažem da ne bi smio lagati o onome što je prije rekao ili učinio.
Pa sada, napravimo usporedbu s lažima koje je izrekla Hilllary. Dugo je bila izložena političkom životu, a već je neko vrijeme i sama iskusna političarka; ne bi li se ona trebala držati višim standardom?
A što je s posljedicama Trumpovih laži u usporedbi s lažima Hillary? Jedan je društveno nekorektan, drugi je štetan za našu nacionalnu sigurnost.
Ako traže najvišu dužnost u zemlji, oboje bi se trebali pridržavati najviših standarda. Umjesto toga, oni i njihovi pristaše valjaju se u najnižim dubinama septičke jame što postavlja pitanje: "Kakve standarde američki narod ima kada je riječ o izboru svog predsjednika i vrhovnog zapovjednika?" Odgovor: Nevjerojatno nizak? Tako dobivamo vlast kakvu kao narod zaslužujemo.
Ovo nije problem…..Robert Parry, muškarci vole pičke…Žene vole muškarce koji su financijski dobrostojeći….Član sam kluba zdravlja za muškarce i žene. Član sam više od 10 godina. Ovi muškarci koji su članovi i profesionalci u svim područjima, od medicine do prava, pričaju o tome kako bi voljeli "lupati tu guzicu"……A žene uvijek biraju profesionalce u financijama….Ljudi su seksualni….točka! Prebolite to!….Molim vas, ispišite nešto konstruktivno poput…kako pobjeći iz Drugog svjetskog rata. I kako vratiti zemlju od psihotičnih socijalista…….
Izvrstan komentar, g. Parry je izgubio mišljenje o ovome.
Nije spol problem, već karakter ljudi koji su uključeni, uključujući i jednog s šansom da zauzme jednu od najmoćnijih i najkorumpiranijih pozicija na svijetu. Problem nije u tome što muškarci imaju neku mjeru žudnje za ženama, već u tome kako se upuštaju u odnos sa ženama. Da je Trump rekao da je često imao seks sa svojom ženom, nitko to ne bi smatrao nevjerojatnim, ali kada postane očito da toliko prezire žene (i njihove muževe, ako je primjenjivo) da im se nameće, onda bi to trebalo biti pitanje koje zabrinjava kada je u pitanju davanje mu ovlasti da se prema građanima odnosi s jednakim prezirom ako je to na neseksualan način.
Bill, naši zemljaci i dame stvorenja su 'tabloidnog mentaliteta', za koji vjerujem da je planirano ili kroz kulturni razvoj, ili između oba ova načina, ukrao mozak prosječnog Amerikanca, ili mozak ako uključimo sve. Ne mogu vidjeti nikakve stručne ocjene za ovaj fenomen, ili zašto se čini da utječe na američku podsvijest, ali ono gdje vjerujem da diže svoju ružnu glavu je kada prolazite kroz bilo koji otok blagajne u supermarketu. Samo zabilježite sve naslove na naslovnicama svih ovih slavnih tabloidnih časopisa i uvjerite se sami ne liče li ovi izbori na ove tabloide. Mentalitet naše zemlje marginaliziran je do skandaloznog 'tabloidnog' razmišljanja. Sjajno je voljeti slavne osobe, ali ovdje u Americi previše idoliziramo naše slavne osobe, previše.
Volio bih da mogu upravljati Donaldom Trumpom nakon što izgubi ove izbore. Promaknuo bih ga u WWE i htio bih da se hrva samo sa ženama. Zamislite Donalda s mikrofonom na licu dok se znoji i ružne žene... nije li ovo sjajan TV? Koliko bi koštalo imati Donalda u hrvačkom meču s Rosia O'Donnell. Donald VS O'Donnell ima lijep prsten.
Billy Bush mogao je smiriti Donalda samo da je Billy rekao, 'to nije ono što mi je rekla'. Ili izbezumi Donalda tako što ćeš mu reći da ćeš njoj ili Donaldovoj ženi reći što je Trump rekao… kad bolje razmislim, nemoj to koristiti, mogao bi te pretući ili, što je najgore, upotrijebi rečenicu 'nije ono što mi je rekla'. Još bolje nemoj tako govoriti.
GIacomo Casanova u svom prostoru smrti stalno ima posjete svih svojih ljubavnica, jedna za drugom, svaka žena s kojom je ikada vodio ljubav nađe se oči u oči s neodoljivim ljubavnikom, a sve što Casanova može učiniti je plakati. Ovo će biti Trump. Jednog će dana jedna od ovih ogorčenih žena biti sama iza zatvorenih vrata s muti milijarderom, magnatom nekretninama, i ona će ga napasti, ali on će je morati zatvoriti zbog svoje zbunjenosti da bi mogao vjerovati toj djevojci. Donald bi se srušio ne znajući što učiniti. Iako bi mogao samo reći zajebi ga, i krenite. Casanova nije mogao ništa osim plakati zbog grižnje savjesti. Trump poput Casanove neće moći ljubiti djevojke jer neće znati treba li im vjerovati ili ne, ali opet govorimo o Trumpu, pa tko zna.
Da, svi oni koji optužuju Trumpa su politički napadači, lažne zastave ako hoćete. Onaj koga je Trump vjerojatno učinio nečim da je uvrijedi, vjerojatno sjedi kod kuće i pokušava to zaboraviti. Sve i svašta od ovog trenutka nadalje do dana izbora političko je smeće...mi sada u ovom trenutku postajemo brzi tabloid s ovim izborima 2016., i nitko od nas ne može ništa učiniti u vezi s tim. Patetičan!
https://www.youtube.com/watch?v=YZo88P1Ie94
Joker – Steve Miller Band
Neki ljudi me zovu Rogaine čovjekom…da, Neki kažu šegrtom ljubavi, Neki kažu da samo zgrabim što mogu, Jer imam svoju pompeznost koju moram gurati. Ljudi možda govore o meni, Recimo da sam učinio nešto, nešto što nije u redu. Ali ne brinem se, ne brini se, dušo, jer je viagra prestala zvoniti, prestala je zvoniti moj mali ding-dong. Jer ja sam pipkač, ja sam žarač, ja sam grabljivac, i ja sam grešnik, ja koristim svoj toranj samo za zabavu. Ja sam batinaš, žderač bifteka, ja sam noćni tviteraš, ljubim dame u bijegu, Oooh, ooh, ooh, ooh
(Instrumentalni interludij)
Ti si nešto najslađe što sam ikad vidio, stvarno volim tvoju macu, hoćeš li mi je pokazati-
Maco maco maco maco maco maco dobro, baš bih te volio pomaziti, Oooh-ee dušo – samo mi daj znak
Jer ja sam guru, S vuduom, Imam pačju guzicu, Za frizuru, Popni se na moj toranj, jer je ogroman- Ja sam njuškalo, Ja sam brbljavac, Kraljice ljepote me mogu učiniti tvrđim, Za bilo što quiff ja sam samo marioneta
(Instrumentalni interludij)
Oooh, ooh, ooh, ooh Ljudi stalno pričaju o meni dušo, Reci da bacam svoju strijelu sasvim pogrešno
Pa ne brini, ne brini ne ne brini previše, Jer moj toranj moj toranj moj toranj moj toranj je jak. Ti si najslađa maca koju sam ikad vidio, stvarno volim tvoje krzno, samo ga želim dodirnuti
Maco maco maco maco maco maco mijau, hajde mala maco ili si sada OTPUŠTENA...
Jer ja sam pipkač, ja sam žarač, ja sam grabljivac, i ja sam grešnik, ja koristim svoju kulu samo za zabavu-
Ja sam batinaš, žderač bifteka, ja sam noćni tviteraš, ljubim dame u bijegu-
Ja sam guru, S vuduom, Imam pačju guzicu za frizuru, Popni se na moj toranj, jer je ogroman-
Ja sam njuškalo, ja sam šmrcalo, Kraljice ljepote me mogu učiniti tvrđim, Za bilo kakvu ćudljivost ja sam samo marioneta-
(Ponovite za izbljeđivanje)
Hej, nikad nisam rekao da sam Bob Dylan...ali nadam se da ćete se svi smijati jednako kao i ja.
Ne samo da sam se nasmijao, nego zbog tvojih stihova poželim da sam još u mladosti, i sviram u svom rock bendu. Dali bismo ti mjesto negdje u tom bendu, ako ni zbog čega drugog, a ono da pišeš tekstove. Što se tiče te pjesme Stevea Millera, uvijek me oduševi ta gitarska dionica koja zvuči poput zvižduka mačke. Osim toga, jako mi se svidio Steve Miller Band, jer su zvučali kao bezvezni garažni bend...dobro, ali profesionalno učinkovito i jednostavno.
To je jako dobro napravljeno, FG Sanford.
Više od 60 godina kasnije, netko se konačno dosjetio upotrebe izmišljenog stihovog fragmenta Vernona Greena, "pompetous". Neka netko FG Sanfordu da cheeseburger!
Bravissimo, FG SANFORD!
Sviđalo se to vama ili ne, vrlo brzo će u Bijeloj kući živjeti jedan narcis, ili možda dvoje (Hillary i Bill). Jedan od komentara koje sam pronašao o narcizmu bio je prosvjetljujući.
“Svatko tko zna bilo što o narcisoidnosti kao medicinskom stanju i psihološkoj dijagnozi zna da to nema nikakve veze s ljubavlju prema sebi, već samo s mržnjom prema sebi. To je stanje uzrokovano zlostavljanjem i/ili zanemarivanjem djeteta, omalovažavanjem sebe u djetinjstvu. Oni koji ga imaju, da bi preživjeli, stvaraju 'lažno ja', ja besprijekornog savršenstva i grandioznosti. Ove ljude treba žaliti i pomoći im, a ne oponašati ih ili ismijavati. Nažalost, narcisoidnost je jedno od najtežih psiholoških stanja za liječenje jer oni koji ga imaju moraju pod svaku cijenu zaštititi svoje lažno ja i probleme projicirati na sve ostale.”
Kojeg narcisa želite: Trumpa koji želi pregovarati i graditi, ili Hillary koja želi mlatiti i uništavati?
Snimljeni dokazi kako se Donald Trump hvalio svojim predatorstvom bili su dostupni uglavnom zbog toga što je poznat, ali to se već promijenilo. Sada je svatko svoju povijest – trenutne prdnje u mozgu, mladenačku glupost i sve ostalo – uklesao u kamen. Nešto od toga je dobrovoljno. Ne zavaravam se s Facebookom, ali uglavnom svi koje poznajem to rade. Sve što rade ili o čemu razmišljaju stavljaju u računalne datoteke velike korporacije koje će sasvim sigurno biti spremljene na jeftinim terabajtnim tvrdim diskovima do kraja života. Kad god u budućnosti beskrupulozni odvjetnik obrane ili tužitelj ili neetičan policajac ili imućni istražitelj poželi pregledati svoje dosjee, bit će tu na raspolaganju. Još gore od toga, pričaju sve o svojoj djeci i dopuštaju/ohrabruju tu djecu da naprave iste greške preseljavajući se u staklene kuće.
Osim ako se ozbiljno varam, obavještajne agencije SAD-a slušaju svaki telefonski poziv. Građani, negrađani; sve je to isto. Računalni programi traže "ključne riječi" koje bi označile poziv za hitnu pozornost, ali inače se pozivi pohranjuju kao tekstualne datoteke jer su softverski programi "Talk To Text" postali vrlo dobri. Tekstualna datoteka je malena. Gornji esej gospodina Parryja sprema se kao tekstualna datoteka od 6.25K. Osim ako nisam zagubio jednu ili dvije decimale, tvrdi disk od 1 terabajta mogao bi držati 1.6 milijardi kopija te datoteke. Stoga je pohranjivanje mnogih milijardi telefonskih poziva obavljenih svaki dan komad kolača. Ti su razgovori označeni i pozivateljem i primateljem i bit će pohranjeni zauvijek. Kad god je poželjno potražiti neku prljavštinu iko bit će dostupni.
Dakle, izbori 2016. samo su nagovještaj onoga što ćemo vidjeti u budućnosti. Dodamo li sve ovo radu korporativnih medija u načinu izvještavanja/neizvještavanja, i postojanju strojeva za glasanje na dodirnom ekranu bez provjere, mi ljudi nemamo šanse.
Trump nema pravnu osnovu da tuži NY Times, istina, ali nitko ne može sumnjati da je list, list koji je bio suučesnik u lažima koje su nam donijele rat u Iraku, zajedno s većinom glavnih medija suučesnik u pokušaju uništiti svaku mogućnost Thrumpovog predsjedništva. Mislim da je to veća greška ovdje, a ne da Donald Trump prijeti da će tužiti Times jer je razotkrio njegovo seksualno sprdačenje, i pipajući je li sve to doista istina. Ne vidim posebnu vrijednost u ovom članku, budući da su njegova politika deregulacije, njegovo odbacivanje klimatskih promjena i davanje korporativnoj Americi fiksnog poreza od 15% mnogo više uznemirujući. Mislim da Missy Comley Beattie vrlo lijepo sažima stvari u današnjem online članku o Counterpunchu pod naslovom – Gore je od hvatanja maca
“Trumpovi otisci prstiju su na međunožju. Clintonovi su na Haitiju, Hondurasu, Libiji, Siriji, Iraku, svugdje gdje vreba američko carstvo. Kakav izbor. To je gore od hvatanja maca. Jebeni smo.”
“Trumpovi otisci prstiju su na međunožju.”
Izvrsno zapažanje – volio bih da je moje. Malo bih izmijenio ostatak i rekao da su Hillaryni otisci prstiju na smrtovnicama stotina tisuća ljudi koji nisu smjeli umrijeti zbog njezine nespretne krvožednosti.
Što se tiče vaše završne primjedbe; da, sasvim sigurno jesmo.
Govor Michelle Obame o neuljudnom postupanju prema ženama snažan je i neophodan, ali šteta što nikada nije izašla i rekla da je "do (njezine) srži" potresena ubilačkom ratnom politikom njezina supruga, uključujući njegovo davanje milijardi Izraelu unatoč desetljećima dugi staž kršenja međunarodnih standarda ljudskih prava... pretpostavljam da njegovo dobivanje nezaslužene Nobelove nagrade za mir čini sve u redu...
Imao sam slične misli kad sam uhvatio par minuta njenog estriha. Slično kao i njezin muž, to je sve što mogu podnijeti. Nažalost, ne samo stanari u Bijeloj kući, već i gotovo cijeli Kongres podržava opetovana pokolja ljudi u Gazi od strane Izraela. A to uključuje eminentne liberale kao što su senatori Elizabeth Warren, Chris Murphy i Sherrod Brown da spomenemo samo tri. Pipanje je jedan od sedam smrtnih grijeha, ali "bombardiranje govana" (kako to Trump rječito kaže) iz obitelji nije velika stvar. Ako izbor Clintona i Trumpa za predsjednika i neublažena hipokrizija Kongresa i najviših dužnosnika u vladinim agencijama nisu dokaz dekadentne nacije, ne znam što jest. Dodajte tome milijune ljudi koji će glasati za Clinton i Trumpa.
Ovo je potpuno točno, i to je istina već jako dugo. Cijeli ovaj izborni ciklus bio je prava kineska vatrogasna vježba. Ishod je bio predodređen od samog početka. Bill Clinton aktivno je regrutirao Trumpa da se kandidira za predsjednika. Procurjeli e-mailovi detaljno opisuju kako je Trump trebao biti 'uzdignut'. Sve te stvari postojale su tijekom republikanskih predizbora. Tada to nije korišteno jer je plan bio da se Trump ubaci na izbore. Iskoristiti ovo što su imali na njemu u točno pravo vrijeme.
http://www.redstate.com/brandon_morse/2016/10/08/leaked-emails-show-trump-tool-used-hillary-campaign-day-one/
Hillary je Odabranica od samog početka. Šefovi FBI-a dali su joj propusnicu za ono što ju je trebalo ili strpati u zatvor ili u najmanju ruku lišiti pristupa povjerljivim vladinim tajnama.
Wall Street Journal konačno obrušio na "Tisak zakopava grijehe Hillary Clinton"
hXXp://www.zerohedge.com/news/2016-10-14/wall-street-journal-blasts-press-consistently-buries-hillary-clintons-sins
Korporacijski mediji bili su potpuno u njezinom kutu 'uzdižući' Trumpa i potpuno minimizirajući ili prešućujući njezine grijehe i zločine. Pogledajte što se dogodilo Sandersu.
2008. i 2012. Obama je izabran tako što mu je organizirano da se natječe protiv potpuno neprihvatljivih republikanaca. Kad sam mislio da se to više ne može dogoditi – krivo sam mislio. Trump će biti žrtvovan za grijehe svih nekadašnjih nedodirljivih muškaraca koji su koristili svoje bogatstvo i moć da zlostavljaju žene i druge jer su zapravo uspjeli pronaći nekoga tko ima ružniji izgled od Hillary.
hXXp://www.ianwelsh.net/some-comments-on-the-us-elections-and-that-which-is-and-isnt-said/
Hillary će postati predsjednica, a to nije dobra stvar. Odbacit ću svoj glas libertarijancu za Predsjedništvo i Senat, ali NE i za svog zastupnika. On je zločesti republikanac kojeg prezirem, ali postoji vanjska šansa da će on biti glas koji će spriječiti Hillary u nekim sranjima koja planira napraviti. Osim toga, sve što mogu učiniti je pokušati održati krvni tlak niskim i moliti se.
Ne bacajte svoj glas za predsjednika. Trump nas NEĆE uvaliti u rat s Putinom, nego će umjesto toga dogovoriti neke dobre poslovne dogovore. Ako Hillary postane predsjednica, ona i njezini neokonzervativni saveznici će nas gurnuti u Drugi svjetski rat s Rusijom...
brzo… mrtav.
Ionako nisam namjeravao glasati za Trumpa, a već sam detaljno naveo tri razloga. Prvo je bio Trump i tortura. Drugo je bilo Trumpovo izjavljivanje da planira dati posao biranja sudaca Vrhovnog suda organizaciji Heritage. Treći je bio stavljanje Mikea Pencea na jedan otkucaj srca od predsjednika.
Glavni razlog zbog kojeg sam toliko uvjeren da su ovi izbori gotovi je taj što te optužbe stvarno ostavljaju duboke rane. Neizlječive, po mom mišljenju. Čak i ako pretpostavimo da to zapravo nije slučaj, izgled je ovdje uistinu bitan. To je zato što uređaji za glasanje tipa Diebold moraju imati vjerojatan razlog za njihove rezultate. Sad ga sasvim sigurno imaju, tako da čak i u malo vjerojatnom slučaju da Trump nije tako duboko ranjen kao što izgleda i da se nekako ponovno obračunava s Hillary, svi će lako povjerovati u izborni ishod na kojem će on značajno izgubiti .
Jedini način na koji Hillary sada gubi jest ako se pojavi video njezinih utapanja malih mačića ili šamaranja bebe. Ili naravno ako se sruši na pozornici s pjenom na usta. Ne uspije li tako nešto, gotovo je.
Što se tiče mučenja, on je neobrazovan. O Zakladi Heritage (nominacije za Vrhovni sud) i Mikeu Penceu, on pokušava umiriti krajnju desnicu.
“Međutim, jedna je stvar da aktualni predsjednik traži takav savjet dok je na dužnosti. Trump se, nasuprot tome, trenutačno bori za osvajanje dovoljnog broja delegata kako bi osigurao nominaciju Republikanske stranke. Kao takav, on ima poticaj pridobiti prijatelje u konzervativnim institucijama, a skupine poput Heritagea imaju utjecaj da gurnu Trumpa udesno. Iako bi aktualni predsjednik mogao ignorirati posebno radikalne savjete vanjskog savjetnika, primarni kandidat koji to učini riskira podršku nekom od svojih protivnika.”
https://thinkprogress.org/trump-says-he-will-delegate-supreme-court-appointments-to-the-heritage-foundation-f0a51790683c#.j7y2f39i8
Možda je u to vrijeme morao ići tim putem kako bi dobio podršku. Trump nije baš konzervativan čovjek. On mi se čini kao posrednik, više zdravorazumski. Mislim da ga ne zanima vraćanje napretka.
Kratkoročno se radi o rušenju Asada u Siriji i ratu s Rusijom.
Glasajte za Trumpa 2016. ili počnite graditi bunker.
Ako želite nastaviti s aluzijama
Carlos Slim, glavni suradnik Clintonove zaklade, broj 1 dobavljač mobilnih telefona pri saveznoj vladi. Vlasnik je i New York Timesa. Svatko tko poznaje gospodina Slimsa 'MO' zna da troši masni novac s vladom, korporativnim medijima i političarima kako bi stekao naklonost u Meksiku, a sada iu SAD-u
Avioni u to vrijeme nisu imali ručke sjedala koje bi se podizale. Kako kaže u svojoj priči tužiteljica (također izravno vezana za Zakladu Clinton).
Optužitelj je čekao 30 godina neposredno prije predsjedničkih izbora da iznese optužbe
Bitka je Vlada u Bruxellesu koja donosi odluke za građane Amerike. Suverenitet je problem u gotovo svakoj zemlji u Europi, Južnoj Americi, pa čak i na Filipinima jer se građani koji žele normalan život probude da vladaju Banke, George Soros i agencije za nadzor (M6, CIA i svi znate ostalo )
Od Jona Ostrowera s CNN-a o: pomične pregrade za sjedala u 1. klasi tijekom 70-ih i 80-ih. – https://twitter.com/jonostrower/status/786447716737880065/photo/1
Ali boginje i za Trumpa i za Clinton
Nećemo glasovati kako bismo se izvukli iz močvare. Vrijeme je da se podignu optužnice.
Fascinantno kako je Consortiumnews tako spor – na primjer, 28 stranica klasificiranih od strane Busha koje su prikrile njegove saudijske "savezničke" veze s 9-11. Zašto Consortium to ne viče (GW Bush izdaja) s krovova? Umjesto toga, fokusiranje na dramu kontrole sapunice nekako pomaže (?) u kretanju kroz masivni kriminal i prijevaru?
Točno Ed. Kriminal, izdaja i prijevara dovode do sukoba s Rusijom. Trump je možda kreten, ali Clinton je korumpirana. Clinton želi sukob s Rusijom, a Trump želi suradnju. Ako će to biti jedan od njih dvojice, radije bih da to bude Trump.
Gdje su vile?
U mojih 66+ godina nikada nije bilo tako jasno da dvostranački establišment i korporativni mediji agresivno kažnjavaju građane toliko mnogo zemalja.
CNN, MSNBC i ostali abecedni mediji su jednostrani.
Arogancija gospodina Hopea Change(Obama) i Crooked Hillary je neugodna za ovog dugogodišnjeg FDR demokrata. Wikileaks razotkrio zlotvore.
Čak i slabo informirani birač mogao je to vidjeti u posljednjoj debati kada je Trump prepričao mnoge svoje skandale, a ona se nije pokušala braniti.
Osim ove stranice, čini se da alternativni mediji uzimaju takt bez obzira što je Clinton učinila ili čini, nikada ne glasaju za nekoga tko proziva gore navedeno, čak i kada ankete dosljedno pokazuju da samo 6% Amerikanaca čak vjeruje medijima pod kontrolom korporacije.
Jedina stvar koju Clintonov klan može učiniti je pokrenuti lažne nepristojne priče, jer je njihov politički narativ bankrotirao. Ako korumpirana Clinton bude izabrana, establišment će uspjeti s korporativno kontroliranom propagandom i hrpom prljavih trikova ne samo s Trumpom, nego sjećate se namještenih izbora s Berniejem Sandersom?
Promjena sirijskog režima nazire se iznad horizonta, a izbori govore o seksu. Smiješno ako nije tako ozbiljno.
Don Lemon… elokventno i jednostavno rečeno. Imam 73 godine i prihvaćam sve što kažete. Čini se da će nam trebati malo čudo da dođemo do izbora 2020
Argument Roberta Parryja je potpun i potpuni bunkum. "Opipane" žene NYT-a bile bi vjerodostojne da su izašle sa svojim pričama prije nego što je audio zapis izašao u javnost i prije mnogo desetljeća odmah nakon što se to dogodilo. Gdje su bili prije godinu dana ili više kada je kampanja počela? Ovo je tipična orkestrirana kampanja blaćenja tri tjedna prije izbora, dok se dokaže da su žene lagale, NYT jazbina prevaranata i lopova uživat će u lijepim imenovanjima u Hillaryinoj administraciji.
Prvo, njihove bi priče bile ignorirane. Drugo, da ih je Trump vidio kao prijetnju, mogao bi ih bankrotirati. Kao, od prvih napraviti primjer da obeshrabri ostale. Brza pretraga na Googleu otkrila je ovo:
http://www.huffingtonpost.com/entry/why-do-famous-men-get-away-violence_us_55e70283e4b0aec9f35534bf
Siromašni ljudi nemaju šanse u pravnim situacijama s bogatima. A moja se poveznica koncentrira na bogate holivudske tipove. Ni govora o svećenicima-pedofilima iza kojih je stajala cijela katolička hijerarhija. Ne spominju se političari Ne spominju se sportski heroji. To je pokvarena igra, a žene je mudro izbjegavaju je.
Još jedan naslov za kraj:
Amber Heard bila je "savršena žrtva" — a savršeno još uvijek nije dovoljno dobro
Učinila je sve po propisu, od dokumentiranja Deppovog bijesa do donacije svoje nagodbe - i još uvijek se sumnja
Bogati i moćni pobjeđuju na svakom koraku.
Ovo što si gore napisao je jednostavno smiješno, svaka rečenica.
Kakve veze Trump ima s katoličkim svećenicima pedofilima? Krivnja po povezanosti, stari propagandni trik?
Što se promijenilo od sada do prije 2 godine kada je počela predizborna kampanja, kako to da je Trump tada mogao bankrotirati ženske “žrtve”, a sada ih ne može bankrotirati?
Čini se da je vaš problem to što je Trump bogat. Ali sve što ste napisali o tome da se bogataši izvlače s bilo čim više se odnosi na Hitlary. Kako je netko napisao: čak i ako su Trumpovi otisci prstiju na nekoliko međunožja, Hillaryni otisci već su na stotinama tisuća smrtovnica, posebno djece, a mogli bi biti i na milijunima ili milijardama ako bude izabrana.
Moje točne misli koje sam jučer rekao dobrom prijatelju. Pokušao sam ga probuditi zbog laži 24/7. Volim da nuklearna sila broj 1 lijepo razgovara s nuklearnom snagom broj 2, a ne da viče i smišlja osvetu. Pa, došao je i Trump, koji uz veliku cijenu (trump voli Putina, Trump mora biti izdajica) na neki način artikulira mirniji odnos.
Bolje ti je to Trump, nego da si mrtav
Ovo je vrlo slično stanju u zemlji 1800-ih nakon 40 godina republikanske vladavine.
Jedna teorija na koju sam nedavno naišao sugerira da je Clintonova kampanja željela da Trump bude pobjednik GOP natjecanja pa su radili s MSM-om u tu svrhu vjerujući da će Trumpa biti lakše pobijediti. Što se tiče žena koje ne izlaze javno prije nego što je nedavno izvješće pokazalo da velika većina žena koje su napadnute nikome ne prijavljuje svoj napad. Uz nekoliko onih koji su se pobunili protiv Trumpa, drugi su možda bili potaknuti da im se pridruže radi opravdanja.
U redu, da zaključimo: vaša “velika većina žena” čeka da njihove tvrdnje ne budu opovrgnute na vrijeme da izađu sa svojim tvrdnjama. Optužbe čine razliku, ali dokazi ne, gdje sam došao do ove tehnike?
Da SAD nije septička jama, žene koje iznose takve tvrdnje, ali se kasnije dokaže da su lagale, završile bi u zatvoru.
Znam što govorite, ali ovdje barem možemo reći točno ono što mislimo. Establišment već zna što mislimo, budući da su oni ti koji su počinili ove zločine nad nama… znaju da dolazi protunapad, ali ne shvaćaju koliko će to biti porazno. slatko je.
Jednak, vjerojatno i veći problem je broj potencijalnih glasača u Americi koji vjeruju i koji će glasati za Trumpa i Clinton, dvojicu šarlatana upletenih u najgoru predsjedničku izbornu šaradu u generacijama. Dubya i Al Gore bili su grozni, ali njihovi nedostaci nisu bili tako očiti u to vrijeme kao oni koje su predstavila dva vodeća protivnika u sadašnjem debaklu.
Bill ti i ja smo prije nekoliko mjeseci pisali naprijed-natrag o tome što učiniti s ovim izborima. Tada ste spomenuli kako bi vrlo nizak odaziv birača lišio pobjednika bilo kakvog stvarnog političkog kapitala. Dodao bih da smo ubacili u miks da će glasanje za trećeg ili možda čak četvrtog kandidata dati iste rezultate. U posljednje vrijeme susrećem sve više ljudi koji će zbog vlastite frustracije više nego vjerojatno glasati protiv ili će biti treći/četvrti, ali definitivno neće glasati za Hillary ili Trumpa. Glas 'bez političkog kapitala' mogao bi biti jedino oružje na koje se američki glasač može osloniti. Volio bih da mogu još nešto dodati ovome, ali za sada će 'ne glasati' biti od koristi.
Re: vrlo nizak odaziv birača lišio bi pobjednika bilo kakvog stvarnog političkog kapitala.
Ništa što operacija lažne zastavice ne može riješiti. Oprezno prvi dio 2017.
Hej, uspjelo je Georgeu W., zašto ne bi Hillary?
Članak na vezu koju dajem u nastavku govori vam odakle dolazi izraz lažne zastave. Kada se na stranici ove web stranice negdje u sredini ovog dijela pojavi oglas (moj je bio Hulu), samo nastavite skrolati prema dolje i riječi će se ponovno pojaviti.
http://www.wakingtimes.com/2016/10/12/false-flag-attack-imminent-syria-globalists-engineer-world-war-iii/
Ted, ja sam jedan od onih frustriranih glasača. Odbijam glasati ni za jednu stranku od 2010. Međutim, mnogi od onih koji su bili dovoljno glupi da me pitaju za mišljenje i bili su šokirani kada su saznali da ne glasam ili ne glasam ni za jednu veliku stranku, kude me zbog zanemarivanja mojeg dužnost ili traćenje mog glasa (Jill Stein). Moj odgovor je uvijek bio da mi je barem savjest čista jer nisam svjesno glasao za kriminalni ili korumpirani POS.
Našoj bi zemlji dobro došla istinski konkurentna treća strana. Ljudi kažu kako se ne možete žaliti ako niste glasali, ja kažem da je to smeće jer ste vjerojatno plaćali porez ovom korumpiranom sustavu veći dio svog odraslog života. Tko se može žaliti u restoranu? Osoba koja je sastavljala jelovnik ili gost u restoranu?
Zaboravite Hilla i glasajte za Jill!
To je ono što ja radim, i šaljem joj 27 dolara (tipični Berniejev paket) mjesečno do izbora, a zatim šaljem Zelenoj stranci 10 američkih dolara mjesečno do kraja života ("sindikalna članarina" za ovu "građansku političku uniju") . Ne ignoriram samo D i R, već ih nastojim uništiti jer su saučesnici u uništenju moje zemlje. Ta kopilad će debelo platiti za svoje zločine-protiv-čovječnosti. Oni političari koji nisu dio zločina neka promijene oznaku iz D ili R u G.
Brad, govori kao pravi patriot.
Da Joe. Mi domoljubi ponovno ćemo natjerati ove imperijalne torijevce u bijeg. Nadamo se da ćemo ih natjerati da se povuku tako daleko u duboke mračne Sjene da NIKADA više neće pronaći put natrag.
Jill Stein ističe veliki sukob interesa u kojem Big Media donira milijune zakladi Hillary Clinton i koji je dijelom razlog medijskog “zamračenja” Steinove kampanje: http://www.breitbart.com/2016-presidential-race/2016/10/15/jill-stein-clinton-foundation-donors-in-corporate-media-prop-up-hillary-campaign/ . George Stephanapoulos nije otkrio ni da je Killaryju donirao 75,000 dolara kada je izvještavao o Zakladi Clinton!
Big Media ima manje brige oko pokrivanja kampanje Garyja Johnsona. Možda je to zato što vjeruju da Johnson odvlači glasove od Trumpa dok vjeruju da Stein odvlači glasove od Clinton.
Uvijek je dobro dobiti vaše mišljenje Coleen Rowley. Kako ja to vidim, kad CNN punom parom radi na nekoj temi vijesti, onda se nešto dogodi. CNN nije sam s ovim pretjeranim izvještavanjem, ali za sada ću se usredotočiti na njih s ovim komentarom. Don Lemon je nekoliko puta zabranio Trumpovim stručnjacima čak i spominjanje imena Hillary Clinton kada je, kako on kaže, riječ o Trumpu, a ne o Hillary, dok je zatvarao naklapanja protiv Hillary. Anderson Cooper intervjuirao je ženu koja je tvrdila da joj je Trump pokušao zavući ruku u haljinu, a ipak s njezinom pričom bez svjedoka, i ništa više od njezine riječi koja bi se nastavila, učinilo je ovo nekakvim velikim opsegom. Bože, pisanje o ovim izborima ponekad zvuči kao da pišemo porno roman. U svakom slučaju, ne mogu a da ne osjetim kako sve u vezi s ovim izborima izgleda sumnjivo, a onda se moram podsjetiti da su Clintonovi ponovno u središtu pozornosti. Neka nam Bog pomogne za ono što ćemo mi Amerikanci morati izdržati sljedeće četiri godine s Clintonovima u Bijeloj kući.
Zaboravite Hill Go s Jill!
Ja sam s vama
Vaš glas se ne računa. Bez glasanja ili glasanja treće/četvrte strane. Pitanja koja nisu HRC će pobijediti.
Svi biste trebali nositi zelene šešire za Jill i neke druge dogovorene boje za Garyja i MASOVNO visiti cijeli dan na biračkim mjestima. To je jedini način da razbijete duopol.
Tako bi se barem vaš glas mogao računati.
Odbijam glasati ni za jednog od ovih trojanskih konja.
Šarada predsjedničkih izbora? Šarada u smislu da su mediji namjerno linčovali Donalda Trumpa. Oni žele da Amerikanci vjeruju da čovjek koji može izgraditi financijsko carstvo, a da nije političar, ne može biti predsjednik. U međuvremenu, ti isti mediji zataškavaju zločine i afere koje su Clintonovi ostavili iza sebe u proteklih 30 godina! Više bih volio imati predsjednika koji koristi riječ "pička" nego onoga koji će pokrenuti 3. svjetski rat u punoj mjeri! Više bih volio imati maverika poput Trumpa, sa SVIM njegovim osobnim hirovima i uvredljivim manirima, nego kandidata koji nije ništa više od glorificirane marionete vojnog/industrijskog kompleksa! Jedina stvar koja održava ove Clinton/Trumpove “izbore” stvarnošću je nedostatak znanja američkih naroda (milijuna njih!) o Billu i Hillary Clinton, a to znanje krije od javnosti MSM, koji umjesto toga odlučuje blatite i omalovažavajte čovjeka koji se nikada neće približiti Clintonovom kriminalu! Nisu Dems protiv Repuba, već Ratna stranka protiv nas ostalih!
Mike Pence: Donald Trump nikad ne odustaje, on je borac, on je pobjednik, on utjelovljuje duh Amerike, on je jak i on će Ameriku ponovno učiniti velikom.
https://www.youtube.com/watch?v=8qm2a8WJC70
Clinton-Dem operativci priznali da plaćaju provokatorima da potaknu nasilje na Trumpovim skupovima
http://www.veteransnewsnow.com/2016/10/17/1010053-hidden-cam-clinton-dem-operatives-admit-they-pay-provocateurs-to-incite-violence-at-trump-rallies/