Moderator debate iskrivljena sirijska stvarnost

Dijeljenja

Ekskluzivno: Američki narod dobiva vrlo iskrivljen pogled na sirijski rat – puno propagande, malo istine – uključujući i od jednog od moderatora na drugoj predsjedničkoj debati, piše Robert Parry.

Robert Parry

Kako je Martha Raddatz iz ABC Newsa postavila svoje pitanje o Siriji u drugoj predsjedničkoj debati pokazuje zašto su glavni američki mediji, sa svojim duboko ukorijenjenim predrasudama i nesposobnošću da se nose sa složenošću, postali takva pokretačka snaga za šire ratove, pa čak i prijetnja u budućnost planeta.

Raddatz, glavni dopisnik mreže za globalna pitanja, predstavio je sirijski sukob jednostavno kao slučaj barbarske agresije sirijske vlade i njezinih ruskih saveznika protiv sirijskog naroda, posebno nevinih koji žive u Alepu.

Glavna globalna dopisnica ABC Newsa Martha Raddatz.

Glavna dopisnica za globalna pitanja ABC Newsa Martha Raddatz.

“Prije samo nekoliko dana, State Department je pozvao na istragu ratnih zločina sirijskog režima Bashara al-Assada i njegovog saveznika, Rusije, zbog njihovog bombardiranja Alepa,” rekao je Raddatz. “Dakle, ovo sljedeće pitanje dolazi putem društvenih medija preko Facebooka. Diane iz Pennsylvanije pita, da ste predsjednik, što biste učinili po pitanju Sirije i humanitarne krize u Alepu? Nije li to dosta poput holokausta kada su SAD predugo čekale prije nego što su mi pomogli?”

Oblikovanje pitanja osiguralo je odgovor bivše državne tajnice Hillary Clinton o njezina odlučnost da proširi američku vojnu intervenciju u Siriji uključiti "zonu zabrane leta", za koju američki vojni zapovjednici kažu da bi zahtijevala masivnu operaciju koja bi ubila mnogo Sirijaca, i vojnika i civila, kako bi se eliminirali sirijski sofisticirani sustavi protuzračne obrane i njezino zrakoplovstvo.

Ali Raddatzovo puno pitanje također je bilo način utjecaja – ili obmanjivanja – američkog javnog mnijenja. Razmislite na trenutak kako je poštenije i uravnoteženije pitanje moglo izazvati sasvim drugačiji odgovor i promišljeniju raspravu:

“Situacija u Alepu predstavlja srceparajuću i uznemirujuću zabrinutost. Borci Al Qaide i njihovi pobunjenički saveznici, uključujući neke koje su naoružale Sjedinjene Države, skriveni su u nekim četvrtima istočnog Alepa. Ispaljivali su rakete na centar i zapadne dijelove Alepa i pucali su na civile koji su htjeli napustiti istočni Alep putem humanitarnih koridora.

“Čini se da ovi teroristi i njihovi 'umjereni' pobunjenički saveznici koriste desetke tisuća civila koji su još uvijek u istočnom Alepu kao 'ljudske štitove' kako bi stvorili simpatije zapadne publike kada sirijska vlada nastoji iskorijeniti teroriste i druge pobunjenike iz ove četvrti sa zračnim napadima koji su ubili i naoružane borce i civile. U takvim okolnostima, kakva bi trebala biti uloga SAD-a i je li to bila užasna pogreška opskrbiti ove lovce sofisticiranim raketama i drugim oružjem, s obzirom da je to oružje pomoglo Al Qaidi u zauzimanju i držanju teritorija?”

Na strani Al Qaide

Raddatz je također mogao primijetiti da je ključni razlog zašto je nedavni ograničeni prekid vatre propao taj što su "umjereni" pobunjenici u istočnom Alepu koje podržava SAD odbili zahtjev državnog tajnika Johna Kerryja da se odvoje od Al Qaidine Nusra fronte, koja sada sebe naziva Sirijski osvajački front.

Državni tajnik John Kerry (desno) i ruski ministar vanjskih poslova Sergej Lavrov. (UN fotografija)

Državni tajnik John Kerry (desno) i ruski ministar vanjskih poslova Sergej Lavrov. (UN fotografija)

Umjesto da prekinu veze s Al Qaidom, neki od te su "umjerene" pobunjeničke skupine ponovno potvrdile ili proširile svoje saveze s Al Qaidom. Drugim riječima, javno je otkriveno da je razlika službenog Washingtona između terorista Al Qaide i “umjerenih” pobunjenika uglavnom mit. Ali stvarnost pobunjenika uz pomoć SAD-a koji surađuju s terorističkom skupinom koja je izvela napade 9. rujna komplicira preferirani mainstream narativ o Basharu al-Assadu i Vladimiru Putinu "loših momaka" naspram pobunjenika "dobrih momaka".

Da je Raddatz postavila svoje pitanje sa složenijom stvarnošću (umjesto pojednostavljenog, pristranog oblika koji je odabrala) i da je Clinton i dalje odgovorila svojim receptom "zone zabrane leta", očiti nastavak bi bio: "Bi li Ne predstavlja li takva vojna intervencija agresivni rat protiv Sirije u suprotnosti s Poveljom Ujedinjenih naroda i Nürnberškim načelima?

“I ne bi li takva strategija riskirala preokrenuti vojnu ravnotežu unutar Sirije u korist Al Qaide i njezinih džihadističkih saveznika, moguće čak i njezine spinoff terorističke skupine, Islamske države? I što bi tada učinile Sjedinjene Države da je njihovo uništenje sirijskih zračnih snaga dovelo do toga da se crna zastava džihadističkog terora vijori nad Damaskom, kao i cijelim Alepom? Bi li administracija Clinton-45 poslala američke trupe da zaustave vjerojatni masakr kršćana, alavita, šijita, sekularnih sunita i drugih 'heretika'?”

Postojala bi druga očita i važna pitanja koja bi objektivnija Martha Raddatz postavila: “Bi li vaša zona zabrane leta uključivala obaranje ruskih zrakoplova koji lete unutar Sirije na poziv sirijske vlade? Može li takav sukob izazvati eskalaciju supersile, možda čak i nuklearni rat?”

Ali takva rasprava nije dopuštena unutar okvira glavnih američkih medija. Postoji neizrečena pretpostavka da Sjedinjene Države imaju neupitno pravo izvršiti invaziju na druge zemlje po svojoj volji, bez obzira na međunarodno pravo, a o ovom licemjerju vlada šutnja, iako američki State Department hvali svetost međunarodnog prava.

Čiji ratni zločini?

Raddatzovo povoljno spominjanje State Departmenta koji je optužio sirijsku i rusku vladu za ratne zločine dalje sugerira zapanjujući nedostatak samosvijesti, sljepoću za vlastitu krivnju Amerike u tom pogledu. Kako bilo koji američki novinar može navući takve sjenila čak i na nedavne ratne zločine SAD-a, uključujući ilegalnu invaziju na Irak koja je dovela do smrti stotina tisuća Iračana?

Predsjednik George W. Bush u letačkom odijelu nakon slijetanja na USS Abraham Lincoln kako bi održao svoj govor "Misija obavljena" o ratu u Iraku.

Predsjednik George W. Bush u letačkom odijelu nakon slijetanja na USS Abraham Lincoln kako bi održao svoj govor "Misija obavljena" o ratu u Iraku 1. svibnja 2003.

Dok je Raddatz spominjala "srceparajući video 5-godišnjeg sirijskog dječaka po imenu Omran koji sjedi u kolima hitne pomoći nakon što je izvučen iz ruševina nakon zračnog napada u Alepu", čini se da nema sličnog suosjećanja za ubijene i osakaćene djeca Iraka koja su patila pod američkim bombama – ili narod Jemena koji se suočio s produljenim zračnim napadom iz Saudijske Arabije koristeći američke zrakoplove i ubojna sredstva isporučena od SAD-a.

Što se tiče Iraka, dogodio se slučaj na početku rata pod vodstvom SAD-a kada je predsjednik George W. Bush pogrešno mislio da irački diktator Saddam Hussein možda jede u bagdadskom restoranu pa su ga američki ratni zrakoplovi sravnili s zemljom, ubivši više od desetak civila, uključujući djecu i mlada žena čije je bezglavo tijelo pronašla njezina majka.

"Kada je slomljeno tijelo 20-godišnjakinje prvo izneseno torzo, a zatim glava", izvijestio je Associated Press, "njezina je majka počela nekontrolirano plakati, a zatim se srušila." Londonski Independent naveo je ovaj napad na restoran kao napad koji predstavlja “jasno kršenje” Ženevske konvencije o zabrani bombardiranja civilnih ciljeva.

Ali takve civilne smrti nisu bile od posebnog interesa za glavne američke medije. “Čini se da američke govorne glave nikad nisu razmišljale o tome”, napisao je Eric Boehlert u izvješću o ratnom izvještavanju SAD-a za Salon.com. "Sigurno se nisu zadržali na slikama paklenog ljudskog pokolja koji je ostao nakon."

Tisuće drugih civilnih smrti bile su jednako užasne. Saad Abbas, 34, ranjen je u američkom bombardiranju, ali njegova ga je obitelj nastojala zaštititi od većeg užasa. U bombardiranju su poginule njegove tri kćeri Marwa, 11; Tabarek, 8; i Safia, 5 koja je bila središte njegova života. “Nije to bila samo obična ljubav”, rekla je njegova supruga. “Bio je lud za njima. Nije bio kao drugi očevi.” [NYT, 14. travnja 2003.]

Strahote rata također su prikazane u sudbini 12-godišnjeg Ali Ismaeela Abbasa, koji je izgubio svoje dvije ruke kada je američki projektil pogodio njegovu kuću u Bagdadu. Alijev otac, njegova trudna majka i njegova braća i sestre su ubijeni. Dok je bezruki Ali evakuiran u kuvajtsku bolnicu, postavši simbol američkog suosjećanja za ozlijeđene iračke civile, dječak je rekao da bi radije umro nego živio bez ruku.

Zbog užasa nanesenih Iraku – i rezultirajućeg kaosa koji se sada proširio regijom i Europom – Raddatz je mogao pitati Clinton, koja je kao američka senatorica glasala za ilegalni rat, osjeća li ikakvu odgovornost za ovaj pokolj. Naravno, Raddatz ne bi postavio to pitanje jer su američki mainstream mediji bili gotovo univerzalno uključeni u rat u Iraku, što pomaže objasniti zašto praktički nije bilo odgovornosti za te ratne zločine.

Otpuštanje Clintona

Dakle, Clinton nije bila pod pritiskom svojih ratnih prosudbi u vezi s Irakom ili libijskom "promjenom režima" koju je zagovarala 2011., još jedan rat po izboru koji je pretvorio nekoć prosperitetnu sjevernoafričku naciju u propalu državu. Raddatzovo pristrano namještanje također je stavilo republikanca Donalda Trumpa u obranu zbog otpora još jednom američkom projektu "promjene režima" u Siriji.

Državna tajnica Hillary Clinton na konferenciji za novinare 9. rujna 2012. (fotografija State Departmenta)

Državna tajnica Hillary Clinton na konferenciji za novinare 9. rujna 2012. (fotografija State Departmenta)

Trump je ostao mrmljajući neke desničarske točke koje su nastojale napasti Clinton kao blagu prema Siriji, pokušavajući je povezati s odlukom predsjednika Baracka Obame da ne bombardira sirijsku vojsku u kolovozu 2013. nakon misterioznog napada sarinom izvan Damaska, koji se dogodio šest mjeseci nakon što je Clinton dao ostavku na mjesto državnog tajnika.

Trump: “Bila je tamo kao državna tajnica s takozvanom crtom u pijesku, koja…

Clinton: “Ne, nisam. Nije me bilo. Mrzim vas prekidati, ali u jednom trenutku...

Trump: “U redu. Ali bili ste u kontaktu — oprostite. Ti si bio…

Clinton: “U nekom trenutku, ovdje moramo malo provjeriti činjenice.

Trump: “Bili ste u potpunom kontaktu s Bijelom kućom, a možda vas je, nažalost, Obama vjerojatno i dalje slušao. Mislim da te više ne bi previše slušao. Obama povlači crtu u pijesku. Cijeli svijet se smijao onome što se dogodilo.”

U napadu na Obamu jer nije bombardirao Siriju – nakon što su američke obavještajne službe izrazile sumnju da je napad sarinom zapravo izvela Al Qaida ili srodna skupina koja pokušava prevariti američku vojsku da napadne sirijsku vladu – Trump je možda zadovoljio svoju desničarsku bazu, ali je odstupao od svog općenito manje ratnog stava o Bliskom istoku.

Na to se nadovezao još jedna lažna desničarska tvrdnja da su Clinton i Obama dopustili Rusima da napreduju s nuklearnim oružjem, rekavši: "naš nuklearni program je jako zaostao, a oni su podivljali sa svojim nuklearnim programom. Nije dobro."

Milijarder i republikanski predsjednički kandidat Donald Trump.

Milijarder i republikanski predsjednički kandidat Donald Trump.

Tek nakon što je napao Clinton da nije više militaristička, Trump je rekao nekoliko stvari koje su imale smisla, iako u svom nesuvislom podmuklom stilu.

Trump: “Sada, ona govori oštro, govori stvarno oštro protiv Putina i protiv Assada. Ona govori u korist pobunjenika. Ona čak i ne zna tko su buntovnici. Znate, svaki put kad uhvatimo pobunjenike, bilo u Iraku ili bilo gdje drugdje, naoružavamo ljude. I znaš što se dogodi? Oni na kraju budu gori od ljudi [koje svrgnemo].

"Pogledaj što je radila u Libiji s [Muammarom] Gadafijem. Gadafi je vani. To je nered. I, usput, ISIS ima dobar dio njihove nafte. Siguran sam da ste to vjerojatno čuli.” [Zapravo, čuli to netko ili ne, ta tvrdnja nije istinita. Tijekom tekućih političkih i vojnih sukoba, Libija je blokirana u prodaji svoje nafte, koja se isporučuje morem.]

Trump je nastavio: “To je bila katastrofa. Jer činjenica je da je gotovo sve što je učinila u vanjskoj politici bila pogreška i bila je katastrofa.

“Ali ako pogledate Rusiju, samo pogledajte Rusiju i pogledajte što su učinili ovaj tjedan, gdje se slažem, ona nije bila tamo, ali je moguće da je bila konzultirana. Potpisujemo mirovni sporazum. Svi su uzbuđeni. Pa, ono što je Rusija učinila s Assadom i, usput, s Iranom, kojeg ste učinili vrlo moćnim s možda najglupljim dogovorom koji sam ikada vidio u povijesti sklapanja dogovora, iranski dogovor, sa 150 milijardi dolara, sa 1.7 milijardi dolara u gotovini, što je dovoljno da popuni ovu sobu.

“Ali pogledajte taj dogovor. Sada su Iran i Rusija sada protiv nas. Dakle, ona se želi boriti. Želi se boriti za pobunjenike. Postoji samo jedan problem. Vi čak i ne znate tko su buntovnici. Dakle, koja je svrha?”

Iako se ne može kriviti Raddatza za Trumpovo raspršeno razmišljanje – ili za Clintonovo neodlučnost – moderatorov neuspjeh da postavi sirijsko pitanje na činjeničan i nijansiran način pridonio je ovoj opasno pogrešnoj “raspravi” o ozbiljnom pitanju rata i mira.

Sigurno nije prvi put da su mainstream američki mediji iznevjerili američki narod na ovaj način, ali – s obzirom na uloge mogućeg nuklearnog rata s Rusijom – ovaj propagandistički stil “novinarstva” brzo postaje egzistencijalna prijetnja.

Istraživački novinar Robert Parry razbio je mnoge priče Iran-Contra za Associated Press i Newsweek u 1980-ovima. Možete kupiti njegovu najnoviju knjigu, Ukradena priča u Americi, bilo u ispišite ovdje ili kao e-knjiga (od Amazon i barnesandnoble.com).

97 komentara za “Moderator debate iskrivljena sirijska stvarnost"

  1. Kevin Beck
    Listopada 17, 2016 na 20: 34

    Iskreno, šokirao bih se da je taj ratni dopisnik koji se predstavljao kao novinar pitanje postavio kako treba. Ali nije bila dovoljno kompetentna za to. Iako se doista pitam je li pitanje (koje postavlja gledatelj) namjeravalo biti formulirano onako kako jest, budući da ne mislim da ljudi izvan prestituiranih medija ne smišljaju sve te preambule svojih pitanja. Što se toga tiče, nije me razočarala. Bila je šiling za establišment, koji se smrtno boji gubitka kontrole ako Donald Trump doista pobijedi na ovom izboru za popularnost.

  2. zman
    Listopada 14, 2016 na 18: 09

    Hvala Robert Parry! Uzeo sam slobodan dan i uhvatio korak sa svjetskim spletkama uobičajenih osumnjičenika. Nakon što sam pročitao nekoliko članaka s mnogo različitih stranica s vijestima, moram reći da je vaš stav najiskreniji i najjednostavniji dosad. Pročitao sam (na primjer) nekoliko članaka u kojima autori, koji naizgled pokušavaju biti nepristrani, nastavljaju ponavljati ideju da Obama nije uspio napasti Siriju preko 'crvene linije' koju je priješao napad otrovnim plinom u Siriji. Nema veze što je dokazano da su to bili 'pobunjenici'. Zatim se spominje uloga Rusije u obaranju MH17 projektilom, kao da je dokaz da je oboren projektilom dokazan...što nije. Bilo je još mnogo primjera… opstenivno od strane novinara koji su bili 'uravnoteženi i pošteni alternativni mediji', što, perpetuirajući postojeće laži kao prihvaćenu istinu, to nisu bili. Otkrio sam da doista postoji mnogo, mnogo takozvanih alternativnih stranica s vijestima koje su loše poput MSM-a. VICE News je vodeći u ovom odjelu. Još jednom hvala za mnoge članke koje ste napisali kako biste informirali ljude o istini, a ne istini kakvu vi vidite. To je vrlo cijenjeno i vrlo potrebno.

  3. Hillary
    Listopada 14, 2016 na 06: 19

    Godine 1996. istaknuta američka neokonzervativska/cionistička “Studijska grupa” pripremila je za premijera Izraela izvješće “Clean Break” koje se smatralo “nekom vrstom američko-izraelskog neokonzervativnog manifesta” koji je u osnovi pozivao Izrael da poduzme korake da preuredi cijeli srednji srednji Istočno.
    Čini se da je to bio plan koji nas je doveo ovdje gdje smo danas..

    https://www.youtube.com/watch?v=9RC1Mepk_Sw

  4. Michael Morrissey
    Listopada 13, 2016 na 11: 08

    Zna li netko kako doći do tekstova nacrta rezolucija predstavljenih Vijeću sigurnosti UN-a 8. listopada? Sve što sam mogao pronaći je ovo:
    http://www.un.org/press/en/2016/sc12545.doc.htm
    Ovo sadrži reakcije raznih strana na nacrte, ali ne i same tekstove. Ovo mi se čini perverznim. Zašto nam nije dopušteno vidjeti stvarne tekstove nacrta?
    Ista stvar vrijedi i za razgovore u Lausannei u subotu. Važno je što ti ljudi govore. Zapisnik bi trebao biti javan (još bolje, snimljen video zapisom).
    One od vas koji razumiju njemački mogli bi zanimati moji komentari ovdje: http://www.opednews.com/articles/Russia-Reads-US-Bluster-as-by-Ray-McGovern-Putin_Russia-And-China_Russia-And-Us-Conflict_Syria-161011-932.html. Mislim na program za raspravu na njemačkoj televiziji neku večer koji je bio iznenađujuće pošten.

  5. Listopada 13, 2016 na 05: 30

    Američka vlada i njihovi mediji ne rade ništa osim što lažu, tako da tu nema iznenađenja. Ono što se događa u Siriji isti je program koji je američka vlada koristila u Iraku, Afganistanu, Libiji i mnogim drugim nacijama – podržavajte terorizam i onda upirite prstom u nekoga drugoga. https://waitforthedownfall.wordpress.com/get-bashar-al-assad/

  6. voxpax
    Listopada 13, 2016 na 02: 31

    Je li ugurao naranču u međunožje svog lijepog letačkog kompleta

  7. KT
    Listopada 12, 2016 na 21: 20

    Zašto svatko tko je upućen gleda lame stream medije? Ili rasprava što se toga tiče. Hoće li vaš glas napraviti razliku? Možda gledate kao oblik mentalnog samosakaćenja. Čim je postavljeno pitanje i ta dosadna žena počela još jednom lagati, priznajem, nisam si više mogao nauditi.
    Bog blagoslovio Ameriku, stvarno nam treba blagoslov ili dva.

    • Joe Tedesky
      Listopada 12, 2016 na 23: 21

      Ja na primjer sjedim ovdje i čitam dok ovaj mali televizor držim upaljen s isključenim zvukom. Kad s vremena na vrijeme podignem pogled i vidim nešto zanimljivo i možda vrijedno pažnje (vrlo rijetka prilika), tada uključim zvuk. KT ipak si u pravu, naši MSM mediji ničemu ne služe. Iako, svako jutro i s vremena na vrijeme tijekom dana bacim pogled na HuffPo, Drudge i Briebart, samo da dobijem očitanje temperature koliko smo još uvijek podijeljeni. Primijetio sam nešto zaista uznemirujuće da je za vrijeme uragana Matthew Drudge bio dolje izigravajući hype, dok je njegov suparnički liberalni (olako kažem liberalni) pandan HuffPo bio u stratosferi s hypeom, i gledajući kako sada vrijeme pretvaramo u desno lijevo , crveno plavo, liberalno konzervativno pitanje uvjerilo me da smo predaleko otišli za spašavanje. Naši mediji između ostalog rade sjajan posao osvajanja i podjele nas….tako se nećemo okupiti oko jedne teme. Jedan glas, to ne može biti. MSM treba razbiti na mnogo neovisnih manjih dijelova.

      Na kraju, možda neću glasati, a ako glasam, bit će to za Jill Stein.

      • Morska škorpija
        Listopada 15, 2016 na 19: 39

        Vi se Židovi stvarno držite zajedno, zar ne, Joe?

        • Rikhard Ravindra Tanskanen
          Listopada 16, 2016 na 14: 42

          Ne mislim da je Židov. A što ti je Jill Stein učinila.

  8. Shane
    Listopada 12, 2016 na 20: 06

    Zašto bi itko bio iznenađen? Ozbiljno!

    I kao i uvijek, Robert Parry uspijeva.

    Zapadni mediji u cijelom svijetu sada su pretežno u vlasništvu desnice i skloni su izvješćivati ​​o pričama 'u stilu priopćenja' koje vlade dostavljaju kao činjenice.

    Postavljanje pitanja o sirijskim i ruskim ratnim zločinima bilo je tako farsično i utemeljeno na lažnoj premisi. JEDINA legitimna strana sila u Siriji je Rusija, uz moguću iznimku Irana, ako ondje ima snage. SVE druge strane nacije koje se bore u Siriji prekršile su međunarodno pravo.

    Pronađite ozbiljnog istraživačkog novinara ili stranog dopisnika u BILO KOJEM zapadnom mediju. Oni ne postoje.

    Ogromna količina dokaza ukazuje na to da je plan za invaziju na Siriju napravljen godinama prije nego što se napad uopće dogodio. Zatim je uz pomnu manipulaciju i naoružavanje takozvanih 'umjerenih' pobunjenika za napad na strateška sirijska područja, predviđeni brutalni odgovor vlade i napad sarinom pod 'lažnom zastavom', koalicija zla imala svoje opravdanje za konačnu invaziju.

    To je knjiga koju su slijedili iznova i iznova, ali čini se da su ljudi toliko zaglupljeni da dopuštaju da prođe svaki put. Žalosna je to optužnica i za naše medije i za građanstvo općenito.

  9. Abe
    Listopada 12, 2016 na 19: 29

    “Vrlo često se propaganda opisuje kao manipulacija u svrhu mijenjanja ideje ili mišljenja kako bi se pojedinci 'natjerali' da 'povjeruju' u neku ideju ili činjenicu, i konačno kako bi ih se natjeralo da se priklone nekoj doktrini - sve su stvari uma. Pokušava uvjeriti, donijeti odluku, stvoriti čvrstu privrženost nekoj istini. Ovo je potpuno krivo razmišljanje: promatrati propagandu kao da je još uvijek ono što je bila 1850. znači držati se zastarjelog koncepta čovjeka i načina utjecaja na njega; to je osuditi sebe ne razumjeti ništa o propagandi. Cilj moderne propagande više nije modificirati ideje, već potaknuti akciju. Više nije promijeniti privrženost doktrini, već natjerati pojedinca da se iracionalno drži procesa djelovanja. Više nije transformirati mišljenje, već pobuditi aktivno i mitsko uvjerenje.”
    – Jacques Ellul, Propaganda

    https://monoskop.org/images/4/44/Ellul_Jacques_Propaganda_The_Formation_of_Mens_Attitudes.pdf

  10. Listopada 12, 2016 na 18: 17

    Super komad Bob. Obavezno pročitati.

  11. Helge
    Listopada 12, 2016 na 16: 43

    Ono što je zapravo vrhunac svega je jučerašnja press konferencija Johna Kirbyja o Siriji i Jemenu, ovo je još jedna niska točka američke politike. To je svakako u skladu s izvješćima o “ruskoj krivnji” oko MH17 i “ruske agresije na Ukrajinu”, ako nije ni ispod te razine. Čudi me da je državna vlast to uopće objavila: http://www.state.gov/r/pa/prs/dpb/2016/10/263001.htm#SYRIA. Sramotno je. Imate osjećaj da su neki od pitanja novinara počeli sažalijevati gospodina Kirbyja i dali mu predah….. Samo se pitam što ćemo dobiti s te dvije sjajne zvijezde koje se natječu za sljedećeg predsjednika SAD-a, od svijeta će se tražiti puno strpljenja….Nadam se da će uspjeti sačuvati živce i zanemariti sve potencijalne provokacije koje su pred nama.

  12. FrankZappa
    Listopada 12, 2016 na 12: 29

    Već je godinama zovem Martha Nazi. ABC je glavni kanal na koji odlazim po povremenu dozu propagande najmanje jedno desetljeće. Moja fascinacija groteskom stalno me vraća. Članak gotovo implicira da je gospodin Parry očekivao nešto bolje od ove vještice. Ako je tako, ne pratite dobro Goebbelovu ljubavnu djecu.

    Odvratna mi je za pogledati, ali ta je ružnoća blijeda u usporedbi s njezinim srcem i umom. Volio bih da ju je ABC zamijenio s manje jezivim fašistom, ali čak i s Marthom na ABC-u, CBS i NBC mi je teže gledati.

  13. Chet Roman
    Listopada 12, 2016 na 11: 44

    “Raddatz, glavni dopisnik mreže za globalna pitanja, predstavio je sirijski sukob jednostavno kao slučaj barbarske agresije sirijske vlade i njezinih ruskih saveznika protiv sirijskog naroda.”

    Ovo nije bio nesporazum niti temeljen na nepoznavanju stvarne situacije u Siriji, to je svrhovita propaganda iz jednog od brojnih pipaka američke Pravde, temeljito korumpiranog medija.

  14. David Smith
    Listopada 12, 2016 na 10: 32

    G. Parry, molim vas dajte nam članak o putovanju predsjednika Putina u Tursku 11. listopada. Predsjednik Putin je diplomatski genij, ali ovo je njegovo najveće postignuće i totalni "mjenjač igre" (ne sviđa mi se ta fraza, ali ako se igdje primjenjuje, vrijedi i ovdje) za "situaciju" u Siriji. Bravo predsedniče Putin!!!!!

  15. Brad Benson
    Listopada 12, 2016 na 08: 59

    Upravo tako. Što se mene tiče ti takozvani novinari pomažu i podržavaju RATNE ZLOČINE. Raddatz nije ništa bolji od Juliusa Streichera ili Alfreda Rosenberga, "novinara" i "filozofa" - obojica su obješeni u Nuernbergu.

    • Abe
      Listopada 12, 2016 na 12: 05

      Takozvani novinari danas računaju na to da će biti oslobođeni ili da nikada neće odgovarati za svoj propagandistički rad.

      Hans G. Fritzsche radio je za njemačku vladu u novom masovnom mediju radiju. U rujnu 1932. postavljen je na čelo Drahtloser Diensta (bežične vijesti). Pridružio se NSDAP-u (Nacistička stranka) u svibnju 1933.

      U Ministarstvu Reicha Josepha Goebbelsa nastavio je voditi radijski odjel prije nego što je promaknut u Odjel za vijesti u Ministarstvu. Sredinom 1938. postao je zamjenik Alfreda Berndta u njemačkom odjelu za tisak. Odgovorna za kontrolu njemačkih vijesti, agencija se također zvala Odjel za domaći ili domaći tisak. U prosincu 1938. postavljen je za šefa Odjela za domaći tisak. U svibnju 1942. Goebbels je preuzeo osobnu kontrolu nad odjelom, a Fritzsche se vratio radijskom radu za Ministarstvo kao opunomoćenik za političku organizaciju Velikonjemačkog radija i voditelj Radio odjela Ministarstva.

      Fritzsche je završio rat kao Ministerialdirektor u Propagandaministerium (Ministarstvo javnog prosvjetljenja i propagande Reicha). Bio je prisutan u berlinskom Führerbunkeru tijekom posljednjih dana Adolfa Hitlera. Nakon zatvaranja od strane Sovjeta, Fritzsche je poslan u Nürnberg, gdje mu je suđeno pred Međunarodnim vojnim sudom.

      Fritzsche je optužen za udruživanje radi počinjenja zločina protiv mira, ratnih zločina i zločina protiv čovječnosti. Na svojim položajima u propagandnom aparatu nacističke države, Fritzsche je odigrao ulogu u promicanju zavjere za počinjenje zločina i pokretanje napadačkog rata.

      Prema novinaru i piscu Williamu L. Shireru, prisutnima nije bilo jasno zašto je optužen. Shirer je primijetio da "nitko u sudnici, uključujući Fritzschea, izgleda nije znao zašto je on tamo - bio je premala riba - osim ako nije bio duh za Goebbelsa..."

      Fritzsche je bio jedan od samo trojice optuženih koji su oslobođeni u Nürnbergu, zajedno s Hjalmarom Schachtom (predsjednikom Hitlerove Reichsbanke i nacističkim ministrom gospodarstva) i Franzom von Papenom (konzervativnim kancelarom Njemačke 1932. i vicekancelarom za vrijeme Adolfa Hitlera 1933.– 34.).

  16. Peter Loeb
    Listopada 12, 2016 na 07: 11

    ZONA ZABRANJENE LETA ZA IZRAEL….

    1. Pregovori o zoni bez nuklearnog oružja na Bliskom istoku, uključujući Izrael, glavni
    Bliskoistočna nuklearna sila. Mora uključivati ​​nasumične inspekcije, eliminaciju
    KAPACITETA Izraela za proizvodnju nuklearnog oružja ili uvoz bilo kakvog materijala za njega
    tako rade i jake sankcije koje dovode do jakih sankcija i embarga
    za nepoštivanje propisa i neodgovorno ponašanje. Slično mnogim preporukama
    u Općoj skupštini UN-a uvijek blokiran u Vijeću sigurnosti od strane SAD-a
    (u ime Izraela). Slično "nuklearskom sporazumu" za Iran s Rusijom i Kinom
    pregovaračke i nadzorne uloge itd.

    2. Zona zabrane leta u Izraelu. Nadajmo se da ide duboko u Izrael postavljenih granica
    sporazumima UN-a prije mnogo godina i uklanjanjem opsada, zidova itd. Određivanje
    Izraelski ratni zločini protiv onih koji su navodno bili
    Izraelski mandat, ali umjesto toga prema izraelskom vojnom zakonu.

    Ovo je samo početak.

    — Peter Loeb, Boston, MA, SAD

  17. James jezero
    Listopada 12, 2016 na 06: 50

    Američki narod će se i dalje zavaravati - osim ako se ne obrazuje.
    Prestanite se oslanjati na MSM u vlasništvu 6 konglomerata, koji svi govore istu stvar.
    Postoji niz drugih izvora za čitanje, nema isprika jer je potrebno samo nekoliko klikova na pametnom telefonu ili računalu da biste pronašli druge izvore. Oni to mogu ležeći u krevetu!!!

  18. LongGoneJohn
    Listopada 12, 2016 na 05: 37

    Link na priču Independenta o bombaškom napadu na restoran u Bagdadu je mrtav.

  19. Abe
    Listopada 11, 2016 na 23: 26

    Optužbe o "srceparajućem videu 5-godišnjeg sirijskog dječaka po imenu Omran" iznijeli su lažni "spasioci građana" Bijele kacige, proteroristički propagandni projekt koji su stvorili UK i SAD, a "činjenice su provjerene ” lažnih “građanskih istraživačkih novinara” u Bellingcatu.

    Brzo širenje lažnih vijesti od strane perača propagande poput Bellingcata, Bijelih kaciga i Sirijskog opservatorija za ljudska prava omogućuje vladinim frakcijama da slijede svoje programe "promjene režima".

    Lažne "građane istražitelje" poput Bellingcata angažiraju kao kanale prijevare agresivnije frakcije u zapadnim vladama koje žele sabotirati mirovne napore u Ukrajini, Siriji i drugim dijelovima svijeta.

    Nevladine organizacije: Grassroots osnaživanje ili alat informacijskog rata?
    https://www.youtube.com/watch?v=ro1byfe5vUM

    • Abe
      Listopada 12, 2016 na 11: 32

      “Bijele kacige stvorene su 2013. uz financiranje zapadnih vlada u obuci za britanskog plaćenika po imenu James la Mercier. Koji je ranije djelovao kao plaćenik štiteći plinska polja u UAE. On se seli u južnu Tursku s novcem iz State Departmenta i britanskog Ministarstva vanjskih poslova kako bi obučavao skupinu hitnih osoba. Novac koji je njegova skupina počela dobivati, prvo u stotinama tisuća, a zatim u milijunima, došao je preko USAID-a, Ureda za prijelazne inicijative Agencije Sjedinjenih Država za međunarodni razvoj […] političkog ogranka USAID-a, ogranka koji je promovirao promjenu režima i političku subverziju diljem svijeta.”

      Novinar Max Blumenthal dijeli svoju najnoviju istragu o tvrtki za odnose s javnošću Syria Campaign i Bijelim kacigama koje podupire USAID, a obje pozivaju na zonu zabrane leta u Siriji.
      https://www.youtube.com/watch?v=BCTLAb5G6UI

  20. Joe Tedesky
    Listopada 11, 2016 na 22: 49

    Moj tjedan nakon te čudne predsjedničke debate sada je završen, zahvaljujući Robertu Parryju. Tako sam sretan što vidim da je gospodin Parry zvani Martha Raddatz vani, zbog njezinih neonovinarskih izraza. Ova rasprava od 10. bila je najgora u mom rudniku kad se radilo o tome koliko je nejasno formuliranje pitanja postavljeno kandidatima. Da ne spominjem kako niti jedan kandidat nije imao ništa od stvarne vrijednosti za ponuditi američkoj javnosti kada je riječ o rješenju naših brojnih problema. I Donald i Hillary bacali su primjedbe i nejasne izjave po cijeloj pozornici gradske vijećnice.

    Rekao sam to prije, i reći ću opet...cijeli ovi izbori su izrežirani. Ne znam je li gospodar lutaka Rothschild, Rockefeller ili netko poput Sorosa, ali naša takozvana američka demokracija je oteta. Curenje e-pošte Hillary tvrdi kako su Clintonovi više voljeli Trumpa tri mjeseca prije nego što je Trump uopće najavio svoju kandidaturu…slučajnost, možete mirno odgovoriti na to pitanje sami sebi, jer ne biste željeli da vas nazivaju ludakom zavjere, zar ne?

    • col od oz
      Listopada 12, 2016 na 17: 45

      Joe, slijedio sam tvoje promišljene ideje.
      Kao što je gospodin paryy izložio, to je bilo pitanje osmišljeno kao protuzakonit odgovor. Clinton je bio prvi, Bla Bla zabranjena zona letenja, podrška pobunjenicima, spašavanje djece, možda rat s Rusijom.
      Trump.1 Rekavši Clintonu “ne znate tko su pobunjenici….
      Trump 2 Apello, nestao je ne može se spasiti.
      TRump3 Udari snažno po ISIS-u, udruži se s Rusijom i udari po ISIS-u.

      Dovedite svaku od ovih izjava do logičnog zaključka.
      2. Neopredijeljeni za politiku Assad mora otići
      3 Jedini način na koji bi se SAD i Rusija mogle udružiti bio bi prelazak na rusku politiku o kojoj treba prepustiti sirijski narod da odluči, što bi najprikladnije bio sekularni Assad.

      Pomno sam pratio Trumpa, au posljednjih 6 mjeseci rekao je i u vezi sa Sirijom. Treći svjetski rat oko Sirije, molim vas….. (kao što ja pišem, ponekad nije jasan, međutim ton je bio na zadnjoj riječi Pllllleeeeae, što znači da se usprotivio tome što su SAD u situaciji bez vrijednosti za SAD

      • Joe Tedesky
        Listopada 12, 2016 na 20: 26

        Molim vas... nemojte misliti da nešto od onoga što Trump kaže ne smatram provokativnim ili da je sve što kaže pogrešno. Puno je trenutaka u kojima Donald izlazi s komentarima koji imaju smisla. U tom pogledu on izgleda kao pravi kandidat. Da se bilo tko od njih, Hillary ili Donald, natječe protiv drugog kandidata s boljim rezultatom simpatije tko zna kakav bi bio ishod. Pretpostavljam da demokrati, kad nema nikoga da ih čuje, kažu kako ne mogu prijeći preko toga koliko je Hillary loše. Nadam se da će gospodari lutaka uvidjeti potrebu za poboljšanjem uvjeta u našem svijetu i dopustiti da se dogode vrijedne potrebne stvari. Svijet ne može nastaviti ići u ovom trenutnom smjeru i biti mjesto pogodno za život u kojem se može napredovati.

  21. Jimbo
    Listopada 11, 2016 na 22: 34

    U dobru i zlu, barem Izrael ima psa u borbi, ali što, dovraga, SAD ima sa svime time?

    Apsolutno ništa.

    Je li još netko primijetio kako je Putin glavna točka za sve više TV komičara?

    Adut. Kome trebaju neprijatelji s prijateljima poput Putina? Jesam li u pravu ili imam pravo? LOLOLOLOLOLOLOL

    • JoaoAlfaiate
      Listopada 13, 2016 na 13: 24

      S izraelske točke gledišta mi smo samo hrpa korisnih idiota.

      • Morska škorpija
        Listopada 15, 2016 na 19: 25

        Dobro ….?

  22. Lois Gagnon
    Listopada 11, 2016 na 21: 33

    Uvijek je u redu kada to radi iznimna nacija jer su naše namjere uvijek čiste, ili tako nešto. Ali tako ovi idioti razmišljaju.

    • Morska škorpija
      Listopada 15, 2016 na 19: 23

      “Naše” namjere su uvijek čiste, dobro – čisto zlato..

  23. Abe
    Listopada 11, 2016 na 21: 26

    “Dok su SAD obustavile suradnju u bilateralnim kanalima s Rusijom oko Sirije i izričito su im zaprijetile s još 'mrtvih vreća', temeljni i nenavedeni cilj ovog mahnitog ponašanja i kontinuirane medijske i propagandističke kampanje klevetanja je stvoriti smetnju na globalnoj razini, projicirati Rusiju i Siriju kao u biti 'zlikovce' i prisiliti ih na poduzimanje radnji koje bi vjerojatno izazvale više kritika i, ako bude potrebno, nasilja. Projicirajući Rusiju i Siriju kao 'brutalne', SAD stvaraju opravdanje za upumpavanje više džihadskih boraca u Siriju, slanje više oružja i zatim ovu situaciju oslikavaju kao još jedan ustanak protiv Assadove 'brutalnosti'. Iako je upravo na ovaj način zapravo orkestriran rat 2011., to također pokazuje koga SAD tretira kao svog pravog neprijatelja. Pažljivo čitanje nedavnih događaja pokazuje, a kao što su neki nedavni dokazi još jednom potvrdili činjenicu, SAD nikada nije tretirao ove posredničke i terorističke skupine kao svoje stvarne mete. Za SAD, pobjeda u Siriji, koja se može postići samo Assadovim padom, ostaje primarni cilj, a teror umrežava svoje primarne alate za postizanje tog cilja. Rusija i Sirija su glavne prepreke na putu ove pobjede i, kao takve, pravi neprijatelj SAD-a. Otuda i trenutna eskalacija.

    “[…] suradnja između SAD-a i Rusije nikada se nije mogla dogoditi zbog dvojne strategije SAD-a i taj mir se ne može vratiti sve dok takve skupine nastavljaju primati potporu od SAD-a i njegovih saveznika, nedavna eskalacija od strane SAD također jasno stavlja do znanja da SAD ne tretira te terorističke skupine kao primarnog neprijatelja; za nju Rusija i Assad ostaju primarni 'neprijatelji'.

    “Ova posebna pozicija objašnjava američko službeno blaćenje Rusije i Sirije zbog njihove “brutalne” ofenzive u Alepu i takozvanih “ratnih zločina” koje su počinile. Ovo također objašnjava zašto su SAD prekršile sporazum o prekidu vatre i kako su proxy skupine iskoristile vrijeme za reorganizaciju i primanje zaliha oružja kako bi se pripremile za sljedeću fazu borbe koja bi se mogla odvijati ne samo u i oko Alepa, već i također može uključiti rusko mornaričko logističko postrojenje u Tartusu i operativnu jedinicu mornarice kao primarne mete.”

    Sirijska eskalacija: američki način da se spriječi poraz
    Salman Rafi Sheikh
    http://journal-neo.org/2016/10/11/syrian-escalation-a-us-way-to-avert-defeat/

  24. ltr
    Listopada 11, 2016 na 20: 09

    Ova serija eseja o Siriji bila je izvrsna.

  25. Listopada 11, 2016 na 19: 40

    Gdje je pravda pronalaženje ratnih zločinaca zadnjih četrdeset godina. Ubijanje nedužnih ljudi na zemlji. Tko čini Alquadu, tko čini Talibane pod svjetskim tereerističkim poslovnim partnerom SAD-a. Pljačka glupog arapskog bogatstva nafte. Talbani su natjerani da prodaju heroin od bijelog zlata dovršiti ljudski život uz pomoć Zie i Multana kako bi prikupili novac za ubijanje nedužnih ljudi na zemlji. Ratni zločinci su SAD i saveznici koji su zaradili novac od glupih Arapa i glupih U sa obavještajnom službom CIA, ali dobrobit je bila E. U i Velika Britanija. Saveznici poput Britanije koji su prvi napravili Lawrencea od Arabije i na tim osnovama je napravljena Yamaha bin Laden. Ratni zločinci su SAD, a glupa arapska i pohlepna taktika koja se igra nakon toga je Britanija. Vidite da su sve britanske industrije korumpirane nezaposlene mlade nacije, ali batine nas utvrđuju zašto. Samo pljačkaška arapska glupost i luda Amerika ovise o zlim i pohlepnim alijima. Možete vidjeti poziciju američkog dolara

  26. WG
    Listopada 11, 2016 na 19: 13

    Nazvati to 'neuspjehom' implicira da je to bila pogreška, a ne namjerno krivo predstavljanje činjenica kako bi se omogućio nastavak trenutne politike (podrška teroristima u Siriji). Odredite kakav odgovor želite, a zatim postavite pitanje na takav način da izmamite taj odgovor.

    Samo pogledajte e-mailove Podeste i incestuozni odnos između medija, velikih korporacija i vlade.

  27. Orobiti
    Listopada 11, 2016 na 18: 45

    Zašto nitko ne priznaje činjenicu da uspostavljanje zone zabrane leta zahtijeva obvezu obaranja zrakoplova zemalja koje nisu na odobrenom popisu? U slučaju Sirije, to bi moglo uključivati ​​i ruske zrakoplove. Koje bi mogle biti posljedice takvog postupka? To je pitanje koje je Raddatz trebala postaviti, ali vjerojatno nije dobro razmislila. Ona, poput Hillary, ne može zaobići "spašavanje života" promjenom režima.

    • nazadna evolucija
      Listopada 11, 2016 na 20: 02

      Rob – “…ali vjerojatno nije dobro razmislila.” Ako smo dobro razmislili, možete se kladiti da jest. Ona se MORA pridržavati kako bi zadržala svoj posao, pa to i čini.

      "Ona, poput Hillary, ne može prijeći 'spašavanje života' promjenom režima." Mislim da je 'spašavanje života' posljednja stvar o kojoj Hillary razmišlja, ali ona koristi 'spašavanje života' kao svoj izgovor za rat. Njezin glavni cilj je ukloniti Assada, ali ne može izaći i to reći. Gdje je bio njezin vapaj za spašavanjem života dok su Iračane ubijali? Nigdje.

      • Orobiti
        Listopada 12, 2016 na 11: 52

        backwardsevolution–Mislim da MSM glumcima pridajete previše zasluga. Oni su, prije svega, prenosioci konvencionalne mudrosti. Tako napreduju u struci i zadržavaju posao. A kako bi održali vlastitu mentalnu ravnotežu, moraju internalizirati konvencionalnu mudrost koliko god ona bila plitka i nedosljedna. Nitko od nas ne zna sa sigurnošću razumije li Raddatz ili prihvaća sve implikacije zone zabrane leta u Siriji. Pretpostavljam da ne, inače ne bi postavila takvo pogrešno pitanje. Mogla je posve izbjeći tu temu.

        Što se tiče obrazloženja “spašavanja života” za uspostavu zone zabrane leta, imajte na umu da sam to stavio pod navodnike kako bih pokazao da to nije Hillaryna prava motivacija. To bi bila promjena režima, koja je dovela do katastrofe gdje god je pokušana. Neki ljudi nikada ne nauče na svojim greškama.

        • nazadna evolucija
          Listopada 12, 2016 na 13: 53

          Rob – vjerojatno si u pravu. Kad god gledam Andersona Coopera na CNN-u (što sada rijetko činim) i on izlazi sa smiješnim jednostranim pitanjima, uvijek mislim da on mora znati bolje, da mora lagati kako bi zaštitio Hillary, ali možda si u pravu, možda ne razmišlja dublje od onoga što radi kasnije te noći. I u pravu ste što se tiče internaliziranja lažnih informacija, jer se sramim priznati da sam to i sam učinio. Sve je stvar zaštite sebe.

          Povremeno upalim CNN u nadi da su možda nekako progledali od zadnjeg puta, ali uvijek se razočaram. Ove glave koje govore zapravo su samo prodavači koji prodaju elitnu liniju. Oni nisu slobodno razmišljajući/istraživački tipovi; oni su konformisti, klaunovi na prstima. Uvijek sam im pridavao previše zasluga. Anderson Cooper stvarno mora vjerovati u ono što govori i zbog toga ga žalim. On živi u vlastitom balonu koji je napravio čovjek.

          Hvala.

      • Morska škorpija
        Listopada 15, 2016 na 19: 19

        I/ili žene i djeca iz Gaze, među mnogim drugima koji su bili njihove žrtve?

  28. Pat Goudey O'Brien
    Listopada 11, 2016 na 18: 43

    Kako to netko može popraviti?

  29. Abe
    Listopada 11, 2016 na 17: 57

    P: Kako znate kada proizraelski neokonzervativci snažno guraju vojnu intervenciju?

    O: Kada mediji počnu pričati da je situacija "uvelike nalik holokaustu".

    • Abe
      Listopada 11, 2016 na 18: 15

      Krajem 2011. američka povjesničarka Deborah Lipstadt napala je američke i izraelske političare zbog, kako je nazvala, njihovog pozivanja na holokaust u suvremene političke svrhe, nešto za što je smatrala da kvari povijest. Zamjerila je predsjedničkim kandidatima Republikanske stranke zbog govora koji je 'podilazio' evangeličkoj izbornoj jedinici, jednako kao i Republikanskoj židovskoj koaliciji. Također je ocijenila 'glupim' primjedbe Howarda Gutmana o uzročno-posljedičnim vezama između muslimanskog antisemitizma i izraelsko-palestinskog sukoba. Kriknula je:

      “'histerija' i 'neuroza' mnogih Židova i Izraelaca koji uspoređuju trenutnu situaciju u Europi i na Bliskom istoku s dobom holokausta. 'Ljudi ovdje polude, polude. Nema nijansi, nema sredine, to je uzeti bilo koju nijansu sive i gaziti je. Nema glasova smirenosti, nema glasova razuma, ni u ovoj zemlji, ni u Izraelu.'”
      Vidi Chemi Shalev. “Cjeloviti intervju s povjesničarkom holokausta Deborah Lipstadt,” u Haaretzu, 16. prosinca 2011.

      U istom je intervjuu ustvrdila: “Ako antisemitizam postane razlog kroz koji se prelama vaš židovski pogled na svijet, ako postane vaša prizma, onda je to vrlo nezdravo. Židovska tradicija to nikada nije htjela.” Tijekom posjeta Londonu u rujnu 2014., Lipstadt je kritizirao izraelsku vladu i rekao da je vlada "pojeftinila" sjećanje na holokaust koristeći ga za opravdavanje rata.

      • Morska škorpija
        Listopada 15, 2016 na 19: 15

        Kako nešto pojeftiniti ako je to samo plod mašte Rothschilda? Imaginarni “Holokaust” je krtičnjak s planinom.

    • Doktor Dog
      Listopada 13, 2016 na 16: 56

      Pravo.

  30. Gerald Stawski
    Listopada 11, 2016 na 17: 15

    Zar stvarno misliš da će Rusija izvršiti samoubojstvo zbog Sirije, je li Putin toliko lud.

    • David Smith
      Listopada 12, 2016 na 09: 29

      Mislite li na Crazy Like A Fox, GS? Putovanje predsjednika Putina u Tursku 11. listopada trajno je promijenilo igru.

    • JoaoAlfaiate
      Listopada 13, 2016 na 13: 23

      Pogledajte koliko je intervencija na Bliskom istoku koštala SAD.

    • Morska škorpija
      Listopada 15, 2016 na 19: 07

      OBAMA I HILLARY SVAKAKO JESU.

  31. George
    Listopada 11, 2016 na 16: 15

    Čini se da je Martha Raditz ostavila svoj trag na temelju načela ne pitaj ne govori nikome osim američkoj vojsci o bilo kojem pitanju. Čini se da je stručnjakinja za priču koju iznosi vojska i da nije glas neovisnog novinarstva. Možda je ona pravi domoljub, ali njezina privilegija da govori kao novinarka temelji se na pretpostavci poštenog izvještavanja, a ne na njezinoj odanosti upitnoj politici.

  32. RamboDave
    Listopada 11, 2016 na 15: 56

    Ne zaboravite potpisati moju peticiju za zaustavljanje “zone zabrane leta” u Siriji. Evo poveznice.

    https://secure.avaaz.org/en/petition/Avaaz_Stop_Avaazs_Neocon_no_fly_zone_for_Syria_petition/

    • David Smith
      Listopada 12, 2016 na 09: 40

      RamboDave, peticije nisu potrebne. Putovanje predsjednika Putina u Tursku 11. listopada zabilo je kolac u srce Vampira iz zone zabrane letenja.

  33. Tom Welsh
    Listopada 11, 2016 na 15: 39

    Sve je to još jedan jasan dokaz – ako je još trebao – da SAD nije demokracija, pa čak ni republika, već korumpirana plutokracija u kojoj su izbori samo gruba šala. Njime bezuvjetno vladaju bogati i vrlo malo toga se događa bez njihove volje. Zato svi mediji horski lažu i zato je Trump toliko omražen i klevetan. Koliko god on sam bio bogat, nije u vlasništvu establišmenta. Clinton je.

    • Morska škorpija
      Listopada 15, 2016 na 19: 05

      Ali zašto je Trump tako sklon cionistima – našim neprijateljima?

  34. M.
    Listopada 11, 2016 na 15: 38

    "U jednom trenutku moramo ovdje malo provjeriti činjenice." – ovdje, ovdje! Hvala što si to učinio. Volio bih da se to može učiniti istovremeno, uključujući moderatore.

    • Morska škorpija
      Listopada 15, 2016 na 19: 03

      To je "čuj, čuj", M.

  35. Robert Bruce
    Listopada 11, 2016 na 15: 32

    Pa tko kontrolira libijska naftna polja? Možda ne isporučuju, ali to još uvijek kontroliraju.

    • Tom Welsh
      Listopada 11, 2016 na 15: 42

      Upravo tako, Roberte! Ideja da nafta ne bi mogla pronaći tržište samo zato što je prodaju ubojiti teroristi koji jedu jetru krajnje je smiješna. Nije li g. Parry čuo za ogromne količine iračke i sirijske nafte koju ISIS već godinama krijumčari u Tursku – veći dio toga, slučajno, završava u Izraelu?

      Osim toga, zašto bi se itko ustručavao kupovati od ISIS-a kada je drugi najveći svjetski dobavljač nafte Saudijska Arabija – koja se od ISIS-a razlikuje samo po tome što je tamo dulje i što ima kralja, a ne kalifa? ISIS nije ništa drugo nego ukapljena "suština Saudijske Arabije" koja je iscurila iz Kraljevstva i prešla preko Levanta.

    • nazadna evolucija
      Listopada 11, 2016 na 17: 13

      Robert Bruce – dobro pitanje. Nakon što je Gadafi pobjegao, ali prije nego što je ubijen, Sarkozy iz Francuske i Cameron iz Velike Britanije bili su u Libiji i dogovarali detalje tko će što dobiti. Iz Hillarynih procurjelih e-poruka:

      “Tijekom sredine rujna 2011. francuski predsjednik Nicolas Sarkozy i britanski premijer David Cameron otputovali su u Tripoli kako bi se sastali s čelnicima nove vlade Libije pod Nacionalnim prijelaznim vijećem (NTC) i izrazili im potporu. Prema upućenim pojedincima, u sklopu ovog napora, dvojica čelnika, u privatnim razgovorima, također namjeravaju izvršiti pritisak na čelnike NTC-a da nagrade njihovu ranu podršku pobuni protiv Moamera al Gadafija. Sarkozy i Cameron očekuju da će to priznanje biti opipljivo, u obliku povoljnih ugovora za francuske i britanske energetske tvrtke koje žele igrati glavnu ulogu u libijskoj naftnoj industriji. Prema ovom izvoru, Sarkozy smatra, prilično snažno, da bez francuske potpore ne bi bilo revolucije i da NTC vlada mora pokazati da shvaća tu činjenicu. […]

      U isto vrijeme, ovaj izvor ukazuje na to da francuska vlada provodi usklađeni program privatne i javne diplomacije kako bi izvršila pritisak na novu/prijelaznu vladu Libije da rezervira čak 35% libijske industrije povezane s naftom za francuske tvrtke, posebno velika francuska energetska kompanija TOTAL.”

      http://failedevolution.blogspot.ca/2016/09/clinton-emails-race-of-western-neo.html

  36. Antiratni7
    Listopada 11, 2016 na 15: 30

    Puno ti hvala, Roberte, što si ispričao kako jest i postavio činjenični zapis za prvi nacrt povijesti.

    Bez vašeg neumornog rada, zatupljujuće grupno mišljenje glavnih medija teklo bi bez otpora. Mnogi ljudi ne postavljaju pitanje zašto naši porezni dolari idu na dizanje u zrak civila diljem svijeta ili što nam daje pravo da to činimo. Nije u redu!!!!

  37. Idiotland
    Listopada 11, 2016 na 15: 28

    Amerikancima ispranog mozga poput “Diane iz Pennsylvanije” bolje bi bilo da se probude iz svojih američkih izuzetnih stupora ili će uskoro doživjeti holokaust u koji nikada neće vjerovati.

  38. Bill Bodden
    Listopada 11, 2016 na 15: 26

    … čini se da nema sličnog suosjećanja za zaklanu i osakaćenu djecu Iraka koja su patila pod američkim bombama – ili narod Jemena koji se suočio s dugotrajnim zračnim napadom iz Saudijske Arabije koristeći američke zrakoplove i ubojna sredstva isporučena od SAD-a.

    I možete se kladiti u zadnji dolar da se ravnodušnost proteže na tisuće žrtava izraelskih operacija protiv ljudi zarobljenih u streljani u Gazi.

  39. Listopada 11, 2016 na 15: 26

    Čini se da Shillary neće uspjeti proglasiti svoju zonu zabrane leta...čini se da će sirijska vlada i ruska vojska prvo proglasiti vlastitu zonu zabrane leta...možete li reći S300 ili S400? Pozdrav

    • Zachary Smith
      Listopada 11, 2016 na 22: 36

      Nemojte se kladiti u to. Ruska sirijska ekspedicija je ograničena i ti sustavi mogu biti preopterećeni. Ali kako napad na njih znači rat, mnogo toga ovisi o zdravom razumu Obame i njegovih nediscipliniranih nominalnih potčinjenih.

      • Morska škorpija
        Listopada 15, 2016 na 18: 54

        Obama nema nikakve veze s tim tko odlučuje, Bibi je taj koji vlada našom vanjskom politikom ME.

    • David Smith
      Listopada 12, 2016 na 09: 25

      Derek leisure, 100% si u pravu. Zona zabrane leta zahtijevat će tursku suradnju i korištenje Incirclik AFB-a. Nema šanse da se to dogodi sada nakon putovanja predsjednika Putina u Tursku. Turski tok ide naprijed, što znači zona zabrane leta. Putin sigurno zahvaljuje glupanima NATO-a o sankcijama zbog kojih je Južni tok otkazan. Putinove diplomatske vještine su zapanjujuće, da bi došao do ove točke nakon što je Turska oborila ruski mlažnjak. Suradnja Rusije i Turske uključivat će obavještajne poslove, koridore pomoći u Siriji i vojnu operaciju re:Turski štit. Moje divljenje predsjedniku Putinu je neograničeno.

      • RAB3L
        Listopada 13, 2016 na 06: 59
        • Doktor Dog
          Listopada 13, 2016 na 16: 54

          Pa, pročitao sam ovaj post koji preporučuješ. Sve to. Zaključci su napravljeni na temelju izjava nekih ljudi, sve redom Putinovih neprijatelja. Ni traga dokazu, (samo detonator? A gdje bi našli imitaciju? JE LI IH NETKO RADIO? Kad sam služio vojsku, sjećam se da smo za vježbu koristili prave detonatore. Puknuli bi i to je to. – uopće nije opasno) Samo netko čuje nešto, negdje, drugi "pretpostavlja", "teoretizira", . Osnovna premisa da je KGB organizirao bombardiranje samo kako bi odgodio ili uništio izbore, očito je lažna: nikada se nije dogodilo. Zašto? to nije objašnjeno, osim napomene da se nešto "promijenilo". Promijenili su plan zbog Putinovog rejtinga? Prošli kroz sve pripreme, izvođenje itd., samo radi čega?? Da je “obitelj” ovo planirala, odmah bi to iskoristili, ne čekajući neke ankete za Putina. Da biste to zamislili, morate biti potpuno nenaviknuti na rusku stvarnost. To su ozbiljni ljudi na toj razini i kad nešto rade, uglavnom to rade dobro.
          Dalje, je li FSB to već radio i koliko puta? Je li to njihov “modus operandi”? Daju li redovito "lažne zastave"? Kao Mossad, na primjer?
          Vrlo slabo kućište, zapravo ga uopće nema. E sad, WTC 7 pada za nekoliko sekundi, (od vatre?) to je nešto što treba istražiti...

      • David Smith
        Listopada 14, 2016 na 05: 44

        Privukao sam tvoju pozornost. Žvačete tepihe u Langleyu? RAB3L, slatko ime za ROBOTA.

    • David Smith
      Listopada 12, 2016 na 11: 03

      Da pojasnimo, derek leisure je točan, ali iz pogrešnog razloga. Komentar Zacharyja Smitha je 100% točan, ali taj scenarij je zastario nakon putovanja predsjednika Putina u Tursku.

  40. byron jones
    Listopada 11, 2016 na 15: 24

    Tako si u pravu. Ali zašto imamo samo iskrivljen pogled na ono što se događa u Siriji?. Nastavlja isti narativ kao Irak, Afganistan i Libija, ali još uvijek dobivamo iste laži od SAD-a i njegovih slugu. Što se dogodilo s dobrim istraživačkim i objektivnim izvještavanjem?
    Bojim se za svijet

    • Tom Welsh
      Listopada 11, 2016 na 15: 48

      “Ali zašto imamo samo iskrivljen pogled na ono što se događa u Siriji?”

      A. Novac.

      B. Nasilje i prijetnja nasiljem.

      Svaki novinar, urednik i vlasnik u zapadnom svijetu i njegovim satelitima bolno je svjestan linije establišmenta i zna da će njezino pridržavanje u svemu što piše dovesti do daljnjeg zaposlenja i mogućeg napredovanja. Dok odstupanje od etablirane linije rezultira (u najboljem slučaju) bodovima za prvi prekršaj, a nakon toga brzim i konačnim padom karijere.

      Štoviše, vrlo je vjerojatno da bi najtalentiraniji i najnepokorniji mogli doživjeti neku vrstu "nesreće" - vjerojatno izazvane vatrenim oružjem. Ono što se dogodilo Kennedyjima i Martinu Lutheru Kingu sigurno se može dogoditi skromnom novinaru. Ili bi se možda mogao spotaknuti i pasti niz stepenice, ili se utopiti u kadi, ili se, nažalost, ugušiti tijekom eksperimenta s autoerotskom asfiksijom... Malo online pretraživanja moglo bi dati mnogo primjera, iako bi vam moglo izazvati i gadne noćne more.

      • dahoit
        Listopada 12, 2016 na 09: 55

        Opusti se; cionizam je razlog zašto je istina mrtva, jer bi je istina ubila.

        • voxpax
          Listopada 13, 2016 na 02: 40

          To je BOG glup…..i svi koji koriste ovaj izmišljeni lik za promicanje svog programa.

        • Morska škorpija
          Listopada 15, 2016 na 18: 49

          Ti si moron, voxpax.

        • Morska škorpija
          Listopada 15, 2016 na 18: 47

          Napokon se netko usudio imenovati zle ljude koji uzrokuju sve te ratove i druge tragedije civiliziranog svijeta. Da nije bilo njihove kontrole nad svim našim izvorima informacija, mogli bismo natjerati više ljudi da shvate tko nam je pravi neprijatelj. Hvala ti, dahoite!

      • JoaoAlfaiate
        Listopada 13, 2016 na 13: 20

        C. Izrael

  41. Bill Bodden
    Listopada 11, 2016 na 15: 22

    "Ne bi li takva vojna intervencija predstavljala agresivni rat protiv Sirije u suprotnosti s Poveljom Ujedinjenih naroda i Nürnberškim načelima?"

    Kakva Povelja UN-a? Kakva Nirnberška načela? To su za naše protivnike da slijede. SAD je izuzetan i ima svoja pravila.

    • Tom Welsh
      Listopada 11, 2016 na 15: 50

      “Kakva Povelja UN-a? Kakva Nirnberška načela? To su za naše protivnike da slijede. SAD je izuzetan i ima svoja pravila”.

      Upravo tako, iako nisam siguran za taj zadnji dio. Osobno, sklon sam mišljenju da oni izmišljaju pravila u hodu. Uostalom, čistima srcem sve je čisto.

    • Manstein
      Listopada 16, 2016 na 22: 02

      Suđenje u Nürnbergu (primijetite da to pišem na njemački način) nije bilo ništa drugo nego spektakl pred sudom Klokana osmišljen kako bi se sakrili ratni zločini saveznika.

  42. Bill Bodden
    Listopada 11, 2016 na 15: 17

    Raddatzovo povoljno spominjanje State Departmenta koji je optužio sirijsku i rusku vladu za ratne zločine dalje sugerira zapanjujući nedostatak samosvijesti, sljepoću za vlastitu krivnju Amerike u tom pogledu. Kako bilo koji američki novinar može navući takve sjenila čak i na nedavne ratne zločine SAD-a, uključujući ilegalnu invaziju na Irak koja je dovela do smrti stotina tisuća Iračana?

    Zato što su poput životinja u nasilnom cirkusu istrenirani reagirati na određeni način na određene podražaje. A kao prestitutima velikih medijskih korporacija plaća opravdava prodaju njihovih duša.

  43. nazadna evolucija
    Listopada 11, 2016 na 15: 05

    Ovo bi na kraju moglo biti ništa:

    “Netko tko tvrdi da je povezan ili povezan s Anonymousima je, čini se, otkrio da je barem jedan od Hillarynih “privatno-privatno” poslužitelja na javnom oblaku. […] Ažuriranje: To je bilo brzo — Anon sada tvrdi u objavi na Twitteru da je poslužitelj probijen i snimljen. Evo ga Hillary; ovo je ono što dobijete kad zaposlite nekompetentne ljude koji rade očito glupe stvari.”

    https://market-ticker.org/akcs-www?post=231549

  44. Larry
    Listopada 11, 2016 na 14: 55

    Također, gdje su bili ti isti novinski mediji – mnogi od potpuno istih 'novinara' – tijekom priprema za invaziju i okupaciju Iraka? Mediji još uvijek ne žele priznati vlastito prokleto oronulo suvlasništvo nad tim jednim golemim ratnim zločinom. A što je s golemim ratnim zločinom unutar tog sveukupnog ratnog zločina, uzastopnim napadima i razaranjem Falluje, pretvarajući je u gotovo pustoš, a zatim u logor za interniranje, čak i korištenjem biometrijskih podataka za identifikaciju stanovnika Falluje? A američki novinski mediji ukazuju na Alep kao da je to nešto u čemu bi ikada sudjelovala samo neka DRUGA zemlja. Američki novinski nagib je nesposoban – ne samo u zabludi – sagledati stvari jasno i sigurno nije pošteno. Isti iskrivljeni pogled koji proizlazi iz svake uzastopne američke predsjedničke administracije, a time i Pentagona i State Departmenta (i CIA-e, NSA-e, NSC-a i ostalih), ruku pod ruku s njihovim medijskim sluškinjama, znači da smo u slijepoj ulici u istoj vrsti korupcije i ponavljajuća uništenja koja su kroz povijest doživjela sva velika carstva (ili mala). Nismo ništa bolji ni pametniji od Asiraca, Babilonaca, posvađanih grčkih gradova-država, imperijalnih Britanaca, imperijalnih bilo čega. Mi smo briljantni idioti u ovom nacionalnom poslu. To je endemski poremećaj osobnosti. Samo se drži pod kontrolom – i to samo relativno – kada netko bez masivnog devijantnog kompleksa preuzme vodstvo. To je, nažalost, rijetkost, ili barem nečesta pojava. Trump bi bio najneukiji, najneokretniji i najopasniji vođa dosad, unatoč vašim predrasudama protiv Clinton. I da, znam da se vaše predrasude temelje na njezinim političkim preporukama, prošlim i sadašnjim, ali ako je ikada postojao argument protiv toga da savršeno ne bude neprijatelj 'dobrog', onda su to ovi izbori! Bilo bi lijepo čuti da to govorite, gospodine Parry, opširno i elokventno, kao što činite sa svakom drugom temom koju obrađujete.

  45. Steven M Zerbey
    Listopada 11, 2016 na 14: 54

    “Sirijski rat – puno propagande, malo istine” – iz glavnih medija, složili su se, hvala Bogu na alternativnim medijskim stranicama, poput Consortium News.

    • Bill Bodden
      Listopada 11, 2016 na 15: 31

      …hvala Bogu za alternativne medijske stranice, poput Consortium News

      Recite to "zahvalite Robertu Parryju, njegovom osoblju i suradnicima."

    • mikekrohde
      Listopada 11, 2016 na 17: 45

      Bingo, daj tom čovjeku zlatnu zvijezdu. Tada je barem bilo neovisnih glasova koji su nam pokušavali reći što se zapravo događalo u ratu. Kao sudionik, mogu vam reći da nikad nisu uspjeli, iako su pokušavali, neki silno. Pentagonovi dokumenti iznijeli su stvarnost DOD-a kao glavnog navijača i pokretača politike u tom području kada su Francuzi bili pod opsadom u Dien Bien Phuu. Američkoj javnosti uvijek se prodavalo da smo protiv pokušaja Francuza da zadrže staru koloniju. Zapravo, naši su generali lobirali za američko spašavanje ili preuzimanje rata i čini se da ih je Eisenhower uspio odvratiti. Čitava se stvar izmakla kontroli kad je Kennedy ušao. Generali su učinili sve osim vojnog udara. A onda je Kennedy ubijen. Vjerojatno je više američkih generala željelo njegovu smrt nego komunista. WTF?

    • J D
      Listopada 12, 2016 na 22: 17

      Hillary Clinton se moglo pitati: “Zahtijevate zonu zabrane letova u Siriji, iako je general Dunford, predsjedavajući Združenih načelnika, svjedočio Kongresu da bi to značilo rat s Rusijom. Je li to zapravo ono što namjeravate?'

      • Stjepan Sivonda
        Listopada 13, 2016 na 00: 51

        Sviđa mi se što JD... postavlja teška pitanja. U našim snovima!

  46. Jakov
    Listopada 11, 2016 na 14: 19

    “Sigurno nije prvi put da su glavni američki mediji iznevjerili američki narod na ovaj način, ali... . .”

    Raddatz i svi ostali MSM propagandisti su lažni prijatelji koji iskorištavaju svoju publiku. MSM je učinio istu stvar tijekom rata u Vijetnamu. U to sam vrijeme primijetio da moji roditelji, koji su svaki dan gledali TV večernje vijesti i čitali novinske časopise, nisu razumjeli što se događa u Vijetnamu ili zašto (npr. nikad im nije rečeno za program Phoenix). Bili su potpuno pogrešno informirani, ali su ipak nastavili plaćati svoje pretplate i gledati TV vijesti. Nikad nisu shvatili da su iskorišteni.

    • Steven M Zerbey
      Listopada 11, 2016 na 15: 04

      Mislim da je danas puno gore, ponajviše zbog konsolidacije mainstream medija, nego u doba Vijetnamskog rata.

      • Protjeran s glavne ulice
        Listopada 12, 2016 na 10: 37

        Danas je definitivno gore iz navedenog razloga, korporativne konsolidacije. Vijetnam je na kraju zaustavljen kao rezultat preostale raznolikosti u medijima tog vremena. Današnje fašističke navijačice, Post i Times, često su bile skeptične. Uostalom, Hersh je prvotno radio za Times. No, ono što je uistinu zastrašujuće jest da se sada čini da je krajnji cilj lemingovski pokret prema ratu s Rusijom i kraju civilizacije, što je daleko strašniji rezultat. Čak je i Nixon bio za 'detant' i možda je čak nastavio rat, između ostalih razloga, kako bi pružio pokriće za smanjenje hladnoratovskih napetosti. Sve ovo kao da je kroz prozor. Čini se da se ilegalni rat u Iraku razvio u presedan da se jenkijski imperij izvuče s bilo kojim ratom koji želi pokrenuti. Nažalost, ova će se stvarnost vjerojatno pokazati kobnom za većinu, ako ne i za sve nas. Također vjerujem da Trump neće postati potpuna opozicija zbog svoje sumnje da je većini stanovništva već ispran mozak medijskom fiksacijom na Armagedon. Također je obeshrabrujuće da se čini da ranije civilizirane zemlje poput Francuske rade pod istom kobnom iluzijom. Propagandno središte postalo je međunarodno, što je osobito vidljivo nakon afere Snowden. Trumpa, s njegovim manama, treba podržati jer je očito da je Hillary kandidat smrti i mora se zaustaviti ako je moguće.

        • Kiza
          Listopada 12, 2016 na 15: 00

          Propagandno središte postalo je međunarodno, ali ne i globalno. Trenutačni propagandni mjehurić postoji samo nad zemljama pod cionističkom kontrolom, nakon SAD-a, čini se da je Francuska najistaknutija takva (francuski AIPAC zove se CRIF). Pod kupolom propagandnog mjehura, čini se da nema izlaza, ali ostatak čovječanstva ne živi na istoj kanalizaciji kao mi. Ne biste vjerovali kakva je medijska raznolikost izvan balona.

        • Rikhard Ravindra Tanskanen
          Listopada 16, 2016 na 13: 35

          Francuska pod cionističkom kontrolom? Jesi li potpuno glup?

  47. Stefan
    Listopada 11, 2016 na 14: 07

    Možda je spomenula holokaust jer se preobratila s kršćanstva na judaizam i bila udana za jednog od Obaminih ljudi, Juliusa Genachowskog.

    Barack Obama bio je kolega s pravnog fakulteta Raddatzina bivšeg supruga Juliusa Genachowskog na Harvardu i Genachowskog:

    “Za vrijeme predsjedničke kampanje senatora Baracka Obame 2008., Genachowski je bio predsjedavajući Radne skupine za politiku tehnologije, medija i telekomunikacija, koja je stvorila Obamin plan za tehnologiju i inovacije.[15] Također je savjetovao i vodio inovativnu upotrebu tehnologije i interneta u kampanji za angažman i sudjelovanje na najširoj razini.”

    • Bart Gruzalski
      Listopada 13, 2016 na 13: 10

      Stefan,

      Nije važno je li se pretvorila u cionističku Sirijku boje repe… i dalje je hranila Hillaryjevog ratnika. Hillaryin odgovor također je bio pomalo pogrešan: “njezina odlučnost da proširi američku vojnu intervenciju u Siriji kako bi uključila “zonu zabrane letova”, za koju američki vojni zapovjednici kažu da bi zahtijevala golemu operaciju koja bi ubila mnogo Sirijaca, i vojnika i civila, eliminirati sirijske sofisticirane sustave protuzračne obrane i njezino zrakoplovstvo.”

      Ispada da se pretura skromniji prijedlog. Umjesto zone "zabrane letenja" (što znači da samo zrakoplovi NATO-a i SAD-a mogu letjeti), sada se šapuće o "zoni bez bombardiranja" koja ima smisla i ne može se koristiti za uništavanje sirijske vlade kao što je "zona zabrane leta" korištena za uništenje libijske vlade.

      • Stefan
        Listopada 14, 2016 na 04: 51

        Naravno, novi ratni zločin trebaju plasirati u više "palijativnih" termina kako bi ga prodali Amerikancima, jer je šira javnost konačno dešifrirala značenje riječi "zona zabrane letenja" (što otprilike znači "ratni zločin" ”).

        Što se tiče "zone bez bombi", trebali biste to prevesti kao "zona dopuštena samo za bombe u SAD-u".

        Inače smo prevareni vlastitom naivnošću.

Komentari su zatvoreni.