Zabrinjavajuće praznine u novom izvješću o MH-17

Ekskluzivno: Nova optužba za rusko suučesništvo u obaranju Malaysia Airlinesa 2014. temeljila se na presretanju ukrajinskih obavještajnih podataka koji su selektivno tumačeni dok su suprotne informacije ignorirane, piše Robert Parry.

Robert Parry

Ključ zaključak nizozemske kaznene istrage o umiješanosti Rusije u obaranje leta 2014 Malaysia Airlinesa 17. uvelike se oslanjao na kriptične presretanje telefonskih razgovora koje je dostavila ukrajinska obavještajna služba i kojima je pridano inkriminirajuće značenje koje nije jasno potkrijepljeno riječima.

Činilo se da su istražitelji također ignorirali druga presretanja to je bilo u suprotnosti s njihovim zaključcima, uključujući jedan razgovor za koji se činilo da se odnosi na ukrajinski konvoj, a ne onaj kojim su zapovijedali etnički ruski pobunjenici, koji se približavao zračnoj luci u Lugansku, stavljajući ukrajinske trupe duboko u teritorij pobunjenika.

Boeing 777 Malaysia Airwaysa poput onog koji se srušio u istočnoj Ukrajini 17. srpnja 2014. (Autor fotografije: Aero Icarus iz Züricha, Švicarska)

Boeing 777 Malaysia Airwaysa poput onog koji se srušio u istočnoj Ukrajini 17. srpnja 2014. (Autor fotografije: Aero Icarus iz Züricha, Švicarska)

Taj je razgovor bio među pet koje je Zajednički istražni tim (JIT) objavio tražeći pomoć javnosti u identificiranju osoba od interesa za obaranje MH-17. Činilo se da pozivatelji razgovaraju o informacijama iz Moskve o kretanju konvoja, ali oni ga opisuju kao "Ukrops" ili ukrajinski vojni konvoj.

“B: Govorim o potvrdi konvoja koji ide u smjeru zračne luke... Moskva/Moskva je potvrdila... oni to vide. Je li to... što je... Ukrops konvoj?

“O: Konvoj koji ide u smjeru zračne luke? Da.

“B: I kako je prošlo?

“O: Najvjerojatnije kroz Sabovku,” što JIT tumači kao grad Sabivka, oko pet milja zapadno od Luganska i oko 92 kilometara sjeveroistočno od Donjecka, dvije pobunjeničke prijestolnice. Zračna luka Luhansk udaljena je oko 20 milja južno od središta grada.

Drugim riječima, ako je ovo presretanje od strane JIT-a točno, ukrajinska vojska je djelovala u blizini ruta autocesta kojima bi se koristila navodna ruska raketna baterija Buk. Razgovor se zatim nastavlja, govoreći o mogućoj bitci za zračnu luku:

“B: Dakle, konvoj je potvrđen. Odakle može biti konvoj?

“C: Ne znam odakle to ide. Sa zapada je, zar ne?

“B: Nekako ide sa zapada. Sa zapada. Jebeni kilometar i pol od aerodroma.

“C: Sa aerodroma?

“B: Da.

“C: Ne može biti kilometar i pol od aerodroma jer je tamo naseljeno mjesto, tu su položaji. Vjerojatno... ne znam. Sada će pokušati učiniti nešto. … Mislim da ćemo uskoro dobiti informacije… naše grupe su otišle.

“B: A-ha.

“C: U redu. Pa, ako dođu na aerodrom, potući će se na aerodromu. Što još možemo učiniti?

“B: U redu. Imam te.”

Iako je teško točno znati o čemu ti sugovornici razgovaraju, čini se da se razgovor odnosi na potencijalnu bitku za zračnu luku, a ne na postavljanje raketnog sustava Buk.

Također, da su ukrajinske snage prodrle toliko duboko u teritorij pobunjenika, teško je isključiti mogućnost da je baterija ukrajinskog Buka putovala duž južne rute H-21, koja zaobilazi Donjeck, a zatim ide istočno prema JIT-ovom mjestu pucanja u polju. u blizini grada Pervomaiskyi. H-21 zatim skreće sjeverno prema zračnoj luci Luhansk i gradu Luhansk.

Ukrajinski Bukovi

Videoizvješće JIT-a o slučaju MH-17, koje je objavljeno u srijedu, također se nije bavilo pitanjima o lokaciji nekoliko ukrajinskih raketnih baterija Buk koje je nizozemska (tj. NATO) obavještajna služba postavila u istočnoj Ukrajini 17. srpnja 2014. dan kada je MH-17 oboren. A nalaz iz nizozemske obavještajne službe, MIVD, objavljen prošlog listopada, rekao je da su jedini protuzračni raketni sustavi velike snage u istočnoj Ukrajini u to vrijeme, sposobni srušiti MH-17 na 33,000 stopa i ubiti svih 298 ljudi u avionu, pripadali Ukrajinska vojska, a ne pobunjenici.

Fotografija ruskog raketnog sustava BUK koju je američki veleposlanik u Ukrajini Geoffrey Pyatt objavio na Twitteru u prilog tvrdnji da je Rusija postavila rakete BUK u istočnoj Ukrajini, osim što se čini da je slika fotografija AP-a snimljena na zračnom mitingu blizu Moskve dva godina ranije.

Fotografija ruskog raketnog sustava BUK koju je američki veleposlanik u Ukrajini Geoffrey Pyatt objavio na Twitteru u prilog tvrdnji da je Rusija postavila rakete BUK u istočnoj Ukrajini, osim što se čini da je slika fotografija AP-a snimljena na zračnom mitingu blizu Moskve dva godina ranije.

Iako bi se činilo da je lokacija ukrajinskih sustava Buk ključna za istragu - barem u eliminaciji drugih osumnjičenih - JIT djeluje prema sporazumu s ukrajinskom vladom koji mu dopušta da stavi veto na objavljivanje informacija. Ukrajinska obavještajna služba SBU, koja je predstavljala vladu u Kijevu u JIT-u, također ima među svojim službenim odgovornostima zaštitu tajnih informacija koje bi mogle biti štetne za Ukrajinu.

U vezi s tvrdnjom JIT-a da je raketni sustav Buk prešao s ruskog teritorija, video izvješće navodi: “Svi podaci o telekomunikacijama i presretnuti telefonski pozivi koje je pregledao istražni tim pokazuju da je Buk/TELAR (samostojeći operativni sustav) bio unesena u Ukrajinu iz Ruske Federacije.”

Ali kao dokaz JIT navodi jedan presretnuti telefonski razgovor, koji – prema prijevodu JIT-a – ne koristi riječ Buk iako se odnosi na dio opreme koji se može kretati sam ili se može transportirati kamionom. To bi mogao biti sustav Buk, ali bi se mogao primijeniti i na mnoge druge sustave oružja.

U presretnutom pozivu, jedan je govornik rekao, "prešlo je, prešlo je granicu". Narator videoizvještaja JIT-a zatim dodaje: "Buk/TELAR je prešao crtu, drugim riječima, prošao je granicu." Ali ovdje postoje dvije pretpostavke: da je neidentificirano oružje Buk i da "linija" znači granica. To bi mogao biti slučaj, ali su moguća i druga tumačenja.

Još jedna ključna točka, sporna lokacija takozvanog videa "bijega" raketnog sustava Buk kojem nedostaje jedna raketa, jednostavno se tvrdi kao činjenica bez objašnjenja o tome kako je JIT došao do svog zaključka stavljajući lokaciju blizu Luganska.

Dok su zapadni mainstream mediji JIT-u dali veliki kredibilitet, sam JIT je priznao ovisnost o ukrajinskoj SBU, koja je oblikovala istragu dostavljajući svoj izbor presretanja telefona.

Ipak, SBU je daleko od neutralne strane u istrazi, niti ima čiste ruke u vezi s ukrajinskim građanskim ratom koji je uslijedio nakon puča koji su poduprle SAD i svrgavanja izabranog predsjednika Viktora Janukoviča 22. veljače 2014., te izazvao ustanak među etničkim Ruski Ukrajinci koji su predstavljali Janukovičevu političku bazu na istoku i jugu.

Od tada je SBU bio na prvoj crti slamanja pobune korištenjem kontroverznih taktika. Krajem lipnja 2016., pomoćnik glavnog tajnika Ujedinjenih naroda za ljudska prava Ivan Šimonović optužio je SBU da osujećuje istrage UN-a o njegovoj navodnoj ulozi u mučenju i drugim ratnim zločinima.

Šimonović kritikovao SBU jer “nije uvijek omogućio pristup svim mjestima gdje se zatočenici mogu držati. … OHCHR (Ured visokog povjerenika UN-a za ljudska prava) također nastavlja primati izvještaje o mučenju i zlostavljanju, samovoljnom i inkomunikado pritvoru od strane SBU-a, posebno u zoni sukoba.

“Mučenje i prijetnje članovima obitelji, uključujući i seksualne prijetnje, nikada nisu opravdane, a počinitelji će prije ili kasnije odgovarati. ... Ratni zločini, zločini protiv čovječnosti i teška kršenja ljudskih prava ne mogu biti predmet amnestije.”

Ipak, SBU je snažno utjecao na smjer JIT-a, koji je uključivao Ukrajinu zajedno s Nizozemskom, Belgijom, Australijom i Malezijom. Sporazum o JIT-u dao je Ukrajini pravo veta na ono što će biti pušteno – iako su ukrajinske vojne jedinice bile među logičnim osumnjičenicima u slučaju MH-17,

Oslanjajući se na ukrajinsku obavještajnu službu

Ranije ove godine, an interno izvješće opisivanje operacije JIT-a otkrilo je koliko su istražitelji postali ovisni o informacijama koje je dao SBU. Prema izvješću, SBU je pomogao u oblikovanju istrage o MH-17 tako što je dostavio izbor presretanja telefonskih razgovora i drugog materijala koji vjerojatno ne bi uključivao osjetljive tajne koje bi implicirale SBU-ove političke nadzornike u Ukrajini. No čini se da JIT nije bio svjestan ovog sukoba interesa, rekavši:

Ukrajinski predsjednik Petro Porošenko rukuje se s američkim državnim tajnikom Johnom Kerryjem tijekom dolaska na sastanak u Kijev, Ukrajina, srpnja 7, 2016. (Fotografija State Departmenta)

Ukrajinski predsjednik Petro Poroshenko rukuje se s američkim državnim tajnikom Johnom Kerryjem dok stiže na sastanak u Kijevu, Ukrajina, 7. srpnja 2016. (Fotografija State Departmenta)

“Od prvog tjedna rujna 2014., istražni službenici iz Nizozemske i Australije radili su ovdje [u Kijevu]. Oni ovdje blisko surađuju sa Službom za sigurnost i istragu Ukrajine (SBU). Odmah nakon pada, SBU je omogućio pristup velikom broju prisluškivanih telefonskih razgovora i drugim podacima. …

“U početku prilično formalna, suradnja sa SBU postajala je sve fleksibilnija. 'Posebno zahvaljujući analizi podataka uspjeli smo dokazati našu dodanu vrijednost', kaže [dužnosnik nizozemske policije Gert] Van Doorn. 'Od tada na sve načine primjećujemo da se s nama otvoreno obračunavaju. Dijele svoja pitanja s nama i razmišljaju koliko god mogu.'”

Interno izvješće JIT-a nastavlja: „S prisluškivanim telefonskim razgovorima SBU-a postoje milijuni ispisanih redaka s metapodacima, na primjer, o korištenom mobilnom tornju, trajanju poziva i odgovarajućim telefonskim brojevima. Istražni službenici sortiraju te podatke i povezuju ih kako bi potvrdili pouzdanost materijala. …

“Do sada su istražitelji sigurni u pouzdanost materijala. 'Nakon intenzivne istrage, čini se da je materijal vrlo dobar', kaže Van Doorn, 'što je također pridonijelo međusobnom povjerenju'.”

Još jedna zabrinutost oko toga kako bi SBU mogao manipulirati istragom JIT-a je da bi dugi zadaci istražitelja u Kijevu tijekom razdoblja duljeg od dvije godine mogli stvoriti kompromitirajuće situacije. Kijev ima reputaciju europskog legla prostitucije i seks turizma, a postoji mogućnost da se između australskih i nizozemskih istražitelja i ukrajinskih obavještajaca razviju i drugi ljudski odnosi.

Prema izvješću JIT-a, četiri istražitelja iz Australije stacionirana su u Kijevu na tromjesečnim rotacijama, dok se nizozemska policija izmjenjuje u dva tima od po pet ljudi u razdoblju od "dva tjedna", odnosno dva tjedna.

Relativna izolacija australskih istražitelja dodatno povećava njihovu ovisnost o ukrajinskim domaćinima. Prema izvješću, “Australski istražitelji nalaze se 26 sati leta udaljeni od svoje domovine i moraju se nositi s velikom vremenskom razlikom. 'Za nas Australce teže je stupiti u kontakt s našom matičnom bazom, zbog čega je naša operacija prilično izolirana u Kijevu', kaže [Andrew] Donoghoe,” viši istražitelj Australske federalne policije.

Pomoć SBU-a, međutim, nije dovela do brzog razrješenja misterija MH-17, sada starog više od dvije godine. Izvješće Nizozemskog odbora za sigurnost u listopadu prošle godine stavilo je mjesto na koje se sumnja da je raketa ispaljena unutar područja od 320 četvornih kilometara, uključujući položaje vlade i pobunjenika.

Prema nalazu nizozemske obavještajne službe također objavljenom prošlog listopada, jedine protuzračne rakete u istočnoj Ukrajini 17. srpnja 2014., koje su mogle pogoditi avion koji leti na 33,000 stopa, pripadale su ukrajinskoj vojsci.

Tu je i tajna pasa koji ne laje zbog neobične šutnje američke obavještajne zajednice. Iako je državni tajnik John Kerry tvrdio da zna mjesto pucanja odmah nakon obaranja, američka vlada je šutjela nakon što su analitičari CIA-e imali vremena procijeniti američke satelitske, elektronske i druge obavještajne podatke.

Izvor kojeg su američki obavještajni analitičari izvijestili rekao mi je da su napad vidjeli kao lažnu ukrajinsku operaciju koja uključuje tvrdokornog oligarha s mogućim motivom obaranja službenog zrakoplova ruskog predsjednika Vladimira Putina koji se toga dana vraćao iz Južne Amerike, sa sličnim oznakama kao MH-17. Ali nisam uspio utvrditi je li ta procjena predstavljala disidentsko ili konsenzusno stajalište unutar američke obavještajne zajednice.

Sa svoje strane, ruska vlada je zanijekala opskrbu istočnoukrajinskih pobunjenika sustavom Buk iako su pobunjenici posjedovali MANPAD-ove kraćeg dometa s ramena.

Istraživački novinar Robert Parry objavio je mnoge priče o Iran-Contra za The Associated Press i Newsweek 1980-ih. Njegovu najnoviju knjigu, America's Stolen Narrative, možete kupiti u ispišite ovdje ili kao e-knjiga (od Amazon i barnesandnoble.com).

115 komentara za “Zabrinjavajuće praznine u novom izvješću o MH-17"

  1. mobilni_glumac
    Listopada 2, 2016 na 11: 49

    Provjera stvarnosti: službena ruta predsjednika Vladimira Putina bila je udaljena tisućama kilometara – preko Poljske. Pogledajte kartu: gdje je Poljska, a gdje Donjecka oblast.

  2. SaltyGrease
    Listopada 1, 2016 na 17: 37

    Jedna stvar koja nije spomenuta u mnogim izvrsnim člancima ovdje o MH-17: Posjeduje li ruska vojska ceradu? Možda lijepi, veliki, zeleni platneni broj kojim bi prekrili tajni raketni bacač dok ga voze kroz naseljena područja usred bijela dana?

  3. Abe
    Listopada 1, 2016 na 15: 45

    Najviše zabrinjavajuće praznine su između ušiju članova JIT-a koji očito nisu u stanju prebrojati šrapnele, razlikovati lijevu ruku od desne, razlikovati sjever na kompasu od juga ili identificirati lijevi motor od desnog motora zrakoplova.

    Četiri pitanja o MH17 – odgovori koji dokazuju da nizozemska policija, ukrajinska tajna služba i američka vlada lažiraju dokaze o obaranju MH17
    Od Johna Helmera
    http://johnhelmer.net/?p=16468

  4. Listopada 1, 2016 na 12: 04

    Dobar tekst Roberta Parryja. U mom vlastitom pisanju o MH17, na http://www.VeteransToday.com2014., prije nego što su me smjestili u tužiteljstvu za prijevaru o zlonamjernoj bombi, zaključio sam da projektil koji je srušio MH17 nije bio Buk ruske proizvodnje, već kineska verzija HQ-16A, koja se montira na kamion, s posebnim radar. Poznato je da kineska PLA jedinica HQ-16 vježba presretanje na velikim visinama od otprilike travnja 2014. HQ-16 je zračna i može se nositi u zrakoplovu IL-76 PLA Air Force.

    • Rikhard Ravindra Tanskanen
      Listopada 1, 2016 na 20: 48

      Nije bilo zlonamjerno ako ste bili dovoljno nesposobni da povjerujete da Njemačka planira bombardirati Olimpijske igre u Londonu 2012. Upravo sam čitao o vama na Wikipediji.

  5. F
    Listopada 1, 2016 na 03: 26

    Još jedna zabrinjavajuća praznina pojavila se jučer. JIT tvrdi da ima tehnički dokaz svoje putanje lansiranja provođenjem tajno održanih testova detonacije u Finskoj. Tajnost se odnosila na ugovore koje je Finska sklopila s Rusima, kupujući njihove rakete, da tehničke podatke ne izlaže drugim zemljama. JIT je podnio zahtjev za korištenje tehničkih podataka u svom konačnom izvješću, ali Finska je to odbila. Saznavši na predstavljanju JIT-a da su koristili tehničke podatke, Finska je jako razočarana i ne dopušta korištenje bilo kakvih podataka testa za istragu.

    Dakle, JIT još uvijek ne može dokazati putanju i kut rakete, osim ako ne istraže novi test. Čini se da također lažu o godini kada se test izvodi. Tvrde da je to učinjeno prije 'dvije godine', dok Finska tvrdi da je test učinjen 2015. To čini veliku razliku, budući da je tvornica oružja Almaz-Antey provela višestruke testove detonacije 2015., ali su ih DSB i JIT u potpunosti zanemarili. Problem za JIT ovdje je što su Almaz-Antey testovi jedini pouzdani dostupni, ali su u potpunoj suprotnosti sa zaključcima JIT-a. Svi testovi Almaz-Anteya dostupni su na Youtubeu, uključujući prezentacije njihovih zaključaka, koje su mediji i inozemni istraživači ignorirali.

  6. Doktor Dog
    Rujna 30, 2016 na 13: 39

    Smatram sljedeće: kada se prave lažne zastave, (nadam se da svaka normalna, razumna osoba zna da je lažna zastavica, čak i prije bilo kakve istrage), počinitelji obično vole ukazivati, navoditi na neko lažno objašnjenje, ispitujući na taj način pogrešnom smjeru, sve dok se ne može izvući iz nereda. Ovo se dogodilo s ovim slučajem, mislim. Pokušajte razmišljati kao osoba koja je dobila nalog da napravi lažnu zastavu. Kako bi postupio? Jer nije važno samo upucati zrakoplov, već se treba srušiti na teritorij za koji se tvrdi da je pobunjenički. Ovu točku ne trebam objašnjavati, samo zamislite kakva bi bila situacija da se avion sruši na ukrajinskom teritoriju ili na ruskom. Ali avion leti iznad tog spornog teritorija samo par minuta (recimo 5), tako da se samo u tom periodu može gađati avion. Za snimanje je, čini se, potrebna izuzetno profesionalna ekipa, mnogo ljudi, a svi redom rusofobi ili socijalno izopačeni, pa neće govoriti o obaranju. Osim toga, ništa ne jamči da će taj avion biti oboren; zamislite loše napravljenu raketu, nedovršen avion, pogrešne proračune i tako dalje. Dakle, što ću učiniti ako me moja vlada zamoli da napravim plamteću zastavu:
    Jednostavno ću organizirati način da se bojeva glava stavi u avion, da se aktivira prijenosom kroz detonator. Ili bih kombinirao eksploziv s elementima iz bojeve glave. Kada avion bude točno na pravom mjestu, pritisnite gumb. (može i iz pratećeg aviona). Ako stvar ne radi, izvadite bombu i pokušajte ponovno, nitko neće znati. Minimalni utrošak vremena i truda (samo ostvarite pristup zrakoplovu), a rezultat je gotovo zajamčen. Nakon zločina počnite pričati o BUK-u. To je dovoljno. Što misliš?

  7. Carroll Price
    Rujna 30, 2016 na 11: 47

    Dakle, što je novo? Od prvog dana bilo je jasno da će Rusija biti okrivljena za obaranje. Što je, naravno, i bila svrha toga.

  8. Jide Salako
    Rujna 30, 2016 na 11: 23

    “Nedavni civilni radar koji su dali Rusi navodno je u suprotnosti s njihovim izvornim vojnim sekundarnim podacima, koji su prikazivali vojne zrakoplove na nebu. Novi podaci ne pokazuju vojne zrakoplove. Može li civilni radar otkriti vojne zrakoplove?

    Može li netko ovo riješiti, molim vas?

    • Kiza
      Rujna 30, 2016 na 11: 51

      Pogledajte moj odgovor jednoj gospođi iznad. Ako nije dovoljno jasno, pokušat ću ponovno.

      • Francesca
        Rujna 30, 2016 na 17: 53

        Hvala na tome
        Drugo pitanje. Više pravni
        U malo vjerojatnom slučaju suđenja, hoće li obrana imati puni pristup svim dokazima, uz prirodnu pravdu koja poništava ugovor o tajnosti?
        Pretpostavljam da će se ovo nastaviti i nastaviti, propagandna vrijednost za zapadne sile je prevelika da bi istina, kako god se ispostavilo, bila razotkrivena

        • Kiza
          Rujna 30, 2016 na 18: 56

          Nisam pravnik (očito), ali mogu zamisliti dvije moguće pravne upotrebe izvješća JIT-a začinjenog činjenicama Bellingcata i SBU-a:
          1) pravni proces obitelji žrtava na njihovim domaćim sudovima ili na Europskom sudu pravde (međusobno se isključuju)
          2) neka vrsta međunarodnog suda u Haagu (manje od pravog suda) za ratne zločine u Ukrajini, ali samo one koje je počinila Rusija (imunitet za ukro naciste).

          Očito, nijedna od dvije opcije ne bi imala pristup tako tajnim američkim vojnim obavještajnim podacima ili sličnim ESA-inim obavještajnim podacima u koje je JIT bio upućen. Zaista ovisi o tome koliko klokana uskoči na takav sud ili tribunal hoće li izvješće JIT-a biti prihvaćeno kao pouzdano policijsko izvješće. Tribunali u Haagu obično gledaju nekvalitetne suce jer nisu u stalnom radnom odnosu i budući da su “međunarodni” imaju veću propagandnu vrijednost od nacionalnih sudova. Također bih očekivao da će njemački i nizozemski sudovi biti pomalo otporni na Bellingcatovo digitalno i internetsko traganje. Stoga bi najlogičniji sljedeći propagandni korak pokrovitelja ove afere bio osnivanje navedenog Međunarodnog kaznenog suda za ratne zločine u Ukrajini.

  9. Jide Salako
    Rujna 30, 2016 na 09: 15

    Moram priznati da, iako sam se nadao da će ukro-nacisti biti označeni kao krivci u najboljem slučaju i da će slučaj ostati u neizvjesnosti i neriješen u najgorem slučaju, ovaj zabrinjavajući postupak kojem je Amerika pribjegla uvjerava me da je došao do točke nema povratka, njegova duša je beznadno izgubljena i Drugi svjetski rat je neizbježan.

    Svatko tko ima imalo mozga i prati ovu takozvanu “istragu” može jasno vidjeti da nikakve istrage nije bilo. Događaji u 2 godine i 2 mjeseca jasno pokazuju da je Rusija proglašena krivom od trenutka kada je taj avion srušen.

    “Istraga” koja je bila obavijena najvećom tajnošću i u kojoj je između uključenih strana potpisan NDA; “istraga” u kojoj su zanemareni podaci samog proizvođača spomenute rakete Almaz Antey (to je kao da se sruši Boeingov avion, a da Boeing nema nikakve informacije!); “istraga” u kojoj su jedini radarski podaci dostavljeni iz zemlje koja je bez prestanka pozivala na otvorenu i poštenu istragu (Rusija) i koja se temeljila na činjenicama, potpuno zanemareni; “istraga” u kojoj su radari najvjerojatnijeg krivca i utjelovljenja sukoba interesa, Ukrajine, toga dana prigodno bili nefunkcionalni (nad ratnom zonom!); "istraga" u kojoj su izmišljeni i senzacionalni podnesci "društvenih medija i zdravog razuma" koji su odavno razotkriveni i diskreditirani pruženi kao "dokazi"; „istraga” koja nije uspjela objaviti pojedinosti o tome što se dogodilo između kontrole zračnog prometa i zrakoplova ili onoga o snimaču podataka o letu i/ili snimaču glasa u kokpitu; “istraga” koja je prigodno “zaključena” u vrijeme kada Hegemonovi “umjereni” glavari posrću i postoji uvijek očajnička i hitna potreba da se Rusija demonizira i drži pod kontrolom.

    Ljudi koji vode Ameriku doista su vrlo opasni, nepromišljeni i krajnje očajni. Poput obje invazije na Irak, kemijskog napada na Ghoutu 2013., "humanitarne" intervencije u Libiji, napada na UN-ov konvoj pomoći i baba svih njih, 911, psihopati u Washingtonu ne mare za činjenice, vladavinu prava ili znanost.
    Polagani marš prema Drugom svjetskom ratu nastavlja se nesmanjenom brzinom.

  10. Istina
    Rujna 30, 2016 na 08: 21

    Tako su Židovi smješteni u Ministarstvu vanjskih poslova SAD-a uništili Ukrajinu i ukrali vladu, te ubili više od 10,000. A svijet samo uzmiče od toga da to kaže onakvim kakav jest.

    • Rikhard Ravindra Tanskanen
      Listopada 1, 2016 na 20: 43

      Gdje su Židovi ušli u ovo? Nitko nije govorio o Židovima. Mrzim kad ljudi skreću s teme.

  11. Robert
    Rujna 29, 2016 na 20: 49

    Nisam stručnjak i za sada sam samo jednom vidio dijelove prezentacije JIT-a, ali neke stvari koje sam primijetio tijekom gledanja su, osim činjenica koje su već spomenute u drugim komentarima;
    – Telefonski razgovori bili su vrlo jasni (većim dijelom), to jest bez pozadinskih zvukova. Dakle, je li to sve napravljeno u zatvorenom prostoru, daleko od prometa itd.?
    – Test s bojnom glavom BUK-a rađen je s ravnim pločama metala postavljenim oko bojeve glave. Nije li to trebalo učiniti sa zakrivljenim limovima metala s krivuljama okrenutim prema bojnoj glavi? Ne znam, ali čini mi se da bi to stvorilo različite udarne rupe i uzorke, pogotovo jer možete vidjeti kako se plahte presavijaju prema unutra od eksplozije?
    -Dva šuplja i konusna dijela prikazana u BUK usporedbi imaju različite veličine otvora na vrhu.
    – Zašto različite boje polja na prikazanim satelitskim snimkama. (slike pregleda i detalja, razlika između bijelih i zelenih mrlja )
    -Koja je tamnosmeđa linija oko izoranog komada zemlje? izgleda kao puteljak ili puteljak kojeg prije nije bilo. Zašto praviti stazu oko izoranog dijela polja?
    Ne znam je li ovo relevantno ili ne, samo mi misli prolaze kroz glavu gledajući videozapise.
    osim ;
    Ubrzo nakon nesreće Kerry je izjavio da SAD točno znaju kako, što, gdje, tko je to učinio.
    Dakle, gdje su ti dokazi, uštedjeli bi istrazi godine vremena i bez da se JIT toliko oslanja na 'društvene medije'.
    Da snage istočne Ukrajine nisu mislile da se njihovi razgovori slušaju, Rusi bi to sigurno učinili. Jesu li stvarno bili toliko glupi koristeći prava imena ljudi i mjesta umjesto kodnih riječi i upotrebljavajući riječ BUK?

    • F
      Rujna 30, 2016 na 03: 28

      "Ubrzo nakon nesreće Kerry je izjavio da su SAD točno znale kako, što, gdje, tko je to učinio."

      Parry je u članku nekoliko dana nakon nesreće napisao kako je čuo od izvora da američke obavještajne službe imaju satelitske snimke BUK-sustava i infracrvene slike lansiranja i eksplozije. Slike prikazuju sustav BUK i vojnike u nečemu što je izgledalo kao ukrajinske uniforme. Polje je također bilo razbacano bocama, a činilo se da su vojnici pijani.

      To je bilo kad su Kerry i Powers govorili medijima da imaju sve dokaze. Kada su kasnije sa sigurnošću procijenili da se radi o ukrajinskoj vojsci, odjednom su rekli da imaju samo dokaz s društvenih mreža. Bio je i brifing za novinare u kojem se govorilo da Amerikanci misle da Rusija nema ništa s tim, a da za to nema dokaza, što njihovu izjavu da "nemaju ništa" čini još jačom.

  12. Abe
    Rujna 29, 2016 na 20: 42

    Logički osporavani Eliot Higgins predvidljivo inzistira da se "priča potpuno promijenila" na nedavnoj konferenciji ruskog Ministarstva obrane.

    Higgins opet nije u pravu.

    Novinar John Helmer http://johnhelmer.net/?p=16440 je riješio nedosljednost koju su unijeli podaci civilnog radara Utyos-T:

    “Kako je bilo moguće da Utyos-T otkrije i mapira te putanje zapadno i južno prije i tijekom leta MH17, ako generali sada tvrde da je sustavu nedostajao domet ili sposobnost da otkrije objekte zapadno ili južno u posljednjim minutama? Kako je bilo moguće da Utyos-T radar za praćenje propusti ono što je prezentacija generala Kartapolova otkrila 21. srpnja 2014.? Je li moguće da bi vojni uljez, identificiran kao Su-25, mogao ostati ispod radara Utyos-T, a zatim na vidljivoj visini i dometu biti nevidljiv? Čak i ako radarski dokazi od 21. srpnja 2014. navodno postoje nekoliko minuta nakon detonacije zrakoplova, što može objasniti nevidljivost nekoliko minuta prije?

    “Konačno, ako su svi kao dokaz s ruske strane bili podaci radara Utyos-T, što je moglo uzrokovati uništenje zrakoplova, a da nije bio vidljiv 15 minuta prije nego što se to dogodilo?

    “Neovisni nizozemski i njemački analitičari koji istražuju slučaj MH17 otkad je počeo, ne odgovaraju službeno. Njemački analitičar, koji ne želi biti identificiran, komentira: 'Moje gledište je: Rusija ne odgovara zapadnoj propagandi. Svjetski Bellingcatsi iskrivili su tiskovnu konferenciju Ministarstva obrane od 21,2014. srpnja 25. rekavši da je Moskva sugerirala da je SU-17 oborio MH5. Službena Moskva to nikada nije tvrdila... naravno da su tog dana u zraku bili ukrajinski vojni zrakoplovi. Najvjerojatnije neke od njih ispod 5 km, ispod ruskog radara (zato su ih stanovnici mogli vidjeti ispod sloja oblaka). S izuzetkom ovog jednog aviona koji se 1.35 minuta nakon pucnjave popeo iznad 26 km. Na današnjoj konferenciji za novinare [2016. rujna 17.] rekli su da pokazuju 'nasumične' primarne radarske refleksije raspada MH4, ali ne i nadzor nakon ovoga, koji je trajao najmanje XNUMX minute. Tako su zadržavali manje vrijedan materijal. Manje vrijedan u očima Moskve.'”

    Važno je imati na umu da je pravni slučaj u tijeku. Obje strane će iznijeti svoje dokaze. Čini se da Moskva drži svoje karte prilično blizu, nespremna da je mame ljudi poput Higginsa i Bellingcata.

    Higginsu ostaje da vrišti da su on i Bellingcat osobno napadnuti iz Moskve. Nastaje urnebes.

  13. Francesca
    Rujna 29, 2016 na 17: 03

    Možda mi netko ovdje može pomoći?
    Kaže se da je nedavni civilni radar koji su osigurali Rusi proturječan njihovim izvornim vojnim sekundarnim podacima, koji su prikazivali vojne zrakoplove na nebu. Novi podaci ne pokazuju vojne zrakoplove. Može li civilni radar otkriti vojne zrakoplove? Jednako tako, bi li bilo moguće otkriti projektil?
    Bilo tko želi mi objasniti zašto je cijela ova dugačka, skupa, razvučena šarada dokaza društvenih medija počinjena nad ožalošćenim rođacima žrtava MH17, kada su SAD od prvog dana zahtijevale nepobitne dokaze. Zašto prolaziti kroz ovu bolnu igru ​​čekanja kada je “dokaz” već bio tu. Nemojte mi reći da SAD nisu mogle otkriti svoje satelitske mogućnosti iz sigurnosnih razloga. Kada je Ukrajina prethodno oborila civilni zrakoplov i to demantirala, SAD su bile savršeno voljne pokazati svoje radarske podatke svijetu.
    Iskreno govoreći, ukrajinske tvrdnje da je radar ugašen zbog održavanja, a da se vojni radar jednostavno isključio "jer tog dana nijedan ukrajinski zrakoplov nije letio" više su od satire! Oni su u to vrijeme trubili o neizbježnoj ruskoj invaziji i podigli sustave Buk da se tome suprotstave. prijetnja. I ostavili državu bez sustava za uzbunjivanje? Molim vas, uvreda inteligencije je nevjerojatna

    • Kiza
      Rujna 30, 2016 na 11: 30

      Civilni radari mogu otkriti vojne zrakoplove, ali to nije tako jednostavno – uključena su još tri faktora: veličina objekta, udaljenost objekta i transponder na objektu. Civilni radari za kontrolu zračnog prometa uvelike se oslanjaju na transpondere civilnih zrakoplova, koji šalju parametre leta i id radaru kontrole zračnog prometa. Vojni radari imaju mogućnost identificiranja aviona pomoću transpondera, čak i vojni avioni imaju ponekad uključene transpondere, ali vojni radari također imaju znatno veću snagu da mogu detektirati bilo koji leteći objekt (mali vojni avion s isključenim transponderom). Kada nedavno prikupljeni podaci s ruskog civilnog radara niže snage nisu pokazali nikakav vojni mlažnjak u blizini putanje leta MH17, zapadna propaganda se obrušila na ovu "raskorak" s podacima vojnog radara koje su Rusi ranije predstavili u priopćenju za javnost. Ali sasvim je moguće da bi ovaj civilni radar mogao pokazati tri civilna leta vrlo daleko (zbog njihovih transpondera i njihove veličine), dok možda nije mogao pokazati vojni mlažnjak (transponder isključen i manji) u isto područje. Snaga elektromagnetskog zračenja (radara) vrlo naglo opada s udaljenošću (četvrti stupanj), stoga bi ruski civilni radar mogao ukazivati ​​na odsutnost ispaljivanja projektila BUK iz Donbasa (relativno mali, ali blizu radara), također bi mogao ukazivati ​​na udaljene zrakoplove ( veliki i s transponderima), ali možda nisu otkrili udaljeni vojni mlažnjak (mali i transponder isključen).

      Uglavnom, radari su analogni uređaji, dok većina ljudi na zapadu sada razmišlja na digitalan način – ili ima ili nema, da ili ne, jedan ili nula, nema "ovisi" (o tri čimbenici koje sam spomenuo).

      • Kiza
        Rujna 30, 2016 na 12: 11

        PS Ovo je bilo objašnjenje o tzv. nadzornim radarima (civilnim i vojnim). Ali vojska također koristi drugu sasvim drugu vrstu radara koji se naziva radar za ciljanje, a to je radar koji baterija BUK-a mora imati i nijedan Bellingatov video nikada ne prikazuje. Sve Belingcatove snimke, dobivene od SBU-a, prikazuju samo raketno vozilo, nepokriveno (nikada nisam čuo za tajni vojni transport usred dana, plus čak i bez cerade preko vozila ili ozbiljnije odgovarajuće kamuflaže), kao da želeći pokazati projektil koji nedostaje SBU kamerama koje čekaju.

        Videozapisi i fotografije Bellingcata/SBU-a o prijevozu ruskog BUK-a toliko su gruba i glupa propagandna manipulacija da ni Bellingcat ni operateri SBU-a ne zaslužuju novac koji su za to plaćeni. No opet, to je sada standard zapadne propagande – svaki teroristički čin se domaćoj publici prikazuje s istom aljkavošću.

        • Kiza
          Rujna 30, 2016 na 12: 40

          Još jedna stvar o videima "Ruski BUK prijevoz". Uvijek se radi o jednom raketnom vozilu koje putuje otkriveno usred dana i bez ikakve pratnje. Više sliči stočnom nego vojnom transportu.

          U pravom transportu BUK-a sudjelovalo bi nekoliko vozila: za rakete, za radar, za zapovjedništvo, te najmanje jedan džip ispred i jedan iza. Svi bi tereti bili pokriveni i kamuflirani i po mogućnosti bi putovali noću. Ovako djeluju sve vojske.

          • I pravda za sve
            Rujna 30, 2016 na 13: 50

            Kiza nisi u pravu. Postoje Bukovi nadograđenog tipa s radarom, iako imaju ograničenu sposobnost pokrivanja od 120 stupnjeva i ne prepoznaju tip zrakoplova. Ako je pravilno postavljen, može sam zaključati metu i voditi projektil. Činjenica da se prevozi nekamuflirana govori da su bili sigurni da je siguran i da žele pokazati da ga imaju. Bila je tu pratnja nekoliko civilnih automobila.

          • Kiza
            Rujna 30, 2016 na 18: 27

            Mora da je to bilo smanjenje troškova u ruskoj vojsci - imali su nekoliko milijuna dolara za kupnju najnovijeg modela BUK-a (s integriranim radarom), ali im je nedostajalo 50 dolara za kupnju cerade za pokrivanje tereta tajnog transporta kroz stranu zemlju . Putovali su u pratnji civilnih vozila (vjerojatno su trubili, nema zvuka na video zapisima). Zatim su krenuli slikovitom rutom kroz sva naseljena mjesta kako nijedan Ukrajinac s mobitelom ne bi propustio snimiti snimak ili video tajnog prijevoza. Pozivamo sve morone, dobrodošli u Bellingcat i JIT istrage!

  14. I pravda za sve
    Rujna 29, 2016 na 15: 02

    Za mene je kvaliteta nalaza JIT-a proporcionalna pokušajima gospodina Parryja i njegovih obožavatelja da ih odbace.

  15. Cheryl
    Rujna 29, 2016 na 14: 30

    Muka mi je i umoran sam od službenog Washingtona, MSM-a, Hillary DNC, itd. kažu da su krivi Rusi. Krivi Ruse za sve su krivi Rusi. Bože

  16. Yonatan
    Rujna 29, 2016 na 13: 30

    Koji je to sustav Buk uopće bio? 321? 312? 322? Možda su zli Rooskiesi krenuli krivudavim putem kako bi si dali vremena da nekoliko puta prekriže broj.

  17. Abe
    Rujna 29, 2016 na 12: 49

    ThreatConnect, pružatelj platforme za obavještavanje o prijetnjama (TIP) koji zarađuje milijune na tržištu američkog ministarstva obrane i obavještajne zajednice, sada vrišti da su Eliot Higgins i Bellingcat mete "ruske perfidnosti".

    U svojoj kronici "zlonamjerne aktivnosti" koja je navodno usmjerena na Bellingcat, reklama ThreatConnect maskirana kao novinski članak naglašava Bellingcatovu "komunikaciju sa JIT-om".

    https://www.threatconnect.com/blog/russia-hacks-bellingcat-mh17-investigation/

    • Kiza
      Rujna 30, 2016 na 11: 02

      Morate priznati da je Higgins vrlo dobar u samopromociji, baš kao da je bivši prodavač (ženskog donjeg rublja). Ali čekajte, on je bivši prodavač. Možda je prije prodavao donje rublje NATO crossdresserima, pa nije bio tako velik potez u karijeri da počne drugima prodavati njihove (dez)informativne proizvode.

      Ti podli Rusi, oni obaraju civilne zrakoplove i onda hakiraju Bellingcatova računala kako bi kaznili poštene istraživače njihovih zločina.

  18. Joe L.
    Rujna 29, 2016 na 11: 26

    Već sam znao da će zaključak nedvojbeno okriviti Rusiju zbog manjkave istrage od samog početka. Možda su pobunjenici to i učinili, ali činjenica da je mogući osumnjičenik u istrazi bio dio same istrage, budući da je to Ukrajina, tjera me da sumnjam u sve u izvješću. Također imam još mnogo pitanja na koja ne vjerujem da ću ikada dobiti odgovore.

    1) Zašto je civilnom zrakoplovu dopušteno letjeti iznad ratne zone u kojoj su zrakoplovi oboreni samo tjedan dana prije?

    2) Zašto je mogućem osumnjičeniku u istrazi, Ukrajini, bilo dopušteno dati informacije za istragu uz pravo veta na bilo koju iznesenu informaciju? To je kao da potencijalni prljavi policajci ili mogući kriminalci sami sebe istražuju.

    3) Znamo da su američki sateliti pomno promatrali Ukrajinu i vjerujem da je bio relativno sunčan dan kada je oboren MH-17 – pa ako su SAD imale dimni pištolj protiv Rusije, zašto ga onda nisu upotrijebile umjesto da su upotrijebile “ YouTube” videa i društvenih medija kao što je istaknuo Matt Lee iz AP-a na brifingu State Departmenta?

    4) Ako su pobunjenici u istočnoj Ukrajini krivi za obaranje MH-17, zašto su onda predali crnu kutiju za početak? Ne znam za vas, ali ako sam ja nekoga ubio, neću predati nož. Ako su pobunjenici krivi, zašto onda nisu uništili crnu kutiju ili učinili da ona nestane?

    Čini mi se samo da je zaključak izvučen satima nakon obaranja MH-17 i svi dokazi koji su prikupljeni nisu bili da se dokaže tko je kriv, već da se podupre unaprijed određeni zaključak - da je Rusija kriva. To je zbog prekomjerne upotrebe "društvenih medija" umjesto stvarnih obavještajnih podataka, upotrebe navodnih "neovisnih" blogera koji su povezani s Atlantskim vijećem i NATO-om (također ih financira USAID), omogućujući jednom od mogućih osumnjičenika nevjerojatnu količinu moć nad samom istragom itd. Pa, mislim da Carstvo uvijek treba neprijatelja, Vojno-industrijski kompleks je sretan, a klin se zabija između Europe i Rusije kako bi se napravio prostor za TTIP sporazum za koji sam siguran da će vidjeti Amerikance ( i kanadski) ukapljeni prirodni plin koji će teći diljem Europe u godinama koje dolaze. Sada, ako se Imperij samo može riješiti Assada, onda mogu osigurati tamošnje cjevovode tako da njihovi saveznici na Bliskom istoku također mogu iskoristiti nepredviđenu dobit opskrbljujući Europu energijom, a sve se prodaje za moćni američki dolar.

    • Bruce Grant
      Rujna 29, 2016 na 15: 17

      Bok Joe L.

      Hvala na zanimljivoj, logičnoj i dobro napisanoj argumentaciji. Čini se da ste u vrlo maloj manjini, ali pozdravljam vašu inteligenciju i smjer vaših misli.

      Kad bi se samo više ljudi ponašalo kao vi... još jednom hvala, gospodine!

    • Abe
      Rujna 29, 2016 na 20: 20

      MH 17 Inquiry (6 Epizoda) – YouTube kanal
      https://www.youtube.com/channel/UCOxniqHwXrUV2S6RZIIycEg

      Video epizode su profesionalno napisane i producirane.

      Bruce Grant, koje je vaše profesionalno iskustvo?

      Molimo navedite detaljnije informacije, uključujući URL web stranice (ruski i/ili engleski) i e-poštu za novinare koji žele kontaktirati istraživačku skupinu koja je proizvela video seriju MH 17 Inquiry.

    • F
      Rujna 29, 2016 na 23: 59

      “Zašto je civilnom zrakoplovu dopušteno letjeti iznad ratne zone u kojoj su zrakoplovi oboreni samo tjedan dana prije?”

      Na dan obaranja MH17, prema DSB-u, iznad ove ratne zone letjelo je 160 zrakoplova. To je od 00:00 do vremena neposredno nakon pada, oko 14 sati kasnije. To je 2400 minuta za 160 letova, u prosjeku 15 letova po satu. Dakle, na dan obaranja iu danima prije 17. srpnja avion je nadlijetao ovo ratno područje u prosjeku svake 4 minute.

      Ukrajinska vojska imala je vlastitu postavu sustava BUK u tom području. Višestruki sustavi prema ruskom modu i nizozemskom MIVD-u, ali postoji dokaz za barem jedan, koji je emitiran u dnevnom UA-izvještaju i postavljen na Youtube https://youtu.be/Q3MomxNHnUA?t=281 Onaj na 4:56 bio bi potpukovnik Vladislav Seleznyov, također glasnogovornik ATO-a za Krim, i iza mnogih javno iznesenih optužbi i dezinformacija protiv Rusa.

      UA je također morala znati da ako pobunjenici uhvate jedan od ovih BUK-ova da će ga upotrijebiti protiv svojih zrakoplova koji su bombardirali civile na istoku. Dan prije obaranja, 16. srpnja, 2 mlažnjaka bombardirala su stanove i ubila 11 civila u proruskom selu Shizhne. Okrivljeni su Rusi.

      Zatim provjerite ovu poruku koja je (izvorna) od 16., također od istog glasnogovornika kao i na videu, dan prije obaranja MH17: “RECENDING: UKR ATO spox Vladyslav Seleznyov say Kijev ima dokaz da Buk/SA-11 AD sustavi ušli u Ukrajinu iz Rusije — Interfax” https://twitter.com/20committee/status/489851108249321473 i zaključiti da su šanse za veliku katastrofu bile ogromne.

      No umjesto toga, Ukrajina je držala svoj zračni prostor otvorenim i prilično je očito da nije MH17 taj koji bi bio oboren, to bi bio drugi zrakoplov koji bi u prosjeku letio svake 4 minute.

      Također se može pretpostaviti, budući da se radi o istoj boginji, poruka koja je dan ispred mogla bi biti dio nečeg zlokobnog. Činjenice su: Oni su postavili BUK, tvrde da ga Rusi imaju i dan nakon toga, MH17 je oboren.

      • F
        Rujna 30, 2016 na 00: 12

        Samo da dodam ovu misao? Zašto nijedna druga obavještajna agencija u svijetu nije preuzela ovu javno objavljenu izjavu glasnogovornika Antiterorističke organizacije?

        Ne mogu vjerovati da takvu poruku nije primijetila niti pokrenula nijedna obavještajna služba.

        Ono što sam mogao zamisliti je da obavještajne službe nikada nisu ozbiljno shvatile ukrajinske optužbe protiv ruske umiješanosti, jer su bile propaganda i “nema razloga za brigu”. Dakle, zapravo je ishod istražnog tima JIT-a od prije nekoliko dana već postavljen kao propaganda dan prije obaranja MH17?

        • F
          Rujna 30, 2016 na 00: 32

          Da bude jasno. Moj post od 12:12 nadovezuje se na poruku objavljenu u 11:59. Ova poruka sadrži nekoliko poveznica i stoga trenutno čeka moderiranje.

  19. Jarno Jakonen
    Rujna 29, 2016 na 11: 12

    Izvješće MIVD-a zapravo ne kaže da je jedini BUK pripadao ukrajinskoj strani, već samo da nizozemske obavještajne službe u to vrijeme nisu imale saznanja o drugom oružju koje može srušiti putnički zrakoplov. Kontekst izvješća bio je utvrditi moguću krivnju nizozemskih obavještajaca u pogrešnoj procjeni rizika od letenja civilnih zrakoplova u tom području, a ne utvrditi gdje se nalaze BUK-ovi.

    G. Parry, siguran sam da ste toga bili svjesni, ali ste dvaput u članku pogrešno upotrijebili izvješće MVID-a. Očekivao sam da će novinar vašeg kalibra biti malo oprezniji s namjernim izvrtanjem istine. Naravno, imamo pravo na svoje mišljenje, ali ne i na svoje činjenice.

    • Abe
      Rujna 29, 2016 na 12: 24

      Robert Parry je činjenično točan u korištenju MIVD izvješća.

      Stranica 23 izvješća MIVD-a definira pojam "snažnih protuzračnih sustava" i izričito navodi da su određeni broj tih sustava posjedovale ukrajinske oružane snage i da su se nalazili u istočnom dijelu zemlje:

      “Opći dojam u pogledu protuzračnih obrambenih sustava bio je da su Rusi naoružani
      snage su posjedovale napredne sustave koji su bili instalirani na teritoriju Ruske Federacije u blizini granice s Ukrajinom. Ovi sustavi su imali dovoljan domet da mogu pogoditi civilni zrakoplov na visini krstarenja, koja je visina od najmanje 7.5 kilometara.24 Protuavionski sustavi koji imaju dovoljan domet da dosegnu tu visinu u daljnjem tekstu nazivaju se snažnim protuavionskim sustavima .

      “Prema informacijama MIVD-a, ukrajinske oružane snage uglavnom su posjedovale zastarjele resurse, uključujući, međutim, određene moćne protuzračne sustave. Određeni broj ovih sustava nalazio se u istočnom dijelu zemlje.”

      english.ctivd.nl/binaries/ctivd-eng/documents/reports/2015/10/13/index/ctivd-toezichtsrapport-nr-43-en.pdf

      • Bruce Grant
        Rujna 29, 2016 na 15: 13

        Da… on je činjenično točan! Ali, ruske snage dale su informaciju da su izgledi za pogađanje takve mete s njihovih položaja u blizini granice imali malu vjerojatnost postizanja 'pogotka' i da je daleko svrsishodnije koristiti rakete zrak-zrak, ispaljene iz neposredne blizine s vrhunska točnost uz daleko nižu cijenu radne snage i materijala!

        Bio je to MiG 29 koji je oborio let MH17, a tome je svjedočilo dosta ljudi bez ikakve sjekire!

        • I pravda za sve
          Rujna 29, 2016 na 15: 48

          @ Bruce Grant čak i Rusi sada govore da u blizini MH-17 nije bilo nijednog drugog zrakoplova. Dakle, verzija s MiG-om 29 može se odbaciti.

        • Abe
          Rujna 29, 2016 na 16: 10

          Nema "ali..." u pogledu činjenične točnosti Parryjeva izvješća.

          JIT teza je činjenično neodrživa. Nikakva nagađanja nisu potrebna da bi se to istaknulo.

        • Abe
          Rujna 29, 2016 na 19: 55

          MH 17 Inquiry (6 Epizoda) – YouTube kanal
          https://www.youtube.com/channel/UCOxniqHwXrUV2S6RZIIycEg

          Video epizode su profesionalno napisane i producirane.

          Bruce Grant, koje je vaše profesionalno iskustvo?

          Molimo navedite detaljnije informacije, uključujući URL web stranice (ruski i/ili engleski) i e-poštu za novinare koji žele kontaktirati istraživačku skupinu koja je proizvela video seriju MH 17 Inquiry.

      • Jarno Jakonen
        Rujna 29, 2016 na 15: 57

        Abe, čini se da si promašio bit. Ne sporim da MIVD nije imao nikakvih saznanja o moćnim protuzračnim sustavima u rukama pobunjenika u to vrijeme. Ali izvješće se odnosi na informacije koje je MIVD imao u to vrijeme ili neposredno prije incidenta, a ne na ono što znamo sada retrospektivno kada je isplivalo više dokaza. Preformulirati ovo u "Prema nalazu nizozemske obavještajne službe također objavljenom prošlog listopada, jedine protuzračne rakete u istočnoj Ukrajini 17. srpnja 2014. […] pripadale su ukrajinskoj vojsci" dovodi u zabludu, jer slučajni čitatelj koji zna ako ne provjerite izvorno izvješće ostavio bi se dojam da je to bio konačni stav MIVD-a od listopada 2015., što nije namjera izvornog izvješća.

        To bi bila ista situacija kao da se izvješćuje da “policija nije imala saznanja da je osumnjičenik naoružan” kao “prema policiji, osumnjičenik nije bio naoružan”. Vidiš li razliku?

        • Abe
          Rujna 29, 2016 na 16: 32

          Stajalište MIVD-a od listopada 2015. jasno je navedeno u gore citiranom izvješću. Parry je apsolutno u pravu u svom formuliranju činjenica.

          Nadalje, budući da je izvješće MIVD-a ispravno identificiralo ukrajinske oružane snage kao posjednike moćnih protuzračnih sustava smještenih u istočnoj Ukrajini 17. srpnja 2014., tada se ukrajinska vojska može lako identificirati kao naoružani osumnjičenik, svakako u smislu sredstava i mogućnosti.

          Stoga je izvješće JIT-a situacija naoružanog osumnjičenika koji nadzire policijsku istragu.

          Čini se da ste vi i većina zapadnih medija odlučni promašiti bit.

          • Kiza
            Rujna 30, 2016 na 09: 50

            Razmišljao sam potpuno isto – naoružani osumnjičenik koji nadzire policijsku istragu s pravom veta na ono što je u policijskom izvješću. Očito bi samo pokvarena policija pod takvim uvjetima sudjelovala u istrazi i pisala izvještaje.

            Ali pogledajte moju paralelu s istragom FBI-a protiv Hillary Clinton – takav pristup nije jedinstven na Zapadu gdje “nitko nije iznad zakona”, ali onda se zakon mijenja prema osobi/ljudima koji su uključeni. Zamislite samo da se to dogodilo pod Janukovičem – bi li njegova demokratski izabrana vlada uspjela izbjeći krivnju što nije zatvorila zračni prostor iznad ratne zone? Bilo bi beskrajno zapadnjačko vrištanje.

    • Abe
      Rujna 29, 2016 na 13: 09

      Jarko Jakonen, krivo optužujete novinara vrlo visokog kalibra za namjerno izvrtanje istine. Sigurna sam da ste toga bili svjesni. Vjerujem da postoji naziv za takvo ponašanje.

      Imamo pravo na svoje mišljenje, ali očekujem da će čitatelji Consortium Newsa biti oprezniji.

      • Jarno Jakonen
        Rujna 29, 2016 na 16: 05

        Naziv za takvo ponašanje je “konstruktivna kritika”. Nadam se da će mr. Parry će pročitati moju poruku i da je to bila iskrena pogreška koju je trebalo ispraviti, a ne namjerni pokušaj obmanjivanja. Ispričavam se zbog izbora riječi.

      • Abe
        Rujna 29, 2016 na 20: 13

        Da, jako loš "izbor riječi" JJ, iskreno. Molimo pokušajte biti malo konstruktivnije pažljivi u svojim raspravama, kako neka budala ne bi završila lažno podržavajući vašu, hm, "točku".

    • I pravda za sve
      Rujna 29, 2016 na 15: 40

      Jarno Jakonen, podržavam vas. Stalno izvrće izvješće MIVD-a u zadnjih 6 članaka koliko se sjećam.
      Abe, imaš problema s logikom prijatelju. MIVD je imao samo pozitivne informacije o manpadima u posjedu proxyja i nije imao uvjerljive informacije o SAM-ovima. Također je rečeno da su Rusi imali SAM blizu ukrajinske granice iu toj regiji. Zabluda je reći da su SAMO Ukrajinci imali SAM-ove.

      • Abe
        Rujna 29, 2016 na 16: 45

        Evo opet, obožavatelju Bellingcata.

        AndJusticeForAll već nekoliko mjeseci prati odjeljak komentara u člancima Consortium News o Ukrajini i MH-17.

        Tipična igra ovog lika uključuje glasne optužbe za "laži" i "manipulaciju" kad god Robert Parry razotkrije neutemeljene tvrdnje Eliota Higginsa, australskih "60 minuta", Atlantic Councila, New York Timesa i drugih propagandnih megafona "hibridnog rata". .

      • Abe
        Rujna 29, 2016 na 17: 33

        “Prema informacijama MIVD-a, ukrajinske oružane snage uglavnom su posjedovale zastarjele resurse, uključujući, međutim, određene moćne protuzračne sustave. Određeni broj ovih sustava nalazio se u istočnom dijelu zemlje.”
        – Izvješće MIVD-a iz listopada 2015., stranica 23
        http://english.ctivd.nl/binaries/ctivd-eng/documents/reports/2015/10/13/index/ctivd-toezichtsrapport-nr-43-en.pdf

        "Nalaz nizozemske obavještajne službe, MIVD, objavljen prošlog listopada, kaže da su jedini protuzračni raketni sustavi velike snage u istočnoj Ukrajini u to vrijeme […] pripadali ukrajinskoj vojsci, a ne pobunjenicima."
        – Robert Parry

        Fraze "u istočnom dijelu zemlje" i "u istočnoj Ukrajini" činjenično su jednake za sve osim za one s logičkim izazovima koji ne mogu čitati kartu.

        • I pravda za sve
          Rujna 30, 2016 na 09: 08

          i što je pisalo o ruskim SAM-ovima blizu ukrajinske granice?

          • Abe
            Rujna 30, 2016 na 12: 02

            Buk SA-11 projektili zemlja-zrak (SAM) zadovoljavaju MIVD definiciju "snažnih protuzračnih sustava".

            Izvješće MIVD-a iz listopada 2015. jasno navodi da su ukrajinske oružane snage posjedovale brojne moćne protuzračne sustave smještene u istočnoj Ukrajini 17. srpnja 2014.

            Osnovna činjenica čini Ukrajinu razumno naoružanim osumnjičenikom.

            Izvješće JIT-a zanemaruje osnovnu činjenicu jer je Ukrajina članica JIT-a s pravom veta na ono što će biti objavljeno.

        • Abe
          Rujna 30, 2016 na 11: 43

          “Od početka nemira u istočnoj Ukrajini postavilo se pitanje primaju li separatisti materijalnu potporu i obuku od Ruske Federacije. Bilo je prikladno da se ovom pitanju posveti pažnja u istrazi MIVD-a. Iako su postojale informacije koje su upućivale na to da je Ruska Federacija snabdjevala separatiste teškim naoružanjem, nije bilo naznaka da se radi o moćnim protuzračnim sustavima.”

          – Izvješće MIVD-a iz listopada 2015., stranica 23
          http://english.ctivd.nl/binaries/ctivd-eng/documents/reports/2015/10/13/index/ctivd-toezichtsrapport-nr-43-en.pdf

          • I pravda za sve
            Rujna 30, 2016 na 13: 36

            sve smo bliži. čitaj dalje.

    • F
      Rujna 30, 2016 na 02: 56

      Kako su mogli ne znati? Glasnogovornik ukrajinskog ATO-a rekao je dan prije obaranja da su Rusi prešli njihovu granicu sa sustavom BUK/SA-11 AD. Poruka je bila i na Twitteru, prije obaranja MH17. Kako su obavještajne službe mogle propustiti takvu poruku? Kako Twitter ignorira izraz "SA-11 AD sustavi"?

      16. srpnja 2014. – UKR ATO spox Seleznyov kaže da Kijev ima dokaz da je sustav Buk/SA-11 ušao u Ukrajinu iz Rusije
      17. srpnja 2014. – Rušenje MH17
      28 ruj. 2016. – JIT kaže da ima dokaz da je sustav Buk/SA-11 ušao u Ukrajinu iz Rusije i oborio MH17

  20. Fred
    Rujna 29, 2016 na 09: 06

    Koliko ste vi ljudi plaćeni da progurate rusku propagandu?

    • Dato
      Rujna 29, 2016 na 10: 19

      Svi smo samomotivirani.

    • van Dieman
      Rujna 29, 2016 na 10: 23

      Što nije u redu Fred? Ne možete opovrgnuti članak pa napadate autora?

    • Bruce Grant
      Rujna 29, 2016 na 15: 06

      Vidim! Vi ste stručnjak za ruske poslove! Kakav jadan komentar! Mi smo neovisna skupina koja traži činjenice, a ne rekla-kazala i gluposti, kakve su proizveli mediji u SAD-u i UK-u!!

      Ako je zemlja nedužna za 'optužbu', tada ću učiniti sve što mogu da razotkrijem takvu neutemeljenu optužbu!

      Odrasti Fred!

  21. ltr
    Rujna 29, 2016 na 08: 02

    Ovo je pogrešno i opasno, ali tko će slušati? Započeli smo novi hladni rat:

    http://www.nytimes.com/2016/09/29/opinion/vladimir-putins-outlaw-state.html

    Rujna 28, 2016

    Odmetnička država Vladimira Putina

    Ponašanje gospodina Putina u Ukrajini i Siriji ne krši samo pravila osmišljena za promicanje mira, već i uobičajenu ljudsku pristojnost.

    • Dato
      Rujna 29, 2016 na 10: 19

      NYT.

      Sad tužno platno-za-igranje reklamno prestitutko odijelo: http://www.unz.com/article/an-obituary-of-the-new-york-times/

    • Bruce Grant
      Rujna 29, 2016 na 14: 54

      Velika je šteta što se čini da slijepo vjerujete svemu što tiska NY Times! Tvrditi da je raketa ruska... tvrditi da je Putin izdao zapovijedi... tvrditi da Putin želi rat! Ovo je jedan od problema s kojima se mnogi Amerikanci suočavaju... slijepa vjera i korumpirani sustav. Pogledajte dokaze koji provjeravaju SVE izvore!

      https://www.youtube.com/channel/UCOxniqHwXrUV2S6RZIIycEg/videos?shelf_id=1&view=0&sort=dd&ab_channel=MH17Inquiry

      Možda biste mogli malo otvoriti oči i početi preispitivati ​​američke izvore. Vaš “Veliki brat” je taj koji pravi probleme, jer vas “...gleda!”

      Često se ne slažem s onim što radi Putin, ali se također ne slažem s onim što radi SAD… jednako je loše i nesposobno!

      Teroristi ne promiču mir, sklad ili sigurnost i NE IGRAJTE PO PRAVILIMA!

  22. Tom Welsh
    Rujna 29, 2016 na 06: 57

    Za mene cijela ova istraga nalikuje suđenju za ubojstvo u kojem o svemu odlučuje i kontrolira glavni osumnjičenik. Očito je da je kijevska hunta bila strana koja će najvjerojatnije dobiti od uništenja MH17 (ili se barem misli da bi mogla dobiti). Jednako je očito da ni Novorosi ni Rusi od toga nikako nisu mogli dobiti (pa čak ni misliti da mogu) ništa – osim sveopće osude i mržnje.

    S obzirom na neprekinuti dosije kijevskog režima u dosljednom i besramnom laganju i fantaziji, što bi moglo biti vjerojatnije od toga da su skuhali cijelu aferu kako bi pomogli baciti prljavštinu na Novorose i Ruse? I naravno, čim su čuli za to, upravo je to vrsta prljave izdaje u kojoj CIA najviše uživa.

    Sve dok kijevska hunta ima ikakvog udjela u istrazi (osim udjela optuženih), istina očito nikada ne može izaći na vidjelo.

  23. Rujna 29, 2016 na 06: 46

    Ako istragu prepustite zapadnim 'neutralnim' i 'neovisnim' stručnjacima, onda biste trebali znati rezultat prije nego oni završe svoj posao. Lagat će do svoje smrti.

  24. klanac
    Rujna 29, 2016 na 05: 47

    Tvrdim da su snimke /odmah nakon (isječene zajedno) odavanje planiranom napadu. Vrijeme kada su začinjene zajedničke snimke izašle snažno sugerira predumišljaj. Sjetite se Brennanovog posjeta (pod pseudonimom) Kijevu koji je odbijen, ali priznajte kada se pojavio provjereni dokaz. Bilo je to klasično uklapanje. To preživljava samo u MSM-u i zapadnim ovcama koje su bile unaprijed uvjetovane da mrze. Nikada ne preživljava kritičku misao. Kakvu bi svrhu ili korist Rusija/Putin dobila ovom akcijom. Ljudi koji su se borili za svoju slobodu bili su uspješni u korištenju mantila, čemu promjena. Možda bi general Glynn, ako se Trump uključi, mogao uvjeriti Trumpa da objavi satelitske dokaze koji stavljaju krivnju tamo gdje zaslužuje. Trebali bismo mu pisati, možda je njihov častan čovjek. Očajnički su nam potrebni ljudi koji će ostati uspravni i neće pasti na vlast i uništiti čovječanstvo.

  25. klanac
    Rujna 29, 2016 na 05: 20

    Danas (ja sam Australija) i naš prethodni i sadašnji premijer dolaze na nacionalnu TV i urlaju 'priznaj Putina'. Gledao sam ovo u potpunoj tišini kao što sam shvatio u posljednjih nekoliko dana ..kako je Clinton ubacio ..koja je razlika. Također nisam mogao vjerovati, nema nasilnih misli ni prema Elliotu Higginsu. To je to, izliječen sam. Međutim, postao sam uvjeren da će uskoro doći do egzistencijalnog nuklearnog rata. Ne možete imati ovu razinu vitriola i dvostrukog dilanja bez RATA.

    • Zachary Smith
      Rujna 29, 2016 na 10: 40

      Jučer sam na trenutak uključio radio u autu i čuo tipa iz NPR-a kako slini za nekim tko je obavio sav “naporan posao” sastavljanja dokaza o MH-17 izvučenih iz društvenih medija. Radio se ponovno ugasio čim sam uspio dohvatiti gumb.

      Ne sviđa mi se tvoj zaključak o pripremama za rat, ali ga onda sigurno ne mogu osporiti. Čekajući ratnog huškača Hillary čini se da je ulaznica. Pa, to i pomoć u pripremama za ratnu huškačicu Hillary.

    • Bruce Grant
      Rujna 29, 2016 na 14: 39

      Rat je već bio – Donbas!

      https://www.youtube.com/channel/UCOxniqHwXrUV2S6RZIIycEg/videos?shelf_id=1&view=0&sort=dd&ab_channel=MH17Inquiry

      Pogledajte svih 6 pa prosudite! Mnogo je laganja, zataškavanja, pogrešnog prosuđivanja, prijevare, pogrešnog usmjeravanja i opće gluposti s nizozemskim nalazima. Oh… politika! Kako glupo!

    • Kiza
      Rujna 30, 2016 na 09: 19

      Tadašnji premijer Australije, lik s jednom moždanom ćelijom Tony Abbot, javio se na radiju ABC u 7 ujutro po australskom vremenu 18. srpnja, što je bilo samo oko 7 sati nakon tragedije, i rekao da su Rusi oborili putnika Malaysia Airlinesa jet s mnogo Australaca na brodu i izgovorio nekoliko prijetećih riječi u to vrijeme. Navodno je nekoliko dana kasnije krenuo s pripremama za zajedničku vojnu intervenciju u Ukrajini protiv Rusa, koja nije uspjela jer su se Nijemci i Nizozemci povukli.

      Ne bih očekivao ništa manje od toga da će ovaj kreten i trenutni mega-lovar premijer Turnbull (bivši direktor Goldman Sacksa) to pratiti, kako bi pokazali da su obojica poslušne marionete američke duboke države. Mora da je to bila predstava Crook and Cretin.

  26. Michael Morrissey
    Rujna 29, 2016 na 05: 02

    Aspekt psa koji ne laje bolno podsjeća na videozapise Pentagona 9. rujna.

  27. Primat_Supremo
    Rujna 29, 2016 na 04: 37

    – – – – – Pogled s krošnje – – – – –

    Dakle, “No čini se da JIT nije bio svjestan ovog sukoba interesa. . . “.

    Hajde sada – izbor su im dali, znate, Promotori istine, slobode i američkog načina.

    S jedne strane – novac, karijera, izgledi, pristojna mirovina.

    S druge strane - metak u glavu (ili Hedbo -> glavni policijski istražitelj – sjećate se toga?) ne čini mnogo za nečiju budućnost, zar ne?
    _____________

    Geopolitički, Rusija posjeduje oko polovicu preostalih svjetskih resursa, s malom populacijom.
    Zapadne "demokracije" u biti rade prazne, s prevelikom populacijom.

    To nije raketna znanost. . .

  28. Rujna 29, 2016 na 03: 41

    Još jedan zabrinjavajući detalj o ovom posljednjem brifingu za medije MH17 je da ga je održao Wilbert Paulissen, a ne Fred Westerbeke.

    Fred Westerbeke nizozemski je tužitelj koji je vodio međunarodni zajednički istražni tim (JIT) koji istražuje MH17 od samog početka, a do sada je bio njegovo javno lice. Wilbert Paulissen je šef nizozemskih nacionalnih detektivskih snaga i član JIT-a. Mali detalj, možda, ali značajan za mene jer se Westerbekeu nisu uvijek činili ugodni s nekim aspektima istrage, kao što sam sugerirao u članku ranije ove godine.

    https://bryanhemming.wordpress.com/2016/02/27/bellingcat-the-dead-cat-factory/

  29. Andy Jones
    Rujna 29, 2016 na 02: 52

    Koliko obuke je potrebno posadi prije nego uopće može lansirati projektil s ovim sustavom? Nizozemska (NATO) teorija je kao da SAD dovezu raketni sustav Patriot do sirijske granice i predaju ga "umjerenim" pobunjenicima. Bi li ga znali koristiti?

    • nazadna evolucija
      Rujna 29, 2016 na 11: 36

      Točno.

    • I pravda za sve
      Rujna 30, 2016 na 13: 30

      a o ruskoj vojnoj posadi koja dolazi s jedinicom?

  30. Shafar Nullifidian
    Rujna 29, 2016 na 02: 34

    John Kerry je desetljećima bolovao od kronične cerebralne fekaloze stadija 4. Na njemačkom je to poznato kao Scheiße für Gehirne!

  31. Cassandra Dee
    Rujna 29, 2016 na 02: 12

    Vidio sam da je tim opisan kao "uglavnom policija i tužitelji". Tko je birao članove? Tko je potvrdio da trake nisu izmijenjene? Tko je potvrdio datume? Hodakovski, koji je snimljen kako izvještava o obaranju aviona, kaže "To je moj glas i to su bile moje riječi, ali drugog dana o drugom avionu."

    Fotografije putujućeg BUK-a su iscjepane u komadiće ako je Trbosjek bio u pravu u pogledu detalja.

    Cijela ideja o toj ogromnoj masi projektila koji se beskrajnim miljama motaju kroz gradić za gradom djeluje nekako klaunovski. Čini li vam se to kao operacija GRU-a? To je Keystone Kopsy. Koju mi ​​takvu obavještajnu službu poznajemo?

    Ako netko od vas ne zna, neka baci oko na antiBellingcat.

  32. Abe
    Rujna 29, 2016 na 02: 02

    Mem "Ruski hakeri" pojačava se kako bi se prikrilo brdo propagande Higginsa i Bellingcata koja podupire ne samo izvješće JIT-a, već i sve napore Washington/NATO-a u "hibridnom ratu" protiv Rusije i Sirije.

    https://www.washingtonpost.com/world/national-security/russian-hackers-harass-researchers-who-documented-russian-involvement-in-shootdown-of-malaysian-jetliner-over-ukraine-in-2014/2016/09/28/d086c8bc-84f7-11e6-ac72-a29979381495_story.html

  33. paul arlman
    Rujna 29, 2016 na 01: 20

    Vaša tvrdnja o tome da pas ne laje ostaje fascinantna jer nizozemski tisak izgleda potpuno šuteći i prihvaća kao istinu svaku informaciju koja dolazi iz službenih izvora.

  34. Abe
    Rujna 29, 2016 na 00: 38

    Newsweek se natječe s New York Timesom za status propagandnog press ureda Bellingcat-Atlantic Council.

    Newsweek je 28. rujna 2016. doslovce objavio estrih koji se prvi put pojavio 27. rujna na web stranici Atlantic Councila. Ben Nimmo, suradnik Atlantic Councila, vrištao je da je "Kremlj okrenuo svoj stroj za dezinformiranje na one koji istražuju obaranje Malaysia Airlinesa na letu MH17 iznad Ukrajine u srpnju 2014., koristeći državne službenike, državne medije i državne , iako nepriznata, “tvornica trolova” […] Primarni cilj medijskih napada bio je potkopati vjerodostojnost grupe građanskih novinara Bellingcat, neovisnog istraživača nesreće.”

    Dana 17. srpnja 2016., Newsweek je doslovce objavio samočestitavajući estrih Eliota Higginsa koji se prvi put pojavio 13. srpnja na web stranici Atlantic Councila. Samoproglašeni “digitalni detektiv” Higgins je eksfuzno hvalio svoje “kolege” u Atlantic Councilu.

    Čini se da je osjećaj obostran. Atlantsko vijeće jednostavno ne može prestati bičevati svog “partnera” Higginsa.

    To je jedan veliki trzaj u krug.

    Zapravo, Higgins je bio naveden kao istraživački suradnik Odsjeka za ratne studije na King's Collegeu i bio je glavni koautor "izvješća" Atlantskog vijeća o Ukrajini iz svibnja 2015. godine.

    Damon Wilson, izvršni potpredsjednik programa i strategije u Atlantic Councilu, koautor izvješća s Higginsom, nevjerojatno je hvalio Higginsov trud da ojača antirusku propagandu:

    Wilson je izjavio: “Ovaj slučaj koristimo samo otvorenim izvorima, sav neklasificirani materijal. I ništa od toga nisu dali vladini izvori. I zahvaljujući djelima, radu koji su prednjačili branitelji ljudskih prava i naš partner Eliot Higgins, uh, uspjeli smo upotrijebiti forenziku društvenih medija i geolokaciju da to potkrijepimo.” (pogledajte zapisnik video prezentacije Atlantic Councila 35:10-36:30)

    Međutim, tvrdnja Atlantskog vijeća da “ništa” od Higginsovog materijala nije osiguran iz vladinih izvora je očigledna laž.

    Higginsovi primarni "dokazi" su video koji prikazuje raketni bacač Buk i skup geolokacijskih koordinata koje su dostavili SBU (Sigurnosna služba Ukrajine) i ukrajinsko Ministarstvo unutarnjih poslova putem Facebook stranice visoke ukrajinske vlade dužnosnik Arsen Avakov, ministar unutarnjih poslova.

    Higgins i Atlantsko vijeće podupiru “hibridni rat” Pentagona i zapadnih obavještajaca protiv Rusije.

    Pohvalna Higginsova biografija na web stranici Kings Collegea posebno priznaje njegovu službu Atlantskom vijeću:

    “nagrađivani istraživački novinar i objavljuje rad međunarodnog saveza kolega istražitelja koristeći besplatno dostupne internetske informacije. Pomogao je pokrenuti istrage otvorenog koda i društvenih medija pretražujući goleme količine podataka koji se neprestano postavljaju na web i stranice društvenih medija. Njegove istrage otkrile su izvanredne nalaze, uključujući povezivanje Buka korištenog za obaranje leta MH17 u Rusiju, otkrivanje detalja o napadima sarinom na Damask 21. kolovoza 2013. i dokaze o umiješanosti ruske vojske u ukrajinski sukob. Nedavno je surađivao s Atlantskim vijećem na izvješću “Hiding in Plain Sight”, koje je koristilo informacije iz otvorenih izvora kako bi detaljno opisalo rusko vojno sudjelovanje u krizi u Ukrajini.”

    Iako odaje počast Higginsovom entuzijastičnom "koćarenju", King's College neobično zanemaruje spomenuti da su Higginsova "pronalaza" o napadima sarinom u Siiji temeljito razotkrivena.

    King's College također neobično zanemaruje spomenuti činjenicu da je Higgins, sada naveden kao viši suradnik u “Inicijativi za buduću Europu” Atlantskog vijeća, bio glavni koautor “izvješća” Atlantskog vijeća o Siriji iz travnja 2016. godine.

    Drugi ključni autor izvješća bio je John E. Herbst, veleposlanik Sjedinjenih Država u Ukrajini od rujna 2003. do svibnja 2006. (razdoblje koje je postalo poznato kao Narančasta revolucija) i direktor Euroazijskog centra Atlantskog vijeća.

    Ostali autori izvješća uključuju Frederica C. Hofa, koji je 2012. služio kao posebni savjetnik za sirijsku političku tranziciju državne tajnice Hillary Clinton. Hof je prethodno bio posebni koordinator za regionalna pitanja u Uredu posebnog izaslanika za Bliski istok Ministarstva vanjskih poslova SAD-a Peace, gdje je savjetovao posebnog izaslanika Georgea Mitchela. Hof je bio stalni viši suradnik u Centru Rafik Hariri Atlantic Councila za Bliski istok od studenog 2012., a preuzeo je dužnost direktora u svibnju 2016.

    Nema dnevnog svjetla između inicijativa Atlantskog vijeća za “promjenu režima” ​​i napora Higginsa i Bellingcata.

  35. Abe
    Rujna 29, 2016 na 00: 07

    Nema praznina u koordinaciji napora organizacija za "promjenu režima" i lažnih "neovisnih novinara" da iskoriste izvješće JIT-a.

    Dana 29. rujna u 2:7 EST/XNUMX:XNUMX GMT, Atlantsko vijeće, Otvorena Rusija Mihaila Khodorkovskog i Bellingcat sklopili su partnerstvo za medijski događaj u Londonu, čiji je domaćin Simon Ostrovsky iz Vice Newsa.

    http://www.atlanticcouncil.org/events/upcoming-events/detail/uncovering-mh17

    Uz Eliota Higginsa i njegovog najboljeg prijatelja Atlantic Councila Maksa Czuperskog, panel za raspravu uključuje odvjetnika za zrakoplovstvo Jerryja Skinnera i Nataliyu Gumenyuk iz nevladine organizacije Hromadske.

    Internetsku televizijsku postaju u Ukrajini koja je počela s radom 22. studenog 2013., Hromadske su 2013. financirali Veleposlanstvo Kraljevine Nizozemske, Veleposlanstvo Sjedinjenih Američkih Država i Međunarodna zaklada za renesansu Georgea Sorosa.

    Potaknut čelnikom frakcije oporbene stranke Batkivshchyna Arseniy Yatsenyuk koji je putem Twittera pozvao na prosvjede (koje je nazvao #Euromaidan), približno 2,000 ljudi okupilo se uvečer 22. studenog 2013. na Maidan Nezalezhnosti (Trg neovisnosti) kako bi prosvjedovali protiv odluke ukrajinske vlade suspendirati sporazum o pridruživanju EU. Sljedećih dana u Kijevu je održan Euromaidan, najveći prosvjed od Narančaste revolucije, koji su održavale oporbene stranke.

    • Cheryl
      Rujna 29, 2016 na 23: 35

      Abe, osjećam se kao da ponovno živimo u 1950-ima

  36. Preskoči Edwardsa
    Rujna 28, 2016 na 23: 07

    Prvo, moramo oplakivati ​​gubitak svih tih nevinih života i obitelji i prijatelja koje su nevine žrtve ostavile iza sebe. Dalje, moramo se, kao građani SAD-a, zapitati ako dođe do toga da službenicima američke vlade gotovo nitko ne vjeruje na riječ, na kakvoj čvrstoj osnovi onda ta vlada ne stoji? Svaka razumna, inteligentna osoba bi zaključila da se SAD raspada u državu koja će uskoro biti propala.

  37. Francesca
    Rujna 28, 2016 na 23: 04

    Zapanjen sam prozirnom otrcanošću izvješća JIT-a
    Prvo sam mislio da su to učinili "pobunjenici". Ali kako je vrijeme prolazilo, mučili su me neki elementi
    Stalno granatiranje od strane Ukrajinaca mjesta nesreće.
    Taktika odugovlačenja kijevskih vlasti u dopuštanju nizozemskim istražiteljima da krenu iz Kijeva, dok su malezijski i OESS stigli obračunavajući se s pobunjenicima u Donbasu, dok se olupina još dimila, i nisu bili spriječeni u provođenju preliminarnih inspekcija
    Mislio sam da bi radarski dokazi bili nepobitni, a SAD su odmah objavile da imaju te dokaze. Pa što to ne objaviti i zašto je šarada prikupljanja “dokaza” s društvenih mreža i presretnutih razgovora mnogo lakše lažirana.
    Također ne vjerujem da bi visoko obučena i profesionalna ruska vojska vukla Buk bez vitalnih dijelova koji bi osigurao precizno ciljanje. Mislim, hajde
    O temeljitom obračunu ukrajinskih Bukova toga dana nije bilo riječi
    Kako bi se uopće moglo provesti pošteno suđenje ako obrana nije u mogućnosti pregledati dokaze?
    Tužan sam i ljut što nema pravde, samo najzlonamjerniji osobni interes Amerikanaca i ukrajinskih oligarha. Jednom sam davno vjerovao da će poštena potraga za istinom prevladati
    Sada vjerujem da je izvješće JIT-a namjerno široko otvoreno za osporavanje kako bi se propagandne vrijednosti produžile što je duže moguće

  38. Abe
    Rujna 28, 2016 na 22: 56

    Odnos između laži, dezinformacija i priča koje se stalno mijenjaju: Ukrajinci
    Autor: Hector Raban
    https://hectorreban.wordpress.com/2016/07/16/the-relation-between-lies-disinformation-and-ever-changing-stories-the-ukrainians/

  39. nazadna evolucija
    Rujna 28, 2016 na 21: 23

    "...sam JIT priznao je ovisnost o ukrajinskoj SBU, koja je oblikovala istragu dostavljajući svoj izbor presretanja telefona." Kako možete provesti točnu istragu kada jedna strana dobije "svoj izbor presretanja telefona". LOL Mora da je lijepo moći birati ono što predaješ. Ovu istragu ili su namjestili lažljivi pojedinci koji je oblikuju kako bi izmamili određeni ishod (moj je novac ovdje), ili je vode desetogodišnjaci. “Zdravo ljudi, nismo glupi!”

  40. ltr
    Rujna 28, 2016 na 21: 16

    Važno učinjeno kao i uvijek.

  41. Rujna 28, 2016 na 20: 54

    Bravo i odlično istraživačko novinarstvo. S pravnog stajališta i sa stanovišta pravne razboritosti. Tužiteljstvo ima više cjelina nego sito za tjesteninu. Čak bi i student prve godine prava mogao isjeckati dokaze tužitelja na paramparčad i razobličiti njihov narativ u velikim količinama. Činjenica da je tijekom prezentacije velika većina njihovih dokaza bila prerađeno smeće iz Bellingcata dokazuje to. Štoviše, tehnički podaci tvrtke koja je proizvela ove projektile nisu niti uzeti u obzir. Tužitelj je od početka svog izlaganja izjavio da je njihova pretpostavka bila da su to učinili pobunjenici i da su krenuli s tim kutom, zanemarujući sve druge kutove kao što je UKAF Mig -19 koji ga je oborio i zašto se avion nije raspao dva milijuna komada usred zraku što je trebao učiniti ako je izravan pogodak iz buka dalje projektil buk trebao proći obredno kroz avion s jednog kraja na drugi. Kao što ste obredno izjavili, više pitanja dolazi iz ove očigledne propagande i savršeno je tempirano da se poklopi s izborima za POTUS i SAA-om koja vraća svoju zemlju od Legije stranaca washingtonskog konsenzusa u Siriji.

    • Joe Tedesky
      Rujna 29, 2016 na 01: 32

      Evo članka iz Tass Newsa koji govori otprilike ono što i vi govorite. To je lažan čovjek, ništa drugo nego laž. To su selektivni dokazi, poput odlaska u rat s odabranom inteligencijom. Metodologija dopuštanja i preuzimanja koja vodi istragu do povoljnog željenog ishoda, od strane nekoga ili nečega što ima mnogo toga za skrivati. Rusija postaje kremasta, i skučena, sve u isto vrijeme. Dobra vijest za Rusiju je da su se pripremali za ovo, i po svemu sudeći, mudro su potrošili svoj novac za izgradnju obrambene vojske koja će osigurati njezine granice. Zapamtite da ruska vojska nije tako globalna kao američka. Ova činjenica sama po sebi trebala bi ugasiti plamen straha od Putinove agresije, koji naši američki mediji potpiruju užarenim žaračem. Kreteni!

      http://tass.com/world/902817

      Vidio sam i članak na Tass Newsu u kojem Rusi proširuju svoju suradnju prema suradnji sa SAD-om na rješavanju ovog problema s hakiranjem e-pošte DNC/Hillary s kojim se Amerika hrva. Rusi moraju biti Isusovi ljudi i ne srame se okrenuti drugi obraz nakon onoga što se dogodilo u Deir al Zoiru. Danas su ljudi za mojim stolom za ručak mislili da je tužno kako su Rusi prekršili prekid vatre... Uvjeren sam da će pročitati nešto od onoga što sam im rekao da potraže na Internetu, a uz to se počelo javljati mnogo onih koji sumnjaju jer su i oni postali svjesni koliko nam vlada laže. Dakle, ima nade.

  42. montag47
    Rujna 28, 2016 na 20: 48

    Što god se zapravo dogodilo na taj dan prije više od dvije godine, nije tako jednostavno kao što su “Rusi to učinili”. I kladim se da NSA ima sve signale obavještajnih podataka koji su im potrebni da znaju što se dogodilo tog dana, a oni to ne govore. Uspjeli su snimiti cijeli razgovor između sovjetskih presretača i zemaljske kontrole kada su Sovjeti oborili KAL 007 1983., prije trideset i tri godine, s tada dostupnom tehnologijom, a Reaganauti su rado pustili sve što su imali kako bi dokazati da su Sovjeti bili "carstvo zla", a ni bez "izvora i metoda" lukavstava. I, AFAIK, NSA nije provirila po ovom pitanju.

    Činjenica o kojoj se najviše govori u svemu ovome je da je BUK/SA-11 integrirani lanser/projektil/lokalni radarski sustav koji ne zahtijeva malu količinu obuke za rad, i ne radi dobro s visokoletećim ciljevima bez koordinacija i komunikacija s regionalnim radarskim sustavom – sve što ukrajinska vlada ima, a pobunjenici nemaju. Štoviše, Ukrajinci, ako je slovilo da je Putinov zrakoplov u regiji, imali su motiv, sredstva i priliku. A ako su planirali oboriti Putinov zrakoplov, trebala bi im unaprijed pripremljena pokrića.

    No, da budemo sigurni, NSA zna. To što američka vlada nije objavila nikakve signalne informacije od njih je značajno, mislim.

    • Kiza
      Rujna 30, 2016 na 01: 57

      Nije NSA ta koja obično sluša komunikacije u ratnoj zoni, to su američke vojne jedinice SIGINT/ELINT, uključujući špijunske letjelice. Drugim riječima, vojna obavještajna služba sluša vojne komunikacije, NSA nadzire globalne civilne komunikacije. Na primjer, vojna obavještajna služba imala je satelite nad Ukrajinom, NSA ih nije imala.

      Vrlo je zanimljivo da je NSA specijalist za digitalne komunikacije, dok je velik dio kopnenih vojnih komunikacija još uvijek analogan, posebice na postsovjetskom prostoru.

  43. Abe
    Rujna 28, 2016 na 20: 36

    Izvješće JIT-a tvrdi da su njegovi zaključci "potkrijepljeni materijalom koji je istraživački tim nedavno dobio od Sjedinjenih Država i Europske svemirske agencije"

    Preliminarni zaključak JIT-a je da je „let MH17 oboren 17. srpnja 2014. raketom serije 9M38, koju je lansirao BUK-TELAR, s poljoprivrednog zemljišta u blizini Pervomaiskiy (ili: Pervomaiskyi). U to vrijeme područje su kontrolirali proruski borci. Nadalje, istraga također pokazuje da je BUK-TELAR dovezen s teritorija Ruske Federacije i naknadno, nakon što je oborio let MH-17, vraćen u Rusku Federaciju.”

    JIT je potvrdio ranije rezultate istrage koje je predstavio nizozemski Odbor za sigurnost i primijetio da su “mnogi novinari proveli vlastite istrage, kao i istraživački kolektivi poput Bellingcata”.

    Zapravo, zaključci JIT-a su u velikoj mjeri, ako ne iu potpunosti, temeljeni na diskreditiranim "dokazima" predstavljenim u "istrazi" Eliota Higginsa i Bellingcata.

    • Kiza
      Rujna 28, 2016 na 20: 53

      Šališ se! Izvješće JIT-a spominje Bellingcat!?!?!?

      Kakvo postignuće za Eliota Higginsa, bivšeg prodavača donjeg rublja u Velikoj Britaniji.

      Zapad stvarno tone kao kamen, baš kao i njegove kamatne stope, njegova je vjerodostojnost čvrsto u negativnom području: laži, laži i onda još laži.

      • Chuck b
        Rujna 29, 2016 na 05: 03

        ono što zaista zabrinjava je reakcija na jučerašnji rezultat. sve glavne vijesti trube o propagandi, što je bilo i za očekivati, ali s obzirom na situaciju u Siriji, izvještavanje poziva na daljnju eskalaciju. sirijskim "moderatorima" sada daje snagu ukrajinska osuđujuća presuda. tome dodajte tvrdnje da rusko hakiranje utječe na izbore i neokonzervativci će stvoriti savršenu oluju čak i prije nego što obama napusti ured.

        u vezi s MH17, mislim da je kijev savršeno jasno dao do znanja koliko bi zapadna istraga bila vjerodostojna u trenutku kada su počeli granatirati cijelo područje samo nekoliko dana nakon obaranja i nekoliko tjedana, ako ne i mjeseci, unatoč dogovorenom prekidu vatre. nikad nisam čuo da je netko pokušao uništiti dokaze koji bi mogli optužiti neprijatelja...

    • Abe
      Rujna 28, 2016 na 22: 41

      Higgins kukuriče: "Danas je jasno da je razlog zašto su Kremlj i njegovi opunomoćenici stalno napadali mene i Bellingcat taj što smo razotkrili istinu."
      https://twitter.com/EliotHiggins/status/781245897732722688

  44. Rujna 28, 2016 na 20: 28

    Ovo poslijepodnevno izvješće o pregledu zaslona da je Rusija identificirana kao osoba koja je oborila zrakoplov činilo se sumnjivim. Uporna i pedantna recenzija Boba Parryja ostavlja me na pomisao da su Nizozemci uključeni u pričanje priče koju preferira NATO. Činjenica da su osumnjičeni Ukrajinci dobili pravo veta i da su bili zaduženi za presretanje izvora dovoljno je da obeshrabri bilo kakvo povjerenje u današnje izvješće.

    • Chuck b
      Rujna 29, 2016 na 05: 17

      naravno. bilo koji drugi ishod bi slomio ne samo kijev nego i kerry i cijelu zapadnu poziciju.

      nisam čitao izvješće, ali možda netko može pojasniti ovu točku: unatoč tome što bojeva glava/buk-sustav sadrži nekih sedam do osam tisuća komada, je li istina da izvješće spominje samo dva? pronađena u tijelima pilota, jedna sadrži krhotine stakla s prozora kokpita? ako da, je li to uopće moguće? nije li vjerojatnije da su dva eksponata – buk a i buk b – nekome ispala iz džepa?

      • Sergej
        Listopada 1, 2016 na 23: 50

        To je i moje pitanje. Pročitao sam priču na stranici nizozemske medijske tvrtke pod nazivom RTL (ja mogu čitati nizozemski) o novinaru RTL-a koji je pronašao fragment projektila Buk u Donbasu i donio ga u Nizozemsku. Nisam siguran je li JIT to koristio, članak je davno napisan, ali ako su im lažne SBU trake dobre, zašto ne. A ako se takve stvari računaju kao "dokazi", pitam se jesu li ih uopće morali ispustiti iz džepa na mjestu nesreće. Mogao bih donijeti svoj lažni samurajski mač u JIT i tvrditi da sam ga pronašao u Donbasu i da to “jasno dokazuje” japansku umiješanost. Mislim da su naše vlasti ovdje u Moskvi prebrzo skočile na pitanje "Čiji je bio Buk?" bandwagon, oduvijek sam smatrao avionsku verziju puno vjerojatnijom iz mnogo razloga.

  45. Rujna 28, 2016 na 18: 27

    U istraživanjima MH-17 dvije ključne značajke ostaju neobjašnjene. Prvo, snimač glasa u pilotskoj kabini (jedan od prvih dokaza koji se traži u bilo kojoj zrakoplovnoj nesreći), i drugo, mnoge rupe "veličine prsta" u trupu s obje strane kokpita, koje nisu uzrokovane zemljom zračne rakete BRUK. Potonji ostavljaju isjeckane proreze poput suza, obično ispod trbuha aviona. Prijašnje rupe za prste su one koje ostavljaju projektili mitraljeza zrak-zrak, kao što su ranije izvijestili upućeni stručnjaci za sudare u Njemačkoj.

    Kijevske vlasti su pronašle oba snimača "crne kutije" nekoliko dana nakon nesreće, ali sadržaj samo tehničkih podataka (brzina zraka, visina, smjer i drugi uobičajeni parametri leta) sadržaja snimača rutinski je ispitan i prijavljen. piloti su možda imali neke posljednje riječi, čak i ako su tragično skraćene. Gdje su? Njihova šutnja je zaglušujuća.

    Netko bi se mogao zapitati jesu li ruske vlasti, čiji su radarski i satelitski tragovi javno objavljeni, čule ikakav odgovor. Bilo kakav objektivan komentar osim pukog površno im se ne može vjerovati?

    • Kiza
      Rujna 28, 2016 na 20: 00

      Da je bilo koja vrsta projektila (zemlja-zrak ili zrak-zrak) eksplodirala pored kokpita, piloti ne bi imali vremena ništa reći - umrli su odmah.

      Međutim, ono što je krajnje čudno jest da autore izvješća nisu zabrinuli nestali snimci kontrole zračnog prometa i ukrajinski primarni radarski podaci. Također, podaci američke obavještajne službe. Istraga o MH17 podsjeća me na istragu FBI-a o Clinton Email Serveru i Zakladi Clinton – činjenice omotane oko unaprijed određenih zaključaka (Rusija kriva protiv Clinton nije kriva), imunitet podijeljen poput bombona uključenim stranama (Cheryl Mills protiv Ukrajinaca), korištenje MSM-a za guranje unaprijed određenih zaključaka i tako dalje. Evo specifične sličnosti između Cheryl Mills i Ukrajinaca:
      — FBI je privatnom odvjetniku Millsu dao ovlast da odluči koji su Clintonovi emailovi privatni, a koji uredski emailovi State Departmenta na Clintonovom privatnom serveru i da izbriše one "privatne", a zatim mu je FBI dao imunitet od kaznenog progona,
      — Ukrajinci, najvjerojatniji počinitelji obaranja, dobili su pravo veta na to koje će činjenice ući u izvještaj o istrazi.

      Klauzula o spašavanju JIT-a na koju su se oslanjali SBU neće biti spomenuta niti istaknuta u propagandi MSM-a temeljenoj na izvješću JIT-a.

      Razlikujem se od gospodina Parryja u uvjerenju da je ovo bila klasična i namjerna lažna zastava koja nije imala nikakve veze s "Putinovim avionom", meta je bio svaki zrakoplov pun Europljana kako bi se natjeralo na EU za uvođenje međudržavnih ekonomskih sankcija Rusiji (do obaranja postojale su samo sankcije pojedinačnim Rusima). Budući da su Lufthansa, British Airways itd. prestali letjeti iznad ratne zone, Malaysia Airlines koji nije imao izričitu odluku kompanije da ne leti iznad zone i oslanjao se na odluke međunarodnog udruženja zračnih prijevoznika bio je sljedeća najbolja stvar. Obaranje je pripremljeno u zapadnom MSM-u stavljanjem obaranja ukrajinskih vojnih zrakoplova od strane pobunjenika na “naslovnicu” dva tjedna prije lažne zastave. Zašto bi Zapad promovirao vojne gubitke svojih ukrajinskih marioneta? Čudno, pitao sam se tada, ali odgovor je došao u obliku MH17. MH17 je zločin američke duboke države pomoću Ukro marioneta.

      • Joe Tedesky
        Rujna 29, 2016 na 02: 00

        KIza Slažem se da je ovo bilo podlo i zlobno obaranje putničkog aviona. Ovaj avion je oboren da posluži razlogu, i mislim da ste u pravu da je to bilo da se članice EU dovedu u tabor strogih sankcija Rusiji... i da ih tamo zadrže.

        Koliko se sjećam, Malezija je progonila 911. i izraelski apartheid, a stvari nisu išle dobro za SAD i Izrael. Dakle, kad je let MH370 nestao, nekako sam se uvjerio da je let MH370 mogao biti hakiran u modus nadjačavanja i letjeti daljinski. Zatim je došao let MH17′ i pomislio sam, uh-oh jesu li mogli upotrijebiti sustav upravljanja letom i uzeti i ovaj malezijski putnički avion? U svakom slučaju, ako ne slučajno, čovjek se zapita koga je Malezija naljutila.

        Zašto Amerika želi rock and roll s Rusijom ostavlja me zbunjenim kakvi sadistički militaristički bolesnici pišu našu vanjsku politiku. Ovaj novi svjetski poredak uništit će svijet prije nego što oni ikada uspiju njime zavladati, pa koja je svrha?

        Rusija bi trebala biti naš najbliži prijatelj.

        • Kiza
          Rujna 29, 2016 na 08: 44

          Zdravo Joe, da ljudi u SAD-u odlučuju, vjerojatno bi tako bilo. Nažalost, u SAD-u, američkim ljudima se ili manipulira ili se njihovi stavovi ne računaju mnogo.

          Uostalom, evo što je nedavno rekao onaj mješanac Kirby. Kirby je rekao da će, ako se rat u Siriji nastavi, "više ruskih života biti izgubljeno, više ruskih zrakoplova bit će oboreno" jer će "ekstremističke skupine nastaviti iskorištavati vakuum koji postoji u Siriji za proširenje svojih operacija, što bi moglo uključivati ​​napade protiv ruskih interesa, možda čak i ruskih gradova.”

          Američke izjave tonu čak i ispod razine izjava između Indije i Pakistana. Samo impotentni prijete. Srce mi se steže svaki put kad ponovno pročitam kako je Rusija spremna surađivati ​​sa SAD-om (još jedna ruska izjava danas). Što im SAD treba učiniti da se probude?

          Evo dobrog starog Johna Helmera o JIT izvješću: http://johnhelmer.net/?p=16440#more-16440

          • Rujna 30, 2016 na 02: 09

            Rusi imaju vremena da osedlaju svoje konje,
            ali jašu užasno brzo.

        • D
          Listopada 3, 2016 na 20: 09

          O moj Bože... činjenica da ljudi poput tebe stvarno mogu glasati me jako plaši. Glupost šeširdžija kao što si ti bit će smrt za sve nas jednog dana.

      • Ian Kiddle
        Listopada 2, 2016 na 13: 25

        Slažem se u potpunosti. Ako se sjećate, na dan Obame, Cameron i Abbot su istupili optužujući Rusiju. Ovo trenutno pripisivanje odgovornosti karakteristika je lažnih zastavica jer je važno dominirati javnom pričom u ranim fazama kada se formiraju mišljenja ljudi. Uostalom, koja razborita osoba ne čeka barem neki oblik istrage.

    • Bruce Grant
      Rujna 29, 2016 na 14: 27

      Pogledajte YouTube: MH17 Inquiry

      Postoji 6 epizoda izuzetno kompetentnog novinarstva i saznanja… 6 na engleskom i 6 na ruskom! Pročitajte pa komentirajte.

      Bruce Grant

      • van Dieman
        Listopada 3, 2016 na 03: 43

        Sumnjam da Bruce stvarno radi za Amerikance i pretvara se da je na strani Rusije.. Videozapisi su toliko loši da moraju biti namijenjeni da Ruse učine lošim

    • mobilni_glumac
      Listopada 2, 2016 na 12: 47

      Howard Mettee, zapravo, snimače 'crne kutije' pronašli su pobunjenici i sakrili. Tvrdili su da ih nemaju. Tada su tvrdili da su pronašli diktafone, ali su diktafone poslali u Moskvu. Naposljetku, nakon prijetećeg povika iz Moskve, pobunjenici su rekordere predali međunarodnim istražiteljima. To je stvarnost,

    • Sarah Jenkins
      Listopada 2, 2016 na 20: 14

      Da:

      Blackstone i Jacob Rothschild, korisnici nestanka zrakoplova Malaysia Airlinesa?
      http://www.voltairenet.org/spip.php?page=recherche&lang=fr&recherche=Malaysia+MH-17&x=5&y=9

      PILOT KOJI JE OBORAO LET MH-17 BOEINGA MALAYSIA AIRLINESA
      Kapetan Voloshin: "Avion je bio na krivom mjestu u krivo vrijeme"
      Dmitry Steshin, Nicholas Varsegov, Vladimir Sungorkin
      U slučaju malezijskog Boeinga pojavio se tajni svjedok; njegovo svjedočenje osakatilo je sve optužbe protiv milicije Donjecka i Rusije. To također objašnjava misteriozno ponašanje zapadnih stručnjaka.
      http://www.voltairenet.org/article186390.html

      Let MH17, 10 pitanja od Moskve do Kijeva
      http://www.voltairenet.org/article184808.html

      Analiza uzroka pada leta MH17
      http://www.voltairenet.org/article185838.html

  46. SDCulp
    Rujna 28, 2016 na 18: 06

    “Pas-ne-laje” uvijek mi je bila bolna točka.
    Čuo sam ovaj izvještaj na NPR-u danas popodne. Jesam li se iznenadio? Ne baš.
    Zašto inzistiramo na pogrešnim "saveznicima" i pogrešnim "neprijateljima" na Bliskom istoku i u istočnoj Europi?
    Moglo bi se pretpostaviti da netko zarađuje mnogo od kontinuiranog sukoba.

    • Antiratni7
      Rujna 28, 2016 na 20: 56

      Pogrešni saveznici? Zašto bi negativci imali dobre saveznike?

Komentari su zatvoreni.