Ekskluzivno: Prosudba ravnatelja FBI-a Comeyja da je Hillary Clinton bila “izuzetno neoprezna”, ali ne i kriminalna u svojim neurednim praksama e-pošte, ostavlja je da šepa do demokratske nominacije i tetura prema jesenskoj kampanji, piše Robert Parry.
Robert Parry
U usporedbi s Donaldom Trumpom, Hillary Clinton se predstavlja kao dobro kvalificirana sigurna ruka za upravljanje američkom vanjskom politikom u sljedeće četiri godine, no ipak se povezala s nizom neuspješnih strategija i sada se suočava s presudom FBI-a da je bila "izuzetno nemarna ” u zaštiti tajni nacionalne sigurnosti.
Djelomičan popis njezinih dvojbenih i opasnih prosudbi uključuje glasanje za katastrofalni rat u Iraku, potiskivanje pogrešno usmjerenog protupobunjeničkog "navala" u Afganistanu, prihvaćanje antidemokratskog državnog udara u Hondurasu, potkopavanje napora predsjednika Obame da mirnim putem ograniči iranski nuklearni program, osmišljavanje katastrofalne libijske "promjene režima", zagovarajući novu invaziju na Siriju pod krinkom stvaranja "sigurnih zona", uspoređujući ruskog predsjednika Vladimira Putina s Hitlerom i - sada prema riječima direktora FBI-a Jamesa Comeya - ne uspijevajući zaštititi povjerljive materijale od mogućeg izlaganja strani protivnici.

Bivša državna tajnica Hillary Clinton obraća se na konferenciji AIPAC-a u Washingtonu 21. ožujka 2016. (Foto: AIPAC)
Clinton priznaje da su neke od njezinih prosudbi bile "pogreške", kao što je vjerovanje u očigledne neistine predsjednika Georgea W. Busha o navodnom iračkom oružju za masovno uništenje i korištenje osobnog poslužitelja e-pošte za komunikaciju u vezi s njezinim dužnostima državne tajnice. No vjerojatno još više zabrinjava činjenica da ona druge svoje službene prosudbe ne smatra pogreškama. Umjesto toga, ona ih mirno drži ili ih vrti na prijevarne načine.
Na primjer, Clinton nikada nije izrazila žaljenje zbog svoje potpore svrgavanju progresivnog honduraškog predsjednika Manuela Zelaye 2009., ili što je stala na stranu ministra obrane Roberta Gatesa i generala Davida Petraeusa protiv predsjednika Obame u hvatanju miševa u bezumnu protupobunjeničku eskalaciju u Afganistanu , ili njezino sabotiranje Obaminog plana 2010. da upotrijebi Brazil i Tursku kako bi uvjerio Iran da preda velik dio svog rafiniranog urana, ili njezino propagandno opravdanje za bombardiranje Libije 2011. i za sobom ostavilo nešto što je jednako propaloj državi, ili njezino slično spletkarenje za “režim promjena” u Siriji koja je pomogla širenju terorističkih pokreta na Bliskom istoku i sada destabilizirala Europu, ili njezino bezobzirno demoniziranje ruskog Putina i poticanje opasnog novog Hladnog rata.
U mnogim od tih slučajeva Clinton nije pozvan da se ispriča ili prizna pogrešku jer je Washingtonov neokonzervativni/liberalni intervencionistički vanjskopolitički establišment marširao u korak s bivšim državnim tajnikom. Ispada da ako se krećete s čoporom, uživate u relativnoj sigurnosti čak i ako vaša kolektivna prosudba nije zdrava. Obično su ljudi koji skupljaju neuredne i krvlju poprskane komadiće koje je ostavila nepromišljena politika američki vojnici i porezni obveznici čija mišljenja nisu toliko bitna u razrijeđenoj atmosferi službeništva.
Najgora vijest
Moglo bi se reći da je Comeyjeva izjava od 5. srpnja u kojoj je Clintonovo korištenje nezaštićenog poslužitelja e-pošte označeno kao "izuzetno nemarno", ali ne i kriminalno, bila najgora moguća vijest za Demokratsku stranku. Preporuka da optuži Clinton možda ju je natjerala da se povuče i pusti stranku da nominira nekoga tko će vjerojatnije pobijediti republikanca Donalda Trumpa, ali izostanak optužnice vjerojatno znači da će Clinton ustrajati kroz demokratsku konvenciju i otići na opće izbore kao oštećena. roba.
Taj ishod znači da će je mnogi birači gledati kao privilegiranu političarku koja je puštena s udice, dok bi Amerikanci s lošijim vezama vjerojatno završili u zatvoru.
Procjenjujući Clintonino neuredno korištenje privatnog poslužitelja e-pošte – proces koji je ona opravdavala kao stvar osobne pogodnosti kako bi mogla zadržati svoj voljeni Blackberry – Comey je rekao da su zakoni možda prekršeni i da su tajne nacionalne sigurnosti mogle biti ugrožene stranim vladama iako je nije mogla sa sigurnošću reći da je njezin poslužitelj uspješno hakiran.
Objašnjavajući svoje obrazloženje, Comey je rekao: "Iako postoje dokazi o mogućim kršenjima statuta u vezi s postupanjem s povjerljivim informacijama, naša je prosudba da niti jedan odgovorni tužitelj ne bi pokrenuo takav slučaj." Unatoč Comeyevoj preporuci, konačna odluka još uvijek je na tužiteljima Ministarstva pravosuđa.
Ali dojam koji će mnogi Amerikanci steći jest da postoji jedan skup pravila za "velike i moćne", a drugi za nas ostale, što je izuzetno štetna poruka u političkoj godini očitog nezadovoljstva glasača establišmentom.
Iako će postojati golem pritisak na odgovorne Amerikance da ne izaberu labavi top poznat kao Donald Trump, postoje ozbiljne brige da bi Hillary Clinton mogla predstavljati vlastite goleme rizike kao predsjednica.
Hoće li se okružiti neokonzervativcima i liberalnim jastrebovima koji će biti željni ugurati američki narod u nove i još opasnije ratove, uključujući vjerojatno najbezobzirniju "promjenu režima" od svih, u Moskvi?
Hoće li prepustiti američku politiku na Bliskom istoku izraelskom desničarskom vođi Benjaminu Netanyahuu, kao što je implicirala u svojoj želji da podigne odnos na "sljedeću razinu"? Hoće li pokazivati istu pogrešnu ratnohuškačku prosudbu koju je uvijek iznova demonstrirala, ali bez privremenog utjecaja predsjednika Obame?
To su legitimna pitanja koja Amerikanci imaju pravo razmotriti dok vagaju između dva vrlo nepopularna zastavonoša. Iako je Clinton promijenila svoju retoriku prema populističkom stilu i dala barem na riječima neka društvena pitanja senatora Bernieja Sandersa, nije pokazala umjerenost u svojoj oštroj vanjskoj politici.
Ili zato što pokušava pridobiti republikanske neokonzervativce na općim izborima ili zato što doista vjeruje u intervencionistički pristup svijetu. U svakom slučaju, Amerikanci koji se zalažu za mir imaju razloga za zabrinutost
[Više o ovoj temi pogledajte „Consortiumnews.com“Bi li Clintonova pobjeda značila više ratova?'”; “Da, Hillary Clinton je neokonzervativac“; “Demokrati su sada stranka agresivnog rata„; "Kolektivno ludilo State Departmenta”; i "Mjesta za razmjenu: Neokoni i žohari.„]
Istraživački novinar Robert Parry razbio je mnoge priče Iran-Contra za Associated Press i Newsweek u 1980-ovima. Možete kupiti njegovu najnoviju knjigu, Ukradena priča u Americi, bilo u ispišite ovdje ili kao e-knjiga (od Amazon i barnesandnoble.com).
Upravo sam čitao zanimljiv članak u kanadskom National Postu o Hillary Clinton pod naslovom “Rex Murphy: Namještena igra Hillary Clinton”. Ovo bi također vrijedilo pročitati kako biste dobili uvid u to kako ljudi izvan Amerike vide Clinton (barem za skandal s e-mailovima).
National Post: “Rex Murphy: Namještena igra Hillary Clinton” (8. srpnja 2016.):
Clintonov slučaj je najciničniji trenutak u eri u kojoj je cinizam prava moneta. Pitate se zašto toliko ljudi podržava Trumpa ili zašto je toliko demokrata izašlo za Bernieja Sandersa? To je način na koji stanovništvo daje prst u sustav koji je namješten. Namješteno za one s vezama, novcem i moći. Namješteno s velikim "R."
http://news.nationalpost.com/full-comment/rex-murphy-hillary-clintons-rigged-game
U slučaju da netko FBI-evu istragu o Hillary email gateu shvaća ozbiljno:
Nemoj.
FBI nije snimio Clintonov intervju, nije položio prisegu
Izvor -The Hill-prije 6 sati
“U usporedbi s Donaldom Trumpom, Hillary Clinton se predstavlja kao dobro kvalificirana sigurna ruka za upravljanje američkom vanjskom politikom u sljedeće četiri godine...”
Mirna ruka? Dobro kvalificirani? Ili u najmanju ruku poznat po bezobzirnom ugrožavanju, a najviše po izdaji američkog naroda (99%)?
Sudeći po njegovim postupcima, Donald Trump nije ni nepromišljen niti izdajica američkog naroda.
Uživao sam u mnogim člancima Roberta Parryja, ali sada ću biti na oprezu.
Donald Trump je sve samo ne "labavi top". Njegovi dobro poznati govori o vanjskoj politici i zločinima Hillary Clinton pokazuju integritet, jasno razmišljanje i hrabrost. Trumpova iskrenost, za razliku od političkih laži njegovih protivnika, vrlina je, a ne znak nepromišljenosti, kao što implicira izraz “labavi top”. Niti je "labavi top" mogao stvoriti uspješne tvrtke i izvrsno uređen penthouse u kakvom uživa Donald Trump. Ovo su proizvodi pažljivog, pedantnog uma. Zapamtite da se Trump bori protiv ukorijenjene elite. Šok i strahopoštovanje su sve što čine i sve što razumiju. Njegova blaga uporaba ove taktike možda je razlog zašto neki komentatori ne uspijevaju shvatiti opseg njegove strategije kampanje.
Ne radi se o hakiranju, već o pristupu.
Nadovezujući se na moj komentar od prije sat vremena, koji tek treba biti provjeren i pojavit se, namjeravao sam nastaviti i reći (ali neočekivano su me omesti događaji chez-moi): - Usuđujem se da osuda 'manjeg od kritika dva zla, koju među ostalima zagovara Jill Stein, nedovoljna je da bi ikada prosvijetlila one koji su za glasanje za HRC da ne uključe Trumpa i one koji su naklonjeni glasovanju za Trumpa da izbjegnu HRC. Ono što ovdje imamo su osobe koje posjeduje strah - po uzoru na mnoge u srednjem vijeku koji su, tako prestravljeni Đavlom, bili glavni kandidati za sindrom opsjednutosti demonima. Ili, drugim riječima, dati 'negativni glas' znači podvrgnuti se, u strahu, načinu iznude. Dok je ono što je stvarno potrebno, sada više nego ikad, zauzeti principijelan stav — ili, jednom riječju, pokazati malo hrabrosti.
Chomsky je nedavno govorio o Bernieju Sandersu kao o 'jedinom poštenom političaru' u Americi; i Dick van Dyke predstavio je Sandersa na skupu u CA rekavši da je on 'najrazumniji [sic] čovjek' u SAD-u. Ne slažem se, međutim, jer bi isto trebalo reći za Jill Stein; stoga je za mene bilo doista poučno vidjeti, ovdje gore u nekoliko komentara, neko bitno priznanje upravo ovoga. Stein je zasigurno najprincipijelniji, osjećajniji, eruditniji i intelektualno najpronicljiviji među svim predsjedničkim kandidatima. A činjenica da je ona prije svega, i u srcu i u umu, liječnica, a ne karijerna političarka, daje svemu što ima za reći - i dijagnostički i prognostički - određenu težinu i autentičnost nedostižnu, pa čak i stranu, washingtonskoj eliti. —– #ImWithHer, samo pod pretpostavkom da je Bernie dosad izgubio.
Malo Hillary humora. Uživajte dok se još možemo malo smijati ovoj situaciji.
6 Hillary-FBI izgovora za naš novi svjetski poredak
Što se tiče 'mirovnog pokreta', svi znaju da su većina sudionika bili studenti regrutne dobi. Budući da je propuh eliminiran, mirovni pokret je umro - zbog čega smo ostali bez propuha. Profesionalna vojska je puno skuplja, pa SAD to nisu učinile radi uštede
Ja nipošto nisam obožavatelj FOX Newsa, niti Rudyja Giulianija, ali u jučerašnjem intervjuu za FOX, Giuliani je govorio s autoritetom kao bivši državni odvjetnik Južnog okruga New Yorka (i bivši šef Jima Comeyja). U njemu se pozabavio nekim od pitanja - i zabrinutostima koje je Comey iznio u svojoj izjavi za tisak - i zaključio da nijedan razuman tužitelj NE bi preporučio izvođenje ovog slučaja na suđenje, te da je on bio tužitelj, nije sumnjao on će dobiti slučaj - i raspravio je svoje razloge zašto. (Vidjeti: https://www.yahoo.com/news/giuliani-fbi-decision-special-exception-182610687.html )
Pretpostavljam da postoji mnogo, mnogo drugih uglednih tužitelja koji bi se, na temelju informacija koje su već u javnosti, složili s Giulianijem.
Ako je Comey oklijevao dati preporuku, ne mogu razumjeti zašto, s obzirom na ozbiljnost optužbi i brdo dokaza pred njim, nije barem preporučio prosljeđivanje slučaja velikoj poroti kako bi se utvrdilo treba li Clinton ili ne biti optužen. To što su mnogi dokazi bili posredni, nije trebao biti razlog za preporuku protiv kaznenog progona, budući da se mnogi drugi slučajevi - npr. slučajevi trgovanja povlaštenim informacijama - koji zahtijevaju pokazivanje namjere, procesuiraju i završe osuđujućim presudama, temeljenim samo na posrednim dokazima (čak i oni slučajevi koji nikada nisu trebali biti procesuirani, kao što je Jeffrey Sterling).
I zašto spuštati loptu u vezi s: kršenjem statuta koji ne zahtijevaju dokaz namjere, već umjesto toga primjenjuju grubi nemar kao standard? Na kraju krajeva, što bi Comeyjeva nekvalificirana izjava da je Clinton bila izuzetno nemarna mogla značiti osim da je bila krajnje nemarna?
I, pitam se zašto bi ignorirao statute o špijunaži u vezi s njezinim otkrivanjem i/ili zlouporabom povjerljivih podataka, pogotovo kad su ova Uprava i prethodna progonile druge koji, za razliku od nje, nisu kršili statut o špijunaži iz nepažnje ili očitog nepoštivanja zakona, ali u skladu s višim (npr. Ustavnim) zakonom (na primjer, Binney, Drake i Snowden) i/ili njihovom obvezom kao vojnika da ne poštuju nezakonite naredbe (Manning), ili u promicanju svojih pravo i dužnost slijediti administrativne kanale i istinito svjedočiti glavnom inspektoru ili Kongresu o administrativnoj neslanosti (tj. Sterlingu- gdje je to bio pravi razlog za kazneni progon od strane administracije, a ne za nekoliko telefonskih poziva novinaru NY Timesa Jamesu Risenu)- gdje je ironično, ali ne i iznenađujuće, Hillary Clinton bila fanatična u svojoj podršci takvim kaznenim progonima.
Dakle, slaže se ovaj čitatelj, Clinton je oštećena roba, ali možda je to bolje i za njezine korporativne voditelje, sve dok je ne zamijeni netko poput Sandersa, a ona šepa do pobjede nad Trumpom.
Vaš naslov je stvarno šokantan. Jako mi je žao što vidim Roberta Parryja, kojeg poštujem i podržavam dugi niz godina, kako pokazuje vrstu djetinjastog, mizoginog nepoštivanja prema svom neprijatelju u kojem su mnogi novinari i institucije slijedili gospodina Trumpa.
Nastavit ću poštivati dosadašnji rad gospodina Parryja – on zna mnogo o odnosima s inozemstvom i našoj neugodnoj nedavnoj prošlosti u tom pogledu – tijekom cijelog opasnog predsjedničkog mandata gospodina Trumpa, ili barem dok se predsjednik Trump jednog dana ne naživcira na nekog zajedljivog potčinjenog i nuklearke Ruse, nakon čega moje poštovanje prema gospodinu Parryju neće postojati jer ćemo on i ja i svi vi biti atomizirani. Ali ne želim više patiti od javne mizoginije. Živio sam s njim 62 godine i nedavno sam odlučio isključiti ga i uživati u preostalim godinama na ovom prekrasnom, iako otrcanom i propadajućem planetu. (Sve dok, kao što sam rekao, gospodin Trump to ne učini nemogućim.) Čini se da bi veliki broj inteligentnih američkih muškaraca radije vidio Donalda Trumpa kao predsjednika najopasnije zemlje na svijetu nego nekoga tko ih podsjeća na njihove majke. Drago mi je što ti nisam majka!
Isobel Hudson… Ne znam za tvoju majku, ali moja nikada nije tjerala invaziju na zemlju (koja je postala propala država) ili izvela ilegalni državni udar, a oboje je rezultiralo smrću i patnjom bezbrojnih ljudi. I Clinton i Trump su zli u mom umu i Clinton me ni na koji način ne bi podsjetila na moju majku - koja nema zlu kost u tijelu. Ako vam se ne sviđa ono što g. Parry piše onda biste također mrzili ono što g. Greenwald i Intercept također pišu o Clintonu.
… [Ja] sam izvršio invaziju na zemlju (koja je postala propala država) ili izveo ilegalni državni udar, što je oboje rezultiralo smrću i patnjom bezbrojnih ljudi…
To su samo dvije stavke dugog popisa kaznenih optužbi koje bi se mogle primijeniti na Kraljicu kaosa ako bi se moć kakva je postojala na suđenju u Nürnbergu ponovno uspostavila i primijenila na američko carstvo i neke od njegovih satrapa u NATO-u.
Bill Bodden… Svakako se slažem! Nisam ni spomenuo njezino neuspjeh oko pitanja ili svih korporativnih donatora ili da je plaćena golemim novcem za govore u Goldman-Sachsu i da je bila u, vjerujem, odborima kao što su Monsanto i Walmart itd. Sve što vidim je sumnjičavost , nepoštenje i nemilosrdnost od strane Clintona, a ni ja nisam Trumpov obožavatelj, ali vjerujem da je mnogo toga što on govori o Clintonu već učinio.
Također se slažem da naši zapadni čelnici ne bi trebali biti iznad međunarodnog prava i zato bih toliko volio da Chilcotovo izvješće dovede do izvođenja Tonyja Blaira pred Međunarodni kazneni sud jer bi od njega zadrhtali svi ratni huškači u zapadnom svijetu – odgovornost (iako SAD nije ratificirao Rimski statut, ali moja zemlja Kanada jest ratificirala Rimski statut, punopravna je članica ICC-a i ne bi bila iznad zakona kao što je naše kršenje članka 2(4) Povelje UN-a bombardiranje u Siriji).
Hillary Clinton o brutalnom ubojstvu Qaddafija:
"Došli smo. Vidjeli smo. On je umro." Zatim se nasmije.
Isobel, dopusti mi da odgovorim tebi i donekle Marion Delgado. Osjećam isti tjeskob kao i vi, kad komentatori, novinski izvještaji i drugi ugledni ljudi počnu napadati političare za koje smo mislili da su dobri liberali. Ovo je posebno obeshrabrujuće kada su isti komentatori, i ostali, slučajno svi, ili sam barem mislio da su liberali, a ipak ne zvuče baš liberalno kada je riječ o tome da sada izvještavaju o mom omiljenom kandidatu, kao što je možda Hillary za tebe. U redu, zasad se nadam da sam pogodio ono što bi vam moglo najviše smetati u vezi s kritičkim člankom Roberta Parryja kao što je ovaj, i zašto se čini kao neka vrsta izdaje.
Broj jedan, naše je društvo podiglo liberalne konzervativne oznake na sasvim drugu razinu. Na primjer, dok je GW Bush bio na vlasti, kritizirao ga je, recimo, Robert Parry. Sada, kada je Obama na dužnosti, treba li Parry odustati od svog komentara o agresivnoj ratnoj politici samo zato što su on i predsjednik prema pretjerano korištenim izrazima našeg društva koji ih obojicu označavaju liberalima? Kad bi to bio slučaj, ne bih se svaki dan prijavljivao na stranicu gospodina Parryja jer bi on za mene bio samo još jedna rasprodaja. Umoran sam od te bande pamjačkih novinara, koji će reći i učiniti bilo što, samo zbog svoje odanosti svojoj etiketi. Jeste li se ikada zapitali što poziv na večeru dopisnika Bijele kuće može značiti mladom novinaru u usponu?
Broj dva, samo na trenutak zatvorite oči i razmislite o Hillary kada je riječ o Bengaziju, Libiji i nezaštićenim poslužiteljima e-pošte, a onda se samo na trenutak pretvarajte da je Hillary republikanska konzervativka. Biste li bili tako popustljivi prema Tedu Cruzu ili ako su ovi incidenti bili uzrok Donalda Trumpa, biste li ijednom od njih mogli dati prednost? Znam da bi Robert Parry napisao isti kritički članak kao što je napisao o Hillary, i da bi jednako žestoko krenuo na te konzervativce, bez sumnje u to. Zapravo, možda bi, da su incidenti bili toliko slični, mogao samo zamijeniti Hillaryno ime bilo kojim imenom konzervativca, a da se i dalje naziva dobrim i pristojnim novinarom. Plus, Hillaryna prtljaga je pečena u Clinton torti, ne možete joj pobjeći. Pa zašto pokušavati?
Pretpostavljam da bi tvoja privrženost Hillary mogla biti uglavnom zato što je žena. Moja prva šefica kad sam bio mlad bila je žena, i da budem sasvim iskren, ta je žena vjerojatno bila najbolja, a ako ne i najbolja, u najmanju ruku jedna od najboljih šefica za koje sam ikada radio. Moja supruga je predsjednica tvrtke i jako se trudi da stvari funkcioniraju, nijedan muškarac je ne može zamijeniti i tako dobro obavljati svoj posao. Imam 5 kćeri koje su vrlo pametne i vrlo marljive, i da, rade stvari koje muškarci mogu, i one to većinu vremena mogu bolje. Moja je majka bila žena, a povrh toga i prokleto dobra osoba. Dakle, s tim mojim životopisom na putu, volio bih da guglate ime 'Jill Stein', a zatim mi javite što mislite o njoj. (Komentiram gotovo svaki članak ovdje na consortiumnews.com) Mnogi sugeriraju da bi Bernie trebao prijeći u stranku Zelenih i kandidirati se za predsjednika, a Jill njegova potpredsjednica. Kažem ne ovome, s puno razlike u odnosu na taj prijedlog. Više bih volio da se Jill kandidira za predsjednicu, jer mi se čini da je vrlo kvalificirana po svom intelektu i po svojoj prirodi. Po mom mišljenju, Bernie bi bio prikladniji za poziciju potpredsjednika uglavnom zbog svog iskustva u zakonodavnom tijelu, a time što je bio potpredsjednik to bi olakšalo onima koji misle da su njegove godine previsoke da bi jamčile da bi mogao završiti njegov mandat. Ja bih Jill kandidirala kao predsjednica, a Bernieja za njenog potpredsjednika.
Držite se bez obzira, jer Robert Parry se nije promijenio, političke vrijednosti u svijetu su.
Oh, i dopustite mi da završim svoj iskreni odgovor vama na ovaj način; jedina žena koja mi jako nedostaje u ovim teškim i teškim vremenima novinarske zbrke je draga i voljena Helen Thomas. Pitam se što bi Helen imala za reći o svemu ovome. U Heleninom svijetu nije bilo oznaka, jer su ti političari tu da služe nama...američkom narodu, a Helen je dobro shvatila tu poruku!
Stvari romana
1. Obama dobiva potpuni brifing od AG Lyncha u vezi s nalazima FBI-a, koji uključuje stvarne dokaze o inozemnom hakiranju i velikim sukobima interesa u vezi sa Zakladom Clinton.
2. Vidjevši svoju priliku da konačno zajebe Hillary, Obama naređuje Lynchu da naredi direktoru FBI-a Comeyju ograničeno druženje o aspektima nacionalne sigurnosti skandala s e-poštom—ali tek nakon što su Clintonovi prethodno obaviješteni.
3. U svojoj dojavi na asfaltu, ona kaže Velikom psu da će moći držati liniju samo toliko dugo, budući da postoje nezadovoljni istražitelji koji bi mogli iznijeti prljavštinu koju su otkrili u vezi sa Zakladom Clinton. Kaže Clintonu da je Obama naredio ograničeno druženje putem e-pošte, ali da će ublažiti okolnosti tako što će s njom otići na turneju. Clinton napušta sastanak s kopijom pitanja za Hillaryin posljednji FBI intervju u džepu na prsima, nakon što se njih dvoje slože da je najbolje vrijeme za intervju ultraspori ciklus vijesti rijetkog, trodnevnog vikenda 4. srpnja .
4. Kod kuće, pametni Clintonovi znaju da je ovo politička katastrofa, koja bi u konačnici mogla okončati njezine predsjedničke aspiracije. Međutim, nakon što su preživjeli toliko prijašnjih bliskih ljudi, spremni su nastaviti s dugoočekivanom krunidbom u nadi da će pobijediti pisku putem e-pošte, dok će zadržati pravu vrućinu Financija Zaklade.
5. Clinton odlazi na svoj FBI intervju i daje svoje dobro uvježbane odgovore ručno odabranim FBI-evim 'igračima tima', dovršavajući lažnu priču da se službena istraga završava “baš kako je oduvijek željela”.
6. Nakon što je prethodno bio prisiljen ograničiti opseg istrage, Comey počini krajnji čin 'osvetničke popustljivosti', vraćajući stvar svom šefu s neobičnom izjavom da niti jedan "razuman" tužitelj neće procesuirati slučaj. Ne samo da opravdava svoj Ured, nego također zna da njegov komentar jamči da će kongresni odbori uskoro postavljati relevantna pitanja iza zatvorenih vrata.
7. Počinju istrage u Kongresu, ali s manje od tri tjedna do konvencije, Hillary šepa do cilja i demokrati establišmenta joj daju nominaciju, stavljajući tako konačni coup de grace u Sandersovu kampanju. Jednom kada Bernie nestane, Hillaryne brojke protiv Trumpa padaju poput stijene i počinju izlaziti neugodna pitanja o Zakladi.
8. Hillary se odriče prijestolja "za dobrobit stranke" i demokratski establišment saziva hitnu konvenciju kako bi nominirao Joea Bidena kao zamjenu.
9. Rukuju se i udaraju po leđima, od Obame preko Bidena do Lyncha, pa čak i do Comeya, jer svi shvaćaju da su izbjegli metak riješivši se Clintonovih.
10. Bill i Hillary znaju da su bili istjerani, ali će zadržati svoje povijesno nasljeđe koje će ostati relativno netaknuto i da mogu nastaviti s važnim radom Zaklade.
11. Obavještajna zajednica u cjelini je oduševljena, budući da je Biden dugogodišnji timski igrač čiji sin redovno radi u Ukrajini. Nazdravljaju novom hladnom ratu sa svojim prijateljima trgovcima oružjem i nekoliko desetaka generala u noći kada Biden prihvaća nominaciju.
12. Diljem svijeta, establišment je sretan: republikanci i demokrati; Bankari s Wall Streeta; vlada u sjeni; multinacionalne korporacije; glavni mediji; NRA; AIPAC-čak i Benjamin Netanyahu i njegovi Likudnici...
13. …a onda Trump pobjeđuje.
Napiši vlastiti nastavak.
Brad, čuvam ovo. Vaš kategorički niz događaja čini se uvjerljivim. Također, molim te, znaj da mogu biti užasan Sherlock, ali ono što imaš ovdje vrijedi spasiti. Pogledajte gornji komentar Grega Mayburyja i njegov članak s kojim vas povezuje. Greg je također dao neka predviđanja. Hej, lijep komentar i nastavi možda na drugim člancima, ali dobio sam nešto za razigrati čitajući tvoj JT
ps evo još jednog scenarija; Trump dobiva plaću nakon Hillaryne inauguracije
Brad, čuvam ovo. Vaš kategorički niz događaja čini se uvjerljivim. Također, molim te, znaj da mogu biti užasan Sherlock, ali ono što imaš ovdje vrijedi spasiti. Pogledajte gornji komentar Grega Mayburyja i njegov članak s kojim vas povezuje. Greg je također dao neka predviđanja. Hej, lijep komentar i nastavi možda na drugim člancima, ali dobio sam nešto za razigrati čitajući tvoj JT
ps evo još jednog scenarija; Trump dobiva plaću nakon Hillaryne inauguracije
molim vas, kada imate više ovakvih postavki situacije, slobodno se prepustite, volim ovu vrstu pisanja komentara, i sjetite se ponekad čudnih stvari koje smo čuli sa čudnih mjesta koje smo vidjeli, a koje zaboravimo, kao što se proročanstva nepoznatog porijekla ponekad obistine. Moram ići!
Količina prihvaćanja desničarskih besmislica u ovome je apsurdna. Ovo definitivno nije vrsta posla koju je Robert Perry radio. Nadam se da će jednom kad prođu izbori nestati sranje koje mrzi Clintona zbog prenamjene Judicial Watcha/Projekta Arkansas.
Kada/ako se Kraljica kaosa popne u Ovalni ured (ili bi to trebalo biti “spusti se u Zli ured”), možemo, kako kaže stara pila, “Razvedri se, stvari mogu biti i gore.” I dobra je oklada da će stvari biti gore – puno gore. Onda, Marion, možda ćeš poželjeti da si obratila više pozornosti na stavke navedene ovdje i drugdje na Hillarynim listovima s repovima.
Clinton mrziti? Zar ne smatrate da su RATNI ZLOČINCI ljudska bića vrijedna prezira kao i svi mi?
S vama sam, gospođo Delgado. hvala na komentaru
Marion Delgado... što je "desno krilo" u suprotstavljanju ratnom huškanju koje je rezultiralo propalim državama i nebrojenim patnjama ljudi u Iraku, Libiji i Hondurasu? Vidite li “mir” kao desničarski, ludi koncept? Smatrate li Papu desničarem ili Desmonda Tutu itd.? Barem prema onome što sam pročitao od gospodina Parryja, on kritizira I Clintona i Trumpa s valjanom povijesnom referencom za koju mislim da bi trebala biti važna jer bi trebalo biti potrebno više od "ženskih uloga" da bi se dosegla najviša funkcija u zemlji, povijesna rekord bi trebao vrijediti više, a Clintonov je jako loš – “Došli smo, vidjeli smo, umro je – ha, ha, ha”. Ja sam potpuno za ženu predsjednicu, ali možda neku koja više nalikuje Jill Stein ili je ona previše "desničarska" za vas?
možda ne postoji manje zlo kao što tvrde mnogi od gore navedenih odgovora, ali postoji veći problem
Ovaj haker Guccifer izručen SAD-u i za kojeg se tvrdi da ima sve Hillaryne e-mailove zatvoren je u federalnom zatvoru pod
kontrolu nad Lynchom odakle je on "izgubljen" za FBI tim koji je otišao ispitati. Samo sam slučajno čuo priču, ali jest
zabrinjavajuće
Idite na 16.31 na ovom YouTubeu o Masakru u Sandy Hooku koji nije bio i pogodite tko bi mogao biti taj ISIS-ovac.
https://www.youtube.com/watch?v=TXJ7h2vbt0U&list=TLXVdRzncadX0wNjA3MjAxNg
Hillary Clinton je kriminalka. Mjera koliko smo daleko pali je da bi zemlja čak razmišljala o nekome njezinog kalibra kao predsjedniku Sjedinjenih Država. To je nevjerojatno. Ali onda nas PTB svakog dana priprema za nevjerojatno. 9. rujna je bio nevjerojatan. Kao što ovaj dokumentarac ističe, svaki sljedeći napad lažnom zastavom i brojni prethodni također su bili nevjerojatni. Odnosno, ne vjerujte ništa od ovoga. (Osim zastrašujuće aveti HRC-a kao potencijalno sljedećeg predsjednika Sjedinjenih Država.)
Postoje "glasine" da je škola Sandy Hook zatvorena 2007. Koliko bi bilo teško funkcionalnim medijima pratiti tako jednostavnu činjenicu kao što je je li škola bila otvorena ili zatvorena kada se ovaj masakr navodno dogodio?
Naša je slika svijeta beznadno polomljena. Razmislite o Picassu. Ono što je ljudsko je nestalo, a krhotinama manipuliraju ljudi bez skrupula i bez morala. Pomiču fragmente po volji, a zatim se pobrinu da se ono nevjerojatno događa s dosadnom redovitošću. Zarobljeni smo u kalupu nevjerojatnog. Psihopati vrte film. Kao što je netko istaknuo, Hillary mora pratiti Baracka jer bi svatko s čistijim dosjeom preporučio Barryja za klinker.
Ono što najviše želim znati jest psihologija koja motivira ljude koji ne moraju sudjelovati u tim gnusnim šaradama. Znamo da je Clinton kriminalac. Gotovo da si ne može pomoći. Ali ostali? Što ih tjera na to? Nadam se da ćemo jednog dana vidjeti uvjerljiv odgovor na to pitanje.
” ' Ono što najviše želim znati je psihologija koja motivira ljude koji ne moraju sudjelovati u ovim gnusnim šaradama. Znamo da je Clinton kriminalac. Gotovo da si ne može pomoći. Ali ostali? Što ih tjera na to? Nadam se da ćemo jednog dana vidjeti uvjerljiv odgovor na to pitanje.”>>>>>
Ako su 'drugi o kojima govorite insajderski pristaše Hillary onda je njihova motivacija zaštititi vlastitu guzicu ili posao ili dobiti neku političku nagradu, a neki su jednostavno glupi, a neki bi mogli dijeliti njezinu ideologiju i plan.
Ako su drugi o kojima govorite pristaše Hillary u javnosti, onda je vaš odgovor sljedeći… vaš prosječni građanin je isti posvuda, cijelo vrijeme. Rijetko mogu vidjeti 'širu sliku' ili povezati točke ili slijediti trag mrvica kruha.
Mislili su da su slobodni
Nijemci, 1933-45
Milton Mayer
odlomci…
“Živjeti u ovom procesu apsolutno znači ne biti u stanju primijetiti ga – molim vas, pokušajte mi vjerovati – osim ako netko nema mnogo veći stupanj političke svijesti, oštroumnosti, nego što je većina nas ikada imala prilike razviti. Svaki je korak bio tako malen, tako beznačajan, tako dobro objašnjen ili, povremeno, 'zažaljen', da, osim ako se čovjek nije odvojio od cijelog procesa od početka, AKO NE SHVAĆA ŠTO JE CIJELA STVAR U NAČELU, što su svi ti ' male mjere' kojima se nijedan 'domoljubni Nijemac' ne bi mogao zamjeriti moraju jednog dana dovesti do toga, nitko nije vidio da se razvija iz dana u dan više nego što seljak na svom polju vidi kako kukuruz raste. Jednog dana mu je preko glave.
“I sami ste prošli gotovo cijeli put. Život je kontinuirani proces, tijek, a ne slijed radnji i događaja uopće. Prešao je na novu razinu, noseći vas sa sobom, bez ikakvog napora s vaše strane. Na ovoj novoj razini na kojoj živite, svakim ste danom živjeli udobnije, s novim moralom, novim načelima. Prihvatio si stvari koje ne bi prihvatio prije pet godina, prije godinu dana, stvari koje tvoj otac, čak ni u Njemačkoj, nije mogao zamisliti.
“Odjednom se sve sruši, odjednom. Vidite što ste, što ste učinili ili, točnije, što niste učinili (jer to je sve što se od većine nas tražilo: da ništa ne radimo).
“Kako to izbjeći među običnim ljudima, čak i visoko obrazovanim običnim ljudima? Iskreno, ne znam. Ne vidim, čak ni sada. Mnogo, mnogo puta otkako se sve dogodilo razmišljao sam o paru velikih maksima, Principiis obsta i Finem respice — 'Oduprite se počecima' i 'Razmotrite kraj.' Ali treba predvidjeti kraj da bi se odupro, ili čak vidio, početke. Mora se predvidjeti kraj jasno i sigurno, a kako to učiniti, obični ljudi ili čak izvanredni ljudi? Stvari bi mogle imati. I svi računaju na tu moć.”>>>
Psihologija javnosti i psihopata uvijek je ista, samo se mijenjaju imena, agende i vremena.
Zaklada Clinton, koliko sam shvatio, je posebna istraga na kojoj FBI radi. Kada se očekuju kakvi rezultati, ne znamo. Zapravo, takva bi istraga imala veće izglede da konačno povuče Hillary jer afera ne uključuje vladu, State Department i samog predsjednika. Da je bila optužena za problem s e-poštom, mogla je okriviti sve te druge strane da su krive koliko i ona sama. Možda postoji neki dogovor iza kulisa da se zemlja spasi od takvog skandala.
Michael Fish imao je neke vrlo dobre točke za istraživanje aktivnosti Zaklade. .
Prije nekog vremena dao sam predviđanje:
H.Clinton neće biti demokratski kandidat.
D.Trump neće biti republikanski kandidat.
I dalje mislim da je velika vjerojatnost da se oboje ostvari.
Čitajući o problemima izborne prijevare, shvatio sam da će konačni, ručno prebrojani rezultati za predizbore u Kaliforniji biti dostupni tek 15. srpnja, uključujući sve "privremene glasačke listiće". Kako će inače delegati konvencije znati koga bi trebali podržati?
Zamislite situaciju da u srednjem trgovačkom poduzeću jedan od nižih direktora poduzeća bude optužen za krajnju nepažnju u čuvanju poslovne tajne poduzeća? Bi li ipak bio promaknut u sljedećeg izvršnog direktora?
Velika količina Clintonovih e-mailova sada je javno dostupna:
https://wikileaks.org/clinton-emails/
Datoteke se mogu jednostavno pretraživati.
Ljudski napori pokazat će početak kontrole nad globalnim klimatskim kolapsom do 2025. ili će vjerojatnost ljudskog izumiranja postati gotovo sigurna. Okoliš je problem broj 1. Nenamjerna šteta na Zemljinim sustavima za održavanje života nakon 2025. bit će prevelika da bi se s njom mogla nositi. Dva predsjednička mandata od sada.
Američka vlada najveći je pojedinačni zagađivač na svijetu.
Američka vojska je najveći zagađivač unutar vlade.
G. Connelly, potpuno ste u pravu da je okoliš problem broj 1. Potpuno ste u pravu što se tiče datuma 2025. Međutim, situacija je puno gora nego što opisujete. Sada smo u fazi odbjegle štete. Trenutačno smo na 490ppmCO2ekvivalenta, što uključuje zagrijavanje od 4C iznad prosjeka od 1880. A staklenički plinovi rastu svake godine. Zagrijavanje od 4C je nezamisliva katastrofa. U najboljem slučaju dosegnut ćemo 2C do 2024., ali postajemo sve gori nego gori. Mogli bismo dobiti 3C iznad 1880 do 2024., a to je katastrofa. Već je prekasno da zaustavimo klimatsku katastrofu, a ne poduzimamo ništa. Godina 2025. najvjerojatnije je godina Drugog svjetskog rata.
Upravo ono što sam namjeravao reći. Čak i u malo vjerojatnom slučaju da se emisije CO2 potpuno zaustave, količina katastrofe koja se već sprema je gotovo nevjerojatna.
Biti izabran, biti promaknut i/ili imenovan po samoj svojoj prirodi ODLUČNO NISU postignuća. to je ono što netko radi na tim položajima što se može, kada je opravdano, nazvati postignućima. argumenti moralnog relativizma “u usporedbi s _____” samo su nas doveli do sve nižeg zajedničkog nazivnika. nesretna politika na kojoj smo već neko vrijeme, gdje su etika, integritet i odgovornost stvar mišljenja, a istina stvar perspektive, učinila nas je nacijom licemjera. Vidim da će sve ovo završiti vrlo loše za nas ili barem za našu djecu. Neću glasati za HRC na temelju njezinih brojnih neuspjeha... oni za koje znamo dovoljni su da znam da nema integriteta i da nije dala nikakav stvarni doprinos našoj zemlji. Nažalost, mnogi će glasati za nju jer niti ne primjećuju da ovdje postoje etička pitanja. mnogo više pada na argument "usporedit ćemo s_____, ona nije tako loša". nadalje, vrlo malo ljudi cijeni ono što radite ovdje na vijestima o konzorciju i ono za što se zalažete. Ja sam, na primjer, vrlo zahvalan što vidim prave novinare koji se tim pitanjima bave bez straha i uglavnom bez nagrade. nastavi s dobrom borbom. Hvala vam.
Opljačkati,
Pronicljiv komentar prema. Zabilježio sam za buduće potomke u objavi na Consortium News još u svibnju (vidi poveznicu ispod) svoje osjećaje o cijenjenoj gospođi tajnici, pa ću ovo zadržati relativno kratko.
Nakon što je šef FBI-a James Comey objavio da ona neće biti optužena ni za kakve prekršaje u vezi s "Servergateom" - čini se da je malo ljudi sa sličnim stavovima poput mojih iznenađeno - možemo sa sigurnošću reći da je ona sada službeno označena kao Teflon- obložen, otporan na skandale, POTUS kandidat. Jasno je da se njezina odluka da stane uz svog muškarca uvelike isplatila, jer je ovime stekla njegov vlastiti zloglasni otpor prema istom. I bez obzira na to što je njezin suprug mahao bradom s AG Lorettom Lynch tijekom njihovog, hm, 'čudnog' sastanka u Arizoni prošlog tjedna, to nije imalo mnogo veze s Billovim golfskim hendikepom ili njegovim 'grandies'. Svatko tko vjeruje da je ova bajkovita klopka oštećena stvarnošću.
Međutim, treba imati na umu da su neki stručnjaci isticali jedinstvenu sposobnost Clintonovih da izbjegnu minska polja političkih i establišmentskih visoko rizičnih osoba, bilo da su republikanci ili demokrati. Istini za volju, nisu stjerali tržište u kut. Slučajno su oni poster par za ovo bratstvo.
I iako je teško reći kako bi ova odluka i reakcija na nju mogle utjecati na njezine šanse u studenom, ako izgubi, još uvijek gledamo na Trumpovo predsjedništvo (pod pretpostavkom da će dobiti nominaciju). I naravno dolazi sa svojom političkom prtljagom. Čini se da je ono što ovdje imamo nešto poput dileme "Mortonove vilice" - točnije: dva izbora su sigurna, ali oba će gotovo sigurno dati više ili manje jednake ako je moguće drugačije, ali u ovom slučaju ipak, potpuno nepoželjne ishode.
Ne izgleda dobro Amerika!
https://consortiumnews.com/2016/05/21/hillary-clintons-house-of-cards/
Greg Maybury.
Greg, uvijek uživam kad se autor pridruži nama komentatorima na ovoj ploči za komentare.
Nakon što se vratim i pročitam vaš esej, 'Hillary Clinton's House of Cards', pohvalit ću vas za vaše dobro futurističko predviđanje koje ste imali, da vidite kako će ova FBI-eva istraga Hillaryine epizode 'server-gate' uspjeti za nju. Trebao bi raditi za kladionice u Vegasu. Dobro si to nazvao.
Nadam se da ćete više pridonijeti ovoj stranici, jer nakon ponovnog čitanja vašeg članka od 21. svibnja, mogao bih potražiti još.
Mislim da se sada približavamo vremenu u kojem bismo svi mogli početi nagađati kako će svijet Hillary izgledati. Počinjem se pitati nije li pozornica pripremljena za američko carstvo u padu i kako će se američki odgovor na to propadanje odigrati. Hoće li se EU raspasti, naposljetku razdvojiti NATO na mnogo sićušnih neusporedivih dijelova nekoć 'bile' velike svjetske elektrane? Hoće li Šangajska organizacija za suradnju utjecati na američko osvajanje svjetske hegemonije? Što je s Hillarynom neumirućom ljubavlju prema cionističkom Izraelu? Mislim, sa svime što se događa, zajedno sa svime što bi iz toga moglo proizaći, svatko može nagađati kamo bi sve ovo moglo dovesti. Dakle, zašto ne nagađati za nas, jer mi jako uživamo u vašem radu, a osim toga ste bili u pravu u vezi server-gatea. U redu, s time ću dati otkaz.
Dobar dan g. g. Maybury. Veći dio ovog izbornog ciklusa brinuo sam se da ćemo vidjeti drugi krug Clinton/Bush prvenstveno zbog nadolazećeg bacanja dokumenata koji se tiču ubojstva JFK-a koji bi trebao biti u studenom 2017. Mislio sam da će se ili ta arhiva nastaviti redigirati po nalogu predsjednika ili bi neki od dokumenata potpuno nestali. Što misliš?
Za one od vas koji nisu upoznati s ovom arhivom pogledajte ovdje: http://www.politico.com/story/2015/05/why-last-of-jfk-files-could-embarrass-cia-118233
U hodnicima pravde, jedina pravda koju možete pronaći je u hodnicima – Lenny Bruce.
Ja sam protiv zatvora, pa umjesto da optužite Killaryja, oslobodite sve zviždače (i prijestupnike droge, zločine zbog siromaštva, zločine bez žrtava samo kao početak – i počnite rehabilitirati nasilne kriminalce i NAŠE PROKLETO NASILJNO DRUŠTVO s njegovim neprestanim ratovima , rasističko provođenje zakona, nasilje u okolišu i intrinzično nasilna nejednakost).
http://insider.foxnews.com/2016/07/05/giuliani-comey-made-special-exception-clintons
Sigurno je da e-mailove i druge komunikacije i njihove datume koje su i Hillary i Bill upućivali donatorima takozvane Zaklade Clinton godinu dana s obje strane njezine službe kao državne tajnice treba pratiti na serverima i datotekama donatora. . Vjeruje se da su donacije ovoj zakladi besplatno davane Clintonovima kada su imali toliku moć. Moje pitanje FBI-u i javnosti je: Jesu li obrisani e-mailovi i sva druga komunikacija Billa i Hillary također istraženi u bazama 'donatora'….. koji su morali izgledati kao da su pod pritiskom. Također, za NSA se kaže da ima dosje svega što je bilo tko na svijetu govorio svima drugima. Jesu li njihovi dosjei provjereni? Izgradnja 'temelja' kada netko ima visoko postavljenje u vladi prilično je sumnjivo i svakako zaslužuje detaljnu forenzičku istragu. Iznosi su sumnjivo visoki. Ipak, nitko ništa ne spominje o ovoj stvari, uključujući čak i alternativni tisak.
Postoji li neki posjednik hakiranog materijala s Clintonovog privatnog servera koji samo čeka pravi trenutak da otkrije prokleti dokaz? Ako da, kada? Prije konvencije nedemokratske stranke? Što kažete na malo prije 8. studenog? Razgovarajte o "kraljici kaosa". To bi čak moglo uzdrmati “Sjedinjene Države Alzheimerove bolesti” Gorea Vidala do korijena.
Stalno se pitam kada će govori Goldman Sachsa i govori drugih bankara doći u vijesti. Čovječe, kakva će to reporterska vijest biti.
Joe, radna teorija je da se ti "govori" nikada nisu dogodili, da su bili legalni oblik mita usmjeren u džep kandidata umjesto u njezin izborni fond. Stoga prijepisi možda i ne postoje. To nije samo "650,000 dolara vrijedan govor Goldmanu", bilo je gotovo 100 stotina drugih. Ovo je standardna poslovna praksa, obično označena kao "konzultantske naknade", a to je način na koji tvrtke plaćaju političarima za doprinos njihovoj krajnjoj liniji. Ali govori izgledaju puno bolje jer političar mora provesti samo sat ili dva u prostorijama tvrtke da bi se opravdao.
Hvala, to ima smisla.
Ali dojam koji će mnogi Amerikanci steći jest da postoji jedan skup pravila za "velike i moćne", a drugi za nas ostale, što je izuzetno štetna poruka u političkoj godini očitog nezadovoljstva glasača establišmentom.
Dva skupa pravila za “njih” i “nas” trebala bi biti puno više od dojma za američki narod. To je životna činjenica koja bi trebala probuditi neizlječive mjesečare među nama, ali malo je vjerojatno da će to učiniti. Ako je, nakon što je katastrofa Iračkog rata bila očito očita, većina američkog naroda glasala za povratak Dubye Busha i senatora i predstavnika u njihove urede nakon što su stvorili taj katastrofalni zločin protiv čovječanstva, onda je većina američkog naroda izvan svake nade.
Bill Bodden… imajući na umu rat u Iraku, zvuči kao da je Chilcotovo izvješće u UK-u prilično osuđujuće za Tonyja Blaira i čuo sam Georgea Gallowaya kako govori o tome da bi Blair (i njegove kohorte) mogli biti opozvani tamo gdje vjerujem da više ne bi mogli ponovno obnašati državnu dužnost. Sve u svemu, volio bih vidjeti Blaira za ratne zločine pred Međunarodnim kaznenim sudom kojeg je, vjerujem, Ujedinjeno Kraljevstvo potpuno ratificirala članica. Čini se da vidimo demokraciju u Velikoj Britaniji i demokraciju kako se krade u SAD-u.
Problem u Ujedinjenom Kraljevstvu, barem s Laburističkom strankom, jest taj što Blairovci pokušavaju svrgnuti Jeremyja Corbyna kako on ne bi pogurao akciju protiv Tonyja Bliara.
Rat u Iraku bio je čin vojne agresije pokrenut pod lažnim izgovorom: Primjedbe Jeremyja Corbyna na Chilcotovo istražno izvješće – http://www.counterpunch.org/2016/07/06/the-iraq-war-was-an-act-of-military-aggression-launched-on-a-false-pretext-on-the-chilcot-inquiry-report/
Bill Bodden… Vidio sam da je nakon Cameronove ostavke bilo poziva da i Corbyn podnese ostavku, ali Chilcotovo izvješće vidim kao pero u Corbynovom šeširu jer se čini da su ga ismijavali jer nije podržavao rat u Iraku, protestirao protiv njega, a sada Chilcotovo izvješće opravdava njegov razum u tome. Zapravo, upravo sam pogledao Corbynov video kako govori pred britanskim parlamentom o Chilcotovom izvješću i mislim da danas može biti prilično ponosan, Chilcotovo izvješće moglo bi ojačati Corbyna unutar Laburističke stranke – vidjet ćemo. Što se tiče Blaira, nažalost, ne mislim da će ikada ići pred Međunarodni kazneni sud, kao što je George Galloway rekao: “Blair nije dovoljno Afrikanac da mu se sudi”, ali prema Gallowayu, vjerojatno je da će Blair (i njegove kohorte) bit će opozvani ako više ne mogu ponovno obnašati javnu dužnost. U svakom slučaju, to je mala pobjeda, ali bi trebalo biti zanimljivo gledati ishod...
Bill Bodden… evo videa koji sam gledao od Georgea Gallowaya o Chilcotovom izvješću:
https://www.youtube.com/watch?v=WCtD5ep1n-4
Osjećam da je jedini način da američki glasači obore "dvostruke standarde" pravde da se pobrinu da učinimo sve što je potrebno da odbacimo Hillary Rodham Clinton 8. studenog. Ako je Obama/Lynch/Comey odbiju optužiti, MOŽEMO!
Očito je da je najoštriji način da se to učini da svi Sandersovi pristaše (i drugi demokrati/nezavisni) glasaju za Trumpa kao protestni glas protiv Clinton i "vječnog rata bez mira". Ako nam je stalo do svetosti ljudskog života i rasipanja naših teško zarađenih dolara poreza i ako doista želimo da se naši dolari poreza iskoriste za stvaranje dobrih radnih mjesta i ponovnu izgradnju naše infrastrukture, tada glasajte za Donalda Trumpa, bez obzira na njegov bezobraznih načina i glupih tweetova, vjerojatno je najbolji postupak za postizanje cilja da se Clinton oštro odbaci 8. studenog.
Kao cjeloživotna aktivistica (zapravo sam se kandidirala za Kongres protiv Jane Harman 1992. ovdje u SoCal-u), vjerujem da Hillary Rodham Clinton MORA biti odlučno odbijena na biralištima 8. studenog, ako ni zbog čega drugog, a ono zbog slanja vrlo glasnog glasa i snažnu poruku DNC-u da je ploča za igru "slagati se da bismo se slagali" preokrenuta i odbijamo više igrati.
Za one koji nemaju želudac glasati za Trump/Gingrichovu listu?, onda je još jedan način da se Clinton uskrati predsjedničkom mjestu organizirati i podržati Jill Stein na biralištima. Stein zapravo podržava politiku koju drže SVI progresivci i očito će svaki glas za Steina biti izgubljen glas za Clinton i također će poslati signal da se ne "slažemo" s DNC-om.
Glas za Johnsona je budala jer će njegova kampanja naštetiti Trumpu, a to očito nije način da se Clinton sruši jer će većina njegovih birača odbaciti Trumpa i svi oni mrze progresivne programe koje svi zagovaramo poput "Medicare for All" sustav zdravstvene zaštite.
I krajnja opcija je bojkot izbora i ostanak doma. To bi moglo pomoći Trumpu da sruši Clinton, a također bi poslalo signal da većina lojalnih demokrata ne želi imati ništa s Clinton ili Trumpom i "namještenim" izbornim sustavom. Ali ovo bi bila najteža kampanja za ostvariti budući da većina Amerikanaca koji su glasači doista vole sudjelovati na općim izborima.
Što se mene tiče, kolebat ću se između Trumpa i Steina sve do 8. studenoga, a ako procvjeta snažna, organizirana kampanja za naprednjake da zaustave Clinton podržavajući Trumpa ili Steina, pridružit ću joj se.
Sve što znam je da želim ostati budan do kasno 8. studenog i čuti govor Hillary Clinton o ustupku bilo Trumpu bilo Steinu i nije me briga kakve će biti optužbe 9. studenog. Samo želim da osramoćena napusti DC, kao što bi i trebala.
http://www.theamericanmirror.com/trump-releases-video-contrasting-clinton-comey-statements/
Ne mogu glasati za Trumpa, a glas za gospođu Stein je glas za Trumpa.
Lynne Gillooly... čini mi se da na ovim izborima nema manjeg zla. Trump govori o velikoj igri, ali mnogo toga što je govorio o Clinton je učinio - kao u Libiji i Hondurasu. Glas za Steina je glas za Steina, umjesto više istog ratnog huškanja od strane republikanaca ili demokrata...
Lynne, idi na democracynow.com i slušaj Jill Stein. Jill govori o tome kako je sve što se Trump kune da će učiniti, kako je Hillary već učinila te iste stvari. Osim toga, ako ste zabrinuti zbog Roe vs Wadea, ili istospolnih brakova, i bilo kojih drugih socijalno-liberalnih razloga koje treba zaštititi, onda ne brinite oko izbora Vrhovnog suda, jer konzervativci trebaju upravo takve argumente da budu prisutni, jer bez tih pitanja konzervativci nemaju na čemu trčati. Ono što bi trebalo zabrinjavati je hoće li Hillary dovesti do Trećeg svjetskog rata? Trump samo želi izgraditi kockarnicu u Moskvi, a ja bih mogao živjeti s tim... zapravo preko Hillary, to bi značilo da svi možemo živjeti s tim. Vjerujte mi, možda sada želite glasati za Hillary, ali doći će dan kada ćete duboko požaliti što ste ikada učinili nešto poput glasanja za ovu Kraljicu kaosa. Razmisli o tome.
Na ovim predsjedničkim izborima po savjesti ne mogu glasati ni za jednog od dva moguća kandidata. Umjesto toga, namjeravam glasati s moralnim integritetom. To znači da ću glasati za osobu za koju smatram da je NAJBOLJA kandidatkinja – a nikako za osobu koja se čini manjim zlom. Inače ne bih mogao živjeti s posljedicama. Pozivam i druge da glasaju s integritetom.
Evo intervjua koji je Abby Martin napravila s Jill Stein:
https://www.youtube.com/watch?v=ua3_XUOJEQE
Koristiš argument manjeg zla. Postoje slučajevi u kojima se može argumentirati glasanje za manje zlo, ali problem je u tome što američki narod generacijama glasa za manje zlo i izbor sa svakom četverogodišnjom šaradom je sve više zla što kulminira sadašnjom katastrofom. Mogućnost glasanja također je prilika da date glas osobi kakvu želite da bude izabrana. Ove godine ima mnogo toga za reći o masovnom glasovanju za ništa od navedenog, bilo u obliku glasanja za Jill Stein ili upisivanja.
Bille, citirao sam te i nadam se da sam to učinio na način koji odgovara tvom intelektu, ali sviđa mi se tvoja ideja da kandidatkinji (Hillary) ne daš naš politički kapital. Volio bih preuzeti zasluge za ovu ideju, ali ti si to prvi rekao prije nekog vremena, a nakon što sam dobro razmislio, ima smisla. Možete pročitati moje druge komentare na ovu temu i nadam se da ćete smatrati da sam vašoj ideji dao neku kvalitetu u njenoj prirodi. I ja sam umoran od glasanja iz straha, i zatvaranja očiju da povučem polugu kandidata manjeg zla. Upravo je postalo toliko loše da ću konačno samo glasati, pobijedio ili izgubio, za kandidata u kojeg vjerujem… zamislite to!
Joe: Ako to pomaže cilju, molim vas slobodno reciklirajte sve moje točke. To je za mene bonus u znak zahvalnosti za vaše komentare.
Bill, da ne zvučim čudno, ali čitao sam tvoje komentare ovdje, i na jednoj drugoj stranici gdje ponekad objavljujemo komentare, i često si iznio mnogo dobrih stavova svojom logikom, kad si davao komentare. Ima mnogo ovdje, kao i na drugim stranicama, koji govore stvari koje mi se ponekad zapale. Ono što sam smatrao dobrim u vezi s vašom glasačkom mantrom ove godine jest to da s ovim glasačkim vremenom ima dosta ljudi koji se žale za koga bi trebali glasati. Javnost se osjeća uskraćenom za bilo kakav dobar izbor između naša dva glavna kandidata, a ta dilema čini neugodnu izbornu sezonu s kojom se treba zadovoljiti, a da ne spominjemo što to znači za našu demokraciju u ovoj zemlji.
Dakle, jednog dana nakon što ste pročitali kako ste se osjećali kad ste birali između ova dva manja zla, i kako bismo mogli barem izgladnjivati bilo kojeg od ova dva vražja egoistična manijaka ne glasajući ni za jednoga, a time bismo spasili to vrijedan birački politički kapital za nas same. Meni je to zvučalo kao dobra ideja. Također se sjećam kako je u to vrijeme bilo nas nekoliko koji smo komentirali kako bi uspon treće strane mogao biti ključ koji nam svima treba da otvorimo ova strogo čuvana vrata ustanove kroz koja svi trebamo proći, u kako bi se čuo glas naših građana.
Ljudi ovog planeta očajnički trebaju da mi Amerikanci to ispravimo, i to ispravimo dok su nam još neka građanska prava ostala, da to ispravimo. Pitanje možda; hoće li nizak odaziv birača dovesti do velikog broja prosvjednika, kako bi se započela velika vladina korekcija. Vidjet ćemo da glasanjem za iznajmljivača dva zla dobivate samo drugačiju nijansu zla, ali bilo da je tamno jabučno crvena ili osjenčana nebesko jarko plava, i dalje je zlo.
Bill Bodden... jedan citat koji mi se oduvijek sviđao bio je, vjerujem, Einstein i njegova definicija ludila da je "raditi istu stvar iznova i iznova očekujući različite rezultate". Tako ja gledam na Amerikance koji glasuju ili za republikance ili za demokrate nakon svih laži za domaće i strane debakle.
Joe: Nikad nisam razmišljao o Einsteinovom citatu u ovom kontekstu, ali stvarno je prikladan. To podržava optužbe koje neki ljudi iznose da je Amerika poludjela.
Bill Bodden... samo se čini da ljudi glasaju za "promjenu" u bilo kojoj stranci, ali ništa se ne mijenja, desetljeće za desetljećem ista stvar - mislim da to odgovara Einsteinovoj definiciji ludila.
Ako ste uvjereni da je izborni sustav nepopravljiv, glas za BILO KOJEG od gore navedenog (uključujući treće stranke) je u suprotnosti s vašim uvjerenjem. To je glasovanje za održavanje korumpiranog sustava.
Ako ste uvjereni da je izborni sustav nepopravljiv, izričito izglasavanje “nepovjerenja” na listiću najbolje bi ukazalo na to uvjerenje (bez napuštanja vašeg izbora, koji postoji neovisno o izbornom sustavu).
Kad biste mogli točno obavijestiti matičara ZAŠTO ste odlučili _uopće ne glasati_ (nepovjerenje), mogli biste izbjeći da vaš prosvjed bude pogrešno prikazan kao "apatija", a da pritom zadržite svoje pravo glasa.
Nije nužno. Iako sam registrirani demokrat, nema šanse da pod nebom glasam za Hillary. Ako se – kao što se očekuje – ne mogu natjerati da glasam za Trumpa, odbacio bih svoj glas za Stein da je bila na glasačkom listiću u Indiani. Što ona nije.
Ranije sam sumnjao da je ovdje bilo nekoliko DNC operativaca koji su tjerali Berniejeve glasače u Hillaryjev tabor. “Glas za bilo koga osim Hillary je glas za Trumpa” njihova je mantra, koriste je poput propovjednika.
Stvarnost je potpuno suprotna: “Glas za bilo koga osim za Hillary je glas za Trumpa” je način razmišljanja političara u dva koraka, pri čemu su glasači samo brojke koje treba zbrojiti. Ali birači su ljudi a ne brojevi i oni imaju svoju savjest. Ljudima je karakter osobe za koju izravno glasaju mnogo važniji od konačnog ishoda izbora na koji nemaju mnogo kontrole.
Dragi birači, glasajte za ono što smatrate ispravnim. Ako postoji alternativa glasajte za to, ako nema alternative onda ne glasajte. Ne nosite svoj glas na savjesti sljedećih 8 godina. Ako Hillary pobijedi, ona će nastaviti i proširiti ratnu državu SAD-a, dodatno obogatiti vojno-industrijski propagandni kompleks, nastaviti propadanje američke infrastrukture i sve vas učiniti siromašnijima.
Abbybwood, uvijek imaš smisla u svojim komentarima, pa mi dopusti da nastavim ovu raspravu o tome za koga ili kako glasovati ovog studenog. Onima koji kažu da je glas za Steina glas za Trumpa, dobro, onda kažem, što im je uopće dalo veliku ideju da bih ja bio u redu s Hillary Clinton kao predsjednik? Ozbiljno, možda bih se mogao suočiti s Trumpovim predsjedavanjem umjesto Clintonovim, bilo koji dan u tjednu prije nego što se sagnem toliko nisko da podržim našu gospođu smrti Hillary za najvišu dužnost u našoj zemlji. Možda se svede na politički kapital i kako mi birači to nagrađujemo. Ako Hillary želi ući u Ovalni ured, što vjerojatno hoće, još uvijek joj ne trebamo pružati našu beskrajnu podršku. Dakle, glasat ću za Jill Stein, zašto; jer se slažem s njom. Zapamtite da, prije nego što smo se svi toliko naviknuli glasati za iznajmljivača dvaju zala, svi smo jednom to učinili… glasali smo svojom savješću. Neka najbolji kandidat pobijedi, ili je tako bilo. Dakle, ne dajte Hillary ništa od svog dobro zarađenog političkog kapitala i što god učinili nemojte glasati iz straha. Ili to, ili jednostavno ostanite doma na dan izbora, jer izbori su ionako vjerojatno namješteni.
Hvala na odgovoru. Jako sam naklonjen Jill Stein.
“Jill NIJE Hill” 2016!
Ona nikada neće napustiti DC u sramoti. Ona ne zna što znači "sramota". Vjerojatno misli da zaslužuje poštovanje što ostaje s tim nitkovom za kojeg je u braku.
Znaš Greg, koliko god glupo zvučalo, kako netko može glasati za vjernu ženu Hillary uglavnom zato što je ostala s prevarenim mužem Billom je samo put do bazara. Ipak, to je nažalost dovoljan razlog za neke glasače da glasaju za ovog egoističnog sociopatu. Pravo pitanje o ovo dvoje, o kojem nemam dovoljno vremena ni prostora da govorim ovdje, je zašto su uopće u braku jedno s drugim? Sada, postoji sjajna tema za knjigu.
Oh, i u pravu ste, Clintonovi ne znaju kako otići čak ni kad se vidi da im svi drže otvorena vrata, a mi svi jako glasno urlamo na njihovu ljubaznost da izađu odavde. Kao tip kojeg nijedan šef ne može otpustiti. Sigurno ste poznavali ovog tipa, ili ponekad djevojku, jer oni su teflonski obloženi komadi uredskog posuđa koji se sagnu i pobjegnu pri najmanjoj šansi da podnesemo vrućinu, i posljednji koji dobiju dopis od ljudi koji nikada čini bilo što loše. Njihovi ti koji dobiju promaknuće, samo se nitko ne može sjetiti ničega od toga čime su zaslužili toliku povišicu. Znate ove tipove, to su oni koje kad ih pošaljemo šefu po tucet krafni, oni samo stave svoje ime na to kada ga daju našem poslodavcu. Odgovaraju na najlakša pitanja, i to na način da misle kako su divni, jer misle da zvuče kao Eisenstein, a osmijeh na licu im dolazi kao dodatni bonus. Evo najboljeg dijela, mogu se nositi s takvom osobom u uredu, a možda mi se čak i sviđa ako mi se ukaže prilika, ali kad je riječ o Hillary & Billu, pa….
Pa gledajući izvana, čini se jasnim da se američka demokracija krade u korist Hillary Clinton. Ovo također duboko projicira neujednačenost, opet, američkog društva koje se očito temelji na dva skupa pravila (iako bih rekao da to u velikoj mjeri vrijedi i za ostatak zapadnog svijeta). Sada s Chilcotovim izvješćem koje izlazi u Britaniji, glasanjem za Brexit, zajedno s referendumom za neovisnost Škotske – Britanija mi ovih dana izgleda puno više kao demokracija nego Sjedinjene Države. Ono što sam čuo o Chilcotovom izvješću u Ujedinjenom Kraljevstvu zapravo smatram malom pobjedom demokracije – iako bih radije da Međunarodni kazneni sud sada spomene Blaira o ratnim zločinima.
Ipak, jedna stvar, gospodine Parry, s kojom se ne slažem u ovom članku je implikacija da je Iran radio na stvaranju nuklearnog oružja – u što ne vjerujem. Prema onome što sam pročitao, vjerujem da je CIA rekla da je Iran zaustavio svoje težnje za nuklearnim oružjem početkom 2000-ih. Još jedna stvar je zašto bi SAD, nuklearna sila, imale pravo govoriti bilo kojoj zemlji mogu li napraviti nuklearno oružje ili ne kada ga Izrael ima i čini se da će svaka zemlja koja preda svoje oružje biti napadnuta ( Mislim da čak i Sjeverna Koreja to shvaća).
Osim toga, sjajan članak. Čini se kao dobar dan za demokraciju u Britaniji i loš dan za demokraciju u SAD-u gdje se čini da se izbori kradu u korist Hillary Clinton. Također, zašto američki narod mora birati između Clintona ili Busha – postoje i treće strane? Budući da smo Kanađani, zapravo imamo 3 glavne stranke – liberale, konzervativce i Novu demokratsku stranku (Stranka zelenih također ima određenu podršku).
Joe L. po svemu sudeći po onome što sam pročitao, posebno na stranim stranicama s vijestima, zvuči kao da je Engleska možda nacija EU koja se počinje odvajati od plana EU. Thierry Meyssan s voltairenet.org i neki drugi pisali su o tome kako londonski City ulaže u kineski AIIB. Hoće li londonski City biti središte Europe gdje se može nabaviti malo Yuana? Uvijek sam mislio da će, ako dođe do raskola unutar EU, to doći iz Njemačke. Pomislio sam to zbog toga koliko je njemačkih kompanija dosta ovih sankcija Rusiji, a također i zato što je njemačka javnost u nervozi zbog toga što je preplavljena stranim migrantima koji nemaju što pronaći utočište u svojoj njemačkoj naciji.
Dakle, trebamo li očekivati da ćemo u budućnosti vidjeti kampanju Hillary/Netanyahu, naoružani do balčaka da krenu u rat? Zapamtite da Šangajska organizacija za suradnju predstavlja dvije trećine svjetske populacije. Ovo nije ništa što biste trebali otresti, jer ovo je vrlo velika reprezentacija ljudi i nacija koje jednostavno treba otresti i ignorirati. Sada, vidim da su Hillary i Bibi samo tipovi koji rade upravo to, ignoriraju te ljude... tko su uopće ti podlaci, da preispituju te dobre vođe arogancije i moći. Dobro, što onda možemo očekivati kao reakciju na to... kaos. Oh, zaboravio sam da je Hillary kraljica kaosa, nema veze.
Joe Tedesky… Uvijek volim čitati tvoje komentare. Da, ono što se događa u Ujedinjenom Kraljevstvu vrlo je zanimljivo i predstava je demokracije po nalogu elita zapadnog svijeta. Hoće li Ujedinjeno Kraljevstvo doista otići, to je sad pitanje. Vjerujem da je glasanje bilo neobvezujuće i čak čujem ljude poput Kerryja kako govore da nije prekasno da se UK predomisli zajedno sa Škotskom (a možda i drugim zemljama UK) koji govore da još uvijek žele biti u EU-u . Trebalo bi biti zanimljivo vidjeti hoće li doista napustiti EU, ali čitao sam da bi za to moglo biti potrebno više od 2 godine - iako je EU dala do znanja da želi da UK brzo napusti. Smatram da je Chilcotovo izvješće dašak svježeg zraka iako je čak i Wikileaks tweetao da je Chilcotovo izvješće "namješteno kako bi se zaštitili interesi SAD-a". Zapravo sam slušao Georgea Gallowaya kako govori o izvješću Chilcota i Tonyja Blaira gdje je primijetio da Blair vjerojatno nikada neće biti izveden pred Međunarodni kazneni sud jer nije bio "dovoljno Afrikanac" - malo sam se nasmijao kad sam to čuo. Također mislim da su se Cameronovom odlaskom s vlasti elite pokušavale riješiti Corbyna budući da se on uglavnom protivi ratu, ali sada Chilcotovo izvješće dokazuje da je Corbyn bio u pravu što se protivio ratu u Iraku i da je doista perjanica.
Što se tiče SCO-a, vjerujem da su se Indija i Pakistan tek pridružili ove godine – ako sam u pravu? Tada, vjerujem, vjerojatno ćemo vidjeti kako će se Iran pridružiti SCO-u u sljedećih godinu ili dvije. Vidim SCO, AIIB, BRICS razvojnu banku i stvaranje alternativnog SWIFT-a kao pozitivnu stvar za svijet gdje vjerujem da se institucije pod kontrolom Zapada kao što su MMF, Svjetska banka itd. koriste kao čekić za prisiljavanje zemalja da prihvate američkih (i zapadnih) interesa. Mislim da je to dio razloga za agresiju koju vidimo prema Rusiji i Kini (u međuvremenu naši mediji osuđuju suprotno) – radi se o kontroli i držanju zastarjelog sustava koji je toliko dugo koristio zapadu na čelu stol – mislim da je to put dinosaura. Mislim da i europske zemlje počinju shvaćati potrebu za promjenom, zato su se mnoge pridružile AIIB-u na zahtjev SAD-a. Također me ohrabruju neki glasovi u Europi koji govore o "agresiji NATO-a" - to nam je sada stvarno potrebno. Samo se nadam da nećemo završiti u WW3.
Joe L, kao što poznajete nas Amerikance, zaljubljeni smo u kapitalizam. Sada, oko čega se pravi kapitalizam usredotočuje? Natjecanje. Ništa više ili ništa manje od alternativa čemu god da je, iz čega bismo trebali birati. Nove čarape, cipele, DVD-i, perilice posuđa, rat, hladnjak…čekaj, jesam li rekao rat? Kao dobar kapitalist neću birati rat umjesto mira, a neće ni Europljani. Europljani vjerojatno još uvijek imaju nekoliko onih koji su preživjeli Drugi svjetski rat, a siguran sam da su mnogi mlađi Europljani naučili na satu povijesti kako je Europa silno patila od cijelog tog rata koji je bio nanijet njihovom tlu prije nekih sedamdeset godina, i bio strašniji nego što netko može zamisliti osim za Europljanina. Vrijeme je da se stane na kraj ovom osvajanju kojim nas ljudi kao što su Hillary, McCain, Graham, Netanyahu i drugi žele sve otjerati s litice. Da se vratimo na onu kapitalističku stvar o kojoj sam govorio, s Novim svjetskim poretkom koji se sastoji od Amerike, Europe, Rusije i Kine... da ne zaboravimo Afriku i Južnu Ameriku. Svima bi nam bilo bolje da imamo ove alternative, recimo da imamo konkurenciju koju možemo izabrati. Novi svjetski poredak koji bi se usredotočio na infrastrukturne projekte kojima bi se svi uzdigli, i program razoružanja koji bi svijet učinio sigurnijim mjestom za život, bio bi dobrodošla stvar.
Joe Tedesky… Slažem se sa svim tim. Ono što nam treba su kandidati za "mir", a ne više rata. Također se nadam da će TPP i TTIP dramatično propasti jer bi nas to gurnulo u krivom smjeru. Zaista bih pozdravio da se svijet razoruža, a da se umjesto toga naši političari ponašaju kako bi trebali biti “diplomati” koji prodaju diplomaciju. Zapravo sam razmišljao o "konkurenciji" u obliku Razvojne banke BRICS-a, AIIB-a itd. i to je vrlo zdravo. Što se tiče kapitalizma, u svom trenutnom obliku, on je zao i uzima najsiromašnije u društvu kako bi obogatio ljude na vrhu. Prije 5 godina bilo je mučno vidjeti da više od 300 ljudi ima isto bogatstvo kao polovica svjetske populacije, ali sada je još gore sa samo, vjerujem, 61 osobom koja ima isto bogatstvo kao polovica svijeta – ovo treba prestati . Osobno smatram da su ekstremni kapitalizam ili ekstremni socijalizam opasni. Umjesto toga, vjerujem da društva moraju uspostaviti ravnotežu između javnog i privatnog. Također ne vjerujem da bi MMF (ili ljudi koji stoje iza njih) trebali prisiljavati zemlje na privatizaciju koja multinacionalne kompanije čini bogatima, a stanovništvo drži siromašnim – dosta o tome. Čini se kao da se približavamo točki za revoluciju osim ako ljudi poput Corbyna ILI Sandersa ILI Steina ne mogu pomoći u preokretu plime.
Ne znam odakle vam ideja da "kapitalizam" znači natjecanje. Alexander Hamilton, utemeljitelj našeg ekonomskog sustava, kao i federalnog sustava na kojem se on temelji, ne koristi taj izraz. To je ušlo u modu s Karlom Marxom. Ono što je učinio jest da je svoj program suprotstavio programu Adama Smitha, apostola "slobodne trgovine", što je naravno značilo vladavinu najmoćnijih, čije je autorsko djelo objavljeno u vrijeme Američke revolucije. Ono što Hamilton opisuje u svoja četiri poznata izvješća Kongresu je potreba za nacionalnom bankom, kreditom koji je stvorila vlada i potporom za razvoj proizvodnje. Kasnije je Henry Clay ovaj program identificirao kao 'Američki sustav', a zagovarali su ga JQ Adams kao i Abraham Lincoln. Imao je tri glavne komponente: 1) narodnu banku; 2) visoka zaštitna carina i; 3) ulaganje u infrastrukturu kao što su željeznice, luke, kanali i ceste. Nikada se to nije nazivalo "kapitalizmom" niti je "konkurencija" bila njegova glavna značajka, već je bilo utemeljeno na konceptu općeg blagostanja, kako je opisano u preambuli Ustav. Danas to znači stečajnu reorganizaciju Glass-Steagalla kako bi se zatvorile banke "prevelike da bi propale" i obnovio protok produktivnog kredita, te prihvaćanje kineske ponude suradnje na njenom programu razvoja mega-infrastrukture "Novog puta svile".
jdd, uspori nisam bio akademski. U pravu ste i poštujem sve vaše značajne reference, poput Adama Smitha.
Nešto o meni; Cijeli sam život radio u konkurentnoj industriji. Kad smo mi u mojoj grupi razmišljali o kapitalizmu, mislili smo da to znači imati konkurentsku prednost u odnosu na poslovne suparnike i ostati u poslu usprkos tome. Bilo da se radilo o poboljšanju vašeg proizvoda, ili poboljšanju njegove trajnosti, ili ubrzanju isporuke, bile su stvari o kojima smo razmišljali... mislili smo da je to kapitalizam. Možda ne kapitalizam na način na koji ga vi vidite, ali prema poduzetničkom načinu gledanja uličnih prodavača, mi smo bili najbolje što je kapitalizam mogao pružiti. Pokušavao sam se osvrnuti na to da imamo različite vlade, kao što radimo s proizvodom.
Ono što sam trebao reći je da bi mi građani ovog planeta bili dobri, ili bismo barem mogli biti bolji, ako bismo imali više od jedne velike svjetske supersile koja bi nama seljacima naređivala, to je sve. Ako pročitate dovoljno mojih komentara, možda ćete primijetiti da sam ponekad najgori u korištenju metafora, stoga budite ljubazni i nadam se da ćete izvući nešto iz ovih komentara ovdje. JT
Izgleda da nisam shvatio ovaj dio tvog komentara jdd…..
“Danas to znači stečajnu reorganizaciju Glass-Steagalla kako bi se zatvorile banke “prevelike da bi propale” i obnovio protok produktivnog kredita, te prihvaćanje ponude Kine za suradnju na njenom programu razvoja mega-infrastrukture “Novog puta svile”.
Ovo je jedna od najboljih rečenica koje sam pročitao na ovoj stranici i s kojom se u potpunosti slažem. Mislio sam da je 90-ih kad su uništili Glass-Steagalla nestala stara igra s loptom. Ti ljudi o kojima sam ti pričao s kojima radim, pa mi smo isti ljudi koji se uključuju u te infrastrukturne projekte, kao što je Put svile koji si također spominjao, pa pričaš, dobro rečeno jdd, čuvaj se JT
Dobro je znati da naši britanski rođaci sada osjećaju želju za proglašenjem neovisnosti od Carstva... ali bit će razočarani svojim oligarsima u Gradu (vidi Tarpley o anglo-kineskom [financijskom] savezu), baš kao što su naši Domoljubi bili razočarani našim Torijevski lojalisti koji nikada nisu napustili Carstvo, a nikada nas nisu napustili... štoviše, oni (i njihovo Carstvo) su prevladali nad nama ljudima. Sada možemo sklopiti pravi zajednički savez s britanskim narodom protiv našeg zajedničkog neprijatelja; jedna, sveobuhvatna, 1% oligarhija Grada i Ulice, čije se Zapadno Carstvo proteže od Australije i Novog Zelanda do granica Rusije..
“U svakom slučaju, Amerikanci koji se zalažu za mir imaju razloga za zabrinutost”
Od Vijetnamskog rata nije bilo mirovnog pokreta u Americi. DA, postoje neki mirovni aktivisti, ALI oni NE čine mirovni POKRET………..Moramo to vrlo dobro razumjeti jer bez MIROVNOG POKRETA Amerikanci koji se zalažu za mir neće postići gotovo ništa. Zapamtite, većina članova oba doma u Kongresu glasala je PROTIV Nuklearnog sporazuma s Iranom……….Proratna frakcija u zemlji je vrlo jaka i još od Vijetnamskog rata………..Carter je bio posljednji demokrat kako bi izbjegli ratove……….Clinton je bacio više bombi na Irak u 3 dana nego što je bačeno tijekom cijelog prvog rata u Iraku 1991. Obama je jako ponosan što je bombardirao 7 zemalja………..
Dr. Ibrahim Soudy… Vjerujem da kada sam izračunao ratove koje je SAD vodio pokazalo se da je od 1776. SAD bio u ratu negdje oko 91% svoje povijesti – što podržava vaš post. Information Clearinghouse kaže da su SAD bile u ratu 93% svoje povijesti – 222 godine od 239 godina (članak je napisan 2015.) – http://www.informationclearinghouse.info/article41086.htm.
Da, postojao je mirovni pokret u Sjedinjenim Državama, pa čak i protiv Bushovih i Obaminih ratova, ali problem je u tome što je mirovni pokret na mnoge načine kontroliran od strane financijske oligarhije kroz izreze financirane iz zaklada, iste formacije koje su zapravo pomogle uništiti mirovni pokret iz 1960-ih koji je poticao radikalizaciju prema nasilju kao što je slučaj s rasističkim Weather Undergound prevarantima kao što je Obamin sponzor Bill Ayers terorist. Ubojstvo Martina Luthera Kinga Jr. trebalo je uništiti konvergenciju antiratnih, građanskih prava i rada, u mirnom nenasilnom pristupu krizi. Ovo uništenje moralnog vodstva stvorilo je vakuum u kojem se moglo postići uništenje ne samo mirovnog pokreta, već i rada/ekonomije i građanskih prava.
Sjetite se da je Cindy Sheehan niotkuda započela prosvjed protiv Busha u Crawford Texasu. Cindy je ljudima dala hrabrosti da progovore protiv rata, zapravo zbog Cindynih postupaka demokrati će osvojiti većinu u Kongresu 2006. godine, a potom će izdati mirovni pokret.
Izdaja se nastavila izborom Obame, čija je Nada i promjena ostavila dojam da je protiv rata, ali neki od nas su znali bolje, da je on samo maska za imperijalizam koji će, kao što smo vidjeli, donijeti rat protiv Putina i Rusije. Obratite pažnju na hitnu knjigu Webstera Tarpleya Obama: Postmoderni prevrat prije nominacije, kojoj sam bio autor doprinosa.
Malo ljudi shvaćaju da je Cindy Sheehan prosvjedovala zbog Obaminog prvog ljetnog odmora, vijest koja je zasjenjena smrću Teda Kennedyja, baš kad je trebala održati konferenciju za novinare, kako zgodno…..
Četrdeset godina je prošlo otkako je rock grupa pod imenom WAR imala pjesmu broj 1 pod nazivom “The World Is A Ghetto” —
Posljednjih 16 godina oživjeli su njihovu pjesmu/stihove. Dva skupa pravila = “raj” ili PAKAO za čovječanstvo.
http://www.countercurrents.org/2016/06/28/the-age-of-disintegration-neoliberalism-interventionism-the-resource-curse-and-a-fragmenting-world/
Ratni zločini počinjeni u Libiji, Siriji i drugdje su ozbiljniji, ali kako se navodi u članku, cjelokupni imperijalni režim je zajednički odgovoran i ljudima se daje propusnica ako su dio strukture moći. Ono što ovo pokazuje jest da je struktura moći evoluirala do te točke da insajderi u osnovi mogu prekršiti sve drakonske "zakone" koji normalne ljude, poput Kiriakoua i Manninga, stavljaju u zatvor. Time je razotkrivena imperijalna priroda strukture. U međuvremenu, s Clintonovim višestrukim dosjeom o ratnim zločinima, da ne spominjemo smrad korupcije koji se širi iz njihove zaklade koja se ovdje čak i ne spominje, kako bilo koje tijelo koje nije budala ili pokvarenjak može glasati za Clintona? Opasnost od Armagedona, o kojoj smo govorili, je stvarna. Iz tog razloga, koliko god se Trump činio idiotskim (a u pravu je za ključna pitanja: antineoliberalne trgovinske paktove i antikonfrontaciju s Rusijom) opstanak je bolji od političke korektnosti
Opstanak je bolji od političke korektnosti
Sada postoji slogan za vas!
Najgore u ovoj sagi je to što ni policija (FBI), ni pravosuđe (Ministarstvo pravosuđa), ni MSM, čak ni Robert Parry ne spominju ključno pitanje: ZAŠTO? Gospodin Parry se dotiče pitanja pogodnosti Hillary, što je odvraćanje pažnje od strane same kraljice. Privatni poslužitelj e-pošte nije bio pogodan, već o SKRIVANJU JAVNIH ZAPISA OD JAVNOSTI (spaljivanje rasporeda sastanaka, zamagljivanje načina na koji se odluke donose, zašto i tko itd.).
Dakle, u cijelom ovom slučaju nije riječ o nekažnjivosti urušavanja sigurnosti iznimnih ljudi, on je doista kao veličanstvena završna točka na priči o izbornom obećanju jedne uprave da će biti najtransparentnija ikada. To je najupečatljiviji dokaz stare cinične poslovice: ako vam političar nešto obeća prije izbora, to će biti posljednja stvar koju bi želio ispuniti kada bude izabran.
Ako Hillary TPTB progura do Predsjedništva, možemo biti potpuno sigurni da nikada nećemo saznati je li Bibi osobno naredio bombardiranje Irana – javni podaci jednostavno neće postojati. Čak ni 30 ili 50 godina kasnije kada se embargo ukine, nećemo znati.
Ali moja je pretpostavka uvijek bila da, ako Hillary TPTB progura do Predsjedništva, neće biti 30 ili 50 godina kasnije zbog nuklearnog rata koji će ona pokrenuti. Neće biti zapisa za ispitivanje čak ni za kasniju civilizaciju žohara, znate dinosauri -> ljudi -> žohari.
To je čista istina. Već je bilo primjera ljudi manje privilegiranih od kraljice Hillary koji su bili zakucani za mnogo manje.
http://www.zerohedge.com/news/2016-07-05/peak-fbi-corruption-meet-bryan-nishimura-found-guilty-removal-and-retention-classifi
Potpuno drugačija pravila za elite – oni su u biti iznad zakona. To je SAD od A u 2016.
Zachary, budući da cijenim tvoje poznavanje povijesti, zajedno s tvojim dobro promišljenim mišljenjima, s kojima se BTW često slažem, ne bi li rekao da po odobrenju establišmenta izdavanja polica temeljenih na takvim dvostrukim standardima poput Comeyjevih, dani našeg carstva možda bliži se kraju. Nije li tako povijesno točno da je jedan od znakova propadajućeg carstva kada spomenuto carstvo počne izmišljati iracionalne stvari, da je ovo početak kraja nekadašnjeg velikog carstva. Izmišljati, samo da bi zadovoljili vlastitu gadnu pohlepu i gađenje prema prosječnom građaninu kojim vladaju, često je greška koju očito rade svi despoti? Nisam se mogao sjetiti prikladnije osobe, ili osoba, kao što su Hillary i Bibi da igraju ulogu posljednjeg od velikih Cezara ovog zaraćenog carstva, era kaosa će se srušiti oko njih. Nadam se da će dobri ljudi preživjeti svoje gluposti i bolove i izvući se iz ovoga nabolje... ali uvijek mislim da je čaša do pola puna. JT
Čaša je zapravo samo jedna četvrtina puna.
A dvije su minute do ponoći. Javi mi kad se staklo ispari, počet ću se pakirati. Drago mi je da smo se čuli….
Hillary i Nutty-yahoo nisu ni blizu ekvivalenti Ceaseru. Bio je nemilosrdan politički uspješan, ali taktički dovoljan vojni general.
Hillary i Bibi bili bi ekvivalent kasnijim rimskim carevima koji su "obećali" riješiti probleme Rimskog Carstva, ali zapravo nisu učinili ništa od te vrste i umjesto toga su lagali dok su se obogatili.
Hillary i Bibi također definitivno nisu vojni geniji. Opet, ovdje su taktički nedovoljni i opet su ekvivalenti kasnijih rimskih političara koji se hvale militantnijim avanturama, često se moraju oslanjati na "plaćenike".
Složit ću se s tim TruthTimeom, i malo mi je laknulo zbog vašeg odgovora, jer sam slučajno poput Caesara. hvala na ispravci JT
Joe, ono što ja znam o Empiresu mogao bi staviti na indeksnu karticu 3×5. Čini se da je činjenica da Elite sada čvrsto drže poslove u SAD-u, ali pokazalo se da su jako nesposobni za sve osim za samobogaćenje.
Zachary, ni ja nisam stručnjak za tu temu. Jedan od ljudi koji je stručnjak za temu carstva je Kevin Phillips, kojeg možete gledati na YouTubeu. Njegova predavanja traju nešto više od sat vremena, ali dobra su. Opet, Zachary, tvoji su komentari izvrsna hrana za razmišljanje za neke od nas 'cementnih glava', stoga nastavi tako.