Sanders 'Realist'; Hillary 'Neocon'

Dijeljenja

Ekskluzivno: Senator Sanders nalazi se u defenzivi u svojoj teškoj predizbornoj borbi protiv Hillary Clinton za demokratsku predsjedničku nominaciju djelomično zato što se kloni definiranja sebe kao "realista" i pitanja je li ona "neokonzervativac", piše Robert Parry.

Robert Parry

Hillary Clinton osvojila je bodove protiv Bernieja Sandersa označivši ga kao "kandidata za jedno pitanje" koji uvijek iznova govori o nejednakosti prihoda. Iako je optužba za "jedno pitanje" lažna, senator iz Vermonta zapravo se bavi širokim rasponom tema od globalnog zatopljenja preko zdravstvene skrbi do troškova fakulteta, Clintonova linija napada ipak je učinkovita

Djelomično funkcionira jer Sanders bježi od temeljitih rasprava o svojim pogledima na vanjsku politiku, dok Clinton može pohvaliti svoj životopis putokačice i kao prva dama i kao državna tajnica.

Bivša državna tajnica Hillary Clinton i senator Bernie Sanders. (NBC fotografija)

Bivša državna tajnica Hillary Clinton i senator Bernie Sanders. (NBC fotografija)

Sanders se također izložio napadima neokonzervativaca i liberalnih intervencionista da je "prikriveni realist". Na primjer, David Ignatius iz Washington Posta napisao nedavno: “Je li Bernie Sanders skriveni 'realist' vanjske politike? Čitajući nekoliko njegovih izjava o vanjskoj politici, osjećate da prihvaća duboki skepticizam realista prema američkoj vojnoj intervenciji.”

Ali što ako je Sanders izašao iz ormara i "priznao" da je "realist" postavljajući alternativno pitanje: Je li Hillary Clinton "neokonski neokonzervativac" kojeg ključni neokonzervativci vide kao "posudu" u koju su stavili svoje nade u proširenje njihove moći i širenje njihove politike? Bi li to pitanje moglo ponovno potaknuti Sandersovu kampanju koja je iznenada posustala i natjerati Clinton da se odvaži dalje od nekoliko govornih tema o vanjskoj politici?

Umjesto da u velikoj mjeri prepusti polje Clintonovoj, osim što je primijetio njezin glas za rat u Iraku, dok se protivio tom katastrofalnom ratu po izboru, Sanders je mogao reći: “Da, ja sam realist kada je riječ o vanjskoj politici. Slažem se s prvim predsjednicima Washingtonom, Adamsom, Jeffersonom koji su upozoravali na opasnosti inozemnih zapleta. Iako vjerujem da bi Amerika trebala biti vodeća u svijetu, ne bi trebala ići 'u inozemstvo u potrazi za čudovištima koja treba uništiti', kao što je mudro primijetio John Quincy Adams.

“Također se slažem s Dwightom Eisenhowerom koji je upozorio na opasnosti za Republiku iz vojno-industrijskog kompleksa i slažem se s Johnom Kennedyjem koji prepoznao mnoge legitimne brige zemalja Trećeg svijeta izlazeći iz kolonijalizma. Naučio sam iz svojih godina u Kongresu da nema bržeg načina da se uništi Republika nego da se ponaša kao Imperij.”

Skrivanje činjenica

Sanders bi također mogao primijetiti da je drugi način da se uništi Republika previše liberalna upotreba žiga tajnosti, skrivanje previše ključnih činjenica od američkog naroda, ne zbog legitimnih zabrinutosti za nacionalnu sigurnost, već zato što je lakše manipulirati javnošću koja hrani se stalnom prehranom propagandom. Američki narod, mogao bi reći, građani su koji zaslužuju poštovanje, a ne gljive koje se drže u mraku i gnoje.

Što se toga tiče, Sanders bi čak mogao primijetiti da se on i Hillary Clinton možda slažu, budući da se tim bivše državne tajnice žalio da su neki od njezinih zloglasnih e-poruka sada klasificirani retroaktivno, za što se njezini pomoćnici žale da je vježba pretjerane klasifikacije . Naravno, ključni razlog zašto je Clinton koristila privatni poslužitelj bio je da svoju komunikaciju zadrži skrivenom od kasnijeg nadzora javnosti.

Ako se Sandersa pita o detaljima u vezi s tim gdje je granica između legitimnih tajni i propagandne manipulacije, on bi mogao citirati kako se predsjednik George W. Bush igrao s obavještajnim službama šireći tvrdnje o iračkom OMU i vezama Saddama Husseina s Al Qaidom.

Ili bi Sanders mogao primijetiti slučaj napada plinom sarin izvan Damaska ​​21. kolovoza 2013., koji je predsjednika Baracka Obamu gotovo uvukao u rat u Siriji.

Ako je doista sirijski predsjednik Bashar al-Assad odgovoran kao što je tvrdila Obamina administracija, a glavni američki mediji beskrajno ponavljaju, onda bi američka vlada trebala predstaviti dokaze američkom narodu. Ili, ako je jedna od džihadističkih pobunjeničkih skupina stajala iza napada pokušavajući prevariti SAD da se pridruži ratu na strani džihadista, iznesite te dokaze čak i ako to znači priznanje brze osude protiv Assadovih snaga. [Pogledajte Consortiumnews.com's “Slučaj Sirija u kolapsu - Sarin.„]

Slično, po pitanju Ukrajine: ako je bivša vlada predsjednika Viktora Janukoviča bila kriva za snajperske napade na Majdanu 20. veljače 2014., kao što se u to vrijeme naširoko tvrdilo, iznesite dokaze. Ako snajperisti su bili ekstremisti među prosvjednicima s Majdana koji pokušavaju stvoriti provokaciju jer noviji dokazi sugeriraju da te činjenice daju američkom narodu.

Isto se odnosi i na obaranje Malaysia Airlinesa na letu 17 iznad istočne Ukrajine 17. srpnja 2014. Da, sugestija da je Rusija odgovorna pokazala se kao učinkovita propagandna batina za prebijanje Vladimira Putina po glavi, ali ako tragedija zapravo je bio kriv neki element ukrajinskog režima koji podržava SAD i ako američka obavještajna služba zna da se iskazuje. Zaustavite igru.

Tko je glavni?

Posao američke vlade ne bi trebao biti da obmanjuje i zbunjuje američki narod. To preokreće pravilan poredak Republike u kojoj smo "mi ljudi" suvereni, a vladini službenici sluge.

Sanders bi također mogao reći da shvaća da neokonzervativci vjeruju u prevaru američkog naroda da podupre unaprijed određene politike koje su neokonzervativci skuhali u jednom od svojih think tankova, kao što se dogodilo s Iračkim ratom i Projektom za novo američko stoljeće.

Ali bi Sandersova administracija, mogao bi reći, pokazala poštovanje prema građanima, vraćajući ljude na čelo i stavljajući think tankove koji žive od darežljivosti Vojno-industrijskog kompleksa na njihova podređena mjesta.

Da, istina je da bi takav poziv na demokraciju, istinu i pragmatizam razbjesnio mainstream medije, koji su uglavnom prihvatili svoju ulogu propagandnog organa za neokonzervativce. Ali Sanders bi mogao preuzeti tu borbu, baš kao što to ima Donald Trump na republikanskoj strani.

Trump je bio taj koji je konačno suočio Republikansku stranku sa stvarnošću o nemaru Georgea W. Busha prije napada 9. rujna i njegovim prijevarama o iračkom OMU. Zasad se čini da se republikanska baza može nositi s istinom.

Mahniti napori establišmenta GOP-a da održi fikcije da nas je Bush "čuvao sigurnima" i njegovu navodnu iskrenost u vjerovanju u njegove neistine o WMD-u pali su u vodu u Južnoj Karolini gdje je Trump porazio republikansko polje i prisilio Busheva brata Jeba da odustane od utrke.

Ima li Sanders hrabrosti vjerovati da je demokratska baza barem jednako spremna za istinu o upletenosti Hillary Clinton u serijske prijevare koje su opravdale mnoštvo američkih imperijalnih ratova, uključujući one sadašnje u Afganistanu, Iraku, Libiji i Siriji? Sanders bi čak mogao odgovoriti na optužbe da je "prikriveni realist" tako što će ne samo priznati svoj vanjskopolitički pragmatizam, već pitati je li Hillary Clinton je "neokonski neokonzervativac".

Uostalom, Robert Kagan, koji je suosnivač neokonskog projekta za američko stoljeće, rekao New York Times 2014. da se nadao da će njegovi neokonski stavovi koje sada radije naziva “liberalnim intervencionističkim” prevladati u mogućoj administraciji Hillary Clinton.

Državna tajnica Clinton imenovala je Kagana u jedan od svojih savjetodavnih odbora State Departmenta i unaprijedila njegovu suprugu, pomoćnicu državnog tajnika za europska pitanja neokonzervativaca Victoriju Nuland, koja je nadgledao provokativnu “promjenu režima” ​​u Ukrajini u 2014.

Times je izvijestio da Clinton "ostaje posuda u koju mnogi intervencionisti ulijevaju svoje nade" i citirao Kagana koji je rekao: "Osjećam se ugodno s njom u vanjskoj politici. Ako ona slijedi politiku koju mi ​​mislimo da će slijediti, to je nešto što bi se moglo nazvati neokonzervativatorima, ali očito je da njezini pristaše to neće tako nazvati; nazvat će to nekako drugačije.”

Doista, s populističkim milijarderom Donaldom Trumpom koji preuzima kontrolu nad republikanskom utrkom pobjedama u New Hampshireu, Južnoj Karolini i Nevadi, neokonzervativci bi se mogli naći u potpunosti na strani kampanje Hillary Clinton jer ona postaje posljednja nada za njihove intervencionističke strategije. Ironično, također, mnogim "realistima" i antiratnim aktivistima Trumpovo odbacivanje ortodoksije neokonzervativaca i spremnost na suradnju s Moskvom u rješavanju sukoba može biti privlačnije od Clintonove nametnute ratobornosti.

Očito, mnogi antiratni demokrati bi radije da Sanders istupi kao njihov prvak i ponudi uvjerljivo objašnjenje o tome kako su neokonzervativci i liberalni jastrebovi naštetili američkim i svjetskim interesima šireći kaos po Bliskom istoku, a sada i u Sjevernoj Africi i Europi. Ali to bi zahtijevalo da Sanders prihvati riječ "realist" i zapita je li njegov suparnik "neokonzervativac".

Istraživački novinar Robert Parry razbio je mnoge priče Iran-Contra za Associated Press i Newsweek u 1980-ovima. Možete kupiti njegovu najnoviju knjigu, Ukradena priča u Americi, bilo u ispišite ovdje ili kao e-knjiga (od Amazon i barnesandnoble.com).

49 komentara za “Sanders 'Realist'; Hillary 'Neocon'"

  1. Hillary
    Veljače 26, 2016 na 06: 55

    Hillary je podržavala invaziju na Irak, a kasnije je priznala da je to bila pogreška.
    Tada je podržala napad na Libiju.
    Hillary je bila neokonzervativac i ratni zločinac, ali Bernie Sanders se to ne usuđuje reći i dok to ne učini, neće pobijediti.

  2. Bruce
    Veljače 25, 2016 na 19: 21

    Što je još gore, svježa Hellary CLINTON je gorući grm, Poppyjev štićenik PNAC napadača!

  3. rosemerry
    Veljače 25, 2016 na 17: 46

    “Čitajući nekoliko njegovih izjava o vanjskoj politici, osjećate da prihvaća duboki skepticizam realista o američkoj vojnoj intervenciji.”

    Kako strašno!!!!! Glasajte za Bernija!

  4. pfiore8
    Veljače 25, 2016 na 14: 57

    Sandersova kampanja ne prolazi, btw. . .

  5. inkontinentni čitač
    Veljače 25, 2016 na 11: 02

    Nije da ovaj čitatelj odobrava NDAA, ali ne bi li predsjednik prema njemu imao ovlasti uhititi i zadržati na neodređeno vrijeme tajne momke (ako sazna tko su prije nego što prvi dođu do njega)?

    I poput Putina u Rusiji, s javnošću od 90% koja ga je zaštitila od državnog udara atlantista, i Roosevelta tijekom depresije i rata, mogao bi upotrijebiti propovjedaonicu siledžija kako bi stekao podršku i politički legitimitet koji bi mu bili potrebni obuzdajte MSM-a i raznesite gadove iz vode.

  6. Abe
    Veljače 25, 2016 na 02: 06

    Konačno, Berniejeva vanjska politika privlači pozornost:

    http://www.tabletmag.com/scroll/197963/why-is-sanders-taking-foreign-policy-advice-from-someone-who-suggested-israel-not-assad-gassed-syrians

    Tablet Magazine, oštro proizraelski internetski časopis Nextbook pressa, projekt je koji financira poduzetnički filantrop Mem Bernstein, direktor agresivno neokonzervativnog Tikvah Funda.

    Tikvah Fund je filantropska zaklada “predana pružanju potpore intelektualnim, vjerskim i političkim vođama židovskog naroda i židovske države”. Kooptira znanstvenike i znanost pod izravnim neokonzervativnim interesom.

    U Izraelu je fond Tikvah primarna financijska potpora za Shalem Center, desničarski think tank u Izraelu koji je i sam sponzor neokonskog židovskog časopisa Azure.

    Arch neocons William Kristol i Elliott Abrams su u upravnom odboru fonda Tikvah zajedno s Bernsteinom.

    Dakle, što je potaknulo Tablet Magazine da iznenada usmjeri pažnju na Sanderovu pomoć u vanjskoj politici?

    Michael Crowley, Politicoov viši dopisnik za vanjske poslove, u članku od 24. veljače spominje da je Sanders "došao do najmanje jednog bivšeg člana administracije Georgea W. Busha" - Lawrencea Wilkersona, umirovljenog pukovnika vojske Sjedinjenih Država i bivši šef kabineta američkog državnog tajnika Colina Powella.

    Crowley je primijetio da je Wilkerson “pomogao pripremiti Powellov poznati govor u Ujedinjenim narodima koji je optužio Irak za skrivanje programa oružja za masovno uništenje, ali je postao heroj ljevice nakon što se okrenuo protiv rata u Iraku i rekao 2005. da je nesvjesno 'sudjelovao u prijevari ' protiv američkog naroda i svijeta. Također je rekao da bi potpredsjednik Dick Cheney trebao biti 'u zatvoru zbog ratnih zločina' i da su neki republikanci, uključujući Johna McCaina, 'na granici izdajnika' zbog svog protivljenja iranskom nuklearnom sporazumu predsjednika Baracka Obame”.

    Sandersovo približavanje Wilkersonu moralo je izazvati ljutnju neokonzervativaca koji su zagovarali rat u Iraku.

    Yair Rosenberg, stariji pisac u Tabletu i urednik “Israel’s Documented Story’s, bloga Izraelskog nacionalnog arhiva na engleskom jeziku, smatrao je zlokobnim što je Wilkerson slušao Sandersa.

    Rosenberg je napisao: “Razočaran ratom u Iraku, kasnije se preoblikovao u oštrog kritičara američke vanjske politike, polako klizeći do krajnjih granica političkog diskursa – tako je došao do insinuacije da Izrael gasi Sirijce kako bi smjestio svom diktatoru , Bashar al-Assad.

    “U ožujku 2013., nakon što su zapadni obavještajni dužnosnici potvrdili da je Assad upotrijebio kemijsko oružje protiv vlastitog naroda, Wilkerson je otišao na TV kako bi naizmjence bacio sumnju na žrtve i židovsku državu. U intervjuu za Current TV, Wilkerson je rekao voditelju Cenku Uyguru: 'Ovo je mogla biti izraelska operacija pod lažnom zastavom, mogla je biti opozicija u Siriji … ili je to mogla biti stvarna uporaba od strane Bashar Assad.' Drugim riječima, sirijski pobunjenici su se možda upalili plinom kako bi okrivili Assada, ili Izrael.

    “Dok je novinar Seymour Hersh tvrdio da su pobunjenici izveli ove napade (i naširoko je razotkriven), niti on niti bilo tko drugi nikada nije sugerirao da Izrael ima bilo kakve veze s njima. Samo bi luđaci – ili još gore – insinuirali da je židovska država na neki način odgovorna za takav zločin.

    Rosenburgovo inzistiranje da su tvrdnje o odgovornosti pobunjenika za kemijske napade u blizini Damaska ​​“široko opovrgnute” potkrijepljeno je poveznicom na članak iz prosinca 2013., “Kemijsko zatajenje Syja Hersha” koji je napisao Eliot Higgins.

    Higgins, zvani Brown Moses, lažni je "građanski istraživački novinar". Higginsove optužbe da je sirijska vlada odgovorna za kemijski napad na Ghoutu u kolovozu 2013. pokazale su se lažnima, ali su zamalo dovele do rata.

    Richard Lloyd i Theodore Postol s Instituta za tehnologiju u Massachusettsu kritizirali su Higginsa: “iako je naširoko citiran kao stručnjak u američkim mainstream medijima, [on] je mijenjao svoje činjenice svaki put kada su nove tehničke informacije dovele u pitanje njegov zaključak da sirijska vlada mora biti odgovoran za napad sarinom. Osim toga, sve tvrdnje koje Higgins iznosi da su točne proizlaze iz naših otkrića, koja su mu proslijeđena u brojnim razmjenama.«

    Unatoč činjenici da su se Higginsove optužbe opetovano pokazale lažnima, mediji, organizacije i vlade ga i dalje često citiraju, često bez odgovarajućeg izvora.

    Dakle, eto ga: Glavni propagandni organ neokonzervativaca, Tablet Magazine, napao je Sandersa pozivajući se na rad ozloglašenog operativca obmane Eliota Higginsa.

    Hoće li Sanders početi vraćati borbu neokonzervativcima, uključujući Hillary?

    Ili će nastaviti glumiti glupost, ponašati se kao Obama i nastaviti "signalizirati" da je "spreman biti fin" s neokonzervativcima?

  7. RPDC
    Veljače 25, 2016 na 02: 03

    Ovo je bio fantastičan članak - puno hvala. Već sam neko vrijeme u Berniejevom timu, a njegova intervencionistička povijest bila mi je najveća smetnja. Pošteno je zaradio nadimak Bernie the Bombaš prije mnogo mjeseci.

    Ovog je tjedna dao snažan signal da ozbiljno misli reformirati američki imperijalizam i ispalio hitac upozorenja preko pramca MIC-a. Točnije, najavio je da njegov početni tim za vanjsku politiku uključuje Lawrencea Wilkersona, koji pripada Smedley Butlerovoj varijanti bivših vojnih časnika. U prosincu je napravio fantastičan intervju s Abby Martin za Empire Files koji vrijedi pogledati. https://www.youtube.com/watch?v=kgig1QVU2lY

    Dodao je i Billa Frencha, koji se zalagao za odbacivanje F-35. http://foreignpolicy.com/2016/02/24/exclusive-bernie-sanders-begins-building-foreign-policy-team/

    • Brad Owen
      Veljače 25, 2016 na 13: 10

      Hvala RPDC. Gledao sam youtube. Vrlo je ohrabrujuće da ga je senator Sanders odabrao za službu. Sada, ako samo možemo doći do izbora bez incidenata pod lažnom zastavom... i neka se netko pobrine da Bernie nosi zaštitni prsluk. Također je jezivo što g. Wilkerson ne misli da će potrebna promjena kursa biti neka uredna, uredna i laka stvar za učiniti. Imam dojam da ćemo proći kroz nešto poput Sovjetskog Saveza devedesetih (tenkovi koji pucaju na Kongres ili Bijelu kuću, tenkovi postrojeni protiv masivnih prosvjednika, pucnjava...takve stvari).

    • Potapšati
      Veljače 25, 2016 na 17: 36

      RPDC, pogledajte moj komentar iznad kao odgovor Abeu. Nadimak "Bernie the Bombaš" nije bio "pošteno zaslužen", već je bio pakostan, jednostran napad na Sandersa od strane skupine antiratnih prosvjednika u Vermontu oštrom sjekirom.

      Kad god vidim komentare o "ratnom huškaču Bernieju", pokušavam ispraviti stvar predstavljajući "ostatak priče", koji je zgodno izostavljen iz ranijih izvještaja. Međutim, stari narativ citiran je toliko puta, u toliko članaka na stranicama koje posjećuju one vrste čitatelja koji komentiraju Consortium News, da je jednako dobar kao zapisan u kamenu. Isto vrijedi za "nikada nije upoznao obrambeni proračun koji mu se nije sviđao" i "100-postotni proizraelski cionist".

      Hvala na dodatnim informacijama i linkovima! Ovo je prvi put da čujem za te nove razvoje. Ići ću provjeriti.

    • Abe
      Veljače 26, 2016 na 02: 03

      “Bernie the Bomber” odnosi se na Sandersovu podršku bombardiranju Jugoslavije 1999. i njegov entuzijazam za “humanitarni rat”.

      Pat inzistira na tome da je ovo bio samo "pakostan, jednostran napad" na Sandersa od strane nekih nezadovoljnih "ljevaka".

      Činjenice pokazuju da se radi o puno više stvari.

      Pročitajte komentare i odlučite sami.

  8. Ivan XYZ
    Veljače 25, 2016 na 01: 09

    Kad bolje razmislim, čini se pomalo ekstremnim da se ratni zločinac poput Hillary dosljedno prikazuje kao snažan, iskusan kandidat. Koliko je zapravo dobro da te zastupa snažan ratni zločinac, ili iskusni ratni zločinac?

  9. Zachary Smith
    Veljače 24, 2016 na 21: 59

    Djelomično funkcionira jer Sanders bježi od temeljitih rasprava o svojim pogledima na vanjsku politiku, dok Clinton može reklamirati svoj životopis kao globetrotter i kao prva dama i kao državna tajnica.

    Vjerujem da bi gospodin Parry trebao razmotriti mogućnost da je razlog zašto Sanders ne želi nikakve razgovore o vanjskoj politici s Clinton taj što se njegovi stavovi o FP-u ne razlikuju od njezinih dovoljno da bi se primijetilo.

    Brzo pretraživanje otkrilo je neke blogere koji sumnjaju da je Sanders vrijedan pet centi po pitanju vanjske politike.

    Sanders je napravio veliku stvar oko glasanja protiv invazije na Irak 2002. i kaže da želi da trupe Sjedinjenih Država zauvijek napuste tu zemlju. Ali nikada ne kaže da je ta intervencija bila pogrešna. Nikada nije rekao da Sjedinjene Države nemaju pravo uništavati tu zemlju ili ubijati njezin narod. Nikada nije rekao da su te intervencije ratni zločini i kršenje međunarodnog prava. Umjesto toga, on govori o učinkovitosti određenih intervencija i kako one utječu na Amerikance.

    http://blackagendareport.com/fredom_rider_sanders_foreign_policy

    Zabrinjavajuća povijest Bernieja Sandersa o podupiranju američkog vojnog nasilja u inozemstvu

    hXXp://www.alternet.org/election-2016/bernie-sanders-troubling-history-supporting-us-military-violence-abroad

    Zatim je bilo ovo s njegove stranice feelthebern:

    Gospodarski i diplomatski pritisak: Kako bismo ublažili rusku agresiju, moramo zamrznuti imovinu ruske vlade diljem svijeta i potaknuti međunarodne korporacije s velikim ulaganjima u Rusiju da se odreknu sve neprijateljskijih političkih ciljeva te nacije.

    Uz dužno poštovanje g. Sandersu, to je prokleto glupo!

    Podržavam Sandersa uprkos njegove užasne vanjskopolitičke pozicije. Kako ja to vidim, Palestinci su sjebani ako bilo tko od njih (osim – jedva moguće – Trumpa) bude izabran.

    Hillary bi bila katastrofa u gotovo svakom pogledu, a nada da Sanders neće biti lažljivi SOS poput Obame je sve što za sada mogu imati.

    U normalnim okolnostima u kojima ostali kandidati nisu očigledne marionete milijardera, Izraela ili oboje – ne bih dao Sandersu drugi pogled.

    Kako ja to vidim, čovjek ima velike mane, ali ostaje najbolji u vrlo tužnoj skupini.

    • Abe
      Veljače 24, 2016 na 23: 43

      Glasajte za Sandersa, ne tako očitu marionetu Izraela i milijardera

      -Ili-

      Glasajte za Trumpa, milijardera koji je rekao: "Gledajte, ne, ja sam vrlo pro-Izrael. Zapravo, bio sam voditelj izraelske dnevne parade prije nekoliko godina, napravio sam reklamu za Netanyahua kad je bio izabran, tražio me da napravim reklamu za njega, ja sam napravio reklamu za njega. Ja sam. Ali ne želim biti - gledaj, najteže je to što se tiče dogovora, ti si osoba za dogovor, zar ne? Krajnji dogovor je taj dogovor. Izrael, Palestina, ako to namjeravate postići, to je vjerojatno najteži dogovor koji možete sklopiti. Ljudi se rađaju s mržnjom, uče se mržnji. I moram reći, to je uglavnom s jedne, a ne s druge strane. Ali oni su naučeni mržnji. Ja kažem ovo. Ako ću biti predsjednik, radije bih bio u toj poziciji, jer ću pokušati najbolje što mogu, a ja sam vrlo dobar trgovac, vjerujte mi, pokušati riješiti tu zagonetku. Nećete to riješiti ako ćete biti na jednoj ili drugoj strani. Svi to razumiju. Ako namjeravam riješiti problem, želim ući s čistom listom. U suprotnom, nikada nećete dobiti suradnju druge strane. Dakle, to je sve što govorim” — poznat kao zapravo ne tako očita marioneta u Izraelu.

      Bože, volim američku "demokraciju". Ništa osim najboljeg i najpametnijeg za nas Jenkije.

      • dahoit
        Veljače 25, 2016 na 11: 04

        Da, tu je malo dvoličnosti, ali sa Ziomonstersima koji punim grlom osuđuju Trumpa i njegovu biračku bazu, američki domoljubi, što očekujete?
        Oni posjeduju medij koji ga opisuje, iako taj medij (MSM) Amerikanci sve više ignoriraju, jer se počinju buditi iz ziokainskog sna.
        Trump će, ako je američki domoljub, okončati ovaj otrovni odnos sluge (SAD) i gospodara (Izrael).
        Ako, ne limenka se šutne niz cestu, i Hitlerov klon.

    • Joe Tedesky
      Veljače 25, 2016 na 01: 26

      Ova borba koju svi vodimo oko toga za koga glasati je sigurno prestar problem. Da mogu živjeti s tim, bavio bih se promocijom u tvojim tipovima lica kako bih te uvjerio za koga bi trebao glasati, ali u ovom trenutku ne mogu čak ni samog sebe uvjeriti za koga bih uopće trebao glasati, tako ide dan. Da, Bog blagoslovio američku demokraciju, da se sve svodi na odabir onoga tko možda nije tako kupljena marioneta. Uz sve to u meni, ostavlja nam Trumpa ili možda Sandersa na izbor. Za kojeg bi se od ova dva kandidata po vašem mišljenju mogao najbolje suprotstaviti neokonski/kršćanski cionist? Još bolje, tko bi se između njih uopće usudio?

      • Abe
        Veljače 25, 2016 na 03: 34

        IMHO, ni Sanders ni Trump, čak ni ako ih lijepo pitate, neće se suprotstaviti cionističkoj konfiguraciji moći na koju su se zakleli Neokoni i njihovi kršćanski fašistički saveznici.

    • rosemerry
      Veljače 25, 2016 na 17: 43

      Nema šanse za Jill Stein i Zelene? Samo ako…..

  10. ltr
    Veljače 24, 2016 na 21: 26

    Jako mi je žao zbog ponovljenih pritužbi. Činilo se da blog ne radi pa sam pokušao ponovno i nažalost opet. Bio sam užasnut destruktivnim postom na koji sam se žalio.

    • zxprof
      Veljače 25, 2016 na 13: 49

      Baš me zanima, ali koji ti je to "komentar" tako bolestan, užasan, odvratan, nasilan i nedopustiv? Sigurno ne J'hon Doeova izjava o sposobnosti duboke države.

  11. Phil
    Veljače 24, 2016 na 16: 17

    Mislim da je vjerojatno da će momci iz pozadine ubiti i Sandersa i Trumpa!

    • Brad Owen
      Veljače 24, 2016 na 16: 53

      Tamo idem i ja. Ali moglo bi biti previše nespretno za današnje vrijeme. Stražnja soba “Klub milijardera” (AKA Synarchist Movement for Empire[SME]) mogla bi se odlučiti za još jedan false-flag 9-11, uz proglašenje vojnog stanja ovaj put, uz “obećanje” ponovnog zakazivanja izbora za pet godina. U međuvremenu će početi čistka, a mi ćemo postati tiho društvo, kao što su bili Sovjeti; bulje samo u naše šahovnice (dame za amerikance) u parku, bez ičijeg komentara na bilo što. Ironično, moglo bi ići u suprotnom smjeru s pravim vojnim vjernicima u pravom značenju "Društva Cincinnatija" (bilo kakvih "Smedley Butlera" u časničkom zboru??...kada su temeljna načela Revolucije ozbiljno ugrožena izvan građanskog vlasti za lijek, vojska će izravno stupiti u zaštitu Ustava od svih stranih i DOMAĆIH neprijatelja) pokretanjem protudržavnog udara; a desničarske kohorte malih i srednjih poduzeća su te koje se čiste. U svakom slučaju, mislim da smo daleko prošli puko glasanje za promjenu, I na kraju reda za "posao kao i obično", inače bi g. Parry bio jedan od Sandersovih pisaca govora, umjesto glas- u divljini, zar ne?

    • J'hon Doe II
      Veljače 24, 2016 na 16: 58

      duboka država je svakako sposobna

    • ltr
      Veljače 24, 2016 na 21: 21

      Mučan, užasan nedopustiv komentar. Odvratan nasilan komentar koji je trebao uništiti blog.

    • ltr
      Veljače 24, 2016 na 21: 21

      Mučan, užasan nedopustiv komentar. Odvratan nasilan komentar koji je trebao uništiti blog.

    • ltr
      Veljače 24, 2016 na 21: 23

      Mučan, užasan, nedopustiv komentar.

      Odvratan nasilan komentar koji je trebao uništiti blog.

    • SFOMARCO
      Veljače 25, 2016 na 14: 05

      Mislim da je vjerojatno da će Super utorak propasti Bernieja i da će Trumpa "ubiti" Murdochovi mediji.

  12. Abe
    Veljače 24, 2016 na 16: 16

    Sanders mora izaći iz ormara po pitanju vanjske politike.

    Već znamo koga su Hillary i Neocon frat boys iz GOP-a obećali braniti i koga će bombardirati.

    Sanders mora prestati izbjegavati pitanja o gorućim pitanjima rata i mira s kojima će se suočiti 45. predsjednik Sjedinjenih Država.

    Planira li predsjednik Sanders implementirati strategiju Kosova u Siriji?

    https://www.youtube.com/watch?v=R8S19u91Dfs

    Hoće li Sirija "osjetiti Bern" kada predsjednik Sanders, kao vrhovni zapovjednik, iznese svoju "procjenu" i "nažalost" podrži "NATO-ovo bombardiranje vojnih ciljeva" u Siriji?

    Bacaju li "realisti" manje bombi od "neokonzervativaca"?

    Jesu li "realističke" bombe imalo manje razorne od "neokonskih" bombi?

    Ili samo žlica "realizma" pomaže medicini da se promijeni režim na najdivniji način?

    • Abe
      Veljače 24, 2016 na 16: 32

      I svaki zadatak koji preuzmete
      Postaje komad torte
      ševa! veselje!
      Vrlo je jasno vidjeti…
      https://www.youtube.com/watch?v=HrnoR9cBP3o

      Ne prihvaćam mit o Bernieju, čarobnom "realističkom" čistaču.

      • Abe
        Veljače 24, 2016 na 18: 09

        Čini se da bi Sanders mogao biti "dobra oklada" za unutarnju politiku, ali što je s njegovim vanjskopolitičkim pozicijama?

        Kakva su Sandersova stajališta o sukobu u Siriji... ili bilo kojem drugom važnom vanjskopolitičkom pitanju?

        Na primjer, evo nekoliko osnovnih pitanja:

        “Senatore Sanders, podržali ste NATO bombardiranje Savezne Republike Jugoslavije 1999. tijekom rata na Kosovu.

        “Još uvijek smatrate ispravnim koristiti vojnu silu bez odobrenja Vijeća sigurnosti UN-a?

        “Smatrate li još uvijek svoju odluku o podršci bombardiranju iz 1999. ispravnom s obzirom na evidenciju kršenja ljudskih prava od strane snaga OVK na Kosovu?”

        i:

        “Godine 2013. bilo je poziva predsjedniku Obami da naredi američko bombardiranje Sirijske Arapske Republike.

        “S obzirom na vašu potporu bombardiranju Srbije 1999., pod kojim biste okolnostima podržali bombardiranje Sirije?”

        a što kažete na:

        “Saudijci su objavili da su spremni napasti Siriju. Jeste li na ovu vrstu radnje mislili kada ste sugerirali da Saudijska Arabija mora staviti 'kožu u igru'?

        “Biste li podržali invaziju na sirijski teritorij od strane Saudijske Arabije i Turske, države članice NATO-a?

        'Da su turske snage napadnute u Siriji, biste li poštivali NATO-vo načelo 'kolektivne obrane' i angažirali američke snage da im pomognu?'

      • dahoit
        Veljače 25, 2016 na 10: 53

        Da, hoće li se odreći svog cionizma? Kako dvojni državljanin uopće može biti POTUS?
        Ako ljudi ne mogu vidjeti mržnju prema Trumpu od strane cionista, moraju biti predani.

    • J'hon Doe II
      Veljače 24, 2016 na 16: 34

      Abe
      Veljače 24, 2016 na 4: 16 pm
      Sanders mora izaći iz ormara po pitanju vanjske politike.
      ::

      Odlučio sam se ne složiti s vašom pretpostavkom
      pretpostavka

      1. stvar koja se prihvaća kao istinita ili kao izvjesna da će se dogoditi, bez dokaza.
      "napravili su određene pretpostavke o tržištu"
      sinonimi: pretpostavka, pretpostavka, vjerovanje, očekivanje, nagađanje, špekulacija, pretpostavka, nagađanje, premisa, hipoteza; Više

      2. radnja preuzimanja ili početka preuzimanja vlasti ili odgovornosti.
      “preuzimanje aktivne uloge u regionalnim naseljima”
      sinonimi: zapljena, arogacija, prisvajanje, eksproprijacija, zapovijedanje, konfiskacija, otmica, otimanje

    • Joe Tedesky
      Veljače 24, 2016 na 16: 57

      Sanders, poput većine političara, nema netaknutu prošlost, ali češće je bio na ispravnoj strani iz pravih razloga. Jednom se zalagao za reviziju FED-a. Iako je morao pristati na kompromis, za veterane je učinio više nego što su učinili drugi članovi Kongresa. Kad bi Bernie obuzdao financijski sektor, to bi bio početak okončanja američke potrage za globalnom hegemonijom. Ukidanje Wall Streets Economic Hitmen učinilo bi čuda za očuvanje poštivanja suverenih vlada. Može se svesti na odluku tko će od ovih predsjedničkih kandidata manje vjerojatno koristiti vojnu opciju. Nadam se da će Sanders postati demokrat JFK-a, jer on sigurno dokazuje da je demokrat FDR-a svojom već iznesenom platformom reforme. Ne postoji savršeni kandidat (možda Jill Stein), ali tko drugi ili što drugo možete izabrati? Posljednji američki reality TV show možda u kojem je američka javnost stjerana u kut upravo od onih ljudi koje je Amerika uopće željela istjerati iz njihovih života. Za ovu emisiju nema dobrog kraja, a reprize će biti teško ponovno gledati, ali ako ne dođe do neke reforme, vratit ćemo se na ovo još jednom. Dakle, pitanje je je li Sanders naš najbolji izbor?

    • Potapšati
      Veljače 25, 2016 na 07: 39

      Abe, jedan dobar video zaslužuje drugi. Da, glasao je za tu rezoluciju, ali tu je još puno toga.

      Narativ "Bernie the Bombaš" stari je hit nekih antiratnih ljevičara u Vermontu koji su bili ljuti što se Sanders "prodao" kad je ušao u politiku - što znači da je umjesto da sluša samo njih, napravio kompromis , što je ono što radite kada predstavljate različite grupe ljudi sa sukobljenim interesima.

      Kako pričaju antiratni prosvjednici, otišli su u njegov ured u Burlingtonu u travnju 1999. prosvjedovati protiv rata na Kosovu, a umjesto da ih posluša, on ih je uhitio zbog neovlaštenog upada. Ono što vam zanemaruju reći je da Sanders nije bio tamo; bio je u avionu za DC pa su rekli da će pričekati. Četiri sata kasnije, kada je još uvijek bio nedostupan, bili su sigurni (napisao je jedan od njih kasnije) da on “nema namjeru” razgovarati s njima, te su odbili otići dok ga njegovo osoblje ne dobije na telefon. Osoblje im je dalo mogućnost termina sljedećeg utorka, prvog dana kada bi se Sanders vratio iz DC-a. Odbili su, jer ako odmah ne razgovaraju s njim, "još stotine bi umrlo u međuvremenu!" Došlo je vrijeme da se ured zatvori, a osoblje ih je nekoliko puta upozorilo da će ih, ako ne odu, udaljiti policija. Pola sata nakon zatvaranja, osoblje je poslušalo njihovo upozorenje.

      Također vam zanemaruju reći da se Sanders spremao letjeti u Beč tog vikenda s izaslanstvom Kongresa kako bi se obratio Rusima za pomoć u okončanju rata. Ovo je bio veliki korak. Rusi nisu bili konzultirani, a Sanders je smatrao da je to velika pogreška. Izaslanstvo je provelo u hotelskoj sobi cijeli vikend s predstavnicima ruske Dume i ključnim savjetnikom Miloševića (koji je prema nekim izvješćima bio u obližnjoj sobi), i osmislili su plan s kojim su se svi mogli složiti - "sve, ” što znači Rusi, Milošević i obje stranke u Kongresu. Složili su se oko tri ključne točke, od kojih je jedna bila da NATO bombardiranje je moralo odmah prestati. Kongresno izaslanstvo se vratilo i odmah apeliralo na Kongres da podrži plan i proda ga predsjedniku Clintonu. Manje od mjesec dana kasnije, Milošević je prihvatio mirovni sporazum i rat je završio.

      Jedan od prosvjednika u članku iz tog razdoblja koji često citiraju ljevičarski pisci doduše spominje putovanje u Beč, ali s prijezirom, kao da je Sanders otišao na izlet. Ni ta osoba nije cijenila to što je nakon hitnog vikend-putovanja u Europu, tijekom kojeg nitko nije spavao, Sanders održao zakazani sastanak u gradskoj vijećnici s biračima u ponedjeljak, prije nego što je odletio natrag u Washington kako bi održao govor moleći Kongres da podrži plan i gurnuti Clintona da to prihvati. E, onda su mu prigovarali da je dominirao sastankom i da im nije ostavio vremena za govor. Oduzeo mu je mnogo vremena, jer se mnogo toga promijenilo u nekoliko dana kao rezultat tog putovanja, a imao je mnogo toga za izvijestiti - a njegovi birači su to čuli prije Kongresa. Prema članku u vermontskim novinama Seven Days, svi na sastanku koji su željeli govoriti su mogli govoriti.

      Nevjerojatno, postoji video Sandersov govor na sastanku u gradskoj vijećnici, kao i njegov govor u zastupničkom domu sljedećeg dana. Dodatne primjedbe mogu se naći u Kongresnom zapisniku od 6. svibnja 1999.
      https://www.youtube.com/watch?v=dazZyVW7DaQ
      https://www.youtube.com/watch?v=869jNxbRaGM

      Najviše me pogodilo ono što je rekao o pronalaženju rješenja koje nije ponizilo Miloševića. Drugi (mislim da uključujući Clintona, ali nisam siguran) željeli su da Milošević bude kažnjen, ali "realist" Sanders vidio je da to nema svrhe, a antagoniziranje Miloševića samo bi produžilo rat.

      Dakle, da, glasao je za tu rezoluciju, a onda se okrenuo i zapravo UČINIO nešto da zaustavi rat. Što su učinili prosvjednici? Dobili su potpise za peticiju, izbjesnili jer on nije bio tu da je primi, a kad se tjedan dana kasnije vratio s nekim punim nade vijestima, vrijeđali su ga. Zatim su pisali zlobne članke o Bernieju bombašu i Bernieju ratnom huškaču, a da nikada nisu priznali njegovu ulogu u proboju do mira. Pretpostavljam da ste svoje podatke dobili iz tih članaka ili izvora koji su ih citirali.

      • Joe Tedesky
        Veljače 25, 2016 na 12: 57

        Pat, ne poznajem te, ali tvoje predstavljanje daje puno jasnoće gustoj magli koja je obavila senatora Sandersa. Molimo vas da ostanete u kontaktu s vašim saznanjima o takvim događanjima. Pošteno je čuti Bernievu stranu priče, a ostalo je na slušatelju.

        • Potapšati
          Veljače 25, 2016 na 17: 47

          Hvala, Joe. Pokušavam, ali to je teška bitka. Stara priča je ponovljena toliko puta da je prihvaćena kao bogom dana istina.

          Kad je Sanders prvi put najavio svoju kampanju, mnoge od tih priča izašle su u javnost, osobito na stranicama kao što je CounterPunch, čiji su urednici već dugo bili za Bernieja. Ipak sam se zabrinuo da bi mogli biti u pravu, pa sam počeo sam kopati, tražeći primarne izvore kao što je Kongresni zapisnik. Moj prikaz sjedišta u njegovom uredu u Burlingtonu potječe iz originalnih postova trojice prosvjednika. Njihove objave neposredno nakon događaja još uvijek se mogu pronaći na starim oglasnim pločama.

        • Abe
          Veljače 25, 2016 na 21: 17

          Gusta magla (rata) i dalje se nadvija nad Sandersovom kampanjom.

          Da, možete pročitati Sandersov pročišćeni scenarij, “Bernie Sanders o NATO-u” na stranici njegove kampanje http://feelthebern.org/bernie-sanders-on-nato/

          U odjeljku o kosovskoj krizi 1999. pročitat ćete da je Bernie “glasovao za poduzimanje radnji za sprječavanje daljnjeg genocida”
          — ali nema spomena o akcijama terorista OVK, kontroverzi oko optužbi za “genocid” protiv Srbije ili činjenici da su promatrači OESS-a izjavili da nije bilo neposredne “humanitarne krize” na Kosovu sve dok NATO nije započeo kampanju bombardiranja koju je Sanders podržavao.

          U odjeljku o intervenciji u Libiji 2011. pročitat ćete da je Bernie "izrazio oprez" i imao "rezerve prema našem angažmanu u Libiji", te "izrazio zabrinutost zbog Obamine odluke da zaobiđe Zakon o ratnim ovlastima"
          — ali nema spomena o akcijama terorista Al-Qaide, kontroverzi oko optužbi za "genocid" protiv Gadafija ili činjenici da je prava "humanitarna kriza" u Libiji izbila kada je NATO započeo svoju kampanju bombardiranja.

          Ne, spominjanje ovih nezgodnih istina ne znači da se netko "slaže s Berniejem".

          To samo znači da se mora slušati i pažljivo razmisliti kad god Sanders govori o "humanitarnoj krizi".

          Ako stvarno pažljivo slušate Sandersa, možete čuti zvuk "realističnih" bombi koje padaju.

          • Veljače 26, 2016 na 19: 28

            Abe, uobičajeni izraz "nema neposredne prijetnje" je pogrešan i zanemaruje povijest pokušaja etničkog čišćenja Kosovara koji govore albanski od strane srpske središnje vlade tijekom 1980-ih - izbacivanje iz svih javnih službi, zatvaranje škola i sveučilišta itd. .i, konačno, otpremanje kosovara koji govore albanski vlakom iz Preštine. Prijetnja genocidom nije bila prijetnja to je bio stalni pritisak na narod. Bio sam tamo odmah nakon završetka bombardiranja i razgovarao s gazilonom ljudi u gradovima i na selu. BTW, također sam vidio trupe K-four kako štite srpske zajednice od uzvraćanja udaraca zbog politike srpske središnje vlade. Bilo je jako tužno vidjeti trupe kako nedjeljom prate male starce u crkvu, ali nisam vidio gomile ili ljude koji bi ih grdili.

            Dakle, odajmo Bernieju priznanje tamo gdje treba. I dajte javnosti stvarnu evidenciju Hillary kao neokonzervativaca kakva ona i jest.

          • Abe
            Veljače 27, 2016 na 18: 58

            Merschrod, uobičajena propagandna krivotvorina o "genocidu" je lažna koliko god se puta ponovila.

            Stvarna povijest Kosova ne može se zanemariti:

            Etničke napetosti postojale su u Jugoslaviji tijekom cijelog 20. stoljeća, uključujući sukob između srpske i albanske zajednice na Kosovu.

            Obje su strane optuživale drugu za etničko čišćenje tijekom post-titovskih 1980-ih.

            Obje strane sudjelovale su u nasilnim akcijama tijekom rata na Kosovu.

            “Prijetnja genocidom nije bila prijetnja, to je bio stalni pritisak na ljude” — bila je jednostavno propagandistička fraza koju su ponavljale I albanska i srpska strana u sukobu.

            NATO propaganda je eksploatirala takozvani “masakr u Račku”, zapravo jedan od niza teških obračuna između OVK i jugoslavenskih snaga, uz izbezumljene optužbe za “genocid”.

            Nakon što je vlada Jugoslavije odbacila prijedlog iz Rambouilleta o 30,000 NATO vojnika i imunitetu NATO-a i njegovih agenata na jugoslavenske zakone, NATO je brzo napao.

            Čak je i bivši državni tajnik Sjedinjenih Država Henry Kissinger izjavio da je: “Tekst iz Rambouilleta, koji je pozivao Srbiju da primi NATO trupe u cijeloj Jugoslaviji, bio provokacija, izgovor za početak bombardiranja. Rambouillet nije dokument koji bi anđeoski Srbin mogao prihvatiti. Bio je to užasan diplomatski dokument koji nikada nije trebao biti prezentiran u tom obliku. [Daily Telegraph, 28. lipnja 1999.]

            NATO-ov “humanitarni rat” usred povika o “genocidu” bio je samo laž.

            Bernie se hvali delegacijom Kongresa koja je bila nešto više od diplomatske sporedne stvari.

            Bernie ne zaslužuje zasluge za okončanje rata.

            Kamp Bondsteel na Kosovu najveća je i najskuplja strana vojna baza koju su SAD izgradile u Europi od Vijetnamskog rata.

            Hillaryna stvarna evidencija kao “neokonzervativaca” ratnog huškača, uključujući njezinu potporu ratu temeljenom na gomili laži (Irak 2003.), je osuđujuća.

            Berniejev stvarni dosije kao “realističnog” ratnog huškača, uključujući njegovu podršku ratu temeljenom na gomili laži (Kosovo 1999.), također je osuđujući.

            Naravno, slijedite Hillaryno ratno huškanje i omogućavanje.

            Ali prestanite se opravdavati za Bernijevo ratno huškanje i omogućavanje.

            Jasno dajte do znanja da će predsjednički kandidat Demokratske stranke 2016. odgovarati za pitanja rata i mira.

      • Abe
        Veljače 25, 2016 na 20: 29

        Zabrinutost progresivnih aktivista zbog civilne smrti i razaranja tijekom NATO bombardiranja Jugoslavije bila je u potpunosti opravdana.

        NATO, SAD i europske sile, prekršile su Povelju UN-a napadom na državu članicu UN-a bez napada ili prijetnje neposrednim napadom na njih i bez odobrenja Vijeća sigurnosti UN-a.

        NATO bombardiranje trajalo je od 24. ožujka 1999. do 10. lipnja 1999. Zračni napadi NATO-a na Beograd bili su prvi napadi na grad nakon Drugog svjetskog rata.

        U bombardiranju je ubijeno između 489 i 528 civila. Među žrtvama je bilo i izbjeglica. Između 278 i 317 umrlih, između 56 i 60 posto od ukupnog broja umrlih, bilo je na Kosovu. U Srbiji je ubijen 201 civil (pet u Vojvodini), a osam u Crnoj Gori. Gotovo dvije trećine (303 do 352) od ukupno registriranih civilnih smrti dogodilo se u dvanaest incidenata bombardiranja.

        U napadu NATO-a sudjelovalo je do 1,000 zrakoplova koji su djelovali uglavnom iz baza u Italiji i nosača zrakoplova stacioniranih u Jadranu. Tomahawk krstareće rakete također su se intenzivno koristile, ispaljivane iz zrakoplova, brodova i podmornica. S izuzetkom Grčke, sve članice NATO-a bile su uključene u određenoj mjeri.

        Tijekom deset tjedana sukoba, zrakoplovi NATO-a izvršili su više od 38,000 borbenih misija. Za njemačko ratno zrakoplovstvo (Luftwaffe) to je bio drugi put da sudjeluje u sukobu nakon Drugog svjetskog rata nakon rata u Bosni.

        U travnju 1999., tijekom NATO bombardiranja, dužnosnici u Jugoslaviji rekli su da je šteta od kampanje bombardiranja do tog vremena koštala oko 100 milijardi dolara.

        Godine 2000., godinu dana nakon završetka bombardiranja, Grupa 17 objavila je istraživanje o šteti i ekonomskoj obnovi. Izvješće zaključuje da je izravna šteta od bombardiranja iznosila 3.8 milijardi dolara, ne uključujući Kosovo, od čega je samo 5% u to vrijeme popravljeno.

        Godine 2006. skupina ekonomista iz stranke G17 Plus procijenila je ukupne ekonomske gubitke nastale bombardiranjem na oko 29.6 milijardi dolara, brojku koja uključuje neizravnu ekonomsku štetu, gubitak ljudskog kapitala i gubitak BDP-a.

      • Rob Roy
        Veljače 25, 2016 na 23: 13

        Hvala vam. Super komentar. Teška je borba predstaviti dokaz o događaju koji će ljudi koji su programirani propagandom ikada poslušati, a kamoli prihvatiti.

      • Veljače 26, 2016 na 19: 19

        Lijepo istraživanje Pat. Ovo je vrsta informacija koje su progresivcima potrebne da podrže Bernieja. Bernie mu stvarno treba biti najbolja podrška tako što će se oglasiti prema članku,

        Članak sam poslao na [e-pošta zaštićena] Imaju banku osoba koje odgovaraju. Bombardirajmo ih “timom Sanders” porukom koju Perry predlaže u članku.

    • Abe
      Veljače 25, 2016 na 17: 26

      Hvala ti na odgovoru, Pat. Posebno zahvaljujemo na video poveznicama na sastanak gradske vijećnice Sandersa iz 1999. i obraćanja. Bili su vrlo prosvjetljujući.

      Kao što sam istaknuo u nekoliko komentara na članak Jonathana Marshalla, “Kaos na Kosovu potkopava Clintonov ‘uspjeh’” https://consortiumnews.com/2016/02/21/kosovo-chaos-undercuts-clinton-success/ Sandersova podrška “kosovskoj strategiji” NATO-vog bombardiranja 1999. ne sluti na dobro za njegovo vanjskopolitičko odlučivanje.

      Sandersova potpora NATO-vom bombardiranju Srbije ostaje značajno pitanje.

      Napori Sandersove kampanje da se pitanje NATO bombardiranja 1999. odbaci kao beznačajna svađa gomile antiratnih ljevičara jednako su prozirni koliko i odvratni.

      Sanders je pokazao slično zanemarivanje zabrinutosti građana o njegovim stavovima o izraelsko-palestinskom sukobu.

      Sanders je otvorio svoj sastanak u gradskoj vijećnici 3. svibnja 1999. o NATO-ovom zračnom ratu protiv Srbije znakovitom primjedbom:

      "Mislim da je mjesto odakle dolazi g. Fischer, Herr Fischer, vrlo blizu mjesta odakle ja dolazim."

      Joschka Fischer služio je kao ministar vanjskih poslova i vicekancelar Njemačke u kabinetu Gerharda Schrödera od 1998. do 2005. Fischer je bio vodeća figura zapadnonjemačkih Zelenih od 1970-ih.

      Koalicijska vlada njemačke Socijaldemokratske (SPD)-zelene stranke koristila je izmišljotine i manipulirala činjenicama kako bi nadvladala protivljenje javnosti sudjelovanju njemačkih oružanih snaga u NATO-ovom ratu protiv Jugoslavije.

      Fischer je podržavao sudjelovanje njemačke vojske u ratu na Kosovu. Fischerov stav nije bio u suprotnosti samo s uglavnom pacifističkom filozofijom Zelenih, već zato što je također podržavao prvo borbeno raspoređivanje njemačkih trupa nakon Drugog svjetskog rata, 50 i više godina nakon što je Hitlerova vojska opustošila Balkan.

      Fischer je ovaj vojni angažman opravdao tvrdnjama da je Srbija planirala počiniti genocid nad kosovskim Albancima. Kako bi uvjerila stanovništvo Njemačke da se doista dogodila humanitarna katastrofa i da Srbi doista čine zločine masovnih razmjera nad Kosovarima, njemačka vlada se poslužila svim zamislivim propagandnim trikovima.

      Oslobodilačka vojska Kosova (OVK) borila se protiv regularnih jugoslavenskih trupa.

      Fischer je u više navrata usporedio Srbe s nacistima, pozivajući na vojnu intervenciju riječima: “Ne smije biti više Auschwitza!”

      Fischer i čelnici NATO-a pozvali su na NATO bombardiranje kako bi se spriječila nadolazeća humanitarna katastrofa na Kosovu.

      Međutim, vlade zemalja članica NATO-a znale su da su promatrači OESS-a na terenu na Kosovu potvrdili da nema nadolazeće humanitarne krize.

      Jednostavno rečeno: NATO je lagao.

      NATO-ov varljivi “humanitarni rat” oko Kosova stvorio je model vojne intervencije poznat kao “Kosovska strategija”.

      NATO bombardiranja Savezne Republike Jugoslavije doista su stvorila humanitarnu krizu. NATO je bombardirao gospodarske i društvene ciljeve kao što su mostovi, vladini objekti i tvornice, koristeći krstareće projektile dugog dometa. Zračne snage NATO-a također su gađale infrastrukturu, poput elektrana, postrojenja za preradu vode i državnog emitera, uzrokujući veliku ekološku i gospodarsku štetu diljem Jugoslavije.

      NATO je iskoristio “Kosovsku strategiju” da uništi Libiju 2011.

      Sanders ne zaslužuje aplauz za pomoć u zaustavljanju nepotrebne i enormno destruktivne kampanje bombardiranja NATO-a kojoj je pomogao započeti.

      Sanders zaslužuje da bude pozvan na odgovornost zbog svog izravnog sudjelovanja u “Kosovskoj strategiji” 1999.

      • Potapšati
        Veljače 25, 2016 na 21: 03

        Napori Sandersove kampanje da se pitanje NATO bombardiranja 1999. odbaci kao beznačajna svađa gomile antiratnih ljevičara jednako su prozirni koliko i odvratni.

        WTF? Kako ste prešli s mog komentara na ovu bizarnu pretpostavku? Gdje sam u svom komentaru rekao da ova informacija dolazi iz Sandersove kampanje? Gdje u mom komentaru postoji čak i a prijedlog da ovo dolazi iz Sandersove kampanje? Nema "napora Sandersove kampanje". Ovo su MOJI ZAKLJUČCI, temeljeni na MOM VLASTITOM ISTRAŽIVANJU. Nisam nigdje vidio niti čuo nešto slično – niti u jednom članku ili blogu (osim vlastitih komentara), a pogotovo ne od bilo koga u Sandersovoj kampanji, službeno ili neslužbeno.

        Ako mislite da su MOJI ZAKLJUČCI odvratni, imate pravo na svoje mišljenje. Daleko od toga da te lišim tvoje dragocjene gadosti. Osim toga, nemam više ništa za reći, jer nisam voljan gubiti vrijeme na odgovaranje na izmišljena s--a na temelju nečega što nisam napisao.

        • Abe
          Veljače 25, 2016 na 21: 44

          Moj se komentar temelji na vlastitom istraživanju i zaključcima, uključujući analizu web stranice Sandersove kampanje, videozapisa, relevantnog novinarstva i intervjua.

          Rekavši to, moj odgovor na vaš komentar definitivno je bio isticanje nekih izmišljenih s—

  13. Joe Tedesky
    Veljače 24, 2016 na 15: 35

    Tu je i glasač koji će, ako ne može glasati za Bernieja, glasati za Trumpa na općim izborima. Ova predizborna sezona sve je u znaku svrgavanja kandidata establišmenta. Ljudima je dosta, a iako bi to trebalo biti dobro, moglo bi završiti i lošim rezultatom. Trump će se obrušiti na Hillary, kao što je učinio Busheve (Irak je bio laž, Bush nije uspio tijekom 911. itd.). Glasači Sandersa ostat će kod kuće 4. studenog, a Donald će ušetati u Ovalnu kuću... ili će postaviti pokretne stepenice? Njegovo predsjedništvo bit će ultimativni reality TV show, to je sigurno!

    • Joe L.
      Veljače 24, 2016 na 16: 01

      Pa uvijek možete glasati za "Kanadu" - samo se šalim. Iako sam smatrao da je ova video podvala prilično zabavna...

      https://www.youtube.com/watch?v=sCyzdD0vYOw

      Za mene, gledajući izvana, vidim samo Bernieja Sandersa ili možda neke treće strane kao stvarne opcije, ali to nije moj glas. Sretno...

    • J'hon Doe II
      Veljače 24, 2016 na 16: 27

      Wow!
      Slažem se s tobom, Joe Tedesky.

    • ahf
      Veljače 24, 2016 na 21: 52

      Ne, Bernie znači da nemam moj glas—– Clinton je Trump u nevolji.

    • Brad Benson
      Veljače 25, 2016 na 11: 26

      Bolje on nego Hillary. Sanders prvi, a Trump drugi.

Komentari su zatvoreni.