Ispitivanje identiteta Bernieja Sandersa

Senator iz Vermonta Bernie Sanders možda je snažan glas po pitanju nejednakosti dohotka, ali njegova su stajališta o vojnoj potrošnji i vanjskoj politici nejasna, a njegova kritika neokonzervativnog pogleda na svijet bivše državne tajnice Hillary Clinton prigušena, kao antiratni aktivist David Swanson bilješke u ovoj recenziji knjige.

David Swanson

Svaki put kad pisati o knjizi o Bernieju Sandersu, netko mi pošalje bolju. Ako se ovako nastavi, do kraja njegove kampanje ja bih trebao čitati najbolju knjigu ikada napisanu i biti potpuno izvan dodira sa stvarnošću. Najnoviji je Bernski identitet od Willa Buncha.

Zbog ovih knjiga ne volim više ili manje Bernieja Sandersa, ili što se toga tiče, više ili manje ozbiljno shvaćam ideju da je simpatična osobnost posebno relevantna. Ali obavještavaju me o Sandersu i njegovim pristašama. Bunchova je najsadržajnija, najbolje istražena i najkoherentnija knjiga od svih dosad.

Sen. Bernie Sanders iz Vermonta, koji traži demokratsku predsjedničku nominaciju.

Sen. Bernie Sanders iz Vermonta, koji traži demokratsku predsjedničku nominaciju.

Bunch se divi Bernieju jer je naučio lekcije iz 1960-ih i što se, uglavnom, nikada nije prodao. Bunch ovo smatra izvanrednim, gotovo jedinstvenim. I, naravno, to je među američkim senatorima i među bandom neprilagođenih koji zauzimaju dvije pozornice na čudnim predstavama koje nazivamo predsjedničkim predizborima.

Ali postoji mnogo tisuća ljudi koji su se probudili tijekom 1960-ih i nikad nisu zaspali. Mnogi od njih su od tada radili za mir i pravdu gotovo da i nisu izgorjeli. Moglo bi se izabrati bilo koji broj njih i njihova postignuća prilično impresivno usporediti s onima Bernieja Sandersa.

Da, slažem se da je Berniejevo ubrizgavanje malo smisla u korporativnu televiziju važno i vrlo teško za mjerenje. Da, ne sumnjam da postoji malo više integriteta i važnosti u Berniejevom porijeklu nego što je bilo u legendi o afroameričkom autoru koji je organizirao zajednicu koji nas je došao spasiti dok se lukavo pretvarao da nije. Ali Berniejevo održavanje najvećih političkih skupova u nekim velikim gradovima od Eugenea McCarthyja možda i nije pravi blagoslov.

Imam napisan prije o Berniejevim volonterima koji tvrde da su motivirani politikom kojoj se njihov kandidat izričito protivi. Ipak, ne mogu ostati ravnodušan uzbuđenjem koje Bunch prikazuje na velikim Berniejevim skupovima na kojima je prisustvovao. Divno je za ljude iznenada otkriti da bi nešto moglo biti moguće, iznenada im je stalo, iznenada učine nešto sićušno u vezi s tim. Ali također je jadno uzeti u obzir da su tako dobro istrenirani da to rade samo kao navijačice kandidata.

Zasigurno to nije lekcija iz 1960-ih u kojima su se pokreti za građanska prava i antiratni i drugi pokreti organizirali oko pitanja i nametnuli promjene cijeloj dvostranačkoj političkoj strukturi — baš kao što je obično dolazilo do velikih promjena. Da, izbori su bili iznimno važni šezdesetih, ali su bili sekundarni. Sada su Sve.

Mirovni pokret ugašen je 2007. jer su 2008. trebali biti izbori, a neće se ponovno pokrenuti dok se republikanac ne preseli u Bijelu kuću. Izbori su sjajni - volio bih jednog dana vidjeti poštene i otvorene izbore u Sjedinjenim Državama - ali postoji opasnost u novom mitu da su oni sve što postoji.

Bunchova knjiga slavi Bernieja Sandersa koji je ostao vjeran svojoj politici šezdesetih svih ovih godina, dok se javnost udaljila i konačno mu se vratila. Mislim da ima nešto u tome, ali ponudio bih nekoliko upozorenja.

Prvo, oduvijek su postojali milijuni ljudi koji su željeli progresivnu politiku, a mediji, Demokratska stranka i sve više korumpirani politički sustav bili su potpuno isključeni. Drugo, drugi kandidati su se pomaknuli toliko udesno da je Bernie bliže mjestu gdje se nalazi središnji dio vozača. Treće, Bernie je fundamentalno desničar po pitanju militarizma, a nitko ne želi dublje analizirati taj problem.

Što se prve točke tiče, preporučujem knjigu Teda Ralla o Bernieju, čija je prva polovica povijest bijega Demokratske stranke udesno.

Što se tiče druge točke, budimo iskreni, ima mnogo ljudi koji bi mogli raditi manje-više ono što Bernie sada radi na demokratskim predizborima. Većina potencijalnih kandidata odustala je od ovoga, bilo zato što je Hillary Clinton tvrdila da je nominacija tako velika ili zato što je obvezivanje da će je podržati ako pobijedi bila previše odvratna odluka da bi se mogla kandidirati kao demokrat.

Mediji potpuno izbjeljuju kandidate treće strane poput Jill Stein, a javnost je uvjerena da su beskorisni. Pa ipak, čak i dok republikanci oponašaju Hitlera i Mussolinija, Hillary Clinton pokušava se postaviti s njihove desne strane. Bernie je briljantan, predan, relativno pošten kandidat koji je dobio mjesto spletom okolnosti, među kojima je možda medijska predodžba da su neodlučni predizbori bolji za gledanost sve dok ne postoji rizik da netko poput Sandersa doista pobijedi .

Što se tiče treće točke, Bunchova povijest Sandersova života sugerira da za njega nije sasvim novo da posvećuje manje interesa miru nego domaćim stvarima. Nema izvještaja o tome da je Sanders postao bijesan zbog rata protiv Vijetnama, nego zbog protivljenja predsjednika Johna Kennedyja kubanskoj revoluciji. Sanders se prijavio kao prigovor savjesti, ali se organizirao protiv rasne diskriminacije i protiv ograničenja seksa u kampusu.

Čini se da Bunch ne primjećuje slona koji nije u sobi. Kaže da je Sandersov govor praonica rublja liberalnih pitanja u kojoj će svatko čuti što god čeka. Ne ako čekate da čujete o miru.

Bunch ne skriva nedostatke. Napominje da je Sandersov izborni stožer prisilio na uklanjanje transparenta koji je zagovarao prava Palestinaca, da su 1983. mirovni aktivisti prosvjedovali protiv GE tvornice oružja u Burlingtonu tražeći preusmjeravanje na miroljubivu proizvodnju, a gradonačelnik Sanders ih je uhitio u ime očuvanja 3,000 tvornica oružja radnih mjesta, te da je Sanders posljednjih godina podupirao proizvodnju F-35 također u ime poslova za Vermonters.

Godine 1972. Sanders je napisao, kako ga Bunch citira, da je dnevni američki vojni proračun veći od godišnjeg proračuna države Vermont. Na $ 4 milijardi danas, država Vermont ima nešto više od jednodnevne vojne potrošnje (uzimajući godišnju vojnu potrošnju $ 1.2 trilijuna), ali prošlo je dosta vremena otkako je Sanders zahtijevao prelazak na mirno trošenje.

Umjesto toga, prihvatio je istinski sociopatsku ideju da poslovi (i poslovi određene vrste, kao da dobar socijalist ne zna da isti dolari mogu proizvesti više radnih mjesta ako se potroši na mir) opravdavaju militarizam. Zamislite kako to zvuči za 96% čovječanstva koje Sanders nikada nije spomenuo, osim kada navodi uspjehe europskih nacija čiju radikalno nižu vojnu potrošnju on, čini se, nije primijetio.

Dragi roditelju mrtve djece u Jemenu koju je upravo raznijelo američko oružje, dopustite mi da vas uvjerim da je novac koji je Saudijska Arabija platila za to oružje - ako ne i "doprinosi" obitelji Clinton - stvorio mnogo radnih mjesta. I dok smo mogli imati još više poslova ulaganjem u nešto korisno poput zelene energije koja bi vas spriječila da se ispečete do smrti u godinama koje dolaze, činjenica je da me baš briga.

Militarizam je barem polovica onoga na što Kongres troši novac svake godine. To nije moj osobni nastrani interes. Je li u redu da Bernie opravdava zločine Izraela zato što je Židov? Trebamo li zanemariti njegovu podršku oružju jer je iz Vermonta?

O njima se može raspravljati jer je on tako divan u mnogim drugim stvarima. Ali nastaviti putem sociopatskog militarizma nije opcija ako želimo održati planet pogodan za život. Bernie je glasao protiv napada na Irak 2003., ali je tada radio protiv onih u Kongresu koji su pokušavali blokirati financiranje za to. Je li to bio pravi kompromis? Je li to bila autentičnost?

Naravno, rasprava o vojnoj potrošnji obično se vodi o ratovima koji dodaju 10% ili tako nešto na standardnu ​​vojnu potrošnju. Kad je riječ o njima, Sanders želi da ih Saudijska Arabija počne plaćati. Ali postoje problemi s tom shemom.

Prvo, Saudijska Arabija dobiva novac prodajući svijetu otrovna fosilna goriva koja će ga uništiti. Drugo, Saudijska Arabija kupuje najveću hrpu svog oružja od Sjedinjenih Država, koje time doprinose masovnom pokolju - i svi to znaju.

Treće, Saudijska Arabija je jedan od najvećih izvora financiranja i potpore za ljude za koje Bernie zamišlja da financiraju rat protiv. Četvrto, nastavak ovih suludih ratova na Bliskom istoku nastavit će širiti nasilje oko te regije i izvan nje, uključujući i Sjedinjene Države, bez obzira na to koji dio računa Sjedinjene Države traže od Saudijske Arabije.

Taj ciklus nasilja završit će samo drugačijim pristupom, a ne nastavkom istim putem s drugačijim sustavom naplate.

Velika nada koja dolazi pametnijim ljudima na skupovima za dobre kandidate pod korumpiranim izbornim sustavima je da oni grade pokret koji će nadživjeti kampanju. Ali kada se to zapravo dogodilo? I kako takav pokret usmjeren na kandidata ne pokleknuti pred vlastitim kompromisima kandidata?

Izborna knjiga koja nam stvarno treba je ona koja objašnjava sporednu ulogu izbora u društvenim promjenama. Sljedeća najbolja izborna knjiga koja nam treba, koju stalno tražim, je ona koja opisuje što svaki kandidat predlaže učiniti ako bude izabran. Kako bi izgledali njihovi predloženi proračuni? Koje bi nacije prvo bombardirali? Misli li Bernie da je vojna potrošnja previsoka ili preniska? Tko zna! Očekujem da se to pitanje neće pojaviti u sljedećih desetak Berniejevih knjiga, ali nastavit ću tražiti.

David Swanson je autor, aktivist, novinar i radio voditelj. On je direktor WorldBeyondWar.org i koordinatora kampanje za RootsAction.org, Knjige Swansona uključuju Rat je laž, On blogova DavidSwanson.org i WarIsACrime.org, On je domaćin Razgovarajte o radijskoj zemlji, On je 2015 dobitnik Nobelove nagrade za mir, Slijedite ga na Twitteru: @davidcnswanson i Facebook. http://davidswanson.org/node/5012

39 komentara za “Ispitivanje identiteta Bernieja Sandersa"

  1. elmerfudzie
    Siječnja 3, 2016 na 16: 00

    Dragi čitatelji CONSORTIUMNEWS-a, sa žaljenjem vas moram obavijestiti da ovu zemlju vodi samo jedna politička stranka, Stranka vlasništva. Postoji samo jedna grupa koja kontrolira naciju i kojeg kandidata je dopušteno istaknuti: mislim na obiteljsku kliku "pet tisuća", u čijim rukama se nalazi osamdeset posto naše ekonomske moći i njihov će novac kupiti sljedeći predsjednik ili drugi dužnosnik(ci). Ne zaboravite dodati u jednadžbu druge feudalce, agencije Intel i njihovu aktivnu ruku iza scene. Na primjer; kada je JFK-ov otac nakrenuo semafor i za dlaku dobio irskog katolika na najvišu dužnost, na njihovo iznenađenje, znate što se zatim dogodilo! Kada je Prez Obama (O-bombarder kako ga volim zvati) posjetio Islamsku Republiku Pakistan 1983., svi biste trebali barem sumnjati da je između njega i naše (globalne) obavještajne zajednice postignut dogovor, nešto u smislu da, ako se drži tajnog saveza s njima, bio bi 44. predsjednik Sjedinjenih Američkih Država. Zato nije nužno da Obama zna koliko je država u našoj Uniji ili da stvarno zna značenje našeg Ustava čak iako njegovo formalno obrazovanje tvrdi da je ustavni pravnik (s Harvarda, ni manje ni više!!). Nadalje, ne samo da postoji samo jedna stranka u našem političkom sustavu, postoji samo jedna preostala industrija od bilo kakvog značaja, a to je Vojno-industrijski-Kongresni kompleks, čiji je Bernie član s iskaznicom. Sada kada su ti ratnohuškački korporativni entiteti uzeli (ukrali) iz našeg nacionalnog blaga sve što su mogli, zapitajte se zašto trideset najvećih američkih korporacija napušta tlo SAD-a i seli svoje programe istraživanja i razvoja plus svoje najbolje znanstvene umove i sredstva za proizvodnja (kako bi rekao Marx) na kinesko tlo? Na kraju, dragi čitatelji, zašto je DHS nedavno kupio jednu i pol milijardu metaka, zanimljivo, od kojih će većina završiti u vašem lokalnom uredu za socijalno osiguranje? Opet, dragi prijatelji, nema “kandidata!” predstavljeni ovdje, ovo su sjene onoga što je nekad bilo, jeste li svi toliko uključeni u grupno razmišljanje da ne vidite stvarne moći? dečki iz CFR-a i Rockefellera, koji još uvijek odlučuju, i to mnogo prije nego što se pojavi sljedeće lice koje se može birati? Pa, u svakom slučaju, sada ću radosno proturječiti sam sebi i dati glas za Bernieja, možda će mrvica njegovih socijalističkih sklonosti ponovo isplivati ​​na površinu, kada bude u vrućoj stolici (predsjednika), kada se sve banke zatvore i zaboravljena pjesma brate imas li kusur vraca....

  2. b.grand
    Siječnja 3, 2016 na 14: 25

    Bruce Marshall, SJAJNA IDEJA!!
    Napisao si. ” [Bernie] 1. Predstavlja istovremeni zakon u Senatu, zastupnice Tulsi Gabbard (D-HI) Bill HR 4108 koji poziva na zaustavljanje nezakonitog rata protiv Sirije.”

    U posljednjoj raspravi, Hillary je udvostručila vođenje istovremenog rata protiv Assada i ISIS-a. Bernie joj je blago proturječio, rekavši da je ISIS primarni neprijatelj, ali ne možete me uvjeriti da on ne tjera samo ovce za nju. Nadalje, koliko sam razumio njegove primjedbe, on ne samo da želi da Saudijci financiraju sirijski rat, već i da tamo stave svoje čizme na zemlju. U međuvremenu, njegov antiruski stav je patetično konvencionalan.

    Berniejeva blistava retorika o socijalnim programima besmislena je ako nije mogao usvojiti nijedan zakon kroz neprijateljski raspoloženi Kongres. Stoga bi trebao pojačati pitanje Sirije/ISIS-a i dokazati da nije Hillaryn ulizic. Uvođenje pratioca HR4108 u Senat bila bi konkretna akcija za mir.

    Račun Tulsi Gabbard nije sveobuhvatan. (Ne ulazi u dubinu američkog omogućavanja ISIS-a, iako je iznenađujuće blizu.) Ali to je zdrav početak i potaknuo bi javnu raspravu o američkoj akciji u Siriji. Evo kompletnog teksta:

    HR4108 – ZABRANA PRUŽANJA POMOĆI SIRIJSKIM OPORBENIM SKUPINAMA I POJEDINCIMA.
    Bez obzira na bilo koju drugu zakonsku odredbu, sredstva dostupna Središnjoj obavještajnoj agenciji, Ministarstvu obrane ili bilo kojoj drugoj agenciji ili subjektu Sjedinjenih Država uključenih u obavještajne aktivnosti, ili Vijeću za nacionalnu sigurnost ili njegovom osoblju ne smiju se obvezivati ​​niti trošiti za pružanje pomoći, uključujući obuku, opremu, zalihe, stipendije, izgradnju objekata za obuku i povezanih objekata i uzdržavanje, bilo kojem elementu sirijske oporbe ili bilo kojoj drugoj sirijskoj skupini ili pojedincu koji želi svrgnuti vladu Sirijske Arapske Republike, osim ako , nakon dana stupanja na snagu ovoga Zakona, zakonom su posebno ovlaštena izdvajati sredstva za tu namjenu.

    • kreja
      Siječnja 5, 2016 na 15: 46

      "Dakle, ne trudite se, glasajte za Hillary".

      Bože, kakav šok.

  3. kreja
    Siječnja 2, 2016 na 20: 14

    Ali, Hillary je puno bolja po ovim pitanjima. Ne.

    Prilično tipično pogrešno usmjerenje o Sandersovim slabostima, pomiješano s nekoliko problematičnih političkih pozicija koje je Sanders zauzeo. Nema dokaza da su palestinski tipovi bili spriječeni da prisustvuju skupu Sandersa u Bostonu zbog njihovog transparenta ili njegovog sadržaja, ali to se ovdje ponavlja kao utvrđena činjenica. To nije dobro za reputaciju Consortiuma New.

    Stein neće osvojiti demokratsku nominaciju. Ali kada Hillary počne gubiti nominaciju, pojavit će se pritisak da se kaže "Sanders nije savršeni liberal", oh, čekaj, nema veze, to je ono što je ova "recenzija".

    • Lusion
      Siječnja 3, 2016 na 12: 28

      Sada se također osjećam pomalo loše jer sam tražio "negativnosti" u vezi s jedinom osobom koja ima priliku i istinski naprednim planom, ali s druge strane rano je i mogao bi promijeniti neke od svojih stavova ako se suoči s njim sa zabrinutošću koju gaje njegovi potencijalni glasači.

      Bavljenje njegove kampanje (prema CNN-u) pričom o Palestini doista je prilično dobar znak:

      “Predsjednička kampanja Bernieja Sandersa ispričala se skupini propalestinskih studentskih aktivista koji su izbačeni s predizbornog skupa u Bostonu i prijetili su im uhićenjem.

      Aktivisti, članovi Bostonskih studenata za pravdu u Palestini, pojavili su se na subotnjem skupu s velikim transparentom s pitanjem "Will ya #Feel the Bern 4 Palestine??!" prije nego što ih je djelatnik kampanje zamolio da ili napuste događaj ili odlože znak. Policajac je tada rekao studentima da odu ili će biti uhićeni. …

      Sandersov glasnogovornik Michael Briggs potvrdio je incident u utorak i rekao da je voditelj kampanje Jeff Weaver nazvao aktiviste "i ispričao im se".

      "Nisu trebali biti isključeni", rekao je Briggs. "Bila je to pretjerana reakcija pretjerano revnog osoblja koje nije pokazalo dobru prosudbu."

      Briggs je rekao da bi kampanja omogućila studentima da ostanu na kampanji sa svojim plakatom.

      Briggs je djelatnicu u videu opisala kao pomoćnicu nižeg ranga i rekla da ostaje u kampanji, ali da ubuduće "neće raditi ovakav posao".

      Sanders je snažan zagovornik dvodržavnog rješenja za rješavanje izraelsko-palestinskog sukoba.

      Bostonski studenti za pravdu u Palestini rekli su u priopćenju da su razgovarali o incidentu sa Sandersovim voditeljem kampanje i rekli da se nadaju da bi incident mogao potaknuti Sandersa da govori više o sukobu i onome što je opisao kao “izraelsko kršenje ljudskih prava.”

      Bilo bi ljepše da se osobno ispričao za "pogrešnu procjenu" ovog osoblja i iskoristio priliku da da jasnu izjavu o podršci palestinskim pravima - ali bolje i tako nego nikako.

      Stvarno se nadam da će izgladiti još neke od tih sumnjivih točaka.

      Kad bi se samo počeo neutralno obraćati Putinu/Rusiji, ili čak izraziti pomirljiv ton, razmisliti o mogućoj suradnji, onda se ne bih dvoumio i podržao ga.

      Možda ima prave ideje te motivaciju i sposobnost da ih ostvari, ali se jednostavno ne usuđuje (još?) javno govoriti o njima.

      Pitam se hoće li Jesse Ventura ispuniti svoje planove da sljedeće godine počne trčati kao neovisni kandidat. To bi moglo malo začiniti rasprave - ako bi uspio dobiti pristup na njih, to jest. Ali pretpostavljam da bi mogao, makar samo zbog gledanja brojki...

      Što god se dogodilo – želim ti (i svima nama) puno sreće s druge strane bare!

      • kreja
        Siječnja 4, 2016 na 11: 13

        Luzija:

        “To što se njegova kampanja bavi (prema CNN-u) pričom o Palestini je prilično dobar znak:

        Predsjednička kampanja Bernieja Sandersa ispričala se skupini propalestinskih studentskih aktivista koji su izbačeni s predizbornog skupa u Bostonu i prijetili su im uhićenjem.

        Aktivisti, članovi Bostonskih studenata za pravdu u Palestini, pojavili su se na subotnjem skupu s velikim transparentom s pitanjem "Hoćete li #osjetiti Bern 4 Palestinu??!" prije nego što ih je djelatnik kampanje zamolio da napuste događaj ili skloni znak. Policajac je tada rekao studentima da odu ili će biti uhićeni. …â€

        Žao nam je što se nije dogodilo, a postoji i video koji pokazuje da se to NE događa.

        To je točno ono što sam već rekao, a vama je promaklo. Ovo opet izgleda loše za Consortium News.

        Aktivisti NISU zamoljeni da odu kada su se pojavili s transparentom; zamoljeni su da odu kada su se pojavili s velikim natpisom (sadržaj nepoznat) na velikom štapu. Ima savršenog smisla da im ne bi bilo dopušteno ući s velikom palicom.

        Kasnije su lagali i tvrdili da je transparent bio razlog odbijanja ulaska. Vi ste citirali tu laž.

  4. Bruce Marshall
    Siječnja 2, 2016 na 19: 23

    Izvrstan članak

    Nažalost, identitet Bernieja Sandersa je zapravo:

    Bernie Bin Saud!!!

    Da, Bernie Bin Saud do daljnjega kada Sanders odluči biti
    senator i djelovati predsjednički kao senator. (jer nema vodstva)

    1. Predstavlja istovremeni zakon u Senatu, zastupnice Tulsi Gabbard (D-HI) Prijedlog zakona HR 4108 koji poziva na zaustavljanje nezakonitog rata protiv Sirije.

    2. Poziva na objavljivanje ili otkriva sadržaj 28 stranica s povjerljivim podacima iz izvješća Komisije za 9. rujna za koje se kaže da pokazuju umiješanost Saudijske Arabije i još jedne zemlje u napade 11. rujna.

    3. Bernie budi iskren kao Donald Trump koji je Hillary (Obamu) barem prozvao za ono što su “ubojice stotina tisuća ljudi”. Trump je Busha nazvao i ubojicom milijuna ljudi u Iraku.

    Ovo bi bio početak

    Hvala Bogu za Tulsi!

  5. Richard Braverman
    Siječnja 2, 2016 na 13: 22

    Davide, hvala ti na tvom uvidu u Berniejevu prošlost i sadašnjost. Kako bismo bolje razumjeli tipa, potrebno je istražiti više područja. Godine 2010. složio sam se s procjenom Rona Paula da je Bernie na kraju poništio i sabotirao prijedlog zakona o reviziji Fed-a. Iako mi ta radnja govori puno o Bernieju, ona neće utjecati na nadolazeću predsjedničku utrku.
    Zašto? Pa ako smo iskreni prema sebi, prepoznali bismo da je većina predsjedničkih primarnih izbora i većina predsjedničkih izbora u posljednjih nekoliko desetljeća NAMJEŠTENA. U ovom trenutku više ne raspravljamo o tome je li se manipulacija dogodila, već o stupnju otvorenosti povezanom s procesom. Prije ste morali biti napredni statističar da biste prepoznali nepodudarnosti. Sada samo trebate pomirisati stajsko gnojivo. U prošlosti se biračko tijelo brinulo da jedna grupa ili pojedinac imaju neprimjeren utjecaj na rezultate. U 2016. trebali bismo biti zabrinuti zbog mogućnosti više različitih entiteta koji pokušavaju lažirati izbore u međusobnoj konkurenciji. Očito je politička šarada dosegla novu razinu apsurda. O, kakvu zamršenu mrežu pletemo kad prvi put vježbamo varati.

  6. David Smith
    Siječnja 1, 2016 na 15: 08

    Stambeni najam Stanodavac je realno pitanje o kojem se nikad ne govori. Siromašni plaćaju najmanje 50% svog prihoda svaki mjesec na stanarinu. Tijekom života taj se stan plati 4 puta, a oni dobiju nula kapitala. Tišinu prekida samo zlobno blaćenje da "stanari rasturaju stan!!!!!". Tajna rijeka novca. U našem društvu, ako tražite istinu, morate tražiti tamo gdje su Tišina i Tama.

  7. Eddie
    Siječnja 1, 2016 na 14: 47

    Dobar članak o progresivnim lošim stranama kandidata Sandersa, posebno u pogledu njegovih pogleda na američki militarizam/huškanje na rat (protiv čega su g. Swanson i drugi pohvalno pisali).

    Kao i većina naprednjaka, uvijek sam u nedoumici što učiniti u vezi s kandidatima POTUS-a — glasati za manje od dva zla (još uvijek zlo) ili glasovati idealistički za kandidata koji završi na 5. ili 6. mjestu s <1% glasova (tj. kao kandidat Zelenih za kojeg sam glasao 2004. jest). Nažalost, sve se manje nadam da će inteligentne, humanističke ideje i komunikacije (kao što su ovaj članak i web stranica, kao i drugi) postati dovoljno utjecajne da imaju ikakav značajan utjecaj na političku scenu. Pesimistički počinjem vjerovati da je to u 'genetici' SAD-a (da nas je osnovala pohlepna, osvajačka europska skupina koja je također pružala utočište vjerskim fanaticima) i da u SAD-u nema stvarne brige o dobrobiti bilo koga izvan obitelji svakog pojedinca. Još uvijek se sjećam da je moj prvi glas za POTUS bio za Georgea McGoverna, mirovnog kandidata pred kraj vijetnamskog 'rata', kada je postojalo krajnje nezadovoljstvo tim ratom i Nixonom — ali Nixon je IPAK vodio 49 država! I to je bilo u trenutku kada je u SAD-u bio najveći antiratni/antivojni sentiment od prije Drugog svjetskog rata (uglavnom izazvan stalnim smrtnim slučajevima bijele djece iz srednje klase u borbi). Ako ovi pogledi ne mogu politički prevladati tijekom tog doba, teško je biti optimističan da će danas dobiti na snazi.

    Napomena: Bilo bi lijepo DA se g. Swanson povezao s web-stranicom gđe Stein (ili drugih kandidata treće strane) u svojoj izjavi o "Mediji potpuno zataškavaju kandidate treće strane poput Jill Stein, a javnost je bila uvjerena da oni" beskorisni ste." Čini se da na taj način suptilno perpetuira isto zatamnjenje kandidata treće strane..?

    Također, njegova izjava da se "mirovni pokret ugasio 2007. jer su trebali biti izbori 2008. i neće se ponovno pokrenuti sve dok se republikanac ne preseli u Bijelu kuću." moglo biti iznenađenje za skupine poput Peace Action, koje nastavljaju kritizirati militarizam Bijele kuće, bez obzira koja je stranka na vlasti. Ovdje (Milwaukee, WI) još uvijek održavaju tjedna antiratna bdijenja, pa je pretjerano reći da je 'mirovni pokret ugašen 2007.'.

    • Lee Kronick
      Siječnja 2, 2016 na 02: 45

      OK Eddie, ovdje imaš još jednog konfliktnog progresivca. Prije nekoliko mjeseci imao sam privilegiju otići na "okupljanje" stranke zelenih kako bih vidio Jill Stein, uživo i osobno. Ona je "prava stvar". No, trećim stranama ne smeta današnji demokratsko-republikanski duopol. Stvarno sam u dilemi što da radim. Frustrirajuće zar ne? Mislite li da nam Ray McGovern može nešto nagovijestiti?

  8. Bart
    Siječnja 1, 2016 na 14: 32

    Kladim se da se Bernie slaže s Obaminim sankcijama koje buke zbog testiranja projektila u Iranu.

  9. Joe Tedesky
    Siječnja 1, 2016 na 12: 41

    Nakon što sam gledao kako Obama pobjeđuje Hillary, a zatim postavlja WH kabinet od Clintonovih ljudi, mislim da bi se od svih predsjedničkih kandidata trebalo zahtijevati da nama biračima kažu tko će služiti u njihovim kabinetima ako pobijede.

  10. Siječnja 1, 2016 na 00: 57

    TEATAR APSURDA
    Toliko istinito, draga Izzy Stone:
    “Svaku vladu vode lažljivci
    i ničemu što kažu ne treba vjerovati.”
    Uzmimo samo SAD u posljednjih 50 godina –
    wopper za wopperom bez pauze,
    bez stida, bez da su dovedeni
    na račun – a ne samo riječi,
    ali i gadna djela i povratni udarac
    od bezbrojnih djela oholosti i neznanja.
    Doista smo postali novi Grand Guignol.

    * * *

    © Gregory Driscoll 2015. na http://picaflor1968.wordpress.com

  11. Joe Deems
    Siječnja 1, 2016 na 00: 04

    “Pa ipak, iako republikanci oponašaju Hitlera i Mussolinija, Hillary Clinton se pokušava pozicionirati s njihove desne strane.”

    Kao nezavisna ovo dosad pretjerano pita se poznaje li autor uopće stvarnost. Bože moj, Obama je neumjereno koristio dronove i rezultati kolateralne štete dobro su prijavljeni. Zašto autor Obamu ne naziva hitlerovskim? Dvostruki standardi su norma u tolikom broju današnjih tekstova - lijevi i desni. Zato je zemlji potrebno ne samo više političkih stranaka nego i više stajališta u velikim tiskovinama kojih danas nema.

    • Pepeo
      Siječnja 1, 2016 na 18: 09

      Kada je riječ o militarizmu/vanjskoj politici, izjava je istinita; Hillary dosljedno pokušava nadmašiti jastrebove. (Ona govori mnogo više kao ljevičarka kada su u pitanju problemi vezani za stil života, ali ovaj se članak zapravo ne odnosi na njih.)

  12. Lusion
    Prosinca 31, 2015 na 21: 49

    Još jedno zanimljivo otkriće:

    “Mislim da je odgovor generacijski: Sanders je stari Židov za kojeg je uspostava Izraela bila veličanstven odgovor na bespomoćnost europske židovske priče. Primijetite da je Izrael igrao važnu ulogu u njegovom političkom napretku i u njegovom preseljenju iz grada u Vermont kao mladić. New York Times, 2007.:

    Nakon diplome proveo je neko vrijeme u kibucu u Izraelu, a zatim se s prvom ženom preselio u Vermont. “Oduvijek sam bio očaran seoskim životom,” kaže.

    Sanders je diplomirao na Sveučilištu u Chicagu 1964. godine – prije 50 godina, kada je imao 23 godine. Prema njegovom mišljenju, rad na kibucu bio je dio njegovog pedesetogodišnjeg rada na sukobu. Kladim se da su ga oblikovali ideali laburističkog cionizma.”

    http://mondoweiss.net/2015/05/sanders-leftwing-economic

    • Siječnja 1, 2016 na 00: 05

      Tipično dobro promišljena kritika — hvala Davide. Puno pomaže.

      ALI (i znam da mrziš ovo pitanje): Bernie u usporedbi s kim??? Njegovi instinkti toliko utječu na unutarnju politiku da mislim da je u redu gajiti neku nadu da će se s vremenom uhvatiti u koštac s vojnom potrošnjom, pa čak i izraelsko-palestinskom zavrzlamom.

      On, na kraju krajeva, govori REVOLUCIJA (i pritom plaši mnoge debele mačke). Možda mu treba dovoljno opipljive podrške revolucionara da bi opravdao izlazak na nesigurne udove. Sljedećih nekoliko mjeseci je ključno. …i stoga opet pitam, u usporedbi s kim? Bit će to sretna Nova godina — ili vrlo nesretna. Puno će ovisiti o toj opipljivoj potpori, ako je bude.

      Zraka

      • Zachary Smith
        Siječnja 1, 2016 na 01: 39

        Bernie u usporedbi s kim??? Njegovi instinkti toliko utječu na domaću politiku da mislim da je u redu gajiti neku nadu da će se s vremenom uhvatiti u koštac s vojnom potrošnjom, pa čak i s izraelsko-palestinskom zavrzlamom.

        Trenutačno nema sumnje da je Sanders "najmanje loš" od svih kandidata. Ipak, moje trenutno uvjerenje nije dovoljno da opravda moje napore da ga postavim za predsjednika. Čovjek je 'cijela svinja' na potpuno bezvrijednom F-35. Kako sam uopće mogao pretpostaviti da će se pozabaviti problemom prekomjernog trošenja vojske? Što se izraelsko-palestinskog pitanja tiče, sve što bi Sanders trebao učiniti bilo bi objaviti da je okupacija nezakonita. Jeste li čuli i naznaku ovoga? Ili o bilo čemu sličnom? Prije mnogo godina bilo je zapažanje "Samo je Nixon mogao ići u Kinu". Zašto Sanders – jedini američki Židov u utrci – to nije mogao pretvoriti u “Samo je Sanders mogao...” Poanta je da, koliko ja znam, nije napravio ni najmanji korak u tom smjeru. Sanders je najmanje jastrebova poput ratnohuškačke Hillary koliko ja mogu otkriti.

        Među ljudima s kojima razgovaram o politici prevladava stav da Sanders nema drugog cilja na ovim izborima nego biti Judin jarac za Hillary. Paranoičniji od nas pitaju se nije li cijela republikanska predstava klaunova posebno osmišljena na istom općem principu. Ti momci su toliko ludi da bi mogli učiniti da užasna Hillary izgleda zdravo i razumno u usporedbi s njima.

        Za mene "najmanje loše" to više ne hakira. Ranije jučer navečer rođak me optužio jer nisam glasao na izborima 2012. Moje je objašnjenje bilo da bi me odabir "najmanje lošeg" Obame doveo u poziciju da podržavam osobu koja huška na rat, laže i uništava Ustav, a nisam to namjeravao učiniti. Ne namjeravam to učiniti ni sada. Kad bi Sanders dao dramatičnu izjavu o nužnosti da se Izrael potpuno ukloni s ukradenih zemalja, glasao bih za njega.- kad bih imao priliku. Ne očekujem da ću dobiti tu priliku, jer ne vjerujem da je išta ozbiljniji u pogledu pobjede na izborima 2016. nego što je to bio Kerry 2004.

      • Siječnja 1, 2016 na 07: 49

        Nisam uspoređivao osobu s drugim osobama, već izbornu opsesiju s drugim vrstama aktivizma. Opet, vidi http://davidswanson.org/node/4942

        Isprobajte ovaj dijalog:
        O: Ne bi li aktivizam temeljen na politici bio korisniji?
        B: Ali koji je kandidat bolji od mog?
        O: Nijedan? Jill Stein? Ne bi li aktivizam temeljen na politici bio korisniji?
        B: Hoćete reći da biste radije radili za Hillary Clinton?
        O: Ne bi li aktivizam temeljen na politici bio korisniji?
        B: Mislite podržati Donalda Trumpa?

        • Bruce Marshall
          Siječnja 2, 2016 na 19: 35

          Da, Bernie je mogao poduzeti konkretne korake orijentirane na politiku kako bi zaustavio ovaj ilegalni i suludi rat bespilotnim letjelicama, ali umjesto toga čini se očitim da je Bernie Bin Saud
          želi naslijediti kormilo izvansudskih ubojstava i moći odabrati neke ljude koje će ubiti kao što je to učinio Obama Bin Bush.

          Naveo sam dvije radnje temeljene na politici u komentaru ispod koje bi senator Sanders mogao učiniti upravo sada, tako da ne bismo morali iznova razotkrivati ​​njegovo licemjerje.

          Da, članak koji povezujete i ovaj su izvrsni članci Davide, hvala na tvom radu.

        • b.grand
          Siječnja 3, 2016 na 14: 58

          David,

          Hvala vam što ste pritisnuli Sandersa po pitanju njegove vanjske politike. Vi ste jedan od rijetkih. Uznemirujuće je što mu toliki “progresivci” daju bezuvjetnu podršku. I podržavam vaš poziv na aktivizam temeljen na politici. Zato podržavam HR4108 – ZABRANA PRUŽANJA POMOĆI SIRIJSKIM OPOZICIJSKIM SKUPINAMA I POJEDINCIMA, a trebao bi i Bernie. (više objavljeno u nastavku)

          Što se tiče Raya, “Bernie u usporedbi s kim??? “, zar ga još nitko ne uspoređuje s Trumpom? Donald ima neke stvarno odvratne pozicije, ali 2 boda. Prvo, ako mislite da bi mogao doći na dužnost i dekretom donijeti sve svoje prijedloge, onda ste izgubili svu vjeru u naš sustav vlasti. Drugo, čak i da je Trump napravio neke ružne pomake u unutarnjoj politici, to bi se u budućnosti moglo nadoknaditi, a razmjeri bi bili više-manje umjereni.

          S druge strane, nije potrebno spominjati da su razmjeri Hillarynih zločina (koji je omogućio Bernie) potencijalno apokaliptični. I na što bi Bernie mogao upasti s antiruskim i R2P glupostima, tko zna?

          • dahoit
            Siječnja 5, 2016 na 12: 33

            Da, Kongres bi sve Trumpove prijedloge morao prihvatiti, tako da je histerija oko njegovih izjava sumnjiva, dok prava čudovišta dižu svijet u zrak.
            Americi očajnički treba nacionalist da spasi SAD od cionskog kapitalizma koji Ameriku vraća u feudalna vremena.
            Trump je jedini koji se kandidirao.

          • dahoit
            Siječnja 5, 2016 na 12: 36

            Da, Kongres bi sve Trumpove prijedloge morao prihvatiti, tako da je histerija oko njegovih izjava sumnjiva, dok prava čudovišta dižu svijet u zrak.
            Americi očajnički treba nacionalist da spasi SAD od cionskog kapitalizma koji Ameriku vraća u feudalna vremena.
            Trump je jedini koji se kandidirao koji se uklapa u tu računicu.

        • dahoit
          Siječnja 5, 2016 na 12: 35

          Trump je jedini nacionalist koji se kandidira, ostali su internacionalistički kriminalci, a nama očajnički treba nacionalist.
          Kraj priče.

      • Lusion
        Siječnja 1, 2016 na 12: 05

        Politički utemeljen aktivizam neovisan o izbornom cirkusu svakako bi bio korisniji od oslanjanja na nejasne nade. Bilo bi super da nešto ostane na životu, bez obzira na rezultat izbora, slažem se s Vama g. Swanson!

        Šteta što je malo vjerojatno da će se dogoditi, vjerujem, osim možda ako se scenarij Drugog svjetskog rata počne nazirati dovoljno velik, nešto što mogu dobro zamisliti pod Hillary Clinton i većinom republikanskih kandidata također.

        Pratim predsjedničku utrku iz Njemačke, ali ne baš pomno, i gledam Jeremyja Corbyna kao usporedbu, kojeg smatram "pravim čovjekom" i dovoljno hrabrim da pokuša smislenu promjenu, kad bi postao premijer Britanije, ali Još uvijek se bojim da bi čak i on mogao pokleknuti oko pitanja vanjske politike, Tridenta, NATO-a itd. kako bi izvršio promjene ekonomske politike.

        Dakle, misliš li, Ray, da bi Sanders ipak mogao popustiti pred pacifističkim osjećajima svoje baze? Nadam se da hoće! To što govoriš u njegovo ime svakako mu ide u prilog, a možda bih i mogao nešto “osjetiti”, da sam i sam gledao debate.

        No najvažnije od svih njih po mom mišljenju je spriječiti nuklearni Armagedon u obliku Drugog svjetskog rata.

        Stranica 'feelthebern' ima ovo (i više) o Rusiji:

        “Ekonomski i diplomatski pritisak: kako bismo ublažili rusku agresiju, moramo zamrznuti imovinu ruske vlade diljem svijeta i potaknuti međunarodne korporacije s velikim ulaganjima u Rusiju da se odreknu sve neprijateljskijih političkih ciljeva te nacije.”

        “Bernie vjeruje da bi Sjedinjene Države trebale izolirati Putina politički i ekonomski. U ožujku 2014. Bernie je pohvalio predsjednika Obamu na sankcijama uvedenim protiv ruskih čelnika nakon što su birači u regiji Krima podržali referendum koji je podržala Rusija za odcjepljenje od Ukrajine.
        Tada je Bernie rekao:
        “Cijeli svijet se mora suprotstaviti Putinu. Moramo se nositi sa sankcijama. Postoje brojne stvari koje možete učiniti. Ali ovo je ono što ne radite: ne idete u rat. U ovoj zemlji se ne žrtvuju životi mladih kao što smo mi radili u Iraku i Afganistanu.«

        Što je još Bernie rekao o korištenju vojne sile protiv Rusije?
        Za Bernieja, situacija s Rusijom je složena, "kao što je to često slučaj s vanjskom politikom." U intervjuu s Edom Schultzom, izjavio je da su republikanci slijepi za bilo kakvo rješenje geopolitičkih problema osim upotrebe vojne sile, dodajući da Sjedinjene Države moraju biti oštre prema Rusiji, ali da za sada nema razloga za pribjegavanje ratu. Bernie je sažeo svoj stav rekavši:
        “Radije bih se bavio kompliciranim pitanjem na odmjeren način: ozbiljne međunarodne rasprave o tome kako dalje, ali sila, sila bi trebala biti zadnja opcija koju koristimo.”
        Umjesto žurbe i činjenja istih pogrešaka koje smo napravili u Iraku i Afganistanu, Bernie preporučuje donošenje informiranih odluka i rad sa savezničkim državama kako bi se Rusija ekonomski i politički izolirala. On vjeruje da tek nakon što su iscrpljeni svi miroljubivi i diplomatski napori trebamo razmišljati o ratu.”

        Pa – mislim da “mi” ne bismo trebali razmatrati Drugi svjetski rat, ako ga napori protiv Putina ne obeshrabre od njegovog – po mom mišljenju – potpuno racionalnog pristupa “zapadnoj agresiji” širom svijeta. Moglo je biti i gore, ali nisam nimalo zadovoljan…

        Sanders također nije pretjerano dobro reagirao na pitanja — i dobacivanja — o Palestini:

        https://www.youtube.com/watch?v=Vf2cCdgwgoM

        Ali barem se distancira od Netanyahua i zvuči bolje o sukobu nego bilo tko drugi od koga sam čuo, osim Jill Stein.

        Ovo je iz 'feeltheberna' o Palestini/Izraelu:

        Nisu li obje strane ponekad koristile nasilne taktike?
        Da. Bernie vjeruje da obje strane moraju priznati svoje neuspjehe kako bi postigle rješenje sukoba — i obje moraju priznati pravo one druge na postojanje.
        Bernie je osudio - i vidi kao prepreku miru - terorističke akcije Hamasa, uključujući njihovu praksu ispaljivanja raketa na kuće i urbana središta. Bernie je također nazvao napade Izraela na Palestince "vrijednima osude", posebno u kontekstu Izraela kao okupacijske sile u sukobu.
        Bernie pravi razliku između Hamasove taktike i Palestinaca, te je podržao američki zakon koji pruža pomoć Palestincima. Slično, Bernie pravi razliku između Izraela i njegove vlade. Iako podržava državu Izrael, on "nije veliki obožavatelj" sadašnjeg premijera, Benjamina Netanyahua, i njegove taktike za rješavanje problema u regiji Bliskog istoka.

        Da sam Amerikanac, pretpostavljam da bih glasao za Jill Stein ili ne bih uopće, ali onda bi me Sanders i manje zlo/princip nade mogli pobijediti na kraju.

        Trump ima neke dobre strane o vanjskoj politici - američka intervencija na Bliskom istoku glavni je uzrok trenutnih problema, pomirivanje s Putinom itd.

        Da ne bi igrao tu svoju protofašističku igru ​​— raspirivanje mržnje protiv ljudi na temelju toga tko oni jesu, uključivanje u antimuslimansko strahovanje, širenje opće ksenofobije — i da nije kandidirati se za republikance, možda bih čak razmislio da glasam za njega, bože mi pomogao...

        • kreja
          Siječnja 4, 2016 na 11: 21

          Dakle, više "Sanders nije savršen, podržite Hillary umjesto toga" smeća.

          Ili je to "podrška Trumpu"?

      • Bob u Portlandu
        Siječnja 1, 2016 na 15: 46

        Mislim da bi dobro čitanje posljednjih šest knjiga Petera Dalea Scotta trebalo biti obvezno štivo za ljude koji misle da postoji savršen predsjednički kandidat i da bi takva osoba odmah promijenila našu vanjsku politiku. Zapravo, predsjednik nije bio zadužen za vanjsku politiku još od Eisenhowera. Neutralizirani su oni predsjednici koji su pokušali zavladati CIA-om i njezinim saveznicima u hodnicima vlasti. Reći da SAD ne može biti svjetski policajac, kao što je rekao Sanders, prilično je radikalna izjava ovih dana za predsjedničkog kandidata.

        Vidim demokratske rasprave kao neku vrstu igre sjena, s Clintonom koji govori o podršci sunitskim režimima koji su odgovorni za ISIS. Njezina podrška zoni zabrane letenja nema smisla s obzirom na to da je Rusija to gotovo već učinila. Bi li krenula u rat s Rusijom kako bi zajamčila kontrolu naših zrakoplova u zraku i omogućila trgovinu između ISIS-a i Turske? Kad je Sanders govorio o tome da se Saudova kuća i Katar bore protiv ISIS-a, prilično sam siguran da shvaća tko stoji iza čega. U tom smislu čini se da Sanders poziva na kraj lažnog narativa.

        Izvan Sirije, vidim Clintonovo predsjedništvo kako širi američku prisutnost u Ukrajini, kao i daljnje pokušaje promjene režima u središnjoj Aziji za dobrobit energetskih korporacija. Bude li Clinton izabrana, Amerikanci će naučiti više o mjestima poput Čečenije, Dagestana i sličnih.

        Ako će autor odustati od izbora jer Sanders nije "vrijedan" njegovog truda, to je njegov izbor. Važno je poštovati vlastiti moral kada glasate. Ali glasat ću za Sandersa, hvala.

      • Potapšati
        Siječnja 1, 2016 na 21: 25

        Hvala ti na tvojoj mudrosti, Ray, i na tome što si se i sam tijekom godina suočavao s nekim silno nesigurnim udovima u potrazi za istinom. Nažalost, vaša sposobnost da vidite sive zone je izgubljena kod onih koji mogu vidjeti samo crno-bijelo.

      • Lee Kronick
        Siječnja 2, 2016 na 02: 19

        Tako mi Georgea, Ray, mislim da imate sve... ILI barem onoliko koliko mi možemo dobiti, u ovom trenutku kampanje. Siguran sam da ti se više sviđa Jill Stein iz Zelene stranke nego Bernie. Ali “dvije stranke” koje su zapravo dvije glave istog čudovišta, s obzirom na sadašnji izborni proces, mogu svakog protukandidata iz treće strane izbaciti u vreću pijeska i poslati ga u politički zaborav. Možda moramo riskirati s Berniejem i pokušati ga odgurnuti od njegovih proizraelskih i pro-izraelskih stavova Ministarstva obrane. Što ti misliš, Ray?

      • Siječnja 2, 2016 na 18: 57

        To je sporno, budući da ga Carstvo neće odabrati.

        -

        Moje je uvjerenje da od ubojstva JFK-a tajna vlada, CIA i [Vojno-industrijski kompleks], vode šou. Nisu dopustili nikome da postane predsjednik, iz bilo koje stranke, koja nije bila pod njihovom kontrolom.

        — Bruce Gagnon, Globalna mreža protiv oružja i nuklearne energije u svemiru

        http://space4peace.blogspot.com/2008/07/jfks-conversion-from-war.html

      • Peter Loeb
        Siječnja 3, 2016 na 07: 38

        ZAHTJEVI ZA GLASANJE,,,,

        "U usporedbi s kim?"

        Nije uvjet da ja

        1. Podržite Izrael i njegovo ugnjetavanje

        2. Podržite povećane vojne račune

        Zahtjev da glasam bilo je uvjerenje koje sam naučio
        toliko puta u djetinjstvu, mladosti i rano
        punoljetnost. O odvratnom kandidatu u New Yorku
        moji bi roditelji uvijek iznova govorili: “Drži svoje
        nos i glasajte za Rose!”

        Nisam glasao za Obamu 2012. i ponosan sam na to
        ta odluka još uvijek. (Za njega sam glasao 2008.).

        Kada Bernie Sanders osuđuje Izrael zbog njegove
        ugnjetavanje desetljećima, kad predlaže
        rezanje vojnog proračuna na pola i preusmjeravanje
        to na kućne probleme (zdravstvo, obrazovanje, socijalno
        usluge, infrastruktura itd.) čak i to neće uspjeti
        impresionirati me. Jer Bernie zna da postoji
        nema šanse da će Kongres to odobriti
        bilo koje od ovih proširenja programa. Nije
        taj glupi.

        —-Peter Loeb, Boston, MA, SAD

        • kreja
          Siječnja 4, 2016 na 11: 45

          "Dakle, nemojte se truditi glasati za Sandersa, boljeg kandidata, glasajte za Hilary."

          PL, Boston MA.

          I glasao sam za treću stranku i 3. i 2008.

  13. Lusion
    Prosinca 31, 2015 na 20: 12

    Nije lijepo znati i za Sandersa:

    “I ovdje je došlo do Sandersove najveće dvosmislenosti. Unatoč tvrdnjama da je antiratni, njegova 'jastrebova' potpora Clintonovim vojnim akcijama u ratu na Kosovu 1999. uzrokovala je ostavku jednog od njegovih savjetnika. Kada su antiratni aktivisti zauzeli Sandersov ured 1999. zbog te podrške Clintonovoj ratnoj politici, on ih je dao uhititi.
    Godine 2001. Sanders nije podržao glasovanje u Kongresu za protivljenje ratu u Afganistanu. Kongresnica Barbara Lee stajala je sama! Nakon ovog glasanja uslijedila je njegova podrška izdvajanjima za potporu rata u Afganistanu i Iraku. Godine 2003. podržao je rezoluciju koja je dala podršku Georgeu W. Bushu iu Iraku iu većem ratu protiv terorizma, iako je Sanders bio kritičar rata u Iraku.
    Tada je Sanders podržavao samo postupno povlačenje iz Iraka. Kada je 2006. na takozvanom stolu bio opoziv protiv Georgea W. Busha, rekao je da je opoziv 'nepraktičan'.

    http://www.counterpunch.org/2015/07/27/bernie-sanders-savior-or-seducer-of-the-anti-war-left/

    • Zachary Smith
      Prosinca 31, 2015 na 21: 05

      Dobri komentari, a esej g. Swansona bio je također izvrstan za čitanje.

      To što gospodin Sanders nije mogao osuditi vijetnamski fijasko za mene je bila vijest, ali nije ni dobra vijest.

    • kreja
      Siječnja 4, 2016 na 11: 16

      A Lusion je uhvaćen kako ponavlja laži o Sandersu ispod.

      Pa zašto bih preozbiljno shvatio anti-Sanders estrih povezanu.

      Što Lusion očekuje, da bi Hillary Clinton bila bolja po tom pitanju?

  14. Tom W Harris
    Prosinca 31, 2015 na 18: 52

    OMIBOGE, on je PROSEMITIC!!!!! AAAGGGGHHHHH!!!!!

    • Naknada Ujaka Sama
      Prosinca 31, 2015 na 20: 58

      Mora da ste krivo razumjeli? B. Sanders se zapravo po defaultu protivi ljudskim pravima Palestinaca dok izražava svoje uvjerenje ili želju da se Izraelu dopusti da nastavi činiti gotovo 70 godina ratnih zločina kao židovska nacija.

    • Zachary Smith
      Prosinca 31, 2015 na 21: 02

      Budući da su Palestinci i sami Semiti, vjerujem da bi vaš post bilo bolje formulirati na sljedeći način:

      BOŽE, on je PROCIONIST!!!!! AAAGGGGHHHHH!!!!!

Komentari su zatvoreni.