Ekskluzivno: Pomoćnica državnog tajnika Victoria Nuland osmislila je "promjenu režima" u Ukrajini početkom 2014. bez vaganja mogućeg kaosa i posljedica. Sada, dok neonacisti okreću svoje oružje na vladu, teško je vidjeti kako itko može počistiti nered koji je napravila Nuland, piše Robert Parry.
Robert Parry
Dok se ukrajinska vojska obračunava s ultradesničarskim i neonacističkim milicijama na zapadu, a nasilje protiv etničkih Rusa nastavlja se na istoku, očigledna ludost politike Obamine administracije prema Ukrajini došla je u fokus čak i za mnoge koji su pokušavali ignorirati činjenice , ili ono što biste mogli nazvati "nered koji je napravila Victoria Nuland."
Pomoćnica državnog tajnika za europske poslove “Toria” Nuland bila je “mozak” iza “promjene režima” u Ukrajini 22. veljače 2014., planirajući svrgavanje demokratski izabrane vlade predsjednika Viktora Janukoviča dok je uvjeravala uvijek lakovjernu glavnu struju SAD-a mediji da puč zapravo nije bio puč nego pobjeda “demokracije”.

Pomoćnica državnog tajnika za europske poslove Victoria Nuland, koja je pogurala državni udar u Ukrajini i pomogla u odabiru vođa nakon državnog udara.
Da bi se prodala ova posljednja neokonzervativaca "promjena režima" američkom narodu, morala se sustavno eliminirati ružnoća pučista, posebno ključna uloga neonacista i drugih ultra-nacionalista iz Desnog sektora. Da bi propagandna kampanja koju su organizirale SAD uspjela, pučisti su morali nositi bijele šešire, a ne smeđe košulje.
Tako su gotovo godinu i pol zapadni mainstream mediji, posebice The New York Times i The Washington Post, izvrtali svoje izvještavanje na sve vrste iskrivljenja kako bi izbjegli reći svojim čitateljima da je novi režim u Kijevu prožet i ovisan o neonacistički borci i ukrajinski ultranacionalisti koji su željeli čistokrvnu Ukrajinu, bez etničkih Rusa.
Svako spominjanje te užasne stvarnosti smatralo se “ruskom propagandom” i svatko tko je izgovorio ovu nezgodnu istinu bio je “marionet Moskve”. Tek 7. srpnja Times priznao važnost neonacista i drugih ultranacionalista u vođenju rata protiv etničkih ruskih pobunjenika na istoku. Times je također izvijestio da su se ovim krajnje desnim snagama pridružili islamski militanti. Neki od tih džihadista nazvani su "braćom" hiper-brutalne Islamske države.
Iako je Times nastojao ovu izvanrednu vojnu alijansu neonacističkih milicija i islamskih džihadista prikazati kao pozitivnu stvar, stvarnost je morala biti uznemirujuća za čitatelje koji su povjerovali zapadnoj propagandi o plemenitim “prodemokratskim” snagama koje se odupiru zloj “ruskoj agresiji”. ”
Možda je Times osjetio da više ne može skrivati zabrinjavajuću istinu u Ukrajini. Tjednima su milicije Desnog sektora i neonacistički bataljun Azov upozoravali civilnu vladu u Kijevu da bi joj se mogli okrenuti i stvoriti novi poredak koji bi više odgovarao njima.
Sukobi na Zapadu
Zatim, u subotu, žestoki sukobi izbio u zapadnoukrajinskom gradu Mukačevu, navodno nad kontrolom ruta krijumčarenja cigareta. Paravojne jedinice Desnog sektora zasule su policajce mecima iz mitraljeza s remenom, a policija uz potporu ukrajinskih vladinih snaga uzvratila je vatru. Zabilježeno je nekoliko smrtnih slučajeva i više ozlijeđenih.
Napetosti su eskalirale u ponedjeljak kada je predsjednik Petro Porošenko naredio nacionalnim snagama sigurnosti da razoružaju "naoružane ćelije" političkih pokreta. U međuvremenu, Desni sektor poslao je pojačanje u to područje dok su se druge milicije okupile u glavnom gradu Kijevu.
Iako bi predsjednik Poroshenko i čelnik Desnog sektora Dmitry Yarosh mogli uspjeti ublažiti ovo najnovije rasplamsavanje neprijateljstava, oni možda samo odgađaju neizbježno: sukob između vlasti u Kijevu koje podržavaju SAD i neonacista i drugih desničara borci koji su predvodili prošlogodišnji državni udar i bili su na prvim linijama borbe protiv etničkih ruskih pobunjenika na istoku.
Ukrajinski desničarski ekstremisti smatraju da su iznijeli najteži teret u ratu protiv etničkih Rusa i zamjeraju političarima koji žive u relativnoj sigurnosti i udobnosti Kijeva. U ožujku, Porošenko je također smijenio razbojničkog oligarha Igora Kolomojskog kao guverner jugoistočne pokrajine Dnjepropetrovske oblasti. Kolomojski je bio glavni dobročinitelj milicija Desnog sektora.
Dakle, kao što je postalo očito diljem Europe, pa čak i u Washingtonu, ukrajinska kriza izmiče kontroli, zbog čega je sve teže i teže prodati preferirani narativ State Departmenta o sukobu da je za sve kriv ruski predsjednik Vladimir Putin.
Teško je shvatiti kako bi se Ukrajina trebala izvući iz onoga što izgleda kao smrtonosna spirala, mogućeg rata na dva fronta na istoku i zapadu, zajedno s gospodarstvom u kolapsu. Europska unija, koja se suočava s proračunskom krizom zbog Grčke i drugih članica EU, ima malo novca i strpljenja za Ukrajinu, njezine neonaciste i njezin društveno-politički kaos.
Američki neokonzervativci u The Washington Postu i drugdje još uvijek brbljaju o potrebi da Obamina administracija uloži više milijardi i milijardi dolara u Ukrajinu nakon puča jer "dijeli naše vrijednosti". Ali i taj argument se ruši jer Amerikanci vide srce rasističkog nacionalizma kako kuca unutar novog ukrajinskog poretka.
Još jedna neokonska "promjena režima"
Mnogo toga što se dogodilo, naravno, bilo je predvidljivo i doista je bilo predviđeno, ali neokonzervativac Nuland nije mogla odoljeti iskušenju da izvede "promjenu režima" koju bi mogla nazvati vlastitom.
Njezin suprug (i arhi-neokonzervativac) Robert Kagan suosnivao je Projekt za novo američko stoljeće 1998. oko zahtjeva za "promjenom režima" u Iraku, projekt koji je ostvaren 2003. invazijom predsjednika Georgea W. Busha.
Kao što je bilo s Nulandom u Ukrajini, Kagan i njegovi kolege neokonzervativci mislili su da mogu osmisliti laku invaziju na Irak, svrgnuti Saddama Husseina i instalirati nekog ručno odabranog klijenta u Iraku, Ahmed Chalabi je trebao biti "tip". Ali nisu uzeli u obzir surovu stvarnost Iraka, kao što su pukotine između sunita i šijita, razotkrivene invazijom i okupacijom pod vodstvom SAD-a.
U Ukrajini su Nuland i njezini prijatelji neokonzervativci i liberali-intervencionisti vidjeli priliku da bodu Putina u oko poticanjem nasilnih prosvjeda za svrgavanje Rusiji prijateljski raspoloženog predsjednika Janukoviča i postavljanje novog režima neprijateljskog prema Moskvi.
Carl Gershman, neokonski predsjednik Nacionalne zaklade za demokraciju koju financiraju porezni obveznici SAD-a, objasnio je plan u autorskom tekstu od 26. rujna 2013. Gershman je nazvao Ukrajinu "najvećom nagradom" i važnim prijelaznim korakom prema rušenju Putina , koji bi se "mogao naći na gubitku ne samo u bliskom inozemstvu, već iu samoj Rusiji."
Sa svoje strane, Nuland je dijelila kolačiće prosvjednicima protiv Janukoviča na trgu Maidan, podsjetila ukrajinske poslovne vođe da su SAD uložile 5 milijardi dolara u njihove "europske težnje", izjavila da "jebeš EU" zbog manje agresivnog pristupa i raspravljala s američkim veleposlanikom Geoffreyjem Pyattom koji bi trebali biti novi čelnici Ukrajine. "Yats je taj tip", rekla je, misleći na Arsenija Yatsenyuka.
Nuland je vidjela svoju veliku priliku 20. veljače 2014., kada je misteriozni snajperist koji je navodno pucao iz zgrade pod kontrolom Desnog sektora pucao i ubio i policiju i prosvjednike, eskalirajući krizu. Dana 21. veljače, u očajničkom pokušaju da spriječi dodatno nasilje, Janukovič je pristao na plan zajamčen od strane Europe u kojem je prihvatio smanjene ovlasti i pozvao na prijevremene izbore kako bi mogao biti izglasan s vlasti.
Ali to nije bilo dovoljno za anti-Janukovičeve snage koje su predvođene Desnim sektorom i neonacističkim milicijama osvojile vladine zgrade 22. veljače, prisilivši Janukoviča i mnoge njegove dužnosnike da pobjegnu spašavajući svoje živote. S naoružanim nasilnicima koji su patrolirali hodnicima moći, konačni put do "promjene režima" bio je jasan.
Umjesto da pokušaju spasiti sporazum od 21. veljače, Nuland i europski dužnosnici organizirali su protuustavnu proceduru kojom su Janukoviču oduzeli predsjedničku dužnost i novi režim proglasili "legitimnim". Nulandin “momak” Yatsenyuk postao je premijer.
Dok su Nuland i njezini neokonzervativci slavili, njihova "promjena režima" potaknula je očitu reakciju Putina, koji je prepoznao stratešku prijetnju koju je ovaj neprijateljski novi režim predstavljao za povijesnu rusku pomorsku bazu u Sevastopolju na Krimu. Dana 23. veljače počeo je poduzimati korake da zaštiti te ruske interese.
Etničke mržnje
Ono što je državni udar također učinio bilo je oživljavanje dugo prigušenih antagonizama između etničkih Ukrajinaca na zapadu, uključujući elemente koji su podržavali invaziju Adolfa Hitlera na Sovjetski Savez tijekom Drugog svjetskog rata, i etničkih Rusa na jugu i istoku koji su se bojali protu- Ruski osjećaji koji izviru iz Kijeva.
Prvo, na Krimu, a zatim u takozvanoj regiji Donbas, ti etnički Rusi, koji su bili Janukovičeva politička baza, oduprli su se onome što su smatrali nelegitimnim svrgavanjem svog izabranog predsjednika. Oba su područja održala referendume tražeći odvajanje od Ukrajine, potez koji je Rusija prihvatila na Krimu, ali se odupirala s Donbasom.
Međutim, kada je kijevski režim najavio "antiterorističku operaciju" protiv Donbasa i poslao neonacističke i druge ekstremističke milicije da budu vrh koplja, Moskva je tiho počela pomagati etničkim ruskim pobunjenicima u sukobima, potez koji su Nuland, Obamina administracija i glavni mediji nazvali su "ruskom agresijom".
Usred zapadne histerije oko navodno "imperijalnih planova" Rusije i temeljitog demoniziranja Putina, predsjednik Barack Obama u biti je odobrio novi Hladni rat protiv Rusije, što se sada odražava u novom američkom strateškom planiranju koje bi moglo koštati američke porezne obveznike trilijune dolara i riskirati moguću nuklearni sukob.
Ipak, unatoč iznimnim troškovima i opasnostima, Nuland nije uspjela cijeniti praktičnu stvarnost na terenu, baš kao što su njezin suprug i drugi neokonzervativci učinili u Iraku. Dok je Nuland instalirala svog pažljivo odabranog klijenta Yatsenyuka i on je nadgledao "neoliberalni" ekonomski plan koji su zahtijevale SAD, rezanje mirovina, pomoći za grijanje i druge socijalne programe, kaos koji je pokrenula njezina "promjena režima" pretvorio je Ukrajinu u financijsku crnu rupu .
S malo izgleda za jasnu pobjedu nad etničkim ruskim otporom na istoku i s neonacističkim/islamističkim milicijama koje su sve nemirnije zbog pat pozicije, izgledi za ponovno uspostavljanje bilo kakvog smislenog osjećaja reda u zemlji izgledaju daleki. Nezaposlenost raste, a vlada je u biti bankrotirala.
Posljednja najbolja nada za neku stabilnost možda je bio sporazum Minsk-2 iz veljače 2015., kojim se pozivao na federalizirani sustav koji bi Donbasu dao više autonomije, ali Nulandov premijer Yatsenyuk sabotirao je dogovor u ožujku tako što umetanje otrovne pilule koji je u biti zahtijevao da se etnički ruski pobunjenici prvo predaju.
Sada, kaos u Ukrajini prijeti još više izmaći kontroli s neonacistima i drugim desničarskim milicijama opskrbljenim obiljem oružja za ubijanje etničkih Rusa na istoku, okrećući se protiv političkog vodstva u Kijevu.
Drugim riječima, neokonzervativci su ponovno napali, smišljajući shemu "promjene režima" koja je ignorirala praktične stvarnosti, kao što su etničke i vjerske pukotine. Zatim, kako je krv tekla i patnja se pogoršavala, neokonzervativci su samo tražili nekog drugog koga će okriviti.
Stoga se čini malo vjerojatnim da će Nuland, koju neki u Washingtonu smatraju novom "zvijezdom" u vanjskoj politici SAD-a, biti otpuštena zbog svoje opasne nesposobnosti, baš kao što većina neokonzervativaca koji su zaslužni za katastrofu u Iraku ostaju "uvaženi" stručnjaci zaposleni u velikim znanstvenim krugovima. tenkova, dobio cijenjeni prostor na stranicama s komentarima i konzultirao se na najvišim razinama američke vlade.
[Za više o ovim temama, pogledajte Consortiumnews.com's “Prava Obamina vanjskopolitička slabost"A"Obiteljski posao vječnog rata.„]
Istraživački novinar Robert Parry razbio je mnoge priče Iran-Contra za Associated Press i Newsweek u 1980-ovima. Možete kupiti njegovu najnoviju knjigu, Ukradena priča u Americi, bilo u ispišite ovdje ili kao e-knjiga (od Amazon i barnesandnoble.com). Također možete naručiti trilogiju Roberta Parryja o obitelji Bush i njezinim vezama s raznim desničarskim operativcima za samo 34 dolara. Trilogija uključuje Američki ukradeni narativ. Za detalje o ovoj ponudi, kliknite ovdje.
Znaš li što je kad baba zove i priča o bombardiranju kroz prozor
Američka demokracija
Oprosti zbog mog lošeg engleskog
Toliko riječi o američkim glasovima u ovim komentarima... Na ovom svijetu postoje samo američki glasovi. Znate li što je krv? Idi u Donjeck. Hvala vam na vašim glasovima i demokraciji
"... još jedan fini nered koji si nam napravio u Ollie [Toria]..."
Živim u Ukrajini. Sve je 100% točno u vezi članka. Još od američkog orkestriranog puča u veljači prošle godine, život običnih ljudi ovdje u Ukrajini pretvorio se u čisti pakao. Uz trostruki kolaps lokalne valute u jednoj godini i vrtoglavi skok svih cijena, mnogi ljudi ovdje gladuju. Ovdje su posebno teško pogođeni umirovljenici s prosječnom mirovinom od 3 američkih dolara mjesečno i europskim cijenama hrane i lijekova. Država propada. Budan sam noću i razmišljam kako da se snađem u održavanju obitelji uz plaću koju dobivam sve manju. Nisam ni počeo pričati o ratnim strahotama i kako se ovdje zarađuju milijuni na tuđoj tuzi i tuzi, što se ne bi čulo od vaših medija rugalica. Anglo-američka ekspanzija donosi dug i smrt...
U bilo kojoj raspravi koja uključuje Victoriju Nuland treba imati na umu da je ona također gospođa Robert Kagan, supruga glavnog cionističkog neokonzervativaca koji je tako snažno upleten u iračku močvaru. Učini od toga što hoćeš.
Samo još jedna crvena haringa za zavaravanje Amerikanaca.
Desni sektor je financiran, organiziran i vođen od strane cionista još od prije državnog udara koji je židovskog premijera i židovskog predsjednika doveo na vlast da pljačkaju Ukrajinu. Prerano je za sigurno znati, ali čini se da se Desni sektor i druge “krajnje desne, neonacističke” skupine diljem Europe organiziraju u europski ISIS.
U tom će svojstvu destabilizirati vlade koje čak razmišljaju o izlasku iz Europske unije.
Posebno obrazovanje za Amerikance: Tko naoružava ovu privatnu vojsku? Tko hrani i udomljava ovoliki broj inače nezaposlenih mladića? Tko im isplaćuje plaće?
Pratite trag novca!
Pomoćnica državnog tajnika za europska pitanja “Toria†Nuland bila je “mastermind†iza 22. veljače 2014. “promjene režima†u Ukrajini, planirajući svrgavanje demokratski izabrane vlade predsjednika Viktora Janukoviča dok je uvjeravala sve- lakovjerni američki mainstream mediji tvrde da državni udar zapravo nije bio državni udar, već pobjeda 'demokracije'.
Jct: Kako divno orvelovski. Svrgavanje demokratski izabrane vlade prošlo je kao pobjeda demokracije. Ali nisu samo Yankeeji budale, Canucksi su se pokazali jednako glupima. Dobro, ne svi, ali izabrani, svakako.
Mislim da je najvažnija točka Roberta Parryja dana u posljednjem paragrafu:
Koliko štete netko mora napraviti da bi bio nepopravljiv kvar i izbačen? Za dobro. Čini se da nema odgovora.
Nixonovo uskrsnuće i Kissingerov vječni život dokazuju da ništa od toga nije vijest.
Svi imamo (ili smo imali) svoje naivne ideje o tome za što se Amerika zalagala ili pokušavala. Do ovog trenutka naša vlada objavljuje namjere i ciljeve, a posljedični rezultati su neumitni neuspjeh – uzmite ukupno 60 umjerenih Sirijaca koje smo počeli obučavati da poraze Assada I Islamsku državu.
Ipak, bend nastavlja svirati. Bilo da se radi o američkim scenaristima, operativcima i racionalizatorima s jedne strane, ili o nekima od nas ostalih – neuloženih promatrača – s druge strane, postoji jako puno ljudi na pravoj osnovi
Jedan predloženi ispravak: koliko se sjećam vijesti iz veljače 2014., Nuland je tog dana na Majdanu dijelila kolačiće OBJEM stranama (prosvjednicima i policiji). Nije ključni dio priče, ali ono što je ovdje ispričano pomalo dovodi u zabludu.
Izuzetno sporedna točka koju je primijetila ruska televizija:
https://ruptly.tv/site/vod/view/6876/ukraine-nuland-feeds-hungry-maidan-protesters-and-police
Victoria Nuland je bila uključena u upravljanje i usmjeravanje informacijskih napada protiv Rusije.
Nuland je preuzela dužnost pomoćnice državnog tajnika za europska i euroazijska pitanja 18. rujna 2013.
Nuland je 31. listopada – 3. studenog 2013. otputovala u Istanbul i Adanu gdje se sastala s visokim dužnosnicima turske vlade.
Dana 3. i 4. studenog 2013. sastala se u Kijevu s vladinim dužnosnicima i predstavnicima više političkih stranaka kako bi "raspravljali o europskim aspiracijama Ukrajine".
Dana 13. studenog 2013., kada se vratila u Washington za svoje prvo javno obraćanje u SAD-u kao pomoćnica državnog tajnika, Nuland je govorila prepunoj dvorani u Atlantic Councilu:
Prema transatlantskoj renesansi: osiguranje naše zajedničke budućnosti
Victoria Nuland govori na Atlantskom vijeću
https://www.youtube.com/watch?v=qE6XjfwarOY
Damon Wilson, izvršni potpredsjednik programa i strategije u Atlantic Councilu, predstavio je Nuland.
WILSON: "Mislim da ste samo boravili u Kijevu."
NULAND: "Upravo sam bila u Kijevu."
WILSON: “Mislite li da ćemo uspjeti izgraditi ovo? Mislim, idemo na vrijeme, zar ne?"
NULAND: “Znate, provela sam 25 godina svoje karijere optimistički gledajući Ukrajinu. Danas neću prestati biti optimist.
“Jedna od stvari koja me je stvarno pogodila, Damone, moram reći, bila je koliko se politički razgovor, društveni razgovor, popularni razgovor promijenio. Sve glavne struje u ukrajinskom društvu žele Europu sada, bilo da govorite o poslovnoj zajednici, bilo da govorite o mladima.
“Čak i velika većina političara razumije da će Ukrajina biti bogatija, slobodnija, jača s Europom. Jednostavno je pitanje mogu li se neka od tih teških pitanja prevladati, neke stare pritužbe mogu ostaviti po strani u korist budućnosti. Nadamo se da će ukrajinski čelnici napraviti pravi izbor. Ipak, samo oni mogu napraviti taj izbor.”
Tri mjeseca kasnije, bilo je “Jebeš EU” dok su kijevski snajperisti uveli Nulandinu hvaljenu “transatlantsku renesansu”.
Zapravo, cijelo vrijeme je bilo “Jebeš EU”.
Wilson je koautor s lažnim "neovisnim novinarom" Eliotom Higginsom u izvješću Atlantskog vijeća, "Skrivanje na vidiku: Putinov rat u Ukrajini".
Nuland, zajedno s Higginsom i Atlantskim vijećem, grozničavo rade na podršci 'hibridnom ratu' SAD/NATO-a protiv Rusije.
Članice NATO-a navode da su Turska i Ukrajina nakon državnog udara primarne bojišnice u ratu protiv Rusije, a informacijski rat se pojačava s prvom godišnjicom pada MH-17.
Lijepo je vidjeti da ovdje objavljuješ komentare, Abe. Dok ja (i drugi) često komentiram s mišljenjima, vi s druge strane objavljujete činjenice i informacije. Hope, dobro ti ide i jesi li ti računalo?
Hvala, JT. Nije bot, Kremlj ili nešto drugo.
Dobro mi ide otkad sam prestao čitati hrpe Potpuno nevažne analize koje su izbacili Fuller i Pillar.
Victoria Nuland dobro je upoznata s gruzijskom i ukrajinskom poviješću i poznaje igrače ili "pasije" koji su sada uključeni u njih. Doista, bila je u Kijevu tijekom Narančaste revolucije kada je bila američka veleposlanica pri NATO-u, lupajući u bubanj za promjenu režima. Gruzija je već imala sličnu promjenu režima inspiriranu SAD-om, koju je vodio Saakashvili. Sada se dogodila još jedna nasilna promjena režima, ali nije išla po planu, Saakashvili je doveden da savjetuje ove nove 'pasice'.
Stav Nulandove o Ukrajini je jasan. Der Spiegel je opisao sastanak iza zatvorenih vrata koji je održala na Münchenskoj sigurnosnoj konferenciji tjedan dana ranije, a na kojem je sudjelovalo 'možda dvadesetak američkih diplomata i senatora'. Rekla im je da se 'bore protiv Europljana' po pitanju naoružavanja Ukrajine za protiv Rusije, nazvao je sastanak čelnika Njemačke, Francuske i Rusije "Merkeličinim moskovskim smećem" i "moskovskim sranjem" i pozdravio senatora koji je njemačku ministricu obrane Ursulu von der Leyen nazvao “ œMinistar defetizma.â€
Nuland ne želi dogovor između zaraćenih strana u Ukrajini, niti da spriječi daljnji gubitak života. Što je Ukrajina više u krizi, to više SAD, odnosno ona kao njezin predstavnik, može raditi što hoće u ime “reguliranja” te krize. To, po svemu sudeći, uključuje i rehabilitaciju Saakashvilija tako što će ga učiniti 'savjetnikom', a samim tim i državnikom, a ne traženim zločincem kakav je u državi kojoj je bio predsjednik.
Stoga nije iznenađujuće da je ova otvorena podrška čovjeku koji je zbog svojih brojnih zločina protjeran iz Gruzije izazvala prilično uznemirenje u Tbilisiju tijekom njezina posjeta. Kad su je pitali o navodnim zločinima bivšeg predsjednika, samo bi odgovorila da je Ukrajini potrebna ekspertiza i da traži savjet od onih koji imaju dokazano iskustvo u takvim situacijama. Upravo ga je zbog toga izbacio iz Tbilisija, pa se takva izjava ne može smatrati prijateljskom.
Ministarstvo vanjskih poslova SAD-a tvrdilo je da je njezin posjet bio posvećen raspravi o 'suradnji i regionalnim pitanjima' i 'putu Gruzije prema europskim integracijama i naporima Gruzije da obrani svoj teritorijalni integritet i suverenitet.' Na engleskom, ovo znači osigurati da Gruzija surađuje sa SAD-om u Ukrajini prijeteći joj da će joj biti zabranjen ulazak u EU i da će zauvijek izgubiti Abhaziju i Južnu Osetiju ako to ne učini. Otvorena potpora Saakashviliju dio je iste prijetnje.
“Tajni” državni udar Victorije Nuland u Gruziji
Autor: Henry Kamens
http://journal-neo.org/2015/03/04/victoria-nuland-s-secret-coup-d-etat-in-georgia/
“I ja sam Ukrajinac”.
Glasnogovornik propagande državnog udara Julija Maruševska imenovala je zamjenicu Sakašvilija u Odesi http://sputniknews.com/politics/20150710/1024471857.html
Sve što mogu reći je "Wow"! Čuo sam da je Larry Diamond, koji je povezan s američkim State Departmentom, bio taj za kojeg vjerujem da je producirao video "Ja sam Ukrajinac", ali sada vidimo djevojku koja je "emotivno" apelirala na svijet o navodnoj ukrajinskoj demokraciji protiv korupcije i sama postala političarka pod gruzijskim kriminalcem Mikheilom Saakashvilijem. Ukrajinska priča iz dana u dan postaje sve perverznija, nalik je na neki stvarno loš holivudski scenarij “Wag the Dog” – nestvaran.
Dakle, svi trebamo vjerovati da je Yulia, a ne Toria, "specijalist" koji je doveo guvernera Saakashita, "najboljeg reformatora kojeg se moglo pronaći", u Odesu:
"Ovo je specijalist kojeg imamo", rekao je, pokazujući na Maruševsku. “Zujala mi je i zujala u uši, da bih više obraćao pažnju na tvoj grad – a sad me se nećeš moći riješiti.” http://www.thedailybeast.com/articles/2015/06/28/she-a-beautiful-passionate-voice-for-ukraine-but-that-s-not-enough.html
Govoreći o Victoriji Nuland i tome koliko uvrnute informacije općenito dolaze iz Vlade SAD-a bio je njezin citat od 16. ožujka 2015. gdje je izjavila, “Krim i dijelovi istočne Ukrajine trpe vladavinu terora.” U međuvremenu, svatko tko obraća pozornost zna da je Forbes 20. ožujka 2015. napisao članak pod naslovom “Godinu dana nakon što je Rusija anektirala Krim, lokalno stanovništvo više voli Moskvu nego Kijev” gdje ističu da ankete Gallupa i GFK-a pokazuju da su Krimljani silno sretni što opet biti Rus i htjeti da Ukrajina prizna referendum. Mislim da ovo također stavlja u krevet tvrdnju MSM-a da su "Krimljani glasali uz prijetnju oružjem". Također bih dodao da je u svibnju 2014. Pew Research Center također napravio anketu s istim rezultatima kao Gallup i GFK ankete.
Ovo vam pokazuje u kojoj su mjeri američka vlada, ili ljudi unutar američke vlade, spremni ići na izvrtanje informacija kako bi za sve kriva Rusija.
Hvala, Robert Parry! Najbolji sažetak koji sam do sada pročitao.
"Sada, dok neonacisti okreću svoje oružje na vladu, teško je vidjeti kako itko može počistiti nered koji je Nuland napravila"
25-godišnja “Ja sam Ukrajinka” djevojka ili Samantha Power počistit će nered:
https://youtu.be/IWnMv9qiaKM
Ovu 25-godišnju “Ja sam Ukrajinka” djevojku/glumicu, Yuliju Maruševskaju, gruzijski Saakašvili imenovao je zamjenicom guvernera Odese (trećom u zapovjedništvu):
http://redpilltimes.com/must-read-to-believe-the-25-year-old-girl-actress-in-i-am-ukrainian-propaganda-video-is-now-deputy-governor-of-odessa
Hollywood/Neocon producirao je video “I am Ukrainian†koji je napravio tim koji je povezan s američkom vladom:
https://youtu.be/-OBeYg8KdtY
Srpanj 14, 2015 na 12: 46 am
Vaš komentar čeka moderiranje.
Prošlog tjedna general Ray Odierno, načelnik Združenog stožera, objavio je da SAD povećava razinu svojih trupa u Europi, zajedno s jačanjem opreme 'u slučaju krize'. Pitanje je što je general mislio pod 'u slučaju krize'. Je li govorio o Rusiji ili o Europljanima koji su uznemireni trenutnim događanjima oko eura. Europljani postaju vrlo uznemireni dok gledaju kako se Grcima nameće ekonomska štednja. Mnogi se pitaju koliko daleko ove ekonomske mjere mogu ići i pitaju se tko bi mogao biti sljedeći.
http://mycatbirdseat.com/2015/07/92147-us-military-coup-for-euro-meltdown/
Tko se želi kladiti ako se svede na to da SAD podržava Petra Porošenka ili Igora Kolomojskog, da će Amerika ići uz Kolomojskog i njegove nacističke siledžije? Uz sve ono što sam čitao o tome kako ISIS može lako prenijeti oružje i zalihe preko turske granice, povjerovao sam u apsurd.
http://slavyangrad.org/2015/07/11/is-ukraine-a-modern-day-colony/
odgovor
azov bi se mogao otopiti, ali prije ili kasnije doći će do sukoba između desnog sektora i ukrajinske vlade jer za razliku od većine drugih neonacističkih skupina kojima upravljaju ljudi koji samo žele iskoristiti situaciju i obogatiti se koristeći lakovjeran, imam osjećaj da vodstvo desnog sektora zapravo vjeruje u ono što propovijeda. tako da ako postoji bilo kakav dogovor sklopljen na dan X između pobunjenika koji priznaju autonomiju onda je vrlo vjerojatno da će unutar mjesec dana doći do oružanog sukoba između rs i ukrajinske vlade.
O srodnoj temi:
U ljeto 2000. godine, Projekt za novo američko stoljeće (PNAC), neokonzervativni think tank prepun dužnosnika i savjetnika Bushove administracije koji će uskoro postati, izdao je dokument pozivajući na radikalno restrukturiranje američke vlade i vojne politike. Zagovarao je masovno povećanje potrošnje za obranu, ponovnu invaziju na Irak, vojno i gospodarsko osiguranje Afganistana i središnje Azije, povećanje centralizirane moći i sredstava za CIA-u, FBI i NSA, među nizom drugih politika koje bi, u bliskoj budućnosti, biti donesena nakon njihovog uspona na vlast. U istom dokumentu navode potencijalni problem sa svojim planom. Govoreći o ciljevima preobrazbe SAD-a i globalne strukture moći, rad navodi da će, zbog sklonosti američke javnosti prema idejama demokracije i slobode, “ovaj proces preobrazbe vjerojatno biti dug, izostane neki katastrofalan i katalizirajući događaj – kao novi Pearl Harbor.”
Da, sjećam se da sam o tome čitao u Village Voiceu...kakva slučajnost..."nova Pearl Harbor"...onda 9. rujna i gle čuda...! Dokumenti operacije Northwoods...
Kakva slučajnost….
FYI / praćenje…
Pogledajte Operation Gladio & The P-2, kao i Operation Ohio…
General Lyman Lemnitzer bio je JCS/Chrmn i dao je konačno "ok" i odobrenje za preporuke Northwoods Filea i za Sec/Def MacNamaru i JFK odobrenja i autorizaciju... Mrzio je/prezirao JFK-a... i zbog Zaljeva svinja I JFK-ovog gnušanja i gnušajući preporuke Northwoodsovog "scenarija", JFK/RFK/MacNamara poslao ga je u Europu na čelo NATO-a, gdje je on (NATO obavještajac i CIA) zatim "pravio probleme" DeGaulleu iza JFK-ovih leđa, budući da su antigolistički elementi i sektori i oni omraženi JFK imali su "mnogo toga zajedničkog" i križali su se u intelektualnim krugovima u raznim dijelovima svijeta... Lemnitzer je zapravo blisko surađivao s Dullesom u OSS/SAD vojnim operacijama u Europi u Drugom svjetskom ratu. DeGaulle je bio na udaru mnogih pokušaja ubojstva koji su više nego nalikovali konačnoj/konačnoj zasjedi koja je ubila JFK-a…barem je jedan pokušaj mogao uključivati američke obavještajne/obrambene službe i možda je ozbiljno utjecao na odnose sa SAD-om i NATO-om početkom 2-ih i stvarno uznemirio JFK-a, koji je preko svojih izvora i preko DeGaullea .skužio što se zapravo događa….i neslučajno je jedan izvještaj/upozorenje stigao do Washingtona i američkih obavještajaca i dužnosnika Tajne službe o potencijalnom pokušaju protiv De Gaullea dok je on trebao marširati u JFK-ovoj pogrebnoj povorci u Washingtonu, DC. tog vikenda...Jedan francuski ubojica/terorist, (Mertz/Roux/Sourte – odaberite?!), s vezama CIA-e/DoD-a bio je "ispraćen" iz TX-a i odletio iz SAD-a koji petak ili subota. Podrška u Dallasu ili pripremljena, pripremljena i spremna za De Gaullea nekoliko dana kasnije???… Ta je uzbuna sigurno uzdrmala Tajnu službu… Zamislite samo što su neki od onih koji su bili uključeni i ubili JFK-a također razmišljali , dok su zapravo salutirali JFK-ovom lijesu dok je prolazio pokraj njih…Baš kao kad je hijerarhija nacističke vlade “pozdravljala” Rommelov lijes u gotovo istom okruženju prije gotovo 1960 godina,,,supruga u crnoj haljini i velu, žalosni i pozdravljanje iako odraslog sina, prijatelja, lijes sa zastavama, itd., povorka dostojanstvenika i vojnika… i SVI najviši dužnosnici zapravo pozdravljaju Rommela i njegov lijes dok je paradirao,,,kada su oni ti koji su zapravo ubili njega (!) , (on je "bacio šešir" i sudbinu s mnogim drugima, s konačnom zavjerom/pokušajem ubojstva Hitlera-Op Valkyrie) Rommelov sprovod kao "jedna VELIKA javna tajna" bio je SVE za javnu / PR potrošnju i "objašnjeno" u njemačkom tisku i medijima te njemačkoj javnosti u to vrijeme, kao "zbog rana koje je pretrpio britanski borbeni zrakoplov..."
Prošlog tjedna general Ray Odiernk, predsjednik Združenog stožera, objavio je da SAD povećava broj svojih trupa zajedno s jačanjem opreme 'u slučaju krize'. Pitanje je što je general mislio pod 'u slučaju krize'. Je li govorio o Rusiji ili o Europljanima koji su uznemireni trenutnim događanjima oko eura. Europljani postaju vrlo uznemireni dok gledaju kako se Grcima nameću mjere štednje. Mnogi se pitaju koliko daleko ove ekonomske mjere mogu ići i pitaju se tko bi mogao biti sljedeći.
http://mycatbirdseat.com/2015/07/92147-us-military-coup-for-euro-meltdown/
Tko se želi kladiti ako se svede na to da SAD podržava Petra Porošenka ili Igora Kolomojskog, da će Amerika ići uz Kolomojskog i njegove nacističke siledžije? Uz sve ono što sam čitao o tome kako ISIS može lako prenijeti oružje i zalihe preko turske granice, povjerovao sam u apsurd.
http://slavyangrad.org/2015/07/11/is-ukraine-a-modern-day-colony/
General Odierno je govorio o američkom europskom kazalištu kada je govorio o jačanju snaga i opreme. Samo da bude jasno.
Gen. Wesley Clark jasno je iznio namjere SAD-a u pogledu naše vanjske politike i to je bilo nekoliko dana NAKON 9. rujna:
https://www.youtube.com/watch?v=9RC1Mepk_Sw
Zamisli to. Poslušajte popis zemalja koje je zajednički načelnik imao na svom popisu i možemo označiti gotovo sve od njih….osim Irana.
Tko vozi ovaj vanjskopolitički vlak?
Tko ima koristi od preuzimanja/uništenja i okupacije svih ovih zemalja?
Sjedinjene Države i Izrael.
I sada ima više smisla zašto vidimo Netanyahua kako maršira u naš Kongres uz ovacije! Zašto vidimo SVAKOG predsjedničkog kandidata kako ljubi Bibin prsten.
Ozbiljno. TKO kontrolira vanjsku politiku SAD-a? SAD i interesi američke javnosti ili Države Izrael?
Ovdje nešto smrdi do neba. Hillary Clinton napada BDS pokret i praktički poziva da se KRIMINALIZIRA! dok uzima milijune od svog glavnog dobročinitelja Haima Sabana čiji je primarni cilj Država Izrael!
Svaki republikanac napada Obamin sporazum o nuklearnom oružju s Iranom.
Čak i Bernie "Feel the Bern!" Sanders je vjerni navijač Izraela! Kao i Donald Trump!
Nemamo JEDNOG AMERIKANCA koji se kandidira za predsjednika koji će se suprotstaviti Izraelu!
Zašto je to??!
Zato što je tamo rođen i odrastao mali Isus...?
Svaka čast g. Parryju što je prije nekoliko mjeseci upozorio na ovog vuka u janjećoj koži... Neka više posluša vaše lucidno predviđanje. Nastavi s dobrim radom. Puno hvala…
Ova kolumna vapi za više otkrića ili analize o tome tko je glavni u američkoj vanjskoj politici. Slažem se da Obamu smatram odgovornim, ali kladim se da ni on ni bilo koji predsjednik nemaju puno slobode birati ljude za ključne položaje u državi nacionalne sigurnosti. Pretpostavljam da zato Bernie Sanders, na primjer, neće dati nikakva obećanja o promjenama na tom području. Zapravo nitko, osim sina Rona Paula, onog Rona Paula koji je postao neosoba u svojim posljednjim predsjedničkim predizborima, iako je bio puno bolji od većine, ne podržava bilo kakvu takvu promjenu. Moć Državne nacionalne sigurnosti ogleda se u izvještavanju MSM-a o Ukrajini, iako g. Parry dobrodušno pripisuje ovaj nagib samo mračnoj uređivačkoj politici. To se odražava u CIA-inoj sposobnosti da prisluškuje telefon Diane Feinstein bez izazivanja ustavne krize. To se odražava u uskraćivanju pristupa sudovima žrtvama NSS-ovih nezakonitih ratova agresije, iu 40 milijuna dolara vrijednom NIST-ovom izvješću o uništenju Svjetskog trgovačkog centra koje je odbilo priznati, a kamoli objasniti, očito kontrolirano rušenje, rastaljeni čelik dva mjeseca nakon katastrofe, prisutnost vojnog nanotermita u prašini, itd. Čini se jasnim mnogim ljudima koji su ovo proučavali više od mene da je ovo naslijeđe neuspjeha da se kazne ljudi koji stoje iza Nacionalne sigurnosti Država za ubojstvo braće Kennedy. A neuspjeh u traženju odgovornosti za 9. rujna sada je dodatno nagradio strpljive upravitelje NSS-a, kojima ide bolje nego ikad sada kada su privatizirali ne samo proizvodnju oružja, već i vanjsku politiku i moć zagrijavanja. Recite mi da ovo nije istina, g. Parry. Recite mi da bi predsjednik mogao, kad bi htio, izabrati državnog tajnika koji bi prkosio tihim savjetima Vijeća za vanjske odnose, točnije, ovlasti koje su zastupljene u tom Vijeću. Može li ga potvrditi? Naravno da ne. Reci mi da bi mogao narediti kraj domaćoj propagandnoj moći CIA-e i Pentagona, a sada i Domovinske sigurnosti, ako je htio. Recite mi da kad bi te besplatne agencije rekle Kongresu da skoči, jedino bi pitanje bilo "koliko visoko?" Ako stvari ne možemo nazvati pravim imenom, mi samo pričamo priče, neke su uvjerljivije od drugih, ali sve su lažne. NeoCons jesu loši, ali oni su samo lice nečeg goreg.
Čovječe o čovječe!!! JAKO si u pravu i u pravu si s onim što kažeš..!!! ..Oni su totalno zli...i znaju kako "udarati ispod pojasa" ili "iznad njega, kada i gdje žele... Bez obzira na to - zvuči sumorno, ali posljednja stvar koju su Jeb Bush/neokonzervativci ikada očekivali ili Očekivalo se da će ga drugi kandidat potpuno zasjeniti i zasad nadmašiti, odmah nakon što je "napustio stanicu" prije nekoliko tjedana...posebno onaj s neograničenim sredstvima i neovisnim bogatstvom i neovisnim glasom, i potpuno nepovezan s neo -con agenda…Zapravo, zbog svjetskog autobusnog carstva i veza gospodina Trumpa, ne bi bilo nategnuto razmišljati o vjerojatnoj mogućnosti da svjetovi gospodina Trumpa i njegovih suradnika te vrlo specifičnih stranaka unutar Busha/ Neokonzervativacski svijet je možda već udario glavama prije u nekom trenutku, ako ne - "uskoro"... Na toj stratosferskoj razini financija, prava, poslovanja, politike i društvenih mreža... "ili su prijatelji ili neprijatelji"... Na toj razini, pomiješajte to s predsjedničkom utrkom i stvari mogu postati JAKO, JAKO zanimljive...Drugi nikada ne bi trebali pretpostaviti, a vjerujem da niste, da "zlo" za koje vi i ja znamo da postoji...NE ZASTAJE NA “RUBA VODE” ovog naroda. Činjenica je da se tu nalazi glavna "košnica"...
Točno tako. Iako smatram da bi Obama trebao biti odgovoran za radnje politike onih u njegovoj administraciji, međutim, kao što ste istaknuli, ono što je važnije je znati tko stvarno vuče konce marketinške kampanje poznate kao Obama. Jasno je da je Obama oruđe duboke države, koja u biti diktira vladinu politiku desetljećima. Teško je vidjeti veliku razliku između prethodne i sadašnje administracije s iznimkom da je Obama radikalniji u mnogim područjima kao što su nadzorna država i korporativna poslušnost (TPP). Tko stvarno vjeruje u vladine “istrage” ubojstva JFK-a, napada USS Libertyja i jedne od najvećih laži, napada 9. rujna?
Navodno je 2017. "čarobna godina" u kojoj će svijet konačno vidjeti dosjee o ubojstvu JFK-a:
http://www.politico.com/story/2015/05/why-last-of-jfk-files-could-embarrass-cia-118233.html
Ali vjerojatno ni tada.
Neamerička je parodija da američki narod nije mogao vidjeti SVE dokaze vezane uz ubojstvo JFK-a!
Što kažete na to da svaku osobu koja se kandidira za predsjednika pitate hoće li objaviti SVE dosjee o ubojstvu JFK-a nakon preuzimanja dužnosti?
I SVI dokazi koji se odnose na LBJ i izraelski napad na USS Liberty tijekom Šestodnevnog rata (koji je došao nekoliko minuta nakon što je izazvao nuklearni napad na Egipat!) i puni prikaz događaja od 9. rujna (uključujući JOŠ UVIJEK redigirano 11. stranice kongresnog izvješća o 28. rujna koji bi mogli implicirati ili Saudijsku Arabiju ili Izrael)?
Budući da niti JEDAN član MSM-a ne bi objavio svoju namjeru da postavi takva pitanja, trebali bismo jasno vidjeti da su mediji strana u SVIM zataškavanjima!
Sjajna ideja, Abby, moramo "upaliti svjetlo" na JFK-a, to je ključ svega ovoga.
Ne zadržavajte dah.
Gadovi kontroliraju datoteke. Nema tu ništa što bi nekoga osudilo, ako je i bilo, svi su sanirani.
abbywood, kao što dobro znate, američki narod izgubio je svoju zemlju onog trenutka kada su svi odbacili nalaze Warrenove komisije. Dugo sam vjerovao kako su sve stvari na gubitku dok konačno ne saznamo istinu o tome što se dogodilo tog kobnog dana 22. studenog 1963. Tek tada možemo krenuti naprijed i otkriti što se dogodilo 9. 11 ili što se dogodilo oko napada na USS Liberty. Također, ne bismo smjeli zaboraviti mnoge druge tragedije o kojima nikada nismo pošteno obaviješteni. Zapravo, ubojstvo JFK-a bio je vjerojatno najglađi državni udar ikada u povijesti čovječanstva. Kažem ovo zbog toga što rijetko tko o tome razmišlja kao o državnom udaru. Ipak, još uvijek možete sresti ljude koji ne vjeruju službenoj priči, ali mi jednostavno ne znamo što učiniti u vezi s tim. Umjesto toga, uz svu zbrku koja se razvila oko Kennedyjevog ubojstva, Amerika je stekla potpuno novu profitabilnu industriju, industriju ubojstava JFK-a. Kako kažu, Samo u Americi!
Istraživao sam ovo sranje više od 40 godina... Došao sam do uvjerenja da "skriveni zapis" doista postoji i taj "zapis pokazuje tko, kako ili zašto... oni su to učinili,,, kako, zašto tko, itd... ne za bacanje "svjetla" na sebe...čak i nacistički SS, Gestapo, itd., te Staljinov NKVD i KGB vodili su pedantne zapise o vlastitim zločinima i zvjerstvima...
ako i kada bude prikazan/objavljen, bit će prikazan kao dokument vođen egom, VELIKI da "retro" opravdaju ZAŠTO su to učinili...zašto je JFK ubijen, bez ikakvog osjećaja kajanja, suosjećanja ili isprike...potpuno i potpuno opravdanje kao da su osjećali da su spasili državu (bez obzira na to tko ih je razbio)...čak i dugo nakon smrti oni će htjeti imati posljednju riječ...a njihovi nasljednici i "birokratsko" potomstvo će to iskoristiti u u međuvremenu kao poluga ili za jačanje vlastite "naslijeđene" korumpirane široko rasprostranjene moći i utjecaja...
Istina.
Sjajni bodovi, Bill Jacoby. Dopustite mi da dodam da je gospodina Obamu ručno odabrao i mentorirao Zibig Brzezsinski, Čovjek iza zavjese, kako se kaže.
http://www.rense.com/general81/abig.htm
Američki kongres su oteli cionisti s dvojnim državljanstvom koji su pakleno spremni pokoriti cijelo čovječanstvo, dok se masovna čistka ne provodi, a mislim i na bankarstvo i medije, svijet će biti u stanju vječnog rata, ova vještica i njezine kohorte trebaju izbaciti iz jednadžbe. deportirani u Izrael i zabranjeno im je kročiti na američko tlo do kraja života.
Dobra poanta…malo jaka…ALI DOBRO!
Jeste li primijetili ili dobili "vibru" prošli tjedan dok ste gledali Pres. Obama u Pentagonu i dok je bio na toj pozornici/podiju, djelovao je potpuno zastrašeno i činilo se kao da je to osjećaj koji su trebali projicirati vojni dužnosnici koji su stajali iza njega, ali ne zapravo "iza" njega u političkom smislu ...kao da se šćućurio unutar svog stava...
potpuno drugačiji čovjek nego kad je kratko vrijeme prije bio u Wisconsinu...
Nered? ili dobro osmišljeni "proračunati kaos"...nešto poput vatrogasne tvrtke koja je piromani....Oni koji su "započeli" "nered" koji su uzburkali i zapalili, ako se nisu pobrinuli da vatra raste i širi se oni koji imat će glavnu, ako ne i posljednju riječ o tome kako se neredom treba "upravljati" i/ili "počistiti"... i na kraju i neizbježno imati "vještine" da "započne" još jedan, ali VEĆI nered ili "požar"... ..
Unatoč trenutnoj nestabilnosti, grad Mukačevo ima šaroliku povijest. Doživio je nekoliko promjena imena jer je karta istočne i srednje Europe više puta prekrajana tijekom prošlog stoljeća.
Grad Munkács došao je pod austrijsku kontrolu sredinom 18. stoljeća kao dio Kraljevine Mađarske i postao je ključna utvrda Habsburške Monarhije.
Jedna od država nasljednica Austro-Ugarskog Carstva na kraju Prvog svjetskog rata, Čehoslovačka je osnovana u listopadu 1918. kao dio St. Germainskog mira.
Godine 1919., nakon što su se Amerikanci-Rusini dogovorili s Tomašom Masarykom o uključivanju Karpatske Rutenije u Čehoslovačku.
4. lipnja 1920. grad je preimenovan u Mukačevo kada je Trianonskim ugovorom službeno postao dio Čehoslovačke. Cijelu karpatsku Rusiju okupirale su čehoslovačke trupe.
Od 1920. do 1944. židovska zajednica Munkácsa činila je gotovo polovicu stanovništva grada. Bio je poznat po svojim hasidskim aktivnostima, kao i svojim inovacijama u cionizmu i modernom židovskom obrazovanju.
Nakon 1933. Čehoslovačka je ostala jedina demokracija u srednjoj i istočnoj Europi. Međutim, mnogi Nijemci, Mađari, Rusini i Poljaci te neki Slovaci, osjećali su se potlačenim jer politička elita općenito nije dopuštala političku autonomiju manjinskim etničkim skupinama.
Ova politika, u kombinaciji sa sve većom nacističkom propagandom, posebno u industrijaliziranim Sudetima u njemačkom govornom području, dovela je do nemira među nečeškim stanovništvom.
Do kasnih 1930-ih, nacistička Njemačka je značajno revidirala Versajski ugovor svojom remilitarizacijom Rajnske oblasti (7. ožujka 1936.), anšlusom Austrije (12. ožujka 1938.) i Münchenskim sporazumom (30. rujna 1938.).
Prema Prvoj bečkoj arbitraži i odluci (2. studenoga 1938.), nacistička Njemačka i fašistička Italija odvojile su teritorije u južnoj Slovačkoj i južnoj Karpatskoj Rusiji pretežno naseljene Mađarima od Čehoslovačke i dodijelile im Mađarsku.
Sredinom ožujka 1939. Adolf Hitler dao je Mađarskoj dopuštenje da okupira ostatak Karpato-Ukrajine, sjeverno do poljske granice, čime je stvorena zajednička mađarsko-poljska granica, kakva je postojala prije podjele Poljske u 18. stoljeću. Litavski Commonwealth.
Preimenovani Munkács tada je bio jedini grad u Mađarskoj sa židovskom većinom. Iako su mađarske vlasti uvele antisemitsko zakonodavstvo, Potkarpatska Rus, kao i ostatak Mađarske, ostala je relativno utočište za Židove sve dok nacistička Njemačka nije okupirala Mađarsku 1944. Mađarska židovska zajednica bila je posljednja židovska zajednica u Europi koja je bila podvrgnuta koncentraciji logorima.
19. ožujka 1944. njemačka vojska napala je Mađarsku i zauzela Munkács. Unutar manje od tri mjeseca uništene su periferne židovske zajednice – uključujući zajednice u okrugu Potkarpatske Rusije – a Židove iz Munkácsa poslao je u Auschwitz nacistički njemački Eichmann Commando.
Dana 23. svibnja 1944. posljednji deportacijski vlak napustio je Munkács, prevozeći 3,080 ljudi. To su bili posljednji Židovi iz zajednice Munkács na putu za Auschwitz-Birkenau. Dana 30. svibnja 1944. grad je proglašen Judenreinom (slobodan od Židova).
Krajem 1944. Crvena armija je zauzela Karpatsku Rusiju. Isprva je teritorij bio dan ponovno uspostavljenoj Čehoslovačkoj, a zatim je postao dio Sovjetskog Saveza ugovorom između dviju zemalja, kasnije 1945. Sovjetski Savez je započeo politiku protjerivanja mađarskog stanovništva.
Godine 1945. grad je ustupljen Ukrajinskoj SSR (danas Ukrajina) i preimenovan je u Mukačevo.
Tijekom Hladnog rata u gradu je bila sovjetska zračna baza. Počevši od 1970-ih, radarska postaja Mukačevo korištena je za lansiranje radi upozorenja o napadu nuklearnim projektilima. U 1990-ima radarska postaja korištena je za djelovanje na protubalistički raketni sustav A-135.
Godine 1991. raspao se Sovjetski Savez i radarska postaja Mukačevo završila je u novoj neovisnoj državi Ukrajini, zajedno s radarom u Sevastopolju. Rusija je 15. potpisala 1992-godišnji ugovor s Ukrajinom o najmu oba radara za 840,000 dolara godišnje, iako su za razliku od drugih prekomorskih postaja na radaru trebali raditi Ukrajinci, a ne Rusi.
Godine 2005. upravljanje radarima prebačeno je s vojske na civilnu Ukrajinsku nacionalnu svemirsku agenciju, a najam je porastao na 1.3 milijuna dolara, iako je Ukrajina tražila više. Godine 2008. Rusija je odlučila prestati koristiti informacije s dviju ukrajinskih radarskih postaja, dijelom zbog izjave tadašnje ukrajinske vlade o namjeri da se pridruži NATO-u.
Prema posljednjem ukrajinskom popisu stanovništva, Mukačevo ima ukrajinsku većinu (77.1%) sa značajnom manjinom Rusa (9.0%), Mađara (8.5%), Nijemaca (1.9%) i Roma (1.4%).
NATO će bez sumnje rado uskočiti i počistiti nered koji je Nuland napravila u Mukačevu i drugdje. Jer tome služe prijatelji.
Još jedna pobjeda u nastajanju za ekonomiju Miltona Friedmana i čikašku školu koja nastavlja nastaviti s njegovim zanatom: stvarati katastrofe u zemlji, uništavati njihovu ekonomsku bazu, a kada tu naciju imate "na kraju" promijenite vladu i privatizirati svu svoju imovinu.
Zatim, možete imati slobodna tržišta, američke korporacije koje kupuju sva poduzeća, škole, banke itd., i završiti s globalnim kapitalizmom u njegovom najgorem izdanju. SAD su koristile ovaj MO uvijek iznova,
i ponovno će to učiniti s Grčkom. Gledajte i vidite.
Upravo Regina Schulte. Doktrina šoka, uvijek iznova vjerojatno se vraća sve do rješenja braće Dulles za Njemačku nakon Prvog svjetskog rata i uspona Hitlera...
Za Boba Van Noya: Da!! DOKTRINA ŠOKA Naomi Klein. Ona nam daje detalje
opis procesa i kriminalnih aktivnosti SAD-a
vlada koristi da to provede.
Rado se sjećam da je JK Galbraith jasno izvukao najbolje od Miltona Friedmana i Williama F Buckleya na Firing Lineu kad se ta riječ činila razumnijom. Od tada smo previše izgubili.
Upravo tako!…Slažem se…DA!
Ali pitam se, jer moj um "radi 24 sata..." AKO...kada vidimo da je "dogovor" završen" s Iranom i ONDA Kubom sljedeći tjedan...ako – AKO- vidjet ćemo, "iz vedra neba" , još jedan WH Jumper ili čuti o još jednoj "slomljenoj bedrenoj kosti"….samo se pitam….Dobio sam sat…i svoj DVR…..za svaki slučaj…samo se pitam….
Čini se da se igra vrlo pokvarena igra "Monopoly" i da je velika većina stanovnika planeta ostavljena po strani da jednostavno "gledaju" ishod.
Cijenim ovaj pogled na svjetska gospodarska događanja koje sam danas slučajno vidio na Kunstlerovoj “Clusterfuck Chronicle” (Kunstler.com):
swmnguy
13. srpnja 2015. u 10:55 #
“Na svakom koraku vidimo potvrdu Einsteinove izreke da ne možete očekivati rješenja od ljudi čije je najbolje razmišljanje uzrokovalo probleme.
Naš financijski sustav je u kolapsu. U budućnosti, gledajući unatrag iz povijesne perspektive, činit će se da je kolaps bio prilično brz. U "stvarnom vremenu", kako ga mi živimo, kolaps se činio gotovo beskonačnim.
Ono što je jasno jest da je problem sam sustav. Financijski kapitalizam ne stvara ništa plodnije ili učinkovitije od duga. Ne stvara uvijek rast ili kapital potreban za servisiranje i eventualno plaćanje duga koji stvara, ali uvijek stvara dug.
Taj se sustavni nedostatak obično rješava tako da se pusti da se financijski sustav sruši svake generacije. No zadnji put kad se redovito srušio, oko 1930., Elite su se dovoljno približile gubitku svoje akumulirane prednosti i odlučile su ne dopustiti da se to više dogodi. Stvorili su agencije da "reguliraju" sustav, a te agencije su poduzeli da zaštite sebe. To nije riješilo inherentne probleme; samo ih je nakupilo.
Kao rezultat toga, krah koji se sada stvara zapravo je složena neravnoteža možda 4 generacijska kraha koji su se trebali dogoditi, ali su spriječeni, a nitko na Zemlji tko je prošao provjeru Elite nema pojma što učiniti u vezi s tim. Nikako nisu mogli imati pojma što učiniti; oni su u potpunosti kreature sadašnjeg sustava.
Stoga ne čudi da sve što netko može predložiti Grčkoj je više zajmova, i vjerojatno više izvanbilančnih izvedenica, više prebacivanja imovine iz jednog stupca u drugi, i naravno, gomila više duga.
Učinivši cijeli naš financijski sustav apstraktnim i usidrenim ni na što, omogućilo je Elitama da steknu beskonačno fiktivno bogatstvo. Također je omogućio stvaranje beskonačnog duga. A budući da je sve to fiktivno, sve što je potrebno da sve to nestane je da ljudi prestanu prihvaćati tu ideju. Bližimo se trenutku kada ljudi čine upravo to; prestati prihvaćati ideju.
Bit će jako teško kad se to dogodi. Nijedno pravilo koje smo naučili više neće imati nikakvu primjenu. Stara pravila kojima su nas naučili bake i djedovi, ako smo imali sreće da imamo pametne bake i djedove i odnos s njima, bit će od velike pomoći. Ali ništa od ostatka onoga što obično pretpostavljamo neće biti primjenjivo.”
Obožavam ovu temu Abbybwood, hvala na vašem uvidu. Pročitao sam “Prirodni kapitalizam” Paula Hawkena i mislim da je vrijeme za sveobuhvatnu raspravu o tome kako bi bolje svjetsko gospodarstvo moglo izgledati.
Zatim su u subotu izbili nasilni sukobi u gradu Mukačevu na zapadu Ukrajine, navodno oko kontrole ruta za krijumčarenje cigareta.
Ni riječi o tome u australskim medijima. Previše nezgodno za imperijalni narativ kako su odredili Murdoch i duboka država.
Ja sam Europljanin (Skandinavac) i, iako se nadam da sam u krivu, imam dojam da za Amerikance, osim ako to ne kažu Washington Post ili New York Times, to ne može biti istina.
Da je to moje zapažanje samo približno točno, ne bih imao sposobnost to objasniti, jer je jednostavno bizarno.
Da, vaša percepcija i osjećaj su točni !!! Koliko ljudi u SAD-u zna npr. da su Putin i Rusija prošli tjedan ugostili najviše vodstvo iranske vlade? Možda mi je to promaklo, ali stvarno pratim vijesti i ovo, koliko ja znam, nikada nije spomenuto u američkim medijima. Ovo sam uhvatio na F-24, RT i japanskoj TV...
Došao sam do nepobitnog zaključka, nakon godina istraživanja, da su američki mediji pod golemom, "skrivenom" korporacijom i vladom. dnevnog reda i kontrole, u velikoj mjeri, i izgubio je svoju sposobnost tvrdog istraživačkog novinarstva prije nekoliko godina, a ova “omča” je postala sve čvršća i čvršća….sve u ime transparenata poput, “oh, to bi učinilo zemlju izgledati loše…” ili uvijek zgodna “deka” “nacionalne sigurnosti” ili jednako oštrija naprava, “oh!, moglo bi pomoći našim neprijateljima...”…Ne! To samo omogućuje luđacima da dalje varaju, pronevjere, varaju, povlađuju, kradu, manipuliraju i ubijaju te započinju beskrajne ratove, čak i do te mjere da koriste tajno, prezentiraju opunomoćenike koji na površini izgledaju proturječno ili iluzorno, ali "ispod površine ” služe vrlo namjernoj, specifičnoj i proračunatoj svrsi, npr. ISIS…To je sada .Ukrajina, Bliski istok…nekoć je to bila JI Azija i Kuba…točno iste tehnike prijevare, dvoličnosti i „skrivenog” rata i eskalacije napetosti vođene agende…
Stefane, mislim da tako široka izjava nije točna. Mislim da je točniji sažetak da su mainstream mediji pod kontrolom "Duboke države" i da je američka javnost bombardirana propagandom koja se predstavlja kao vijest i da je uvelike pogrešno informirana. Iskreno govoreći, iako su novine utjecajne, samo relativno mali postotak javnosti zapravo čita neokonski/neoliberalni Washington Post ili NYT. Većina ljudi dobiva svoje vijesti od glavnih mreža (CBS, NBC, itd.) i lokalnih novina, koje su zapravo stenografi savezne vlade.
Ne, ali svi ostali mediji slijede NYT. Čovjek će često pronaći “glavne studije”, uključujući NPR i PBS, kako koriste taj jutarnji članak u Timesu bez daha predstavljen kao svoju “priču”, mijenjajući riječi i fraze tu i tamo kao što će srednjoškolac pronaći neki članak, preformulirati stvari i predstaviti ih kao “svoj” seminarski rad. Edward R. Murrow odavno je otišao
VIJESTI! Ovo se jednostavno razbija!!!
Američki narod je u "zaključavanju" CIA/NSA "vijesti"!
Samo pokušajte gledati CNN, MSNBC ili čak (uzdah!) FOX! bilo koji dan i sve što ćete čuti su gluposti o Trumpu koji se protivi ilegalnim imigrantima, ili o klincu koji je izgubio ruku u napadu morskog psa u Sjevernoj Karolini, ili o Scottu Walkeru koji je najavio svoju kandidaturu za predsjednika (koga briga?) ili bilo koje priče koje nemaju NIKAKVE veze sa "stvarnim svijetom".
Da nije bilo ove stranice, Truthdiga i još nekoliko drugih, većina NIJE POJMA što se događa na ovoj planeti!
Užasni događaji u Jemenu predvođeni Saudijskom Arabijom, Izraelom i Sjedinjenim Državama su ISKLJUČENI s MSM radara!!!
Imas pravo !!!
Robovski rad izvan lokalnog walmarta nije stvarni svijet? Tisuće imigranata bez dokumenata u svijetu terora nije stvarni svijet? (Ne da sam i sam zabrinut, ali to je problem za mnoge) Zločin i siromaštvo koje ga rađa nije stvarni svijet?Amerikanci bez posla nisu stvarni svijet?Što si ti novinar?Odvjetnik?Liječnik?Jedan od onih nezahvaćenih?
Isuse spasi NAS od mrzitelja Ustava.
Kao odgovor gospodinu Romanu
Da, Obama je odgovoran za ono što se dogodilo na njegovu straži, au vanjskoj politici jest
bio prilično sličan Bushu...vojno-industrijski kompleks ide dalje, a tko će to prihvatiti...? Možda je sve jednostavno otišlo predaleko… blagoslov svima
"Dosta slično"??!
Pfffttt!
Prilično je očito (svima osim Nuland) da je desnica od samog početka željela svrgnuti demokratski izabranu vladu i uspostaviti vlastitu kontrolu nad državom. Po svoj prilici, vidjeli su američku intervenciju kao sredstvo za postizanje vlastitih ciljeva i pristali su na plan pretpostavljajući da će jednom kada izabrana vlada ode, imati odriješene ruke u preuzimanju kontrole. Čini se da su sada skoro dosegli svoj cilj i da će ga uskoro i stići.
Ljudi poput Nuland i njezinog zloglasnog supruga su poput šahista koji vide samo jedan potez pred sobom, ne razumiju da za svaku akciju postoji reakcija i nesvjesni su zakona neželjenih posljedica. Nažalost, naša vlada je puna takvih budala.
Oni su cionistički Židovi, umotani u sigurnost da su Božji izabranici, dok Ga cijelo vrijeme odbacuju. Kakva hrpa luđaka!
Moram se ne složiti s ovim. Neokoni su točno znali što žele učiniti u Iraku. I Libija. I Sirija. Stvaranje i održavanje kaosa bio im je cilj od samog početka.
Još par misli: Nuland je Obamina kreatura i ostaje na poslu. Iz ovoga zaključujem da ga njezin rad zadovoljava.
Također, sumnjam da neokoni imaju više na umu Ukrajinu. Pogled na kartu pokazuje veliku prazninu na ruskoj granici u "obrani" od iranskih projektila.
Jednostavno stvaranje kaosa nema svrhu. Ne možete profitirati od toga. Možda nećete vjerovati, ali neokoni su racionalni (iako ne previše inteligentni) ljudi i ne rade stvari bez svrhe. Nažalost, iako su racionalni, oni su također kratkovidni i ne mogu vidjeti buduće posljedice vlastitih postupaka.
Nuland nije Obamina kreatura. Ona je u State Departmentu najmanje od 1993. i služila je u službenom svojstvu u Clintonovoj i Bushevoj administraciji. S obzirom na to, činjenica da ona ostaje na poslu svjedoči o zapanjujućoj gluposti aktualne vlasti.
Kaos stvara slabost, neizvjesnost i ranjivost, kao i iskoristive prilike da se pokupe dijelovi btokena, točno onako kako SAD prakticira u različitim stupnjevima barem od kraja Drugog svjetskog rata. Iako je danas to puno više na otvorenom nego ikad prije, uz činjenicu da tisak otvoreno djeluje više kao širitelj propagande nego kao doušnik javnosti.
Što to sve znači? To znači da su neokonzervativci izvan kontrole i do sada ih nitko, ili nijedna skupina, nije uspjela zaustaviti i što god oni "misle" da postižu.
WR Knight:
"Jednostavno stvaranje kaosa nema svrhe."
Zapravo, postoji posebna svrha. Možda niste čitali “Doktinu šoka” Naomi Klein. Preporučam ga.
Da... Sumnjam da će biti "otpuštena" kao što Parry smatra.
Zašto bi bila?
Obama je "glavni neokonzervativac"!
Potpuno se slažem sa Zacharyjem Smithom. Čak i među onima kritičnima
određenih politika ostaje osnovna "potreba" zaštite onih koji
su u konačnici odgovorni. U ovom slučaju Barack Obama.
U SAD-u imamo neotuđivo pravo glasa. Glas je izraz
podršku iako sve manje vrijednosti.
Ne postoji OBVEZA glasanja. Za bilo koga.
Povukao sam dvije "linije u pijesku".: Jedna je neuspjeh
osuditi Izrael za njegove brojne zločine koji se nastavljaju svakodnevno.
Drugi je ratnički položaj u zemlji i vanjskoj politici.
(Postoji mnogo dobrih "uzroka", ali ovo su oni
čemu sam odlučio dati prioritet.)
Nisam glasao za Baracka Obamu 2012. Nisam mogao
podržati bilo kojeg kandidata koji se sada natječe za dužnost. To
je stvar mog vlastitog moralnog kompasa.
Bernie Sanders, primjerice, nekadašnji socijalist koji
uzbuđuje tolike "liberalno-progresivne" nije rekao
mnogo o eliminaciji američke vojske u svijetu
i šutio je o Izraelu, cionističkoj kolonijalizaciji
Palestine.
— Peter Loeb, Boston, MA, SAD
Da, na moju sramotu, glasao sam za nadu i promjenu u 08., ali 1. 28. 09. izgubio je moju podršku sa svojim programom dronova, a od svega ostalog, nadam se da će ovaj dogovor s Iranom proći. Možda je umoran od Zion ih koristi i njima manipulira. I 12, napisao sam u Dr. Ronu Paulu.
Čak sam išla na 09 pre inaug. ceremoniji na Lincolnovom spomeniku, pa čak i kupio majicu s natpisom "u gradu je novi šerif!"Isti kao stari, joj.
Čudno(?), ali uništenje diktatora koje podržava SAD na Srednjem istoku i kaos u Ukrajini pomaže cionističkoj prodaji oružja koju američki porezni obveznici plaćaju 3+ milijarde $$$ godišnje da bi bili cionistički klijent. Državljanstvo SAD-a treba zahtijevati popis dvojnog državljanstva, posebno za "novinske izvjestitelje" i vladine službenike Zionlanda.
Sada cionisti u Sjedinjenim Državama imaju svoju najnoviju lažnu skupinu “Kršćani ujedinjeni za Izrael” koja im se obraća!
Slušao sam neku emisiju na “The Answer” (desničarska cionistička radio postaja koja se sluša u cijeloj zemlji) gdje je Bill Kristol pokušavao navesti sve svoje pristaše “kršćanskih cionista” da pozovu svoje senatore i predstavnike da odbace BILO KOJI sporazum Sjedinjenih Država. i njegovi svjetski partneri mogli bi se dogovoriti s Iranom u vezi s iranskim mogućim budućim nabavljanjem nuklearnog oružja.
I sve čega sam se mogao sjetiti bile su dvije stvari:
Što je s izraelskim zalihama nuklearnog oružja i sustavima isporuke koje oni sada imaju za isporuku tog nuklearnog oružja ne samo na Bliski istok nego i u Europu (“Opcija Samson... proguglajte). Što je s IAEA inspekcijama IZRAELSKOG NUKLEARNOG ORUŽJA??!!
I kako se bilo koji “kršćani” u Sjedinjenim Državama usuđuju podržati državu ratnih zločinaca Izrael i njen apartheid koji drži Palestince svojim povremenim “košenjem travnjaka” ubijanjem nevinih okupiranih muškaraca, žena i djece?
Ozbiljno.
Gdje su PRAVI AMERIČKI KRŠĆANI koji svjedoče ubojstvima nevinih bilo na okupiranim palestinskim teritorijima ili u Jemenu, ili Siriji, ili Iraku ili bilo gdje drugdje??!
Hvala vam na objašnjenju činjenica. Naša država je sve sramotnija u tome koga podržava i koga bira da nas predstavlja. Nuland jedna od najgorih!
Hvala ti, Abby. Tako si u pravu. Problem je, kako ja to vidim, u tome što malo kršćana poznaje i razumije "Izrael" u Bibliji - "Izrael" koji je Božji odabran - zapravo se NE odnosi na određenu parcelu zemlje koja se slučajno nalazi na karti nazvan "Izrael".
Rimljanima 11:26 kaže: … i tako će sav Izrael biti spašen
Rimljanima 9:6 Jer nisu svi Izraelci koji su od Izraela...
Rimljanima 2:28 – jer nije Židov onaj koji je takav izvana … nego je onaj koji je Židov iznutra
1. Korinćanima 11:7: Čovjek doista ne bi trebao pokrivati svoju glavu, budući da je slika i slava Božja
1. Timoteju 1:4: Niti se obaziri na bajke i beskrajna rodoslovlja, koja postavljaju pitanja, a ne na pobožnu izgradnju koja je u vjeri
Titu 3: Ali izbjegavaj glupa pitanja, rodoslovlja i prepirke i svađe oko zakona; jer su neisplativi i isprazni.
Rimljanima 10:12: Jer nema razlike između Židova i Grka.
Rimljanima 9:7-8: Niti, jer su Abrahamovo potomstvo, nisu svi djeca; ali po Izaku će se tvoje potomstvo zvati. To jest, oni koji su djeca tijela, nisu djeca Božja, nego se djeca obećanja računaju kao potomstvo.
Galaćanima 3: Znajte, dakle, da su oni koji su od vjere djeca Abrahamova.
Galaćanima 3-38: Nema Židova ni Grka, nema roba ni slobodnjaka, nema muškoga ni ženskoga, jer svi ste jedno u Kristu Isusu. A ako ste Kristovi, onda ste Abrahamovo potomstvo i baštinici po obećanju.
Mogao bih nastaviti, doslovno, stranice i stranice, ali – U osnovi, da sažmemo, oni od nas koji vjeruju u Isusa Krista JESMO Izrael.
… samo kažem' …
pozdrav svima,
Bert
Vrati se u Rusiju, Nuland, Amerika te ne treba.
Ako ne mogu postići svoj cilj; stvaraju kaos koji im omogućuje da se sagnu u sjenu. Nema sumnje da je Kolomojskii osoba koju Nuland želi na čelu vlade, svoj prvi izbor, kao što sam već rekao, međutim, taj bi izbor vlada i narod odmah odbacili. Prikladan naziv za njega bio bi gospodin korumpirani. Porochenko je u nemilosti Nulandove; nije dovoljno jaka da donese te teške odluke i sada ga želi van. On još uvijek ima podršku vojske, iako slabu podršku, ali vojska razumije što će biti s njima i zemlja ako Kolomoiski prevlada. Možda bi Porochenko zatražio pomoć od istočne Ukrajine i Rusije. Dvostruka fronta bi bila njegova prednost.
Govoreći o “kaosu”….u posljednje vrijeme nismo čuli puno od Pepea Escobara, ha?:
http://rt.com/op-edge/269176-pentagon-nato-russia-nuclear-missiles/
Tko je umro i učinio Nuland kraljicom?
Zdrav razum.
S obzirom na izbor između korumpiranih ukrajinskih policajaca i nesputanih neonacista, nadam se da pošiljci cigareta nije bilo štete.
Zašto se fokusiramo na "male ljude", a ne svaljujemo krivnju izravno na osobu koja je odgovorna? Bili smo prilično spremni i voljni to učiniti dok je George W. Bush s kojim se lako moglo manipulirati bio je predsjednik, ali čini se da se novinari ustručavaju prebaciti odgovornost tamo gdje joj je mjesto, na Obamu. Državni udar u Ukrajini nije se mogao dogoditi bez Obaminog odobrenja. Imenovanje je kao ono američkog i bivšeg dužnosnika State Departmenta da vodi ukrajinsko Ministarstvo financija ili imenovanje bivše marionete SAD-a i premijera Gruzije, Mikheila Saakashvilija, za guvernera ukrajinske oblasti Odessa služi američkim interesima i sigurno je odobreno od strane Obame. Manipulacija cijenama nafte od strane Saudijske Arabije uz podršku SAD-a s ciljem da se naškodi Rusiji i Iranu učinjena je uz Obamino odobrenje
Obama je s entuzijazmom podržao svrgavanje Gadafija, što je stvorilo beskrajni kaos u regiji. I SAD bi ušao u sirijski rat da nije Putinova odgoda u posljednji trenutak.
Suočimo se s istinom, Obama je odgovoran za veliki dio kaosa i neodgovorne vanjske politike koju trenutno doživljavamo i treba ga smatrati odgovornim.
Dogovoren. Kao kapetan broda, Obama je krajnja odgovornost. Kao što je Harry Truman rekao "Dolar ovdje prestaje".
I kao što je Pogo rekao “Sreli smo neprijatelja i on smo mi”.
u pravu ste Obama je glavna osoba, on režira cijelu predstavu. Čak i ako dobiva naredbe za marširanje od korporativnih interesa i Wall Streeta, on je osoba koja snosi odgovornost, i pravnu i moralnu, za posljedice američkih postupaka.
Njegovo naslijeđe bit će nasljeđe neodgovornog, bezobzirnog, lagodnog glupana koji nije mario za živote nebrojenih ljudi kada su se želje imperija pokazale. On stvarno nije puno bolji od strijelca Charlestona.
Ovdje, ovdje.
Nespremnost novinara da prozivaju Obamu o njegovoj vanjskoj politici je licemjerna jer je Bush s pravom smatran odgovornim.
Somalija, Afganistan, Jemen, Ukrajina, Sirija, Libija, Rusija, Irak, Iran, svi diplomatski neuspjesi.
Čitam da spremaju rat dronovima u libiji!!! Daj mi snage!!
Obamu se može zaboraviti. . . retardirani Bush, kao i oni beskorisni novinari.
Krivnja ide ravno na 'cijelu cionističku/izraelsku' administraciju!
SAD je sudjelovao u tajnim operacijama usmjerenim protiv Irana i njegovog saveznika Sirije
neko vrijeme, ali cionistički kontrolirani mediji u SAD-u hrane javnost čistim sranjem.
Jednostavno i jednostavno, glasačka javnost se mora probuditi i uprijeti prstom u ove kriminalce!
Clinton Drugi joj je bio izravni nadređeni. Zadržala je Nuland na mjestu, što Obamu ne pušta da se oslobodi, ali to ne treba zaboraviti.
Točno tako. Lijepo je vidjeti oko sebe ljude koji realističnije razmišljaju.
Dakle, riba SMRDI od glave?
Još jedan dobar sažetak događaja u Ukrajini. Šteta, međutim, za Ukrajince što ste cijelo vrijeme bili u pravu u vezi s ovim američkim projektiranim pučem. Gorka utjeha, siguran sam. Tvoj je veliki trud, Roberte. Trebalo bi ga nagraditi i više od ovoga.
Nema veze s Nuland i njezinim suprugom Neoconom Robertom Kaganom (iako su oni glavni pješaci u svemu tome).
Kažem da stavite ovaj nered na prag bivše državne tajnice Hillary Clinton:
http://www.thedailysheeple.com/how-hillary-clinton-is-responsible-for-overthrowing-ukraine-and-provoking-war-with-russia_032015
Hillary Clinton se mora natjerati da POVLASTI ovu parodiju protiv nevinih civila Ukrajine zajedno s Barackom Obamom.
Hillary ima dugu prošlost u donošenju pustoši i smrti ne samo u Ukrajinu, već iu Libiju koja je sada propala država koja se udružuje s ISIS-om i drugim teroristima!
Sve o čemu Hillary sada želi brbljati je više BS-a povezanog s američkom ekonomijom, gay pitanjem, pravima na pobačaj, jednakim plaćama bla, bla, bla.
Ali kada tema vanjskih poslova konačno dođe na red (a hoće), bit će teško braniti svoj jadni dosje.
I nemojte me tjerati da počnem pričati o njezinom odvratnom dosjeu o ulagivanju Bibi i njezinom glavnom financijskom pokrovitelju, Haimu “Moja prva briga je Izrael” Sabanu.
Ona nije ništa drugo nego krvavi alat američkog imperijalizma s Izraelom kao glavnim fokusom.
Sram bilo svakog Amerikanca koji je podržava da bude naša predsjednica!
Ježim se od same pomisli da ona kontrolira američki nuklearni arsenal! Pogotovo kada Putina smatra “Hitlerom”.
Sve je to istina, Abbybwood, ali glasat ću za nju bez zvona s obzirom na luđake koji okružuju republikanske natjecatelje. Zbog hirova našeg političkog sustava, biramo cara iz stupca D ili stupca. R. Koga biste izabrali?
Glasam dosljedno od 1968.
Ali NIKADA neću glasati za Hillary Clinton.
Ako ne budem imao za koga glasati tko osuđuje vlast koju Izrael ima nad Sjedinjenim Državama, označit ću svoj glasački listić u odsutnosti "NE POVJERENJE" za predsjednika i glasat ću "za" marihuanu (kalifornijska inicijativa) itd. i onda ću glasati na svom listiću u svoju postaju, ostavit ću je i onda ću odnijeti svoju naljepnicu sa zastavom u Baja Cantinu na besplatno piće.
I gledat ću kako karte padaju gdje god budu.
Na glasačkim listićima za većinu država postoji mnogo kandidata trećih strana. Iako sam glasao za Obamu prvi put, mirne savjesti nisam mogao to učiniti drugi put. Glasao sam za Pacific Green. Ako Hillary bude demokratska kandidatkinja, ponovit ću to.
Ako bi polovica apstinenata glasala za istog kandidata treće stranke, on/ona bi pobijedio. Neglasovanje se vrti kao biračko tijelo koje nije briga. Glasovanje treće strane šalje jasnu poruku da ne želimo da se nudi šljam.
Imam loše vijesti za tebe. Vaš glas se ne računa. Nije važno čije ime napišete na komad papira, o pobjedniku odlučuju oni koji broje glasove, a ne oni koji su ih dali. Jedini glas koji će se stvarno računati za obnovu naše blagoslovljene republike je glas bačen iz puške.
Kao Kanađanin, moram se zapitati kako itko može glasati bilo za republikance bilo za demokrate znajući vrlo dobro da su obje stranke pune ratnih huškača i sveukupnih lažljivaca. Mislim, Hillary Clinton se našalila kad je Gaddafi ubijen, nešto u smislu “Došli smo, vidjeli smo, umro je” – ha, ha, ha! Zatim kada je u pitanju Bush koji je rekao da je u potpunosti podržavao ono što je njegov brat učinio znajući dobro za sve laži korištene za rat s Irakom. U međuvremenu, veliki dio američke vlade još uvijek je ispunjen ljudima koji su glasali za rat u Iraku i bezbrojne druge američke "intervencije" u svijetu. Obje ove stranke su loše, stvarno loše. Znam da i SAD ima neovisne stranke, nije li prošlo vrijeme glasati za jednu od ovih? Usput, vaš glas je vaš vlastiti i nikada se ne "uzalud troši" kao što bi rekla propaganda glavnih američkih stranaka.
Ti si pravi Joe.
Kao Amerikanac, ne mogu shvatiti kako itko od mojih sugrađana ima želudac glasati za kandidata bilo koje stranke.
Doktore Hollywood, da, uvijek sam zaprepašten činjenicom da američki narod nastavlja glasovati za bilo koju od ovih stranaka, znajući vrlo dobro za laži za koje su "obje" stranke krive. Ako američki narod doista želi vratiti svoju demokraciju, mora izaći masovno glasati za stranke izvan dvostranačkog sustava. Čak i da ta stranka ne pobijedi, kad bi dovoljno ljudi to učinilo, onda bi možda američka vlada počela slušati američki narod, a ne pretvarati korporacije u "ljude" i izvršavati njihove naredbe.
Gotovo ponekad poželim da ljudi u svijetu mogu glasati na izborima u SAD-u, jer više od bilo koje druge vlade na svijetu, svijet će biti taj koji će se morati nositi s rezultatima američkih izbora u američkoj vanjskoj politici (kao što je “vječnog” ratovanja u koje smo danas uključeni).
Nažalost, svetost glasa je narušena u nizu izbornih ciklusa. Većinu izbornih rezultata broje računalni programi kao kod Diebolda, bez traga glasačkih listića na papiru. PTB lakše manipulira rezultatima izbora, a da ne govorimo o glasanju ilegalaca bez dokaza o državljanstvu. Kao što je rekao ujak Joe Staljin, "Oni koji glasaju ne odlučuju ništa, oni koji broje glasove odlučuju o svemu."
Joeu i Abbywoodu kažem, glasajte za Bernieja Sandersa. Ako želite nekoga drugoga tko će govoriti protiv Netanyahua, to je Jill Stein. Njezini politički stavovi potpuno su isti kao Bernies, ali ima hrabrosti govoriti o Izraelu. Bernie ima najveće šanse da Hilary dobije nominaciju (ako glasate za Hillary, glasate za velike banke i korporacije i ratne zločince). Jeste li primijetili da Bernie skuplja više ljudi da ga čuju nego itko drugi kako trči. Ne očekujte da će MSM ovo prijaviti…provjerite sami.
Da, Jill je dobila moj glas na '12 nakon što sam gledala O kako odbija gotovo svako obećanje koje je dao. Postao je ono protiv čega je govorio kao senator, Transparency? Pusti me jebeno, osvetnički je krenuo na zviždače. Jill će vjerojatno opet dobiti moj glas jer ne mogu podnijeti glas za Hillary. Bernie bi me natjerao da se preispitam.
Jadna žena je izvan granica ljudskosti i logike i užasan je kandidat. Zajebana karijera, lažljivica i moć gladna pos.
Razotkrivaš svoj idiotizam s tom podrškom.
I sama je luđakinja. Glasovat ćeš za neokonzervativaca.
Я Ð³Ð¾Ð»Ð¾Ñ Ð¾Ð²Ð°Ñ‚ÑŒ за нее не буду, но Ñ Ð±Ñ‹ ее Ñ‚Ñ €Ð°Ñ…нул….лет дваР´Ñ†Ð°Ñ‚ÑŒ назад!
sve je to zlo dobro organizirano i isplanirano.
Može li se Amerika razvijati s Rusijom i ostatkom čovječanstva?
http://mycatbirdseat.com/2015/07/can-america-evolve-with-russia-and-the-rest-of-humanity/
Ukrajince ljuti što ih se naziva neonacističkim b/c. Ono što ste zaboravili ili propustili napisati je da je Staljin (SSSR) izazvao Holodomor koji je izgladnjivao oko 7 milijuna Ukrajinaca. To je razlog zašto su Ukrajinci podržavali Njemačku za vrijeme uspona Hitlera samo dok nisu shvatili što SS i nacisti rade. Mnogi su Ukrajinci završili u neplaćenim njemačkim radnim logorima.
Ako SAD pomaže Ukrajincima da ih ne preuzme Putin onda znate da je Putin vrlo opasan (ex KGB) koji želi obnoviti SSSR koji je prijetnja SAD-u.