Zataškavanje Benghazija koje je izmislila desnica

Dobro financirani desničarski mediji odavno pokazuju sposobnost smirivanja ili napuhavanja skandala ovisno o njihovom političkom utjecaju. U posljednjim danima Kampanje 2012., zadivljujući primjer ovog politiziranog "novinarstva" bila je priča o "zataškavanju" Bengazija, piše William Boardman.

William Boardman

Dva glavna osumnjičenika za napad na Benghazi prošlog 11. rujna su bila zarobljen (jedan je navodno mrtav), deseci drugih su bili uhićen in Libija, a osumnjičena skupina je raspršena i progonjena, a njezino sjedište u Bengaziju demontirano - ali to se ne bi znalo slušajući Republikanci unutar medijski balon takozvanog "skandala zataškavanja u Bengaziju".

"Ovo pitanje o Benghaziju stvarno raste", Sen. Ron Johnson, R-Wisconsin, rekao je na Fox Newsu 28. listopada, ponavljajući točku koju je na drugim mrežama i drugdje ponovio senator Rob Portman, R-Ohio, senator John McCain, R-Arizona, republikanski nacionalni predsjednik Reince Priebus i drugi republikanski uglednici uključujući Carly Fiorina, Rudy Giuliani i Newt Gingrich. Desničarski blogovi živnuli su s novim memom "Benghazi Blackout".

Američki konzulat u Bengaziju, Libija, gori u noći 11. rujna 2012. (Foto: Glas Amerike)

Korištenje električnih romobila ističe osnove napada na Benghazi 11. rujna poznati su i nepromijenjeni od dan poslije, kao rokovi uz Wall Street Časopis i pridruženi tisak potvrđuju: oko 20 džihadista u lokalnoj miliciji, iskoristivši sve veći bijes zbog internetskog videa, pokrenuli su organiziranu napasti na konzulat koji je ubio dva Amerikanca, uključujući američkog veleposlanika Christophera Stevensa, i nekoliko Libijaca u tečaj oko dva sata (9:30-11:30).

Snage za brzu reakciju iz CIA-inog aneksa udaljenog 2 kilometra došle su u konzulat i odvele preživjele Amerikance natrag u aneks. Dok su se oni i libijske snage pripremale za evakuaciju diplomatskog osoblja, došlo je do kratkog minobacačkog napada (oko 4 ujutro) na aneks, ubivši dva američka SEAL-a.

Sve je to bilo jasno, u širokim crtama, iz izvornog izvješća. Tri State Departmenta e-mail procurilo 24. listopada rekao je isti priča.

McCainova tema za razgovor

Ali republikanci i desničarski mediji opetovano su nastojali posijati sumnje u službenu priču i pretvoriti je u pitanje kampanje. Na primjer, na CBS-u, senator McCain je odgovorio na pitanje o uraganu Sandy tako što je brzo prešao na odgovor o Benghaziju:

“Ova se tragedija pretvorila u debakl i masovno zataškavanje ili golema nesposobnost u Libiji ima učinak na glasače zbog njihovog pogleda na vrhovnog zapovjednika. I to je sada najgore zataškavanje ili nesposobnost koju sam u životu primijetio.”

Upitan da objasni na što je mislio, McCain, dok je još dva puta koristio svoju konstrukciju "zataškavanja ili nekompetentnosti", nije uspio objasniti što je mislio da je moguće zataškano.

Za republikance je reakcija na napad u Bengaziju započela u loša vjera 11. rujna, kada je Mitt Romney oportunistički krivo američki odgovor u Egiptu na tamošnje lokalne nemire zbog 14-minutnog islamofobnog videa koji je preveden na arapski i prikazan na egipatskoj televiziji. Partijanski republikanci od tada pokušavaju napraviti političko pitanje od napada na Bengazi.

Jedna linija napada bila je prikazati izjave Obamine administracije o Benghaziju kao neku vrstu zataškavanja koje je gore od Watergatea. Sean Hannity pokrenuo je meme zataškavanja 20. rujna na Fox Newsu, bez objašnjenja što se točno zataškavalo ili zašto, samo da bi navodno zataškavanje nekako pomoglo ponovnom izboru predsjednika Obame, vjerojatno na način na koji se prikriva Watergate- pomogla je ponovnom izboru Richarda Nixona 1972.

Nitko nije koherentno objasnio meme Watergate otkad je počeo, uključujući McCain na CBS-u, koji je bacio ljagu s ljigavom dozom neizravnosti: “Znate, netko mi je neki dan rekao da je ovo jednako loše kao Watergate. Pa, nitko nije umro u Watergateu. Ali ovo je ili veliko zataškavanje ili nesposobnost koja nije prihvatljiva služba američkom narodu.”

Druga linija republikanskog napada bila je tvrdnja da su SAD mogle dati učinkovit vojni odgovor na napad u Bengaziju dok se on događao, ali su iz nekog neobjašnjivog razloga odlučile to ne učiniti. Nema dokaza da je to istina.

Optužba nije vjerodostojna iz nekoliko razloga, uključujući:

–Libijska pojačanja stigla su tijekom ranih borbi;

– Prva borba je trajala oko dva sata, prekratko da bi najbliže američke snage stigle;

– Američko pojačanje stiglo je iz Tripolija oko 1 sat ujutro i nalazilo se u aneksu konzulata kada je pretrpjelo minobacački napad između 2 i 4 sata;

– Američka pojačanja omogućila su preostalom američkom diplomatskom osoblju da sigurno napusti Bengazi.

Vojne stvarnosti

U vijestima s više tema informiranje Dana 25. listopada, predsjednik Združenog stožera general Martin Dempsey i ministar obrane Leon Panetta odgovorili su na pitanja koja su uključivala Benghazi. Jedan je ispitivač pitao "zašto nije bilo vojne potpore ranije u napadu", što sugerira da ispitivač nije znao za duljinu napada i količinu vojne potpore koja je odgovorila tijekom i nakon dvosatnog napada na konzulat.

Kako je postalo jasno da je ispitivač pretpostavio da ima vremena da Delta Force ili borbeni zrakoplovi bazirani izvan Libije stignu u Benghazi na vrijeme kako bi napravili razliku, Panetta je opisao snage dostupne u regiji, a zatim objasnio:

“Ali osnovno načelo ovdje - osnovno načelo je da ne raspoređujete snage u opasnost a da ne znate što se događa; bez ikakvih informacija u stvarnom vremenu o tome što se događa. I kao rezultat toga što nismo imali takvu vrstu informacija, zapovjednik koji je bio na terenu u tom području, general Ham, general Dempsey i ja bili smo uvjereni da ne možemo izložiti snage opasnosti u toj situaciji. Ovo - ovo se dogodilo u roku od nekoliko sati i stvarno je bilo gotovo prije, znate, imali smo priliku stvarno znati što se događa."

U svom pojavljivanju na CBS-u 28. listopada, senator McCain je neizravno podržao objašnjenje Pentagona kada je rekao, "očito nije bilo ni vojske sposobnost ili zapovijedi da se umiješa u sedmosatnu borbu.” [naglasak dodan]

Iako McCain kaže da je borba bila puno dulja nego što je zapravo bila, zaključuje da nije bilo mogućnosti za veću vojnu potporu nego što je bila pružena. I implicira da naredbi nije bilo jer bi takve naredbe bile besmislene.

Na listopad 26, Fox News citirao je anonimne izvore kako bi podržao tvrdnju "da je CIA-in zapovjedni lanac odbio hitan zahtjev CIA-inog aneksa za vojnom potporom tijekom napada na američki konzulat i naknadnog napada nekoliko sati kasnije na sam aneks."

Prema Foxu, zahtjev je poslan nakon ponoći iz aneks CIA-e u Benghaziju i tražio je topovnjaču Spectre koja je bila bazirana 480 milja daleko u Italiji. Da bi priča izgledala vjerodostojno, Fox je neistinito naveo da su “borbe kod aneksa CIA-e trajale više od četiri sata”. CIA, Pentagon i bijela kuća sve ravno odbijen o Lisica priča.

Dana 28. listopada, viši politički analitičar Fox Newsa Brit Hume žalili da su mainstream mediji više-manje ignorirali priču o Benghaziju: “Jedan od problema s kojima se ovdje suočavamo je taj što je ova novinska organizacija, Fox News i nekoliko drugih, pala na sav težak posao oko ove priče. ”

Nije rekao što nije pokriveno, ali je skliznuo u Watergateov meme impliciranog nedjela: “Normalno bi velike novinske kuće objavile ovu stvar. I znali bismo puno više nego što znamo, o tome što je predsjednik radio, što je znao, kada je to znao i što kada je izdao kakvu je naredbu izdao i na temelju čega.”

Ako je, kao što mnogi republikanci tvrde, postupanje administracije a prikrivanje značajniji od Watergatea, što se onda zataškava? Na temelju dostupnih dokaza, vjerodostojnije je vjerovati da, ako uopće postoji ikakvo zataškavanje, ono je orkestrirano od strane Romneyjeve kampanje kako bi se iskrivio i sakrio dosadašnji rani uspjeh predsjednikove vanjske politike u Libiji.

William Boardman živi u Vermontu, gdje je producirao političku satiru za javni radio i bio sudac porotnik.

115 komentara za “Zataškavanje Benghazija koje je izmislila desnica"

  1. dellov hram
    Studenog 5, 2012 na 10: 59

    “Nezavisno istraživačko novinarstvo od 1995.”
    Uozbiljite se – stvarno biste trebali promijeniti taj podnaslov, bio bi prikladniji
    “GLASAJTE za našeg dragog vođu – BARACK H OBAMA”

    Nikada nisam čuo za vas, sumnjam da ću ikad više posjetiti vašu stranicu, vi niste novinar – vi ste ljevičar, ništa ako niste pristrani.

  2. dellov hram
    Studenog 5, 2012 na 10: 46

    Ovaj takozvani 'novinar' ne bi znao za zataškavanje da je skočio i ugrizao ga za guzicu.
    Dakle, imamo morona od predsjednika i državnog tajnika koji odbijaju pojačati sigurnost prije godišnjice 9. rujna, također smanjuju sigurnosno osoblje i odbijaju sve zahtjeve onih koji su na terenu u Libiji. Zapravo teroristi tog dana nisu imali većeg saveznika od Hillary Clinton i budala u Bijeloj kući. Bili smo napadnuti, bilo je predviđeno, bilo je 11-9, oni (vlada) su to znali u stvarnom vremenu, gledali su to, Obama je odbio poslati im pomoć, umrli su.

    Što onda rade? Smišljaju glupu video obranu kako bi prikrili svoju nesposobnost. Lažu američkom narodu, odbijaju objaviti bilo kakvu informaciju, sve što je izašlo dolazi iz curenja informacija unutar DOS-a, DOD-a i CIA-e.

    A onda, idiot koji piše ovaj moronski članak i dalje želi da vjerujemo da je to bilo preko videa i da Obama i kompanija nisu učinili ništa loše. JESI LI NORMALAN?

    Ovom fikcijom se bave ljevičarski mediji – laži i laži za prikrivanje laži – odvratno. Hrpa komunjara!

  3. IaHawkinWi
    Studenog 4, 2012 na 13: 13

    Ovaj članak nije ništa drugo nego dio Obamine kampanje. Tipično samouvjereno, ali tipično zamagljivanje. Ova vrsta argumenta funkcionira samo pod velom tajne i neotkrivanja. Kontroverza oko Bengazija samo je izmišljena kontroverza u glavama provincijalaca i vrlo pristranih ljudi.

  4. BARBBF
    Studenog 4, 2012 na 12: 04

    SVATKO TKO OVO NE MOŽE VIDJETI KAO ZATAKIVANJE, TREBA SKINUTI TE OBAMATRONOVE POVEZE!

    http://libya360.wordpress.com/2012/10/13/the-world-awakes-with-the-killing-of-a-white-man-in-libya/

    SVIJET SE PROBUDI UBISTVOM BIJELCA U LIBiji

    13. listopada 2012

    Objavila Alexandra Valiente u LIBIJA

    Lizzie Phelan

    Nije to bio sustavni progon i linč crnih Libijaca i radnika migranata iz drugih afričkih zemalja od strane jedne od tisuća milicija koje su naoružali NATO i drugi, progon ljudi koji su bili saveznici bivše vlade, deseci tisuća proizvoljno pritvorenih političkih zatvorenika, ubojstvo Muammara Gaddafija ili trenutna opsada Bani Walida, koji su upozorili svijet na to koliko je kaosa pokrenuto u Libiji. Ali ubojstvo bijelca, američkog veleposlanika.

    Ali ipak će taj kaos biti prikazan kao nešto što je rezultat necivilizirane prirode Libijaca/Arapa/Muslimana/Afrikanaca, a ne kao ono što stvarno jest—rezultat NATO rata koji je uništio bivšu libijsku vladu, a s njom i strukturu koji je držao zemlju na okupu u širem kontekstu desetljeća uplitanja Zapada u širu regiju.

    LIBIJA: PITANJE BEZ ODGOVORA

    -

  5. A. Sheridan
    Studenog 3, 2012 na 11: 14

    To JEst glupost zataškavanja! Zataškavanje “LIJEVOG KRILA” kako bi se glavni lažov zaštitio od izborne štete. Omogućujete mu vi, saučesnički mediji, NE radeći svoj prokleti posao!

  6. gregd01
    Studenog 2, 2012 na 15: 44

    Obama je lagao. Veleposlanici su umrli.

    • flyer10624
      Studenog 2, 2012 na 19: 45

      Daj mu priliku. Čuo sam da se predsjednik planira pozabaviti tim problemom i otkriti sve detalje uživo s Kelly Ripa.

  7. jim iz ohia
    Studenog 2, 2012 na 08: 48

    ovo se dogodilo 9. rujna……..što se dogodilo s “Nikad nećemo zaboraviti”
    Valjda je Obama zaboravio.
    činjenica je da je spavao za volanom (9. rujna!), i toliko opsednut svojim ponovnim izborom, i mogućnošću da možda neće dobiti priliku završiti uništavanje zemlje. Ovo je bio odgovor na video?, koji nitko nikada nije vidio!!!!Da, točno!

  8. Nlf
    Studenog 2, 2012 na 02: 47

    Foz vijesti imaju činjenice. Probudite se idioti. Nije li netko podmetnuo kablove i nazvao veleposlanika Stevensa. Zar su se krvavi otisci pojavili niotkuda. Stoji li još uvijek kompleks ambasadora? Kruže odvratne slike kako ga drogiraju razbojnici. Naravno…sve je izmišljeno….poslušajte roditelje onih koji su pomogli spasiti veleposlanika nakon što im je rečeno da se povuku. Ne možeš ovo izmisliti. Svaka čast Fox Newsu što je to zadržao u prvom planu, Obama je LAGAO.

  9. Mace iz Denisa
    Studenog 1, 2012 na 18: 28

    Billy Boardman je šala novinara! Dokazi i vremenska linija su na mjestu. Istinu odugovlače do nakon izbora. Nije ni čudo što je vojni moral stalno nizak, a broj samoubojstava na vrhuncu od Vijetnamskog rata. Bushova administracija je bila loša, ali Obamina je još gora. Platforma dumbokrata je “PANDA i SLANDER”. Kada vam pokušaju ugoditi pri glasanju, a vi to odbijete jer možete vidjeti kroz dimnu zavjesu demokrata, tada nemilosrdno kleveću vas i vašu obitelj lažima i prijevarama. Usput, Redumblicanci rade istu stvar, iako ni približno tako dobro. Hvala Bogu, ja sam nezavisni glasač koji pokušava prikupiti što više informacija o kandidatu, tako da mogu donijeti vlastitu odluku, a da ne budem ovca niti jednoj stranci.

  10. Ron
    Studenog 1, 2012 na 18: 17

    da je to bio grm, zar stvarno misliš da bi se ovako ignorirao?

    • FG Sanford
      Studenog 1, 2012 na 23: 01

      Pretpostavljam da ste zaboravili na predsjednički dnevni sažetak od 6. kolovoza 2001., kada je Bushu rečeno o terorističkoj zavjeri da napadnu SAD koristeći otete putničke avione, a njegov je odgovor bio: "OK, pokrio si guzicu". Zatim preskočite na zbunjen izraz njegova lica dok je sjedio u učionici na Floridi paraliziran od nevjerice. Dakle... da, to bi pomislio svatko tko je iskren u vezi s tim, jer se upravo to dogodilo. Potpuno je ignorirano.

      • Hillary
        Studenog 2, 2012 na 06: 02

        "Pretpostavljam da ste zaboravili na Predsjednički dnevni izvještaj od 6. kolovoza 2001., kada je Bushu rečeno o terorističkoj zavjeri da napadnu SAD koristeći otete zrakoplove,"

        Drago mi je vidjeti da se slažete da je to bilo "općepoznato" unutar "petlje".

        Ovaj agent CIA-e sigurno govori o držanju podalje od NY 9. rujna.

        http://www.youtube.com/watch?v=IAwPqfJqccA&feature=related

  11. Zee
    Studenog 1, 2012 na 17: 15

    Vrlo je moguće da je admiralu također laknulo jer je pokušao pomoći:
    Kontraadm. Charles M. Gaouette je poslan natrag u matičnu luku USS John C. Stennis u Bremertonu, Washington, u ono što je mornarica nazvala privremenom preraspodjelom. Mornarica je rekla da on nije službeno razriješen zapovjedništva nad Stennisovom udarnom grupom, ali da će ga zamijeniti kontraadmiral Troy M. Shoemaker, koji će preuzeti zapovjedništvo dok se istraga ne završi.

    Vrlo je neobično da mornarica zamijeni zapovjednika udarne grupe nosača tijekom svog raspoređivanja.

    Mornarica nije otkrila detalje optužbi, navodeći samo optužbu za "neprikladnu prosudbu vodstva" koja se pojavila tijekom raspoređivanja udarne grupe na Bliski istok. Kontraadm. John Kirby, glavni glasnogovornik mornarice, odbio je razgovarati o istrazi.

    Pročitajte više: http://www.foxnews.com/politics/2012…#ixzz2Aj5L764B

  12. BKspirit
    Studenog 1, 2012 na 16: 30

    zajebavaš me? izvucite glavu iz pijeska i počnite koristiti malo novinarske stručnosti>>>>> PRIJAVITE VIJEST!

  13. hp
    Studenog 1, 2012 na 16: 15

    dron predator s razlučivošću od 1ft. leteći iznad Benghazija, ranjenik ako je to i svi koji gledaju njegov tv feed vidjeli su kako je sean smith igrač shvatio? samo ranjavajuća pretpostavka da trebamo malo više informacija prije nego što pošaljemo pomoć.

  14. Frances u Kaliforniji
    Studenog 1, 2012 na 15: 42

    Vi visoko plaćeni i bez savjesti desničarski trolovi očajnički pokušavate natjerati svoju glupost da se zalijepi uza zid dovoljno dugo da SE ČINI kao iznenađenje listopada (SEEM je dovoljno dobar za vas i vašeg voditelja hedge fonda; istina je zapravo ne). nije tvoja stvar). Nadam se da će Romney biti pretučen pa ćeš morati vratiti dio svoje nepošteno stečene dobiti; također, neću živjeti u fašističkim državama Amerike koje bi imale lažljivaca poput Romneya za predsjednika.

    • dellov hram
      Studenog 5, 2012 na 10: 53

      Ti si pravi POS, želja da se idioti drže odgovornima za njihova djela i nedjela čini nas trolovima, OK, što onda to tebe čini – ti koji držiš to lažljivo smeće Obamu za riječ, njegovu riječ koju je prekršio iznova i iznova. Toliko ste puni neznanja da me boli, kad pomislim da ima više od nekoliko Amerikanaca s poremećenim stavom poput vašeg koji lebde zemljom, muka mi je. BTW slobodno zadržite svoju guzicu u Kaliforniji ako Obama izgubi ili pobijedi, to je dobro mjesto za nakaze.

  15. Jim Buba
    Studenog 1, 2012 na 15: 34

    http://youtu.be/QvRcP4go-eg

    I dok slušate i gledate ovaj video, sjetite se ČETIRI AMERIKANCA NAPUŠTENIH i ubijenih nedjelovanjem Obame, Clintona i Panette. Moglo bi se još uhititi, optužiti i odrediti pritvor. Koliko ja znam, ti si možda jedan od njih.

    Mrtvi su g. Woods, g. Doherty, veleposlanik Stevens i još jedan Amerikanac o kojem se tako malo raspravljalo da nemam njegovo ime u sjećanju. Ubijeni su od neprijateljske vatre na mjestu koje se smatralo američkim vlasništvom i stoga predstavlja napad na američko tlo.

    Obama, Clinton i Panetta u okovima vrlo su dobar početak procesa ozdravljenja. Waterboarding nije obavezan.

    • FG Sanford
      Studenog 1, 2012 na 17: 26

      Gledamo Jimmyja, Boo Hoo Hoo!

      Jimmy, Jimmy boo boo, crying' baby boo hoo,
      Bilo je to na našem tlu, trebali bismo uzeti njihovu naftu,
      Razbili su nam slabašne guzice, sada smo izgubili čast,
      Hajdemo se pretvarati da smo heroji, jer smo blesavi propalice.
      Tisuće je umrlo od Bush-Whacka, ali mi smo samo pokazali svoje guzice,
      Moramo glasati za Romneya, on će biti naša nova mama-mee
      Obećat će da smo mi posebni i za to okriviti Obom-ee
      Boo-hoo, boo-hoo, Jimmy je bay-bee
      On misli da smo mi heroji, a mi smo hrpa prokletnika
      Ne ne, ne ne Jimmy baby boo-hoo!
      Lupani u ratnoj zoni, žele ubiti negativce,
      Veliko iznenađenje, veliko iznenađenje, loši momci su ubili dobre momke
      Boo boo bebe ponekad izgube, nah nah nah nah nah
      Bolje glasajte za Romneya, on će biti naša nova mama-mee,
      I prebiti sve te loše momke kako bismo mogli biti heroji,
      Onda ćemo imati svoju čast i nećemo biti propalice!
      Ne dadilja ne ne…

  16. Wayne A
    Studenog 1, 2012 na 14: 24

    Zašto nismo ništa čuli od trideset preživjelih? Zvuči mi kao zataškavanje Obame. Samo još jedan razlog da ne glasate za ovog nesposobnog predsjednika koji nije imao problem vrlo brzo odati filmašu tzv. tajne podatke o ubojstvu Bin Ladena, ali ne može shvatiti što se dogodilo u Benghaziju nakon nekoliko tjedana. Nazovite to kako hoćete, ali ja to zovem zataškavanjem velikih razmjera. I nemojte mi reći da nije znao što se događa sat vremena nakon napada. Glasat ću za Romneyja i nadam se da ću ga se riješiti.

  17. Toby
    Studenog 1, 2012 na 13: 58

    Kad bi vam mogli reći što se zataškavalo, to ne bi bila naslovnica, izašlo bi!

  18. jerry fisher
    Studenog 1, 2012 na 13: 33

    Vi ste sramota za Povijest američkog novinarstva...Vaša odluka da zataškate i ne izvijestite o činjenicama u vezi s pitanjem Bengazija je za osudu. Donijeli ste političku odluku podržati Obamu i njegovu kandidaturu po cijenu svoje časti! SRAMI SE. zauvijek ste me izgubili kao gledatelja.

  19. Steven
    Studenog 1, 2012 na 12: 22

    G. Boardman, čini se da ste pogriješili ponavljanjem Obaminih stavova, a ne činjenica koje su objavljene. Kao veteran vrlo sam razočaran nedostatkom trenutne administracije u vezi sa zahtjevom za pomoć veleposlanika Stevensa, kao što je depeša od 16. kolovoza upućena državnom tajniku. Razumijem vašu podršku Obami i kako želite da je ovo zataškavanje samo politika, ali nažalost naš predsjednik i njegovo osoblje odgovorni su za smrt četvero Amerikanaca.

    • Debra
      Studenog 1, 2012 na 12: 51

      točno

    • Frances u Kaliforniji
      Studenog 1, 2012 na 15: 39

      Vi ste veteran i ne znate da Pentagon ima utisak nad izvršnom vlasti?

      • mrlje
        Studenog 1, 2012 na 16: 06

        Ako doista vjerujete da Pentagon drži izvršnu vlast, zašto vas je briga tko će pobijediti na izborima?

  20. Ralph Crown
    Studenog 1, 2012 na 09: 37

    I jos jedna stvar. Koliko ja razumijem, cijela ova "priča" je nastala od Seana Hannityja. Gurate ove govorljive glave za činjenice, a oni se povlače na tvrdnju da su "zabavljači", a ne novinari. Zašto svi to stalno zaboravljaju? Ili ignoriranje? Kako ih netko može shvatiti ozbiljno?

    • FG Sanford
      Studenog 1, 2012 na 13: 49

      Iznenadili biste se... onaj koji je izašao o generalu Hamu je od tipa koji tvrdi da je predsjednik Harry Truman potpisao mirovni sporazum s vanzemaljcima iz svemira. Ono što motivira SVE ove desničare je njihov slabo prikriveni rasizam. Bilo je u redu da tisuće poginu za Bushov lažni rat, ali kad jedan odmetnuti veleposlanik koji je trebao ostati u Tripoliju bude ubijen, oni seru. A razlog je taj što ne mogu podnijeti vidjeti crnca kako uspijeva.

      • bronhokid
        Studenog 1, 2012 na 15: 24

        @Sanford; Bush nije moj omiljeni prez, ali bio je puno bolji izbor od alternativaca u to vrijeme. Pritisni. Bush je prošao kroz Kongres za ratno ovlaštenje i oni su potpisali da idu. Što se tiče oružja za masovno uništenje, većina Kongresa I obavještajnih agencija diljem svijeta mislila je da Sadam ima oružje za masovno uništenje. SVAKI političar koji nema što skrivati ​​(zvuči poznato?) progovorio bi, iznio činjenice na stol i pokazao da “desničarski psi napadači” samo otpuhuju dim. Dakle jedno pitanje; Zašto ovaj Prez. staviti kiboš na "spekulacije"?

        • FG Sanford
          Studenog 1, 2012 na 16: 46

          Vi desničarski voćnjaci stalno govorite o "spekulacijama" i "zataškavanju". Kakva su samo nagađanja i što prikrivaju? Možete se vrtjeti u krug oko toga tko je vjerovao W-ovim lažima o WMD-u, ali ON je znao da laže, a to ga čini… lažljivcem! Molim vas recite, što je to što se zataškava? jedna činjenica bi pobijedila u ovom argumentu za vas, ali sve što imate su neutemeljene insinuacije!

      • tonyd
        Studenog 1, 2012 na 22: 12

        Stvarno FG Sanford? Morao bih vjerovati da bi te čak i pravi Fred G nazvao "velikim glupanom"

      • Tony
        Studenog 2, 2012 na 02: 43

        Reci nam o kojem crncu govoriš? Znate, onaj sa svim uspjehom.

  21. Ralph Crown
    Studenog 1, 2012 na 09: 28

    Sve što ovdje vidim je gomila lakovjernih ljudi uvučena u još jedan beskrajni rat. Sada pretpostavljam da moramo proširiti "rat protiv terorizma" na veći dio Afrike, koja igrom slučaja ima mnogo neiskorištenih prirodnih resursa. Pokušajte se maknuti od propagande na obje strane, malo istražite i razmislite sami.

  22. Steve
    Studenog 1, 2012 na 08: 42

    Da je ovo republikanski predsjednik, pitali biste se "što ste znali i kada ste to znali?" “Zaslužujemo odgovore” Budite iskreni. Budući da je demokrat, naš predsjednik dobiva propusnicu. Hvala Bogu, životi su spašeni jer se herojski Navy Seal oglušio o naredbu o odustajanju i nažalost podnio krajnju žrtvu. Tko je izdao naredbu za odlazak? Zašto kriviti video ako su detalji još uvijek nepotpuni? Zašto su prethodni zahtjevi za osiguranje ne samo odbijeni, nego im je rečeno da prestanu slati zahtjeve za pomoć? Zašto imamo timove za brzi odgovor ako ih nikada nećemo koristiti? Zašto predsjednik Obama koristi rečenicu "nitko neće biti ostavljen" u vezi s uraganom, ali ne i Bengazijem? Zašto su se predsjednik i njegova administracija i dalje pozivali na video tjednima nakon napada? Ovo je samo jedno od mnogih pitanja o kojima je predsjednik izmicao američkoj javnosti. Najnetransparentniji predsjednik u povijesti!

  23. JC
    Studenog 1, 2012 na 04: 11

    Ako vi ljevaci želite još 4 godine neuspjeha, ponovno ga izaberite. Za nekoga tko nikada nije služio, čak ni kao dječak izviđač, a biti postavljen kao vrhovni zapovjednik je sramota. to objašnjava njegovu nesposobnost da donese zdravu prosudbu u stvarima poput ove. čak i ako bude ponovno izabran, najvjerojatnije će biti opozvan zbog ovog zataškavanja. I ti dobar dan, ali ne vraćaj se kući plačući kad gospodarstvo potpuno propadne

    • Frances u Kaliforniji
      Studenog 1, 2012 na 15: 37

      Ako vi pravaši želite da svi ostali budu lišeni zdravstvene zaštite, stanova i poslova, PRVI SE ODREKNITE SVOG!

      • mrlje
        Studenog 1, 2012 na 16: 20

        newsflash Frances, Kalifornija će bankrotirati, vaš državni mirovinski fond će propasti. Tvrtke u gomilama bježe iz Kalifornije. Nezaposlenost nastavlja rasti. Rezultat je sve više i više ljudi koji ostaju bez posla, a bez posla nema ni kuće. Nema posla također znači da nema poreza za plaćanje te divne zdravstvene zaštite. Kalifornija je bila vodeća država u provedbi ljevičarske ideologije. Konačni rezultat je užasan neuspjeh. Koliko je županija već proglasilo bankrot? Bilo bi lijepo imati zdravstvenu skrb za sve, posao za sve, kuće za sve, ali to jednostavno nije izvedivo. Na kraju, morate podvući crtu i reći “morate učiniti nešto zaraditi ove”. Ono što vi ljevičarski idealisti morate shvatiti je da dok svi imaju pravo da bi se sve to imalo, još se mora raditi i zaradio!

      • tonyd
        Studenog 1, 2012 na 22: 08

        Frances u Caliju,
        jedan-ovaj post nema veze s pričom. dva-Kako "desničari" uskraćuju zdravstvenu skrb, stan ili posao? tri-slobodno daj svoj novac na što god želiš, ali ne kršiš moja prava da plaćam vlastite račune trošenjem mog novca.

  24. Bobgold
    Listopada 31, 2012 na 23: 31

    Boardman: Tražili ste to i sada je isporučeno— pištolj koji se dimi!
    Večeras je Katherine Herridge otkrila da sada u ruci ima povjerljivi memorandum izravno od veleposlanika Stevensa Državnom odjelu koji detaljno opisuje njegov strah da će ih napasti skupine koje su zapravo napale njih i ubile njega. Tražio je pomoć i rekao da su otporni na svaki napad za koji se bojao da će se dogoditi. Kada je bio datum ovog dopisa?
    15. KOLOVOZA!
    Zatim su 12. rujna i sljedeća 3 tjedna Hillary i Obama ovaj napad pripisali videosnimci; kada im je 15. kolovoza rečeno da je Al Qaida stvarna i prisutna opasnost.
    ONI SU ZNALI! LAGALI SU! A SAD POKUŠAVAJU SJESTI NA NOGOMETNOJ LOPTI I ISTRČITI SAT! I NITKO ovo ne pokriva osim Foxa. Očito sada imamo medije pod pokroviteljstvom države koji sudjeluju u ovom zataškavanju. I DA! To JE zataškavanje! Svi zaslužujemo bolje! Posebno veleposlanik Stevens!

    • FG Sanford
      Studenog 1, 2012 na 00: 33

      Nadajmo se da će otići u zatvor zbog pogrešnog rukovanja povjerljivim informacijama. Tada ćete možda vi desničarski licemjeri početi shvaćati da dvosjekli mač siječe na oba načina.

  25. Gregg
    Listopada 31, 2012 na 23: 00

    Ne spominje se dron koji leti iznad Bengazhija. Što je omogućilo prijenos uživo u sobu za situacije. hmmm "Odustati" kad su Amerikanci u opasnosti? stvarno!! Previše je problema koji se ne zbrajaju.

  26. cjb
    Listopada 31, 2012 na 22: 55

    Koje sranje. Svi čujemo kako nam Obama govori o YouTube videu koji nije postojao. Rekao je UN-u da su napravili reklamu u kojoj se ispričavaju za to i sada znamo da su to bile laži. 4 čovjeka su mrtva i imaju smjelosti reći da je to izmišljeno?

    Što je Obama naslijedio od Busha:

    AAA kreditna ocjena
    7.1 % službena stopa nezaposlenosti
    Cijene plina 1.85 dolara
    Dug od 10 bilijuna dolara
    Ratovi 2
    26 tjedana naknade za nezaposlene
    proračun
    304,761,895 XNUMX XNUMX stanovnika
    13,524,982 stvarno nezaposlene osobe
    Ljudi na bonovima za hranu —————-31.79 milijuna
    Dug po GRAĐANINU 33,600$
    Dug po POREZNOM OBVEZNIKU 94,360 dolara

    Brojevi ne lažu.
    .
    ———————————————————Siječanj 2009——-Rujan 2011
    .
    Cijena/galon plina—————————————–1.83 $ ————3.69 $
    Sirova nafta (barel)—————————————-38.74$———–115.34$
    Kukuruz, br. 2 žuti————————————3.56$————-14.33$
    Soja————————————————-9.66$————-13.58$
    Sirova šećerna trska, lb————————————-13.37$———–35.39$
    .
    Stopa nezaposlenosti, nepoljoprivredna——————–7.6%————–9.1%
    Stopa nezaposlenosti, crnci————————–12.6%————16.7%
    Broj nezaposlenih——————————10,616,000 14,500,000 XNUMX——XNUMX XNUMX XNUMX
    .
    Broj hranjenih. Zaposlenici————————2,779,000——–2,840,000
    Realni medijan prihoda kućanstva—————–50,112 49,777 $———–XNUMX XNUMX $
    Broj primatelja bonova za hranu —————31,983,716——-43,300,878
    .
    Primatelji naknade za nezaposlene—————-7,526,598 9,393,838 XNUMX——–XNUMX XNUMX XNUMX
    Broj dugotrajno nezaposlenih—————2,600,000 6,900,000 XNUMX——–XNUMX XNUMX XNUMX
    .
    Stopa siromaštva, pojedinci——————————-13.2%————15.1%
    Ljudi u siromaštvu u SAD—————————39,800,000——46,200,000
    .
    Svjetski poredak ekonomske slobode——————5——————9
    Propale banke———————————————-140—————–170
    Tečaj dolara u odnosu na japanski jen—————–89.76—————76.15
    Državni dug, u bilijunima—————————10.627$————15.052$
    .
    U Obamine prve 2.5 godine, akumulirali smo državni dug brzinom više od 27 puta većom nego tijekom ostatka cijele povijesti naše nacije. Više od 27 puta brže! Metaforički rečeno, ako se vozite desnom trakom brzinom od 65 MPH, a automobil projuri kraj vas lijevom trakom 27 puta brže. . . razvijao bi 1,755 MPH! Ovo je katastrofa!
    .
    Izvori:
    (1) Uprava za energetske informacije SAD-a; (2) Wall Street Journal; (3) Zavod za statistiku rada; (4) Zavod za popis stanovništva; (5) USDA; (6) Ministarstvo rada SAD-a; (7) FHFA; (8) Standard & Poor's/Case-Shiller; (9) RealtyTrac; (10) Heritage Foundation i WSJ; (11) Odbor konferencije; (12) FDIC; (13) Federalne rezerve; (14) Ministarstvo financija SAD-a

    A SAD IMAMO LIBIJU, BENGHAZIGATE, SOLYNDRU, SVJETLENI TRG, FIJASKO BRZIH I ŽESTOKIH…

    • Eddie
      Listopada 31, 2012 na 23: 37

      Lijepo odabiranje brojeva za tvoju dreku, cjb. Samo provjeravam samo cijene goriva (pogledajte: http://gasbuddy.com/gb_retail_price_chart.aspx) pokazuje da su pali s VISOKOG VREMENA pod vašim dječakom "W" (4,12 USD/GA sredinom 2008.) na najniže u posljednjih 8 godina u prosincu 2009., nedvojbeno zbog velike recesije koju su W i ( što je još važnije, budući da je W bio uglavnom bespomoćni pijanac) neokonzervativci su uveli svoju ekonomsku politiku u posljednjih 30 godina. Sjećate se kako su svi pričali o DEFLACIJE zbog loših ekonomskih uvjeta?

      Sljedeći put kad pokušate upotrijebiti brojeve, upotrijebite REPREZENTATIVNE — osim ako ne pokušavate namjerno prevariti??

      • FG Sanford
        Studenog 1, 2012 na 00: 06

        Eddie, u pravu si. "W" ga je stavio na karticu i zaglavio predsjednika s čekom. Stvorio je najveći fiskalni debakl u povijesti i uspio se isšuljati u Crawford, TX. Romneyju bi zapravo poslužilo da mora pokušati ući u cipele koje su mu prevelike. Prekriveni su sranjima s onog ranča u Crawfordu.

        • Debra
          Studenog 1, 2012 na 12: 50

          FG Barney Frank i prijatelji započeli su problem prisiljavajući bankare na niže standarde kreditiranja jer bi svatko trebao posjedovati dom bez obzira na to može li si to priuštiti ili ne. Reid i Pelosie glavni.

          • Frances u Kaliforniji
            Studenog 1, 2012 na 15: 35

            “Prisiljavanje bankara da snize standarde kreditiranja”? JEDEŠ li s tim mozgom?

      • mrlje
        Studenog 1, 2012 na 16: 03

        Samo da bacim malo istine na vašu mržnju prema Bushu, ekonomski nered u kojem se nalazi SAD bio je rezultat politike koju je uveo Clinton. Dopuštajući prevelikom broju ljudi koji nisu bili financijski sposobni nositi hipoteku da je zapravo i dobiju, stvorena je financijska tempirana bomba. Eksplodiralo je pod Bushem, a Obama je naslijedio nered.

    • bobzz
      Studenog 2, 2012 na 01: 04

      Kao što je Mark Twain napisao: postoje laži, proklete laži i statistika. Pravim statistikama nedostaje povijesni kontekst, ali su pojednostavljene. Puna snaga Bushove zbrke nije bila vidljiva sve do duboko u Obamino predsjedništvo. Bill Clinton potpisao je opoziv Glass-Stegallove odluke s Rubinom i Greenspanom koji su ga poticali i uz veliku podršku republikanaca. Nitko nije prisiljavao republikanske bankare da daju loše zajmove, skupljaju derivate itd. Ali jesu. Republikanci su spasili banke. Kad su demokrati napisali slab Dodd-Frank reformski prijedlog zakona, republikanci su se čak borili protiv toga zubima i noktima, učinivši još jednu katastrofu vrlo mogućom, i oni će rasformirati agenciju za zaštitu potrošača, ako budu izabrani. Obamin poticaj spasio je milijune radnih mjesta, a gospodarstvo polako dobiva svoje temelje. Obama je pokušao postići usvajanje zakona koji su podržali udruga malih poduzeća, pa čak i gospodarska komora, ali ne, republikanci ga nisu htjeli. Poticaj, aparat domovinske sigurnosti, rast bonova za hranu, naknade za nezaposlene - ništa od ovoga ne bi bilo potrebno da republikanski bankari nisu ukrali bilijune s glavne ulice. Bushovo smanjenje poreza izgubilo je 3 bilijuna dolara. I usput, gdje su bili svi oni poslovi koje je obećao od tih smanjenja poreza, a bio je predsjednik u relativno dobrim vremenima. Bushovi ratovi koštali su još 2 trilijuna dolara. Onda imate još trilijuna izgubljenih na bespomoćni rat droge. Bio je nesposoban zapovjednik i načelnik. Al Qaida je bila zarobljena na Tora Bori, a on je poslao premalo vojnika, pa su pobjegli. Trebali su biti dokrajčeni za nekoliko mjeseci - ne samo bin Laden, nego svi. Sada, postoje stvari koje mi se ne sviđaju kod Obame, ali sigurno je u pravu kada kaže da ne možete preokrenuti ovaj nered onoliko brzo koliko ljudi žele. I Eddie je u pravu kada je u pitanju ova zbrka koja ima tridesetpetogodišnju povijest. Možda svi budete izabrani za Mitta, ali ako pripadate srednjoj klasi i dovoljno ste mladi da vidite kako se njegova politika provodi, čeznut ćete za povratkom Warrena G. Hardinga.

  27. Thomas Paine
    Listopada 31, 2012 na 22: 42

    Ako Bengazi "politiziraju" republikanci, a Obamina administracija to NE zataškava; ZAŠTO je Obamina administracija mijenjala svoju priču toliko puta? Zašto je Joe Biden–tijekom potpredsjedničke debate–rekao, "nismo znali da im treba sigurnost," što znamo da je LAŽ! Ako je ova priča samo dim i ogledala “right-wimedia”, ZAŠTO Obama jednostavno sve ovo ne raščisti i ne kaže američkom narodu što se stvarno dogodilo? DA nemaju što skrivati, bilo bi transparentnosti; ne bi odbili ponuditi objašnjenje! Prošlo je ŠEST TJEDANA, a Obama još uvijek prodaje priču "nemamo sve činjenice?" Ako u to vjeruješ, onda si budala!

  28. stupidicus
    Listopada 31, 2012 na 22: 15

    lijepo spušteno, što je čini se poslalo desničare u uobičajenu i očekivanu nervozu.

    Do sada mi se čini iz svega što sam tu i tamo pročitao o toj temi, da su uobičajeni desničari osumnjičeni u Faux Viewsu i njihovi različiti pipci pokušali unijeti dovoljnu količinu neizvjesnosti u prilično ograničene umove svojih miljea , što obično rezultira ugađanjem njihovih moždanih stabljika, što zauzvrat dovodi do njihove zbunjenosti i svega osim sukoba, budući da znamo onog čedomorskog muslimana marksista rođenog u Keniji koji je najbolji prijatelj terorista, i koji im želi uzeti oružje i dati ga svojim prijateljima teroristima, mora biti kriv za nešto.

    S obzirom na dosadašnju evidenciju lažljivaca Faux Newsa o ovom pitanju, zašto bi BHO izdao bilo kakve daljnje izjave da mogu potpaliti vatru ili pogađati moždane deblje onih koji su previše glupi da znaju kada su izigrani — i ne bi ih bilo briga čak ni da bili su, s obzirom na to tko je njihova namjeravana žrtva. BHO igra pametno imo, čekajući istrage i njihove rezultate rada, samo kako bi minimizirao daljnju politizaciju ovog pitanja od strane grobnih plesača ovdje i drugdje. Većini njih nije stalo do žrtava, nego do toga da BHO bude žrtva njihovog BS-a. Romney je to jasno stavio do znanja od početka, a Faux Views od tada udara u isti bubanj.

    • Doživotna supruga vojske
      Listopada 31, 2012 na 23: 13

      Stupidicus je savršen primjer onoga o čemu sam govorio. Liberal koji radi na čistim emocijama bez logičnog razmišljanja. On jednostavno ponavlja sve što čuje od Billa Mahera (pretpostavljam) i drugih osoba takvog razmišljanja. Ignoriraj….nije vrijedno toga.

    • Robicus
      Studenog 1, 2012 na 13: 45

      Vau, ti si jebeni idiot, ali i lažljivac. Samo sam mislio da bi trebao znati jer vjerojatno lažeš i sam sebi i ne shvaćaš kakav si kreten. Pa ti si potpuni kreten, a ne lažnjak. Sasvim stvarno.

      • Ralph Crown
        Studenog 1, 2012 na 14: 31

        Odrasli pričaju. Sad idi isprati usta sapunom.

    • Eric Goldberg
      Studenog 3, 2012 na 10: 23

      Fox Newsu treba zapljeskati što je vratio proizvodnju u ovu zemlju jer su upravo napravili sjajan posao u proizvodnji priče o Benghaziju za svoju ljutitu publiku.

      • A. Sheridan
        Studenog 3, 2012 na 11: 19

        Ericu Goldbergu. Prokleto ste u pravu Fox Newsu treba zapljeskati, zajedno s istraživačkim novinarima koji rade težak posao za ovu BEZVRIJEDNU lažljivu administraciju. Samo naprijed i ostavite glavu zakopanu u pijesak, a svoje ku**ce vani. Dobro ti stoji!

  29. RN Oesterling
    Listopada 31, 2012 na 20: 11

    Predsjednik bi mogao prekinuti cijelu ovu stvar pružanjem informacija o tome što se stvarno dogodilo tijekom napada na Bengazhi 11. rujna i koje su naredbe izdane da se pomogne ili ne pomogne veleposlaniku i još 3 osobe. Mediji imaju obvezu istražiti pružene informacije.

    Do sada se ni predsjednik ni mediji ne ponašaju onako kako američki narod o ovoj temi očekuje. Ovi rezultati više su špekulacija o tome što se dogodilo i koje su naredbe izdane 11. rujna. Curenje e-poruka i otkrivanja podataka većini nas ne donosi.

    Obamina administracija podcijenila je važnost načina na koji se postupalo s Bengazhijem 11. rujna, a 6. studenoga će im biti naređeno da se 'povuku' jer su napustili američkog veleposlanika i još 3 osobe u Bengazhiju.

    • FG Sanford
      Listopada 31, 2012 na 20: 22

      Još uvijek čekam pouzdan izvor. Također, što je to što bi se moglo zaustaviti? Iznosite nespecifične tvrdnje o "krivnji", ali odbijate identificirati "zločin". To je taktika kojom se koriste “Narodni sud” Adolfa Hitlera i propagandni stroj Paula Josefa Goebbelsa. Ako mislite da se s Benghazijem loše postupalo, navedite SAMO JEDNU ČINJENICU! Opet, izazivam te.

      • FG Sanford
        Listopada 31, 2012 na 21: 19

        Bože, samo se nadam da će ovaj tip pasti na zamku, jer jedva čekam da vam ispričam sve o "izvoru" iz kojeg je ova priča prvi put došla.

      • Carla Fiattie
        Listopada 31, 2012 na 22: 46

        @ FG Sanford …. Evo ČINJENICE za mene, gospodine, jedan od razloga zašto je ovo privuklo pozornost javnosti je otac i obitelj ubijenog SEAL-a, Ty Woods želi i zaslužuje odgovore. Prvobitno su odlučili NE izaći u javnost, ali su otkrili da su ih lagali predsjednik Obama i Co. i smatrali su da je to sramota za Tyronea Woodsa. Gospodin Woods nema politički cilj, on želi odgovore o svom sinu. Zašto jednostavno ne odgovoriš? Laganje i omalovažavanje ovih heroja razljutilo je Ameriku, a ne samo "desničare". Jako mi je žao Amerike upravo sada i budućih generacija kada se čini da su moral i vrijednosti tako blizu litice kao i naše gospodarstvo.

        • FG Sanford
          Listopada 31, 2012 na 23: 29

          Vi desničari uvijek smišljate iste jadne rečenice o "časti" i "herojstvu". George W. Bush lagao je o oružju za masovno uništenje i ubio 4,000 heroja. Sada, jedan PEČAT je mjesto na koje je usmjerena sva vaša lažna ogorčenost i tuga? Poginuti na dužnosti je ono što ove ljude čini herojima. To dolazi s poslom, a dio dogovora je da mama i tata ne dobiju uvijek odgovore koje žele. To ih, moj licemjerni prijatelju, čini herojima. Pokušaj diskreditacije zapovjednog lanca kojem su bili lojalni samo kalja njihovo herojstvo, a to je upravo ono što ne razumijete u vojnoj službi.

          • Debra
            Studenog 1, 2012 na 12: 47

            FG Sanford,,,cijeli SVIJET je mislio da sadamm ima oružje za masovno uništenje

          • RB
            Studenog 1, 2012 na 15: 18

            @debra. Ne, apsolutno nisu mislili da Sadam ima oružje za masovno uništenje. Mnogi su tražili dokaze, a Cheney/Bush/Powell su im rekli da nam 'vjeruju'. Izvješća su zapravo skrenula pažnju na priču administracije i Powell je ispitivao Cheneyja prije svog govora u UN-u. Cheney je rekao nešto poput 'vjerujte nam da imamo dokaze'. Nedostatak toga i spoznaje da je bio iskorišten uvelike mi pomaže u objašnjavanju Powellove političke tranzicije i nedostatka lojalnosti njegovim prethodnim šefovima. Obamina pogreška je što to nije istraživao u istrazi da vidi je li bilo ili nije bilo zločina u odnosu na 'pogrešku'. Ukratko, mnogi su u to vrijeme dovodili u pitanje tvrdnju o WMD-u... i bili su ignorirani. Nije bilo apsolutno nikakvih dokaza i postojala je potpuna kapitulacija Sadama pred UN-om i ako mislite drugačije, varate se.

          • Gene Buxton
            Studenog 1, 2012 na 18: 21

            Taj jedan PEČAT kako ste ga rekli vrlo je važan za obitelj koja je ostavljena. Lažna ogorčenost i tuga? A prema riječima našeg CIC-a to nije OPTIMALNO!
            Mama i tata (kako kažete) možda neće uvijek dobiti sve odgovore, ali zaslužuju da im se kaže istina. Pogledajte intervjue gospodina Wooda. On nije političan u pokušaju da sazna što se dogodilo njegovom sinu. Je li se to moglo spriječiti? Možda ne, ali većina Amerikanaca bi željela da se kaže istina. Ako spašavanje nije bilo moguće zašto.
            Okriviti Busha? Što je s krivicom Kennedyja/Johnsona za Vijetnam ili Clintona za USS Colea.
            Čast i junaštvo nisu patetični stihovi.

      • S
        Studenog 1, 2012 na 21: 29

        Osobna predrasuda samo je emocija koja stoji na putu objektivnim činjenicama. Vaši postovi (odvažni drugi) pokazuju izuzetne emocije i stoga su neobjektivni. Ovaj Independent traži da pogledate činjenice, gospodine. Kao prvo, ovo pismo je UPRAVO pronađeno “... Zatražili smo dnevnu, 24-satnu policijsku zaštitu ispred i iza američke misije, kao i lutajuću patrolu. Uz to smo zatražili usluge policijskog psa za otkrivanje eksploziva. Od najviših vlasti u Ministarstvu vanjskih poslova dana su nam jamstva da će biti pružena sva dužna potpora posjetu veleposlanika Stevensa Benghaziju. Međutim, s tugom moramo izvijestiti da smo imali samo povremenu prisutnost policije na našim glavnim vratima. Mnogo sati prođe kad nemamo nikakvu policijsku potporu.« Ovo je napisano PRIJE napada. U tim su dokumentima također bile implikacije da je libijska sigurnost sudjelovala u napadu—i OVO je također poslano našoj vladi. Odgovor...cvrčci...NEMARN. Ostale činjenice uključuju ČINJENICU da je naš predsjednik u svom govoru u Rose Gardenu spominjao Benghazi zajedno s drugim "djelima" na općenit način. Imam studente engleskog koji bi mogli dijagramski nacrtati tu rečenicu i zatim objasniti značaj korištenja imenice u množini kao subjekta u odnosu na jedninu. Množina čini nejasnim bilo kakvo SPECIFIČNO spominjanje terorizma. Zatim su on (naš predsjednik) i drugi u njegovoj administraciji pedalirali videokasetu koja je bila poticajni čimbenik (opet objektivna činjenica–dokaz). Sada znamo da je to bila laž. Pogrešno postupano? Da. Činjenice? Mnogi, gospodine. Uklonite sljepila subjektivnosti. Gledajte dalje od pristranosti. http://www.cbsnews.com/8301-202_162-57544088/new-documents-reveal-events-leading-up-to-benghazi-attack/ (Još bolje, sami pogledajte kopije STVARNIH primarnih izvora – oni su sigurno pouzdani.)

        • bobzz
          Studenog 2, 2012 na 00: 24

          Per Debra: "FG Sanford,,,cijeli SVIJET je mislio da sadamm ima oružje za masovno uništenje." To jednostavno nije tako. Busheva administracija, ili obavještajna služba, poslala je Hansa Blixa i njegov inspekcijski tim tamo gdje su sumnjali da Sadaam skriva oružje za masovno uništenje, a nisu pronašli niti jedno. Blix se žalio da Amerikanci ometaju inspekcije. Ne znam za vas, ali kad su inspektori otkrili da su naši 'najbolji podaci' potpuno pogrešni, nisam vjerovao da imaju oružje za masovno uništenje - osobito kad je Bush otkazao daljnje inspekcije. Uzgred rečeno, velika većina cijelog svijeta bila je odlučno protiv ulaska SAD-a u Irak.

    • Frances u Kaliforniji
      Studenog 1, 2012 na 15: 33

      Ne, g. Oesterling: Pentagon neće dopustiti predsjedniku da išta kaže. Zar ne znate tko zapravo vodi ovu državu?

    • Nestajati
      Studenog 2, 2012 na 00: 01

      I što, priznati da reagira na vijesti FOX-a? Tko bi upravljao? Nijedan desničar vrijedan njegove ili njezine soli ne bi zaustavio sve i održao konferenciju za novinare zato što ga je Rachel Maddown optužila za neki nejasni skandal.

  30. RN Oesterling
    Listopada 31, 2012 na 18: 14

    Gen. Ham razriješen je dužnosti šefa američkog zapovjedništva za Afriku jer je želio ići u pomoć zarobljenima u Benghaziju, samo tjedan dana nakon što mu je Panetta 11. rujna naredio da se 'Odustane'. Dana 6. studenog cijeloj Obaminoj administraciji bit će naređeno da se "povuče" zbog napuštanja američkog veleposlanika i još 3 osobe u Bengazhiju.

    • FG Sanford
      Listopada 31, 2012 na 18: 45

      Volio bih vidjeti potvrdu ove priče iz pouzdanog izvora. Imajte na umu da sam ranije poslao komentar o ovoj stvari, ali NEMA nadolazećih naznaka da je to istina. Očigledno, činjenica da je njegove dužnosti preuzeo njegov zamjenik dok je on odsutan (standardna operativna procedura) iskoristila je Right Wing Lie Factory kako bi dala vjerodostojnost svojoj lažnoj priči o "zataškavanju". Izazivam vas, navedite pouzdan izvor.

      • mrlje
        Studenog 1, 2012 na 15: 12

        Molimo definirajte "pouzdan izvor", jer ste također tvrdili da postoji "desničarska tvornica laži". Zbog toga je iznimno teško pružiti bilo kakve činjenične informacije razgovoru s vama uključenim. Jasno je da imate ekstremnu ljevičarsku pristranost i sve što se ne poklapa s vašim uvjerenjima može se odbaciti kao ono iz ove takozvane "Tvornice laži" o kojoj govorite. Ali ako postoji is zataškavanje, a lijevo orijentirane medijske postaje gledaju na drugu stranu, kako vam je moguće dati “pouzdan izvor”? Predložio bih vam taj Fox News is pouzdan izvor, premda izvor koji je desno orijentiran. Imajte na umu da pristranost desno ili lijevo vrijedi ne poništiti ih kao pouzdane. Danas ne postoji medijska organizacija koja nema pristranosti. To se odražava na to koje priče dobivaju dodatnu pozornost, a koje priče mogu izblijedjeti. To se također odražava u uvodnicima i mišljenjima. Ne bih smatrao da Fox News proizvodi otvorene laži, kao što ne bih smatrao da CNN ili ABC proizvode laži s ciljem da povrijede desničarske političare. Problem s novinskom organizacijom koja proizvodi stvarne laži je taj što rezultira tužbom za velike svote novca, jer će laž neizbježno imati negativan učinak na nekoga.

        • FG Sanford
          Studenog 1, 2012 na 21: 25

          Pete, odrasti. Trik koji stalno koriste je insinuirati, bez davanja NIKAKVIH pojedinosti. Kad sam rekao pouzdan izvor, mislio sam na komentar RN-a - tu je priču izvorno objavio tip koji također tvrdi da je Harry Truman potpisao mirovni sporazum sa "svemirskim vanzemaljcima" i da su "nestale osobe" zapravo požnjevene kao izvor hrane rečenim "vanzemaljcima". Ovo se smeće ponavlja i ponovno tvita u onome što bih ja definitivno nazvao "tvornicom laži". Smiješno, "W" je rekao veliku laž zbog koje su ubijene tisuće Amerikanaca i možda milijun nevinih iračkih civila...i nitko nije tužen za bilo kakav novac. Jeste li u zabludi ili ste samo lakovjerni? I zar stvarno misliš da se tom "ravnomjernom" analizom medijskih besmislica može prikriti totalno licemjerje? To je taktika koju je koristio Josef Goebbels.

  31. FG Sanford
    Listopada 31, 2012 na 17: 37

    Iznenađen sam što nitko nije spomenuo teoriju o "CIA-inoj zavjeri mormonske mafije" da je incident u Benghaziju orkestriran kako bi se "carterizirao" predsjednik. Moja teorija je da Stevens uopće nije trebao biti tamo. Ali najvjerojatnija teorija je... "sranje se događa". Kada će se ljudi probuditi pred licemjerjem Brit Humea? Ako postoji samo šest korporativnih medija i svi bljuju istu bljuvotinu kao Fox News, onda ne postoji takva stvar kao što su "liberalni" mediji. Brit i novinski tim Volkischer Beobachtera trebali bi se sramiti samih sebe, kao i republikanci koji iznose svoje tipične otvorene insinuacije bez konkretnih činjenica.

    • Jim Smith
      Studenog 1, 2012 na 16: 18

      Ne shvaćaš. Nije da oni ne pokrivaju istu stvar kao Fox koja je sumnjiva (ili istu "povraćanje" kako ste rekli); ono što mi je sumnjivo je činjenica da liberalni mediji ne odbacuju ništa što Fox kaže u ovim izvješćima. To je ono što mislim pod "nema tamne tvari" kao protutežu Foxovom izvješću.

      U takvom okruženju Fox standardno postaje jedini izvor vijesti – zahvaljujući kolektivnom načinu razmišljanja “mainstream” medija.

  32. Jim Smith
    Listopada 31, 2012 na 17: 14

    Konačno!

    Netko, negdje se napokon pojavio i ponudio drugo mišljenje o Benghaziju, a ja ne znam ništa o ovoj web stranici ili tko ste vi. I upravo je to razlog zašto mi je tema zabrinjavajuća. Ništa od ABC, NBC, CBS ili CNN: Nada, zippo, nyet. Ne postoji tamna tvar koja bi uravnotežila vijesti iz Foxa: Gdje je Maddow? Gdje je Matthews? Oh, tako je, zaboravio sam – još uvijek se rugaju Sarah Palin kao da je išta od toga važno…

    Zato se ne zbraja. Smrdi na dokove po cijelom jebenom DC-u jer nešto nije sumnjivo.

  33. Bill Pickle
    Listopada 31, 2012 na 16: 25

    Ovaj film će se sam napisati. Ako laže, potpuno je nevjerojatno. Ako je istina, potpuno nedokučivo.

    Istina ili laži, posao MSM-a je otkriti. Dokažite barem jednom zauvijek, Jennifer Griffin, Katherine Herridge i njima slični, lažu desničarske propagatorske gluposti. Ovo bi bila "ONA" priča s kojom bi se "Faux News" srušile.

    Kladim se da 30 ljudi u čijem je spašavanju pomogao Tyrone Woods vjerojatno imaju neke fantastične priče o teroru i herojstvu za ispričati? {cvrčci cvrče} Jesu li bili zatvoreni ili zatvoreni zadnjih 48 dana?

    MSM Saznajte neke činjenice, bilo koje činjenice, molim! Vaša šutnja VRISTI “Politika je važnija od istine”.

  34. mlaz
    Listopada 31, 2012 na 16: 11

    tri broja 911 vam govore da se radi o planiranom terorističkom napadu na SAD - trebao se odmah pozabaviti našim vrhovnim zapovjednikom i informacije su trebale doći od njega, a ne od svih ostalih jer izgleda da on nije "glavni zapovjednik ” koja želi zaštititi SAD - ali želi zaštititi teroriste

  35. Michael
    Listopada 31, 2012 na 15: 52

    Krajnje je smiješno pretpostaviti da nije bilo zataškavanja i da desničari pokušavaju to pokrenuti nekoliko dana prije izbora. Dokazi su jasni da su predsjednik i viši vrhovi nešto znali. Zašto je administracija poduzela OČITE pokušaje da ne spominje Benghazi ili da ga izravno okrivi za džihadiste (koje SAD potajno financira i podupire da izazovu nemire u zemljama Bliskog istoka)? Mačka iz vreće, Obamina administracija ne radi u interesu američkog naroda, radije za i s agendom čiji je cilj očuvanje njihove moći i bogatstva. Sramežljivo živjeti pod idejom da desničari stvaraju zataškavanje za Benghazi kako bi oduzeli glasove Obami je ignorantska i neobrazovana pretpostavka.

  36. PatCee
    Listopada 31, 2012 na 15: 50

    Samo jednu stvar za reći o članku tako lišenom razuma i punom dezinformacija. Sada glasam za Mitta Romneya. Obama odstupi!

  37. CW Hays
    Listopada 31, 2012 na 14: 35

    Molimo objasnite zašto je general Ham razriješen svoje zapovjedništva kao šefa američkog zapovjedništva za Afriku, samo tjedan dana nakon što mu je Panetta 11. rujna naredio da se "odstupi". Američki veleposlanici imaju čin jednak generalu s četiri zvjezdice. Ne napuštate ih!!

    • Doživotna supruga vojske
      Listopada 31, 2012 na 22: 42

      Danas sam pročitao da je kontraadmiral Charles Gaouette također razriješen dužnosti iz sličnih razloga kao i general Ham. Poznavao sam generala Hama, on je veliki vođa i častan čovjek. Ovdje nešto smrdi i zaslužujemo istinu. Volio bih da ljudi otvore oči. Liberali se toliko oslanjaju na čiste emocije da onemogućuju njihovo logično razmišljanje. Istina ih ne zanima osim ako ne podupire njihovo nepogrešivo stajalište o Obami.

      • Gene Buxton
        Studenog 1, 2012 na 17: 25

        Reći Panetti da ne možemo angažirati trupe u situaciji u kojoj nismo u potpunosti poznavali situaciju na terenu je gomila "slanjarije".
        Pitajte bilo koga tko je bio u izgubljenoj vatri, trebao mu je medavac pod vatrom ili u nekoj drugoj situaciji i znajte da će neki pilot helikoptera ili snaga za reakciju biti na putu.

  38. Greg Kennemer
    Listopada 31, 2012 na 14: 30

    Koja je definicija transparentnosti predsjednika Obame? Zašto nema konferencije za novinare da nam objasni stvari? Što ne želi da znamo do nakon izbora? Glasam za Romneya, Obama je imao legitimnu priliku promijeniti stvari na bolje i uprskao ju je. Ne zaslužuje još 4 godine povjerenja.

    • Frances u Kaliforniji
      Studenog 1, 2012 na 15: 31

      Greg, Obama može činiti samo ono što mu kriminalna oligarhija "dopusti", zajedno s Pentagonom - koji drži njegove ludake u škrinji. Isto bi bilo i za Romneyja; Pretpostavljam da biste radije imali lažljivca nego tipa koji ne govori osim ako ne može reći istinu.

  39. Izbjegavati13
    Listopada 31, 2012 na 14: 26

    Vau... desničarski mediji... nema dokaza o zataškavanju... pretpostavljam da ako vjerujete u jedno, drugo je jednako lako... zadnji put kad sam provjerio, mediji su pretjerani za glupanu i komunističku ekipu, a nitko od njih nije pokrio Skandali u Libiji (3 i dalje). Dakle, ili ovaj autor stvarno radi neki opaki crack ili je samo još jedan komunist wannabe. Kako se sada čini, zataškavanje je pokušaj sakrivanja činjenice da je administracija krijumčarila oružje za Al Qaidu kroz Libiju, Tursku i u Siriju. Ova administracija, i samo ova administracija, usmjerava Al Qaidi milijune dolara visokoprobnog oružja. Oni su se uključili u kampanju za Libiju, oni posjeduju kampanju za Libiju. Oni također posjeduju krijumčarenje i pomaganje i podržavanje naših neprijatelja što je rezultiralo. To je čista izdaja, kakvu nikad prije nisam vidio. I, također bih sugerirao, da su krivi svi oni koji su sudjelovali u zataškavanju. Pa, novinaru, jeste li spremni da vam se sudi za izdaju? Jer kamo ovo ide... a mi ćemo se pobrinuti da tamo stigne!

    • Slink Dink
      Studenog 1, 2012 na 16: 59

      Prilično ozbiljne optužbe (izdaja) tamo Dodger. Koji i gdje su vaši dokazi za ovo? Znaš li ti uopće što je komunist? Imam svoje sumnje na temelju vašeg nezrelog naziva.

  40. Lorinda Stone
    Listopada 31, 2012 na 13: 55

    Zašto blokirate komentare? Možda spava s neprijateljem. Svatko tko imalo mozga zna da je ove tipove ubio njihov nerad njihov šef, naš predsjednik. Zašto, ne znam, ali dogodilo se. Oni koji smatraju da su ovakve radnje iznad zakona i slažu se s nepomaganjem tijekom napada i ignoriraju istinsku potrebu za sigurnošću mjesecima čekaju dok vaš sin i kći ne budu ubijeni neznanjem. Opoziv!!!!

    • Kate
      Studenog 1, 2012 na 14: 39

      Gubitak života u Bengaziju je u najmanju ruku tragičan. Sjetimo se da su SEALS-ovi bili bivši Navy SEALS-ovi i naš predsjednik nije bio njihov šef. Angažirani su po privatnom ugovoru.

      • Gene Buxton
        Studenog 1, 2012 na 17: 32

        Ne postoji nešto poput bivšeg Seala. Ispunite anketu o Tuljanima na aktivnoj dužnosti i saznajte koliko bi ih odmah sudjelovalo u borbi.
        Ovo je bio napad na američko tlo (veleposlanstvo) isto kao i na vaš rodni grad.
        Netko je trebao reagirati, a ne opravdavati se. Ako “tko” nije reagirao, onda bi već trebao biti smijenjen i podvrgnut ispitivanju zašto nije izvršio svoju dužnost.

  41. Scioux
    Listopada 31, 2012 na 13: 39

    Citirani vremenski okvir Wash Posta navodi ovo: "prosvjednici su se popeli na zidove američkog veleposlanstva u Kairu i napali američki kompleks u Benghaziju." Ovo se spominje u trećem odlomku u prilog tvrdnji da su džihadisti u Bengaziju, “iskoristivši rastući bijes zbog internetskog videa,” pokrenuli organizirani napad... Prvo, sada znamo da dio ovoga iz Washington Posta nije točan, budući da u Benghaziju nije bilo "prosvjednika". Drugo, gospodin Boardman tvrdi da su džihadisti koji su izvršili napad "iskoristili rastući bijes". Za to nema apsolutno nikakvog uporišta u citiranom članku, niti on nikako ne može znati kakvo je stanje svijesti “džihadista”. Jednostavno je izmišljeno. Toliko o njegovom integritetu. Neću se više truditi prolaziti ovuda.

  42. opljačkati Hemsing
    Listopada 31, 2012 na 12: 40

    pa imam puno pitanja
    1: zašto su uopće govorili o prosvjedu, nisu imali obavještajne podatke koji bi rekli da je prosvjed pošao po zlu zbog videa, zašto je govorio o videu tjednima kasnije ispred UN-a, istina je da je neodređeno škripao izjava protiv terorizma u jednom trenutku, ali sve isprike o videozapisima kada smo mi bili napadnuti jednostavno su zbunjujuće.
    2: zašto nije bilo C130 iznad glave ostatak noći, ili dok svi Amerikanci nisu izašli?
    3: je li tom agentu stvarno rečeno da se povuče? CIA poriče da je odbila poslati pojačanje, to ne znači da nisu rekli Woodsu da se povuče.
    4: zašto tamo nije bilo više sigurnosti nakon što su Britanci i svi ostali otišli iz grada?
    5: sada otkrivamo da su imali dosta informacija o situaciji, zašto nisu istupili i rekli nam što znaju umjesto da su izmislili prosvjed?
    6: tko je donosio odluke koje su donesene, je li predsjednik bio upoznat sa situacijom?
    7: ako sam u borbi i trebam pomoć hoće li moja vlada pomaknuti nebo i zemlju da dođe po mene?
    8: jesmo li tražili korištenje zračnog prostora od libije? što su rekli?

    Ovo nije političko, ovo su iskrena pitanja na koja predsjednik treba odgovoriti. Razumijem da je sezona izbora i da ova pitanja trenutno nisu zgodna, ali imamo trupe diljem svijeta koje se bore za nas i koje moraju znati da stojimo iza njih. Možda postoji odlično objašnjenje za moja pitanja… ne znam jer izvještavaju samo PRISTRANE Fox vijesti. Sve ostale novinske agencije štite predsjednika. Medijska pristranost je uvijek dosadna, ali kad dođe ovakva situacija, okreće mi se želudac.

    • FDB
      Studenog 2, 2012 na 00: 41

      Napokon smo dobili odgovor od CBS-a i ABC-a. Sjajna pitanja.

    • MargieJohnston
      Studenog 3, 2012 na 07: 40

      Slažem se s tobom. Trebamo odgovore! Ubijena četiri Amerikanca! Govorili su mi da nije na svakoj naslovnici i na svakoj stanici vijesti. Da je Obama izašao na početku i rekao da je napravio greške, a ne da ih je pokušavao zataškati, ovo ne bi bio problem, ali nije. Naša nacionalna sigurnost je u opasnosti s predsjednikom kojem se ne može vjerovati. Bliski istok je sada nestabilniji nego kad je on preuzeo dužnost. Tužno je što ljudi ne mogu gledati dalje od svoje političke ideologije kako bi istražili istinu, ali dio toga je što mediji ne rade svoj posao i ne izvještavaju o ubojstvu četvero Amerikanaca.

  43. Steve Holder
    Listopada 31, 2012 na 12: 35

    Zašto je agentima CIA-e u aneksu jednu milju od kompleksa pod vatrom rečeno da se povuku dva puta, sve dok konačno nisu poslušali naredbe i spasili osoblje konzulata? Niste to objasnili u svom članku.

  44. Ralph Crown
    Listopada 31, 2012 na 12: 18

    Sve što vam mogu reći, g. Hemsing, je da ako Fox News kaže da postoji zataškavanje, želim vidjeti pištolj koji se dimi. Zasad nitko ne može objasniti što se zataškava. Sve što vidim je mahnito, očajničko udaranje Obame. Inače, ja sam umjeren, nisam ni desni ni lijevi.

    • Jack_B
      Studenog 1, 2012 na 12: 16

      Umjerenost je samo još jedan način da kažete da vam nije stalo do istine. Želim znati što je Obama znao, kada je to znao i što je učinio po tom pitanju. Gdje je bio naš “zapovjednik i glavni” kada su Amerikanci zvali pomoć u sedmosatnoj borbi. Je li se odmarao za svoju sljedeću predizbornu kampanju kad je poslijepodne zazvonio “Crveni telefon”.

      • Ralph Crown
        Studenog 1, 2012 na 14: 09

        “Umjerenost je samo još jedan način da kažete da vas nije briga za istinu.”

        Obje strane su postale toliko ekstremne da im nije bitna istina, već samo ono što se može okrenuti u njihovu korist. Njih samo zanima vlast i zadržavanje vlasti. Otud i ova dimna zavjesa koju desnica diže iz sve snage. U međuvremenu postoje stvarni problemi kojima je potrebna pozornost.

      • geririck
        Studenog 4, 2012 na 13: 13

        Siguran sam, g. Crown, da je jedan od ovih ubijenih AMERIKANACA vaš sin, smatrali biste ovo "pravim problemom"

    • mrlje
      Studenog 1, 2012 na 14: 50

      G. Crown, pokušajte pratiti detalje priče. Bio je to organizirano napad na veleposlanstvo. Poslana e-pošta pokazala je da je teorija o "bijesnoj rulji zbog internetskog videa" pogrešna iz same ambasade u Bengaziju. Poslali su izvješće u kojem pokazuju da su nadzirani samo nekoliko sati prije napada. Kompleks je bio pod kontinuiranim napadom više od četiri sata! Dva bivša SEAL-a zatražila su pomoć tri puta, ali podrška nije poslana. Međutim, dron je bio poslan da osigura video prijenos uživo u sobu za situacije u Bijeloj kući! Dakle, bilo je osoblja u Bijeloj kući koje je promatralo ovaj napad koji je trajao više od četiri sata, ali ponovljeni zahtjevi za pomoć su ignorirani ili odbijeni. OVO je zataškavanje! Zašto su zahtjevi za pomoć ignorirani ili odbijeni? Zašto je uprava objavila da se radi o spontanom napadu potaknutom videom? To su laži! Mjesecima unaprijed bili su obaviješteni o nedostatku sigurnosti. Upozoreni su da Al-Qaida djeluje u Bengaziju. Upozoreni su na činjenicu da se sigurna kuća nadzire satima prije početka napada! Izgubljena su četiri života! Posljednja dvojica izdržala su četiri sata nadajući se spasu!

      • Ralph Crown
        Studenog 1, 2012 na 18: 14

        Zasad vidim samo nagađanja koja se temelje, ne na dokazima, već na očajničkom pokušaju da se ova administracija okalja bilo čime što će se zalijepiti. Postoji mnogo "zanemarenih znakova upozorenja" i "propusta obavještajnih službi", ali to možete reći o bilo kojem terorističkom napadu, uključujući i 9. rujna. To oni rade. To je kao Whack-a-Mole, generiraju buku o napadu, natjeraju nas da promatramo nekoliko mjesta, a onda udare na mjesto koje nismo gledali.

        Da, Amerikanci su ubijeni. Optuživanje predsjednika je, međutim, kontraproduktivno koliko god možete.

        Još čekam da netko objasni zašto bi itko Hannityja trebao shvatiti ozbiljno. Koliko ja znam, on je izmislio cijelu stvar.

      • Nestajati
        Studenog 1, 2012 na 23: 56

        Razmišljati. Je li Obama želio da Amerikanci umru? Ako, a ovo je veliko ako, Obama je rekao ljudima da odstupe, imao je razloge. Možda je napravio loš izbor, ali čini se da je pravo tomimplyn on je želio da se dogode loše stvari. Desnica namjerno spaja moguće loše odluke sa zlokobnim motivima. Ovo je izmišljeni skandal. Ako Romney pobijedi, studirat će se godinama.

    • FDB
      Studenog 2, 2012 na 00: 38

      Pričekaj do ovog vikenda. Čitav pakao će se osloboditi. ABC i NBC su to danas prihvatili.

    • Keith
      Studenog 2, 2012 na 02: 28

      Identificiram se ni kao lijevo ni kao desno i stalo mi je do istine. Dakle, kažete da želite isti pristup informacijama koji ima predsjednik Sjedinjenih Država? Ne čini se vrlo vjerojatnim. Predsjednik mora donositi teške odluke, možda ne svaki dan, ali često. Ponekad ljudi krivo shvate, ponekad dobro shvate. Svi smo mi ljudi i s manama. Pomalo je uvredljivo vjerovati da imamo pravo na potpuno otkrivanje svega i svačega što se nađe na mom stolu. Ovo je bez sumnje tragedija, ali zataškavanje? Ne vidim to

  45. opljačkati Hemsing
    Listopada 31, 2012 na 10: 45

    vrlo ste pristrani, volio bih da mogu naći izvješćivanje ovih dana koje barem pokušava biti pošteno. ova priča je potisnuta, kao irački veteran jako sam uzrujan, ne na predsjednika nego na medije. posao medija je da izvlače istinu iz naših političara, oni to nisu učinili i zbog toga obeščašćuju amerikance koji su poginuli u libiji...sramota i njih i vas. prihvaćate poricanje neuspjeha kao da dokazuju da se neuspjesi nisu dogodili. ne bi prihvatio ta odbijanja da ih je Bush napravio. usput sam glasao protiv busha...dvaput.

    • Debra
      Studenog 1, 2012 na 12: 41

      Ako možemo imati sve detalje racije na Bin Ladena za dvadeset četiri sata, čak i tajne nacionalne sigurnosti koje ga okružuju, trebali bismo ih držati istim standardom u Benghaziju.

      • Dan
        Studenog 2, 2012 na 03: 50

        Da, g. Boardman piše izvrsnu političku satiru. Antimuslimanski video je bio sranje i prilično nepoznat. Okriviti ovo, ČEKAJ ~ napad od 11. RUJNA samo je toliko dodatne piljevine koja pokušava prikriti laž i zataškavanje.

      • NB
        Studenog 2, 2012 na 15: 42

        Debra,

        Imamo sve detalje pohoda na Bin Ladena jer MI SMO PLANIRALI I IZVELI RACIJU!!!! NARAVNO da imamo sve detalje, ti genije!

    • Članstvo
      Studenog 1, 2012 na 17: 27

      Imali ste. odgovornost je prihvaćena. Istraga je u tijeku. Nema prikrivanja. Postoji samo vijest o zataškavanju koje ne postoji. Nitko drugi o tome ne izvještava jer se još nema o čemu više izvještavati. Prestani biti tako glup.

      • S
        Studenog 1, 2012 na 20: 56

        Ne gospodine. Misliti da morate ČEKATI NAKON izbora za ISTRAGU znači da ste "uhvaćeni". Gledamo fizičke dokaze da vidimo je li stvarno došlo do zataškavanja. Osobna predrasuda samo je emocija koja stoji na putu objektivnim činjenicama. Nisam ni demokrat ni republikanac, ali čak i ja vidim da 1+1 nije jednako 3. Kao prvo, ovo pismo je UPRAVO pronađeno “...Tražili smo dnevnu, dvadesetčetverosatnu policijsku zaštitu ispred i iza američke misije kao i lutajuća patrola. Uz to smo zatražili usluge policijskog psa za otkrivanje eksploziva. Dobili smo jamstva najviših autoriteta u Ministarstvu vanjskih poslova da će biti pružena sva dužna potpora posjetu veleposlanika Stevensa Benghaziju. Međutim, s tugom moramo izvijestiti da smo imali samo povremenu prisutnost policije na našim glavnim vratima. Mnogo sati prođe kada nemamo nikakvu podršku policije.” Ovo je napisano PRIJE napada. Također su u tim dokumentima bile implikacije da je libijska sigurnost bila uključena u napad—i OVO je također poslano našoj vladi. Odgovor…cvrčci…NEMARN. Sada mediji izvještavaju. Sada IMA još toga za prijaviti.

        • Nestajati
          Studenog 1, 2012 na 23: 52

          Pa što? U čemu je skandal? Da je nekome u našim tisućama inozemnih instalacija odbijen zahtjev i sada znamo s odmakom da ga je mogao iskoristiti? Želite li da vam se Obama ispriča na FOX vijestima zbog pogreške? Smiješan.

          • Patrick
            Studenog 5, 2012 na 10: 39

            Može otići na Bliski istok i ispričati se za Ameriku. Ali mi ne zaslužujemo ispriku kad dopusti američkim snagama da mole za pomoć i sjedi prekriženih ruku. Ne, nemojte ići na Fox News, ali što kažete na udovicu veleposlanika Stevensa ili Charlesa Woodsa. Zašto nije dao odgovor zašto nije poslao dodatno osiguranje! To je smiješno!

      • Znatiželjan
        Studenog 2, 2012 na 00: 25

        Mislim da me nitko nije imao. Čini se da su četiri osobe ubijene, a naš predsjednik ne može smisliti razumno objašnjenje što se točno dogodilo. Naravno, uvijek bih mogao otići na MNSBC radi istinitog izvještavanja. Ups, zaboravio sam da sada pokrivaju samo slavne osobe!

        • FDB
          Studenog 2, 2012 na 00: 37

          Osim Mathewsa. On se kandidira na demografskoj listi. Ne možete reći?

      • FDB
        Studenog 2, 2012 na 00: 36

        Tko je onda rekao tamošnjoj CIA-i da STOJI?

      • Patrick
        Studenog 5, 2012 na 10: 34

        Tup odbija vidjeti očito! Ovdje ću upotrijebiti vaše riječi kako biste mogli shvatiti. osnovno načelo je da ne postavljate sile na štetu bez da znate što se događa; bez ikakvih informacija u stvarnom vremenu o tome što se događa. I kao rezultat toga što nismo imali takvu vrstu informacija, zapovjednik koji je bio na terenu u tom području, general Ham, general Dempsey i ja bili smo uvjereni da ne možemo izložiti snage opasnosti u toj situaciji. Stoga su odlučili poslati 6 lako oklopljenih lako naoružanih obavještajnih časnika, a ne časnika za sigurnost, samo su 2 bili zaštitari za napad. Umjesto slanja marinaca iz jedne od dvije borbene skupine koje djeluju u tom području ili slanja borbenih zrakoplova koji su stacionirani u aviano i mogao biti u libijskom zračnom prostoru za manje od 20 minuta. I onda lagati o činjenicama koje su znali 2 sata nakon početka napada, grupa je preuzela odgovornost za to. Da ne spominjemo potpuni i potpuni neuspjeh administracije kada nije dajući sigurnost koju je veleposlanik tražio tjednima ranije. I osjećate da ovdje nema vijesti. To je definicija gluposti!!!!

Komentari su zatvoreni.