Turska se suprotstavlja Izraelu

Dijeljenja

Često se u primjeni međunarodnog prava ne računa što je zemlja učinila, već tko su joj prijatelji, a tko neprijatelji. U tom svjetlu, Izrael, blizak prijatelj SAD-a, dobio je blagoslov izvješća UN-a za svoje napade na civilne brodove za Gazu na otvorenom moru, pečat odobrenja za koji Lawrence Davidson sumnja da bi manje privilegirane nacije dobile.

Autor Lawrence Davidson

Na tragu dvojbenog Istraživačko izvješće Ujedinjenih naroda koji je gotovo oslobodio Izrael za njegov napad 31. svibnja 2010. na Mavi Marmaru, napad u kojem je poginulo osam turskih državljana i jedan Tursko-America Turska je smanjila svoje diplomatske odnose s Izraelom i obustavila svu vojnu suradnju.

Ankara je imala malo izbora po ovom pitanju. Izraelski napad je bio nečuven. Dogodilo se u međunarodnim vodama protiv nenaoružanog civilnog plovila i provedeno je u obrani barbarske i nezakonite politike kolektivnog kažnjavanja 1.5 milijuna Palestinaca zatočenih u Gazi zbog izraelske blokade.
 
Sa svoje strane, Izraelci tvrde da su oni ubili Turke Mavi Marmara u samoobrani, iako su turski putnici bili ti koji su se branili od nasilnog napada kada su ih ubili izraelski vojnici.

Ovaj scenarij je tragična parodija stoljeća cionističke akcije na Bliskom istoku. Došavši u regiju u teretnom vlaku imperijalne okupacijske sile (Velike Britanije) i uspješno se etablirajući iseljavanjem domaćeg stanovništva (proces koji je u tijeku), Izraelci sve činove otpora njihovoj agresiji definiraju kao napade koji zahtijevaju njihovu samoobrana.

Radnja Mavi Marmara savršeno se uklapa u ovaj cionistički svijet osebujne logike. U tom smislu oni okreću svijet naglavačke.
 
Turska vlada neće imati ništa od ovoga i zahtijeva minimum pristojnosti od Izraelaca isprika i naknada štete. Pritom se zalažu za civilizirano ponašanje.

Međutim, Izraelci se odbijaju ispričati. Uostalom, kada ste okrenuli svijet naglavačke na gore opisani način, svako priznanje pogrešnog razmišljanja u vašem gledištu prijeti srušiti vaš svemir poput špila karata.

Dakle, što Ankara može učiniti? Može se i jest distancirala od tih ludih ljudi i odbija bilo kakve vojne veze. Zašto vojno pomagati ubojicama vlastitih građana?
 
U izradi najava Turski ministar vanjskih poslova Ahmet Davutoglu primijetio je da se Izraelci očito vide "iznad međunarodnih zakona i ljudske savjesti".

Zapravo, to nije pola toga. Ne samo da Izraelci zanemaruju međunarodno pravo, nalaze se na otvorenom moru, održavaju opsceni geto u Gazi ili svojim kolonijalnim nametanjem na Zapadnoj obali, već marljivo zavode druge da podrže njihovo kriminalno ponašanje bilo gdje i svugdje. lobistički utjecaj.

Kamo god dođu, Izraelci su jadne žrtve kojima treba carte blanche da se zaštite. Oni su žrtve koje viktimiziraju druge u ime samoobrane. Izrael nas sve vraća u barbarsko prirodno stanje.
 
Možete vidjeti ovaj perverzni utjecaj u načinu na koji je bilo UN-ovo istražno izvješće o napadu na Mavi Marmara manipuliran i iskrivljen. Iako je na čelu bio Geoffrey Palmer, novozelandski odvjetnik i političar s reputacijom integriteta i poštenja, bio je opterećen time što je morao dijeliti istragu s bivšim kolumbijskim predsjednikom Alvarom Uribeom, odanim sljedbenikom izraelske linije i saveznikom Washingtona.

Glavni tajnik UN-a Ban Ki-Moon, koji je trenutačno na udaru Ureda za unutarnji nadzor Ujedinjenih naroda zbog slabljenja moralnog integriteta organizacije, također je pokleknuo pred kombinacijom američkog i izraelskog pritiska.

Kao rezultat toga, vijeće se ograničilo na "pregled izvješća iz Izraela i Turske, čime je zaobišlo bilo kakvo neovisno prikupljanje dokaza ili saslušanje svjedočenja očevidaca."

Ban Ki-Moon je inzistirao da nikakvo izvješće neće biti objavljeno ako Palmer i Uribe ne postignu konsenzus. To je jamčilo pravičnost za izraelsku perverznu i iskrivljenu logiku.

Stoga je najbolje što je istraga mogla napraviti jest doći do izvješća koje ima značajke Alise u zemlji čudesa: izraelske jurišne trupe djelovale su u samoobrani protiv civila iako su (Izraelci) koristili pretjeranu silu koja je graničila s pokoljem i haos. Istražni proces je trebao biti "transparentan" kako bi se izbjegla ovakva vrsta korupcije, ali Ban Ki-Moon je to odbio dopustiti.
 
Turska je, naravno, odbacila izvješće UN-a. Sada biste mogli reći da je sve ovo uzalud. Utjecaj Izraela u hodnicima moći u SAD-u i Europi prevelik je da bi pozicija Turske bila išta osim simbolične. Pa, nikad se ne zna.

Turci ipak imaju neke poluge. Izrael sanja o danu kada će se službeno moći pridružiti NATO-u. Turska je članica NATO-a. Doista, ima drugu najveću vojnu silu u tom savezu i uskoro će biti domaćin proširenja sustava ranog upozoravanja organizacije.

U sadašnjim okolnostima pakao će se smrznuti prije nego što Izrael postane punopravni član NATO-a. Nažalost, unutar cionističkog svijeta nelogičnosti, pozicija Turske samo će ojačati izraelski narcisoidni osjećaj žrtve.

Yasir Arafat je jednom rekao da se Izrael ponaša kao ubilačka "velika beba". Bio je u pravu.

Lawrence Davidson je profesor povijesti na Sveučilištu West Chester u Pennsylvaniji. Autor je Foreign Policy Inc.: Privatiziranje američkog nacionalnog interesa; Američka Palestina: popularne i službene percepcije od Balfoura do izraelske državnosti, Te Islamski fundamentalizam.

16 komentara za “Turska se suprotstavlja Izraelu"

  1. John Darling
    Rujna 5, 2011 na 12: 43

    Izvrstan članak! Više od 60 godina Izrael kopa vlastiti grob. Dobili su priliku jedinstvenu u povijesti čovječanstva i, umjesto da je iskoriste i mudro iskoriste za izgradnju miroljubive, demokratske države, oni je umjesto toga biraju pretvoriti u ratoborni, ratnohuškački, kolonijalni, agresivni vojni entitet s kojim maltretirati i zastrašivati ​​sve oko sebe i ucjenjivati ​​ostale diljem svijeta. Izraelsko doba terora je završilo, na više načina. Dobili su priliku i uprskali su je. Vrijeme je za početak od nule. Poštujte samo one koji to zaslužuju.

  2. Esther Colowitz
    Rujna 5, 2011 na 12: 27

    Ovo "izvješće", kao i sve što se tiče Izraela, treba uzeti u obzir njegov izvor. Što kaže da netko poput Alvara Uribea, koji je i sam ratni zločinac i genocidno čudovište, oslobađa Izrael svih zločina? Razmisli o tome. S prijateljima kao što je Uribe, Izraelu ne trebaju neprijatelji. Postoji stara španjolska poslovica koja glasi nešto poput "pokaži mi svoje prijatelje i reći ću ti tko si", a ova situacija oživljava tu istinu.

    Ne možete uzeti zgradu koja se raspada, premazati je bojom i tvrditi da je popravljena i da je sve u redu. Na kraju će se srušiti na vas. Ista je stvar sa SAD-om i Izraelom. Ne mogu nastaviti činiti ratne zločine, zvjerstva i zločine protiv čovječnosti i maltretirati ostatak svijeta kako bi vjerovali da je sve u redu jer…hmmmm…Alvaro Uribe je tako rekao.

    Sretno ti bilo Izraele, trebat će ti. Osobito, kad tvoj šećerni tatica kolabira.

  3. stari.frt
    Rujna 4, 2011 na 13: 53

    Ne, on nije kreten.
    Samo akademik niske ocjene.
    Guglajte njegovo ime.
    Popijte šalicu kave.
    Uživati.

    • James
      Rujna 4, 2011 na 22: 07

      i siguran sam da si ti akademik visoke ocjene.

      • Larry Bartlett
        Rujna 6, 2011 na 07: 44

        ovo bi vas učinilo ne akademikom?

    • Kursad
      Rujna 9, 2011 na 03: 26

      može biti niska ocjena akademika

      ali čovjek koji ima svijest koja se računa među nama..mislim na ljude

  4. John Mucci
    Rujna 4, 2011 na 06: 37

    Poštovani g. Reisen,

    1. Uvjeravam vas da Lawrence Davidson NIJE "kreten."

    2. Sveučilište West Chester (West Chester, Penn.) jedno je od 14 sveučilišta koja su dio državnog sustava visokog obrazovanja Pennsylvanije. Osnovan je 1871. godine i trenutno pohađa 13,000-14,000 studenata. Nalazi se između Lancastera i Philadelphije.

    Iskreno,
    John Mucci

  5. Charles Reisen dr. med
    Rujna 4, 2011 na 05: 37

    Ovaj kreten dovoljan je razlog da ovoj stranici ne date više ni novčića. Turska je u sklopu isprike zatražila da Izrael prekine blokadu Gaze. Turska hrli u islamističku orbitu i pokopava Ataturkovu viziju sekularne nacije. Nikada nisam čuo za West Chester U i iz primjera ovog tipa, nikad neću.

    • James
      Rujna 4, 2011 na 22: 31

      Međunarodno pravo je međunarodno pravo iako se od nekih nacija poput Izraela i Amerike (ja sam Amerikanac) ne očekuje da ga slijede. Nadam se da se Ataturk prevrće u grobu. Bio je vođa nacije koja je sudjelovala u prvom genocidu u 20. stoljeću. On je u klubu s Hitlerom, Staljinom i Maom i, iako ne vjerujem u pakao, nadam se pravde radi da postoji da bi u njemu trunuo.

      • Hakan
        Rujna 5, 2011 na 11: 53

        a tvoja poanta je?

        • Esther Colowitz
          Rujna 5, 2011 na 12: 29

          Ako vam netko mora objasniti "poantu", treba vam više pomoći nego što vam itko može ponuditi.

    • Esther Colowitz
      Rujna 5, 2011 na 12: 32

      Dakle, zahtijevanje kraja nehumanosti i kršenja ljudskih prava je "jurenje u islamističku orbitu... bla bla bla"? U što onda, prema vašem obrazloženju, srlja vaša vlastita država (pretpostavljam da ste Amerikanac?) sa svojim križarskim pohodima na Bliski istok? Novi mračni vijek, možda?

      Stvarno mi je žao vaših pacijenata, “Dr. Reisen” ako ste doista doktor medicine. S islamofobijom i neznanjem koje pokazujete, vjerojatno ćete gasiti one od njih koji su (ili mislite da jesu) "islamisti"

    • Larry Bartlett
      Rujna 6, 2011 na 07: 35

      Slažem se. Svaki put kad čitam cioniste, čitam anti Židove. Neki članci koji se suprotstavljaju ovim elitističkim razmišljanjima.
      http://misheshoel.tripod.com/rebuttalanswer.htm
      http://www.logosjournal.com/issue_4.2/isaac.htm
      http://www.terrorism-info.org.il/malam_multimedia/English/eng_n/html/human_shields.htm

    • Larry Bartlett
      Rujna 6, 2011 na 07: 41

      Slažem se. Svaki put kad čitam Zionist vidim Anti Jew. Evo zanimljivog članka, koji se suprotstavlja ovom elitističkom, instalirajte nakon www.
      misheshoel.tripod.com/rebuttalanswer.htm

      • Larry Bartlett
        Rujna 6, 2011 na 07: 42

        loša veza

    • Kursad
      Rujna 9, 2011 na 03: 24

      zašto te dovraga toliko zanima Ataturk i njegova vizija?

      ovo me podsjeća da sam bio "više na strani kralja nego samog kralja"

      Već sam se zasitio čitanja ovakvih komentara sa izraelskih telefona kao i ti…” Turska mora spriječiti skliznuće u islamsku orbitu…Turska mora osigurati kontinuitet vizije Ataturka i tako dalje…”

      samo govori što misliš ok.. nemoj si zabijati nos u te teme.
      Sami možemo odlučiti koju ćemo orbitu slijediti

Komentari su zatvoreni.