Efter dets soldater udførte en massakre mod ubevæbnede demonstranter i Gaza, bør israelske ledere retsforfølges af Den Internationale Straffedomstol, argumenterer Marjorie Cohn.
Af Marjorie Cohn
Den 30. marts skød Israels forsvarsstyrker (IDF) 773 ubevæbnede palæstinensiske demonstranter i Gaza, hvor de dræbte 17 og sårede 1,400. Tyve er fortsat i kritisk tilstand. Demonstranterne marcherede for at kræve det internationalt mandat returret af flygtninge til deres byer og landsbyer i det, der nu udgør Israel.
De israelske ledere, der beordrede massakren, var i klar overtrædelse af international lov. De burde retsforfølges for krigsforbrydelser.
Overlagt magt mod fredelige demonstranter
Brugen af dødbringende magt mod de fredelige demonstranter var overlagt. IDF indsatte 100 snigskytter til grænsehegnet mellem Gaza og Israel, hvor 30,000 til 40,000 palæstinensere var samlet til den store tilbagevendenmarch. I et fordømmende tweet, senere slettet, skrev IDF: "Intet blev udført ukontrolleret; alt var nøjagtigt og målt, og vi ved, hvor hver kugle landede."
Jihad al-Juaidi, direktør for ICU på al-Shifa Hospitalet i Gaza, fortalte Al Jazeera at alle de tilskadekomne, der kom på hospitalet, blev skudt i hovedet, bækkenleddene eller knæleddene. "Dette viser, at israelske styrker skød for at dræbe eller for at forårsage handicap," sagde al-Juaidi.
B'Tselem, en Jerusalem-baseret menneskerettighedsorganisation, kendetegnet
"Israelske soldater brugte ikke blot overdreven magt, men handlede tilsyneladende efter ordrer, der næsten sikrede en blodig militær reaktion på de palæstinensiske demonstrationer," Eric Goldstein, vicedirektør for Human Rights Watch's (HRW) afdeling for Mellemøsten og Afrika. erklærede.
Senior IDF-officerer fortalte Haaretz før protesten om, at et stort antal ofre var "en pris, vi ville være villige til at betale for at forhindre et brud" af hegnet ved grænsen.
Israelske ledere fremmede den falske fortælling om, at Hamas sponsorerede protesten. Jason Greenblatt, amerikansk udsending til israelsk-palæstinensiske forhandlinger, fulgte trop og tweetede: "Hamas opmuntrer til en fjendtlig march på grænsen mellem Israel og Gaza" og anklagede Hamas for at "opfordre til vold mod Israel."
Men demonstrationen var faktisk organiseret af flere palæstinensiske civilsamfundsorganisationer. “Ingen palæstinensisk fraktion, organisation eller gruppe kan hævde denne march som sin egen. Hamas red simpelthen på bølgen,” Jamil Khader skrev på Mondoweiss. Palæstinensiske flag, ikke fraktionsflag, var synlige.
Ved at blande civile sammen med terrorister og udforme den planlagte reaktion som beskyttelse mod en sikkerhedsrisiko, omtalte de israelske myndigheder Gaza som en "kampzone".
Dødelig magt kun lovlig i overhængende trussel mod livet
Det er ulovligt at skyde ubevæbnede civile i henhold til international humanitær lov. Nogle demonstranter
kastede sten og brændte dæk nær grænsehegnet. Men HRW fundet "Ingen bevis for, at nogen demonstranter har brugt skydevåben eller nogen IDF-påstand om truet skydevåbenbrug ved demonstrationerne." Ingen israelske soldater blev dræbt, og "hæren rapporterede ikke om nogen skader på soldater."
"Selv hvis en palæstinenser kastede en sten, er chancerne for, at en sådan handling under disse forhold kan forårsage en overhængende trussel mod livet - den eneste situation, der vil retfærdiggøre brugen af dødelig magt under international lov - uendelig lille," siger Yousef Munayyer, direktør. direktør for den amerikanske kampagne for palæstinensiske rettigheder, skrev på HuffPost. "Ja, selv hvis palæstinensere forsøgte at klatre op på hegnet, ville det ikke give Israel ret til at bruge dødelig magt."
Sarah Leah Whitson, direktør for HRW i Mellemøsten og Nordafrika, var enig og udtalte: "Israelske påstande om vold fra nogle demonstranter ændrer ikke det faktum, at brug af dødelig magt er forbudt i henhold til international lov undtagen for at møde en overhængende trussel mod livet."
Faktisk specificerer FN's grundlæggende principper om brug af magt og skydevåben af retshåndhævelse, "forsætlig dødelig brug af skydevåben må kun foretages, når det er strengt uundgåeligt for at beskytte liv."
"Senior israelske ledere, der ulovligt opfordrede til brug af skarp ammunition mod palæstinensiske demonstranter, som ikke udgjorde nogen overhængende trussel mod liv, bærer ansvaret" for dødsfaldene og sårede, HRW hævdede i en erklæring. Det inkluderer Israels premierminister, forsvarsminister og stabschef.
B'Tselem, som har opfordret israelske soldater til at adlyde åbenlyst ulovlige ordrer, beskrevet den juridiske pligt til at adlyde ulovlige ordrer: "Det er også en strafbar handling at adlyde åbenlyst ulovlige ordrer. Så længe soldater i felten fortsætter med at modtage ordrer om at bruge levende ild mod ubevæbnede civile, er de derfor forpligtet til at nægte at efterkomme.”
Israelske ledere bør retsforfølges af ICC
Israelske ledere, der er ansvarlige for dødsfaldene og sårede den 30. marts, bør retsforfølges ved Den Internationale Straffedomstol (ICC).
I henhold til den fjerde Genève-konvention har en besættelsesmagt en juridisk pligt til at beskytte de besatte. Alvorlige brud på konventionen udgør krigsforbrydelser. De omfatter forsætligt drab; med vilje forårsage stor lidelse eller alvorlig skade; bevidst at rette angreb mod civilbefolkningen; og med vilje lancere angreb med viden om, at de vil forårsage tilfældige tab af menneskeliv eller skader på civile. IDF begik alle disse alvorlige brud den 30. marts.
Endvidere undlod IDF i henhold til international humanitær ret at overholde principperne om distinktion og proportionalitet. skelnen
En uafhængig undersøgelseskommission indkaldt af FN's Menneskerettighedsråd for at undersøge Israels massakre i Gaza i 2014 dokumenterede 2,251 palæstinenseres død, som omfattede 1,462 civile dødsfald og sårede 11,231 palæstinensere. Seks civile og 67 soldater blev dræbt og 1,600 såret på israelsk side. Kommissionen konkluderede, at Israel, og i mindre grad, palæstinensiske væbnede grupper, sandsynligvis havde begået krænkelser af international humanitær lov og international menneskerettighedslovgivning, hvoraf nogle udgjorde krigsforbrydelser.
I øjeblikket er ICC-anklager Fatou Bensouda i gang med en foreløbig undersøgelse af massakren i 2014. Hun bør udvide sin forespørgsel til at omfatte begivenhederne den 30. marts 2018.
USA's veto kræver undersøgelse
FN's generalsekretær António Guterres og EU's diplomatiske chef Federica Mogherini gik ind for uafhængige undersøgelser af IDF's brug af dødbringende magt ved grænsehegnet den 30. marts. Men dagen efter massakren nedlagde USA veto mod en resolution fra Sikkerhedsrådet, der bl.a. for en "uafhængig og gennemsigtig undersøgelse" og bekræftede palæstinensernes ret til fredelig protest.
Avigdor Lieberman, Israels forsvarsminister, sagde, at IDF-soldaterne "fortjener en medalje" for at beskytte grænsen. "Med hensyn til en undersøgelseskommission - der vil ikke være en," erklærede han på den israelske hærs radio.
Den israelske premierminister Benjamin Netanyahu roste sine tropper for at "bevogte landets grænser" og tillade "israelske borgere at fejre [påsken] fredeligt", og tilføjede: "Godt gået til vores soldater."
Rabbiner Alissa Wise, vicedirektør for Jewish Voice for Peace, bemærkede i en erklæring: "Det israelske militær tror åbenbart, at hver gang palæstinensere hævder deres grundlæggende rettigheder på nogen måde, vil de blive betragtet som voldelige og mødt med dødelig vold."
I mellemtiden er de palæstinensiske protester beregnet til at vare indtil Maj 15, dagen palæstinenserne mindes den Nakba, eller den "store katastrofe" i 1948-9, da Israel fordrev 800,000 palæstinensere fra deres lande for at skabe Israel. Cirka 70 procent af de 1.3 millioner Gazasere er flygtninge.
"Jeg tror, at den eneste vej fremad er at erkende, at der er en grundlæggende årsag: 70 år Nakba" sagde Wise.
Ophavsret, Truthout. Genoptrykt med tilladelse.
Marjorie Cohn er professor emerita ved Thomas Jefferson School of Law, tidligere præsident for National Lawyers Guild, vicegeneralsekretær i International Association of Democratic Lawyers, et rådgivende bestyrelsesmedlem i Veterans for Peace og medlem af Jewish Voice for Peace. Den anden, opdaterede udgave af hendes bog, Droner og målrettet drab: Juridiske, moralske og geopolitiske spørgsmål, udkom i november. Besøg hendes hjemmeside: MarjorieCohn.com. Følg hende på Twitter: @MarjorieCohn.
I 60 år har Israel begået krigsforbrydelser mod palæstinenserne. Israelerne har stjålet palæstinensisk jord, bygget ulovlige bosættelser på palæstinensisk jord og overtrådt international lov. Israel har ignoreret 138 resolutioner fra FN's Sikkerhedsråd, som er lovbindende.
Den ulovligt oprettede terrorstat Israel bør slettes fra Jorden.
PALESTINA FOR ALLTID.
Det eneste håb for noget, der ligner en fredelig løsning, er, at verden gennem FN insisterer, med magt, hvis det er nødvendigt, at det jødiske folk fjernes fra det palæstinensiske stats tildelte område og tillade palæstinenserne at besætte deres førstefødselsret, selvom det er så grundigt fortyndet. Legitimitet kan ikke sikres mod noget, der er stjålet eller illegitimt opnået; det er tæt på maksimen i britisk almindelig lov; den skal opretholdes, fordi palæstinenserne har en jernbeklædt ret. Medmindre dette sker, vil de jødiske folk for evigt være dømt til at leve i en tilstand af overhængende krig og usikkerhed; Palæstinensere og arabere vil aldrig "Slade dette", og en dag vil de mellemøstlige nationer have nye ledere og regeringer, der i fællesskab vil kræve restitution og genoprettelse; meget mere sikkert og fornuftigt at få det gjort nu. Min overbevisning er, at den store diaspora af fordrevne palæstinensere øjeblikkeligt må finde fred tilbage til grænserne for deres førstefødselsret, og sympatisørernes verden vil tvinge de jødiske folk til at komme af vejen; og skulle de jødiske folk forsøge at stoppe denne tilbagevenden ved hjælp af våbenmagt, vil de underskrive deres egne afrejseordrer. Vi må stoppe den patologiske lidelse, der uddeles til palæstinenserne; de har lidt nok allerede. Atomvåben vil ikke tælle, og kun de mest tåbelige mænd ville fortsætte med at stole på støtte fra USA
Fair er fair, så ethvert land, der deltog i tvungne migrationer, bør opløses. Eksempler omfatter Polen, som tvang 8 millioner tyskere til at migrere til Tyskland efter Anden Verdenskrig, Tjekkoslovakiet (nu Tjekkiet og Slovakiet), som tvang 3 millioner tyskere ud, Jugoslavien og Rumænien tvang også et betydeligt antal tyskere ud. Oprettelsen af Pakistan fra Indien forårsagede migrationen af 20 mio. Slavehandelen indebar tvungen migration og slavebinding af millioner til næsten alle større lande i Amerika. USA tvang migration af millioner af indianere. Sovjetunionen styrker millioner af etniske polakker, tjetjenske tartarer osv... Kina tvang migrationen af 11 millioner under Ming-dynastiet.
Bernas kommentar ignorerer international lov, det regelsæt, der regulerer staternes adfærd i deres forhold til hinanden og med statsløse befolkninger.
Hvor tvungne eller obligatoriske befolkningsoverførsler var blevet accepteret som et middel til at bilægge etniske konflikter, udgør tvangsoverførsler nu alvorlige krænkelser af international lov.
Der skelnes ikke retligt mellem envejs- og tovejsoverførsler, da den enkeltes rettigheder betragtes som uafhængige af andres erfaringer. Folkeretten har gradvist tildelt rettigheder til enkeltpersoner, hvilket begrænser staternes ret til at indgå aftaler, der påvirker dem negativt.
Adskillige juridiske konventioner og traktater har fastslået, at befolkningsoverførsler er i strid med international lov, medmindre de har samtykke fra både den flyttede befolkning og værtsbefolkningen. Desuden skal dette samtykke gives uden direkte eller indirekte undertryk.
Nürnberg-charteret (1945) fastlagde tvangsdeportation af civilbefolkninger til at være både en krigsforbrydelse og en forbrydelse mod menneskeheden.
Artikel 49 i fjerde Genève-konvention (1949), som er en del af international lov, forbyder massebevægelse af mennesker ud af eller ind i besat område under krigerisk militær besættelse:
"Individuelle eller massetvangsoverførsler såvel som udvisninger af beskyttede personer fra besat område til besættelsesmagtens territorium eller til ethvert andet lands territorium, besat eller ej, er forbudt, uanset deres motiv... Besættelsesmagten må ikke deportere eller overføre dele af sin egen civilbefolkning til det territorium, den besætter."
Israel har ofte søgt at retfærdiggøre sine etniske udrensningsoperationer og nægte det palæstinensiske folks ret til at vende tilbage i henhold til international lov ved at citere efter Anden Verdenskrigs overførsel af den etniske tyske befolkning øst for Oder-Neisse-linjen, Sudeterlandet og andre steder i Østeuropa og andre tidligere eksempler på tvangsoverførsel af befolkning.
Disse historiske eksempler giver dog intet forsvar mod krigsforbrydelser og andre krænkelser af international lov, som Israel har foreviget i årtier.
"THOMAS W. ADAMS" indlæg er endnu et omvendt Hasbara (falsk flag "anti-Israel" / falsk "anti-jødisk") propaganda "argument", der ignorerer flere israelske overtrædelser af international lov.
Det omvendte Hasbara falske "argument" skildrer situationen for såkaldte "jødiske folk [sic]", der angiveligt er "dømt til at leve i en tilstand af overhængende krig og usikkerhed". Dette er en version af Hasbaras propagandalinje, der understreger israelske "sikkerhedsbekymringer" som en evig begrundelse for Israels igangværende krænkelser af international lov.
Den omvendte Hasbara-propagandalinje med "argumentation" appellerer yderligere til "De Forenede Nationer" og "sympatisørernes verden" om at "tvinge de jødiske folk til at komme ud".
Faktisk har Israel som en besættelsesmagt siden 1967 direkte og indirekte overført dele af sin egen civilbefolkning til det territorium, det besætter, og har overført dele af den besatte palæstinensiske befolkning inden for de besatte områder på Vestbredden, Gaza og Golanhøjderne.
Etableringen af israelske "bosættelser" anses for at udgøre en overførsel af Israels civilbefolkning til de besatte områder og er som sådan ulovlig i henhold til den fjerde Genève-konvention.
Den første brug af udtrykket "besatte territorier" var i FN's Sikkerhedsråds resolution 242 efter Seksdageskrigen i 1967, som opfordrede til "etableringen af en retfærdig og varig fred i Mellemøsten" for at opnås ved "den anvendelse af begge følgende principper: … Tilbagetrækning af israelske væbnede styrker fra territorier besat i den seneste konflikt … Afslutning af alle krav eller krigsstater” og respekt for enhver stat i områdets ret til at leve i fred inden for sikre og anerkendte grænser .
Den Internationale Domstol, FN's Generalforsamling og FN's Sikkerhedsråd betragter Israel som "besættelsesmagt". FN's særlige rapportør Richard Falk kaldte Israels besættelse "en krænkelse af international lov". Den israelske højesteret har afgjort, at Israel holder Vestbredden under "krigsførende besættelse". Ifølge Talia Sasson har Israels High Court of Justice, med en række forskellige dommere siddende, gentagne gange i mere end fire årtier udtalt, at international lov gælder for Israels tilstedeværelse på Vestbredden.
Israel hævder, at siden Israels løsrivelse fra Gaza i 2005, har Israel ikke længere besat Gaza-striben. Men da det bevarede en vis kontrol over Gazas luftrum og kystlinje, fortsatte det fra 2012 med at blive udpeget som en besættelsesmagt i Gaza-striben af FN's Sikkerhedsråd og De Forenede Nationers Generalforsamling.
Israel bruger adskillige Hasbara-propagandataktik til at maskere sine mange krænkelser af international lov i territorier besat af Israel siden 1967, herunder ulovlig annektering af Østjerusalem og Golanhøjderne og ulovlig befolkningsoverførsel i form af jødiske "bosættelser" beskyttet af den israelske hær .
FN kan og skal fordømme krigsforbrydelser uanset evne til at håndhæve, og når USA forsvarer krigsforbrydere og udvider deres forbrydelser, bør de bruge alle midler til at ydmyge USA og afsløre dets korruption for at begynde processen med at fjerne USA fra Sikkerhedsrådet, som har lammet FN i årtier og forhindret verden i at rette op på amerikanske fejl til gavn for zionisterne og resten af dets oligarki.
Amerikanske lånte penge bør ikke have lov til at bestemme FN's politik. FN bør fungere som en fagforening, der kræver løn, dets medlemmer beskattes pr. BNI for bistandsprogrammer og udvises og underlægges embargo, når de nægter. ICC kunne forstærkes af universel håndhævelse på grund af universel embargo af krænkerens handel og transaktioner.
Hvis FN ikke kan stå imod amerikanske lånte penge, bør dets medlemmer, der starter med BRICS, danne et nyt FN med en føderal regeringsstruktur. Ingen muligheder for at undgå håndhævelse af humanitære love. De første handlinger bør omfatte en fuldstændig embargo af handel med ikke-medlemmer og krænkere, måske med et års forudgående varsel og planlægning.
De rigere stater som Rusland og Kina bør gå foran, som de har gjort andre steder, og bestræbe sig på at kompensere udviklingslande for deres tab fra USA's embargo.
En appel til James Mattis: http://turcopolier.typepad.com/sic_semper_tyrannis/2018/04/an-appeal-to-james-mattis.html
Jeg beder Dem, sir, om at overveje muligheden for, at det formodede klorgasangreb ved Douma, Syrien, kan have været et omhyggeligt konstrueret propagandasvindel fra oprørernes side omringet i Douma. Et sådant bedrageri ville have til formål at fremkalde præcis den slags reaktion, som vi ser i de vestlige medier. Oprørerne er blevet besejret i East Gouta. Deres krigere og familier bliver evakueret til tyrkisk besatte Jarabulus med en bus med aircondition. Hvordan ville det gavne den syriske regering at lave et sådant angreb i denne situation?
Jeg håber, at du vil finde ud af de nøjagtige fakta om, hvad der skete i Douma, før der tages nogen handling.
Jeg anbefaler, at du sender en kompetent person til Syrien for at foretage en undersøgelse på stedet.
W. Patrick Lang
Oberst (Ret.) US Army
Der er en rimelig chance for, at hr. Lang faktisk kender Mattis, og det er næsten sikkert, at de har fælles venner. Så hans appel er ikke nødvendigvis spild af tid. Hvis Mattis lytter til nogle af sine egne "sunde fornuft" floskler, vil han være et "nej"-stemme for øjeblikkelig krig. Fra en liste jeg fandt:
Fra alle konti er brug af din grå substans en frarådig aktivitet inden for Trump-administrationen.
Jeg har lige set en artikel, der sætter Bills Ruger link i perspektiv. Stykket beskriver Israels politik som "knækapning". Målet er at forårsage forfærdelige sår hos så mange palæstinensere som muligt. Silented .22 kugler er blot en af måderne, de gør det på.
Eksplosive kugler? Mere sandsynligt var det, hvad soldaterne i 1. verdenskrig kaldte "dum-dums". På disse er toppen af kuglerne filet fladt eller med dybe riller for at maksimere vævsskader. Der er åbenbart ingen i The Most Moral Army In The World, der klager, når snigskyttemorderne hæver sig lidt og blæser nogle palæstinensiske hjerner ud. Drenge vil være drenge, og det er bare god ren sjov for Guds mest yndlingsfolk.
BTW, betcha, du hører heller ikke om mange amerikanske fundamentalister, der klager.
Israelere samles ved indhegnet Gaza-grænsen for at se og juble, når militæret kaster bomber mod palæstinensere
Havde en tanke og søgte kommerciel subsonisk .22 ammunition.
"Tumbling" og "keyhole" er dyder, hvis et rent drab ikke er dit mål, for såret er grimmere.
"Brækker i tre segmenter" – det vil give et grimt sår, når de små stykker går deres egen vej gennem Paleoens ben, arm eller lever. Jeg kan forestille mig, at de israelske snigskyttemordere griner sammen, mens de læsser deres "skunk"-ammunition i Ruger-klippene.
Tak for det link. Denne del fangede mit øje:
Det er præcis, hvad skadedyrene hos NRA forsøger at påtvinge USA. En kugle med lav hastighed og en god lyddæmper tilføjer et nyt niveau af hjemlig terror i vores nation. Naturligvis er alle republikanerne og et stort antal såkaldte demokrater helt med på dette.
Intet bliver påtvunget USA, .22-runden har eksisteret siden før du var et glimt i poppa's øje. Lyddæmpere har været lovlige med visse licenser i et stykke tid. Jeg er ikke uenig i din holdning med hensyn til IDF's brug af denne runde, bare din cherrypicking for at passe til en fortælling, der er falsk. Hvordan du kan fortsætte med at slippe afsted med at klumpe hele grupper af mennesker til at tale som Vermin er ret sigende for, hvad du er.
interessant artikel om .22 ruger "mindre end dødelig" riffel og loven i Israel. i 2008-2009 gik de tilsyneladende igennem 350,000 dollars ammunition til en værdi af $22, som på det tidspunkt kostede ~6 cents en runde i USA
http://palestinemonitor.org/details.php?id=blwf4ha2971ym7mocp0zq
"Fredelige demonstranter" kaster ikke sten og molotovcocktails mod IDF-soldater. Fredelige demonstranter sætter ikke dæk i brand for at skjule, hvad de laver eller forsøger at gøre, dvs. rive et defensivt hegn ned og forsøge at invadere en nation og med magt tage land, de tror, de ejer.
Jeg har bemærket, at de lysere Holy Cesspool-trolde ligger lavt. Denne fyr ser ikke behovet for det. Hans beherskelse af engelsk tyder på en uddannelse på den stjålne Vestbred.
Ikke at jeg kan udelukke, at en hjemmeundervist amerikansk slutur drømmer om, hvornår han bliver en af jordens herskere efter trompetstødet, når Jesus stiger ned fra skyerne.
Tidligere plejede vi at se et rimeligt antal artikler/essays af Dr. Alon Ben Meir. De syntes altid at involvere en masse håndvrængninger med temaet "hvorfor kan de ikke bare tage sig sammen". Denne herre ser ud til at have været helt tavs om emnet Gaza, og den sidste overskrift om emnet dateres til oktober sidste år. "Vil palæstinenserne nogensinde spille deres kort rigtigt?" - Jeg læste det som en bøn til de dumme palæstinensere om at tage sig sammen og overgive sig, mens de på en eller anden måde bevarer en smule værdighed.
Det velhavende liberale amerikanske jødiske websted har stadig ikke nævnt situationen i Gaza.
Overraskende nok har den snavsfattige genudgivet dette samme Marjorie Cohn-essay. Den lokale zionistiske trold er endnu ikke dukket op for at smide den.
Sønnen af den berømte amerikanske ortodokse jødiske forfatter vakler. Mon ikke han har været i stand til at bevare sin begejstring over det tilfældige mord.
Israel Propaganda-siden hænger stærkt. "IDF-tankbeskydning mod fornyede palæstinensiske infiltrationer fra Gaza"
Nogle kommentarer fra den:
Ganske som i World War Z (2013) med Brad Pitt!
Det eneste, de ønsker, er at drikke jødisk blod.
Åben kraftig maskingeværild mod terroristerne
Hvorfor ramte IDF dem ikke?
Tid til en termobarisk test langs grænsen. Der er ikke noget rod at rydde op bagefter. Problem løst!
Nederst er dette: "Kommentarer, der indeholder tilskyndelse, injurier eller stødende sprogbrug er spærret i henhold til ********** regler"
Ser du, at juble/agitere for palæstinensisk mord er på ingen måde stødende for Guds yndlingsfolk. Selvom jeg skal indrømme, kan jeg ikke være sikker på, at nogle af kommentarerne ikke kom fra Washed In The Blood Of Jesus American Fundamentalist End Timers.
Dette er den sump, vi befinder os i i dag, idet vi skal analysere lovligheden af etisk lovlighed! Og det er ikke meningen at kritisere diskussionen på CN, blot at reflektere over den nærmest umulighed af en fornuftig og håbefuld verden på grund af kendelser fra konstant krigsmagere og ondsindede (ja, jeg tror, de gør "ondt"), der sætter fælder for at forvirre, løgne på løgne, og endelig vender mange almindelige mennesker sig bare væk og går i gang, ligesom tyskerne gjorde. Og mange tror på disse Vestens løgne, de vil tage ordet fra eksperter og vil ikke lave nogen research på alternative websteder. Tingene bliver virkelig, virkelig værre end i Vietnam-tiden, ser det ud til, at vi nu nærmer os vendepunktet, og det ser ud til, at Trumps kaos bringer os tættere på en klippe. Chris Hedges talte for nylig om, hvordan amerikanere ikke har nogen som helst effekt på deres regering. Hvor langt vil det gå? Får mig til at ønske, at Ring of Fire skal sætte en stopper for dette, fordi det er et løbsk godstog af løgne og bedrag, og det er en trussel mod alt liv på Jorden på dette tidspunkt.
Abe og Zach
Abe Tak for linket, det har jeg ikke set før. Tak til både jer og Marjorie for at bringe denne information videre. Det største problem, jeg ser, er, at nyheder fra konsortiet for det meste er ligesindede (i betragtning af den enkle og verificerbare kendsgerning, at det overvejende er de samme 12-15 plakater) og derfor bliver et ECHO-kammer, der gentager den samme efterfølger igen og igen.
Givet denne kendsgerning ville det ikke virke relevant at udvikle/opdage måder at forbinde denne kamp med noget mere relevant for det amerikanske folk som helhed. Hvis det på en eller anden måde kan gøres til et NIMBY-problem, er jeg sikker på, at de fleste amerikanere ville/kunne stå bag det, ikke?
Skal der udvikles en måde at bringe dette spørgsmål frem uden den overskydende bagage, som slår folk af med det samme i betragtning af de potentielt livsødelæggende beskyldninger, der kan komme af at tage et stærkt standpunkt i dette spørgsmål?
I betragtning af den indsats, I begge har lagt i dette, kan jeg foreslå, at du bruger lidt tid på det spørgsmål, jeg har rejst her. Denne opfordring er åben for alle, der poster her og har en stærk mening. Der må være en bedre måde, givet det antal års erfaring her, vil jeg foreslå at have en brainstormsession her for at komme med nogle KISS-handlinger, som vi ALLE måske kan tage for at skubbe tingene fremad.
Hasbara-propagandatrolde insisterer forudsigeligt på, at omtale af Israel og den pro-israelske lobby er "overskydende bagage, som slår folk fra".
Faktisk er de fleste amerikanere uinformerede om israelske krigsforbrydelser og krænkelser af international lov netop på grund af mainstream mediepropaganda.
At bringe fakta-baseret information frem direkte er den mest effektive måde at trænge ind i det almindelige mediepropaganda-ekkokammer, som Israel er afhængig af for at unddrage sig ansvarlighed for krigsforbrydelser og menneskerettighedskrænkelser.
BEVÆGER SIG FREMAD
Consortium News er en af de bedste undersøgende journalistiske ressourcer, der findes i dag.
Nu mere end nogensinde er deling af konsortiumnyhedsartikler på sociale medier, via e-mail og personlig diskussion af dem en fantastisk måde at bringe spørgsmål frem og støtte effektiv politisk handling i dit valgte område af bekymring.
Det allerbedste KISS (keep it simple)-trin er at bruge den solide faktabaserede rapportering hos CN som informationsgrundlag for den politiske handling, du føler dig bevæget til at foretage.
Consortium News kan understøtte dine næste skridt.
Det er derfor, CN-kommentarerne bliver besøgt af propagandatrolde, der fremsætter falske anklager om "censur", der forsøger at udtvære siden og dens intelligente, informerede læserskare.
Det er derfor desinformationssider som PropOrNot og Bellingcat angriber ægte uafhængige, undersøgende journalistiske sider som CN.
Det er derfor, at de omvendte Hasbara (falsk flag "anti-zionistiske") propagandatrolde som "Tannenhouser" kommer snigende ind, mumlende bagtalelser om "slacktivsm" [SIC] og "begrænsede tilholdssteder som dette", og altid insisterer på, at Israel ikke bliver "nævnt" .
Og disse sjove Hasbara-trolde skriger, at de er under "angreb" og bliver "censureret", når deres li'l-propaganda-kampagner er ude.
Marjorie Cohns artikel bygger på en falsk præmis: at Israels ledere er underlagt International Straffedomstol [“ICC”] jurisdiktion, hvis de handler inden for israelsk territorium eller ikke inden for territoriet af nogen nation, der er inden for ICC jurisdiktion. Israel er ikke inden for ICC jurisdiktion. Staten "Palæstina" tiltrådte Rom-statutten den 2. januar 2015, og Rom-statutten trådte i kraft for staten Palæstina den 1. april 2015, men af hensyn til ICC-jurisdiktionen eksisterer staten Palæstina ikke.
I 1974 tildelte FN en "State of Palæstina" "ikke-statslig enhed" observatørstatus ved FN's Generalforsamling. I 2011 ansøgte Den Palæstinensiske Befrielsesorganisation [“PLO”] om at blive fuldgyldigt medlem af FN. I november 2012 opgraderede FN's Generalforsamling Palæstina til "ikke-medlemsobservatørstat" inden for FN-systemet. Men PLO's eller Palæstinas FN-medlemskab ville kræve godkendelse af FN's Sikkerhedsråd, og Sikkerhedsrådet har ikke godkendt PLO's ansøgning.
Alligevel "anerkender" nogle nationer en "stat Palæstina". I samspil med disse nationer udgør Vestbredden og Gaza en "stat Palæstina".
Men: (a) ligesom USA anerkender Israel ikke en "stat Palæstina; yderligere, (b) Israel og, med respekt for deres handlinger mod Gaza, Israels "ledere" er ikke underlagt ICC jurisdiktion.
Så i det mindste i forhold til spørgsmålet om, hvorvidt ICC kan dømme en retssag vedrørende Israels affyring af skarp ammunition fra Israel ind i en palæstinensisk protestskare samlet i Gaza, eksisterer "Staten Palæstina" ikke.
Misforstå ikke min kommentar. Jeg fordømmer Israel. Hver dag begår Israel krigsforbrydelser - herunder, men ikke kun, ulovlig besættelse af palæstinensisk jord opnået ved erobring. Israel er skyldig i den værste krigsforbrydelse - angrebskrig. Jeg betragter Israel som en illegitim og terrorstat; og jeg betragter det meste af dens regering som en terroristhob. Jeg bør bifalde, hvis staten Israel ophørte med at eksistere, eller hvis Palæstina genvandt hele det territorium, der var Palæstina før 1947, og blev en lovlig nation og medlem af FN. Men loven er loven, og den understøtter IKKE Marjorie Cohns tese, som kolliderer med den relevante lov.
Ved også: Jeg er ikke antisemit. Jeg er halvt jøde. Jeg er ikke imod eller foragter jøder. Jeg er imod zionisme og foragter zionister.
RETTELSE:
Min (8. april 2018 kl. 8) kommentarens næste-t-sidste afsnit slutter med denne klausul: "som er i modstrid med den relevante lov." Klausulen burde være "som er i modstrid med den relevante lov."
Mit bedste bud på dette er, at det at tale om Hellige Israels mordtogter bare ikke er kosher – medmindre det er gjort på den rigtige måde.
https://consortiumnews.com/2017/04/11/trumps-syria-attack-trampled-many-laws/
Zachary Smith
April 8, 2018 på 8: 34 pm
Prøv at læse, ikke interpolere.
Se også:
https://consortiumnews.com/2017/09/17/the-rights-made-up-constitution-5/
Zachary Smith
April 8, 2018 på 8: 45 pm
Tak fordi du gjorde det muligt for mig at huske hvad du er. Jeg vil ikke svare igen på dine manifestationer af din intellektuelle blindhed.
din intellektuelle blindhed, ikke "din intellektuelle blindhed."
Monsieur "Wolf-Goat" bruger den samme konserverede melodramatiske erklæring:
"Jeg svarer ikke igen" (20. september 2017 kl. 2)
"Jeg svarer ikke igen" (8. april 2018 kl. 8)
"Jeg vil ikke svare på dine kommentarer igen" (8. april 2018 kl. 11:40)
Selvfølgelig er alt andet end synet på vores punktlige, men funktionelt analfabeter "ulveged":
"tripe" (9. april 2017 kl. 8)
"tripe" (11. april 2017 kl. 9)
"tripe" (9. april 2018 kl. 1)
Den sædvanlige munterhed opstår.
Hmm det ringer en klokke Abe, måske er Mr Goat faktisk dig eller et andet medlem af teamet Abe-L. Samme MOA..
Loup-Boucs kommentar vedrørende Den Internationale Straffedomstols jurisdiktion bygger på en falsk præmis: at israelske soldater og ledere af optrædende inden for Israels territorium er uden for ICC jurisdiktion. Udtalelserne om Palæstinas FN-medlemskab er en rød sild.
Israelske soldater og ledere (og amerikanere og andre statsborgere, der tjener i de israelske væbnede styrker) kan være ansvarlige for retsforfølgelse for ICC under udvidet territorial og personlig jurisdiktion sanktioneret af FN's Sikkerhedsråd:
Territorial jurisdiktion
Domstolens territoriale jurisdiktion omfatter territoriet, registrerede skibe og registrerede luftfartøjer i stater, der enten (1) er blevet part i Rom-statutten eller (2) har accepteret domstolens jurisdiktion ved at indgive en erklæring til domstolen.
I situationer, der henvises til domstolen af FN's Sikkerhedsråd, er den territoriale jurisdiktion defineret af FN's Sikkerhedsråd, som kan være mere ekspansiv end domstolens normale territoriale jurisdiktion.
Hvis FN's Sikkerhedsråd henviser til en situation, der fandt sted på territoriet af en stat, der både ikke er blevet part i Rom-statutten og ikke har indgivet en erklæring til domstolen, vil domstolen stadig være i stand til at retsforfølge forbrydelser, der er sket inden for den pågældende stat. stat.
Personlig jurisdiktion
Domstolens personlige jurisdiktion omfatter alle fysiske personer, der begår forbrydelser, uanset hvor de befinder sig, eller hvor forbrydelserne blev begået, så længe disse personer er statsborgere i enten (1) stater, der er parter i Rom-statutten eller (2) XNUMX) stater, der har accepteret domstolens kompetence ved at indgive en erklæring til domstolen.
Som med territorial jurisdiktion kan den personlige jurisdiktion udvides af FN's Sikkerhedsråd, hvis det indbringer en situation for domstolen.
Selvfølgelig ville USA være i stand til at udøve sin vetoret i Sikkerhedsrådet. Men der kan lægges tilstrækkeligt internationalt pres til at gøre et sådant skridt uoverkommeligt dyrt.
Hvor langt er USA villig til at gå for at dække de internationale forbrydelser som folkedrab, forbrydelser mod menneskeheden og krigsforbrydelser begået af Israel?
I øjeblikket har kontoret for anklageren for ICC åbnet undersøgelser af situationen i Palæstina.
https://www.icc-cpi.int/palestine
Den 8. april 2018 udtalte Bensouda følgende vedrørende den forværrede situation i Gaza:
»Det er med stor bekymring, at jeg bemærker volden og den forværrede situation i Gaza-striben i forbindelse med de seneste massedemonstrationer. Siden 30. marts 2018 er mindst 27 palæstinensere angiveligt blevet dræbt af de israelske forsvarsstyrker, med over tusind flere sårede, mange, som følge af skyderier med skarp ammunition og gummikugler. Vold mod civile – i en situation som den, der hersker i Gaza – kan udgøre forbrydelser i henhold til Rom-statutten for Den Internationale Straffedomstol ('ICC' eller 'Domstolen'), ligesom brugen af civil tilstedeværelse med det formål at afskærme militære aktiviteter.
"Jeg minder alle parter om, at situationen i Palæstina er under foreløbig undersøgelse af mit kontor. Selvom en foreløbig undersøgelse ikke er en efterforskning, kan enhver ny påstået forbrydelse begået i forbindelse med situationen i Palæstina blive underkastet mit kontors kontrol. Dette gælder for de seneste ugers hændelser og enhver fremtidig hændelse.
»Jeg er klar over, at demonstrationerne i Gaza-striben er planlagt til at fortsætte yderligere. Mit kontor vil fortsat nøje overvåge situationen og vil registrere ethvert tilfælde af tilskyndelse eller ty til ulovlig magt. Jeg opfordrer indtrængende alle de berørte til at afstå fra yderligere at eskalere denne tragiske situation.
"Enhver person, der tilskynder til eller engagerer sig i voldshandlinger, herunder ved at beordre, anmode om, tilskynde til eller på anden måde bidrage til begåelsen af forbrydelser inden for ICC's jurisdiktion, er ansvarlig for retsforfølgelse for domstolen med fuld respekt for princippet om komplementaritet. Brugen til vold skal stoppe."
Hmm. IDF har myrdet 27 ubevæbnede palæstinensiske civile koldt blodige i løbet af de sidste to uger, og ICC-domstolen er til "foreløbig undersøgelse" og "overvåger nøje situationen" - ikke efterforskning.
ICC Office of the Anklager (OTP) er ansvarlig for at afgøre, om der er rimeligt grundlag for at indlede en undersøgelse. Det hele starter med forundersøgelsen.
ICC-anklageren annoncerede åbningen af en foreløbig undersøgelse af situationen i Palæstina den 16. januar 2015. Den nuværende status for denne undersøgelse er fase 2: Faglig jurisdiktion.
ICC-anklageren gennemfører foreløbige undersøgelser for at afgøre, om en fuldstændig ICC-undersøgelse er berettiget.
http://www.coalitionfortheicc.org/explore/icc-preliminary-examinations
Hvis regeringer viser uvilje til at efterforske og retsforfølge påståede alvorlige forbrydelser begået på deres territorier eller af deres borgere, kan ICC-undersøgelsen gå videre til efterforskning og retsforfølgning.
I betragtning af Israels demonstrerede uvilje til at efterforske og retsforfølge forbrydelser begået af den israelske hær mod palæstinenserne, og forbrydelser begået af israelske "bosættere" i ulovligt besat palæstinensisk område, kan ICC gå videre med efterforskning og retsforfølgelse.
Bensoudas udtalelse antyder dette resultat.
Abe
April 8, 2018 på 9: 16 pm
Jeg forstår, Abe, at du ikke er advokat.
Rom-statutten opstiller tre jurisdiktionskrav til ICC-jurisdiktion: (1) saglig jurisdiktion; (2) territorial eller personlig jurisdiktion; (3) tidsmæssig (handlingstidspunkt) jurisdiktion.
Israels adfærd opfylder det første jurisdiktionskrav. Dens handlinger er krigsforbrydelser og forbrydelser mod menneskeheden.
Men sagen giver ikke ICC territorial eller personlig jurisdiktion.
ICC territorial jurisdiktion omfatter KUN territoriet, registrerede skibe eller registrerede luftfartøjer i en stat, der (1) er part i Rom-statutten eller (2) har accepteret ICC jurisdiktion ved at indgive en erklæring til domstolen.
Israel er ikke part i Rom-statutten. Israel har ikke accepteret ICC jurisdiktion.
Palæstina er part i Rom-statutten. Men Palæstina er ikke en "stat" med henblik på ICC-jurisdiktion - i hvert fald ikke i det tilfælde, Marjorie Cohns artikel omhandler. [Jeg forudsatte grundigt og forklarede sidstnævnte punkt (Palæstinas ikke-statstilstand) i min hovedkommentar.]
ICC kan KUN prøve en retsforfølgelse af en person, HVIS personen enten har (1) begået en forbrydelse inden for ICC's territoriale jurisdiktion eller (2) begået en forbrydelse, mens han er statsborger i en stat, der er inden for ICC's territoriale jurisdiktion.
Marjorie Cohn argumenterer for, at Israels "ledere" - ikke andre israelere - burde blive retsforfulgt af ICC. Israels ledere begik DERES handlinger INDEN FOR ISRAEL. Israel er ikke inden for ICC jurisdiktion. Israels ledere er ikke statsborgere i en stat, der er inden for ICC's jurisdiktion.
Antag, for argumentets skyld, at Marjorie Cohn i sin kategori "Leaders" inkluderer ikke-generelt personale, der kan have affyret ammunition ind i en palæstinensisk folkemængde, der protesterede i Gaza. Da sådanne "ledere" begik deres handlinger INDEN FOR ISRAEL, ville ICC ikke have jurisdiktion. Selvom sådanne "ledere" kan have fået ammunition til at komme ind i Gaza, var deres ammunition ikke et registreret fartøj eller registreret fly fra Israel; og DE ("Ledere") var ikke til stede i Gaza, men kun i Israel.
Antag, for argumentets skyld, SELV at NOGET israelsk militær affyrede sådan ammunition, mens DE var i Gaza. Ikke desto mindre ville ICC ikke have jurisdiktion. Selvom "Palæstina" er en part i Rom-statutten, er Palæstina, og A FORTIORI, Gaza, stadig, som min hovedkommentar viser, ikke en "stat" med henblik på ICC's jurisdiktion, der respekterer en handling fra Israel eller dets "Ledere" ."
Da ICC på alle relevante tidspunkter ikke havde territorial eller personlig jurisdiktion, er kravet om tidsmæssig jurisdiktion ikke opfyldt.
Som min hovedkommentar antyder, bør jeg bifalde, at ICC dømmer Israel, de fleste af dets ledere og mange af dets militære ledere skyldige i krigsforbrydelser og forbrydelser mod menneskeheden. Men desværre mangler ICC jurisdiktion.
Jeg forstår, Loup-Bouc, at du ikke er en læser.
Du er velkommen til at fortsætte med at udtrykke din mening i alle tilfælde, men det ændrer ikke på det faktum, at israelske ledere (såvel som israelere, amerikanere og andre statsborgere, der tjener i den israelske hær) kan være ansvarlige for retsforfølgelse for ICC under udvidet territorial og personlig jurisdiktion.
Heller ikke tidsmæssig jurisdiktion er en hindring.
Hvis du pludselig opdager, at du er en israelsk advokat, held og lykke med det. Du kan finde dig selv meget travlt i en ikke alt for fjern fremtid.
I mellemtiden, fortsæt med at skrive. Dine ONLY IF'er, EVEN'er og SOME'er er meget underholdende. Mazel tov.
Abe
April 8, 2018 på 11: 21 pm
Din barnlige sarkasme erstatter ikke kompetent juridisk argumentation.
Da jeg ikke kan bruge standard fremhævelse (kursiv eller fed skrift) i dette kommentarsystem, bruger jeg store og små bogstaver, men kun lejlighedsvis, til fremhævelse, der er nødvendig for at sætte dårlige læsere i stand til at forstå pointer.
Sagen handler ikke om sensibilitet eller empati eller moral eller "hjerte". Sagen er lovlig, en sag om hård lov.
Dine argumenter mangler juridisk substans. Jeg vil ikke svare på dine kommentarer igen.
Nå, Loup-Bouc, hvorfor ikke svare på mit.
Hvorfor er et mord i Gaza ikke inden for en ICC-stats territorium? Det betyder ikke noget, at skytten var på tværs af grænsen, lige så lidt som det ville gøre, hvis det blev gjort af en ICBM. Palæstinas nationalstatus er kernespørgsmålet, så hvorfor ikke få det ud i det fri? Tving FN til at tage spørgsmålet om nationalitet op. Ingen er moralsk bundet af uvæsentlige teknikaliteter.
Hvis Bensouda bekymrer sig, er hun så ikke forpligtet til at udsende mere end disse "måske en dag vil vi observere og opfordre til forsigtighed, hvis der sker noget" udtalelser? Hvorfor ikke rykke grænserne for autoritet, når liv går tabt, og flere er i fare? Hvorfor ikke se, hvem der skubber tekniske jurisdiktionsproblemer og afsløre dem for medvirken? Hun har et ansvar for at overveje det moralske spørgsmål, ikke at lege med tekniske detaljer, og hun virker meget selvtilfreds og medskyldig i sit udsagn.
Kammerat "Loup-Bouc",
Dit inkompetente "argument" forsøger at undgå den juridiske realitet med ICC's udvidede jurisdiktion.
Det er forståeligt, hvis du poster på vegne af en bestemt "stat", der nægter at erklære sin territoriale grænse, men som er bemærkelsesværdigt dygtig til at konstruere mure og hegn og skyde på tværs af dem.
Der er bestemt andre grunde til, at du måske er genert over at diskutere spørgsmålet om ICC's udvidede jurisdiktion lige nu:
https://theglobalobservatory.org/2017/12/icc-jurisdiction-expand-will-states-be-deterred-war/
Så for alle midler, kammerat, bliv ved med at losse dit "stof" af.
Abe
April 9, 2018 på 1: 01 am
Jeg havde lovet mig selv ikke at svare igen på dine kommentarer. Men du har et uimodståeligt svar.
Du har modbevist din egen ""udvidede jurisdiktion" tripe.
Din henvisning https://theglobalobservatory.org/2017/12/icc-jurisdiction-expand-will-states-be-deterred-war/
siger klart, at HVIS udvidelsen skulle blive ny international lov, ville udvidelsen kun gælde for aggressionsforbrydelsen, og at SELV HVIS en stat faktisk er skyldig i aggressionsforbrydelsen, "mindst en af de stater, der er involveret i handling ville skulle have ratificeret ændringen af Rom-statutten." [Citat af din reference.]
Israel har ikke ratificeret udvidelsen. Israel er ikke part i Rom-statutten.
Din egen reference bemærker også, at flere andre stater har nægtet at ratificere ændringen. Blandt de afvisende stater er USA, Canada, Frankrig, Japan og Norge. Og ændringen er ikke blevet international lov.
"Som med forbrydelsen folkedrab, forbrydelser mod menneskeheden og krigsforbrydelser, vil den ultimative styrke af denne udvidelse af ICC's jurisdiktion blive bestemt af medlemslandenes vilje til at aktivere den." [Igen, citat af din reference.]
Det centrale er: Alligevel gælder ICC's jurisdiktion kun for eller inden for stater, der accepterer det.
Nu er det officielt.
Hasbara-trolden “Loup-Bouc”, alias Monsieur “Wolf-Goat” dans la langue de la diplomatie, kan ikke spore selv de mest basale forskelle mellem territorial jurisdiktion og personlig jurisdiktion og emnejurisdiktion.
Som nævnt i min tidligere kommentar ovenfor, kan israelske soldater og ledere være ansvarlige for retsforfølgelse for ICC under udvidet territorial jurisdiktion og personlig jurisdiktion sanktioneret af FN's Sikkerhedsråd, selvom Israel ikke har underskrevet Rom-statutten.
ICC-sagsjurisdiktion omfatter i øjeblikket:
- Folkedrab - defineret som handlinger "begået med den hensigt at ødelægge, helt eller delvist, en national, etnisk, racemæssig eller religiøs gruppe"
– Forbrydelser mod menneskeheden – defineret som handlinger "begået som led i et udbredt eller systematisk angreb rettet mod enhver civilbefolkning med kendskab til angrebet"
– Krigsforbrydelser – afhængigt af om en væbnet konflikt er enten international (hvilket generelt betyder, at den udkæmpes mellem stater) eller ikke-international (hvilket generelt betyder, at den udkæmpes mellem ikke-statslige aktører, såsom oprørsgrupper, eller mellem en stat og sådanne ikke-statslige aktører). I alt er der opført 74 krigsforbrydelser. De alvorligste forbrydelser er dog dem, der enten udgør alvorlige brud på Genève-konventionerne af 1949, som kun gælder for internationale konflikter, og alvorlige overtrædelser af artikel 3, der er fælles for Genève-konventionerne af 1949, som gælder for ikke-internationale konflikter.
Derudover leverede jeg et referencelink til Global Observatory-artiklen udgivet af International Peace Institute, der beskriver den foreslåede udvidelse af ICC-områdets jurisdiktion.
Den foreslåede udvidelse af ICC-områdets jurisdiktion vil omfatte:
– Angrebsforbrydelse – defineret som "planlægning, forberedelse, igangsættelse eller henrettelse af en person, der er i stand til effektivt at udøve kontrol over eller lede en stats politiske eller militære handlinger, af en aggressionshandling, som i kraft af sin karakter , tyngdekraft og omfang, udgør en åbenbar krænkelse af De Forenede Nationers pagt." En "angrebshandling" defineres som "en stats brug af væbnet magt mod en anden stats suverænitet, territoriale integritet eller politiske uafhængighed eller på nogen anden måde, der er uforenelig med De Forenede Nationers pagt."
Det er alt for meget at forstå for den ulykkelige kammerat "Loup-Bouc", som endnu ikke har mestret tegnsætningsprincipperne.
Ikke desto mindre har Monsieur "Wolf-Goat" fremragende Hasbara-troldebevis og fungerer stolt som en fremragende freelance-talsmand for den israelske hærs "juridiske" kontor.
Selvom "Loup-Bouc" tydeligvis ikke er "en læser", ser trolden ud til at have ingen problemer med at gengive Hasbara-propagandafortællinger.
Det bekvemme, mindre amerikanske veto mod FN's Sikkerhedsråd og det dejlige arsenal af atomvåben og kemiske våben forbliver begravet dybt i IDF's blodbesmittede lomme. "1000 procent" Israel Firster Trump er i Det Hvide Hus, den skide skøre John Bolton er tilbage til at slå til, Kongeriget Saudi-Arabien er Israels BFF, og de dejlige, købte og betalte terroriststyrker tuder i Syrien.
Hatikvah opholder sig i Eretz Zion. Bare et par flere justeringer af etnisk udrensning og Det Hellige Tempel kan genopbygges, eller i det mindste flere fantastiske start-ups lanceret i Silicon Wadi.
Hvis bare de forbandede russere ville holde kæft og komme af vejen.
Læsere på CN og andre websteder har bemærket det skingre "Se på mine værker, I Mægtige, og fortvivl!" afstå fra at udsende Hasbara-trolde, der dukker op som svampe i disse dage.
Så fortvivl ikke, når "ikke en læser"-kammerat "Loup-Bouc" gentagne gange undgår det centrale spørgsmål om jurisdiktion. Det er bare det seneste Hasbara-direktiv om "informationsaktiviteter".
Abe. Jeg postede en kommentar for et par dage siden (som heller aldrig dukkede op), som havde en linje, der gik - "Advokaterne vil holde dig i retten i 100 år og diskutere, hvad der er altruistisk og betydningen af rigtigt og forkert. Imens ruller dræbermaskinen frem, ligesom den siden har registreret tid."
Hvis dette er, hvad Loup-Bouc kan gøre ved dig, så forestil dig, hvad hundrede zionistiske advokater kunne gøre for at mudre vandet. De vil holde dig kørende i cirkler for evigt. Og så må man spørge, om de også ejer retten og hemmeligt har dommerne i baglommen?
Ved gennemgang af kommentaren er jeg enig i, at Loup-Bouc er Ulve-Får, der citerer håbede juridiske smuthuller for zionisme. Mens Israel og USA ikke har underskrevet Rom-traktaten netop for at omgå principperne om menneskelig anstændighed, og USA har endda truet med militærangreb på Haag, hvis det bliver retsforfulgt, bemærkede forfatteren korrekt, at:
"I henhold til den fjerde Genève-konvention har en besættelsesmagt en juridisk pligt til at beskytte de besatte. Alvorlige brud på konventionen udgør krigsforbrydelser. …IDF begik alle disse alvorlige brud….under international humanitær lov undlod IDF… kun at rette deres angreb mod mennesker, der deltog i fjendtlighederne…En uafhængig undersøgelseskommission indkaldt af FN’s Menneskerettighedsråd for at undersøge Israels massakre i 2014 i Gaza … konkluderede, at Israel … sandsynligvis havde begået … krigsforbrydelser.”
FN kan og skal fordømme krigsforbrydelser uanset evne til at retsforfølge, og når USA kommer for at forsvare krigsforbrydere og udvide deres forbrydelser, bør de bruge alle midler til at ydmyge USA og afsløre dets korruption, for at begynde processen med at fjerne USA fra Sikkerhedsrådet, som har lammet FN i årtier og forhindret verden i at rette op på amerikanske fejl til gavn for zionisterne og resten af dets oligarki.
h**ps://consortiumnews.com/2017/03/27/gorsuchs-soft-style-and-hard-line/
http://www.chicagotribune.com/news/nationworld/ct-journalist-killed-gaza-israel-20180407-story.html
2-minutters video med titlen "Wikipedia redigeringskurser lanceret af zionistisk propagandamaskine".
https://www.youtube.com/watch?time_continue=130&v=wIYhE-hei2Y
Ved en lejlighed læste jeg om en faktisk historisk begivenhed, og alligevel var der ingen omtale af den, da jeg gik til Wikipedia-siden. Ikke et ord. Siden var tydeligvis blevet redigeret, og den havde en åbenlys pro-israelsk/jødisk hældning. Jeg har fundet dette i flere artikler, jeg har læst.
Overtaget, et ord ad gangen, en løgn ad gangen, en udeladelse ad gangen.
Tak, vær. Jeg har bemærket meget politisk manipulation af "wikipedia"-artikler, og vil ikke anbefale brugen til andet end de mest politisk-neutrale emner.
Organiseringen af "wikipedia" er fuldstændig upassende for en kilde til generel viden. Redaktørerne har ingen som helst kvalifikationer: de er umodne, uvidende og har absurde fordomme. Det giver intet som helst grundlag for at fastslå sandheden og sikre, at den ikke er korrumperet. Så selvfølgelig er det ødelagt.
Og her er Alison Weirs store udstilling med titlen "Hvordan Israel og dets partisaner arbejder for at censurere internettet". Hun siger:
"Tallige velfinansierede, organiserede projekter af og for Israel arbejder på at oversvømme sociale medier med pro-israelsk propaganda, mens de blokerer for fakta, Israel ikke kan lide. Projekterne bruger israelske soldater, studerende, amerikanske teenagere og andre, og spænder fra at infiltrere Wikipedia til at påvirke YouTube. Nogle opererer fra jødiske samfundscentre i USA
For nylig lukkede YouTube pludselig YouTube-kanalen "If Americans Knew". Dette indeholdt 70 videoer med faktabaseret information om Israel-Palæstina.
Folk, der gik til kanalen, så en besked, der fortalte dem, at webstedet var blevet lukket for at "overtræde YouTubes retningslinjer" - hvilket antydede for offentligheden, at vi var skyldige i forseelser. Og sikre, at de ikke lærte om den information, vi forsøgte at formidle."
https://israelpalestinenews.org/israel-partisans-work-censor-internet/
Dette er en meget god artikel og værd at læse.
De vestlige regeringers undladelse af at fordømme Israel og nogle, der støtter Israels handlinger, viser, hvor langt de er faldet ned i dekadencens sump.
Israel vil være Vestens undergang.
Relateret: Hvis det lykkes USA at få de sprangede krige, det forsøger at føre mod Iran, hvem vil så overleve?
Du har måske på mange måder ret i, at "Israel vil være Vestens undergang."
Ikke alene er USA overudvidet i budget og militær, næsten udelukkende for at få zionistisk bestikkelse til politikere tilbage fra sin "hjælp" til Israel. Zionisterne kontrollerer de amerikanske massemedier og valg, og i stigende grad dets hemmelige agenturer og deres hemmelige krige og falsk flag provokationer, og har ødelagt demokratiet i USA.
Det bredere problem er det amerikanske oligarki, dets fuldstændig amoralske kultur af grådighed og ego, dets tro på, at penge = dyd. Men det oligarki ledes af zionistiske opportunister. USA ville faktisk gøre fremskridt, hvis det faldt ind i fascisme, de zionistiske oligarker, der blev afsat af de ikke-zionistiske oligarker, og de startede til gengæld krige for at bringe oligarkiets bytte til deres tilhængere og blive erobret af deres ofre, som i Nazityskland.
Israel er den primære provokatør af øst-vest-konflikter, som USA så gerne vil tabe mod Rusland og Kina. Ligesom Napoleon og Hitler drages de imbecile egoister i den amerikanske uregulerede markedsøkonomi til at invadere Rusland, så generalerne januar og februar igen kan ødelægge dem. Hvis vi ikke kan gøre det, så lad os provokere Rusland til at bombe Israel som staten af reneste egoisme, den højeste ballademager blandt nationer. Så kan vi beslutte, om vi også skal atomvåben for at tilfredsstille vores imbecile tyranners egoer.
Fantastisk 14-minutters video med titlen "Israel's Internet Censorship War – if Americans Knew". Den forklarer, hvordan en hær af israelske partisaner redigerer Wikipedia og troller på internettet for at censurere information og kontrollere fortællingen.
http://www.informationclearinghouse.info/49171.htm
Den Internationale Straffedomstol blev oprettet i 2002 og er verdens første permanente domstol oprettet til at retsforfølge krigsforbrydelser, forbrydelser mod menneskeheden og folkedrab.
Personer, der tilskynder til eller engagerer sig i voldshandlinger, herunder ved at beordre, anmode om, tilskynde til eller på anden måde bidrage til begåelsen af forbrydelser inden for ICC's jurisdiktion, er ansvarlige for retsforfølgning ved domstolen.
Fatou Bensouda, ICC's chefanklager siden juni 2012, sagde, at hendes kontor nøje overvåger situationen i Gaza, og at ethvert tilfælde af tilskyndelse og ulovlig magt vil blive registreret til yderligere undersøgelse af retten:
"Efter 29 palæstinenseres død i protestsammenstød med israelske styrker i de sidste to uger sagde Fatou Bensouda i en erklæring, "enhver ny påstået forbrydelse begået i sammenhæng med situationen i Palæstina kan blive underkastet mit kontors kontrol".
"ICC-anklageren åbnede en foreløbig undersøgelse af påståede forbrydelser begået i besat palæstinensisk område, herunder Østjerusalem, i januar 2015, efter at Palæstina officielt blev optaget som medlem af domstolen.
"Israel er ikke medlem af domstolen, men hvis israelske borgere begår krigsforbrydelser eller forbrydelser mod menneskeheden på et medlemslands territorium, kan de falde ind under ICC's jurisdiktion.
"Vold mod civile - i en situation som den, der hersker i Gaza - kan udgøre forbrydelser ... og det samme kan brugen af civil tilstedeværelse med det formål at skærme militære aktiviteter," sagde Bensouda.
https://www.reuters.com/article/us-icct-palistinians-israel/international-criminal-court-prosecutor-calls-for-end-to-violence-in-gaza-idUSKBN1HF0PG
Abe citerede dette citat (af Fatou Bensouda?): ""Israel er ikke medlem af domstolen, men hvis israelske borgere begår krigsforbrydelser eller forbrydelser mod menneskeheden på et medlemslands territorium, kan de falde ind under ICC's jurisdiktion."
=====
Citatet er juridisk fejl. Israelske statsborgere (eller Israels "ledere") er ikke inden for ICC jurisdiktion, medmindre handlinger de udfører i stater, der er ICC medlemmer eller på en eller anden måde inden for ICC jurisdiktion. Se min hovedkommentar nedenunder (8. april 2018 kl. 8).
Sætningen du fremhæver er fra Reuters-rapporten. ikke et direkte citat fra Bensouda. Prøv at læse.
Staten Palæstina er anerkendt af 136 FN-medlemmer og har siden 2012 status som ikke-medlem observatørstat i De Forenede Nationer – hvilket etablerer de facto, eller implicit, anerkendelse af stat.
Palæstinas statslige status er dog en rød sild i forhold til spørgsmålet om juridisk jurisdiktion.
Israelske soldater og ledere (og amerikanere og andre statsborgere, der tjener i de israelske væbnede styrker), som begår forbrydelser inden for ICC's jurisdiktion, kan blive retsforfulgt for domstolen under udvidet territorial og personlig jurisdiktion.
Se min detaljerede kommentar nedenfor.
Abe
April 8, 2018 på 9: 53 pm
Jeg læste punktligt. Din kommentar er tvetydig, endda sjusket.
Jeg skrev: "Abe satte dette citat (af Fatou Bensouda?)." Læg mærke til spørgsmålstegnet ["?"] sat efter "af Fatou Bensouda." Spørgsmålstegnet indikerer, at jeg ikke ud fra din kommentar er i stand til at spå om den korrekte tilskrivning af citatet, fordi din kommentar er tvetydig, endda sjusket.
Men tilskrivningen er ligegyldig. sagen er, at citatet er juridisk fejlagtigt.
Prøv at læse, Abe,
Ja, ja, kammerat “Loup-Bouc”, vi er alle meget imponerede over din evne til at “læse punktligt”.
På trods af din ubestridte glans, var du ikke i stand til at spå om, at citatet var fra Reuters, når reference-URL'en utvetydigt vises umiddelbart efter citeret tekst.
Du er ikke engang sjusket.
Men fortsæt med at dumpe dit "stof".
Abe
April 9, 2018 på 2: 49 am
(1) Du citerer Reuters, der citerer Fatou Bensouda. Så citatet er fra Fatou Bensouda.
(2) Din henvisning til en Reuters-webside ændrer ikke dit udseende som citerer og faktisk citerer Fatou Bensouda.
(3) Du skylder din læser DIN at angive dine forslag klart og DIN tydeliggøre kilderne til dine citater eller autoriteter. Du kan ikke forvente, at din læser gør dit arbejde.
(4) Dine barnlige sarkasmer kan ikke erstatte sunde, logiske/faktiske argumenter.
(5) Fransk er fortsat diplomatiets sprog. Alors, taisez-vous, Monsieur Crétin.
Monsieur Wolf-Goat n'est pas capable de lire.
1) Mine forslag er tydeligt angivet i tre sætninger.
2) Et tegnsætningstegn (:) bruges til at gå foran fire sætninger med citat fra Reuters-artiklen
3) De fire citatsætninger fra Reuters-artiklen inkluderer to direkte citater fra Bensouda
4) De to direkte citater fra Bensouda er angivet med sætningen "Bensouda sagde"
5) Kilderne til citaterne (Reuters og Bensouda) er tydeligt adskilte med passende tegnsætningstegn
6) Reuters URL vises utvetydigt umiddelbart efter de fire sætninger i citatet
På en eller anden måde er det hele ganske uforståeligt for Monsieur Wolf-Goats ellers sikkert geniale "logiske/faktiske" (for ikke at nævne "lovlige") sind.
Men Monsieur Wolf-Goat har en rekord med at deponere dampende bunker af "stof" i kommentarerne hos CN.
Se CN-kommentarerne fra et år siden i dag
https://consortiumnews.com/2017/04/09/bill-mahers-muddled-attacks-on-islam/
"Logikken" i Monsieur Wolf-Goats insisterende "argumentation" er indlysende.
Mine herrer, lad os ikke fornærme og være uenige på mindre punkter, men kun debattere substansen på højt niveau.
En misforståelse, fejl eller uenighed må ikke give anledning til modhager, eller vi skændes blot.
Du er både af god hensigt og intelligens og skal undgå modhager, der skader din værdifulde debat.
Tak for det.
Vi har brug for krigsforbryderdomstole, der går tilbage til slutningen af WWII og går helt frem til nutiden. Det ville tage en del tid, men det ville være værd, at befolkningen i aggressornationerne skulle se den virkelige arv fra deres såkaldte demokratier i øjnene. Ofrene for disse for mange til at nævne krigsforbrydelser fortjener erstatning og anerkendelse for, hvad deres folk har været og fortsat bliver udsat for.
Dette blodige sindssyge skal stoppes. Det er blevet forsvundet, berettiget og ignoreret alt for længe.
Heldigvis er professor Cohn emerita. Hvis hun stadig var et betalt medlem af fakultetet, kunne hun, ligesom mange andre akademikere, der offentligt har kritiseret Israel, meget vel have fundet sin stilling i fare, og hendes fremtidige beskæftigelsesudsigter er dystre. Spørg den tidligere professor ved University of Illinois, Stephen Salaita.
Hatten af for professor Cohn for offentligt at give udtryk for sin mening.
Ja, kontrol med beskæftigelsen er et primært middel til totalitær kontrol af de zionistiske opportunister, der er rekrutteret i USA. De håber at få penge=dyd fra andre zionister, hvoraf ingen har nogen principper. Zionisme er blevet vedtaget af en stor del af oligarkiet som en falsk sag, fordi de ikke kan opgive profit fra nogen (oligarki) fraktion og slå konkurrenterne. Selvfølgelig betyder ingen andre overhovedet noget. Trump så ud til at være en kile mellem oligarki-fraktioner og ser ud til at have overgivet sig efter at have forvekslet bulder med patriotisk appel.
Og bor i stanken?
ja, det hele er en gigantisk forargelse, som det har været i årtier. men hvad skal der gøres ved det? endeløse artikler beskriver krigsforbrydelser begået af usa/israel som her; men udover at stryge uden tastaturer, mens vi nipper til en latté, gør vi virkelig noget. Nej selvfølgelig ikke.
Mente 'med vores tastaturer' i forrige indlæg, ikke 'uden'.
Hej deschutes, hvad er der galt med at braying med eller uden et tastatur? Der vil ikke være nogen forskel, da USA/Israels sammensværgelse om at begå krigsforbrydelser og slippe afsted med dem, Hitler ønskede, at han kunne have den samme forpligtelse fra den amerikanske regering. Han fik meget samarbejde fra det amerikanske erhvervsliv.
Hvad vil du have os til at gøre? Samme vores små popguns og tage imod de hjernevaskede soldater i deres kampvogne og fly? Drik endnu en drink af den Latte, og skriv noget mere fornuftigt. Denne kamp om Jorden vil blive vundet eller tabt i mænds og kvinders sind.
mike k. Forkert! Denne kamp om Jorden vil blive vundet eller tabt på centralbankernes balancer!
Den kriminelle bande i Israel spørger om det samme. De kræver handling og ønsker, at Syrien bliver angrebet af USA.
h**ps://southfront.org/israeli-officials-encourage-trump-strike-syria-response-alleged-chemical-attack-douma/
Abe og Zach
Abe Tak for linket, det har jeg ikke set før. Tak til både jer og Marjorie for at bringe denne information videre. Det største problem, jeg ser, er, at nyheder fra konsortiet for det meste er ligesindede (i betragtning af den enkle og verificerbare kendsgerning, at det overvejende er de samme 12-15 plakater) og derfor bliver et ECHO-kammer, der gentager den samme efterfølger igen og igen.
Givet denne kendsgerning ville det ikke virke relevant at udvikle/opdage måder at forbinde denne kamp med noget mere relevant for det amerikanske folk som helhed. Hvis det på en eller anden måde kan gøres til et NIMBY-problem, er jeg sikker på, at de fleste amerikanere ville/kunne stå bag det, ikke?
Skal der udvikles en måde at bringe dette spørgsmål frem uden den overskydende bagage, som slår folk af med det samme i betragtning af de potentielt livsødelæggende beskyldninger, der kan komme af at tage et stærkt standpunkt i dette spørgsmål?
I betragtning af den indsats, I begge har lagt i dette, kan jeg foreslå, at du bruger lidt tid på det spørgsmål, jeg har rejst her. Denne opfordring er åben for alle, der poster her og har en stærk mening. Der må være en bedre måde, givet det antal års erfaring her, vil jeg foreslå at have en brainstormsession her for at komme med nogle KISS-handlinger, som vi ALLE måske kan tage for at skubbe tingene fremad.
Er en andragende fra det hvide hus blevet prøvet? Måske en start?
Hej Tannenhouser.
Her er svaret på dit spørgsmål, der blev slettet.
WC
April 7, 2018 på 3: 02 pm
Din kommentar afventer moderation.
Tannenhouser. Godt at se, at du ikke falder under af de mange slag, der blev kastet efter dig. :)
Med hensyn til hvilke ideer jeg har "til at bekæmpe den herskende elite og deres uhyggelige skuespillere", er det svært at svare på, fordi jeg endnu ikke har fundet ud af, hvad deres overordnede spilleplan er. For at lytte til mange på denne side, har det hele at gøre med Mellemøsten. Og selvom jeg er enig i, at "Big Club" er meget aktiv i Mellemøsten, er jeg hårdt presset til at se dette som noget mere end blot en taktik mod et større mål. Det "større mål" ville være at løse den igangværende finanskrise og historisk gæld. Og den eneste måde, man kan gøre det på, er på verdensplan at standse de boom og buste-cyklusser, der er kapitalismens egentlige motorer. Så hvis de skal ændre det globale finansielle system, er de nødt til at ændre det globale politiske system for at følge det. Nu går vi ind i et alvorligt farligt område, fordi, som vi alle ved, er "Big Club" kun i dette for dem selv!
Men når jeg stiller spørgsmålet - hvad er End Game? – “ingen ser ud til at lægge mærke til det, ingen synes at være ligeglad. Det er det, ejerne regner med. Den kendsgerning, at amerikanerne formentlig vil forblive bevidst uvidende om de store røde, hvide og blå (slettet), der bliver jammet op i deres (slettet) hver dag, fordi ejerne af dette land kender sandheden. Det kaldes "Den amerikanske drøm", fordi du skal sove for at tro det." (gode gamle George forlod os alt for tidligt). ;)
Hvad angår de liberale idealister, fortalte jeg en gammel vittighed, der blev slettet, at jeg vil prøve igen. Det går - Hvis Hitler havde overgivet sig efter 2. verdenskrig og hyret et halvt dusin rigtig gode advokater, ville han sandsynligvis være kommet ud af en teknikalitet. Denne gamle vittighed har en masse underforståede sandheder om, hvordan den virkelige verden fungerer. Og den virkelige verden, med dens alvorligt fejlbehæftede arter, er ikke i nærheden af at overholde den perfekte verdens absolutte sandheder. Håber ikke på det. "Bordet er vippet folkens. Spillet er rigget”. :)
"Er det en grotesk nok undvigelse for dig?" - George Carlin.
I de seneste bestræbelser på at "forsvare Israel" citerer Hasbara troldhærens sockpuppet "WC" groteskt Carlin
https://blog.codinghorror.com/content/images/2015/04/obvious-troll-is-obvious.jpg
Som Carlin fortalte sit publikum under hans sidste HBO stand-up special, der blev sendt live den 1. marts 2008:
"Det hele er lort, og det er dårligt for dig."
"De amerikanske medier forbereder nu den globale offentlighed på amerikansk intervention i Syrien efter påståede 'kemiske angreb' udført i den resterende lomme af amerikansk-støttede militante i Douma, lige nordøst for Damaskus. […]
"bare få dage efter, at præsident Trump udtrykte et formodet ønske om at forlade Syrien, har påstande om kemiske angreb fra den syriske regering på Douma ikke kun givet et præfekt påskud til at forsinke enhver tilbagetrækning, men faktisk retfærdiggøre en amerikansk-ledet militær intervention direkte mod den syriske regering .
“Selvom nogle har forsøgt at fremstille dette som 'Trump vs. The Deep State', er det faktisk et lærebogseksempel på amerikansk bedrag beskrevet i amerikanske politiske papirer – et bedrag, som præsident Trump spillede en central rolle i at skabe. […]
"For dem, der har investeret håb i præsident Trump - er hans rolle i et dokumenteret plan for at bedrage den globale offentlighed og få USA's militære aggression til at fremstå som en sidste udvej efter tilsyneladende at have trukket sig fra konfrontationen - tilstrækkeligt bevis på, at det ikke er 'Trump vs. Deep State,' men at 'Trump er Deep State'.
"Det skal huskes, at de seneste udnævnelser til præsident Trumps administration omfattede fremtrædende pro-krigsfortalere, herunder John Bolton og Mike Pompeo - begge ivrige efter en amerikansk ledet militær intervention i Iran, hvilket gør præsident Trumps seneste opfordringer til en tilbagetrækning fra Syrien endnu mere. tvivlsom. […]
"Det er også værd at bemærke, at USA-støttede militante i Douma i det væsentlige gasser folk for at fremme Vestens politiske dagsorden. Dette kommer, efterhånden som Storbritanniens sag mod Rusland vedrørende det påståede mordforsøg på Sergei Skripal og hans datter optrævler.
"I betragtning af Washington og Londons historie vedrørende falske anklager omkring kemiske våben - såvel som politiske papirer, der planlægger at iscenesætte provokationer, fremstår USA og Storbritannien som hovedmistænkte i serieforbrydelser mod menneskeheden, der involverer såkaldte 'masseødelæggelsesvåben'.
"Det er ved at blive helt klart, at udover at Vesten nærer selve den terrorisme, det hævder at bekæmpe globalt, er det også Vesten, der udgør den primære trussel mod kloden med hensyn til brugen af kemiske våben."
Trumps "tilbagetrækning" fra Syrien var lærebog i USA-bedrag
Af Tony Cartalucci
http://landdestroyer.blogspot.com/2018/04/trumps-syria-withdrawal-was-textbook-us.html
Tak Abe. Fremragende link til Tony C. Enhver, der sætter tillid til eller håb til Donald Trump, er i en fjols ærinde. Denne mand er en fuldstændig foragtelig kriminel, og også en egoistisk nitwit. At se ham boltre sig i den onde saudiske 'sværddans' fortæller dig alt, hvad du behøver at vide om denne slimede skurk.
Jeg kan godt lide din kommentar, når du hævder, at Trump er den dybe stat. Jeg kan huske, at jeg for ikke så længe siden læste fra reporteren Mike Whitney, at ”Udenrigsminister Rex Tillerson annoncerede oprettelsen af en de facto autonom kurdisk stat i det østlige Syrien, som vil blive støttet af USA og forsvaret af en amerikansk-støttet ”proxy”-hær af besættelse” Den amerikanske magtelite ønsker netop at vælte præsident Assad på grund af hans manglende vilje til at følge Washingtons marchordrer (uanset hvem der kan være til skade for disse ordrer for syrere)( min fremhævelse) Du har ret ved at udtale “at det ikke er 'Trump vs. den dybe stat', men at 'Trump er den dybe stat'. En meget skarp observation Abe.
Rusland har advaret alle om, at der ville være en falsk flag-begivenhed i Syrien ved hjælp af kemiske våben, og der er den. Alligevel nægter folk at se, at dette var en, og det blev rapporteret af White Helmets, terroristerne, som bliver støttet af vores allierede og os.
Det ville være meget nemt at stoppe ISIS i at gøre, hvad de gør, hvis vi holdt op med at betale dem og fortalte Saudi-Arabien også at stoppe. Men nej. Drabet skal fortsætte, indtil hvert land er i vores lomme. Jeg spekulerer på, hvad Putin vil gøre, hvis vi angriber Assad? Jeg tror ikke, han vil bare se det ske.
Selvfølgelig skal de det, men det kommer ikke til at ske. USA vil forsvare enhver forbrydelse fra den morderiske og tyvagtige apartheid-kriminelle bande.
Jeg begynder at formoder, at Donald Trump er den intellektuelle ligemand til sin FN-person Nikki Haley. Hvis manden faktisk ikke er dummere end en hegnspæl, så er han det helt ejede af en eller anden. En der kan lede ham til at sige og gøre utroligt dumme ting.
Ifølge nyhedsrapporter affyrede Trump amerikanske missiler til en værdi af 90 millioner dollars mod en næsten tom syrisk flyveplads. Hans motiv blev rapporteret at være, at han så Ivankas tårer over de stakkels syriske børn, der blev dræbt af den onde Assads kemiske angreb mod dem.
Trump smed 60 russiske diplomater ud af USA på grund af Theresa Mays bønner om hjælp til det forfærdelige kemiske angreb mod to russere fra den onde Putin og hans bande. Nyhedsrapporter har sagt, at flere sådanne deportationer kan ske.
Nu taler manden om et nyt kemisk angreb fra den forfærdelige Assad på uskyldige syriske civile.
Med hensyn til Gaza, kan Trump sende amerikanske bombefly og missiler mod Gaza, hvis den, det trækker i sin kæde, beder ham om at gøre det. Solidaritet med Israel! Den lille pissante "nation" har allerede hundredvis, hvis ikke tusinder, af amerikanske soldater klar til at blive ofret for at nå Greater Israel. At Orange POTUS måske giver endnu mere hjælp ville ikke overraske mig en smule.
Ja, ICC's retsforfølgelse af israelske krigsforbrydelser ville blive modarbejdet af USA, men ICC bør fortsætte med behørigt mod og lade USA bevise sin medvirken til krigsforbrydelser i Mellemøsten.
ICC bør også retsforfølge USA for dets krigsforbrydelser i Mellemøsten. Dette er langt vigtigere og langt mere sandsynligt, at det vil give resultater, netop på grund af militant modstand fra de zionistisk kontrollerede politikere i USA.
USA er den eneste nation, der rent faktisk har vedtaget en lov (American Service-Members' Protection Act 2002), der truer Haag med militærangreb, hvis det retsforfølger amerikansk militær eller regeringspersonale for krigsforbrydelser. Hvis det gør det, bør NATO forsvare Haag fra USA, udvise USA, og FN bør fjerne USA fra Sikkerhedsrådet. Disse er reelle muligheder, nu hvor amerikansk "beskyttelse" er kendt for at forårsage mere skade end gavn.
Først når befolkningen i USA er blevet tvunget til at anerkende deres regerings kriminalitet under indflydelse af zionismen, vil de insistere på reformer. De skal føle og dele verdens afsky over for amerikanske løgne og krigsforbrydelser. De skal afvise al massemedieinformation, som er kontrolleret af zionisterne.
Den amerikanske regering har ikke forfatningsmæssig autoritet til at deltage i udenlandske krige, undtagen under traktat. Medmindre vi afviser eller genforhandler NATO som en rent defensiv traktat, vil vi aldrig genoprette forfatningens i det væsentlige fredelige regeringstid. AUMF'erne er strengt forfatningsstridige og ville være blevet erklæret sådan af ethvert føderalt retsvæsen, der ikke er kontrolleret af de riges diktatur.
Medmindre vi beskytter demokratiets væsentlige redskaber og institutioner mod pengemagt, med ændringer for at begrænse finansieringen af massemedier og valg til begrænsede individuelle bidrag, vil vi aldrig genoprette demokratiet. Et godt første skridt er at ydmyge USA for dets internationale forbrydelser og den fuldstændige korruption af dets institutioner.
Sam F. Gud elsker dig, men det er det, der kaldes at drømme i technicolor. :)
Uanset hvor vanskelig vejen er, er holdningen "ain't gonna happen" kontraproduktiv uden forslag.
Ting sker, når folk ser muligheden. Hvis du søger at komme videre, hvorfor så fraråde det?
Sam F. Et af mine slettede indlæg dukkede faktisk op!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rul ned for at finde den (Til Tannenhouser).
Hvis du vil starte samtalen derfra, så lad os gøre det. :)
Zac. Det er rigtigt, det kommer ikke til at ske. Så alt det her opfordring til boykot og at have gerningsmændene foran Haag fløjter simpelthen i vinden. Har du andre ideer??
"WC" er her for at kaste koldt vand på enhver modstander af zionisme. Med fuld sympati, selvfølgelig.
Men han går aldrig glip af chancen, har aldrig et forslag og er fuldstændig antagonistisk.
Han er en etableret trold, ikke en oppositionsstemme, og bør spores og slettes.
Nej, "WC" er det zionisterne, der vil blive begravet af deres aggression. Zion kommer ikke til at ske.
Anon. Jeg mangler næppe forslag. Men hvis de bliver slettet, før de kommer til kommentarfeltet, vil du ALDRIG se dem. Og DET får mig til at se ud som om jeg ikke har nogen svar eller forslag. :)
Åh, helt sikkert, Trump bliver håndteret af neocons. Vi har set et kup mod ham, siden han blev valgt. Neokonerne har haft krigene planlagt i årtier, og Trumps ønske om at komme ud af Syrien og være sød mod Rusland truede deres planer.
At folk ikke ser Israel for de krigsforbrydere, de er, er fordi de nægter at se vores militær for de krigsforbrydere, de er. Landet bliver generet af skoleskyderierne, Vegas og den anden vold her, mens folk aldrig græder over antallet af mennesker, som vi dræber i krigszonerne. Vi begår en 9/11 i Mellemøsten adskillige gange hver uge, men hvor er tårerne til de børn, som vi slagter? De er ikke engang nævnt i nyhederne længere.
"Vi"? Inkluder mig ikke i det "vi"! Det er en udvalgt elite af magtfulde mennesker, der er "Vi", der retsforfølger kriminelle krige! Amerikanerne har ALDRIG haft indflydelse på, om USA går i krig eller ej. Dette er IKKE et demokrati. For pokker, selv Kongressen har fået frataget sin krigsskabende magt. Disse tal, siden enhver kongresundersøgelse kun truer med at sprede den RIGTIGE sandhed til det amerikanske folk, og det er da anklagerne ville begynde at flyve!
De RIGTIGE dyr er dem, der ønsker at vælte en demokratisk valgt leder(Assad), mens de på samme tid sprøjter ud om, hvordan USA kæmper for "frihed og demokrati"! De RIGTIGE dyr er dem, der lader lejesoldater "terrorister" overmande Syrien og dræbe hundredtusindvis af uskyldige mennesker. For at Trump kan kalde Assad et "dyr", skal det være en af de mest ironiske udtalelser, jeg nogensinde har hørt. Vi bliver "ledet" af virtuelle børn i DC, som grubler ved tanken om at glæde deres mester Israel.
Hvis amerikanerne vidste, at den overvældende grad af dødbringende vold i Israel og israelsk-besat palæstinensisk område begås af jødiske israelere, er parten i konflikten med næsten alle våben, bomber og raketter...
http://ifamericaknew.org/
så ville amerikanerne i overvældende grad støtte den realistiske "løsning" på denne massive kriminalitet:
Boykot, disinvestering og sanktioner (BDS), indtil Israel accepterer at overholde international lov.
Israels terror- og annekteringskampagne i Palæstina skal afsluttes.
Den israelske regering, den pro-israelske lobby og Hasbara-troldehæren online er dedikeret til at forhindre amerikanere i at kende sandheden om Israels grove krænkelser af international lov.
Israels ude af kontrol regering har "våben til jøder" våbenkontrol, mens israelske politikere åbent har opfordret illegale jødiske "bosættere" til at skyde for at dræbe.
Vanvittige jødiske "bosættere" i besat palæstinensisk område har tilladelse til at paradere rundt i offentligheden med våben på hofterne og højdrevne halvautomatiske rifler slynget over skuldrene og vifter med våben mod enhver "terrorist", der tør protestere mod den illegale israelske besættelse.
Den israelske hærs snigskytter angriber og myrder specifikt journalister.
https://www.telegraph.co.uk/news/2018/04/07/israeli-sniper-kills-palestinian-journalist-wearing-vest-marked/
Den palæstinensiske journalist Yasser Murtaga, der holdt sit kamera iført hjelm og en flakjakke tydeligt mærket "Press", blev skudt og dræbt af en israelsk snigskytte.
Den israelske hærs snigskytte målrettede præcist Murtagas side mellem de beskyttende plader på hans for- og bagside, lige under hans armhule for at skade vitale organer.
Murtaga var over 100 meter fra grænsen og dækkede demonstrationer nær den israelske grænse i Khuzaa.
31-årige Murtaga var gift og havde en 2-årig søn.
En af de første journalister, der brugte kameradroner i Gaza, grundlagde Murtaja Ain Media, et tv-produktionsselskab, der har udført arbejde for udenlandske kunder, herunder BBC og Al Jazeera English.
I 2016 arbejdede Murtaga som kameramand for Ai Weiweis dokumentar, "Human Flow", som dækkede den globale flygtningekrise, herunder palæstinensere i Gaza.
Murtaja døde i de tidlige timer lørdag.
Mindst seks palæstinensiske journalister blev skudt ifølge en erklæring fra det palæstinensiske journalistsyndikat.
Avigdor Liberman, Israels højrefløjs forsvarsminister, stikker sin fod i munden på ham... igen:
https://www.timesofisrael.com/idf-wont-confirm-defense-ministers-claim-of-killed-journalists-drone/
Der er ingen undskyldning for disse handlinger. Intet kan retfærdiggøre at skyde ubevæbnede journalister. Journalisterne hjælper med at afsløre disse forbrydelser og gerningsmændene.
Ja, nu er det tid for ICC i Haag til at retsforfølge israelske krigsforbrydelser. Der er ingen undskyldning for frygt for, at USA vil tvinge eller fremtvinge afskedigelse af sit personale. Dette er deres livs største mulighed for at gøre det, menneskeheden har mest brug for af dem. Eventuelle repressalier er endnu vigtigere, som bevis på USA's medvirken til krigsforbrydelser i Mellemøsten.
Sam F. Den gode nyhed (for den lille gavn, det vil gøre) er, at alle de websteder, jeg læser (som omfatter mere end sorten blødende hjerte) er alle op i armene om Gaza-massakren. Denne forargelse vil hurtigt forsvinde, når en anden begivenhed dukker op for at optage deres sind. Tænk på det gamle shell-spil for at se, hvor let den herskende elite kontrollerer fortællingen. De vil ikke lade det komme ud over at blive sur. Hjælper med at lade fårene blæse og afgive en smule damp, inden de bliver flået igen. :)
Den nye forargelse ser ud til at være den falske CW-hændelse i Ghouta, som Rusland og andre advarede om, at USA planlagde, hvilket også vender Trumps udtalelser om Syrien fra tilbagetrækning til straf, så Israel kan foretage flere angreb der. "Truthdig" bagatelliserede massakren, og flere steder dækker den op med Juan Coles falske fordømmelse af syriske CW.
Sam F. Hvis ingen har fundet ud af, hvad de har gang i (aka "slutspil"), vil der aldrig være en "løsning" eller en "handlingsplan".
Jeg har forsøgt at sende et svar til både Zac og Tannerhouser på dette spørgsmål, men uden held.
Hej mig. 'Hjælper til at lade fårene blæse og afgive en smule damp, før de bliver flået igen. :) ' Ralston Saul, beskriver dette som en frigørelsesmekanisme. Det samme kan siges om det brøl, der foregår her ude på den ene side af munden, mens den anden bræger, vi kan intet gøre, og så nægter at engagere borgere, der rent faktisk ønsker at foretage ændringer, og stemple dem som Hasbera. Ville det ikke være noget, hvis disse nyheder om Clintons hær på sociale medier viste sig at være falske. I betragtning af, hvad der er sket med mig (jeg har udfordret det zionistiske regime i mange former, siden jeg blev opmærksom på det) her, er dette måske ikke langt fra målet. Det er temmelig trist at bemærke, at når apartheidstaten Isreal har sin fortælling udfordret, reagerer den ved at engagere den betydelige 'indflydelse' den udøver og bræger antisemit, hvor det, der sker, her er, at visse plakater kommer under grænsecensur gennem mådehold og omtales som Hasbera trold, alt imens visse plakater får lov til at komme med nedsættende bemærkninger om andres og ikke lider nogen synlige konsekvenser. Én ting er krystalklar INGEN her ønsker faktisk at prøve at løse problemet, da ethvert forsøg bliver mødt med mådehold eller råbt ned, vil selv de to stærkeste såkaldte anti-zionistiske stemmer her have nul diskussion om at skubbe tingene fremad.
Min sidste kommentar var i moderate mængder i næsten 24 timer såååå
Der ser ud til at være mange interesserede i løsninger, men usikre på, hvad de skal gøre. Det kan jeg ikke rigtig bebrejde dem, da det er et meget komplekst problem. Hvordan vil du foreslå at skubbe tingene fremad?
Så bortset fra at "blæse", hvad forventes vi ellers at gøre?
Protester & vi bliver tævet, skudt & arresteret, prøv at "stemme" & vores "stemmer" ignoreres eller skiftes, indsend anmodning til regeringen & I bliver ignoreret.
Vi er Smagtløse! Vi har ingen stemme, ingen stemme, ingen indflydelse på, hvad dette dæmningsfascistiske plutokrati gør ved os eller jer.
Mange af os ved, hvad der er sket i Gaza siden 1947, igen og igen måtte vi stå magtesløse, da Israel og "bosætterne" stjal land, ødelagde palæstinensernes hjem, frugtplantager og forretninger og dræbte enhver palæstinenser, der vovede at protestere eller forsøge at beskytte det, der VAR deres.
Så "WC" (Water Closet?), hvad ville DU gøre for at stoppe disse langvarige grusomheder? Blødende?
Ved at erkende, at de sker og undersøge og lægge ud og sprede fakta kan hjælpe. I sandhed vil intet ændre sig, før masser af mennesker begynder at demonstrere deres afsky.
sheila. Jeg har sendt et svar på dette, men det er endnu ikke ryddet gennem CN-censorerne. HVIS den dukker op, så læs den og spørg mig gerne, hvad du vil.
Og vi kan undvære udgravningerne, blot fordi du føler dig usikker. :)
For det første, Sheila Chambers, hvad med en diskussion, der spreder ideer rundt om, hvad vi kan gøre/prøve? Desværre vil de mest heftige anti-zionister på dette bord erklære dig for hasbera trold eller værre bare for at foreslå sådan noget. De nægter at engagere sig i sådan en diskussion, som ikke afspejler deres anti Zio porno slacktivsm.
Jeg tror personligt, at spørgsmålet skal laves NIMBY på en eller anden måde, og folk vil begynde at være opmærksomme. Jeg tror, at så snart Israel nævnes, selv jeg en opfattet negativ måde, afviser det folk, da INGEN ønsker at blive stemplet som antisemitisk, der skal udvikles en måde/sprog for at imødegå dette eller alt, hvad vi står tilbage med, er at prædike for koret i begrænsede hangouts som dette.
Åh og for ordens skyld Sheila, jeg er ikke WC, tak fordi du engagerer dig...
De omvendte Hasbara (falske "anti-zionistiske") propagandatroldedoppelgængere "WC" og "Tannenhouser" begyndte at bræge i kor i efteråret 2017
For eksempler, se Hasbara-eskapaderne af "WC" og "Tannenhouser" i CN-kommentarerne her
https://consortiumnews.com/2017/12/15/protecting-the-shaky-russia-gate-narrative/
Det er altid den demente Hasbara shtick for disse to.
Omvendt Hasbara (falsk flag "anti-zionistisk") propagandatrold "WC" indsætter selve det alibi, som Israel brugte til at "retfærdiggøre" hver eneste af dets ulovlige jordfangster: såkaldte "sikkerhedsbekymringer".
En nylig tendens i propaganda for Israel er at understrege snarere end at minimere Israel-Saudi-USA-aksens bestræbelser på at "dominere", både militært og politisk.
I stedet for at forsøge at minimere, skjule eller afvise indflydelsen fra den pro-israelske lobby (i Amerika og andre steder), både konventionelle Hasbrara (åbenlyst pro-Israel / pro-zionist) og omvendt Hasbara (falsk flag "anti-Israel" / " anti-zionistiske" såvel som falske "anti-jødiske" / "antisemitiske") propagandatrolde har hævdet en påstået fantastisk "magt" fra den pro-israelske lobby til at "dominere" regeringen i vestlige nationer.
Lad os være klare. Den pro-israelske lobby udøver betydelig indflydelse. Israels indblanding i amerikansk valgpolitik (som i valget i 2016 Israel-gate virkeligheden, der ligger til grund for de endeløse "Russia-gate" falske nyheder), Israels konstante indblanding i amerikansk udenrigspolitik og samarbejdet mellem pro-israelske amerikanske politikere i at muliggøre Israels igangværende krænkelser international lov, er alle meget reelle bekymringer.
På trods af sin påståede "magt" forbliver den pro-israelske lobby forbavsende usikker, når den står over for faktabaserede analyser og kritik og informeret borgerpolitisk handling.
Det er derfor, Israel og den pro-israelske lobby bruger så mange kræfter på Hasbara-propaganda.
Det er derfor, vi har været vidne til spredningen af både konventionelle Hasbara- og omvendte Hasbara-trolde i kommentarfeltet på CN og andre undersøgende journalistiske sider.
Tilbage til "WC" og Hasbara troldeven "Tannenhouser". Deres hovedpropagandafunktion er konstant at kvetche om "denne side"
"Tannenhouser" var ude af krogen i kommentarerne til "Om Gaza-demonstranter myrdet af israelske styrker", der tydeligvis lider af en "bekræftelsesbias"-form for Hasbara-troldemens:
"ECHO back your idealogy/beliefs" [SIC] (6. april 2018 kl. 6)
"ekkokamre" (7. april 2018 kl. 10)
"ekkokammeroplysninger" (7. april 2018 kl. 12)
"intet mere end et ekkokammer" (7. april 2018 kl. 12)
"ekkokammer" (7. april 2018 kl. 4)
"bare hader […] bare hader og en bunke af hadevognen" (7. april 2018 kl. 8:57)
"hadefuld" (7. april 2018 kl. 10:38)
"hadefuld […] hadevogn […] hadefuld […] had" (7. april 2018 kl. 4)
I det mindste for nu ser "Tannehouser" ud til at være klatret af hans lille "hatewagon" styk, men sidder stadig fast i Hasbara "ECHO-kammeret" (8. april 2018 kl. 1) og (04. april, 8 kl. 2018)
"WC" lider tydeligvis af Hasbara-troldemens karakteriseret ved konstant meningsløs gentagelse af sætningerne "End Game", "Bigger Picture" og "odds" for at distrahere samtalen, hver gang Israel nævnes.
Anden Hasbara propaganda troldeadfærd udvist af "WC" og "Tannenhouser" omfatter melodramatiske påstande om, at troldenes åh-så vigtige budskaber på en eller anden måde bliver "modereret", "slettet" eller på anden måde undertrykt af de ondskabsfulde "tilsynsmænd", de forestiller sig at køre " denne side”.
Consortium News-læsere er opmærksomme på disse Hasbara-propagandataktikker.
Ikke desto mindre følger Hasbara munterhed med så meget israelsk-saudiarabisk-amerikansk akse-krigskrig i nyhederne.
Haha. Talt af fyren IKKE på modereret status, som tilsyneladende kan slippe af sted med at kalde nogen hvad som helst! Det skal være rart der, Abe, ikke at lide af at få dine indlæg forsinket og efterfølgende usammenhængende, endsige forsvinde helt. Det er også sigende, at når du går på en af dine Hasbara-trolde-rudser, er den uvægerligt tom for noget stof. Dette er virkelig ret fantastisk, når du bogstaveligt talt kan slå bolden ud af parken, når du ikke er så besat. Du er en af de bedste karakterstudier, jeg har haft i evigheder. :) :)
Tak skal du have; Den beskrivelse virker rimeligt anvendt på WC og Tannenhouser, der angriber i forening. De foregiver at modsætte sig Israels forseelse, men nedgør andre, der gør det; og at være "tidligere tilhængere" af et "ekkokammer", der er dømt til nederlag. Måske et repertoire fra en spillebog.
Den seneste morsomme propaganda-shtick for Inverted Hasbara (falsk flag "anti-zionistiske") Hasbara-trolde "WC" og "Tannenhouser" jamrer højlydt over "censurer" og "censur".
Kommentarpolitik hos Consortium News siger tydeligt:
“På grund af irriterende SPAM har vi installeret et SPAM-filter, der bruger algoritmer til at detektere SPAM. Filteret gør et godt stykke arbejde med dette, men fanger nogle gange legitime kommentarer ved et uheld. I løbet af dagen forsøger vi at genvinde disse kommentarer, men vær venlig ikke at blive ked af det, hvis en af dine kommentarer lider denne skæbne."
https://consortiumnews.com/2012/01/20/comment-policy/
På et eller andet tidspunkt er mange af os her på CN stødt på beskeden "kommentar afventer moderering" på grund af SPAM-filteret.
Desværre lider "WC" og "Tannenhouser" af alvorlige forfølgelsesvrangforestillinger som en del af symptomprofilen på deres Hasbara-troldemens.
Den nye yndlingskvetch fra "WC" og "Tannenhouser" er, at deres geniale indlæg er blevet "slettet" af mørke kræfter, der "forsøger at kontrollere fortællingen".
"WC" lavede en stor vandpyt på gulvet i dag, da der, lo og se, et såkaldt "slettet" indlæg (10. april 2018 kl. 1:42) "faktisk dukkede op!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!” (Ja, det var enogtyve udråbstegn.)
Det er overflødigt at sige, at "WC" ikke trak Hasbara-troldens påstand om "censorer" tilbage som et resultat.
Det er uafbrudt troldehygge fra Hasbara demensduoen "WC" og "Tannenhouser".
Og vi har alle de varme dampende bunker af "stof" dumpet af Monsieur Wolf-Goat nedenfor.
Kære Abe: du har ret i dit indlæg. Jeg vil gerne tilføje, at hvis amerikanerne ignorerede israelsk brutalitet mod palæstinensere, er det fordi de heller ikke vil eller er ligeglade. Der er snesevis af statsborgere og internationale websteder, der påpeger daglige israelske forbrydelser. Hvis amerikanerne forbliver uvidende om, hvad der sker i Gaza og Vestbredden, er det, fordi de også vil. Oplysningerne er derude fra mange kilder, at det ville kræve en meget bevidst indsats "IKKE AT VIDE". For eksempel er denne, hvor du og jeg begge bruger til at blive informeret og komme med kommentarer, meget god. Gode kommentarer Abe.
Jeg håber bare, at jeg lever længe nok til at se disse umoralske arrogante slagtere blive stillet for retten sammen med deres amerikanske enablers. Dette får Neville Chamberlain til at ligne Nazitysklands værste mareridt! Lagene af uretfærdighed, der er blevet stablet oven på palæstinenserne de sidste 70 år, vil tage lang tid at fortryde! Vi kan starte med at få israelerne ud af USA's regering! Husk dette, når du stemmer – hvis en kandidat viser NOGET tegn på, at de er kompromitteret af Israel, så stem deres patetiske røv ud!
Med alt, hvad der blev sagt, er det meste af det beherskelsesværdigt, faktuelt korrekt og bør bifaldes .. "stemmer deres patetiske røv ud"
er en velment tanke, men den nødvendige græsrodsstøtte er desværre ikke velorganiseret eller aggressivt drevet.
Lad os blive enige, bundlinjemålet bør og skal være fjernelse af enhver og alle de 'zionistiske jødiske røvkyssende politikere', der vides at stå i vejen for den, og et behov for at tiltrække og støtte passende mennesker til disse kontorer fra hele denne plagede nation .
Hvis du søger efter hver kongresmedlems donorlister. Jeg ved det ikke, men jeg tror, at information er tilgængelig for offentligheden.
Hej Abe, FANATIKERNE i Israel vil aldrig efterkomme det. De vil hellere ødelægge palæstinenserne fuldstændigt frem for at underkaste sig international dom. Så længe de amerikanske regeringer bliver ved med at beskytte Israel, vil situationen blive ved med at rasere, og så engang i fremtiden vil alt HELVEDE bryde løs!!!!!!!!! Dette kunne være starten på den nukleare ødelæggelse af størstedelen af planetens befolkninger både dyr og planter!!!!!!!!